Łukasz Sieradzan

Łukasz Sieradzan właściciel Grupa MIA

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

WYPOŻYCZALNIA SPRZĘTU KONFERENCYJNO-SZKOLENIOWEGO

Projektory
Ekrany
Monitory LCD
LAPTOPY
Flipcharty

PROFESJONALNY SPRZĘT NA KONFERENCJE, SZKOLENIA - ATRAKCYJNE CENY

Zapraszam do kontaktu.

Pozdrawiam,
Łukasz Sieradzan
696463107
lukasz@sintel.pl
http://www.sintel.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Mamy przyjemność zaprosić Państwa na cztery wyjątkowe szkolenia w Krakowie:

„BEZPIECZNE” RYZYKO BIZNESOWE
Minimalizacja ryzyka gospodarczego w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
// Termin: 7 lutego 2011

ZMIANY w VAT 2011
NOWELIZACJA USTAWY O PODATKU OD TOWARÓW I USŁUG VAT W 2011 ROKU
// Termin: 24 stycznia 2011

PRAWO AUTORSKIE dla TRENERÓW
// Termin: 29 stycznia 2011

PODSTAWY ZARZĄDZANIA PROJEKTEM W METODOLOGII PROJECT CYCLE MANAGEMENT
// Termin: 10 - 11 lutego 2010

Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółowymi informacjami na stronie http://www.imaestra.pl/news.php?news=5

Zapraszamy!
Zespół Maestra

Obrazek
Barbara Krupa

Barbara Krupa NOWE OPCJE -
współwłaściciel,
trener

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

NOWE OPCJE Szkolenia-Integracja-Doradztwo-Facylitacja

NOWE OPCJE to zespół profesjonalnych trenerów z rozległą wiedzą i długoletnim doświadczeniem oraz z pasją do dzielenia się nimi z innymi.
Dorobek zawodowy naszej kadry to kilkanaście lat poświęconych realizacji programów szkoleniowych, przeprowadzaniu imprez integracyjnych, facylitacji i doradzaniu w zakresie szeroko pojętych relacji międzyludzkich.
Nasza działalność to połączenie teorii z praktyką, wiedzy z doświadczeniem, kreatywności z precyzją, wizji całości z drobiazgową analizą szczegółów, talentów dydaktycznych z doskonałym warsztatem, innowacyjności z przywiązaniem do tradycji oraz gotowości do eksperymentowania z racjonalną oceną rzeczywistych uwarunkowań.
W kontakcie z Klientem działamy jak profesjonalni zwiadowcy: rozpoczynamy od dokładnego rozpoznania sytuacji, w oparciu o przeprowadzony zwiad nakreślamy plan akcji, po jego zatwierdzeniu niezwłocznie przystępujemy do realizacji, a na koniec oceniamy stopień wykonania planu oraz pozostajemy do dyspozycji Klienta.

Co nas wyróżnia:

LUDZIE - na pierwszym miejscu stawiamy zawsze kontakt z drugim człowiekiem.

KONKRETY - indywidualizujemy proces szkoleniowy: konkretne rozwiązania dla konkretnego Klienta.

PARTNERSTWO - zamiast uniwersalnych przepisów na sukces, wspólnie z Klientem wypracowujemy optymalne rozwiązania.

Zapraszamy do kontaktu i współpracy.

Barbara Sołtysiak i Mirella Kamińska
Partnerzy Zarządzający

biuro@noweopcje.pl
512 363 208; 510 248 848
http://noweopcje.pl
Marta  Okupińska-Oborsk a

Marta
Okupińska-Oborsk
a
konferencje,
szkolenia, fundusze
unijne

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Instytut Nowych Technologii zaprasza do udziału w VI Ogólnopolskiej Konferencji „Partnerstwo Publiczno-Prywatne – przedsięwzięcia infrastrukturalne"
Konferencja odbędzie się 30 marca 2011 r. w Łodzi.

Jednostki samorządu terytorialnego, osoby lub firmy zainteresowane udziałem bądź wystąpieniem proszę o kontakt.

Marta Okupińska
okupinska@newtechlodz.com
tel. 42 632 27 20

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Firma MOVIDA CONFERENCES zaprasza Państwa w dniach 17-18 stycznia 2011 do udziału w spotkaniu masterclass

Obrazek

Pełne informacje oraz formularz zgłoszeniowy na stronie organizatora : Zachęcam do zapoznania się z programem

Szanowni Państwo
Mijający rok nie przyniósł rewolucyjnych zmian w ustawach podatkowych, które szczególnie dotykałyby przedsiębiorstwa z branży farmaceutycznej. O ile w ostatnich 3 latach można było zaobserwować tendencje do zmniejszania obciążeń podatkowych w farmacji, to rok 2011r. wyjątkowo restrykcyjnie wpłynie na firmy z tego sektora w związku z już wprowadzonymi zmianami fiskalnymi, a przede wszystkim z uwagi na rewolucyjne zmiany przewidziane wraz z wejściem w życie tzw. "ustawy refundacyjnej".
Jakie będą skutki zmian przepisów podatkowych dla działalności promocyjno – reklamowych w branży farmaceutycznej?

Koszty których aktywności promocyjnych i sprzedażowych wzrosną w 2011r.?
Jakie są możliwości stosowania rabatów pośrednich według obowiązujących przepisów regulacyjnych w świetle zmian?
Jaki będzie wpływ zmian podatkowych na umowy podpisywane ze szpitalami na dostawy leków?

Jakie problemy mogą się pojawić w związku z koniecznością dostosowania systemów księgowych do nowych stawek?
To tylko niektóre pytania, na jakie odpowiedzi uzyskają Państwo podczas prelekcji zaproszonych ekspertów, jak również w trakcie dyskusji panelowej stanowiącej podsumowanie spotkania i mającej na celu wskazanie skutków regulacji podatkowych i realnych rozwiązań problemów – z troską, aby informacje miały bezpośrednie zastosowanie w Państwa działalności.

Proszę zwrócić szczególną uwagę na wyjątkowe grono prelegentów, przedstawicieli najważniejszych i najistotniejszych firm doradczych w Polsce, którzy swoją ogromną wiedzą i wieloletnim doświadczeniem gwarantują uzyskanie wiedzy na najwyższym poziomie.

Powody, dla których nie może zabraknąć Państwa na konferencji:
• Uzyskają Państwo szereg istotnych informacji dotyczących zmian podatkowych,
które szczególnie mocno uderzą w branżę farmaceutyczną w 2011r.
• Będą mieli Państwo okazję wysłuchać prelekcji grona doskonałych ekspertów,
przedstawicieli najistotniejszych firm doradztwa podatkowego w Polsce, których
bogata wiedza poparta ogromnym doświadczeniem praktycznym stanowi
największy atut tego spotkania
• Jest to unikatowa okazja wyjaśnienia wątpliwości, które nurtują Państwa
przy składaniu wszelkich dokumentów do urzędów
• Dążenie do aktualizacji wiedzy w zakresie obciążeń fiskalnych stanowi
jeden z podstawowych Państwa obowiązków, ale też jedno z najtrudniejszych zadań
• Czekają nas rewolucyjne zmiany związane z ustawą refundacyjną, która również
w kwestiach podatkowych wprowadza wiele istotnych regulacji

Jeśli życzą sobie Państwo więcej informacji prosimy o kontakt:

Marcin Horodelski
mhorodelski@movida.com.pl, tel 22/ 626 02 63 | fax 22/ 626 81 38
Maciej K.

Maciej K. analiza biznesowa,
marketing, inwestor
giełdowy

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Witam serdecznie,

Mam przyjemność zaprosić Państwa na konferencję dotyczącą nowego produktu IBM Maximo, która odbędzie się 18 stycznia 2010 we Wrocławiu.

IBM Maximo to innowacyjny system wspomagający Zaawansowane Zarządzanie Majątkiem (produkcyjnym, infrastrukturą, flotą samochodową, gospodarką zakupową, IT Hardware i Software) oraz Usługami.

Konferencja skierowana jest do kadry kierowniczej sektora energetycznego i wydobywczego oraz branży produkcyjnej.

Uczestnictwo w niej jest darmowe, a liczba miejsc ograniczona, dlatego uprzejmie proszę o pilną rejestrację.

opis i rejestracja
Judyta Gutowska

Judyta Gutowska Psycholog, Coach,
Trener, Praktyk
rozwoju, Członek
Zarząd...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Wszystkich, którzy na dobry początek nowego roku chcą zapalić zielone światło dla rozwoju zapraszamy już 17 stycznia 2011 (poniedziałek), na trzygodzinny warsztat poświęcony Budowaniu efektywnych relacji z klientem.

Bezpowrotnie minęły czasy, kiedy klienci wierzyli reklamie a to sprzedawca dyktował warunki. Współczesny klient jest nieufny, wyedukowany i ma wysokie wymagania w stosunku do sprzedawcy. Współczesny klient zmienia się cały czas, przestaje być też jednostką statystyczną, a staje się wymagającym kontrahentem. Jeśli Ty i Twoja firma nie nadążycie za tymi zmianami, klienci odejdą – i to nie tam, gdzie jest taniej, tylko tam, gdzie… Właśnie, gdzie? Czego oczekują współcześni klienci? Czym ich pozyskać, jak zbudować z nimi relację, jak obsłużyć w taki sposób, by wracali do Ciebie? Nasz warsztat promocyjny wprowadzi Cię z zagadnienia efektywnego budowania relacji biznesowych i pomoże zrozumieć, co naprawdę determinuje zachowania Twojego klienta. Wszystko to odbędzie się w sprzyjającej rozwijaniu umiejętności pozytywnej atmosferze. Szkolenie poprowadzi Marcin Krukar.

Warsztat Budowanie efektywnych relacji z klientem rozpocznie się o 16:00 przy ulicy Łojasiewicza 4 (Nowy Kampus UJ, WZiKS).

Udział w warsztacie inauguracyjnym jest bezpłatny! (Ilość miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.) Możliwość zapisu mailowo (szkolenia@neraida.pl) lub telefonicznie (535 354 505).


W ramach styczniowego kalendarza szkoleń otwartych serdecznie zapraszamy na następujące szkolenia:

- 21 stycznia 2011 (piątek) Komunikacja perswazyjna w biznesie

- 24 stycznia 2011 (poniedziałek) Zarządzanie sobą w czasie

- 26 stycznia 2011 (środa) Biznes z klasą, czyli savoir-vivre w miejscu pracy

Uczestnikom warsztatu inauguracyjnego, naszym zaprzyjaźnionym klientom, studentom oraz grupom zorganizowanym oferujemy atrakcyjny system zniżek.

ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W NASZYCH SZKOLENIACH!

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

.Ten post został edytowany przez Autora dnia 10.09.20 o godzinie 14:47
Łukasz M.

Łukasz M. Szukam dobrej
inwestycji....

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

AVENHANSEN Szkolenia zaprasza na szkolenia otwarte jak i zamknięte.

KALENDARZ SZKOLEŃ OTWARTYCH AVENHANSEN

Szkolimy z prawa, negocjacji, finansów, zarządzania, marketingu, sprzedaży, komunikacji, autoprezentacji. Doradzamy i pomagamy. Jesteśmy po to, aby ułatwić Państwu życie, aby sprawić, że kontakt z firmą szkoleniową będzie spełnieniem Państwa oczekiwań. Gwarantujemy opiekę nad realizacją szkolenia, wyjazdu, zakwaterowania, atrakcji okołoszkoleniowych. Dobieramy najlepszych trenerów do realizacji powierzonych nam zadań. Firma szkoleniowa AVENHANSEN Sp. z o.o. tworzy dogodne warunki do zdobywania wiedzy i doskonalenia umiejętności biznesowych. Szkolenia organizowane przez Firmę dają gwarancję zwiększenia wydajności pracownika, podniesienia jego wartości oraz atrakcyjności. Równie ważne jest zapewnienie kompleksowej obsługi, aby każdy uczestnik szkoleń miał zagwarantowaną wszelką pomoc i doradztwo w zakresie logistycznym.

Najbliższe szkolenia to:

Sukces w marketingowym zarządzaniu małą i średnią firmą - 17-18 stycznia 2011
http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/s...

Zmiany w zakresie podatku VAT w 2011 roku - 17-18 stycznia 2011
http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/z...

Motywowanie i ocenianie pracowników - 20-21 stycznia 2011
http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/m...

FIDIC dla zaawansowanych, czyli jak korzystać z procedury z polskim prawem i zwyczajami praktyki na budowie - 20-21 stycznia 2011
http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/f...

Efektywna komunikacja biznesowa - 27-28 stycznia 2011
http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/e...

Telemarketing PMA - sprawdzony model aktywnej sprzedaży telefonicznej - 27-28 stycznia 2011
http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/t...

W razie pytań o szkolenia zamknięte czy innych sugestii zapraszam do kontaktu:

Łukasz Michałek
AVENHANSEN Sp. z o.o.

lmichalek@avenhansen.pl
+48 515 212 452
+48 12 399 41 91

http://www.szkolenia.avenhansen.pl
Jacek Wygocki

Jacek Wygocki Sales
Manager/Trener/Coach

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek


Zapraszamy wszystkich chętnych do podnoszenia swoich umiejętności sprzedażowych na szkolenia organizowane przez firmę SDM Team HR Advisors:

1. "Trudne sytuacje w obsłudze Klienta" 14.01.2011
2. "Skuteczny kierownik. Sztuka bycia szefem" 21-22.02.2011
3. "Czasorozciągiwacz - jak efektywnie zarządzać czasem" 28.01.2011
4. "Rozmowa handlowa" 04.02.201
5. "Rola Kierownika w organizacji" 11.02.2011
6. "Coaching" 18.02.2010
7. "Telesprzedaż - sztuka słowa i głosu, czyli jak sprzedawać przez telefon" 25.02.2011
8. "Profesjonalny Handlowiec" 04-05.03.2011

Zapraszamy serdecznie do zapoznania się z pozostałą naszą ofertą zamieszczoną na naszej stronie:
http://www.sdm-hr.pl
http://www.e-ph.com.pl


Obrazek

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Mamy przyjemność zaprosić Państwa na cztery wyjątkowe szkolenia w Krakowie:

„BEZPIECZNE” RYZYKO BIZNESOWE
Minimalizacja ryzyka gospodarczego w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
// Termin: 7 lutego 2011

ZMIANY w VAT 2011
NOWELIZACJA USTAWY O PODATKU OD TOWARÓW I USŁUG VAT W 2011 ROKU
// Termin: 24 stycznia 2011

PRAWO AUTORSKIE dla TRENERÓW
// Termin: 29 stycznia 2011

PODSTAWY ZARZĄDZANIA PROJEKTEM W METODOLOGII PROJECT CYCLE MANAGEMENT
// Termin: 10 - 11 lutego 2010

Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółowymi informacjami na stronie http://www.imaestra.pl/news.php?news=5

Zapraszamy!
Zespół Maestra

Obrazek
Jędrzej Bochyński

Jędrzej Bochyński Kierownik ds.
Strategii Jakości

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek

Witam serdecznie,

Zapraszamy do udziału w warsztatach otwartych QualitySkills.pl

Temat: "Wymagania Normy PN-EN ISO 9001:2009"
Termin: 22.01.2011r. godz 9:00 - 17:00 (sobota)
Miejsce: Wrocław (Hotel Jester)
Oferta: Oferta do pobrania w pliku PDF
Więcej szczegółów: Link do strony z ofertą
Wolne miejsca: TAK
Zgłoszenie: Formularz zgłoszeniowy do pobrania (plik .doc 36kB)

Kolejne warsztaty: Harmonogram 2011

W razie pytań proszę o kontakt

Pozdrowienia

Jędrzej Bochyński
Współwłaściciel

QualitySkills.pl
Praktyczne Warsztaty Jakościowe

M: +48 508 170 170
T: +48 71 733 62 82
F: +48 71 733 62 43
jedrzej@qualityskills.pl
http://www.QualitySkills.plJędrzej Bochyński edytował(a) ten post dnia 13.01.11 o godzinie 14:07
Magdalena K.

Magdalena K. Właścicielka sklepu
Febro

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek


Lubię to!
– czyli zysk bez kosztów, pieniądze bez pracy w Social Media


Jak zostać milionerem w pięć lat?

Najczęściej słyszane zdanie, gdy chodzi o e-biznes. Dziś nie jest ten czas gdzie mozolnie dochodziło się do pieniędzy, dwudziesto-paro letni ludzie stają się internetowymi milionerami. Pytanie tylko jedno: Czy warto kopnąć się w tyłek?

ZAPISZ SIĘ NA WARSZTATY
I DOWIEDZ SIĘ jak kształtować wizerunek eksperta by zarobić 70 000zł w jeden dzień (rekord w Polsce – należy do Piotra Majewskiego)

Program warsztatów:


Obrazek


100% gwarancja satysfakcji
• Jeżeli po tygodniu od daty odbycia się szkolenia będziesz z niego niezadowolony możesz, bez podania powodu, oczekiwać zwrotu całej inwestycji, którą podjąłeś.

Informacje dotyczące szkolenia:
Inwestycja w szkolenie: 347zł
Termin spotkania: 12 marzec 2011r.
Czas trwania warsztatów: 9:30 – 16:30 (w tym godzinna przerwa na obiad)
Miejsce spotkania: siedziba firmy Astus Trening sp. z o. o., pl. Solny 16 pok. 410 (budynek Starej Giełdy), Wrocław.
http://facebook.com/trenerzy.sukcesu --> na tej stronie opisujemy wiele promocji, które pozwalają na uczestnictwo w warsztatach ZA DARMO!
Zapisy: trenerzy.sukcesu@gmail.com

Trener: Wojciech Idzikowski

Obrazek

Autor książki „Efektywność osobista – zarządzanie sobą i innymi w czasie”. Pracownik naukowy i wieloletni trener oraz konsultant biznesu. Na co dzień prowadzi firmę doradczo-szkoleniową Astus Trening sp. z o.o.
Kontakt
Wojciech Idzikowski
tel. 660-000-464
e-mail: wojciech.idzikowski@astus-trening.pl
http://facebook.com/wojciech.idzikowski
Katarzyna C.

Katarzyna C. Specjalista w
Departamencie
Zasobów Ludzkich

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek


Serdecznie zapraszam na szkolenie

”KOMPETENCJE KIEROWNIKA PROJEKTU”


10-11 lutego 2011r. - Warszawa


W trakcie zajęć części wykładowe ograniczone zostaną do minimum. Omawiane zagadnienia będą ilustrowane licznymi przykładami, analizami przypadków. Każdy większy moduł kończyć się będzie warsztatem lub symulacją, podczas której uczestnicy szkolenia będą mogli w praktyce zweryfikować nabyte umiejętności.


CEL SZKOLENIA:

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z podstawowymi technikami zarządzania projektem, podniesienie efektywności procesów planowania, zarządzania zespołem, tworzenia harmonogramów, podejmowania decyzji, zarządzania czasem w ramach projektu, przećwiczenie technik wykorzystywanych przy zarządzaniu projektem.

Szkolenie przeznaczone jest dla członków i kierowników zespołów projektowych. W trakcie szkolenia uczestnicy zapoznają się z najważniejszymi technikami zarządzania projektem, podniesienia efektywności pracy zespołu projektowego, rozwiązywania problemów w trakcie realizacji projektu.


PROGRAM SZKOLENIA:

1. Proces zarządzania projektem - wprowadzeniea) Analiza sytuacji
b) Planowanie
c) Realizacja
d) Ewaluacja

2. Zarządzanie projektem - planowanie
a) Zarządzanie projektem jako zarządzanie zmianą organizacyjną
b) Zarządzanie projektem jako proces
c) Przygotowanie celów projektu

3. Zarządzanie projektem - planowanie (c.d.)
a) Kamienie milowe w projekcie
b) Klient projektu
c) Planowanie zakresu prac projektu
d) Planowanie niezbędnych zasobów
e) Harmonogram projektu

4. Realizacja projektu - kierowanie projektem i ludźmi w zespole projektowym
a) Zasady pracy zespołowej
b) Komunikacja w zespole projektowym
c) Przewodzenie zespołem projektowym
d) Rozwiązywanie konfliktów w zespole projektowym
e) Zarządzanie czasem w trakcie realizacji projektu

5. Realizacja projektu - kierowanie projektem i ludźmi w zespole projektowym (c.d.)
a) Rozwiązywanie konfliktów w zespole projektowym
b) Zarządzanie czasem w trakcie realizacji projektu

6. Wybrane sposoby wspierające podejmowanie decyzji
a) problemowy model podejmowania decyzji
b) budowanie ścieżki rozwiązywania problemu
c) grupowe metody podejmowania decyzji

7. Ewaluacja projektu


KOSZT: 1100,00 PLN + 23% VAT (Cena obejmuje: indywidualne konsultacje z wykładowcą w trakcie szkolenia, materiały szkoleniowe, zaświadczenie ukończenia szkolenia, serwis kawowy i lunch)



Więcej informacji oraz formularz zgłoszeniowy >>>



Zapraszam do zapoznania się z pełną ofertą szkoleń>>>


Zapraszam także do księgarni WKP on-line >>>




-----------------------------

Wolters Kluwer Polska
http://ABC.com.pl/szkolenia
kchuda@wolterskluwer.pl
0-664-729-369
22/535-80-75

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Szanowni Państwo,

Mamy zaszczyt zaprosić Państwa do udziału w konferencji „Skuteczna windykacja. Dyscyplina. Działanie. Konsekwencja.” organizowanej pod patronatem Krajowego Rejestru Długów.

Wydarzenie będzie miało miejsce 23 lutego 2011 w Warszawie w prestiżowym Centrum Konferencyjnym Golden Floor.

Uczestnicy konferencji zostaną przeprowadzeni przez 3 modułowy program pozwalający kompleksowo zorientować się w propozycjach oferowanych przez rynek windykacyjny oraz pomoże wybrać optymalne dla nich produkty.

Wśród zaproszonych gości prowadzących wykłady znajdą się najważniejsi przedstawiciele głównych sektorów takich jak: windykacja, pomoc prawna, faktoring, usługi bankowe.

Moduły konferencji:

DYSCYPLINA – W tym module uczestnikom zostanie wskazane narzędzie kontroli swoich przyszłych klientów w systemach informacji gospodarczej. Wykład poprowadzą przedstawiciele Krajowego Rejestru Długów.

DZIAŁANIE –Ten moduł poprowadzą zaproszeni goście z wiodących firm windykacyjnych oraz kancelarii prawnych.

KONSEKWENCJA – W tym module nasi uczestnicy poznają metody wyceny wierzytelności oraz poznają oferty rynku z tej dziedziny. Moduł poprowadzą goście reprezentujący firmy faktoringowe oraz przedstawiciele sektoru bankowego.

Cena konferencji to jedyne 199 zł netto. Jest to najniższa cena na rynku za tego rodzaju konferencję.

Wierzymy, że udział w konferencji pomoże wybrać najlepszą dla Państwa drogę do odzyskania należności od swoich dłużników.

W przypadku, jeżeli będą Państwo zainteresowani udziałem w wydarzeniu, prosimy o kontakt na adres info@ckgf.pl.

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

SERDECZNIE ZAPRASZAMY!

Szkolenie trenerów REFA ma z założenia kształcić przyszłych trenerów REFA, którzy będą współpracować w ramach prowadzenia szkoleń i realizacji doradztw. Przeznaczone jest również dla osób, które chcą nabyć umiejętności przekazywania wiedzy i autoprezentacji podczas prowadzenia samodzielnie zaplanowanych godzin szkoleniowych.
Szkolenie trenerów stanowi podstawowy element wykształcenia trenera REFA i umożliwia specjalizację w wybranej dziedzinie wiedzy REFA.

KORZYŚCI:
Szkolenie trenerów służy przekazaniu wiedzy niezbędnej do poprowadzenia szkolenia dostosowanego pod względem treści i formy do określonych typów odbiorców.
- praktyka na szkoleniu: uczysz się i sprawdzasz swoje umiejętności
- uczestnicząc w hospitacjach na szkoleniach REFA przyglądasz się praktycznej stronie pracy trenera. Sam możesz poprowadzić fragment szkolenia: przedstawić teorię lub przeprowadzić ćwiczenie!
- pracujesz nad poprawą swoich umiejętności — egzamin to pokazanie własnego warsztatu trenerskiego przed komisją REFA
- dyplom trenera REFA gwarantuje Ci dostęp do wiedzy REFA, wymianę doświadczeń z innymi trenerami, a przede wszystkim z uczestnikami szkoleń REFA z różnych branż przemysłu i administracji

KOSZT:
1700zł/os

MIEJSCE:
POZNAŃ

TERMIN:
19.05-03.11.2011

WIĘCEJ INFORMACJI:
http://refa.poznan.pl/Szkolenia%20dla%20trener%C3%B3w

BĄDŹ POD NUMEREM TELEFONU: 61 8279 413- ELŻBIETA SZUBERT
Anna Tomaszewska

Anna Tomaszewska Specjalista ds.
prawnych

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

W imieniu firmy INPROGRESS zapraszam na szkolenie akredytowane Last Minute - PRINCE2® Foundation. Szkolenie odbędzie się w Krakowie w edycji weekendowej, tj. 22 - 23.01 (sobota i niedziela, jako pierwszy i drugi dzień szkoleniowy), 29.01 (sobota, trzeci dzień szkoleniowy) i 30.01 (niedziela - egzamin).
W tym roku w cenie szkolenia Uczestnicy wezmą bezpłatnie udział w egzaminie na poziomie Foundation, do którego można podejść 30.01 lub w późniejszym terminie znajdującym się na naszej stronie.
Ponadto na powyższe szkolenie udzielamy dodatkowego rabatu w wysokości 200 zł. Ostateczna cena za szkolenie i egzamin wyniesie więc 2700 zł netto.
Zachęcam do szybkiego wypełnienia formularza albo zgłoszenia się telefonicznie lub mailowo.

Nazwa szkolenia: PRINCE2 Foundation
Termin: 22-23.01, 29-30.01.2011
Miejsce: Kraków
Cena: 2700 netto (3321 zł brutto)
Krzysztof Prystupa

Krzysztof Prystupa aktor, logopeda,
szkolenia z głosu i
mowy

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Polecam waszej uwadze spotkanie:

Szkoła mowy. Trening głosu

Adres spotkania
http://www.goldenline.pl/spotkanie/szkola-mowy-trening...

pozdrawiam
-najserdeczniej
Krzysztof Prystupa
Gabriela Szynaka

Gabriela Szynaka praktykant, SKK Sp

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

CENTRUM STUDIÓW PODYPLOMOWYCH W BYDGOSZCZY

ZAPRASZA NA:

STUDIA PODYPLOMOWE oraz PRAKTYKI ZAWODOWE

POŚREDNICTWO W OBROCIE NIERUCHOMOŚCIAMI- 2.500 zł

ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI - 2.500 zł

WYCENA NIERUCHOMOŚCI - 3.000 zł

AUDYT ENERGETYCZNY - 2.800 zł

BHP- 2.800 zł

RACHUNKOWOŚĆ -3.500 zł

RAZEM TANIEJ!!!

PWON+ZN = 3.500 zł

ZN+WN = 5.000 zł

PWON+WN = 4.500 zł

PWON+ZN+WN = 6.500 zł



PRAKTYKI PWON, ZN - 1.100 zł czesne

PROMOCJA DO 31.01.2011r.

KONTAKT:
CENTRUM STUDIÓW PODYPLOMOWYCH: 607-853-223, studia.podyplomowe@skk.pl
Rafał Stankiewicz

Rafał Stankiewicz Trener LNP, Coach
rozwoju osobistego i
asertywności,
psyc...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Dwudniowy Trening Asertywności

12-13 luty 2011 r. (sobota-niedziela, godz. 10-16), Wrocław, ul. Piastowska 45/1

Motto szkolenia: To w jakim stopniu będziemy asertywni, zależy w największej mierze od naszej decyzji. Każda nawet najdalsza podróż, zaczyna się od pierwszego kroku. Wędrówka w kierunku asertywności zaczyna się również od jednego kroku, którego wykonanie jest absolutnie niezbędne. Pierwszy, najważniejszy i konieczny etap to podjęcie decyzji, że chcemy być bardziej asertywni. Reszta to już kontynuacja i wdrażanie w życie powziętego zamierzenia.

Firma szkoleniowa „Laboratorium Nowych Perspektyw”


Obrazek


Zaprasza na warsztaty rozwoju osobistego prowadzone w przyjemnej i bezpiecznej atmosferze

Całkowity koszt 12-godz. Warsztatów wynosi 290 zł

Warsztaty będą miały charakter zdecydowanie praktyczny.

Nasze założenia wobec szkolenia: Wychodzimy z założenia, że same słowa nie wystarczą, by zmienić stare przyzwyczajenia i pokonać wewnętrzne blokady. Potrzebne jest działanie i doświadczenie siebie w sytuacji, w której stajemy przed wyborem: albo zachowamy się asertywnie albo nie. Każdy z uczestników treningu będzie miał możliwość przećwiczyć te obszary asertywności, które wymagają największego rozwoju.

Cena warsztatów obejmuje: pracę dwóch trenerów, materiały szkoleniowe, Certyfikaty Uczestnictwa, kawę i poczęstunek

Korzyści dla Uczestników szkolenia:

• Poznasz swoje mocne i słabe strony
• Dowiesz się jak wyznaczać granice i nie czuć się winnym
• Nauczysz się wyrażać uczucia jakie żywisz do innych
• Nauczysz się wyrażać swoje potrzeby
• Nabędziesz umiejętności elastycznego radzenia sobie z krytyką
• Nauczysz się asertywnego odmawiania
• Przećwiczysz asertywne sposoby obrony swoich praw
• Osiągniesz większą pewność siebie w sytuacjach społecznych
• Ludzie będą się z Tobą bardziej liczyć, a Ty poczujesz się lepiej z samym sobą

Program szkolenia:

1. CO TO JEST ASERTYWNOŚĆ?

• Czym jest, a czym na pewno nie jest asertywność
• Dlaczego warto być asertywnym – psychologiczne następstwa postawy asertywnej oraz uległej, agresywnej
• Twoja mapa asertywności – autodiagnoza
• „Każde zachowanie ma w sobie pozytywną intencję” – wprowadzenie do zmiany osobistej
• Prawa asertywności – respektowanie własnych potrzeb i szanowanie praw innych

2. BUDUJEMY FUNDAMENTY ASERTYWNOŚCI

• Pewność siebie – jak zbudować w sobie mocne i stabilne poczucie własnej wartości
• Gry asertywnościowe wzmacniające pewność siebie
• Dialog wewnętrzny, czyli o tym, że asertywne działanie zaczyna się w umyśle
• Słowa, które mają moc – co i jak mówić, by dbać o siebie i nie ranić innych
• Przekonująca mowa ciała – kształtowanie wizerunku osoby asertywnej

3. KSZTAŁTOWANIE POSTAWY ASERTYWNEJ POPRZEZ DZIAŁANIE

• Obszary asertywnej postawy (odmowa, stanowienie własnych granic, wyrażanie próśb, reagowanie na krytykę i rzeczowe przyjmowanie ocen, prezentowanie siebie w asertywny sposób)
• Techniki asertywne w działaniu – sprawdzone metody radzenia sobie z trudnymi sytuacjami

4. TRENING KLUCZOWYCH ZACHOWAŃ ASERTYWNYCH W OBSZARACH WYMAGAJĄCYCH ROZWOJU

• Ćwiczenia praktyczne zorientowane na indywidualne potrzeby uczestników
• Instalacja asertywności – technika NLP wzmacniająca osiągniętą zmianę
• Podsumowanie warsztatów i wyznaczenie przez uczestników celów i planów asertywnościowych

W celu zgłoszenia się na szkolenie lub uzyskania dodatkowych informacji prosimy o wysłanie informacji na adres: szkolenia@lnp.com.pl lub o kontakt telefoniczny.

Laboratorium Nowych Perspektyw
tel: 504 039 842 lub 669 969 306
e-mail: szkolenia@lnp.com.pl
http://www.lnp.com.pl

Forma: Szkolenie otwarte, warsztaty.

Prowadzący: Rafał Stankiewicz, Paweł Helfer (Trenerzy Laboratorium Nowych Perspektyw)

Metody pracy:ćwiczenia praktyczne, scenki symulacyjne, ćwiczenia integracyjne, autodiagnoza, mini wykład, dyskusja

Wielkość grupy: 8-12 osób

Następna dyskusja:

Szkolenia i konferencje HR ...




Wyślij zaproszenie do