Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zapraszamy na szkolenie


Obrazek


Czego chcę? Do czego dążę?
Jak skutecznie wyznaczać i realizować cele?

Cele - w życiu prywatnym, w pracy wciąż mówimy o realizowaniu celów, o efektywnym wyznaczaniu celów, o skutecznym osiąganiu celów. Dlaczego jedni realizują swoje cele, a innym …

Czego chcę? Do czego dążę? 14.05.2012

wybierz promocje
Beata Jędruszak

Beata Jędruszak starszy specjalista,
Unlimited Group
Polska

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek


Jesteś studentem bądź absolwentem i szukasz swojej pierwszej pracy?
Zmieniasz zawód, a nie wiesz jak zaistnieć w swojej nowej branży?
Czy chcesz, żeby Twoje szanse na rynku wzrosły, a to pracodawcy zabiegali o Ciebie?

Zapraszamy Cię na szkolenie " Jak pozytywnie przejść przez proces rekrutacji", na którym dowiesz się m.in.:

-->jak tworzyć i udostępniać dokumenty aplikacyjne
-->jak skutecznie zaprezentować się, by wyróżniać się na tle innych kandydatów i wzbudzić sympatię rekrutujących
-->jakich pytań możesz się spodziewać na rozmowie rekrutacyjnej i jak konstruować odpowiedzi na nie, by były fachowe i zrozumiałe
-->jak unikać najczęstszych błędów popełnianych podczas autoprezentacji

Szkolenie poprowadzi Karolina Cala,
doktorantka Wydziału Psychologii UMCS,
http://karolinacala.pl

Lublin, 28 kwietnia 2012, godz. 10-18

Cena: podstawowa stawka to 300zł, możliwe zniżki aż do 50%!!
Dla studentów i osób pracujących nawet do 50%!!

Zadzwoń: 533 993 337
Napisz: info@unlimitedgroup.pl
Sprawdź: http://cs.unlimitedgroup.pl/

Zapisy: http://cs.unlimitedgroup.pl/zapisy.html

Więcej informacji: http://cs.unlimitedgroup.pl/szkolenia-specjalistyczne/...

Liczba miejsc jest ograniczona więc zarezerwuj miejsce na tym szkoleniu już dziś!Beata Jędruszak edytował(a) ten post dnia 23.04.12 o godzinie 10:56
Karolina M.

Karolina M. Owner, saleMordor.pl

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zapraszam na szkolenie: MODELOWANIE PROCESÓW BIZNESOWYCH (BPMN)


Obrazek


Termin szkolenia: 12-13 czerwca 2012r. (kurs dwudniowy – 16 h)
Miejsce: Warszawa
Cena netto: 2400 PLN
Druga osoba w firmie otrzymuje rabat 30%, trzecia i kolejne: 50%!!!
Trener: Jarosław Żeliński


Program szkolenia:
1. Notacja jako język komunikacji:
a. Semantyka: słownik notacji
b. Syntaktyka: gramatyka notacji
c. Pragmatyka: kontekst użycia notacji
d. Semiotyka: wiedza adresata jako kontekst modelowania
2. Podstawy modelowania:
a. Analiza kontekstu - model kontekstowy (biznesowy)
b. Analiza biznesowa – model kluczowych procesów (wewnętrzny łańcuch wartości dodanej)
c. Modelowanie procesów biznesowych – orientacja na produkty, kluczowe etapy modelowania
d. Dekomponowanie modeli – jak dobrać poziomy szczegółowości
3. Zaawansowane techniki modelowania:
a. Analiza i przepływ informacji
b. Modelowanie zorientowane na obsługę zdarzeń
c. Role, właściciele procesów i wykonawcy czynności
d. Warstwa produktów i warstwa zmiany stanów (statusów)
e. Notacja BPMN – podstawy i zastosowanie
f. Diagram czynności i sekwencji UML – obszary zastosowań w modelowaniu procesów
g. Praktyka modelowania – antywzorce i naiwne metody modelowania
h. Analiza zakresu projektu IT – specyfikowanie przypadków użycia
4. Zakończenie, dyskusja

Wsparcie po szkoleniu dla uczestników: 60 dni na bezpłatne konsultacje z trenerem w trybie e-learningu.

Szczegółowe informacje o szkoleniu oraz zapisy!

Kontakt:
tel: 794 930 124
e-mail: biuro@eduFuturo.pl
www.eduFuturo.pl
www.facebook.com/KMeduFuturo

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Justyna Kaczmarczyk

Justyna Kaczmarczyk Wszystko się da!

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zapraszamy do zapoznania się z pełną ofertą szkoleń działu szkoleń, obejmującą zakres obsługi pakietu Office na różnym poziomie zaawansowania:



Microsoft Word- poziom podstawowy

Microsoft Word- poziom średnio-zaawansowany

Microsoft Word- poziom zaawansowany

Microsoft Excel-poziom podstawowy

Microsoft Excel- poziom średnio-zaawansowany

Microsoft Excel- poziom zaawansowany

Microsoft PowerPoint- poziom podstawowy

Microsoft PowerPoint- poziom średnio-zaawansowany

Microsoft PowerPoint- poziom zaawansowany

Szczegóły dostępne na naszej stronie internetowej!

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Sieć apartamentów ŚPIJ DOBRZEstworzyliśmy z myślą o klientach biznesowych oraz osobach podróżujących prywatnie. Wiemy jaką wartość stanowi komfort w podróży, dlatego przygotowaliśmy kompleksowo wyposażone apartamenty, pełne domowej atmosfery. W każdym z naszych mieszkań czekają na Ciebie: WiFi, telewizja, czysta łazienka z pachnącymi ręcznikami i dobrze wyposażona kuchnia.


Obrazek


Wysyłasz pracowników do Warszawy i chcesz stworzyć im optymalne warunki do pracy i wypoczynku, ponieważ wiesz ile wart jest dobry pracownik? Zapraszasz partnerów biznesowych na ważne spotkanie i chcesz zapewnić im maksimum komfortu, mieszcząc się w kosztach w granicach rozsądku? Przyjeżdżasz do Warszawy posłuchać dobrej muzyki, obejrzeć ciekawe filmy lub po prostu pospacerować ulicami stolicy, a wieczory chcesz spędzać w domowej atmosferze?

Zapraszamy serdecznie!

Apartamenty Śpij Dobrze
http://spijdobrze.com
info@spijdobrze.com

Adam Karczerski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Karolina M.

Karolina M. Owner, saleMordor.pl

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek


Zapraszam na szkolenie: KOMUNIKACJA IT-BIZNES

Termin szkolenia: 29-30 maja 2012r. (kurs dwudniowy – 16 h)
Miejsce: Warszawa
Cena netto: 1690 PLN


Celem szkolenia jest zdobycie podstawowej wiedzy na temat komunikacji w organizacji oraz poznanie praktycznych aspektów jej wykorzystania na styku IT i Biznesu. Uczestnicy szkolenia zostaną zapoznani ze znaczeniem komunikacji dla jakości procesów i efektywności współpracy.

Program szkolenia składa się z dwóch zasadniczych części – podstaw komunikacji w organizacji i omówienia rozwiązań komunikacyjnych w obszarach: rozwoju (projekty), utrzymania, wsparcia użytkowników oraz bezpieczeństwa.

Szkolenie przeznaczone jest dla kadry kierowniczej i zarządzającej każdego szczebla, począwszy od kierowników zespołów i wyżej. W szkoleniu powinny uczestniczyć wszystkie osoby odpowiedzialne za komunikację między IT a Biznesem.

Zagadnienia są prezentowane teoretycznie, omawiane na przykładach i dyskutowane z uczestnikami szkolenia.

Program szkolenia, oraz ZAPISY: http://edufuturo.pl/katalog-szkolen/item/6-komunikacja...

Kontakt:
tel: 794 930 124
e-mail: biuro@eduFuturo.pl
Ewa M.

Ewa M. psycholog,
psychoterapeuta,
trener, coach
rodzicielski

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Otwarte szkolenie: Asertywność to nie tylko mówienie "nie"
Warszawa 12-13 maja 2012 r.


W porze drugiego śniadania dwóch wspólnie pracujących panów wyciąga swoje kanapki. Pierwszy z nich odwija papier, zagląda do środka i mówi: „Cholera! Znowu z tym okropnym żółtym serem!”
Na to drugi: „No to powiedz w końcu żonie, żeby Ci zrobiła kanapki z czymś innym”.
Na co pierwszy z Panów odpowiada ze zdziwieniem: „Coś ty? Przecież ja sam sobie robię kanapki do pracy”.
Wbrew powszechnym opiniom asertywność to nie tylko sposób mówienia „nie” i obrony własnych praw. To przede wszystkim asertywna postawa wpływająca na to jak przyjmujemy oceny, wyrażamy uczucia, jacy jesteśmy dla siebie samych.
Jeśli chcesz udoskonalić swoją postawę asertywna, zdobyć wiedzę teoretyczną i dowiedzieć się co powinien zrobić pan z dowcipu by więcej nie jeść kanapek z żółtym serem, zapraszamy na szkolenie:
Asertywność to nie tylko mówienie „nie”.

Kiedy: 12-13 maja 2012 r. w godz. 9.00 - 17.00
Gdzie: Warszawa ul. Rakowiecka 32
Cena: 420 zł (w tym 100 zł bezzwrotnej zaliczki w razie rezygnacji)
Co za to: 16 godzin szkolenia z wykorzystaniem aktywnych metod uczenia, materiały szkoleniowe, obiad, kawa/herbata podczas przerw
Kto prowadzi: Brygida Starzak, Ewa Mioduska
Jak się zapisać: napisz do nas maila pod adres biuro@crrpozytywka.pl lub zadzwoń pod nr tel. 794-789-897 odpowiemy na każde pytanie
Grupa: maksymalnie 16 osób
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek




Obrazek


KREACJA SKUTECZNEJ REKLAMY - otwarte warsztaty biznesowe:

- czyli: najpierw MYŚLENIE, dopiero później "wymyślanie"

 UWAGA: wprowadzamy możliwość dostosowania programu w pewnym zakresie do zgłaszanych potrzeb uczestników (nawet w szkolaniu otwartym!). Chcesz przećwiczyć i poznać konkretne, interesujące Cię zagadnienia? Podaj je na formularzu zgłoszenia na to szkolenie. 


Tylko PRAKTYCZNIE! Poznaj i "przećwicz" proces tworzenia efektywnej reklamy. Zdobądź większą samodzielność i zwiększ skuteczność Twoich reklam. Oszczędzaj czas, pieniądze i sam twórz swoją reklamę lub lepiej koordynuj pracę agencji, z którą współpracujesz.

- dowiedz się i przećwicz:

* jak stworzyć reklamę, która sprzedaje produkt?
* brief kreatywny - zawartość i przykłady,
* co i jak obiecywać w reklamie?
* big idea - jak powstają pomysły? Sesje kreatywne, szkice, wizualizacje,
* wizualizacja koncepcji – od szkicu do egzekucji: rysunki, storyboardy,
* skąd czerpać inspiracje? Produkt, sztuka, kultura, ulica, moodboard...

________________________
PROGRAM
NAJPIERW MYŚLENIE...
Planowanie: strategia komunikacji
Brief kreatywny: przykłady, omówienie elementów i stworzenie własnego briefu wyznaczającego kierunek dla konkretnej reklamy.
Jak stworzyć reklamę, która sprzedaje produkt?
Rozpoznanie: odbiorca i produkt
Co i jak obiecywać w reklamie?

... PÓŹNIEJ „WYMYŚLANIE”...
Skąd czerpać inspirację: moodboard oraz „świat wokół nas” (fotografie, kultura, sztuka, rozrywka, „ulica” i in.)
Magic is in the product...
Posłuchaj konsumenta – czym jest insight i gdzie go szukać?
Big idea - jak powstają pomysły? Sesje kreatywne, szkice, wizualizacje
Sesje kreatywne: szkice, skojarzenia, pomysły, selekcja pomysłów, dopracowanie szczegółów, prezentowanie pomysłów.
Wizualizacja koncepcji – od szkicu do egzekucji: rysunki, storyboardy
+ Ćwiczenia praktyczne, przykłady (filmy, obrazy, dźwięk, case study), mnóstwo inspirujących przykładów reklam (TV, radio, prasa, outdoor, ambient i in.).

+ Ćwiczenia praktyczne, przykłady (filmy, obrazy, dźwięk, case study), mnóstwo inspirujących przykładów reklam (TV, radio, prasa, outdoor, ambient i in.)
_____________________________________

DLA KOGO TO SZKOLENIE?
* Pracownicy działów marketingu, reklamy i promocji.
* Przedsiębiorcy chcący zwiększyć efektywność komunikatu reklamowego swojej firmy.
* Osoby chcące dowiedzieć się jak planować i tworzyć skuteczną reklamę.

_____________________________________

PROWADZĄCY
Praktyk! Reklamowy "frontowiec". Doświadczony szkoleniowiec. Senior copywriter, projektant, właściciel firmy reklamowej... (więcej informacji na stronie szkolenia)
_____________________________________

INFO
Termin: 11-12 czerwca 2012 (pn.-wt.)
Miejsce: 00-538 Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Cena: 1250 zł NETTO (+23% VAT).
Czas: 2 dni ćwiczeń, porad i praktycznych przykładów.
Masz pytanie: zadzwoń: 504 17 90 65 – Adrian Tomaszewski

W cenie: udział w szkoleniu, materiały, certyfikat ukończenia, napoje, słodycze i lunch oraz dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (briefy, case study, przykłady it.).

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE:
http://szkoleniapraktyczne.pl/szkolenia/kreacja.html


Nie zwlekaj, zapisz się już dzisiaj – są jeszcze wolne miejsca

Z a p r a s z a m y
_________________________________

Zobacz też nasze pozostałe szkolenia reklamowe i marketingowe:

* Jak przygotować brief kreatywny (30 maja, Warszawa)
* Copywriting – skuteczna sprzedaż za pomocą słów (18-19 czerwca, Warszawa)

- szczegóły na stronie http://SzkoleniaPraktyczne.pl
_________________________________
Elżbieta Winiarz

Elżbieta Winiarz Asystent Kierownika
Projektu, OTAWA
Group

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek

Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszamy do udziału w bezpłatnej konferencji „Przedsiębiorczy Naukowiec”.
http://www.otawagroup.pl/nab/konferencja-przedsiebiorc...

Najważniejsze informacje:
Data: 18 maja 2012 r.
Miejsce: Hotel Kossak, ul. Plac Kossaka 1, Kraków
Czas: godz. 10:00 – 14:00 (rejestracja uczestników od godz. 09:30)

Aby potwierdzić swoją obecność należy wypełnić i odesłać do Biura Projektu formularz zgłoszeniowy.
(proszę nie zwlekać z odpowiedzią, mamy ograniczoną ilość miejsc)

Zgłoszenia prosimy przesyłać na adres:
Otawa Group sp. j., ul. Beliny – Prażmowskiego 15A/2; 31 – 514 Kraków.
lub w formie elektronicznej na adres: monika.wasowicz@otawagroup.pl
W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt.

Zapraszamy serdecznie!

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Stowarzyszenie Praktyków Dramy STOP-KLATKA
zaprasza na

KURS DRAMY STOSOWANEJ

11-15 lipca 2012

40 godzin ćwiczeń i technik dramowo-teatralnych oraz praktyczna wiedza o ich wykorzystaniu w pracy z grupami

Korzyści z udziału

· Poznasz innowacyjną w Polsce metodę dramy stosowanej.
· Doświadczysz i zrozumiesz działanie dramy stosowanej w pracy z grupami i dla własnego rozwoju.
· Poznasz ciekawych ludzi, z którymi będziesz mógł/mogła współpracować przy projektach i warsztatach.
· Oderwiesz się na 5 dni od codziennych obowiązków, by rozwojowo i twórczo spędzić czas w malowniczo położonym ośrodku szkoleniowym pod Lublinem (http://nasutow.pl).
· Otrzymasz zaświadczenie, które możesz wykorzystać przy certyfikacji na trenera dramy

Prowadzący

Aleksandra Chodasz, trenerka i superwizorka dramy, licencja trenera PTP (I st.) i STOP
(II st.), absolwentka rocznego kursu dramy (Uniwersytet w Exeter). Przeprowadziła 3500 godzin szkoleń w biznesie, urzędach, organizacjach pozarządowych, szkołach i innych placówkach. Od 10 lat uczy dramy.

Jakub Piersiak, asystent trenera dramy, psycholog, trener twórczości, absolwent Kursu i Szkoły Dramy Stosowanej.

Cena: 790 zł. Informacje o zniżkach można znaleźć na stronie internetowej. Cena obejmuje 5-dniowe, profesjonalnie prowadzone szkolenie (40 godzin), materiały edukacyjne w postaci naukowej publikacji o dramie i płyty DVD z technikami dramowymi oraz certyfikat.
http://stop-klatka.org.pl/kurs-dramy

602-78-26-25 a.chodasz@stop-klatka.org.pl
Anna Banach

Anna Banach TÜV Rheinland Polska
Sp. z o.o.

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Szanowni Państwo!

Informujemy, że udostępniliśmy terminarz szkoleń otwartych, które planowane są w II półroczu 2012 roku.

Pobierz terminarz na II półrocze 2012 roku

Jednocześnie przypominamy, że z terminarzem i cennikiem szkoleń i egzaminów z zakresu badań nieniszczących mogą się Państwo zapoznać tutaj:

Terminarz szkoleń i egzaminów 2012
Cennik szkoleń i egzaminów 2012

TÜV Akademia Polska Sp. z o.o.
Anna Banach
tel. 32 273 21 82
http://akademia.tuv.pl
anna.banach@pl.tuv.com
Tomasz Filip

Tomasz Filip Kierownik Działu
Kontaktów z
Klientami,
Stowarzyszenie Ks...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Szanowni Państwo,
Instytut Certyfikacji Zawodowej Księgowych zaprasza na szkolenia majowe w zakresie:


Transakcje w walutach obcych
- zasady rozliczania w VAT, CIT i Ustawie o Rachunkowości
Warszawa, dn. 14 maja 2012 r.

Celem szkolenia jest zapoznanie pracowników działów księgowości z zasadami dotyczącymi rozliczania transakcji wyrażonych w walucie obcej oraz ze zmianami wprowadzanymi do prawa bilansowego podatkowego w 2012 roku.

1. Wprowadzenie.
2. Klasyfikacja różnic kursowych.
3. Zmiany w prawie podatkowym wchodzące w życie 01.01.2012.
4. Ujęcie zdarzeń gospodarczych wyrażonych w walucie obcej wg ustawy o rachunkowości.

• wprowadzone zmiany w ustawie o rachunkowości
• pojęcie kursu faktycznie zastosowanego
• zasady ewidencji własnych środków pieniężnych
5. Różnice kursowe w prawie podatkowym.
• ustawa o podatku dochodowym od osób prawnych – problematyka wyboru metody ustalania różnic kursowych
• interpretacje indywidualne Ministra Finansów na temat metody bilansowej ustalania różnic kursowych.
6. Ustawa o podatku od towarów i usług – rozliczenie transakcji wewnątrzwspólnotowych
7. Zmiany w VAT.
8. Momenty powstawania różnic kursowych (na przykładach)

• zapłata rozrachunków walutowych
• wycena rozrachunków na dzień bilansowy oraz ich rozliczenie w kolejnym roku obrotowym
• wycena rachunku dewizowego oraz kasy walutowej w trakcie roku oraz na dzień bilansowy
• kompensata rozrachunków wyrażonych w walucie obcej na tle interpretacji organów skarbowych
• rozliczanie delegacji zagranicznych
9. Problematyka wyceny majątku trwałego w kontekście różnic kursowych oraz wątpliwości interpretacyjne w tym zakresie
10. Przykład wyceny majątku trwałego uwzględniający wycenę różnic kursowych
11. Wpływ różnic kursowych na aktywa oraz rezerwy z tytułu odroczonego podatku dochodowego.
12. Dyskusja.
13. Zakończenie.


Prowadzący:
Piotr Woźniak - biegły rewident. Doświadczenie zdobywał w międzynarodowej firmie audytorskiej, gdzie zajmował się przeprowadzaniem badań i przeglądów sprawozdań finansowych. Posiada praktyczną wiedzę i bogate doświadczenie w zakresie badania sprawozdań finansowych, sporządzania pakietów konsolidacyjnych, przekształceń sprawozdań finansowych zgodnie z MSR/MSSF i HGB oraz realizacji zleceń Due Diligence i wyceny przedsiębiorstw. Specjalizuje się w obsłudze rynków kapitałowych. Aktywność zawodową rozwija nie tylko poprzez kierowanie pionem usług audytorskich, ale również poprzez prowadzone szkolenia, artykuły i publikacje z zakresu rachunkowości między innymi: „Rachunkowość zabezpieczeń”.

Miejsce szkolenia: Warszawa, ul. Górnośląska 7B, sala wykładowa SKwP
Cena szkolenia: 470 zł
KARTA ZGŁOSZENIA

ŚRODKI TRWAŁE W 2012 R.
Warszawa, dn. 18 maja 2012 r.

1. Wprowadzenie.
2. Podstawy prawne w zakresie aktywów trwałych.

2.1. Ustawa o rachunkowości,
2.2. Prawo podatkowe,
2.3. Międzynarodowe Standardy Rachunkowości.
3. Zmiany obowiązujące od 01.01.2011 r. w Ustawie o podatku dochodowym od osób prawnych.
3.1. Wniesienie aportu do spółki niebędącej osobą prawną – nowa regulacja,
3.2. Aport otrzymany w związku z likwidacją – nowa regulacja,
3.3. Likwidacja i sprzedaż przedmiotu aportu,
4. Wycena wartości początkowej środków trwałych.
4.1. Wytworzonych we własnym zakresie,
4.2. Nabytych (nowe i używane,)
4.3. Zwiększenia oraz zmniejszenia wartości brutto środków trwałych – remonty, modernizacje,
4.4. Ujęcie kosztów finansowania zewnętrznego,
4.5. Odłączenie części składowej środka trwałego,
4.6. Inne przypadki.
5. Amortyzacja środków trwałych.
5.1. Zasady dokonywania odpisów amortyzacyjnych i ich wpływ na optymalizację obciążeń podatkowych,
5.2. Wpływ przyjętych rozwiązań w zakresie amortyzacji na podatek odroczony.
6. Inwentaryzacja środków trwałych.
6.1. Terminy i częstotliwość przeprowadzania inwentaryzacji,
6.2. Inwentaryzacja środków nisko cennych.
7. Międzynarodowe Standardy Rachunkowości w zakresie środków trwałych.
7.1. Definicje zawarte w MSR 16 „Rzeczowe aktywa trwałe”,
7.2. Ujęcie początkowe – cena nabycia oraz koszt wytworzenia,
7.3. Ujęcie w kolejnych okresach sprawozdawczych – dwa modele wyceny,
7.4. Amortyzacja środków trwałych oraz weryfikacja okresów użyteczności ekonomicznej,
7.5. Komponenty środków trwałych – praktyczne zagadnienia.
8. Leasing środków trwałych.
8.1. Krajowy Standard Rachunkowości nr 5,
8.2. Leasing finansowy oraz operacyjny w polskim systemie prawnym,
8.3. Opłata wstępna a koszty uzyskania przychodu – wątpliwości interpretacyjne,
8.4. Ujęcie księgowe oraz podatkowe umowy leasingu – na przykładzie.
9. Dyskusja.

Prowadzący:
Michał Kołosowski – biegły rewident, członek zarządu ECA Seredyński i Partnerzy Sp. z o.o., doświadczenie zdobywał w jednej z czołowych firm audytorskich z tzw. "Wielkiej Czwórki". Posiadacz certyfikatu Diploma in International Financial Reporting wydawanego przez ACCA, uzyskanego zdanym egzaminem w języku angielskim. Posiada bogate doświadczenie w badaniu sprawozdań finansowych, sporządzaniu pakietów konsolidacyjnych, sporządzaniu analiz finansowych typu Due Diligence przekształcaniu sprawozdań finansowych na zgodne z MSSF oraz US GAAP. Autor artykułów oraz wykładowca zagadnień z zakresu rachunkowości.

Miejsce szkolenia:Warszawa, ul. Górnośląska 7B, sala wykładowa SKwP
Cena szkolenia: 470 zł
KARTA ZGŁOSZENIA

PRAKTYCZNE PROBLEMY W PODATKU DOCHODOWYM
OD OSÓB PRAWNYCH W 2012 R.


Warszawa, dnia 28 maja 2012 r.

1.Omówienie istotnych zmian, które weszły w życie od 2012 r.
2. Przychody

- najnowsze orzecznictwo dotyczące przychodów z nieodpłatnych świadczeń (pakiety medyczne, dojazdy do pracy, imprezy integracyjne, służebności gruntowe, poręczenia, niewypłacone w terminie dywidendy)
- moment powstania przychodu przy sprzedaży towarów lub praw majątkowych, wykonywaniu usług, częściowym wykonaniu usług, usługach ciągłych
- pojęcie zapłaty jako momentu rozpoznania przychodu powstającego na zasadzie kasowej (kapitalizacja, potrącenie, kompensata),
- podatkowe skutki tzw. nowacji
- podatkowe skutki tzw. świadczenia w miejsce wykonania
- szczególne momenty rozpoznania niektórych przychodów (umorzenie zobowiązania, przedawnienie, zasiedzenie), czy umorzenie odsetek skutkuje powstaniem przychodu
- moment rozpoznania przychodu lub potrącenia kosztu z tytułu sprzedawanych lub nabywanych usług poręczeń i gwarancji
- obrót wierzytelnościami – koszty i przychody związane ze zbyciem własnych i zakupionych wierzytelności,
- moment powstania przychodu z tytułu otrzymanej premii pieniężnej
- zasady korygowania przychodów z działalności gospodarczej
- otrzymanie nadpłaty, kwoty nienależnej lub kaucji w aspekcie przychodów ze świadczeń nieodpłatnych
3. Koszty
- pojęcie kosztów uzyskania przychodu (definicja ogólna, przesłanki uznania wydatku za koszt uzyskania przychodu)
- problematyka dowodów uzasadniających zaliczenie wydatków do kosztów uzyskania przychodów – praktyczne aspekty obrony zasadności kosztów podatkowych w przypadku kontroli podatkowej
- moment potrącenia kosztów bezpośrednich i pośrednich (memoriał jako zasada ogólna momentu poniesienia kosztu, korekty kosztów bezpośrednich po zakończeniu roku podatkowego, opłata wstępna przy leasingu, koszty wypłacanych premii pieniężnych)
- wynagrodzenia pracownicze oraz składki ZUS opłacane przez zakład pracy – moment zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów
- nagrody dla pracowników jako KUP
- kary umowne i odszkodowania – kiedy stanowią koszt uzyskania przychodów
- straty i likwidacje środków trwałych i obrotowych – problem zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów, materiały pozyskane w wyniku likwidacji – czy stanowią przychód podatkowy?
- odsetki od pożyczek finansujących wypłatę dywidendy
- reklama i reprezentacja – czy wystarczy udowodnić brak charakteru reprezentacyjnego dla zaliczenia danego wydatku do kosztów uzyskania przychodów;
- niedostateczna kapitalizacja czyli ograniczenia w zaliczaniu do kosztów uzyskania przychodów odsetek od pożyczek udzielanych przez udziałowców
- koszty pracownicze (imprezy integracyjne, świadczenia medyczne, dojazdy do miejsca pracy)
- inwestycje w obcych środkach trwałych – problem zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów niezamortyzowanej wartości początkowej inwestycji na skutek przedwczesnego rozwiązania najmu lub dzierżawy; problem zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wartości inwestycji wykorzystywanych na podstawie umów najmu lub dzierżawy zawartych na czas określony, krótszy niż normatywny okres amortyzacji
- odpisy amortyzacyjne jako koszt uzyskania przychodu (kiedy odpisy amortyzacyjne podlegają wyłączeniu z kosztów uzyskania przychodów)
- zakaz zaliczania do kosztów uzyskania przychodów wydatków związanych z czynnościami, które nie mogą być przedmiotem prawnie skutecznej umowy rozszerzenie katalogu darowizn stanowiących kosztów uzyskania przychodu
- zaniechane inwestycje jako koszt uzyskania przychodu (problem momentu potrącalności zaniechanych inwestycji w ciężar kosztów)
4. Podatek źródłowy – obowiązki płatnika
- zasady poboru podatku od odsetek, należności licencyjnych i dywidend
- konwersja zadłużenia z tytułu odsetek na kapitał zakładowy – czy skutkuje brakiem obowiązku poboru podatku u źródła?
- kurs przeliczeniowy stosowany dla celów poboru podatku
- stosowanie umów o unikaniu podwójnego opodatkowania
- regulacje UE mające wpływ na pobór podatku u źródła
- certyfikaty rezydencji

Prowadzący:
Paweł Wójciak – prawnik, doradca podatkowy, absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego; specjalizuje się w zagadnieniach z zakresu podatków bezpośrednich, ze szczególnym uwzględnieniem podatku dochodowego od osób prawnych; autor licznych publikacji z zakresu prawa podatkowego; uznany wykładowca problematyki podatków dochodowych, podatku od towarów i usług oraz zasad opodatkowania działalności na terenie Specjalnych Strefach Ekonomicznych.

Miejsce szkolenia: Warszawa, ul. Górnośląska 7B, sala wykładowa SKwP.

Cena szkolenia: 470 zł.
Cena obejmuje udział w szkoleniu, autorskie materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.
KARTA ZGLOSZENIA

Podatek od towarów i usług – aktualne problemy
Warszawa, dn. 29 maja 2012 r.

1. Pojęcie odpłatnej dostawy towarów i odpłatnego świadczenia usług
- Czy każde świadczenie można zakwalifikować jako świadczenie usług?
- Świadczenia złożone – definicja, praktyczne problemy po uchwale NSA dotyczącej refakturowania usług ubezpieczeniowych,
- Opodatkowanie aportów,
- PKWiU a VAT.
2. Świadczenia nieodpłatne a podatek od towarów i usług
- Nieodpłatne przekazanie towarów przed i po 1 kwietnia 2011 roku,
- Przekazanie drukowanych materiałów reklamowych/informacyjnych, prezentów małej wartości, próbek,
- Zużycie towarów należących do przedsiębiorstwa,
- Nieodpłatne świadczenie usług przed i po 1 kwietnia 2011 roku,
- Wykorzystywanie samochodów służbowych do celów prywatnych,
- Podstawa opodatkowania oraz obowiązek podatkowy przy nieodpłatnych świadczeniach,
- Omówienie typowych działań reklamowych i promocyjnych w kontekście ich opodatkowania podatkiem VAT (gadżety, ulotki, sponsoring, szkolenia, alkohol, programy motywacyjne, programy lojalnościowe).
3. Premie pieniężne – orzecznictwo sądów administracyjnych a praktyka organów podatkowych
4. Refakturowanie

- Refakturowanie a świadczenia złożone
- Jaką stawkę VAT stosować przy refakturowaniu?
- Obowiązek podatkowy przy refakturowaniu
5. Podstawa opodatkowania
- Korekta podstawy opodatkowania a potwierdzenie otrzymania faktury korygującej,
- Czy każda otrzymana dotacja lub subwencja wpływa na podstawę opodatkowania?
- Zasady ustalania podstawy opodatkowania w transakcjach między podmiotami powiązanymi.
6. Zasady opodatkowania zbycia nieruchomości oraz prawa użytkowania wieczystego
- Ustalenie podstawy opodatkowania,
- Warunki skorzystania ze zwolnienia VAT.
7. Omówienie problematyki dostaw wewnątrzwspólnotowych
- Przesłanki uznania transakcji za dostawę wewnątrzwspólnotową,
- Warunki stosowania stawki VAT 0 %,
- Omówienie problemów dokumentacyjnych (list przewozowy, kserokopie, fax, e-mail) w świetle aktualnego orzecznictwa sądów administracyjnych oraz organów podatkowych,
- Zasady ewidencjonowania oraz korygowania WDT.
8. Zasady opodatkowania wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów.
9. Omówienie zasad dokonywania rozliczeń eksportu towarów

- Definicja eksportu towarów, eksport pośredni i bezpośredni – różnice,
- Warunki stosowania stawki VAT 0 %,
- Wywóz do magazynu konsygnacyjnego poza terytorium UE.
10. Zaliczki w WDT, WNT i eksporcie towarów.
11. Miejsce świadczenia usług oraz dostawy towarów

- Nowe wspólnotowe przepisy wykonawcze obowiązujące od 1 lipca 2011 r. – czy rzeczywiście wyjaśniają wątpliwości, czy tylko je mnożą?
- Definicja podatnika, siedziby działalności, stałego miejsca wykonywania działalności – jak ustalić miejsce wykonania usługi?
- Miejsce świadczenia usług – zasada ogólna i wyjątki od niej,
- Dostawy łańcuchowe – praktyczne przykłady,
- Dostawa, dla której podatnikiem jest nabywca,
- Obowiązki dokumentacyjne i sprawozdawcze związane z transgranicznymi dostawami i usługami.
12. Zasady odliczania podatku naliczonego i zwrot podatku od towarów i usług
- Terminy odliczenia,
- Zasady odliczania podatku od samochodów osobowych,
- Termin zwrotu podatku, warunki przyspieszonego zwrotu,
- Ograniczenia przy odliczeniu podatku,
- Brak rejestracji wystawcy faktury a prawo do odliczenia podatku naliczonego – zmiany i orzecznictwo,
- Zastrzeżenie prawa własności na fakturze a prawo do odliczenia podatku naliczonego,
- Prawo do odliczenia w przypadku zakupów finansowanych dotacją.
13. Ewidencjonowanie sprzedaży przy użyciu kas rejestrujących
- Zwolnienia z obowiązku ewidencjonowania w roku 2012,
- Czy podatnik zwolniony również powinien zainstalować kasę?
- Sankcje.
14. Omówienie podstawowych zasad fakturowania
- Rodzaje faktur (faktura VAT, faktura korygująca, faktura zaliczkowa, faktura elektroniczna, nota korygująca, duplikaty faktur),
- Zasady wystawiania faktur zaliczkowych, zasady rozliczania duplikatów faktur,
- Ujęcie faktury korygującej w odpowiednim okresie rozliczeniowym,
- Anulowanie faktury,
- Zasady wystawiania faktur wewnętrznych oraz ich ujęcia w deklaracji VAT-7,
- Faktury w języku obcym,
- Faktury w formie papierowej oraz elektronicznej w świetle najnowszego orzecznictwa, możliwość wprowadzenia „mieszanego” systemu wystawiania i przechowywania faktur,
- Faktury puste,
- Faktura wystawiona zbyt wcześnie a obowiązek podatkowy.
15. Najnowsze orzecznictwo Trybunału Sprawiedliwości UE oraz sprawy do niego skierowane
- Zbycie wierzytelności,
- Sprzedaż działek przez osoby fizyczne,
- Nieodpłatne przekazanie towarów oraz świadczenie usług,
- Refaktura usług ubezpieczeniowych przy leasingu,
- Potwierdzenia odbioru faktur korygujących,
- Obowiązek podatkowy dla usług transportowych.
16. Warsztaty, czyli jak radzić sobie z praktycznymi problemami w rozliczaniu podatku od towarów i usług? – wspólne wyszukiwanie rozwiązań aktualnych problemów w zakresie VAT.

Prowadzący:
Łukasz Chłond - specjalizuje się w zagadnieniach związanych z podatkiem od towarów i usług oraz międzynarodowym planowaniem podatkowym. Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w jednej z firm tzw.Wielkiej Czwórki", uczestnicząc w świadczeniu usług doradczych dla podmiotów polskich i zagranicznych. Autor licznych publikacji w prasie ogólnopolskiej oraz branżowej, doświadczony wykładowca prawa podatkowego.

Miejsce szkolenia: Warszawa, ul. Górnośląska 7B, sala wykładowa SKwP
Cena szkolenia: 470 zł
KARTA ZGŁOSZENIA
DODATKOWE INFORMACJE POD NUMEREM 22 626 06 05 ORAZ POD ADRESEM E-MAIL tomasz.filip@skwp.pl
Katarzyna Ć.

Katarzyna Ć. Specjalista ds.
szkoleń

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek

Masz dość szkoleń, podczas których przekazywana jest ogólna wiedza?
Masz dość szkoleń, na których program nie jest dopasowany do Twoich oczekiwań?
Masz dość długich i nudnych wykładów oraz braku praktycznych ćwiczeń na szkoleniach?

Firma bit Polska zaprasza na cykl warsztatów, które usprawnią Twoją pracę!
Skompletuj interesujące Cię zagadnienia.
Zapisz się na cykl warsztatów i stwórz własny program szkolenia!

Zaczynamy już w maju – pierwsze warsztaty z zakresu Microsoft Excel 2010!
Każdy warsztat tylko 99 zł!

W ofercie również warsztaty z grafiki komputerowej, zarządzania stronami WWW, Microsoft Word i Access. Zdobywaj wiedzę w tych obszarach, które Cię interesują!

Osoby zainteresowane proszę o kontakt ktrabska@bit-polska.pl


Obrazek

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Administrator Bezpieczeństwa Informacji

DLA KOGO:

• dla osób nadzorujących przestrzeganie stosowania środków technicznych i organizacyjnych, zapewniających ochronę przetwarzania danych osobowych;
• dla osób odpowiedzialnych za bezpieczeństwo informacji;
• dla menadżerów projektujących system zarządzania bezpieczeństwem informacji oraz najwyższego kierownictwa;

KORZYŚCI:

Uczestnicy szkolenia poznają m.in.:
• zasady zarządzania ochroną danych osobowych w organizacji;
• zakres obowiązków ABI;
• zasady tworzenia polityki bezpieczeństwa informacji i instrukcji zarządzania systemem informatycznym.

Centrum Zarządzania Jakością INFOX Sp. z o.o.,
Kraków, ul. Wadowicka 8a.
Termin szkolenia 21-22.05.2012
Cena: 950 zł netto.
Od października cena zawiera materiały szkoleniowe w wersji papierowej i elektronicznej.
Pełna oferta szkoleń znajduje się na naszej stronie internetowej http://czj-infox.pl
Organizujemy szkolenia zamknięte na terenie całej Polski

Kontakt:
szkolenia@czj-infox.pl
Tel./fax.: 12 653 20 13
http://czj-infox.pl

Zapraszamy
LICZBA MIEJSC OGRANICZONA

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Warsztaty: Administrator Bezpieczeństwa Informacji- dokumentacja

DLA KOGO:

• Warsztaty skierowane są do administratorów bezpieczeństwa informacji
• osób odpowiedzialnych za ochronę danych osobowych w organizacjach, w których zakresie obowiązków pozostaje wykonywanie wymogów ochrony danych osobowych
• osób początkujących, rozpoczynających lub pełniących rolę ABI od niedawna, jak też do osób pragnących ugruntować swoją wiedzę związaną z ochroną danych osobowych

KORZYŚCI:

• Zdobycie podstawowej wiedzy związanej z prowadzeniem dokumentacji ochrony danych osobowych we własnej organizacji
• Praktyczne wskazówki dotyczące opracowywania dokumentacji przetwarzania danych osobowych (Polityka Bezpieczeństwa Informacji, Instrukcja Zarządzania Systemem Informatycznym) , następnie monitorowania jej przestrzegania
• Tworzenie elementów Polityki Bezpieczeństwa i Instrukcji Zarządzania Systemem Informatycznym – ćwiczenia na konkretnym przykładzie organizacji sektora prywatnego przetwarzającej dane osobowe.
• Ćwiczenia praktyczne odnoszące się do najważniejszych czynności wykonywanych przez ABI
• Praktyczne przygotowanie do kontroli GIODO
• Omówienie aktualnych prawnych problemów przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych

Centrum Zarządzania Jakością INFOX Sp. z o.o.,
Kraków, ul. Wadowicka 8a.
Termin szkolenia: 23.05.2012
Cena : 665 zł netto.
Od października cena zawiera materiały szkoleniowe w wersji papierowej i elektronicznej.
Pełna oferta szkoleń znajduje się na naszej stronie internetowej http://czj-infox.pl
Organizujemy szkolenia zamknięte na terenie całej Polski

Kontakt:
szkolenia@czj-infox.pl
Tel./fax.: 12 653 20 13
http://czj-infox.pl

Zapraszamy
LICZBA MIEJSC OGRANICZONA
Katarzyna G.

Katarzyna G. Specjalista ds.
marketingu

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

25 maja w Toruńskiej Szkole Wyższej odbędzie się IV Forum Psychopedagogiczne.

Forum skierowane jest do grup zawodowych zajmujących się na co dzień problematyką psychopedagogiczna, m.in. do nauczycieli, psychologów, pedagogów, psychoterapeutów, kuratorów sądowych, pracowników ośrodków pomocy społecznej i poradni psychologiczno-pedagogicznych, wychowawców z placówek opiekuńczych oraz wszystkich osób zainteresowanych tematyką forum.

Zajęcia prowadzone są przez praktyków oraz naukowców.

Więcej informacji na: http://tsw.edu.pl/aktualnosci-2/204-iv-forum-psychoped...
Zygmunt Dolata

Zygmunt Dolata MBA | Trener biznesu
| Wykladowca
|Prelegent| Autor
publ...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

"Szkolenia z sensem" - Profesjonalizm i odpowiedzialność.

OFERTA – WARSZTATY-SZKOLENIA-COACHING-DORADZTWO.
Korzystamy z ośrodków szkoleniowych położonych w atrakcyjnych miejscach.

http://mojaatena.pl, biuro@mojaatena.pl,

1. Negocjacje
- negocjacje handlowe
- negocjacje zakupowe
- negocjacje windykacyjne
- negocjacje międzykulturowe
- negocjacje grupowe

2. Zarządzanie
- zarządzanie zmianą
- zarządzanie stresem
- zarządzanie czasem
- zarządzanie konfliktem
- zarządzanie wiekiem
- zarzadzanie zasobami ludzkimi (rekrutacja i selekcja, wartościowanie stanowisk pracy, opisy
stanowisk, profile stanowiskowe, metody rekrutacji A/C, D/C, koszyk zadań, SOOP,
outplacement, outsourcing)
- zarządzanie zespołem

3. Sprzedaż
- zaawansowane techniki sprzedaży
- profesjonalna obsługa klienta
- crosseling i up selling (sprzedaż wiązana i uzupełniająca
- obrona ceny i marży
- budowanie relacji z Klientem
- prospecting
- utrzymanie Klienta
- trudne sytuacje sprzedażowe
- telemarketing
- merchandising

4. Rozwój osobisty i zawodowy
- savoir vivre – etykieta biznesowa
- wystąpienia publiczne i prezentacje
- organizacja konferencji prasowych
- autoprezentacja
- outdoor
- wypalenie zawodowe
- asertywność
- techniki relaksacyjne

5. Team building
- Przywództwo
- Efektywność biznesowa i osobista
- motywowanie
- psychologia szefa
- profesjonalny instruktor
- coaching

6. Szkolenia dla sekretarek/asystentek
- dokumentacja firmowa
- organizacja pracy
- korespondencja w biurze
- przyjmowanie gości
- biurowa etykieta

7. Komunikacja interpersonalna
- perswazja i przekonywanie – argumentacja
- przekaz werbalny i pozawerbalny
- metaprogramy

Zapraszamy!
Joanna Krupa

Joanna Krupa specjalista ds.
jakości, Novostrat
Sp. z o.o.

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek

Firma Ergo Solutions zaprasza Państwa na szkolenie: "Projektowanie i wprowadzanie na rynek nowych produktów spożywczych"

Niezbędnym elementem utrzymania pozycji na rynku oraz rozwoju przedsiębiorstwa jest wdrażanie do sprzedaży nowych produktów spożywczych - celem szkolenia jest przedstawienie najnowszych trendów w zakresie ich projektowania.


Jak pokazują badania tylko 1 na 140 zaprojektowanych produktów utrzymuje się na rynku dłużej niż pięć lat. Program szkolenia obejmuje szczegółowe omówienie kolejnych etapów projektowania nowych wyrobów – zostaną przedstawione metody badania rynku, zasady planowania procesu projektowania oraz metody walidacji wyników prac projektowych. Przedstawione zagadnienia pomogą Państwu w podjęciu trafnych decyzji produkcyjnych, efektywnych dla przedsiębiorstwa pod względem ekonomicznym.


Temat szkolenia: Projektowanie i wprowadzanie na rynek nowych produktów spożywczych
Ilość dni: 2 dniCena netto: 600 zł/os
Cena za kolejnych uczestników z firmy: 550 zł/os
Lokalizacja i termin: Kraków,Hotel City SM, 24-25.05.2012.


* Przy szkoleniu zostało utworzone hiperłącze, aby można było zapoznać się z jego zakresem merytorycznym.
** Szkolenie objęte jest podatkiem VAT w wysokości 23%
*** Dodatkowo możliwość rezerwacji noclegów za naszym pośrednictwem w hotelu, w którym obywa się szkolenie.

Cena szkolenia zawiera:

- Materiały szkoleniowe,
- Certyfikat w języku polskim,
- Obiady,
- Przerwy kawowe


Szczegółowy program znajduje się na naszej stronie internetowej http://ergosol.pl.

W razie jakichkolwiek pytań pozostajemy do Państwa dyspozycji pod numerem telefonu: +48 12 44 56 449 lub 512 391 787.


BIURO:
ERGO SOLUTIONS
30-438 Kraków; ul. Borkowska 9/6
tel: 12 445 64 49
tel: 512 391 787
e-mai: info@ergosol.pl
http://ergosol.pl

Następna dyskusja:

Szkolenia i konferencje HR ...




Wyślij zaproszenie do