Marta  Okupińska-Oborsk a

Marta
Okupińska-Oborsk
a
konferencje,
szkolenia, fundusze
unijne

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Instytut Nowych Technologii zaprasza do udziału w VI Ogólnopolskiej konferencji "Doradztwo zawodowe w kontekście potrzeb rynku pracy. Szkoła zawodowa dzisiaj i jutro", która odbędzie się 19 listopada 2010 r.w Centrum Nauki i Biznesu "ŻAK" Sp. z o.o., przy ul. Piotrkowskiej 278.

Udział w konferencji jest bezpłatny.

Szczegółowych informacji udziela:

Marta Okupińska
okupinska@newtechlodz.com

http://www.newtechlodz.com/index.php?ids=112&id=665
Marek Urban

Marek Urban Trener i menedżer
sprzedaży

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zapraszam na szkolenie Etykieta Biznesu, które organizujemy 30 listopada w Grand Hotelu Lublinianka**** w Lublinie

Więcej informacji na stronie

http://laurenpeso.pl/szkolenia/list
Katarzyna Pietroń

Katarzyna Pietroń Specjalista ds.
zarządzania głosem.
Instruktor emisji
gło...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

OSTATNIE ZAPISY NA "SZKOLENIE MEDIALNE Z ELEMENTAMI ŚWIADOMEGO ZARZĄDZANIA GŁOSEM"

Witam!

Zapraszam gorąco do uczestnictwa w szkoleniu medialnym, dzięki któremu uczestnicy, w przyjemny i przejrzysty sposób, zapoznają się z zasadami współpracy z mediami oraz poznają narzędzia i OBSZARY PUBLIC RELATIONS, a także dowiedzą się jak, wykorzystując odpowiednie TECHNIKI PR, poradzić sobie z sytuacją kryzysową. Jednocześnie, podczas szkolenia medialnego proponujemy Państwu blok poświęcony ŚWIADOMEMU ZARZĄDZANIU GŁOSEM, dzięki któremu uczestnicy nauczą się jak sprawić aby ich głos był silny i dźwięczny, wyrażał pewność siebie oraz brzmiał bardziej wiarygodnie.

MAMY JESZCZE WOLNE MIEJSCA-PROSIMY NIE ZWLEKAĆ!

Szkolenie medialne z elementami świadomego zarządzania głosem skierowane jest do osób występujących publicznie, mających częsty kontakt z większą ilością słuchaczy oraz współpracujących z mediami. Z naszego szkolenia skorzystają przede wszystkim rzecznicy prasowi, pracownicy biur prasowych, osoby na stanowiskach kierowniczych: prezesi, dyrektorzy, liderzy, a także wykładowcy i studenci. Szkolenie zainteresuje każdego kto lubi i chce występować publicznie lub też leży to w zakresie jego obowiązków. Jednocześnie szkolenie będzie przydatne dla osób, które chcą nauczyć się przekonywania do swoich racji poprzez odpowiednie zachowanie, wygląd, słowo i głos.

Zaletą naszego szkolenia jest to, że dostosujemy je do Państwa potrzeb. Wszelkie ćwiczenia i warsztaty będą poświęcone tematom, z którymi codziennie się Państwo spotykacie.

Szkolenie poprowadzą doświadczeni instruktorzy: Anna Budzyńska – Specjalista ds. Media Relations i PR oraz Katarzyna Łabuś – Specjalista ds. zarządzania głosem.

OSTATNIE MOŻLIWE ZAPISY NA WEEKENDOWE SZKOLENIE: TERMIN 27-28 LISTOPADA
MIEJSCE:
"EKOJA"
NOWA PRZESTRZEŃ DLA TWOICH SPOTKAŃ
Warszawa, ul. Bohdanowicza 5

Przyjmujemy zapisy drogą mailową i telefoniczną.
Serdecznie zapraszamy!

Anna Budzyńska

"AMBudzyńska"

tel. 0-601-622-956

mail: anna.budzynska@gmail.com

Katarzyna Łabuś

tel.0-530-424 878
myspace.com/katarzynalabus
Agnieszka Sindera

Agnieszka Sindera Specjalista ds.
e-commerce i
marketingu

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

KONKURS - BEZPŁATNE WEJŚCIÓWKI NA HRDAY I TYDZIEŃ COACHINGU

Portal dla szkoleniowców Treco.pl zaprasza do udziału w konkursie o bezpłatne zaproszenia na konferencje branżowe. Spośród wszystkich posiadaczy profilu na portalu Treco.pl zostaną rozlosowane zaproszenia na warsztaty Tygodnia Coachingu Akademii Leona Koźmińskiego i na konferencję "HRday - inspiracje, innowacje 2011", której portal Treco.pl jest patronem medialnym.

Na warsztaty Tygodnia Coachingu mamy do rozlosowania 3 zaproszenia. Żeby wziąć udział w konkursie, należy przesłać wiadomość wewnętrzną, dostępną na portalu do najbliższego piątku, 12.11.10 do godz. 11.00. Szczegóły pod adresem: http://www.treco.pl/aktualnosci/szczegoly/id/366 .

Spośród użytkowników zostaną także rozlosowane 2 zaproszenia na konferencję w ramach HRday. Losowanie odbędzie się w najbliższy piątek, 12.11.2010 o godz. 10.00 jednocześnie ze względów technicznych będą brane pod uwagę wyłącznie profile założone do godz. 9.00 (12.11.10 r.). Więcej informacji pod adresem: http://www.treco.pl/aktualnosci/szczegoly/k/1/id/334 .

Jesteś coachem, trenerem lub HR-owcem?
Zapraszamy do rejestracji: http://www.treco.pl/uzytkownicy/rejestracja lub logowania: http://www.treco.pl/uzytkownicy/logowanie

http://www.treco.pl

PS. Nasz mikroblog na GoldenLine http://www.goldenline.pl/mikroblog/www-treco-pl-portal...
Bartosz B.

Bartosz B. Progress Project Sp.
z o.o.

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zapraszamy na szkolenia otwarte na preferencyjnych warunkach cenowych.

Harmonogram oraz plany zajęć wraz z formularzem zgłoszeniowym dostępne są na stronie: http://mcs.edu.pl/szkolenia_komercyjne_lista.html?ttyp...

LISTOPAD - rabaty!!!

"Cash flow - warsztaty" - 17-18.11.2010; 1390,00 PLN
http://mcs.edu.pl/szkolenia_komercyjne.html?id=40

"Controlling w firmie" - 22-23.11.2010; 1390,00 PLN
http://mcs.edu.pl/szkolenia_komercyjne.html?id=10

"NLP w skutecznym sprzedawaniu" - 22-23.11.2010; 1250,00 PLN
http://mcs.edu.pl/szkolenia_komercyjne.html?id=60

"Zarządzanie projektami" - 24-26.11.2010; 2090,00 PLN
http://mcs.edu.pl/szkolenia_komercyjne.html?id=99

"Sporządzanie bilansu" - 29-30.11.2010; 1390,00 PLN
http://mcs.edu.pl/szkolenia_komercyjne.html?id=89

"Negocjacje - zarządzanie ceną " - 29-30.11.2010; 1250,00 PLN
http://mcs.edu.pl/szkolenia_komercyjne.html?id=20

Cena zawiera:

- Udział w szkoleniu
- Indywidualne konsultacje z wykładowcą
- Materiały szkoleniowe
- Lunch + przerwa kawowa
- Zaświadczenie ukończenia szkolenia

Na szkolenia listopadowe zapewniamy rabat w wysokości 100 zł!!!

Przy zgłoszeniu 5 pracowników z jednej firmy dla 6 osoby oferujemy szkolenie gratis!!!

W razie pytań proszę o kontakt:

Bartosz Bartczak

tel. 022 839 55 99 wew 216

b.bartczak@mcs.edu.pl

Mazowieckie Centrum Szkoleń Sp. z.o.o.

ZAPRASZAMY!!!
Katarzyna C.

Katarzyna C. Specjalista w
Departamencie
Zasobów Ludzkich

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek


Serdecznie zapraszam na szkolenie

”PRAWO PRACY DLA MENEDŻERÓW"


2 grudnia 2010r. - Warszawa


Szkolenie przeznaczone jest dla menedżerów i kierowników którzy stosują prawo pracy w procesie bieżącego zarządzania zespołem pracowników. Jego celem jest pogłębienie znajomości prawa pracy w tych jego aspektach, które przydatne są w codziennym kierowaniu pracą podległych pracowników. Szkolenie obejmuje nie tylko zapoznanie z obowiązującymi przepisami i orzecznictwem Sądu Najwyższego, ale również doskonalenie umiejętności praktycznych przez ćwiczenia warsztatowe i rozwiązywanie kazusów.



PROGRAM SZKOLENIA:

1. Prawne aspekty rekrutacji i selekcji pracowników.
a) O co można, a o co nie można pytać w rozmowie kwalifikacyjnej kandydatów do pracy?
b) Jakich dokumentów można żądać od kandydata do pracy?
c) Jak sformułować umowę o pracę i zakres obowiązków nowego pracownika?

2. Jak ustrzec się przed zarzutem dyskryminowania pracowników?
a) Co to jest dyskryminacja (pośrednia i bezpośrednia)?
b) W oparciu o jakie kryteria można różnicować sytuację pracowników?
c) W oparciu o jakie kryteria nie można różnicować sytuacji pracowników?
d) Na czym polega molestowanie i molestowanie seksualne?
e) Jakie sankcje grożą za naruszenie zakazu dyskryminacji?

3. Kierowanie pracownikami.
a) Co to są uprawnienia dyrektywne pracodawcy?
b) Jakie są granice poleceń służbowych?
c) Kiedy pracownik ma prawo odmówić wykonania polecenia służbowego?
d) Jakie konsekwencje mogą być wyciągnięte wobec pracownika niewykonującego polecenia służbowego?

4. Jak korzystać z możliwości nakładania kar porządkowych na pracowników?
a) Czemu służy nakładanie kar porządkowych na pracowników?
b) Jakie są rodzaje kar porządkowych?
c) Kiedy można pracownika ukarać karą porządkową?
d) Tryb nakładania kary porządkowej.
e) Sprzeciw od nałożenia kary porządkowej.

5. Jak uniknąć zarzutu mobbingu?
a) Co to jest mobbing?
b) Gdzie przebiega granica między kompetencjami dyrektywnymi pracodawcy a mobbingiem?
c) Na czym polega prewencja antymobbingowa?

6. Jak korzystać z pracy w godzinach nadliczbowych pracowników?
a) przesłanki dopuszczalności pracy w godzinach nadliczbowych
b) polecenie pracy w godzinach nadliczbowych
c) oddawanie czasu wolnego w zamian za pracę w godzinach nadliczbowych

7. Podnoszenie kwalifikacji zawodowych pracowników
a) Czy pracodawca może żądać od pracowników uczestnictwa w szkoleniu?
b) Jakie są konsekwencje skierowania pracownika na szkolenie?

KOSZT: 900,00 PLN (Cena obejmuje: indywidualne konsultacje z wykładowcą w trakcie szkolenia, materiały szkoleniowe, zaświadczenie ukończenia szkolenia, serwis kawowy i lunch)



Więcej informacji oraz formularz zgłoszeniowy >>>



Zapraszam do zapoznania się z pełną ofertą szkoleń>>>


Zapraszam także do księgarni WKP on-line >>>




-----------------------------

Wolters Kluwer Polska
http://ABC.com.pl/szkolenia
kchuda@wolterskluwer.pl
0-664-729-369
22/535-80-75

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek

Mamy przyjemność zaprosić na szkolenie w Krakowie:

PRAWO AUTORSKIE dla TRENERÓW

ZOSTAŁY OSTATNIE WOLNE MIEJSCA. ZAPRASZAMY!

Autorskie materiały szkoleniowe w świetle prawa są „dziełami”, podobnie jak specjalistyczne artykuły, programy, scenariusze czy prezentacje multimedialne. W związku z tym owe wytwory kreatywności trenera podlegają ochronie prawnej. Umiejętność korzystania z ochrony własności intelektualnej może ustrzec trenera przed plagiatem czy wręcz kradzieżą jego dzieła. Z drugiej jednak strony warto wiedzieć, jakie możliwości korzystania z cudzych dokonań pozostawia prawo.

Szkolenie rekomendujemy Trenerom oraz wszystkim osobom, które:
-Prowadzą i organizują szkolenia
-Tworzą autorskie materiały edukacyjne
-Tworzą materiały szkoleniowe na zlecenie
-Redagują portale internetowe i pisma branżowe

Termin:
edycja weekendowa 20 listopada

Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółowymi informacjami na stronie http://imaestra.pl/news.php?news=5&module=news&name=ne...

Zapraszamy!
Zespół MAESTRA

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Witam,

Rozpoczynającym karierę w bankach oraz wszystkim tym, którym wiedza o funkcjonowaniu banku jest potrzebna w pracy zapraszam na unikalne szkolenie

"Zasady funkcjonowania banku komercyjnego - bankowość w pigułce"

W dwa dni poznasz i zrozumiesz jak działa bank. Prawdziwa pigułka wiedzy aplikowana w ciekawy i przyjemny sposób.

Najbliższy termin to 9-10.12.2010 r. Więcej: http://www.wib.org.pl/20100-13099-13127-20100.htm

Pozdrawiam
Marzena Cieślak
Sebastian Kulma

Sebastian Kulma Właściciel
Pozytywne-Motywacje

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek


http://POZYTYWNE-MOTYWACJE.PL

Sebastian Kulma

„Motywacja rozmową” – Zapraszam do skorzystania z moich usług motywacyjnych.
Innowacyjną motywację w moim wykonaniu opieram na stałym kontakcie z osobą motywowaną. Wykorzystując do tego współczesne metody komunikacji. Jakim jest Skype czy tel. Komórkowy.
Dzięki stałemu kontaktowi i pełnej mojej dyspozycyjności mogę motywować ludzi na bieżąco.

Posiadam również ofertę przygotowaną specjalnie dla firm.
Zapraszam do odwiedzenia mojej strony www oraz zachęcam do kontaktu w celu uzyskania większej ilości informacji.

Pozdrawiam
Sebastian Kulma

tel. kom: 513 977 949
mail: sebatina.kulma@pozytywne-motywacje.pl

http://pozytywne-motywacje.plSebastian Kulma edytował(a) ten post dnia 11.11.10 o godzinie 00:54
Daria P.

Daria P. Koordynatorka
szkoleń, młodsza
specjalistka ds.
marketing...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

E-przyszłość: Konferencje i seminaria nt. e-gospodarki, e-administracji i promocji społeczeństwa informacyjnego

Szanowni Państwo,

Firma DEA Konsulting Izabela Tokarska zaprasza na cykl bezpłatnych spotkań poświeconych zagadnieniom e-gospodarki, e-administracji i budowy społeczeństwa informacyjnego.

DODATKOWE INFORMACJE NA STRONIE INTERNETOWEJ: http://deakonsulting.pl

Konferencje i seminaria skierowane są do mikro, małych i średnich przedsiębiorstw, administracji publicznej, jednostek badawczo-rozwojowych, jednostek otoczenia biznesu (m.in. organizacji pozarządowych, inkubatorów przedsiębiorczości) z terenu województwa wielkopolskiego.

Terminy, miejsca i tematy konferencji i seminariów:

22.11.2010 Poznań I Konferencja
Charakterystyka działań z obszaru e-gospodarki i e-administracji podejmowanych na regionalnym poziomie.

24.11.2010 Konin I Seminarium
Własność intelektualna w transferze technologii
(metodyki i narzędzia transferu technologii).

30.11.2010 Leszno II Seminarium
Audyt technologiczny
(cele, zakres i metodyka audytu technologicznego.

03.12.2010 Poznań III Seminarium
Ocena potencjału ekonomicznego nowej technologii
(analiza potencjału rynkowego nowych technologii przeznaczonych do komercjalizacji).

09.12.2010 Piła IV Seminarium
Wycena elementów technologii
(składniki niematerialne i prawne w wartości przedsiębiorstwa).

15.12.2010 Kalisz V Seminarium
Negocjacje w transferze technologii
(przygotowanie do negocjacji, negocjacje właściwe oraz finalizacja negocjacji).

20.12.2010 Poznań II Konferencja
Podsumowanie działań związanych z budową społeczeństwa informacyjnego w Wielkopolsce.

W celu zgłoszenia uczestnictwa w spotkaniach niezbędne jest wypełnienie
FORMULARZA ZGŁOSZENIOWEGO dostępnego tutaj , a także w siedzibie DEA Konsulting oraz przesłanie go na adres:

DEA Konsulting, ul. Konopnickiej 6/4, 60 – 771 Poznań,
tel: (61) 624 72 98, (61) 625 20 12
lub faxem pod nr: (61) 624 77 41
lub drogą elektroniczną na adres e-mail: biuro@deakonsulting.pl
http://deakonsulting.pl


Osoba do kontaktu: Daria Pilarczyk

UWAGA!
>Udział w spotkaniach jest BEZPŁATNY.
>Istnieje możliwość udziału w każdym spotkaniu.
>Wszystkie osoby zakwalifikowane do udziału po przesłaniu formularza zgłoszeniowego poinformowane zostaną o uczestnictwie telefonicznie lub e-mailem przez Organizatora.
>Liczba miejsc jest ograniczona - decyduje kolejność zgłoszeń, pozostałe osoby będą umieszczone na liście rezerwowej, a ich udział w konferencji lub seminarium będzie uzależniony od ilości zgłoszeń.
>Każda firma/instytucja może zgłosić więcej niż jedną osobę.

Wszystkim uczestnikom zapewniamy:
>uznanych ekspertów,
>bogate materiały szkoleniowe,
>pełen catering.

Zapraszamy do skorzystania z proponowanej oferty.Daria Pilarczyk edytował(a) ten post dnia 11.11.10 o godzinie 22:32
Tomasz Switek

Tomasz Switek CENTRUM PODEJŚCIA
SKONCENTROWANEGO NA
ROZWIĄZANIACH;
CENT...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Witajcie!
na naszej stronie http://sol-team.eu ropoczęliśmy darmowe udostępnianie części materiałów, które wykorzystujemy w pracy coachingowej. Na początek dwa pliki, do pracy rozwojowej w roli szefowej lub szefa.
z pozdrowieniami
tomasz switek
http://sol-team.eu

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zapraszam wszystkich do zapoznania się z projektem Instytutu Wzornictwa
>Przemysłowego o nazwie „Zaprojektuj Swój Zysk”. Projekt ZSZ to seria
>bezpłatnych warsztatów i szkoleń skierowanych do projektantów oraz
>przedsiębiorców, których celem jest dostarczenie specjalistycznej
>wiedzy z zakresu design management. Warsztaty mają ułatwić komunikację
>w zespole produkcyjnym oraz zapoznać jego członków z narzędziami, które
>umożliwią im efektywną współpracę, co w konsekwencji zaowocuje wzrostem
>konkurencyjności przedsiębiorstw.
>http://www.zsz.com.pl/Warsztaty/Strony/filmy-warsztaty.aspx
>Tematem najbliższych szkoleń będzie „Proces rozwoju nowego produktu
>wzorniczego”. Odbędą się one w dniach 18-19 listopada w Toruńskim Parku
Technologicznym.
Warsztaty skierowane są do:członków zespołów projektowych pracujących w procesie
>rozwoju produktu wzorniczego w dużych, średnich i małych
>przedsiębiorstwach produkcyjnych i dystrybucyjnych oraz pracowników
>wyżej wymienionych firm, którzy pragną zastosować w swojej praktyce
>zawodowej wiedzę o procesie rozwoju nowego produktu i metodach
>efektywnej współpracy z projektantami wzornictwa przemysłowego.
>Informujemy, że na warsztaty zostały ostatnie wolne miejsca.W celu
>zapisu i zapoznania się z kalendarzem szkoleń w innych miastach do końca 2010 roku zachęcam do odwiedzenia portalu ZSZ:
>http://www.zsz.com.pl/WARSZTATY/Strony/default.aspx
Olga Lisek

Olga Lisek Student, Uniwersytet
Ekonomiczny w
Poznaniu

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Praktyczne warsztaty, podczas których nauczysz się, w jaki sposób radzić sobie w różnych sposobach rekrutacji: rozmowa rekrutacyjna, assessment center, wywiad telefoniczny. Pracodawca dysponuje różnymi technikami, mającymi sprawdzić kompetencje i umiejętności kandydata. Wyprzedzaj zatem fakty i jeszcze przez Sylwestrem dowiedz się, z czym zetkniesz się podczas rozmowy kwalifikacyjnej.
więcej info na http://www.absolwencinawalizkach.pl/etat-przed-sylwestrem
Aleksandra S.

Aleksandra S. psycholog, coach,
trener, mediator

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

ZAPRASZAMY NA SZKOLENIE

„Mój głos podąży za tobą” METAFORY I PRZYPOWIEŚCI W PRACY COACHA

Idea warsztatów

Pamiętacie jak w dzieciństwie z wypiekami na twarzy i błyszczącymi oczami słuchaliście opowiadanych przez rodziców czy dziadków bajek? A nocne opowieści przy ognisku? Komunikacja metaforyczna jest częścią naszej kultury. Główną jej zaletą w porównaniu z komunikacją bezpośrednią jest większa skuteczność. Dobra historia, umiejętnie opowiedziana, może poruszyć wyobraźnię słuchacza i skierować jego myśli i działania na tory, których dotąd nie brał pod uwagę. Dlatego tak chętnie stosują ją w swojej pracy terapeuci, coach'owie i trenerzy. Zdaniem G. Lakoffa i M. Johnsona istotą metafory jest zrozumienie i postrzeganie jednej rzeczy za pomocą innej. Metafory tym bardziej zapadają w świadomość im bardziej ich ukryte przesłanie przemawia do wrażliwości człowieka. Z uwagi na ich znamienny wpływ na procesy nieświadome są skuteczne dzięki ominięciu filtrów racjonalnego myślenia. Dwuznaczności, wieloznaczności zawarte w metaforach mogą sprawić, że staną się one alternatywami wyboru nowych, bardziej korzystnych zmian wprowadzonych w życie, eliminując stare zachowania. Jeśli chcesz nauczyć się stosowania niedyrektywnej komunikacji ten warsztat jest dla Ciebie.

Program szkolenia:

► Co to jest metafora.
► Metafora jako odwieczny sposób komunikowania
się ludzi.
► Symbolika metafor - używana w „Biblii”, greckich
mitach i w „Baśniach z tysiąca i jednej nocy”.
► Użyteczność opowieści i metafor w coachingu –
osiem korzyści z ich stosowania.
► Kiedy używać metafor w coachingu.
► Formy metafor – bajki, przypowieści,
anegdoty, cytaty, metafory graficzne, przedmioty.
► Posługiwanie się metaforami – ćwiczenia
praktyczne.

Koszt szkolenia: 300 zł

Cena obejmuje:

► Uczestnictwo w szkoleniu
► Materiały szkoleniowe
► Certyfikat uczestnictwa
► Przerwy kawowe, lunch

Termin i miejsce szkolenia: 19.11.2010r. Siemianowice Śl./Katowiece

kontakt: biuro@meditor.pl

więcej informacji na stronie http://szkolenia-dla-trenerow.pl
Joanna Motylska-Komsta

Joanna Motylska-Komsta Trener skuteczności
osobistej,
milosniczka sztuki

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Trening asertywnego przyjmowania pochwał i krytyki , połączony z radzeniem sobie z emocjami.

Celem treningu jest wyćwiczenie oraz wzmocnienie postawy i zachowań asertywnych, aby były one naturalne i łatwe w użyciu w różnorodnych sytuacjach a zwłaszcza tych zaskakujących np. manipulacje, atak słowny, krytyka, obrażanie.
Termin: 18 listopada 2010 (czwartek), g. 18.30, ul. Grabiszyńska 281 (w biurowcu FAT), Wrocław, Gabinet Dobrego Samopoczucia - pok. 112.
Udział w treningu 35 zł (cena promocyjna). Więcej informacji na stronie internetowej http://dobresamopoczucie.pl Zgłoszenia prosimy kierować na adres: info@dobresamopoczucie.pl lub telefonicznie: 509376727

Już 25 listopada (czwartek) następny temat: Trening asertywnej prezentacji siebie.
Zapraszam
Joanna Motylska-Komsta
Autorka treningu, doradca kariery, trener, socjolog
Paweł Łukasz Tempczyk

Paweł Łukasz Tempczyk Psycholog, trener,
aktor

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

AUTOPREZENTACJA - warsztat łączący elementy psychologiczne i aktorskie

Nie istnieje coś takiego, jak poprawny styl autoprezentacji - ilu ludzi, tyle różnych, unikalnych stylów charakterystycznych dla danej osoby. Warsztat ma na celu dotarcie do swojego stylu występowania przed audytorium - takiego, który przynosi satysfakcję z bycia w centrum uwagi. Elementami pracy warsztatowej będzie dotarcie do nowych jakości w autoprezentacji, praca z krytykiem wewnętrznym i blokującymi przekonaniami, zwiększenie samoświadomości podczas wystąpień publicznych oraz związanych z tym myśli i emocji, przepracowawanie stresu, nauka naturalności i zwiększenie przyjemności czerpaniej z wystąpień publicznych.

Prowadzący: Paweł Tempczyk - psycholog, trener, aktor
Koszt: 220 zł (dla studentów: 180 zł)
Miejsce i termin: Ośrodek Psychoterapii i Rozwoju Osobistego Dobra 4 lok. 23, 20-21.11.2010 w godz. 11.00-17.00

Więcej informacji oraz zapisy znajdziecie na stronie creatifs.pl w zakładce Sztuka -> Wizaż i autoprezentacja.

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

ADVANCED FINANCIAL TRAINING CENETER zaprasza na warsztaty:

CASH MANAGEMENT

Prowadzi Adam Jaroszyński

24 - 25 listopada

Hotel Le Meridien Bristol

http://aftc.com.pl

Systemy płatnicze

1. Obieg płatności w obrocie krajowym i zagranicznym – definicje, rodzaje, operatorzy, godziny graniczne
2. Rodzaje zleceń płatniczych
3. System adresowy banków (NRB a IBAN)
4. Systemy krajowe
5. Rozliczenia międzynarodowe
1. Bankowość korespondencyjna – rachunki nostro i loro
2. Data realizacji a data waluty (SPOT, PRESPOT, TODAY)
3. Specyfika i rozwiązania systemowe stosowane w bankach
4. SWIFT

Bankowość elektroniczna a operacje księgowe przedsiębiorstwa

1. Bankowość elektroniczna – definicje, podstawowe pojęcia
2. Praktyka rynkowa – rodzaje systemów
1. Systemy internetowe
2. Systemy off-line
3. Web services
3. Standardy bezpieczeństwa i wymiany danych
1. Formaty danych i rodzaje wymienianych zleceń
2. Bezpieczeństwo transmisji
3. Podpis elektroniczny (zakres stosowania, rodzaje)
4. Systemy bankowości elektronicznej a wewnętrzne procedury korporacyjne – elastyczność rozwiązań
5. Automatyzacja procesów – interfejsy pomiędzy środowiskiem informatycznym firmy, a bankiem

Zarządzanie należnościami i zobowiązaniami

1. Systemy identyfikacji płatności przychodzących i wychodzących
1. Definicje i podstawowe pojęcia
2. Elektroniczny wyciąg bankowy - praktyka rynkowa
2. Należności - płatności masowe a detaliczne
1. Mechanizmy identyfikacyjne
2. Harmonogram uznań i raportowania
3. Outsourcing w bankach
4. Wielowalutowość
3. Zobowiązania – warunki systemowe i sposoby identyfikacji zleceń wychodzących, wykorzystywanie pól referencyjnych i okodowania transakcji





--

Michał Lewandowski

Koordynator

e-mail: michal.lewandowski@aftc.com.pl

tel. +48 512 586 563

Advanced Financial Training Center

ul. Jeżewskiego 5f/72

02-796 Warszawa

Łukasz Wittenberg

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Firma MOVIDA CONFERENCES zaprasza Państwa w dniach 17-19 listopada 2010 do udziału w konferencji

Obrazek

Pełne informacje oraz formularz zgłoszeniowy na stronie organizatora : Zachęcam do zapoznania się z programem

Z ogromną przyjemnością zapraszamy Państwa na kolejną edycję konferencji: „Trade marketing farmaceutyczny”, która odbędzie się w dniach 17-19 listopada 2010r. w Warszawie.
Praktyczne ujęcie wielu tematów będzie stanowić największą wartość merytoryczną spotkania, popartą ogromną wiedzą najwyższej jakości i wieloletnim doświadczeniem wybitnych ekspertów.
Jestem przekonana, że zarówno poziom merytoryczny, jak i osoby prelegentów skłonią Państwa do udziału w tym wyjątkowym spotkaniu, podczas którego uzyskają Państwo informacje prosto ze źródeł.
Jestem przekonana, że udział w tym spotkaniu będzie dla Państwa cennym doświadczeniem i możliwością uzyskania praktycznych wskazówek do zastosowania w Państwa codziennej pracy.

Powody, dla których nie może zabraknąć Państwa na seminarium:
• uzyskają Państwo aktualne informacje o projektowanych zmianach prawnych, które wymuszą zmianę struktury sprzedaży i marketingu
• będą mogli Państwo zapoznać się z analizą zmian w obszarze rynku aptecznego oraz rozwojem sieci aptek z punktu widzenia zarówno dystrybutora jak i producenta
• prelegenci z wieloletnim doświadczeniem praktycznym omówią mechanizmy współpracy podmiotów w łańcuchu dystrybucyjnym ze szczególnym rozgraniczeniem narzędzi w ramach relacji producent – hurtownia, hurtownia – apteka, producent – apteka, producent – doktor
• w programie spotkania ujęto szereg istotnych tematów z obszarów strategicznych, co pozwoli Państwu na dokonanie porównań a jednocześnie umożliwi ew. rozwinięcie stosowanych w Firmie rozwiązań o nowe, sprawdzone, praktyki
• otrzymają Państwo bardzo przydatne informacje dotyczące mierzenia efektywności działań promocyjnych z punktu widzenia usługobiorcy i usługodawcy jak również szereg praktycznych wskazówek dotyczących badania gotowości rynku na produkt i monitorowania jego percepcji po wprowadzeniu
• pogłębią Państwo wiedzę w zakresie aptek internetowych ze szczególnym uwzględnieniem identyfikacji klienta, który dokonuje zakupów tą drogą oraz kategoryzacji produktów i problemów zdrowotnych w ujęciu najbardziej praktycznym
• dowiedzą się Państwo jaka jest skala zjawiska substytucji aptecznej w Polsce w podziale na regiony geograficzne oraz, co bardziej istotne, w podziale na grupy terapeutyczne w ramach leków Rx i OTC

Jeśli życzą sobie Państwo więcej informacji prosimy o kontakt:

Marcin Horodelski
mhorodelski@movida.com.pl tel. 22 626 02 63

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek


Grupa SET z nieukrywaną przyjemnością zaprasza na szkolenie Trener Jako Konsultant w Biznesie, czyli cały dzień merytorycznej pacy w obszarze badania potrzeb szkoleniowych i analizy efektywności szkoleń. Jednym słowem całej biznesowej otoczki pracy trenera.

Informacje w pigułce:

Gdzie?
Warszawa, ul. Kierbedzia 4
Pierwsze piętro, sala nr. 13

Kiedy?
24 listopada w godzinach 10:00 - 17:00

Po co?
po wiedzę, dyskusje, doświadczenia, techniki no i oczywiście certyfikat ;-)

Jak się zgłosić?
Pisząc na adres maciej.cichocki@grupaset.pl, a następnie wypełniając krótki formularz.

Więcej informacji na stronie spotkania.


Obrazek

Następna dyskusja:

Szkolenia i konferencje HR ...




Wyślij zaproszenie do