Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zapraszam na coś nietypowego :-)

http://straszak.eu/projekt-bushcraft/viewpage.php?page...

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Wszechnica UJ w Krakowie zaprasza do wzięcia udziału w kursach, skierowanych do:
*tłumaczy przysięgłych;
*specjalistów w zakresie tłumaczeń pisemnych;
*filologów oraz studentów ostatnich lat studiów filologicznych;
*osób, przygotowujących się do egzaminu na tłumacza przysięgłego.

Oferta obejmuje następujące kursy:
"Tłumaczenia uwierzytelnione" (20 godzin szkoleniowych)
- j. angielski
- j. niemiecki
- j. francuski
- j. rosyjski
- j. włoski
- j. hiszpański

"Kancelaria tłumacza przysięgłego" (15 godzin szkoleniowych)

"Praca tłumacza z komputerem - obsługa programu wspomagającego proces tłumaczenia TRADOS" (12 godzin szkoleniowych)

Szczegółowe informacje:
http://www.wszechnica.uj.edu.pl/uczacy_sie_ludzie/inde...

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

"Kancelaria tłumacza przysięgłego"

Kurs organizowany przez Wszechnicę UJ we współpracy z Katedrą UNESCO do Badań nad Przekładem i Komunikacją Międzykulturową UJ w Krakowie

Ostatnia edycja kursu odbędzie się we wrześniu w następujących terminach:
I. 19.09.2011 (pn) 17:00-21:00
II. 20.09.2011 (wt) 17:00-21:00
III. 21.09.2011 (śr) 17:00-21:00

Oferta skierowana do osób, które chcą:
*doskonalić swój warsztat w zakresie sporządzania tłumaczeń uwierzytelnionych;
*poznać formalnoprawne oraz praktyczne zasady sporządzania takich dokumentów.

Program kursu:

W formie wykładu:

-zasady etyki zawodowej, omówienie kodeksu tłumacza przysięgłego, m.in. obowiązki tłumacza, prawo odmowy tłumaczenia, obliczanie wynagrodzenia;
-formalnoprawne zasady tłumaczenia dokumentu (konkretne wskazówki związane ściśle ze sporządzeniem tłumaczenia uwierzytelnionego);
-zasady prowadzenia repertorium sądowego - jednego z obowiązków tłumacza przysięgłego.

W formie ćwiczeń:

-analiza błędnie sporządzonych tłumaczeń;
-omówienie zasad tłumaczenia konkretnych dokumentów, m.in. wielostronicowych, wielojęzycznych, posiadających wpisy w kilku językach, dokumentów sporządzonych w formie tabel lub formularzy, tekstów zawierających poprawki czy wykreślenia.

Szczegółowe informacje oraz formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie:
http://www.wszechnica.uj.edu.pl/uczacy_sie_ludzie/inde...

Zapraszamy!
Michał Szczepaniak

Michał Szczepaniak Student,
Politechnika
Wrocławska

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Hej podróżniku ;-)

Już w lipcowy weekend zapraszam cię do podróży w niesamowity świat relacji, jakie tworzymy codziennie z sobą i innymi ludźmi.


Obrazek


Relacje w domu, pracy, te ze znajomymi i w świecie Internetu, są niezmiernie ważne, a od jakości i mądrości z jaką je tworzysz zależy twój związek, praca, przyjaciele.

Najbliższy klub to doskonała okazja do:

- poznania intencji z jaką tworzysz relacje

- odkrycia osobowości które tworzą relacje i ludzi których wykorzystują

- analizy lustra jakim są dla Ciebie inni ludzie

- fantastycznej zabawy z pozytywnymi ludźmi

Zabierz znajomych lub partnera, bo będzie to ogromny krok w podniesieniu jakości waszej relacji i jeszcze lepszym poznaniu siebie.

Więcej informacji znajdziesz na stronie:
http://www.eddu.pl/index.php?option=com_content&view=a...

Kontakt e-mail:
m.szczepaniak@eddu.pl

Link do spotkania:
http://www.goldenline.pl/spotkanie/madre-zwiazki-tworz...

Kluby Eddu to:

- błyskawiczny rozwój i dostęp do najnowocześniejszych technologii komunikacyjnych;
- otwartość, spotkania z przyjaciółmi i nowe znajomości;
- grono znajomych ponad podziałami kulturowymi, wieku i płci;
- styl życia i miejsce spotkań pasjonatów harmonijnego rozwoju;

Zapraszamy!
Magdalena Wysocka

Magdalena Wysocka Specjalista Polska
Agencja Rozwoju
Przedsiębiorczosci

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Kolejny raz firma Business & Management Training ( SW Konferencje Sp. z o.o. Sp. komandytowa) organizuje:

Cykl szkoleń z zakresu Modelowania Procesów Biznesowych z wykorzystaniem BPMN

Cykl składa się z dwóch modułów, po którym każdy uczestnik otrzymuje certyfikat ukończenia kursu"Analityk Procesów Biznesowych".

I moduł: Podstawy Modelowania Procesów Biznesowych z wykorzystaniem BPMN
termin: 27-29 lipca 2011r. Warszawa
http://bamt.pl/podstawy_bpm_lipiec

II moduł: Symulacja Procesów z modeli BPMN
termin: 13-15 lipca 2011r. Warszawa
kolejny termin: 29-31 sierpnia 2011r. Warszawa
http://bamt.pl/symulacje-bpm-lipiec

W ramach szkolenia zapewniamy:
- od zakończenia ostatniego dnia szkolenia, uczestnicy mają prawo do 3 miesięcznych bezpłatnych konsultacji online, z zakresu tematycznego szkolenia
- obszerne materiały szkoleniowe przygotowane przez trenera
- certyfikat ukończenia szkolenia ( po odbyciu dwóch modułów szkolenia każdy uczestnik otrzymuje certyfikat " Analityka Procesów Biznesowych")
- całodzienne przerwy kawowe ( kawa, ciastka, soki)
- obiad (dwudaniowy)
- zajęcia w nowoczesnym Centrum Szkoleniowym
- klimatyzowane sale

Cele szkolenia:
-Przygotowanie uczestników do identyfikacji i modelowania procesów biznesowych
-Zapoznanie uczestników z dokumentowaniem procesów z wykorzystaniem notacji BPMN 2.0 (Business Process Modeling and Notation — Notacja i Modelowanie Procesów Biznesowych)
-Wyjaśnienie specyfiki dokumentacji zgodnej z BPMN
-Nabycie przez uczestników umiejętności samodzielnego rozpoznawania i budowania modeli procesów zgodnie z BPMN

Efekty szkolenia:
Uczestnicy szkolenia pozyskują praktyczną umiejętność identyfikacji, mapowania, modelowania i publikacji procesów w stopniu umożliwiającym samodzielne efektywne przygotowywanie tych dokumentów na potrzeby opisu istniejących i projektowania nowych procesów biznesowych, zwłaszcza w celu wdrożenia systemów informatycznych, doskonalenia przedsiębiorstwa, szkoleń i komunikacji procesów.
Uzupełnieniem szkolenia są warsztaty praktyczne (komputerowe), gdzie uczestnicy mają możliwość praktycznego przećwiczenia omawianych zagadnień w formie małego projektu.

Dlaczego BPM u nas?
Jako firma szkoleniowa działamy na rynku już od 13 lat, jesteśmy najstarszą firmą szkoleniową działającą w branży IT. Z dużym powodzeniem organizujemy szkolenia z Modelowania Procesów Biznesowych BPMN już od ponad 6 lat.

Ogromnym atutem szkoleń BPMN jest wiedza i praktyczne podejście trenera umożliwiające organizowanie szkoleń na najwyższym poziomie.
Trener przeszkolił samodzielnie kilkaset osób w obszarze modelowania w BPMN i symulacji oraz analizy procesów biznesowych. W iGrafx bierze udział w analizach na potrzeby rozwoju standardu BPMN – iGrafx jest jednym ze współtwórców tego standardu.
Duża ilość ćwiczeń i przykładów sprawia, że wiedza uzyskana podczas szkolenia pozwala na praktyczne jej wykorzystanie.

Szkolą się u nas min.:
*NARODOWY BANK POLSKI
*MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH
*MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI
*AKZO NOBEL DECORATIVE PAINTS SP Z. O O
*UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KRAKOWIE
*PEPSI-COLA GENERAL BOTTLERS POLAND SP. Z O.O.
*MINISTERSTWO FINANSÓW
*POLSKA ORGANIZACJA TURYSTYCZNA
*PAŃSTWOWY FUNDUSZ REHABILITACJI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
*PAŃSTWOWY INSTYTUT GEOLOGICZNY
*INSTYTUT LOGISTYKI I MAGAZYNOWANIA
*POLSKIE GÓRNICTWO NAFTOWE I GAZOWNICTWO S.A.

Przy zgłoszeniu do 8 lipca RABAT – 700 zł na cykl

Więcej na: http://bamt.pl/podstawy_bpm_lipiec

Kontakt:
Magdalena Wysocka
magdalena.wysocka@software.com.pl
tel. 22 427 37 19

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Jak Zbudować Silny Charakter? Darmowy Videokurs!

Videokurs składa się z 10 nagrań, z których dowiesz się:

- Dlaczego mamy wpływ na nasz charakter,
- Z jakich kluczowych cech się on składa,
- Jak budować coraz lepszy charakter,

http://lukaszjamrozy.pl/zbuduj-silny-charakter/

Bo musisz wiedzieć, że:

Silny Charakter Zapewni Ci Życie Takie Jakie Chcesz!

Ale bądźmy szczerzy - to się samo nie stanie.

http://lukaszjamrozy.pl/zbuduj-silny-charakter/


Obrazek

Chcesz dowiedzieć się więcej?
Zapisz się na jedyny Darmowy Videokurs o budowaniu Silnego Charakteru!

http://lukaszjamrozy.pl/zbuduj-silny-charakter/
Łukasz Fiałkowski

Łukasz Fiałkowski Doradca, POLSKIE
DORADZTWO FINANSOWE
SP. Z O. O.

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Serdecznie zapraszam!!!

http://www.projektantprzyszlosci.pl/prolog/informacje/...

Obrazek


Spotkanie odbędzie się 21.07.2011r w Opolu.
Dokładne miejsce szkolenia będzie podane na 3 dni przed spotkaniem. Konieczna wcześniejsza rejestracja na stronie podanej wyżej.

Opłata za szkolenie - BEZPŁATNE!!!
Anna Banach

Anna Banach TÜV Rheinland Polska
Sp. z o.o.

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek


TÜV Akademia Polska należąca do międzynarodowego koncernu TÜV Rheinland zaprasza na szkolenia:

SCC - Certyfikat bezpieczeństwa dla podwykonawców. Szkolenia dla pracowników operacyjnych
Termin i miejsce: 12 lipca 2011 r., Warszawa
Termin i miejsce: 20 lipca 2011 r., Zabrze
Termin i miejsce: 9 sierpnia 2011 r., Zabrze
Termin i miejsce: 23 sierpnia 2011 r., Warszawa

SCC - Certyfikat bezpieczeństwa dla podwykonawców. Szkolenia dla kadry kierowniczej
Termin i miejsce: 13 lipca 2011 r., Warszawa
Termin i miejsce: 21 lipca 2011 r., Zabrze
Termin i miejsce: 10 sierpnia 2011 r., Zabrze
Termin i miejsce: 24 sierpnia 2011 r., Warszawa

VCA-Basic - Certyfikat bezpieczeństwa dla podwykonawców. Szkolenia dla pracowników operacyjnych
Termin i miejsce: 2 sierpnia 2011 r., Zabrze
Termin i miejsce: 11 sierpnia 2011 r., Zabrze
Termin i miejsce: 25 sierpnia 2011 r., Warszawa

VCA-VOL-Supervisors - Certyfikat bezpieczeństwa dla podwykonawców. Szkolenia dla kadry kierowniczej
Termin i miejsce: 3 sierpnia 2011 r., Zabrze
Termin i mijesce: 12 sierpnia 2011 r., Zabrze
Termin i miejsce: 26 sierpnia 2011 r., Warszawa

Badania magnetyczno-proszkowe MT (1+2)
Termin i miejsce: 11-15 lipca 2011 r., Zabrze

Radiografia cyfrowa w praktyce - warsztaty szkoleniowe
Termin i miejsce: 18-19 lipca 2011 r., Zabrze

Badania penetracyjne PT (1+2)
Termin i miejsce: 22-26 sierpnia 2011 r., Iława

Badania radiograficzne RT 1
Termin i miejsce: 29 sierpnia-7 września 2011 r., Zabrze

Badania wizualne VT (1+2)
Termin i miejsce: 29 sierpnia-2 września 2011 r., Zabrze

Badania magnetyczno-proszkowe MT 3
Termin i miejsce: 30 sierpnia-2 września 2011 r., Szklarska Poręba

Kurs podstawowy BASIC
Termin i miejsce: 5-15 września 2011 r., Korbielów

TÜV Akademia Polska Sp. z o.o.
Anna Banach
tel. 32 273 21 82
http://akademia.tuv.pl
anna.banach@pl.tuv.com
Jolanta Szwalbe

Jolanta Szwalbe właścicielka,
kobietyifinanse.pl

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

LETNIE INSPIRACJE - OBUDŹ W SOBIE DUCHA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
Twoja praca nie sprawia Ci już przyjemności i czujesz się wypalona zawodowo? Nie możesz znaleźć pracy lub nawet zacząć jej szukać? Marzysz o otworzeniu własnej firmy, ale brak Ci odwagi lub pieniędzy? Potrzebujesz zmian?

Weź udział w projekcie dla kobiet „Letnie Inspiracje”!

Kiedy?
W każdą sobotę sierpnia (6,13,20 i 27) w godzinach 10.00- 18.30

Gdzie?
W pięknej leśnej scenerii, w Emilii k/Zgierza. Dojazd samochodem lub tramwajem linii „46”

Jakie korzyści odniesiesz biorąc udział w projekcie?
- dowiesz się jak przekuć swoje marzenia o własnej firmie w działanie,
- poznasz bezcenne know-how doświadczonych przedsiębiorców
- zwiększysz swoją pewność i wiarę w siebie,
- nauczysz się kreatywnego i przedsiębiorczego myślenia,
- zwiększysz swoje umiejętności komunikacyjne,
- dowiesz się jak wykreować swój wizerunek kobiety biznesu,
- poznasz wyjątkowe kobiety i nawiążesz nowe kontakty
- osiągniesz wewnętrzną równowagę uczestnicząc w warsztatach Tai Chi i masażu Shiatsu

Co składa się na projekt?
Cztery spotkania szkoleniowo-relaksacyjne w formie prelekcji, warsztatów, wykładów interaktywnych i ćwiczeń relaksacyjnych. Warsztaty poprowadzą znakomici trenerzy biznesu: Kinga Plucińska-Szczepanik oraz Jarosław Grabarczyk.
Każde spotkanie wzbogaci Gość Specjalny, którym będzie wyjątkowa Kobieta z pasją. W kolejności spotkań będą to:

- Barbara Całka-Lisek-specjalistka od masażu Siatsu i makrobiotyki;
- Agnieszka Burzyńska- specjalistka od osobistego i firmowego Public Relations, właścicielka firmy STUDIO PRowokacja;
- Beata Nowak- psychotronik, specjalistka od technik relaksacyjnych;
- Barbara Zytke- doradca wizerunku, stylistka, kolorystka, wizażystka i personal shopper, właścicielka Studia Stylizacji i Kreowania Wizerunku ALTERSTYL

Każde z czterech spotkań tworzy osobną całość, ale tylko wszystkie cztery gwarantują optymalne korzyści. Koszt: 150 PLN za każde spotkanie (w tym: obiad, napoje, kawa, herbata i ciasto oraz materiały z części szkoleniowej, upominek, a dla chętnych lekcja tenisa ziemnego).

Uwaga! Na każde kolejne spotkanie 10% zniżki!

Kontakt: Jolanta Szwalbe tel. 508 273 346 js@jolantaszwalbe.pl

KONIECZNA REZERWACJA MIEJSC: telefonicznie, mailowo lub na stronie http://kobietyifinanse.pl

Więcej informacji na http://kobietyifinanse.plJolanta Szwalbe edytował(a) ten post dnia 07.07.11 o godzinie 11:27
Marcin Szpak

Marcin Szpak Dyrektor ds. rozwoju
w Grupa SET sp. z
o.o.

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek


W związku z rosnącą ilością zapytań Grupa Niezależnych Trenerów Biznesu & BusinessTrainers rozszerzyła swoją ofertę o szkolenia otwarte. Poniżej znajdą Państwo zestawienie tematów i terminów szkoleń otwartych, jakie będziemy realizowali od lipca do października 2011r.

W naszej aktualnej ofercie znajdą Państwo:
- Szkolenia dla handlowców
- Szkolenia dla menedżerów / kierowników zespołów
- Szkolenia dla szkoleniowców (np. prowadzących szkolenia BHP, techniczne, stanowiskowe itp.)
- Szkolenia dla windykatorów

Termin / Miejsce / Nazwa / Cena od os.
18.07.2011 - Warszawa - Prospecting - pozyskiwanie klientów:549zł+VAT
08.08.2011 - Kraków - Zarządzanie zespołem: 549zł+VAT
29.08.2011 - Trójmiasto - Zarządzaie zespołem: 549zł+VAT
05.09.2011 - Łódź - Efektywny szkoleniowiec: 999zł+VAT
26.09.2011 - Katowice - Trening i coaching menedżerski: 549zł+VAT
06.10.2011 - Poznań - Psychologiczne aspekty windykacji:649zł+VAT
20.10.2011 - Wrocław - Psychologiczne aspekty windykacji:649zł+VAT

Szczegóły każdego ze szkoleń

Zapraszam również do bezpośredniego kontaktu:

Marcin Szpak
tel.: +48 796-319-705
szpak.marcin@gntb.eu
http://gntb.eu
Paweł C.

Paweł C. IT Project Manager w
Comarch

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Informacja również pod adresem mailowym:
szkolenia@ntbc.pl

Regulamin oraz formularz zgłoszeniowy
www.ntbc.pl

Dołącz do nas na Facebooku - kliknij "Lubię to"! :)
Jan Kowalski

Jan Kowalski Kierownik Biura
Projektów EFS,
Altkom Akademia S.A.

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Szanowni Państwo,

Altkom Akademia S.A zaprasza do udziału w profesjonalnych szkoleniach realizowanych w ramach projektu „Transformacja kreuje rozwój”. Projekt realizowany jest w ramach Poddziałania 8.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Celem projektu jest wzmocnienie potencjału 300 przedsiębiorców z sektora MMP działających na terenie województwa łódzkiego poprzez podniesienie poziomu wiedzy 360 osób (właścicieli i kadry zarządzającej) w zakresie umiejętności zarządczych umożliwiających dostosowanie profilu firmy do zmieniających się warunków gospodarczych.

Szkolenia realizowane będą w okresie 01.07.2011 r. do 15.06.2012 r.

I.Kto może być odbiorcą szkoleń
Adresatami projektu są właściciele oraz kadra zarządzająca (osoby decydujące o kształcie
i funkcjonowaniu firmy) z 240 mikro – oraz 60 małych przedsiębiorstw prowadzących działalność na terenie województwa łódzkiego.

W przypadku kadry zarządzającej - w szkoleniach mogą wziąć udział pracownicy w rozumieniu Kodeksu Pracy (a zatem nie są to m.in. osoby zatrudnione na umowy cywilno-prawne)

II.Zakres tematyczny szkoleń
W ramach projektu Altkom Akademia oferuje udział w jednej z czterech poniższych ścieżek szkoleniowych. Każda ze ścieżek stanowi zamknięty cykl prowadzący przedsiębiorcę lub menedżera krok po kroku do procesu zmiany w funkcjonowaniu firmy. Tematyka ścieżek szkoleniowych obejmuje zajęcia z zakresu przygotowania i zarządzania zmianą, zarządzania sprzedażą
i marketingiem, zarządzania zespołem, finansów i windykacji. Dodatkowym atutem projektu jest szkolenie E – barometr - platformy pozwalającej zbadać konkurencyjność biznesu na tle otoczenia rynkowego województwa. Po każdym szkoleniu uczestnik ma prawo do odbycia godzinnych konsultacji indywidualnych z trenerem prowadzącym dane zajęcia.

Ścieżka A:
1.Przygotowanie do zmiany (3 dni)
2.Finanse i windykacja (3 dni)
3.Zarządzanie sprzedażą i marketingiem (3 dni)
4.Wdrożenie modelu E-Barometr (1 dzień)
Łączna ilość dni szkoleniowych w ramach ścieżki A: 10

Ścieżka B:
1.Przygotowanie formalno-prawne do zmiany profilu działalności przedsiębiorstwa (2 dni)
2.Zarządzanie sprzedażą i marketingiem (3 dni)
3.Zarządzanie zespołem (3 dni)
4.Wdrożenie modelu E-Barometr (1 dzień)
Łączna ilość dni szkoleniowych w ramach ścieżki B: 9

Ścieżka C:
1.Jak się przygotować i zarządzać na etapie zmiany profilu działalności (3 dni)
2.Finanse i windykacja (3 dni)
3.Zarządzanie zespołem (3 dni)
4.Wdrożenie modelu E-Barometr (1 dzień)
Łączna ilość dni szkoleniowych w ramach ścieżki C: 10

Ścieżka D:
1.Przygotowanie do zmiany (3 dni)
2.Finanse i windykacja (3 dni)
3.Zarządzanie zespołem (3 dni)
4.Wdrożenie modelu E-Barometr (1 dzień)

Łączna ilość dni szkoleniowych w ramach ścieżki D: 10

Szczegółowy Program Szkoleń oraz harmonogram szkoleń dostępne są na stronie internetowej projektu: http://altkom.pl/transformacja

III.Tryb, miejsce i terminy realizacji

Zajęcia odbywają się w dni robocze oraz w weekendy, w godz. 9-16. Liczebność grup wynosi 12 – 15 osób.
Miejscem realizacji szkoleń jest ośrodek Altkom Akademii w Łodzi, ul. Kościuszki 103/105, IV piętro.


IV.W ramach projektu Uczestnikom zapewniamy

•prowadzenie szkoleń przez wysoko wykwalifikowanych trenerów doświadczonych w edukacji dorosłych,
•profesjonalnie przygotowane materiały szkoleniowe oraz materiały pomocnicze,
•prowadzenie szkolenia w sposób dostosowany do potrzeb i umiejętności uczestników,
•odpowiednio wyposażone stanowisko szkoleniowe,
•świadectwo ukończenia szkolenia dla każdego uczestnika (przy 80% obecności na zajęciach),
•możliwość odbycia indywidualnych, godzinnych konsultacji z trenerem,
•2 przerwy kawowe oraz obiad w trakcie zajęć.

V.Koszt szkoleń

Szkolenia dofinansowane są przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w wysokości 80 % kosztów szkolenia. Przedsiębiorca zobowiązany jest zatem wnieść wkład prywatny
(w gotówce) w wysokości 20 % kosztów szkolenia.

VI.Zgłoszenie i umowa

Zainteresowanych szkoleniami prosimy o dokładne zapoznanie się z Regulaminem udziału w projekcie (dostępny na stronie internetowej http://altkom.pl/transformacja), a następnie o pobranie ze strony i wypełnienie Karty Zgłoszeniowej. Dokument ten należy przesłać pocztą, faxem bądź emailem (w formie skanu) lub dostarczyć do Biura Projektu osobiście.

VII.Kontakt

Więcej szczegółów o szkoleniach i projekcie znajdą Państwo na stronie internetowej: http://altkom.pl/transformacja

Biuro Projektu:

Aleksandra Ochal
Altkom Akademia S.A
Al. Kościuszki 103/105 (IV piętro)
90 – 441 Łódź

tel. 42 290 99 02; 609 191 257
fax. 42 290 99 07
e – mail: transformacja@altkom.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Praca tłumacza z komputerem – obsługa programu wspomagającego proces tłumaczenia - TRADOS

Kurs organizowany przez Wszechnicę UJ we współpracy z Katedrą UNESCO do Badań nad Przekładem i Komunikacją Międzykulturową UJ w Krakowie

Terminy kolejnych spotkań w edycji jesiennej:
I. 10.09.2011 (sb) 10:00-15:00
II. 11.09.2011 (nd) 10:00-15:00

Kurs to przede wszystkim praktyczna nauka na konkretnych przykładach, która ma na celu zapoznanie uczestników z możliwościami Tradosa. Po jego ukończeniu tłumacze posługują się oprogramowaniem w stopniu wystarczającym do rozpoczęcia samodzielnej pracy.

Zajęcia odbywają się w pracowni komputerowej Katedry UNESCO do Badań nad Przekładem i Komunikacją Międzykulturową UJ. Każdy uczestnik pracuje samodzielnie przy osobnym stanowisku komputerowym z pełnym oprogramowaniem oraz otrzymuje komplet materiałów szkoleniowych.

Zapraszamy!

Szczegółowe informacje oraz formularz zgłoszeniowy:

http://www.wszechnica.uj.edu.pl/uczacy_sie_ludzie/inde...
Edyta S.

Edyta S. SUKCES Centrum
Rozwoju

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Szanowni Państwo,

Zapraszam wszystkich chętnych na wakacyjną edycję szkolenia:

Podstawy Testowania Oprogramowania - ISTQB
Data: 22-24 sierpnia 2011r.
Miejsce: Warszawa
Czas trwania: 3 dni ( ostatniego dnia egzamin ISTQB)
Prowadzący: Wojciech Pająk

Mamy dla Państwa specjalną wakacyjna cenę 1500pln+23%VAT !!!!

W czasie tego szkolenia uczestnicy poznają zasady testowania, zarządzania nimi i nauczą się posługiwać najbardziej przydatnymi narzędziami.
Szkolenie to przygotowane zostało według sylabusu ISTQB, przygotowuje do zdania egzaminu certyfikacyjnego ISTQB Certified Tester — Foundation Level.
Program ISTQB to w tej chwili najbardziej kompleksowy i nowoczesny sposób poznania problematyki testowania.
Wiedza uzyskana po tym szkoleniu stanowi solidny fundament, na którym można w późniejszym czasie efektywnie budować proces testowania i jego automatyzacje.

Osoby, które zaczynają pracę jako tester dzięki szkoleniu:
- poznają podstawy testowania oprogramowania
- poznają zasady testowania, zarządzania nimi
- nauczą się posługiwać najbardziej przydatnymi narzędziami do testowania oprogramowania

Osobom zaawansowanym szkolenie pozwoli na:
- uporządkowanie wiedzy zdobytej w czasie praktyki zawodowej
- zdobycie nowych doświadczeń
- konfrontację wiedzy własnej z wiedzą specjalisty w osobie trenera

Szkolenie przeznaczone jest dla:

- testerów i innych osób planujących rozwój kariery zawodowej w kierunku zarządzania działem testów,
- kierowników działu jakości oprogramowania i serwisu,
- osób odpowiedzialnych za zapewnienie jakości systemów informatycznych i oprogramowania,
- analityków systemowych,
- inżynierów oprogramowania,

Agenda szkolenia:

- Zasady testowania (terminologia, dlaczego testowanie jest konieczne?, podstawy procesu testowania, psychologia testowania,testowanie regresyjne, wyniki testów)
- Test w różnych fazach procesu wytwarzania oprogramowania (modele procesu wytwarzania oprogramowania, ekonomika testowania,planowanie testowania, testowanie komponentów, testowanie integracyjne, testowanie systemu, testowanie własności, testowanie akceptacyjne, testowanie pielęgnacyjne)
- Dynamiczne techniki testowania (techniki “czarnej skrzynki”, techniki “szklanej skrzynki”, zgadywanie błędów)
- Statyczne techniki testowania (udział przeglądów w procesie testowania, rodzaje przeglądów i inspekcji, analiza statyczna)
- Zarządzanie testowaniem (organizacja, zarządzanie konfiguracja, kontrolowanie testowania, śledzenie błędów, standardy w dziedzinie testowania)
- Narzędzia wspomagające testowanie (rodzaje narzędzi, wybór i wdrożenia narzędzi wspomagających testowanie)

Materiały do kursu na certyfikat ISTQB, egzamin oraz szkolenie będzie prowadzone w języku polskim.
Przystąpienie do egzaminu nie jest obowiązkowe. Egzamin można zdawać bez przystąpienia do szkolenia.

Cennik

Cena bez promocji: 2190 PLN/os. + 23% VAT
First minute: 1500 PLN/os. + 23% VAT ( do 1 sierpnia)
Koszt egzaminu: 900 PLN /os. + 23% VAT

W ramach szkolenia zapewniamy:
- całodniowy serwis kawowy
- obiad
- materiały szkoleniowe
- certyfikat ukończenia szkolenia

Więcej informacji i rejestracja: http://sqam.org/podstawy-testowania-oprogramowania-ist...

Kontakt:

Edyta Szczerkowska
tel. 22 427 37 61
edyta.szczerkowska@software.com.pl
Halszka Kozakiewicz

Halszka Kozakiewicz Social Media
Coordinator

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Clark University i Instytut Technologii Informatycznych przy SWSPIZ mają przyjemność zaprosić Państwa na Konferencję
"Wyzwania dla procesu zarządzania sektorem IT w Polsce. Budowa nowoczesnej kadry zarządczej w IT"
15 lipca 2011, godz. 11:00 – 14:00, Łódź, ul. Gdańska 121, sala M-1

WSTĘP WOLNY

IT stanowi dzisiaj nieodłączny już element biznesu na całym świecie. Zarządzanie tą dziedziną wiąże się przede wszystkim ze zrozumieniem, w jaki sposób technologia wpływa na procesy biznesowe w firmie i jak najefektywniej wykorzystać jej zasoby.

Information Technology to nie tylko koncentracja na technologię, ale głównie na firmę, jej potrzeby, ludzi, zachodzące zmiany i efektywną komunikację wewnętrzną i zewnętrzną. Dziś sprawny menedżer musi umieć podejmować wyzwania, jakie ze sobą niesie nowoczesne podejście do zarządzania IT.

Konferencja przeznaczona jest dla osób odpowiedzialnych za rozwój IT w małych, średnich i dużych przedsiębiorstwach, szefów działów IT, szefów działów controllingu i analiz biznesowych oraz informatyków.

Celem konferencji będzie przedstawienie innowacyjnych przedsięwzięć w obszarze metodycznego zarządzania IT, prezentacja wybranych modeli zarzadzania IT na świecie, a także pobudzenie dyskusji
na temat jego roli w polskich firmach. Gośćmi konferencji będą osoby odpowiedzialne za zarządzanie teleinformatyką z firm sektora biznesu oraz łódzkich instytucji. W roli prelegentów wystąpią zarówno osoby odpowiedzialne za zarządzanie IT, koordynatorzy projektów, jak również przedstawiciele firm świadczących usługi konsultingowe i wdrożeniowe. Gościem specjalnym będzie Dennis Wadsworth, wieloletni praktyk zarządzania IT w USA, Dyrektor Programowy Clark University.

Wystąpienia:
1. Rola efektywnego zarządzania IT w firmie i budowanie relacji na płaszczyźnie technologia-biznes
Dennis Wadsworth (Clark University, USA) – wystąpienie tłumaczone na język polski
2. Specjalistyczne oprogramowanie do budowania procesowego zarządzania działalnością firmy
Włodzimierz Mrozek (CERI)
3. Konieczność life-long learning w procesie prawidłowego zarządzania firmą i infrastrukturą IT
Piotr Goetzen (ITI)
4. Systemy Zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie
Andrzej Cader (Dyrektor ITI)
5. Indywidualizacja środowiska nauczania - czy to może pomóc biznesowi?
Alina Marchlewska (ITI)

Serdecznie zapraszamy do udziału w spotkaniu i wymiany doświadczeń związanych z zarzadzaniem
IT w Polsce i na świecie. Rejestracja oraz dalsze informacje – Halszka Kozakiewicz
pod numerem telefonu 042 664 22 60 od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 – 17:00 lub mailowo: hkozakiewicz@clarkuni.eu.

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

NOWOCZESNE I ZAPEWNIAJĄCE EKONOMICZNE BEZPIECZEŃSTWO PODEJŚCIE PRZEDSIĘBIORSTW DO ROSNĄCEJ FALI ŻĄDAŃ FINANSOWYCH ZWIĄZANYCH Z OBECNOŚCIĄ URZĄDZEŃ NA CUDZYCH GRUNTACH – NOWE TRENDY W ORZECZNICTWIE SĄDU NAJWYŻSZEGO

Prezentowane przez nas szkolenie ma na celu usystematyzowanie wiedzy w zakresie:
- Istoty służebności przesyłu;
- Wprowadzonych regulacji do istniejących urządzeń przesyłowych;
- Zakresu podmiotowego służebności przesyłu;
- Praw i obowiązków stron wynikających ze służebności przesyłu;
- Zmian, ustania i wygaśnięcia służebności przesyłu;
- Prowadzenia negocjacji i rozstrzygania ewentualnych sytuacji problemowych.

Wykładowca: Sędzia orzekający jako jedyny sędzia w dwóch wydziałach: Wydziale V Gospodarczym oraz Wydziale IV Pracy i Ubezpieczeń Społecznych. Absolwent Wydziału Prawa na Uniwersytecie Gdańskim, a także studiów podyplomowych z zakresu Stosowania Europejskiej Konwencji Praw Człowieka w Strasburgu, Prawa Europejskiego, Prawa Cywilnego w Polskiej Akademii Nauk w Warszawie, Ekonomii w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz szeregu szkoleń z zakresu m. in. mobbingu, praw człowieka, prawa wspólnotowego, prawa pracy. Doświadczenie zawodowe: obecnie orzekanie w sprawach z zakresu prawa pracy i gospodarczego, asystent na wydziale prawa i administracji UG z prawa gospodarczego 1999-2001, wykłady z prawa pracy dla wielu przedsiębiorstw, kierownik oraz wykładowca studiów podyplomowych w Wyższej Szkole Biznesu w Gorzowie Wlkp., wykłady z prawa pracy z elementami ekonomii dla Stowarzyszenia Księgowych w Gorzowie Wlkp., wykłady dla kadry zarządzającej oraz profesorów i doktorów z zakresu bhp Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Gorzowie Wlkp., wykładowca Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Gorzowie Wlkp. na studiach dziennych i zaocznych, wykładowca Uniwersytetu Warszawskiego, zajęcia z zakresu prawa pracy z sędziami sądów powszechnych, wykłady dla radców Prawnych na rzecz Okręgowej Izby Radców Prawnych w Zielonej Górze z dziedziny prawa gospodarczego oraz dla Okręgowych Rad Adwokackich z prawa pracy.

Czas i miejsce szkolenia: 11-12 sierpnia 2011 r. Warszawa – Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej, w godzinach 10.00-16.00 (cena zawiera serwis kawowy, lunch, materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia)

Cena udziału w szkoleniu: 890 zł netto (do podanej ceny należy doliczyć 23% VAT = 1094,70 zł brutto)

Zgłoszenie do pobrania z: http://zgloszenie.eurokadry.pl/
Zgłoszenie do wysłania faksem na numer: (22) 811 36 74 lub podpisane i zeskanowane drogą elektroniczną na adres: zgloszenie@eurokadry.pl
Dodatkowe pytania, szczegółowy program szkoleń, tel.(22)811-12-22, 614-09-32

W celu uzyskania rabatu na dane szkolenie w wysokości 5% od całości zamówienia netto, wprowadź na karcie zgłoszenia podany poniżej czterocyfrowy kod: 9933

Małgorzata Kulesza
AKADEMIA EUROKADRY

tel.22 486 44 11
fax 22 811 36 74
malgorzata_kulesza@eurokadry.pl
http://www.eurokadry.com.pl
Anna K.

Anna K. Life coach,
psycholog, trener,
ICF ACC

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Czy jesteś głodny inspiracji?
Czy znasz swój pełny potencjał?
Czy jesteś gotowy(a) podjąć kroki, które pozwolą Ci spełnić swoje marzenia?


Zapraszamy Cię do udziału w wyjątkowej, transformacyjnej ekspedycji, podczas której, odbędziesz podróż w głąb własnej mądrości - Wise Leadership Coaching Expedition.

W dniach 31 sierpnia - 4 września, wyjedziemy w Sudety, aby tam pokonać wewnętrznych sabotażystów, stojących na drodze do realizacji naszych marzeń.
Dołącz do naszej wyprawy pełnej niezwykłych wrażeń i doświadczeń, dzięki którym rozwiniesz się jako osoba oraz przywódca.

Dzięki udziałowi w tym programie:

- Wzrośnie Twoja świadomość i zrozumienie siebie
- Dowiesz się, jakie są Twoje ograniczające przekonania i poznasz sposoby pracy z nimi
- Będziesz miał lepszy dostęp do Twoich wewnętrznych zasobów
- Będziesz dokonywał bardziej świadomych wyborów
- Dowiesz się jak wyjść i działać poza obszarami, w których czujesz się najwygodniej
- Określisz zarówno osobistą, jak i zawodową wizję oraz strategię
- Będziesz lepiej sterował swoim życiem i karierą

Wise Leadership Coaching Expedition poprowadzi Karin Grunsven z Holandii i Jacek Skrzypczyński – coachowie z wieloletnim doświadczeniem biznesowym i non-profit – z wiedzą i sercem do przełomowych transformacji.

Program odbywa się w ramach naszej Szkoły Coachingu i Przywództwa - AfT Leadership Coaching School. Udział w nim, gwarantuje uzyskanie 6 godz. szkolenia coachingowego, uznawanych przez International Coach Federation.

Dodatkowe informacje oraz formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie: http://adventureforthought.com/pl/leadership-expedition/

Kontakt:
coaching@adventureforthought.com
tel. 71 789 52 64
kom. 607 649 129
Jędrzej Bochyński

Jędrzej Bochyński Kierownik ds.
Strategii Jakości

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zapraszamy "Jakościowców" z Dolnego Śląska na warsztaty z Analizy FMEA:

WROCŁAW dn. 23.07.2011 godz 9-17 (sobota)

Link: http://www.qualityskills.pl/23-07-analiza-fmea/

Pozdrawiam

Jędrzej Bochyński
M: 508 170 170
T: 71 733 62 82
F: 71 733 62 43
E: jedrzej@qualityskills.pl
W: http://QualitySkills.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zapraszam Państwa

do uczestnictwa w XVI edycji konferencji poświęconej najnowszym technologiom elektronicznego przetwarzania, składowania i obiegu informacji w polskich instytucjach, organizacjach oraz przedsiębiorstwach.

Bezpłatna rejestracja : http://gigacon.org/event_login_or_signup/479 [LICZBA MIEJSC OGRANICZONA]

[ Tematyka sesji ]

Instytut Maszyn Matematycznych :
Zarządzanie dokumentami z wykorzystaniem technologii wirtualizacji i mobilnych

Elo Digital Office :
ELO 2011 – Nowa wersja ELO w Polsce. Nowości w ELO 2011 - Nowy Klient ELO Desktop i formularze do obiegu.

Dicom Polska
Rozwiązania archiwizacji dokumentów

BeOne
Elektroniczny Obieg Dokumentów na platformie Alfresco w Polskiej Grupie Farmaceutycznej

Itella Information
inChannel - wielokanałowa obsługa odbioru faktur

Rodan Systems
OfficeObjects®- Platforma Zarządzania Wiedzą

Cca Europe.pl
Efektywność rozwiązania workflow według CCA Europe.pl

IBM
IBM DataCap Taskmaster - nowa jakość w procesie pozyskiwania elektronicznych wersji dokumentów

Alstor
Systemy masowego skanowania na przykładzie skanerów dokumentowych firmy FUJITSU

Polskie Stowarzyszenie na rzecz Atestacji i Standaryzacji Oprogramowania
Integracja międzyorganizacyjna a kwestie bezpieczeństwa

Narodowe Archiwum Cyfrowe :
Zadania systemu Elektronicznego Zarządzania dokumentacją w świetle Rozporządzenia z 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych

Kancelaria Radcy Prawnego Stefan Cieśla
Systemy pracy grupowej w wirtualnej przestrzeni a prawne wymogi bezpieczeństwa danych

Heuthes
Zarządzanie obiegiem dokumentów w pracy na przykładzie systemu ISOF Workflow

Progmate
Zastosowanie PROGMATE DOCs w praktyce - modelowanie przykładowego procesu obiegu dokumentów

Wasko
Procesocentryczne podejście do zarządzania i przetwarzania dokumentacji w firmie na przykładzie systemu INTRADOK.NET

Efematic
Automatyczne rozpoznawanie dokumentów – pierwszy krok do automatyzacji procesów opartych o dokumenty

Arvato Services Polska :
Optymalizacja procesu obsługi faktur z wykorzystaniem systemu ELO zintegrowanego z systemem SAP

AutoID
Zwiększenie efektywności systemów DMS / ECM oraz usprawnienie pracy biurowej poprzez automatyczne przetwarzanie skanów i plików PDF - ABBY FineReader, ABBYY Flexi Capture.

Łukasz Goździaszek :
Prawne konsekwencje wykorzystania komunikacji elektronicznej wewnątrz organizacji i w stosunkach z podmiotami zewnętrznymi

Słuchaczom zapewniamy :

komplet materiałów konferencyjnych, przerwy kawowe, możliwość uczestniczenia w wybranych sesjach tematycznych.

[ Kontakt ]

Sławomir Krajewski
Specjalista ds. Organizacji Konferencji

tel. (22) 427 32 82 | fax (22) 244 24 59
e-mail : slawomir.krajewski@software.com.pl


Zachęcam do kontaktu oraz odwiedzenia stron:
http://gigacon.org/eoif_warszawa
Ewa Krawczyk

Ewa Krawczyk Marketing Director
|| Marketing || HR

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek


Zapraszamy na autoryzowane szkolenia Microsoft realizowane przez bit Polska - Microsoft Gold Partner w zakresie Learning Solutions. Zapewniamy wysoki poziom merytoryczny, doświadczonych trenerów MCT oraz autoryzowane materiały szkoleniowe. W cenie szkolenia każdy uczestnik otrzyma Apple iPad! Oferta dostępna tylko w okresie wakacyjnym! Liczba miejsc ograniczona!

Szczegóły na stronie http://www.iPad4edu.pl

Następna dyskusja:

Szkolenia i konferencje HR ...




Wyślij zaproszenie do