Paulina K.

Paulina K. Zawsze jest dobry
czas na zmiany.....

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Witam serdecznie,

mam przyjemność zaprosić Państwa na nowe szkolenia, które odbędą się już w maju.

Excel – zaawansowany 2003
UMOWY W OBROCIE GOSPODARCZYM
Zawieranie i sporządzanie umów o zarządzanie nieruchomością
ZASADY PRAWA PRACY I WYNIKAJĄCE Z NICH KONSEKWENCJE
Nadzór i kontrola
Ustawa o sprzedaży konsumenckiej w aspekcie pracy handlowca
Przedsiębiorstwo – własna firma – aspekty prawne
MOBBING I DYSKRYMINACJA W STOSUNKU PRACY
Rachunkowość i finanse dla niefinansistów
Norma ISO 9001 jako narzędzie zarządzania MŚP
Zarządzanie projektem w MŚP. Narzędzia zarządzania w sektorze MŚP

Wszelkie szczegóły co do zakresu materiału, czasu trwania, odbywania się, cennika, a także zapisu znajdziecie Państwo na stronie www.rts-szkolenia.org.

Informacje dodatkowe pod adresem mailowym rts.szkolenia@gmail.com bądź telefonicznie 790 572 228
Marysia Wieczorek

Marysia Wieczorek Student, Szkoła
Wyższa Psychologii
Społecznej w
Warszawie

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zapraszamy do wzięcia udziału w Międzynarodowej Konferencji Naukowej Kobieta w XXI wieku, która odbędzie się 9 czerwca w Poznaniu!

Organizatorami konferencji są:
- Instytut Naukowo-Wydawniczy Maiuscula
- Zakład Retoryki, Pragmalingwistyki i Dziennikarstwa Instytutu Filologii Polskiej Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
- Wyższa Szkoła Zdrowia, Urody i Edukacji

Zaproszenie do Komitetu Honorowego przyjęły już między innymi: prof. Jadwiga Staniszkis, doktor Irena Eris, prof. Ewa Wycichowska oraz prof. Magdalena Środa. Przewodniczącą Komitetu Naukowego jest profesor Halina Zgółkowa, a członkiem tego komitetu doktor Krystyna Łybacka. Czekamy również na potwierdzenie objęcia patronatu przez Pierwszą Damę - Annę Komorowską.

Chcemy wywołać w Poznaniu naukową dyskusję na temat roli kobiety we współczesnym świecie. Efektem końcowym będzie recenzowana, punktowana monografia, która na rynku wydawniczym ukaże się jeszcze w 2011 roku.
Szczegółowe informacje (bloki tematyczne, karta zgłoszenia czy instrukcja wydawnicza) znajdują się na http://maiuscula.pl

Zapraszamy!

Obrazek
Marta  Okupińska-Oborsk a

Marta
Okupińska-Oborsk
a
konferencje,
szkolenia, fundusze
unijne

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Przywództwo w biznesie czyli jak skutecznie kierować pracą innych ludzi

Zapraszamy przedsiębiorców i pracowników firm z województwa łódzkiego do udziału w projekcie „Przywództwo w biznesie”. Jest to kompleksowy i unikalny program szkolenia dla kadry kierowniczej adaptowany na podstawie uznanych programów prezentujących światowe standardy w zakresie zarządzania.

Kto może uczestniczyć w szkoleniach?
Kadra menedżerska - przedsiębiorcy działający na terenie woj. łódzkiego i ich pracownicy, będący mieszkańcami woj. łódzkiego.

Cele i zakres szkolenia
Udział w programie pozwala poznać i rozwinąć wiedzę i umiejętności niezbędne do nowoczesnego, opartego na rezultatach zarządzania pracą swoich zespołów. Szkolenie składa się z 3 modułów. Uczestnicy mogą wziąć udział w pełnym cyklu szkolenia lub wybrać moduł (albo 2 moduły) o tematyce, która ich najbardziej interesuje, uwzględniając charakter zajmowanego stanowiska, posiadany poziom wiedzy i potrzeby rozwoju własnej kariery.

Aktualnie prowadzimy rekrutację na moduły:
•Doskonalenie Umiejętności Menedżerskich (12-13 maja 2011)
•Profesjonalnie Umiejętności Menedżerskie (19-20 maja 2011)

Więcej informacji (ceny, pełen program) na stronie internetowej: http://www.irb.pl/?m=szkol&sec=szkol&cat=efs&h_szkol_i...

Zgłoszenia prosimy przesyłać mailem lub faxem.
Dodatkowe informacje: przywodztwo.efs@irb.pl lub tel. 607-995-900
Biuro projektu: ul. Struga 2, 90-426 Łódź, fax. +42 631 11 14

Zapraszamy do kontaktu!

Projekt „Przywództwo w biznesie – doskonalenie umiejętności menedżerskich II dla woj. Łódzkiego” współfinansowany ze środków UE w ramach EFS, realizowany pod nadzorem PARP
Marta  Okupińska-Oborsk a

Marta
Okupińska-Oborsk
a
konferencje,
szkolenia, fundusze
unijne

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Przywództwo w biznesie czyli jak skutecznie kierować pracą innych ludzi

Zapraszamy przedsiębiorców i pracowników firm z województwa łódzkiego do udziału w projekcie „Przywództwo w biznesie”. Jest to kompleksowy i unikalny program szkolenia dla kadry kierowniczej adaptowany na podstawie uznanych programów prezentujących światowe standardy w zakresie zarządzania.

Kto może uczestniczyć w szkoleniach?
Kadra menedżerska - przedsiębiorcy działający na terenie woj. łódzkiego i ich pracownicy, będący mieszkańcami woj. łódzkiego.

Cele i zakres szkolenia
Udział w programie pozwala poznać i rozwinąć wiedzę i umiejętności niezbędne do nowoczesnego, opartego na rezultatach zarządzania pracą swoich zespołów. Szkolenie składa się z 3 modułów. Uczestnicy mogą wziąć udział w pełnym cyklu szkolenia lub wybrać moduł (albo 2 moduły) o tematyce, która ich najbardziej interesuje, uwzględniając charakter zajmowanego stanowiska, posiadany poziom wiedzy i potrzeby rozwoju własnej kariery.

Aktualnie prowadzimy rekrutację na moduły:
•Doskonalenie Umiejętności Menedżerskich (12-13 maja 2011)
•Profesjonalnie Umiejętności Menedżerskie (19-20 maja 2011)

Więcej informacji (ceny, pełen program) na stronie internetowej: http://www.irb.pl/?m=szkol&sec=szkol&cat=efs&h_szkol_i...

Zgłoszenia prosimy przesyłać mailem lub faxem.
Dodatkowe informacje: przywodztwo.efs@irb.pl lub tel. 607-995-900
Biuro projektu: ul. Struga 2, 90-426 Łódź, fax. +42 631 11 14

Zapraszamy do kontaktu!

Projekt „Przywództwo w biznesie – doskonalenie umiejętności menedżerskich II dla woj. Łódzkiego” współfinansowany ze środków UE w ramach EFS, realizowany pod nadzorem PARP

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Bezpłatny projekt szkoleniowy - "e-kompetencje 45 plus"

Program skierowany jest do 96 pracowników Sektora MŚP z terenu województwa mazowieckiego, spełniających następujące kryteria:
- wiek powyżej 45 lat,
- wykształcenie maksymalnie średnie,
- miejsce zamieszkania w podregionie warszawskim i w m.st. Warszawa,
- pracujący na podstawie umowy o pracę, zlecenie, dzieło itp.

Obecnie trwa proces rekrutacji na bezpłatne szkolenia:

-Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych ECDL 21.05.2011 r. - 31.05.2011 r.

-Komputerowe programy finansowo - księgowe 21.05.2011 r. - 03.07.2011 r.

-Grafika komputerowa ze składem tekstu 21.05.2011 r. - 31.07.2011 r.

-Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych ECDL Webstarter 01.03.2011 r. - 03.08.2011 r.

Formularz zgłoszeniowy znajdziecie państwo na stronie: http://knowledge.pl w zakładce Projekty EFS

Michał Skonecki
m.skonecki@knowledge.pl
Aneta Sandra K.

Aneta Sandra K. Giełda,
Nieruchomości, VBA

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Kancelaria Prawna Sampraus Grzegorz Szprych w partnerstwie z Opolskim Stowarzyszeniem Doradców kończą realizację projektu „ Profesjonalna opiekunka i pomoc domowa”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Warunkiem uczestnictwa było zamieszkanie na terenie województwa opolskiego, ukończenie 45 roku życia oraz pozytywne przejście testu psychologicznego, badającego predyspozycje do pełnienia opieki nad dzieckiem.

Szkolenie było bardzo urozmaicone tematycznie. Znalazły się tam zagadnienia dotyczące opieki nad dzieckiem i osobą starszą, jak również pierwsza pomoc w nagłych wypadkach, organizacja czasu wolnego dla osób strasznych (nauka Nornic Walking pod okiem instruktora), blok z zakładania własnej działalności gospodarczej nakierowany na procedury związane z zakładaniem przedszkoli, żłobków, zajęcia z psychologiem i doradcą zawodowym, zasady przygotowywania przyjęć, moduł poświęcony autoprezentacji i kreowaniu pozytywnego wizerunku.

W zależności od zainteresowań nakierowanych na opiekę nad dziećmi, osobami strasznymi lub organizacje gospodarstwa domowego uczestniczki podkreślają znaczenie zdobytej w ramach projektu wiedzy, a także osobiste zyski płynące z udziału w szkoleniu. Wskazują przede wszystkim na podniesienie poczucia własnej wartości, nawiązanie nowych znajomości, zyskanie wsparcia od prowadzących i innych uczestniczek, a także znalezienie rozwiązań dla nurtujących je trudności życiowych.

O trafności i użyteczności podjętych działań w ramach projektu świadczą bardzo dobre opinie
uczestniczek wyrażane w ankietach i rozmowach monitorujących.

Panie często podkreślały, że taki comiesięczny pobyt w miejscu realizacji szkolenia stanowi dla nich unikalną możliwość oderwania się od niejednokrotnie trudnej sytuacji życiowej i problemów dnia codziennego. Taka trzydniowa regeneracja sił i zyskanie wsparcia dodawała uczestniczkom pożądany zastrzyk energii i dobrego samopoczucia , co w efekcie zwiększało wiarę w siebie i motywacje do podejmowania życiowych wyzwań oraz planowania dalszych działań w sferze zawodowej.
Aneta Sandra K.

Aneta Sandra K. Giełda,
Nieruchomości, VBA

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Kancelaria Prawna Sampraus Grzegorz Szprych w partnerstwie z Opolskim Stowarzyszeniem Doradców kończą realizację projektu „ Profesjonalna opiekunka i pomoc domowa”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Warunkiem uczestnictwa było zamieszkanie na terenie województwa opolskiego, ukończenie 45 roku życia oraz pozytywne przejście testu psychologicznego, badającego predyspozycje do pełnienia opieki nad dzieckiem.

Szkolenie było bardzo urozmaicone tematycznie. Znalazły się tam zagadnienia dotyczące opieki nad dzieckiem i osobą starszą, jak również pierwsza pomoc w nagłych wypadkach, organizacja czasu wolnego dla osób strasznych (nauka Nornic Walking pod okiem instruktora), blok z zakładania własnej działalności gospodarczej nakierowany na procedury związane z zakładaniem przedszkoli, żłobków, zajęcia z psychologiem i doradcą zawodowym, zasady przygotowywania przyjęć, moduł poświęcony autoprezentacji i kreowaniu pozytywnego wizerunku.

W zależności od zainteresowań nakierowanych na opiekę nad dziećmi, osobami strasznymi lub organizacje gospodarstwa domowego uczestniczki podkreślają znaczenie zdobytej w ramach projektu wiedzy, a także osobiste zyski płynące z udziału w szkoleniu. Wskazują przede wszystkim na podniesienie poczucia własnej wartości, nawiązanie nowych znajomości, zyskanie wsparcia od prowadzących i innych uczestniczek, a także znalezienie rozwiązań dla nurtujących je trudności życiowych.

O trafności i użyteczności podjętych działań w ramach projektu świadczą bardzo dobre opinie
uczestniczek wyrażane w ankietach i rozmowach monitorujących.

Panie często podkreślały, że taki comiesięczny pobyt w miejscu realizacji szkolenia stanowi dla nich unikalną możliwość oderwania się od niejednokrotnie trudnej sytuacji życiowej i problemów dnia codziennego. Taka trzydniowa regeneracja sił i zyskanie wsparcia dodawała uczestniczkom pożądany zastrzyk energii i dobrego samopoczucia , co w efekcie zwiększało wiarę w siebie i motywacje do podejmowania życiowych wyzwań oraz planowania dalszych działań w sferze zawodowej.

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zapraszam na II edycję konferencji:
Automatyzacja procesów w przemyśle
19 maja 2011r.
Hotel Qubus Prestige, Katowice

Konferencja poświęcona będzie nowoczesnym rozwiązaniom dedykowanym branży przemysłowej. Poruszone zostaną tematy dotyczące wykorzystywania i wprowadzania coraz nowocześniejszych, bezpieczniejszych i bardziej niezawodnych systemów sterowania i zarządzania procesami produkcyjnymi.

Wystąpią przed Państwem:
- Liderzy dostępnych na rynku rozwiązań, m.in. OPTeam, SOLDIS i SIEMENS Industry Software oraz
- Niezależni eksperci, którzy podzielą się Swoją wiedzą i doświadczeniami, m.in.:
- Pan Tomasz Krupa (Kerkhoff Consulting Eastern Europe) z prelekcją „Wpływ systematyzacji działań operacyjnych w zaopatrzeniu i zakupach na efektywność przedsiębiorstw”,
- Pan Andrzej Drzymalski (PCP) z prelekcją „Automatyzacja a produktywność w polskich firmach produkcyjnych”.

Tematyka konferencji:
- planowanie produkcji i harmonogramowanie
- rozwiązania do zarządzania łańcuchem dostaw
- systemy MES
- nowoczesna komunikacja z dostawcami i realizacja dostaw
- monitorowanie i diagnostyka w procesach produkcji
- zarządzanie jakością
- systemy wizualizacji produkcji
- systemy Business Intelligence
- systemy ERP

Na konferencję zapraszamy:
Przedstawicieli zakładów przemysłowych: dyrektorów zarządzających, managerów ds. logistyki, szefów departamentów informatyki, kierowników planowania produkcji i dostaw, specjalistów ds. utrzymania ruchu, inżynierów ds. jakości, dyrektorów technicznych.

Wstęp bezpłatny dla wyżej wymienionych odbiorców.
Ilość miejsc ograniczona.

Wszystkie informacje i rejestracja na:

http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/10-05-2011--...

Kontakt:
Magdalena Siwek
tel. +48 22/ 224 06 40
magdalena.siwek@multitrain.pl

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Jesteś coachem i posiadasz wiedzę na ten temat?
Zaprezentuj siebie i swoją firmę na SmakPracy.pl. To serwis gdzie możesz dodając artykuły, przyciągnąć uwagę setek osób poszukujących ofert pracy oraz firm rekrutujących.

Chcesz więcej informacji? napisz do nas na adres info@smakpracy.pl

Obrazek


Zapraszamy,

Kamil Nowak

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Serdecznie zapraszam na II Konferencję organizowaną przez Wyższą Szkołę Biznesu w Dąbrowie Górniczej.

„MODELE FUNKCJONOWANIA WSPÓŁCZESNEGO BIZNESU - TEORIA I PRAKTYKA"
Dąbrowa Górnicza, dnia 14 czerwca 2011 r.

Celem konferencji jest przedstawienie nowoczesnych trendów i modeli w obszarze teorii i praktyki zarządzania w gospodarce opartej na innowacji wartości i wiedzy. Przedsięwzięcie stanowi pewnego rodzaju wskazówkę ukazującą dynamikę występujących trendów w kształtowaniu nowoczesnych modeli biznesu przedsiębiorstw.
Konferencja Naukowa pt. „Modele funkcjonowania współczesnego biznesu - teoria i praktyka" jest przedsięwzięciem cyklicznym. Pierwsza edycja konferencji odbyła się 10 czerwca 2010 r. w Wyższej Szkole Biznesu w Dąbrowie Górniczej.
Konferencja adresowana jest do przedstawicieli środowiska naukowego i biznesowego; menedżerów, członków rad nadzorczych, członków zarządów przedsiębiorstw, doradców biznesowych, inwestorów, jak również do studentów oraz osób zainteresowanych tematyką nowoczesnych koncepcji zarządzania, modeli biznesowych oraz współczesnych podejść do osiągania sukcesu w biznesie.

Obszar tematyczny
Kreowanie efektywnych modeli biznesu
Budowa przewag konkurencyjnych w dobie hiperkonkurecji
Nowoczesne metody budowy wartości przedsiębiorstw
Kreacja wartości dla akcjonariuszy i interesariuszy
Innowacja wartości w budowie współczesnych modeli biznesu
Zrównoważony wzrost i zrównoważony rozwój w kreacji zrównoważonych modeli biznesu
Społeczna odpowiedzialność biznesu w budowie wartości przedsiębiorstw
Strategiczny wymiar zarządzania zmianą a zrównoważony biznes (Sustainability Business)
Bezpieczeństwo biznesowe przedsiębiorstw a strategie zarządzania ryzykiem

Zgłoszenia
Warunkiem uczestnictwa w konferencji jest:
przesłanie faksem bądź drogą mailową wypełnionej karty zgłoszeniowej wraz ze streszczeniem referatu do 15 maja 2011r. (w przypadku referatów publikowanych w wydawnictwie),
przesłanie faksem bądź drogą mailową wypełnionej karty zgłoszeniowej do 30 maja 2011r. (w przypadku uczestników bez referatów)

tel.: 32 295 93 42
fax.: 32 295 93 44
e-mail: mbracio@wsb.edu.pl

Formularze zgłoszeniowe można pobrać ze strony internetowej:
http://www.wsb.edu.pl/index.php?p=m&idg=mfwb,692Magdalena Hangiel edytował(a) ten post dnia 26.04.11 o godzinie 09:46
Magdalena Wysocka

Magdalena Wysocka Specjalista Polska
Agencja Rozwoju
Przedsiębiorczosci

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Sprawne procesy biznesowe - klucz w procesie działalności firmy!
Po raz kolejny zapraszamy do Warszawy na cykl szkoleń z Modelowanie Procesów Biznesowych BPMN!


Cykl składa się z dwóch modułów, a wszyscy uczestnicy otrzymują Certyfikaty ukończenia kursu “Analityk Procesów Biznesowych”

I moduł: Podstawy Modelowania Procesów Biznesowych z wykorzystaniem BPMN
termin: 25-27 maja 2011r., Warszawa
http://bamt.pl/mpb_wroclaw

II moduł: Symulacja Procesów z modeli BPMN
termin: 15-17 czerwca 2011r., Warszawa
http://bamt.pl/spb_wroclaw

Na II moduł: Symulacja Procesów z modeli BPMN zaparszamy również do Wrocławia
termin: 18-20 maja 2011 r. Wrocław
http://bamt.pl/symulacja_procesow_maj

Cele szkolenia:
-Zapoznanie uczestników z metodologią dokumentacji procesów BPMN
(Business Process Modeling Notation — Notacja Modelowania Procesów Biznesowych)
-Wyjaśnienie specyfiki dokumentacji zgodnej z BPMN
-Nabycie przez uczestników umiejętności samodzielnego rozpoznawania i budowania modeli procesów zgodnie z BPMN oraz poznanie mechanizmów przekształcających model BPMN w kod BPEL (Bussines Process Execution Language).

Szkolenie przeznaczone jest dla:
- kadry zarządzającej firmą,
- menedżerów odpowiedzialnych za wdrożenie koncepcji zarządzania procesami biznesowymi w przedsiębiorstwie/instytucji,
- pracowników ds. standardów i procesów – kierowników, specjalistów,
- pracowników firm, które wdrażają lub wdrożyły koncepcję zarządzania procesami biznesowymi,
- pracowników działu IT, w szczególności: analityków biznesowych, analityków systemowych, konsultantów biznesowych, kierowników projektów,
- osób zainteresowanych tematyką zarządzania procesami biznesowymi

Efekty szkolenia:
Nabycie umiejętność identyfikacji,, mapowania, modelowania, publikacji symulacji i analizy procesów w stopniu umożliwiającym samodzielne efektywne
doskonalenie tych procesów, a przez to doskonalenia przedsiębiorstwa.

Programy szkoleń dostępne na stronie: www.bamt.pl

Kontakt:
Magdalena Wysocka
magdalena.wysocka@software.com.pl
tel. 22 427 37 19
Maciej Bennewicz

Maciej Bennewicz oficjalny profil
Macieja Bennewicza -
Dyrektora
Programow...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zapraszam na spotkanie: Racjonalna Terapia Zachowania RTZ I stopnia

„Racjonalna Terapia Zachowania to nie tylko skuteczny system terapeutyczny, ale przede wszystkim nowoczesny sposób rozumienia siebie i innych. Pomaga samodzielnie stawiać sobie zdrowe cele i je osiągać oraz uczy jak zapobiegać nawrotowi problemu”.

Najbliższy termin:
20-21 maja 2011

Racjonalna Terapia Zachowania (RTZ) to poznawczo - behawioralny program samopomocy stosowany w psychoterapii, interwencji kryzysowej, medycynie psychosomatycznej oraz profilaktyce i pracy z osobami zdrowymi, np. w coachingu i sporcie. Twórcą terapii jest Maxie C. Maultsby jr., amerykański psychiatra, który prowadził studia nad naukowym podejściem do rozumienia ludzi oraz pomaganiem w niesieniu emocjonalnej pomocy samym sobie. RTZ jest skutecznym i wszechstronnym programem, zajmującym się bezpośrednio wszystkimi grupami ludzkiego zachowania: poznawczą, emocjonalną i fizyczną, wyposaża także uczestników w umiejętność redukowania stresu i bycia swoim osobistym psychoterapeutą. Podstawowym założeniem w RTZ jest stwierdzenie: „To nie fakty wywołują nasze emocje, ale nasze przekonania o tych faktach”.
Szkolenie opiera się na następujących celach: umiejętności redukowania stresu; komunikacji interpersonalnej; poprawiania kreatywności i zdolności do długotrwałego wysiłku; sporządzania planu działania i stawiania celów; doskonałego zarządzania czasem negocjacji w biznesie; asertywności; umiejętności utrwalania zmian oraz radzenia sobie z oporem i nawrotami problemu; umiejętności rozpoznawania i przekształcania destrukcyjnych przekonań i nawyków; odkryciu i docieraniu do indywidualnych zasobów (swojej psychicznej siły); umiejętności efektywnego łączenia życia zawodowego z życiem osobistym, tak by w każdej z tych dziedzin odnieść sukces i mieć poczucie radości i spełnienia; umiejętności zwiększenia swojej samooceny i wiary w siebie; poczucia sprawczości w życiu, wiedzy, w jaki sposób wyrzucić z siebie złe emocje; jak wzmocnić cierpliwość, wytrwałość i czyste intencje; zdobywanie umiejętności osiągania stanu odprężenia (relaksu).

Szkolenie adresowane jest przede wszystkim do:
- Kadry zarządzającej
- Biznesmenów
- Prawników
- Polityków
- Dziennikarzy
- Coachów
- Wyczynowych sportowców
- Osób publicznych
- Osób pracujących w ekstremalnym obciążeniu psychicznym
- Wszystkich zainteresowanych naturą ludzką i doskonaleniem siebie

Warsztat poprowadzi mgr Aurelia Dembińska - trener, superwizor i terapeuta Racjonalnej Terapii Zachowania. Posiada siedemnastoletnie doświadczenie w pracy indywidualnej i grupowej oraz zastosowaniu Racjonalnej Terapii Zachowania. Przez wiele lat prowadziła szkolenia RTZ z dr Mariuszem Wirgą i jego żoną Olą. Trener, superwizor i terapeuta Programu Simontona /Simonton Cancer Center. Trener szkoleń w zakresie psychoonkologii wydany przez Krajową Szkołę Psychoonkologii przy Polskim Towarzystwie Psychoonkologicznym. Otrzymała certyfikaty nadane przez twórcę RTZ-u profesora Maxie C. Maultsby'ego z Howard University.

Zapisy są możliwe poprzez naszą stronę internetową:
http://www.normanbenett.pl/kalendarium.php

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Ten kto z Was lubi muzykę, taniec w połączeniu z aktorstwem, to zapraszam już 30 kwietnia do Teatru Miniatur w Gdańsku, na spektakl "Bezpieczna Kryjówka”. Będzie to wielkie widowisko amerykańskiej grupy baletowej BALLET MAGNIFICAT.

"Fabuła oparta jest na prawdziwej historii Corrie ten Boom – kobiety, która podczas działań wojennych w holenderskim mieście Haarlem w 1944 roku ukrywała w komórce wybudowanej przy ścianie w swoim domu prześladowanych Żydów".

Więcej informacje w Ogólnopolskim Informatorze Konferencyjnym:

http://www.serwiskonferencji.pl/ogolnopolski-informato...Tomasz Chrościechowski edytował(a) ten post dnia 26.04.11 o godzinie 14:03
Izabela Pek

Izabela Pek
dziennikarz/publicys
ta/modelka/fotomodel
ka

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Oferta na szkolenie z zakresu tachografów cyfrowych

Szkolenie ma na celu zapoznanie uczestników z obszernym materiałem teoretycznym i praktycznym dotyczącym zagadnień związanych z tematyką Systemu Tachografów Cyfrowych.

Pierwszym i podstawowym celem jest przygotowanie uczestników do egzaminu państwowego, będącego podstawą do otrzymania uprawnień technika tachografów cyfrowych.

Uczestnicy zostaną przeszkoleni oraz odbędą egzamin wewnętrzny z dokumentów i przepisów związanych z Systemem Tachografów. Uczestnicy odbędą również szkolenie praktyczne z kalibracji tachografów cyfrowych w zakresie przewidzianym egzaminem państwowym.

Termin szkolenia: do ustalenia.
Miejsce szkolenia: Gdynia

Informacje i zapisy: Gdynia, ul. Starowiejska 1 p. 303 lub tel.: 792-373-542

Zapraszam do odwiedzenia strony internetowej: http://trans-advice.pl

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Europejska Akademia Dyplomacji serdecznie zaprasza na weekendowe
Szkolenie dla kandydatów na pracowników instytucji europejskich - Warszawa, 7-8 maja 2011 r.

» Szkolenie dla kandydatów na pracowników instytucji europejskich skierowane jest do osób planujących podjęcie pracy w instytucjach Unii Europejskiej i obejmuje najważniejsze aspekty polityki kadrowej UE ze szczególnym uwzględnieniem praktycznego wymiaru przeprowadzanych egzaminów i rozmów rekrutacyjnych. Program szkolenia zawiera warsztaty i wykłady realizowane przy współpracy z Ecole Nationale d’Administration z Francji.

» W trakcie szkolenia każdy uczestnik otrzyma materiały szkoleniowe, w tym m.in. próbne testy, wzorowane na realnej procedurze rekrutacji do instytucji unijnych, które pozwolą na sprawdzenie swojego przygotowania do egzaminu. Na zakończenie szkolenia organizatorzy rozdadzą dyplomy poświadczające udział w szkoleniu. Część zajęć będzie poprowadzona w języku francuskim. Organizatorzy zapewniają tłumaczenie symultaniczne.

» Uczestnicy wezmą udział w zajęciach prowadzonych przez profesjonalnych trenerów z Polski oraz z Francji zajmujących się przygotowaniami do rekrutacji w instytucjach europejskich oraz osoby, które pozytywnie przeszły rekrutacje do wspomnianych instytucji. Podczas zajęć uczestnicy będą mieli również okazję uczestniczyć w spotkaniu z psychologiem zajmującym się rozmowami rekrutacyjnymi. Uczestnicy będą mieli okazję skorzystania z indywidualnych konsultacji z prowadzącymi zajęcia.

Więcej informacji o szkoleniu oraz zapisy na stronie:
http://diplomats.pl

ZAPRASZAMY! KILKA OSTATNICH MIEJSC!

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Serdecznie zapraszamy na bezpłatny cykl szkoleń „Skuteczny przedstawiciel handlowy". Udział podniesie Twoje kompetencje, rozwinie praktyczne umiejętności zawodowe oraz zmniejszy ryzyko utraty zatrudnienia. Przyczyni się tez do poprawy wyników sprzedaży Twoich i Twojej firmy.

Kto może wziąć udział w szkoleniu?

Projekt skierowany jest do przedstawicieli handlowych, sprzedawców, osób zajmujących się obsługą klienta, o niskim stażu pracy, zatrudnionych w małych i mikro przedsiębiorstwach z województwa małopolskiego ORAZ do osób prowadzących własną działalność gospodarczą z województwa małopolskiego.

Warunkiem uczestnictwa w projekcie jest spełnienie wszystkich poniższych kryteriów:

• wykształcenie co najmniej średnie

zatrudnienie w małym lub mikro przedsiębiorstwie z województwa małopolskiego ALBO prowadzenie własnej działalności gospodarczej zarejestrowanej w tym województwie

• staż pracy u obecnego pracodawcy nie przekraczający 2 lat (dotyczy zatrudnionych) lub prowadzenie własnej działalności nie dłużej niż 2 lata

• wynagrodzenie netto na poziomie co najmniej 1200,00 zł netto (zatrudnieni) ALBO średni dochód miesięczny nie mniejszy niż 2740,31 zł brutto (dotyczy przedsiębiorców)

Zgłoszenia może dokonać zarówno pracodawca jak i osoba zainteresowana.

Zakres tematyczny szkolenia będzie obejmował :

• Skuteczna autoprezentacja ( budowanie argumentacji, sztuka przemawiania)
• Techniki sprzedaży (techniki sprzedaży, rozwój umiejętności sprzedażowych)
• Umiejętności interpersonalne ( kontakt z klientem, radzenia sobie ze stresem, organizowanie pracy własnej, automotywacja
• Negocjacje handlowe ( zasady negocjacyjne, osiąganie sukcesów i unikanie konfliktów, efektywna komunikacja)
• Rozwiązywanie trudnych sytuacji w kontakcie z klientem ( metody odpierania ataków i zarzutów, rodzaje zażaleń i reakcji klienta, etapy radzenia sobie z nimi)
• Efektywna współpraca z producentami i dystrybutorami (budowanie korzystnej relacji handlowej- kontakt osobisty i telefoniczny, egzekwowanie ustaleń kontraktu)
• Asertywność w sprzedaży ( umiejętności odmawiania, formułowanie opinii itd.)
• Telemarketing (skuteczny kontakt mailowy i telefoniczny z klientem, budowanie relacji długofalowych)

Szkolenia odbędą się:

w maju i czerwcu (I grupa)
w lipcu i sierpniu (II grupa)
w sierpniu i wrześniu (III grupa)
we wrześniu i październiku (IV grupa)

Zgłoś się wypełniając formularz pod adresem: http://akademiarozwojubiznesu.pl/index.php?option=com_...

Uczestnikom szkoleń zapewniamy:

• 9 dni szkoleń stacjonarnych w Krakowie (w ciągu tygodnia) i 6 dni szkoleń wyjazdowych (w weekendy)
• bezpłatny udział we wszystkich szkoleniach
• pełny catering
• zakwaterowanie podczas sesji wyjazdowych
• wykwalifikowaną kadrę wykładowców
• bezpłatne materiały szkoleniowe
• odpowiednio wyposażone sale wykładowe
• zajęcia w 12 osobowych grupach

Organizator:
Szkolenia będą organizowane i prowadzone przez Akademię Rozwoju biznesu we współpracy z firmą JWS Jagielończyk.

Kontakt:
Piotr Chmielewski
telefon: 600633610

Zgłoś się wypełniając formularz pod adresem: http://akademiarozwojubiznesu.pl/index.php?option=com_...
Julia M.

Julia M. Progress Project Sp.
z o.o.

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Szanowni Państwo,

Po bardzo udanym zjeździe szkoleniowym w Zakopanem mamy przyjemność zaprosić Państwa do udziału w kolejnym Specjalnym Wydarzeniu – Letniej Edycji Szkoleń nad Bałtykiem.
Przygotowaliśmy dla Państwa 10 zróżnicowanych szkoleń, prowadzonych przez naszych najlepszych trenerów.
Tematyka szkoleń została zaplanowana tak, aby każdy znalazł szkolenie odpowiednie dla siebie.
Ponadto specjalnie dla Państwa wybraliśmy wyjątkowe miejsce, którego bogata oferta stanowi gwarancję nie tylko udanego szkolenia, ale również całego pobytu.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami oferty.

* Zarządzanie czasem własnym - organizacja i podnoszenie efektywności pracy - 16-17 czerwca 2011r.
* Gospodarka magazynowa z elementami projektowania zagospodarowania magazynów istniejących i nowoplanowanych - 15-17 czerwca 2011r.
* Zastosowanie Excel w biznesie - 16-17 czerwca 2011r.
* Negocjacje zakupowe i zarządzanie dostawcami - 15-17 czerwca 2011r.
* Kierowanie zespołem pracowniczym - 16-17 czerwca 2011r.
* Zarządzanie stresem i kontrolowanie emocji - 16-17 czerwca 2011r.
* Lean Manufacturing - 15-17 czerwca 2011r.
* Zarządzanie łańcuchem dostaw - 16-17 czerwca 2011r.
* Zarządzanie projektami zadaniowymi w oparciu o metodykę PMI - 15-17 czerwca 2011r.
* Zarządzanie polityką szkoleniową - od analizy potrzeb do oceny efektywności - 16-17 czerwca 2011r.

ODBIERZ RABAT 5% - 20%

Zapytania/zgłoszenia:
marketing@progressproject.pl
22 829 55 55
http://progressproject.pl/
Katarzyna B.

Katarzyna B. Aktor, nauczyciel

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Serdecznie zapraszamy na Intensywny Trening Aktorski.

Trening będzie składał się z kilku bloków tematycznych:
- koncentracja
- rozgrzewka aktorska
- improwizacja
- praca z partnerem
- emisja głosu (grupowa i indywidualna)
- podstawy dykcji
- praca z tekstem

Zajęcia adresowane są do osób dorosłych:

· które mają ochotę popracować nad własnymi emocjami
· które chcą wydobyć z siebie nie odkryte dotąd pokłady energii
· które chcą usprawnić swój aparat mowy, emisję głosu
· których onieśmielają publiczne wystąpienia
· które pragną pokonać fizyczne opory w kontakcie z drugim człowiekiem
· pragnących w miły i twórczy sposób spędzić wolny czas

Zajęcia z pewnością będą przydatne:

- pedagogom
- animatorom kultury
- trenerom
- kulturoznawcom
- osobom występującym publicznie
- telemarketerom

cena: 120 zł

zapisy oraz szczegółowe informacje: proacting@op.pl

http://proacting.pl

28-29 maja
godziny 9 - 15
miejsce: Regionalny Ośrodek Kultury
ul. PCK 19
Katowice
Paulina K.

Paulina K. Specjalista ds.
Obsługi Sprzedaży
Przedhurtowej, GRUPA
NEUCA

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Serdecznie zapraszam na jednodniowe, intensywne szkolenie „Inwestowanie w nieruchomości 101”.

Pigułka wiedzy z praktycznych doświadczeń inwestorów, współpracy z podmiotami na rynku nieruchomości, pozyskiwania najlepszych ofert, pozyskiwania finansowania.

Uczestnikom przekazywana jest wiedza dotycząca praktycznych aspektów inwestowania z uwzględnieniem wielu ciekawostek, trików i historii naszych inwestorów. Ponadto szkolenie stanowi doskonałą okazję do poznania innych inwestorów oraz osób zajmujących się profesjonalnie inwestowaniem.

Szkolenie organizowane jest w Warszawie.
Termin najbliższej edycji – 4 czerwca 2011r.

Dla osób, które zarejestrują się do 15 maja 2011 oferujemy zniżkę w wysokości 240 PLN brutto

Szczegóły dotyczące szkolenia dostępne są na stronie:
http://inwestowanie-w-nieruchomosci.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Budowanie synergii w zespole i jej wpływ na realizowanie celów

Program szkolenia:
1. Czym jest grupa? Zespół pracowników – jak tworzyć efektywny ZESPÓŁ.
• pojęcie, rodzaje, struktura grupy
• zasady tworzenia zespołu
• wskaźniki wpływające na współpracę i osiąganie wspólnego celu
• role grupowe

2. Proces rozwoju grupy
• fazy rozwoju grupy
• generowanie skutecznych działań adekwatnych do danej fazy grupowej
• określanie trudności danej roli w zależności od fazy grupowej
• określanie metod motywacji odnośnie do poszczególnych faz grupowych

3. Specyfika pracy w zespole
• wpływ jednostki na budowę tożsamości zespołu
• generowanie korzyści dla jednostki z przynależności do konkretnego zespołu
• style pracy i rodzaj zadań i motywacji
• formy organizacji zespołu
• wyznaczenie celów dla zespołu – cele grupowe a indywidualne
• mind map – metody skutecznego tworzenia planów działania w grupie
• określenie przeszkód efektywnej pracy zespołowej

4. Role zespołowe
• czym są role zespołowe?
• rodzaje ról
• specyfika roli
• efektywność poszczególnej roli w zespole
• delegowanie zadań z uwzględnieniem specyfiki roli

5. Konflikty w grupie – myślenie grupowe
• co to jest konflikt? Rodzaje i funkcje konfliktu w grupie
• konflikt – wyzwanie czy problem?
• style radzenia sobie z konfliktami
• techniki grupowego rozwiązywania problemów– „burza mózgów”, synektyka, metoda „6 kapeluszy”

6. Jak efektywnie budować współpracę w zespole?
• czym jest współpraca?
• czynniki wpływające na budowanie efektywnej współpracy
• czynniki burzące harmonię grupy
• kształtowanie umiejętności niezbędnych w pracy w zespole
• spójność zespołu a synergia w wspólnej pracy.

7. Plan rozwoju kompetencji zespołowych.

Cele szkolenia:
• dostarczenie wiedzy na temat zasad tworzenia zespołu
• zapoznanie uczestników z fazami rozwoju zespołu
• prezentacja uwarunkowań skutecznej współpracy
• nauczenie w jaki sposób diagnozować na jakim etapie rozwoju znajduje się obecnie zespół oraz jak można go skutecznie wzmacniać na kolejnych stadiach
• zapoznanie uczestników w koncepcją ról zespołowych
• poznanie przez uczestników indywidualnych ról jakie przyjmują w zespole z możliwościami ich wykorzystania
• przećwiczenie metod efektywnej komunikacji
• przedstawienie metod konstruktywnego przezwyciężania sytuacji trudnych i konfliktowych
• przećwiczenie wybranych kreatywnych metod pracy zespołowej
• trening metod grupowego poszukiwania rozwiązań, rozwiązywania problemów
• wypracowanie skutecznych zasad współpracy w zespole

Metody pracy:
• gry strategiczne i systemowe
• symulacje
• ćwiczenia indywidualne i w podgrupach
• ćwiczenia wdrażające nowe umiejętności i wiedzę
• coaching grupowy i indywidualny
• odgrywanie ról
• studia przypadków
• podsumowanie i omówienie zaobserwowanych mechanizmów
• dyskusje moderowane
• case”y - zadania i problemy do rozwiązania
• coaching grupowy
• praca w grupach/parach
• prezentacje i autoprezentacje
Czas trwania: 14 godzin (2 dni)
Cena:
• szkolenie otwarte: 1100 zł.
• szkolenie zamknięte: do uzgodnienia

Zgłoszenie uczestnictwa:
Osoby lub firmy zainteresowane uczestnictwem powinny przesłać formularz zgłoszeniowy dostępny w zakładce: „Pobierz” http://caelum-consulting.eu na adres e-mail: biuro@caelum-consulting.eu lub zgłosić telefonicznie pod numer: +48 506 027 410.

Następna dyskusja:

Szkolenia i konferencje HR ...




Wyślij zaproszenie do