Monika Balcerzak

Monika Balcerzak Asesor Ewaluacja &
Rozwój

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Firma Asesor Ewaluacja i Rozwój zaprasza na szkolenia:

-Specjalista ds pozyskiwania środków i rozliczania projektów z EFS i EFRR -(200 godzin/25 dni)

-Specjalista ds rozliczania projektów z EFS i EFRR - (128 godzin/16 dni)

Szkolenia startują 1 czerwca 2011.

W przypadku osób bezrobotnych zarejestrowanych w Urzędzie Pracy koszt szkolenia może zostać pokryty ze środków Funduszu Pracy przeznaczonych na szkolenia indywidualne.

Zainteresowane osoby prosimy o kontakt z naszym biurem tel. 22 440 85 03 info@asesor.edu.pl

szczegółowy harmonogram szkoleń dostępny jest pod adresem: http://www.asesor.edu.pl/projekt_szkoleniowy___specjal...
Monika Radomińska

Monika Radomińska Zarządzanie
projektami,
Doskonalenie
procesów
biznesowych...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Witam!
Mam do zaoferowania w dobrej cenie 12 stołów konferencyjnych 200x80cm oraz 8 laptopów Asus. Sprzedam pilnie - najlepiej całość ! Stan idealny.
W przypadku pytań proszę o kontakt: 605151586, radominska@msr2.pl

Pozdrawiam!
Maciej Bennewicz

Maciej Bennewicz oficjalny profil
Macieja Bennewicza -
Dyrektora
Programow...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zapraszam serdecznie na pierwszy panel dyskusyjny z cyklu „Inspirujące spotkania”, które organizowane są w ramach projektu Warsztaty dla Kobiet (KRAKÓW)

Tytuł panelu „Coaching relacji: Jak pracować z relacjami w czasie coachingu oraz specyfika pracy z relacją miłosną”.

Opis spotkania
Spotkanie będzie poświęcone coachingowemu podejściu do relacji. Jednym z często podejmowanych tematów w różnych stylach i obszarach coachingu [executive coaching, business coaching, career coaching, life coaching i inne] są relacje ze współpracownikami, podwładnymi oraz przełożonymi, a także osobami bliskimi. Niemal każde działanie ludzkie, lecz również plany, dążenia, podjęte zobowiązania - w jakieś mierze dotyczą relacji z innymi osobami, które współuczestniczą lub nawet współtworzą końcowy sukces, lub wypływają na utrudnienia w drodze do osiągnięcia spodziewanych rezultatów.

W czasie 1 ½ godzinnego spotkania, Maciej Bennewicz autor dwóch pozycji książkowych zajmujących się oboma poruszanymi podczas panelu zagadnieniami [Miłość toksyczna. Miłość dojrzała. Coaching relacji oraz Coaching i mentoring w praktyce. Podręcznik] przedstawi kluczowe założenia dotyczące pracy z relacjami w coachingu, a także przedstawi demonstrację ćwiczeń coachingowych dedykowanych relacjom.
Program spotkania
Termin: 25 maja 2011r., godz. 17:00
Miejsce: Teatr Nowy, ul. Gazowa 21, Kraków

Wstęp: 30 zł (płatne na miejscu)

16:30 – 17:00 Rejestracja uczestników spotkania.
17:00 – 17:10 Rozpoczęcie i krótkie wprowadzenie.
17:10 – 18:40 Wykład Macieja Bennewicza „Coaching relacji”
18:40 – 19:30 Dyskusja i pytania słuchaczy.
19:30 – 19:45 Zakończenie części oficjalnej i losowanie książek.
19:45 – Rozpoczęcie części nieoficjalnej we foyer (rozmowy, kupno książek, networking)


Zapisy
Zgłoszenie należy wysłać na e-mail: zgloszenia@warsztatydlakobiet.pl do 24.05.2011

W temacie maila:
Inspirujące spotkania – Coaching relacji

W treści maila:
Imię i nazwisko:*
Telefon:
Adres e-mail:*
Zawód:

* - dane wymagane

Liczba miejsc ograniczona.


Wszystkie informacje można znaleźć na stronie: http://warsztatydlakobiet.pl/p/inspirujace-spotkania-I...
Paweł C.

Paweł C. IT Project Manager w
Comarch

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek


Obrazek


Informacja również pod adresem mailowym:
szkolenia@ntbc.pl

Regulamin oraz formularz zgłoszeniowy
www.ntbc.pl

Dołącz do nas na Facebooku - kliknij "Lubię to"! i uzyskaj 5% zniżkę na wybrane szkolenia :)
Aneta Kwaśniak

Aneta Kwaśniak Nauczycielka,
lektorka, tłumaczka

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

VI spotkanie w Krakowie „Inżynieria Finansowa Przedsiębiorczej Kobiety – formy finansowania własnego biznesu”

UWAGA KONKURS!

Masz szansę na wygranie fantastycznych nagród na naszym kolejnym spotkaniu! Wystarczy, że na spotkanie majowe przyjdziesz z koleżanką, która przy zapisie poda Twoje imię i nazwisko, a weźmiesz udział w losowaniu prezentów specjalnych! Do wygrania 5 wejściówek do Parku Wodnego oraz SEMESTRALNY kurs języka angielskiego w Leader School.

Zapisy już trwają! Nie odkładajcie ich na ostatnią chwilę – ilość miejsc ograniczona!

ZAPISZ SIĘ: http://przedsiebiorcza-kobieta.pl/2011/05/7279/

Informacje o spotkaniu:

Termin: 24.05.2011 (wtorek), w godzinach 17:15-21:10
Miejsce: BAROQUE Restaurant & Cocktail Bar, ul. św. Jana 16

Temat: „Inżynieria Finansowa Przedsiębiorczej Kobiety – formy finansowania własnego biznesu„

Inwestycja:

* 39zł przy wpłacie przed spotkaniem poprzez system platnosci24.pl;
* 55zł przy wpłacie gotówką w dniu spotkania

Jak zapisać się na spotkanie? Zapraszamy do zakładki ZAPISY gdzie możecie dokonać zapisów na wszystkie zbliżające się spotkania Przedsiębiorczej Kobiety.
Gdzie nas znaleźć w sieci? Odwiedź nasz profil na serwisie Facebook.
Agenda:

17.15 – 17.30 Rejestracja Uczestniczek

17.30 – 18:30 Leasing jako forma finansowania własnego biznesu – szkolenie prowadzone przez firmę Masterlease Polska

18.30 – 18.40 Przerwa

18.40 – 19.10 Roztańczona niespodzianka

19.10 – 19.40 Networking połączony z grą integracyjną

19.40 – 19.50 Przerwa

19.50 – 20.50 Rozmowa z Gościem Inspirującym – Panią Agnieszką Rzepecką, Prezes Zarządu Opus Trust Sp. z o.o.

20.50 – 21.00 Losowanie nagród

21.00 – 21.15 Zakończenie i podziękowania

W trakcie spotkania czekają na uczestniczki ciekawe atrakcje, m.in.:

* Torba na laptopa oraz zestawy upominkowe ufundowane przez firmę Masterlease Polska
* książki wydawnictwa Onepress
* wejściówki do Parku Wodnego

Podczas szkolenia dowiesz się:

- na czym polega leasing

- co można finansować poprzez leasing

- samochód dla przedsiębiorczej kobiety – kredyt, leasing, czy zakup za gotówkę

- jak wziąć samochód w leasing – formalności, procedury, dokumenty

- zalety leasing – finansowe, podatkowe

- przykładowe koszty samochodu w leasingu

http://www.goldenline.pl/forum/2392590/vi-spotkanie-pr...
Roman Z.

Roman Z. import/export Profil
niealtywny kontakt
dla zinteresowany...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zapraszam do grupy Postawa to Podstawa
http://www.goldenline.pl/forum/postawa-to-podstawa

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Firma MOVIDA CONFERENCES zaprasza Państwa w dniach 23-24 maja 2011 do udziału w konferencji

Obrazek


Najlepsze praktyki rynkowe - Doświadczenia - Dyskusje - Rozwiązania

Pełne informacje oraz formularz zgłoszeniowy na stronie organizatora : Zachęcam do zapoznania się z programem

Dział zakupów jest jednym z kluczowych działów w każdej firmie i jako taki stanowi bardzo ważny element w generowaniu oszczędności a także bezpośrednio wpływa na działanie działów produkcji, sprzedaży i magazynów.
Przy działaniu związanym z tak wieloma wyzwaniami oraz szerokim spectrum problemów nie do przecenienia jest możliwość zapoznania się z najlepszymi, o sprawdzonej skuteczności, praktykami z wiodących na rynku przedsiębiorstw.

Podczas spotkania eksperci przedstawią swoje doświadczenia zawodowe na przykładach rozwiązań zastosowanych w konkretnych przedsiębiorstwach oraz rzeczywistych przypadkach. Dodatkowym walorem konferencji będą dyskusje panelowe prowadzone przez praktyków prezentujących różnorodne podejście do omawianych tematów, własne doświadczenia oraz opinie, co pozwoli Państwu nie tylko na poznanie szerokiego wachlarza problemów pojawiających się w działalności innych przedsiębiorstw, lecz także skutecznych metod zapobieżenia im, lub w przypadku wystąpienia – ich rozwiązania.

Jestem przekonana, iż konferencja będzie dla Państwa nie tylko źródłem wiedzy, którą można wdrożyć podczas pracy, ale także platformą wymiany doświadczeń i opinii o sytuacji na rynku motoryzacyjnym. Mimo, iż spotkanie dedykowane jest branży motoryzacyjnej zapraszamy na nie także przedstawicieli innych gałęzi przemysłu, bowiem zarówno omawiane podczas niego tematy, jak i proponowane rozwiązania mają charakter uniwersalny i łatwo i efektywnie można zaimplementować do przedsiębiorstw innych specjalności.

Więcej informacji na stronie organizatora : www.movida.com.pl

W sprawie uczestnictwa prosimy o kontakt:
Alicja Mrozowicz-Nowak
Sales Manager
anowak@movida.com.pl, tel 22/ 402-6485

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Szanowni Państwo,

zapraszam do aktywnego uczestnictwa w XVI edycji konferencji informatycznej poświęconej najnowszym technologiom elektronicznego przetwarzania, składowania i obiegu informacji w polskich instytucjach, organizacjach oraz przedsiębiorstwach.

Udział w konferencji jest BEZPŁATNY!
Warunkiem uczestnictwa jest dokonanie uprzedniej rejestracji na stronie :
http://gigacon.org/eoif-warszawa-rejestracja-20-21.07....

Konferencja jest jedną z największych oraz najciekawszych wydarzeń poświęconych obiegowi informacji oraz dokumentów.

Wydarzenie gromadzi blisko 400 osób i kilkanaście firm prezentujące swoje rozwiązania.

[ Tematyka sesji ]

Systemy OCR/OMR
Systemy faksowe
Portale korporacyjne inter/intra/extranet
Systemy pracy grupowej
Rozwiązania mobilne
Zarządzanie obiegiem dokumentów
Systemy archiwizacji danych
Masowe wydruki
PKI – dokument elektroniczny
Workflow - zarządzanie procesami biznesowymi
Narzędzia back-office

[ Uczestnicy/Słuchacze ]

Konferencja skierowana jest do kręgu odbiorców wykorzystujących lub zamierzających wdrażać omawiane technologie przetwarzania, składowania i obiegu informacji z branży :

informatycznej, bankowej i finansowej, przemysłu, telekomunikacji, ubezpieczeń, handlu oraz administracji

oraz osób odpowiedzialnych za selekcję oraz zakup nowych produktów, technologii; projektowanie, budowę i rozwój systemów obiegu informacji w firmach i instytucjach: członków zarządów, szefów działów informatyki, kierowników projektów, członków grup projektowych, inżynierów systemowych, analityków, administratorów systemów

Słuchaczom zapewniamy :

komplet materiałów konferencyjnych, przerwy kawowe, możliwość uczestniczenia w wybranych warsztatach, sesjach tematycznych podczas I albo II dnia konferencji.

Wśród gości konferencji rozlosowane zostaną cenne nagrody ufundowane przez Wystawców.

Zapraszam do kontaktu :

Sławomir Krajewski
Specjalista ds. Organizacji Konferencji

tel. (22) 427 32 82 | fax (22) 244 24 59
e-mail : slawomir.krajewski@software.com.pl

Strona internetowa wydarzenia : http://gigacon.org/eoif_warszawa

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zapraszamy dyrektorów finansowych, controllerów, analityków finansowych i specjalistów rachunkowości, analityków produkcji, sprzedaży i marketingu, do udziału w kursie:

Analityk finansowy - praktyczne aspekty

Kurs obejmuje 112 gh, a zajęcia odbywać się będą co dwa tygodnie w soboty i niedziele w godzinach 9:00 - 15:45.

Cele:

- Poznanie praktycznych wskazówek i zasad usprawniających pracę finansistów w obszarze analiz i raportowania informacji zarządczej;

- Zdobycie umiejętności sprawnego wykorzystania arkuszy kalkulacyjnych i innych zaawansowanych narzędzi do kalkulacji i prezentacji informacji analitycznych;

- Przećwiczenie modelowania wielowariantowych analiz "co jeśli" w różnorodnych obszarach finansowych, ich interpretacji i właściwego wnioskowania dla decydentów;

- Usystematyzowanie wiedzy i praktyk związanych z szacowaniem kosztu kapitału dla oceny efektywności projektów.

więcej informacji pod nr tel. 022 543 17 60 oraz na http://szkolenia-bdo.plIwona C. edytował(a) ten post dnia 16.05.11 o godzinie 15:18
Józef R.

Józef R. "Naszym zadaniem
życiowym nie jest
prześciganie innych,
l...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zapraszam na szkolenie MarketInwestora związane z inwestowaniem na rynkach finansowych, które odbędzie się w Krakowie 28.05.2011. Szczegóły na stronie http://szkolenie.marketinwestor.pl/
Pozdrawiam
Paweł Jarosz

Paweł Jarosz profil
zawodowy:zarzadzani
, marketing,
sprzedaż - trene...

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Rusza pierwsza w Polsce Akademia Social Media!

13 czerwca br. w Trójmieście odbędzie się pierwsze spotkanie z cyklu ośmiu szkoleń Akademii Social Media. Projekt – organizowany przez Agencję Personal PR – jest skierowany do osób, które chcą samodzielnie prowadzić działania w mediach społecznościowych dla swoich firm i marek. Informacje na temat szkoleń oraz zapisy dostępne są na stronie AkademiaSocialMedia.pl.


Obrazek


Akademia Social Media to cykl wykładów i praktycznych warsztatów, na których przedstawione zostaną kluczowe zasady działalności firm i marek w mediach społecznościowych. Podczas Akademii zaprezentowane zostaną dobre i sprawdzone praktyki oraz niestandardowe pomysły, które mogą być źródłem inspiracji dla uczestników. Akademia Social Media dostarczy również wiedzy na temat ewentualnych zagrożeń w prowadzeniu komunikacji za pośrednictwem mediów społecznościowych
i możliwych sposobów łagodzenia sytuacji kryzysowych.

Pierwsze spotkanie „Krok pierwszy – Jak odnaleźć się w dżungli social media” odbędzie się 13 czerwca maja br. w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Sopocie. Gośćmi specjalnymi będą Michał Laskowski – wykładowca Uniwersytetu Gdańskiego i autor bloga laskowski.edu.pl oraz Artur Małek – twórca bloga naFejsie.pl, skierowanego do osób działających lub zamierzających rozpocząć działania marketingowe na Facebooku. Uczestnicy pierwszego szkolenia z cyklu poznają potencjał tkwiący w social media i możliwości jego wykorzystania. Biorący udział w szkoleniu dowiedzą się również o zasadach funkcjonowania konsumentów w internecie.

W roli kolejnych wykładowców Akademii wystąpią specjaliści z branży marketingu i social media z agencji Personal PR oraz z całej Polski. Wykłady i warsztaty poprowadzą m. in.:
• Natalia Hatalska – ekspert w dziedzinie alternatywnych form komunikacji marketingowej, w SWPS, SGH i na Uniwersytecie Gdańskim, autorka bloga hatalska.com,
• Tomasz Topa – entuzjasta internetowych nowinek oraz elektronicznych gadżetów, autor bloga tomasz.topa.pl,
• Rafał Janik – specjalista w zakresie mediów internetowych, marketingu i e-commerce. Odpowiada za rozwój serwisów stowarzyszonych w grupie Redefine,
• Jacek Jankowski – ekspert w dziedzinie marketingu internetowego, specjalizuje się w grach i aplikacjach, pracuje w firmie Nobagames, autor bloga jacekjankowski.pl,
• Bartosz Kwaśniewski – w firmie 8fish zajmuje się planowaniem i wdrażaniem kampanii reklamowych w mediach społecznościowych takich jak: Facebook, YouTube czy NK,
• Anna Miotk – dyrektor pionu monitoringu internetu w NetSprint.pl, posiada sześcioletnie doświadczenie w Public Relations autorka bloga annamiotk.pl,
• Michał Sadowski – Współtwórca serwisów internetowych Patrz.pl, PinoTV.pl, Moblo.pl, Slajdzik.pl, Brand24.pl czy Finansosfera. Komentator zjawisk związanych z internetem, autor bloga michalsadowski.pl.
• Miłosz Woźniak – Seo Director w firmie Semtec, zajmuje się m. in. planowaniem strategii SEO oraz optymalizacją stron,
• Przedstawiciele Wirtualnej Polski - Anna Pogorzelska, z-ca Dyrektora pionu ds. Marketingu, ekspert w zakresie strategii marketingowych i komunikacji oraz Filip Cieślak, specjalista ds. mediów społecznosciowych.
Rozmowy z kolejnymi gośćmi Akademii trwają.

Zapisy oraz szczegółowe informacje dostępne są na stronie http://AkademiaSocialMedia.pl.


Obrazek
Marta Laskowska edytował(a) ten post dnia 22.08.11 o godzinie 13:19
Dawid Korzeniowski

Dawid Korzeniowski Pasjonat życia,
ciągły optymista :-)

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Serdecznie polecam darmowy Video kurs "ABC Rozwoju Osobistego"

Na tej stronie znajdziesz zapowiedź kursu w formacie Video:

http://abcrozwoju.pl

Dzięki 7 dniowemu kursowi Video dowiesz się:

•W jaki sposób zarządzać własną energią, aby zawsze znajdowała się ona na jak najwyższym poziomie
•Zdasz sobie sprawę dlaczego sukces i życiowe spełnienie rodzi się w Twoim wnętrzu
•Nauczysz się kontrolować własne emocje
•Będziesz posiadał motywację do działania i wprowadzania pozytywnych zmian w swoim życiu
•Poznasz nowe możliwości Rozwoju Osobistego


Obrazek


Dowiedz się więcej na:

http://abcrozwoju.pl

Wszystkie te informacje będziesz mógł zdobyć siedząc w wygodnie w swoim fotelu, oglądając kolejne lekcje w formacie Video.

Na zakończenie otrzymasz dodatkowy materiał niespodziankę, który jeszcze bardziej przyspieszy Twój rozwój.
Łukasz Majewski

Łukasz Majewski Konsultant Comarch
ERP

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek

Zapraszamy na bezpłatną konferencję internetową dla księgowych oraz doradców podatkowych, pod hasłem Nowoczesny księgowy jest internetowy. Jak być konkurencyjnym na rynku usług księgowych? Podczas webinarium prelegenci omówią tematy związane – z coraz bardziej popularnym w księgowości – trendem internetowym. Ponadto biura rachunkowe będą miały okazję zdobyć przydatne wskazówki, między innymi z zakresu promocji w Internecie oraz efektywnej współpracy z klientami.

E-konferencja jest pierwszym tego typu wydarzeniem organizowanym przez nas skierowanym do biur rachunkowych i biur doradztwa podatkowego. W trakcie webinarium eksperci z Comarch oraz ECDDP omówią zagadnienia m.in. z zakresu rozliczeń transakcji internetowych oraz związanych z nimi zmianami w przepisach. Ponadto przedstawione zostaną metody pozyskiwania nowych klientów dla biura rachunkowego poprzez promocję w Internecie oraz sposoby wykorzystania internetowych narzędzi w pracy księgowego. Na webinarium wystąpi również biuro rachunkowe, które pokaże w praktyce, jak współpracuje ze swoimi klientami z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych.

Udział w webinarium jest bezpłatny i możliwy z każdego miejsca, z dostępem do Internetu – chcąc na żywo uczestniczyć w konferencji, należy wypełnić formularz rejestracyjny dostępny na stronie internetowej http://KsiegowyInternetowy.Comarch.pl. Liczba miejsc ograniczona.
Agnieszka M.

Agnieszka M. HR, trener,
konsultant,
wykładowca

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

COACHING – METODĄ ZWIĘKSZANIA EFEKTYWNOŚCI PRACOWNICZEJ

DLA KOGO?
Szkolenie przeznaczone jest dla menedżerów, którzy poszukują skutecznych narzędzi kształtowania właściwych zachowań i postaw swoich pracowników, wspierania poszczególnych członków zespołu w ich rozwoju oraz inspirowania ich do osiągania przełomowych rezultatów. Dla tych, którzy chcą doskonalić swoje umiejętności wydobywania z ludzi ich ukrytego potencjału i prowadzić do pełnego usamodzielnienia. Dla wszystkich, którym bliski jest coaching jako narzędzie rozwoju.

KORZYŚCI ZE SZKOLENIA:
Udział w szkoleniu pozwoli na zwiększenie przez Ciebie skuteczności realizowania swoich celów, dzięki zastosowaniu coachingu. Rozwiniesz indywidualne umiejętności wspierania innych w ich rozwoju i znajdowaniu właściwej strategii osiągania celów. W znaczny sposób poszerzysz swoją świadomość, co do możliwości wpływania na zachowania i postawy innych. Rozwiniesz swoje umiejętności właściwego motywowania innych.

PROGRAM SZKOLENIA:
1. Definicja coachingu. Istota procesu coachingowego.
- czym jest, a czym nie jest coaching?
- kiedy należy zastosować coaching?
- podstawowe zasady i etapy procesu coachingowego.

2. Menedżer jako coach.
- kiedy menedżer staje się coachem?
- coaching, jako nowoczesne narzędzie menedżera,
- udzielanie informacji zwrotnych – coachingowa informacja zwrotna.

3. Model GROW w coachingu.
- rodzaje i formy coachingu, model GROW
- planowanie rozmowy coachingowej,
- praktyczne prowadzenie rozmowy coachingowej zgodnie z modelem GROW.

METODOLOGIA:
Szkolenie jest prowadzone w formule treningu interaktywnego. Wykorzystujemy szeroką gamę technik pracy tak, aby dotrzeć do wszystkich uczestników i wpłynąć na rozwój ich kompetencji poprzez: ćwiczenia aktywizujące, case study, symulacje rozmów coachingowych.

TERMIN I MIEJSCE:
28.05.2011 (sobota) godz. 10.00 – 17.00
Wrocław, Rynek 35, Centrum Europrofes

INWESTYCJA:
PROMOCJA - tylko teraz w przedpłacie do 22 maja jedynie 270 zł, po tym terminie 320 zł.
W cenie szkolenia otrzymujesz: certyfikat, materiały szkoleniowe, catering.
Dla zainteresowanych wystawiamy rachunki.

ZAPISY:
http://www.go4skills.pl/?dzial=szkolenia&szkolenie_int...

Monika Rokita - biuro@go4skills.pl
Agnieszka Madej – madej_agnieszka@wp.pl
Ireneusz Kaliszkowski

Ireneusz Kaliszkowski Szczęście, to
robienie tego, co
sprawia nam
przyjemność

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Przedwakacyjna oferta FIRST MINUTE

Postanowiłem w związku ze zbliżającymi się
wakacjami wyjść na przeciw oczekującym
z niewiarygodnie tanim szkoleniem
Praktyk NLP XXL w Warszawie (20-26 czerwca 2011).

Skorzystaj sam, lub zaproś znajomych,
a czas gra tu niebagatelną rolę,
ponieważ ilość miejsc jest ograniczona.
Sprawdź już teraz ofertę - Strona www szkolenia

Pozdrawiam
Ireneusz Kaliszkowski
Michał Szczepaniak

Michał Szczepaniak Student,
Politechnika
Wrocławska

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Witajcie!

Kluby rozwoju osobistego Eddu - zapraszamy na najbliższe szkolenie:

Modelowanie – poznaj strategie najlepszych

Obrazek


Jak nigdy dotąd masz wokół siebie świat pełen możliwości. Jest tylko jedna sytuacja, w której nie skorzystasz z tych możliwości... gdy ich nie zauważysz. Świetna wiadomość jest taka, że każdej umiejętności możesz się nauczyć. A im więcej wiesz, tym lepiej i efektywniej się uczysz. A czego? A co sobie życzysz? Może zarządzania emocjami, umiejętności wystąpień publicznych, sprzedaży, zręczności językowej i biegłości komunikacyjnej? to tylko wybrane umiejętności, których możesz się nauczyć, ponieważ dostając do ręki wędkę możesz łowić co chcesz.

Na najbliższym klubie dostaniesz zestaw narzędzi i okulary, przez które nauczysz się patrzeć na ludzi i świat dookoła w nowy sposób. Nauczysz się zauważać umiejętności u innych ludzi. Dowiesz się jak tworzyć modele i wdrażać je do swojego życia. Otwiera się przed Tobą nowy fascynujący świat możliwości nauki w każdym miejscu, w każdym czasie i z każdym człowiekiem.

Więcej informacji znajdziesz na:
http://eddu.pl/index.php?option=com_content&view=artic...
Kontakt e-mail:
m.szczepaniak@eddu.pl
Spotkanie na Goldenline:
http://eddu.pl/index.php?option=com_content&view=artic...

Kluby Eddu to:

- błyskawiczny rozwój i dostęp do najnowocześniejszych technologii komunikacyjnych;
- otwartość, spotkania z przyjaciółmi i nowe znajomości;
- grono znajomych ponad podziałami kulturowymi, wieku i płci;
- styl życia i miejsce spotkań pasjonatów harmonijnego rozwoju;

Zapraszamy!

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

EGD Consulting rusza z nowym projektem "KADRA NA EURO", projekt jest skierowany do mikro i małych przedsiębiorstw, z województwa wielkopolskiego, które chcą wykorzystać czas przygotowań do Euro 2012 na zwiększenie konkurencyjności przedsiębiorstwa na rynku poprzez poprawę jakości swoich usług i podniesienie kompetencji pracowników.

WYKORZYSTAJ CZAS EURO 2012!

Zgłoś siebie i swojego pracownika do udziału w projekcie w 80% dofinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

W ramach projektu oferujemy szkolenia dla:
1. Kadry menadżerskiej z zakresu:
- Negocjacji handlowych
- Budowania zespołu i profesjonalnego managementu’
- Marketingu, w tym międzynarodowego
- Skutecznej promocji internetowej

2. Pracowników zajmujących się obsługą klienta z zakresu:
- Skutecznej obsługi klienta, w tym zagranicznego
- Zarządzania czasem i środowiskiem pracy
- Asertywności i radzenia sobie ze stresem
- Autoprezentacji i savoir vivre.

Warunki uczestnictwa:
• Prowadzisz jednoosobową działalność gospodarczą lub zatrudniasz w swojej firmie do 49 pracowników włącznie;
• Siedziba lub oddział Twojej firmy znajduje się na terenie Wielkopolski
• Jesteś pracownikiem zatrudnionym na terenie Wielkopolski na podstawie umowy o pracę lub cywilno – prawnej

Koszt szkolenia w wysokości 20% (199zł brutto) – ponosi Pracodawca. Szkolenie trwa 4 dni (26 h).

Najbliższe edycje szkoleń już w CZERWCU I LIPCU!!! Ilość miejsc ograniczona!

Osoby zainteresowane udziałem w projekcie i prosimy o kontakt e-mailowy: p.chmielewski@egd.com.pl lub telefoniczny 61 661 12 33.

Prześlemy Państwu szczegółowe informacje oraz harmonogramy szkoleń.

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Przyjacielu
czy nie byłoby wspaniale, gdybyś przestał martwić się przyszłością, wyciągnął naukę z przeszłości i zaczął wreszcie żyć tu i teraz?

Zapraszamy Cię na wyjątkowy i jedyny w swoim rodzaju warsztat pt.:

„Jak poprawić jakość swojego życia”

w czasie którego:

->dowiesz się, czym tak naprawdę są: indywidualność, akceptacja, odpowiedzialność i spokój oraz jak wpływają na Twoje życie
->poznasz role, jakie grasz w swoim życiu i nauczysz się z nich korzystać
->nauczysz się rozpoznawać i zmieniać mechanizmy rządzące Twoimi zachowaniami przez co poprawisz swoje relacje z samym sobą i otoczeniem
->przekonasz się, jak Twoje myśli kształtują obraz rzeczywistości i kiedy warto zakwestionować swój sposób myślenia
->odkryjesz czym są przekonania, emocje, wartości i jak je interpretować i zmieniać tak, by Ci służyły i pomagały zamiast przeszkadzać
->zobaczysz w jaki sposób środowisko, w którym się aktualnie znajdujesz tworzy Twoją osobowość i jak to wykorzystać w życiu zawodowym i prywatnym

Szczegóły warsztatu:
http://www.sebbardzal.pl/joomla/index.php?option=com_c...
Czekamy na Ciebie
Sebastian Minor

Sebastian Minor Martwy prorok -
wszyscy umrzemy.
(tanatoterapeuta)

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zapraszamy na niezwykłą konferencję z okazji 80-cio lecia Jerzego Prokopiuka poświęconą badaniom gnozy i gnostycyzmu we wszelkich dziedzinach odzwierciedlających ludzkie poszukiwania odpowiedzi na fundamentalne pytania: czym jest ten świat? Jakie możliwości ma w nim człowiek? Dokąd zmierzamy jako ludzkość? Jakie są najskuteczniejsze metody poznania samego siebie?
Jerzy Prokopiuk wybrał ponad 40 wybitnych prelegentów reprezentujących najróżniejsze specjalizacje obrazujące różne aspekty gnozy w historii ludzkości. Na podstawie wygłoszonych referatów powstanie książka oraz film dokumentalny. Konferencja odbędzie się w Warszawskim kinie LUNA przy ul. Marszałkowskiej 28 (gdzie można nabyć bilety w cenie 55 zł/całość lub 25 zł/dzień) i będzie trwała 3 dni, rozpoczynając się 3go czerwca o godzinie 10.00 a kończąc się 5go czerwca w niedzielę uroczystym bankietem dla przyjaciół Jerzego. Więcej informacji o programie i prelegentach na stronie http://filozofiawolnosci.pl

„POD SŁOŃCEM GNOZY”
gnoza i gnostycyzm

konferencja Jerzego Prokopiuka
kino LUNA w Warszawie
3-4-5 czerwca 2011 roku

Zamysł programowy:

Piątek 3 czerwca, godzina 10.00: uroczyste rozpoczęcie konferencji

1. Jerzy Prokopiuk „O gnozie i gnostycyzmie – con amore”
2. Prof. dr Zofia Rosińska „Gnoza i gnostycyzm jako alternatywa kulturowa”
3. Prof. dr Leszek Kolankiewicz „Gnoza w szamanizmie”
4. Mgr Edi Pyrek „Inicjacje szamańskie”
5. Dr Jacek Sieradzan „Gnoza i magia w Dobrej Nowinie Jezusa z Nazaretu”
6. Dr Artur Jocz „Starożytny gnostycyzm”

13.00-14.00 przerwa obiadowa
7. Mgr Zygfryd Klaus „Mity gnostyckie”
8. Dr Marek Woszczek „Istota dualizmu manichejskiego”
9. Mgr Krzysztof Janczuk „Gnoza i alchemia”
10. Dr Bogdan Kos „Motyw gnozy w kabale żydowskiej”
11. Mgr Yvonne Nowicka „Gnoza w sufizmie”
12. Ks. Prof. dr Henryk Paprocki „Wątki gnostyczne i gnostyckie w mistyce prawosławnej”
13. Mgr Adam Rosłan „Wątki gnostyczne u Klemensa z Aleksandrii i Orygenesa”
14. Mgr Kacper Sokołowski „Wątki gnostyczne w mistyce Mistrza Eckharta”
Sobota 4 czerwca, godzina 9.00

15. Mgr Mariusz Dobkowski „Dualizm umiarkowany i dualizm radykalny w religii katarów”
16. Dr Izabela Trzcińska „Paradoksy renesansowego hermetyzmu”
17. Prof. dr Józef Kosian „Gnoza Jakuba Boehmego i jego uczniów”
18. Prof. dr Tadeusz Cegielski „Różo-Krzyż a wolnomularstwo”
19. Mgr Magister Max Bojarski „Ikona „G” jako symbol gnozy w wolnomularstwie”
20. Dr Maria Metzler „Gnoza w A.M.O.R.C.”
21. Dr Błażej Gałkowski „Gnoza w rozumieniu Lectorium Rosicrucianum”
22. Jerzy Prokopiuk „Czy antropozofia jest gnozą?”
13.00-14.00 przerwa obiadowa

23. O. Marek Nowak O.P. „Ezoteryka francuska XVIII wieku (Martines de Pasqually i Louis Claude de Saint Martin)”
24. Dr Sebastian Minor “Gnoza hrabiego de Saint Germain”
25. Mgr Światosław Nowicki “Wątki gnostyczne w niemieckiej filozofii XIX wieku”
26. Prof. dr Stanisław Pieróg “Mesjanizm w Polsce (Towiański i inni)”
27. Mgr Bartosz Samitowski „Odrodzenie gnostycyzmu we Francji na przełomie XIX i XX wieku”
28. Mgr Tomasz Duda „Agnostycyzm i gnoza – Kant i Steiner”
29. Prof. dr Anna Mikołejko „Gnoza w teozofii”
30. Mgr Piotr Plewa „Freud i gnoza”

Niedziela 5 czerwca, godzina 9.00

31. Dr Z. W. Dudek „Czy Jung był gnostykiem?”
32. Dr Tomasz Stawiszyński „Gnoza i mit w myśli Jamesa Hillmana”
33. Dr Przemysław Sieradzan „Gnoza w ruchach neopogańskich”
34. Dr Renata Furman „Gnoza i wicca”
35. Dr Krzysztof Dorosz „Gnoza w oczach Voegelina i tzw. Tradycjonalistów”
36. Dr Artur Cedro „Gnoza w oczach psychiatry”
37. Prof. dr Jan Tomkowski „Gnoza w literaturze pięknej”

13.00-14.00 przerwa obiadowa

38. Prof. dr Elżbieta Biernat „Gnoza w kulturze i literaturze rosyjskiej”
39. Dr Monika Rzeczycka „Czy Sołowiow był gnostykiem?”
40. Dr Diana Oboleńska „Antropozofia w Rosji – Biełyj i inni”
41. Dr Anna Chudzińska-Parkosadze „Gnoza w powieści Michaiła Bułhakowa „Mistrz i Małgorzata””
42. Dr Krystyna Bezubik „Gnoza w dziele Tadeusza Micińskiego”

Zakończenie konferencji urodzinowym bankietem.

Następna dyskusja:

Szkolenia i konferencje HR ...




Wyślij zaproszenie do