Witold W.

Witold W. komunikacja
marketingowa

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Polski Instytut Biznesu oraz Collect Consulting zapraszają do udziału w specjalistycznej prezentacji poświęconej optymalizacji kosztów i budżetowania w prowadzeniu działalności gospodarczej.

Spotkanie z naszymi ekspertami odbędzie się 15 września 2010 w sali konferencyjnej Parku Naukowo-Technologicznego Euro-Centrum w Katowicach (ul. Ligocka 103 - budynek nr 3). W jego trakcie uczestnicy będą mogli dokonać zapisów do udziału w projekcie optymalizacji kosztów, w całości finansowanym z Europejskiego Funduszu Społecznego.

Początek prezentacji o godzinie 12.30.

Ze względu na ograniczoną ilość miejsc prosimy o potwierdzenie uczestnictwa:
- mailowo - w.wolny@collect.pl
- telefonicznie 32 203 20 53 w. 24.

W przypadku pytań proszę o kontakt, chętnie udzielę dodatkowych informacji.
Izabella Przywojska (Kapuściak)

Izabella Przywojska
(Kapuściak)
organizacja szkoleń
„od A do Z"

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

SAVOIR VIVRE W BIZNESIE
14.09.2010 r. , godz.: 9:00-17:00 , Warszawa

Dzięki temu szkoleniu będziesz mógł:
- zwiększyć skuteczność komunikacji poprzez mowę ciała,
- budować swój wizerunek jako wysokiej klasy profesjonalista,
- sprawiać by inni chętnie robili interesy właśnie z Tobą, bo będzie to dla nich łatwe i przyjemne.

Szkolenie odpowiada na pytania:
- jak sprawić by pierwsze wrażenie przełożyło się na skuteczne, biznesowe znajomości?
- jak właściwie ubierać się do pracy?
- jak kreować własny wizerunek odpowiednio do typu urody, sylwetki i celu jaki chce się osiągnąć?
- jaki makijaż dobrać do stroju i sytuacji biznesowej?
- w jaki sposób prowadzić profesjonalną korespondencję?
- jak skutecznie radzić sobie z etykietą w biznesie?

Zajęcia będą prowadzone metodą warsztatową.
W trakcie szkolenia odbędzie się profesjonalny pokaz wizażu.
Uczestnicy otrzymają na zakończenie zajęć prezenty w postaci zestawu kosmetyków do makijażu marki PAESE (http://paese.pl)

Zagadnienia realizowane na szkoleniu:

1. Pierwsze kroki do trwałych znajomości:
- wywieranie dobrego pierwszego wrażenia,
- kto, kogo i kiedy przedstawia,
- sposoby witania się z partnerem biznesowym,
- radzenie sobie z gafą towarzyską,
- kiedy i za co przepraszać,
- zręczność w posługiwaniu się nazwiskami,
- właściwe zwracanie się do innych w biznesie,
- wymiana wizytówek.

2. Profesjonalny wizerunek:
- dobór stroju do okazji,
- zasady dotyczące profesjonalnego wykonania makijażu,
- zasady dotyczące stroju w biznesie,
- dobór dodatków i akcesoriów,
- rodzaje ubiorów w kontaktach biznesowych,

3. Prowadzenie korespondencji:
- dbałość o poprawność językową,
- estetyczny wygląd dokumentu,
- „ludzka twarz” e-maila,
- prawidłowe redagowanie nagłówka,
- używanie tytułów,
- potwierdzenie korespondencji wysłanej,
- zwiększanie efektowności e-maila,
- „przykazania” e-mailowe,
- zasady grzeczności w poczcie elektronicznej,
- wysyłanie podziękowania e-mailem,

4. Wywieranie dobrego wrażenia przez telefon:
- etykieta w rozmowach telefonicznych,
- unikanie telefonicznych faux pas,
- maniery w użytkowaniu telefonu komórkowego,
- korzystanie z poczty głosowej,
- pierwsze wrażenie przez telefon,
- telefoniczna rozmowa z uśmiechem,

5. Savoir vivre w biurze:
- zasady grzeczności,
- szanowanie czasu pracy,
- radzenie sobie z „natrętami”,
- organizacja stanowiska pracy,
- poczucie humoru w biurze,

6. Etykieta podczas spotkań biznesowych:
- czas przybycia na spotkanie,
- kontrolowanie czasu i tematyki spotkania,
- radzenie sobie z napastliwymi dyskutantami,
- kiedy mówić a kiedy milczeć,
- jak rozpocząć i jak zakończyć spotkanie,
- informowanie o przerwie.

7. Odnaleźć się w nietypowych okolicznościach w relacjach biznesowych.

Koszt szkolenia:
Cena szkolenia objęta jest promocja i wynosi: 980 zł - pierwsza zgłoszona osoba z firmy, 1 zł - druga zgłoszona osoba z firmy

KONTAKT
Izabella Kapuściak
Kierownik Działu Szkoleń
tel.: 022 720 27 32
e-mail: izabella.kapusciak@alfianco.pl
Marta  Okupińska-Oborsk a

Marta
Okupińska-Oborsk
a
konferencje,
szkolenia, fundusze
unijne

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Instytut Nowych Technologii zaprasza do udziału w II Ogólnopolskiej Konferencji „Przyszłość administracji - E-urząd”
Konferencja odbędzie się 19 października 2010 r. w Łodzi.

Patronat Honorowy: Marszałek Województwa Łódzkiego, Wojewoda Łódzki, Prezydent Miasta Łodzi

Patronat Medialny: Radio Łódź, Gazeta Samorządu i Administracji

Internetowy Patronat Medialny: portal Stepstone

Miejsce: Aula Główna Społecznej Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania w Łodzi

Udział w konferencji dla uczestników jest bezpłatny.

Osoby oraz urzędy i firmy zainteresowane współpracą lub udziałem proszę o kontakt
Marta Okupińska
okupinska@newtechlodz.com
tel. 42 632 27 20
http://www.newtechlodz.com
Dawid Dębski

Dawid Dębski Instructor &
Training Manager,
Partner Polskiej
Izby Tury...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Po raz kolejny POLSKA IZBA TURYSTYKI ODDZIAŁ ŁÓDZKI zaprasza na szkolenia przygotowujące do pracy w charakterze animatora w turystyce.

To niepowtarzalna okazja by zdobyć nowe kwalifikacje, oraz poznać, wspaniałych ludzi o podobnych zainteresowaniach.

Biorąc udział w naszym Kursie poznasz metody animacji, nauczysz się ciekawych gier i zabaw, oraz przekonasz się jak sprawić by każdy Twój występ był wyjątkowy i niepowtarzalny. Ponadto dowiesz się jak budować właściwe relacje z grupą oraz jak planować i organizować jej czas wolny. Wszystkie zajęcia prowadzone są przez doświadczonych wykładowców, trenerów i animatorów, co gwarantuje Ci profesjonalne przygotowanie do najlepszej pracy pod słońcem. Kończąc nasz kurs masz pewność, że wiadomość o Twoich uprawnieniach dotrze do wszystkich członków największej ogólnopolskiej organizacji turystycznej zrzeszonej w Europejskiej Organizacji Związków Biur Podróży Unii Europejskiej (ECTAA).

Czas trwania kursu:
Kurs trwa 18 godzin dydaktycznych realizowanych w ciągu 2 dni po 9 godzin.

Edycja I → Warszawa → 15 – 16 października 2010

Edycja II → Poznań → 23 – 24 października 2010

Edycja III → Kraków → 6 – 7 listopada 2010

Edycja IV → Łódź → 20 – 21 listopada 2010

Edycja V → Wrocław → 27 – 28 listopada 2010

Edycja VI → Katowice → 4 – 5 grudnia 2010

Edycja VII → Rzeszów → 11 – 12 grudnia 2010

Najniższa cena w POLSCE - jedyne 295,00 PLN

Jak dotąd przygotowaliśmy ponad 100 animatorów.
Wielu z nich, już w te wakacje, podjęło pracę w najlepszych hotelach w Azji, Europie i Afryce.

Nie czekaj aż inni Cię wyprzedzą. Ilość miejsc na szkoleniach jest ograniczona!

Korzyści z uczestniczenia w kursie:
- gotowe scenariusze gier, zabaw i zajęć animacyjnych dla każdego uczestnika,
- przygotowanie praktyczne i teoretyczne z zakresu animacji,
- wiedza z zakresu podstawy organizacji i planowania czasu wolnego,
- znajomość techniki PR w pracy animatora.

Cena kursu zawiera:
- 18 godzin dydaktycznych ze specjalistami od czasu wolnego i animacji
- certyfikat Polskiej Izby Turystyki
- skrypt z zajęć
- podręcznik z propozycjami gier i zabaw
- materiały szkoleniowe

Najlepsza Kadra - Najniższa Cena

Bezpłatny Certyfikat w języku angielskim - Propozycje pracy

Więcej informacji, program, formularz zgłoszeniowy i regulamin dostępne u Koordynatora Kursu:

Dawid Dębski
======================
Polska Izba Turystyki
Oddział Łódzki w Łodzi
90-423 Łódź
ul. Piotrkowska 87
tel. +48 663-261-848
e-mail: animator.pit@o2.pl

pitlodz.pl
pit.org.pl
Barbara Ligocka

Barbara Ligocka Menager Szkoleń
Stageman Polska

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Witam!
Zapraszam do udziału w jedynym szkoleniu prowadzonym przez autora książki "Animacja Czasu Wolnego..." - Jakuba B. Bączka!

Szkolenie popularne w całej Polsce, które jest nie tylko nauką przez świetną zabawę, ale też szansą na zdobycie atrakcyjnej pracy nad morzem, uczenie się języków i nabywanie wartościowych kontaktów na świecie. Ogromna popularność, charyzmatyczny prowadzący i duża dawka wiedzy o organizacji czasu wolnego!

Szkolenie dostarczyć ma wszelkich informacji i umiejętności, które są niezbędne w pracy Animatora Czasu Wolnego. Praca ta nie jest łatwa i wymaga wielu umiejętności praktycznych. O tych umiejętnościach dowiesz się właśnie na szkoleniu.

Największą zaletą szkolenia są gotowe scenariusze gier, zabaw i zajęć animacyjnych, które można używać praktycznie wszędzie.

Szkolenie ma charakter praktyczny – dowiesz się więc, co robić jako Animator w rzeczywistych sytuacjach. Będzie dużo ćwiczeń, gier, zabaw, scenek i umiejętności! Wszystko w odniesieniu do prawdziwej pracy animacyjnej.
Nasi Trenerzy*:

Jakub B. Bączek - najpopularniejszy w Polsce szkoleniowiec animatorów czasu wolnego, autor książki "Animacja czasu wolnego" oraz wielu innych publikacji z tego tematu. Z wykształcenia jest mgr pedagogiki, wychowania fizycznego i pracownikiem socjalnym, ale swoje życie związał z psychologią i animacją czasu wolnego. Na co dzień wykłada w trzech śląskich uczelniach i prowadzi szkolenia na terenie całej Europy. Na jego zajęcia zjeżdżają się kursanci ze wszystkich zakątków kontynentu,a jego książki rozchodzą się w błyskawicznym tempie. Jakub B. Bączek był animatorem w takich miejscach jak Majorka, Szwajcaria, Niemcy, Kreta, Tunezja czy Jamajka. Później pracował jako manager animacji w największych polskich firmach turystycznych. Współpracował z takimi markami jak TVN, Radio Zet, Happy Events czy Neckermann Polska, Pro-Staff Polska, obecnie związany jest z Firmą STAGEMAN POLSKA. Porozumiewa się ze swoimi kursantami w siedmiu językach. Swoje szkolenia prowadzi z pasją i pełnym zaangażowaniem - oprócz wiedzy i doświadczenia przekazuje swoim kursantom sporo energii i inspiracji do samodzielnej pracy.

lub

Paweł Cieślak - absolwent Politologii o specjalności Media i Komunikowanie Społeczne. Najzdolniejszy uczeń Jakuba B. Bączka - guru polskiej animacji czasu wolnego. Od 4 lat zajmuje się animacją i pedagogiką zabawy w kraju, a także za granicą. Podczas pobytu w Polsce poza kontraktami zagranicznymi, realizuje swoje umiejętności animatorskie w trakcie eventów dla znanych polskich firm. Jego specjalnością jest animacja dziecięca oraz wieczorna, a także konferansjerka. Dzięki ogromnemu doświadczeniu i pasji, prowadzi szkolenia z zakresu Pedagogiki zabawy. Może podzielić się swoją wiedzą na temat tej subdyscypliny Pedagogiki. Na co dzień zajmuje się organizacją szkoleń zamkniętych oraz otwartych, przede wszystkim na terenie Śląska. Gra w siatkówkę. Na swoim koncie ma kilka zorganizowanych pokazów mody.

* Szkolenie poprowadzi jeden z wymienionych Trenerów, który będzie dyspozycyjny w danym terminie. Każdy z Trenerów zapewnia jednak najwyższy poziom szkolenia z uwagi na swoje doświadczenie!
Program:

1. Animacja czasu wolnego - wprowadzenie teoretyczne
1.1. Czym jest animacja?
1.2. Kto to jest animator i jakie powinien mieć cechy?
1.3. Ile zarabia animator?
1.4. Gdzie powinien szukać pracy?
1.5. Jakie są prawa i obowiązki animatora?
1.6. Jakie są funkcje animacji?
1.7. Jakie są typy animatorów?
1.8. Jak wygląda dzienny program animacyjny?
1.9. Czym różni się praca w Polsce od pracy za granicą?

2. Animacja sportowa
2.1. Jak zaplanować zajęcia sportowe?
2.2. Jak przygotować zajęcia sportowe?
2.3. Jak przeprowadzić zajęcia sportowe?
2.4. Jakie są najpopularniejsze sporty w animacji?
2.5. Jak sędziować sporty animacyjne?
2.6. Jak zachować się w przypadku kontuzji?
2.7. Jak podzielić turystów na drużyny?
2.8. Jak zabezpieczać teren i sprzęt sportowy?
2.9. Jak zachęcić do wysiłku?

3. PR w pracy animatora czasu wolnego
3.1. Co to jest PR?
3.2. Jak zastosować PR w animacji?
3.3. Jak prowadzić relację z gośćmi hotelu?
3.4. Jak prowadzić relacje z obsługą hotelową?
3.5. Jak prezentować program animacyjny?

4. Autoprezentacja – warsztaty
4.1. Jak się ubrać do pracy?
4.2. Jak się zachowywać w pracy?
4.3. Jak korzystać z mowy ciała?
4.4. Jak mówić do turystów?
4.5. Jak zachować się na scenie?
4.6. Jak trzymać mikrofon?
4.7. Jak zapraszać do animacji?
4.8. Na co turyści zwracają uwagę?
4.9. Jak radzić sobie z obcymi językami?

5. Animacja dzieci i młodzieży
5.1. Jakie są cechy dzieci?
5.2. Jak przeprowadzić zajęcia z dziećmi?
5.3. Jak przekonać dzieci do siebie?
5.4. Jak mówić do dzieci?
5.5. Jak zadbać o bezpieczeństwo dzieci?
5.6. Jak radzić sobie z „trudnymi” grupami?
5.7. Co należy do Twoich obowiązków?
5.8. Jak prowadzić zajęcia z młodzieżą?
5.9. Jak zachęcić młodzież do udziału w zajęciach?

6. Trening antystresowy w zawodzie animatora
6.1. Co to jest stres?
6.2. Jakie są objawy stresu?
6.3. Jak walczyć ze stresem?
6.4. Jak w pracy animatora radzić sobie z tęsknotą i trudnymi klientami?

Patronat merytoryczny: POLSKA IZBA TURYSTYKI
Patronat medialny: DZIENNIK TURYSTYCZNY

Cena: 305 zł
W cenę wliczone jest:

a) 16 godzin z doświadczonym Trenerem Animatorów
b) materiały szkoleniowe
c) certyfikat ukończenia szkolenia
d) książka „Animacja czasu wolnego”
e) propozycja pracy w animacji!!!


Korzyści z ukończenia szkolenia:
- poznasz prawa rządzące zajęciami animacyjnymi z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi;
- otrzymasz gotowe scenariusze zajęć animacyjnych na każdą okazję;
- zobaczysz wiele przykładów gier i zabaw do zastosowania w animacji (weźmiesz w nich udział);
- zrozumiesz psychologiczne mechanizmy postępowania ludzi podczas gier i zabaw;
- poznasz nowych, kreatywnych ludzi;
- dowiesz się jak budować autorytet i prowadzić zajęcia z grupami;
- poznasz najważniejsze zasady konferansjerki;
- będziesz mieć szanse na podpisanie umowy z Firmami Animacyjnymi (dla zainteresowanych oferta pracy!).
Najbliższe szkolenia:

- Warszawa: 18 - 19 września
- Poznań: 16 - 17 października
- Wrocław: 27 - 28 listopada

Więcej pod mailem szkolenia@stageman.pl i na http://stageman.pl
Łukasz Matuszewski

Łukasz Matuszewski Dyrektor
Zarządzający -
Edukey &
TwojaEuropa.pl

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zapraszam na najbliższe szkolenia organizowane przez Edukey w Łodzi:
1. Procedura udostępniania i przetwarzania oraz ochrona informacji stanowiących tajemnicę państwową i służbową - 21.09.2010r. Agenda szkolenia oraz zapisy dostępne są TUTAJ
2. Zmiany systemowe w prawie zamówień publicznych - 22.09.2010r. Agenda szkolenia oraz zapisy dostępne są TUTAJ

Zachęcam również do zapoznania się z pozostałą naszą ofertą dostępną na stronie www.edukey.pl
Dawid Dębski

Dawid Dębski Instructor &
Training Manager,
Partner Polskiej
Izby Tury...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Jedyne szkolenia w pełni organizowane przez Polska Izbę Turystyki !!!
Tylko u nas dostaniasz zaświadczenie potwierdzone przez Europejską Organizację Związków Biur Podróży Unii Europejskiej (ECTAA)

Po raz kolejny POLSKA IZBA TURYSTYKI ODDZIAŁ ŁÓDZKI zaprasza na szkolenia przygotowujące do pracy w charakterze animatora w turystyce.

To niepowtarzalna okazja by zdobyć nowe kwalifikacje, oraz poznać, wspaniałych ludzi o podobnych zainteresowaniach.

Biorąc udział w naszym Kursie poznasz metody animacji, nauczysz się ciekawych gier i zabaw, oraz przekonasz się jak sprawić by każdy Twój występ był wyjątkowy i niepowtarzalny. Ponadto dowiesz się jak budować właściwe relacje z grupą oraz jak planować i organizować jej czas wolny. Wszystkie zajęcia prowadzone są przez doświadczonych wykładowców, trenerów i animatorów, co gwarantuje Ci profesjonalne przygotowanie do najlepszej pracy pod słońcem. Kończąc nasz kurs masz pewność, że wiadomość o Twoich uprawnieniach dotrze do wszystkich członków największej ogólnopolskiej organizacji turystycznej zrzeszonej w Europejskiej Organizacji Związków Biur Podróży Unii Europejskiej (ECTAA).

Czas trwania kursu:
Kurs trwa 18 godzin dydaktycznych realizowanych w ciągu 2 dni po 9 godzin.

Edycja I → Warszawa → 15 – 16 października 2010

Edycja II → Poznań → 23 – 24 października 2010

Edycja III → Kraków → 6 – 7 listopada 2010

Edycja IV → Łódź → 20 – 21 listopada 2010

Edycja V → Wrocław → 27 – 28 listopada 2010

Edycja VI → Katowice → 4 – 5 grudnia 2010

Edycja VII → Rzeszów → 11 – 12 grudnia 2010

Najniższa cena w POLSCE - jedyne 295,00 PLN

Jak dotąd przygotowaliśmy ponad 100 animatorów.
Wielu z nich, już w te wakacje, podjęło pracę w najlepszych hotelach w Azji, Europie i Afryce.

Nie czekaj aż inni Cię wyprzedzą. Ilość miejsc na szkoleniach jest ograniczona!

Korzyści z uczestniczenia w kursie:
- gotowe scenariusze gier, zabaw i zajęć animacyjnych dla każdego uczestnika,
- przygotowanie praktyczne i teoretyczne z zakresu animacji,
- wiedza z zakresu podstawy organizacji i planowania czasu wolnego,
- znajomość techniki PR w pracy animatora.

Cena kursu zawiera:
- 18 godzin dydaktycznych ze specjalistami od czasu wolnego i animacji
- certyfikat Polskiej Izby Turystyki
- skrypt z zajęć
- podręcznik z propozycjami gier i zabaw
- materiały szkoleniowe

Najlepsza Kadra - Najniższa Cena

Bezpłatny Certyfikat w języku angielskim - Propozycje pracy

Więcej informacji, program, formularz zgłoszeniowy i regulamin dostępne u Koordynatora Kursu:

Dawid Dębski
======================
Polska Izba Turystyki
Oddział Łódzki w Łodzi
90-423 Łódź
ul. Piotrkowska 87
tel. +48 663-261-848
e-mail: animator.pit@o2.pl

pitlodz.pl
pit.org.plDawid Dębski edytował(a) ten post dnia 03.01.11 o godzinie 15:34

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Specjalistyczna Poradnia Psychologiczna zaprasza na kurs z zakresu "Psychografologii" !!

Kurs psychografologii obejmuje naukę analizy i interpretacji cech osobowościowych człowieka na podstawie charakteru pisma. Umiejętności grafologiczne wykorzystywane są między innymi w instytucjach państwowych i korporacjach celem weryfikacji cech osobowościowych kandydatów do pracy.
Szkolenie skierowane jest do:
- psychologów,
- studentów,
- pedagogów i nauczycieli,
- wszystkich, których zawód opiera się na bezpośrednim kontakcie z ludźmi

PROGRAM RAMOWY SZKOLENIA:
- psychografologia jako nauka,
- symbolika przestrzeni i symbolika pisma,
- nachylenie pisma, a dominanty osobowości,
- pismo, a cechy osobowości,
- sposoby łączenia liter jako informacja o charakterze, inteligencji człowieka,
- psychoanalityczny podział sfer pisma,
- interpretacja psychologiczna pisma,
- analiza podpisu,
- analiza zaburzeń osobowości i trudności życiowych w piśmie (próby
samobójcze, alkoholizm, depresja)
Termin kursu: 11 września
Wymiar czasowy: 8 godzin
Cena kursu: 200 zł
Miejsce: Warszawa

http://PORADNIACENTRUM.PL
Zgłoszenia prosimy kierować na adres: biuro@poradniacentrum.pl
lub telefonicznie pod numer: 692 277 128
Agnieszka Raczewska-Bieleń

Agnieszka Raczewska-Bieleń EQUILIBRIUM FINANCE,
Właściciel

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

AKADEMIA ŁOWCÓW BIZNESU, Wrocław - bezpłatne szkolenia dla przedsiębiorców i inwestorów

SECUS Wsparcie Biznesu Sp. z o.o. wraz z Partnerami zaprasza na bezpłatne szkolenia:

Dla przedsiębiorców
14 Września 2010, godz. 10:00-16:15
„JAK POZYSKAĆ INWESTORA I EFEKTYWNIE ROZWINĄĆ FIRMĘ?”

Finansowanie rozwoju przedsiębiorstwa i innowacyjnych pomysłów biznesowych

Tematyka szkolenia:
• Inwestycje Venture Capital i Aniołowie Biznesu
• Rynek kapitałowy dla MSP – NewConnect i Catalyst
• Zmiany organizacyjno-prawne w przedsiębiorstwie na drodze rozwoju
• Polityka informacyjna w rozwoju małych przedsiębiorstw

Dla inwestorów
15 Września 2010, godz. 14:00-18:00
„JAK ROZPOZNAĆ INWESTYCYJNĄ PERŁĘ?”

Inwestycje w MSP jako atrakcyjna forma pomnażania kapitału

Tematyka szkolenia:
• Korzyści inwestycji w MSP- Venture Capital i Aniołowie Biznesu
• Jak znaleźć i wybrać innowacyjny, perspektywiczny projekt
• Współpraca inwestora z przedsiębiorcą
• Weryfikacja prognoz finansowych i wycena małych, innowatorskich firm
• Umowa inwestycyjna

WROCŁAW, 14-15 WRZEŚNIA 2010 ROKU
Hotel HP Park Plaza****
ul. Drobnera 11-13, Wrocław

Agenda szkolenia i szczegółowe informacje dostępne na:
lowcybiznesu.pl

Dodatkowe informacje i rejestracja:
lowcybiznesu@secus.pl, Tel: +48 032/ 352 45 25, Fax: +48 032/ 352 45 36

Przedsięwzięcie realizowane pod Patronatem Honorowym Marszałka Województwa Dolnośląskiego, Marka Łapińskiego, a także Biura Rozwoju Gospodarczego Urzędu Miejskiego Wrocławia, w imieniu Prezydenta Miasta Wrocław, Rafała Dutkiewicza.Agnieszka Raczewska edytował(a) ten post dnia 06.09.10 o godzinie 11:38
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Wyjątkowo TREŚCIWE 2 dni szkoleniowe...


Obrazek

Szkolenie:
COPYWRITING W BIZNESIE - skuteczna sprzedaż za pomocą słów

- WARSZTATY

Dlaczego jedne słowa działają lepiej niż inne? Co zrobić, by dodać im mocy i zwiększyć skuteczność Twojego przekazu?

Dowiedz się i przećwicz:
* jak skutecznie sprzedawać i przekazywać informacje za pomocą słów,
* jak "podkręcić" komunikat bez zmieniania faktów,
* jak skutecznie używać liczb w tekstach reklamowych,
* jak stworzyć skuteczny nagłówek,
* jak napisać list biznesowy, tekst strony www, ulotki,
* jak zabrac się do pisania, podkreslać korzyści, stworzyć hierarchę informacji.

DLA KOGO TO SZKOLENIE?
• Pracownicy działów marketingu, promocji, PR, sprzedaży.
• Osoby odpowiedzialne za komunikację z otoczeniem biznesowym firmy (z inwestorami, klientami, mediami, dostawcami itp.).
• Przedsiębiorcy chcący zwiększyć efektywność komunikacji marketingowej swojej firmy.

PRZESŁANIE SZKOLENIA
Szkolenie NIE jest ukierunkowane na tworzenie "sztuki dla sztuki" lub tzw. "zgarnianie nagród na festiwalach reklamowych"! Mówimy o copywritingu/komunikacji ukierunkowanej na osiąganie celów (SPRZEDAŻ, budowanie relacji, budowanie wizerunku). Komunikat reklamowy przede wszystkim służy osiąganiu celów biznesowych, a nie spełnianiu "artystycznego ego” twórcy.

Jeśli jako copywriter uważasz, że pisanie ofert, BTL, marketing bezpośredni i skuteczność w ogóle - są poniżej Twoich ambicji - to stracisz swój "cenny" czas na tym szkoleniu.

PROWADZĄCY
Praktyk! Reklamowy "frontowiec". Doświadczony szkoleniowiec. Senior copywriter, projektant, właściciel firmy reklamowej...

INFO
Termin: 7-8.10.2010 (czw-pt).
Miejsce: Warszawa, Al. Niepodległości 177 (Ośrodek Art Decor).
Cena: 1390 zł brutto.
Rabaty: minus 100,00 zł dla drugiej osoby z tej samej firmy; minus 200,00 zł dla trzeciej itp. Np. cena dla drugiej osoby to 1290 zł, trzeciej 1190 zł itp.).
Czas: 2 dni szkoleniowe.
W cenie: udział w szkoleniu, materiały, certyfikat ukończenia, napoje, słodycze i lunch oraz dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (briefy, case study, przykłady it.).

Sprawdź więcej na http://autor.net.plAdrian T. edytował(a) ten post dnia 06.09.10 o godzinie 23:09
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Współpracuj z agencją efektywniej lub... bądź od niej niezależny!


Obrazek

Szkolenie:
GRAFIKA i DTP DLA DZIAŁU MARKETINGU

- WARSZTATY KOMPUTEROWE

Spady, krzywe, warstwy, cromalin, szparowanie... - te zwroty przestaną być dla Ciebie tajemnicą!

Koniec z długim czekaniem na drobne poprawki Twojej agencji reklamowej. Poznaj metody i narzędzia, dzięki którym samodzielnie poradzisz sobie z naniesieniem zmian w projekcie. Przystępnie i przyjaźnie wytłumaczone zagadnienia, które czasem przyprawiają marketingowca o ból głowy.

Każda godzina agencji reklamowej kosztuje. Bywa, że dość "słono". Chcesz obniżyć te koszty? Chcesz usprawnić współpracę z Twoją agencją? Wiedzieć i rozumieć, o czym oni w ogóle mówią? A może chcesz zyskać wiekszą niezależność od agencji? Potrafić samodzielnie przygotować efektywną publikację, ulotkę, materiały promocyjne...? Weź udział w TYM szkoleniu!


PROGRAM

PODSTAWY
• Po co mi grafika i DTP? Czyli poznaj byka, żebyś był dobrym torreadorem.
• Bitmapy i grafika wektorowa.
• Popularne rodzaje druku (offset, druk cyfrowy): objaśnienie jak to działa, zalety, ograniczenia
• CMYK, RGB, Greyscale, Pantone...
• Podstawy kompozycji i projektowania.
• Symbole, znaczenia, skojarzenia.
• Znaczenie kolorów, jak je wykorzystać w komunikacji marketingowej?
• Rozdzielczości obrazu, formaty papieru.
• Identyfikacja wizualna. Logo (logotyp, sygnet), księga CI. Omówienie + przykłady.
• Krzywe, spady, warstwy, szparowanie, twarda spacja,
• Łamy a kolumny, logo a logotyp - poznaj różnice.

PRAKTYKA!
• Corel Draw - sami projektujemy i przygotowujemy do druku publikację. Poznanie opcji i praca na programie Corel Draw.
• Photoshop - sami projektujemy i przygotowujemy do druku publikację. Poznanie opcji i praca na programie Photoshop.

PROWADZĄCY
Praktyk! Reklamowy "frontowiec". Doświadczony szkoleniowiec. Senior copywriter, projektant, właściciel firmy reklamowej...

INFO
Termin: 30.09 - 1.10 (czw-pt).
Miejsce: Warszawa, Al. Niepodległości 177 (Ośrodek Art Decor).
Cena: 1390 zł brutto.
Rabaty: minus 100,00 zł dla drugiej osoby z tej samej firmy; minus 200,00 zł dla trzeciej itp. Np. cena dla drugiej osoby to 1290 zł, trzeciej 1190 zł itp.).
Czas: 2 dni szkoleniowe.
W cenie: udział w szkoleniu, materiały, certyfikat ukończenia, napoje, słodycze i lunch oraz dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (briefy, case study, przykłady it.).

Sprawdź więcej na http://autor.net.plAdrian T. edytował(a) ten post dnia 06.09.10 o godzinie 23:09
Monika Goszczyńska

Monika Goszczyńska Promocja, Marketing,
PR

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

ZOSTAŃ PRAKTYKIEM NLP!

Już od 1 października rusza nowa edycja szkolenia PRAKTYK SZTUKI NLP organizowanego przez ACT Advanced Corporate Training na licencji The Society of NLP firmowanej przez współtwórcę NLP
dr. Richarda Bandlera!


CHCESZ ŻYĆ SZCZĘŚLIWIEJ?
PRAGNIESZ ŚWIADOMIE I Z ZADOWOLENIEM KSZTAŁTOWAĆ SWOJĄ PRZYSZŁOŚĆ?
MARZYSZ BY W PEŁNI KORZYSTAĆ ZE SWOICH UMIEJĘTNOŚCI?

Naucz się stosować NLP w praktyce!

• 12 dni szkoleniowych
• kameralna grupa
• licencjonowany trener Zbigniew Kieras
• dwie indywidualne sesje coachingowe

Do 10.09 specjalna oferta cenowa - 3 800zł (normalna cena 4 300 zł)

Zgłoś się na szkolenie już dziś! Aplikacje przyjmujemy tylko do 15 września!

Formularz zgłoszeniowy: http://tinyurl.com/Praktyk-NLP

Opinie uczestników szkolenia: http://tinyurl.com/uczestnicy

Więcej informacji: http://act.edu.pl/praktyk-sztuki-nlp.html
Edyta Gabryś

Edyta Gabryś International
Marketing Manager -
edyta@wyzwanie28dni.
pl

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

WYGRAJ 1 z 4 Darmowych biletów na jednodniowe szkolenie Core Trasformation!!

Zasady ? Proste!

Przeczytaj artykuł i skomentuj go na naszej stronie. Wśród "komentujących" rozlosujemy 4 bilety o wartości ponad 3000 PLN. Do dzieła!

Michał jako jedyny w Polsce ma bezpośredni kontrakt z twórcą C.T. - Coniare Andreas!

Artykuł i więcej informacji o szkoleniu znajdziesz na stronie: http://www.mentalway.pl

Pozdrawiam i do zobaczenia
Edyta Gabryś
Urszula Wójcik

Urszula Wójcik Marketing Manager,
Centrum Szkoleń
Podatkowych i
Księgowych

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zapraszam na szkolenie "Podatki dla menadżerów".

Celem szkolenia jest przybliżenie najistotniejszych aspektów podatkowych przydatnych w pracy menadżera.

Szkolenie podzielone jest na cztery podstawowe części:
1. polski system podatkowy – omówienie podatków w działalności gospodarczej
2. wynagrodzenie menadżerów – w tym metody optymalizacji wynagrodzenia
3. świadczenia na rzecz pracowników – konsekwencje podatkowe różnych benefitów pracowniczych
4. świadczenia dla klientów – na co zwracać uwagę wręczając prezent kontrahentowi.

Miejsce szkolenia: Warszawa

Termin: 30 września 2010 r.

W razie dodatkowych pytań proszę o kontakt (urszula@cspik.pl) lub odwiedzenie strony internetowej cspik.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

LUDZIE BIZNESU DZIECIOM



INVENTI Consulting realizuje serię nowych projektów szkoleniowych o nazwie „Ludzie Biznesu Dzieciom”, które łączą w sobie moduł szkolenia managerskiego oraz nawiązują do społecznej odpowiedzialności w biznesie.
Nasz projekt dedykujemy kadrze managerskiej/grupie zarządzającej.

Naszym Celem jest:

•zwiększanie świadomości managerów w aspekcie zarządzania zespołem
•uświadomienie managerom jak ważnym aspektem jest umiejętne wzbudzanie zaangażowania w zespole, którym kierują
•uświadomienie korzyści, które wypływają ze strony zaangażowanego zespołu
•wsparcie w kształtowaniu postawy zaangażowanego managera, który będzie potrafił charyzmatycznie wpływać na postawy swoich pracowników
•zaangażowanie managerów w działania społeczne

W jaki sposób chcemy to osiągnąć?

Poprzez uczestnictwo w zadaniu „Budujemy domową przestrzeń dla dzieci”,
w którym:

•Uczestnicy szkolenia otrzymają jasno określony cel do realizacji– budowa drewnianych domków dla dzieci
•Trener będzie monitorował cały proces budowy domków
•Trener wyciągnie wnioski o wzajemnych interakcjach w grupie, komunikacji, sposobie podejmowania decyzji, motywacji
•Wiedza ta będzie bazą do omówienia na szkoleniu.
•Uczestnicy będą mieć możliwość przedyskutowania swoich doświadczeń i popracują nad wnioskami mającymi na celu usprawnienie swoich zachowań
•Wraz z trenerem poszukają optymalnych rozwiązań, które wdrożą w pracy.

Korzyści:

•Aktywność firmy w obszarze społecznym,
•Budowanie postawy zaangażowanego managera, który w sposób świadomy będzie potrafi zarządzać grupą, motywować ją do działania, wzbudzać w niej zaangażowanie, co z kolei przełoży się na rezultaty w pracy i wpłynie na ich poczucie satysfakcji z pracy,
•Uświadomienie managerom roli jaką odgrywa precyzyjnie zdefiniowany cel pracy, który przekazuje się swoim podwładnym - pozwoli to na uniknięcie błędów, konfliktów i niejasności na linii manager-podwładny, co również poskutkuje wysokim poczuciem satysfakcji z pracy oraz wpłynie na jakość osiąganych rezultatów w pracy,

Jeśli chcesz poznać więcej szczegółów dotyczących projektu LUDZIE BIZNESU DZIECIOM, napisz do nas biznesdzieciom@inventi.pl
lub zadzwoń tel. 12 / 398 7818
Zapraszamy również na naszą stronę internetową:
[url]http://www.invneti.pl/biznesdzieciom


Zapraszamy,
Zespół INVENTI
Kasia S.

Kasia S. ACTIVE MINDS

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

ZAPRASZAM NA CAŁODNIOWY WARSZTAT Z ZAKRESU NEGOCJACJI W WARSZAWIE W DNIU 31.10.2010

Zapisz się na nasze szkolenie na Goldenline lub zaproponuj znajomym:
http://www.goldenline.pl/spotkanie/warsztat-negocjacji

To szkolenie dla każdego, kto chce usprawnić swoje umiejętności negocjacyjne, zarówno w sytuacjach związanych z pracą, jak i z życiem osobistym. W zależności od składu grupy kładziemy nacisk na różne aspekty prowadzenia negocjacji. Zarówno rozmowy z trudnym klientem, jak i targowanie się przy kupnie samochodu mają wiele cech wspólnych. Znajomość tych cech i stosowanie w negocjacjach kilku prostych technik pozwoli na os...iągnięcie efektu zadowalającego obie strony.

Szkolenie prowadzone metodą warsztatową - interakcyjną, w oparciu aktywne zaangażowanie uczestników.

Dynamiczna praca w grupach, podzespołach i parach.

Zadania praktyczne: odgrywanie ról, symulacje, studia przypadków.

Cele szkolenia:

Celem szkolenia jest rozwój umiejętności negocjacyjnych uczestników. Uczestnicy naucza się jak rozpoznawać strategie i style negocjacyjne. Zdobedą wiedzą na temat niezbędnych w negocjacjach strategii, taktyk oraz technik negocjacyjnych oraz umiejętność ich zastosowania. Szkolenie pokaże również uczestnikom sposby radzenia sobie z trudnym partnerem.

Korzyści dla uczestników:

Uczestnicy podczas szkolenia:

· Uświadomią sobie swój styl negocjowania oraz własne zasoby i ograniczenia determinujące jego zachowania negocjacyjne

· Rozwiną umiejętności skutecznego komunikowania się podczas prowadzenia negocjcji, zarówno za pomocą słów jak i jezyka ciała

· Poznają oraz przećwiczą różne techniki, strategie i style wykorzystywane w negocjcjach

· Nauczy się skutecznie prowadzić negocjacje w sytuacjach presji emocjonalnej

Program warsztatu negocjacji:

ˇ Umiejętności negocjacyjne - samoocena poprzez udział w grze negocjacyjnej

ˇ Wprowadzenie do negocjacji w oparciu o interesy

ˇ Praktyczne ćwiczenia negocjacji w oparciu o scenariusze z życia, analiza informacji zwrotnych grupy

ˇ Struktura negocjacji - omówienie kolejnych faz negocjacji

ˇ Określanie własnych interesów, interesów wspólnych i odrębnych

ˇ Typowe strategie negocjacyjne - ich wady i zalety

ˇ Pułapki i chwyty w negocjacjach

ˇ Psychologiczne i społeczne mechanizmy wywierania wpływu w procesie negocjacji

ˇ Techniki manipulacyjne - zauważanie i obrona

ˇ Zarządzanie emocjami w negocjacjach i techniki utrzymywania dystansu

ˇ Praca z tzw. "trudnym negocjatorem" (np. agresywnym, pozornie uległym, manipulującym, przesadnie nieugiętym, niezdecydowanym itp.)

ˇ Finalizowanie negocjacji - kontrakty końcowe

NAJBLIŻSZE WOLNE TERMINY:

31.10.2010 - Warszawa centrum, szkolenie jednodniowe

REJESTRACJA

kontakt@rozwoj-osobisty.com

Finalnym potwierdzeniem rejestracji jest wpłata

Numer konta:

13 2490 0005 0000 4500 5247 6174 Active Minds

KOSZT
Cena szkolenia wynosi -100 zł
(płatne w ciągu 2 dni roboczych od rejestracji)

Zniżki!
Studenci - 10%
Stali klienci* - 10%

*osoby, które skorzystały wcześniej z usług Active Minds (eventy, szkolenia, PR, reklama, dział graficzny) o łącznej wartości przewyższającej 200 zł.

Nocleg w pokoju 1-osobowym - ok. 200 zł

SPRAWDZ INNE NASZE SZKOLENIA I DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ NA http://WWW.ROZWOJ-OSOBISTY.COM


Obrazek
Ewa Nowosielska

Ewa Nowosielska asystentka
ds.marketingu i
szkoleń, Centrum
Zarządzania J...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Centrum Zarządzania Jakością INFOX Sp. z o.o.
Zaprasza na szkolenie
Administrator Bezpieczeństwa Informacji
w promocyjnej cenie 794 PLN
Termin: 28-30.09.2010 r.
Czas trwania: 3 dni (24 h)

1 szkolenie = 2 certyfikaty = zespół 3 ekspertów
(radca prawny, specjalista ds. zabezpieczeń informatycznych, ekspert ds. bezpieczeństwa informacji)

Cena zawiera :
- egzamin zewnętrznej jednostki certyfikującej,
- certyfikat Administratora Bezpieczeństwa Informacji dla osób, które zdadzą egzamin,
- dostęp do materiałów szkoleniowych w wersji elektronicznej,
- przerwy kawowe

W programie szkolenia min:
Wymogi Ustawy O Ochronie Danych Osobowych, wymagania normy ISO 27001, zasad określania polityki bezpieczeństwa informacji w organizacji, wytyczne BS 7799-3, wytyczne normy ISO 1779, warsztaty z zakresu tworzenia Polityki Bezpieczeństwa Informacji.

Następny termin szkolenia ABI: 27-29.10.2010 r.
Cena: 935 PLN

Centrum Zarządzania Jakością INFOX SP. z o.o.
12 653 20 13
http://abi.czj-infox.pl
http://czj-infox.pl
szkolenia@czj-infox.pl
Agata Trzebińska

Agata Trzebińska Export Sales Manager

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Inspiration Parteners zaprasza właścicieli i zarządzających firmami na
Dzień Otwarty Coachingu Przedsiębiorczości 18.09.2010


Otoczenie ekonomiczne stawia przez przedsiębiorcami olbrzymie wyzwania. Chociaż polscy biznesmeni znani są z proaktywności, optymizmu i wiary w swoje siły, ograniczenia, z jakimi przychodzi im się mierzyć, są często przyczyną stresu, stagnacji a często nawet upadłości.

Co sprawia, że firmy upadają?

Na podstawie danych GUS* szacuje się, iż największy odsetek upadłości i likwidacji odnotowuje się dziś wśród firm zatrudniających do pięciu pracowników. Statystycznie aż 30% MŚP nie jest w stanie przetrwać pierwszego roku swojej działalności, a tylko 30% przetrwa pierwsze 5 lat. Obecnie, jak wynika z raportu Coface, statystyki te są jeszcze bardziej niepokojące**.

Przyczyn takiej sytuacji jest bardzo wiele: nieprzyjazne, niskiej jakości i zmienne prawo, skomplikowane relacje z administracją publiczną, wysokie natężenie konkurencji, brak lub trudności w uzyskaniu zasobów finansowych, brak inwestycji w rozwój, wiedzy i doświadczenia do prowadzenia biznesu, nieprawidłowa kontrola finansowa, nieefektywne zarządzanie kapitałem.

Często pomijanymi aspektami wpływającymi na przetrwanie firm są odporność, wytrwałość i poziom motywacji przedsiębiorców. Prowadzący działalność gospodarczą muszą cechować się kreatywnością i innowacyjnością w reagowaniu na trudności oraz wykorzystywać pojawiające się szanse. Aby odnieść sukces powinni wykazać się siłą charakteru i pokonać czyhające na nich przeciwności. Muszą przetrwać trudne chwile i nauczyć się przezwyciężać własne słabości, radzić sobie ze zwątpieniem we własne siły oraz możliwości. Bez motywacji i ambicji do osiągania wysokich wyników nie jest możliwe realizowanie zakładanych celów biznesowych.

Jak przetrwać i działać skuteczniej?

Skutecznym sposobem jest praca z coachem pozwalająca wykorzystać całość indywidualnych zasobów posiadanych przez osoby prowadzące działalność gospodarczą. Metoda ta daje możliwość skupienia się na stawianiu i realizacji celów lepiej i szybciej niż dotychczas. Sprzyja szukaniu rozwiązań chroniących firmę od bankructwa i jednocześnie wspiera budowanie przewagi konkurencyjnej nad otoczeniem. Coaching pozwala współtworzyć własną rzeczywistość w przeciwieństwie do ciągłego dostosowywania się do otaczających warunków. Wzrost motywacji to tylko jeden z wielu aspektów tej relacji. Oprócz wymienionych wyżej elementów dodatkowo praca z coachem oddziałuje na podniesienie decyzyjności i zwiększenie proaktywności. Daje szersze spojrzenie na sytuację firmy a co za tym idzie dostrzeganie większej liczby szans i możliwości. Coaching to szukanie nowych dróg rozwoju, generowanie pomysłów i zarządzanie emocjami. Takie podejście do prowadzenia przedsiębiorstwa może być kluczem do odniesienia sukcesu.

Jak znaleźć odpowiedniego coacha?

Najważniejszymi elementami tego wyboru są przede wszystkim potrzeby Klienta, odpowiadający im styl pracy i dopasowana osobowość coacha. Ważnym jest, aby osobiście zapoznać się z kilkoma ofertami, mieć możliwość sprawdzenia umiejętności, doświadczenia i metod pracy danego coacha. Dobrą okazją zaznajomienia się z tematem coachingu oraz osobistego przetestowania na czym polega indywidualna praca z coachem jest Dzień Otwarty Coachingu Przedsiębiorczości. Został on zorganizowany przez Inspiration Partners oraz współpracujących coachów i odbędzie się 18 września 2010 w Warszawie. Uczestnicy spotkania będą mogli dowiedzieć się jakie są zasady pracy klient-coach, jak działa coaching oraz jak metoda ta wspiera prowadzenie firmy. Sesje próbne są doskonałą okazją do nawiązania stałych relacji z coachem lub wybrania coacha dla swoich współpracowników. Dodatkowo podczas spotkania zostaną zaprezentowane warsztaty mastermind, na których zadany przez uczestników problem rozwiążą oni wspólnie przy wsparciu ze strony coacha, wykorzystując efekt synergii swojej wiedzy i doświadczenia.

Spotkanie skierowane jest do przedsiębiorców, którzy prowadzą firmy od kilku lat i poszukują skutecznych sposobów i narzędzi mogących ich wspomóc w realizacji założonych celów. Dzień otwarty został zorganizowany również z myślą o tych, którzy chcą w pełni wykorzystać swój potencjał i wsparcie pochodzące z innych źródeł. Drugą grupą osób, którą zapraszamy na spotkanie są młodzi stażem biznesmeni, którzy rozpoczęli swoją działalność w ciągu ostatniego roku i za cel stawiają sobie znalezienie się wśród tych, którzy przetrwają.

Serdecznie zapraszamy!
Zespół Inspiration Partners

Data: 18.09.2010
grupa I: w godzinach 09:00 - 13:00
grupa II: w godzinach 15:00 - 19:00
Koszt uczestnictwa: 70zł brutto
Zapisy: prosimy o wypełnienie formularza na stronie internetowej:
http:/www.inspiration-partners.com/zgloszeniedo.pl.php
lub kontakt telefoniczny +48-508-761-315.


* Raport GUS z 2009 roku, „Warunki Powstania i działania oraz perspektywy rozwojowe polskich przedsiębiorstw powstałych w latach 2003 – 2007”
** Raport Coface nt. upadłości firm w Polsce w I półroczu 2010 roku.

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek


http://www.internetbeta.pl/

Jeżeli chcesz tam być, napisz do mnie.
Jeżeli chciałbyś kupić wejściówkę o ponad 70% taniej - tym bardziej napisz.
Mam 1 (słownie jedną) wejściówkę.

Więcej informacji na priv, zapraszam.

RH
Izabella Przywojska (Kapuściak)

Izabella Przywojska
(Kapuściak)
organizacja szkoleń
„od A do Z"

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

"SKUTECZNA REKRUTACJA HANDLOWCÓW - METODA KOMPETENCYJNA I ASSESMENT CENTER"

21 września Warszawa , Czas: 9:00 - 17:00


Opis szkolenia:

Rekrutacja w wielu firmach do tzw. "proces nosowo - intuicyjny" (na nosa). Kierujemy się intuicją, doznaniem, czymś, co bardzo łatwo oszukać i na czym bardzo łątwo zwiekszyć koszty firmy, nie mówiąc o kłopotach. Źle zrekrutowany handlowiec to strata czasu, strata pieniędzy, strata zaufania klientów.

W wielu firmach wyżej wspomniana rekrutacja jest wynikiem "prawa kontekstu" zgodnie z którym wybiera się osobę "najlepsza" w danym dniu, chwili, kontekście. Ale czy najlepszą w kontekście stawianych nam celów sprzedażowych?

Adam Szaran i Roman Kawszyn, specjaliści w szkoleniu handlowców i trenerzy NLP podczas szkolenia połączą swoje doświadczenie zdobyte w pracy z handlowacami i w pracy w rekrutacji. Przeprowadzili wiele projektów rekrutacyjnych dla sił sprzedaży. Wiedzą, że skuteczne zastosowanie metody kompetencyjnej i assesment center pozwoli na radość skutecznej rekrutacji handlowców, w wyniku której obroty naszej firmy wzrosną, zespół ubogaci się o osoby, które pchna go do przodu, a organizacja zdobedzie standardy rekrutacyjne, które z powodzeniem pozwolą na odpowiedni dobór przynoszących zyski handlowców.

Dodatkowym atutem tego szkolenia jest fakt, iż trenerzy podczas warsztatów (70% szkolenia to aktywny warsztat, daleki od akademickiej metody ex catedra) skoncentrują się na rekrutacji Przedstawicieli handlowych, sprzedawców, handlowców, pokazując praktyczne zastosowanie omawianych metod w branży sił sprzedaży.

Cele szkolenia:
Po szkoleniu uczestnik bedzie:

- potrafił przeprowadzić rekrutacje metoda kompetencyjna
- rekrutował za pomoca assesment center
- omijał pułapki percepcyjne w rekrutacji handlowców
- umiał ocenić kandydata metodą komparatywną
- skutecznie pisał ogłoszenie rekrutacyjne, prowadził spotkania rekrutacyjne i wyciągał z nich wnioski

Koszt szkolenia:

980 zł brutto (VAT zw.) + Druga osoba płaci: 1 zł brutto (VAT zw.)

(Uczestnictwo w szkoleniu, Podręcznik, Materiały piśmiennicze, Obiad w trakcie szkolenia, Przerwy kawowe, Certyfikat ukończenia szkolenia)

KONTAKT:
Izabella Kapuściak
izabella.kapusciak@alfianco.pl
tel.: 22-720-27-32

Następna dyskusja:

Szkolenia i konferencje HR ...




Wyślij zaproszenie do