konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek


Grupa SET z nieukrywaną przyjemnością zaprasza na Warsztat Umiejętności Trenerskich i Prezentacyjnych, czyli cały dzień szkolenia dla tych, których sukces zależy od tego, jak się zaprezentują :-)

Informacje w pigułce:

Gdzie?
Warszawa, ul. Kierbedzia 4
Pierwsze piętro, sala nr. 13

Kiedy?
25 listopada w godzinach 10:00 - 17:00

Po co?
po wiedzę, dyskusje, doświadczenia, techniki no i oczywiście certyfikat ;-)

Jak się zgłosić?
Pisząc na adres maciej.cichocki@grupaset.pl, a następnie wypełniając krótki formularz.

Więcej informacji na stronie spotkania.


Obrazek
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Współpracuj z agencją efektywniej lub... bądź od niej niezależny!


Obrazek


Obrazek

Szkolenie:
GRAFIKA i DTP W MARKETINGU - jak samodzielnie przygotować materiały promocyjne

Warsztaty komputerowe (Corel + Photoshop)
Spady, krzywe, warstwy, cromalin, szparowanie... - te zwroty przestaną być dla Ciebie tajemnicą!

Koniec z długim czekaniem na drobne poprawki Twojej agencji reklamowej. Poznaj metody i narzędzia, dzięki którym samodzielnie poradzisz sobie z naniesieniem zmian w projekcie. Przystępnie i przyjaźnie wytłumaczone zagadnienia, które czasem przyprawiają marketingowca o ból głowy.

Każda godzina agencji reklamowej kosztuje. Bywa, że dość "słono". Chcesz obniżyć te koszty? Chcesz usprawnić współpracę z Twoją agencją? Wiedzieć i rozumieć, o czym oni w ogóle mówią? A może chcesz zyskać wiekszą niezależność od agencji? Potrafić samodzielnie przygotować efektywną publikację, ulotkę, materiały promocyjne...? Weź udział w TYM szkoleniu!


PROGRAM

PODSTAWY
• Po co mi grafika i DTP? Czyli poznaj byka, żebyś był dobrym torreadorem.
• Czy ktoś mi to w końcu wyjaśni? Bitmapy i grafika wektorowa.
• Popularne rodzaje druku (offset, druk cyfrowy): objaśnienie jak to działa, zalety, ograniczenia
• O co chodzi: CMYK, RGB, Greyscale, Pantone...
• Estetycznie i przejrzyście - podstawy kompozycji i projektowania.
• Symbol... seksu i nie tylko. Symbole, znaczenia, skojarzenia.
• Pod kolor! Znaczenie kolorów - jak je wykorzystać w komunikacji marketingowej?
• Kilka liczb: rozdzielczość (DPI, PPI), formaty papieru.
• Layout - podstawy kompozycji i projektowania
• Teraz już będziesz wiedzieć! Jak przygotować plik do druku?
• Co i jak? Proof, cromalin
• Logo (logotyp a sygnet)
• Ratunku! Agencja chce projekt „w krzywych”!
• Pomocy! Agencja pyta o projekt „na warstwach”!
• Czy oni mnie nie obrażają, mówiąc o „szparowaniu”?
• O co chodzi z tymi "spadami"?
• Kolumny czy łamy? Poznaj różnicę i nie myl już pojęć
• Twarda spacja – czy to boli?
• Nie rób tego! Logo w Wordzie, "trzcionki" i inne kwiatki

ZAJĘCIA PRAKTYCZNE
• Corel Draw - sami projektujemy i przygotowujemy do druku publikację. Poznanie opcji i twórcza praca z użyciem programu.
• Photoshop - sami łączymy i retuszujemy zdjęcia. Poznanie opcji i twórcza praca z użyciem programu.

Po szkoleniu: dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (przykłady, ćwiczenia, case study, linki, banki fontów, zdjęć, znaków itp.).

PROWADZĄCY
Praktyk! Reklamowy "frontowiec". Doświadczony szkoleniowiec. Właściciel firmy reklamowej.

INFO
Termin: 13-14 grudnia 2010
Miejsce: Warszawa, Al. Niepodległości 177 (Ośrodek Art Decor).
Cena: 1390 zł od osoby.
Czas: 2 dni szkoleniowe.

Sprawdź na http://www.autor.net.pl/grafika_i_dtp_w_marketingu.html
Rachela D.

Rachela D. Sursum corda!

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek


Obrazek
Rachela D.

Rachela D. Sursum corda!

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Szanowni Państwo!

Zapraszamy do udziału w warsztatach Pracowni Rozwoju Osobistego TARGET w Warszawie!

Szczegółowy wykaz tematów znajdziecie na:

http://targetcc.pl/index.php/main/pl/acategories/3/44

Terminy warsztatów ustalane są po zebraniu się pełnej grupy (minimum 8 osób).

Zachęcamy do uczestnictwa!

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Szanowni Państwo,

DEA Konsulting ma przyjemność zaprosić Państwa na cykl BEZPŁATNYCH konferencji i seminariów z zakresu e-gospodarki, e-administracji i budowy społeczeństwa informacyjnego, organizowanych na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w ramach projektu systemowego ,,Regionalne sieci innowacji i promocja innowacji w regionie” – Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VIII – Regionalne Kadry Gospodarki, Działanie 8.2 – Transfer Wiedzy, Podziałanie 8.2.2 Regionalne Strategie Innowacji.

Konferencje i seminaria skierowane są do mikro, małych i średnich przedsiębiorstw, administracji publicznej, jednostek badawczo-rozwojowych, jednostek otoczenia biznesu (m.in. organizacji pozarządowych, inkubatorów przedsiębiorczości).

Najbliższa konferencja odbywa się w Poznaniu, 22 listopada 2010r. w: KOCHTEX - Sala w budynku Delta, 61-896 Poznań, ul. Towarowa 35, w godzinach od 9:00 do 15:00.

Tematem konferencji będzie: „Charakterystyka działań z obszaru e – gospodarki i e – administracji podejmowanych na regionalnym poziomie”.

Wszystkim uczestnikom zapewniamy:

* uznanych ekspertów prezentujących praktyczne przykłady omawianych zagadnień
* bogate materiały szkoleniowe,
* pełen catering
* certyfikaty

Liczba miejsc ograniczona! Liczy się kolejność zgłoszeń.

Formularz zgłoszeniowy oraz harmonogram wydarzeń dostępne są na stronie http://www.deakonsulting.pl

Dane kontaktowe:
DEA Konsulting, ul. Konopnickiej 6/4, 60 – 771 Poznań
tel: (61) 624 72 98, (61) 625 20 12, fax: (61) 624 77 41
e -mail: biuro@deakonsulting.pl
http://deakonsulting.pl

serdecznie zapraszamy!

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zapraszam na drugie spotkanie z cyklu MOWY MOTYWACYJNE. Tym razem nasze spotkanie będzie dotyczyło celi.

Miejsce: Warszawa
Termin: 17.12.2010
Czas: 19:00 - 21:00 ( 2h )
Cena: 45.00 PLN / osoby

Szczegóły: TUTAJ
Dołącz do nas na GL klikając TUTAJ

Serdecznie zapraszam,
BM
Agnieszka B.

Agnieszka B. MOTION Arts

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Szanowni Państwo,

INAUGURACYJNY warsztat ZDOBNICTWA ARTYSTYCZNEGO rozpoczyna się już w poniedziałek, 29.11 o godz. 18.00 w Hotelu Kyriad Prestige w Warszawie.
W ramach warsztatu odbędą się cztery dwugodzinne zajęcia w cenie 249zł. Wszystkim Uczestniczkom zapewniamy poczęstunek podczas warsztatu.

Wykonane przedmioty będzie można przeznaczyć na noworoczną aukcję charytatywną na wspólnie wybrany cel.

Zwieńczeniem zajęć będzie ekskluzywny pokaz pielęgnacji i wizażu. Każda z Uczestniczek otrzyma upominek od MOTION Arts.

Prosimy wysyłać zapytania i zgłoszenia na adres info@motionarts.pl lub za pomocą formularza kontaktowego na http://www.motionarts.pl.

Serdecznie zapraszamy,

Agnieszka Balicka i zespół MOTION Arts
email: info@motionarts.pl
tel.: 0 784 907 006, 0 784 907 106

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

EmpowerPoint - sukces w komunikacji wizualnej.

Jak robić dobre prezentacje?

Kto z nas nie brał udziału w toksycznych prezentacjach z wykorzystaniem power pointa. Kto nie zaklinał prowadzącego i nie błagał w myślach o litość. Złe prezentacje są plagą. Złe prezentacje w power point są jak komary- nikt ich nie lubi, a jest ich masa.

Czym jest dobra prezentacja w power point?

Dobra prezentacja obrazuje zagadnienia jakie są omawiane przez prezentera. Slajdy mają zaspokoić intelekt odbiorcy oraz rozbudzać emocje i oddziaływać na prawą półkulę mózgu. Właśnie dlatego podstawowym zadaniem prezentacji w PP jest obrazowanie treści prezentera.

Pamiętaj! Prezentacja w Power Point tylko sporadycznie jest samodzielnym nośnikiem informacji. Najczęściej, slajdy OBRAZUJĄ treści prezentowane przez prezentera. Dlatego nie ma potrzeby wypełniania slajdów tekstem po brzegi i upychania grafiki w każdym wolnym miejscu. Estetyka cierpi gdy dorzucasz kolejny przykład, kolejne zdjęcie, kolejne logo, itp.

Efekt szkolenia

Podczas warsztatu uczestnicy nauczą się:

* Tworzyć skuteczną komunikację z użyciem prezentacji multimedialnych. Dla wielu oznacza to odejście od liniowego sposobu prezentowania informacji ( tak jak np. w Wordzie) na rzecz obrazowego prezentowania biznesu w kolejnych slajdach.
* Projektować slajdy. Dbać o estetykę prezentacji, korzystne zestawienia kolorystyczne,, dobrze dobraną grafikę, profesjonalnie opisaną treść, itp.
* Planować uczucia towarzyszące prezentacji oraz umiejętnie wywoływać te uczucia przez kompozycję slajdów.
* Wykorzystywać perswazyjne komunikaty. Świadomie sterować treścią, opisywać slajdy zgodnie z zasadami psycholingwistyki. Uczestnicy nauczą się oddawać maksimum treści przy minimum słów.
* Tworzyć prezentacje komunikujące się z zarówno lewą jak i prawą półkulą mózgu odbiorcy. Czyli budować prezentacje trafiające do umysłu i serca. Dla jednych jest to lekcja posługiwania się obrazem dla innych lekcja wykorzystania liczb i mierzalnych informacji.

kontakt michal.wozniak@empower-group.pl

SZKOLENIE OTWARTE
termin szkolenia 09-10.12.2010
koszt 1270 zł - dwa dni - osoba
przy 3 osobach z firmy 1170 zł

ZAPRASZAMY DO ZAPOZNANIA SIĘ Z PLANEM WARSZTATU

http://empower-group.pl/
Katarzyna Pietroń

Katarzyna Pietroń Specjalista ds.
zarządzania głosem.
Instruktor emisji
gło...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Uprzejmie informuję, że ostatnie szkolenie w tym roku z proponowanej oferty AUTOPREZENTACJI I ŚWIADOMEGO ZARZĄDZANIA GŁOSEM odbędzie się 4go grudnia /sobota/.

Jest to szkolenie jednodniowe i obejmuje ok.8 godzin praktycznego i konkretnego nabywania skutecznych metod KSZTAŁTOWANIA SWOJEGO WIZERUNKU I WIARYGODNOŚCI.
proponujemy Państwu blok poświęcony AUTOPREZENTACJI ORAZ PROMOCJI FIRMY I WYDARZEŃ JAK TEŻ ŚWIADOMEMU ZARZĄDZANIU GŁOSEM, dzięki któremu uczestnicy nauczą się jak sprawić aby ich głos był silny i dźwięczny, WYRAŻAŁ PEWNOSĆ SIEBIE oraz brzmiał bardziej WIARYGODNIE.

Tematyka szkolenia obejmuje:

-PREZENTACJA WYDARZEŃ ORAZ PROMOCJA FIRMY
-ZASADY WSPÓŁPRACY Z MEDIAMI
-SZTUKA PRZEKONYWANIA-PODSTAWY RETORYKI I ERYSTYKI
-POPRAWNY WYGLĄD PRZED KAMERĄ ORAZ KREOWANIE WYPOWIEDZI RADIOWEJ-WYKŁAD I ĆWICZENIA
-śWIADOME ZARZĄDZANIE GŁOSEM I AUTOPREZENTACJA
-ZMNIEJSZENIE WPŁYWU STRESU NA GŁOS
-OMÓWIENIE PODSTAWOWYCH BŁĘDÓW JĘZYKOWYCH W ŻYCIU CODZIENNYM I W MEDIACH
-POPRAWNA DYKCJA I ARTYKULACJA-ZASADY KULTURY ŻYWEGO SŁOWA
-HIGIENA GŁOSU-ZDROWE NAWYKI WSPIERAJĄCE NARZĄD GŁOSU

AUTOPREZENTACJA I ZARZĄDZANIE GŁOSEM to szkolenie, które będzie przydatne dla osób wyrażających ochotę zdobycia umiejętności przekonywania do swoich racji poprzez odpowiednie zachowanie, wygląd, słowo i głos. skierowane jest do osób występujących publicznie, mających częsty kontakt z większą ilością słuchaczy oraz współpracujących z mediami. Z naszego szkolenia skorzystają przede wszystkim rzecznicy prasowi, pracownicy biur prasowych, osoby na stanowiskach kierowniczych: prezesi, dyrektorzy, liderzy, a także wykładowcy i studenci. Szkolenie zainteresuje każdego kto lubi i chce występować publicznie lub też leży to w zakresie jego obowiązków. .

Szkolenie poprowadzą doświadczeni instruktorzy: Anna Budzyńska – Specjalista ds. Media Relations i PR oraz Katarzyna Łabuś – Specjalista ds. zarządzania głosem.

Przyjmujemy zapisy drogą mailową i telefoniczną.
Serdecznie zapraszamy!

Anna Budzyńska

"AMBudzyńska"

tel. 0-601-622-956

mail: anna.budzynska@gmail.com

Katarzyna Łabuś

tel.0-530-424 878
myspace.com/katarzynalabus

CZEKAMY NA PAŃSTWA ZGŁOSZNIA DO 25 LISTOPADA /CZWARTEK/!ZACHĘCAMY DO ZAPISÓW.
Jolanta Lewandowska

Jolanta Lewandowska HR Business Partner

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Szanowni Państwo,

Mam przyjemność zaproponować Państwu wzięcie udziału w szkoleniu z „Systemu wynagradzania w praktyce”.
Jest ono dedykowane dla menedżerów liniowych i specjalistów z Działów Personalnych.

Szkolenie odpowiada na pytania:
Jak sprawić, aby ludzie byli zaangażowani w swoją pracę?

Jak zbudować system wynagrodzeń, z którego
wszyscy będą zadowoleni?

Jak i za co płacić pracownikom aby podnieść efektywność firmy?

Dzisiaj, kiedy większość firm zaczyna wychodzić z kryzysu, istnieje
zagrożenie pojawienia się braków kadry na rynku pracy.

Wobec zwiększonej konkurencji
na rynku pracy, istnieje potrzeba
stworzenia efektywnej taktyki
zatrzymywania w firmie cennych
i kluczowych pracowników.
Jednym z ważniejszych elementów
programu retencji jest system
wynagradzania pracowników.

Program szkoleniowy "System
wynagradzania w praktyce”
to doskonała okazja do zdobycia
praktycznej wiedzy o tym, jak:
- stworzyć efektywny system
wynagradzania,
- skutecznie motywować pracowników,
- zaspokajać potrzeby pracowników
o wysokim potencjale bez potrzeby
zwiększania stałych kosztów płac,
- podnieść zaangażowania pracowników.

Zapraszam do udziału w programie szkoleniowym:
Termin szkolenia: 15-16 grudnia 2010 roku
Godziny szkolenia: 9:00 – 17:00
Miejsce szkolenia: Zachorowska & Partners
Warszawa, ul. Kochanowskiego 49

Koszt szkolenia: 1 500 PLN (+ VAT)
Przy więcej niż jednym zgłoszonym uczestniku, oferujemy 10% zniżki.

Szczegółowy program szkolenia oraz inne informacje prześlę bezpośrednio zainteresowanym osobom.
Agnieszka K.

Agnieszka K. gdzieco.pl

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Instytut Szkoleniowy A&D Sp. z o.o. zaprasza Państwa na szkolenie "Przeciwdziałanie praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu - nowe regulacje, obowiązki sprawozdawcze, wzory dokumentów"

O szkoleniu:

W dniu 22.10.2009 r. weszły w życie zasadnicze zmiany do ustawy o przeciwdziałaniu wprowadzaniu do obrotu finansowego wartości majątkowych pochodzących z nielegalnych lub nieujawnionych źródeł oraz o przeciwdziałaniu finansowaniu terroryzmu - zwanej po zmianach ustawą o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu. Na kilkadziesiąt podmiotów nałożono szereg dotychczas niespotykanych obowiązków sprawozdawczych, w tym w stosunku do zawodów zaufania publicznego. Nowe obowiązki muszą wypełniać nie tylko banki, instytucje finansowe i notariusze, ale również biura rachunkowe oraz przedsiębiorcy. Obowiązki odnośnie przeciwdziałania praniu pieniędzy obejmują czynności raportowania, notyfikacji i weryfikacji klientów i kontrahentów. Za naruszenie przepisów ustawy grożą wysokie sankcje, nie tylko finansowe.

Podmioty, dla których przeznaczone jest szkolenie:

Poniżej wskazujemy niektóre podmioty, dla których przeznaczone jest szkolenie:

* biura rachunkowe i inne podmioty prowadzące działalność w zakresie usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych,
* notariusze,
* wykonujący zawód: biegli rewidenci, doradcy podatkowi, adwokaci,
* notariusze w zakresie niektórych czynności,
* radcowie prawni wykonujący zawód poza stosunkiem pracy w urzędach obsługujących organy administracji rządowej i jednostkach samorządu terytorialnego,
* podmioty prowadzące działalność kantorową,
* przedsiębiorcy prowadzących: domy aukcyjne, antykwariaty, działalność factoringową, działalność w zakresie obrotu metalami lub kamieniami szlachetnymi i półszlachetnymi, sprzedaży komisowej lub pośrednictwa w obrocie nieruchomościami, fundacji, stowarzyszeń posiadających osobowość prawną,
* przedsiębiorcy w rozumieniu ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej przyjmujących płatności za towary w gotówce o wartości równej lub przekraczającej równowartość 15.000 euro.

Korzyści ze szkolenia:

Uczestnik szkolenia uzyska zarówno najważniejsze informacje związane z obowiązkami sprawozdawczymi, zasadami przekazywania informacji, ale również otrzymają przykładowe instrukcje oraz dokumentację wymaganą przez ustawę.

Program:

1. Podmioty zobowiązanie do stosowania ustawy. Inne podmioty
* pojęcie instytucji obowiązanej
* pojęcie beneficjenta rzeczywistego
* problematyka wykonywania wielu zawodów jednocześnie lub posiadania wielu uprawnień
2. Najważniejsze pojęcia ustawowe
* transakcja gospodarcza
* wartości majątkowe
* blokada rachunku
* pranie pieniędzy
* wstrzymanie transakcji
* finansowanie terroryzmu
* inne pojęcia
3. Organy właściwe w zakresie prania pieniędzy. Generalny Inspektor Informacji Finansowej
4. Zasady przekazywania informacji Generalnemu Inspektorowi Informacji Finansowej
* przekazywanie informacji o transakcjach
* przekazywanie niezbędnych dokumentów
* zgłaszanie informacji o rozpoczęciu działalności
5. Tworzenie regulacji wewnętrznych i szkolenie pracowników
6. Czynności techniczne związane z wstrzymywaniem transakcji
7. Czynności względem stałych klientów i nowych klientów
* weryfikacja dotychczasowych umów
* obowiązek wypowiedzenia umowy
* notyfikacja i raportowanie
* badanie zachowania klienta i transakcji (nietypowe zachowania klientów, nietypowość transakcji)
* weryfikacja danych osobowych klienta
* oświadczenia odbierane od klienta
* czynniki geograficzne, przedmiotowe i podmiotowe zwiększające ryzyko
8. Zachowanie w stosunku do osób zajmujących eksponowane stanowiska polityczne
9. Kary pieniężne i sankcje karne za naruszenie zachowań przewidzianych w ustawie
10. Kontrola instytucji obowiązanych - organy właściwe, terminy kontroli, właściwe procedury
11. Przykłady transakcji podejrzanych
12. Obowiązki podmiotów zobowiązanych w aspekcie obowiązku zachowania tajemnicy zawodowej oraz przepisów o ochronie danych osobowych
13. Odwołanie do regulacji wspólnotowych w zakresie prania brudnych pieniędzy w kontekście polskiej ustawy

Terminy:

2010-12-01 Łódź
http://ad.edu.pl/452300

010-12-02 Katowice
http://ad.edu.pl/452991

2010-12-03 Warszawa
http://ad.edu.pl/452303

2010-12-06 Wrocław
http://ad.edu.pl/452305

Prowadzący: Marcin Pacyna

Na hasło GOLDENLINE* (wpisane w polu "Uwagi" przy składaniu zamówienia) otrzymają Państwo 5% rabatu.
*Dotyczy szkoleń stacjonarnych.

4 osoba z tej samej firmy bierze udział w szkoleniu stacjonarnym bezpłatnie.


---

Fragment artykułu "Obowiązki biur rachunkowych – przeciwdziałanie praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu"

Obowiązki wynikające z ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu obejmują zarówno podmioty bezpośrednio realizujące transakcje, jak i podmioty, które w związku z umowami z klientami mają wiedzę na temat tych transakcji. Podmiotami obowiązanymi są więc nie tylko instytucje finansowe i kredytowe, ale również podmioty uprawnione do usługowego prowadzenia ksiąg, notariusze, radcowie prawni, doradcy podatkowi oraz właściciele kantorów (szczegółowy katalog instytucji obowiązanych jest zawarty w art. 2 pkt 1 ustawy).

Zapraszamy do zapoznania się z całością artykułu, w którym m. in. o:

* obowiązkach podmiotów zajmujących się usługowym prowadzeniem ksiąg,
* obowiązkach instytucji obowiązanych,
* karach pieniężnych.
Agnieszka Raczewska-Bieleń

Agnieszka Raczewska-Bieleń EQUILIBRIUM FINANCE,
Właściciel

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

I KONGRES INWESTORÓW I PRZEDSIĘBIORCÓW 2010, Warszawa, 2 grudnia 2010

Szanowni Państwo,

Mamy przyjemność zaprosić Państwa do udziału w I Kongresie Inwestorów i Przedsiebiorców, który odbedzie się 2 grudnia 2010 roku w Warszawie w Wyższej Szkole Prawa i Handlu im. Łazarskiego.

Kongres poświęcony jest wyzwaniom przed jakimi stoją współczesne przedsiębiorstwa z sektora MSP. Pozyskiwanie kapitału na rozwój przedsiębiorstwa, wdrażanie innowacji oraz przełamywanie kryzysów płynności i niewypłacalności firm to najważniejsze z nich.

Do udziału w Kongresie zaprosiliśmy wybitnych ekspertów z Polski i zagranicy. Biorąc udział w Konferencji będą Państwo mieli okazję wysłuchać wystąpień m.in. Aniołów Biznesu i przedstawicieli sieci Aniołów Biznesu z Francji,Niemiec, Holandii i Luksemburga, zarządzajacych funduszami venture capital, reprezentantów rządu, władz parków technologicznych oraz znamienitych prawników i finansistów.

Obecność tak wybitnych gości oraz poruszana tematyka gwarantują, że znajdą Państwo podczas Kongresu wiele istotnych informacji i wskazówek, które można wykorzystać na drodze rozwoju własnych firm i przy współpracy z inwestorami. Głęboko wierzymy, że rozpoczęta podczas Kongresu dyskusja doprowadzi także do wypracowania i wdrożenia w Polsce efektywnych mechanizmów stymulujących rozwój innowacyjnych przedsiębiorstw.

Serdecznie zapraszamy do udziału w Kongresie!
Zespół Secus Wsparcie Biznesu

***********************************************
Kongres Inwestorów i Przedsiębiorców 2010 realizowany jest w ramach Projektu Sieci Współpracy Inwestorów i Przedsiębiorców sektora MSP "Łowcy Biznesu", finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Udział w Kongresie jest nieodpłatny.

Wyczerpujące informacje o Kongresie oraz formularz rejestracyjny znajdują się na oficjalnej stronie internetowej Kongresu: kongres.iip2010.pl
Rachela D.

Rachela D. Sursum corda!

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

52-minutowe Nagranie Hipnotyczne i 63 zł - dla Ciebie!

Dla osób zainteresowanych Hipnozą, mam dziś 52 minutowe nagranie hipnotyczne całkowicie za darmo!
http://www.dobranoc.mtraining.pl

A jeżeli chcesz nauczyć się korzystać z Prawa Przyciągania, mam dla Ciebie 63 zł zniżki na szkolenie:
"Myślisz Mówisz Masz" <- Wystarczy kliknąć w ten link, zniżka zostanie przyznana automatycznie!

Pozdrawiam
Rachela Dylik

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Przypominam, że 17 grudnia spotykamy się na drugim spotkaniu z cyklu MOWY MOTYWACYJNE. Tym razem rzecz będzie dotyczyła celów.

Więcej informacji znajdziesz:http://mitka-tc.pl/lang.pl/2/szkolenie/13

Serdecznie zapraszam,
BM

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Druk cyfrowy materiałów szkoleniowych - 24/7

Zapraszam do współpracy:

Obrazek
Anna Tomaszewska

Anna Tomaszewska Specjalista ds.
prawnych

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Każde przedsięwzięcie realizowane w firmie ma szanse zakończyć się sukcesem. W dużej mierze zależy to od nas samych i tego, jak nim zarządzamy. Przygotowane przez firmę INPROGRESS szkolenie "Zaawansowane Zarządzanie Projektami"pozwoli Uczestnikom na rozwój kompetencji związanych z zarządzaniem projektami.
W ciekawej formie, popartej wieloma przykładami i ćwiczeniami zaprezentujemy bardziej zaawansowane techniki i narzędzia zarządcze konieczne w pracy metodą projektową, niezależnie od branży w jakiej projekty są prowadzone.
Szkolenie to jest naturalną kontynuacją szkolenia Podstawy Zarządzania Projektami, jednak wcześniejsze uczestnictwo w tym szkoleniu nie jest wymagane.
Miejsce: Kraków
Termin: 20 - 21.12.2010r.
Cena: 1280 zł
Ilość miejsc: 12 (w dniu 25.11.2010 pozostało tylko 5 wolnych miejsc)

Formularz zgłoszeniowy i więcej informacji na naszej stronie: http://inprogress.edu.pl
Jacek Wygocki

Jacek Wygocki Sales
Manager/Trener/Coach

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek


Zapraszamy wszystkich chętnych do podnoszenia swoich umiejętności sprzedażowych na szkolenia organizowane przez firmę SDM Team HR Advisors:

1. "Coaching" 03.12.2010
2. "MS PowerPoint. Tworzenie prezentacji biznesowej " 10.12.2010
3. "Telesprzedaż - sztuka słowa i głosu, czyli jak sprzedawać przez telefon" 17.12.2010
4. "Profesjonalny Handlowiec" 17-18.12.2010
5. "Trudne sytuacje w obsłudze Klienta" 14.01.2011
6. "Skuteczny kierownik. Sztuka bycia szefem" 21-22.02.2011
7. "Czasorozciągiwacz - jak efektywnie zarządzać czasem" 28.01.2011
8. "Rozmowa handlowa" 04.02.2011

Zapraszamy serdecznie do zapoznania się z pozostałą naszą ofertą zamieszczoną na naszej stronie:
http://www.sdm-hr.pl
http://www.e-ph.com.pl


Obrazek

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

AFTC zaprasza do zapoznania się z ofertą na 2011 rok:

Harmonogram szkoleń I półrocze 2011

* Dokumentacja kredytowa
27-28 stycznia
* Ryzyko kredytowe kontrahenta
10 marca
* Rodzaje zabezpieczeń i ich egzekucja
16-17 marca
* Zarządzanie ryzykiem walutowym i stopy procentowej
23-24 marca
* Cash management I
30-31 marca
* Strukturyzowanie finansowania
6-7 kwietnia
* Ceny transferowe-optymalizacja ryzyk podatkowych
13-14 kwietnia
* Finansowanie za pomocą obligacji i euro obligacji
11-12 maja
* Cash management II
18-19 maja

http://aftc.com.pl
Bartosz B.

Bartosz B. Progress Project Sp.
z o.o.

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Szanowni Państwo,

Mazowieckie Centrum Szkoleń Sp. z o. o. ma zaszczyt zaprosić do uczestnictwa w szkoleniach:

"Podatek VAT- po zmianie przepisów prawnych"

17.01.2011 - Kraków
http://mcs.edu.pl/szkolenia_komercyjne.html?id=102

28.01.2011 - Wrocław
http://mcs.edu.pl/szkolenia_komercyjne.html?id=103

04.02.2011 - Gdańsk
http://mcs.edu.pl/szkolenia_komercyjne.html?id=101

Główne punkty szkolenia:

1. Zmiany w zakresie zwolnień przedmiotowych w roku 2011,
2. Zmiany stawek podatku - aspekty praktyczne,
3. Nowa definicja pojęcia "dostawa towarów",
4. Nowe zasady dotyczące fakturowania w świetle nowelizacji ustawy o VAT, nowelizacji Dyrektywy 2006/112, projektu rozporządzenia Ministra Finansów, orzecznictwa sądów administracyjnych,
5. Nowe rozporządzenie w sprawie kas rejestrujących,
6. Nabywcy złomu - podatnikami VAT,
7. Ograniczenia w odliczaniu podatku od zakupu samochodów "z kratką".

Całkowity koszt szkolenia wynosi 650,00 PLN ( netto ).

Do zgłoszeń nadesłanych do 14 dni przed szkoleniem zapewniamy rabat w wysokości 100zł!!!
Dodatkowo rabat w wysokości 150 zł dla pierwszych 2 osób!!!
Przy zgłoszeniu 5 pracowników z jednej firmy dla 6 osoby oferujemy szkolenie gratis!!!


Podane ceny są cenami netto i w związku z nowelizacją ustawy o podatku od towarów i usług, od 1.01.2011 należy je powiększyć o należny podatek VAT.

Cena zawiera:

* Udział w szkoleniu
* Indywidualne konsultacje z wykładowcą
* Materiały szkoleniowe
* Lunch + przerwa kawowa
* Zaświadczenie ukończenia szkolenia

Trener: Marta Frąckowiak
Po ukończeniu studiów z zakresu finansów i rachunkowości w roku 1997 otworzyłam własne Biuro podatkowo- księgowe. Była to najlepsza decyzja zawodowa, zmieniająca całe moje życie. Dziś prowadzę księgowość dla 82 firm polskich, rozszerzyłam działalność o szkolenia, rozliczam także firmy z UE. Uzupełniłam wiedzę o doradztwo podatkowe w Instytucie Studiów Podatkowych Modzelewski i wspólnicy. Posiadam Certyfikat Wiedzy Podatkowej nr CWP01772 i Świadectwo Kwalifikacyjne Ministra Finansównr.23703/01. Prowadzę szkolenia i zajęcia ze studentami. Moimi partnerami w tym zakresie są miedzy innymi : Mazowieckie Centrum Szkoleń, Zachodniopomorska Szkoła Biznesu, Polska Fundacja Przedsiębiorczości, Zachodniopomorska Agencja Rozwoju Regionu.

W razie pytań proszę o kontakt:

Bartosz Bartczak
tel. 022 839 55 99 wew 216
b.bartczak@mcs.edu.pl
Mazowieckie Centrum Szkoleń Sp. z.o.o.

ZAPRASZAMY!!!Bartosz Bartczak edytował(a) ten post dnia 10.12.10 o godzinie 13:40

Następna dyskusja:

Szkolenia i konferencje HR ...




Wyślij zaproszenie do