Aleksandra D.

Aleksandra D. Wysokie zdolności
interpersonalne,
doświadczenie w
kontak...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek


Skuteczne wystąpienia przed grupą – czyli jak zainteresować audytorium?

Cel szkolenia: Poznanie zasad przygotowania i prowadzenia prezentacji produktowych i inspiracyjnych wobec grupy. Rozwinięcie umiejętności tworzenia prezentacji i wystąpień publicznych zgodnie z zasadami perswazyjności przekazu. Poznanie tajników pozytywnego zwracania na siebie uwagi.

Program

1. Prezentacja jako skuteczna forma zwiększania efektywności biznesu
- zasady prowadzenia prezentacji produktowych
i wystąpień przed grupą-czyli Co?, Jak? i dla Kogo?
- psychologia wystąpień- czyli przechowywanie
i przetwarzanie informacji przez mózg
- wiarygodność mówcy- czyli jak zdobyć zaufanie audytorium i porwać autentycznością?

2. Umiejętności prezentacyjne a skuteczność osobista menedżera
- przyciąganie uwagi, troska o przekaz
- odpowiedzialność za słowa i gesty
- ruch sceniczny, uwolnienie ekspresji
- wykorzystanie terytorium i zapanowanie nad audytorium

3. Zarządzanie tremą podczas wystąpień publicznych-czyli jak zmniejszyć jej wpływ
- trema a efektywność prezentacji
- strategie walki z lękiem podczas wystąpień
- nauka zmiany relacji z lękiem

4. Konstrukcja prezentacji produktowej
i inspiracyjnej
- otwarcie prezentacji perswazyjnej - zasady budowania deklaracja potencjału firmy lub mówcy
- wprowadzanie w treść przekazu – budowanie sytuacji, która przyciąga uwagę
- zasady prezentacji właściwej tzw. rozwiązania
- zakończenie części merytorycznej prezentacji

5. Sesja pytań i odpowiedzi
- rodzaje pytań z audytorium
- na które pytania odpowiadać
- jak nie odpowiadać na tzw. Trudne lub zaczepne pytania
- ostatnie słowo prezentera- czyli jak wywołać efekt „wow”

6. Sesja konsultacyjna
- uczestnicy odnoszą wiedzę do własnej praktyki i wypracowują krótkie prezentacje (prosimy o zabranie laptopa)

Termin 24 - 25 października 2011 roku
Więcej informacji znajdą Państwo na stronie http://www.inspire-szkolenia.pl

Pozdrawiam serdecznie,
Aleksandra Zemanek
Specjalista ds. sprzedaży
tel 12 429 40 98
aleksandra.zemanek@inspire-szkolenia.pl

INSPIRE Centrum Rozwoju Umiejętności s.c.
ul. Piłsudskiego 6, 30-109 Kraków
http://inspire-szkolenia.pl
Mieszko Maj

Mieszko Maj HR Manager

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

SZKOLENIE - MłODY MENEDŻER

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8h (1 dzień szkoleniowy), 26 październik 2011, Warszawa
690 + VAT
gwarantujemy: podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Szkoleń
http://www.adeptia.pl
biuro@adeptia.pl
22 414 60 01

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Z radością zapraszamy na II Tydzień Coachingu ALK oraz II Coaching EXPO!

Wyjątkowa możliwość skorzystania z warsztatów Coachingowych w bardzo atrakcyjnej cenie!

II Tydzień Coachingu w ALK 10-13 października 2011
Od poniedziałku do czwartku zapraszamy na warsztaty coachingowe, które poprowadzą znani i cenieni coachowie praktycy. Uczestnicy warsztatów będą mogli skorzystać z bezpłatnych indywidualnych sesji coachingowych!
Cena jednego warsztatu w ramach Tygodnia Coachingu tylko 250 zł (w pakietach taniej!) Zapisy do 30 września 2011.
Programy warsztatów oraz formularz zgłoszeniowy dostępny jest na stronie:
http://www.coaching.kozminski.edu.pl/tydzien-coachingu...


Zapraszamy również na II Ogólnopolskie Targi – II Coaching EXPO 7-8 października 2011.
Podczas targów odwiedzający będą mogli bezpłatnie:
- wziąć udział w panelu dyskusyjnym
- zapoznać się z ofertą szkół coachingu, firm coachingowych i indywidualnych coachów
- poznać przypadki firm, które z sukcesem firm wdrożyły coaching
- wziąć udział w konkursie wizytówek z nagrodami (m.in. bezpłatny wstęp na III Międzynarodową Naukową Konferencję Coachingu, zniżka na studia podyplomowe oraz nagrody książkowe)

Wszystkie firmy i szkoły coachingowe oraz indywidualnych coachów zapraszamy do zapoznania się ze specjalną ofertą dostępną po kliknięciu: http://www.coaching.kozminski.edu.pl/pdf/oferta.pdf

Zapraszamy do odwiedzania naszej strony internetowej: http://www.coaching.kozminski.edu.pl/
Biuro Centrum Coachingu
Akademia Leona Koźmińskiego

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

W dniach 10-12.10.2011 warsztaty poprowadzą eksperci i coachowie praktycy:
dr Katarzyna Ramirez-Cyzio, Mariusz Cyzio, dr Paweł Smółka, Michał Kułakowski, Bożena Wujec, dr Lidia D. Czarkowska, Alicja Majka i Magdalena Kulicka.
13.10.2011 uczestnicy warsztatów będą mogli skorzystać z bezpłatnych indywidualnych sesji coachingowych*.

Zapraszamy na warsztaty:
Programy warsztatów są dostępne na stronie:http://www.coaching.kozminski.edu.pl/tydzien-coachingu

PONIEDZIAŁEK 10 października 2011 (sala D 311)
09:00-12:15 – dr Paweł Smółka - Wykorzystanie analizy osobowości w coachingu kariery
13:00-16:15 – Michał Kułakowski - Jestem na swojej drodze- o pasji życia, odwadze i podejmowaniu decyzji.

WTOREK 11 października 2011 (sala D 311)
09:00-12:15 – dr Katarzyna Ramirez-Cyzio i Mariusz Cyzio - Narzędzia coachingowe w pracy HR
13:00-16:15 - Alicja Majka i Magdalena Kulicka - Koaktywność – metoda coachingu, rozmowy i zarządzania.

ŚRODA 12 października 2011 (sala D 310)
09:00-12:15 – dr Lidia D. Czarkowska - Od wulkanu złości do gejzeru radości. Emocje coacha i emocje klienta
13:00-16:15 – Bożena Wujec - Spiritual Coaching - nowy duchowy paradygmat coachingu

*Osoby, które wezmą udział w co najmniej 3 warsztatach zapraszamy na bezpłatne, godzinne indywidualne sesje coachingowe

Zapisy na indywidualne sesje coachingowe:
Marta Obrycka Tel.:606586034 e-mail: coaching@kozminski.edu.pl
Łukasz Mariusz Bieliński

Łukasz Mariusz Bieliński Trener biznesu i
sprzedaży - Massive
Sales,

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Szkolenie - Psychologia wpływu i skuteczna komunikacja.
Obrazek

Wejdź na wyższy poziom świadomości w komunikacji.

Przekonaj innych do swoich pomysłów.

Unikaj błędów komunikacyjnych, poznaj i wpływaj na systemy motywacyjne innych osób.

Wykorzystaj nowe umiejętności w sprzedaży, pracy, zarządzaniu, biznesie, relacjach, związkach, podczas rozmów kwalifikacyjnych i wszedzie tam gdzie spotykasz innych ludzi.

Na szkoleniu:

•Poznasz 6 fundamentalnych zasad wpływu społecznego;
•Nauczysz się stosować ponad 20 technik wywierania wpływu opartych o powyższe zasady w odniesieniu do sprzedaży, biznesu, negocjacji, marketingu, PR, relacji, ;
•Dowiesz się jak zbudowana jest „struktura rzeczywistości” każdego człowieka i dowiesz się jak to wykorzystać w komunikacji;
•Nauczysz się stosować Rapport i Leading na poziomie fizjologii i lingwistyki - techniki NLP wykorzystywanej do budowania relacji (empatii) z ludźmi;
•Nauczysz się wzmacniać motywację poprzez budowanie łańcuchów emocjonalnych;
•Dowiesz się jak budować autorytet i pozycję lidera w grupie;
•Nauczysz się rozpoznawać manipulację ze strony innych osób;
•Nauczysz się wywierać wpływ oraz bronić się przed manipulacją.

Dla kogo jest szkolenie?

Dla sprzedawców, handlowców, menedżerów, nauczycieli i każdego kto chciałby lepiej się komunikować, podejmować świadome decyzje, motywować skuteczniej, przestać nieświadomie manipulować innymi.

Kiedy i gdzie?

1-2 października 2011 Warszawa (2 dni pełne wiedzy i nowych umiejętności)

Kto prowadzi?

O najwyższą jakość Twojego szkolenia zadba profesjonalny i licencjonowany trener rozwoju osobistego, certyfikowany Praktyk, Master i Zaawansowany Master NLP, kilkuletni praktyk sprzedaży w branży finansowo-ubezpieczeniowej – Łukasz Bieliński.

Twoja inwestycja:

399 zł brutto

Zapisy oraz więcej info znajdziesz:

http://massivesales.pl/Massive_Sales/Psychologia_wpywu...
Kinga K.

Kinga K.
strategic/operationa
l marketing,
performance
marketing, v...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

SPRZEDAŻ, NEGOCJACJE, PROFESJONALNY WIZERUNEK - techniki efektywności w biznesie - bezpłatne szkolenia dla Małopolski

JAK SKUTECZNIE SPRZEDAWAĆ I KORZYSTNIE NEGOCJOWAĆ, czyli vademecum profesjonalnego przedsiębiorcy, a w nim m.in.:

•techniki efektywnej sprzedaży
•skuteczne negocjacje handlowe
•kreowanie profesjonanego wizerunku
•budowanie korzystnej relacji handlowej
•bank rozwiązań trudnych sytuacji w kontakcie z klientem

Akademia Rozwoju Biznesu zaprasza na II edycję bezpłatnego cyklu szkoleń finansowanych z budżetu UE z obszaru technik sprzedażowo-negocjacyjnych, umiejętności autoprezentacji i efektywnej komunikacji z klientem. Warunek - zatrudnieie lub prowadzenie działalności zarejestrowanej w województwie małopolskim.

Dlaczego WARTO:

1. Gdyby udział nie był finansowany ze środków UE jego koszt wyniósłby od kilku do kilkanastu tysięcy złotych.
2. Pozytywne rekomendacje uczestników I edycji.
3. Udział w projekcie zapewnia nie tylko wiedzę i konkretne umiejętności, ale też stanowi cenne źródło kontaktów biznesowych.
4. Program: sprzedaż, negocjacje, autoprezentacja - to nie tylko praktyczne narzędzia biznesowe, ale też przydatne elementy codziennej komunikacji.

Terminarz:
od października do listopada (II grupa)- po zakończeniu procesu rekrutacji (28/09)o kalendarzu spotkań oraz dokładnej dacie ropoczęcia zostaną Państwo niezwłocznie poinformowani (planujemy wystartować 3/10)
od listopada do grudnia (III grupa)- termin do ustalenia

Warunki rekrutacyjne, program szkoleń oraz zaproszenie video z opinią uczestników minionej edycji odnajdziecie Państwo pod adresem:
http://akademiarozwojubiznesu.pl/index.php?option=com_...

Zgłoszenie możecie Państwo dokonać wypełniając formularz online:
http://akademiarozwojubiznesu.pl/index.php?option=com_...

Zachęcam do aplikacji. Liczba miejsc ograniczona!

W razie jakichkolwiek pytań pozostaję do Państwa dyspozycji.

Kinga Kalińska
Akademia Rozwoju Biznesu
kontakt@AkademiaRozwojuBiznesu.pl
http://AkademiaRozwojuBiznesu.pl
tel. 516 196 995

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Szanowni Państwo,

Zapraszam na szkolenie Infrastruktura klucza publicznego i podpis elektroniczny w praktyce, które odbędzie się w dniach 24-26 października 2011r. w Warszawie

Więcej informacji: http://isecman.org/pki

Celem szkolenia jest budowa i uporządkowanie wiedzy uczestników zwiazaniej z PKI i podpisem elektronicznym. Wiedza przekazana w trakcie szkolenia ma umożliwić uczestnikom stosowanie technologii klucza publicznego, PKI oraz podpisu elektronicznego przy pełnym zrozumieniu mechanizmów, zależności i zasad funkcjonujących w tych obszarach.
Szkolenie ma głównie charakter techniczny, natomiast w jego trakcie, prezentowane są również wybrane aspekty organizacyjne i prawne, istotne do pełnego zrozumienia idei bezpieczeństwa PKI oraz funkcjonujących na polskim rynku usług i rozwiązań w tym zakresie. Omawiane aspekty prawne obejmują kwestie związane prawodawstwem obowiązującym w Polsce oraz Unii Europejskiej. W szczególności, omawiane są szczegóły dotyczące zmiany ustawy z września 2001 o podpisie elektronicznym, mającej na celu wprowadzenie rozwiązań ułatwiających zastosowanie podpisu elektronicznego.

Czekam na odpowiedź czy są Państwo zainteresowani w/w wydarzeniem.

Pozdrawiam serdecznie,

--
Agnieszka Winiarowska
ISecMan Sp. z.o.o. Sp.k.
Tel.: 22 427 36 79
agnieszka.winiarowska@isecman.org

Arletta Daniluk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Szanowni Państwo!

Serdecznie zapraszam do wzięcia udziału w Akademii Managera HR, która rusza już od września!

Akademia Managera HR skierowana jest do osób świadomych własnych wartości i możliwości zawodowych, pragnących poszerzać własne umiejętności w szeroko rozumianej dziedzinie HR. Obejmuje swoimi tematami zarówno zagadnienia z zakresu zarządzania, prawa, a także miękkich aspektów HR. W ofercie Akademii znajdziecie Państwo kilkanaście szkoleń jedno i dwudniowych realizowanych w formie warsztatowej.

Strategiczny HR: Tworzenie strategii HRM
Termin: 03-04.11.2011

Profesjonalne Rekrutacje
termin: 03-04.10.2011; 14-15.11.2011

Assessment Center/Development Centre
termin: 17-18.10.2011

Zarządzanie rozwojem pracowników w organizacji
termin: 07-08.11.2011

Employer branding
termin: 27-28.09.2011

Komunikacja wewnętrzna w organizacji
termin: 24-25.10.2011

Nowoczesne systemy motywowania i wynagradzania
termin: 06-07.10.2011

Zarządzanie kompetencjami w organizacji
termin: 10-11.10.2011

Wartościowanie stanowisk pracy
termin: 26-27.09.2011

System Ocen Okresowej Pracownika
termin: 24-25.10.2011

Zarządzanie talentami
termin: 10-11.10.2011

Ewaluacja szkoleń
termin: 21-22.11.2011

Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału!

Pozdrawiam,

Magdalena Kwapisz
HPR Group Sp. z o. o. SelectOne Sp. k
tel: 695 434343
mkwapisz@selectone.com.pl
Sandra Rzewuska Kalinowska

Sandra Rzewuska
Kalinowska
Psycholog Sportu,
Trener rozwoju
osobistego

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

MOJE TALENTY I WARTOŚCI CZYLI JAK BUDOWAĆ WŁASNĄ ŚCIEŻKĘ

Termin: 24 września sobota 10:00 - 15:00
Lokalizacja: Warszawa, Mikroklimat ul. Tarczyńska 5/9 lok S2
(tuż za Hotelem Sobieski), 5 minut leniwym krokiem od Placu Zawiszy.

Opis Warsztatu:
Warsztat będzie okazją do zastanowienia się nad swoimi priorytetami, wartościami, poszukania swoich mocnych stron. Na tej bazie będziemy budować poczucie pewności siebie i planować swoje cele krótko i długoterminowe. Jeśli jesteś osobą ambitną, stawiającą na swój rozwój osobisty, stoisz przed ważnymi wyborami - ten warsztat jest dla Ciebie.

Cele Warsztatu:
Budowanie poczucia pewności siebie
Poznanie swoich mocnych stron, atutów
Pokazanie metod skutecznego planowania i realizacji celów wynikających z własnej hierarchii wartości i wrodzonych predyspozycji Uświadomienie, że sukces można odnieść jeśli, wykorzystując swoje naturalne talenty, robimy to co sprawia nam radość
Refleksja nad własnymi wartościami jakimi kierujemy się w życiu
Motywacja uczestników do przemyślanego wyboru własnej ścieżki

A jak zajęcia ocenili uczestnicy:

„Prowadząca uzyskała wspaniały efekt otwarcia, ośmielenia, zintegrowania grupy i towarzyszenia jej w realizowanych podczas warsztatu działaniach w mądry i nie gwiazdorski sposób”

„(…) sporo rzeczy uzmysłowiłem sobie na nowo, metody do zastosowania w domu na co dzień. Dało mi tez refleksję, aby zastanowić się ponownie nad celami i wartościami w życiu)”

„Pozytywna energia, sporo materiałów. Bardzo dziękuję!”

„Bardzo miła atmosfera, dobre tempo”

„Dobra współpraca i kontakt. Zajęcia powinny trwać dłużej”

„Pierwszy raz nie miałam problemu z wypowiadaniem się na forum grupy – zasługa prowadzącej, która wprowadziła atmosferę luzu (w granicach rozsądku), wzajemnego poszanowania i sympatii.”

Koszt: 60 zł / os. Cena obejmuje uczestnictwo w warsztacie, materiały, certyfikat.

Prowadzący: mgr psychologii Sandra Rzewuska
Psycholog, absolwentka Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej. Ukończyła Psychologię Społeczną. Realizuje również studia podyplomowe "Psychologia w Sporcie". Wybór kierunku studiów ocenia jako jedną z lepszych decyzji. Jest ciągle pod wrażenie tego jak praca grupowa rozwija uczestników i samego trenera. Pełna energii uśmiechu zarówno na sali szkoleniowej jak i prywatnie. Zajmuje się głównie tematyką komunikacji, zarządzania sobą w czasie, wyznaczania celów, budowania pewności siebie. Poza godzinami pracy spotkacie ją na kortach tenisowych lub w jednej z włoskich restauracji. Sport i Włochy to dwie ważne pasje.

Zapisy: zgloszenia@topwyszkoleni.p​l

Adam Karczerski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Tomasz Zębala

Tomasz Zębala Specjalista ds.
Marketingu,
Organizacji szkoleń,
Sprzedaży

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Witaj !

Przygotowałem dla Ciebie całkowicie darmowy VIDEO kurs dotyczący biznesu połączonego z elementami NLP. Skupiam się w nim przede wszystkim na Twoich wewnętrznych możliwościach !
Jest to pierwsza część dużego projektu dotyczącego biznesowej edukacji. Aby dowiedzieć się o nim więcej zobacz tutaj:

http://www.tomasz-zebala.pl/biznesnlp/


Obrazek


Zaprezentuję Ci w solidnej pigułce konkretną wiedzę, która sprawi, że będziesz miał możliwość realizacji swoich biznesowych marzeń jeszcze szybciej. Zdecydowanie więcej informacji na temat tego kursu znajdziesz tutaj:

http://www.tomasz-zebala.pl/biznesnlp/
Łukasz Łukaszewicz

Łukasz Łukaszewicz Trener/ Coach/
Terapeuta
Racjonalnej Terapii
Zachowania/A...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Już w październiku 6 EDYCJA
Coaching w Biznesie ©

Ucz się i Praktykuj podczas rocznego kursu
wyjątkowa oferta na rynku
CENTRUM EDUKACJI COACHINGU
w Krakowie

teraz w nowej, udoskonalonej odsłonie

• ABSOLUTNA UNIKATOWOŚĆ NA RYNKU POLSKIM – Praktykuj Coaching ©. Jako jedyni zapewniamy praktyki zawodowe prowadzenia coachingu z klientem w firmie TESCO POLSKA z klientami biznesowymi. Nad przebiegiem procesu czuwa Coach Mentor.

• Po egzaminach końcowych uczestnicy otrzymują certyfikat Centrum Edukacji Coachingu oraz Międzynarodowy Certyfikat Transforming Comunnication™

• Maksymalnie kładziemy nacisk na rozwój i praktykę – zajęcia w formie warsztatowej prowadzone przez doświadczonych, certyfikowanych coachów (ICF, ICC), praktyki w firmie, superwizje podczas Coach Forum ©, przeprowadzonych minimum 20 sesji coachingowych.

• Kurs spełnia kryteria dydaktyczne (ilość i jakość godzin szkoleniowych oraz mentoringu) konieczne do przystąpienia do procesu egzaminacyjnego w ICF celem uzyskania tytułu Coacha ACC.

• Kurs zorganizowany w ramach Centrum Edukacji Coachingu jest zmodyfikowanym oraz udoskonalonym programem studiów podyplomowych prowadzonych od 2006 roku. Sprawdzony już wielokrotnie. Program kursu

a wszystko to podczas:
• 7 zjazdów obejmujących 132 godziny szkoleniowe
• 10 godzin Mentor Coachingu w trakcie praktyk zawodowych w firmach
• 2 spotkań superwizyjnych z doświadczonym Coachem Opiekunem podczas Coach Forum ©

EXTRA BONUS 300 zł dla tych, którzy zdecydują się do 26 września 2011r

Tak więc jeśli chcesz:
• Zostać Coachem
• Lepiej zarządzać swoim zespołem
• Być Mentorem dla swoich podwładnych
• Doradzać innym w ich rozwoju osobistym lub zawodowym
• Lepiej rozumieć siebie …
…ten kurs jest dla Ciebie.
Ucz się
Kompleksowo! Intensywnie! Praktycznie!

Zaintrygowało Cię to?
Chcesz więcej informacji?
Chcesz się zapisać?
• więcej na: http://perla.edu.pl/Coaching_w_Biznesie.html
• informacje w sprawach merytorycznych – Małgorzata Klimczyk, kom. 601 477 764, mail: szkolenia@perla.edu.pl, biuro@perla.edu.pl

Transformuj siebie i świat – sięgnij po nową jakość życia.
Do zobaczenia w Krakowie
Przemko Stachowski

Przemko Stachowski Deco Arch -
Pracownia
Artystyczna
www.decoarch.com

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek

Deco Arch - Pracownia Artystyczna zaprasza wszystkich chętnych do udziału w Warsztatach artystycznej mozaiki marmurowej.

Obrazek

Jest to propozycja na kreatywne spędzenie wolnego czasu w nadchodzącą jesienną i zimową porę, kiedy aura mniej sprzyja wycieczkom w plener. Zajęcia odbywać się będą w ciepłej i jasnej pracowni Deco Arch w każdą sobotę w godzinach 9.00- 17.00 począwszy od 15.10.2011

Obrazek

Celem warsztatów jest zapoznanie się z techniką mozaiki marmurowej i realizacji wybranego wzoru metodą tradycyjną.

Obrazek

Proponujemy cykl bloków tematycznych:
I.Układanie mozaiki tradycyjnej metodą bezpośrednią - opus vermiculatum -(33cm x 33cm)- 6 spotkań w soboty
II.Układanie mozaiki tradycyjnej metodą lewostronną-
- opus vermiculatum
-(33cm x 33cm)- 6 spotkań w soboty
III.Układanie mozaiki w/g własnego projektu wybraną przez siebie techniką- (33cm x 33cm)- 6 spotkań w soboty
IV. Wakacyjne Warsztaty mozaiki artystycznej. Stacjonarnie w ośrodku agroturystycznym w okolicach Puszczy Kampinowskiej- 10 - 12 dni( oferta w przygotowaniu).
Jeden blok tematyczny (48h)to koszt 750.-

Obrazek

Uczestnicy warsztatów zachowują na własność swoje prace. Będą one niewątpliwie ozdobą w Waszych mieszkaniach i domach.

Obrazek

Jest to propozycja na niebanalne spędzenie wolnego czasu w miłej atmosferze pracowni Deco Arch
Zapraszamy!


Obrazek

Warsztaty odbywać się będą w Sochaczewie (56km od W-wy)
w pracowni przy ulicy Kozubowskiego 32
decoarch45@gmail.com
albo
przemko.stachowski@gmail.com
tel. kom.:
602 76 48 52
Zapraszam na stronę spotkania:
http://www.goldenline.pl/spotkanie/warsztaty-artystycz...
Aleksandra D.

Aleksandra D. Wysokie zdolności
interpersonalne,
doświadczenie w
kontak...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek


Skuteczna rekrutacja – czyli właściwy człowiek na właściwym miejscu


Cel szkolenia: Nabycie umiejętności przeprowadzania rekrutacji i selekcji pracowników w firmie lub dziale poprzez systemowe podejście do procesu kwalifikacji pracowników oraz rozumienie znaczenia postawy w interakcjach społecznych. Poznanie praktycznych sposobów tworzenia profili kompetencyjnych, prowadzenia rozmów kwalifikacyjnych i najnowszych narzędzi rekrutacyjnych.

Program

1. Interakcyjne podejście do rekrutacji- elementy dopasowania kandydata do organizacji,
- dopasowanie osoba- stanowisko pracy (person-job fit),
- dopasowanie osoba-organizacja (person-organization fit),
- zalety i wady rekrutacji wewnętrznej i zewnętrznej.

2. Atrakcyjność rekrutacyjna organizacji
- spójność zachowań pracowników,
- spójność wartości firmy „dbałość o ludzi”,
- tożsamość organizacyjna,
- droga rozwoju personalnego.

3. Tworzenie profilu stanowiska
- poziom wiedzy i umiejętności startowych,
- krytyczne parametry postawy,
- model kompetencji zawodowej a ocena okresowa pracownika,
- analiza pracy i opisu stanowiska w procesie rekrutacji.

4. Proces rekrutacji
- skuteczne metody rekrutacji,
- o co pytać, jakie testy stosować, na co zwracać uwagę,
- redagowanie ogłoszenia,
- analiza CV i listów motywacyjnych,
- rozmowa kwalifikacyjna I etap,
- rozmowa kwalifikacyjna II etap.

5. Błędy poznawcze, teoria atrybucji w procesie rekrutacji
- pułapki umysłu osób rekrutujących,
- zniekształcenia poznawcze,
- mężczyzna oceniający kobietę (i odwrotnie),
- błędy odrzucenia.

6. Metodologia i narzędzie Star Tracks™
- zadaniowo- kompetencyjny profil stanowiska,
- talent w znaczeniu funkcjonalnym,
- analiza oczekiwań organizacji w stosunku do osoby.

Termin 14-15 listopada 2011 roku
Więcej informacji znajdą Państwo na stronie http://www.inspire-szkolenia.pl

Pozdrawiam serdecznie,
Aleksandra Zemanek
Specjalista ds. sprzedaży
tel 12 429 40 98
aleksandra.zemanek@inspire-szkolenia.pl

INSPIRE Centrum Rozwoju Umiejętności s.c.
ul. Piłsudskiego 6, 30-109 Kraków
http://inspire-szkolenia.pl
Izabela D.

Izabela D. Specjalista ds.
kontaktów
biznesowych, ALT
Systemy Inform...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Szanowni Państwo,
Firma ALT Systemy Informatyczne serdecznie zaprasza Państwa do wzięcia udziału w warsztatach szkoleniowych pt. „Akademia Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji” organizowanych w ramach projektu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Szkolenie prowadzone będzie pod okiem profesjonalnych audytorów. Warsztaty składać się będą z 7 zjazdów. Całość zakończy się egzaminem i uzyskaniem certyfikatu audytora wewnętrznego systemów zarządzania bezpieczeństwem informacji według normy 27001.

Celem szkolenia jest przybliżenie tematyki zarządzania bezpieczeństwem informacji w firmie, a w szczególności:
 nabycie wiedzy z zakresu norm jakościowych związanych z obszarem zarządzania bezpieczeństwem informacji,
 nabycie wiedzy z zakresu przepisów prawa dotyczących ochrony danych osobowych,
 rozwinięcie kompetencji w zakresie praktycznego wdrażania systemów zarządzania bezpieczeństwem informacji.

Zakres szkolenia obejmuje:
 Normy ISO związane z bezpieczeństwem informacji,
 Prawne aspekty ochrony danych osobowych,
 Ochrona danych osobowych,
 Polityka Bezpieczeństwa Informacji,
 Audyt bezpieczeństwa,
 Zajęcia praktyczne,
 Przygotowanie do egzaminu,
 Egzamin.

Korzyści uczestnika:
Po zakończeniu szkolenia i zdaniu egzaminu uczestnicy uzyskają certyfikat audytora wewnętrznego systemów zarządzania bezpieczeństwem informacji według normy 27001 i będą mogli:
 Efektywnie zarządzać bezpieczeństwem informacji w firmie.
 Zdobyć wiedzy na temat sposobów realizacji wymogów płynących z nowelizacji ustawy
o ochronie danych osobowych
 Poznać zasady zgodnego z prawem przetwarzania danych osobowych
 Chronić dane osobowe przed zagrożeniami zewnętrznymi jak i wewnętrznymi.
 Zapobiegać naruszeniom danych osobowych w miejscu pracy.
 Zdobyć praktyczną wiedzę dotyczącą procedur związanych z naruszeniem zasad ochrony
danych osobowych
 Umiejętność przygotowania dokumentacji wymaganej przez ustawę o ochronie danych
osobowych

Koszt takiego szkolenia ze względu na fakt dofinansowania projektu przez Europejski Fundusz Społeczny wynosi
413,90 zł w przypadku przedsiębiorstw zatrudniających do 50 pracowników,
620,85 zł w przypadku przedsiębiorstw zatrudniających do 250 pracowników
827,79 w przypadku przedsiębiorstw zatrudniających powyżej 250 pracowników.

OSTATNIE WOLNE MIEJSCA!!!!!!!!!!!!!!!!!

Warsztaty odbywać się będą w siedzibie firmy ALT SI w Łodzi przy ul. Narutowicza 7/9. Szczegółowe informacje uzyskają Państwo pod numerem telefonu (42) 632-00-53
Sandra Rzewuska Kalinowska

Sandra Rzewuska
Kalinowska
Psycholog Sportu,
Trener rozwoju
osobistego

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek


MOJE TALENTY I WARTOŚCI CZYLI JAK BUDOWAĆ WŁASNĄ ŚCIEŻKĘ

Terminy do wyboru:
8 Października sobota 10:00-15:00
lub
5 Listopada sobota 10:00-15:00

Opis Warsztatu:
Warsztat będzie okazją do zastanowienia się nad swoimi priorytetami, wartościami, poszukania swoich mocnych stron. Na tej bazie będziemy budować poczucie pewności siebie i planować swoje cele krótko i długoterminowe. Jeśli jesteś osobą ambitną, stawiającą na swój rozwój osobisty, stoisz przed ważnymi wyborami - ten warsztat jest dla Ciebie.

Cele Warsztatu:
Budowanie poczucia pewności siebie
Poznanie swoich mocnych stron, atutów
Pokazanie metod skutecznego planowania i realizacji celów wynikających z własnej hierarchii wartości i wrodzonych predyspozycji Uświadomienie, że sukces można odnieść jeśli, wykorzystując swoje naturalne talenty, robimy to co sprawia nam radość
Refleksja nad własnymi wartościami jakimi kierujemy się w życiu
Motywacja uczestników do przemyślanego wyboru własnej ścieżki

A jak zajęcia ocenili uczestnicy:

„Prowadząca uzyskała wspaniały efekt otwarcia, ośmielenia, zintegrowania grupy i towarzyszenia jej w realizowanych podczas warsztatu działaniach w mądry i nie gwiazdorski sposób”

„(…) sporo rzeczy uzmysłowiłem sobie na nowo, metody do zastosowania w domu na co dzień. Dało mi tez refleksję, aby zastanowić się ponownie nad celami i wartościami w życiu)”

„Pozytywna energia, sporo materiałów. Bardzo dziękuję!”

„Bardzo miła atmosfera, dobre tempo”

„Dobra współpraca i kontakt. Zajęcia powinny trwać dłużej”

„Pierwszy raz nie miałam problemu z wypowiadaniem się na forum grupy – zasługa prowadzącej, która wprowadziła atmosferę luzu (w granicach rozsądku), wzajemnego poszanowania i sympatii.”

Prowadzący: mgr psychologii Sandra Rzewuska
Psycholog, absolwentka Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej. Ukończyła Psychologię Społeczną. Realizuje również studia podyplomowe "Psychologia w Sporcie". Wybór kierunku studiów ocenia jako jedną z lepszych decyzji. Jest ciągle pod wrażenie tego jak praca grupowa rozwija uczestników i samego trenera. Pełna energii uśmiechu zarówno na sali szkoleniowej jak i prywatnie. Zajmuje się głównie tematyką komunikacji, zarządzania sobą w czasie, wyznaczania celów, budowania pewności siebie. Poza godzinami pracy spotkacie ją na kortach tenisowych lub w jednej z włoskich restauracji. Sport i Włochy to dwie ważne pasje.

Lokalizacja: Warszawa (Powiśle) , Pra-co-wnia ul. Solec 81b lok A-58
(tuż przy moście Poniatowskiego)

Koszt: 60 zł / os. Cena obejmuje uczestnictwo w warsztacie, materiały, certyfikat.

Zapisy: zgloszenia@topwyszkoleni.p​l
Anna Foeller

Anna Foeller Kierownik ds.
Szkoleń

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Serdecznie zapraszam do udziału w wyjątkowej konferencji organizowanej w dniach 17-18.10.2011 przez trenerów warszawskiego Ośrodka Intra – Biznes.

W ramach Jesiennej Akademii profesjonaliści pracujący w obszarze trenerskim w biznesie, z trenerami, coachami, specjalistami HR pośród będą mieli dostęp do kilkunastu warsztatów.

Psychologiczna praca nad zmianą, budowanie zespołów, jak pracować nad treningiem zachowań - to tylko niektóre wątki poruszane podczas 3-4 godzinnych warsztatów.

Będzie to okazja do poznania nowych treści i programów szkoleniowych, trenerów i ich podejścia, a przede wszystkim do czerpania od innych i dzielenia się swoim doświadczeniem.

Program konferencji:

17.10.2011, poniedziałek

10.00-14.00 Blok pt.: ”Zmiany w organizacji”
wykład + warsztaty

14.00-15.00 przerwa obiadowa

15.00-19.00 Blok pt.: „Budowanie siły zespołu”
Wykład + warsztaty

18.10.2011, wtorek

10.00-14.00 Warsztaty dla trenerów i osób odpowiedzialnych za efektywność szkoleń

4.00-15.00 przerwa obiadowa

15.00-19.00 Warsztaty dla trenerów

Szczegóły programu:

http://intra-biznes.pl/category/71/plan-konferencji.html

Koszt uczestnictwa:

Pół dnia [10.00-15.00 lub 15.00-19.00] 103 zł (w tym 23% VAT)
Jeden dzień [10.00-19.00, w cenę pakietu wliczony obiad] 185 zł(w tym 23% VAT)
Dwa dni [w cenę pakietu wliczone obiady] 308 zł (w tym 23% VAT)

Zapisy:

Telefonicznie, poprzez kontakt z Sekretariatem Ośrodka Intra:
* tel. 22 892 00 66
* tel. 605 330 600
* fax./tel. 22 826 35 34

mailowo, na adres: akademia@osrodekintra.plAnna Foeller edytował(a) ten post dnia 26.09.11 o godzinie 15:12
Natalia Drobina

Natalia Drobina specjalista ds.
szkoleń, LinguaViva

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

„Zarządzanie przez jakość-program wsparcia mikro i małych przedsiębiorców”

Lingua Viva oraz Idea4 zapraszają mikro- i małe przedsiębiorstwa z powiatu poznańskiego
i wolsztyńskiego do udziału w szkoleniach współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

W ramach projektu „Zarządzanie przez jakość-program wsparcia mikro i małych przedsiębiorców”, każdy z uczestników skorzysta z 2 rodzajów szkoleń:
• Szkolenie z zakresu Total Quality Management (56x45min).
• Szkolenie z zakresu języka angielskiego-biznesowego (60x45min), z wykorzystaniem multimedialnej platformy e-learningowej, na wybranym poziomie zaawansowania.
Trwa rekrutacja na III edycję szkoleń (styczeń-kwiecień)Szczegółowe informacje o projekcie oraz przebiegu rekrutacji http://linguaviva.pl KONTAKT:tqm@linguaviva.pl

Projekt „Zarządzanie przez jakość-program wsparcia mikro i małych przedsiębiorców”, jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Wysokość dofinansowania wynosi 80% kosztów uczestnictwa, pozostałe 20% pokrywa instytucja zgłaszająca pracownika na szkolenie.

Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Następna dyskusja:

Szkolenia i konferencje HR ...




Wyślij zaproszenie do