Paulina Majewska-Goździk

Paulina Majewska-Goździk Jest przynajmniej 69
powodów....

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Firma GoWork zaprasza na szkolenie –
Kurs Zarządzania ryzykiem (16h)
Termin: 5-6.01.2012r.
Miejsce: Gdańsk

Szkolenie jest praktycznym warsztatem uczącym nawyku analizy ryzyka w planowanych i prowadzonych projektach. Ukazuje całościowe postępowanie z ryzykiem we wszystkich fazach projektu, począwszy od momentu jego zainicjowania i zdefiniowania, poprzez opracowanie struktury prac i harmonogramu, skończywszy na systemie monitorowania i zakończeniu projektu. Efektem warsztatu będzie uzyskanie przez uczestników umiejętności przeprowadzania procesu zarządzania ryzykiem. Warsztat jest zbudowany w oparciu o efektywne, najlepsze praktyki z dziedziny metodycznego zarządzania projektami.


DLA KOGO:
- Menedżerowie projektów i członkowie zespołów projektowych
- Pracowników firmy odpowiedzialnych za istotne decyzje

CZAS SZKOLENIA: 2 dni po 8 h

CENA SZKOLENIA: 879 zł, promocja szkolenie w cenie 600 zł netto + 23%VAT !!!

Możliwość płatności w ratach !!! Więcej informacji pod nr tel. 22 622 13 09 lub pod adresem meilowym: paulina.majewska@gowork.pl

* W cenie szkolenia zapewniamy obiad oraz serwis kawowy z ciasteczkami
Paulina Majewska-Goździk

Paulina Majewska-Goździk Jest przynajmniej 69
powodów....

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Firma GoWork zaprasza na Kurs - Prawne i formalne aspekty windykacji (8h)
Data: 05.01.2012
Miejsce: Gdańśk
Cel szkolenia:

Windykacja oznacza dosłownie dochodzenie roszczeń. Istnieją dwa podziały charakteryzujące czynności windykacyjne: polubowne i sądowe. Na naszym szkoleniu dowiedzą się Państwo jakie są prawne aspekty windykacji, jak należy przeprowadzić postępowanie sądowe i egzekucyjne, jak liczyć odsetki za zwłokę. Wykładowca wytłumaczy także uczestnikom jak omijać pułapki stanowiące przeszkodę w dokonaniu windykacji należności.

Uczestnicy szkolenia:
Nasze szkolenie skierowane jest do pracowników działów windykacji oraz radców prawnych i prawników, właścicieli prywatnych firm, którzy sami, we własnym zakresie mają za zadania ściągać należności.

Metodologia:
Szkolenie odbywa się z wykorzystaniem prezentacji multimedialnej, plansz, rysunków. Na zajęciach podawane jest wiele kwestii, wątpliwości i przykładów, które uczestnicy wraz z prelegentem będą analizować i rozwiązywać.

Czas trwania szkolenia - 1 dzień, (8 h)
Cena: 268 zl netto + 23% VAT/os

Po szkoleniu otrzymują Państwo dyplom oraz zaświadczenie

Szkolenie zawiera:
• Certyfikaty
• Materiały szkoleniowe
• Kawa, herbata, ciasteczka
Dane kontaktowe:W razie jakichkolwiek pytań lub w celu zapisania się na szkolenie prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem telefonu: 22 622 13 09 lub meilowy: paulina.majewska@gowork.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zapraszam do udziału w Programie antystresowym "Odczaruj stres"!

Co to jest Program „Odczaruj stres”?
Program to:
- cykl warsztatów uczących technik radzenia sobie ze stresem w obszarach: „Ciało”, „Emocje/Umysł”, „Umiejętności” (2 dwudniowe i jednodniowy podsumowujący w odstępie 5-6 tygodni)
- wprowadzanie w życie wybranych zmian w tym zakresie z motywującym wsparciem

Na czym polega udział w Programie?
Biorąc udział w programie:
- podczas warsztatów poznasz techniki radzenia sobie ze stresem w danym obszarze
- na każdym warsztacie ustalisz cel – wybraną zmianę w tym obszarze
- pomiędzy warsztatami będziesz wprowadzać daną zmianę w życie
- otrzymasz w zmianach motywujące wsparcie
- będziesz mogła/mógł skorzystać z dwóch sesji coachingowych

Termin: marzec - maj 2012

Miejsce: Toruń

Szczegóły na stronie: http://coachingtorun.plMarzena Bogacka edytował(a) ten post dnia 05.01.12 o godzinie 14:22

Adam Karczerski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Adam Karczerski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Agnieszka Markiewicz

Agnieszka Markiewicz Student, UCZELNIA
VISTULA

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zapraszam wszystkich programistów i miłośników programowania na III edycję Konferencji Softdevcon.
Data: 28 lutego 2012
Miejsce: Best Western Premier Kraków Hotel

Softdevcon to cykl merytorycznych konferencji opartych na wiedzy.

Konferencja Softdevcon III to :
-Znani prelegenci z Polski i zagranicy,
-Merytorycznie przygotowane wykłady,
-Najnowsze trendy ze świata programowania,
-Obecność potwierdzona certyfikatem.

Na pierwszych zarejestrowanych czekają cenne nagrody od sponsorów gadżetów firmę Panda Security i wydawnictwo PWN.

Lista prelekcji:
1. NoSQL – zmierzch relacyjnych baz danych? (Michał Śliwoń)
2. Migrating Magic Unicorns. (Rafał Legiędź)
3. Clean Code Developer – An initiative for more inner quality in software. (Stefan Lieser )
4. Hadoop: gdy danych jest za dużo. (Andrzej Grzesik)
5. Just ship it. (Marcin Bunsch)
6. Pomodoro Technique – can you focus for 25 minutes? (Staffan Noteberg )

Rejestracja trwa. http://softdevcon.pl/event_signup_logged_in/607

First minute - 299+VAT

Zarejestruj się do końca 2011r. a otrzymasz [b]10% rabatu.]/b]

Więcej inforamacji: http://softdevcon.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Konsultant Rozwoju Organizacyjnego poszukiwany!
Ta, stosunkowo mało popularna w Polsce profesja przeżywa swój rozkwit za naszą zachodnią granicą. Nie mine pewnie kilka miesięcy a ogłoszenia poszukujące specjalistów w tej dziedzienie pojawią się i na naszych portalach.

First Certificate in Organizational Development Consulting(FCODC) realizowany w ramach międzynarodowego programu certyfikacyjnego Advisio wychodzi na przeciw oczekiwaniom rynku.

9- dniowy program szkoleniowy wprowadzi uczestników w świat konsultingu systemowego oferując bogaty zestaw wiedzy, umiejętności i praktycznych narzędzi niezbędnych do skutecznej pracy w roli konsultanta rozwoju organizacyjnego.
Konsulting systemowy, będący w Polsce w początkowej fazie swego rozkwitu, jest integrującą, całościową, dającą inne spojrzenie i zupełnie nową jakość, formułą pracy z organizacją, zyskującą na świecie i w Polsce coraz szersze grono swych zagorzałych zwolenników.
Program FCODC został przygotowany z myślą o konsultantach, trenerach, coachach i doradcach, którzy posiadają doświadczenie w realizacji projektów rozwojowych dla organizacji i poszukują metod, narzędzi i inspiracji by robić to trwalej i skuteczniej.

Rekrutację do programu prowadzi biuro Advisio oraz Stowarzyszenie Matrik http://matrik.pl

Pierwsze zajęcie już w lutym 2012.
Więcej informacji na http://www.advisio.biz/pl/a/consulting-school/first-ce...

ZAPRASZAMY!!!

Adam Karczerski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Magdalena Sekulska

Magdalena Sekulska ,,Podstawą sukcesu
jest dostrzeżenie
możliwości tam,
gdzi...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Firma szkoleniowo - doradcza Profesja Plus zaprasza do udziału w II edycji Szkoły Trenerów Biznesu!

Czas trwania: marzec - listopad 2012

Projekt „Szkoła Trenerów Biznesu” jest propozycją dla tych wszystkich, którzy:
- chcą poszerzać swoją wiedzę i kwalifikacje,
- z racji wykonywanego zawodu zajmują się nauczaniem dorosłych,
- mają predyspozycje i chęci do rozwijania się jako trener/szkoleniowiec – planują w przyszłości rozpocząć pracę w zawodzie trenera,
- w profesjonalny sposób chcą dzielić się z innymi swoją wiedzą i doświadczeniem (np. handlowcy),
- z racji zajmowanego stanowiska zarządzają zespołem pracowników,
- prowadzą już szkolenia i chcą doskonalić swój warsztat pracy.

Cel projektu:
Przygotowanie uczestników do samodzielnego projektowania i realizowania efektywnych procesów szkoleniowych.
Podczas nauki w Szkole Trenerów Biznesu uczestnicy nabędą/podniosą kompetencje w zakresie:
- rozpoznawania i określania potrzeb szkoleniowych uczestników swoich treningów,
- prawidłowego formułowania celów szkoleniowych,
- doboru odpowiednich narzędzi i metod do pracy z grupami,
- projektowania warsztatu opartego o metody interaktywne,
- projektowania i przekształcania gotowych ćwiczeń oraz ich skutecznego przeprowadzania podczas treningu,
- wykorzystywania niekonwencjonalnych metod do pracy z grupami,
- radzenia sobie sytuacjach trudnych powstających przed szkoleniem, jak i w jego trakcie,
- znajomości i umiejętności stosowania w praktyce cyklu Kolba,
- skutecznej komunikacji z grupą,
- oceny przebiegu i efektów procesu szkoleniowego.

Korzyści z udziału w projekcie:
- grupa 10 – 12 osobowa,
- możliwość rozwoju osobistego i zawodowego,
- możliwość sprawdzenia się w roli trenera pod okiem doświadczonych trenerów,
- możliwość zebrania materiałów, które mogą stanowić bazę podczas samodzielnego projektowania szkoleń,
- możliwość zdobycia praktycznych umiejętności do pracy z grupą tj. umiejętność kierowania dyskusją podczas szkolenia, umiejętność radzenia sobie z oporem uczestników oraz innymi trudnymi sytuacjami szkoleniowymi, umiejętność stosowania efektywnych technik komunikacji, umiejętność prowadzenia szkoleń metodami interaktywnymi, umiejętność projektowania i efektywnego przeprowadzania ćwiczeń, umiejętność tworzenia atmosfery zaufania, umiejętność udzielania skutecznej (konstruktywnej) informacji zwrotnej, umiejętność pracy z różnymi typami osobowości,
- możliwość odbycia stażu trenerskiego w firmie Profesja Plus,
- możliwość nawiązania współpracy z firmą Profesja Plus,
- dowiesz się w jaki sposób poruszać się na rynku szkoleń - jak budować oferty i docierać do potencjalnych zleceniodawców,
- certyfikat ukończenia Szkoły, który jest potwierdzeniem nabycia kompetencji niezbędnych do wykonywania zawodu Trenera, zawierający informację o ilości godzin oraz tematyce zajęć.

Organizacja pracy:
Szkoła Trenerów Biznesu to dziewięciomiesięczny cykl szkoleniowy obejmujący 144 godziny intensywnej pracy warsztatowej, przygotowujący uczestników do pracy z grupą.

Miejsce zajęć:
I grupa – WARSZAWA
II grupa - POZNAŃ/GNIEZNO

Zajęcia będą odbywały się raz w miesiącu na zjazdach sobotnio – niedzielnych. Prowadzone będą metodami aktywnymi, co umożliwi każdemu uczestnikowi sprawdzenie się w roli trenera.
Zajęcia będą prowadzone przez kilku trenerów (praktyków), co pozwoli uczestnikom na obserwację różnych warsztatów pracy.
W trakcie zajęć uczestnicy zaprojektują 1 – dniowe szkolenie oraz przeprowadzą jego fragment pod superwizją doświadczonych trenerów.
Na każdych zajęciach uczestnicy otrzymają komplet materiałów.

Więcej informacji:

http://profesja-plus.pl

Renata Brukiewicz tel. 501 367 749

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Witam w Nowym Roku,

Tym razem chciałabym zaprosić na świetne szkolenie w Zakopanem:

"Zamówienia publiczne dla kadry kierowniczej. Interpretacje, sprzeczności, błędy kontrole"

termin: 17-19 stycznia

Warto zaznaczyć, że na szkoleniu poruszona zostanie kwestia nowych obowiązków wynikających z nowelizacji ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, które obowiązują już od 1 stycznia 2012 r.

Szczegółowy program na stronie internetowej http://apexnet.pl

W przypadku, gdy szkolenie finansowane jest w całości lub w co najmniej 70% ze środków publicznych opłata jest zwolniona z podatku VAT !!!

Ja ze swojej strony dodam jedynie, że jest to fantastyczna okazja zarówno do zdobycia dużej porcji aktualnej wiedzy i umiejętności, jak i do miłego spędzenia czasu po szkoleniu. W Zakopanem, 19.01 odbywać się bowiem będą kwalifikacje do Pucharu Świata. Warto skorzystać :)

Grupa APEXnet
22 205 89 00
info@apexnet.pl

Obrazek
Marta Hampel

Marta Hampel Koordynator Działu
Szkoleń i Rozwoju
Perfect Consulting

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zapraszam na noworoczną Konferencję dla specjalistów sprzedaży w Gdańsku!

Wszystkich zainteresowanych rozwojem firmy i rozwojem swoich umiejętności zapraszamy na Konferencję Specjalistów Sprzedaży "Zrozumieć Sprzedaż", która odbędzie się 17 stycznia 2012 r. w Gdańsku.

Program:

8:30 - 9:00 Rejestracja
9:00 - 9:15 Otwarcie
9:15 - 9:45 Podpisując umowę o pracę, podpisujesz jednocześnie wypowiedzenie - tylko nie wiadomo kiedy ono nastąpi.
Piotr Łata, Area Sales Manager Polska & Baltic, Panasonic Marketing Europe GmbH.

Odpowiedzialna rola handlowca w organizacji i jego wpływ na jej efektywne działanie, ile można zyskać mając dobrego handlowca, a ile stracić, kiedy odejdzie do konkurencji,
narzędzia pracy skutecznego handlowca.

9:45 - 10:30 Nieprzygotowany proces szkodzi firmie.
Tomasz Jasiukiewicz, ekspert i zewnętrzny konsultant modelowania i architektury procesów biznesowych.

Modelowanie procesów sprzedażowych i jego wpływ na wzrost skuteczności organizacji, główne filary procesu sprzedaży, powiązania i relacje z zaznaczeniem mocnych i słabych ogniw, powtarzalność działań jako potencjał lepszej kontroli pracy, eliminacji błędów i ryzyka.

10:30 - 11:45 Przerwa kawowa
10:45 - 11:30 10 przykazań pracy Działu Handlowego.
Michał Pietrus, konsultant i doradca w obszarze sprzedaży, twórca strategii oraz modeli sprzedażowych

Dział sprzedaży "od kuchni", funkcjonujące struktury sprzedażowe oraz ich słabe i mocne strony, sposoby i cele tworzenia zespołu sprzedażowego, jakich błędów unikać przy efektywnym planowaniu przychodu.

11:30 - 12:15 Sprzedaż strategiczna.
Marcin Kalkhoff, zewnętrzny konsultant strategiczny

Jak prawidłowo rozumieć strategię w organizacji, prezentacja głównych składowych strategii: firmy, marki oraz sprzedaży i wzajemnych powiązań, studium przypadku kompleksowego podejścia do tworzenia strategii w organizacji.

12:15 - 13:00 Przerwa obiadowa
13:00 - 13:45 Po co komu strategia sprzedaży? O konsekwencjach braku wizji.
Krzysztof Ducal, prezes Siemens IT Solutions and Services Polska.

Analiza małych i dużych firm pod kątem funkcjonujących jak i nieistniejących strategii sprzedaży, przykłady obrazujące istotę tworzenia strategii sprzedaży oraz skutki jej braku, jak krok po kroku wdrożyć strategię sprzedaży w firmie oraz jak później zgodnie z nią pracować.

13:45 - 14:00 Przerwa kawowa
14:00 - 15:30 Wykład gościa głównego.
Kompleksowe zarządzanie jakością sprzedaży. prof. Andrzej Blikle, prezes rady nadzorczej A.Blikle Sp. z o.o.

Sprzedaż w ujęciu kompleksowym oczami wieloletniego praktyka biznesu i piewcy jakości,
odczarowanie mitu o kluczowym znaczeniu działu sprzedaży jako "samotnej wyspy", jak w praktyce utrzymać jakość sprzedaży zgodnie z zasadami Kompleksowego Zarządzania Jakością [TQM], o motywacji, a nie rywalizacji, czyli jak upada mit współzawodnictwa.

15:30 - 15:45 Przerwa kawowa
15:45 - 17:00 Panel dyskusyjny.
Od czego zacząć budowę sprzedaży w firmie?
Moderator: Małgorzata Rakowiec,
dziennikarka publicystyczna

Dyskusja moderowana z udziałem wszystkich prelegentów i uczestników, której celem jest prezentacja dobrych, wartych naśladowania praktyk oraz pokazanie kolejnych etapów skutecznego planowania i budowania procesu sprzedaży w firmie.

Cena:
650 zł netto + 23% VAT (799,5 zł brutto) przy zgłoszeniu do 10.01.2012
800 zł netto + 23% VAT (984 zł brutto) przy zgłoszeniu po 10.01.2012


Cena obejmuje:
uczestnictwo w forum,
lunch oraz przerwy kawowe.

Kontakt:

Patrycja Plaskiewicz
Tel.: 58 690 60 60
e-mail: promocja@perfectconsulting.plMarta Hampel edytował(a) ten post dnia 02.01.12 o godzinie 10:01
Mieszko Maj

Mieszko Maj HR Manager

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

REKRUTACJA I SELEKCJA - SZKOLENIE DLA MENEDŻERÓW I PRACOWNIKÓW HR


Obrazek



Obrazek


Cele i korzyści szkolenia:

Efektywna, o wysokim poziomie jakości selekcja i rekrutacja opiera się na kilku istotnych elementach:

• planowaniu procesu rekrutacji i selekcji
• budowaniu pozytywnego i budzącego zaufania wizerunku organizacji
• precyzyjnym opisie stanowiska pracy
• opisie profilu kandydata opartym o model kompetencyjny
• stworzeniu rzetelnego ogłoszenia rekrutacyjnego
• prowadzeniu profesjonalnej i efektywnej rozmowy kwalifikacyjnej
• diagnozie kluczowych kompetencji
• wyselekcjonowaniu najlepszego kandydata
• wdrożeniu nowego pracownika na dane stanowisko

Szkolenie ma na celu rozwinięcie powyższych kompetencji u osób z działów HR lub menedżerów, którzy zajmują się rekrutacją i selekcją. Warsztat jest skonstruowany wedle zasady 20% niezbędnej teorii i 80% praktyki. Podczas szkolenia odbędą się symulacje, case study, gry oraz dyskusje moderowane, które inspirują do rozwoju.

Czas, cena, miejsce szkolenia:

13 styczeń 2012, 590,00 + 23% VAT (725,70 PLN brutto) , Warszawa, gmach WSFiZ ul. Pawia 55, sala nr 53

Program szkolenia:

1. Rekrutacja i selekcja jako podejście systemowe

• definicja pojęć
• planowanie zatrudnienia
• etapy procesu rekrutacji i selekcji w organizacji

2. Narzędzia wykorzystywane do oceny kandydata

• wywiad telefoniczny
• rozmowa kwalifikacyjna
• testy psychologiczne
• testy psychometryczne
• model kompetencyjny
• assessment center
• życiorys zawodowy
• karta oceny kandydata
• rekomendacje
• próbki pracy

3. Proces rekrutacji

• metody naboru potencjalnych pracowników
• budowanie modelu kompetencyjnego danego stanowiska
• budowanie profilu kandydata
• tworzenie odpowiedniego ogłoszenia rekrutacyjnego
• źródła pozyskiwania najlepszych kandydatów
• rekrutacja wewnętrzna VS rekrutacja zewnętrzna

4. Proces selekcji

• trafna weryfikacja i analiza CV
• przygotowanie wywiadu telefonicznego
• przygotowanie się i trafne przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej
• dobór pytań do stanowiska pracy – rodzaje pytań rekrutacyjnych
• pytania zakazane podczas rozmowy kwalifikacyjnej
• odczytywanie sygnałów niewerbalnych kandydata
• jak poznać kiedy kandydat nie jest do końca szczery?
• jak korzystać z karty oceny kandydata
• najczęstsze błędy popełniane podczas rozmowy kwalifikacyjnej
• rzetelne i etyczne sprawdzanie referencje kandydata

5. Finalizacja procesu selekcji

• składanie oferty pracy wybranemu kandydatowi
• wdrożenie nowego pracownika na nowe stanowisko
• bezstresowa adaptacja nowego pracownika w zespole
• rozmowa oceniająca jako element rozwojowy nowego pracownika
• feedback dla kandydatów, którzy nie zostali wybrani

6. Kwestie etyczne w procesie rekrutacji i selekcji

• pytania zakazane
• różnice płciowe
• różnice wiekowe
• różnice rasowe

7. Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
• Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
• Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
• Zostawię za sobą – zostawiam stare niedziałające techniki za sobą

Trener prowadzący:

Anna Andrzejczyk

Certyfikowany Trener Biznesu, psycholog, ekspert ds. psychometrycznych narzędzi badania kompetencji i potencjału pracowniczego. Specjalista ds. zarządzania talentami, doradztwa zawodowego, partner biznesowy portalu dla szkoleniowców TRECO. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z zakresu motywowania, modeli kompetencyjnych, zarządzania talentami, sukcesji, selekcji i rekrutacji, kompetencji menedżerskich, anomii pracowniczej oraz szkoleń rozwojowych. Autor artykułów dotyczących komunikacji, anomii pracowniczej oraz badania potencjału pracowniczego. Przez wiele lat pracowała jako konsultant HR prowadząc projekty doradcze i rekrutacyjne dla korporacji w Polsce i w Wielkiej Brytanii. Obecnie pełni rolę Development Managera w firmie Adeptia, gdzie zajmuje się projektami doradczymi, zarządzaniem talentami oraz szkoleniami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
przemyslaw.puzewicz@adeptia.pl
22 414 6001
ul. Rakowiecka 33/25
Warszawa
Marzena Kopta

Marzena Kopta Fabrycznie
Szczęśliwa.......

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

ZAPROJEKTUJ SWOJĄ PRZYSZŁOŚĆ, ZAPLANUJ ROK 2012!!!

Jeśli jeszcze nie wiesz jak ważne jest ustalanie celów, możesz się o tym przekonać na tym szkoleniu. Jeśli zawsze brakowało Ci zapału, lub wiary, że TO działa, będziesz mieć okazję sprawdzić, jak jest naprawdę. Być może wiesz, że warto ustalać cele, ale nie znasz metod, którymi można to zrobić, lub nie wiesz jaka metoda byłaby dla Ciebie najlepsza – tu otrzymasz zarówno wiedzę, jak i będziesz mieć okazję wprowadzić ją w życie.

Co proponujemy?

Na naszych szkoleniach kładziemy duży nacisk na praktykę. To co miałbys/ łabyś zrobić sam w domu, zrobisz pod okiem fachowca, tak, abyś wyszedł/ła z gotowymi celami i drogami osiągnięcia ich.

A zatem:

Dzień 1 – poznajmy się, nawiążmy kontakty, otwórzmy na innych. Niech również będą dla nas drogowskazem. Tu masz okazję wymienić się kontaktami, poznać nowych ludzi. Koniecznie zabierz, że sobą wizytówki!!!! W tym dniu odkryjesz również swój indywidualny klucz, jakim warto się kierować, wybierając cele.

Dzień 2 – poznasz jak ważne jest wyznaczanie sobie celów, oraz wiele metod, wśród których wybierzesz te, które Ci pasują najbardziej. Każdą z nich sprawdzisz w praktyce. Dostaniesz również metodę, którą wyznaczysz drogę, do osiągnięcia celów. Przećwiczysz ją z nami, aby potem móc zawsze z niej korzystać.

Rzecz o motywacji…

Będziesz miał okazję sprawdzić, co Cię motywuje. Pokażemy również, co robić, kiedy motywacja gaśnie. Poznasz metody wzbudzania motywacji. Doświadczysz, jak ważny jest kierunek skupienia, panowanie nad własnym dialogiem wewnętrznym, oraz postawa. Poczujesz czym różni się laser od żarówki i jakie ma to znaczenia.

Równowaga….[u/]

Sam sprawdzisz jak równoważysz życie zawodowe z życiem rodzinnym, oraz innymi dziedzinami życia. Będziesz miał/ła okazję to skorygować- jeśli trzeba.
Najnowsza metoda…..

Dostaniesz tutaj najnowszą metodę realizacji celów: jest to nowość na polskim rynku. Będziesz pracował/a na linii czasu. Marzena jest [u]Mistrzem Praktykiem Terapii Linii Czasu®
i pokaże Ci jak swoje cele osadzać na Linii Czasu. Przekonasz się, jak ta fantastyczna metoda działa i jak cele realizują się szybciej niż przypuszczałeś.
To będzie bardzo intensywny dzień!

Dzień 3 – Twoja mapa marzeń i celów

Czas na robótki ręczne, czyli sam zrobisz swoją mapę marzeń. Aby ugruntować postawione sobie cele wykonasz obraz swój celów i marzeń. Poznasz zasady prosperity, zaczniecie mądrze wykorzystywać nadarzające się okazje, poczujecie, że często coś się Wam nie udaje ponieważ nie jest to dla Was dobre, uświadomicie sobie, ze pewne zdarzenia są po to, żeby Was czegoś nauczyć, poznacie swoje mocne strony i zobaczycie, że z hobby można zrobić dochodowe zajęcie
.
Co wyniesiesz za szkolenia…
- Praktyczne metody wyznaczania celów
- Swój klucz do drogi zawodowej
- Wyznaczone cele na 2012, osadzone na linii czasu
- Umiejętność planowania drogi do realizacji celów
- Zdolność automotywacji
- Własnoręcznie zrobioną mapę marzeń
- Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu
- Wiele nowych znajomości
- Kupon zniżkowy na kolejne warsztaty, które sam sobie wybierzesz

Zapraszamy na warsztaty szczególnie pary. Będziecie mieli niebywałą okazję pracować razem na wspólnymi celami

Prowadzący:

Marzena Kopta- szkoleniowiec, trener, Mistrz Praktyk NLP, Mistrz Praktyk Terapii Linii Czasu, Coach
Marianna Sapuła –Papkala - psycholog-praktyk, szkoleniowiec, trener rozwoju osobistego, wieloletni audytor jakości obsługi klienta, obecnie pracuje na programach autorskich

W cenie szkolenia masz:
-Materiały do ćwiczeń, kawa, herbata, soki, owoce, wiele słodkości
-Skrypt szkoleniowy

Termin szkolenia:

20-21-22 styczeń / Sosnowiec
27-28-29 styczeń/ Zabrze

– dokładny adres zostanie podany później

W pierwszym dniu zaczynamy o 15-stej i kończymy o 19-stej.
Dwa kolejne dni: zaczynam o 10-tej i kończymy o 18-stej.

Cena: 330zł przy wpłacie do 15-go stycznia , potem 400zł
Wpłaty za warsztaty należy kierować na konto:

Centrum Edukacji i Warunków Rozwoju
28 1090 1766 0000 0001 1774 4658

W tytule podać proszę Imię i Nazwisko, oraz nr telefonu, email, miasto, które wybierasz. Można przesłać potwierdzenie wpłaty na adres [email] biuro@ceiwr.pl[/email]

Więcej informacji:
Marzena Kopta -605 153 100
Maja Sapula – Papkala 601 33 99 20

Adam Karczerski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Agata Błaszczyk

Agata Błaszczyk Doradca podatkowy -
nr wpisu na listę
10930

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

ZAMKNIĘCIE KSIĄG RACHUNKOWYCH ORAZ SPORZĄDZENIE SPRAWOZDANIA FINANSOWEGO ZA ROK 2011; PRZEGLĄD PODATKÓW 2011/2012.

CEL WARSZTATÓW:
Szkolenie ma na celu praktyczne przygotowanie uczestników warsztatów – organizacji pozarządowych - do sporządzenia prawidłowego sprawozdania finansowego i rozliczeń podatkowych za 2011 rok. Omówione zostaną prawidłowe rozwiązania bieżących problemów występujących w praktyce oraz właściwe interpretacje przepisów w zakresie rachunkowości.

PROWADZĄCY:
Agata Błaszczyk
Doświadczony wykładowca i trener z zakres prawa podatkowego i pomocy publicznej; doradca podatkowy; doktor nauk prawnych na Wydziale Prawa UŚ w Katedrze Prawa Finansowego; praktyk w dziedzinie stosowania prawa i kształtowania strategii podatkowej oraz reprezentowania stron przed organami administracji podatkowej i sądami administracyjnymi; wieloletni pracownik Izby Skarbowej oraz Kancelarii Prawniczej; autorka wielu publikacji w fachowych czasopismach, wykładowca wyższej uczelni; Prezes Zarządu Kancelarii Prawa Podatkowego.

Justyna Bartosiewicz
Główna księgową Kancelarii Prawa Podatkowego, nadzorująca właściwe funkcjonowanie działu rachunkowości; doświadczony wykładowca i trener z zakresu rachunkowości, prawa podatkowego i pomocy publicznej; wieloletni pracownik Urzędu Miasta Katowice oraz Izby Skarbowej w Katowicach; członek Samorządowego Kolegium Odwoławczego; specjalistka w dziedzinie podatków i rachunkowości; audytor ISO; doktorantka na Wydziale Prawa i Administracji UŚ; autorka licznych publikacji w fachowych czasopismach (gł. artykułów poświęconych tematyce podatkowej oraz organizacji pozarządowych i pomocy publicznej).

PROGRAM SZKOLENIA:
1. Podstawy prawne sporządzania sprawozdań finansowych przez organizacje pozarządowe, z uwzględnieniem regulacji szczególnych dotyczących prowadzenia wyłącznie działalności statutowej.
2. Najważniejsze problemy dotyczące rachunkowego ujęcia realizacji celów statutowych w ramach działalności pożytku publicznego:
a) źródła finansowania poszczególnych typów działalności organizacji – nieodpłatnej, odpłatnej i gospodarczej;
b) kalkulacja przychodów i kosztów w ramach działalności odpłatnej;
c) moment przekształcenia się działalności statutowej w działalność gospodarczą;
d) sprzedaż przedmiotów darowizny a zmiana ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie;
3. Praktyczne omówienie przychodów i kosztów oraz ustalanie wyniku finansowego w organizacjach pozarządowych.
4. Wyodrębnienie wyniku finansowego działalności nieodpłatnej, odpłatnej i gospodarczej.
5. Szczegółowe omówienie pozycji bilansu i rachunku wyników z uwzględnieniem funduszy tworzonych przez organizacje pozarządowe.
6. Obowiązki sprawozdawcze organizacji pozarządowych prowadzących działalność gospodarczą, z uwzględnieniem nowego rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki socjalnej 23 marca 2011r. w sprawie rocznego sprawozdania merytorycznego z działalności organizacji pożytku publicznego (Dz.U. Nr . 80 poz. 434).
7. Ustalanie rachunku zysków i strat w wariancie porównawczym oraz w wariancie kalkulacyjnym a działalność statutowa i gospodarcza organizacji.
8. Rozliczanie wyniku finansowego z lat ubiegłych.
9. Przeznaczenie zysku oraz sposób pokrycia straty.

TERMIN SZKOLENIA:
23 styczeń 2012 (8h) godz. 9:00 – 15:00 lub 20 luty 2012 (8h) godz. 9:00 – 15:00 (do wyboru)

MIEJSCE SZKOLENIA:
Siedziba Kancelarii Prawa Podatkowego A. Błaszczyk, J. Bartosiewicz Sp. z o. o. z siedzibą w Katowicach, przy ul. Szewskiej 12.

CENA SZKOLENIA: 189zł brutto / os.

WIELKOŚĆ GRUPY SZKOLENIOWEJ: max. 8 osób

Informacje o szkoleniu:
Ewa Zdaniewicz ; tel./fax: (032) 209 54 97; e.zdaniewicz@kancelariabb.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek


Szanowni Państwo,

zespół trenerów „Uruchom Głowę, rozwiń skrzydła” od Nowego Roku wprowadza nową formę rekrutacji uczestników na szkolenia otwarte. W celu obniżenia kosztów uczestnictwa w treningu oraz optymalizacji terminów szkoleń otwartych wprowadzamy „Deklarację Uczestnictwa”. W ramach Deklaracji Uczestnictwa koszt udziału w szkoleniu otwartym jest o 1/3 niższy!

W ramach Deklaracji Uczestnictwa proponujemy Państwu następujące szkolenia:
„Doskonalenie umiejętności menedżerskich: budowanie i wzmacnianie zespołów”
„Skuteczna komunikacja i rozwiązywanie konfliktów w zespole”
„Skuteczny handlowiec – jak zostać naprawdę dobrym handlowcem”
„Negocjacje handlowe”

Po szczegóły zapraszamy na naszą stronę

W razie pytań zachęcamy do kontaktu z naszym biurem – tludwichowski@intelkom.eu

Pozdrawiam
Tomasz Ludwichowski
Dyrektor ds. handlowych
tel. 71 398-09-73

Następna dyskusja:

Szkolenia i konferencje HR ...




Wyślij zaproszenie do