Jakub S.

Jakub S. Brand Manager

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Serdecznie zapraszamy na szkolenie pt.: Kontrola i nieprawidłowości z elementami audytu w ramach projektów dofinansowanych z funduszy unijnych

Podczas szkolenia odpowiemy na pytania:


- jakie są zasady i jak wygląda proces przeprowadzania kontroli?
czego może dotyczyć kontrola?
- jak interpretować umowę o dofinansowanie projektu?
- jakie wyróżniamy rodzaje nieprawidłowości?
- jak przygotować raport dotyczący nieprawidłowości?
- jakie organy zajmują się naruszeniem dyscypliny finansów publicznych?
- jaki jest przebieg postępowania w sprawach o naruszenie dyscypliny finansów publicznych?

Kontakt z ekspertem

Masz inne pytania? Interesują Cię inne zagadnienia?
Napisz do nas - dodamy je do programu szkolenia!
ocesia@ocesia.eu

Obrazek


Szkolenie poprowadzą:

Anna Bujarska - Ekspert finansowy ds. rozliczeń dotacji Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych LEWIATAN. Wiceprezes sieci Europejskich Biur Rachunkowych specjalizujących się w rozliczaniu dotacji UE. Konsultant podmiotów realizujących i ubiegających się o dofinansowanie przedsięwzięć realizowanych z udziałem funduszy strukturalnych, jednocześnie kierownik zespołu ds. realizacji
i kontroli projektów.

Michał Kucharski
- Specjalista z zakresu analiz finansowych projektów inwestycyjnych, bankowości zarządzania transferu technologii oraz partnerstwa publiczno-prywatnego. Kierował wieloma projektami doradczymi z zakresu: pozyskiwania dofinansowania ze środków funduszy strukturalnych i kredytów bankowych, wdrożeń nowych technologii, tworzenia strategii rozwoju przedsiębiorstw.

Pliki do pobrania:

Program szkolenia
Formularz zgłoszenia

Kontakt
Ogólnopolskie Centrum Edukacji SiA
tel.: 22 830 04 39 / fax: +48 22 83 00 878
email: ocesia@ocesia.eu
www.ocesia.edu.plJakub Sierpień edytował(a) ten post dnia 10.04.12 o godzinie 12:30
Barbara Antonowicz

Barbara Antonowicz Trener, coach,
mentor,
psychoterapeuta
(AB-Coaching.pl)

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zapraszam na szkolenie otwarte w Warszawie | 21-22 lipca | 450zł za 2 dni

"Po drugiej stronie stresu"

Dlaczego warto uczestniczyć:
- Dowiesz się o mechanizmach powstawania stresu.
- Uświadomisz sobie, jak radzić sobie ze swoim stresem.
- Poznasz różne techniki i wypiszesz sobie receptę antystresową.
- Zatrzymasz w swoim ciele STRUSIA PĘDZIWIATRA i uciszysz skutecznie swojego KACZORA DONALDA w umyśle!
- Poza tym TO czas, który masz tylko dla siebie!

Więcej informacji na AB-Coaching.pl


Obrazek
Magdalena Tadra

Magdalena Tadra Właściciel, Dyrektor
Zarządzający

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek


SZANOWNI PAŃSTWO,

Już w kolejny weekend kwietnia – 21.04. - 22.04.2012 r.- Centrum Szkoleń Twardych zaprasza Państwa na szkolenie dotyczące 5S z zakresu LEAN MANUFACTURING, które odbędzie się w Katowicach.

Szczegółowe informacje mogą Państwo otrzymać od naszych konsultantów oraz na stronie internetowej http://www.szkoleniatwarde.pl

ZAPRASZAMY !!!

Kontakt

e-mail: biuro@szkoleniatwarde.pl

tel. +48 32 445 38 38
Joanna Mazur

Joanna Mazur Analityk ds. baz
danych kontrahentów

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Znów w Krakowie – II edycja akredytowanego szkolenia Prince2® Foundation w promocyjnej ofercie cenowej

23-25.04.2012r. - Metodyka Zarządzania Projektami PRINCE2 poziom Foundation
Miejsce - Kraków
Cena - 1900 zł lub 2200 z podręcznikiem

Uczestnicy po zakończeniu szkolenia i zdaniu egzaminu akredytacyjnego otrzymują od APMG (za pośrednictwem CRM SA jako ATO) Certyfikat PRINCE2®Foundation. Akredytowany Egzamin Certyfikacyjny jest w oferowanej cenie szkolenia!

Więcej : http://www.pm2pm.pl/szkolenia/171,Metodyka+Zarz%C4%85d... lub pod numerem telefonu 12 423 05 15

Adam Karczerski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Joanna Mazur

Joanna Mazur Analityk ds. baz
danych kontrahentów

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Znów w Krakowie – II edycja akredytowanego szkolenia Prince2® Foundation w promocyjnej ofercie cenowej

23-25.04.2012r. - Metodyka Zarządzania Projektami PRINCE2 poziom Foundation
Miejsce - Kraków
Cena - 1900 zł lub 2200 z podręcznikiem

Uczestnicy po zakończeniu szkolenia i zdaniu egzaminu akredytacyjnego otrzymują od APMG (za pośrednictwem CRM SA jako ATO) Certyfikat PRINCE2®Foundation. Akredytowany Egzamin Certyfikacyjny jest w oferowanej cenie szkolenia!

Więcej : http://www.pm2pm.pl/szkolenia/171,Metodyka+Zarz%C4%85d... lub pod numerem telefonu 12 423 05 15

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

SZKOLENIE: Programy lojalnościowe, konkursy, loterie – organizacja i aspekty prawne

Jedyne takie szkolenie dostępne w Polsce. Prowadzone przez eksperta z konferencji na temat lojalności Pulsu Biznesu Beatę Wenturę-Dudek - zobaczcie zresztą sami:

Loterie promocyjne, Loterie audioteksowe, Konkurs promocyjny, Program lojalnościowy – aspekty prawne, zasady organizacji, podatki od nagród

Praktyczne zasady organizacji loterii, konkursów i programów lojalnościowych


Loterie - Konkursy - Programy lojalnościowe
przygotowanie Wniosku, Regulaminu Loterii/Konkursu/Programu, Regulaminu Pracy Komisji, prawidłowego wzoru gwarancji bankowej, pełnomocnictw, pokwitowań wydania nagród laureatom

Miejsce szkolenia: ATRIUM CENTRUM Warszawa, termin: 25-26 kwietnia.
Zapraszamy serdecznie!
Akademia Marketingu ATRIUM

Szczególy programu:
Akademia Marketingu ATRIUM


Obrazek
Beata Skorubska edytował(a) ten post dnia 12.04.12 o godzinie 17:20
Aleksandra W.

Aleksandra W. Cokolwiek myślisz,
pomyśl odwrotnie

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Non-profi - Non-problem!
Krótki i prosty kurs księgowości stowarzyszeń, fundacji i OSP

(10 godzin lekcyjnych)
Szkolenie trwa od godziny 10:00 do 18:00 (przerwa na lunch ok. 14:00)

Terminy:

26 kwietnia 2012, POZNAŃ
Hotel MCM, ul. Skośna 1

27 kwietnia 2012, WROCŁAW
Hotel Śląsk, ul. Oporowska 60

30 kwietnia 2012, WARSZAWA
Instytut Partnerstwa Publiczno-Prywatnego, ul. Noakowskiego 24

Prowadzący zajęcia:
Praktyk, prowadzący szkolenia z dziedziny rachunkowości, podstaw funkcjonowania stowarzyszeń, prowadzenia własnej działalności od 2009 roku (ponad 250 godzin przeprowadzonych szkoleń). Ukończone studia podyplomowe z rachunkowości - WSSB w Poznaniu. Doświadczenie zawodowe - od 2002 roku. Praca m.in. jako główny księgowy spółki z o.o. i fundacji, pracownik kancelarii doradztwa podatkowego, obecnie właściciel biura rachunkowego. Certyfikat Ministerstwa Finansów.

Program szkolenia:
1. Jakie akty prawne pomogą przy księgowości ngo?
2. Jak skorzystać na różnicach pomiędzy księgowością i podatkami II i III sektora?
3. Jak nie zapomnieć o polityce rachunkowości? - ćwiczenia praktyczne
4. Jak założyć plan kont ngo, by potem nie żałować? - ćwiczenia praktyczne
5. Jak okiełznać problemy z projektami unijnymi i lokalnymi? – ćwiczenia praktyczne
6. Jak poradzić sobie z kosztami organizacji pozarządowych? – ćwiczenia praktyczne
7. Jak nie przysparzać sobie kłopotów, księgując przychody? – ćwiczenia praktyczne
8. Jak przyjemnie i profesjonalnie sporządzić wymagane deklaracje i sprawozdanie finansowe ngo? - ćwiczenia praktyczne
9. Jak z dumą wspominać audyt?
10. O czym jeszcze warto podyskutować?

Koszt udziału w zajęciach: 360 złotych/ brutto
Promocja zgłoszeń do 20 kwietnia: 320 złotych / brutto

Cena obejmuje:
- udział w zajęciach
- autorskie materiały szkoleniowe
- zaświadczenie o ukończeniu szkolenia
- serwis kawowy
- konsultacje z trenerem
- materiały szkoleniowe (notatnik, długopis)

Podstawą wzięcia udziału w szkoleniu jest przesłanie faksem wypełnionego formularza zgłoszenia faxem: 44 737 04 38 lub e-mailem: biuro@csadvance.pl

Informacje:
Telefon: 44 737 04 46, 44 737 04 91,44 737 04 51
E-mail: biuro@csadvance.pl
http://www.csadvance.pl

Ilość miejsc ograniczona!
Grupa max. 15 osób
Izabela Kapelko

Izabela Kapelko marketing,
e-marketing, PR,
reklama

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

III edycja konferencji ROZWIĄZANIA HR

17 kwietnia 2012, 9:00 – 17:00

Hotel Radisson Blue

WARSZAWA

W programie m. in. wystąpienie dr Anny Bugalskiej – Dyrektora Działu Doradztwa i Badań Organizacyjnych w Instytucie Rozwoju Biznesu pt. „Rekrutacja i rozwój wg międzynarodowych wytycznych AC/DC. Praktyka nie spełnia standardów”

Serdecznie zapraszamy do BEZPŁATNEGO UDZIAŁU.

Formularz rejestracyjny: http://konferencja.abc.com.pl/rozwiazaniahr/index.php?...
Olga Sawicka

Olga Sawicka Communications
Planner, PHD Media
Direction

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Witam serdecznie,

Zapraszamy do udziału w bezpłatnej konferencji na temat „IT w Logistyce GigaCon” która odbędzie się 26 kwietnia w Poznaniu. Wydarzenie ma na celu podwyższenie Państwa kwalifikacji i pogłębienia wiedzy.

Uczestnicząc w tej konferencji będą mieli Państwo okazję wysłuchać wykładów m.in. na temat:

**Rola audytu logistycznego w racjonalizacji potencjału logistycznego łańcucha dostaw w aspekcie rzeczowym i kosztowym (controlling). Procedury analityczne z przykładem,

**Jednolite standardy komunikacji dla rozwiązań IT w transporcie i logistyce

**Cloud computing we współpracy firm logistycznych

**MonZa - jak monitorować , zarządzać i panować nad zapasami w przedsiębiorstwie

**Odpowiedzialność pracownicza za towary w zinformatyzowanym magazynie

**Usprawnianie procesów logistycznych przy wykorzystaniu EDI

Ponadto zostaną poruszone zagadnienia, takie jak:
**zarządzanie łańcuchem dostaw (SCM)
**zarządzanie magazynem
**zarządzanie zapasami
**systemy automatycznej identyfikacji
**dokument elektroniczny
**systemy monitoringu i optymalizacji transportu
**inteligentne systemy transportu

Strona Konferencji: http://sdcenter.pl/logistyka/poznan
Rejestracja: http://sdcenter.pl/logistyka/poznan/rejestracja

W razie pytań, serdecznie zapraszam do kontaktu
Olga Sawicka
Kierownik projektu
tel 22 427 36 48
fax 22 244 24 59
olga.sawicka@software.com.pl
Wojciech D.

Wojciech D. Inicjator, Rewolucja
w Edukacji

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Kurs „Budowanie biznesowo zorientowanych, precyzyjnych, bezpiecznych i przyjaznych umów prawnych”

Przyjazne i precyzyjne umowy generatorem milionowych kontraktów

Wstęp:
W praktyce wielu instytucji i firm pojawiło się zjawisko, które wywołuje raz po raz krytykę i niezadowolenie biznesmenów, działaczy i menedżerów wobec współpracujących z nimi prawników: teksty umów biznesowych są pisane mało zrozumiałym językiem, z którego przebija nieufność, nadmierna chęć zabezpieczenia jednej strony umowy wobec drugiej, a czasem zupełny brak partnerstwa stron. Z drugiej strony biznesmeni często nie wiedzą jak konstruować umowy i jakie informacje przekazać prawnikom, by umowa miała „ręce i nogi”.

Efektem są wielokrotne poprawki, długie negocjacje nad umowami, niejednokrotnie zakończone nadszarpnięciem atmosfery i zaufania lub wręcz zerwaniem rozmów i zaprzepaszczeniem współpracy.
Przykładem jest wroga, nieufna postawa i upór prawników jednego z amerykańskich uniwersytetów, którzy swoimi działaniami wokół umowy storpedowali fantastyczny, wielomilionowy kontrakt dla tej uczelni – jedno z państw azjatyckich postanowiło ufundować swoim kilkuset młodym zdolnym ludziom stypendia na amerykańskim uniwersytecie. W efekcie cała grupa młodych talentów trafiła na inną uczelnię.

W Polsce nieprecyzyjne, niezabezpieczające ryzyka i nieprzyjazne umowy są nierzadkim zjawiskiem.

Adresaci kursu:
Prawnicy pracujący z i nad umowami, menedżerowie odpowiedzialni za zawieranie umów, osoby odbywające aplikacje prawnicze, radcy prawni, osoby zarządzające firmami.

Cele kursu:
Opanowanie przez uczestników umiejętności budowania umów przyjaznych, opartych o filozofię win-win, budujących partnerstwo, zaufanie i wspomagających współpracę biznesową, a równocześnie dobrze zabezpieczających interesy obu stron.

Pokazanie prawidłowego procesu wypracowywania i dopracowywania umów przez obie strony, procesu, który na wstępie buduje zaufanie i jest pierwszym wspólnym sukcesem współpracy, procesu, w którym prawnik odpowiedzialny za umowę najpierw prawidłowo formułuje jej sens biznesowy, oparty – jeśli trzeba – o kalkulację finansową i analizę procesu biznesowego, a dopiero potem formułuje tekst samej umowy.

Ukształtowanie postawy prawnika – partnera biznesu, wspomagającego zawieranie umowy, będącego dobrym doradcą, który pracuje najpierw nad zrozumieniem sensu biznesowego umowy, a nie dyktuje rozwiązania poszczególnych zapisów.

Inwestycja w rozwój

Kurs jest fantastyczną okazją w podwójnym sensie: szansą zdobycia unikalnej praktycznej wiedzy i umiejętności oraz szansą uczestniczenia w 11-dniowym kursie w cenie dwudniowego szkolenia biznesowego; cena kursu wynosi 2595 zł od osoby.

Wszystkie tematy będą zilustrowane przykładami praktycznymi. Poza sama wiedzą o konstruowaniu umów wspierających działania biznesowe i przyjaznych, uczestnicy nauczą się też jak prowadzić proces konstruowania, dopracowywania i negocjowania umów. Poznają konkretne rozwiązania wspierające strony umów, budujące atmosferę współpracy i zaufania, umożliwiające skrócenie procesu decyzyjnego. Kurs pozwoli zadbać lepiej o swoje interesy, zdobyć zaufanie partnerów, zawieranie umów, które kończą się sukcesem

Program kursu:
1. Wykład inauguracyjny - sędzia Jerzy Stępień
2. Umowa z punktu widzenia przedsiębiorcy. Sens umowy. Cele umowy.
3. Co umowa ma zabezpieczać, a co może de facto zabezpieczyć?
4. Filozofia win-win (wygrana-wygrana), symetria umowy, duch partnerstwa
5. Odzwierciedlenie partnerstwa i symetrii w zapisach umów
6. Analiza procesu biznesowego jako fundament umowy – wprowadzenie
7. Studia przypadków analizy procesu biznesowego
8. Ryzyka biznesowe i sytuacje krytyczne związane z umową
9. Ryzyka prawne i ograniczenia wynikające z prawodawstwa
10. Studium przypadku ograniczeń / ryzyk prawnych w umowie
11. Proces konstruowania umowy przez przedsiębiorcę i prawnika
12. Proces negocjowania umowy – scenariusze
13. Studium przypadku – konstruowanie umowy od zera do finału
14. Język umów – słownictwo prawne, biznesowe, przyjazne, nieprzyjazne
15. Ćwiczenia z zakresu (lepszego) formułowania zapisów umów
16. Studium przypadku I - praca z umową od analizy biznesowej do ostatecznego kształtu
17. Studium przypadku II - praca z umową od sformułowania do negocjacji

Prowadzący:
1. Sędzia Jerzy Stępień
2. Dr Aleksander Kisil a.kisil@lazarski.edu.pl
3. Piotr Włodawiec wlodawiec@prokurent.com
4. Dariusz Chudaś dch968@gmail.com

Informacje organizacyjne:
Łączny czas trwania: 88 godzin.
Miejsce: Uczelnia Łazarskiego
Zajęcia: w poniedziałki i środy od 16.45 – 20.00, przez 11 tygodni, 2012
Cena: 2595 PLN
Kontakt: Dr Aleksander Kisil – a.kisil@lazarski.edu.pl; 501 34 15 39

Rejestracja: Zapisy internetowe
Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

07.05.2012

Cross i up selling 07.05.2012
Jak skutecznie zwiększyć sprzedaż?


Obrazek


Jeśli myślisz o sprzedaży jako o procesie tworzenia nowego lepszego doświadczenia dla klienta , przy jednoczesnym zacieśnianiu z nim więzi to dobrze trafiłeś.
Współczesny klient to każdy ….

więcej informacji

wybierz promocje
Agnieszka Wołyńska

Agnieszka Wołyńska HR Business Partner,
Trener, Coach

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Witajcie,
Przesyłam zaproszenie na bezpłatne spotkanie w Warszawie dotyczące
Audytu Innowacji.
Polecam:)
Poniżej więcej informacji.
Dodatkowo analogiczne spotkania organizowane bedą w następujących
miastach:

- Poznań - 26.04.2012r.
- katowice - 25.04.2012r.

Innowacja to nie tylko nowa technologia - to przede wszystkim pomysł i
umiejętność zrobienia z niego użytku.
Audyt brzmi groźnie?
Nie w przypadku Audytu Innowacji!!!

Jeśli skorzystasz z BEZPŁATNEJ usługi Audytu Innowacji:
- odkryjesz zdolności Twojej firmy do generowania innowacyjnych
rozwiązań
- dowiesz się jak kreatywni są Twoi pracownicy i jak wpływa to na
pracę w zespole - ZARZĄDZANIE KREATYWNOŚCIĄ
- określisz mocne i słabe strony zarządzania - PRZEWAGA KONKURENCYJNA
- poznasz rozwiązania pozwalające wzmocnić kreatywność pracowników i
zwiększyć ich zaangażowanie w pracę - WZROST PRODUKTYWNOŚCI
- wymienisz doświadczenia z innymi przedsiębiorcami i ekspertami z
zakresu innowacyjności przedsiębiorstw - WYMIANA DOBRYCH PRAKTYK

Już kilkuset przedsiębiorców z całej Polski zdobyło wiedzę, w jaki
sposób należy zarządzać firmą oraz zespołami pracowników, tak, aby
budować klimat sprzyjający powstawaniu innowacji.

Chcesz uzyskać więcej informacji na temat Audytu Innowacji?

Park Naukowo-Technologiczny "Technopark Gliwice" sp. z o.o. oraz
Poznański Park Naukowo-Technologiczny Fundacji Uniwersytetu im. Adama
Mickiewicza serdecznie zapraszają do udziału w BEZPŁATNYM spotkaniu, które odbędzie się 24.04.2012 r. w Warszawie w Centrum Konferencyjnym Wilcza,
na ul. Wilczej 9 ( w sali konferencyjnej A) w godz. 10.00-13.00.

Na spotkaniu dowiesz się (m.in.):
1) Czym jest Audyt Innowacji?
2) Jak przeprowadza się Audyt Innowacji?
3) Jakie korzyści osiągniesz poddając swoją firmę audytowi?

Osoby zainteresowane udziałem w spotkaniu
prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy z Magdaleną Hamrol:

magdalena.hamrol @f5.pl
lub faksem: (61) 8530295,
lub telefoniczne (61) 8 566 984
Dawid Martynowski

Dawid Martynowski Ambitny Manager

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek

E-MARKETING - skuteczne narzędzia pozyskiwania klientów w internecie

ZOBACZ JAKIE TO PROSTE! KLIKNIJ TU
LICZBA MIEJSC OGRANICZONA

ZAPRASZAMY

Szkolenia z Marketingu
Marta  Okupińska-Oborsk a

Marta
Okupińska-Oborsk
a
konferencje,
szkolenia, fundusze
unijne

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Instytut Nowych Technologii zaprasza do udziału w VI Ogólnopolskiej Konferencji Biznes i Nauka "Technologie Przyszłości - odnawialne źródła energii", która odbędzie się 8 maja 2012 r.
Miejsce konferencji: sala kinowa Politechniki Łódzkiej, Al. Politechniki 3a
Godziny: 10.00 -15.00
Rejestracja od godz. 9.30
Udział jest bezpłatny.

Podczas konferencji między innymi zostaną zaprezentowane następujące tematy:

1. "Bezpośrednia produkcja energii elektrycznej z biomasy z wykorzystaniem węglowego ogniwa paliwowego" – Mgr inż. Andrzej Kacprzak, Politechnika Częstochowska, Katedra Inżynierii Energii
2. "Działalność Technoparku Łódź w obszarze odnawialnych źródeł Energii - Miasteczko Energii Odnawialnej” - Andrzej Styczeń - Prezes Zarządu - Łódzki Regionalny Park Naukowo Technologiczny
3. „Magazynowanie energii elektrycznej z farm wiatrowych, nowatorskie rozwiązania – rewolucja w energetyce” – Piotr Rudyszyn - W4e Centrum Energii Wiatrowej
4. "Nowoczesne systemy wsparcia odnawialnych źródeł energii - perspektywa ustawy o OZE" - Maciej Jóźwiak – Adwokat – Kancelaria Wierzbowski Eversheds
5. Marek Bieniecki - Główny Instytut Górnictwa, Zakład Oszczędności Energii i Ochrony Powietrza
6. „Kompleksowa termomodernizacja obiektów Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. dr Wł. Biegańskiego w Łodzi - program oszczędności energii na terenie Szpitala”- Mgr inż. Andrzej Adamkiewicz – Dyrektor - Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. dr Wł. Biegańskiego w Łodzi
7. 7.Program Ramowy – instrument finansowania działalności B+R dla energetyki” - Katarzyna Sobótka - Krajowy Punkt Kontaktowy Programów Badawczych Unii Europejskiej
8. „Kapitał dla rynku odnawialnych energii - na wdrożenie innowacji, uruchomienie firmy, wykorzystanie wyników badań w biznesie” - Ewa Postolska – Fundacja UŁ Akcelerator, zarządzająca funduszem zalążkowym AT UŁ Venture

http://www.newtechlodz.com/index.php?ids=112&id=704

Marta Okupińska
okupinska@newtechlodz.com
Beata Jędruszak

Beata Jędruszak starszy specjalista,
Unlimited Group
Polska

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek

Studiujesz, chodzisz do szkoły, pracujesz...

Czujesz się zmęczony, a natłok obowiązków może doprowadzić do obłędu.

Jeśli chcesz to zmienić, zaliczać egzaminy na 5 oraz osiągać sukcesy w pracy Joseph Silva ma coś specjalnie dla Ciebie!

Dzięki jego metodzie poprawisz pamięć i koncentrację. Zrelaksujesz się i odprężysz.

Podejmowanie decyzji nie będzie już dla Ciebie problemem, a Twoje kontakty z bliskimi przeniosą się na wyższy poziom.

Miliony ludzi na całym świecie przekonało się już, że wystarczy odpowiednie podejście, aby zmienić swoje życie.

Zmiany jakie możemy dokonać tylko za pomocą naszego mózgu są ogromne.

Szkolenie poprowadzi KAROLINA CALA. Informacje o prowadzącej znajdziecie na stronie http://www.karolinacala.pl/

Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o kursie i o możliwych zniżkach, dzwońcie na numer 795-89-45-16 lub 533-99-33-37
lub: http://cs.unlimitedgroup.pl/szkolenia-rowojowe/kurs-sa...Beata Jędruszak edytował(a) ten post dnia 17.04.12 o godzinie 13:50
Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

07.05.2012

Cross i up selling 07.05.2012
Jak skutecznie zwiększyć sprzedaż?


Obrazek


Jeśli myślisz o sprzedaży jako o procesie tworzenia nowego lepszego doświadczenia dla klienta , przy jednoczesnym zacieśnianiu z nim więzi to dobrze trafiłeś.
Współczesny klient to każdy ….

więcej informacji

wybierz promocje
Alicja Malinowska

Alicja Malinowska ekspert w dziedzinie
sztuki mówienia,
logopeda medialny,
...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Szkolenie głosu - KURS MIKROFONOWY

nowa wydłużona formuła!

w odpowiedzi na duże zainteresowanie bardziej intensywnym kursem, powstała dłuższa wersja szkolenia,
w której proponujemy Państwu:
- więcej ciekawych ćwiczeń
- więcej pracy nad tekstem
- więcej ćwiczeń przy mikrofonie.

Podczas 2-weekendowego szkolenia poznasz podstawy pracy nad głosem, wymową i wypowiedzią w tej specyficznej sytuacji komunikacyjnej i akustycznej, jaką jest wystąpienie przy mikrofonie.

Na kurs zapraszamy:

- rzeczników prasowych,
- radców prawnych,
- tłumaczy ustnych,
- trenerów szkoleń tradycyjnych i trenerów on-line,
- prowadzących różnego rodzaju wystąpienia publiczne,

- początkujących dziennikarzy, lektorów, prezenterów,

czyli wszystkich, którzy podczas swojej pracy komunikują się z odbiorcami za pomocą mikrofonu, mikroportu, kamery internetowej, mikrofonu komputerowego lub telefonu,
oraz
osoby, które chcą doskonalić sztukę pięknego mówienia w życiu prywatnym.


Plan szkolenia:

Dzień 1, 19.05, sobota, godz. 10.00 – 17.00
Sztuka wzbudzania i utrzymania zainteresowania słuchacza.
Elementy retoryki nowoczesnej.
Omówienie zasad bezpiecznej pracy nad głosem i wymową.

Dzień 2, 20.05, niedziela, godz. 10.00 – 17.00
Ćwiczenia uwalniające głos.
Praca nad samogłoską.
Ćwiczenia dykcji. Jak mówić wyraźnie?
Praca nad intonacją.
Rozgrzewka głosowo-artykulacyjna.

Dzień 3,26.05, sobota, godz. 10.00 – 17.00
Rozgrzewka oddechowo – głosowo – artykulacyjna.
Ćwiczenia uwalniające emocje.
Praca na tekstach o różnym charakterze (np. fragment wystąpienia lub dowolnego tekstu przyniesionego przez Uczestnika, słuchowisko, reklama, itp.)
Nagrania mikrofonowe.
Przygotowanie tekstu do nagrania w studiu.

Dzień 4, 27.05, niedziela, godz. 10.30 – 13.30 (1.grupa) 13.30 – 16.30 (2.grupa)
Utrwalenie efektów szkolenia w profesjonalnym studiu nagrań.
Nagrywanie kwestii lektorskich na wybranych fragmentach filmu.
Nagrywanie fragmentów audiobooków.
Indywidualna ocena możliwości głosowych.
Ukierunkowanie dalszej pracy nad głosem.

W studiu Uczestnicy pracują w dwóch grupach (jedna grupa licząca 5-6-osób pracuje 3 h).
Każdy Uczestnik nagrywa przygotowany tekst i otrzymuje płytę Cd ze swoim wykonaniem. Dzięki temu poznaje prawdziwe brzmienie swojego głosu (sami słyszymy się przecież inaczej - głównie przez przewodnictwo kostne).
Płyta z nagraniem oraz wskazówki od trenerów pomagają w utrwaleniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia.

Osoby obdarzone pięknym głosem i łatwością uczenia się trudnej sztuki wzbudzania i utrzymywania uwagi słuchacza będą mogły, bez przesłuchań, kształcić się w ramach Szkoły lektorów.

Trenerzy:
Alicja Malinowska - logopeda medialny i artystyczny, wykładowca; współpracowała z Polskim Radiem, telewizją TVN, Orange Sport TV oraz Teatrem Roma w Warszawie;
oraz/lub

Marcelina Przeździęk – logopeda, pedagog, trener głosu; współpracuje z Akademią Efektywnej Komunikacji MOOV dobrze w zakresie szkoleń „Emisji głosu”, „Dykcja”, „Kurs logopedyczny”, „Kurs mikrofonowy”; prowadzi zajęcia z zakresu korekty wad wymowy, pracy głosem, dykcji dla różnych grup zawodowych;

Wojciech Gąssowski - zasłużony lektor z ogromnym dorobkiem filmowym, ceniony wykładowca Radiowej Akademii Umiejętności Polskiego Radia S.A., członek komisji ds. Kadry Mikrofonowej Polskiego Radia, wykładowca wielu uczelni w Polsce; współpracuje z Akademią Efektywnej Komunikacji MOOV dobrze jako trener z zakresu komunikacji i retoryki;

Maciej Orłowski – lektor filmowy, aktor, głos wiodący Ale Kino!, Radia TOK FM; udziela głosu dla AXN, FOX Life, Planete.
oraz/lub

Mariola Orłowska – lektorka, aktorka, posiada kartę mikrofonową Polskiego Radia, współautorka audycji Familijna Jedynka Programu I Polskiego Radia, współprowadzi studio opracowań filmów mStudio (http://studiodzwiekowe.pl).

Zapytania i zgłosznia prosimy wysyłać na maila: kontakt@moovdobrze.pl

Zapraszamy do udziału w szkoleniu. Zapisy już trwają!
Ewa Z.

Ewa Z. Entrepreneur

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

ZAPRASZAM SERDECZNIE DO KATOWIC NA SZKOLENIE Z TEMATU:

ZAMÓWIENIA PUBLICZNE W PRAKTYCE

Celem szkolenia jest zapoznanie jego uczestników z regulacjami prawnymi oraz zasadami dotyczącymi udzielania zamówień publicznych.

Szkolenie adresowane jest do pracowników/wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, odpowiedzialnych w szczególności za przygotowanie ofert oraz pracowników instytucji zamawiających, wykonujących czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

Program szkolenia

1. Podstawowe zasady i cele udzielania zamówień publicznych.
2. Podmiotowy i przedmiotowy zakres stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych, wyłączenia od obowiązku stosowania ustawy – zupełne i częściowe, zamawianie usług niepriorytetowych.
3. Ogólne zasady wydatkowania środków publicznych do 14.000 euro.
4. Przygotowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego – opis przedmiotu zamówienia, ustalenie wartości szacunkowej zamówienia, przygotowanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
5. Ogłoszenia o zamówieniach publicznych - zasady i miejsca publikacji, elementy na które należy zwrócić szczególną uwagę, pozyskiwanie informacji o zamówieniach, uprawnienie zamawiającego do poinformowania wykonawców.
6. Warunki udziału w postępowaniu i dokumenty, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy na potwierdzenie spełniania warunków oraz inne dokumenty.
7. Kryteria oceny ofert – cena oraz inne kryteria, kryteria oceny ofert a zasady uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców.
8. Przebieg postępowania w zależności od wybranego trybu – omówienie przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych trybów udzielania zamówień. Aukcja a licytacja elektroniczna.
9. Wpływ wykonawcy na kształt postępowania – zasady i terminy składania wniosków o wyjaśnienie treści SIWZ, dopuszczalność zmiany treści SIWZ.
10. Ubieganie się o zamówienia przez podmioty z sektora MSP – konsorcja, podmioty trzecie, podwykonawstwo.
11. Podział zamówienia na części, dopuszczenie składania ofert częściowych i ofert wariantowych.
12. Zabezpieczenie oferty wadium – formy wadialne, wysokość, zwrot i zatrzymanie wadium.
13. Badanie i ocena ofert:
• uzupełnianie dokumentów składanych wraz z ofertą,
• wyjaśnienia treści ofert oraz ceny rażąco niskiej,
• poprawianie omyłek pisarskich, rachunkowych i innych,
• przesłanki wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty,
• wybór oferty, sposób zawiadamiania, ocena uzasadnienia.
14. Umowy w sprawach zamówień publicznych – forma, termin zawarcia, dopuszczalność zmiany umowy.
15. Środki ochrony prawnej – informacja o nieprawidłowej czynności lub zaniechaniu, prawo do wniesienia odwołania, zawartość, forma, procedura wniesienia, koszty, przystąpienie do postępowania odwoławczego, zgłoszenie opozycji.
16. Nieprawidłowości towarzyszące ubieganiu się o zamówienia publiczne. Odpowiedzialność za naruszenie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.

Prowadzący:
Renata Sykut – praktyk, wykładowca i doradca. Dziedziną zamówień publicznych zajmuje się od 1997 r., ze szczególnym uwzględnieniem zamówień na roboty budowlane. Bogate praktyczne doświadczenie zdobyte w trakcie pracy w komórkach zamówieniowych oraz inwestycyjnych w jednostkach samorządu terytorialnego. Aktualnie zajmuje się kontrolą zamówień publicznych udzielanych przez beneficjentów środków funduszy Unii Europejskiej. Praktyczny dorobek zawodowy zdobyty również w trakcie obsługi podmiotów zarówno ze strony zamawiających jak i wykonawców. Członek Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Konsultantów Zamówień Publicznych. W prowadzonych szkoleniach największy nacisk kładzie na praktyczne strony stosowania przepisów prawa zamówień publicznych.

Koszt szkolenia: 249zł
Miejsce szkolenia:
siedziba Kancelarii Prawa Podatkowego A. Błaszczyk, J. Bartosiewicz Sp. z o. o. z w Katowicach, przy ul. Szewskiej 12
Terminy szkoleń: 27 kwiecień 2011r. (8 godz. szkoleniowych - od godz. 9:00 do 15:00) lub 10 maj 2011r. (8 godz. szkoleniowych - od godz. 9:00 do 15:00)
Informacja o szkoleniu: http://www.kancelariabb.pl/kancelaria-podatkowa-katowi...
Izabella Juraś

Izabella Juraś Partner w rekrutacji
i rozwoju
pracowników

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Konferencja w Poznaniu: "Integralny rozwój organizacji - nowe spojrzenie na zmiany, rolę HR i zarządzanie" (27 kwietnia 2012, WSNHiD)

Szanowni Państwo,
Zapraszam do udziału w konferencji "Integralny rozwój organizacji - nowe spojrzenie na zmiany, rolę HR i zarządzanie" w dniu 27 kwietnia 2012 w Wyższej Szkole Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa. Celem konferencji jest przedstawienie idei innowacyjnego podejścia do rozwoju organizacji, roli konsultanta rozwoju organizacyjnego, procesu rozwoju oraz praktycznych narzędzi pracy. Zainteresowane osoby będą mogły wziąć udział w studium przypadku. Prowadzący to praktycy biznesu pracujący z organizacjami w standardzie doradztwa systemowego ISCTM oraz dyrektorzy hr, którzy już pracujący w tym standardzie. Udział w konferencji jest bezpłatny.

Szczegóły dot. konferencji, jej harmonogram oraz formularz rejestracyjny znajdą Państwo na stronie http://www.wsnhid.pl/aktualnosci/wydarzenia/1937-nowe-...

Następna dyskusja:

Szkolenia i konferencje HR ...




Wyślij zaproszenie do