Grzegorz Sokulski

Grzegorz Sokulski Progress Group,
Progress Group

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Progress Group zaprasza na szkolenie "Rachunek przepływów pieniężnych"

23 kwietnia 2012 r. w Poznaniu

PROGRAM SZKOLENIA

1. RACHUNEK PRZEPŁYWÓW PIENIĘŻNYCH – PODSTAWOWE ZAŁOŻENIA
2. KONSTRUKCJA RACHUNKU PRZEPŁYWÓW PIENIĘŻNYCH
Ćwiczenie: układanie rachunku przepływów pieniężnych – klasyfikacja przepływów do odpowiednich części raportu
3. PRZEPŁYWY Z DZIAŁALNOŚCI OPERACYJNEJ
Ćwiczenie: prezentacja korekt na przykładach autentycznych sprawozdań finansowych
4. PRZEPŁYWY Z DZIAŁALNOŚCI INWESTYCYJNEJ I FINANSOWEJ
Ćwiczenie: prezentacja zdarzeń gospodarczych w rachunku przepływów pieniężnych
5. ANALIZA RACHUNKU PRZEPŁYWÓW PIENIĘŻNYCH
Warsztaty praktyczne – ocena autentycznych cash flow

W celu uzyskania dodatkowych informacji na temat szkolenia prosimy o kontakt:
tel.: (22) 750 25 93
e-mail: biuro@progressgroup.pl
http://www.progressgroup.pl/content/view/228/1/
Marek Sztomberski

Marek Sztomberski Współwłaściciel,
Instytutu Doradztwa
i Szkoleń NLP
...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek

Business Way zaprasza na szkolenie:
Savoir-vivre i etykieta w biznesie


Obrazek

W dzisiejszym świecie przed menedżerami stawiane są coraz większe wymagania. Poza kompetencjami merytorycznymi, jedną z najważniejszych zalet jest umiejętność budowania relacji biznesowych. Jednak nie jest to takie proste gdy mamy do czynienia z międzynarodowymi korporacjami, w których nasi klienci lub kontrahenci pochodzą z różnych krajów i kultur. Często posługują się innym kodem kulturowym, nadają inne znaczenia słowom i gestom. Jak zatem nie popełnić gafy, być dobrze zrozumianym i zbudować dobre wrażenie własne i firmy? Poniższe szkolenie uczy właśnie takich umiejętności.

Cele szkolenia:

Koncepcja kultury narodowej
Zasady komunikacji w biznesie międzynarodowym
Reguły pierwszeństwa w codziennych kontaktach
Small talk w rozmowach biznesowych
Spotkania i przyjęcia biznesowe
Profesjonalna korespondencja w biznesie międzynarodowym
Kreowanie pozytywnego wizerunku biznesowego
Podejmowanie gości
Wyjazd w delegację zagraniczną

Oczekiwane rezultaty:

Uczestnicy nauczą się:

Jak wykorzystywać różnorodność stylów komunikacji werbalnej
Wpływu mowy niewerbalnej na skuteczność działań biznesowych: ukłony, uściski, gesty
Podobieństw i różnic – międzynarodowej interpretacje języka niewerbalnego
Rozsadzanie gości przy stole – zarządzanie pierwszeństwem i przestrzenią – jak to robić w praktyce
Jak w praktyce unikać i reagować na gafy, przejęzyczenia, nietaktowne pytania
Jak wybrać najlepszą formę spotkania
Jak pełnić rolę gospodarza i gościa
Zasad adresowania i tytułowania w korespondencji
Kultury słowa pisanego
Najważniejsze zasady e-mailingu
Zasady doboru garderoby w zależności od okoliczności
Ogólnych zasad składania i przyjmowania wizyt
Organizacji spotkań biznesowych w firmie
Jak profesjonalnie przygotować się do wyjazdu służbowego

Grupa docelowa:

Kadra menedżerska

Czas trwania:

2 dni

Cena:

Dwudniowe szkolenie - 1.200pln netto

Najbliższy termin szkolenia:

18-19 czerwca 2012r.
Magdalena Tadra

Magdalena Tadra Właściciel, Dyrektor
Zarządzający

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Szanowni Państwo,

w marcu br. rusza I edycja Akademii Lean organizowana przez Centrum Szkoleń Twardych.
Serdecznie zapraszam do udziału !!!

Szczegółowe informacje można znaleźć na naszej stronie:

http://szkoleniatwarde.pl/edycja-i-marcowa-2012r/

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Witam,

Zapraszam na najbliższe warsztaty powiązane z sektorem finansowym:

24 i 25 kwietnia Warszawa Hotel Hyatt Regency warsztat - Dyrektywa CRD i najnowsze zmiany w systemach transakcyjnych

Poruszone zostaną między innymi kwestie:

- Wpływ zmian na polski sektor bankowy
- Zmiany regulacyjne w zakresie zarządzania ryzykiem płynności (Basel III)
- Wpływ nowych regulacji na zakres działań polskiego nadzoru finansowego
- Środki antycykliczne wg CRD IV

Po szczegóły zapraszam tutaj

09 i 10 maja Warszawa hotel Hyatt warsztat - Wpływ rozporządzenia EMIR na sytuację polskiego rynku finansowego

Poruszone zostaną między innymi kwestie:

- Status prawny rozporządzenia w sprawie instrumentów pochodnych, partnerów centralnych i repozytoriów transakcji oraz zakres stosowania nowych przepisów
- Obowiązek rozliczenia kontaktów będących przedmiotem obrotu poza rynkiem regulowanym poprzez partnerów centralnych
- Raportowanie danych dotyczących transakcji na instrumentach pochodnych pozagiełdowych
- Zabezpieczenia transakcji na rynku instrumentów pochodnych będących przedmiotem obrotu poza rynkiem regulowanym

Po szczegóły zapraszam tutaj

PozdrawiamPrzemysław Górny edytował(a) ten post dnia 20.03.12 o godzinie 08:43
Joanna Mazur

Joanna Mazur Analityk ds. baz
danych kontrahentów

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

POCZUJ WIOSNĘ PERSPEKTYW i skorzystaj z 15% rabatu na CYKL SZKOLEŃ PRZYGOTOWUJĄCY DO CERTYFIKACJI IPMA, poziom D

-zgłoś się na szkolenie do 21.03.2012r. i zyskaj podwójnie na wiosnę!

Zdobądź:

• Wiedzę i kompetencje w zakresie międzynarodowych standardów zarządzania projektami;
• Oficjalne i formalne potwierdzenie poziomu kompetencji w zakresie Project management ( ocena dotyczy łącznie 46 obszarów zarządzania projektami, przyporządkowanych do kompetencji technicznych, kontekstowych i behawioralnych);
• Swobodę w poruszaniu się w każdych, w tym międzynarodowych, środowiskach projektowych i gwarancję szybkiej asymilacji;
• Możliwość pracy na własne nazwisko;
• Uznanie zawodowe i osobiste;
• Elastyczność i większe szanse na rynku pracy;

Już teraz zgłoś się na wiosenną edycję szkolenia przygotowującego do certyfikacji IPMA, poziom D

Data: 30-31.03.2012r. – rozpoczęcie
Miejsce: KRAKÓW
Cena : 4200 zł netto
Więcej : http://www.pm2pm.pl/szkolenia/170,Cykl+szkole%C5%84+pr...

Władysław O.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Adam Karczerski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Adam Gnych

Adam Gnych Psycholog społeczny,
Konsultant, Trener
biznesu, Coach, K...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Marci Shimoff w Polsce! 20 maja 2012 w Warszawie nauczycielka w filmie i książce THE SECRET w Polsce!

Witam serdecznie,

Z przyjemnością informuję, iż światowej sławy trener rozwoju osobistego, poprowadzi seminarium w Polsce, na zaproszenie firmy Invest Success i Success University.


Obrazek


20 maja w Warszawie, Marci Shimoff, wystąpi z seminarium: "Jak być szczęśliwym bez powodu"

Seminarium na podstawie bestsellerowej książki: "Happy for No Reason"!

Więcej na stronie http://www.marcishimoff.pl

http://www.facebook.com/pages/Marci-Shimoff-Polska/188...

Organizator - Success University - http://successuniversity.pl

http://www.facebook.com/pages/Success-University-Sp-z-...

Książki Marci Shimoff sprzedały się w ponad 14 milionach egzemplarzy na całym świecie!

http://www.facebook.com/pages/Marci-Shimoff-Polska/188...

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam

Adam Gnych
P.S. 3 marca 2012 gościliśmy w Warszawie Pana Bodo Schafera. Poniżej krótka relacja z tego wydarzenia

http://www.youtube.com/watch?v=z-Xjn3CQ7yM&feature=pla...
Aneta J.

Aneta J. Project Manager,
Stowarzyszenie
Komunikacji
Marketingowej...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej zaprasza na szkolenie :

" ŚWIADCZENIA NA RZECZ PRACOWNIKÓW. DZIAŁANIA PROMOCYJNE. SKUTKI PODATKOWE W ŚWIETLE NAJNOWSZYCH INTERPRETACJI I ORZECZNICTWA".

Data szkolenia: 28.03.2012 r.
Godzina szkolenia: 9:00
Miejsce szkolenia: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej ( ul. Łowicka 25, lok P4, 02-502 Warszawa)

Program szkolenia:

1. Nieodpłatne świadczenia na rzecz pracowników ( PDOP, PDOF, VAT) w świetle najnowszych interpretacji organów podatkowych i orzecznictwa.

-Imprezy integracyjne, szkoleniowo- integracyjne, wigilie firmowe itp. ( w tym nowe stanowiska sądów);
-Pakiety medyczne, szczepienia Okulary/ soczewki ( zakup przez pracodawcę a refundacja); -Dojazd do pracy oraz refundacja kosztów dojazdu do pracy; Samochody służbowe do jazd prywatnych ( w tym jako mienie powierzone)
-Telefony; Karnety sportowe ( siłownia, basen, fitness itp.) Posiłki w stołówce zakładowej; -Produkty żywnościowe w miejscu pracy ( Kawa, herbata, ciastka);
-Upominki okolicznościowe;
-Finansowanie edukacji ( studia podyplomowe, MBA, itp.);
-Zapomogi i darowizny dla pracowników;
- Dopłaty do wypoczynku;
-Finansowanie świadczeń z ZFSS

2. Skutki podatkowe wybranych działań promocyjnych w świetle najnowszych interpretacji organów podatkowych i orzecznictwa.

-Wyjazdy, szkolenia, venty, itp. Dla klientów- kompleksowe omówienie skutków podatkowych; -Najnowsze interpretacje organów podatkowych i orzeczenia sądów dotyczące innych zagadnieo istotnych dla branży reklamowej ( m.in. programy lojalnościowe- aktualne stanowisko MF po wyroku w sprawie „ Baxi”, konkursy)

Koszt szkolenia: 500zł
Osoby zainteresowane prosimy o kontakt: 508-309-012/ aneta.rzadkiewicz@sar.org.pl

Kamila G.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Mateusz Strzałkowski

Mateusz Strzałkowski Junior account
manager

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Mamy ogromną przyjemność zaprosić Państwa na bezpłatną konferencję poświęconą innowacyjnemu narzędziu wspierającemu transfer kapitału i wiedzy pomiędzy przedsiębiorcami a inwestorami:

„LEM – platforma wspierająca inwestowanie w przedsiębiorstwa”,
która obędzie się w Warszawie, dnia 28 marca 2012r. w godzinach 10-15,
w Centrum LIM (Budynek Hotelu Marriott); Aleje Jerozolimskie 65/79; p.03.055 ; III p.
Konferencja będzie poświęcona następującym zagadnieniom:

• zaprezentowaniu możliwości innowacyjnej platformy „Portal Inwestorów – inwestorzy.biz”, która służy wspieraniu małych i średnich przedsiębiorstw, posiadających nowatorskie pomysły biznesowe,
• skojarzeniu współpracy z inwestorami i podmiotami publicznymi, a także dostarczaniu rozwiązań inwestycyjnych i wprowadzenia kapitału zewnętrznego do przedsiębiorstwa,
• nawiązywania współpracy z doradcami wspierającymi działania w zakresie pozyskiwania środków finansowych na działalność przedsiębiorstwa.

Jednocześnie pragniemy zaprosić Państwa do udziału w przeznaczonym dla przedsiębiorców konkursie Lider Rynku Lokalnego 2012. Zgłoszenie udziału w konferencji jest jednoznaczne ze zgłoszeniem udziału w konkursie.
W trakcie konferencji przewidziane są przerwy kawowe oraz lunch.
Każdy uczestnik konferencji otrzyma materiały dydaktyczne.

Serdecznie zapraszamy!

Dodatkowych informacji udziela: Mateusz Strzałkowski
tel.: 0-535-605-108; e-mail: mateusz.strzalkowski@tql.pl
Ewelina Siemieńczuk

Ewelina Siemieńczuk młodszy specalista
ds. PR, Bordman
Training

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Spontaniczność i kreatywność w wystąpieniach publicznych

Wstępować publicznie to nie tylko przemawiać do wypełnionej po brzegi auli – to coś znacznie więcej. Ile razy do tej pory zdarzyło Ci się stanąć przed wyzwaniem przekonania innych do swojej racji? Ile razy musiałeś przekonywać, nakłaniać, prezentować, zabraniać, mobilizować, nakazywać, udowadniać, ale również rozczulać i rozbawiać? Wszystkie te czasowniki tworzą zbiór, który definiuje zjawisko wystąpień publicznych. Nie zupełnie się z tym zgadzasz? Czym więc jest toast w trakcie ważnej uroczystości? Czym jest spotkanie w gronie przyjaciół i dyskusja o kontrowersyjnych zagadnieniach? I wreszcie, czym jest wypowiedz w zespole i przekonywanie ludzi do prezentowanych racji?

Przygotowana prezentacja nie musi być nudna i schematyczna – bez względu na cel wystąpienia, zawsze najcenniejsza jest skuteczność. Zyskamy ją dzięki autentyczności i spontaniczności. Niestandardowa forma przemówienia przykuwa uwagę słuchacza i właśnie dlatego doskonalenie się w tej dziedzinie, to również pobudzanie własnej kreatywności.

Szkolenie prowadzone w tym nurcie wyzwoli naszą skrywaną spontaniczności. Wzmocni również przekonanie, że idea doskonałego przygotowania nie kłóci się z improwizacją w trakcie wystąpienia.

Będziemy pracować nad tym,:
• co zrobić, aby wykorzystywać propozycje, które płyną od publiczności.
• jak reagować w różnych, trudnych sytuacjach zgodzie z tym jacy jesteśmy.
• w jaki sposób obniżyć swój stres w czasie wystąpień.
• jak podsycać swoją kreatywność i spontaniczność.
• w jaki sposób prowadzić dialog ze słuchaczami.

Kiedy?

27 kwietnia, w godzinach 18.00 – 21.00

Gdzie:

Warszawa

Ilość osób:

12

Cena:

75 zł

Kto prowadzi?

Daniel Bordman – aktor, trener wystąpień publicznych i technik improwizacji.

Więcej o kursie i zapisach na naszej stronie.

ZAPRASZAMY!!Ewelina Iwaniuk edytował(a) ten post dnia 23.03.12 o godzinie 12:22
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek

COPYWRITING – SKUTECZNA SPRZEDAŻ ZA POMOCĄ SŁÓW

Warsztaty 12-13 kwietnia, WARSZAWA.

Dowiedz się jak pisać: krótko, treściwie i skutecznie.

„Dlaczego nasza oferta nie działa? Jak zacząć ten list? Czy teksty na naszej stronie www muszą być tak nudne i długie? Co zrobić, żeby nasz komunikat zachęcał do działania?”

Po tym szkoleniu będziesz znać odpowiedzi na powyższe pytania. I nie będziesz musiał nikogo prosić, aby stworzyć skuteczną ofertę. Niezależnie od tego, czy sam tworzysz teksty, czy zlecasz to komuś innemu – będziesz wiedzieć jak zaplanować i tworzyć komunikat, a także efektywniej współpracować z Twoim copywriterem.

Szkolenie nastawione na sprzedaż, skuteczność i zwięzłość, a NIE na kolekcjonowanie nagród na festiwalach reklamowych.

ĆWICZENIA, ĆWICZENIA I JESZCZE RAZ ĆWICZENIA!

________________________________________

CO OTRZYMUJESZ?

Ćwiczenia praktyczne, wiedzę, inspiracje, pomysły i cały pakiet przykładów na to:

* jak stworzyć skuteczną ofertę, nagłówek, slogan, list biznesowy, e-mail, tekst strony www, brand story;
* jak skutecznie sprzedawać i przekazywać informacje za pomocą słów;
* jak "podkręcić" komunikat bez zmieniania faktów;
* jak skutecznie używać liczb w tekstach marketingowych i reklamowych;
* jak "zabrać się" do pisania, podkreślać korzyści, stworzyć hierarchię informacji;

... a przede wszystkim:
* jak MYŚLEĆ tak, jak skuteczny, "rasowy" copywriter.

______________________________________

DODATKOWO OTRZYMUJESZ:

dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (przykłady, ćwiczenia, case study, linki)
______________________________________

JAK TO SZKOLENIE POMOŻE W TWOJEJ CODZIENNEJ PRACY?

Po szkoleniu:

* będziesz skuteczniej komunikować się podczas prezentacji, spotkania, rozmowy telefonicznej,
* obniżysz koszty dzięki zwiększeniu niezależności od zewnętrznych dostawców usług marketingowych,
* poprawisz jakość relacji z Twoimi klientami, współpracownikami i... przełożonymi.

______________________________________

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE

* Pracownik działu marketingu, promocji, PR, sprzedaży, copywriter.
* Osoba odpowiedzialna za komunikację z otoczeniem biznesowym firmy (z inwestorami, klientami, mediami, dostawcami itp.).
* Przedsiębiorca chcący zwiększyć efektywność komunikacji marketingowej swojej firmy.
______________________________________

PROGRAM

1. Słowo wstępu
Kto? Do kogo piszesz?
Krócej! Jak wydobyć i napisać to, co najważniejsze?
Konkretniej! Jak pisać konkretniej i treściwiej?
Mocniej! Co i jak wyróżniać?

2. Język korzyści
Język korzyści – czego możesz się „złapać” i jak to przedstawić odbiorcy?
„Co ja z tego będę miał?” Empatia – to bardzo pomaga
Przykłady (dobre i złe)
Ćwiczenie praktyczne

3. Subtelne różnice – duży efekt: jak zwiększyć skuteczność komunikatu bez zmieniania faktów
Jakie słowa działają lepiej w konkretnej sytuacji (a które słabiej)?
Ćwiczenie praktyczne – dodaj mocy tym słowom

4. Jak tworzyć nagłówki?
Rodzaje nagłówków
Co (i kto) jest najważniejsze w tworzeniu nagłówka?
Przykłady (nagłówki dobre i słabe)
Ćwiczenie praktyczne

5. Jak komunikować liczby?
Jak skuteczniej komunikować liczby?
Jak działać na wyobraźnię i zwiększyć dramaturgię komunikatu przez liczby?
Zero - szara eminencja
Jak skuteczniej komunikować upływ czasu, kwoty pieniężne?
Dokładne liczby - kiedy je stosować?

6. List biznesowy
Nagłówek
Pierwszy akapit
Zakończenie
Podpis, PS
Przykłady
Ćwiczenie praktyczne

7. Komunikacja wewnętrzna
Teksty... o nas samych. Z humorem, ale... bez idiotyzmów!
Teksty na eventy: scenariusze, opisy, wezwania do zabawy
Przykłady
Ćwiczenie praktyczne

8. Storytelling
Storytelling – jako pomysł na komunikację marki
Brand story – jak opowiedzieć ciekawą historię o Twojej marce
Co łączy wszystkie porywające historie?
Narzędzia: cztery elementy opowieści o marce
Punkty zwrotne w opowieści
Przykłady
Ćwiczenie praktyczne

9. Internet
e-mail: Pola: ”Od”, ”Temat”, treść, grafika (tak czy nie?)
Teksty na stronę www:
- tytuły
- nagłówki,
- akapity
- słowa i frazy kluczowe,
- wyróżnienia w tekście
- tabele
Przykłady
Ćwiczenie praktyczne

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE – praca w małych grupach i indywidualna

PRZYKŁADY: teksty sprzedażowe, wizerunkowe, eventowe. Jak powstał ten slogan? Nagłówki, tytuły w akcji. Listy biznesowe, e-maile.
______________________________________


PROWADZĄCY
PRAKTYK, aktywny copywriter, reklamowy "frontowiec", trener. Senior copywriter (m.in. Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus), projektant, właściciel studia komunikacji marketingowej. Kieruje się przesłaniem, że marketing i reklama służą finalnie sprzedaży, a nie wygrywaniu festiwali. Pracował m.in. dla Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Link4, Mastercook, Masterfoods, Microsoft, Plus GSM, Porsche, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia i in.

______________________________________

INFO
Termin: 12-13 kwietnia 2012 (czw.-pt.)
Miejsce: Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Cena: 1250 zł NETTO (+23% VAT).
Czas: 2 dni ćwiczeń, porad i praktycznych przykładów.

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE: http://www.szkoleniapraktyczne.pl/szkolenia/copywritin...

______________________________________

Dowiedz się i przećwicz: jak tworzyć skuteczniejsze materiały marketingowe. Przyjdź na to szkolenie

SĄ JESZCZE WOLNE MIEJSCA!
Katarzyna Kutyła

Katarzyna Kutyła PR, Copywriter,
social media

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

20.04.2012 we Wrocławiu, odbędzie się szkolenie pt. „Twórcze rozwiązywanie problemów". Otaczająca nas rzeczywistość potrafi zapętlać się w sytuacje z pozoru bez wyjścia. Dotyczy to nas wszystkich, niezależnie od zajmowanego stanowiska czy zakresu wykonywanych obowiązków. Dobra wiadomość dla wszystkich myślicieli, z każdej sytuacji jest wyjście, a kreatywności można się nauczyć.


Obrazek


Czy zdarza się Państwu, wielokrotnie analizować wszystkie możliwe ścieżki, po to by finalnie wysnuć stwierdzenie, że oto znaleźliśmy się w ślepej uliczce? Aktywne warsztaty z wykorzystaniem zarówno pracy indywidualnej, jak i grupowej umożliwią uczestnikom samopoznanie, rozwój postaw umożliwiających twórcze rozwiązywanie problemów, rozwój kompetencji twórczych, zapoznanie z technikami kreatywnego rozwiązywania problemów oraz dadzą okazję do treningu praktycznego stosowania technik i umiejętności w wykonywaniu zadań.

Program

1. Niepowodzenie jako etap procesu twórczego

Ukazanie znaczenia niepowodzenia w drodze do sukcesu
Rozwój umiejętności reagowania na niepowodzenia

2. Rozwój umiejętności twórczego rozwiązywania problemów - techniki

Rozwój umiejętności abstrahowania i stosowanie jej w praktyce
Trening dokonywania skojarzeń
Wykroczenie poza schemat w procesie rozwiązywania zadań

3. „Stare" umiejętności w nowej sytuacji

Poszukiwanie analogii

Trening stosowania poznanych technik w połączeniu z posiadanymi umiejętnościami.
Magdalena Tadra

Magdalena Tadra Właściciel, Dyrektor
Zarządzający

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek


SZANOWNI PAŃSTWO,

W imieniu Centrum Szkoleń Twardych zapraszam do udziału w Praktycznej Akademii Podatkowej.

Szczegółowe informacje mogą Państwo otrzymać od naszych konsultantów oraz na stronie internetowej http://www.szkoleniatwarde.pl

ZAPRASZAMY !!!

Kontakt

e-mail: biuro@szkoleniatwarde.pl

tel. +48 32 445 38 38
Aleksandra B.

Aleksandra B. HR, marketing

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

SKUTECZNE NEGOCJACJE HANDLOWE Poznań 25-26.04.2012

Czy negocjacje handlowe, w których bierzesz udział, sprowadzają się do powiedzenia: wilk syty i owca cała? Czy kończą się realnym zyskiem i zadowoleniem obu stron?

Zapraszamy na szkolenie pt. SKUTECZNE NEGOCJACJE HANDLOWE, po którym:

- wzrośnie Twoja skuteczność negocjacyjna,
- będziesz potrafił efektywnie określać cele negocjacyjne swoje i drugiej strony,
- realnie (i etycznie!) wpłyniesz na decyzje partnera biznesowego,
- nabędziesz umiejętność świadomego kreowania rezultatu,
- poczujesz się pewniej w stresujących sytuacjach negocjacyjnych,
- wynegocjujesz korzystne zapisy kontraktów.

Cena dwudniowego szkolenia to 1100,00 PLN netto/os.*

*Rabaty:

- 10% - przy zgłoszeniu 2-3 osób z jednej firmy
- 20% - przy zgłoszeniu 4 i więcej osób z jednej firmy

Szczegółowe informacje oraz formularz zgłoszeniowy na stronie: http://www.sensehumancapital.pl/szkolenia.php?main=szc...

Zapraszam!

Aleksandra Wasak
a.wasak@senseconsulting.pl
61 843 26 11
Halszka Kozakiewicz

Halszka Kozakiewicz Social Media
Coordinator

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Szanowni Państwo,

Clark University i Społeczna Akademia Nauk w Łodzi (dawniej: Społeczna Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania), przy współpracy z Instytutem Spraw Publicznych Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie oraz Wyższą Szkołą Bankową we Wrocławiu mają przyjemność zaprosić Państwa na: VI MIĘDZYNARODOWĄ KONFERENCJĘ „ZARZADZANIE MIĘDZYKULTUROWE”

Szósta edycja konferencji "Zarządzanie Międzykulturowe" poświęcona będzie w szczególności kwestiom związanym z zarządzaniem i przywództwem w wielokulturowych korporacjach, kulturze organizacyjnej we współczesnym świecie, komunikacji międzykulturowej oraz sprawom publicznym w perspektywie międzynarodowej.

Ze względu na zainteresowania naukowe i badawcze poszczególnych ośrodków uczelnianych konferencja została podzielona na 3 części, z których każda będzie miała odmienną tematykę:

Część I: 16 listopada 2012, Łódź
INTERCULTRUAL MANAGEMENT & CROSS-CULTURAL COMMUNICATION

Część II: 17 listopada 2012, Kraków
MULTINATIONAL FACES OF PUBLIC AFFAIRS

Część III: 19 listopada 2012, Wrocław
ORGANIZATIONAL CULTURE & LEADERSHIP

Cele konferencji:

•Analiza i porównanie różnych teoretycznych i praktycznych ujęć zarządzania międzykulturowego.
•Spojrzenie na zarządzanie publiczne i administrację publiczną z perspektyw międzykulturowej.
•Rozpoznanie wyzwań zarządzania różnorodnością kulturową w kontekście globalnym
•Próba stworzenia wiedzy dotyczącej zarządzania międzykulturowego, która praktycznie służyłaby biznesowi.
•Podkreślenie znaczenia roli komunikacji w organizacjach międzynarodowych.
•Promowanie wiedzy dotyczącej efektywnej komunikacji, negocjacji i przywództwa w przestrzeni wielokulturowej.

Terminarz:

15 czerwca 2012: termin nadsyłania zgłoszeń i abstraktów

1 lipca 2012: termin zatwierdzenia abstraktów

31 sierpnia 2012: ostateczny termin rejestracji, przesyłania artykułów do publikacji oraz wniesienia opłaty konferencyjnej

Dodatkowe informacje, koszty uczestnictwa i publikacji, formularz rejestracyjny oraz możliwość zgłaszania abstraktów znajdują się na naszej stronie internetowej:

http://konferencja.clarkuni.eu. Zapraszamy też do kontaktu e-mailowego pod adresem konferencja@clarkuni.eu.

Z poważaniem,

dr Michał Chmielecki
Sekretarz Konferencji
Społeczna Akademia Nauk

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Następna dyskusja:

Szkolenia i konferencje HR ...




Wyślij zaproszenie do