Monika Górnowicz

Monika Górnowicz e-promocja,
szkolenia otwarte,
Student -
Uniwersytet im. ...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Drogie Panie! Zapraszamy na szkolenie w Poznaniu: Mechanika pojazdowa dla kobiet!

Słaba płeć? – Nigdy więcej!

Czy zdarzyło Ci się kiedyś złapać gumę w szczerym polu? Albo akumulator w Twoim aucie odmówił współpracy akurat wtedy, gdy spieszyłaś się do pracy? Niech zgadnę, co wtedy zrobiłaś: zapewne czekałaś migając awaryjnymi i tęsknym wzrokiem wypatrywałaś „miłego” pana, który z triumfującym uśmiechem znów mógł dowieść, że kobiety to źli kierowcy. Czas z tym skończyć! Specjalnie dla Ciebie przygotowałyśmy kompleksowe szkolenie, po którym to faceci będą prosić Cię o pomoc! Dzięki nam dowiesz się między innymi: jak bezboleśnie zmienić koło, co to znaczy prawdziwie bezpieczna jazda, o czym informują wszystkie światełka na desce rozdzielczej, co pod maską piszczy i wiele innych! Twoje wątpliwości rozwieje nasz ekspert – wieloletni praktyk Piotr Jankowiak. Zawstydź męża, chłopaka, czy brata i zainwestuj w siebie! „Mechanika pojazdowa dla kobiet” tylko teraz w cenie promocyjnej 79,95 zł brutto! Pomyśl, ile zdarliby z Ciebie w warsztacie za naprawę błahostki, z którą możesz poradzić sobie sama. Po naszym szkoleniu będziesz zaglądać tam tylko na przeglądy! Szerokiej drogi!

Termin szkolenia: 26.03.2011 w godzinach 10-16 (z przerwami na kawkę i ciastko)
Miejsce szkolenia: Mediastorm ul. Dąbrowskiego 7/6 Poznań
Zapisy do 25.03.2011

więcej informacji na naszej stronie: http://mediastorm.edu.pl/z-czym-to-sie-je-mechanika-po...

zapisz się: http://mediastorm.edu.pl/kontakt

Zapraszamy wszystkie Panie!
Paweł C.

Paweł C. IT Project Manager w
Comarch

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Informacja również pod adresem mailowym:
szkolenia@ntbc.pl

Regulamin oraz formularz zgłoszeniowy
www.ntbc.pl
Maciej Bennewicz

Maciej Bennewicz oficjalny profil
Macieja Bennewicza -
Dyrektora
Programow...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Warsztaty: Zastosowanie Racjonalnej Terapii Zachowania w Biznesie

“Racjonalna Terapia Zachowania to nie tylko skuteczny system terapeutyczny, ale przede wszystkim nowoczesny sposób rozumienia siebie i innych. Pomaga samodzielnie stawiać sobie zdrowe cele i je osiągać oraz uczy jak zapobiegać nawrotowi problemu.”

Jak radzić sobie w sytuacji kryzysowej, wymagającej szybkiej reakcji?
Co zrobić, gdy optymalna dawka stresu została przekroczona? Jak nie dopuścić do wypalenia zawodowego? Jak zwiększyć odporność na stres?

Szkolenie opiera się na następujących celach:
Umiejętności redukowania stresu
Komunikacji interpersonalnej
Poprawianie kreatywności i zdolności do długotrwałego wysiłku
Sporządzania planu działania i stawiania celów
Doskonałego zarządzania czasem
Negocjacji w biznesie
Asertywności
Umiejętności utrwalania zmian oraz radzenia sobie z oporem i nawrotami problemu
Umiejętności rozpoznawania i przekształcania destrukcyjnych przekonań i nawyków
Odkryciu i docieraniu do indywidualnych zasobów (swojej psychicznej siły), umiejętności i talentów
Umiejętności efektywnego łączenia życia zawodowego z życiem osobistym, tak by w każdej z tych dziedzin odnieść sukces i mieć poczucie radości i spełnienia
Umiejętności zwiększenia swojej samooceny i wiary w siebie i własne możliwości, oraz poczucia sprawczości w życiu
Wiedzy, w jaki sposób wyrzucić z siebie złe emocje, jak wzmocnić cierpliwość, wytrwałość i czyste intencje
Zdobywanie umiejętności osiągania stanu odprężenia (relaksu)

Termin: 31.03.2011-1.04.2011

Cena warsztatu: 650 zł netto/osoba

Prowadząca: Mgr Aurelia Dembińska- Trener, superwizor i terapeuta Racjonalnej Terapii Zachowania certyfikaty nadane przez twórcę RTZ-u profesora Maxie C.Maultsby'ego z Howard University.

--Zapraszamy także na szkolenie: Zastosowanie Racjonalnej Terapii Zachowania w Biznesie

Jak radzić sobie w sytuacji kryzysowej, wymagającej szybkiej reakcji?
Co zrobić, gdy optymalna dawka stresu została przekroczona? Jak nie dopuścić do wypalenia zawodowego? Jak zwiększyć odporność na stres?
RTZ w Biznesie:
Termin: 31.03.2011-1.04.2011
Cena warsztatu: 650 zł netto/osoba

Możliwość zapisania się/więcej informacji:
http://normanbenett.pl
lub (22)691 46 05Maciej Bennewicz edytował(a) ten post dnia 21.03.11 o godzinie 17:54

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

- Pierwsza pomoc przedmedyczna -

Oferuję profesjonalne szkolenia z zakresu pierwszej pomocy przedmedycznej, skierowane dla firm jak i również dla osób indywidualnych.

Kto człowiekowi znajdującemu się w położeniu grożącym bezpośrednim niebezpieczeństwem utraty życia, ciężkiego uszkodzenia ciała lub ciężkiego rozstroju zdrowia nie udziela pomocy mogąc jej udzielić bez narażania siebie lub innej osoby na niebezpieczeństwo utraty życia lub poważnego uszczerbku na zdrowiu – podlega karze pozbawienia wolności do lat trzech.
Art. 164 KK, par.1

Jeśli jesteś odpowiedzialnym pracodawcą, lub osoba fizyczną, ceniącą ludzkie życie skorzystaj z moich szkoleń !

Celem szkoleń m.in. jest poznanie podstawowych zasad udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej w nagłych wypadkach, a w szczególności:
- zapoznanie uczestników z obowiązującymi przepisami prawnymi,
- przygotowanie teoretyczne z zakresu udzielania pomocy osobom poszkodowanym
- nabycie praktycznych umiejętności ratowania życia w różnych sytuacjach.

W części teoretycznej posługuję się sprzętem multimedialnym – laptop,rzutnik lub tablice edukacyjne. W części praktycznej wykorzystuje fantom do masażu pośredniego serca i wentylacji metodą usta-usta, lub inny sprzęt przedmedyczny.

Otrzymasz ode mnie:
- Konspekt z zakresem tematycznym szkolenia
- Dodatkowe materiały szkoleniowe w formie broszur informacyjnych lub mini książeczek.
- Zaświadczenie o ukończeniu kursu.

Więcej szczegółowych informacji oraz możliwość zapisania się pod nr telefonu: 693-911-439 lub melaniabrol@gmail.com
Paulina K.

Paulina K. Specjalista ds.
Obsługi Sprzedaży
Przedhurtowej, GRUPA
NEUCA

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Prawdziwe inwestycje rozpoczynają się od nieruchomości!

Serdecznie zapraszam na jednodniowe, intensywne szkolenie „Inwestowanie w nieruchomości 101”.

Pigułka wiedzy z praktycznych doświadczeń inwestorów, współpracy z podmiotami na rynku nieruchomości, pozyskiwania najlepszych ofert, pozyskiwania finansowania.

Szkolenie organizowane jest w Warszawie.
Termin najbliższej edycji – 4 czerwca 2011r.

Szczegóły dotyczące szkolenia dostępne są na stronie:
http://inwestowanie-w-nieruchomosci.pl
Adam Nowak

Adam Nowak Nauki społeczne dla
gospodarki

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Ciekawe szkolenia dla naukowców, które dotyczą współpracy nauk społecznych i gospodarki. W ich trakcie analizujemy realne historie organizacji, które odniosły sukces, umiejętnie „przekładając” wiedzę z pola nauk społecznych na usługi oferowane innym podmiotom.

W szkoleniu mogą wziąć udział pracownicy (umowa o pracę) jednostek naukowo-badawczych (np. uczelnie, instytucje B+R) działających w obszarze szeroko pojmowanych nauk społecznych. Szczególnie zapraszamy doktorantów i doktorów. Zasadniczym kryterium rekrutacji jest kolejność zgłoszeń. Liczba miejsc jest ograniczona.

Aktualnie trwa rekrutacja na szkolenia w miastach:
Lublin, Łódź
rekrutacja: od 8 marca do 31 marca 2011
ogłoszenie listy uczestników: 1 kwietnia 2011

Białystok, Szczecin
rekrutacja: od 14 marca do 7 kwietnia 2011
ogłoszenie listy uczestników: 8 kwietnia 2011

Więcej informacji - http://www.bepluser.pl/szkolenia/


Obrazek

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

http://aftc.com.pl

Advanced Financial Training Center zaprasza na

CASH MANAGEMENT I

http://www.aftc.com.pl/szkolenia/cash_management_i/14

Trenerzy:

Adam Jaroszyński – Niezależny konsultant

Termin szkolenia:

30-31 marca

Lokalizacja:

Le Meridien Bristol, Warszawa

Koszt szkolenia:

2 390 zł netto

Rozmiar grupy:

max 25 osób

Szkolenie skierowane jest do:

osób odpowiadających za zarządzanie treasury, osób odpowiedzialnych za jednostki dokonujące rozliczeń finansowych, osób odpowiadających za księgowanie operacji wyciągu i przelewu, pracowników działu treasury, pracowników działu rozliczeń

Dlaczego warto uczestniczyć w szkoleniu?

Bankowość elektroniczna jest codziennością pracowników i osób zarządzających treasury każdego przedsiębiorstwa. Firmy nierzadko dysponują kilkoma umowami rachunku bieżącego i systemami bankowości elektronicznej. Czy jednak znaczy to, że wiemy jak działa rynek rozliczeń płatniczych? Czy umiemy ułatwić sobie pracę stosując systemy identyfikacji płatności?
Chcemy na szkoleniu zapoznać Państwa z działalnością systemu płatniczego od podszewki. Zrozumieją Państwo po jego zakończeniu dlaczego możliwa jest realizacja płatności w takich a nie innych przedziałach czasowych, jakie systemy zastosować dla efektywniejszego księgowania operacji wyciągu i przelewu. Będziecie się Państwo poruszać po rynku płatności z pełnym zrozumieniem.
Program szkolenia

Systemy płatnicze

1. Obieg płatności w obrocie krajowym i zagranicznym – definicje, rodzaje, operatorzy, godziny graniczne
2. Rodzaje zleceń płatniczych
3. System adresowy banków (NRB a IBAN)
4. Systemy krajowe
5. Rozliczenia międzynarodowe
1. Bankowość korespondencyjna – rachunki nostro i loro
2. Data realizacji a data waluty (SPOT, PRESPOT, TODAY)
3. Specyfika i rozwiązania systemowe stosowane w bankach
4. SWIFT

Bankowość elektroniczna a operacje księgowe przedsiębiorstwa

1. Bankowość elektroniczna – definicje, podstawowe pojęcia
2. Praktyka rynkowa – rodzaje systemów
1. Systemy internetowe
2. Systemy off-line
3. Web services
3. Standardy bezpieczeństwa i wymiany danych
1. Formaty danych i rodzaje wymienianych zleceń
2. Bezpieczeństwo transmisji
3. Podpis elektroniczny (zakres stosowania, rodzaje)
4. Systemy bankowości elektronicznej a wewnętrzne procedury korporacyjne – elastyczność rozwiązań
5. Automatyzacja procesów – interfejsy pomiędzy środowiskiem informatycznym firmy, a bankiem

Zarządzanie należnościami i zobowiązaniami

1. Systemy identyfikacji płatności przychodzących i wychodzących
1. Definicje i podstawowe pojęcia
2. Elektroniczny wyciąg bankowy - praktyka rynkowa
2. Należności - płatności masowe a detaliczne
1. Mechanizmy identyfikacyjne
2. Harmonogram uznań i raportowania
3. Outsourcing w bankach
4. Wielowalutowość
3. Zobowiązania – warunki systemowe i sposoby identyfikacji zleceń wychodzących, wykorzystywanie pól referencyjnych i okodowania transakcji
Jarosław Z.

Jarosław Z. trener, Instytut
Szkoleniowy A&D

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Instytut Szkoleniowy A&D Sp. z o.o. zaprasza na szkolenie wyjazdowe:
"Podatki 2011 - konsekwencje zmian i ich wpływ na funkcjonowanie firmy"

odbywające się w Zakopanem w terminie 29.03 – 01.04.2011:
-> kliknij tu aby uzyskać bliższe informacje

Uwaga: Szkolenie na pewno się odbędzie!

Program

Zmiany w VAT w 2011

1. Zakres zwolnień od VAT
nowy katalog oparty na dyrektywie VAT
nowe wyłączenia ze zwolnień od VAT
różnice w obowiązujących zwolnieniach od VAT w porównaniu z 2010
2. Nowy zakres 8% stawki VAT
3. Nowe stawki VAT: 5%, 8% i 23% oraz ich zakresy
4. Konsekwencje wprowadzenia nowych stawek VAT
konieczność zmiany umów (aneksy, klauzule waloryzacyjne dot. wynagrodzenia) stawki VAT w okresie przejściowym
5. Kasy rejestrujące w 2011 roku - nowe kategorie podmiotów wyłączonych ze zwolnień z kas
6. Zmiany w odliczeniach VAT
samochody z kratką
nieruchomość wykorzystywana na cele niegospodarcze
zakres odliczeń przy wskaźniku 98% i 2%
7. Nowa dokumentacja VAT
faktury elektroniczne – warunki ich stosowania
nowe deklaracje rozliczeniowe VAT-7
8. Znaczenie dla VAT wprowadzenia nowej klasyfikacji statystycznej PKWiU
9. Darowizny towarów i inne nieodpłatne świadczenia
10. VAT w budownictwie mieszkaniowym (zmiany w porównaniu z 2010 rokiem)

Aktualne problemy VAT

1. Faktury elektroniczne – prawo do odliczenia VAT z faktur wysyłanych mailem
2. Możliwość elektronicznego przechowywania kopii papierowych faktur
3. Sprzedaż zestawów – stawka VAT
4. Niezamortyzowana inwestycja w obcym środku trwałym a obowiązek korekty VAT
5. Zasady dokumentowania eksportu towarów, kradzież towaru wywiezionego do innego kraju UE, a skutki w VAT
6. Obrót wierzytelnościami i usługi menedżerskie – skutki w VAT najnowszych wyroków NSA w zakresie podatku dochodowego
7. VAT od nieodpłatnych przekazań (m. in. na cele reprezentacji i reklamy, na cele pracownicze)
8. Obowiązek zapłaty VAT z pustej faktury
9. Błędne wykazanie importu usług a skutki w VAT
10. Odliczanie VAT naliczonego, w tym:
odliczanie VAT z faktur za usługi ciągłe
termin odliczenia VAT z faktur za media
duplikaty faktur a prawo do odliczenia VAT naliczonego
błędy na fakturach a odliczenie VAT
zakazy odliczania VAT naliczonego
11. Najczęstsze problemy w zakresie VAT należnego, w tym:
data wystawienia faktury a moment powstania obowiązku podatkowego
zaliczki a VAT
prawidłowe określenie momentu wykonania usługi a rozliczenie VAT (w tym usługi budowlane, usługi ciągłe, usługi gwarancyjne)
sprzedaż towarów używanych
wykazanie VAT w niewłaściwym okresie a skutki dla podatnika
faktury korygujące – zasady ujmowania u sprzedawcy i nabywcy
12. Reprezentacja i reklama a VAT, w tym:
prezenty dla kontrahentów
spotkania świąteczne dla kontrahentów, pracowników, etc.
sponsoring a VAT

CIT 2011

1. Zmiany w ustawie CIT od 2011 roku
Wniesienie aktywów w postaci zorganizowanej części przedsiębiorstwa
Zwolnienie z podatku u źródła wypłacanych dywidend i należności licencyjnych
Transakcje „wymiany udziałów”
Opodatkowanie aportów do spółek osobowych
Skutki likwidacji i wystąpienia wspólnika ze spółki osobowej
Zasady dotyczące amortyzacji składników majątkowych przy przekształceniach
Inne zmiany
2. Bieżące kontrowersje - przychody podatkowe
Moment rozpoznawania przychodów
Rozliczanie przychodów w czasie
Wierzytelności przedawnione i umorzone
Kapitalizacja odsetek i cienka kapitalizacja
Nieodpłatne i częściowo odpłatne świadczenia
Wnoszenie aportów
Przychody z udziału w spółkach osobowych i konsorcjach
3. Bieżące kontrowersje - koszty uzyskania przychodów
Uznawanie wydatków za koszt uzyskania przychodów w podatkach dochodowych: co do istoty oraz co do wysokości
Moment poniesienia kosztów, rozliczanie kosztów w czasie
Wydatki wynikające z czynności, które nie mogą być przedmiotem prawnie skutecznej umowy
Koszty reprezentacji, w tym „obiady dla kontrahentów”
Koszty związane z podwyższeniem kapitału
Koszty związane z przedterminowym rozwiązaniem umowy
Koszty pracownicze
Koszty zaniechanych inwestycji
Cienka kapitalizacja
Nieściągalność wierzytelności
Likwidacja środków trwałych
Amortyzacja (wartość początkowa, metody, ujawnienie środka trwałego)
Kary umowne i odszkodowania
4.Różnice kursowe 2010/2011
Przeliczanie przychodów i kosztów w walutach obcych
Różnice kursowe rozliczane według zasad bilansowych
Kurs faktyczny, szacowanie kursów, data faktury a data operacji gospodarczej
Obowiązkowe i dobrowolne badanie sprawozdania a rozliczenia różnic kursowych.
Kompensata a różnice kursowe
Różnice kursowe w przykładach
5.Dochody z udziału w zyskach osób prawnych i pobór podatku
Opodatkowanie dywidend, odsetek, należności licencyjnych
Umorzenie udziałów
Podwyższenie kapitału zakładowego
Wartość niepodzielonych zyskach w spółkach kapitałowych w przypadku przekształcenia w spółki osobowe
Obowiązki płatnika, informacje o wypłaconych należnościach
Certyfikat rezydencji i jego praktyczne znaczenie. Orzeczenia sądowe nt. certyfikatu i odpowiedzialności płatnika
Praktyczne przykłady odliczania podatku zapłaconego za granicą.
6.Wybrane orzecznictwo sądowe i interpretacje organów podatkowych

Uwaga: Szkolenie na pewno się odbędzie!

Zapraszamy.
Paweł C.

Paweł C. IT Project Manager w
Comarch

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek


Obrazek


Informacja również pod adresem mailowym:
szkolenia@ntbc.pl

Regulamin oraz formularz zgłoszeniowy
www.ntbc.pl
Łukasz Szymańczyk

Łukasz Szymańczyk Contracts Specialist
II, PPD

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Wykorzystywanie nowoczesnych narzędzi w pracy Product Managera (CLM, e-detailing,aplikacje mobilne, eCME
Polecam ciekawy arykuł:
stanowisko marzen-product manager http://www.oinpharma.pl/wp-content/uploads/2011/03/sta... ...i szkolenie

Obrazek

Celem szkolenia jest zapoznanie się z kilkoma najważniejszymi narzędziami i rozwiązaniami z obszaru e-marketingu farmaceutycznego oraz procesem ich wdrożenia i stosowania w pracy Product Managera.

Szkolenie pozwoli uczestnikom odnaleźć się w gąszczu nowych pojęć, rozwiązań, wdrożeń, pomoże zrozumieć ich znaczenie i korzyści oraz pokaże jak z tych nowoczesnych rozwiązań wybierać te optymalne dla produktu, na co zwrócić uwagę podczas ich implementacji. Podczas szkolenia uczestnicy zapoznają się m.in. z następującymi tematami:
• e-detailing - jak bardzo nowatorski może być e-detailing i jakie formy przybierać, korzyści z zastosowania e-detailingu w promocji produktu, przykłady z Polski i ze świata
• CLM, aplikacje mobilne - czym jest Closed Loop Marketing, aspekty sprzedażowe, marketingowe i technologiczne wdrożenia rozwiązań z obszaru CLM, wizyty z tabletem, case studies
• eCME - szkolenia on-line dla lekarzy, polskie uwarunkowania, proces uzyskiwania punktów edukacyjnych, wymagania, możliwości
• streaming on-line, wideocasty, animacje, czaty on-line, ebooki, komunikacja, interakcja w internecie, etc.
• Content Marketing, Social Media, marketing wyszukiwarek, pozycjonowanie i wiele innych pojęć i rozwiązań, których poznanie pozwoli na swobodne korzystanie z usług dostawców
• planowanie działań z zastosowaniem nowoczesnych narzędzi; analiza, planowanie i wdrażanie działań w internecie w zależności od produktu
• efektywne wykorzystanie raportów i informacji, bieżące dane, zastosowanie nowych metod do sprawnego zarządzania produktem
Trener: Anna Jaworska-Roguska, Dyrektor ds. Sprzedaży, NextWeb Ventures
Z branżą farmaceutyczną związana od 2001 roku, obecnie realizuje się w obszarze mediów medycznych dla pacjentów. Doświadczenie farmamarketingowe i trenerskie zdobywała m.in. w Dendrite/Cegedim, Esculap.pl, Active Pharma, NextWeb Ventures. Prowadziła przez kilka lat szkolenia i wykłady dla lekarzy na temat internetu, nowych metod komunikacji, dotacji na prowadzenie praktyki lekarskiej, marketingu gabinetu lekarza, aspektów prawa medycznego, etc. Jako konsultant z ramienia esculap.pl była odpowiedzialna za aspekty prawne związane z cyklami szkoleń i ich rejestracją w NIL. Współtworzyła i z sukcesem wdrożyła pierwszy w Polsce system Closed Loop Marketingu, zarządzała portfoliem innowacyjnych produktów (CLM, e-detailing, media internetowe, eCME, etc.) i sprzedażą do firm farmaceutycznych, a także aktywnie uczestniczyła we wdrożeniach nowoczesnych rozwiązań w branży farmaceutycznej. Entuzjastka ciekawych rozwiązań e-marketingowych dla farmacji i ciągłego rozwoju w tej płaszczyźnie.
Termin:
16-17 KWIECIEŃ 2011

Miejsce:
OINPHARMA Sp. z o.o. Al. Jana Pawła II 61/305 - Róg Jana Pawła i Anielewicza, Warszawa

Koszt:
1600 PLN netto

obejmuje udział w szkoleniu, materiały, przerwy kawowe lunch i napoje.

Formularz zgłoszeniowy:
pobierz plik http://www.oinpharma.pl/kontakt/zgloszenie-na-warsztaty/
Łukasz Szymańczyk

Łukasz Szymańczyk Contracts Specialist
II, PPD

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Trade Marketing w branży farmaceutycznej (metody aktywacji sprzedaży, ceny marże, kalkulacje rabatów i upustów, ograniczenia prawne)

Obrazek

PROGRAM:
1) Przepływ towaru w łańcuchu dystrybucji :
- rola hurtowni i apteki
- model dystrybucji farmaceutycznej w Polsce
- grupy i sieci aptek
- odczytywanie trendów w łańcuchu dystrybucji w oparciu o dane z różnych źródeł.
2) Podstawy biznesowe działania aptek:
- otoczenie biznesowe apteki
- szanse i zagrożenia
- rachunek wyników
- kto jest kim w aptece – obszary odpowiedzialności.
3) Metody aktywacji sprzedaży:
- podział projektów sprzedażowych w oparciu o koszty i zyski z planowanych działań,
- obliczanie efektów finansowych działań promocyjnych.
4) Ceny i marże:
- zasady kalkulacji cen i marż
- kalkulacje poziomów rabatów i upustów.
5) Ograniczenia prawne w sprzedaży i promocji.
Termin:
20 MAJ 2011

Miejsce:
OINPHARMA Sp. z o.o. Al. Jana Pawła II 61/305 - Róg Jana Pawła i Anielewicza, Warszawa

Koszt:
1000 PLN netto


obejmuje: udział w szkoleniu, materiały, przerwy kawowe lunch i napoje.
Czas trwania: 9:00-16:00
Prowadzący:
Krzysztof Bielski - lekarz medycyny, internista. Trener o ponad szesnastoletnim lat doświadczeniu w pracy na rynku farmaceutycznym, w tym na wysokich stanowiskach menedżerskich w marketingu i sprzedaży, w dziale medycznym (produkty oryginalne i generyczne, leki specjalistyczne, w tym szpitalne) oraz jako niezależny ekspert. Posiada duże praktyczne doświadczenie w: prowadzeniu działu marketingu i sprzedaży (działania strategiczne i operacyjne, zarządzanie budżetem), zarządzaniu zespołem ludzkim (organizacja pracy, rekrutacja, szkolenia, itp.) oraz w prowadzeniu działu medycznego (międzynarodowe badania kliniczne, monitorowanie działań niepożądanych, rejestracja leków, szkolenia medyczne, serwis literaturowy). Obecnie prowadzi konferencje, szkolenia oraz projekty w branży farmaceutycznej, w tym w zakresie działań marketingowych i promocyjnych oraz badań klinicznych.

Formularz zgłoszeniowy:
pobierz plik http://www.oinpharma.pl/kontakt/zgloszenie-na-warsztaty/
Łukasz Szymańczyk

Łukasz Szymańczyk Contracts Specialist
II, PPD

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Dobry budżet w branży farmaceutycznej – Techniki budżetowania

Obrazek

Wysokiej jakość warsztaty – Skuteczny i dobry budżet dla pracowników branży farmaceutycznej – jak stworzyć taki właśnie budżet??? - warsztaty
Zajęcia prowadzone przez praktyka z ogromnym doświadczeniem zdobytym na kluczowych stanowiskach w polskich i międzynarodowych korporacjach farmaceutycznych.
PROGRAM:
Część I Wprowadzenie
◦ Wstęp
◦ Czym jest budżet?
◦ Proces budżetowy
Część II Analiza P&L a
◦ P&L Przykłady
◦ P&L OTC a P&L RX
◦ Poziomy budżetowania
◦ Podstawowe KPI budżetowe
◦ Techniki budżetowania
Popytowa (Bottom – up)
Odgórna (Top – down)
Część III Budżetowanie – aspekty praktyczne
◦ Budżetowanie sprzedaży
Ex factory
IMS (Sell in)
Consumer off take
◦ Budżetowanie kosztów
Główne pozycje kosztowe
Fazowanie kosztów
Profit Protection
◦ Performance review
◦ Zwrot z inwestycji
Termin:
24 MAJ 2011

Miejsce:
OINPHARMA Sp. z o.o. Al. Jana Pawła II 61/305 - Róg Jana Pawła i Anielewicza, Warszawa

Koszt:
1800 PLN netto

Obejmuje: udział w warsztatach, materiały szkoleniowe, lunch, przerwy kawowe.
Prowadzący:

Artur Schab – ekspert i doradca w obszarze sprzedaży i marketingu na rynku
farmaceutycznym.
Od 12 lat związany z branżą farmaceutyczną przeszedł przez bardzo wiele
szczebli w strukturze organizacyjnej od Reprezentanta Handlowego do Dyrektora Sprzedaży i Dystrybucji w największej firmie farmaceutycznej w Polsce. Pracując 6 lat dla firmy Loreal uczestniczył od początku w budowaniu sukcesu marki Vichy poprzez wprowadzenie jej do aptek, przekonanie farmaceutów do dobrej ekspozycji i profesjonalnego doradztwa. Będąc szefem trade marketingu odpowiadał za działania promocyjne w aptekach jak też i politykę sprzedażową oraz animowanie najlepszych klientów zrzeszonych w Vichy Partner Club.
W firmie US Pharmacia będącej liderem na rynku leków OTC stworzył dział Trade
Marketingu i zapoczątkował pro konsumencką orientację działań w punkcie sprzedaży. Wdrożył wiele funkcjonujących do dziś inicjatyw jak np. czasopismo dla farmaceutów, programy edukacyjne dla farmaceutów, programy ekspozycyjne itp.. W ostatnim czasie pełnił funkcję Dyrektora Sprzedaży i Dystrybucji w firmie Polpharma odpowiadając zarówno za sprzedaż leków OTC jak też i RX.
Usystematyzował politykę handlowo – promocyjną wokół czterech obszarów:
Dystrybucja, Cena ,Rekoemendacja i Merchandising (DCRM) doprowadzając w ten sposób do optymalizacji wielu inwestycji promocyjnych. Wprowadził z sukcesem na rynek wiele nowych produktów i programów promocyjnych dla aptek indywidualnych , sieciowych i hurtowni zarówno na rynku farmaceutycznym jak też i masowym.

Formularz zgłoszeniowy:
pobierz plik http://www.oinpharma.pl/kontakt/zgloszenie-na-warsztaty/
Małgorzata Książek

Małgorzata Książek doświadczenie i
pasja

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Wiosna to doskonały czas na zmiany

Wiosna to czas przebudzenia i aktywności

Zmień się z nami na wiosnę ... i skończ z samotnością



Obrazek



Już 9 kwietnia w Warszawie rozpocznie się cykl warsztatów organizowanych przez firmę LifeLong Education przy współpracy z portalem Sympatia.pl

Wygraj z samotnością na wiosnę

Nasze szkolenie to przede wszystkim fantastyczny trening interpersonalny.
Każdy z Was będzie mógł przetestować swój typ osobowości i zbadać indywidualny styl komunikacji. To świetny warsztat, na którym będziecie mogli przetrenować różne techniki prowadzenia rozmowy oraz najbardziej skuteczne elementy mowy ciała.


Obrazek


Na naszym szkoleniu dowiecie się co wpływa na skuteczność Waszego profilu, jak kreować siebie w internecie, jak stworzyć swój profesjonalny wizerunek oraz co wypada a jakich zachowań należy bezwzględnie unikać.

Udział w naszym szkoleniu gwarantuje Wam przyjemną atmosferę nauki oraz wyśmienitą zabawę.

Szkolenie umożliwi Wam zdobycie praktycznej wiedzy, wymianę randkowych doświadczeń a przede wszystkim z pewnością będzie świetną i niepowtarzalną okazją do poznania otwartych, kreatywnych i interesujących osób – innych użytkowników portalu Sympatia.pl

Zapraszamy!

Więcej informacji na naszej stronie:
http://www.lifelongeducation.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zachęcam do udziału w dwudniowym szkoleniu LAST MINUTE (pozostało kilka wolnych miejsc) pt.:

„Dyscyplina finansów publicznych - zasady odpowiedzialności i aspekty praktyczne"

Termin : 30 - 31.03.2011r.

Miejsce: Poznań

Koszt: 670 zł/os. + 23%VAT -20% : teraz: 540 zł/os. + VAT

Zapewniamy:

doskonale opracowany program szkolenia wraz z case studies, komplet materiałów szkoleniowych, całodzienny catering, możliwość bezpłatnego parkowania, klimatyzowaną salę, zaświadczenie o ukończeniu 12 h szkolenia, system monitorowania efektów szkolenia.

Osoba prowadząca:
Radca prawny dr Tomasz Bojkowski - doktor nauk ekonomicznych, absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu (kierunek prawo); autor licznych publikacji z zakresu finansów publicznych, od 2006 roku współpracuje z Kancelarią Prawną Jatczak i Wspólnicy w Poznaniu; od 2008 roku adiunkt w Katedrze Finansów Publicznych UEP.

Szczegóły i zgłoszenia na : http://caditi.pl

lub pod nr tel. +48 781 020 781

e-mail: biuro@caditi.pl
Monika Górnowicz

Monika Górnowicz e-promocja,
szkolenia otwarte,
Student -
Uniwersytet im. ...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

UWAGA! Od 7 marca 2011 obowiązują przepisy znowelizowanej ustawy o ochronie danych osobowych!

W związku z tym, zapraszamy na szkolenie:
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH: REGULACJE PRAWNE A ASPEKT PRAKTYCZNY

Proponujemy Państwu uczestnictwo w 1-dniowym szkoleniu (8 godzin zegarowych) skierowanym do pracowników i przedstawicieli instytucji rządowych, samorządowych, firm prywatnych, instytucji pożytku publicznego, stowarzyszeń i innych, które gromadzą, przetwarzają i administrują danymi osobowymi.

Dzięki naszemu szkoleniu posiądą Państwo wiedzę z zakresu:

*przepisów prawnych dotyczących ochrony danych osobowych, zarówno krajowych, jak i unijnych
*ochrony danych osobowych
*sposobów pozyskiwania i udostępniania tych danych
*wykorzystania danych zgodnie z prawem
*odpowiedzialności karnej w przypadku naruszenia przepisów

Szkolenie prowadzone będzie przez Marcina Sobotę - prawnika specjalizującego się w prawie cywilnym, handlowym i administracyjnym. Gwarantujemy, że podczas szkolenia zostaną Państwo zapoznani z praktycznym zastosowaniem i wykorzystaniem zdobytej wiedzy, a także będą mogli skonsultować się z prowadzącym spotkanie.

W ramach szkoleń zapewniamy:
*Spotkania i konsultacje przed szkoleniem,
*Diagnozę potrzeb szkoleniowych,
*Przygotowanie projektu szkolenia,
*Materiały dla uczestników,
*Ewaluację po szkoleniu,
*Ocenę efektywności szkolenia,
*Certyfikaty ukończenia szkolenia,
*Bufet kawowy, obiad

Link do szkolenia na stronie internetowej:
http://mediastorm.edu.pl/ochrona-danych-osobowych-nowe...

Termin szkolenia: 15.04.2011 w godzinach 10:00-18:00
Miejsce: Mediastorm-Centrum Szkoleń Medialnych, ul. Dąbrowskiego 7/6 Poznań
Cena: 500 zł (615 zł brutto)
Zapisy i kontakt: zgłoszenia przyjmujemy do 08.04.2011
zgłoś się : http://mediastorm.edu.pl/kontakt

Zapraszamy!Monika Górnowicz edytował(a) ten post dnia 28.03.11 o godzinie 15:58

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Warsztaty Stageman Polska to nabywanie cennych umiejętności przez ćwiczenia i zabawę. Udowodniono także, że człowiek lepiej zapamiętuje śmiejąc się, dlatego naszym trenerom nie brakuje poczucia humoru :) Staramy się, by nasze szkolenia były wyjątkowe. Bierzemy pod uwagę potrzeby naszych Kursantów. Na szkoleniach zobaczysz wiele gier, zabaw, tańców, przykładów praktycznych, dowiesz się, jak budować właściwe relacje z grupą oraz jak planować i organizować jej czas wolny :)

Zapraszamy: http://www.stageman.pl/szkolenia-zamkniete,d123.html

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Warsztaty
Efektywności Osobistej


Obrazek

Jak to jest mieć weekend, który trwa trzy dni?

Bo doba każdego człowieka ma tyle samo godzin, więc jak to się dzieje, że jedni zabiegani proszą o dodatkowy czas, żeby wykonać wszystkie pilne zadania, z kolei drudzy wybitnie i z wielką efektywnością zmierzają jak błyskawica w realizowaniu swoich marzeń.

Odpowiedzią są Warsztaty Efektywności Osobistej.

DOWIEDZ SIĘ Jak odnieść indywidualny sukces dzięki efektywności osobistej?

· Czego naprawdę chcę?
· Jak mogę to osiągnąć?
· Jak nie zamieniać czasu na pieniądze?
· Jak pracować mądrze, a nie ciężko?

DOWIEDZ SIĘ Jak odnieść sukces z innymi?

· Jak realizować wspólne cele z innymi? - przywództwo oparte na coachingu.
· Co mogę zrobić by stać się charyzmatycznym przywódcą? - systemy reprezentacji
· Co zrobić by inspirować, a nie kontrolować? - antagonizmy (submodalności)

DOWIEDZ SIĘ Jakie są najefektywniejsze narzędzia Zarządzania Sobą w Czasie

· UWAGA PO RAZ PIERWSZY NA ŚWIECIE: Doskonałe połączenie Zarządzania sobą w czasie dostępnymi programami elektronicznej efektywności - Google calendar, MS Outlook, Android, MS Mobile, Google Sync.

100% gwarancja satysfakcji

· Jeżeli po tygodniu od daty odbycia się szkolenia będziesz z niego niezadowolony możesz, bez podania powodu, oczekiwać zwrotu całej inwestycji, którą podjąłeś.

Zapisz się już teraz, a otrzymasz:

· Narzędzia i strukturę realizacji własnych marzeń
· Dwu dniowe profesjonalne szkolenie w elitarnej grupie 12 osób
· Certyfikat poświadczający poziom wysokich kompetencji z zakresu Efektywności Osobistej


Jaki jest główny cel warsztatów?
Znalezienie odpowiedzi na pytania:

Czego naprawdę chcę?
Co zrobić by mieć wolny piątek?
Jak mam inspirować innych do działania i jak być charyzmatycznym przywódcą?


Jakie korzyści osiągniesz dzięki warsztatom?

Dzięki warsztatom dowiesz się:

W jaki sposób efektywnie planować i organizować czas pracy, aby było go więcej na własne przyjemności?
Jak można realizować ambitne zadania, zgodne z marzeniami?
Co zrobić, aby odnaleźć w życiu harmonię?
Na czym polega filozofia życia pro-aktywnego?
Jak myśleć w kategoriach wygrana-wygrana?
Jak być efektywnym zamiast skutecznym?
Jak zrozumieć drugiego człowieka i kształtować jego zachowania?
Jak inspirować i wzbudzać zaufanie?



Podstawowe informacje

Termin szkolenia: 02-03.04.2011r.

Czas trwania: w sobotę i niedzielę od 9:00 do 15:00 z godzinną przerwą na obiad (we własnym zakresie).

Inwestycja:

500zł brutto - bilet normalny

100zł brutto - wystarczy, że wejdziesz na naszą stronę na FB i polubisz nas, a bilet z 80% zniżką będzie dostępny i dla Ciebie.

Trenerzy Sukcesu na FB

Trener: Wojciech Idzikowski- Kliknij aby zobaczyć portfolio

Miejsce spotkania: siedziba firmy Astus Trening sp. z o. o., pl. Solny 16 pok. 410 (budynek Starej Giełdy), Wrocław.


Chcę kupić bilet

Wojciech Idzikowski

Autor książki "Efektywność osobista - zarządzanie sobą i innymi w czasie". Pracownik naukowy i wieloletni trener oraz konsultant biznesu. Na co dzień prowadzi firmę doradczo-szkoleniową Astus Trening Sp. z o.o.


Kontakt

Obrazek

Wojciech Idzikowski
tel. 660-000-464
e-mail: wojciech.idzikowski@astus-trening.pl
http://facebook.com/wojciech.idzikowski

Paweł Król
tel. 602-616-921
e-mail: pawel.krol@astus-trening.pl

Astus Trening sp. z o. o.
http://astus-trening.pl
Plac Solny 16,
50-062 Wrocław
Tel./Fax: 071 794 55 59
Fax: 071 735 16 72
KRS: 0000351674
NIP: 8971760249
REGON: 021212591
Paweł C.

Paweł C. IT Project Manager w
Comarch

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek


Obrazek


Informacja również pod adresem mailowym:
szkolenia@ntbc.pl

Regulamin oraz formularz zgłoszeniowy
www.ntbc.pl
Paweł C.

Paweł C. IT Project Manager w
Comarch

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek


Obrazek


Informacja również pod adresem mailowym:
szkolenia@ntbc.pl

Regulamin oraz formularz zgłoszeniowy
www.ntbc.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Mam przyjemność zaprosić Państwa na pierwsze z cyklu „Spotkanie z pasją”. Spotkanie odbędzie się w niedzielę, 27 marca 2011 roku, w gościnnej Sali rycerskiej Globtrotera w Krakowie, przy Placu Szczepańskim 7/15.
Zaczynamy punktualnie o 14 i spędzimy razem 3 godziny, podczas których będziemy opowiadać o pasji, co daje , czego uczy, jak pomaga, jak nastraja oraz poruszymy wiele innych tematów, które powiązane są ściśle z pasjonującym życiem.
Gościem niedzielnego spotkania będzie Pan Daniel Janik - pasjonat życia i rozwoju osobistego, sportowiec, autor, przedsiębiorca.
Daniel to typ buntownika; to poszukiwacz własnej drogi. Człowiek zmian, który uważa, że jak się człowiek nie rozwija, to traci. Zwolennik wolniejszych, ale trwałych zmian niż rewolucji, kiedy to po czasie wszystko wraca do starego porządku.
Robi to, co kocha i kocha to, co robi.
Więcej informacji na http://danieljanik.com
Spotkanie poprowadzi Małgorzata Eisenberger - kobieta o wielu rolach - trenera, pracownika, córki, matki, przyjaciółki, ... w zasadzie tak jak mnóstwo innych kobiet, z tą jednak różnicą, że każdą chwilę życia przeżywa świadomie, czerpiąc maksimum radości i korzyści z tego, co sama kreuje oraz co przynosi jej życie. Absolwentka filologii angielskiej Uniwersytetu Jagiellońskiego, trener NLP, ekspert public relations; do tego domieszka sporego doświadczenia życiowego, co w połączeniu z wiedzą pozwoliło między innymi na opracowanie kursu o budowaniu poczucia własnej wartości. W wolnych chwilach z pasją oddaje się czytaniu, tańcowi, a gdy pozwalają na to okoliczności-podróżom.
Z uwagi na ograniczoną ilość miejsc (sala może pomieścić ok. 30 osób), konieczne jest wcześniejsze potwierdzenie przybycia- nr kontaktowy 605134350 lub 126384613.
WAŻNE: Uczestnicy po spotkaniu sami zadecydują, ile chcą za nie zapłacić.

http://www.goldenline.pl/spotkanie/spotkanie-z-pasja

Następna dyskusja:

Szkolenia i konferencje HR ...




Wyślij zaproszenie do