Adam Karczerski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Dowiedz się:
- jak efektywnie analizować kapitał wiedzy w firmie;
- w jaki sposób racjonalnie wykorzystywać zasoby personalne jako przewagi konkurencyjnej;
- poznaj metody skutecznego zarządzania emocjami kadry pracowniczej.

Zapraszam na szkolenie ZARZĄDZANIE KREATYWNOŚCIĄ I INNOWACYJNOŚCIĄ, Warszawa, 25 października 2011.

Szkolenie poprowadzi ekspert w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi Benedykt Bryłka, wykładowca akademicki z doświadczeniem na stanowiskach kierowniczych m.in. w bankowości komercyjnej i inwestycyjnej.

SĄ JESZCZE WOLNE MIEJSCA!

KONTAKT
tomasz.michna@gigacon.pl
22 427 36 42

Więcej informacji o szkoleniu na stronie: http://moneycon.pl/zarzadzanie-kreatywnoscia

Pozdrawiam,
Tomasz Michna

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Szukasz nowych możliwości rozwoju?
Planujesz zdobycie nowego zawodu?
Poszukujesz doświadczenia w pracy w biznesie?
Szukasz praktycznej szkoły kształcącej umiejętności?

Firma „Moderator” ma przyjemność zaprosić Cię do udziału w elitarnych Szkołach Biznesu.


Obrazek



Obrazek



Obrazek


Patronem merytorycznym naszych programów jest:
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Wydział Zamiejscowy we Wrocławiu

Obrazek


W obecnej chwili prowadzimy rekrutację do:
- Szkoły Trenerów Biznesu w Warszawie
- Szkoły Coachingu Menedżerskiego we Wrocławiu
- Szkoły Project Managera we Wrocławiu

Nasze Szkoły prowadzimy w następujących miastach: Wrocław, Warszawa, Katowice, Kraków, Gdańsk, Poznań.

Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do kontaktu.
MODERATOR
Adres Ul. Św. Józefa 1/3
50-329 Wrocław
Tel.: +48 71 733 65 51
Fax.:+48 71 733 61 62
Tel. kom.: +48 728 963 417
e-mail: moderator@moderator.wroc.pl
Paulina Kierzek-Trzeciak

Paulina Kierzek-Trzeciak doktor
literaturoznawstwa,
trenerka rozwoju
osobistego i ...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek


Zapraszamy na warsztat:

KREACJA WIZERUNKU POPRZEZ ZACHOWANIA JĘZYKOWE

Kreacja wizerunku to szerokie pojęcie kojarzone jednak przede wszystkim z dbałością o wygląd zewnętrzny. Podczas warsztatu "Kreacja wizerunku poprzez zachowania językowe" zaproponujemy Ci nieco inne podejście do zagadnienia.

Proponujemy byś tym razem ubrała/ubrał się w... słowa!

Jeśli:

- występujesz publicznie,
- bywasz w sytuacjach, w których chcesz zrobić dobre wrażenie na rozmówcy,
- prowadzisz zebrania, warsztaty, szkolenia i inne spotkania z grupami,
- uczestniczysz w rozmowach biznesowych i negocjacjach,
- rozmawiasz z szefem, przełożonymi, współpracownikami, przyjaciółmi, znajomymi, partnerem, dziećmi i chcesz to robić świadomie,

to ten warsztat jest zdecydowanie dla Ciebie.

Warsztat łączy wiedzę z zakresu językoznawstwa (m.in. poprawność językowa, kultura języka), teorii komunikacji, kreatywności oraz autoprezentacji.

Celem warsztatu jest rozwijanie umiejętności świadomego posługiwania się językiem jako narzędziem kreowania własnego wizerunku. Taka wiedza przyda się każdemu, kto w życiu prywatnym bądź zawodowym chce komunikować się świadomie, poprawnie, skutecznie i adekwatnie do sytuacji oraz odbiorcy.

Warsztat prowadzi Paulina Kierzek-Trzeciak - filolog z wykształcenia, zamiłowania i doświadczenia.

NAJBLIŻSZY TERMIN
22-23 października 2011
sobota, godz. 10-18
niedziela, godz. 9-17

Cena za 16-godzinny warsztat (wraz z przerwami kawowymi): 210 zł

WIĘCEJ NA:
http://www.crearte.com.pl/kreacja.php

DODATKOWE INFORMACJE I ZAPISY:
e-mail: kontakt@crearte.com.pl
tel. 501 340 704

ZAPRASZAMY!!!

Ilość miejsc na warsztatach jest ograniczona, dlatego prosimy o zapisy (mailowo lub telefonicznie) - także osoby, które klikną "Wybieram się" przy opisie spotkania.Paulina Kierzek-Trzeciak edytował(a) ten post dnia 14.10.11 o godzinie 08:24
Małgorzata Buchalska

Małgorzata Buchalska Specjalista ds.
Projektów
Szkoleniowych

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek


W imieniu firmy MaDo, serdecznie zapraszam Państwa na szkolenia, organizowane w Warszawie w październiku.

1. Ewidencja i gospodarowanie odpadami - przepisy prawne obowiązujących od 2011 roku
18.10.2011r. (wtorek) godz: 10:00-16:00, Warszawa
2. Przedmiar robót budowlanych - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru
18.10.2011r. (wtorek) godz: 10:00-16:00, Warszawa
3. Lekarz i aptekarz w systemie refundacji cen leków. Nowe zasady od obowiązujące od 1 stycznia 2012 roku
19.09.2011r. (środa) godz: 10:00-16:00, Warszawa
4. Kontrola zarządcza – jak ustawowy obowiązek oszczędnie przekształcić w efektywny system wspierający jednostkę sektora finansów publicznych
20.10.2011r. (czwartek) godz: 10:00-16:00, Warszawa
5. Skuteczny handlowiec w branży TSL
20.10.2011r. (czwartek) godz: 10.00-16.20, Warszawa
6. Kontraktowanie świadczeń przez Narodowy Fundusz Zdrowia – 2012 zmiany wynikające z ustawy o działalności leczniczej
21.10.2011r. (piątek) godz: 10.00-16.00, Warszawa
7. Prawne zagadnienia planowania i zagospodarowania przestrzennego
21.10.2011r. (piątek) godz: 10:00-16:00, Warszawa
8. Najważniejsze obowiązki przedsiębiorców w zakresie gospodarki chemikaliami w przedsiębiorstwie
21.10.2011r. (piątek) godz: 10:00-16:00, Warszawa
9. Nabywanie nieruchomości pod inwestycje budowlane
24.10.2011r. (poniedziałek) godz: 10:00-16:00 , Warszawa
10. Kontrola dokumentacji pracowniczej
25.10.2011r. (wtorek) godz: 10:00-16:00 , Warszawa
11. Projekty innowacyjne i partnerstwo ponadnarodowe w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki – jak przygotować i realizować
25.10.2011r. (wtorek) godz: 10.00-16.00, Warszawa
12. Ochrona gruntów rolnych - praktyka i orzecznictwo
26.10.2011r. (środa) godz: 10.00-16.00, Warszawa
13. Eksploatacja maszyn i urządzeń technicznych wg wymagań dyrektywy 2009/104/WE
26.10.2011r. (środa) godz: 10:00-16:00, Warszawa
14. Pomiary instalacji elektrycznych – łatwe i trudne problemy pomiarowca
27.10.2011r. (czwartek) godz: 10.00-16.00, Warszawa
15. Transport drogowy towarów niebezpiecznych – przepisy i praktyka
27.10.2011r. (czwartek) godz: 10.00-16.00, Warszawa
16. Pomiary instalacji elektrycznych – łatwe i trudne problemy pomiarowca - warsztaty
28.10.2011r. (piątek) godz: 10.00-16.00, Warszawa
17. Przygotowanie wniosku i zarządzanie projektem współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej
28.10.2011r. (piątek) godz: 10:00-16:00, Warszawa
18. Międzynarodowe przemieszczanie odpadów w praktyce z uwzględnieniem najnowszych przepisów UE
28.10.2011r. (piątek) godz: 10:00-16:00, Warszawa
19. BEZPIECZNE UŻYTKOWANIE/LIKWIDACJA WYROBÓW BUDOWLANYCH ZAWIERAJĄCYCH AZBEST w świetle przepisów prawnych i wykonawczych
28.10.2011r. (piątek) godz: 10.00-17.00, Warszawa

Szczegóły i harmonogram szkoleń pod linkiem:
http://md-szkolenia.pl/

Zapraszam na profil mojej firmy szkoleniowej, klikając „Lubię To"
Mado Szkolenia na Facebooku

W celu uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt:
Małgorzata Buchalska
Specjalista ds. Projektów Szkoleniowych
MaDo Szkolenia
zadzwoń: 0 531-987-001
fax. 022/378-29-50
napisz: szkolenia@md-szkolenia.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Akademia Nowoczesnego Marketingu

Wszystkich zainteresowanych uczeniem się nowoczesnych metod marketingowych online zapraszam do Akademii Nowoczesnego Marketingu. Współpracujemy razem z wielkim marketingowcami na całym świecie na podstawie niskokosztowego programu partnerskiego. Dzięki temu mamy wszystkie potrzebne narzędzia do budowania biznesu online oraz wspaniałe pole do testowania swoich nowych doświadczeń!

W każdą sobotę o godz. 11:00 prowadzimy specjalny webinar treningowy, który znajdziesz pod tym linkiem http://darmowa.wiedza.marketingowa/ – można zapraszać gości i osoby zainteresowane dołączeniem. Zarejestrowani użytkownicy mają również dostęp do specjalnego forum wsparcia, a także dostają specjalne szkolenia przygotowane przez naszych ekspertów, które są udostępniane tylko partnerom.

Zapraszam wszystkich na sobotę. Wstęp darmowy a wiedza bezcenna:)
Paulina Kierzek-Trzeciak

Paulina Kierzek-Trzeciak doktor
literaturoznawstwa,
trenerka rozwoju
osobistego i ...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek


Zapraszamy na warsztat:

ZADBAJ O WŁASNE INTERESY - WARSZTAT TECHNIK NEGOCJACYJNYCH

Możesz wygrywać, nie narażając innych na przegraną!

Pomogą Ci w tym rozmaite techniki negocjacyjne. Podczas warsztatu "Zadbaj o własne interesy" nauczysz się, jak bez stresu i wbrew presji prowadzić rozmowy handlowe, negocjacyjne, a także jak odnajdywać się w trudnych sytuacjach zawodowych i osobistych.

Celem warsztatu jest zapoznanie uczestników z całością procesu negocjacji, poznanie stylów i metod negocjacji, odkrycie znaczenia komunikacji werbalnej i niewerbalnej w sytuacjach negocjacyjnych oraz przekształcenie sytuacji konfliktowych w strategię win-win.

Na warsztat zapraszamy osoby, które chcą:
- nauczyć się podstawowych technik negocjacyjnych, aby umieć w życiu codziennym bronić własnych interesów;
- dowiedzieć się, jak uniknąć poczucia zmanipulowania w trakcie negocjacji;
- prowadzić rozmowy i załatwiać sprawy tak, aby obie strony miały poczucie wygranej.

Warsztat prowadzi Andrzej Bednarek.

NAJBLIŻSZY TERMIN
22-23 października 2011
sobota, godz. 10-18
niedziela, godz. 9-17

Cena za 16-godzinny warsztat: 210 zł

WIĘCEJ NA:
http://www.crearte.com.pl/negocjacje.php

DODATKOWE INFORMACJE I ZAPISY:
e-mail: kontakt@crearte.com.pl
tel. 501 340 704

ZAPRASZAMY!!!

Ilość miejsc na warsztatach jest ograniczona, dlatego prosimy o zapisy (mailowo lub telefonicznie) - także osoby, które klikną "Wybieram się!" przy opisie spotkania.Paulina Kierzek-Trzeciak edytował(a) ten post dnia 14.10.11 o godzinie 08:24
Natalia Hubicka-Żyłka

Natalia Hubicka-Żyłka Menedżer ds. szkoleń

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Grupa training&consutling zaprasza do udziału w Treningu interpersonalnym, który odbędzie się w dniach 21-25 października w Warszawie.

Dla użytkowników serwisu Goldenline.pl przygotowaliśmy atrakcyjne warunki udziału - szczegółowe informacje pod nr 22 353 06 59 lub grupa@grupatc.pl

Poniżej kilka słów o samym Treningu:)

Głównym celem treningu jest rozwój osobistej i zawodowej dojrzałości oraz doskonalenie umiejętności postępowania z ludźmi.

Trening interpersonalny to:

- zrozumienie swoich reakcji na zachowania innych, zyskanie większej samoświadomości
- zobaczenie w jaki sposób wchodzimy w relacje z ludźmi i jak je później budujemy
- dowiadywanie się jak inni nas odbierają, jakie reakcje wywołujemy w otoczeniu
- chwila zatrzymania się, czas przyglądania się sobie i innym
- odkrywanie z jakimi emocjami jest nam trudno
- otrzymywanie informacji zwrotnych na swój temat

Najważniejsze zagadnienia

1. Rozwijanie kompetencji interpersonalnych, umiejętności współdziałania z ludźmi.
2. Analiza własnego stylu zachowania w grupie.
3. Autorefleksja - przyglądanie się własnym emocjom w kontaktach z innymi.
4. Rozwijanie asertywności w relacjach interpersonalnych (reagowanie na krytykę i zastrzeżenia, umiejętność odmawiania, wydawania poleceń, stawiania granic i egzekwowania wymagań, umiejętność wyrażania opinii).
5. Doskonalenie umiejętności zachowania się w trudnych i konfliktowych sytuacjach.
6. Nabycie umiejętności radzenia sobie z trudnymi emocjami.
7. Wzmocnienie poczucia własnej wartości.
8. Zyskanie większej świadomości swoich mocnych i słabych stron (poprzez informację zwrotną).

Realizator programu

Halina Nałęcz-Nieniewska - trener-superwizor rekomendowana przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne.
Psycholog, absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego. Prowadzi szkolenia z zakresu treningu grupowego, superwizje zespołów trenerskich oraz indywidualne superwizje dla trenerów. Przez lata była związana z Krakowskim Ośrodkiem Terapii (KOT) – współtworzyła merytoryczną koncepcję pracy ośrodka, była jednym z jego superwizorów i aktywnym terapeutą. Stworzyła autorski program szkolenia dla trenerów treningu psychologicznego. Prowadziła szkolenia w tym zakresie w Bielsku-Białej i Krakowie. Od 2007 prowadzi Szkołę Treningu Grupowego w Warszawie.

Informacje organizacyjne

Zajęcia odbywają się w godzinach:
I dzień: 9.00-19.00
II dzień: 9.00-19.30
III dzień: 9.00-19.30
IV dzień: 9.00-20.00
V dzień: 9.00-14.00

W trakcie zajęć przewidziana jest póltoragodzinna przerwa obiadowa.

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek


ZAPROSZENIE

Zakład Systemów Komputerowych ZSK Sp. z o.o.
wraz z Partnerami zapraszają na Konferencję

NOWOCZESNE TECHNOLOGIE IT W MEDYCYNIE
BEZPIECZEŃSTWO OSOBOWYCH DANYCH MEDYCZNYCH



Patronat nad konferencją objęła Okręgowa Izba Lekarska w Krakowie

Konferencja skierowana jest do właścicieli publicznych i niepublicznych placówek ochrony zdrowia, osób zarządzających tymi placówkami, szefów działów IT oraz głównych informatyków. Adresatami spotkania są także instytucje i firmy zajmujące się finansowaniem usług i technologii placówek ochrony zdrowia, osoby odpowiedzialne za ochronę osobowych danych medycznych, a także lekarze.

Na konferencji będą poruszane kwestie osobowych danych medycznych w świetle przepisów prawa i wynikającej z tego odpowiedzialności kierownictwa i administratorów bezpieczeństwa informacji, a także tematy dotyczące udostępniania danych osobowych oraz kontroli ochrony osobowych danych medycznych. Zostaną ponadto zaprezentowane najnowocześniejsze rozwiązania pomagające chronić: od strony technologicznej - dane osobowe, a od strony prawnej - osoby, na których spoczywa obowiązek właściwego zabezpieczania danych osobowych w placówkach medycznych. Spotkanie będzie też okazją do wymiany poglądów pomiędzy środowiskiem lekarskim i działami informatycznymi na temat ochrony osobowych danych medycznych i wynikających z tego konsekwencji.

Organizatorami konferencji są: Zakład Systemów Komputerowych ZSK oraz producenci i dystrybutorzy rozwiązań IT dla sektora medycznego:

Avaya
Avnet
Brocade
Microsoft
Niebezpiecznik.pl
Siltec
Veracomp

Konferencja będzie akredytowana przez Okręgową Izbę Lekarską w Krakowie. Uczestnikom przysługiwać będzie 5 pkt edukacyjnych (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dn. 6 października 2004 r. w sprawie sposobów dopełnienia obowiązku doskonalenia zawodowego lekarzy i lekarzy dentystów)

Podczas Konferencji zostaną zaprezentowane rozwiązania IBM.

Udział w konferencji jest bezpłatny. Warunkiem uczestnictwa jest rejestracja, której można dokonać przez wypełnienie formularza zgłoszeniowego.



Szczegółowych informacji na temat spotkania udziela:
Dawid Ziobro
tel. 12 269-24-22

INTEGRACJA TECHNOLOGII PRZYSZŁOŚCI
Zakład Systemów Komputerowych ZSK Sp. z o.o.
ul. Wadowicka 12,
30-415 Kraków
http://zsk.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek


Szanowni Państwo,

zespół trenerów „Uruchom Głowę, rozwiń skrzydła” serdecznie zaprasza na kolejne szkolenia otwarte pt.: „Doskonalenie umiejętności menedżerskich: budowanie zespołów”, które odbędą się w terminach:

- 11-13.11.2011 r. w Zajazd Karolinka w Gogolinie, woj. opolskie
- 25-27.11.2011 r. w Pałacyk pod Lipami w Swarzędzu, woj. wielkopolskie

Proponujemy ten trening osobom i zespołom mającym świadomość, że o sprawności w realizacji zadań zespołu decydują zarówno umiejętności zawodowe jak i kreatywność, empatia, altruizm, budowanie dobrej atmosfery, zaufanie, sympatyczne relacje, zgodna współpraca, umiejętność motywowania się „od środka”, świadomość korzyści z dążenia do relacji wygrany-wygrany i wiele innych cech i umiejętności zwanych „miękkimi”. Grupa staje się zespołem, kiedy wspólnie realizuje te same cele. Gdy cele nie są wspólne można mówić jedynie o zlepku indywidualnych aktywności.

Zagadnienia i tematy realizowane podczas treningu:
Efekt synergii (2+2=5) i strategie win-win – praca z celem i z misją życiową
Idea trzeciego wyjścia – różnica między kompromisem a konsensusem
Komunikacja i porozumiewanie werbalne i niewerbalne – język ciała, strój, kolory,
słowa klucze, słowa magiczne, słowa kasowniki i osłabiacze - uczestnicy trenują skuteczne
sposoby werbalnego i niewerbalnego porozumiewania się.
Podstawy nawiązania dobrego kontaktu z drugim człowiekiem - zasady konstruowania
przekazu w oparciu o świadome i nieświadome sposoby oddziaływania.
Dopasowanie jako wstęp do przewodzenia: modalności, metaprogramy, poziomy logiczne. Uczymy rozpoznawać systemy motywacji innych ludzi i w razie konfliktu stanowisk lub interesów znajdować rozwiązania korzystne dla obu stron. Pokazujemy podstawowe mechanizmy psychologiczne wpływające na sposób widzenia świata i podejmowania decyzji.
Ograniczające przekonania i sposoby ich przekraczania – polubisz innych, gdy polubisz
siebie, zrozumiesz siebie, gdy zrozumiesz innych.
Zarządzanie stresem i „stanem wewnętrznym”
Przywódca, lider, menedżer - czyli jak prezentować się wiarygodnie i profesjonalnie i jak
przy tym budzić zaufanie i sympatię.
Spójność komunikatów werbalnych i niewerbalnych na poziomie świadomym
i nieświadomym: kolory, symbole, słowa – klucze, mowa ciała, niektóre metaprogramy.
Jak przekonać innych do swoich racji, jak pociągnąć zespół za sobą - przygotowanie
do pracy w stresie i niesprzyjających warunkach.
Zasady i stosowanie "burzy mózgów"
Reguły wystąpień publicznych – autoprezentacja

Efektem treningu jest zdobycie przez uczestników szeregu umiejętności m.in.: motywowania siebie i zespołu, negocjacji i budowania porozumienia poprzez znajdowanie rozwiązań korzystnych dla obu stron, rozumienia korzyści z dążenia do relacji "wygrany – wygrany" panowania nad emocjami i stresem prezentowania sądów, opinii, uwag zrozumiałych dla pracowników o różnych systemach reprezentacji umiejętność odczytywania intencji i systemu wartości drugiej stron nie ulegania presji, naciskom i manipulacjom, wzmocnienie poczucia własnej wartości i wzrost motywacji do działania.

Trening trwa 3 dni i bazuje na technikach i narzędziach neurolingwistycznego programowania. Wykłady i prezentacje zajmują ok. 15% czasu, reszta to: ćwiczenia, gry i "zabawy" omawiane następnie przez uczestników, którzy dyskutują i wyciągają samodzielnie wnioski. Gry i zabawy skonstruowane są tak, aby uczestnicy sami doświadczyli, że tylko współpraca, współdziałanie, porozumienie i synergia są dla nich osobiście jedynym „opłacalnym” życiowo i zawodowo rozwiązaniem. Zastosowane techniki pozwalają wprowadzić pożądane przez uczestników zmiany w zachowaniach nie tylko na poziomie umiejętności, ale również w sferze przekonań i emocji. Dzięki generowaniu emocji i przeżyć, oraz „prawdziwemu” doświadczaniu, uczestnicy nie tylko nabywają umiejętności, ale także zmieniają ograniczające przekonania na własny temat i na temat otoczenia.

Cena trzydniowego treningu wynosi jedynie 1200,00 zł netto – w tej cenie uczestnik otrzymuje: szkolenie prowadzone przez dwóch doświadczonych trenerów, dwa noclegi, pełne wyżywienie i przerwy kawowe, dokumentację szkoleniową, dokumentację fotograficzną, certyfikat udziału w treningu.

Nasza strona internetowa

W razie pytań zapraszamy do kontaktu z naszym biurem – tludwichowski@intelkom.eu

Pozdrawiam
Tomasz Ludwichowski
Dyrektor ds. handlowych
tel. 71 398-09-73Tomasz Ludwichowski edytował(a) ten post dnia 17.10.11 o godzinie 14:23
Joanna Filipek

Joanna Filipek specjalista ds
sprzedaży, Hensen,
www.hensen.pl

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Witam serdecznie,

Zapraszam na szkolenie: Specjalista ds. rachunkowości budżetowej (certyfikowany kurs) które odbędzie się 17-18.11.2011w centrum Warszawy. Koszt uczestnictwa jednej osoby to 810 zł + VAT* (bez noclegu)lub 1170 zł + VAT* ( z noclegiem). Przy jednoczesnym zgłoszeniu co najmniej 3 osób udzielamy rabatu w wysokości 15% .

* (dla opłacających szkolenie w 70% lub całości ze środków publicznych cena zwolniona z podatku)

Podstawą wzięcia udziału w szkoleniu jest przesłanie drogą elektroniczną lub faxem prawidłowo wypełnionej karty zgłoszenia zamieszczonej na stronie internetowej.

Fani Hensena na facebooku otrzymują 7% rabatu kliknij

Serdecznie pozdrawiam i zachęcam do wzięcia udziału,
Anita Waniewska
HENSEN POLSKA
Anna Andrzejewski

Anna Andrzejewski Marketing &
Operational
Assistant

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zapraszam na akredytowane szkolenie PRINCE2® w Warszawie organizowane przez firmę Adding Value Consulting:

Termin:

PRINCE2® Foundation – 28-30.11.2011
PRINCE2® Practitioner – 1-2.12.2011


Obrazek


Koszt:

PRINCE2® Foundation - 3000 PLN
PRINCE2® Practitioner – 2700 PLN

Oferta: PRINCE2® Combi (Foundation + Practitioner) - 5000 PLN

(ceny szkolenia wraz z egzaminem, certyfikatem, lunchem, kawą)

Trener prowadzący -Jaroslaw Milewski- jeden z pierwszych trenerów PRINCE2® w Polsce!

Czym jest PRINCE2® ?

PRINCE2 ® (Projects IN a Controlled Environment=Projekty w kontrolowanym środowisku) jest strukturalną metodą skutecznego zarządzania projektami. Jest ogólną metodą, oparta na najlepszych praktykach zarządzania wszystkich rodzajów projektów. Metodyka PRINCE2 stanowi doskonałą podstawę do realizacji wszelkich projektów w przedsiębiorstwach i organizacjach dowolnej wielkości i branży.

Zalety PRINCE2®

*PRINCE2 stanowi uniwersalną platformę współpracy wszystkich osób zaangażowanych w realizacji projektów. Pozwala na efektywne komunikowanie się, stanowi kanwę wszelkiej korespondencji i wymiany informacji we wszystkich etapach projektu a także w fazie jego przygotowywania.

*Metodyka dostarcza kompletny i sprawdzony model procesów zarządzania projektem, którego stosowanie łącznie z jasno określoną strukturą organizacyjną zapewnia spójną kontrolę nad wszystkimi jego aspektami. Skupia się na poprawnym zaplanowaniu prac, monitorowaniu wytwarzaniu produktów w każdym etapie projektu z osobna, mając jednak na uwadze przede wszystkim powodzenie projektu jako całości i osiągnięcie założonych korzyści.

Fakty o PRINCE2®

*Ponad 550.000 certyfikowanych menedżerów
*Stosowane w ponad 150 krajach na całym świecie
*20.000 organizacji korzysta już z niezawodnej metody
*Liczba osób PRINCE2 ® potwierdza, wzrośnie o około 20% rocznie
*Stosowane na całym świecie przez czołowych organizacji publicznych i prywatnych.


Jeżeli mają Państwo pytania zapraszam do skontaktowania się:

anna.andrzejewski@addingvalue.se

Pozdrawiam,
Anna Andrzejewski
Marketing & Operational Assistant
Adding Value Consulting AB

http://www.addingvalue.pl

----------------------------------------------------------------------
PRINCE2® jest znakiem handlowym Office Of Government Commerce zarejestrowanym w Zjednoczonym Królestwie i innych krajach.
Katarzyna Zadrożna

Katarzyna Zadrożna Internal
Communication
Manager CE

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zapraszam na warsztat dotyczący budowania wizerunku pracodawcy wewnątrz organizacji - Internal Branding, prowadzony w ramach Akademii Employer Brandingu.

25 października, Warszawa

Szkolenie jest bezpłatne i jest skierowane do osób zajmujących się w swoich organizacjach budowaniem wizerunku pracodawcy, budowanie zaangażowania pracowników, komunikacją wewnętrzną, rozwojem organizacji...

Szczegóły na stronie AEB - znajdziecie tam program i informacje dotyczące zgłoszeń (na zgłoszenia czekamy do 17 października).

Pozdrawiam!Katarzyna Zadrożna edytował(a) ten post dnia 14.10.11 o godzinie 16:18
Jakub B Bączek

Jakub B Bączek Twórca Akademii
Trenerów Mentalnych

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

http://www.youtube.com/watch?v=502lMWgFhk8

Zapraszam na cały kurs dla ANIMATORÓW CZASU WOLNEGO, który jest już do pobrania tutaj: http://www.stageman.pl/e-kurs-animator-czasu-wolnego,d...
Bartosz Wróbel

Bartosz Wróbel rezerwacje-slubne.pl
project founder,
Gorrion project
fo...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

http://www.youtube.com/watch?v=tRypSuDEa-A&feature=fee...

I Konferencja Branży Ślubnej
Młoda Para XXI wieku - kim jest, czego oczekuje?
Jak skutecznie do niej dotrzeć ze swoją ofertą?

Zapraszam na stronę konferencji.
Zapraszam również na goldenline'ową stronę spotkania.Bartosz Wróbel edytował(a) ten post dnia 16.10.11 o godzinie 00:29
Agnieszka Szymanska

Agnieszka Szymanska Senior Global Trail
Manager at Novartis

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Jeśli jesteś zainteresowany(a) pogłębieniem swojej wiedzy w zakresie marketingu oraz podwyższeniem kompetencji zawodowych to zapraszam do wzięcia udziału w prestiżowym programie Professional Diploma in Marketing na licencji brytyjskiego The Chartered Institute of Marketing.

Program ten adresowany jest między innymi do menedżerów marketingu średniego szczebla, brand managerów, analityków marketingowych, specjalistów do spraw marketingu, sales managerów oraz wielu innych osób, które mają styczność z klientem i rynkiem.

Nie przegap okazji!!! Rekrutacja na program właśnie się rozpoczęła - oficjalna inauguracja programu Professional Diploma in Marketing w województwie małopolskim odbędzie się 25 listopada w Krakowie. Więcej informacji na naszej stronie http://questus.pl.

Zagadnienia i tematyka poszczególnych bloków w ramach programu:

Planowanie Marketingowe– blok ten omawia proces planowania działań marketingowych od fazy poszukiwania możliwości rozwoju i analizy środowiska biznesowego, poprzez wyznaczenie celów, formułowanie strategii po budowanie programów działań marketingowych.

Marketing Wartości- Psychologia klienta i zrozumienie uwarunkowań decyzji klienta, tworzenie nowych produktów, branding, komunikacja marketingowa, marketing usług - to główne tematy poruszane w trakcie drugiego bloku.

Zarządzanie Marketingiem - Sprawne zaplanowanie strategii i działań rynkowych nie gwarantuje sukcesu. Sukces jest bowiem także efektem ich skutecznego wdrożenia. Marketer przestaje być jedynie wykonawcą, musi być liderem. Musi odznaczać się także umiejętnością budowania zespołu, rozwiązywania konfliktów
– oto tematyka bloku trzeciego.

Zarządzanie Projektami Marketingowymi- Blok ostatni koncentruje się na zdolności marketera do zarządzania projektami marketingowymi. W trakcie zajęć uczestnicy poznają metody i narzędzia realizacji projektów marketingowych, ale także nabywają umiejętności zarządzania ryzykiem – identyfikacji źródeł, sposobów przewidywania i przeciwdziałania.

Zainteresowanych udziałem w programie prosimy o kontakt:

Martyna Świetlik
Project Manager
mswietlik@questus.pl
(42) 662 00 07
603 480 155
http://questus.pl
Agnieszka K.

Agnieszka K. Rozwój osobisty to
najprzyjemniejsze
hobby

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Potencjał i siła osobowości w osobistym PRze - Kraków 21-24.10.2011

Do dzisiaj nie potrafiłeś w pełni zobaczyć swojego potencjału? Miotasz się między swoimi słabościami a ambicjami? Nie chcesz aby Twoja osobowość przegrywała z wyzwaniami realiów?

Nie ma nic lepszego jak znaleźć oparcie w sobie!

W programie:
• Odnajdź klucz do sukcesu w historii swojego życia
• Definicja najsilniejszych i najsłabszych cech charakteru
• Sposoby skutecznej ARGUMENTACJI
KONFRONTACJE potencjałów – zobacz siebie w akcji

*konfrontacje mogą być rejestrowane celem lepszej oceny i analizy na przyszłość

Uważasz się za osobę niepowtarzalną? Na takie też warsztaty zasługujesz :) Nasz trener jest wyjątkowy - praktyk z 20-letnim doświadczeniem i kierunkowym wykształceniem.

O tym co spotka Cię na warsztatach, poczytasz tutaj
Opinie kolegów i koleżanek znajdziesz tutaj

Chcesz dowiedzieć się więcej? Dzwoń:

Paula 609 336 929

Pozdrawiamy
Ekipa SAWARESu


Obrazek
Paulina Kierzek-Trzeciak

Paulina Kierzek-Trzeciak doktor
literaturoznawstwa,
trenerka rozwoju
osobistego i ...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek


Zapraszamy na warsztat:

KREACJA WIZERUNKU POPRZEZ ZACHOWANIA JĘZYKOWE

Kreacja wizerunku to szerokie pojęcie kojarzone jednak przede wszystkim z dbałością o wygląd zewnętrzny. Podczas warsztatu "Kreacja wizerunku poprzez zachowania językowe" zaproponujemy Ci nieco inne podejście do zagadnienia.

Proponujemy byś tym razem ubrała/ubrał się w... słowa!

Jeśli:

- występujesz publicznie,
- bywasz w sytuacjach, w których chcesz zrobić dobre wrażenie na rozmówcy,
- prowadzisz zebrania, warsztaty, szkolenia i inne spotkania z grupami,
- uczestniczysz w rozmowach biznesowych i negocjacjach,
- rozmawiasz z szefem, przełożonymi, współpracownikami, przyjaciółmi, znajomymi, partnerem, dziećmi i chcesz to robić świadomie,

to ten warsztat jest zdecydowanie dla Ciebie.

Warsztat łączy wiedzę z zakresu językoznawstwa (m.in. poprawność językowa, kultura języka), teorii komunikacji, kreatywności oraz autoprezentacji.

Celem warsztatu jest rozwijanie umiejętności świadomego posługiwania się językiem jako narzędziem kreowania własnego wizerunku. Taka wiedza przyda się każdemu, kto w życiu prywatnym bądź zawodowym chce komunikować się świadomie, poprawnie, skutecznie i adekwatnie do sytuacji oraz odbiorcy.

Warsztat prowadzi Paulina Kierzek-Trzeciak - filolog z wykształcenia, zamiłowania i doświadczenia.

NAJBLIŻSZY TERMIN
22-23 października 2011
sobota, godz. 10-18
niedziela, godz. 9-17

PROMOCJA!!!
Tylko teraz powołując się na ten wpis za 16-godzinny warsztat zapłacisz 120 zł

WIĘCEJ NA:
http://www.crearte.com.pl/kreacja.php

DODATKOWE INFORMACJE I ZAPISY:
e-mail: kontakt@crearte.com.pl
tel. 501 340 704

ZAPRASZAMY!!!

Ilość miejsc na warsztatach jest ograniczona, dlatego prosimy o zapisy (mailowo lub telefonicznie) - także osoby, które klikną "Wybieram się" przy opisie spotkania.

Strona spotkania na GL: http://www.goldenline.pl/spotkanie/warsztat-kreacja-wi...
Kinga K.

Kinga K.
strategic/operationa
l marketing,
performance
marketing, v...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

E-MARKETING: SEO, Google AdWords, social media, czyli KNOW HOW SKUTECZNEJ PROMOCJI W SIECI - szkolenie DOFINANSOWANE ze środków UE + DARMOWA WIEDZA - BEZPŁATNA PRÓBKA SZKOLENIA

Akademia Rozwoju Biznesu zaprasza na kolejną edycję szkolenia z obszaru marketingu internetowego: „Jak wykorzystać sieć do budowy i rozwoju firmy?” dla województwa mazowieckiego, współfinansowanego (80% wartości szkolenia) ze środków UE.

Zajmiemy się praktycznym aspektem biznesowej obecności Państwa firmy w Internecie oraz popracujemy nad strategią e-marketingową w kontekście jej tradycyjnej działalności.
Warunek uczestnictwa: prowadzenie mikro, małego lub średniego przedsiębiorstwa z siedzibą na terenie województwa mazowieckiego, bądź bycie jego pracownikiem.

W ramach projektu oferujemy BEZPŁATNĄ WIDEOPREZENTACJĘ - PRÓBKĘ SZKOLENIA – w której przedstawimy jak bardzo tanio lub za darmo pozyskać klientów w Internecie. Prezentacja stanowi stronę powitalną oferty, która przekieruje Państwa do informacji dotyczących szkoleń z możliwością zapisu.
Uzyskacie do niej Państwo dostęp wpisując się na listę adresową Akademii Rozwoju Biznesu pod adresem: http://akademiaemarketingu.implesite.pl/a/start.html

Z WIDEOPREZENTACJI dowiesz się:
1. Jakie są 3 największe mity dotyczące marketingu internetowego?
2. Co to jest NOA i dlaczego pod żadnym pozorem nie wolno Ci tworzyć "wizytówki firmy" w internecie?
3. Jaka jest najskuteczniejsza strategia pozyskiwania "fanów" na portalu Facebook, którą być może stosuje już Twoja konkurencja?
4. Jakie narzędzie jest internetową "górą złota", która może generować przychody nawet gdy jesteś na wakacjach?

W ramach programu szkolenia między innymi:
• Zastanowimy się nad wyborem form reklamowych optymalnych z punktu widzenia wyznaczonych celów.
• Omówimy na przykładach najczęściej popełniane błędy oraz dobre praktyki, które wykorzystują najlepsze firmy po to, by przekonać do siebie gości odwiedzających ich witryny internetowe.
• Podpowiemy na co zwracać uwagę przy tworzeniu i prowadzeniu strony, by skutecznie pozycjonować serwis.
• Pokażemy również, jak promować się w systemie AdWords, dobierać słowa kluczowe, monitorować kampanie.

Co zapewniamy:
• szkolenia dofinansowane od 70 do 80 procent, prowadzone przez najwyższej klasy ekspertów i specjalistów;
• profesjonalne materiały szkoleniowe;
certyfikaty potwierdzające ukończenie kursu;
• obiady i przerwy kawowe;
• noclegi dla osób z poza Warszawy;
• ubezpieczenie na czas szkolenia;
• możliwość nawiązania kontaktów zawodowych podczas szkoleń;
• pomoc przy składaniu aplikacji.

Czas trwania szkolenia: 12 godz. dydaktycznych – 2 dni
Termin szkolenia: 20-21/10, 27-28/10/2011
Lokalizacja: Warszawa

Profil naszego BENEFICJENTA:
Właściciele firm, dyrektorzy i kierownicy działów marketingu i sprzedaży, pracownicy odpowiedzialni za promocję i budowę wizerunku firmy w internecie.

Szczegółowy program szkolenia, warunki rekrutacyjne oraz koszt znajdziecie Państwo w oknie szkolenia dofinansowanego. Zarejestruj się do obejrzenia darmowej prezentacji pod linkiem: http://akademiaemarketingu.implesite.pl/a/start.html po czym dokonaj wyboru interesującego Cię szkolenia.

Zachęcam do zgłoszeń – LICZBA MIEJSC OGRANICZONA!

W razie jakichkolwiek pytań, pozostaję do Państwa dyspozycji.

Kinga Kalińska
Akademia Rozwoju Biznesu
kontakt@AkademiaRozwojuBiznesu.pl
http://AkademiaRozwojuBiznesu.pl
tel. 516 196 995
Beata Kampa

Beata Kampa Make a partner, not
a sale.

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Firma Collect Consulting S.A. ma przyjemność zachęcić Państwa do wzięcia udziału w profesjonalnych i bezpłatnych szkoleniach z zakresu finansowo- ekonomicznego, skupiających się na zagadnieniu controllingu w przedsiębiorstwie.

Zajęcia są realizowane w ramach projektu „Nowoczesny specjalista ds. finansów w woj. śląskim”, który jest dedykowany osobom dorosłym, posiadającym wykształcenie wyższe finansowe lub ekonomiczne, pracującym na terenie województwa śląskiego na stanowiskach związanych z finansami, bankowością, controllingiem lub dziedzinami pokrewnymi.

Projekt kierowany jest głównie do osób powyżej 45- ego roku życia.

Wzięcie udziału w projekcie „Nowoczesny specjalista ds. finansów w woj. śląskim”, to doskonała okazja na zdobycie nowoczesnej wiedzy, nabycia nowych kompetencji oraz rozwinięciach swoich zainteresowań z zakresu zarządzania finansami i controllingu z wykorzystaniem narzędzi IT.

Zainteresowanych zachęcamy do wzięcia udziału w rekrutacji. Wszystkie niezbędne dokumenty i informacje mogą Państwo znaleźć na stronie internetowej projektu: http://www.finansowy.collect.pl

Następna dyskusja:

Szkolenia i konferencje HR ...




Wyślij zaproszenie do