Natalia Świergal

Natalia Świergal Student, Uniwersytet
im. Adama
Mickiewicza w
Poznaniu

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Konferencja "Bezpieczny Trener"

Czy posiadasz wiedzę na temat dwuznacznych zapisów, które mogą wystąpić w umowach, które podpisujesz?

Czy kiedykolwiek nie otrzymałeś zapłaty za zrealizowane szkolenie?

Czy zdarzyło Ci się sprzedać albo oddać swoje prawa autorskie za darmo?

Czy wiesz, jak w przypadku nieregularnych przychodów w każdym miesiącu żyć na podobnym poziomie?

Czy znasz zasady zarządzania swoim budżetem?

Jeżeli nie znasz odpowiedzi na którekolwiek z wyżej postawionych pytań, to

Wspieralnia Trenera zaprasza Cię na

I OGÓLNOPOLSKĄ KONFERENCJĘ NAUKOWO-SZKOLENIOWĄ "BEZPIECZNY TRENER"

dotyczącą obszaru umów, edukacji finansowej i egzekwowania należności

Konferencja jest organizowana przez Trenerów dla Trenerów.

KORZYŚCI Z UDZIAŁU W KONFERENCJI:

- Zdobyta wiedza pomoże Ci uniknąć wielu problemów związanych z zagadnieniami prawno – finansowymi, które powiązane są z branżą szkoleniową

- Poznasz innych trenerów z całej Polski

- Networking

- Weźmiesz udział w 3 różnych warsztatach prowadzonych przez specjalistów oraz praktyków z danej dziedziny

- Weźmiesz udział w imprezie integracyjnej, która może być dla Ciebie miejscem do bliższego poznania zarówno innych uczestników konferencji, jak i trenerów prowadzących

- Zdobyta wiedza i warsztat pomoże Ci poczuć się bezpieczniej na rynku szkoleń

- Zbudujesz swój plan zarządzania finansami

- Zbudujesz swój projekt umowy szkoleniowej, która oszczędzi Ci niepotrzebnych emocji i ewentualnych problemów

- Poznasz ścieżkę, po jakiej możesz się poruszać, gdy nie otrzymasz zapłaty za zrealizowane szkolenie

Aby zapisać się na konferencję wypełnij formularz zgłoszeniowy umieszczony na stronie:

http://www.wspieralniatrenera.pl/inicjatywy-i-projekty...

Miejsce rezerwowane jest poprzez uiszczenie opłaty za konferencję.

Uwaga! Do końca stycznia obowiązuje ceny promocyjne!

Więcej informacji na:
http://www.wspieralniatrenera.pl/inicjatywy-i-projekty...

Zapisów na konferencję można dokonywać w terminie do poniedziałku 16 kwietnia 2012 roku.

W przypadku dodatkowych pytań napisz do nas: kontakt@wspieralniatrenera.pl

http://wspieralniatrenera.pl
Magdalena Sekulska

Magdalena Sekulska ,,Podstawą sukcesu
jest dostrzeżenie
możliwości tam,
gdzi...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Firma szkoleniowo - doradcza Profesja Plus zaprasza do udziału w II edycji Szkoły Trenerów Biznesu!

Rynek szkoleń to jeden z najdynamiczniej rozwijających się rynków w Polsce.
Rosną nakłady firm na szkolenia i rozwój zasobów ludzkich. Pracodawcy coraz chętniej dbają o rozwój zawodowy pracowników, czyli uzupełnianie przez nich wiedzy, niezbędnej nie tylko do pracy na aktualnym stanowisku, ale również dającej możliwość rozwoju dodatkowych umiejętności. Z tych między innymi powodów warto być certyfikowanym trenerem, ponieważ firmy i instytucje zdecydowanie częściej decydują się na współpracę z trenerami o potwierdzonych certyfikatem kompetencjach i umiejętnościach. Poza tym sam certyfikat znacznie podnosi prestiż, a także stawki wynagrodzenia.

Przy zgłoszeniu udziału w II edycji STB do 15.02.2012 rabat do15%!!!

Edycja Gniezno/Poznań/Rzeszów – 525 zł mniej!!!
2 990 zł zamiast 3 515 zł

Edycja Warszawa – 825 zł mniej!!!
4 675 zł zamiast 5 500 zł

Projekt „Szkoła Trenerów Biznesu” jest propozycją dla tych wszystkich, którzy:
- chcą poszerzać swoją wiedzę i kwalifikacje,
- są pracownikami działów HR oraz działów szkoleń (np. trenerzy wewnętrzni),
- są studentami, którzy chcą rozwijać kompetencje trenerskie w ramach swoich specjalizacji,
- z racji wykonywanego zawodu zajmują się nauczaniem dorosłych,
- mają predyspozycje i chęci do rozwijania się jako trener/szkoleniowiec – planują w przyszłości rozpocząć pracę w zawodzie trenera,
- w profesjonalny sposób chcą dzielić się z innymi swoją wiedzą i doświadczeniem (np. handlowcy),
- z racji zajmowanego stanowiska zarządzają zespołem pracowników,
- prowadzą już szkolenia, a poszukują nowych metod pracy i inspiracji,
- prowadzą już szkolenia i chcą doskonalić swój warsztat pracy (a nie posiadają jeszcze certyfikatów i nie odbyli jeszcze szkoleń trenerskich).

Cel projektu:
Przygotowanie uczestników do samodzielnego projektowania i realizowania efektywnych procesów szkoleniowych.
Podczas nauki w Szkole Trenerów Biznesu uczestnicy nabędą/podniosą kompetencje w zakresie:
- rozpoznawania i określania potrzeb szkoleniowych uczestników swoich treningów,
- prawidłowego formułowania celów szkoleniowych,
- doboru odpowiednich narzędzi i metod do pracy z grupami,
- projektowania warsztatu opartego o metody interaktywne,
- projektowania i przekształcania gotowych ćwiczeń oraz ich skutecznego przeprowadzania podczas treningu,
- wykorzystywania niekonwencjonalnych metod do pracy z grupami,
- radzenia sobie sytuacjach trudnych powstających przed szkoleniem, jak i w jego trakcie,
- znajomości i umiejętności stosowania w praktyce cyklu Kolba,
- skutecznej komunikacji z grupą,
- oceny przebiegu i efektów procesu szkoleniowego.

Korzyści z udziału w projekcie:
- grupa 10 – 12 osobowa,
- możliwość rozwoju osobistego i zawodowego,
- możliwość sprawdzenia się w roli trenera pod okiem doświadczonych trenerów,
- możliwość zebrania materiałów, które mogą stanowić bazę podczas samodzielnego projektowania szkoleń,
- możliwość zdobycia praktycznych umiejętności do pracy z grupą tj. umiejętność kierowania dyskusją podczas szkolenia, umiejętność radzenia sobie z oporem uczestników oraz innymi trudnymi sytuacjami szkoleniowymi, umiejętność stosowania efektywnych technik komunikacji, umiejętność prowadzenia szkoleń metodami interaktywnymi, umiejętność projektowania i efektywnego przeprowadzania ćwiczeń, umiejętność tworzenia atmosfery zaufania, umiejętność udzielania skutecznej (konstruktywnej) informacji zwrotnej, umiejętność pracy z różnymi typami osobowości,
- możliwość odbycia stażu trenerskiego w firmie Profesja Plus,
- możliwość nawiązania współpracy z firmą Profesja Plus,
- dowiesz się w jaki sposób poruszać się na rynku szkoleń - jak budować oferty i docierać do potencjalnych zleceniodawców,
- certyfikat ukończenia Szkoły, który jest potwierdzeniem nabycia kompetencji niezbędnych do wykonywania zawodu Trenera, zawierający informację o ilości godzin oraz tematyce zajęć.

Organizacja pracy:
Szkoła Trenerów Biznesu to dziewięciomiesięczny cykl szkoleniowy obejmujący 144 godziny intensywnej pracy warsztatowej, przygotowujący uczestników do pracy z grupą.

Miejsce zajęć:
I grupa – WARSZAWA
II grupa - POZNAŃ/GNIEZNO
III grupa - RZESZÓW

Termin: marzec 2012 - listopad 2012

Zajęcia będą odbywały się raz w miesiącu na zjazdach sobotnio – niedzielnych. Prowadzone będą metodami aktywnymi, co umożliwi każdemu uczestnikowi sprawdzenie się w roli trenera.
Zajęcia będą prowadzone przez kilku trenerów (praktyków), co pozwoli uczestnikom na obserwację różnych warsztatów pracy.
W trakcie zajęć uczestnicy zaprojektują 1 – dniowe szkolenie oraz przeprowadzą jego fragment pod superwizją doświadczonych trenerów.
Na każdych zajęciach uczestnicy otrzymają komplet materiałów.

Więcej informacji:

http://profesja-plus.pl

Renata Brukiewicz tel. 501 367 749
Maria Tarnowska

Maria Tarnowska Kierownik ds.
szkoleń

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W SZKOLENIACH W WARSZAWIE!

SZKOLENIE Auditor Wewnętrzny Systemu Zarządzania Jakością wg ISO 9001

Termin szkolenia: 21-22 stycznia 2012 r.
Miejsce: Warszawa

Cena: 500 zł netto plus 23 % VAT (615 zł brutto)

Specjalna cena dla Studentów ( dziennych, zaocznych, podyplomowych, doktoranckich): tylko 320 zł brutto!!!


Program szkolenia:

1. Wprowadzenie w tematykę zarządzania jakością wg norm serii PN-EN ISO 9000.
2. System Zarządzania Jakością - interpretacja normy PN-EN ISO 9001:2008.
3. Zmiany w normie ISO 9001:2008.
4. Dokumentacja Systemu Zarządzania Jakością (Księga Jakości, procedury).
5. Istota i cel przeprowadzania auditów Systemu Zarządzania Jakością. Omówienie normy ISO 19011.
6. Organizowanie i przebieg auditu wewnętrznego.
7. Sylwetka auditora (postawa osobista, zasady etyczne).
8. Procedury dotyczące auditów wewnętrznych.
9. Opracowanie planu auditu.
10. Opracowanie listy pytań kontrolnych.
11. Techniki komunikowania się.
12. Postawy logiki - stweirdzenie faktów i formułowanie wniosków.
13. Stwierdzenie niezgodności - prawidłowe formułowanie niezgodności, dowodu, przyporządkowanie niezgodności do punktu normy ISO 9001:2008.
14. Zebranie zamykające i raport z auditu - umiejętność prowadzenia zebrania.
15. Działania korygujące - opracowanie zakresu i weryfikacja działań korygujących.

SZKOLENIE Auditor Wewnętrzny Systemu Zarządzania Środowiskowego wg ISO 14001

Termin szkolenia: 21-22 stycznia 2012 r.
Miejsce: Warszawa

Cena: 600 zł netto plus 23 % VAT (738 zł brutto)
Specjalna cena dla Studentów ( dziennych, zaocznych, podyplomowych, doktoranckich):: 350 zł brutto!


Program szkolenia:

1. Podstawy zarządzania środowiskowego wg normy ISO 14001:2005
2. Wymagania normy ISO 14001:2005 oraz jej struktura
3. Prawodawstwo środowiskowe
4. Zidentyfikowanie i ocena aspektów i wpływów środowiskowych
5. Dokumentacja systemowa zgodna z wymaganiami normy ISO 14001:2005
6. Istota i cel przeprowadzania auditów Systemu Zarządzania Jakością. Omówienie normy ISO 19011.
7. Organizowanie i przebieg auditu wewnętrznego
8. Sylwetka auditora (postawa osobista, zasady etyczne).
9. Procedury dotyczące auditów wewnętrznych
10. Opracowanie planu auditu.
11. Opracowanie listy pytań kontrolnych.
12. Techniki komunikowania się.
13. Podstawy logiki - stwierdzanie faktów i formułowanie wniosków.
14. Stwierdzenie niezgodności - prawidłowe formułowanie niezgodności, dowodu, przyporządkowanie niezgodności do punktu normy ISO 14001
15. Działania korygujące - opracowanie zakresu i weryfikacja działań korygujących.

Aby zgłosić swoje uczestnictwo w szkoleniu należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie http://incert.pl (http://incert.pl/p_formularz_zgloszenie.html).
Liczba miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.

Kontakt:
Incert
ul. Kolumba 88/89, lok. 119
70-035 Szczecin
http://incert.pl
Maria Tarnowska edytował(a) ten post dnia 11.01.12 o godzinie 09:38
Marta  Okupińska-Oborsk a

Marta
Okupińska-Oborsk
a
konferencje,
szkolenia, fundusze
unijne

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Instytut Nowych Technologii zaprasza do udziału w kolejnej konferencji z zakresu partnerstwa publiczno - prywatnego. Temat konferencji: "Realizacja inwestycji sportowych i rekreacyjnych w formule partnerstwa publiczno - prywatnego".

Celem jest ukazanie konkretnych przypadków i rozwiązań jakie można zastosować w przypadku planowania inwestycji w formule PPP.

W ciągu 6 lat zorganizowaliśmy 7 konferencji z zakresu partnerstwa publiczno-prywatnego. Konferencje zostały zorganizowane pod patronatem Ambasady Brytyjskiej, Ministra Gospodarki, Marszałka Woj. Łódzkiego, Wojewody Łódzkiego, Prezydenta Miasta Łodzi, a od 2011 r. dodatkowo pod patronatem Ministra Infrastruktury.
Konferencje z zakresu PPP są wydarzeniem cyklicznym i odbywają się w marcu każdego roku. Cieszą się one dużym zainteresowaniem.

Termin - 28 marca 2012 r.
Miejsce - Łódź

Udział w konferencji jest bezpłatny.

Firmy zainteresowane wystawiennictwem lub sponsoringiem zapraszam do kontaktu.

Marta Okupińska
tel. 42 632 27 20
e-mail: okupinska@newtechlodz.com

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Akredytowane szkolenie z PRINCE2 w bardzo atrakcyjnej cenie w Krakowie!
Termin 20-22 lutego 2012.

pm2pm wraz ze swoim partnerem CRM SA zaprasza na 3-dniowe szkolenie z PRINCE2 kończące się egzaminem FOUNDATION!
Cena wraz z egzaminem tylko 1900 zł brutto. To prawdziwa okazja dla wszystkich pragnących zapoznać się z metodyka PRINCE2.

szczegóły na stronie http://pm2pm.pl


Obrazek

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek

Akademia Edukacji Regionalnej ARPS SA wraz z Akademią Rozwoju Biznesu zaprasza na jedyne takie szkolenie na Pomorzu!

Jak sprawić, aby Twoja firma odniosła sukces? Większość przedsiębiorstw skupia się na produkcie - by był lepszy i tańszy niż produkt konkurencji, by wygrał wyścig o nabywcę, by odebrał klientów rywalowi. Inne firmy z kolei odnajdują nisze na rynku i wypełniają je swoim produktem. Istnieją wreszcie przedsiębiorstwa, które same tworzą zapotrzebowanie i rynek. Przykład? Gdy Apple wypuścił iPhone'a, stworzył rynek ekskluzywnych smartphone'ów. Sukces? Zdecydowanie.
Przykład iPhone'a doskonale ilustruje koncepcje Błękitnego Oceanu - strategię zajmowania rynku opracowaną w jednej z najlepszych szkół biznesu INSEAD we Francji. W jakim celu brać udział w morderczej konkurencji, walcząc o klienta, ograniczając zysk? Korzystniej jest wpłynąć ze swoim produktem na Błękitny Ocean rynku, gdzie konkurencja po prostu nie istnieje.
Pomyśl o swojej firmie i jeśli chcesz dowiedzieć się jak sprawić, by konkurencja przestała mieć dla Ciebie znaczenie, przyjdź na nasze szkolenie.

Chcesz wiedzieć więcej?
http://www.arp.gda.pl/index.php?strona=630&wiecej=1773

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Agata Kocierz

Agata Kocierz Kierownik ds.
administracyjno-praw
nych PB BAUMAR Sp. z
o.o.

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Witam,
Firma bit Polska Sp. z o.o. poszukuje trenerów do przeprowadzenia w województwie opolskim następujących szkoleń:
1. Trening motywacyjny do założenia działalności gospodarczej.
2. Podstawy organizacyjno - prawne prowadzenia działalności gospodarczej .
3. System finansowy oraz źródła finansowania firmy.
4. Marketing w małej firmie.
5. Opracowanie biznes planu.
6. Indywidualne doradztwo w zakresie tworzenia biznes planu.
Zainteresowane osoby proszę o kontakt:
e-mail: agata.czornij@bit-polska.pl tel.: 663 960 400
Joanna Filipek

Joanna Filipek specjalista ds
sprzedaży, Hensen,
www.hensen.pl

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Witam,

Zapraszam serdecznie do zapoznania się z ofertą szkoleń z zakresu płac organizowanych w marcu 2012 w Warszawie przez firmę Hensen Polska:

Uczestnik odbywający szkolenie otrzymuje:
1) materiały szkoleniowe;
2) certyfikat poświadczający udział w szkoleniu;
3) serwis kawowy i słodki poczęstunek;
4) obiad w restauracji.

(+) Korzyści:
I. Przy zgłoszeniu powyżej dwóch osób z jednej firmy na dane szkolenie obowiązuje 15% rabat.
II. Nasze sale szkoleniowe znajdują się w ścisłym Centrum Warszawy przy stacjach metra „Centrum” i Świętokrzyska” , 5 minut na piechotę od Dworca Centralnego i „Złotych Tarasów”.

SZKOLENIA:
1. Specjalista ds. Kadr i Płac (kurs dwutygodniowy) 05-16.03.2012 WARSZAWA 1999 zł + VAT
2. Ubezpieczenia społeczne w praktyce 12.03.2012 WARSZAWA 449 zł + VAT
3. Zbiegi do ubezpieczeń 12.03.2012 WARSZAWA 419 zł + VAT
4. Specjalista ds. Płac (kurs tygodniowy) 12-16.03.2012 WARSZAWA 1389 zł + VAT
5. Płatnik od podstaw - warsztaty komputerowe 13-14.03.2012 WARSZAWA 989 zł + VAT
6. Naliczanie Wynagrodzeń w praktyce (warsztaty) 15.03.2012 WARSZAWA 449 zł + VAT
7. Potrącenia z wynagrodzeń i zasiłków 16.03.2012 WARSZAWA 449 zł + VAT
8. Zatrudnianie cudzoziemców - prawo, podatki, ubezpieczenia 19.03.2012 WARSZAWA 469 zł + VAT
Pozdrawiam,
Joanna FilipekJoanna Filipek edytował(a) ten post dnia 13.01.12 o godzinie 12:09

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

BEZPŁATNA konferencja "Systemy dla przedsiębiorstw GigaCon" - 30 stycznia, Wrocław, Hotel Orbis

Jakie wyzwania czekają rynek IT w nadchodzącym roku i jak usprawnić działanie firmy lub instytucji? - tego m.in. dowiedzą się Państwo podczas XV. edycji bezpłatnej konferencji "Systemy dla Przedsiębiorstw GigaCon.

Tematy wykładów:

- Zmierzch ery PC.Zmiany sieci i środowiska pracy oraz wielu aspektów związanych z bezpieczeństwem informatycznym.

- Optymalizacja procesu zarządzania przedsiębiorstwem na przykładzie systemu ISOF.

- Helpdesk, który lubię.

- PAYMENT FACTORY - Automatyzacja płatności masowych.

- Budowa wydajnych sieci bezprzewodowych WiFi w środowiskach zaszumionych.

- Przygotowanie wdrożenia portalu internetowego ukierunkowane na ograniczanie kosztu obsługi klienta.

- Nowe kierunki ochrony konsumentów w Internecie w świetle prawa Unii Europejskiej. Konieczne zmiany w prawie polskim do końca 2013 roku.

Więcej informacji, agenda i bezpłatna rejestracja na stronie wydarzenia: http://gigacon.org/sdp_wroclaw_2012

Uczestnikom konferencji zapewniamy: komplet materiałów konferencyjnych, przerwy kawowe, możliwość uczestniczenia w wybranych sesjach wykładowych.

W razie pytań, zapraszamy do kontaktu z organizatorem:

Weronika Szczubełek
SW Konferencje Sp. z o.o. Sp.k.
weronika.szczubelek@software.com.pl
22 427 36 45
ul. Bokserska 1
02-682 Warszawa
Anna Banach

Anna Banach TÜV Rheinland Polska
Sp. z o.o.

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Paszporty bezpieczeństwa SCC według nowych wytycznych 2012!

TÜV Akademia Polska jako pierwsza na rynku firma przygotowana jest do przeprowadzania szkoleń i egzaminów SCC według nowych wytycznych 2012.

SCC – Certyfikat bezpieczeństwa dla podwykonawców. Szkolenia dla pracowników operacyjnych

SCC – Certyfikat bezpieczeństwa dla podwykonawców. Szkolenia dla kadry kierowniczej

Terminy szkoleń już wkrótce!

Zapraszamy!

Szczegółowe informacje

Iwona Słaby
Specjalista ds. Kontaktów z Klientem
tel. 32 273 21 82
kom. 601 558 681
iwona.slaby@pl.tuv.com

TÜV Akademia Polska Sp. z o.o.
Anna Banach
tel. 32 273 21 82
http://akademia.tuv.pl
anna.banach@pl.tuv.comAnna B. edytował(a) ten post dnia 18.01.12 o godzinie 12:45
Paula Myśliwiec

Paula Myśliwiec Project Manager,
Platinium Cast

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

SDP GigaCon - rozwiązania informatyczne dla przedsiębiorstw, Wrocław, 30.01.2012

Serdecznie zapraszam Państwa na bezpłatną konferencję "Systemy dla Przedsiębiorstw GigaCon", która będzie dotyczyła rozwiązań informatycznych dla przedsiębiorstw i instytucji.

SYSTEMY DLA PRZESIĘBIORSTW GigaCon
30 stycznia 2012
Wrocław
Hotel Orbis

Wydarzenie jest przeglądem dostępnych na rynku informatycznym produktów, niezbędnych do efektywnego funkcjonowania oraz nowoczesnego zarządzania przedsiębiorstwem, niezależnie od branży, jaką reprezentuje.

Zakres tematyczny spotkania obejmuje szereg technologii teleinformatycznych stosowanych współcześnie w codziennej działalności polskich firm i instytucji. Omawiać będziemy platformy sprzętowe i systemowe oraz aplikacje, wspierające funkcjonowanie firmy.

Niektóre tematy wykładów:
- Zmierzch ery PC. Zmiany w sposobie myślenia o całej infrastrukturze informatycznej - nie tylko użytkowników komputerów PC, ale również całej gamy urządzeń mobilnych. Zmiany sieci i środowiska pracy oraz wielu aspektów związanych z bezpieczeństwem informatycznym - wiele z nich zostanie omówionych w wykładzie.

- Przygotowanie wdrożenia portalu internetowego ukierunkowane na ograniczanie kosztu obsługi klienta.
- Optymalizacja procesu zarządzania przedsiębiorstwem na przykładzie systemu ISOF

- Nowe kierunki ochrony konsumentów w Internecie w świetle prawa Unii Europejskiej. Konieczne zmiany w prawie polskim do końca 2013 roku.
- Payment Factory - Automatyzacja płatności masowych.

Więcej informacji, agenda oraz BEZPŁATNA rejestracja znajdują się na stronie wydarzenia. : http://gigacon.org/sdp_wroclaw_2012
Joanna Filipek

Joanna Filipek specjalista ds
sprzedaży, Hensen,
www.hensen.pl

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Witam,

Zapraszam serdecznie do zapoznania się z ofertą szkoleń kadrowych organizowanych w lutym 2012 w Warszawie przez firmę Hensen Polska:

Uczestnik odbywający szkolenie otrzymuje:
1) materiały szkoleniowe;
2) certyfikat poświadczający udział w szkoleniu;
3) serwis kawowy i słodki poczęstunek;
4) obiad w restauracji.

(+) Korzyści:
I. Przy zgłoszeniu powyżej dwóch osób z jednej firmy na dane szkolenie obowiązuje 15% rabat.
II. Nasze sale szkoleniowe znajdują się w ścisłym Centrum Warszawy przy stacjach metra „Centrum” i Świętokrzyska” , 5 minut na piechotę od Dworca Centralnego i „Złotych Tarasów”.

SZKOLENIA:
1. Zakaz konkurencji w trakcie trwania i po ustaniu umowy o pracę 21.02.2012 WARSZAWA 449 zł + VAT
2. Przejście (części) zakładu pracy na nowego pracodawcę - obowiązki pracodawcy oddającego i przejmującego 22.02.2012 WARSZAWA 449 zł + VAT
3. Współpraca ze związkiem zawodowym i radą pracowników w praktyce 27.02.2012 WARSZAWA 449 zł + VAT
4. Metody oceny pracowników 27.02.2012 WARSZAWA 449 zł + VAT
5. Specjalista ds. Oceny Pracowników w Służbie Cywilnej - certyfikowany kurs 27-28.02.2012 WARSZAWA 829 zł + VAT
6. Ocena okresowa w Slużbie Cywilnej 28.02.2012 WARSZAWA 449 zł + VAT
7. Prawo pracy - najważniejsze zmiany 2012 29.02.2012 WARSZAWA 449 zł + VAT
Pozdrawiam,
Joanna FilipekJoanna Filipek edytował(a) ten post dnia 13.01.12 o godzinie 11:54
Magdalena Wegner

Magdalena Wegner Trener, coach,
mediator,
www.wyspa-zmian.pl

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Cykl warsztatów

Relacje jak o nie dbać

Warsztaty w Warszawie.

O tym jak jak pielęgnować swoje związki - zajęcia dla osób w związkach, rodziców, przyjaciół, dla wszystkich, którzy chcą przyjrzeć się swoim relacjom i je rozwijać.

Inspiracją zajęć jest Porozumienie bez Przemocy (ang. Nonviolent Communication), opracowany przez Marshalla Rosenberga sposób porozumiewania, który uczy jak wyrażać siebie i słuchać innych omijając blokady komunikacyjne.

Zaczynamy 31.01.2012

Więcej informacji na stronie http://wyspa-zmian.pl/relacje.html


Obrazek
Magdalena Wegner edytował(a) ten post dnia 16.01.12 o godzinie 00:12
Magdalena Wegner

Magdalena Wegner Trener, coach,
mediator,
www.wyspa-zmian.pl

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

O bliskości

Warsztaty Walentynkowe dla par

Warsztat dla osób, które chcą świętować Walentynki, budując wzajemną bliskość, zarówno podczas intensywnej pracy jak i radosnych i lekkich doświadczeń.

Podczas warsztatu zajmiemy się tym jak: zwiększyć bliskość w związku, wpływać na jego równowagę i jak wzbogacić życie swoje i swojego partnera.

Inspiracją zajęć jest Porozumienie bez Przemocy, opracowany przez M.Rosenberga sposób porozumiewania, który uczy jak wyrażać siebie i słuchać innych.

Miejsce: Warszawa, Bracka 18/21

Wtorek 14.02.2012 godzina 18-21
Cena: 150 zł - za parę

Sobota 18.02.2012 godzina 10-18
Cena: 300 zł - za parę

Więcej informacji
http://wyspa-zmian.pl/walentynki.html


Obrazek
Dominika R.

Dominika R. Coach & Trainer,
www.strefasilnychkob
iet.com & 2B
Languag...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zapraszam serdecznie na szkolenia językowe 2B Language Consulting.

Specjalizujemy się w szkoleniach z zakresu biznesowego języka angielskiego oraz szkoleniach indywidualnych nastawionych na osiągnięcie w możliwie krótkim czasie zamierzonego przez daną osobę celu (takich jak np. swobodne prowadzenie rozmów telefonicznych, przygotowanie do wygłoszenia prezentacji, wyjazdu zagranicznego, czy też zdania egzaminu)

Zapraszam także na naszą stronę na Facebooku, gdzie każdego dnia zamieszczamy użyteczne zwroty oraz rozmaite materiały pomocne w codziennej nauce.

http://www.facebook.com/pages/2B-Language-Consulting/1...

Dominika Kaczorowska
2B Language Consulting
http://2b.edu.pl


Obrazek
Joanna Filipek

Joanna Filipek specjalista ds
sprzedaży, Hensen,
www.hensen.pl

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Witam,

Zapraszam serdecznie do zapoznania się z ofertą szkoleń organizowanych w najbliższym czasie w Warszawie przez firmę Hensen Polska:

Uczestnik odbywający szkolenie otrzymuje:
1) materiały szkoleniowe;
2) certyfikat poświadczający udział w szkoleniu;
3) serwis kawowy i słodki poczęstunek;
4) obiad w restauracji.

(+) Korzyści:
I. Przy zgłoszeniu powyżej dwóch osób z jednej firmy na dane szkolenie obowiązuje 15% rabat.
II. Nasze sale szkoleniowe znajdują się w ścisłym Centrum Warszawy przy stacjach metra „Centrum” i Świętokrzyska” , 5 minut na piechotę od Dworca Centralnego i „Złotych Tarasów”.

SZKOLENIA:
1. Zarządzanie projektem współfinansowanym ze środków UE 01.03.2012 WARSZAWA 449 zł + VAT
2. Księgowość i zasady rozliczeń projektów unijnych 02.03.2012 WARSZAWA 449 zł + VAT
3. Rachunkowość środków pomocowych UE w jednostkach sektora Finansów Publicznych (warsztaty) 26-27.03.2012 WARSZAWA 829 zł + VAT
4. Pisanie projektów - skuteczne aplikowanie o środki z programu Innowacyjna Gospodarka 30.03.2012 WARSZAWA 449 zł + VAT

Pozdrawiam,
Joanna Filipek
Agnieszka Kołodziejczyk

Agnieszka Kołodziejczyk właściciel, Centrum
Innowacji
ProLearning

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

SZKOLENIE Z OBSŁUGI PROGRAMU ARCHICAD

Filozofia programu ArchiCAD, idea wirtualnego budynku, środowisko pracy, tworzenie własnych profili środowiska, komunikacja z programem. Warstwy i kombinacje warstw. Sposoby zaznaczania elementów rysunkowych
System siatek osi.
Kondygnacje. Tworzenie i edycja kondygnacji, ustawienie płaszczyzny cięcia dla rzutu.
Narzędzie Ściany, tworzenie ścian warstwowych i jednorodnych.
Słupy, belki i strop, tworzenie i edycja.
Drzwi i okna. Tworzenie drzwi, okien, otworów w ścianach, edycja parametrów drzwi i okien, tworzenie znaczników drzwi i okien
Narzędzie strefa. Tworzenie i edycja stref, edycja metryczki stref.
Dachy i powłoki.
Moduły połączone. Tworzenie modułu połączonego wybranego mieszkania, zarządzanie modułami połączonymi
Narzędzie schody. Tworzenie i edycja schodów, tworzenie schodów o dowolnym kształcie.
Funkcje ArchiCAD-a: Filtrowanie elementów widocznych w 3D, tworzenie przekroju 3D, tworzenie dokumentu 3D
Wymiarowanie. Metody wymiarowania, edycja linii wymiarowych
Przegroda strukturalna. Tworzenie i edycja przegrody strukturalnej, funkcje zaawansowane
Narzędzie Siatka. Tworzenie terenu
Tworzenie przekrojów i elewacji, tworzenie rozwinięć ścian wewnętrznych. Tworzenie wypełnień
Ustawienie okien przekrojów, elewacji oraz rozwinięć ścian. Mapa widoków, tworzenie klonów okien widokowych
Tworzenie obszaru 2D, tworzenie detalu 2D, optymalizacja linii i wypełnień.
Wymiana danych z programem AutoCAD.
Tworzenie makra skrzydła drzwi i okna, obiektu bibliotecznego 3D na przykładzie modelu fotela, edycja skryptu 3D, tworzenie okna o dowolnym kształcie.
Menadżer profili. Operacje na bryłach.
Wizualizacja, rendering LightWorks, ustawienie świateł. Tworzenie i edycja materiałów.
Dokumentacja. Tworzenie szablonów dla arkuszy, tworzenie arkuszy i zapełnianie ich rysunkami, publikacja. Tworzenie własnej tabelki interaktywnej.

Agnieszka Kołodziejczyk

http://prolearning.pl
Authorized Training Center

Centrum Innowacji ProLearning
ul. Legnicka 52 (IIIp.); 54-204 Wrocław
tel. 71 353 52 51; fax. 71 733 67 46
NIP: 885-152-51-78; Regon: 020861235

Oddział w Warszawie:
ul. Domaniewska 47, 02-672 Warszawa
tel. 22-26-60-191, fax. 22-378-16-65
centrum@prolearning.pl

Następna dyskusja:

Szkolenia i konferencje HR ...




Wyślij zaproszenie do