Anna M.

Anna M. Specjalista ds. HR

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Są jeszcze wolne miejsca!!!

Human Performance Improvement– czyli jak efektywność pracowników wpływa na rozwój organizacji?

HPI to model pracy o podejściu systemowym, diagnozujący bariery i ograniczenia jakie napotykają pracownicy w drodze do efektywnej realizacji celów biznesowych. Ujęcie to opiera się na efektach pracy, szkoleń i innych działań, nie zaś na zachowaniach i samym procesie pracy. HPI dostarcza narzędzi do optymalizacji wyników pracy jednostek i zespołu.

Jeśli…
jesteś pracownikiem działu: HR, szkoleń, rozwoju, trenerem lub konsultantem i masz wpływ na wspieranie rozwoju pracowników i zespołów w skutecznym realizowaniu celów…

Chcesz…
zdobyć wiedzę na temat Metody Human Performance Improvement i praktycznie zweryfikować jej atuty

Centrum Szkoleń i Psychologii Biznesu podczas szkolenia stworzy warunki do dzielenia się wiedzą i wymiany doświadczeń oraz porównania HPI do innych metod diagnostycznych.

Postawić na rozwój swój, pracowników i organizacji
• Metoda ta pozwala na precyzyjne rozwijanie pracowników pod kątem oczekiwanych efektów pracy
• Organizacje stosujące HPI uzyskują lepsze i szybsze efekty, ponieważ wsparcie szkoleń u innych działań ma bezpośrednie przełożenie na osiąganie celów biznesowych
• Wykorzystanie HPI to możliwość szerszego spojrzenia na usprawnienie organizacji.

Szkolenie poprowadzi trener, praktyk metody z doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach, który na bazie własnych doświadczeń wskaże użyteczność i praktyczną wartość korzystania z dobrodziejstw tej metodologii.


… to szkolenie jest dla Ciebie!!!

Stosując HPI w praktyce, staniesz się partnerem w biznesie, diagnozując wszelkie ograniczenia, które stoją na drodze skutecznego rozwoju jednostki i firmy. A kiedy już będziesz wiedział, co nie działa tak jak powinno, zaaplikujesz odpowiednią drogę edukacji i rozwoju.


Termin: 21- 22 listopad
Miejsce: Warszawa
Cena standardowa: 2100 zł netto

Cena promocyjna: 1490 zł netto / 1 osoba,
745 zł netto za drugą osobę z firmy!!!



Zapisy przyjmują i informacji udzielają:

Centrum Szkoleń i Psychologii Biznesu
tel. +48 507 028 911
e-mail: biuro2@csipb.pl

Oferujemy pomoc w znalezieniu noclegów w Warszawie.
Ewelina R.

Ewelina R. so far so good

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Centrum Edukacji i Biznesu zachęca do wzięcia udziału w szkoleniach otwartych:

ROLA MANAGERA GASTRONOMII-MOTYWOWANIE I COACHING PRACOWNIKÓW

CZAS TRWANIA SZKOLENIA: 1 dzień (8 godzin)
MIEJSCE I TERMIN SZKOLENIA: 14.11.2011r. Warszawa
KOSZT UCZESTNICTWA 1 OSOBY: 450zł netto (23%vat)

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które są managerami, są świadome swojej roli w zespole i doceniają rolę motywacji. Warsztat ma na celu nauczyć uczestników skutecznie wpływać na wyniki biznesowe restauracji , oraz wykorzystywać swoje mocne strony w pracy lidera, pomoże pokonywać sytuacje „trudne” ciężkie do przeskoczenia, zapozna z ideą coachingu, oraz ukaże w jaki sposób motywować do pracy pracowników jak i menedżerów.

EFEKTYWNA KORESPONDENCJA REKLAMACYJNA Z KLIENTEM W OPARCIU O TYPY ZACHOWAŃ KONSUMENCKICH

CZAS TRWANIA SZKOLENIA: 1 dzień (8 godzin)
MIEJSCE I TERMIN SZKOLENIA: 16.11.2011r. Warszawa
KOSZT UCZESTNICTWA 1 OSOBY: 450zł netto (23%vat)

Szkolenie przeznaczone jest do osób pracujących w dziale reklamacji, oraz zmagających się na co dzień z reklamacjami. Uczestnicy warsztatu poznają prawidłową strukturę pisma reklamacyjnego, nauczą się w jaki sposób rozpoznawać typy klienta by odnieść się do niego indywidualnie, zwiększą swoją sprawność lingwistyczną, oraz ugruntuje ich w przekonaniu, iż umiejętność redagowania pism znacząco wpływa na długofalowe relacje z klientami.

RADZENIE SOBIE ZE STRESEM

CZAS TRWANIA SZKOLENIA: 1 dzień (8 godzin)
MIEJSCE I TERMIN SZKOLENIA: 18.11.2011r. Warszawa
KOSZT UCZESTNICTWA 1 OSOBY: 450zł netto (23%vat)

Szkolenie przeznaczone jest do pracowników wszystkich szczebli, szczególnie w tych w których istnieje ryzyko wypalenia zawodowego. Warsztat jest odpowiedzią na ciągle rosnący problem stresu zarówno w pracy jak i w życiu osobistym. Umiejętność radzenia sobie ze stresem zwiększa jakość życia, i wydajność w pracy, chroni również przed zjawiskiem wypalenia zawodowego. Uczestnicy będą pracować nad zminimalizowaniem natłoku negatywnych emocji, oraz nad asertywnym odmawianiem i komunikowaniem swoich potrzeb.

Program i Zgłoszenia:
a.kindzierska@ceib.com.pl
tel. +48 22 243 33 27
tel. +48 606 227 625
http://www.ceib.com.pl
Joanna Mazur

Joanna Mazur Analityk ds. baz
danych kontrahentów

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Jak wytropić diabła w szczegółach umowy i nie "sprzedawać duszy w „cyrografach”,

czyli szkolenie – ZARZĄDZANIE UMOWĄ

Poznaj właściwą interpretację zapisów umowy, dowiedz się jakie określone prawa i obowiązki wynikają dla podmiotów umowy i uczyń każdą współpracę przejrzystą i efektywną.
Dodatkowo zdobądź wiedzę z zakresu prawa o zamówieniach publicznych oraz zasad sporządzania dokumentacji przetargowej i przystępuj do projektów, bez obaw o odrzucenie wniosku z powodu „braku spełnienia wymogów formalnych”.

Miejsce: Kraków
Termin: 17.11.2011r.
Cena: 750 zł

PROGRAM SZKOLENIA:

1. Zarządzanie umową

-Merytoryczna zawartość treści umowy
-Claim management (zarządzanie roszczeniami)
-Prawne aspekty negocjacji kontraktów
-Odpowiedzialność podwykonawcy
-Pułapki w umowach

2. Przetargi w projektach

-Ustawa o zamówieniach publicznych
-Dokumentacja przetargowa

dowiedz się więcej http://www.pm2pm.pl/szkolenia/160,Zarz%C4%85dzanie+umo...

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Ostatnie terminy w tym roku i kalendarz szkoleń na 2012 r.

Chcielibyśmy zaprosić Państwa do udziału w ostatnich w tym roku szkoleniach:

PRINCE2®:
28.XI-02.XII.2011 i 12-16.XII.2011

M_o_R®: 05-09.XII.2011

CAPM®/PMP®: 19-21.XII.2011

Zaplanowaliśmy także szkolenia na 2012 rok, więc prosimy o kontakt z nami:

info@skills.pl
tel. 22 216 60 61 lub 801 00 666 7


Z pozdrowieniami
Zespół skills

http://shop.skills.pl
http://skills.pl/szkolenia.php

PRINCE2® jest znakiem handlowym Office of Government Commerce zarejestrowanym w Zjednoczonym Królestwie i innych krajach
M_o_R® jest znakiem handlowym Office of Government Commerce zarejestrowanym w Zjednoczonym Królestwie i innych krajach
P3O® jest znakiem handlowym Office of Government Commerce
MSP® jest znakiem handlowym Office of Government Commerce zarejestrowanym w Zjednoczonym Królestwie i innych krajach
Swirl logo™ jest znakiem handlowym Office of Government Commerce
PMI®, PMBOK® are Registered Trade Mark of the Project Management Institute

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Dla kogo?
Szkolenie przeznaczone jest dla menedżerów, liderów, kierowników lub osób, którzy poszukują skutecznych narzędzi kształtowania właściwych zachowań i postaw swoich lub pracowników. Wspieranie poszczególnych członków zespołu w ich rozwoju oraz inspirowania ich do osiągania przełomowych rezultatów. Dla tych, którzy chcą doskonalić swoje umiejętności wydobywania z ludzi ich ukrytego potencjału i prowadzić do pełnego usamodzielnienia. Dla wszystkich, którym bliski jest coaching jako narzędzie rozwoju.

Korzyści ze szkolenia:
Udział w szkoleniu pozwoli na zwiększenie przez Ciebie skuteczności realizowania swoich celów, dzięki zastosowaniu coachingu. Rozwiniesz indywidualne umiejętności wspierania innych w ich rozwoju i znajdowaniu właściwej strategii osiągania celów. W znaczny sposób poszerzysz swoją świadomość, co do możliwości wpływania na zachowania i postawy innych.
Rozwiniesz swoje umiejętności właściwego motywowania innych poprzez coaching.

Program szkolenia:
1. Czym jest coaching, efektywność coachingu.
2. Przebieg procesu.
3. Manager w roli coacha, kompetencje coacha.
4. Różnice między coachingiem a Feedback’iem.
5. Spotkania coachingowe jako rozwój kompetencji. Omówienie elementów: przygotowanie do spotkania, spotkanie, informacja zwrotna.
6. Ustalanie zadań rozwojowych.
7. Monitoring rozwoju pracownika a arkusze coachingowe.
8. Coaching a sztuka zadawania pytań.

Metodologia:
Szkolenie jest prowadzone w formie warsztatowej z wykorzystaniem szerokiej gamy technik pracy tak, aby dotrzeć do wszystkich uczestników i wpłynąć na rozwój ich kompetencji poprzez: ćwiczenia aktywizujące, case study, symulacje rozmów coachingowych.

Termin i miejsce:
Szczecin: 19.11.2011 (Sobota)
Godziny: 09:00-17:00

Inwestycja:
PROMOCJA - tylko teraz w przedpłacie do 12 Listopada 2011 jedynie 230zł. Po tym terminie koszt 280zł

W cenie szkolenia otrzymujesz: certyfikat, materiały szkoleniowe, catering.

Zapisy i informacje o szkoleniu:
Roman Życiński – r.zycinski(at)metydaszkolenia.pl (tel: 507 305 301)Roman Życiński edytował(a) ten post dnia 08.11.11 o godzinie 22:16

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Michał Kurek

Michał Kurek Audytor Wiodący

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty


Obrazek

Szanowni Państwo,

Zapraszam do zapoznania się z szkoleniami otwartymi firmy TÜV SÜD Polska na Listopad-Grudzień 2011

Dokładne terminy oraz lokalizacje szkoleń znajdą Państwo w
KALENDARZU SZKOLEŃ 2011

Szkolenia realizowane są w Warszawie, Poznaniu oraz Chorzowie.

W szczególności polecam szkolenia:

System zarządzania jakością ISO 9001:2008
Pełnomocnika systemu zarządzania jakością ISO 9001:2008
Auditor wewnętrzny SZJ ISO 9001:2008
Doskonalenie pracy Pełnomocnika SZJ ISO 9001:2008
Pełnomocnik Zintegrowanego Systemu Zarządzania
Auditor wewnętrzny Zintegrowanego Systemu Zarządzania
Auditor przemysłu spożywczego ISO 9001,FSSC 22000, IFS, BRC

To tylko część naszych propozycji. Wszystkie realizowane szkolenia znajdą Państwo na STRONIE INTERNETOWEJ

Nasze szkolenia - Twoja wartość
-małe grupy szkoleniowe;
-doświadczeni trenerzy, auditorzy i praktycy;
-duża liczna ćwiczeń pozwalających doskonalić umiejętności;
-korzystne warunki cenowe i rabaty;
-szkolenia zamknięte dopasowane indywidualnie do wymagań klienta;
-kompleksowa oferta szkoleniowa.

Każde szkolenie może być realizowane w też w formie zamkniętego, z uwzględnieniem Państwa wymagań i specyfiki branży.

Zapraszam do udziału w szkoleniach.

Pozdrawiam
Michał Kurek
Marcin Szpak

Marcin Szpak Dyrektor ds. rozwoju
w Grupa SET sp. z
o.o.

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty


Obrazek


Grupa Niezależnych Trenerów Biznesu® przygotowała specjalną jesienno-zimową ofertę szkolenia dla Twojej firmy Zarządzanie zespołem sprzedaży.

Szczegóły oferty:

1. Składając zamówienie realizacji 2-dniowego szkolenia „Zarządzanie zespołem sprzedaży” do 30.12.2011r. Twoja firma otrzyma 50% rabat.
2. Cena szkolenia po rabacie wynosi. 2990zł brutto za 16h / 2 dni pracy warsztatowej.

Podana cena zwiera:
1. Przygotowanie szkolenia.
2. Dostosowanie szkolenia do potrzeb uczestników i organizacji.
3. Poprowadzenie szkolenia przez trenera.
4. Dojazd trenera na szkolenie.
5. Materiały szkoleniowe
a. Podręczniki,
b. Handouty,
c. Ćwiczenia,
d. Zadania wdrożeniowe.
6. Certyfikaty ukończenia szkolenia.
7. Przeprowadzenie oceny szkolenia.

Podana cena nie zawiera:
1. Kosztów sali konferencyjnej wraz z niezbędnym wyposażeniem.
2. Wyżywienia i zakwaterowania uczestników szkolenia.
3. Aprowizacji trenerów na jeden dzień przed rozpoczęciem szkolenia oraz podczas jego trwania.

Wymienione koszty pokrywa Firma zamawiająca szkolenie

Czym się będziemy zajmowali na szkoleniu?[/b[

W pierwszej kolejności zastanowimy się nad tym, jak budować prawidłowe relacje szef - podwładny. Jak już zbudujemy sobie podwaliny do dalszej pracy, przejdziemy przez takie etapy jak:

1. [b]Motywowanie.
Nie liczcie na to, że powiemy Wam, jak motywować z wykorzystaniem kasy. To potrafi każdy. Wypracujemy sobie takie narzędzia, dzięki którym motywacja wzrośnie bez potrzeby inwestowania.

2. Karanie. O tym nie boimy się mówić, bo to należy do trudnych, jednak koniecznych obowiązków menedżera. Poznasz niestandardowe metody dyscyplinowania swoich pracowników. Jednocześnie to wszystko zrobimy tak, by nie zmniejszać poziomu motywacji.

3. Wspieranie. To jest kluczowy moment w naszym szkoleniu. Dowiesz się jak wspierać swoich ludzi w zależności od ich etapu rozwoju. Działając w oparciu o nasze wskazówki staniesz się przywódcą porywającym ludzi za sobą a nie tylko zarządcą dla którego odwala się pańszczyznę.

4. Wizerunek szefa/przywódcy. Wszystkie powyższe elementy wykorzystamy do tego, by budować wizerunek przywódcy. Pokażemy czym, naszym zdaniem, różni się przeciętny menedżer od przywódcy i jak wspierać budowanie odpowiedniego wizerunku.

5. To na czym zakończymy to delegowanie odpowiedzialności i zadań. Jak coś delegujemy to w taki sposób, by nasz pracownik czuł się współodpowiedzialny za realizację zadania i podejmował inicjatywę oraz wspólnie z nami poszukiwał rozwiązań.


W celu uzyskania szczegółowych informacji związanych z realizacją szkolenia w Twojej firmie zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego:

Marcin Szpak
Tel.: +48 796-319-705
e-mai: szpak.marcin@gntb.pl
http://gntb.pl
Wioleta K.

Wioleta K. Consulting4Business
Sp.k.

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Zapraszamy do udziału w konferencji:
Zarządzanie organizacją w okresie kryzysu

24 listopada 2011 roku, Wrocław, Hotel Mercure Panorama, Plac Dominikański 1.

Opracowane bloki tematyczne stanowić mają pomoc w poszukiwaniu rozwiązań w obliczu zmian gospodarczych, jakich doświadczamy.

Prezentujemy tematy prelekcji:
-Zarządzanie ryzykiem finansowym przedsiębiorstwa w warunkach niestabilności gospodarczej. Zagrożenia i szanse.
-Optymalizacja podatkowa w okresie kryzysu. Podatkowe zarządzanie złymi długami.
-Optymalizacja działań i narzędzi w procesie odzyskiwania należności.
-Zarządzanie przez cele w okresie kryzysu. Zalety wdrożenia.


Prelegentami będą:

-Pan Grzegorz Warzocha (Avanta),
-Pan Artur Wolny (Sendero),
-Pan Grzegorz Paszkiewicz (Casus Finanse),
-Pan Piotr Piątek (Casus Finanse).

Koszt uczestnictwa: 500 zł/os

Niniejszym zapraszamy Państwa do udziału w konferencji, a także do odwiedzenia strony internetowej http://c4b.biz.pl/mailing/ gdzie znajdziecie Państwo informacje o niej.

Serdecznie zapraszamy!

Consulting4Business Sp.K.
50-077 Wrocław
ul. Bernarda Pretficza 40M/2A
tel. +48533133202, +48601530219

http://consulting4business.pl/
biuro@c4b.biz.plWioleta K. edytował(a) ten post dnia 15.11.11 o godzinie 11:29

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

BEZPŁATNA konferencja "Systemy dla Przedsiębiorstw GigaCon"
1 grudnia 2011, Warszawa, Hotel Courtyard by Marriott.

Już po raz XIV spotkamy się na konferencji "Systemy dla Przedsiębiorstw GigaCon", aby podsumować mijający rok i porozmawiać o wyzwaniach na przyszłość. Wydarzenie będzie przeglądem dostępnych na rynku informatycznym produktów, niezbędnych do efektywnego funkcjonowania oraz nowoczesnego zarządzania przedsiębiorstwem - niezależnie od branży, jaką reprezentuje.

Zakres tematyczny spotkania obejmie szereg technologii teleinformatycznych, stosowanych współcześnie w codziennej działalności polskich firm i instytucji. Omawiać będziemy platformy sprzętowe i systemowe, oraz aplikacje wspierające funkcjonowanie firmy.

Niektóre tematy wykładów:

- Tablety, smartphony i technologie konsumenckie w środowisku przedsiębiorstwa - Fryderyk Włostowski (G+J Gruner+Jahr Polska)

- BS 25999 - dziś norma brytyjska, niebawem międzynarodowa norma ISO/IEC. Jak wdrożenie standardu organizacyjnego, opisanego normą BS 25999 pomoże zachować „ciągłość funkcjonowania biznesu"? - Wojciech Garstka (PROJEKT_G)

- Zbliża się nowe. Kryć się, czy zbroić? Co czeka polskich przedsiębiorców w 2012 roku - Jacek Mamot (K2 Consulting)

- Przedsiębiorstwo bez papierów? - zarządzanie dokumentami, archiwizowanie, obieg dokumentów - (Elo Digital Office)

- MGA v3 Nowa Jakość Kontroli w Biznesie – (MGA)

- Gdy już wiemy, że ERP to nie wszystko..... - Zintegrowane planowanie dźwignią rozwoju każdej organizacji - (Oracle Poland )

Sponsor konferencji: Oracle Poland

Partnerzy: Heuthes, MGA, Sygnity

Firmy uczestniczące: Andra, Elo Digital Office, Gecos, Solint – Eniac.

Udział w konferencji jest BEZPŁATNY, jednakże warunkiem uczestnictwa jest dokonanie uprzedniej rejestracji na stronie wydarzenia:

http://gigacon.org/sdp_warszawa_2011

Kontakt z organizatorem:
SW Konferencje
Weronika Szczubełek
weronika.szczubelek@software.com.pl
22 427 36 45
Maria S.

Maria S. absolwentka
rosjoznawstwa

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty


Obrazek

Zapraszamy na otwarte szkolenie

Fundraising i sponsoring – jak pozyskać darczyńcę

Najbliższe terminy 26.11.2011 hotel Express by Holiday Inn Kraków.

Obrazek
Uczestnicząc w szkoleniu dowiesz się, w jaki sposób skuteczniej pozyskiwać darczyńców używając różnorakich technik sprzedażowych. Przekonasz się jak przygotować się do rozmowy oraz nauczysz przygotowywać case statement oraz elevator pitch. Nauczysz się w jaki sposób przygotowywać przekonujące prezentacje a także jak nawiązać skuteczną współpracę z korporacjami. Na koniec dowiesz się o podstawach fundraisingu 2.0, czyli wykorzystaniu Internetu do pozyskiwania funduszy.
Największe korzyści
- Poznasz techniki pomocne w pozyskiwaniu darczyńców
- Dowiesz się jak umiejętnie szukać darczyńców
- Zdobędziesz praktyczne umiejętności w zakresie komunikacji z fundatorem
- Dzięki wskazówkom unikniesz błędów przy tworzeniu oferty i prezentacji
- Poznasz podstawy fundraisingu 2.0

Grupa docelowa
-
- Osoby odpowiedzialne za pozyskiwanie funduszy w organizacjach
- Specjaliści ds. marketingu i PRu w organizacjach, fundacjach i stowarzyszeniach
- Osoby odpowiedzialne za sponsoring i kontakty z mediami
- Project managerów poszukujących źródeł finansowania

Tematy sesji szkoleniowych: KLIKNIJ BY POBRAĆ SZCZEGÓŁOWĄ OFERTĘ SZKOLENIA

Wprowadzenie
o Podstawowe pojęcia: fundraising, filantropia, sponsoring.
o Dlaczego pomagamy, dlaczego sponsorujemy?
o Corporate Social Responsibility (CSR)
o 4 podstawowe mity fundraisingu
o Sprzedaż a fundraising?
Przygotowanie: Kim jesteśmy?
o Elevator pitch – jak przedstawić plan i przekonać do niego w 60 sekund?
o Co to jest i jak napisać dobry case statement?
o Mission, Goals, Objectives, czyli Dlaczego, Co i Jak?
o Porady dotyczące pisania fundrasing planu
Przygotowanie prezentacji
o Zasada 6x6
o Podpora – nie zapora
o Zasada 2 czcionek – jakich czcionek używać?
o Identyfikacja graficzna
Poszukiwanie fundatora: Przygotowanie
o Research – dlaczego jest tak istotny i jak go przeprowadzić?
o Do kogo zwracam się o fundusze?
o Korporacja
o Analiza marki i sytuacji firmy
o Analiza działań marketingowych i strategii PR
o Czego oczekuje korporacja?
o Co gdy mamy kilku sponsorów?
Poszukiwanie fundatora: rozmowa i kontakt z fundatorem
o Rozmowa telefoniczna – techniki i porady dotyczące rozmowy telefonicznej, czyli pierwszego kontaktu.
o Jak zacząć rozmowę telefoniczną?
o Techniki i pomocne wskazówki
o Język korzyści
o co to jest język korzyści?
Jak opowiadać o pomyśle?
Ty, nie ja – czyli jakich sformułowań należy unikać?
o Argumentacja i techniki perswazyjne
o Typy charakterów
o Aktywne słuchanie i pencil-selling
o Jak argumentować?
Czy można się kłócić, czyli o negocjacji
Utrzymywanie relacji z fundatorem
o Strategia utrzymywania relacji
o Co zrobić by fundatorzy nie zapomnieli o nas?
Wprowadzenie do fundraising 2.0
o Specyfika social media
o Jak wykorzystać Facebooka i social media do fundrasingu?
o Case studies

Liczba miejsc ograniczona !!!!
Prezentowane moduły zostaną omówione, a następnie zrealizowane w formie case study, ćwiczeń symulacyjnych, dyskusji. Szkolenie w większości zostanie poprowadzone metodą warsztatową.
Szkolenie poprowadzi: Kamil Stanuch – ekspert w dziedzinie pozyskiwania funduszy i e-marketingu
Cena zawiera: obiad w trakcie szkolenia, przerwy kawowe, materiały szkoleniowe, certyfikaty ukończenia szkolenia w języku polskim i angielskim, opiekę merytoryczną trenera przez 1 miesiąc po zakończonym szkoleniu.

Pobierz formularz zgłoszeniowy
Pobierz ofertę szkoleniową w PDF

Wszelkich informacji udzielamy pod nr Tel: 781 762 201 lub pytania prosimy kierować na adres e-mail: biuro@revsolution.pl

ZAPRASZAMY!
Zespół Revsolution Sp. z o.o.
Tel: 781 762 201
e-mail: biuro@revsolution.pl

Obrazek

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

-Maja Kościelniak edytował(a) ten post dnia 16.12.11 o godzinie 14:35
Aleksandra D.

Aleksandra D. Wysokie zdolności
interpersonalne,
doświadczenie w
kontak...

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty


Obrazek


Kierowanie zespołem produkcyjnym – czyli skuteczny mistrz i brygadzista

Cel szkolenia: Podstawowy, praktyczny trening umiejętności motywowania i kontroli zlecanych zadań dla brygadzistów, mistrzów i liderów produkcji oraz operatorów przewidzianych do awansu na stanowisko lidera. Warsztaty prowadzone przez trenera-praktyka odnoszą się do specyfiki środowiska pracy firmy produkcyjnej i mają na celu zwiększenie świadomego oddziaływania na członków podległego zespołu, rozwinięcia umiejętności „zapalania do czynu” oraz kontroli podległego zespołu.

Program

1. Rola, cele i zadania brygadzisty
- „Z kim trzymać?” czyli brygadzista jako:
- strażnik norm i standardów,
- rzecznik zarządu vs. rzecznik zespołu,
- integrator zespołu.

2. Komunikacja w zespole produkcyjnym
- Świadome i nieświadome odzwierciedlanie emocji podwładnych w trakcie rozmowy
- Najczęstsze błędy (zwroty „parzące” i „nęcące”)
- Prowadzenie skutecznej rozmowy:
- słuchanie/stawianie pytań,
- prowadzenie/przyjmowanie krytyki,
- dowartościowanie rozmówcy.

3. Zlecanie zadań w warunkach (zespole) produkcyjnych
- Przyczyny oporu przed zmianą (ilości i jakości pracy, procedur postępowania, etc.) i metody niwelowania
- Zasady budowania argumentacji motywującej do oczekiwanego działania („zapalanie do czynu”)

4. Narzędzia lidera
- Zasady szkolenia nowych członków zespołu
- Rozmowa oceniająca
- Pochwała vs. motywująca nagana
- Delegowanie, czy to możliwe na pozycji brygadzisty?

5. Konflikt w zespole
- „Dziel i rządź” czyli jak rozmawiać z grupą ludzi o różnych poglądach
- Formalne i nieformalne role członków zespołu
- Przyczyny i dynamika konfliktów (okno JoHari)
- Trudne społecznie zachowania pracowników

6. Budowanie autorytetu
- Waga osobistego przykładu
- Cztery filary autorytetu brygadzisty

7. Sesja konsultacyjna
Trener-praktyk zarządzania udziela odpowiedzi na pytania uczestników warsztatu

Termin 15 – 16 grudnia 2011 roku
Więcej informacji znajdą Państwo na stronie http://www.inspire-szkolenia.pl

Pozdrawiam serdecznie,
Aleksandra Zemanek
Specjalista ds. sprzedaży
tel 12 429 40 98
aleksandra.zemanek@inspire-szkolenia.pl

INSPIRE Centrum Rozwoju Umiejętności s.c.
ul. Piłsudskiego 6, 30-109 Kraków
http://inspire-szkolenia.pl

Kamila G.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Łukasz Wittenberg

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Agata F.

Agata F. Szkolenia, manager
zespołu
sprzedażowego

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Business & Management Training
Zaprasza na szkolenie z zakresu Zarządzania Projektami:

Zarządzanie Projektami w metodyce SCRUM
22-23 grudnia, Warszawa


Grupa docelowa:
Szkolenie skierowane jest do kierowników projektów, kierowników zespołów projektowych oraz właścicieli produktów, członków zespołów projektowych, menadżerów wszystkich szczebli zarządzania i osób, które rozpoczynają ścieżkę kariery zawodowej związanej z projektami.

Szkolenie jest dla Ciebie, jeśli chcesz:

Zapoznać się z metodą SCRUM
Zdobyć umiejętności stosowania zasad metody Scrum w realizowanych projektach
Wypracować krytyczne podejście do możliwości zastosowania
Nabyć umiejętności wprowadzenia metody Scrum do projektu w celu podniesienia efektywności zespołów projektowych/programistycznych
Posiadać wiedzę niezbędną do realizacji metody w roli Scrum Master

Po szkoleniu nabędziesz wiedzę i umiejętności w zakresie:

Zespołu Scrum (skład, zakres ról)
Ograniczeń czasowych w Scrum
Narzędzi i reguł postępowania w Scrum
Elastycznego planowania projektów
Skuteczna praca zespołów projektowych
Optymalizacja zmian w projekcie
Maksymalizacja korzyści i minimalizacja ryzyka projektowego

Forma:

Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej, pracy grupowej z elementami mini wykładu. W trakcie wykładu wykorzystywana jest także gra odwzorowująca kluczowe elementy Scrum. Proces nauczania oparty jest o cykl Kolba.
Czas trwania: 2 dni

Cena szkolenia: 2 400 PLN + 23% VAT

W ramach szkolenia zapewniamy:
obszerne drukowane materiały szkoleniowe
certyfikat ukończenia szkolenia
całodzienny serwis kawowy
obiad w każdym dniu szkolenia

ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA STYCZNIOWE SZKOLENIE:
Business Intelligence Manager – wdrażanie i wykorzystanie analityki w biznesie.

Zapisy i pełne informacje:

mail: agata.formejster@software.com.pl

www: http://bamt.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty


Obrazek


Szanowni Państwo,

zespół trenerów „Uruchom Głowę, rozwiń skrzydła” serdecznie zaprasza na szkolenie otwarte pt.: „Doskonalenie umiejętności menedżerskich: budowanie zespołów”, które odbędzie się w dniach 03-05.02.2012 r. w Hotelu „Cztery Korony” w Śremie, woj. wielkopolskie.

Proponujemy ten trening osobom i zespołom mającym świadomość, że o sprawności w realizacji zadań zespołu decydują zarówno umiejętności zawodowe jak i kreatywność, empatia, altruizm, budowanie dobrej atmosfery, zaufanie, sympatyczne relacje, zgodna współpraca, umiejętność motywowania się „od środka”, świadomość korzyści z dążenia do relacji wygrany-wygrany i wiele innych cech i umiejętności zwanych „miękkimi”. Grupa staje się zespołem, kiedy wspólnie realizuje te same cele. Gdy cele nie są wspólne można mówić jedynie o zlepku indywidualnych aktywności.

Zagadnienia i tematy realizowane podczas treningu:
Efekt synergii (2+2=5) i strategie win-win – praca z celem i z misją życiową
Idea trzeciego wyjścia – różnica między kompromisem a konsensusem
Komunikacja i porozumiewanie werbalne i niewerbalne – język ciała, strój, kolory,
słowa klucze, słowa magiczne, słowa kasowniki i osłabiacze - uczestnicy trenują skuteczne
sposoby werbalnego i niewerbalnego porozumiewania się.
Podstawy nawiązania dobrego kontaktu z drugim człowiekiem - zasady konstruowania
przekazu w oparciu o świadome i nieświadome sposoby oddziaływania.
Dopasowanie jako wstęp do przewodzenia: modalności, metaprogramy, poziomy logiczne. Uczymy rozpoznawać systemy motywacji innych ludzi i w razie konfliktu stanowisk lub interesów znajdować rozwiązania korzystne dla obu stron. Pokazujemy podstawowe mechanizmy psychologiczne wpływające na sposób widzenia świata i podejmowania decyzji.
Ograniczające przekonania i sposoby ich przekraczania – polubisz innych, gdy polubisz
siebie, zrozumiesz siebie, gdy zrozumiesz innych.
Zarządzanie stresem i „stanem wewnętrznym”
Przywódca, lider, menedżer - czyli jak prezentować się wiarygodnie i profesjonalnie i jak
przy tym budzić zaufanie i sympatię.
Spójność komunikatów werbalnych i niewerbalnych na poziomie świadomym
i nieświadomym: kolory, symbole, słowa – klucze, mowa ciała, niektóre metaprogramy.
Jak przekonać innych do swoich racji, jak pociągnąć zespół za sobą - przygotowanie
do pracy w stresie i niesprzyjających warunkach.
Zasady i stosowanie "burzy mózgów"
Reguły wystąpień publicznych – autoprezentacja

Efektem treningu jest zdobycie przez uczestników szeregu umiejętności m.in.: motywowania siebie i zespołu, negocjacji i budowania porozumienia poprzez znajdowanie rozwiązań korzystnych dla obu stron, rozumienia korzyści z dążenia do relacji "wygrany – wygrany" panowania nad emocjami i stresem prezentowania sądów, opinii, uwag zrozumiałych dla pracowników o różnych systemach reprezentacji umiejętność odczytywania intencji i systemu wartości drugiej stron nie ulegania presji, naciskom i manipulacjom, wzmocnienie poczucia własnej wartości i wzrost motywacji do działania.

Trening trwa 3 dni i bazuje na technikach i narzędziach neurolingwistycznego programowania. Wykłady i prezentacje zajmują ok. 15% czasu, reszta to: ćwiczenia, gry i "zabawy" omawiane następnie przez uczestników, którzy dyskutują i wyciągają samodzielnie wnioski. Gry i zabawy skonstruowane są tak, aby uczestnicy sami doświadczyli, że tylko współpraca, współdziałanie, porozumienie i synergia są dla nich osobiście jedynym „opłacalnym” życiowo i zawodowo rozwiązaniem. Zastosowane techniki pozwalają wprowadzić pożądane przez uczestników zmiany w zachowaniach nie tylko na poziomie umiejętności, ale również w sferze przekonań i emocji. Dzięki generowaniu emocji i przeżyć, oraz „prawdziwemu” doświadczaniu, uczestnicy nie tylko nabywają umiejętności, ale także zmieniają ograniczające przekonania na własny temat i na temat otoczenia.

Cena trzydniowego treningu wynosi jedynie 1200,00 zł netto – w tej cenie uczestnik otrzymuje: szkolenie prowadzone przez dwóch doświadczonych trenerów, dwa noclegi, pełne wyżywienie i przerwy kawowe, dokumentację szkoleniową, dokumentację fotograficzną, certyfikat udziału w treningu.

Nasza strona internetowa

W razie pytań zapraszamy do kontaktu z naszym biurem – tludwichowski@intelkom.eu

Pozdrawiam
Tomasz Ludwichowski
Dyrektor ds. handlowych
tel. 71 398-09-73
Mieszko Maj

Mieszko Maj HR Manager

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

REKRUTACJA I SELEKCJA - SZKOLENIE DLA MENEDŻERÓW I PRACOWNIKÓW HR


Obrazek



Obrazek


Cele i korzyści szkolenia:

Efektywna, o wysokim poziomie jakości selekcja i rekrutacja opiera się na kilku istotnych elementach:

• planowaniu procesu rekrutacji i selekcji
• budowaniu pozytywnego i budzącego zaufania wizerunku organizacji
• precyzyjnym opisie stanowiska pracy
• opisie profilu kandydata opartym o model kompetencyjny
• stworzeniu rzetelnego ogłoszenia rekrutacyjnego
• prowadzeniu profesjonalnej i efektywnej rozmowy kwalifikacyjnej
• diagnozie kluczowych kompetencji
• wyselekcjonowaniu najlepszego kandydata
• wdrożeniu nowego pracownika na dane stanowisko

Szkolenie ma na celu rozwinięcie powyższych kompetencji u osób z działów HR lub menedżerów, którzy zajmują się rekrutacją i selekcją. Warsztat jest skonstruowany wedle zasady 20% niezbędnej teorii i 80% praktyki. Podczas szkolenia odbędą się symulacje, case study, gry oraz dyskusje moderowane, które inspirują do rozwoju.

Czas, cena, miejsce szkolenia:

13 styczeń 2012, 590,00 + 23% VAT (725,70 PLN brutto) , Warszawa, gmach WSFiZ ul. Pawia 55, sala nr 53

Program szkolenia:

1. Rekrutacja i selekcja jako podejście systemowe

• definicja pojęć
• planowanie zatrudnienia
• etapy procesu rekrutacji i selekcji w organizacji

2. Narzędzia wykorzystywane do oceny kandydata

• wywiad telefoniczny
• rozmowa kwalifikacyjna
• testy psychologiczne
• testy psychometryczne
• model kompetencyjny
• assessment center
• życiorys zawodowy
• karta oceny kandydata
• rekomendacje
• próbki pracy

3. Proces rekrutacji

• metody naboru potencjalnych pracowników
• budowanie modelu kompetencyjnego danego stanowiska
• budowanie profilu kandydata
• tworzenie odpowiedniego ogłoszenia rekrutacyjnego
• źródła pozyskiwania najlepszych kandydatów
• rekrutacja wewnętrzna VS rekrutacja zewnętrzna

4. Proces selekcji

• trafna weryfikacja i analiza CV
• przygotowanie wywiadu telefonicznego
• przygotowanie się i trafne przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej
• dobór pytań do stanowiska pracy – rodzaje pytań rekrutacyjnych
• pytania zakazane podczas rozmowy kwalifikacyjnej
• odczytywanie sygnałów niewerbalnych kandydata
• jak poznać kiedy kandydat nie jest do końca szczery?
• jak korzystać z karty oceny kandydata
• najczęstsze błędy popełniane podczas rozmowy kwalifikacyjnej
• rzetelne i etyczne sprawdzanie referencje kandydata

5. Finalizacja procesu selekcji

• składanie oferty pracy wybranemu kandydatowi
• wdrożenie nowego pracownika na nowe stanowisko
• bezstresowa adaptacja nowego pracownika w zespole
• rozmowa oceniająca jako element rozwojowy nowego pracownika
• feedback dla kandydatów, którzy nie zostali wybrani

6. Kwestie etyczne w procesie rekrutacji i selekcji

• pytania zakazane
• różnice płciowe
• różnice wiekowe
• różnice rasowe

7. Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
• Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
• Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
• Zostawię za sobą – zostawiam stare niedziałające techniki za sobą

Trener prowadzący:

Anna Andrzejczyk

Certyfikowany Trener Biznesu, psycholog, ekspert ds. psychometrycznych narzędzi badania kompetencji i potencjału pracowniczego. Specjalista ds. zarządzania talentami, doradztwa zawodowego, partner biznesowy portalu dla szkoleniowców TRECO. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z zakresu motywowania, modeli kompetencyjnych, zarządzania talentami, sukcesji, selekcji i rekrutacji, kompetencji menedżerskich, anomii pracowniczej oraz szkoleń rozwojowych. Autor artykułów dotyczących komunikacji, anomii pracowniczej oraz badania potencjału pracowniczego. Przez wiele lat pracowała jako konsultant HR prowadząc projekty doradcze i rekrutacyjne dla korporacji w Polsce i w Wielkiej Brytanii. Obecnie pełni rolę Development Managera w firmie Adeptia, gdzie zajmuje się projektami doradczymi, zarządzaniem talentami oraz szkoleniami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
przemyslaw.puzewicz@adeptia.pl
22 414 6001
ul. Rakowiecka 33/25
Warszawa

Następna dyskusja:

Szkolenia i konferencje: ne...




Wyślij zaproszenie do