konto usunięte
Marta
Gola
Asystentka, SW
Konferencje
Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty
IT w Ubezpieczeniach GigaCon
28 lutego 2012 Warszawa
WSTĘP BEZPŁATNY
Serdecznie zapraszamy do udziału w XI edycji konferencji "IT w Ubezpieczeniach GigaCon", która odbędzie się już 28 lutego w Warszawie.
Wydarzenie pod patronatem honorowym Polskiej Izby Pośredników Finansowych i Ubezpieczeniowych będzie dla Państwa szansą do zapoznania się z najnowszymi rozwiązaniami systemowymi, technologiami i trendami.
PROPONOWANA TEMATYKA WYKŁADÓW
-ubezpieczeniowe systemy zintegrowane
-systemy wspierające pośrednictwo ubezpieczeniowe
-systemy klasy ERP
-systemy klasy CRM
-narzędzia klasy Business Intelligence
-zarządzanie inwestycjami finansowymi (asset management)
-Call Center/Contact Center
-elektroniczny obieg informacji
-nowoczesne systemy zarządzania pracą
-narzędzia wsparcia sprzedaży produktów ubezpieczeniowych
-ochrona i bezpieczeństwo danych
-corporate performance management
-ciekawe projekty i wdrożenia
Na konferencję zapraszamy kadrę zarządzającą średniego szczebla (dyrektorów, kierowników), konsultantów, koordynatorów, analityków, architektów systemowych w firmach i agencjach ubezpieczeniowych oraz brokerów.
Strona wydarzenia: http://sdcenter.pl/ubezpieczenia
Bezpłatna rejestracja: http://sdcenter.pl/formularz_rejestracji_ubezpieczenia
Osoby zainteresowane zapraszam do kontaktu
Marta Gola
22 427 3648
marta.gola@software.com.pl
SW Konferencje Sp. z o.o. Sp. komandytowa
Marta Gola edytował(a) ten post dnia 24.01.12 o godzinie 09:58
Marta
Gola
Asystentka, SW
Konferencje
Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty
IT w Administracji GigaCon
30 styczeń 2012 Warszawa
WSTĘP BEZPŁATNY
Serdecznie zapraszamy do udziału w XII edycji konferencji "IT w Administracji GigaCon", która odbędzie się już 28 lutego w Warszawie w Hotelu Courtyard.
Wydarzenie pod patronatem honorowym Związku Powiatów Polskich i Związku Miast Polskich będzie dla Państwa szansą do zapoznania się z najnowszymi technologiami, trendami i tendencjami związanymi z informatyzacją polskich urzędów i instytucji administracji publicznej.
TEMATY WYSTĄPIEŃ
- Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych dla administracji,
- MGA v3 Informatyczny System Pełnej Kontroli. Program umożliwiający efektywne zarządzanie on-line,
- Doskonalenie procesów zarządzania - Modelowanie Infrastruktury Informatycznej, Zarządzanie Ciągłością Działania, Business Intelligence,
- Bezpieczny Urząd, zaawansowane rozwiązania NETGEAR® do budowy wydajnych rozwiązań informatycznych,
- MIS S.A. jako partner urzędów przyszłości,
- Mapy cyfrowe i narzędzia GIS w administracji,
- Ochrona informacji - bezpieczeństwo systemów informatycznych na przykładzie Urzędu Miasta w Aleksandrowie Kujawskim,
- Problemy informatyzacji Urzędu Miasta na przykładzie projektu „Obyw@tel on-line- Informatyzacja Urzędu Miasta i miejskich placówek użyteczności publicznej w Pionkach''.
Na konferencję zapraszamy przedstawicieli władz gmin, powiatów i województw (prezydentów miast, burmistrzów, naczelników, wójtów), kierowników i dyrektorów działów w jednostkach samorządowych i urzędach centralnych, pracowników administracji państwowej, jak również osoby odpowiedzialne za selekcję oraz zakup nowych produktów i technologii; projektowanie, budowę i rozwój systemów informatycznych w urzędach i instytucjach publicznych (szefów departamentów informatyki, kierowników projektów, członków grup projektowych, administratorów systemów).
Strona wydarzenia: http://sdcenter.pl/administracja
Bezpłatna rejestracja: http://sdcenter.pl/formularz_rejestracji_administracja
Osoby zainteresowane zapraszam do kontaktu
Marta Gola
Tel.: 22 - 427 3648
marta.gola@software.com.pl
SW Konferencje Sp. z o.o. Sp. komandytowa
Marta Gola edytował(a) ten post dnia 24.01.12 o godzinie 09:58
konto usunięte
Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty
„TRENING TWÓRCZEGO MYŚLENIA”SKRÓCONY OPIS SZKOLENIA:
Szkolenie jest przeznaczone dla osób, które chcą rozwijać swoje umiejętności twórczego myślenia. Jeśli chciałbyś zwiększyć poziom swojej kreatywności, rozwijać pomysłowość, wychodzić poza przyjęte ramy, trening twórczego myślenia jest właśnie dla Ciebie.
CELE SZKOLENIA:
• podwyższenie własnego potencjału twórczego
• rozwijanie niestereotypowego, nowatorskiego patrzenia na świat
• pobudzanie kreatywnego myślenia
• nabycie umiejętności posługiwania się technikami twórczego myślenia
• ćwiczenie umiejętności przestrzegania zasad pracy twórczej i reguł komunikacji
PROGRAM SZKOLENIA:
1. Integracja uczestników szkolenia budująca atmosferę ludyczności sprzyjającej twórczemu myśleniu
2. Rozgrzewka twórcza – gimnastyka dla mózgu i wyobraźni
3. Rozwój zdolności twórczych:
a. abstrahowanie
b. skojarzenia
c. rozumowanie dedukcyjne
d. rozumowanie indukcyjne
e. transformowanie
f. metaforyzowanie
4. Podsumowanie – wyjaśnienie o co w tym wszystkim chodzi
OPIS METODYKI SZKOLENIA:
Szkolenie jest prowadzone technikami warsztatowymi – ćwiczenia indywidualne, praca w grupach, zadania praktyczne, wykład interaktywny, dyskusje, ćwiczenia ruchowe.
PROWADZĄCY:
Joanna Piszczek - Psycholog, specjalista ds. zarządzania zasobami ludzkimi, trener. Absolwentka psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego. Pracowała dla Telekomunikacji Polskiej, Eniro Polska, Urzędu Miasta Oświęcimia. Współpracuje z No Limits w obszarze szkoleń sprzedażowych, rozwijających kompetencje negocjacyjne, obsługi klienta. Specjalizuje się w szkoleniach dotyczących kreatywności i twórczego rozwiązywania problemów.
Michał Piszczek - Psycholog, psychoterapeuta, trener. Absolwent psychologii stosowanej na Uniwersytecie Jagiellońskim. Od 2006 roku pracuje jako terapeuta i trener dla organizacji zajmujących się profesjonalną pomocą pacjentom z różnymi rodzajami zaburzeń i chorób. Ukończył Szkołę Trenerów Matrik, a szkoleniami zawodowo zajmuje się od 2007 roku.
INFORMACJE ORGANIZACYJNE:
Data: 18.02.2012, godzina 9.00 - 17.00
Miejsce szkolenia - Kraków
Organizator zapewnia - dwie przerwy kawowe
Liczba uczestników - 12-15 osób
Cena - 120 zł, dla wolontariuszy oraz studentów 60zł
Zgłoszenia do 13.02.2012 przez stronę http://psychekrakow.pl lub na adres poczty psychekrakow@psychekrakow.pl
Kontakt telefoniczny - Michał Piszczek tel. 506 649 267
Jakub S. Brand Manager
Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty
Ogólnopolskie Centrum Edukacji Samorządu i Administracji zaprasza na szkolenie pt.:www.ocesia.edu.pl/nowelizacja
Szkolenie dotyczyć będzie głównie odpowiedzi na poniższe zagadnienia:
- konsekwencji wprowadzenia do ustawy o finansach publicznych obowiązku egzekwowania należności cywilnoprawnych.
- czynów w zakresie procesów związanych z zamówieniami publicznymi (w tym rozszerzenie odpowiedzialności na osoby opisujące przedmiot zamówienia, ustalające wartość zamówienia, konkretyzujące warunki udziału w postępowaniu oraz osoby nie będące pracownikami jednostki);
- reguł wymiaru kar za naruszenie dyscypliny finansów publicznych;
- odpowiedzialności kierownika jednostki za zaniedbania w zakresie kontroli zarządczej;
- konsekwencji nie dokonania lub nierzetelnego dokonania wstępnej kontroli finansowej głównego księgowego;
W celu zapoznania się z dokładną ofertą proszę o pobranie katalogu ofertowego zamieszczonego poniżej.
Katalog ofertowy
Koszt szkolenia to 760 zł
odbędzie się ono 27 stycznia 2012
Centrum Biznesowe Golden Floor, al. Jana Pawła II 27, Warszawa
Formularz zgłoszenia
W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt:
ocesia@ocesia.edu.pl
tel.: /0-22/ 830 04 39, fax: /0-22/ 830 08 78
ul. Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa
www.ocesia.edu.pl
Jakub Sierpień edytował(a) ten post dnia 24.01.12 o godzinie 10:05
Jakub S. Brand Manager
Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty
Ogólnopolskie Centrum Edukacji Samorządu i Administracji zaprasza na szkolenie pt.:www.ocesia.edu.pl/kontrola
Szkolenie dotyczyć będzie głównie odpowiedzi na poniższe zagadnienia:
- Jakie są sposoby tworzenia procedur wewnętrznych i o czym należy pamiętać w trakcie przygotowywania jednostki do kontroli?
- Kto i w jakim zakresie ponosi odpowiedzialność za wykonywanie obowiązków dotyczących kontroli zarządczej?
- Czym jest ryzyko w kontroli i jak nim zarządzać?
W celu zapoznania się z dokładną ofertą proszę o pobranie katalogu ofertowego zamieszczonego poniżej.
Katalog ofertowy
Koszt szkolenia to 1290 zł
30 - 31 stycznia 2012
Centrum Biznesowe Golden Floor, al. Jana Pawła II 27, Warszawa
Formularz zgłoszenia
W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt:
ocesia@ocesia.edu.pl
tel.: /0-22/ 830 04 39, fax: /0-22/ 830 08 78
ul. Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa
www.ocesia.edu.pl
Agata
F.
Szkolenia, manager
zespołu
sprzedażowego
Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty
Szanowni Państwo,W imieniu firmy Business & Management Training serdecznie zapraszam na nasze najbliższe szkolenia:
Business Intelligence Manager – wdrażanie i wykorzystanie analityki w biznesie. 3 dni
Kiedy?
Szkolenie odbędzie się w Warszawie, w dniach 27 -29 lutego 2012.
Dla kogo?
Szkolenie dedykowane jest do kadry zarządzającej wyższego i średniego szczebla, kierowników projektów, analityków oraz specjalistów,
w szczególności osób mających być zaangażowanych od strony biznesowo-analitycznej we wdrażanie inicjatywy Business Intelligence w organizacji.
Zakres tematyczny:
Moduł I – Biznesowy – wprowadzenie w tematykę BI oraz zagadnienia związane z wdrażaniem i kierowaniem inicjatywami klasy Business Intelligence;
Moduł II – Techniczny – wybrane aspekty technologiczne BI, w szczególności modelowanie wielowymiarowe oraz integracja danych;
Zachęcam do zapoznania się z programem szkolenia:
http://bamt.pl/business_intelligence
Cena szkolenia: 3 600 PLN + 23% VAT
Przy zapisach grupowych atrakcyjne zniżki!
DO KOŃCA STYCZNIA - 400 PLN!!!!!!!!
Modelowanie w języku UML 3 dni
Kiedy?
Szkolenie odbędzie się w Warszawie, w dniach 13 -15 lutego 2012.
Po szkoleniu uczestnik: {/b]
- rozumie zasady analizy i projektowania w języku UML,
- umie czytać diagramy w języku UML,
- umie tworzyć diagramy w języku UML.
[b]Zachęcam do zapoznania się z programem szkolenia:
http://bamt.pl/UML
Cena szkolenia: 2 900 PLN + 23% VAT
Przy zapisach grupowych atrakcyjne zniżki!
PRINCE2® Foundation – szkolenie akredytowane + egzamin GRATIS 3 dni
Kiedy?
Szkolenie odbędzie się :
Warszawie, w dniach 13-15.02.2012, 12-14.03.2012
Wrocław, 14-16.02.2012, 13-15.03.2012
Opis szkolenia PRINCE2® Foundation :
Szkolenie stanowi wykład metodyki PRINCE2®, uznanej brytyjskiej metody organizacji prac projektowych i zarządzania przedsięwzięciami w trybie projektowym. Obejmuje część wykładową oraz zestawy ćwiczeń oparte na rozbudowanym studium przypadku.Szkolenie zakończone jest egzaminem certyfikującym, w przypadku otrzymania pozytywnego wyniku uczestnik otrzymuje międzynarodowy certyfikat PRINCE2® Foundation.
Zachęcam do zapoznania się z programem szkolenia:
http://bamt.pl/prince2-foundation
Cena szkolenia: 3 200 PLN + 23% VAT
Przy zapisach grupowych atrakcyjne zniżki!
PRINCE2® Practitioner *– Warsztat akredytowany + *egzamin GRATIS 2 dni
Kiedy?
Szkolenie odbędzie się :
Warszawie, w dniach 16-17.02.2012, 15-16.03.2012
Wrocław, w dnich 01-02.02.2012, 29.02-01.03.2012
Opis szkolenia PRINCE2® Practitioner :
Nakierowane jest na przygotowanie do egzaminu Practitioner. Podczas warsztatu rozwiązywane są przykładowe testy z egzaminów Practitioner. Warsztat przedstawia również sposoby i wskazówki dla skutecznego zdawania egzaminu.Szkolenie obejmuje również sam egzamin Practitioner. W przypadku otrzymania pozytywnego wyniku uczestnik otrzymuje międzynarodowy certyfikat PRINCE2® Practitioner.
Zachęcam do zapoznania się z programem szkolenia:
http://bamt.pl/prince2-practitioner
Cena szkolenia: 2 700 PLN + 23% VAT
Przy zapisach grupowych atrakcyjne zniżki!
PRINCE2® jest zarejestrowanym znakiem handlowym Kancelarii Premiera Wielkiej Brytanii (UK Cabinet Office)
Szkolenia akredytowane PRINCE2 są realizowane przez OMEC jako Akredytowaną Organizację Szkoleniową
Nasze szkolenie wspierają:
(erp-view.pl, magazynit.pl, erp24.pl, beconnected.pl, decyzje-it).
Zapraszam do kontaktu.
Pozdrawiam,
Agata Formejster
tel. 22 427 36 76 / fax: 22 244 24 59
e-mail: agata.formejster@bamt.pl
BAMT Sp. z o.o. Sp. komandytowa
ul. Bokserska 1, 02-682 Warszawa
http://bamt.pl
konto usunięte
Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty
Szanowni Państwo,
zespół trenerów „Uruchom Głowę, rozwiń skrzydła” serdecznie zaprasza na szkolenia otwarte organizowane w ramach Deklaracji Uczestnictwa:
- Skuteczna komunikacja i rozwiązywanie konfliktów w zespole - 24-26.02.2012
- Negocjacje handlowe - 9-11.03.2012
- Doskonalenie umiejętności menedżerskich: budowanie i wzmacnianie zespołów - 23-25.03.2012
- Skuteczny handlowiec - jak zostać naprawdę dobrym handlowcem? - 13-15.04.2012
Proszę pamiętać, iż wypełnienie i przesłanie do nas Deklaracji Uczestnictwa na czas, gwarantuje Państwu specjalną zniżkę na powyższe szkolenia.
Więcej szczegółów znajdziecie Państwo na naszej stronie internetowej w zakładce "Zapisy na szkolenia"
Po szczegóły zapraszamy na naszą stronę uruchomglowe.pl
Zachęcamy też do śledzenia nas na Facebook'u i Twitterze.
W razie pytań prosimy o kontakt. Na życzenie prześlemy też dokładną ofertę wybranego szkolenia.
Pozdrawiam
Tomasz Ludwichowski
Dyrektor ds. handlowych
tludwichowski@intelkom.eu
tel. 71 398-09-73
Ewa
Krawczyk
Marketing Director
|| Marketing || HR
Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty
Podążaj za technologiami, wybierając szkolenia, które ukształtują Twój sukces!
78% pracowników IT preferuje udział w autoryzowanych szkoleniach
75% menedżerów uważa, że autoryzowane szkolenia i certyfikaty poprawiają jakość pracy całego zespołu
66% specjalistów IT twierdzi, że uczestnictwo w szkoleniach oraz certyfikacja usprawnia obsługę i poziomy wsparcia w organizacji
55% prowadzących rekrutację menedżerów uważa, że certyfikacja jest ważnym kryterium podczas zatrudnienia
43% specjalistów IT oświadczyło, że autoryzowany kurs Microsoft był bezpośrednim katalizatorem wzrostu ich płac
Zapraszamy na autoryzowane szkolenia Microsoft realizowane przez firmę bit Polska - Microsoft Gold Partner w zakresie Learning Solutions. Zapewniamy wysoki poziom merytoryczny, doświadczonych trenerów MCT oraz autoryzowane materiały szkoleniowe.
5 dniowe szkolenia już od 3 299,00 zł netto od osoby!
W cenie szkolenia każdy uczestnik otrzyma Apple iPad lub HTC 7 Mozart z oprogramowaniem Windows Phone lub Microsoft E-Learning na 12 miesięcy – w zależności od wyboru oferty!
Liczba miejsc ograniczona! Pobierz formularz zgłoszeniowy i zgłoś się na szkolenie!
Kontakt:
Ewa Krawczyk
ewa.krawczyk@bit-polska.pl
663 970 100
Szczegóły na stronie http://www.iPad4edu.pl lub http://www.bit-polska.pl
Joanna
Filipek
specjalista ds
sprzedaży, Hensen,
www.hensen.pl
Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty
Witam serdecznie,Zapraszam na szkolenie „Równość szans kobiet i mężczyzn w projektach unijnych”, które odbędzie się 22.02.2012 w centrum Warszawy. Koszt uczestnictwa jednej osoby to tylko 449 zł + VAT *
* (dla opłacających szkolenie w 70% lub całości ze środków publicznych cena zwolniona z podatku)
Podstawą wzięcia udziału w szkoleniu jest przesłanie drogą elektroniczną lub faxem prawidłowo wypełnionej karty zgłoszeniowejzamieszczonej na stronie internetowej.
Przy jednoczesnym zgłoszeniu co najmniej 3 osób udzielamy rabatu w wysokości 15%.
Serdecznie pozdrawiam i zachęcam do wzięcia udziału,
Joanna Filipek
HENSEN POLSKA
konto usunięte
Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty
Our GoalCommunication skills are important for every single person in the workforce. Many people think that just because they are not PR specialists or on the front lines of customer service, they don't have to develop good communication skills. However, this is as far from the truth as you can get. Even software developers and graphic designers, who spend much of their time working independently on their computers, must attain a professional level of communication in order to succeed. Once you realize how much you actually communicate with others in your company or external customers, you'll understand why it is so important to go through communication skills training and build the highest level of skill possible.
Companies that promote communication skills enjoy significant competitive advantage and achieve greater profitability overall, as they:
• Convey their vision more clearly
• Enhance customer service
• Unite their employees around company goals
• Make changes more easily
• Improve productivity and reduce waste
Our aim at Communication Corner is to help you learn how to become a master communicator in business. Effective communicators are powerful vehicles for change in organisations, families and the wider community. We can help you attain your interpersonal communication goals through a combination of an absolutely practical approach.
Thanks to this trainings you will:
• Understand the characteristics of effective verbal and nonverbal communication, such as body language and
sensitivity to others in the conversation
• Identify the most common barriers to effective listening and communication.
• Recognize basic communications styles and assess your own style
• Understand how your behavior impacts others and the way others respond to you, verbally and nonverbally
• Communicate effectively with words that are appropriate for a particular communication situation
• Discover the importance of the body language people in your organization use and what gestures you can put
into practice to communicate more effectively.
• Build instant rapport with anyone through highly effective interpersonal communication skills and techniques.
• Use verbal as well as nonverbal techniques to help get your message across to your audience
• Understand how to communicate with the basic personality types of people.
• Learn the ways to give and receive constructive feedback in business settings
• Develop effective listening skills
• Improve telephone communication skills
• Present more effectively
• Negotiate more effectively
• Know the ways to value yourself as a communicator
• Create an action plan for continually improving interpersonal skills
Programme:
• Communication dynamics
• Communication and personality types
• Building rapport
• Communication power words
• Effective listening
• Communication barriers
• The art of rhetoric
• Persuasion and manipulation
• Logic and emotions in communication
• Deception and communication
• Detecting lies
• Assertiveness in communication
• Solving problems and fixing mistakes without blaming or accusing
• Creating a "feedback loop" that promotes cooperation
• How to present a different opinion without creating hard feelings
• How to listen in a way that relaxes other people
• Separating facts from opinions
• Clarifying questions that help you get all the information you need
• Ways to identify and clear up mistaken assumptions
• Countering put-downs and unfair criticism in a way that preserves your integrity
• Specific "verbal buffers" that ease confrontations and convey urgency
• Dealing with conflict
• Effective negotiation and mediation
• Presenting to win
• The art of public speaking
Training methods:
multimedia presentation
case studies
communication games
simulations
discussions
group work
work in pairs
individual work
tests
quizes
video camera
Duration of training: 2 days (16 h)
Dates:
Cracow: 08/09 March 2012
Wroclaw: 22/23 March 2012
Warsaw: 12/13 April 2012
Poznan: 26/27 April 2012
Price: 1499, 00 net
What is included in the price:
Training materials
Lunch
Coffee breaks
Certificate of training
On-line consultation
If you are interested in attending this course, please contact us at info@communicationcorner.pl
For additional information go to our website at http://www.communicationcorner.pl/ or call us at (+ 48) 793 900 292.
Anna
Banach
TÜV Rheinland Polska
Sp. z o.o.
Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty
Szanowni Państwo,Zapraszamy na szkolenia SCC według nowych wytycznych 2012.
Terminy najbliższych szkoleń
SCC – Certyfikat bezpieczeństwa dla podwykonawców. Szkolenia dla pracowników operacyjnych
28-29 lutego 2012 r., Zabrze
SCC – Certyfikat bezpieczeństwa dla podwykonawców. Szkolenia dla kadry kierowniczej
28-29 lutego 2012 r., Zabrze
Szczegółowe informacje
Iwona Słaby
Specjalista ds. Kontaktów z Klientem
tel. 32 273 21 82
kom. 601 558 681
iwona.slaby@pl.tuv.com
TÜV Akademia Polska Sp. z o.o.
Anna Banach
tel. 32 273 21 82
http://akademia.tuv.pl
anna.banach@pl.tuv.com
Joanna
Filipek
specjalista ds
sprzedaży, Hensen,
www.hensen.pl
Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty
Witam serdecznie,Zapraszam na szkolenie „Pomoc Publiczna”, które odbędzie się 20.02.2012 w centrum Warszawy. Koszt uczestnictwa jednej osoby to tylko 449 zł + VAT *
* (dla opłacających szkolenie w 70% lub całości ze środków publicznych cena zwolniona z podatku)
Podstawą wzięcia udziału w szkoleniu jest przesłanie drogą elektroniczną lub faxem prawidłowo wypełnionej karty zgłoszeniowejzamieszczonej na stronie internetowej.
Przy jednoczesnym zgłoszeniu co najmniej 3 osób udzielamy rabatu w wysokości 15%.
Serdecznie pozdrawiam i zachęcam do wzięcia udziału,
Joanna Filipek
HENSEN POLSKA
Aneta
J.
Project Manager,
Stowarzyszenie
Komunikacji
Marketingowej...
Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zaprasza szkolenie" EFEKTYWNY E-MAIL MARKETING OD A DO Z"
Data: 13.02.2012 r
Godzina: 9:30-17:00
Miejsce: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, ul. Łowicka 25 lok.P4, 02-502 Warszawa
E-mail marketing to prawdopodobnie najbardziej efektywny kanał komunikacji marketingowej. Średni wskaźnik ROI z inwestycji w ten kanał wynosi z 1 zł do 43 zł- jednak bywają i takie kampanie, które potrafią ten wskaźnik zwielokrotnić. Podczas szkolenia poznają Państwo całość zagadnień z wykorzystaniem tego narzędzia. Od budowania baz danych i ich efektywnego zarządzania, przez kwestie formalne związane z ochroną danych osobowych aż do tworzenia skutecznych kampanii oraz umiejętne wyciąganie wniosków z efektów działań e-mail marketingowych. Wszystko to okraszone przykładami z najbardziej efektywnych kampanii e-mail marketingowych realizowanych w Polsce.
Program szkolenia przewiduje następujące moduły:
• Wprowadzenie do e-mail marketingu
• Efektywne budowanie baz danych
• Kwestie prawne związane z działaniami e-mail marketingowymi
• Sztuka przygotowania efektywnego mailingu, czyli o kreacji, treści, temacie i nadawcy
• Kiedy i jak często warto prowadzić działania e-mail marketingowe oraz jak integrować je z innymi działaniami marketingowymi?
• Jak unikać filtrów antyspamowych?
• Systemy raportowania w e-mail marketingu
• E-mail marketing a social media, czyli jak uzyskać efekt synergii?
• Case study - najefektywniejsze kampanie e-mail marketingowe w Polsce
Prowadzący/ Trener:
Paweł Sala – specjalista ds. e-mail marketingu, trener, manager, konsultant. Dyrektor zarządzający firmy FreshMail, specjalizującej się w kompleksowej obsłudze działań z zakresu e-mail marketingu oraz oferującej najbardziej innowacyjne narzędzie do e-mail marketingu na rynku polskim. Współtwórca sukcesu wielu kampanii e-mail marketingowych wielokrotnie wyróżnianych i nagradzanych na takich konkursach jak Golden Arrow, WebStar czy Mixx Awards. Ponadto członek Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego oraz Advertising Bureau Polska. Autor książki „Świeże podejście do e-mail marketingu”, a także wielu publikacji, badań i raportów na temat e-mail marketingu. Mówca na wielu konferencjach branżowych oraz wykładowca wyższych uczelni.
Osoby zainteresowane proszę o kontakt:
Aneta Rzadkiewicz
aneta.rzadkiewicz@sar.org.pl
(0) 508-309-012
Adam Karczerski
Andrzej
Bieniek Cfa
CFA, Doradca
Inwestycyjny nr
licencji 457, MPW nr
2637
Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty
Kurs główny z prawa
Kurs główny z prawa pozwoli Ci szybko i samodzielnie przygotować się do egzaminu na Maklera z części prawnej z każdego miejsca Polski. Kurs ten składa się z najważniejszych aktów prawnych. Kurs obejmuje:
90 rozdziałów, które zawierają się ponad 2400 pytań, pokrywających 48/60 pytań z egzaminu. Każdy rozdział zawiera około 35-40 pytań i odpowiada konkretnemu fragmentowi w danym akcie prawnym. Dostajesz zatem możliwość utrwalenia swojej wiedzy z poszczególnych fragmentów ustaw.
24 streszczenia, które obejmują najważniejsze informacje zawarte w danym akcie prawnym. Jedno streszczenie ma 1-2 stron A4 i zawiera najistotniejsze informacje (daty, liczby, wyliczenia itd.) z danego rozdziału. Dzięki temu uzyskujesz najważniejsze informacje z około 25 stron jednego rozdziału na dwóch kartkach A4.
Wszystkie testy zostały stworzone tak, aby wszystkie informacje zawarte w danym akcie prawnym znalazły się w pytaniach testowych. Po przerobieniu testów możesz mieć pewność, że nie ominie Cię żadna ważna informacja.
Przed zakupem przetestuj kurs demonstracyjny ( dostępny po zalogowaniu) i przekonaj się sam, jak kurs ułatwi Ci przyswojenie zagadnień prawnych!
Cena dostępu do kursu: 250 złotych.
Zapraszamy do zapisów: http://perk.com.pl/site/n/Oferta/offer/9
Po dokonaniu zapisu, automatycznie wysyłany jest e-mail z danymi dotyczącymi płatności.
Uwaga!! Do 3 lutego cena promocyjna 200zł!
Osoba kontaktowa:
Andrzej Bieniek
Manager działu ON-LINE mpw, nr lic. 2637
tel: +48 728 560 458
e-mail: andrzej.bieniek@perk.com.pl
Kurs maklerski z części matematycznej
Kurs maklerski z części matematycznej pozwoli Ci szybko i samodzielnie przygotować się do egzaminu na Maklera z każdego miejsca Polski. Otrzymasz rozwiązane zadania z egzaminów z lat 2006-2011. Kurs obejmuje ponad 500 pytań spoza obszaru prawa. Zadania są opracowane rzetelnie i przejrzyście.
Kurs jest podzielony na 4 działy:
Matematyka finansowa,
Instrumenty udziałowe,
Instrumenty dłużne,
Instrumenty pochodne i modele RK.
Dodatkowo otrzymasz opcję "Sprawdź się" - 11 testów historycznych z pytaniami z powyższych działów. Każdy test zawiera około 35-45 pytań (zgodnie z rzeczywistą ilością pytań na egzaminie).
Każde zadanie występuje jednocześnie w części "Nauka" oraz w części "Sprawdź się". Masz zatem możliwość czterokrotnego rozwiązania tego samego zadania (2 razy w „Nauce” i potem 2 razy w „Sprawdź się”).
Cena dostępu do kursu: 250 złotych.
Zapraszamy do zapisów: http://perk.com.pl/site/n/Oferta/offer/18
Po dokonaniu zapisu, automatycznie wysyłany jest e-mail z danymi dotyczącymi płatności.
Uwaga!! Do 3 lutego cena promocyjna 200zł!
Osoba kontaktowa:
Andrzej Bieniek
Manager działu ON-LINE mpw, nr lic. 2637
tel: +48 728 560 458
Edyta Małgorzata
Walicka
Koordynator Działu
Edukacji
Artystycznej
Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty
inter-AKCJE I spotkania interaktywneinter-AKCJE to cykl spotkań poświęconych różnym aspektom pracy w nowoczesnej agencji interaktywnej: od projektowania stron i aplikacji po zagadnienia marketingowe.
Misją imprezy jest rozwijanie pasji nowych mediów oraz praktyczne i teoretyczne przygotowanie do pracy w nowoczesnej branży reklamowej. W konferencji uczestniczą znawcy mediów oraz specjaliści IT, którzy z pasją opowiedzą o znanych i mniej znanych zakamarkach swojej branży.
Celem spotkań jest wskazanie różnych ścieżek rozwoju i kariery w agencjach interaktywnych, gdzie nowoczesne technologie przekładają się na kreatywne rozwiązania, a wirtualny biznes owocuje realnymi zyskami.
interAKCJE umożliwią przybliżenie słuchaczom realiów rynku, a możliwość spotkania z niebanalnymi osobistościami z pewnością okaże się inspirująca.
Gośćmi specjalnymi pierwszego spotkania będą:
Artur Strzelecki – pracownik naukowy Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, organizator Silesia SEM, koordynator Google Online Marketing Challenge.
Michał Dyrda - z branżą internetową związany od 8 lat, przedsiębiorca, twórca dwóch startupów lingapp.com oraz dziecisawazne.pl. O sobie mówi krótko: „Humanista zainteresowany technologią, dwoje dzieci, jedna żona i stały dostęp do internetu”.
Udział w spotkaniu jest bezpłatny!
Więcej informacji:
http://interakcje.evenea.pl
http://facebook.com/interAKCJE
Kiedy? 23.02.2012 godz. 18.00
Gdzie? Centrum Kultury Studenckiej „Mrowisko”, Gliwice ul. Pszczyńska 81
Po spotkaniu zapraszamy do klubu studenckiego Spirala (budynek CKS „Mrowisko”)
Imprezie patronują: dlastudenta.pl, studentnews, kariera.com.pl, Europejskie Centrum Integracji i Rozwoju ECID
Tomasz
Zębala
Specjalista ds.
Marketingu,
Organizacji szkoleń,
Sprzedaży
Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty
Rewolucyjny szkoleniowy projekt biznesowy po raz pierwszy wchodzi na Polski rynek ! Czy interesują Cię pomysły związane z nowymi innowacyjnymi i kreatywnymi możliwościami w Twoim biznesie?Grupa Jan Tomiak International ma zaszczyt przedstawić swój najnowszy i rewolucyjny projekt biznesowy. Nawiązaliśmy współpracę z wybitnymi w swoich dziedzinach trenerami, aby stworzyć innowacyjne na krajowym rynku szkolenie, które każdy uczestnik zapamięta przez długie lata. W trakcie jednego weekendu poznasz umiejętności aż 7 trenerów ! Każdy z nich przedstawi Ci sprawdzoną w praktyce wiedzę, którą zaczniesz skutecznie wykorzystywać w swoim biznesie.
Do udziału w projekcie Mentalny Zwycięzca 2.0 zaprosiliśmy profesjonalny zespół, w którego skład gościnnie wchodzi m.in. prawdopodobnie jeden z najlepszych trenerów sprzedaży w Polsce: Arkadiusz Bednarski oraz zawodowy aktor – specjalista od prezentacji biznesowych – Michał Taran.
http://jantomiak.com/MentalnyZwyciezca/
Poza skorzystaniem z ich profesjonalnej wiedzy będziesz miał okazje zdobyć od naszych specjalistów cenne informacje dotyczące tak ważnych w biznesie dziedzin jak m.in:
• Inteligencja finansowa
• Innowacyjność w przedsiębiorstwie
• Tajniki japońskiej filozofii Kaizen stosowanej m.in. przez Toyotę
• Przełamywanie własnych barier
• Biznesowe narzędzia III tysiąclecia
Ta olbrzymia dawka wiedzy, którą chcemy się z Tobą podzielić sprawi, że staniesz się osobą zdecydowanie skuteczniejszą zarówno w życiu zawodowym jak i prywatnym. Wiele Twoich kompetencji biznesowych ulegnie metamorfozie sprawiając, że wzbijesz się na niespotykany dotąd poziom własnego rozwoju.
Chcesz wiedzieć więcej o niespodziankach, które na Ciebie czekają ? Zajrzyj tutaj:
http://jantomiak.com/index.php?id=products
Zapisz się również na nasz Mentalny newsletter:
http://jantomiak.com/MentalnyZwyciezca/
Miejsce i data szkolenia: Katowice, 3-4 marzec w ekskluzywnym hotelu Angelo
(samo centrum Katowic)
Zapraszamy serdecznie
Ekipa Jan Tomiak International
konto usunięte
Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty
Akademia Edukacji Regionalnej Agencji Rozwoju Pomorza SA zaprasza na szkolenie
Małe i średnie firmy codziennie stają przed wielkim wyzwaniem - pozyskać klientów i zbudować markę przy ograniczonym budżecie, szczególnie teraz, w czasach zaburzeń gospodarczych. Cel ten spędza sen z powiek większości właścicieli MSP. Nie zapominajmy również o firmach, które już zajeły swoją pozycję na rynku i są na nim już od dłuższego czasu. To tym bardziej nie ułatwia nam zadania. Każda firma stara się dotrzeć do klienta, który, cóż, staje się coraz bardziej odporny na natłok reklam i haseł promocyjnych. Stare metody marketingowe przestają działać. Co w takim razie mamy zrobić? Jak dotrzeć do klienta omijając większość "zapór", które on postawi? Tu z pomocą przychodzi nam internet. Minęły już jednak czasy kiedy wystarczyło mieć swoją stronę firmową i nic z nią nie robić albo wysyłać maile proszące o zakup produktu. Teraz trzeba działać inaczej! Dowiedz się jak wygląda obecnie internet, co to jest content , social i email marketing, pozycjonowanie i do czego służy analityka biznesowa. Gdybyś czuł jeszcze głód wiedzy pokażemy Ci, jak można sprawdzić ruch Twojej konkurencji w internecie, dzięki czemu będziesz ją umiał pokonać. Przekonaj się, że jest to możliwe i że Twoja firma jest w stanie pokonać konkurencję i zbudować wierną grupę klientów nie przeznaczając na ten cel wielkich nakładów finansowych !
Chcesz wiedzieć więcej?
http://www.arp.gda.pl/630,najblizsze-szkolenia.html?wi...
konto usunięte
Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty
EFFECTIVE NEGOTIATION SKILLS TRAININGOur Goal
Effective Negotiation Skills Training is crafted to provide comprehensive advice, background information and guidance on the most relevant topics in terms of business negotiations. Our aim at Communication Corner is to help you develop and improve your negotiation skills. We can help you achieve your business negotiation goals through a mixture of a highly practical negotiation approach, supported by effective methodology that caters for any business negotiations.
Thanks to this training:
You'll learn techniques that neutralize "ambushes" from the other side.
You'll see how to read your opponent like a book (unveil hidden meanings in conversations and analyze your opponent's nonverbal behavior.)
You'll discover why some negotiators succeed time and time again
You'll be shown how to prepare and plan for a negotiation
You'll be shown how to choose and prepare your strategy
You will learn to:
Discover new solutions to business and personal problems.
Prevent or resolve disputes and conflicts.
Improve individual, department, and company productivity.
Improve your worth to your organization.
Improve your management and interpersonal skills.
Improve selling/purchasing skills.
Increase your profitability and gain new opportunities.
Negotiate in any situation with skills that will last a lifetime.
Achieve financial success.
Your success is directly related to the outcome of your negotiations.
Program:
I The essence of negotiation
II The negotiators’ competencies
III Preparation, intelligence, planning, BATNA, ZOPA
IV The strategy and tactics of confrontational negotiation
V The strategy and tactics of integrative negotiation
VI Perception, communication, emotions, logic
VII Persuasion, manipulation, power in negotiations, "reading" the other side, power words
VIII Creativity in negotiations, problem solving, decision-making
IX Difficult negotiations
X Ways to cope with tension and stress during the talks.
XI Negotiation tricks
Duration of training: 2 days (16 h)
Dates:
Wroclaw: 09/10 February 2012
Warsaw: 01/02 March 2012
Poznan: 29/30 March 2012
Cracow: 17/18 May 2012
Price: 1800 PLN net
What is included in the price:
Training materials
Lunch
Coffee breaks
Certificate of training
On-line consultation
For more information go to our website at: http://www.communicationcorner.pl/
If you are interested in attending this course, please contact us at info@communicationcorner.pl
Alternatively, if you are interested in a custom course at your location, please contact us at info@communicationcorner.pl to discuss your requirements.
Podobne tematy
-
Szkolenia, konferencje, targi » Szkolenia i konferencje HR - oferty -
-
Szkolenia, konferencje, targi » Szkolenia i konferencje: negocjacje i sprzedaż - oferty -
-
Szkolenia, konferencje, targi » Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty -
-
Szkolenia, konferencje, targi » Pozostałe oferty związane z tematyką grupy -
-
Szkolenia, konferencje, targi » Regulamin Forum Szkolenia, Konferencje, Targi -
-
Szkolenia, konferencje, targi » Jeździsz na szkolenia, konferencje lub targi? Sam jesteś... -
-
Szkolenia, konferencje, targi » Trening menedżerski - 300 zł taniej dla członków grupy... -
-
Szkolenia, konferencje, targi » Szkolenia PR i marketing - oferty -
-
Szkolenia, konferencje, targi » miejsca na szkolenia/konferencje przystosowane dla osób... -
-
Szkolenia, konferencje, targi » MATERIAŁY VIDEO - SZKOLENIA, KONFERENCJE, EVENTY. -
Następna dyskusja: