Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zapisy tylko do 23.11.2011r.


Obrazek

PROFESJONALNY MENEDŻER W NGO – III edycja

Zapraszamy liderów i działaczy organizacji pozarządowych zajmujących się obszarami kultury i problematyki socjalnej z całej Polski do udziału w trzeciej edycji kursu szkoleniowego Profesjonalny menedżer w NGO.

Głównym celem projektu jest podniesienie kompetencji i profesjonalizacja liderów obywatelskich w zakresie zarządzania organizacją pozarządową, realizacji zadań publicznych i społecznych, zarządzania projektem, zarządzania personelem i współpracy z wolontariuszami, sposobów finansowania działalności pozarządowej, komunikacji i współpracy w grupie, współpracy z mediami.

W ramach projektu przeprowadzimy cykl szkoleniowo-coachingowy - oparty na programie studiów podyplomowych prowadzonych przez prof. dr hab. Ewę Leś w Collegium Civitas w Warszawie.

Projekt realizujemy wspólnie z Collegium Civitas.

Program składa się z trzech komponentów:
1. praktyczno-umiejętnościowego: cyklu warsztatów animacyjnych
2. doradczego - uczestnicy będą mogli korzystać ze wsparcia ekspertów i praktyków,
3. coaching – podniesienie efektywności zarządzania/ współpracy z zespołem/ wolontariuszami

Program szkoleniowy składać się będzie m.in. z następujących zajęć:
• Rola organizacji not for profit w politykach publicznych
• Zarządzanie finansami, budżetowanie, sprawozdawczość, monitoring finansowy
• Zarządzanie projektem
• Zarządzanie realizacją zadania publicznego
• Planowanie strategiczne, monitoring i ewaluacja
• Funkcjonowanie administracji publicznej dla przedstawicieli organizacji pozarządowych; networking
• Pozyskiwanie funduszy europejskich na realizację zadań ngo i fundrising
• Podstawy prawno-finansowe działalności organizacji pozarządowych w Polsce.
• Współpraca z wolontariuszami, skuteczne motywowanie
• Komunikacja z mediami, budowanie wizerunku
• Trening autoprezentacji i skutecznej prezentacji
• Narzędzia do zarządzania projektem (MSProject)
• Zawieranie umów i prawne aspekty działania NGO
• Zajęcia dedykowane działaczom organizacji pozarządowych z obszaru kultury i problematyki socjalnej[/i]

Harmonogram realizacji projektu:
Coaching odbędzie się podczas dwudniowych zjazdów 8-9.12 i 10-11.12.grudnia 2011. Kolejne zajęcia odbywać się będą w weekendy w terminie od 14 stycznia 2012 do końca 30 czerwca 2012 r.

Opłaty:
Koszt udziału w kursie to 500 zł (opłata wpisowego).

Zgłoszenia na szkolenia:
Rekrutacja uczestników trwa do 23 listopada 2011 r.
Zgłoszenia prosimy wysyłać na adres menedzerngo@inicjatywy.org.

Więcej informacji na stronie: http://www.inicjatywy.org/szkolenia/profesjonalny-mene...

Zapraszamy
http://inicjatywy.org
Katarzyna Cieszyńska

Katarzyna Cieszyńska Koordynator
Projektów,
Specjalista ds.
Funduszy UE

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Kurs na certyfikowanego Doradcę Finansowego European Financial Guide

Daty szkoleń:
25.-27.11.2011, 04.-06.12.2011

Zapraszamy do uczestnictwa w kursie na certyfikowanego Doradcę Finansowego, który jest szansą na podniesienie Państwa kwalifikacji zawodowych i wzrost konkurencyjności państwa przedsiębiorstwa na rynku pośrednictwa i doradztwa finansowego.

CERTYFIKAT EFG
European Financial Guide® to pierwszy stopień certyfikacji na profesjonalnego Doradcę Finansowego. EFG® jest dokumentem o randze międzynarodowej, nadawanym przez Europejską Federację Doradców Finansowych (€uropean Federation of Financial Professionals - €FFP). Osoby posiadające certyfikat stają się członkami prestiżowej międzynarodowej społeczności certyfikowanych Doradców Finansowych, a na gruncie krajowym – prekursorami wprowadzania i upowszechniania międzynarodowych standardów Doradztwa i Planowania Finansowego.

PROGRAM KURSU
Zakres merytoryczny kursu obejmuje następujące zagadnienia:
1. Zasady planowania finansowego - zakres merytoryczny i metodyczny
2. Wpływ makrootoczenia na finanse gospodarstw domowych
3. Polityka gospodarcza, teoria pieniądza
4. Matematyka Finansowa (wybrane zagadnienia dot. wartości pieniądza w czasie i ich zastosowanie)
5. Organizacja rynku finansowego i jego znaczenie w planowaniu finansowym
6. Inwestycje i ich finansowanie (zasady inwestowania na giełdzie i poza nią)
7. Przepisy prawne dotyczące doradców finansowych
8. Przepisy prawa podatkowego – wybrane zagadnienia w aspekcie optymalizacji podatkowej
9. Inwestowanie w nieruchomości
10. Finansowanie nieruchomości
11. System emerytalno-rentowy w planowaniu finansowym
12. Analiza ryzyka i dobór produktów ubezpieczeniowych do indywidualnych potrzeb gospodarstw domowych
13. Składniki budżetu gospodarstwa domowego, źródła pochodzenia i optymalne ich wykorzystanie – analiza finansowa budżetu gospodarstwa domowego
14. Regulacje prawne dotyczące doradców finansowych
15. Etyka pracy Doradcy Finansowego
16. Kompleksowa sprzedaż produktów finansowych- warsztat

Po zakończeniu cyklu zajęć jest przeprowadzany egzamin trwający 2 godziny zegarowe. Egzamin składa się ze 100 pytań testowych i zadań praktycznych.

KORZYŚCI Z UDZIAŁU W KURSIE organizowanym przez Art of Finance Doradztwo Biznesowe:
- uzyskanie specjalistycznej wiedzy z zakresu finansów, rynków kapitałowych, produktów finansowych oraz wielu innych
- możliwość uzyskania międzynarodowego certyfikatu EFG® - w ramach projektu uczestnik podchodzi do egzaminu na międzynarodowy certyfikat doradcy finansowego EFG® European Financial Guide,
- nowa jakość definicji zawodu Doradcy Finansowego w kraju - Doradca Finansowy został umieszczony w grupie zawodowej od dnia 1 lipca 2010 r. zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie klasyfikacji zawodów i specjalności o numerze 2412 zwanej „Doradcy finansowi i inwestycyjni”,
- dostęp do najlepszych specjalistów rynku kapitałowego w kraju m.in. m.in. Prof. Dr hab. Krzysztof Jajuga, Dr Andrzej Fesnak, Dr Marek Mazur, Dr Grzegorz Mielcarek, Dr Beata Witkowska, Dr Zbigniew Wójtowicz i inni,
- szansa na dynamiczny rozwój budowa profesjonalnego wizerunku i wiarygodności przedsiębiorstwa MSP którego pracownicy podniosą swoje kwalifikacje w ramach kursu.
- wiarygodność oraz rzetelność realizatora – Firmy ART OF FINANCE Doradztwo Biznesowe – W samym 2011 roku zrealizowaliśmy w Małopolsce już 4 edycje kursu Profesjonalny Doradca Finansowy. W ramach organizowanych przez AOF szkoleń w Małopolsce w zakresie doradcy Finansowego dotychczas brali udział pracownicy przedsiębiorstw:
•AEGON TU na Życie S.A,
•AVIVA TU Sp. z o.o. ,
•EXPANDER Sp. z o.o.,
•XELION DORADCY FINANSOWI,
•ALIOR
•Bank Spółdzielczy w Zatorze
i inni.
Art of Finance Doradztwo Biznesowe posiada akredytację Europejskiej Federacji Doradców Finansowych (EFFP Polska).
- opłacalność ekonomiczna – realizacja kursu oraz przystąpienie do egzaminu w Małopolsce (w odniesieniu do alternatywy w Warszawie) to oszczędność blisko 1 000,00 zł na osobę na kosztach dojazdu i noclegu.

ZAPISY DO UDZIAŁU W KURSIE
Na kurs mogą aplikować osoby, które mają wykształcenie kierunkowe – ekonomia, finanse, rachunkowości itp. (również licencjackie) lub mają co najmniej rok doświadczenia w branży finansowej udokumentowane zaświadczeniem od pracodawcy lub dokumentem poświadczającym prowadzenie działalności w branży finansowej (dla przedsiębiorców).

KOSZT UDZIAŁU W KURSIE
Koszt sześciodniowego kursu organizowanego wynosi 2300 zł brutto od osoby i obejmuje:
•przeprowadzenie zajęć (wykłady, warsztaty i konsultacje) – dwa zjazdy po trzy dni, łącznie 44 godz. dydaktyczne zajęć. Zajęcia w ramach kursu odbywają się sali szkoleniowej w ścisłym centrum Krakowa.
•wyposażenie Uczestników w materiały dydaktyczne (skrypt plus CD),
•egzamin na Certyfikat
•wydanie Certyfikatu,
•wpisowe członkostwo w Europejskiej Federacji Doradców Finansowych (EFFP)
•przerwy kawowe podczas zjazdów

Osoba upoważniona do kontaktu w sprawie zgłoszeń na kurs otwarty oraz zamknięte:
Katarzyna Cieszyńska
Specjalista ds. szkoleń
katarzyna.cieszynska@aof.pl
tel. 660 315 907
http://www.aof.plKatarzyna Cieszyńska edytował(a) ten post dnia 17.11.11 o godzinie 10:15

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek

Firma GoWork.pl zaprasza na szkolenia z zakresu Rozwoju Osobistego.

W swojej ofercie posiadamy warsztaty/treningi prowadzone na naprawdę wysokim poziomie, przez wieloletnich specjalistów w danej dziedzinie. Kursy prowadzone są w kameralnych grupach, dzięki czemu możemy zaplanować szkolenie według indywidualnych potrzeb grupy.

Prowadzimy m.in:

- Kurs asertywność dla wymagających,
- Warsztaty Train the Trainer - trening umiejętności trenerskich
- Kurs efektywna komunikacja - trening interpersonalny
- Kurs Mistrz Perswazji
- i inne...

Więcej informacji na stronie: http://www.gowork.pl/programy_promocyjne,82 (i w zakładce Rozwój Osobisty po prawej stronie)
Maria S.

Maria S. absolwentka
rosjoznawstwa

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek

Zapraszamy na otwarte szkolenie

Fundraising i sponsoring – jak pozyskać darczyńcę

Najbliższe terminy 26.11.2011 hotel Express by Holiday Inn Kraków.

Obrazek
Uczestnicząc w szkoleniu dowiesz się, w jaki sposób skuteczniej pozyskiwać darczyńców używając różnorakich technik sprzedażowych. Przekonasz się jak przygotować się do rozmowy oraz nauczysz przygotowywać case statement oraz elevator pitch. Nauczysz się w jaki sposób przygotowywać przekonujące prezentacje a także jak nawiązać skuteczną współpracę z korporacjami. Na koniec dowiesz się o podstawach fundraisingu 2.0, czyli wykorzystaniu Internetu do pozyskiwania funduszy.
Największe korzyści
- Poznasz techniki pomocne w pozyskiwaniu darczyńców
- Dowiesz się jak umiejętnie szukać darczyńców
- Zdobędziesz praktyczne umiejętności w zakresie komunikacji z fundatorem
- Dzięki wskazówkom unikniesz błędów przy tworzeniu oferty i prezentacji
- Poznasz podstawy fundraisingu 2.0

Grupa docelowa
-
- Osoby odpowiedzialne za pozyskiwanie funduszy w organizacjach
- Specjaliści ds. marketingu i PRu w organizacjach, fundacjach i stowarzyszeniach
- Osoby odpowiedzialne za sponsoring i kontakty z mediami
- Project managerów poszukujących źródeł finansowania

Tematy sesji szkoleniowych: KLIKNIJ BY POBRAĆ SZCZEGÓŁOWĄ OFERTĘ SZKOLENIA

Wprowadzenie
o Podstawowe pojęcia: fundraising, filantropia, sponsoring.
o Dlaczego pomagamy, dlaczego sponsorujemy?
o Corporate Social Responsibility (CSR)
o 4 podstawowe mity fundraisingu
o Sprzedaż a fundraising?
Przygotowanie: Kim jesteśmy?
o Elevator pitch – jak przedstawić plan i przekonać do niego w 60 sekund?
o Co to jest i jak napisać dobry case statement?
o Mission, Goals, Objectives, czyli Dlaczego, Co i Jak?
o Porady dotyczące pisania fundrasing planu
Przygotowanie prezentacji
o Zasada 6x6
o Podpora – nie zapora
o Zasada 2 czcionek – jakich czcionek używać?
o Identyfikacja graficzna
Poszukiwanie fundatora: Przygotowanie
o Research – dlaczego jest tak istotny i jak go przeprowadzić?
o Do kogo zwracam się o fundusze?
o Korporacja
o Analiza marki i sytuacji firmy
o Analiza działań marketingowych i strategii PR
o Czego oczekuje korporacja?
o Co gdy mamy kilku sponsorów?
Poszukiwanie fundatora: rozmowa i kontakt z fundatorem
o Rozmowa telefoniczna – techniki i porady dotyczące rozmowy telefonicznej, czyli pierwszego kontaktu.
o Jak zacząć rozmowę telefoniczną?
o Techniki i pomocne wskazówki
o Język korzyści
o co to jest język korzyści?
Jak opowiadać o pomyśle?
Ty, nie ja – czyli jakich sformułowań należy unikać?
o Argumentacja i techniki perswazyjne
o Typy charakterów
o Aktywne słuchanie i pencil-selling
o Jak argumentować?
Czy można się kłócić, czyli o negocjacji
Utrzymywanie relacji z fundatorem
o Strategia utrzymywania relacji
o Co zrobić by fundatorzy nie zapomnieli o nas?
Wprowadzenie do fundraising 2.0
o Specyfika social media
o Jak wykorzystać Facebooka i social media do fundrasingu?
o Case studies

Liczba miejsc ograniczona !!!!
Prezentowane moduły zostaną omówione, a następnie zrealizowane w formie case study, ćwiczeń symulacyjnych, dyskusji. Szkolenie w większości zostanie poprowadzone metodą warsztatową.
Szkolenie poprowadzi: Kamil Stanuch – ekspert w dziedzinie pozyskiwania funduszy i e-marketingu
Cena zawiera: obiad w trakcie szkolenia, przerwy kawowe, materiały szkoleniowe, certyfikaty ukończenia szkolenia w języku polskim i angielskim, opiekę merytoryczną trenera przez 1 miesiąc po zakończonym szkoleniu.

Pobierz formularz zgłoszeniowy
Pobierz ofertę szkoleniową w PDF

Wszelkich informacji udzielamy pod nr Tel: 781 762 201 lub pytania prosimy kierować na adres e-mail: biuro@revsolution.pl

ZAPRASZAMY!
Zespół Revsolution Sp. z o.o.
Tel: 781 762 201
e-mail: biuro@revsolution.pl

Obrazek
Dawid Korzeniowski

Dawid Korzeniowski Pasjonat życia,
ciągły optymista :-)

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Serdecznie zapraszam na premierowe szkolenie on - line organizowane przez Akademię Śmiałości:

"Hipnotyczny mówca"

http://akademiasmialosci.pl/hipnotyczny_mowca.php

Co konkretnie należy zrobić, aby obronić się przed manipulacją i w sposób etyczny potrafić przekonać każdego do własnego zdania?

Wreszcie nadszedł ten moment! Jedna z najważniejszych rozmów w jego życiu. Wiedział doskonale o tym, że będzie musiał pokazać się przed komisją z jak najlepszej strony. Wchodząc do poczekalni widział swoich rywali, którzy byli tak zestresowani, że na ich ubraniach widać było ogromną kałużę potu. Nasz bohater odczuwał ogromną chęć pokazania wszystkich swoich umiejętności. Ta rozmowa była dla niego wyzwaniem. Do sali gdzie zasiadała komisja wszedł pewnym i odważnym krokiem.

Zaczął odpowiadać na wszystkie pytania używając całego arsenału swoich językowych umiejętności. Był kreatywny, pomysłowy, wyluzowany i potrafił oczarować swoją otwartością umysłu całą komisję. Nie było żadnego konkurenta, który byłby w stanie zagrozić mu w zdobyciu wymarzonej posady.

Każdy człowiek codziennie bierze udział w procesie komunikacji. Nie każdy natomiast jest w stanie kontrolować ten proces. Znasz zapewne sławnych mówców, którzy potrafią przekonać całe tłumy do własnego zdania. Mają oni tak bogate umiejętności językowe, że dzięki swojej systematycznej pracy stali się charyzmatycznymi liderami oraz wzorami do naśladowania.


Obrazek


Podczas szkolenia "Hipnotyczny Mówca" przedstawimy Ci w prosty sposób najskuteczniejsze systemy językowe, którymi posługują się m.in.:

- Wybitni mówcy
- Politycy
- Sprzedawcy
- Specjaliści od skutecznej komunikacji

Dowiesz się z niego:

- Jak zadawać skuteczne pytania dzięki użyciu Metamodelu
- Na czym polega hipnotyczny język Miltona Ericssona
- Poruszymy kwestię skutecznej retoryki
- Poznasz różnicę między perswazją a manipulacją
- Nauczysz się słów, które stanowią "magię skutecznej sprzedaży"

To szkolenie będzie polegało w większości na warsztatach. Szczególny nacisk kładziemy na solidną praktykę już podczas trwania szkolenia! Zdobądź nowe lingwistyczne umiejętności, a potem zacznij je wykorzystywać w praktyce.


Obrazek


Zapisy na szkolenie dostępne są tutaj:

http://akademiasmialosci.pl/hipnotyczny_mowca.php

Dodatkowo wpisz w komentarzu formularza rejestracyjnego hasło "GL" a otrzymasz 25% zniżki na te warsztaty !
Karol Nowicki

Karol Nowicki Pricing Manager

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zapraszamy was do udziału w kolejnym warsztacie PMDays Platforma Szkoleniowa pt.: „Nothing is so simple that it cannot be misunderstood” prowadzonym przez Pana Tomasza Gola z Project Management Institute.

Szkolenie odbędzie się 22 listopada o 17.15 (do około 19.30) w sali 4B budynku C Szkoły Głównej Handlowej.

Uwaga! Materiały i prezentacja będzie w języku angielski, natomiast komunikacja podczas RPG w języku polskim. Zalecana jest dobra znajomość języka angielskiego.

Więcej informacji ( w tym agenda) i rejestracja na http://platforma-szkoleniowa.pl

Zarejestruj się już dziś !! Liczba miejsc ograniczona.

Kolejne szkolenia odbędą się w dniach 29.11 / 6.12 / 13.12 / 20.12

Zapraszamy również do odwiedzenia naszego profilu na Facebooku: http://www.facebook.com/pages/PMDays-Platforma-Szkolen...
Agnieszka Kołodziejczyk

Agnieszka Kołodziejczyk właściciel, Centrum
Innowacji
ProLearning

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zapraszamy na szkolenia z zakresu Adobe. Dostępne są wszystkie poziomy zaawansowania.

Uruchamiamy grupy w godzinach roboczych jak również POPOŁUDNIAMI i w WEEKENDY

Adobe InDesign, Adobe Illustrator, Adobe Photoshop

Serdecznie zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami na http://prolearning.pl

Wrocław

Siedziba firmy:
Centrum Innowacji ProLearning
ul. Legnicka 52
54-204 Wrocław

tel. 71 353 52 51
71 738 20 28
fax. 71 733 67 46
prolearning@prolearning.pl

Warszawa

Warszawski Oddział Centrum:
Centrum Innowacji ProLearning
oddział w Warszawie
ul. Domaniewska 47
02- 672 Warszawa

tel. 22 266 01 91
fax. 22 378 16 65
centrum@prolearning.pl
Michał Bloch

Michał Bloch MCC ICF, Mentor
Freelancerów
/www.wolnylancer.pl
Mentor...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Szanowni,

szukam coachów z niewielkim doświadczeniem w relacjach w pracy indywidualnej (0-50h) do uczestnictwa w ścieżce mentorskiej (łącznie 3 dni szkolenia, 8 telekonferencji, 2 superwizje rozwojowe, praca własne, prace domowe, coaching wzajemny).

Zainteresowanych proszę o maila, a wyślę szczegóły:
coach@michalbloch.pl

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek

Zapraszamy na szkolenia organizowane przez firmę Systemy Aktywnej Sprzedaży

Techniki Profesjonalnej Sprzedaży 22.11.2011
http://systemysa.pl/profesjonalne_techniki_sprzedazy_p...

Rekrutacja i Selekcja Pracowników 24-25.11.2011
http://systemysa.pl/rekrutacja_i_selekcja_pracownikow_...

Moc efektywnego działania 29-30.11.2011
http://systemysa.pl/moc_efektywnego_dzialania_program....

Sprzedaż doskonała 1-2.12.2011
http://systemysa.pl/sprzedaz_doskonala_program.html

Motywacja 5-6.12.2011
http://systemysa.pl/motywacja_program.html

Tajemnice skutecznego telemarketingu 16.12.2011
http://systemysa.pl/tajemnice_skutecznego_telemarketin...

Więcej informacji stronie:

http://systemysa.pl
Aleksandra D.

Aleksandra D. Wysokie zdolności
interpersonalne,
doświadczenie w
kontak...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek


Kierowanie zespołem produkcyjnym – czyli skuteczny mistrz i brygadzista

Cel szkolenia: Podstawowy, praktyczny trening umiejętności motywowania i kontroli zlecanych zadań dla brygadzistów, mistrzów i liderów produkcji oraz operatorów przewidzianych do awansu na stanowisko lidera. Warsztaty prowadzone przez trenera-praktyka odnoszą się do specyfiki środowiska pracy firmy produkcyjnej i mają na celu zwiększenie świadomego oddziaływania na członków podległego zespołu, rozwinięcia umiejętności „zapalania do czynu” oraz kontroli podległego zespołu.

Program

1. Rola, cele i zadania brygadzisty
- „Z kim trzymać?” czyli brygadzista jako:
- strażnik norm i standardów,
- rzecznik zarządu vs. rzecznik zespołu,
- integrator zespołu.

2. Komunikacja w zespole produkcyjnym
- Świadome i nieświadome odzwierciedlanie emocji podwładnych w trakcie rozmowy
- Najczęstsze błędy (zwroty „parzące” i „nęcące”)
- Prowadzenie skutecznej rozmowy:
- słuchanie/stawianie pytań,
- prowadzenie/przyjmowanie krytyki,
- dowartościowanie rozmówcy.

3. Zlecanie zadań w warunkach (zespole) produkcyjnych
- Przyczyny oporu przed zmianą (ilości i jakości pracy, procedur postępowania, etc.) i metody niwelowania
- Zasady budowania argumentacji motywującej do oczekiwanego działania („zapalanie do czynu”)

4. Narzędzia lidera
- Zasady szkolenia nowych członków zespołu
- Rozmowa oceniająca
- Pochwała vs. motywująca nagana
- Delegowanie, czy to możliwe na pozycji brygadzisty?

5. Konflikt w zespole
- „Dziel i rządź” czyli jak rozmawiać z grupą ludzi o różnych poglądach
- Formalne i nieformalne role członków zespołu
- Przyczyny i dynamika konfliktów (okno JoHari)
- Trudne społecznie zachowania pracowników

6. Budowanie autorytetu
- Waga osobistego przykładu
- Cztery filary autorytetu brygadzisty

7. Sesja konsultacyjna
Trener-praktyk zarządzania udziela odpowiedzi na pytania uczestników warsztatu

Termin 15 – 16 grudnia 2011 roku
Więcej informacji znajdą Państwo na stronie http://www.inspire-szkolenia.pl

Pozdrawiam serdecznie,
Aleksandra Zemanek
Specjalista ds. sprzedaży
tel 12 429 40 98
aleksandra.zemanek@inspire-szkolenia.pl

INSPIRE Centrum Rozwoju Umiejętności s.c.
ul. Piłsudskiego 6, 30-109 Kraków
http://inspire-szkolenia.pl
Paulina Kierzek-Trzeciak

Paulina Kierzek-Trzeciak doktor
literaturoznawstwa,
trenerka rozwoju
osobistego i ...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek

Zapraszamy do Łodzi na warsztat:

SZLIFOWANIE DIAMENTU – POTENCJAŁ OSOBISTY DROGĄ DO SUKCESU ZAWODOWEGO

Pracujesz?

Pracowałeś?

Zamierzasz kiedykolwiek podjąć jakąkolwiek aktywność zawodową???


Jeśli tak, to ten warsztat jest dla Ciebie. Niezależnie od wieku, wykształcenia czy doświadczenia zawodowego możesz spróbować odkryć swoje predyspozycje zawodowe, wynikające z Twojego osobistego potencjału.

Pomoże Ci w tym warsztat „Szlifowanie diamentu”, podczas którego:
- przyjrzysz się sobie
- odkryjesz swoje mocne strony
- obalisz negatywne przekonania na swój temat
- nauczysz się myśleć i mówić o sobie dobrze
- wzmocnisz poczucie własnej wartości
- oswoisz sytuację przyjmowania komplementów
- przyjrzysz się swojej sytuacji zawodowej
- wyznaczysz potencjalne drogi rozwoju zawodowego

Na warsztat zapraszamy:
- poszukujących swojej drogi zawodowej
- planujących zmianę pracy lub zawodu
- bezrobotnych, którzy szukają najodpowiedniejszej dla siebie pracy
- pracujących, ale nie do końca zadowolonych ze swojej sytuacji zawodowej
- powracających do pracy i potrzebujących rozbiegu
- stojących przed decyzją o wyborze zawodu
- studentów, którzy czują, że sama wiedza to za mało
- chcących odkryć własny potencjał :)

Warsztat prowadzi Paulina Kierzek-Trzeciak – osoba zdecydowanie znająca swoje mocne strony i kochająca swoją pracę :)

NAJBLIŻSZY TERMIN:
26-27 listopada 2011
sobota, godz. 10-18
niedziela, godz. 9-17

PROMOCJA CENOWA:
Powołując się na ten wpis za 16-godzinny warsztat zapłacisz teraz: 120 zł

WIĘCEJ NA:
http://www.crearte.com.pl/szlifowanie_diamentu.php

DODATKOWE INFORMACJE I ZAPISY:
e-mail: kontakt@crearte.com.pl
tel. 501 340 704

ZAPRASZAMY!!!

Ilość miejsc na warsztatach jest ograniczona, dlatego prosimy o zapisy (mailowo lub telefonicznie) - także osoby, które klikną "Wybieram się" przy opisie spotkania.

Strona spotkania na GL: http://www.goldenline.pl/spotkanie/warsztat-szlifowani...

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl

zaprasza na szkolenie:

PHOTOSHOP - GRAFIKA RASTROWA
(dla każdego uczestnika Tablet GENIUS ESYPEN I405 w prezencie)

1. Ustawienia strony
-Zarządzanie wielkością dokumentu - zmiana proporcji i rozdzielczości
-Kadrowanie
-Przekształcenie
-Interfejs użytkownika i kluczowe preferencje programu (ekran, palety i narzędzia)
-Podstawowe skróty klawiaturowe

2. Zaznaczenia i maski
-Przegląd narzędzi i technik zaznaczania wybranych fragmentów obrazu o różnym stopniu skomplikowania krawędzi

3. Praca na warstwach
-Fotomontaż
-Style warstw
-Maski

4. Ręczna korekcja obrazów cyfrowych
-Korekta jasności i kontrastu, Korekcja barwy, nasycenia
-Praca z krzywymi i poziomami
-Wymiana kolorów
-Konwersja do skali szarości

5. Wprowadzenie do mechanizmu pędzli6. Praca z tekstem
-Narzędzia typograficzne

7. Filtry i efekty specjalne
-Łączenie technik celem uzyskania pełnej swobody twórczej

8. Zasady przygotowania obrazu do druku
-Omówienie modeli kolorów: CMYK, RGB, Rozdzielczość

9. Przygotowanie obrazu do publikacji elektronicznej

Czas trwania szkolenia: 16 godzin/ 2 dni

Cena za szkolenie: 849 zł netto/osoba
Termin szkolenia: 10-11.12.2011 r.

Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-komputero...
Anna K.

Anna K. Life coach,
psycholog, trener,
ICF ACC

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Leadership Coaching Prime w Poznaniu i Wrocławiu - styczeń 2012

W dniach 20-22.01.12 w Poznaniu i 27-29.01.12 we Wrocławiu, odbędzie się kurs Leadership Coaching Prime, organizowany w ramach trzeciej edycji AfT Leadership Coaching School.

Główną misją naszej Szkoły jest nauka Coachingu inteligentnego emocjonalnie i Leadership, poprzez rozwój: inteligencji emocjonalnej, umiejętności coachingowych i przywódczych, a przede wszystkim, własnego self- i co-leadership.

AfT Leadership Coaching School skierowana jest do tych wszystkich osób, które wierzą, że aby być efektywnym coachem, liderem, człowiekiem, trzeba rozpocząć pracę od samego siebie.

Pierwszy moduł Szkoły - Leadership Coaching Prime, rozwija kluczowe umiejętności coachingowe.
W programie kursu znajdą się m.in. takie zagadnienia, jak:

-Kompetencje i etyka coacha wg. ICF
-Postawa coacha-lidera
-Skupione słuchanie w coachingu
-Zadawanie mocnych pytań
-Struktura i narzędzia w coachingu
-Rozpoznawanie i nazywanie własnych emocji
-Blokady komunikacyjne – fakty, a interpretacje
-Trenowanie umiejętności radzenia sobie z trudnymi emocjami
-Zwiększenie świadomości emocji u innych

Zapraszamy do udziału wszystkie osoby, które:

-przygotowują się do pracy w roli coacha i chcą wkroczyć na profesjonalną ścieżkę edukacji coachingowej,
-są trenerami i konsultantami, chcącymi wykorzystać leadership coaching w kształceniu liderów,
-są menedżerami, kierownikami, liderami, pragnącymi wykorzystać techniki coachingowe w budowaniu relacji i zarządzaniu zespołem
-są w procesie zmiany, chciałyby rozwinąć się osobiście i odkryć nową drogę kariery zawodowej

Kurs poprowadzi Wojciech Paździor - Certyfikowany Coach ACC przez International Coach Federation,trener, konsultant HR, menedżer Adventure for Thought, Członek ICF Global i ICF Polska.

Ukończenie programu zapewnia zdobycie 18 godz. szkolenia coachingowego, uznawanych przez International Coach Federation w procesie akredytacji coachów.

Absolwenci kursu będą mogli kontynuować naukę podczas kolejnych modułów, realizowanych we Wrocławiu w ramach Leadership Coaching School.

Uwaga! Osoby, które zapiszą się do 6 grudnia 2011 otrzymają zniżkę w wysokości 280 zł.

Więcej informacji na http://adventureforthought.com/pl/leadership-coaching-...

Kontakt:
mail: coaching@adventureforthought.com
tel. 71 789 52 64
tel. kom. 607649129

Adam Karczerski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Następna dyskusja:

Szkolenia i konferencje HR ...




Wyślij zaproszenie do