Radosław Ł.

Radosław Ł. Logistic operative,
NDL.

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek


Szkolenie: Raliability Centered Maintenance
Termin: 6 - 7 października 2011
Miejsce: PPG Deco Polska Sp. z o. o. we Wrocławiu


Warsztat obejmuje swym zakresem największą ilość działań. Warsztat jest rozbity na cztery bloki, podczas których przeprowadza się szczegółowe analizy zaczynając od badania funkcjonalności maszyn i urządzeń, poprzez analizę pojawiających się błędów, na wypracowaniu odpowiednich metod diagnostycznych kończąc. Zakres działań poruszanych podczas warsztatów obejmuje zagadnienia dotyczące stworzenia pakietu zadań obsługi technicznej maszyn roboczych. Zagadnienia omawiane podczas szkolenia pozwolą na stworzenie właściwych programów profilaktycznych dostosowanych do danej maszyny lub instalacji technologicznej. Zadania te zostaną w odpowiedni sposób oszacowane pod względem i ich wykonywalności jak i kosztów bezpośrednio z nimi związanymi.
Cele szkolenia:
• poznanie natury powstawania uszkodzeń,
• poznanie technik przeprowadzania analizy FMEA,
• zastosowanie diagramu decyzyjnego RCM,
• techniki wyboru odpowiedniego programu zarządzania niezawodnością maszyn i urządzeń,
• oszacowanie kosztów przeprowadzanych zadań obsługi technicznej,
• analiza ryzyka zakresu zadań obsługi technicznej.

Wszelkich informacji na temat cyklu można uzyskać kontaktując
się bezpośrednio z Panem Radosławem Łukasikiem:
drogą telefoniczną nr: 505 575 644
drogą elektroniczną:radoslaw.lukasik@womasolution24.com
www:http://womasolution24.com/womasolution24/Wiadomosci.html
Agnieszka Hromiak

Agnieszka Hromiak Marketing & Sales
Manager, HeatQ
Technology

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

MIĘDZYNARODOWE SEMINARIUM PRODUKCYJNE

SKUTECZNA ORGANIZACJA SAMODOSKONALĄCA SIĘ
czyli co zrobić, by nasi pracownicy inicjowali zmiany
i angażowali się w ich realizację

Organizując seminarium „Skuteczna organizacja
samodoskonaląca...” postawiliśmy przed sobą zadanie podzielenia
się z Państwem doświadczeniem naszego międzynarodowego zespołu
doradców partnerskiej sieci Sustainable Performance Improvement
Network. Doświadczeniem wynikającym z
kilkunastoletniej pracy z firmami wdrażającymi z naszą pomocą
rozwiązania World Class Manufacturing, którego fundamentalnym
elementem jest ciągłe doskonalenie wyników przedsiębiorstwa
przez wszystkich jego pracowników.
Nasze seminarium nie będzie zwykłą konferencją. Organizujemy je
w formie warsztatów, symulacji i
dyskusji, by mogli Państwo nie tylko poznać sposoby tworzenia
skutecznej organizacji samodoskonalącej, ale również
„dotknąć jej” i „posmakować” kreując środowisko, które
motywuje do inicjowania i angażowania się w zmiany.

Zapraszamy i do zobaczenia!
 LeanQ Team (Polska)oraz czołowi doradcy firm partnerskich SPI
Network
 Quaternaire (Francja)
 Crealor (Hiszpania i Portugalia)
 FBE (Czechy i Słowacja)

06.10.2011 Hotel Hanza – Gdaosk, ul. Tokarska 6.

08.30 - 09.00 Rejestracja uczestników.
09.00 – 09.20 Powitanie i prezentacja LeanQ Team oraz SPI Network.
09.20 – 10.20 Warsztat: Co jest potrzebne pracownikom, by
inicjowali zmiany i angażowali się w ich realizację?
10.20 – 10.50 Przerwa kawowa.
10.50 – 12.30 Symulacja: Krytyczne elementy wdrożenia systemu
ciągłego doskonalenia.
12.30 – 13.10 Przerwa na lunch.
13.10 – 13.30 Case – study.
13.30 – 13.50 Podsumowanie: Jak zbudowad organizację
samodoskonalącą się?
13.50 – 14.00 Zakooczenie seminarium.

300 zł netto (za 1 lub 2 osoby z tej samej firmy) – cena ważna
do 20 września 2011
350 zł netto (za 1 lub 2 osoby z tej samej firmy) – cena ważna
po 20 września 2011
http://www.lean.info.pl/training/245/t/66
lub e-mail: ahromiak@lean.info.pl;
Nasze seminarium prowadzone będzie w języku polskim oraz
częściowo wyłącznie w języku angielskim.
Więcej informacji na http://lean.info.pl lub tel. 58 346 06 77 ; tel. 501 782 829
Michał Kudelski

Michał Kudelski Asystent, NASK

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Witam,

Jako jeden z wykładowców, mam przyjemność zaprosić Państwa do udziału w studiach podyplomowych “Bezpieczeństwo systemów informacyjnych wraz z technikami biometrycznymi”. Studia obejmują szeroki wachlarz zagadnień dot. bezpieczeństwa systemów IT, przy uwzględnieniu biometrii oraz aspektów prawnych i etycznych związanych z bezpieczeństwem.

Studia prowadzone są przez renomowaną uczelnię techniczną – Politechnikę Warszawską. Zajęcia odbywać się będą w Instytucie Automatyki i Informatyki Stosowanej na Wydziale Elektroniki i Technik Informacyjnych. Wśród wykładowców są nauczyciele akademiccy Politechniki Warszawskiej, Uniwersytetu Warszawskiego, a także praktycy zajmujący się zawodowo bezpieczeństwem IT. Wykłady wzbogacone będą praktycznymi zajęciami w nowoczesnym laboratorium biometrii.

Rekrutacja trwa do 30 września 2011r, studia startują w październiku 2011r. Więcej informacji można znaleźć na stronie http://www.BezpieczenstwoBiometria.org.pl oraz w folderze informacyjnym dostępnym pod linkiem http://www.bezpieczenstwobiometria.org.pl/docs/folder.pdf.

Pozdrawiam,
Michał Kudelski
Adam Pioch

Adam Pioch Storyteller,
storymaker, TEDx
prelegent,
współautor książ...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Ruszyła Akademia Skutecznego E-biznesu

W Poznaniu wystartowała Akademia Skutecznego E-biznesu. Co tydzień w czwartek odbywają się prelekcje i wykłady szkoleniowe związane z szeroko pojętym e-biznesem. Udział w prelekcjach jest DARMOWY wymagana jest jedynie wcześniejsza rezerwacja miejsca.

Wszystkie wykłady tworzą zamkniętą całość a każde spotkanie zgłębia jeden, konkretny temat. Po przejściu całości uczestnik będzie wiedział, jak podejść do biznesu w sieci.

Dokładne informacje, rezerwacji miejsca oraz tematu można
dokonać pod adresem:

http://AkademiaSkutecznegoE-biznesu.pl

Nie możesz uczestniczyć?

Spotkania są filmowane. Na powyższej stronie w "Archiwum" znajdziesz materiały z wiedzą przekazywaną na Akademii.
Michał Kudelski

Michał Kudelski Asystent, NASK

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Witam,

Jako jeden z wykładowców, mam przyjemność zaprosić Państwa do udziału w studiach podyplomowych “Bezpieczeństwo systemów informacyjnych wraz z technikami biometrycznymi”. Studia obejmują szeroki wachlarz zagadnień dot. bezpieczeństwa systemów IT, przy uwzględnieniu biometrii oraz aspektów prawnych i etycznych związanych z bezpieczeństwem.

Studia prowadzone są przez renomowaną uczelnię techniczną – Politechnikę Warszawską. Zajęcia odbywać się będą w Instytucie Automatyki i Informatyki Stosowanej na Wydziale Elektroniki i Technik Informacyjnych. Wśród wykładowców są nauczyciele akademiccy Politechniki Warszawskiej, Uniwersytetu Warszawskiego, a także praktycy zajmujący się zawodowo bezpieczeństwem IT. Wykłady wzbogacone będą praktycznymi zajęciami w nowoczesnym laboratorium biometrii.

Rekrutacja trwa do 30 września 2011r, studia startują w październiku 2011r. Więcej informacji można znaleźć na stronie http://www.BezpieczenstwoBiometria.org.pl oraz w folderze informacyjnym dostępnym pod linkiem http://www.bezpieczenstwobiometria.org.pl/docs/folder.pdf.

Pozdrawiam,
Michał Kudelski
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek

COPYWRITING – WARSZTATY W KATOWICACH

Warsztaty biznesowe. Skuteczna sprzedaż za pomocą słów.

Dowiedz się jak pisać:
- krótko
- treściwie
- i efektywnie


Tylko to, co "gęste". ZERO niesprawdzonych hipnotycznych teorii "domorosłych mistrzów słowa".
________________________________________

CO OTRZYMUJESZ?

Wiedzę, inspiracje, pomysły i cały pakiet przykładów na to:

* jak stworzyć efektywny list biznesowy, nagłówek, slogan, e-mail, ofertę, tekst strony www, brand story;
* jak skutecznie sprzedawać i przekazywać informacje za pomocą słów;
* jak "podkręcić" komunikat bez zmieniania faktów;
* jak skutecznie używać liczb w tekstach marketingowych i reklamowych;
* jak "zabrać się" do pisania, podkreślać korzyści, stworzyć hierarchię informacji;

... a przede wszystkim:
* jak MYŚLEĆ tak jak skuteczny, "rasowy" copywriter.

______________________________________

DODATKOWO OTRZYMUJESZ:

dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (przykłady, ćwiczenia, case study, linki) - zobacz bazę materiałów

______________________________________

JAK TO SZKOLENIE POMOŻE W TWOJEJ CODZIENNEJ PRACY?

Już od następnego dnia po szkoleniu:

* Skuteczniej komunikujesz się podczas rozmowy telefonicznej, spotkania, prezentacji;
* Obniżasz koszty i zwiększasz niezależność od zewnętrznych dostawców usług marketingowych.
* Dzięki lepszej komunikacji poprawiasz jakość relacji z Twoimi klientami i współpracownikami;

______________________________________

DLA KOGO TO SZKOLENIE
* Pracownik działu marketingu, promocji, PR, sprzedaży, copywriter.
* Osoba odpowiedzialna za komunikację z otoczeniem biznesowym firmy (z inwestorami, klientami, mediami, dostawcami itp.).
* Przedsiębiorca chcący zwiększyć efektywność komunikacji marketingowej swojej firmy.
______________________________________

PROGRAM W SKRÓCIE

• Krócej! Jak wydobyć i napisać to, co najważniejsze?
• Konkret – coraz cenniejszy!
• Wyróżniaj - jak i co wyróżniać?
• Subtelne różnice - duży efekt: jak zwiększyć skuteczność słów bez zmieniania faktów?
• Jakie słowa działają lepiej w konkretnej sytuacji (a które słabiej)? A kiedy i dlaczego te „zasady” „nie działają”?
• Język korzyści – czego możesz się „złapać” i jak to przedstawić odbiorcy?
• Dialog z odbiorcą – jak go bardziej zaangażować?
• Język marki
• Wewnętrzny PR – teksty na eventy. Teksty... o nas samych. Z humorem, ale... bez idiotyzmów!
• Brand story - opowiedz ciekawą historię o produkcie
• List biznesowy (tradycyjny i e-mail)
• Jak skuteczniej komunikować liczby?
• Jak działać na wyobraźnię i zwiększyć dramaturgię komunikatu przez liczby?
• Zero - szara eminencja
• Jak skuteczniej komunikować upływ czasu, kwoty pieniężne?
• Nagłówek: jak tworzyć? Porównanie: dobry – słabszy (dlaczego?). Wpadki.

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE – praca w grupach i indywidualna

PRZYKŁADY: teksty sprzedażowe, wizerunkowe, eventowe. Jak powstał ten slogan? Nagłówki, tytuły w akcji. Listy biznesowe, e-maile.
______________________________________


PROWADZĄCY
PRAKTYK, reklamowy "frontowiec". Senior copywriter (m.in. Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus), projektant, właściciel studia komunikacji marketingowej. Kieruje się przesłaniem, że marketing i reklama służą finalnie sprzedaży, a nie wygrywaniu festiwali. Pracował m.in. dla Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Link4, Mastercook, Masterfoods, Microsoft, Plus GSM, Porsche, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia i in.

______________________________________

INFO
Termin: 20-21 października 2011 (czw.-pt.)
Miejsce: KATOWICE, ul. 3 Maja 6/8.
Cena: 1270 zł NETTO (+ 23% VAT).
Czas: 2 dni warsztatów, porad, przykładów, ćwiczeń z tworzenia komunikatów marketingowych.

Sprawdź na:http://www.szkoleniapraktyczne.pl/szkolenia/reklama-i-...

______________________________________

Jak tworzyć skuteczniejsze materiały marketingowe? Przyjdź na to szkolenie
Izabella Przywojska (Kapuściak)

Izabella Przywojska
(Kapuściak)
organizacja szkoleń
„od A do Z"

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

http://prince2.akn.plIzabella Kapuściak edytował(a) ten post dnia 13.09.11 o godzinie 14:26
Joanna Borysiewicz

Joanna Borysiewicz Pracownia Horse
Feedback -
współpraca z
HorseSense w obsz...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Ostatni tydzień zapisów na warsztaty "Ścieżka rozwoju":
http://pracowniaszkoleniowa.pl/warsztaty-rozwoju-osobi...
ŚCIEŻKA ROZWOJU - COUCHING Z KOŃMI
Warsztaty według koncepcji Horse Assisted Education.
Katarzyna Ć.

Katarzyna Ć. Rozliczeniowiec,
naliczeniowiec,
archiwsta:)

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Serdecznie zapraszam na szkolenia:

Prawo dla asystentek zarządu

Termin: 26-27 września 2011

Więcej informacji na stronie:
http://www.aridotacje.pl/szkolenia/otwarte/ekonomiczno...

Kontakt
szkolenia@aridotacje.pl
71/ 354 07 93
Aleksandra D.

Aleksandra D. Wysokie zdolności
interpersonalne,
doświadczenie w
kontak...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek


Budowanie i motywowanie zespołu – czyli trening skutecznego lidera

Cel szkolenia: Rozwój wiedzy i umiejętności z zakresu budowania i motywowania zespołów zorientowanych na osiąganie rezultatów. Praktyczny trening umiejętności przywódczych, analiza konkretnych narzędzi zarządczych.

Program

1. Budowanie autorytetu lidera- Role, cele i zadania lidera zespołu
- Normy i wartości jako fundament pracy grupy
- Cztery filary autorytetu lidera
- Zasady polityki otwartości

2. Komunikacja i przepływ informacji w zespole
- Odzwierciedlanie potrzeb i emocji na poziomie świadomym i nieświadomym
- Prowadzenie skutecznej rozmowy:
- Siła pytań
- Konstruktywna krytyka
- Parafraza
- Argumentacja bazująca na potrzebach członków zespołu

3. Analiza (członków) zespołu
- Wiedza, umiejętności i poziom motywacji
- Potrzeby osobiste (rozwojowe) vs cele i zadania zespołu
- Formalne i nieformalne role pełnione w grupie
- Typy osobowości wg modelu (Meyers-Briggs)

4. Zarządzanie sytuacyjne
- Model Hersey’a-Blancharda
- Metaprogramy/modele zachowań członków zespołu(rozpoznawanie i adekwatne motywowanie)
- Konflikt w zespole (diagnostyka, zapobieganie, gaszenie)

5. Delegowanie i kontrola zadań

- Cele i korzyści wynikające z delegowania
- Co i komu można delegować
- Delegowanie vs „spychologia”
- Kontrola w trakcie realizacji

6. Coaching dla efektywności i rozwoju
- Pochwała vs motywująca nagana
- Feedback
- Pytania skalujące i naprowadzające
- Osobisty przykład lidera

7. Sesja konsultacyjna

Trener-praktyk zarządzania udziela odpowiedzi na pytania uczestników.

Termin 17-18 października 2011 roku
Więcej informacji znajdą Państwo na stronie http://www.inspire-szkolenia.pl

Pozdrawiam serdecznie,
Aleksandra Zemanek
Specjalista ds. sprzedaży
tel 12 429 40 98
aleksandra.zemanek@inspire-szkolenia.pl

INSPIRE Centrum Rozwoju Umiejętności s.c.
ul. Piłsudskiego 6, 30-109 Kraków
http://inspire-szkolenia.pl
Grzegorz Orchowski

Grzegorz Orchowski "Czas i tak upłynie"

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Witam serdecznie,

Szukam informacji gdzie kosmetyczka w wojewodztwie zachodniopomorskim może uzsykac odpowiednie certyfikaty/dokumenty uprawniajace do udzielania szkoleń z zakresu kosmetyki?

Prosze o informacje zwrotna na priv.

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Szanowni Państwo,

W imieniu skills sp. z o.o. chcielibyśmy zaprosić do udziału w szkoleniach z zarządzania projektami (PRINCE2®,PMBOK®Guide), programami (MSP®), ryzykiem (M_o_R®), oraz biurami projektu, programu i portfela (P3O®).

Wyjątkowo u nas:
- kameralne grupy szkoleniowe, nieprzekraczające 12 osób,
- możliwość zdania w trakcie 5 dniowego szkolenia 2 egzaminów (Foundation, Practitioner) i uzyskania wyników od razu,
- możliwość udziału w szkoleniu i egzaminie (Foundation, Practitioner) przez Internet z dowolnego miejsca na świecie,
- materiały szkoleniowe w postaci papierowej i elektronicznej od międzynarodowych partnerów (AFA http://www.afaprojects.com i Velociteach http://www.velociteach.com/),
- licencje na "Project in a box Community Edition" http://www.projectinabox.org.uk/ – oprogramowanie w języku polskim do zarządzania projektami PRINCE2® i programami za pomocą MSP®,
- wsparcie poszkoleniowe w postaci pytań doradczych do trenera,
- coaching dla Kierowników Projektów i coaching przy aplikacji PMP® http://skills.pl/coaching.php

Trenerzy:
Nasze szkolenia prowadzone są przez trenerów, którzy są ekspertami i praktykami w dziedzinie zarządzania http://skills.pl/ludzie.html

Zapraszamy na nasze szkolenia otwarte, dostępne na terenie całego kraju, w terminach:

PRINCE2®: 19-23.IX.2011, 03-07.X.2011, 17-21.X.2011, 14-18.XI.2011, 28.XI-02.XII.2011, 12-16.XII.2011

CAPM®/PMP®: 10-12.X.2011, 07-09.XI.2011, 19-21.XII.2011

P3O®: 24-28.X.2011

M_o_R®: 05-09.XII.2011

Aby zapisać się na szkolenie prosimy o kontakt: info@skills.pl, http://shop.skills.pl lub tel. 22 216 60 61 lub 801 00 666 7.

Więcej informacji o szkoleniach i firmie skills: http://skills.pl

Serdecznie zapraszamy

Zespół skills

PRINCE2® jest znakiem handlowym Office of Government Commerce zarejestrowanym w Zjednoczonym Królestwie i innych krajach
M_o_R® jest znakiem handlowym Office of Government Commerce zarejestrowanym w Zjednoczonym Królestwie i innych krajach
P3O® jest znakiem handlowym Office of Government Commerce
MSP® jest znakiem handlowym Office of Government Commerce zarejestrowanym w Zjednoczonym Królestwie i innych krajach
Swirl logo™ jest znakiem handlowym Office of Government Commerce
PMI®, PMBOK® are Registered Trade Mark of the Project Management Institute
Magdalena Grzyb

Magdalena Grzyb Szkoła Główna
Handlowa w Warszawie

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Jak bardzo sukces firmy zależy od jej strategii, a jak bardzo od zmian na rynku?
Czy wiesz jak liderzy osiągnęli sukces w swojej niszy rynkowej?
Zobacz, w jaki sposób małe i średnie firmy odniosły ten sukces i obroniły się przed kryzysem.

Weź udział w bezpłatnym projekcie szkoleniowo - doradczym i wejdź na wyższy poziom rozwoju biznesu.
Skorzystaj z wiedzy praktyków i prawdziwych przykładów innych przedsiębiorstw.

Szkolenie odbędzie się w Warszawie w dniach 19-23.09, w firmie ASAP 24, Al. Jerozolimskie 81, 7 piętro

Zgłoszenie do udziału w szkoleniu proszę kierować na @ katarzyna.talarczyk@asap24.pl

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zapraszam na studia!!
http://www.sgh.waw.pl/ksztalcenie/podyplomowe/spis/coa...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zapraszam na studia!!
http://www.sgh.waw.pl/ksztalcenie/podyplomowe/spis/coa...
Izabella Przywojska (Kapuściak)

Izabella Przywojska
(Kapuściak)
organizacja szkoleń
„od A do Z"

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI METODYKĄ PRINCE2®
- akredytowane szkolenia, Warszawa

Akademia Szybkiej Nauki jest jednym z nielicznych ośrodków szkoleniowych w Polsce, który poddał się procesowi akredytacji w APM Group, co daje nam możliwość organizowania akredytowanych szkoleń i egzaminów w zakresie metodyki PRINCE2.

PRINCE2(R) Foundation - 17-19.10.2011
PRINCE2(R) Practitioner - 20-21.10.2011

CENY OD 2500 ZŁ BRUTTO !!!

SZCZEGÓŁY SZKOLENIA

Zadzwoń i dowiedz się więcej:
Izabella Kapuściak
502-190-259
iza.kapusciak@akn.pl
http://prince2.akn.pl

-------------------------------------------------------------------
PRINCE2® jest znakiem handlowym Office Of Government Commerce zarejestrowanym w Zjednoczonym Królestwie i innych krajach.
Bartosz Wróbel

Bartosz Wróbel rezerwacje-slubne.pl
project founder,
Gorrion project
fo...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek


Młoda Para XXI wieku - kim jest, czego oczekuje?
Jak skutecznie do niej dotrzeć ze swoją ofertą?

Konferencja ma zasięg ogólnopolski. Odbędzie się w nowoczesnych i przestronnych wnętrzach Centrum Konferencyjnego Jordana w Katowicach.

Ile trzeba wysiłku, aby nie pozostać w tyle za konkurencją? Jakie są trendy ślubne? Jak robi to konkurencja?
Porady specjalistów z branży ślubnej!
Poświęć swój jeden dzień na udział w I Konferencji Branży Ślubnej.
Specjaliści z branży oraz specjaliści od marketingu odpowiedzą na Twoje pytania.

Konferencja, na którą Cię zapraszamy - będzie spotkaniem ludzi z branży ślubnej, okazją do wymiany doświadczeń i nawiązania kontaktów, które mogą stać się punktem wyjścia do lepszej znajomości rynku.

Zapraszam na stronę konferencji.
Zapraszam również na goldenline'ową stronę spotkania.

Na wszelkie pytania chętnie odpowiem!Bartosz Wróbel edytował(a) ten post dnia 21.09.11 o godzinie 15:03
Łukasz Łukaszewicz

Łukasz Łukaszewicz Trener/ Coach/
Terapeuta
Racjonalnej Terapii
Zachowania/A...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Już w październiku 6 EDYCJA
Coaching w Biznesie ©

Ucz się i Praktykuj podczas rocznego kursu
wyjątkowa oferta na rynku
CENTRUM EDUKACJI COACHINGU
w Krakowie

teraz w nowej, udoskonalonej odsłonie

• ABSOLUTNA UNIKATOWOŚĆ NA RYNKU POLSKIM – Praktykuj Coaching ©. Jako jedyni zapewniamy praktyki zawodowe – prowadzenie sesji coachingowych w firmie z klientami biznesowymi. Nad przebiegiem procesu czuwa Coach Superwizor.

• Po egzaminach końcowych uczestnicy otrzymują certyfikat Centrum Edukacji Coachingu oraz Międzynarodowy Certyfikat Transforming Comunnication™

• Maksymalnie kładziemy nacisk na rozwój i praktykę – zajęcia w formie warsztatowej prowadzone przez doświadczonych, certyfikowanych coachów (ICF, ICC), praktyki w firmie, superwizje podczas Coach Forum ©, przeprowadzonych minimum 20 sesji coachingowych.

• Kurs spełnia kryteria dydaktyczne (ilość i jakość godzin szkoleniowych oraz mentoringu) konieczne do przystąpienia do procesu egzaminacyjnego w ICF celem uzyskania tytułu Coacha ACC.

• Kurs zorganizowany w ramach Centrum Edukacji Coachingu jest zmodyfikowanym oraz udoskonalonym programem studiów podyplomowych prowadzonych od 2006 roku. Sprawdzony już wielokrotnie. Program kursu

a wszystko to podczas:
• 7 zjazdów obejmujących 132 godziny szkoleniowe
• 10 godzin Mentor Coachingu w trakcie praktyk zawodowych w firmach
• 2 spotkań superwizyjnych z doświadczonym Coachem Opiekunem podczas Coach Forum ©

EXTRA BONUS 300 zł dla tych, którzy zdecydują się do 20 września 2011r

Tak więc jeśli chcesz:
• Zostać Coachem
• Lepiej zarządzać swoim zespołem
• Być Mentorem dla swoich podwładnych
• Doradzać innym w ich rozwoju osobistym lub zawodowym
• Lepiej rozumieć siebie …
…ten kurs jest dla Ciebie.
Ucz się
Kompleksowo! Intensywnie! Praktycznie!

Zaintrygowało Cię to?
Chcesz więcej informacji?
Chcesz się zapisać?
• więcej na: http://perla.edu.pl/Coaching_w_Biznesie.html
• informacje w sprawach merytorycznych – Małgorzata Klimczyk, kom. 601 477 764, mail: szkolenia@perla.edu.pl, biuro@perla.edu.pl

Transformuj siebie i świat – sięgnij po nową jakość życia.
Do zobaczenia w Krakowie
Kinga K.

Kinga K.
strategic/operationa
l marketing,
performance
marketing, v...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

TECHNIKI INNOWACJI W BIZNESIE: JAK SKUTECZNIE SPRZEDAWAĆ I KORZYSTNIE NEGOCJOWAĆ -rusza II edycja bezpłatnego cyklu szkoleń dla Małopolski!

Przedstawimy vademecum skutecznego przedsiębiorcy, a w nim m.in.:

•techniki efektywnej sprzedaży
•skuteczne negocjacje handlowe
•kreowanie profesjonanego wizerunku
•budowanie korzystnej relacji handlowej
•bank rozwiązań trudnych sytuacji w kontakcie z klientem

Akademia Rozwoju Biznesu zaprasza na bezpłatny cykl szkoleń finansowanych z budżetu UE. Warunek uczestnictwa: zatrudnienie lub prowadzenie działalności w woj. małopolskim.

Profil BENEFICJENTA naszego szkolenia: przedstawiciel handlowy, sprzedawca, osoba zajmująca się obsługą klienta, o niskim stażu pracy, zatrudniona w małym/mikro przedsiębiorstwie w województwie małopolskim lub prowadząca działalność gospodarczą zarejestrowaną w tym woj. - jeśli odnajdujesz siebie na tej liście, to właśnie szkolenie sprofilowane dla CIEBIE.

Zapewniamy:
• 9 dni szkoleń stacjonarnych w Krakowie (w ciągu tygodnia) i 6 dni szkoleń wyjazdowych w Wieliczce (w weekendy)
• bezpłatny udział we wszystkich szkoleniach
• pełny catering
• zakwaterowanie podczas sesji wyjazdowych
• bezpłatne materiały szkoleniowe
• odpowiednio wyposażone sale wykładowe
• zajęcia w 12 osobowych grupach

Do zapoznania się ze szczegółowym programem szkolenia, zaproszeniem video i opinią uczestników projektu, zapraszam pod adres:
http://akademiarozwojubiznesu.pl/index.php?option=com_...

Warunki rekrutacyjne:
• wykształcenie co najmniej średnie,
• zatrudnienie w małym lub mikro przedsiębiorstwie z województwa małopolskiego ALBO prowadzenie własnej działalności gospodarczej zarejestrowanej w tym województwie,
• staż pracy u obecnego pracodawcy nie przekraczający 2 lat (dotyczy zatrudnionych) lub prowadzenie własnej działalności nie dłużej niż 2 lata,
• wynagrodzenie netto z umowy o pracę na poziomie co najmniej 1200,00 zł netto (zatrudnieni) ALBO średni dochód miesięczny nie mniejszy niż 2740,31 zł brutto (dotyczy przedsiębiorców),
• zameldowanie w woj. małopolskim.

Terminy:
od października do listopada (II grupa)
od listopada do grudnia (III grupa)

Organizator:
Szkolenia będą organizowane i prowadzone przez Akademię Rozwoju Biznesu we współpracy z firmą JWS Jagielończyk.

ZGŁOŚ SIĘ JUŻ TERAZ WYPEŁNIAJĄC FORMULARZ POD ADRESEM:
http://akademiarozwojubiznesu.pl/index.php?option=com_...

Kontakt:
Piotr Chmielewski
tel. 600633610
Kinga Kalińska
tel. 516 196 995
Akademia Rozwoju Biznesu
kontakt@AkademiaRozwojuBiznesu.pl
http://AkademiaRozwojuBiznesu.plKinga Kalińska edytował(a) ten post dnia 17.09.11 o godzinie 23:11

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Dowiedz się JAK SKUTECZNIE ZARZĄDZAĆ przedsiębiorstwem w aktualnych warunkach wolnego rynku, JAK OPRACOWAĆ EFEKTYWNY PLAN STRATEGICZNY oraz JAKICH BŁĘDÓW UNIKNĄĆ przy projektowaniu przyszłości dla swojej firmy.

Zapraszam na szkolenie ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE MAŁYMI I ŚREDNIMI PRZEDSIĘBIORSTWAMI W NOWOCZESNEJ GOSPODARCE,
Wrocław 28-29 września 2011


Szkolenie poprowadzi ekspert w dziedzinie zarządzania strategicznego i strategii finansowej firm Arkadiusz Derkacz, wykładowca warszawskiej SGH i dyrektor finansowy kilku polskich przedsiębiorstw.

SĄ JESZCZE WOLNE MIEJSCA!

KONTAKT
tomasz.michna@gigacon.pl
22 427 36 42

Więcej informacji o szkoleniu na stronie: http://moneycon.pl/zarzadzanie-strategiczne.

Pozdrawiam,
Tomasz Michna

Następna dyskusja:

Szkolenia i konferencje HR ...




Wyślij zaproszenie do