Jagoda Pieścicka

Jagoda Pieścicka Project Manager -
e-xon s.c.,
Przedstawiciel
Handlowy - ...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

ZAPROSZENIE
BEZPŁATNA KONFERENCJA „Zastosowania kongnitywistyki – biznes i nauka”

Termin: 12.07.2012
godz. 11.00-13.00

Miejsce: Hotel Scandic Wrocław
Ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 49/57

UDZIA£ W SPOTKANIU JEST BEZP£ATNY.
ORGANIZATOR ZAPEWNIA ZWROT KOSZTÓW DOJAZDU
Prosimy o potwierdzenie chêci udziału
e-mailem: jagoda.piescicka@e-xon.pl
Liczba miejsc ograniczona.
Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Czego chcę? Do czego dążę? 19.07.2012
Jak skutecznie wyznaczać i realizować cele?

Cele - w życiu prywatnym, w pracy wciąż mówimy o realizowaniu celów, o efektywnym wyznaczaniu celów, o skutecznym osiąganiu celów. Dlaczego jedni realizują swoje, cele, a innym Promocja Wakacyjna - sprawdź teraz…

Mechanizmy Uruchamiania Motywacji 19-20.07.2012
Jak skutecznie motywować pracowników?

Praktyczne, autorskie pokazanie skutecznych systemów motywacyjnych wraz z technikami weryfikacji ich efektywności w organizacji. Gotowe mechanizmy do zastosowania w organizacji w celu znacznego zwiększenia Promocja Wakacyjna - sprawdź teraz…

Techniki Profesjonalnej Sprzedaży 23.07.2012
Jak prowadzić spotkania handlowe, by sprzedać i zyskać wiernego Klienta?

Warsztaty profesjonalnych technik sprzedaży przeznaczone są dla wszystkich osób zajmujących się sprzedażą i chcących podnieść swoje umiejętności związane z wykorzystaniem narzędzi, technik i modeli profesjonalnej sprzedaży. Uczestnicy warsztatów zdobędą Promocja Wakacyjna - sprawdź teraz…

zapraszamy :)
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek


Zapraszam serdecznie na nasze szkolenia otwarte:


Obrazek


Zarządzanie stresem 12.07.2012 Warszawa

Celem szkolenia jest zmiana w postrzeganiu a także odczuwaniu objawów stresu.
Na treningu antystresowym skupiamy się na zwiększaniu świadomości objawów występujących w ciele,
oraz informacji jakie niosą ze sobą. Uczestnicy przećwiczą szereg technik relaksujących służących
do codziennego relaksu oraz techniki służące do stosowania podczas objawów silnego stresu. Podczas
warsztatu prowadzone będą treningi antystresowe i relaksacyjne (ćwiczenia wykonywane w trakcie zajęć,
w pozycji leżącej).

Psychologia sprzedaży - warsztat praktyczny 18.07.2012 Warszawa

Profesjonalna sprzedaż wymaga używania skutecznych technik sprzedaży opartych o skuteczną
argumentację i perswazję.Uczestnicy warsztatów dostaną wachlarz narzędzi, który ma ułatwić
im ich zadanie.Szkolenie skierowane jest do osób, które mają kontakt z klientem, sprzedają
produkty bądź usługi w kontakcie bezpośrednim lub przez telefon.

Trening umiejętności menedżerskich 20.07.2012 Warszawa

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji –zarówno na poziomie wiedzy
jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi
jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory,
kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek


24 lipca -> Problematyka stanu prawnego nieruchomości dziedziczonych w przypadku nieuregulowanej sytuacji spadkowej - 6 godzin edukacyjnych doskonalenia zawodowego

Wykładowca:
o Ryszard Sowa

W programie:
• Uwagi ogólne o dziedziczeniu w polskim prawie spadkowym w kontekście dziedziczenia nieruchomości.
• Własność nieruchomości dziedziczonych:
- nieruchomość po otwarciu spadku, a przed jego rozpoczęciem przez spadkobierców, czyli kto i kiedy ma jakie prawa,
- własność dziedziczonej nieruchomości a stwierdzenie nabycia spadku – między nabyciem własności a jej stwierdzeniem,
- dział spadku, w skład którego wchodzą nieruchomości
- zapis i zapis windykacyjny mający za przedmiot nieruchomość,
- ograniczenia w dziedziczeniu nieruchomości rolnych.
• Nieuregulowana sytuacja spadkowa a rzeczywisty stan prawny:
- zjawisko niezgodności treści księgi wieczystej z rzeczywistym stanem prawnym – przyczyny i konsekwencje,
- weryfikacja zbiorów danych rejestrów urzędowych dotyczących nieruchomości, czyli gdzie szukać informacji kto jest właścicielem,
- poszukiwanie spadkobierców – przeszkody faktyczne i prawne,
- wpis własności w księdze a własność z dziedziczenia
- specyfika nieruchomości rolnych, czyli zjawisko obrotu nieformalnego w kontekście dziedziczenia,
- nabycie własności przez zasiedzenie – możliwości i przesłanki stwierdzenia zasiedzenia.
• Czas na dyskusję i pytania uczestników.

Szkolenie spełnia wymogi Ministerstwa Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej dotyczące doskonalenia zawodowego, zgodnie z rozporządzeniem z dn. 30.07.2010.

PARTNERZY INSTYTUCJONALNI WSPON: Domiporta, WSGN

Informacje i zgłoszenia:
Warszawskie Stowarzyszenie Pośredników w Obrocie Nieruchomościami
Al. Ujazdowskie 22 lok. 8, 00-478 Warszawa; tel. (22) 625 54 00, faks (22) 629 35 29, e-mail: szkolenia@wspon.org.pl
http://wspon.org.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek


Dofinansowane w 80 procentach szkolenia "Marketing internetowy" to aż 7 dni zajęć - prawdopodobnie najbardziej kompleksowe ujęcie tego tematu w Polsce! Zobacz jak możemy pomóc Ci w skutecznym pozyskiwaniu klientów przez internet.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

I. Co się będzie działo?

Działania marketingowe w internecie można porównać do wizyty gości w domu. Po pierwsze trzeba przygotować się na ich wizytę - posprzątać. Następnie możemy zacząć zapraszanie. Potem goście nas odwiedzają, a my weryfikujemy czy są z tej wizyty zadowoleni i czy spotkanie wygląda tak, jak byśmy tego oczekiwali. Wreszcie goście nas opuszczają, a my robimy wszystko, aby podtrzymać z nimi kontakt i aby w przyszłości do nas wrócili.

Internetowym „domem” jest strona WWW Twojej firmy, Gośćmi potencjalni klienci. Zanim zaczniemy zapraszać, trzeba więc uporządkować lub stworzyć tę stronę i tym właśnie podczas szkoleń zajmiemy się w pierwszej kolejności.

1. Strona internetowa.

Skuteczna strona musi spełniać trzy kryteria:

a) umieć komunikować się z potencjalnym klientem. Zabronione jest więc witanie go komunikatami w stylu „O nas”, „O firmie”, „Nasz zespół”, „Aktualności firmowe”. Istnieje znacznie lepsza strategia komunikacji, którą stosują już być może Twoi konkurenci – dobrych przykładów jest także w Polsce coraz więcej.

b) „wiedzieć czego chce” od potencjalnego klienta (koniecznie!). Trzeba umieć zdefiniować NOA („najbardziej oczekiwaną akcję”), która przybliży potencjalnego klienta do tego, by stał się klientem rzeczywistym. To najważniejsza z zasad.

c) być intuicyjna – spełniać „6 zasad użyteczności stron WWW” (jak choćby Allegro). Jeśli tego nie robi, wysiłek w dwóch powyższych punktach może pójść na marne.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

2. Pozyskiwanie klientów.

Gdy szczęśliwie udało się posprzątać, czas na zaproszenie gości. Aktywnych internautów mamy w Polsce kilkanaście milionów, ale nam chodzi oczywiście o tych, którzy należą do naszej grupy docelowej. Do tego selekcjonowania i zapraszania odpowiednich dla naszej działalności osób służyć będą między innymi:

a) Media społecznościowe na czele z Facebookiem (ale także Nasza-Klasa, Goldenline, Pinterest). Facebook kryje w sobie dwa podstawowe sposoby dotarcia do klientów – płatne i bezpłatne.

Płatne to reklama, która daje wręcz niesamowite możliwości dotarcia do wąskiej grupy docelowej. Metody bezpłatne to stworzenie „fanpage”. Warto, bo to źródło bardzo dużej liczby potencjalnych klientów. Istnieje też „turbodoładowanie”, które pozwala legalnie i minimalnym kosztem podwoić albo potroić liczbę fanów w ciągu kilku(nastu)dni. O wszystkim tym również na zajęciach.

b) Reklama w Google AdWords. Kontekstowe prezentowanie reklam w Google wciąż ma swoje zalety w porównaniu z reklamą na Facebooku i nie stać Cię, aby ignorować tę formę dotarcia do klientów. Znamy całkiem sporo firm, które tylko na tym bazują i radzą sobie naprawdę dobrze. Nie działają one jednak na oślep, a korzystają z narzędzia, które pozwala przed kampanią (!) sprawdzić jak wiele osób wpisuje w Google daną frazę, to znaczy, ile osób szuka tego, co oferujemy. Koniec z działaniem po omacku!

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

c) Pozycjonowanie. Nie aspirujemy do bycia zaawansowanym kursem dla pozycjonerów, ale przedstawimy najważniejsze mechanizmy. Pozwoli Ci to „dogadać” się z firmą, która oferuje takie usługi, wybrać najlepszą lub samodzielnie zmodyfikować najważniejsze elementy serwisu.

d) Wikipedia. To bardzo niedoceniane źródło ruchu, czyli mówiąc po ludzku – potencjalnych klientów. Istnieje szybka i niezwykle skuteczna strategia, która pozwoli Ci „przechwycić” bardzo wartościowych internautów (dane statystyczne pokazują, że osoby przechodzące z Wikipedii spędzają na stronie więcej czasu i odwiedzają więcej podstron).

e) YouTube. Niezwykle niedoceniane w Polsce źródło potencjalnych klientów. Jeśli zdecydujesz się na obecność w tym kanale komunikacji, napotkasz minimalną konkurencję.

Na zajęciach przedyskutujemy także inne narzędzia marketingu internetowego, takie jak zakupy grupowe (Groupon, Gruper i – również wart uwagi - Citeam), e-marketing szeptany (fora, blogi, kampanie banerowe i artykuły (nie zawsze) sponsorowane.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

3. Analiza efektów i relacje z (potencjalnymi) klientami.

Trzecim punktem szkoleń będzie analiza efektywności podjętych działań. One się po prostu muszą opłacać, inaczej nie mają sensu. Szczęśliwie, dzięki bezpłatnemu systemowi Google Analytics, jesteśmy w stanie zorientować się, które narzędzia promocji działają lepiej, a które gorzej i skoncentrować się na tych bardziej efektywnych.

I wreszcie szalenie ważna sprawa na koniec. Budowanie bazy klientów i bazy potencjalnych klientów. I nie chodzi tu o typowego newslettera, gdzie wszyscy zapisani do bazy dostają te same „spamerskie” maile.

To, co naprawdę działa, to budowanie listy adresowej w oparciu o wiedzę, dawanie wartości i zdalne budowanie relacji z odbiorcami. A to wszystko za pomocą bezpłatnych lub tanich narzędzi i prawie automatycznie. Więcej na szkoleniach.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

III. Koszty

Pracownicy mikro i małych przedsiębiorstw – 643,82 zł na jednego Uczestnika szkolenia (co stanowi 20 proc. kosztów szkoleń - 80 proc. dofinansowania ze środków UE).
Pracownicy średnich przedsiębiorstw – 965,72 zł na jednego Uczestnika szkolenia (co stanowi 30 proc. kosztów szkoleń - 70 proc. dofinansowania ze środków UE).

Koszt obejmuje 7 dni zajęć, Certyfikat, obiady i przerwy kawowe.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

IV. Terminy:

Szkolenia odbędą się w Warszawie przy ul. Królewskiej w miesiącach sierpień-wrzesień; dokładne daty zostaną wyznaczone po konsultacjach z Uczestnikami.
Marta D.

Marta D. Specjalista w Biurze
Zarządzania Zasobami
Ludzkimi (rekru...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Szanowni Państwo,

Stowarzyszenie Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK oraz Polish Society for Training and Development zapraszają na seminarium:

Od szkoleń dla aktywności do szkoleń dla efektów, rynkowa transformacja czy pobożne życzenia? Model SEB/SEA©, jako standard efektywności projektów
szkoleniowych nowej generacji.

Data: 6 września 2012 r. godz: 12:00 -17.30
Miejsce: Hotel IBIS, ul. Pawia 15, Kraków

Kartę zgłoszeniową wraz ze szczegółowym opisem znajdą Państwo na stronie Stowarzyszenia MATRIK http://matrik.pl/pl/node/545

Prowadzący: Paweł Kopijer

Koszt uczestnictwa w seminarium wynosi 250 zł brutto.

Koszt uczestnictwa w seminarium wynosi:

· 200 zł brutto - dla Członków Stowarzyszenia MATRIK lub Członków PSTD
· 220 zł brutto - dla Członków Regionalnych Klubów Trenerów Zarządzania MATRIK
i Absolwentów lub Uczestników Kursów lub Szkół Trenerów Zarządzania MATRIK

Zapraszamy do zgłaszania swojego udziału ! Liczba miejsc jest ograniczona !
Rezerwacja miejsca nastąpi po dokonaniu wpłaty.
Agnieszka Majcherek

Agnieszka Majcherek Specjalista ds CRM

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

17 września 2012 r. pod hasłem: „LOVEMARKS – jak stworzyć markę, która trwale podbije rynek?” odbędzie się w Warszawie XXXVI seminarium z cyklu AUTORYTETY. Spotkanie poprowadzi Kevin Roberts dyrektor generalny Saatchi&Saatchi Worldwide i innowator, który przekształcił firmy, marki i ich reputacje. Więcej informacji na stronie wydarzenie

ZAPISZ SIĘ NA SEMINARIUM, JEŚLI CHCESZ DOWIEDZIEĆ SIĘ O...
* czynnikach motywujących konsumentów w obecnych czasach i możliwościach zwiększenia ich zaangażowania;
* podstawach metodologii, ideach i sekretach tworzenia Lovemarks w oparciu o przykłady najlepszych praktyk;
* tworzeniu Lovemarks w dobie Internetu, za pomocą akceleratorów wzroku, dźwięku i ruchu.

Kevin Roberts wierzy, że siła wielkich idei i więź emocjonalna tworzą wyjątkową wartość. Dzięki temu w ciągu ostatniej dekady udało mu się całkowicie zmienić oblicze marketingu poprzez stworzenie pojęcia Lovemarks. Filozofia ta zmieniła światowe standardy zarządzania marką i przyczyniła się do popularyzacji idei tworzenia wartości. A czym są Lovemarks? Przyszłość, która przynosi zyski, gdyż konsumenci nie tylko lubią nasze marki, lecz także je kochają.

Lovemarks nie są własnością przedsiębiorstw, menedżerów lub marketerów. Są własnością osób, które je kochają. Personalizują rynek masowego odbiorcy i tworzą rynek składający się z jednostek. Poszczególnych konsumentów, którzy mają własne zdanie.


Obrazek


Organizatorzy: BIGRAM oraz Golden Mark
Partner Strategiczny: SAATCHI & SAATCHI POLAND
Organizacja wspierająca: Polska Rada Centów Handlowych i Business Ad Network
Patron Biznesowy: Brytyjsko Polska Izba Handlowa
Patron Branżowy: Brief
Patroni Medialni: Marketing przy Kawie, Business Magazine Manager, Bloomberg Businessweek Polska, Nowoczesna Firma, Gazeta Bankowa, ESSENCE, THINK TANK, Radio PIN, MARKETER+, Mediarun, Wprost.
Dorota Sokół

Dorota Sokół specjalista ds.
marketingu
internetowego

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Szanowni Państwo,

Zdobycie uprawnień do wykonywania czynności z zakresu usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych nieodłącznie wiąże się z koniecznością uzyskania certyfikatu księgowego. Osoby zainteresowane tematem zapraszamy do lektury e-booka "Jak zdobyć certyfikat księgowy".

Doskonałym uzupełnieniem wiedzy oraz komplementarnym przygotowaniem do egzaminu na usługowe prowadzenie ksiąg rachunkowych jest uczestnictwo w kursach zawodowych Centrum szkoleniowego FRR:

WARSZAWA:
USŁUGOWE PROWADZENIE KSIĄG RACHUNKOWYCH
TESTY PRZYGOTOWUJĄCE DO EGZAMINU UPRAWNIAJĄCEGO DO USŁUGOWEGO PROWADZENIA KSIĄG

KATOWICE:
USŁUGOWE PROWADZENIE KSIĄG RACHUNKOWYCH
TESTY PRZYGOTOWUJĄCE DO EGZAMINU UPRAWNIAJĄCEGO DO USŁUGOWEGO PROWADZENIA KSIĄG

Pozdrawiam serdecznie,
Dorota Młotek
Grupa „Księgowi i Finansiści”
Fundacja Rozwoju Rachunkowości w Polsce

http://frr.pl
Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Obsługa reklamacji

Jeśli zależy Ci na budowaniu długotrwałych relacji z Klientami, utrzymaniu sprzedaży po otrzymaniu reklamacji, budowie efektywnej polityki reklamacyjnej oraz zmianie postrzegania Klienta tak, aby uważał, że dana organizacja chce mu pomóc, a nie pozbyć się go zapraszam do udziału w szkoleniu "Reklamacje, czyli o tym jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów"
Program szkolenia pod linkiem:
obsługa reklamacji szkolenia
Termin szkolenia: 26-27 lipca 2012
Miejsce szkolenia : Warszawa
Cena: 890 zł do 10 lipca- cena zawiera uczestnictwo w szkoleniu (14 h), materiały poszkoleniowe (podręcznik), catering (przerwy kawowe, lunch)
Dla pierwszych 3 osób zniżka 10%

Korzyści z uczestnictwa w szkoleniu:
 Zmniejszenie ilości wpływających reklamacji
 Wzrost satysfakcji Klientów z procesu rozwiązywania reklamacji
 Profesjonalna obsługa uwag zgłaszanych przez Klientów
 Wzrost wiedzy i umiejętności pracowników z zakresu przyjmowania i odpowiadania na uwagi Klientów

Zapisy i szczegółowe informacje: ewelina.zdzieszynska@wstronerozwoju.com,
tel. 500 029 886
Strona www: http://www.wstronerozwoju.com

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Sylwia Redlicka

Sylwia Redlicka International
Account Manager

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

START UP W KARIERĘ – OFERTA COACHINGU KARIERY DLA STUDENTÓW

Już w lipcu rusza projekt StartUp w Karierę, którego celem jest podniesienie kwalifikacji oraz rozwój osobisty ludzi młodych.

StartUp w Karierę to autorski program adresowany do studentów i absolwentów warszawskich uczelni, nad którym patronat merytoryczny objął Intenational Institute of Coaching Polska. Celem projektu jest wspieranie uczestników w zwiększaniu swojej atrakcyjności na rynku pracy oraz upowszechnianie coachingu jako skutecznego narzędzia rozwoju, dostępnego również dla studentów i świeżo upieczonych absolwentów wyższych uczelni.

Świadomi, że nie zawsze prywatny budżet pozwala na korzystanie ze szkoleń i coachingu oferowanych klientom biznesowym, oferujemy najwyższej jakości usługi potwierdzane przez międzynarodowe organizacje, w bardzo konkurencyjnych cenach.

Program obejmuje kompleksową ofertę coachingu, szkoleń oraz doradztwa zawodowego, w trakcie których uczestnicy mogą zdobyć wiedzę o swoich kompetencjach i mocnych stronach, lepiej poznać siebie i swoje predyspozycje, ukierunkować swój rozwój i uzyskać wsparcie w realizacji wyznaczonych celów. Ponadto, będą mogli zaplanować ścieżkę kariery, zbudować swój wizerunek jako potencjalnych pracowników oraz nabyć wiedzę i umiejętności niezbędne na dzisiejszym rynku pracy.

Każdy z uczestników może indywidualnie zadecydować, która forma rozwoju jest dla niego najlepsza, zapisując się na warsztaty, coaching lub doradztwo zawodowe albo decydując się na pakiet tych usług. Dla osób, które zastanawiają się czy coaching jest formą pracy odpowiednią dla nich, przewidziano pierwszą sesję coachingu gratis. Możliwe jest również wzięcie udział w bezpłatnych warsztatach, które przybliżają tematykę pełnowymiarowych szkoleń (formularz zapisu: http://www.startupwkariere.pl/zapisy/). Ponadto, przewidziano specjalne promocje dla osób decydujących się na pakiet usług lub zapisujących się wraz ze znajomymi.

Więcej informacji o projekcie dostępnych jest na stronie: http://www.startupwkariere.pl.

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Dotychczasowe metody nie przyniosły rezultatu? Może czas na...

TWÓRCZE ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW

SKRÓCONY OPIS SZKOLENIA:

Szkolenie jest przeznaczone dla osób, które chcą rozwijać swoje umiejętności twórczego myślenia w odniesieniu do konkretnych problemów pojawiających się w życiu. Jeśli chciałbyś zwiększyć poziom swojej kreatywności, wychodzić poza przyjęte ramy, nauczyć się patrzeć na problem na nowo i rozwiązywać je niestandardowo zapraszamy na warsztaty.

CEL SZKOLENIA
•rozwijanie niestereotypowego, nowatorskiego rozwiązywania problemów
•poznanie twórczych sposobów podejmowania decyzji
•nabycie umiejętności posługiwania się technikami twórczego rozwiązywania problemów
•wzrost umiejętności generowania wyjątkowych, oryginalnych pomysłów i rozwiązań
•zdobycie wiedzy jak pracować z zespołem, aby zwiększyć jego kreatywność

PROGRAM SZKOLENIA:
1.Integracja uczestników szkolenia budująca atmosferę ludyczności sprzyjającej twórczemu myśleniu
2.Rozgrzewka twórcza gimnastyka dla mózgu i wyobraźni
3.Rozwój zdolności twórczych (m.in. abstrahowanie, skojarzenia, rozumowanie dedukcyjne i indukcyjne)
4.Bariery blokujące kreatywność, sposoby minimalizowania ograniczeń kreatywności.
5.Metody i techniki kreatywnego myślenia: 1.burza mózgów - sposób prowadzenia, różne warianty
2.kapelusze De Bono
3.analiza morfologiczna
4.łamacz zasad
5.technika przypadkowego słowa/ obrazka

OPIS METODYKI SZKOLENIA:

Szkolenie jest prowadzone technikami warsztatowymi ćwiczenia indywidualne, praca w grupach, zadania praktyczne, wykład interaktywny. Podczas warsztatów uczestnicy pracują na sytuacjach, z którymi spotykają się w swoim życiu zawodowym, poznają w praktyce metody i techniki rozwiązywania problemów. Materiały poszkoleniowe zawierają opisy technik pozwalające na ich wykorzystanie w miejscu pracy.

PROWADZĄCY:

Joanna Piszczek - Psycholog, specjalista ds. zarządzania zasobami ludzkimi, trener. Absolwentka psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego. Pracowała dla Telekomunikacji Polskiej, Eniro Polska, Urzędu Miasta Oświęcimia. Współpracuje z No Limits w obszarze szkoleń sprzedażowych, rozwijających kompetencje negocjacyjne, obsługi klienta. Specjalizuje się w szkoleniach dotyczących kreatywności i twórczego rozwiązywania problemów.

Michał Piszczek - Trener biznesu, psycholog, psychoterapeuta,. Absolwent psychologii stosowanej na Uniwersytecie Jagiellońskim. Ukończył Szkołę Trenerów Biznesu Matrik, a szkoleniami zawodowo zajmuje się od 2006 roku.

INFORMACJE ORGANIZACYJNE:

Data: 9-10 sierpnia 2010 (16 godzin)

Miejsce szkolenia - Kraków

Organizator zapewnia: materiały dla uczestników oraz dwie przerwy kawowe i lunch

Liczba uczestników - 9-12 osób

Cena - 560,-

Zgłoszenia - psychekrakow@psychekrakow.pl

Kontakt telefoniczny - Michał Piszczek, tel. 506 649 267

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zapraszam na szkolenie " Zarządzanie sobą w czasie", które odbędzie się 26-27.07.2012 roku w Warszawie.

Szczegółowy program prześlę wszystkim zainteresowanym na maila.

Pozdrawiam,
Ewelina Budzińska
kontakt: ewelina_budzinska@wp.plEwelina B. edytował(a) ten post dnia 07.07.12 o godzinie 22:29
Aleksandra J.

Aleksandra J. Psycholog doradztwa
zawodowego i
organizacji; trener
umie...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Pro Studio Training zaprasza na dwudniowe szkolenie z zakresu autoprezentacji pt.
TAJEMNICE DOBREGO WIZERUNKU

Szkolenie odbędzie się w dniach 25-26 sierpnia 2012 r. w godz. 10.00-18.00 w Łodzi
Koszt: 300 zł
Liczba miejsc: 10

Program:

Dzień pierwszy
Czym jest autoprezentacja. Elementy wizerunku. Różnice w odbiorze innych ludzi.

Praca nad samooceną - ćwiczenia praktyczne

Potęga pierwszego wrażenia (reguła 20x20x20) - symulacje

Reguły wpływania na ludzi - R. Cialdini i inne reguły zachowań społecznych

Sposób mówienia. Ćwiczenia praktyczne obejmujące pracę z dyktafonem.

Dzień drugi
Gesty i postawa ciała. Ćwiczenia praktyczne.

Prezentacja na forum. Wykorzystanie zdobytej wiedzy i feedback.

BHP autoprezentacji- jak przyjmować informacje zwrotne. Teoria i ćwiczenia praktyczne.

Podsumowanie

Zgłoszenie na szkolenie jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu, dostępnego na stronie http://prostudiotraining.pl

Zgłoszenia poprzez formularz na stronie, telefonicznie 605-847-170 lub mailowo prostudiotraining@gmail.com (z podaniem imienia, nazwiska, nr. telefonu i adresu mailowego)
Dorota W.

Dorota W. adiunkt, AGH, IOD

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

KRAKÓW-"Studiapodyplomowe dofinansowane" rekrutacja do 31.08.2012, start wrzesień/październik 2012
Zapraszam na studia podyplomowe. Pierszeństwo dla Pań 45plus:). Informacje poniżej.
Centrum Studiów Podyplomowych Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego zaprasza na dofinansowane studia podyplomowe z zakresu:
e-Marketing
http://studiapodyplomowe.eu/p2/index.php/kierunki/bizn...
oraz
Controlling / Business Intelligence
http://studiapodyplomowe.eu/p2/index.php/kierunki/bizn...
Rekrutacja na wszystkie kierunki w projekcie trwa do 31 sierpnia 2012.
Aneta J.

Aneta J. Project Manager,
Stowarzyszenie
Komunikacji
Marketingowej...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Wystartowała VIII edycja Szkoły Strategii Marki
Od 2 lipca br. ruszyły zapisy do nowej, VIII edycji Szkoły Strategii Marki 2012/2013. SSM już od 2005 roku organizowana jest przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR i od tego czasu cieszy się wyjątkową renomą w branży reklamowej. Kurs skierowany jest do wszystkich pracowników branży
i zrzesza grono najlepszych wykładowców z wiodących firm, a także agencji zintegrowanej komunikacji marketingowej.

Jednym z poważnych problemów z jakim boryka się branża komunikacji marketingowej, jest wiedza pracowników, która opiera się głównie na doświadczeniu jakie zdobyli do tej pory. Problem dotyczy nie tylko pracowników agencji reklamowych i PR, domów mediowych, agencji interaktywnych, ale także pracowników działów marketingu i promocji po stronie Klientów. Kwalifikacje pracowników związanych z branżą uwarunkowane są podstawowymi czynnikami: bieżącą pracą albo okolicznościami w jakich pracują. Niestety dosyć często
w takich przypadkach w wiedzy tych osób pojawiają się braki, a nawet przekłamania będące efektem perspektywy.

SSM to projekt edukacyjny stworzony specjalnie dla pracowników branży komunikacji marketingowej z minimum dwuletnim doświadczeniem zawodowym. Uczestnikami mogą zostać wszystkie osoby pracujące po stronie klienta, jak i w agencjach reklamowych, domach mediowych, a także firmach specjalizujących się w badaniach marketingowych. Szkoła pomaga pracownikom uporządkować zdobytą do tej pory wiedzę i uzupełnić luki, wynikające z charakteru wykonywanej pracy.

Celem działania SSM jest m.in. podnoszenie roli strategii w działaniach reklamowych i komunikacyjnych zarówno firm, jak i agencji. Zajęcia w Szkole prowadzone są przez strategów z wiodących agencji reklamowych - praktyków z wieloletnim doświadczeniem w pracy nad markami polskimi i zagranicznymi. Pierwszy zjazd odbywa się w październiku, a podstawą zaliczenia kursu jest przygotowanie oraz obrona pracy dyplomowej na ostatnich zajęciach - w czerwcu.

Polecam tę szkołę przede wszystkim przełożonym pracowników związanych z branżą komunikacji marketingowej. Wszystkim pracodawcom, aby najlepszych ludzi ze swoich zespołów wysyłali na ten kurs. Jest to według mnie znaczące podniesienie kompetencji pracownika i zapewnienie wartości dodanej w firmie. Edukacja także jest walutą - zapewnianie szkoleń i możliwości rozwoju jest także formą doceniania pracownika, a przy tym możliwością podniesienia kompetencji w firmie. Jest to błyskawiczne zyskiwanie przewagi nad konkurencją - możliwość skonfrontowania wielu punktów widzenia i implementacji nowych, czasami lepszych rozwiązań
w organizacji -mówi Krzysztof Albrychiewicz, Kierownik Rady Programowej SSM, wykładowca Szkoły.
W celu lepszego zapoznania się z ofertą i programem SSM zapraszamy na stronę internetową Szkoły: http://www.ssm.edu.pl/ albo o bezpośredni kontakt mailowy, bądź telefoniczny:
Aneta Rzadkiewicz
aneta.rzadkiewicz@sar.org.pl/ 508-309-012
Aleksandra M.

Aleksandra M. psycholog, coach
ICF, trener,
miłośniczka życia :)

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

"Rodzicom, którzy chcą więcej", 28-29.07., Wrocław

Witam serdecznie,
Z przyjemnością zapraszam na kolejne szkolenie otwarte skoncentrowane na rozwoju umiejętności rodzicielskich.
Warsztaty będą oparte na modelu Porozumienia Bez Przemocy Marshala Rosenberga.
Będzie to intensywna praca nad postawami, wzmacnianiem spostrzegawczości wobec dziecka, zwiększaniem spójności i komunikowaniem się z nim w sposób zwiększający skuteczność a zarazem budujący jego poczucie wartości (nawet w sytuacjach trudnych). Przewidziałam również w programie kilka bardzo konkretnych technik wychowawczych na "chwile krytyczne" oraz sporo czasu (każdego dnia po ok 2h) na trenowanie modelu PBP w konkretnych sytuacjach zaproponowanych przez Uczestników.

Jeśli:

Chcesz lepiej zrozumieć swoje dziecko?
Chcesz odpowiadać na potrzeby dziecka lecz nie na zachcianki?
Chcesz lepiej radzić sobie z poczuciem bezradności, wstydu, smutku lub złości (swoim własnym i dziecka)?
Chcesz wspierać dziecko w rozwoju i samodzielności?
Chcesz aby dziecko stosowało się do rodzinnych i społecznych zasad?
Chcesz więcej?

Zapisz się na warsztaty!

Ostrzeżenie: Rozwój umiejętności rodzicielskich wiąże się z samorozwojem oraz powoduje trwałe zmiany w przebiegu relacji z dzieckiem!

Co osiągniesz dzięki szkoleniu:
Pogłębisz poziom relacji w domu
Nauczysz się oddzielać opinie od obserwacji
Zwiększysz swoje pole spostrzegania
Zdefiniujesz źródła emocji własnych i dziecka
Zwiększysz umiejętność rozpoznawania potrzeb (własnych i dziecka)
Jasno rozdzielisz potrzeby od zachcianek
Poznasz sposoby przedstawiania próśb
Nauczysz się jak mówić i słuchać, tak, by dziecko chciało… słuchać i mówić
Poznasz techniki pracy z dzieckiem
Znajdziesz rozwiązania dla konkretnych trudności wychowawczych

Szczegółowy program na stronie: http://aleksandragajek.pl/rodzicom-ktorzy-chca-wiecej-ii/

Sprawy organizacyjne:
Termin: 28-29 lipca 2012
Miejsce: Wrocław, ul. Kasprowicza
Koszt: 200 zł od osoby, 360 zł od pary. Cena obejmuje uczestnictwo w warsztatach (16 godz.), materiały szkoleniowe, obiad (zupa), przerwę kawową, konsultacje indywidualne w ciągu miesiąca od uczestnictwa w warsztacie.
Możliwość zapewnienia opieki nad dzieckiem/dziećmi za dodatkową opłatą.

Szczegółowe informacje oraz promocje na stronie: http://aleksandragajek.pl/rodzicom-ktorzy-chca-wiecej-ii/
oraz na Facebooku: http://facebook.com/AleksandraGajek.psycholog.coach

Trener:
Aleksandra Gajek – psycholog, trener, coach. Specjalizuje się w zakresie umiejętności interpersonalnych i komunikacji oraz technikach radzenia sobie ze stresem. Jej doświadczenie zawodowe obejmuje ok. 200 godzin przeprowadzonych szkoleń, kilkaset godzin zajęć grupowych oraz ponad 150 godzin pracy indywidualnej. Pracuje z dziećmi, młodzieżą oraz dorosłymi. Wierzy w ludzi, ceni kontakt z nimi, wspólne odkrywanie i uczenie się. Prywatnie – chętnie spędza czas na świeżym powietrzu, zwłaszcza w górach, lubi wyrażać się poprzez śpiew i muzykę. Aktualnie w trakcie przygotowania do certyfikacji w ramach International Coach Federation. Zapraszam do zapoznania się z referencjami na stronie: http://aleksandragajek.pl/referencje/

W razie jakichkolwiek pytań – zapraszam do kontaktu.

Do zobaczenia,
Aleksandra Gajek

Tel. 662 288 971
kontakt@aleksandragajek.pl
http://aleksandragajek.pl

P.S. Zapraszam również do skorzystania z oferty coachingu dedykowanego rodzicom:
http://aleksandragajek.pl/coaching-rodzicom/
Wojciech D.

Wojciech D. Inicjator, Rewolucja
w Edukacji

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Solidne podstawy teoretyczne łączymy z biznesowym doświadczeniem, przekazując wiedzę praktyczną podczas szkoleń dla właścicieli, przedsiębiorców i menedżerów. Nasza szkolenia prowadzone są przez doświadczonych praktyków biznesu, trenerów oraz dydaktyków Uczelni Łazarskiego.

Wykorzystując pro-biznesowe nastawienie Uczelni, jej bogatą infrastrukturę, oraz szeroką wiedzę trenerów, możemy zaoferować wysoką jakość merytoryczną szkoleń w atrakcyjnej rynkowo cenie.

Poznaj ofertę naszych szkoleń zamkniętych, oraz jesienny program szkoleń otwartych.
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Trening umiejętności menedżerskich

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 20 lipiec 2012, Warszawa, ul. Domaniewska 37A (gmach WSZ-POU)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog ,certyfikowany Praktyk NLP.
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Specjalizuje się w doskonaleniu kompetencji menedżerskich,
treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem w oparciu
o mediacje i negocjacje, wystąpieniach publicznych, zarządzaniu
sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim
i angielskim. Ma za sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak:
Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA, BUD-Invest. Na stałe
współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu.
Jest odpowiedzialna za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt
z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Agnieszka Tylska

Agnieszka Tylska organizator eventów

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek


Elektroniczny Obieg Informacji w Firmie

DWUDNIOWA, WARSZAWSKA KONFERENCJA POŚWIĘCONA OBIEGOWI DOKUMENTÓW!!!

Zapraszamy do rejestracji na XXI edycję konferencji EOIF GigaCon!

Podczas wydarzenia przedstawiciele wiodących firm zaprezentują swoje rozwiązania oraz zaproponują narzędzia do usprawnienia i zautomatyzowania działań związanych z zarządzaniem przedsiębiorstwem.

Proponowane tematy to między innymi:

* W oczekiwaniu na e-urzędy - jak daleko nam do elektronizacji administracji?
* Firma (prawie) bez papierów ….. Czy to możliwe? ELO – System do Zarządzania Dokumentami, Archiwizowania, Obieg Dokumentów
* Pełna kontrola nad fakturami Faktury kosztowe w ELO – Księgowanie w SAP na przycisk myszki
* DYSANT Framework - Agregacja aplikacji w portalowych rozwiązaniach procesowych
* Fujitsu i Kofax Express - ekspresowe skanowanie i indeksowanie dokumentów
* Rozwiązania Kodak w procesie obiegu dokumentów.
* Architektura systemów EOD - Metadane jako kluczowy czynnik sukcesu wdrożenia systemu

Wśród uczestników zostaną rozlosowane:

TRZY NAGRODY GŁÓWNE konferencji EOIF GigaCon Warszawa (5 000 zł netto rabatu na wdrożenie PROGMATE DOCs z możliwością zamiany na dwudniowy kurs modelowania procesów dla jednej osoby) Fundatorem Nagród Głównych jest firma PROGMATE!
* Książki ufundowane przez Księgarnię Internetową HELION
* 4 vouchery na masaż klasyczny - Beauty Solutions - Anna Wereszczyńska
* 1 voucher na masaż kamieniami - Beauty Solutions - Anna Wereszczyńska

ZAREJESTRUJ SIĘ JUŻ DZIŚ!!!
Firmy, zainteresowane prezentacją rozwiązań podczas konferencji, zapraszamy do kontaktu z organizatorem.


ZAREJESTRUJ SIĘ JUŻ DZIŚ!!!
http://gigacon.org/eoif_warszawa/rejestracja

Aktualna AGENDA:
http://gigacon.org/eoif_warszawa#tabs-agenda

Następna dyskusja:

Szkolenia i konferencje HR ...




Wyślij zaproszenie do