Agnieszka C.

Agnieszka C. HR / Psycholog / B2B

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Szanowni Państwo,

Chcielibyśmy Państwa serdecznie zaprosić na warsztat:

"SILIKONOWI KANDYDACI, czyli jak demaskować obietnice bez pokrycia"

Tematyka warsztatu porusza problem efektywnej rekrutacji oraz identyfikacji osób, które mimo zdolności autoprezentacji nie posiadają umiejętności i kompetencji oczekiwanych przez pracodawcę.

Ponieważ problem poruszany był również w mediach, załączamy link do artykułu na ten temat.

gazetapraca.pl/gazetapraca/1,90443,8059054,Rekr...

Warsztaty będą prowadzone przez specjalistów Start People Professionals, w grupach maksymalnie 12 osobowych.

Miejsce: Lublin, "Grodzka 15" ul.Grodzka 15
Czas: 14 października 2010, g.9.30
Koszt: 600pln (każda kolejna osoba z Firmy - 400pln)

Z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc decyduje kolejność zgłoszeń.
Formularze prosimy przesyłać do 30.09.2010 na nr fax.: + 48 81 749 71 77 lub skan (z podpisem) na adres: achomentowska@startpeople.pl

Informacje szczegółowe dostępne pod adresem mailowym: achomentowska@startpeople.pl
Anna Tomaszewska

Anna Tomaszewska Specjalista ds.
prawnych

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Serdecznie zapraszam na szkolenie Podstawy Zarządzania Projektami organizowane przez firmę InProgress.
Szkolenie to jest propozycją dla osób zarówno realizujących projekty, jak również dla tych bez doświadczenia, które dopiero przygotowują się do zarządzania swoim pierwszym przedsięwzięciem.

Miejsce: Warszawa
Termin: 11 - 12.10.2010
Cena: 1280 zł
Max liczba Uczestników: 12 osób

Zapraszam do zapoznania się ze szczegółami dotyczącymi warsztatów -> kliknij tutaj.

Formularz zgłoszeniowy oraz wszelkie informacje znajdą Państwo na naszej stronie internetowej http://inprogress.edu.pl
Łukasz Krawętkowski

Łukasz Krawętkowski Superwizor, Trener,
Psychoterapeuta,
Psycholog,

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Grupa warsztatowa dla rodziców (BEZPŁATNIE)

BEZPŁATNE!!!

GRUPA WARSZTATOWA DLA RODZICÓW


Często przypisuje się rodzicom odpowiedzialność za problemy, które przeżywają ich dzieci, a także za te, jakie dzieci i młodzież stwarzają dorosłemu społeczeństwu. Chcąc pomóc Państwu w Waszych zmaganiach rodzicielskich Ośrodek Profilaktyki Środowiskowej zaprasza do udziału w grupie warsztatowej dla rodziców, którzy chcieliby lepiej porozumiewać się ze swoimi dorastającymi dziećmi.

Jest to grupa warsztatowo-edukacyjna, która pomaga w odpowiedzi na przykładowe pytania: Jak poprawić relacje z dzieckiem? Jakie są podstawowe przyczyny konfliktów między rodzicami a dzieckiem? Ważnym elementem pracy grupy jest wymiana doświadczeń między uczestnikami. Grupa liczy około 10 osób, spotyka się raz na dwa tygodnie a zajęcia trwają trzy godziny lekcyjne.

Tematyka spotkań dotyczy m.in.:
• Spotkanie organizacyjno-informacyjne: przedstawienie się, omówienie tematyki zajęć, wyjaśnienie i ustalenie zasad pracy grupy, wprowadzenie w temat komunikacji
• Zasady dobrej komunikacji.
• Uczucia i ich rola w tworzeniu i utrzymaniu bliskości. Nazywanie uczuć dziecka.
• Strategie rozwiązywania konfliktów.
• Nowe sposoby chwalenia i krytykowania.
• Jak w sposób konstruktywny zachęcić dziecko do nauki?

Terminy i godziny zajęć mogą ulec drobnej zmianie, po uwzględnieniu potrzeb uczestników.

Miejsce: Ośrodek Profilaktyki Środowiskowej "AD", ul. Kościuszki 80 a, Wrocław
KONTAKT: 71 372-31-48 (15:00 - 19:00)

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

"MOWY MOTYWACYJNE"-spotkanie nr 1 "Relaksacja"

Ruszyły zapisy. Spotykamy się 15 października o godzinie 19:00 w Warszawie.

Wszystkie szczegóły znajdziesz TUTAJ , a TUTAJ możesz dołączyć do nas na GL.

Serdecznie zapraszam
BM

Janina Sawicka

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Aneta W.

Aneta W. Conference Director

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zapraszam Państwa na konferecję: "Praktyka i wyzwania nadzoru właścicielskiego".
(27-28 wrzesnia 2010, hotel Marriott Warszawa)

W programie m.in.:
• Najnowsze zmiany w nadzorze właścicielskim spółek MSP
• W jaki sposób struktura holdingowa może przyczynić się do efektywności Grupy – przykład PSE Operator
• Jak skutecznie zarządzać wartością Grupy Kapitałowej – praktyka Grup: Ciech, Energa i Zelmer
• Wzorcowe relacje z Inwestorami i istota komunikacji kryzysowej – praktyka Netii i BRE Banku
• O ekonomicznych aspektach funkcjonowania nadzoru właścicielskiego Z.Ch. Police
• Zalety audytu wewnętrznego i zewnętrznego – jak efektywnie przeciwdziałać nadużyciom w Grupach powiedzą Dyrektorzy Tauronu, Santander i Coca-Coli

Warsztaty prawne łączące najnowsze zmiany KSH, omówienie luk w prawie holdingowym i case studies Grup: PZU, PGE i Lotos

Goście Honorowi i Prelegenci Konferencji:
• prof. dr hab. Zdzisław Gawlik, Podsekretarz Stanu MSP
• Andrzej Gajewski, Wiceprezes Zarządu (do czerwca 2010), PSE Operator
• Jacek Radziwilski, Prezes, UniCredit CAIB Poland SA
• Henryk Siodmok, Prezes Zarządu, Atlas Sp. z o. o
• Artur Osuchowski, Wiceprezes Zarządu, Ciech SA
• Roman Szyszko, Wiceprezes Zarządu, Energa SA
• Magdalena Bartoś, Dyrektor Finansowy, Członek Zarządu, Zelmer SA
• Andrzej Gdula, Prezes Zarządu, Zelmer PRO Sp. z o.o; Dyrektor Nadzoru Korporacyjnego, Zelmer SA;
• Andrzej Kondracki, Dyrektor ds. Relacji Inwestorskich, Netia SA
• Joanna Filipkowska, Z-ca Dyrektora ds. Relacji Inwestorskich, BRE Bank SA
• dr Artur Rzempała, Gł. Specjalista ds. Nadzoru Właścicielskiego, Z.Ch. Police SA
• Michał Wizner, Dyrektor Departamentu Audytu Wewnętrznego, Tauron SA
• Piotr Hans, Audytor Wewnętrzny, Novol Sp. z o.o
• Marcin Drohomirecki, Dyrektor Departamentu Audytu Wewnętrznego, Santander Consumer Bank SA
• Bartłomiej Kowalczyk, Dyrektor Audytu Wewnętrznego, Coca-Cola Hellenic Sp. z o.o
• Tadeusz Komosa, Partner, Kancelaria FKA
• Mariusz Aleksandrowicz, Partner, Kancelaria FKA
• Marcin Orliński, Radca Prawny, MSP

Informacja - aneta.wos@iir.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

W imieniu Stajni Zakońtek, zapraszam na Kurs pierwszej pomocy dla Koni.

Termin: 10 października 2010 roku

Na kurs zapraszamy wszystkich miłośników, właścicieli i opiekunów Koni, którzy chcieliby poszerzyć swoją wiedzę i doświadczenie. Proponowana przez nas tematyka kursu nauczy Was oceniać zagrożenia zdrowia i życia Konia oraz potrzebę wizyty lekarza weterynarii, udzielać pierwszej pomocy w nagłych wypadkach, zwłaszcza w przypadkach zranień, krwotoków i kolki, dokładnie określać i opisywać parametry fizjologiczne Konia i udzielać koniecznych, zrozumiałych odpowiedzi na zadawane przez weterynarza pytania.

Wiedza zdobyta na kursie pozwoli Wam udzielić Koniowi pierwszej, często niezbędnej, podstawowej pomocy pozwalającej usunąć zagrożenie, zminimalizować skutki urazu oraz możliwie najlepiej wykorzystać czas oczekiwania na przybycie weterynarza, tak by bez niepotrzebnej paniki podjąć wszelkie czynności niezbędne dla poprawy zdrowia Konia.

Kurs obejmuje wykłady teoretyczne oraz zajęcia praktyczne z Końmi.

SZCZEGÓŁY:

http://zakontek.pl/firstaid.pdf
Robert Izdebski

Robert Izdebski Coach ICC, Analityk
IT

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

DEMO szkolenia 3 Przemiany

Zastanawiałeś się kiedyś jak racjonalnie podejmować decyzję?

Co mówi Ci intuicja, emocje, uczucia?

Jak odkryć ukryte potrzeby swoje i osób z Tobą współpracujących?

Na czym polegają spektakularne sukcesy mistrzów biznesu?

Jeden z wielu zestawów odpowiedzi kryje się w zrozumieniu istoty problemu.

Zapraszam Cię na DEMO cyklu 3 przemiany, na którym:
* doświadczysz perspektywy: problem to proces,
* dowiesz się gdzie blokuje się wybrane przez Ciebie dzieło,
* dostaniesz procedurę, która pozwoli Ci odpowiadać na pytanie "Gdzie leży Twój problem?",
* nauczysz się języka żyrafy,
* uzyskasz argumenty, które pozwolą Ci podjąć decyzję o uczestnictwie w całym cyklu trzech przemian.

Korzyści:
W trakcie 3 przemian doświadczysz, nazwiesz, a następnie rozwiniesz swoje umiejętności w następujących obszarach:
• zdolności przewidywania dalekosiężnych skutków działań i umiejętności planowania długoterminowego,
• planowania krótko- i długookresowego,
• zdolności organizacyjnych i menedżerskich, udzielania informacji zwrotnej, rozwiązywania problemów,
• umiejętności prowadzenia procesów sprzedaży,
• dbałości o wysoką jakość pracy i orientacja na klienta,
• systematyczności i umiejętności analitycznego myślenia,
• determinacji w osiąganiu celów i poczucie odpowiedzialności,
• identyfikowania potrzeb oraz inicjowania nowych rozwiązań,
• umiejętności interpersonalnych i budowania zespołu;
• energicznej i przedsiębiorczej postawy
• samodzielności
• zdolności komunikacyjnych i negocjacyjnych.

Brzmi znajomo?
To wyciąg z wymagań w ofertach pracy na aktualne stanowiska dyrektorskie.

To nie wszystko, oprócz rozwinięcia poszczególnych kompetencji doświadczysz mądrości grupy, która pozwoli Ci na poznanie istoty manipulacji, agresji, oceny.

A jak to jest możliwe?

W trakcie eksperymentów behawioralnych odkryjesz swój nieświadomy styl działania. Nazwiesz go i przeniesiesz do świadomości. Poznasz jak działają narzędzia NLP, które są dedykowane dla danego etapu problemu. Następnie sprawdzisz i doświadczysz procedury coachingowej, a na koniec dopasujesz ją do siebie lub własnych potrzeb.

Koszt spotkania: 0 PLN,
Termin spotkania: Każdy drugi czwartek miesiąca
Uczestnicy: Ty i każdy kogo zaprosisz.
Liczba uczestników: Maksymalnie 16 osób, decyduje kolejność zgłoszeń.


Obrazek


DEMO jest pierwszym modułem cyklu 3 Przemiany, a udział w nim umożliwia uczestnictwo w kolejnych spotkaniach.

Zapraszam, przyjdź i przeżyj przemianę w Mocarza
w trzech odsłonach wielbłąd – lew – dziecko.

Gdzie?
Warszawa
Czas?
Najbliższe:
- 7 Października 17:00-22:00
Następne:
- 14 Października 17:00-22:00
kontakt
rizdebski@enabler.pl
Paulina Trzcińska

Paulina Trzcińska Specjalista ds.
szkoleń

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

LAST MINUTE (-21%)

Imperium Szkoleniowe zaprasza du uczestnictwa w szkoleniu:

Excel 2007 Zaawansowany

Termin: 25-26.09.2010 (weekend)

Cena: 474 zł

Miejsce: Warszawa, siedziba Imperium Szkoleniowego

Więcej informacji o promocjach na stronie: http://www.imperiumszkoleniowe.pl/pages/harmonogram.html.

Imperium Szkoleniowe
http://www.imperiumszkoleniowe.pl/
biuro@imperiumszkoleniowe.pl
Tel.: (22) 226 84 39

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Oferujemy komercyjne szkolenia otwarte w promocyjnych cenach szkoleń dofinansowanych.
Kalendarz JESIEŃ – ZIMA 2010
15 październik 2010 – Profesjonalna Prezentacja – 460PLN
18 październik 2010 – Twórcze Rozwiązywanie Problemów – 460PLN
25 październik 2010 – Trening Antystresowy – 460PLN
26 październik 2010 – Zarządzanie Czasem – 460PLN
8 listopad 2010 – „Szef to Zawód” Zarządzanie Zespołem – 460PLN
19 listopad 2010 – Praca w Zespole – 460PLN
26 listopad 2010 – Asertywność w Obsłudze Klienta – 460PLN
29 listopad 2010 – Rozwiązywanie Konfliktów – 460PLN
2 grudzień 2010 – Techniki Sprzedaży – Poziom Podstawowy – 460PLN
3 grudzień 2010 – Techniki Sprzedaży – Poziom Zaawansowany – 460PLN
13 grudzień 2010 – Telefoniczna Obsługa Klienta – 460PLN
14 grudzień 2010 – Profesjonalna Obsługa Klienta – 460PLN
Miejsce: Warszawa.
Więcej informacji i szczegółowe programy szkoleń: info@workdesign.com.pl
Zapraszam!
Grzegorz Maszkowski

Grzegorz Maszkowski Międzynarodowy
Trener Zarządzania,
Trener On-the-job
Sprz...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Ostatnie miejsca na szkoleniu dla trenerów „W co grają Uczestnicy szkoleń”!

Termin szkolenia: 27.09.2010r.

Wszystkich trenerów zainteresowanych rozwijaniem selektywnie wybranych kompetencji trenerskich zgodnie z zasadą "wąsko, ale głęboko" zapraszam na kolejną Jednodniówkę ORTB – jednodniowe szkolenie organizowane przez Ośrodek Rozwoju Trenerów Biznesu.

Na stronie spotkania, po lewej stronie jest opcja wybieram się. Wystarczy kliknąć, aby dołączyć ;)

Strona spotkania: http://www.goldenline.pl/spotkanie/w-co-graja-uczestni...

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zastosowanie Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach w Coachingu

Zapraszamy na niesamowity warsztat, w trakcie którego Każdy Coach będzie mógł poznać wachlarz nowych technik stosowanych dotychczas w Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach (z ang. SFBT Solution Focused Brief Therapy), a który z sukcesem i powodzeniem będzie można przenieść w świat coachingu.
Dzięki tym zajęciom Twój warsztat coacha stanie się bogatszy i głębszy…
Już teraz w wielu publikacjach spotyka się twierdzenie, że life coaching wręcz powinien być prowadzony w oparciu o terapię TSR.
My wierzymy, że także w świecie biznesu wiedza z zakresu terapii i psychologii jest użyteczna i potrzebna.

Tylko teraz dwudniowy warsztat: „Zastosowanie TSR w Coachingu”

w niewiarygodnie niskiej cenie 390 zł!!!

Przyjedź do Krakowa i w cieniu starych kamienic zdobądź solidny kawał użytecznej wiedzy!

W programie:

Podstawy historyczne i filozofia terapii TSR
Wybrane techniki charakterystyczne dla nurtu TSR
Praca w diadach- jak pracować z konfliktem w biznesie?
Rodzaje relacji terapeutycznych
Analiza przypadków- prezentacje nagrań z sesji

Termin:

2-3.10.2010

Prowadzący:

Olga Świderska HYPERLINK "http://www.olgaswiderska.pl" http://olgaswiderska.pl
Jakub Rozbicki HYPERLINK "http://www.coachingvertigo.com" http://coachingvertigo.com
- doświadczeni coachowie i terapeuci TSR z sukcesem i zadowoleniem łączący oba podejścia.

Zapisy:

Jakub Rozbicki
HYPERLINK "mailto:krozbicki@coachingvertigo.com" krozbicki@coachingvertigo.com

Czas trwania:
16 godzin szkoleniowych

Miejsce:
Kraków Śródmieście

Rezerwacje:
Zaliczkę w wysokości 100 zł proszę przesłać na konto z dopiskiem „TSR”

Jakub Rozbicki
Bank Handlowy
36 1030 0019 0109 8519 3844 0011
Z dopiskiem TSR.

Zapraszamy!!!

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszam do uczestnictwa w konferencji

Budownictwo Mieszkaniowe - Rynek na Zakręcie?
Termin : 18 listopada
Miejsce: Knowledge Village Warszawa

Na konferencji zostaną poruszone tematy związane z: rynkiem mieszkaniowym - analiza i prognozy (statystyki) na II półrocze 2010, zmianami tempa wzrostu budownictwa na przełomie 2010/2011, systemami finansowymi w sektorze mieszkaniowym, projektowaniem budowlanym, kształtowaniem poziomu cen oraz gwarancjami zapłaty.

W programie:
- Sytuacja w branży budowlanej - konsekwencje kryzysu
- Infrastrukturalne inwestycje publiczne i środki UE motorem koniunktury
- Czy i jak długo potrwa boom?
- Budownictwo mieszkaniowe - trwałe przyczyny stagnacji (podatkowe, finansowo-kredytowe, inne)
- Trendy na rynku nieruchomości - nowe programy mieszkaniowe
- Perspektywy rozwoju zaplecza budownictwa (materiały i usługi budowlane)
- Raport rynek budowlany kryzys czy szansa na rozwój
- Aktualna sytuacja w polskim budownictwie
- Prognozy na 2011 i dalej

19 listopada zapraszamy do udziału w praktycznych warsztatach
-Jak pozyskać dotacje unijne w ramach projektu Infrastruktura i środowisko

Szczegóły pod adresem http://budownictwo.nf.pl/

Zadzwoń i zarezerwuj miejsce!
Marcin Piotrowski
022 314 14 16
marcin.piotrowski@nf.plMarcin P. edytował(a) ten post dnia 06.10.10 o godzinie 10:31

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Grupowe formy pomocy - organizowanie i prowadzenie grup wsparcia i terapii grupowej

W dniach 02-03.10.2010 Dolnośląskie Centrum Psychoterapii zaprasza na szkolenie pt."Grupowe formy pomocy - organizowanie i prowadzenie grup wsparcia i terapii grupowej". Podczas szkolenia omówione zostaną podstawowe zasady pracy z grupą, czynniki leczące w terapii grupowej, nabór do grupy (przeciwskazania), trudności w prowadzeniu grup, proces grupowy, współpraca z koterapeutą, grupa wsparcia – charakterystyka, grupa terapeutyczna – charakterystyka.

Adresaci:
Psychologowie, pedagodzy, pracownicy pomocy społecznej, nauczyciele, terapeuci uzależnień, terapeuci zajęciowi, studenci psychologii, pedagogiki, resocjalizacji i innych kierunków społecznych, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę dotyczącej profesjonalnej pomocy i pracy z grupą.

Tematyka:

1. Tworzenie grupy.
2. Dobór pacjentów do grupy.
3. Proces grupowy.
4. Czynniki leczące w grupie.
5. Normy grupowe.
6. Trudni klienci.
7. Współpraca prowadzących.
8. Grupa wsparcia a grupa terapeutyczna.

Koszt: 400 zł

Zgłoszenia:
Zgłoszenia przyjmowane są do 30.09.2010 lub do wyczerpania miejsc. W celu zgłoszenia się na szkolenie prosimy o wypełnienie zgłoszenia on-line na http://dcp.wroclaw.pl lub czytelne wypełnienie Karty zgłoszenia uczestnictwa, która znajduje się na stronie http://dcp.wroclaw.pl (w formacie WORD lub PDF) i przesłanie do DCP faxem. +48 71 332 36 70 lub e-mailem na adres: szkolenia@dcp.wroclaw.pl.

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

MOWY MOTYWACYJNE już 15 października.

Szczegóły TUTAJ
Dołącz do nas na GL - TUTAJ

Zapraszam serdecznie,
BM
Marta S.

Marta S. psycholog, socjolog

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Witam,

mam przyjemność zaprosić Państwa do udziału w szkoleniu "Social media w komunikacji sektora farmaceutycznego i medycznego z otoczeniem".

Obrazek

Cel i opis szkolenia:
Szkolenie ma na celu prezentację wiedzy i praktycznych wskazówek z zakresu wykorzystania social media w budowaniu i realizacji efektywnych projektów komunikacyjnych wpływających na jakość dialogu firm z konsumentami, pracownikami. Firmy farmaceutyczne w głównym stopniu kształtują swoją pozycję na rynku poprzez wykorzystanie tradycyjnych działań marketingowych. Ewolucja nowych technologii, dostępność narzędzi wirtualnych umożliwia prowadzenie działań komunikacyjnych przy użyciu nowych kanałów informacyjnych. Szkolenie ma na celu przedstawienie social media, jako możliwości do prowadzenia skutecznego dialogi z odbiorcami.

Zakres tematyczny:
Marketing internetowy - tradycja czy nowoczesność?
Marketing internetowy w kontekście prowadzenia działań komunikacyjnych;
Różnica w wykorzystaniu nośników informacji w przeszłości i obecnie.
• Czym są social media i jak je wykorzystać w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej?
• Różnice pomiędzy mass media a social media.
• Monitorowanie rozmów klientów i wyciąganie wniosków.
• Narzędzia social media, a skuteczność komunikacji.
• Wykorzystanie narzędzi social media do budowania wizerunku firmy.
• Social media - źródło kryzysu w firmie.
• Jak prawo odnosi się do działań prowadzonych w internecie przez instytucje państwowe w obszarze zdrowia publicznego i firmy budujące sektor farmaceutyczny?

Prelegenci:

Obrazek
Iwona Kubicz - Associate, Head of Strategy&Development Department
Członek International Public Relations Association i juror w konkursie IPRA Golden World Awards w kategorii komunikacja w kryzysie i Public Affairs and Lobbing. Specjalizuje się w projektach z zakresu Corporate PR i zarządzania kryzysowego. Nadzorowała procesy komunikacyjne poprzedzające prywatyzację spółek z sektora energetycznego m.in. Energa. W On Board PR koordynowała projekty realizowane dla firm takich jak: TEVA, Zentiva, Adamed, Europalnt oraz projektów wspierających rozwój R&D w Polsce m.in. dla Polskiej Platformy Technologicznej Innowacyjnej Medycyny. Swoje doświadczenie w On Board zdobywała prowadząc projekty z wielu obszarów komunikacji od audytów komunikacyjnych i Internal PR po kampanie public relations i zarządzanie komunikacją w kryzysie dla m.in. takich firm jak: markety OBI, HBO, Hallmark Channel. Jest autorką licznych publikacji na łamach pism marketingowych oraz wydawnictw akademickich. Pracowała w działach PR takich firm, jak: TUiR Warta S.A., VIVA Art Music. Poza pracą w On Board PR prowadziła zajęcia w Instytucie Dziennikarstwa UW na specjalizacji Marketing Medialny i Public Relations. Doktorantka w Zakładzie Komunikacji Społecznej i Public Relations Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła studia z zakresu organizacji i zarządzania oraz studia dziennikarskie na UW.

Obrazek
Ewa Marczyk-Chłopecka - Head of Department, Pharmaceuticals, Biotechnology and Medical Market
Zarządza działem obsługującym klientów z sektora farmaceutycznego. Jest Absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego ze specjalizacją Public Relations i Media Marketing oraz London School of Public Relations, obecnie studiuje Zarządzanie Projektami na SGH. Z branżą public relations związana jest od ponad 5 lat. Specjalizuje się w projektach z dziedziny Healthcare oraz FMCG. Obecnie koordynuje realizację projektów PR dla firmy farmaceutycznej: Zentiva, Adamed i Fresenius Kabi Polska. Realizowała strategie komunikacyjne dla takich Klientów, jak: Teva, OPDF, Europlant PhytoPharm, Blau Farma i UCB Pharma oraz Unilever (marka Flora), Grupa Żywiec (marka Żywiec). We współpracy z towarzystwami medycznymi i lekarskimi prowadziła następujące projekty w obszarze Healthcare: Polskie Towarzystwo Psychiatryczne - Ogólnopolski Program Zmiany Postaw Wobec Psychiatrii "Odnaleźć siebie", Polskie Towarzystwo Kardiologiczne - "Serce na nowo", Polskie Towarzystwo Epileptologiczne - "Pomagaj bez obaw", Klinika Zaburzeń Snu "Dobrze śpij - aktywnie żyj", Unia Farmaceutów - Właścicieli Aptek - "Bezpieczne stosowanie leków". Realizowane przez nią kampanie były wielokrotnie nagradzane, w tym m.in.: IPRA Golden World Award w kat. Public Affairs oraz w kat. Healthcare, Magellan Award w kat. Corporate/Organizational Communication.

Obrazek
dr Jacek Wędrowski - Partner, Szef zespołu "life science", Radca Prawny
Posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie zawodowe. Przed dołączeniem do Bird & Bird pełnił funkcję Corporate International Counsel w RJR/JTInternational (Genewa) i Baxter AG (Zurych). Był doradcą prawnym międzynarodowych transakcji o zasięgu globalnym zawieranych poza Polską, w tym m.in. w USA, Szwajcarii, Holandii, Wielkiej Brytanii i Japonii. Jacek Wędrowski wykładał na University of California w Los Angeles; wykłada na studiach MBA w Wyższej Szkole Handlu i Finansów Międzynarodowych im. Fryderyka Skarbka w Warszawie. Publikował artykuły w periodykach: Studia Północnoamerykańskie PAN i Ruch Ekonomiczny, Prawniczy i Socjologiczny. Jest autorem książek o prawie międzynarodowym, które ukazały się nakładem wydawnictwa PAN, PWN i Ossolineum. Główne specjalizacje Jacka Wędrowskiego obejmują: prawo farmaceutyczne i medyczne, korporacyjne, energetyczne, fuzji i przejęć oraz kontraktowe. Włada biegle językiem polskim, angielskim, duńskim i rosyjskim, zna francuski i niemiecki.

Cena: 1 390 zł brutto

Termin i miejsce najbliższego szkolenia:
4 października 2010 – Warszawa, Hotel InterContinental, ul. Emilii Plater 49

Koordynator Projektu:
Emilia Jasiak
tel. 32 258 15 90 w.76
tel. kom. 510 280 615
email: e.jasiak@ckl.pl

Formularz zgłoszeniowy
Więcej informacji o szkoleniu

Organizator:

Obrazek


Partnerzy merytoryczni:

Obrazek


Obrazek


Partnerzy medialni:

Obrazek


Obrazek


Pozdrawiam serdecznie mając nadzieję, że temat będzie dla Państwa interesujący,
Marta Suska-Jach
specjalista ds. szkoleń
Centrum Kreowania Liderów S.A.
Maciej W.

Maciej W. Pełne CV, opis
doświadczenia
projektowe i
referencje dost...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Szanowni Państwo,

serdecznie zapraszam do uczestnictwa w wydarzeniu Sklep Internetowy w Praktyce, które odbędzie się 27 października 2010 w Knowledge Village w Warszawie.

Spotkanie poprowadzimy w formie praktycznych warsztatów a zagadnienia prezentowane przez znakomitych ekspertów dotyczą:

* Wzrostu sprzedaży w sklepie internetowym,
* Najbardziej efektywnych narzędzi i serwisów sprzedaży,
* Generowania pomysłów i rozwoju firmy.

Dzięki metodom pozycjonowania, promocji jak i stworzeniu przejrzyści proponowanych usług będą mieli Państwo możliwość poznania alternatywnych modeli prowadzenia e-sklepu oraz optymalizacji Państwa działań.

Warsztaty poprowadzą eksperci branży:

* Pan Tomasz Karwatka - IDEACTO
* Pan Krzysztof Bartnik - eKomercyjnie.pl
* Pan Nikodem Krajewski - PROMORING

Zapraszam do odwiedzenia strony warsztatów: http://e-sklep.nf.pl

Cena regularna uczestnictwa w warsztatach wynosi 950 zł / os + 22% VAT
Do 30 września 2010 obowiązuje rabat 25% > 712,50 zł/os. +22% VAT
Do 15 października 2010 obowiązuje rabat 15% > 807 zł/os. +22% VAT

W załączeniu przesyłam Państwu program warsztatu wraz z formularzem zgłoszeniowym.

W przypadku pytań zapraszam do kontaktu!

Maciej Wroński
22 314 14 93 // 509-045-866
maciej.wronski@nf.plMaciej Wroński edytował(a) ten post dnia 27.09.10 o godzinie 11:51
Małorzata Kurek

Małorzata Kurek Asystent Managera HR
ds.
administracyjnych,
Unlimited Gro...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

KURS SAMOKONTROLI UMYSŁU METODĄ SILVY - LUBLIN / RADOM

Jesień to czas powrotu do codziennych zajęć i podejmowania ważnych decyzji. Pogodny wakacyjny nastrój może trwać przez cały rok, wystarczy tylko zainwestować w siebie !

Jeśli na co dzień :

Żyjesz w stresie?
Masz trudności w osiąganiu swoich celów?
Chcesz szybko i efektywnie przyswajać wiedzę, myśleć pozytywnie, poprawić swoją pamięć oraz opanować swój stres i niepokój?

Nie zmienimy Twojej rzeczywistości, ale jesteśmy w stanie zmienić to w jaki sposób ją postrzegasz!!!


Wykładamy w 109 państwach, w 32 językach, mamy już 12 000 000 absolwentów na świecie!!!

Nie czekaj! Zapisy na kurs w RADOMIU (26-28 listopada 2010r.) oraz w LUBLINIE (10-12 grudzień 2010) już trwają!
Liczba miejsc ograniczona.

Organizator: Unlimited Group Polska
tel. 795 894 516
e-mail. silva@unlimitedgroup.pl
wykłada: Marian Jeżewski

więcej informacji:
Więcej na:
http://www.unlimitedcs.pl/szkolenia-dla-klientow-indyw...

Koniecznie zobacz także: http://sdc.biz.pl

http://www.facebook.com/pages/METODA-SILVY-po-kursie/1...Małorzata Kurek edytował(a) ten post dnia 15.10.10 o godzinie 15:50
Olga  Kincel-Piórkowsk a

Olga
Kincel-Piórkowsk
a
psychoterapeuta,
trener, Gabinet
Psychoterapii
Gestalt, I...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Dzień dobry. Po krótkiej przerwie w Katowicach rusza Festiwal Progressteron, rozwojowy festiwal dla kobiet (i troszeczkę dla mężczyzn:), 70 warsztatów, z przeróżnych dziedzin. Głównie psychoedukacyjne, ale także sporo plastycznych, medycyna chińska, jogi, warsztaty fotograficzne, tańce, malowanie henną, będzie można także (uwaga:) fachowo dopasować biustonosz do kształtu i rozmiaru piersi!:)
Jestem organizatorką festiwalu, serdecznie zapraszam, 15 - 17 i 23 - 24 października, dojrzewalnia.pl
Olga Kincel

p.s. szukam wolontariuszek do pomocy przy organizacji festiwalu, w zamian oferuję bezpłatne wejścia na warsztaty
Jacek Wygocki

Jacek Wygocki Sales
Manager/Trener/Coach

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek


Zapraszamy wszystkich chętnych do podnoszenia swoich umiejętności sprzedażowych na szkolenia organizowane przez firmę SDM Team HR Advisors:
1. "Trudne sytuacje w obsłudze Klienta" 03.10.2010
2. "Telesprzedaż - sztuka słowa i głosu, czyli jak sprzedawać przez telefon" 08-09.10.2010
3. "Czasorozciągiwacz - jak efektywnie zarządzać czasem" 16.10.2010
4. "Skuteczny kierownik. Sztuka bycia szefem" 22-23.10.2010
5. "Rozmowa handlowa" 06.11.2010

Zapraszamy serdecznie do zapoznania się z pozostałą naszą ofertą zamieszczoną na naszej stronie:
http://www.sdm-hr.pl
http://www.e-ph.com.pl


Obrazek

Następna dyskusja:

Szkolenia i konferencje HR ...




Wyślij zaproszenie do