Aleksandra D.

Aleksandra D. Wysokie zdolności
interpersonalne,
doświadczenie w
kontak...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek


Psychologia nowoczesnej sprzedaży - czyli co każdy handlowiec wiedzieć powinien

Cel szkolenia: Poznanie nowoczesnych zasad sprzedaży zgodnych z Perswazyjnym Formatem Sprzedaży. Rozwijanie umiejętności składania deklaracji potencjału. Uświadomienie najczęściej popełnianych błędów podczas rozmów i spotkań z Klientami. Wypracowanie standardów sprzedaży swojej oferty.

Program

1. Perswazja – etyczne wywieranie wpływu
- etyka w sprzedaży,
- różnica między manipulacją a perswazją,
- siła perswazji w sprzedaży.

2. Nowy rynek i nowoczesna sprzedaż
- oczekiwania Klientów wobec handlowców,
- sprzedaż perswazyjna – czy da się tego nauczyć,
- cechy sprzedawcy na nowym rynku,
- krytyczne umiejętności nowoczesnego handlowca.

3. Zasady perswazyjnej komunikacji w kontakcie z Klientem
- komunikacja sprawna a skuteczna,
- narzędzia skutecznej komunikacji,
- kanały porozumiewania się i zasada dostrajania,
- co mówi mowa ciała Klienta,
- matryca aktywnego umysłu a sprzedaż.

4. Co wyznacza efektywność w sprzedaży
- uniwersalny model sprzedaży,
- gdzie skuteczny handlowiec kieruje swój czas i energię,
- planowanie wizyt – czy warto,
- historia Klienta punktem wyjścia w planowaniu pracy,
- metoda SMART w planowaniu wizyt u Klienta.

5. Rola standaryzacji pracy handlowców
- standardy pracy działu handlowego,
- perswazyjny Format Sprzedaży,
- definiowanie deklaracji potencjału,
- metody sondowania i kreowania potrzeb Klienta,
- zasada: Potrzeba Cecha Korzyść,
- język korzyści,
- zastrzeżenia Klienta jako element procesu sprzedaży.

6. Sesja konsultacyjna
- uczestnicy odnoszą wypracowaną wiedzę do własnej praktyki i wypracowują indywidualne standardy sprzedażowe swojej oferty.

Termin 12 - 13 września 2011 roku

Więcej informacji znajdą Państwo na stronie http://www.inspire-szkolenia.pl

Pozdrawiam serdecznie,
Aleksandra Zemanek
Specjalista ds. sprzedaży
tel 12 429 40 98
aleksandra.zemanek@inspire-szkolenia.pl

INSPIRE Centrum Rozwoju Umiejętności s.c.
ul. Piłsudskiego 6, 30-109 Kraków
http://inspire-szkolenia.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Czy zapoznałeś się już z tekstem ustawy z dnia 1 lipca 2011 r. o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz niektórych innych ustaw?

Czy wiesz jak wprowadzone zmiany wpłyną na przedsiębiorstwo i twoją pracę?

Zapraszamy Państwa na szkolenie:
ZMIANY PRZEPISÓW W ZAKRESIE GOSPODAROWANIA ODPADAMI KOMUNALNYMI – NOWELIZACJA


Czy wiesz?
- Jakie nowe zadania dla samorządu wojewódzkiego i gminnego wprowadza ustawa z dnia 1 lipca 2011 r. o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach?
- Co to jest regionalny zakład przetwarzania odpadami komunalnymi?
- Jak zmieniły się prawne instrumenty planistyczne w tym zakresie?
- Jakie zmiany zostały wprowadzone w zasadach zarządzania gospodarowania odpadami komunalnymi?
- Jakie są zasady dotyczące wydawania zezwoleń na prowadzenie działalności odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości?
- Jakie kryteria wyboru powinny być brane pod uwagę przy wyborze przedsiębiorców odpowiedzialnych za odbiór odpadów na terenie gminy?
- Jak właściwie określić wysokość opłat za zagospodarowanie odpadów komunalnych oraz pobierania i dysponowania tymi opłatami?
- Kto i z jakich powodów może nałożyć kary na podmioty nie wywiązujące się ze swoich obowiązków?
- Jak została rozszerzona sprawozdawczość gmin, marszałków województw i przedsiębiorców w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi?
- Jakie nowe pojęcia dotyczących gospodarki i gospodarowania odpadami komunalnymi zostały wprowadzone przez ustawę o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz niektórych innych ustaw ?

Szkolenie prowadzić będzie: Adwokat, prawnik zarządzający. Członek Izby Adwokackiej w Krakowie, Absolwent Wydziału Prawa i Administracji, Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, Absolwent studiów doktoranckich w Katedrze Publicznego Prawa Gospodarczego Wydziału Prawa i Administracji UJ, Noble Manhattan Coaching. Wykładowca na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz
na studiach podyplomowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie (współpracuje z Regionalnym Ośrodkiem Kształcenia Kadr przy Izbie Skarbowej w Krakowie), Wykładowca i ekspert w licznych instytucjach szkoleniowych (szkolenia i konsultacje m.in. dla Ministerstwa Infrastruktury, Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej, Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych oraz wielu spółek giełdowych), Członek Trinity Capital Business Network.

Czas i miejsce szkolenia: 16 wrzesień 2011 r. , Warszawa - Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej, ul. Koszykowa 79, w godzinach 10.00-16.00

Cena udziału w szkoleniu: 590 netto (do podanej ceny należy doliczyć 23% VAT =725,70 zł brutto)
W cenie szkolenia: Serwis kawowy, lunch w trakcie zajęć, materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia.

Zgłoszenie do wysłania faksem na numer: (22) 811 36 74 lub podpisane i zeskanowane drogą elektroniczną na adres: zgloszenie@eurokadry.pl
Dodatkowe pytania, szczegółowy program szkoleń, tel.22 8111222, 22 6140932
Potwierdzenie uczestnictwa: na 5 dni przed szkoleniem

W celu uzyskania rabatu na dane szkolenie w wysokości 5% od całości zamówienia netto, wprowadź na karcie zgłoszenia podany poniżej czterocyfrowy kod: 9933

Małgorzata Kulesza

Obrazek

AKADEMIA EUROKADRY
tel.22 486 44 11
fax 22 811 36 74
malgorzata_kulesza@eurokadry.pl
http://www.eurokadry.com.plMałgorzata Kulesza edytował(a) ten post dnia 30.08.11 o godzinie 15:58

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

AkcjaSerca.pl

biuro@akcjaserca.pl

KURS

KWALIFIKOWANEJ PIERWSZEJ POMOCY

---------------------

Planowany termin:

15-18 wrzesień 2011

Nowy Targ

WOLNE MIEJSCA!

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Kursy na

MŁODSZEGO RATOWNIKA WOPR,

Ratownika WOPR, Specjalizacje Ratownicze
oraz Kursy na Sternika Motorowodnego

SEZON 2011:
Obozy Ratownicze:

30.08-02.09 Podhale

23-25.09.2011 Zakopane

Kurs Basenowy

Specjalizacja Śródlądowa:
02 wrzesień 2011

Specjalizacja Basenowa:
03 wrzesień 2011

Rabaty przy większej ilości kursów!
Istnieje możliwość płatności ratalnej!
Rafał Tryścień

Rafał Tryścień Redaktor naczelny
portalu
www.student.lodz.pl

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

"Wykorzystywanie umiejętności teatralnych w biznesie"
3 – 4.09.2011r.
Łódź

Pomiędzy teatrem a biznesem istnieje bardzo dużo podobieństw. Teatralna jest już sama sytuacja spotkania sprzedawcy (kontrahenta) z klientem. Jeden jest widzem a drugi aktorem. Każdy aktor musi być skuteczny, jeżeli chce przekonać widza.

W tym celu stosuje określone techniki, konieczne, aby osiągnąć założony efekt. Jednak nawet najbardziej utalentowany aktor nie będzie skuteczny, jeżeli nie zrozumienie i odpowiednio nie wykorzysta swoich wrodzonych predyspozycji i umiejętności; jeżeli, z jednej strony, odpowiednio nie skupi się na celu swojej gry, a z drugiej, nie zdobędzie koniecznego do jego realizacji warsztatu i odpowiednio nie zapanuje nad nim.

To ciało i głos aktora są najbardziej istotne. Umiejętność panowania nad własną mimiką, głosem i ciałem gwarantuje sukces.

Szkolenie obejmuje:

Przedstawienie podobieństw między sytuacją teatralną a sytuacją biznesową,
Porównanie skuteczności aktora ze skutecznością negocjatora/sprzedawcy,
Ćwiczenia z zakresu:
komunikacji,
prezentacji,
uruchomienia własnej ekspresji, jako skutecznego instrumentu komunikacji,
panowania nad ciałem, głosem, jako determinantami sukcesu,
Ćwiczenia głosu, które pozwolą być bardziej interesującym dla odbiorców i skutecznym,
Zabawę teatralną,

Profil uczestników:

Grupą docelową szkolenia są pracownicy PR i HR, sprzedawcy, lektorzy oraz osoby, które z racji swojego zawodu czy stanowiska prowadzą prezentacje produktów i usług, a także przedstawiają plany i zadania, prowadzą zebrania i szkolenia.

Szkolenie adresowane jest również do osób, które chcą uruchomić własny potencjał twórczy, rozbudzić wrażliwość artystyczną, wyobraźnię i kreatywność.

Szkolenie prowadzą:

mgr Sylwia Gaj – magister sztuki, pedagog, aktorka
mgr Michał Rzepka – reżyser teatralny

Szkolenia prowadzone przez reżysera teatralnego i aktorkę pozwolą na spotkanie z własnymi możliwościami i ograniczeniami, dzięki czemu przyczynią się do zwiększenia własnego potencjału twórczego oraz biznesowej skuteczności.

Pamiętajmy, że to właśnie reżyser wyznacza aktorowi cele i kierunki, wskazując jak ma używać swojego głosu i ciała, pomagając mu uzyskać zamierzony efekt.

Czas trwania:

Dwa dni:

1 dzień (03.09) – zajęcia odbywają się od godz. 9.00 – 18.00

2 dzień (04.09) – zajęcia odbywają się od godz. 9.00 – 16.00

Metoda prowadzenia zajęć: Zajęcia w formie praktycznej

Więcej informacji oraz zgłoszenia: szkolenia@aktorbiznesu.pl

Zobacz także profil Sylwia Gaj Szkolenia dla biznesu na Facebook`u: http://www.facebook.com/pages/Sylwia-Gaj-Szkolenia-dla...

http://www.aktorbiznesu.pl


Obrazek

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Lataj bez strachu - pokonaj strach przed podróżowaniem samolotem.

Podróżowanie samolotem może być przyjemne! Jeśli tak nie myślisz, sprawdź nasz kurs Lataj bez strachu!

Jeśli odczuwasz strach przed lataniem lub czujesz dyskomfort podczas podróży samolotem, zapraszamy do wzięcia udziału w kursie Lataj bez strachu, na którym:

- uzupełniamy wiedzę na temat m.in. organizacji przewozu lotniczego, pilotażu i bezpieczeństwa na pokładzie, której brak może być jedną z przyczyn stresu i obaw przed podróżą samolotem;
- omawiamy genezę lęku i strachu i analizujemy czynniki je wywołujące;
- nauczymy Cię nowych strategii radzenia sobie z napięciem, lękiem i stresem i przećwiczymy je podczas rejsu samolotem.

Program
Program kursu wykorzystuje najlepsze międzynarodowe doświadczenia i w całości został przygotowany przez polskich ekspertów. Oparliśmy jego ramy na badaniach marketingowych z uwzględnieniem specyfiki polskiego pasażera i jego wymagań.

Prowadzący
Głównym atutem naszego kursu są ludzie, odpowiadający za jego przygotowanie i prowadzenie. To wyjątkowi profesjonaliści, związani od lat z branżą lotniczą i z dużym doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń.

Czas trwania szkolenia
1 dzień, ok. 10 godzin

Więcej informacji na http://www.latajbezstrachu.pl

My wiemy co zrobić, abyś mógł poczuć przyjemność z podróżowania samolotem!Igor Pruski edytował(a) ten post dnia 23.08.11 o godzinie 15:11

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Już w ten wtorek - 30 sierpnia 2011 roku, w hotelu Courtyard w Warszawie - mamy zaszczyt zaprosić Państwa na IV edycje konferencji E-commerce MoneyCon.

Konferencja całkowicie BEZPŁATNA

Konferencja będzie poświęcona biznesowi XXI wieku - handlu w Internecie.

Uzyskają Państwo informacje na temat najnowszych wiadomości oraz trendów z dziedziny E-commerce.
Będą Państwo mieli okazję poznać uznanych ekspertów i praktyków, którzy podzielą się z Państwem swoim doświadczeniem.

Poruszane tematy:

- sukcesy I porażki projektów e-commerce
- użyteczność strony www
- elektroniczny podpis
- budowa i udoskonalenie e-sklepu
- systemy zarządzania treścią stron www
- pozycjonowanie
- E-procurement
- bezpieczeństwo transakcji elektronicznych, kompleksowe rozwiązania płatności elektronicznych
- ochrona e-commerce
- e-marketing

Uczestnikom zapewniamy BEZPŁATNIE:

- komplet materiałów konferencyjnych
- przerwę kawową
- możliwość uczestniczenia w wybranych wykładach

Na zakończenie zostaną rozlosowane nagrody m.in:
3 dostępy do szkolenia online z Google AdWords

Wydarzenie jest sponsorowane przez firmy:

Contium SA oraz Gravity

Osoby zainteresowane uczestnictwem w wydarzeniu proszone są o zarejestrowaniem się na wydarzenie poprzez stronę

http://moneycon.pl/e-commerce

Pozdrawiam

Anita Angielczyk
Dariusz Dąbrowski

Dariusz Dąbrowski Szukasz inwestora?
Zadzwoń.

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Odpowiedzialność majątkowa urzędników - szkolenie

Ustawa z 20 stycznia 2011 r. o odpowiedzialności majątkowej funkcjonariuszy publicznych za rażące naruszenie prawa jak każdy przepis prawa jest dokumentem przysparzającym wiele problemów w jego interpretacji.

Szczególnie, kiedy będzie chciał tego dokonać przedsiębiorca, który nigdy w życiu nie miał nic wspólnego z merytorycznym podejściem do prawa. W związku z nowymi przepisami firma EMM Consulting stworzyła szkolenie dla przedsiębiorców pt. "Odpowiedzialność majątkowa urzędników".

"Nasze szkolenie ma na celu uświadomienie tych wszystkich, którzy z tymi paradoksami chcieliby się zmierzyć. Moim zdaniem ma ono pożytek zarówno dla firm, jak też samych urzędników, którzy z założenia stoją „po dwóch stronach barykady”. Formuła naszego szkolenia zakłada spotkanie osoby z tej „drugiej
strony”, wysłuchanie jego argumentów w odniesieniu do nowo ustanowionego prawa a tym samym refleksję, że niejednokrotnie argumenty tej drugiej strony są jak najbardziej słuszne. – mówi Mariusz Lasak, właściciel EMM Consulting.

Szkolenie dla przedsiębiorców proponowane przez EMM Consulting prowadzi sędzia Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego, który w sposób szczegółowy omawia wszelkie zagadnienia związane z regulacją prawną oraz rodzajem odpowiedzialności, których ona dotyczy. Przewidziane jest opracowanie odrębnego szkolenia dla urzędników, którzy również miewają problemy z zaadoptowaniem nowych przepisów prawa. Dla tej grupy zaplanowano blok szkoleniowy, który zostanie wzbogacony o Kodeks Postępowania Administracyjnego, który w ostatnim czasie również uległ przeobrażeniom.

http://benefitmedia.netpr.pl/pr/191212/odpowiedzialnos...

http://www.rp.pl/artykul/700122.html

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Firma MOVIDA CONFERENCES zaprasza Państwa w dniach 4, 5-6 października 2011 do udziału w konferencji

Obrazek


Pełne informacje oraz formularz zgłoszeniowy na stronie organizatora : Zachęcam do zapoznania się z programem

Serdecznie zapraszamy na spotkanie masterclass „Wymogi sieci handlowych wobec opakowań gotowych na półkę SRP i opakowań marek własnych”, które odbędzie się w dniach 4, 5-6 października 2011r. w Warszawie.

Do współpracy zaprosiliśmy ekspertów, przedstawicieli sieci handlowych (hiper, supermarketów i dyskontów) do przedstawienia wymogów odnośnie opakowań zbiorczych.

Jestem przekonana, że udział w spotkaniu będzie dla Państwa cennym doświadczeniem – zarówno dzięki możliwości zdobycia przydatnej wiedzy, przekazanej przez najlepszych ekspertów, jak i dzięki okazji do wymiany doświadczeń w gronie praktyków dbających o najwyższą jakość opakowań.

Konferencji będzie towarzyszył dzień specjalny poświęcony tematyce Skutecznej walki z podróbkami w formie Poradnika dla przedsiębiorców na podstawie licznych case studies.

Formularz zgłoszeniowy

W sprawie uczestnictwa prosimy o kontakt:
Alicja Mrozowicz-Nowak
Sales Manager
anowak@movida.com.pl, tel 22/ 402 64 85
Anna Kowalska

Anna Kowalska Jestem inspiracją
dla innych

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Hej może kogoś zainteresuje to szkolenie:
17 września 2011 roku
w Lublinie
trener życiowy i biznesowy oraz trener motywacyjny
>>> Ireneusz Rybicki<<<
poprowadzi warsztaty
POZNAĆ I ZROZUMIEĆ SIEBIE
system wartości główną siłą sprawczą powodzenia
w Twoim życiu

Do 10 września 40% taniej -zamiast 560zł zapłacisz 350zł
LICZBA MIEJSC OGRANICZONA!!!

Dodatkowo
16 września wykład (10 zł)
18 września sesje indywidualne
(po wcześniejszym ustaleniu)

Zapisz się już dziś!!!

Serdecznie Zapraszamy na zajęcia, które wniosą coś nowego - bo w każdym z nas jest obszar, który chcielibyśmy naprawić, ulepszyć i wzmocnić...

Zgłoszenia lub pytania
proszę kierować na adres
info@unlimitedgroup.pl,
lub
telefonicznie 533 99 33 37
Zachęcamy również do zapoznania się z naszą całą ofertą:
http://cs.unlimitedgroup.pl/szkolenia-dla-klientow-ind...
Łukasz Łukaszewicz

Łukasz Łukaszewicz Trener/ Coach/
Terapeuta
Racjonalnej Terapii
Zachowania/A...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Już w październiku 6 EDYCJA
Coaching w Biznesie ©

Ucz się i Praktykuj podczas rocznego kursu
wyjątkowa oferta na rynku
CENTRUM EDUKACJI COACHINGU
w Krakowie

teraz w nowej, udoskonalonej odsłonie

• ABSOLUTNA UNIKATOWOŚĆ NA RYNKU POLSKIM – Praktykuj Coaching ©. Jako jedyni zapewniamy praktyki zawodowe – prowadzenie sesji coachingowych w firmie z klientami biznesowymi. Nad przebiegiem procesu czuwa Coach Superwizor.

• Po egzaminach końcowych uczestnicy otrzymują certyfikat Centrum Edukacji Coachingu oraz Międzynarodowy Certyfikat Transforming Comunnication™

• Maksymalnie kładziemy nacisk na rozwój i praktykę – zajęcia w formie warsztatowej prowadzone przez doświadczonych, certyfikowanych coachów (ICF, ICC), praktyki w firmie, superwizje podczas Coach Forum ©, przeprowadzonych minimum 20 sesji coachingowych.

• Kurs spełnia kryteria dydaktyczne (ilość i jakość godzin szkoleniowych oraz mentoringu) konieczne do przystąpienia do procesu egzaminacyjnego w ICF celem uzyskania tytułu Coacha ACC.

• Kurs zorganizowany w ramach Centrum Edukacji Coachingu jest zmodyfikowanym oraz udoskonalonym programem studiów podyplomowych prowadzonych od 2006 roku. Sprawdzony już wielokrotnie. Program kursu

a wszystko to podczas:
• 7 zjazdów obejmujących 132 godziny szkoleniowe
• 10 godzin Mentor Coachingu w trakcie praktyk zawodowych w firmach
• 2 spotkań superwizyjnych z doświadczonym Coachem Opiekunem podczas Coach Forum ©

EXTRA BONUS 300 zł dla tych, którzy zdecydują się do 20 września 2011r

Tak więc jeśli chcesz:
• Zostać Coachem
• Lepiej zarządzać swoim zespołem
• Być Mentorem dla swoich podwładnych
• Doradzać innym w ich rozwoju osobistym lub zawodowym
• Lepiej rozumieć siebie …
…ten kurs jest dla Ciebie.
Ucz się
Kompleksowo! Intensywnie! Praktycznie!

Zaintrygowało Cię to?
Chcesz więcej informacji?
Chcesz się zapisać?
• więcej na: http://perla.edu.pl/Coaching_w_Biznesie.html
• informacje w sprawach merytorycznych – Małgorzata Klimczyk, kom. 601 477 764, mail: szkolenia@perla.edu.pl, biuro@perla.edu.pl

Transformuj siebie i świat – sięgnij po nową jakość życia.
Do zobaczenia w Krakowie
Karolina U.

Karolina U. freelance - projekty
tłumaczeniowe
(rosyjski) oraz
public...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Szkolenie z montażu sufitów napinanych dedykowane dla pracowników firm montażowych, architektów/projektantów wnętrz.

07.09.2011, godz: 9-15, Łódz, ul. Piotrkowska 223, Siedziba Firmy Alteza.

W zakres szkolenia wchodzi:

Część teoretyczna: obejmuje podstawowe informacje o systemie sufitów napinanych, możliwościach jego zastosowania, rodzajach oświetlenia i sposobie ich montowania w suficie napinanym oraz prezentację niezbędnych narzędzi potrzebnych do montażu.

Część praktyczna: montaż sufitu, na której każdy będzie mógł wziąć udział w pracach montażowych.

Koszt szkolenia to 200 zł, dla projektantów bezpłatnie, w cenę wchodzi cena narzędzi, które po szkoleniu otrzymują montażyści. Ponadto będą także rozdawane materiały informacyjne

Zgłoszenia pod adresem szkolenia@alteza.pl

Więcej na stronie http://alteza.pl
Renata Kowalska

Renata Kowalska Dyrektor Metodyczny,
No.1 Cenrum
Edukacyjne

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

No.1 Best School rozpoczyna nabór 2011/2012.
Zapraszam dzieci od 6 roku życia, młodzież i dorosłych na kursy języka angielskiego, hiszpańskiego, niemieckiego, francuskiego i włoskiego.

Niskie ceny, małe grupy i mnóstwo atrakcji:
- wsparcie w nauce szkolnej - ściągi językowe,
- nagrywane lekcje dla nieobecnych,
- możliwość uczestnictwa w zajęciach online podczas choroby,
- rozmowy przez telefon i Skype jako stały punkt zajęć,
- support audio do powtórek słownictwa i video do powtórek gramatycznych,
- audiobooki i MP3 ze słownictwem,
- wypożyczalnia książek również w formie elektronicznej,
- NOWOŚĆ! guwernantka dla Twojego dziecka,
- NOWOŚĆ! Kursy szybkiej nauki i szybkiego czytania.

Zapraszam na dni otwarte 1-2 września , 15:00- 20:00.

Z uśmiechem :)

No.1 Best School
ul. Dzieci Warszawy 48
tel: 22 396 50 70

www.NajlepszaSzkolawUrsusie.pl
Renata Kowalska

Renata Kowalska Dyrektor Metodyczny,
No.1 Cenrum
Edukacyjne

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

No.1 Best School rozpoczyna nabór 2011/2012.
Zapraszam dzieci od 6 roku życia, młodzież i dorosłych na kursy języka angielskiego, hiszpańskiego, niemieckiego, francuskiego i włoskiego.

Niskie ceny, małe grupy i mnóstwo atrakcji:
- wsparcie w nauce szkolnej - ściągi językowe,
- nagrywane lekcje dla nieobecnych,
- możliwość uczestnictwa w zajęciach online podczas choroby,
- rozmowy przez telefon i Skype jako stały punkt zajęć,
- support audio do powtórek słownictwa i video do powtórek gramatycznych,
- audiobooki i MP3 ze słownictwem,
- wypożyczalnia książek również w formie elektronicznej,
- NOWOŚĆ! guwernantka dla Twojego dziecka,
- NOWOŚĆ! Kursy szybkiej nauki i szybkiego czytania.

Zapraszam na dni otwarte 1-2 września , 15:00- 20:00.

Z uśmiechem :)

No.1 Best School
ul. Dzieci Warszawy 48
tel: 22 396 50 70

www.NajlepszaSzkolawUrsusie.pl
Paulina K.

Paulina K. Specjalista ds.
Obsługi Sprzedaży
Przedhurtowej, GRUPA
NEUCA

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Szkolenie “Inwestowanie w nieruchomości 101” jest wyjątkową ofertą skierowaną do początkujących inwestorów na rynku nieruchomości.

W ramach intensywnych zajęć uczestnik pozna warsztat, który pomoże mu jako inwestorowi wystartować na rynku nieruchomości. Omawiane są nie tylko zasady działania rynku nieruchomości w Polsce z punktu widzenia inwestora, ale przede wszystkim przygotowanie, analiza i przeprowadzanie transakcji.

Szkolenie organizowane jest w Warszawie – 03.12.2011r.

Do 15 listopada promocyjna cena: 720 PLN (zniżka w wysokości 240 PLN)

Szczegóły dotyczące szkolenia dostępne są na stronie:
http://inwestowanie-w-nieruchomosci.pl

Zgłoszenie odbywa się przez formularz rejestracyjny na stronie.
Radosław Ł.

Radosław Ł. Logistic operative,
NDL.

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

OFERTA LAST MINUTE!
Szkolenie: Maintenance Management System
Termin: 15-16 września 2011
Lokalizacja: PPG Deco Polska Sp. z o. o. we Wrocławiu
Ostatnie miejsca: 1200 PLN netto za osobę!



Warsztat obejmuje swym zakresem odpowiednie zaplanowanie całości procesu wdrożeniowego programu TPM. Podczas warsztatu przeprowadzana jest analiza poszczególnych obszarów przedsiębiorstwa pod względem zasobów technicznych i ludzkich wymaganych podczas implementacji. Zagadnienia omawiane podczas szkolenia pozwolą wybrać odpowiednie narzędzia, aby przejść z obsługi awaryjnej (Breakdown Maintenance), poprzez obsługę prewencyjną (Preventive Maintenace), do obsługi diagnostycznej (Predictive Maintenace).

Cele szkolenia:

• poznanie systemów zarządzania UR,
• modele zarządzania obsługą techniczną maszyn i urządzeń,
• poznanie technik zbierania danych,
• wybór gamy wskaźników,
• techniki wyboru odpowiedniego programu zarządzania niezawodnością maszyn i urządzeń.

Wszelkich informacji na temat cyklu można uzyskać kontaktując
się bezpośrednio z Panem Radosławem Łukasikiem:
drogą telefoniczną nr: 505 575 644
drogą elektroniczną:radoslaw.lukasik@womasolution24.com
www:http://womasolution24.com/womasolution24/Wiadomosci.html


Obrazek
Katarzyna Kutyła

Katarzyna Kutyła PR, Copywriter,
social media

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Jak okiełznać czwartą władzę? - Kontakty z mediami, poziom zaawansowany

Nawet najbardziej doświadczeni reprezentanci firm, zazwyczaj walczą z tremą przed wystąpieniem na szklanym ekranie. Współpraca z mediami, to nie lada gratka nawet dla weteranów w tej dziedzinie. Agencja SEDNO stworzyła szkolenie, które zmienia spojrzenie na ten problem. Szkolenie prowadzone przez Annę Mańkowską (byłą dziennikarkę!) w dniach 20.-21.09.11r. zdradza tajniki pracy z mediami dla rzeczników prasowych, pracowników działów PR i działów prasowych, oraz osób zainteresowanych tą tematyką.


Obecność kamery czy mikrofonu, o samej osobie dziennikarza już nie wspominając, budzi w nas respekt i obawy przed odbiorem naszej osoby przez rzeszę widzów, słuchaczy czy czytelników znajdujących się po drugiej stronie barykady. To świat kierujący się odrębnymi prawami, istnieje wiele zasad których nieprzestrzeganie prowadzi nas do ewidentnego fiaska przedsięwzięcia. Szkolenie „Kontakty z mediami- poziom zaawansowany" doskonali umiejętności medialne, dzięki pracy z operatorem, uczestnicy będą mieli okazję wychwycenia wraz z trenerem popełnianych najczęściej błędów oraz dzięki pracy na case'ach, osiągnięcia mistrzostwa w tematyce komunikacji medialnej.


Obrazek


Program

1.Rodzaje mediów i właściwe przygotowanie się do współpracy z każdym z nich

2. Elementy prawa prasowego w kontaktach z mediami

autoryzacja wypowiedzi, odmowa udzielenia odpowiedzi, sprostowania, oświadczenia, polemik

3. Zasady skutecznej współpracy z mediami

wymagania i potrzeby mediów
"atrakcyjność" medialna
okazje do zaistnienia w mediach
sposoby zjednywania sympatii mediów
budowanie baz mediów

4. Podstawowe formy komunikowania się z mediami

informacja prasowa
oświadczenie
wywiad: prasowy, radiowy, telewizyjny

5. Konferencja prasowa

Jak zorganizować efektywną konferencję prasową?
Co zrobić żeby dziennikarze przyszli na konferencję prasową?
Prowadzenie konferencji prasowej
Sytuacje trudne podczas konferencji prasowej

6.Techniki odpowiedzi na trudne pytania .Skuteczne sposoby radzenia sobie z atakami dziennikarzy

warsztaty: symulacja rozmowy z „trudnym" dziennikarzem

7. Wystąpienia medialne

Jak przemawiać interesująco?
Struktura wystąpienia: zachowanie przed kamera i mikrofonem
Kreowanie wizerunku medialnego
Sposoby na opanowanie tremy
Błędy, których należy unikać

8. Wystąpienia medialne-warsztaty

Analiza nagrań wystąpień, informacja zwrotna oraz rekomendacje od trenera
Radosław Ł.

Radosław Ł. Logistic operative,
NDL.

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek


UWAGA! Oferta FIRST MINUTE!

Konferencja TPM Excellence. Jak to się robi w Polsce ...

Przy zgłoszeniu i uiszczeniu opłaty do 15 października 2011 roku, taniej o 550 PLN netto!

Więcej informacji o konferencji TPM Excellence oraz warunkach uczestnictwa znaleźć można na stronie http://www.konferencjatpm.pl.

Wszelkich informacji na temat konferencji można uzyskać kontaktując się bezpośrednio z Panem Radosławem Łukasikiem:
drogą telefoniczną: 505 575 644
drogą elektroniczną:radoslaw.lukasik@womasolution24.com

ZAPRASZAMY!

Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Anna Salamon (Żółkiewska)

Anna Salamon
(Żółkiewska)
Sales Director
Interdont Support Q
Sp. z o.o.

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Team Prevent Poland Sp. z o.o.
ul. Warowna 8
43-200 Pszczyna
szkolenia@teamprevent.com
http://teamprevent.pl
Tel: +48 32 73 38 219 Fax:+48 32 21 25 091

Zaprasza na szkolenie:

NAZWA SZKOLENIA: Flow Chart, FMEA i Plan Kontroli MIEJSCE: Pszczyna, 7-8.09.2011 CENA: 1150,00 PLN + VAT
CZAS TRWANIA: 2 dni
Rozpoczęcie od godziny 9:00 pierwszego dnia zakończenie ok. godz. 17:00 drugiego dnia
CENA ZAWIERA:
Koszty materiałów, wydanie oryginalnego certyfikatu Team Prevent, obiady, przerwy kawowe, komfortowa sala wykładowa z pełnym wyposażeniem multimedialnym.
CEL SZKOLENIA:Każdy proces i wyrób wymagają regularnej weryfikacji, odnośnie spełnienia założeń i wymagań ustalonych podczas ich projektowanie. Wszystkie te działania są zawarte w planie kontroli, który opisuje sposób weryfikacji wymagań, na jakim etapie ma nastąpić ta weryfikacja, z jaką częstotliwości i przy pomocy jakich środków / narzędzi należy tą weryfikację wykonać.
Niniejszy kurs opisuje etapy przygotowywania i szczegółowe omówienie dokumentacji jakościowej począwszy od diagramu procesu (Flow Chart) poprzez analizę potencjalnych wad i ich skutków (FMEA), następnie planów kontroli (Control Plan), aż do instrukcji stanowiskowych i specjalnych.
GRUPA DOCELOWA:
Kierownicy projektów, pracownicy zaangażowani w proces projektowy, inżynierowie zapewnienia i kontroli jakości, operatorzy linii produkcyjnej i technolodzy tworzący zespół interdyscyplinarny, inżynierowie procesów.
PROGRAM SZKOLENIA:
•Opis procesu produkcyjnego
•Analiza FMEA dla produktu i procesu
•Definicja RPN (współczynnik priorytetu ryzyka)
•Ćwiczenia grupowe
•Odniesienie planu kontroli do wymagań zawartych w ISO/TS 16949
CERTYFIKATY:
Na zakończenie kursu uczestnik otrzymuje Certyfikat kwalifikacji Team Prevent.

Następna dyskusja:

Szkolenia i konferencje HR ...




Wyślij zaproszenie do