Paulina K.

Paulina K. Specjalista ds.
Obsługi Sprzedaży
Przedhurtowej, GRUPA
NEUCA

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Szkolenie “Inwestowanie w nieruchomości 101” jest wyjątkową ofertą skierowaną do początkujących inwestorów na rynku nieruchomości.

W ramach intensywnych zajęć uczestnik pozna warsztat, który pomoże mu jako inwestorowi wystartować na rynku nieruchomości. Omawiane są nie tylko zasady działania rynku nieruchomości w Polsce z punktu widzenia inwestora, ale przede wszystkim przygotowanie, analiza i przeprowadzanie transakcji.

Szkolenie organizowane jest w Warszawie – 10.09.2011r.

Do 5 sierpnia promocyjna cena: 720 PLN (zniżka w wysokości 240 PLN)

Szczegóły dotyczące szkolenia dostępne są na stronie:
http://inwestowanie-w-nieruchomosci.pl

Zgłoszenie odbywa się przez formularz rejestracyjny na stronie lub telefonicznie pod numerem 668 211 668
Anna Stuka

Anna Stuka Absolwent
Uniwersytetu
Jagiellońskiego w
Krakowie

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Doskonałą okazją na własny rozwój i udział w licznych szkoleniach
o zróżnicowanej tematyce jest udział w letnich interdyscyplinarnych warsztatach dla studentów i doktorantów organizowanych przez Polską Akademię Nauk. Skupiają one młodych, ambitnych ludzi z najlepszych uczelni w Polsce. Ich celem jest wykorzystanie matematycznego sposobu myślenia do rozwiązywania rzeczywistych problemów firm i instytucji.

Letnie Praktyki Badawcze dają możliwość wzięcia udziału w kilku projektach o zróżnicowanej tematyce. W poprzednich latach zrealizowaliśmy projekty m.in. dla Narodowego Banku Polskiego, Urzędu Komunikacji Elektronicznej, Casinos Poland, Infovide-Martix i wielu innych.

Z uczestnikami swoją wiedzą dzielą się specjaliści powiązani ze światem nauki i biznesu.

Trudno wyobrazić sobie lepsze miejsce do zdobycia tak cennych doświadczeń
i rozwoju własnej osobowości.

Dodatkowe informacje znaleźć można na stronie:
http://www.praktyki.ibspan.waw.pl/
Marta  Okupińska-Oborsk a

Marta
Okupińska-Oborsk
a
konferencje,
szkolenia, fundusze
unijne

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Instytut Nowych Technologii zaprasza do udziału w Ogólnopolskiej Konferencji "E-Szpital" na temat informatyzacji szpitali i placówek medycznych.
Konferencja skierowana jest do przedstawicieli służby zdrowia oraz innych osób zainteresowanych niniejszą tematyką informatyzacji.
Miejsce: Łódź
Termin: 18 października 2011 r.
Udział jest bezpłatny.
Wszystkich zainteresowanych współpracą lub wystąpieniem podczas konferencji zapraszam do kontaktu.

Marta Okupińska
tel. +42 632 27 20
okupinska@newtechlodz.com

http://newtechlodz.com
Paweł C.

Paweł C. IT Project Manager w
Comarch

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek


Obrazek


Informacja również pod adresem mailowym:
szkolenia@ntbc.pl

Regulamin oraz formularz zgłoszeniowy
www.ntbc.pl

Dołącz do nas na Facebooku i otrzymaj 5% zniżki na wybrane szkolenie!- kliknij "Lubię to"! :)

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Intensywny dofinansowany kurs języka angielskiego

Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w szkoleniu Intensywny kurs angielskiego, szkolenie jest w 80% dofinansowane z środków UE.

Nasze szkolenie to rok nauki języka angielskiego w 6 tygodni!

Data rozpoczęcia szkolenia: 11.07.2011 r.
Data zakończenia szkolenia: 19.08.2011 r.
Cena po dofinansowaniu: 593,33 zł
Miejsce szkolenia: Kraków
120 godzin, grupy szkoleniowe 15-osobowe

Intensywny wakacyjny kurs języka angielskiego –
• zajęcia 5 dni w tygodniu po 180 min.
• łącznie 120h – 30 dni szkoleniowych = 1,5 miesiąca
• zakres terminowy: 11.07. – 19.08
• godziny: 17.00 - 20.00 (+ 15 minut przerwy)

Dla tych, którzy chcą:
• rozpocząć naukę nowego języka
• uaktywnić zapomniane umiejętności
• poprawić swobodę mówienia
• rozszerzyć słownictwo
• przygotować się na wyjazd za granicę – do pracy, na studia lub na urlop
Poziomy zaawansowania: średniozaawansowany (intermediate) oraz zaawansowany (upper intermediate).


Obrazek


Podczas zajęć rozwijamy umiejętności porozumiewania się w języku obcym w różnych sytuacjach życia codziennego za granicą. Przeprowadzamy improwizacje symulujące realne sytuacje, korygując na bieżąco podczas dyskusji błędy słuchaczy. Na zajęciach wykorzystujemy m.in. artykuły prasowe, fragmenty filmów i programów TV, a poza zajęciami także e-learning!
Na zajęciach panuje przyjazna atmosfera, a każdy słuchacz jest pod stałą opieką lektora. U każdego słuchacza na bieżąco śledzimy postępy w nauce języka obcego. Przeprowadzamy okresowe testy kontrolne podsumowujące wyniki nauki.

Szczególny nacisk kładziemy na kształtowanie praktycznych umiejętności posługiwania się językiem obcym. Uczymy swobodnego i poprawnego komunikowania się, utrwalamy gramatykę i rozwijamy zasób słownictwa naszych słuchaczy.

Tematyka:
• Obsługa klienta zagranicznego - słownictwo i warsztaty.
• Przygotowanie oferty w języku angielskim.
• Business English w turystyce.
• Organizacja zakwaterowania, aranżowanie pobytu.
• Scenki - prasa branżowa.
• Gramatyka (czasy, pytania i odpowiedzi, mowa zależna i niezależna, konstrukcje zdaniowe).

Więcej informacji: http://turystykamalopolska.pl/szkolenia/id/727/intensy...
Oraz na stronie organizatora http://turystykarozwoju.pl/

Kontakt:
Biuro projektu „Turystyka rozwoju”
ul. Sienkiewicza 27
30-033 Kraków
Tel. 12 634 20 99; 698 326 217
Email: rekrutacja@turystykarozwoju.pl

Serdecznie zapraszamy!Katarzyna Jura edytował(a) ten post dnia 17.06.11 o godzinie 15:11
Maria Tarnowska

Maria Tarnowska Kierownik ds.
szkoleń

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Witam serdecznie,

zapraszam na prestiżowe szkolenie Auditor Wiodący Systemu Zarządzania Jakością wg normy ISO 9001 - akredytacja IRCA

Auditor Wiodący Systemu Zarządzania Jakością wg normy ISO 9001 - akredytacja IRCA - Warszawa - 2011-06-27

Szkolenie odbywa się w Warszawie w siedzibie jednostki certyfikującej BSI Management Systems Sp. z o.o.

Czas trwania: 5 dni (40 godzin)

Termin szkolenia: 27 czerwca - 01 lipca 2011 r.

Prowadzący: Auditor jednostki certyfikującej BSI Management Systems Sp. z o.

Forma szkolenia: wykłady/ćwiczenia

Cena: 1.600,00 zł netto plus 23 % VAT (1.968 zł brutto)

Zakres merytoryczny szkolenia:

* Przypomnienie zagadnień jakości; normy ISO 9001 i ISO 19011,
* Planowanie auditu,
* Strategie dokumentowania systemu zarządzania jakością i Księgi Jakości,
* Przygotowanie się do auditu i przygotowanie dokumentacji auditora jak np. listy pytań kontrolnych,
* Prowadzenie spotkania otwierającego - problemy i najlepsze praktyki,
* Prowadzenie auditu na „żywo”, zapoznanie się ze stylami kierowania (procesami), reakcje auditowanych, studium przypadku prawdziwego auditu,
* Zapisywanie niezgodności,
* Przygotowanie raportu z auditu,
* Prowadzenie spotkania zamykającego - warsztaty prowadzenia spotkań, dobre praktyki i w jaki sposób unikać problemów,
* Ocena działań korygujących,
* Działania poauditowe.



Korzyści ze szkolenia:

* Dogłębne poznanie metod i technik, które pozwolą na skuteczniejsze auditowanie i umożliwią zarządowi podejmowanie trafnych decyzji na podstawie informacji uzyskanych z auditów
* Na kursie uczestnicy ćwiczą i doskonalą swoje umiejętności analitycznego myślenia. Niezależnie czy uczestnik pracuje jako auditor, czy na stanowisku kierowniczym, w obecnych czasach wysokiej konkurencji jest to atut, o który każda organizacja powinna zabiegać dla swoich pracowników
* Informacje dotyczące podejścia, zasad i strategii auditorów zewnętrznych są istotne dla organizacji wdrażających systemy zarządzania jakością i są pomocne w przygotowaniu się do auditu certyfikującego
* Kurs jest uznawany w Polsce i na całym świecie. Zwiększa on kompetencje auditorów. Auditorzy, którzy zdobędą certyfikat auditora wiodącego będą spełniać wymagania szkoleniowe stawiane przez jednostki akredytujące personel (IRCA)*

*IRCA - International Register of Certified Auditors (Międzynarodowy Rejestr Certyfikowanych Auditorów)

Cena obejmuje:

* udział w 5-dniowym szkoleniu organizowanym przez międzynarodową jednostkę certyfikującą (miejsce szkolenia Warszawa),
* profesjonalne materiały szkoleniowe,
* dostęp do norm Międzynarodowej Organizacji Normalizacyjnej ISO,
* gwarancję jakości,
* po zdaniu testu kończącego szkolenie uzyskanie prestiżowych certyfikatów Auditora Wiodącego (akredytacja IRCA),
* poczęstunek kawowy, obiad.



UWAGA! Ilość miejsc ograniczona!- szkolenie prowadzone w grupach 10 osobowych.

Aby zgłosić swoje uczestnictwo w szkoleniu należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie http://incert.pl (http://incert.pl/p_formularz_zgloszenie.html).
Liczba miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.

Kontakt:
Incert Beata Wagner
ul. Kolumba 88/89, lok. 119
70-035 Szczecin
http://incert.pl

Maria Roth
Kierownik ds. szkoleń
e-mail: maria.roth@incert.pl
Tel./fax: 091 469 45 53
Marlena Strumiłło

Marlena Strumiłło Specjalista ds.
marketingu

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Podręczniki gratis!

do 31.08.2011 za zapisy na szkolenia
PRINCE2®, MSP®, P3O®, M_o_R®, CAPM/PMP
otrzymują Państwo podręczniki gratis.

Serdecznie zapraszamy na szkolenia.

--

serdecznie pozdrawiam

Marlena Strumiłło
Kierownik Projektów Marketingowych

skills sp. z o.o.
ul. Braci Wagów 20 lokal U1
02-791 Warszawa
tel. +48 22 22 412 80
http://skills.pl
Aleksandra Mroczkowska

Aleksandra Mroczkowska *** PRACA DLA
MANAGERA *** Dla
firmy usługowej
poszukuję:...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Centrum Rozwoju SELF-CONCEPT zaprasza na: „Wyrazić siebie, czyli trening asertywności". Trening został tak skonstruowany, by uczestnicy dzięki praktycznym ćwiczeniom, zwiększyli swój wgląd w siebie, zdiagnozowali swój styl zachowań w różnych sytuacjach życiowych, poznali i przećwiczyli zachowania asertywne i wykształcili w sobie postawę asertywną, tym samym pracując w kierunku bardziej korzystnych zachowań w relacjach z innymi.

Pomyśl jak zmieniłoby się Twoje życie, gdybyś nauczył(a) się skuteczniej realizować własne potrzeby i dbał o własne interesy…

DLACZEGO WARTO?

•zdiagnozujesz swoje style zachowania w różnych sytuacjach życiowych,
•nauczysz się odmawiać i respektować swoje prawa w wielu sytuacjach życiowych, zachowując przy tym dobre relacje z innymi,
•nauczysz się wyrażać swoje zdanie, opinie, uczucia, prośby, oczekiwania,
•rozwiniesz swoje umiejętności przyznawania się do błędu i przyjmowania krytyki,
•docenisz wagę komplementów i nauczysz się je przyjmować,
•uwolnisz się od destruktywnych emocji, poczucia krzywdy.

http://self-concept.eu/uploads/oferta_WYRAZIC_SIEBIE_04-05.07.pdf

W razie pytań proszę o kontakt bezpośrednio z trenerem:
Aleksandra Mroczkowska, amroczkowska@self-concept.eu, Tel: 0 505 104 024.
Aleksandra Mroczkowska

Aleksandra Mroczkowska *** PRACA DLA
MANAGERA *** Dla
firmy usługowej
poszukuję:...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Centrum Rozwoju SELF-CONCEPT zaprasza na trening z cyklu skuteczny menadżer: „ZARZĄDZANIE EMOCJAMI, czyli o roli emocji w rozumieniu siebie i kierowaniu ludźmi”. Trening został tak skonstruowany, by uczestnicy dzięki praktycznym ćwiczeniom, specjalnie przygotowanym grom menadżerskim, zwiększyli swój wgląd w siebie, uświadomili sobie, iż emocje stanowią podstawę wszystkich ludzkich interakcji.

DLA KOGO?
Oferta skierowana jest do kadry menadżerskiej wszystkich szczebli zarządzania, Team Leaderów, Project Managerów i wszystkich tych, którzy w swojej pracy przewodzą ludźmi i zależy im na dobrych relacjach interpersonalnych, jak również efektywności zespołu.

DLACZEGO WARTO?
•diagnoza poziomu inteligencji emocjonalnej,
•zwiększenie świadomości własnych emocji,
•zwiększenie kontroli własnych emocji i reakcji na nie,
•pogłębienie umiejętności budowania autorytetu w środowisku pracy,
•umiejętne kierowanie uczuciami i przejmowanie za nie odpowiedzialności,
•asertywne wyrażanie uczuć pozytywnych i negatywnych,
•pogłębienie umiejętności radzenia sobie w sytuacjach trudnych,
•rozwój zdolności rozpoznawania i kierowania emocjami u innych,
•tworzenie efektywnych relacji ze współpracownikami,
•nabycie umiejętności tworzenia efektywnego środowiska pracy.

http://self-concept.eu/uploads/ZARZADZANIE%20EMOCJAMI_07-08.07.11.pdf

W razie pytań proszę o kontakt bezpośrednio z trenerem: Aleksandra Mroczkowska amroczkowska@self-concept.eu, Tel: 0 505 104 024.

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Radosław Ł.

Radosław Ł. Logistic operative,
NDL.

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Certyfikowany Praktyk TPM Learning by Doing

III Cykl Szkoleniowo - Warsztatowy TPM organizowany będzie w fabryce dzięki uprzejmości Klienta - firmie PPG DECO POLSKA SP. z o. o. z siedzibą we Wrocławiu.

Obrazek

Formuła zajęć oparta o praktykę w 80% poprzedzona wstępem teoretycznym w 20%.

Uczestnictwo w programie oraz zdanie praktycznego egzaminu końcowego jest potwierdzone jedynym w Polsce Certyfikatem Praktyka TPM

Czego w dzisiejszych czasach firma oczekuje od Służb UR?

Efektywności, Skuteczności, Elastyczności oraz Redukcji Kosztów.
Technicy UR coraz częściej są angażowani w:

- opracowywanie strategii korporacyjnych,
- przeglądy wyników operacyjnych 
i ekonomicznych,
- współpracę z innymi wydziałami korporacji,
- zarządzanie kontraktami z zewnętrznymi usługodawcami.


Znaczenie Działów UR w każdej firmie ulega ciągłym zmianom, a co za tym idzie, również wyzwaniom. Wyzwania te wymagają zastosowania odpowiednich narzędzi pozwalających stawić czoła stawianym celom. W praktyce wdrożenie systemu doskonalącego działania obsługi technicznej stanowi strategiczne podejście mające na celu:

- zmianę modelu „funkcyjnego” Służb UR w model procesowy obsługi technicznej zintegrowany z procesami produkcyjnymi i technologicznymi,
- połączenie aspektów jakościowych z systemami technicznymi, które zarządzane są przez pracowników,
- wykorzystanie właściwych narzędzi w celu ciągłego doskonalenia efektywności maszyn i urządzeń poprzez niezawodność i obsługę techniczną,
- obniżenie kosztów obsługi technicznej jako składowej kosztów operacyjnych.


Proponujemy Państwu specjalistyczną i szczegółową formę szkoleń z zagadnień TPM.

Zmodyfikowany program pokaże krok po kroku jak powinno być wdrażane TPM; jak udzielić odpowiedzi na pytania, które stoją przed każdym pracownikiem UR:

CO wykonywać? JAK wykonywać? i KIEDY wykonywać?

Te odpowiedzi są udzielone przez poszczególne moduły, czyli:

Moduł 1: Fundamenty Maintenance Management (15 – 16 września 2011)
Moduł 2: Reliability Centered Maintenance (6 – 7 października 2011)
Moduł 3: Practical Maintenance Program (9 – 10 listopada 2011)
Moduł 4: Practical Maintenance Program (8 – 9 grudnia 2011)
Moduł 5: Maintenance Work Flow System (9 – 10 stycznia 2012)
Moduł 6: Zarządzanie Częściami Zamiennymi (9 – 10 lutego 20 12)
Moduł 7: Zarządzanie Kompetencjami Pracowniczymi (8 – 9 marca 2012)


Uczestnicy będą mieli okazję poznać jak należy wdrażać podstawowe narzędzia, poznają również techniki prowadzenia projektów TPM. Szkolenie TPM pokaże, w jaki sposób należy nimi zarządzać w przedsiębiorstwie. Cykl szkoleń Koordynator TPM podejmuje tematykę, która ostatnimi czasy jest niezwykle ważna nie tylko ze względu na aspekty techniczne, ale również aspekty ekonomiczne. W obecnych czasach niezwykle ważnym aspektem jest niezawodność posiadanych aktywów przedsiębiorstwa oraz efektywne ich wykorzystywanie w codziennej pracy. Te aspekty mają wpływ na wyniki przedsiębiorstwa obliczane nie tylko po stronie kosztów, ale również po stronie zysków.

Zachęcamy do przejścia całego - siedmiomodułowego cyklu.
Udział we wszystkich szkoleniach nie jest jednak obligatoryjny - można korzystać z poszczególnych modułów szkoleniowych.


Wszelkich informacji na temat cyklu można uzyskać kontaktując się bezpośrednio z Panem Radosławem Łukasikiem:
drogą telefoniczną nr: 505 575 644,
drogą elektroniczną: radoslaw.lukasik@womasolution24.com
www:http://www.womasolution24.com/womasolution24/Aktualnos...

Obrazek
Radosław Łukasik edytował(a) ten post dnia 22.06.11 o godzinie 08:07
Agnieszka M.

Agnieszka M. Human Resources /
Szkolenia

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek

Firma SMG/KRC Poland HR zaprasza na bezpłatne warsztaty szkoleniowe, które będą odbywały się w dniach 08-10.07.2011 i 15-17.07.2011. Prosimy o zapisywanie się na konkretne bloki spotkaniowe. Zapisy odbywają się przez wypełnienie formularza zgłoszeniowego i przesłanie go na adres e-mailowy:
WARSZTATY@SMGKRC.COM

Więcej informacji pod numerem telefonu 32 203 74 54

UWAGA! Ze względu na ograniczoną ilość miejsc formularz zgłoszeniowy przesyłamy osobom, które jako pierwsze wyślą wiadomość e-mail na wskazany adres. Osoby, które nie otrzymały od nas informacji zwrotnej ze względu na brak miejsc nie zostały zakwalifikowane.

TEMATY I TERMINY WARSZTATÓW SZKOLENIOWY

08.07.2011
BLOK 1
08:00-10:25„Zarządzanie sobą w czasie”
10:35-13:00„Budowanie strategii gminy (część diagnostyczna)”

BLOK 2
13:30-15:55„Budowanie zespołu – współpraca w grupie”
16:05-18:30„Społeczna odpowiedzialność biznesu – moda czy sposób zarządzania?”

09.07.2011
BLOK 1
08:00-10:25„Root Cause Analysis - rozwiąż problem w obsłudze klienta"
10:35-13:00„Jak dziecko z rodzicem czyli jak się dogadujemy”

BLOK 2
13:30-15:55„Praca w środowisku wielokulturowym – znaczenie komunikacji międzykulturowej w biznesie”
16:05-18:30„Skuteczna komunikacja – kobieta w organizacji”

10.07.2011
BLOK 1
08:00-10:25„Analiza potrzeb w aspekcie sprzedaży”
10:35-13:00„Efektywna praca zespołowa”

BLOK 2
13:30-15:55„Trening umiejętności komunikacji niewerbalnej"
16:05-18:30„Zarządzanie sobą w czasie kluczem do sukcesu”

15.07.2011
BLOK 1
08:00-10:25„Różnorodność kulturowa”
10:35-13:00„Jak skutecznie rekrutować pracowników?"

BLOK 2
13:30-15:55„Profesjonalna Asystentka/Sekretarka”
16:05-18:30„Zarządzanie sobie w czasie – jak skutecznie kontrolować czas i wpływać na swoje wyniki?”

16.07.2011
BLOK 1
08:00-10:25„Stres - poznać i przezwyciężyć wewnętrznego wroga”
10:35-13:00„Zarządzanie czasem w pracy – podejście systemowe”

BLOK 2
13:30-15:55„Wizerunek w biznesie”
16:05-18:30„Ofertowanie jako jeden z elementów obsługi klienta w handlu międzynarodowym"

17.07.2011
BLOK 1
08:00-10:25„Podstawowe zasady etykiety biznesu”
10:35-13:00„Ja i oni, czyli kształtowanie pozytywnego nastawienia do innych"

BLOK 2
13:30-15:55„Celuj pozytywnie! Jak skutecznie wyznaczać cele”
16:05-18:30„Efektywne poszukiwanie pracy - czyli jak przygotować siebie i dokumenty aplikacyjne (CV, list motywacyjny), aby zwiększyć swoje szanse”
Katarzyna B.

Katarzyna B. Koordynacja
wolontariatu,
organizacja imprez
sportowych..

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Chcesz być koordynatorem lub koordynatorką wolontariatu? Dowiedzieć się czym jest wolontariat sportowy, jakie są aspekty prawne z nim związane, jak zidentyfikować obszary działania wolontariatu sportowego, określić obowiązki wchodzące w zakres "stanowisk pracy" wolontariuszy? Zapraszamy na nasze warsztaty!

Fundacja Wolontariat dla Sportu oraz Projekt Społeczny 2012 zapraszają na warsztaty dla koordynatorów i koordynatorek wolontariatu sportowego – jest to pierwsze tego typu szkolenie w Polsce. Teraz nowe terminy szkoleń!

Warsztaty będą się składały z trzech dwudniowych zjazdów obejmujących materiał z zakresu:
• Aspektów prawnych związanych z wolontariatem sportowym – prawa i obowiązki organizacji sportowej, prawa i obowiązki wolontariuszy/ek sportowych;
• Identyfikacji obszarów działalności organizacji sportowej, w których możliwe jest wsparcie ze strony wolontariuszy/ek;
• Identyfikacji możliwych „stanowisk pracy” dla wolontariuszy/ek w ramach zidentyfikowanych obszarów;
• Określania zakresu obowiązków dla każdego ze zidentyfikowanych „stanowisk pracy” dla wolontariuszy/ek;
• Określania wymiaru czasu pracy dla każdego ze zidentyfikowanych „stanowisk pracy” dla wolontariuszy/ek;
• Określania kwalifikacji/umiejętności wymaganych na każdym ze zidentyfikowanych „stanowisk pracy” dla wolontariuszy/ek;
• Poznawania motywacji osób zainteresowanych wolontariatem sportowym;
• Prowadzenia efektywnej rekrutacji wolontariuszy/ek;
• Umiejętnego zarządzanie wolontariuszami/kami.

Osoby które wezmą udział we wszystkich warsztatach otrzymają certyfikat koordynatora/koordynatorki wolontariatu sportowego.

Szczegóły tutaj: http://www.v4sport.eu/pl/news/showNews/1854/zostan-koo...
Marysia Wieczorek

Marysia Wieczorek Student, Szkoła
Wyższa Psychologii
Społecznej w
Warszawie

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zapraszamy do udziału w II edycji Międzynarodowej Konferencji Interdyscyplinarnej Współczesne Nurty Badawcze Młodych Naukowców.

Jeśli jesteś studentem, magistrantem, doktorantem czy młodym doktorem - serdecznie zapraszamy 20 października do Poznania!

Nasze zaproszenie kierujemy przede wszystkim do pracowników naukowych, pracowników naukowo-dydaktycznych, asystentów, adiunktów. Celem konferencji jest ukazanie wieloaspektowości współczesnych nurtów badawczych w zakresie nauk politycznych, historycznych, psychologicznych, przyrodniczych, informatycznych, w naukach medialnych i językoznawstwie, w badaniach nad bezpieczeństwem społecznym, technologicznym i ekonomicznym oraz w naukach socjopedagogicznych i medycznych.

Organizatorami konferencji są Instytut Naukowo-Wydawniczy Maiuscula oraz Wyższa Szkoła Handlu i Usług w Poznaniu.

Wszystkie pliki do pobrania (bloki tematyczne, karta zgłoszenia, instrukcja wydawnicza oraz zaproszenie) dostępne są na naszej stronie internetowej).
Artur Tołłoczko

Artur Tołłoczko Menedżer z
wieloletnim
doświadczeniem w
branży biotechnol...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Już 2 lipca zapraszamy wszystkie osoby samotne poszukujące swojego partnera na szkolenie "Klucz do relacji z ludźmi różniącymi sie od Ciebie" czyli PRR.
http://www.globalinspiration.pl/programy-rozwoju-osobi...

http://globalinspiration.pl

http://coachinspiration.plArtur Tołłoczko edytował(a) ten post dnia 06.07.11 o godzinie 09:28
Nina Marta Olszewska

Nina Marta Olszewska Dzielę się sobą,
łączę ludzi

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

CASHFLOW DLA PRZEDSIĘBIORCZYCH!

Pieniądze = wolność?
Tego potrzebują dzisiaj wszyscy, do tego dążą dzisiaj wszyscy, to wyznacza cel w życiu wielu ludzi, to określa dziś wszystko...

Pieniądze, pieniądze, pieniądze...

Czy rzeczywiście pieniądze dają wolność?

Czy trzeba mieć pieniądze, żeby stać się wolnym?

Może masz pieniądze, ale czy masz czas dla siebie, dla rodziny?

A może myślisz, że więcej pieniędzy rozwiąże wszystkie Twoje problemy?

Robert Kiyosaki wydzielił trzy etapy zdobywania finansowej wiedzy:
I. szersza perspektywa - zainwestuj dużo czasu i niewiele pieniędzy
II. wyjaśnienie - trochę więcej czasu i trochę więcej pieniędzy
III. koncentracja - więcej czasu, więcej pieniędzy, więcej szczegółów

Tworzymy nową inicjatywę, która ma na celu przejście przez 3 wymienione wyżej etapy. Zaczynamy od pierwszego:)

Jeżeli:
- podjąłaś/eś decyzję, że chcesz być wolna/y finansowo,
- jesteś wolna/y finansowo, ale ciągle brakuje Ci czasu,
- chcesz postawić pierwszy krok w kierunku zdobycia wiedzy finansowej,
- chcesz zdobyć praktyczną edukację finansową,
- masz ochotę zagrać w grę Cashflow w sposób inny niż dotychczas,
- chcesz wykorzystać wiedzę z Cashflow w swoim życiu,
- szukasz ludzi podobnych do siebie,
- grałaś/eś przynajmniej 3 razy w Cashflow 101.

Zapraszamy do nas!

Agenda spotkania:
7.30 powitanie, networking
7.45 śniadanie
8.00 2 słowa o prowadzących i idei spotkań
8.05 dyskusja na temat “$ = wolność?”
8.20 czas na grę, rozpoczynamy!
9.40 dyskusja: Czego się dzisiaj nauczyłaś/eś? Co wynosisz z dzisiejszej gry?
10.00 zakończenie

Prowadzący:
Nina Olszewska http://www.goldenline.pl/nina-marta-olszewska - przedsiębiorca, psycholog, trener, konsultant finansowy, inwestor

Adrian Gamrot http://www.goldenline.pl/adrian-gamrot - inwestor, lider Klubu Cashflow Financial Future, doradca finansowy

Każda dobra inwestycja wymaga 2 rzeczy: czasu i pieniędzy, stąd Twoja inwestycja to 2,5 godziny zerwane z rana i 50 zł (w tym śniadanie)

zapisz się na: http://www.cashflowdlaprzedsiebiorczych.pl/

Spotykamy się w cafe Kukania na ul. Wojskowej 4 http://kukania.pl

Do zobaczenia!

Partnerzy:
BNF http://bnf.org.pl/
Centrum Rozwoju Potencjału Osobistego Harmonia http://centrumharmonia.pl
http://eddu.pl/
Wielkopolski Klub Matrik http://matrik.pl
Alina Godny

Alina Godny Coach, trener
biznesu.

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Profesjonalna asystentka/sekretarka
4-5 lipca 2011 r.
Cena: 1260, -

Organizator szkolenia:
OCESiA
Warszawa, ul. ul. Chałubińskiego 8,
tel.: /0-22/ 830 04 39,
fax: /0-22/ 830 08 78
e-mail: ocesia@ocesia.edu.pl

Kluczowe zagadnienia:
• Jak planować i efektywnie wykorzystać czas pracy?
• Jak organizować spotkania, narady, konferencje?
• Jak utrzymać prawidłowe relacje ze współpracownikami i klientami?
• Jak asertywnie wyrażać swoje oceny i opinie?
• Jak radzić sobie w sytuacjach trudnych i stresowych?
• Jak właściwie podejmować interesanta w sekretariacie?
• Warsztaty w wizażystką !
Trenerzy:
Dorota Pianko
Alina Godny

Miejsce szkolenia:
Centrum Konferencyjne ALFA
Warszawa, ul. Puławska 15

Serdecznie zapraszamy!

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

LETNIE WARSZTATY JĘZYKOWE Z ZAKRESU BUSINESS ENGLISH

SZTUKA PREZENTACJI

SUMMER BUSINESS ENGLISH WORKSHOPS

PRESENTATION SKILLS

“How to boost our presentation skills?”

Tryb szkolenia:

Szkolenie otwarte

Dostępne terminy szkoleń*:

Sobota 23 VII 2011 Gliwice godz. 9 00 – 17 00 (zgłoszenie do dn. 13 VII)
Pon. 25 VII 2011 Katowice godz. 9 00 – 17 00 (zgłoszenie do dn. 16 VII)
Sobota 27 VIII 2011 Katowice godz. 9 00 – 17 00 (zgłoszenie do dn. 17 VIII)
Środa 31 VIII 2011 Gliwice godz. 9 00 – 17 00 (zgłoszenie do dn. 21 VIII)

Ramowy program szkolenia:

Types of presentation
The six steps of effective presentation-golden rules
Structuring presentation (introduction, transition, conclusion)
Describing graphs, charts & trends
Presenting & interpreting visual aids
Stress management techniques
Body language & Voice power
Handling the question and answer session
Rapport building (understanding audience & managing hecklers)
Impact techniques-proven ways to get audience attention and keep it
Cliches to avoid

Szanowni Państwo,

Pragniemy zaprosić Państwa na jednodniowe warsztaty językowe poświęcone sztuce prowadzenia efektywnych prezentacji w języku angielskim pt. „How to boost our presentation skills?”. Warsztaty prowadzone przez Centrum Business Expert to intensywne oraz w pełni interaktywne praktyczne sesje szkoleniowe z wykorzystaniem metody „total immersion” (całkowite zanurzenie w języku), a także różnorodnych metod aktywizujących ułatwiających płynne przyswajanie nowej wiedzy (m.in.: ćwiczenia praktyczne, materiały audio/wideo, studium przypadku, burza mózgów, mini-gra symulacyjna).

Odbiorcy:
Szkolenie kierowane jest do osób, które chciałyby poszerzyć swoją wiedzę w zakresie umiejętności językowych niezbędnych do przygotowania przyciągających uwagę prezentacji lub innych wystąpień publicznych w języku angielskim. Ścieżka ta rekomendowana jest pracownikom firm, dla których jednym z priorytetów zawodowych jest umiejętność profesjonalnego przekazywania informacji, lub też efektywnego prezentowania określonych planów działania oraz koncepcji.

Minimalny wymagany poziom zaawansowania językowego uczestnika szkolenia to poziom średnio-zaawansowany (B1 wg Europejskiej Skali Umiejętności Językowych znanej jako CEFR). Osobom zainteresowanym Dyrektor ds. Metodyki zaleca wypełnienie testu kwalifikacyjnego lub też wzięcie udziału w krótkiej rozmowie telefonicznej w celu określenia poziomu kompetencji językowej.

Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest rozwijanie umiejętności związanych z przygotowaniem skutecznej prezentacji, zarówno w obszarze leksykalnym (słownictwo tematyczne), jak i w obszarze strukturalnym oraz metodycznym (m.in.: praktyczne wskazówki dotyczące kompozycji prezentacji, sposoby radzenia sobie ze stresem, metody wzbudzania zainteresowania oraz angażowania audytorium, najczęstsze błędy podczas prezentacji) umożliwiających przygotowanie poprawnego językowo, a zarazem efektywnego wystąpienia.

Korzyści ze szkolenia:
Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą potrafili przygotować profesjonalną prezentację w języku angielskim. Uczestnicy będą w stanie w interesujący i poprawny leksykalnie sposób dokonywać wprowadzenia do tematu prezentacji, prezentować jej plan, rozwijać część główną prezentacji poprzez właściwe sygnalizowanie kolejnych części, następnie w sposób czytelny rozwijać je, odwoływać się do różnorodnych pomocy audiowizualnych (prezentować i omawiać wykresy oraz schematy), a także efektywnie podsumowywać i kończyć swoje wystąpienia.

Koszt szkolenia:
Wakacyjna cena specjalna! Rabat 35%. (Dotyczy wyłącznie terminów lipiec/sierpień)
395 zł brutto/ osobę

Cena obejmuje:
- serwis kawowy
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa w warsztatach językowych Business Expert

*Warsztaty zostaną zrealizowane przy utworzeniu się grupy minimum 3 osób.

W celu uzyskania bliższych informacji dotyczących warsztatów językowych prosimy o bezpośredni kontakt z biurem.

Organizator:
BUSINESS EXPERT Gliwice
http://business-expert.pl
Kontakt:
Tel: 0 883-203-188; 0 883-203-788
Email: sekretariat@business-expert.pl

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Witam.
Czy słyszeliście już o nowych studiach Podyplomowych Coachingu na SGH, które ruszają od lutego? zapraszam na stronę internetową
http://www.sgh.waw.pl/ksztalcenie/podyplomowe/spis/coa...
Halszka Kozakiewicz

Halszka Kozakiewicz Social Media
Coordinator

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

E-commerce & E-business

Czas trwania kursu: Zajęcia odbywają się w każdą sobotę (9, 16, 23, 30 lipca) w godzinach 9.00 – 18.00 w siedzibie Clark University przy ulicy Gdańskiej 121 w Łodzi.

Kurs jest bezpłatny.

Wraz z powstaniem i rozwojem Internetu pojawiają się nowe sposoby jego wykorzystania w różnych dziedzinach życia i biznesu. Taką formą jest e-commerce. To produkcja, sprzedaż, reklama i dystrybucja produktu i usług przez sieci teleinformatyczne. E-biznes stanowi nowe źródło efektywności, szybkości, innowacyjności i nowych sposobów tworzenia wartości w organizacji.

Biznes elektroniczny obejmuje wszystkie procesy biznesu przeprowadzane elektronicznie. Od wielu lat jest głównym medium i częścią procesów biznesu niemal w każdej firmie.

Zrozumienie biznesu, technologii i dynamiki społecznej w e-commerce ma fundamentalne znaczenie dla każdego, kto jest pracownikiem, partnerem biznesowym, przedsiębiorcą czy zatrudniony jest w sektorze non-profit. Kurs ten omawia wszystkie te zagadnienia za pomocą wykładów i projektów badawczych.

Program zajęć:

• Introduction to eCommerce
• The Origin and Growth of the Internet
• Googled – The End of the World as we Know It
• Selling on the Web
• Web Marketing Strategies
• Effective Use of Searching in Successful Marketing
• Improving Efficiency and Reducing Costs
• Social Networking, Mobile Commerce, and Online Auctions
• Class Topic Presentations and Final Examination

Metody prowadzenia zajęć:

• Prezentacje
• Quizy
• Dyskusje
• Projekty grupowe

Główne cele kursu:

• zbieżność technologii i biznesu w nowoczesnych modelach biznesowych
• odniesienie możliwości e-commerce & e-business do kluczowych pojęć i strategii w biznesie
• zrozumienie charakteru Internetu, w tym Web 2.0 i Internet II
• poznanie nakazów i zakazów w projektach stron internetowych dla biznesu.
• poznanie podstawowych pojęć z marketingu e-commerce oraz zachowań konsumenckich.
• Wpływ mediów on-line
• poznanie nowych sposobów działania: sieci społeczne, aukcje, portale, itp.
• przekształcanie firmy: łańcuch dostaw, współpraca między organizacjami, handel
• zapoznanie się z rosnącym rynkiem e-usług (finanse, podróże, kariera, itp.)

Jeżeli są Państwo zainteresowani kursami, prosimy o kontakt pod numerem 42 664 22 60 lub drogą mailową info@clarkuni.eu

Serdecznie zapraszamy!!!

Następna dyskusja:

Szkolenia i konferencje HR ...




Wyślij zaproszenie do