Wojciech Paździor

Wojciech Paździor team management |
leadership | HR |
work satisfaction |
c...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Firma Adventure for Thought przygotowała kolejny warsztat, dla tych wszystkich osób, które chcą rozwijać swoją Inteligencję Emocjonalną:
Manager Inteligentny Emocjonalnie

To już trzecia edycja tego kursu, w ramach AfT Leadership Coaching School.

Warsztat oparty jest na światowych badaniach i doświadczeniu AfT w branży produkcyjnej, logistycznej, IT, finansowej, usługowej, FMCG i innych. Jesteśmy przekonani, że powinien być elementem rozwoju każdego menedżera, specjalisty ds. HR, czy trenera.

Wierzymy, że dzięki umiejętnościom z zakresu Inteligencji Emocjonalnej, możliwy staje się własny rozwój, a także wspieranie rozwoju naszych współpracowników.

W trakcie tego warsztatu, rozwijać będziemy inteligencję emocjonalną na dwóch podstawowych poziomach:
„self” – osobista inteligencja emocjonalna
„co” – inteligencja emocjonalna w relacji 1 na 1

Będziemy uczyć się na nim metodyki, która pozwoli nam otworzyć się lepiej na siebie i innych - i dzięki temu pogłębić świadomość siebie oraz świadomość innych - filary Inteligencji Emocjonalnej.

Czas i miejsce: 11-12 grudnia 2010 ,okolice Wrocławia

Zapraszamy serdecznie do wzięcia udziału w tym programie - jego opis oraz formularz zgłoszeniowy znajdziecie pod linkiem: http://www.adventureforthought.com/aft_pdf_documents/M...
oraz na naszej stronie http://www.adventureforthought.com
Izabella Przywojska (Kapuściak)

Izabella Przywojska
(Kapuściak)
organizacja szkoleń
„od A do Z"

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek


E-MARKETING – BUDOWANIE WIZERUNKU W SIECI
9-10 grudnia 2010 r., godz.: 8:00-16:00, Warszawa



Internet jest podstawowym narzędziem wykorzystywanym w marketingu i to nie tylko w przypadku, kiedy planujemy zwiększyć sprzedaż. Jeśli firmy nie ma w Internecie to nie istnieje!

Co, jednak możemy zrobić, kiedy nie stać nas na wysokobudżetowe kampanie w sieci? Czy samodzielnie jesteśmy w stanie prowadzić efektywne działania e-marketingowe? Udowodnimy Państwu, że jest to możliwe, jeśli posługujemy się odpowiednimi narzędziami i wiemy co w Internecie jest skuteczne, a które działania to strata czasu.

PO TYM SZKOLENIU BĘDZIESZ WIEDZIAŁ:
• jak budować reputację własnej marki w sieci
• jak stworzyć prywatny profesjonalny wizerunek w Internecie
• z których portali warto korzystać, a których lepiej unikać podczas kampanii marketingowej
• jak stworzyć strategię marketingowo – sprzedażową uwzględniającą potrzeby firmy


PROGRAM SZKOLENIA:
Poniżej zamieszczamy zagadnienia, jakie uczestnicy poznają podczas szkolenia:

Dzień 1 - „Ja w Internecie”

Cel: Uświadomienie sobie ważności wizerunku w internecie. Poznanie wszystkich elementów, które mają na niego wpływ. Stworzenie profesjonalnego wizerunku.

Przedpołudnie: Część teoretyczna, aby ujednolicić wiedzę wszystkich uczestników

Po co Ci wizerunek w internecie?
Jak wpływa wizerunek na sferę biznesową?
Jakie są wady i zalety?
Na co warto uważać?
Co z moją prywatnością?
Czy istnieją narzędzia do budowania wizerunku? Jakich (nie) warto używać?


Popołudnie: Część praktyczna – praca z laptopami w Internecie (na każde 8 – 10 uczestników jeden trener wspierający)

Jak stworzyć profesjonalny, idealny wizerunek w internecie?
Które portale (nie) warto wykorzystać?
Praktyczne tworzenie na żywo najlepszego możliwego profilu na przykładzie jednego z uczestników (konkurs przed).
Alternatywnie: co mogę w istniejącym profilu poprawić?
Sesja: Q&A (Pytania uczestników)


Dzień 2 „Firma w Internecie”

Cel: Zbudowanie strategii marketingowo-sprzedażowej pod własne potrzeby. Zdobycie niezbędnej wiedzy do efektywnej komunikacji z grafikami i programistami.

Przedpołudnie: Część teoretyczna, aby ujednolicić wiedzę wszystkich uczestników

Jak powinna wyglądać strona internetowa?
Jakie elementy są ważne?
Tworząc strategię marketingową, na czym rzeczywiście warto się skupić?
Jak powinna być napisana treść sprzedażowa w internecie?
Z których narzędzi (nie) warto korzystać?

Popołudnie: Część praktyczna – praca z „print screenami” własnych stron internetowych. Alternatywnie: wymyślić sobie stronę jako przykład

Analiza własnej strony internetowej na podstawie strony uczestnika, który się zgłosił jako ochotnik przy rejestracji i wygrał
Tworzenie strategii sprzedażowo-marketingowej pod własne potrzeby
Sesja: Q&A


Ważna informacja: to nie są zajęcia informatyczne, ani jak w Wordpress zbudować stronę.


TRENER:
Sandra Bichl

Posiada unikatowy zestaw umiejętności i doświadczenia. Od siedmiu lat działa w międzynarodowym środowisku (pracowała w 7 krajach, w tym: Ameryka Łacińska & Europa Środkowa i Wschodnia), specjalizuje się w szkoleniach, consultingu i coachingu.
Swoim Klientom pomaga tworzyć strategię sprzedażowo – marketingową jak najbardziej przystającą do ich potrzeb i profilu działalności. W swojej pracy wykorzystuje najnowsze technologie. Prowadziła projekty dla firma takich jak: Hudson Legal Recruitment najpierw na Węgrzech, a potem w Polsce, IXP.net w Ekwadorze oraz wielu przedsiębiorstw e-commerce. Sandra jest poliglotką, posiada także ponadprzeciętne zdolności analityczne – członek Mensa Polska.


KOSZT:

Standardowy koszt uczestnictwa w szkoleniu : 1960 zł brutto

Koszt szkolenia objęty promocją cenową: „BON SZKOLENIOWY”
–981 PLN – szkolenie dwudniowe

(980 PLN za dzień szkoleniowy jednego uczestnika + 1 PLN za drugi dzień szkoleniowy )

(cena szkolenia obejmuje: przeprowadzenie szkolenia, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe , certyfikat ukończenia szkolenia, kontakt mailowy i telefoniczny z trenerem)


KONTAKT:
Dział sprzedaży szkoleń biznesowych
Tel.: 502-190-259
email: szkolenia@akn.pl
http://akn.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek

Ze względu na duże zainteresowanie naszym szkoleniem z zakresu Prawa Autorskiego dla Trenerów ogłaszamy kolejny termin jego realizacji i serdecznie Państwa zapraszamy:

„Człowiek musi mieć coś własnego”
William Wharton

Szkolenie w Krakowie:
PRAWO AUTORSKIE dla TRENERÓW

Autorskie materiały szkoleniowe w świetle prawa są „dziełami”, podobnie jak specjalistyczne artykuły, programy, scenariusze czy prezentacje multimedialne. W związku z tym owe wytwory kreatywności trenera podlegają ochronie prawnej. Umiejętność korzystania z ochrony własności intelektualnej może ustrzec trenera przed plagiatem czy wręcz kradzieżą jego dzieła. Z drugiej jednak strony warto wiedzieć, jakie możliwości korzystania z cudzych dokonań pozostawia prawo.

Szkolenie rekomendujemy Trenerom oraz wszystkim osobom, które:
* Prowadzą i organizują szkolenia, kursy, seminaria, konferencje
* Tworzą autorskie materiały edukacyjne
* Tworzą materiały szkoleniowe na zlecenie
* Redagują portale internetowe i pisma branżowe

Termin:

Edycja weekendowa: 18 grudnia 2010

Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółowymi informacjami na stronie http://www.imaestra.pl/index.php

Zapraszamy!
Zespół MAESTRA
Ewa Nowosielska

Ewa Nowosielska asystentka
ds.marketingu i
szkoleń, Centrum
Zarządzania J...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek


Centrum Zarządzania Jakością INFOX zaprasza na szkolenie:

Ochrona danych osobowych w działaniach marketingowych

Chcesz się dowiedzieć ...
• Jak zabezpieczyć dane osobowe w działalności marketingowej?
• Jak optymalnie zbudować bazę danych marketingowych?
• Jakie są uwarunkowania prawne akcji promocyjnych?
• Jak się przygotować i przetrwać kontrolę Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych?
• Jaka odpowiedzialność administracyjna, cywilna i karna grozi za naruszenie przepisów o ochronie danych osobowych?

Jeśli tak, to jest to szkolenie właśnie dla Ciebie!

Termin Szkolenia: 31 stycznia 2011 r. Kraków, cena : 600PLN/os ( są jeszcze wolne miesjca w terminie 10 grudzień 2010 w cenie 500PLN)
Uczestnicy szkolenia otzrymają certyfikat oraz dostęp do materiałów szkoleniowych.
http://www.czj-infox.pl/szkolenia-otwarte/ochrona-dany...
Organizujemy również szkolenia zamknięte, a także świadczymy usługi wdrożeniowe ( ISO 9001, 27001, 14001) oraz usługi audytowe.
Zapraszamy!
Centrum Zarządzania Jakością INFOX Sp. z o.o.
tel. (012) 653 20 13
sekretariat@czj-infox.pl
http://abi.czj-infox.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Firma MOVIDA CONFERENCES zaprasza Państwa 16 grudnia 2010 do udziału w seminarium

Obrazek

Pełne informacje oraz formularz zgłoszeniowy na stronie organizatora : www.movida.com.pl

Praktyczne wskazówki:

* jak zbudować optymalny grafik pracy – zapraszamy do zabrania własnych grafików pracy
* jak uniknąć nadgodzin płatnych 100% i 200%
* jaki wpływ na rozliczanie czasu pracy ma ustanowienie nowego święta w dniu 6 stycznia
* jakie konsekwencje rodzi nowe prawo, zwalniające pracodawcę z obowiązku „oddawania” dnia wolnego za święto przypadające w sobotę
* czy czekają pracodawców pozwy za dyskryminację pracowników? – jak uniknąć realnego zagrożenia
* 1 stycznia 2011 przypada w sobotę. To pierwszy dzień, za który pracodawca nie zwraca dnia wolnego – dowiedzą się Państwo jaki to ma wpływ na grafiki

Przykłady i rozpisywanie grafików czasu pracy w poszczególnych systemach czasu pracy w oparciu o konkretne podstawy prawne – ujęcie warsztatowe!

Jeśli życzą sobie Państwo więcej informacji prosimy o kontakt:

Jolanta Kołodzińska
jkolodzinska@movida.com.pl, tel 22/ 696 98 28 | fax 22/ 696 98 27
Wojciech Paździor

Wojciech Paździor team management |
leadership | HR |
work satisfaction |
c...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Firma Adventure for Thought przygotowała kolejny program, dla tych wszystkich osób, które chcą rozwijać swoją Inteligencję Emocjonalną:
Warsztat Manager Inteligentny Emocjonalnie

To już trzecia edycja tego kursu, w ramach AfT Leadership Coaching School.

Warsztat oparty jest na światowych badaniach i doświadczeniu AfT w branży produkcyjnej, logistycznej, IT, finansowej, usługowej, FMCG i innych. Jesteśmy przekonani, że powinien być elementem rozwoju każdego menedżera, specjalisty ds. HR, czy trenera wewnętrznego.

W trakcie tego warsztatu, rozwijać będziemy inteligencję emocjonalną na dwóch podstawowych poziomach: „self” – osobista inteligencja emocjonalna oraz „co” – inteligencja emocjonalna w relacji 1 na 1.

Czas i miejsce:11-12 grudnia 2010, Wrocław lub okolice

Oferujemy zniżkę w wysokości 20% od ceny kursu dla osób, które zaproszą kogoś do wzięcia udziału w naszym programie.

Zapraszamy serdecznie do uczestnictwa w warsztacie - jego dokładny opis oraz formularz zgłoszeniowy znajdziecie pod linkiem:
http://www.adventureforthought.com/aft_pdf_documents/M...
oraz na naszej stronie http://www.adventureforthought.com

Kontakt:
coaching@adventureforthought.com
tel. 71 789 52 64Wojciech Paździor edytował(a) ten post dnia 01.12.10 o godzinie 15:34
Joanna Motylska-Komsta

Joanna Motylska-Komsta Trener skuteczności
osobistej,
milosniczka sztuki

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Jak być asertywnym przy wigilijnym stole lub spotkaniach rodzinnych - Jogging asertywności.

Już 02 grudnia (czwartek) wydanie specjalne Joggingu asertywności na którym przećwiczymy techniki asertywne idealne na rodzinne spotkania.

Trening przyda się w sytuacji odmawiania, przyjmowania komplementów, przyjmowania krytyki i negatywnych ocen.

Nowością jest ćwiczenie przy wykorzystaniu metody Gladialnej dzięki czemu można poczuć swoją siłę.

Gabinet Dobrego Samopoczucia - pok. 112, ul. Grabiszyńska 281 (FAT), Wrocław

Udział w treningu 35 zł (cena promocyjna).
Zgłoszenia prosimy kierować na adres: info@dobresamopoczucie.pl lub telefonicznie: 509376727

Zapraszam
Joanna Motylska-Komsta
Autorka treningu, doradca kariery, trener, socjolog
Bartosz B.

Bartosz B. Progress Project Sp.
z o.o.

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Szanowni Państwo,

Mazowieckie Centrum Szkoleń Sp. z o. o. ma zaszczyt zaprosić do uczestnictwa w szkoleniu:

„WARSZTATY PRAWA PRACY - NAJNOWSZE PRZEPISY PRAWNE”

9-11.12.2010 ( 3 dni ) - Ustroń; Hotel Jaskółka, ul. Zdrojowa 10
http://mcs.edu.pl/szkolenia_komercyjne.html?id=84

GŁÓWNE PUNKTY PLANU SZKOLENIA

1. Nawiązywanie i rozwiązywanie stosunku pracy
2. Czas pracy
3. Urlopy wypoczynkowe
4. Telepraca
5. Wynagrodzenie za pracę
6. Zakaz dyskryminacji
7. Pytania i odpowiedzi. Indywidualne konsultacje.

Całkowity koszt szkolenia wynosi 1790,00 PLN ( brutto )w tym wyżywienie i zakwaterowanie. Jednakże zważywszy na bliski termin oferujemy bardzo atrakcyjne rabaty dla osób zainteresowanych naszym szkoleniem.

Tylko teraz rabat w wysokości 100zł na każde zgłoszenie do 3 grudnia 2010!!!*
Dodatkowo na powyższe szkolenie rabat w wysokości 150 zł dla pierwszej osoby!!!*
Przy zgłoszeniu 5 pracowników z jednej firmy dla 6 osoby oferujemy szkolenie gratis!!!*
Zgłoś się na szkolenie, a na kolejne otrzymasz rabat w wysokości 20%(rabat obowiązuje w ciągu 3 miesięcy od daty pierwszego szkolenia).*

*Rabaty dotyczą oferty szkoleń komercyjnych i się sumują.


TRENER - ADAM KWAPISZEWSKI

Absolwent Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu na kierunku prawo. Jest Radcą Prawnym, który specjalizuje się w prawie pracy. Od wielu lat współpracuje z Państwową Inspekcję Pracy. Udziela porad prawnych i informacji z zakresu prawa pracy, a także opracowuje pisemne opinie prawne dla pracodawców, pracowników i związków zawodowych. Reprezentuje strony stosunku pracy w sporach przed sądami pracy. Prowadzi szkolenia dla kadry kierowniczej z zakresu prawa pracy, ze szczególnym uwzględnieniem nowelizacji dostosowujących prawo do wymogów UE. W prowadzonych szkoleniach wykorzystuje wiedzę praktyczną oraz zdobyte kwalifikacje pedagogiczne.

W celu uzyskania szczegółów dotyczących szkolenia zapraszamy na naszą stronę internetową http://mcs.edu.pl lub kontakt telefoniczny (22 839 55 99 wew. 114).

Zapraszamy serdecznie,

Zespół MCS
Joanna Filipek

Joanna Filipek specjalista ds
sprzedaży, Hensen,
www.hensen.pl

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszam na szkolenia:

19.01.2011 WARSZAWA 399 zł
Zasiłki chorobowe, macierzyńskie i opiekuńcze program
20.01.2011 WARSZAWA 430 zł
Potrącenia z wynagrodzeń i zasiłków - warsztaty program

Jednocześnie zapraszam do odwiedzenia nas na Facebook – dla fanów 7% rabatu na wszystkie szkolenia a już wkrótce konkursy z nagrodami.

Dla członków grupy „Kadrowi i płacowcy” udzielamy 7% rabatu na wszystkie szkolenia naszej firmy.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22-822-98-42.

Z poważaniem
Joanna Filipek
Hensen Polska Sp. z o.o.
22 822 98 42
http://hensen.pl
Joanna Filipek

Joanna Filipek specjalista ds
sprzedaży, Hensen,
www.hensen.pl

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszam na szkolenie:

12.01.2011 Warszawa CENA: 430 zł
Prawne podstawy windykacji

Jednocześnie zapraszam do odwiedzenia nas na Facebook – dla fanów 7% rabatu na wszystkie szkolenia a już wkrótce konkursy z nagrodami.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22-822-98-42.

Z poważaniem
Joanna Filipek
Hensen Polska Sp. z o.o.
22 822 98 42
http://hensen.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Już 17 grudnia w Warszawie odbędzie się drugie, 2 godzinne ( 19:00 - 21:00 ), spotkanie z cyklu MOWY MOTYWACYJNE.

Wszystkie szczegóły znajdziecie TUTAJ

Serdecznie zapraszam,
BM
Grzegorz Malinowski

Grzegorz Malinowski właściciel
e-konferencje.pl
szkolenia24h.pl i
współwłaśc...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

poszukujesz szkoleń zadaj pytanie w naszym systemie
http://www.szkolenia24h.pl/rynek
otrzymasz oferty firm szkoleniowych specjalnie przygotowane pod Twoje potrzeby

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

„Empowering Your Success – droga do sukcesu”

Empower-group zaprasza na 3 świąteczne szkolenia organizowane 16 i 17 grudnia.

EmpowerPoint sukces w komunikacji wizualnej. http://empower-group.pl/empowerpoint-sukces-w-komunika...

Prawo pracy dla menedżerów. http://www.empower-group.pl/prawo-pracy-dla-menedzerow...

Były kolega obecny szef. http://www.empower-group.pl/byly-kolega-obecny-szef-sz...

Szkolenie odbędzie się w Businessman Institute
http://www.businessmaninstitute.pl/

Cena to 1270 zł / szkolenie

Szkolenie przwewidziane jest na 2 dni

Zapraszamy
Aleksandra Mroczkowska

Aleksandra Mroczkowska *** PRACA DLA
MANAGERA *** Dla
firmy usługowej
poszukuję:...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Centrum Rozwoju SELF-CONCEPT zaprasza na podstawowy trening: „SIMLE THE BEST, czyli o wzmacnianiu zdrowego poczucia własnej wartości”. Trening został tak skonstruowany, by uczestnicy dzięki praktycznym ćwiczeniom, zwiększyli swój wgląd w siebie, uświadomili sobie moc swoich przekonań oraz zasobów, jak również podnieśli pewność siebie i samoocenę.

PEŁNA INFORMACJA O SZKOLENIU:
http://self-concept.eu/uploads/oferta%20treningu_SIMPL...

DLACZEGO WARTO?

•zdiagnozujesz swoje mocne strony,
•zdobędziesz wiedzę o sobie, co umożliwi ci rozpoczęcie procesu świadomego kierowania własnym życiem,
•nauczysz mówić się o sobie dobrze,
•zidentyfikujesz na własnym przykładzie, jakie są przyczyny i skutki zaniżonej samooceny,
•rozpoznasz jakie ograniczające przekonania kierują Twoim życiem i będziesz mógł dokonać zmiany,
wzmocnisz wiarę we własne możliwości,
nauczysz się dostrzegać swoje małe i duże sukcesy,
•przećwiczysz wyrażać własne zdanie i uczucia,
•nauczysz się stawiać sobie realistyczne i ekscytujące cele,
•nauczysz się lepiej radzić sobie z niepowodzeniami.

INFORMACJE ORGANIZACYJNE

TERMIN: 21-22.12.2010 w godzinach 16-20.

MIEJSCE: Wrocław (dokładne miejsce szkolenia jest uzależnione od ilości uczestników, zostanie podane przed szkoleniem).

CENA: 350 PLN, przy drugiej osobie -10%, przy trzeciej i każdej następnej -15%
Cena treningu zawiera:
- indywidualną analizę potrzeb i oczekiwań,
- materiały szkoleniowe,
- indywidualne konsultacje poszkoleniowe,
- zadania rozwojowe,
- narzędzia do pracy własnej,
- poczęstunek.

ZAPISY
Zgłoszenia przyjmowane są do 20.12.2010 lub do wyczerpania miejsc. W celu zgłoszenia się na trening proszę wysłać e-mail na adres: self-concept@self-concept.eu. W treści wiadomości proszę uwzględnić temat szkolenia + preferowany termin.

W razie pytań proszę o kontakt bezpośrednio z trenerem:
Aleksandra Mroczkowska, amroczkowska@self-concept.eu, Tel: 0 505 104 024.Aleksandra Mroczkowska edytował(a) ten post dnia 15.12.10 o godzinie 14:31
Joanna W.

Joanna W. Marketing Manager

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Szanowni Państwo,

Zapraszamy do udziału w Świątecznym Konkursie MCS, gdzie nagrodą jest szkolenie pt. "Podatek VAT - po zmianie przepisów prawnych” , które odbędzie się w dniu 12.01.2011 w Warszawie, o wartości 650 zł.

Przy użyciu formularza znajdującego się na stronie firmy: http://mcs.edu.pl należy wskazać prawidłową odpowiedź na pytanie konkursowe.

Dodatkowo, wszyscy uczestnicy „Świątecznego Konkursu MCS” , którzy prawidłowo odpowiedzą na pytanie otrzymają rabat w wysokości 10% na pozostałe pełnopłatne szkolenia organizowane przez Mazowieckie Centrum Szkoleń, do wykorzystania do końca marca 2011 roku.

Nagroda zostanie wylosowana wśród osób, które prześlą prawidłowe odpowiedzi na pytanie konkursowe.

Zapraszamy serdecznie do udziału w konkursie

Mazowieckie Centrum Szkoleń
Anna M.

Anna M. Psycholog

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Szanowni Państwo,

Firma szkoleniowa Pracownia Kompetencji, która oferuje szkolenia i doradztwo na najwyższym poziomie ma zaszczyt zaprosić na szkolenie Metody pomiaru efektywności działań reklamowych

Data szkolenia 13-14 grudnia
Cena katalogowa za dwudniowe szkolenie to 1490zł
Miejsce szkolenia: Warszawa

!!UWAGA RABAT!!- specjalnie dla Państwa cena szkolenia to jedyne 1000zł!

Zachęcamy do odwiedzenia naszej strony internetowej, gdzie znajdziecie Państwo szczegółowe informacje na temat szkoleń przez nas organizowanych http://www.pracowniakompetencji.pl
Zapraszamy także do kontaktu mailowego biuro3@pracowniakompetencji.pl
W tytule wiadomości prosimy powołać się na portal goldenline.pl

Z poważaniem,
Anna Matuszewska
Asystentka managera ds. szkoleń
Daria P.

Daria P. Koordynatorka
szkoleń, młodsza
specjalistka ds.
marketing...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Witam serdecznie!
W imieniu firmy DEA Konsulting chciałabym serdecznie zaprosić na konferencję, która odbędzie się 20 grudnia 2010r. w Poznaniu godz. 9.30-14:00 w Sali konferencyjnej w budynku Delta, ul. Towarowa 35, 61-896 Poznań.

Konferencja organizowana jest przez Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego.

Temat:
Podsumowanie działań związanych z budową społeczeństwa informacyjnego w Wielkopolsce.

I Wystąpienie
Szanse dla rozwoju sektora MSP w związku z cyfryzacją Wielkopolski
Prelegent: dr hab. Jan Fazlagić – Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

II Wystąpienie
Sposoby/metody rozwoju społeczeństwa informacyjnego w Wlkp.
Korzyści wynikające z istnienia społeczeństwa informacyjnego
– Wielkopolska "imperium informacji"

Prelegent: mgr Marek Gnusowski – Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

III Wystąpienie
Budowa społeczeństwa informacyjnego przy wykorzystaniu nowych technologii
w Wielkopolsce na przykładzie INEA S.A.

Prelegent: mgr inż. Maciej Łątkowski – INEA S.A.

IV Wystąpienie
Nowe technologie w nowoczesnej uczelni – WSB w Poznaniu
Prelegent: mgr inż. Adam Pawełczak – Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu

V Wystąpienie
Wielkopolska Sieć Szerokopasmowa – przykład współpracy samorządu
z partnerem prywatnym na rzecz rozwoju infrastruktury społeczeństwa
informacyjnego w regionie.

Prelegent: mgr inż. Wojciech Wojciechowski - WSS S.A.
Uczestnicy
Zapraszamy przedstawicieli mikro, małych i średnich przedsiębiorstw,
administracji publicznej, jednostek badawczo-rozwojowych, jednostek otoczenia biznesu

Wszystkim uczestnikom zapewniamy:
* uznanych ekspertów
* bogate materiały szkoleniowe
* pełen catering
* certyfikaty uczestnictwa


Jeśli jesteście Państwo zainteresowani, prosimy o przesłanie formularza zgłoszeniowego mailem:
biuro@deakonsulting.pl lub faksem pod numer 61 624 77 41.

Szczegółowe informacje o prelegentach oraz formularz na stronie: TUTAJ
Małgorzata Dudek

Małgorzata Dudek Trener rozwoju
osobistego, procesu
zarządzania oraz
sprze...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Profesjonalna asystentka/sekretarka

Szkolenie przeznaczone jest dla sekretarek / asystentek / pracowników biurowych pełniących role sekretarki / asystentki

Korzyści dla uczestników:
Po ukończeniu warsztatu uczestnik powinien:
•Świadomie budować wizerunek firmy poprzez swój wizerunek i profesjonalizm
•Efektywnie komunikować się z przełożonym oraz klientami ( bezpośrednio i
telefonicznie)
•Dokonywać priorytetyzacji zadań oraz umiejętnie planować i organizować pracę
•Zapobiegać sytuacjom problemowym, pełnić rolę tzw. „pasa transmisyjnego”
•Wykonywać profesjonalny makijaż biznesowy

Program szkolenia:
-Sekretariat, jako komórka organizacyjna
-Mój wizerunek biznesowy i profesjonalizm a wizerunek Firmy
-Mapa umiejętności i cech profesjonalnej sekretarki/asystentki
-Efektywna komunikacja bezpośrednia
-Rozmowa czy asertywność – sposoby radzenia sobie w trudnych sytuacjach
-Biurowy savoir – vivre

Termin – 13-14 stycznia 2011
Czas trwania – 14 godzin ( 2 dni )
Godziny – 9:00- 16:00
Miejsce - Akademia Rozwoju Osobistego Kompas ul.Herdera 1C Olsztyn (os. Jaroty)
Cena - 490 zł/osoba Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe oraz materiały niezbędne do nauki makijażu biznesowego, obiad, przerwy kawowe, dyplom potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu

Osoby prowadzące
Anna Wtulich-Smulska Certyfikowany doradca zawodowy, personalny oraz trener. Swoje doświadczenie zawodowe rozpoczęła od własnej działalności gospodarczej, w której skupiła się na szkoleniach młodzieży z metod zdobywania zatrudnienia, prowadzenia własnej działalności gospodarczej, autoprezentacji oraz indywidualnego doradztwa zawodowego. Od tego czasu doradztwo zawodowe i prowadzenie szkoleń stały się jej pasją. Obecnie pracuje jako doradca zawodowy i trener prowadząc szkolenia z zakresu: komunikacji interpersonalnej, zarządzania sobą w czasie, asertywności, autoprezentacji i motywacji w działaniu oraz realizując warsztaty aktywizacji zawodowej i treningi kompetencji społecznych. Zajmuje się także doradztwem zawodowym i tworzy Indywidualne Plany Działania dla uczestników.

Ewa Zarzycka - Od kilku lat wizażystka na pokazach kosmetycznych w Olsztynie, jedna z siedmiu kobiet w Polsce zakwalifikowanych do konkursu Młodych Talentów o Puchar Blue Diamont. Szkołę kosmetyczną ukończyła jako jedyna uczennica w danym roku z oceną celującą. Uczestniczka wielu kursów i konkursów kosmetycznych.

Dane kontaktowe
Małgorzata Dudek / Natalia Jankowska
500-181-698 / 694789913
poczta@akademiakompas.pl / biuro@akademiakompas.pl
ul. Herdera 1C 10-900 Olsztyn
Małgorzata Dudek

Małgorzata Dudek Trener rozwoju
osobistego, procesu
zarządzania oraz
sprze...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Profesjonalna obsługa sekretariatu

Szkolenie przeznaczone dla wszystkich, którzy pracują lub będą pracowali na stanowisku asystentka/sekretarka, jako wysoko wykwalifikowani profesjonaliści.

Program szkolenia:
-Organizacja nowoczesnego sekretariatu
-Efektywna współpraca z szefem i osobami strategicznymi w firmie
-Zasady planowania i organizacji pracy:
o ustalanie priorytetów,
o zarządzanie czasem, zadaniami,
o przeszkody w efektywnym wykorzystaniu czasu.
o Prowadzenie korespondencji i protokołów w budowaniu kalendarza działań
-Organizacja zebrań, konferencji, spotkań
-Podróż służbowa krajowa i zagraniczna - zasady organizacji, rozliczenia.
-Czynności kancelaryjne
-Korespondencja elektroniczna i firmowa/papierowa.
o tworzenie i przechowywanie dokumentów biurowych,
o rodzaje dokumentów,
o zasady redagowania pism,
o zasady redagowania korespondencji mailowej
o właściwe dobieranie adresatów wiadomości
oćwiczenia praktyczne w redagowaniu pism
-Przechowywanie, zabezpieczanie dokumentacji oraz klasyfikacja archiwalna
-Profesjonalne prezentacje-najczęściej popełniane błędy
-Etykieta biznesu:
o powitania, przedstawianie, tytułowanie,
o precedencja w biznesie,
o sztuka dyplomacji na co dzień
-Specyfika rozmowy telefonicznej
-Sekretariat jako PR firmy

Po ukończeniu programu uczestnik powinien:
•Lepiej planować, organizować i efektywniej wykorzystywać czas pracy
•Mieć umiejętności profesjonalnego oraz praktycznego wykorzystania komputera w pracy biurowej
•Właściwie dobierać metody, techniki i formy komunikowania się (usprawnianie procesu komunikacji)
•Dokładnie znać czynności kancelaryjne oraz właściwie reprezentować firmę na zewnątrz

Termin – 17-18 stycznia 2011
Czas trwania – 14 godzin ( 2 dni )
Godziny – 9:00- 16:00
Miejsce - Akademia Rozwoju Osobistego Kompas ul.Herdera 1C Olsztyn ( os. Jaroty)
Cena - 580 zł/osoba Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, obiad, przerwy kawowe, dyplom potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu

Osoba prowadząca
Trener umiejętności interpersonalnych, wykładowca Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, specjalista w zakresie komunikacji, psychoterapii systemowej oraz ustawień systemowych Berta Hellingera. Posiada doświadczenie w przygotowywaniu programów szkoleniowych i ich realizacji w zakresie komunikacji interpersonalnej, asertywności, zrządzania konfliktem, współpracy i budowania zespołów, planowania organizacji czasu, pozafinansowego motywowania pracowników, technik negocjacji, warsztatów autoprezentacji oraz prowadzenia wystąpień publicznych, protokołu dyplomatycznego, zarządzania czasem, oraz zarządzania umiejętnościami.

Dane kontaktowe
Małgorzata Dudek / Natalia Jankowska
500-181-698 694-789-913
ul. Herdera 1C 10-900 Olsztyn
Małgorzata Dudek

Małgorzata Dudek Trener rozwoju
osobistego, procesu
zarządzania oraz
sprze...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Księgowość dla przedsiębiorców rozpoczynających i prowadzących własną działalność

Podczas szkolenia poruszone zostaną takie tematy jak:
-Przychody, koszty, dochód w firmie (źródła przychodów, koszty uzyskania przychodu, wybór opodatkowania)
-Prowadzenie dokumentacji rachunkowej w firmie (w tym: obliczanie dochodu do opodatkowania, obliczenie podatku wg ryczałtu, wg skali i liniowego)
-Środki trwałe w firmie (pojęcie środka trwałego, metody amortyzacji)
-Samochód w firmie (specyfika środka trwałego oraz wykorzystywanie samochodu prywatnego do prowadzenia działalności gospodarczej tzw. „kilometrówka”)
-Składki ubezpieczeniowe (rozliczenia z ZUS)
-Zatrudnienie pracowników (umowa o pracę, umowa-zlecenie, umowa o dzieło, sposoby rozliczania – w tym sporządzanie listy płac i w/w umów, rozliczenia podatku pracowników)
-Sporządzanie zeznań podatkowych (w tym sporządzanie informacji podatkowych dla pracowników)
-Obowiązki sprawozdawcze przedsiębiorstwa

Czas trwania – 6 godz. zegarowych
Termin – 22 stycznia 2011 (sobota)
Godziny – 9:00 – 15:00
Cena - 240 zł
Ilość osób w grupie – max 10 co umożliwi Państwu lepszy kontakt z osobą prowadzącą
Miejsce – Akademia Rozwoju Osobistego Kompas ul. Herdera 1C Olsztyn

Osoba prowadząca
Dr Izabela Szatrawska - nauczyciel akademicki z 26-letnim stażem pracy. Na UWM w Olsztynie prowadzi zajęcia z przedsiębiorczości oraz rachunkowości na Wydziale Nauk Społecznych. Od 19 lat prowadzi licencjonowane biuro rachunkowe a od 12 lat jest lustratorem Krajowej Rady Spółdzielczej w Warszawie. Osoba pełna pasji muzycznych, która bardzo jasno i zrozumiale przedstawia zagmatwaną wiedzę rachunkową.

Zapisów proszę dokonywać pocztą mailową na adres poczta@akademiakompas.pl lub telefonicznie na numer 500-181-698

Następna dyskusja:

Szkolenia i konferencje HR ...




Wyślij zaproszenie do