konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Chcesz założyć firmę ale nie wiesz gdzie szukać kontaktów biznesowych?

Prowadzisz już własny biznes i chciałbyś być na bieżąco?

Starasz się obserwować konkurencję ale nie znasz sposobów monitoringu Internetu?

Obserwujesz sytuację na rynku lecz masz problemy z oceną wiarygodności informacji?

Przyjdź na jedyne takie w Polsce certyfikowane szkolenie autorskie:

NIC CO W SIECI NIE JEST MI OBCE -
EFEKTYWNE WYSZUKIWANIE INFORMACJI BIZNESOWYCH W INTERNECIE


a my odpowiemy na wszystkie dręczące cię pytania i nauczymy cię jak łatwo wyłowić perły w oceanie informacji

Szkolenie prowadzone jest przez naszych specjalistów, którzy od wielu lat zajmują się profesjonalnym wyszukiwaniem i oceną informacji

Posiadamy doświadczenie w pracy z kursantami -
zawsze staramy się odpowiadać na twoje oczekiwania

Dla nas liczy się twoje zadowolenie
więc każde nasze szkolenie dopasowujemy do profilu uczestników

Czekamy na ciebie:
10 maja 2010
Kraków ul. Wiślna 9/5
Godzina 9:00
Koszt: 250 zł

Każdy uczestnik otrzyma CERTYFIKAT potwierdzający udział w szkoleniu.

Ilość miejsc ograniczona!

Zaprasza INSPIRMED Krakowska Agencja Infobrokerska

Formularz zgłoszeniowy do pobrania na :
http://www.inspirmed.com/szkolenie

Pytania dotyczące szkolenia i wypełniony formularz zgłoszeniowy prosimy przesyłać na adres e-mail: kdyk@inspirmed.com

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek

„Kłopot z życiem polega na tym, że nie ma okazji go przećwiczyć i od razu robi się to na poważnie.”
Terry Pratchett

Ile warte jest dla Ciebie przekonanie, że życie nie jest wcale tak bardzo poważne ?
Ile razy łapiesz się na tym, że traktujesz siebie zbyt serio?
Spójrz na siebie z przymrużeniem oka.

Ostatnie dni promocji – tylko do 30 kwietnia warsztat kosztuje 119 PLN, później 159 PLN

Zapraszamy:

http://zwyczajnycud.pl
Izabela S.

Izabela S. „Tworzyć jak Bóg.
Rządzić jak król.
Pracować jak wół”.

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Witam serdecznie,

W imieniu Sad Sp. z o.o. mam przyjemność zaprosić Państwa na spotkanie informacyjne dotyczące szkoleń dofinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego (Priorytet II Rozwój zasobów ludzkich i potencjału adaptacyjnego przedsiębiorstw) w ramach projektu „Nowoczesne projektowanie”. Na spotkaniu będziemy mówić o szkoleniach z programu ArchiCAD dla dwóch stopni zaawansowania:
• Pierwszy stopień
• Stopień zaawansowany
Najwyższą jakość szkoleń zapewnia Sad Sp. z o.o., który jest autoryzowanym ośrodkiem Adobe i Apple. Same szkolenia trwają kilka dni i prowadzą je certyfikowani trenerzy Adobe i Apple.

Na spotkaniach informacyjnych dowiedzą się Państwo, w jaki sposób dostać się na szkolenie nie ponosząc żadnych kosztów!

Poznają Państwo dokładną tematykę i zakres szkolenia.
Wyjaśnimy dokładne kryteria uczestnictwa w szkoleniach.

Dzięki udziałowi w spotkaniu a następnie szkoleniu podniosą Państwo własne kwalifikacje lub zatrudnionych pracowników! Dzięki temu wzrośnie konkurencyjność Państwa firmy. Zdobędziecie także nowe umiejętności wykorzystywania nowoczesnego programu do komputerowego wspomagania projektowania.

Na spotkaniu otrzymają Państwo wszystkie informacje nt powyższych szkoleń, będzie także możliwość otrzymania formularza rekrutacyjnego. O udziale w spotkaniach oraz szkoleniach decyduje kolejność zgłoszeń!

Spotkania informacyjne odbędą się w następujących miastach:
• Gdańsk - czerwiec
• Katowice -maj
• Kraków -maj
• Łódź -czerwiec
• Poznań –maj
• Warszawa – czerwiec
• Wrocław -czerwiec
Z każdej firmy na spotkanie informacyjne może przyjść dowolna liczba osób. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Zapraszamy do zapisania się na spotkanie za pomocą elektronicznego formularza:
http://thinkpoint.com.pl/

Więcej informacji nt szkoleń uzyskają Państwo na stronie internetowej Sad Sp. z o.o.

Osoby zakwalifikowane na spotkanie informacyjne zostaną poinformowane drogą mailową lub telefoniczną.

Termin i miejsce spotkania w Poznaniu:
14 maja 2010, godz. 13:30, Wyższa Szkoła Umiejętności Społecznych, ul. Głogowska 26, 60-734 Poznań, Sala 216

Pozdrawiam i zapraszam,

Zastępca Koordynatora Pojektu
Izabela Sobańska
IWK.Poznan@gmail.com
Izabela S.

Izabela S. „Tworzyć jak Bóg.
Rządzić jak król.
Pracować jak wół”.

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Witam serdecznie,

W imieniu Sad Sp. z o.o. mam przyjemność zaprosić Państwa na spotkanie informacyjne dotyczące szkoleń dofinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego (Priorytet II Rozwój zasobów ludzkich i potencjału adaptacyjnego przedsiębiorstw) w ramach projektu „Inwestycja w kreatywność”. Na spotkaniu będziemy mówić o szkoleniach z:
• Adobe Acrobat Professional
• Adobe Illustrator
• Adobe InDesign
• Wprowadzenia do Final Cut Pro
• Wprowadzenia do Logic Pro
• Wprowadzenia do Aperture
• Podstaw zarządzania Mac OS X Server

Najwyższą jakość szkoleń zapewnia Sad Sp. z o.o., który jest autoryzowanym ośrodkiem Adobe i Apple. Same szkolenia trwają kilka dni i prowadzą je certyfikowani trenerzy Adobe i Apple.

Na spotkaniach informacyjnych dowiedzą się Państwo, w jaki sposób dostać się na szkolenie
nie ponosząc żadnych kosztów!

Podpowiemy, które szkolenie jest najodpowiedniejsze.
Poznają Państwo dokładną tematykę i zakres szkolenia.

Dzięki udziałowi w spotkaniu a następnie szkoleniu podniosą Państwo własne kwalifikacje lub zatrudnionych pracowników! Dzięki temu wzrośnie konkurencyjność Państwa firmy. Zdobędziecie także nowe umiejętności wykorzystywania technik cyfrowych.

Na spotkaniu otrzymają Państwo wszystkie informacje nt powyższych szkoleń, będzie także możliwość otrzymania formularza rekrutacyjnego. O udziale w spotkaniach oraz szkoleniach decyduje kolejność zgłoszeń!

Spotkania informacyjne odbędą się w następujących miastach:
• Gdańsk - czerwiec
• Katowice -maj
• Kraków -maj
• Łódź -czerwiec
• Poznań -maj
• Wrocław -czerwiec

Z każdej firmy na spotkanie informacyjne może przyjść dowolna liczba osób. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Zapraszamy do zapisania się na spotkanie za pomocą elektronicznego formularza:
http://thinkpoint.com.pl/

Więcej informacji nt szkoleń uzyskają Państwo na stronie internetowej Sad Sp. z o.o.

Osoby zakwalifikowane na spotkanie zostaną poinformowane drogą mailową lub telefoniczną.

Terminy i miejsca spotkań w Poznaniu:
13 maja 2010, godz. 9:30, Wyższa Szkoła Umiejętności Społecznych, ul. Głogowska 26, 60-734 Poznań, Sala 216

13 maja 2010, godz. 13:30, Wyższa Szkoła Umiejętności Społecznych, ul. Głogowska 26, 60-734 Poznań, Sala 216

14 maja 2010, godz. 9:30, Wyższa Szkoła Umiejętności Społecznych, ul. Głogowska 26, 60-734 Poznań, Sala 216

Pozdrawiam i zapraszam,

Zastępca Koordynatora Projektu
Izabela Sobańska
IWK.Poznan@gmail.com
Beata K.

Beata K. odkryć źródło w
sobie :)

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zapraszamy na nowy kurs CMS - Joomla! we Wrocławiu.

Zajęcia: piątki w godz. 16.30 - 18.45 (przez 4 kolejne piątki)
Grupa max 4 osobowa.
Termin rozpoczęcia kursu: 7 maja

Więcej informacji na stronie:
http://quali.pl/index.php?pg=cms

zapraszam serdecznie
Beata Jurczak
Quali

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

SEMINARIUM
Ochrona przedsiębiorstwa przed działalnością szpiegostwa gospodarczego

24-26 maja 2010
Hotel "BOSS", ul. Żwanowiecka 20, Warszawa-Miedzeszyn

Szanowni Państwo,

wśród istotnych zagrożeń bezpieczeństwa obrotu gospodarczego coraz bardziej przybierają na znaczeniu wywiad i szpiegostwo gospodarcze. W dobie, gdy wydawałoby się, iż wyciek danych nie stanowi już realnego zagrożenia, ze względu na zaawansowane systemy zabezpieczeń informatycznych nastąpił gwałtowny zwrot ku pozainformatycznym sposobom pozyskiwania informacji. Coraz ostrzejsza walka konkurencyjna oraz swobodny dostęp do zaawansowanych technologicznie urządzeń inwigilacyjnych, kreują potrzebę zabezpieczenia całej instytucji przed działalnością szpiegostwa gospodarczego.

Niniejsze seminarium jest przedsięwzięciem prezentującym aktualnie stosowane metody pozyskiwania informacji, mających istotne znaczenie dla stabilności funkcjonowania przedsiębiorstw. Zrozumienie zasad organizacji i praktycznego prowadzenia aktywności w ramach szpiegostwa gospodarczego jest niezbędne do wypracowania skutecznych sposobów przeciwstawiania się temu zjawisku.

W ramach spotkania będą możliwe konsultacje z zaproszonymi ekspertami. Każdy uczestnik otrzyma obszerne materiały szkoleniowe.

Adresaci seminarium:
Niniejsze seminarium dedykowane jest do wyższej i średniej kadry kierowniczej, a w szczególności do osób odpowiedzialnych za bezpieczeństwo informacji, w tym pełnomocników ds. ochrony informacji niejawnych. Szkolenie dostarczy także cennych informacji pracownikom odpowiedzialnym za kontakty z kluczowymi klientami, kontrahentami i partnerami biznesowymi.

Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną przedsięwzięcia.

Więcej informacji na stronie www:
http://www.jds.com.pl/?typ=konferencje_i_szkolenia&pod...

Rejestracja:
http://www.jds.com.pl/?typ=konferencje_i_szkolenia&pod...

Serdecznie zapraszamy,

Aleksandra Osubka
tel. 022 651 60 31
fax 022 651 60 32
kom. 0 501 939 269
e-mail: a.osubka@jds.com.plAleksandra Osubka edytował(a) ten post dnia 28.04.10 o godzinie 12:58
Karolina C Dulnik

Karolina C Dulnik Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Karolina Dulnik:
Szkolenie "Budowa strategii komunikacji wewnętrznej w organizacji"
26 - 27 maja 2010 r.
Warszawa
Willa D65
ul. Jarosława Dąbrowskiego 65

Koszt uczestnictwa:

1700 PLN brutto – zgłoszenie w terminie do 30 kwietnia 2010 r.
2000 PLN brutto - zgłoszenie w terminie od 01 maja do 25 maja 2010 r.

Program szkolenia
Formularz zgłoszeniowy

Strona spotkania GL

Przypominam, że pozostały jeszcze tylko trzy dni cenowej promocji naszego szkolenia. Zapraszamy serdecznie! :)
Edyta Franczak

Edyta Franczak Brand Manager Wild
Bean Cafe, BP
Europa SE

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

LondonSAM Poland is pleasured to invite to the training:

Finance for the Non-financial Managers

Speaker:
Tony Surridge, FCCA FCMA MIDPM
Best UK Accountancy Lecturer 2009 by Institute of Financial Accountants UK

Participant’s profile:

- Line executives
- Other managers who simply need to know how to handle
financial data
- Owners or managers of small businesses

Benefits of the seminar:

Training:

- Shows non-financial managers how to use financial information presented by accountants
- Looks at the practical use of commonly used financial techniques
- Introduces the tools and language of the modern accountant
- Shows how to check whether the financial data is presented with sufficient clarity
- Provides essential business and management knowledge.
- Applies practical examples which are supported by charts, diagrams, and case-study illustrations

See the content

Dates: 8 th – 9 th of June 2010 , Kraków

Fees: 1740 PLN

Discounts: 15% until 15th May 2010, 20% for 2 or more employees from the same company

To see more details visit our website http://www.londonsam.pl

Contact:
LondonSAM Poland
Tel.: +48 12 661 74 11
E-mail: krakow@londonsam.org.ukEdyta Franczak edytował(a) ten post dnia 29.04.10 o godzinie 13:48
Waldemar Węglarz

Waldemar Węglarz właściciel, Centrum
Szkoleń
Informatycznych
Vedius w Krak...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Witam
Zapraszam do współpracy firmy zajmujące się szkoleniami w Krakowie i całej Małopolsce.
Firma Centrum Szkoleń Informatycznych i Biznesowych Vedius w Krakowie zajmuje się organizacją i prowadzeniem szkoleń informatycznych oraz biznesowych w całej Małopolsce. Szeroka kadra trenerska oraz nowoczesne zaplecze techniczne pozwalają nam zrealizować praktycznie każde szkolenie z branży ICT oraz z zakresu tzw. szkoleń miękkich.
Oferujemy szeroki zakres szkoleń oraz usług dodatkowych dla klientów indywidualnych oraz firm.
Sale szkoleniowe, pracownie mobilne
Posiadamy dwie doskonale wyposażone sale szkoleniowe oraz przenośną pracownię mobilną. Większa sala mieści do 20 osób, mniejsza około12-14 osób. Obie sale wyposażone są w nowoczesny sprzęt szkoleniowy: nowe laptopy, projektory, ekrany projekcyjne, tablice, flipcharty.
Nasze pracownie mieszczą się w bardzo dogodnym miejscu w centrum Krakowa. Firma Vedius znajduje się przy ul. Kochanowskiego 28, przecznicy od głównej arterii komunikacyjnej miasta, Alei Mickiewicza. Dojazd do firmy jest dogodny zarówno komunikacją zbiorową jak i samochodem.
Wynajmujemy sale szkoleniowe zapewniając równocześnie obsługę techniczną, oraz w razie potrzeby catering.
Mamy możliwość zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia w dowolnym miejscu w Małopolsce. Pracownie mobilne pozwalają nam realizować szkolenia zarówno w siedzibie naszej firmy w Krakowie, jak i dowolnym innym miejscu.
Szkolenia dla firm, współpraca
Oferta szkoleń zamkniętych skierowana jest głównie do firm, urzędów oraz instytucji. Realizujemy zarówno szkolenia miejscowe odbywające się w firmie zamawiającej lub w pracowniach naszej firmy, szkolenia kilkudniowe a także wyjazdy szkoleniowo-integracyjne.
Szkolenia biznesowe dla firm
• szkolenia z zarządzania projektem,
• zarządzanie dokumentacją w firmie,
• kursy profesjonalnej obsługi klienta w zakresietechnik sprzedaży,
• nowoczesne metody komunikacji w biznesie,
• kurs budowania wizerunku i efektywnej prezentacji.
Szkolenia informatyczne dla firm obejmują szeroki zakres tematyczny, m.in.:
• programy biurowe (MS Office 2007),
• grafika komputerowa,
• systemy operacyjne Windows, Linux,
• oprogramowanie komercyjne oraz Open Source
Klienci indywidualni
W ofercie dla klienta indywidualnego mieszczą się szkolenia na poziomach podstawowym, średniozaawansowanym i zaawansowanym Całą ofertę szkoleniową podzieliliśmy na kilka grup, w zależności od tematyki:
Szkolenia IT
• Multimedia – Obróbka dźwięku, Obróbka plików wideo, montaż płyt audio wideo
• Grafika komputerowa – grafika wektorowa Corel, obróbka zdjęć w Photoshop, tworzenie animacji Flash
• Technologie internetowe: html, CSS, Java Script, PHP, CMS Joomla, CMS Drupal
• Bazy danych: szkolenia z projektowania I obsługi baz danych MS Access I MySQL
• Systemy operacyjne: Windows (XP, Vista, Windows 7 Windows Serwer 2003/2008), Linux Suse, Linux Debian, BSD Unix. Dodatkowo proponujemy szkolenia z administracji sieciami komputerowymi i serwisowania sprzętu komputerowego.
Szkolenia „miękkie”
W ofercie szkoleń biznesowych znajdują się między innymi:
• szkolenia z zarządzania projektem,
• zarządzanie dokumentacją w firmie,
• kursy profesjonalnej obsługi klienta w zakresie technik sprzedaży,
• nowoczesne metody komunikacji w biznesie,
• kurs budowania wizerunku i efektywnej prezentacji.

Kontakt:
Centrum Szkoleń Informatycznych Vedius
ul. Kochanowskiego 28/1
31-127 Kraków
E-mail biuro@vedius.pl
Telefon: 012 633 01 64
Faks: 012 633 01 64
Ilona S.

Ilona S. Trener, Coach,
Szkolenia, HR

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Szanowni Państwo,
Serdecznie zapraszamy na VI Międzynarodowy Kongres MBA
"Nowoczesne narzędzia analityczno-informacyjne"
21-23 maja 2010 r.
w Krakowie

Kongres to jedyna i największa w Polsce inicjatywa integrująca środowisko MBA.
Do udziału w VI Kongresie MBA zaproszeni zostali znakomici goście z kraju i zagranicy, z którymi będzie możliwość dyskusji na temat Corporate Learning, systemów zarządzania wiedzą, energetyki, a także ergonomii w miejscu pracy i społecznej nauki kościoła.

Program trzydniowego kongresu obejmuje m.in.:

* Panele tematyczne
* Warsztaty
* Bankiet połączony z aukcją charytatywną
* Rodzinną imprezę golfową i turniej golfa MBA

Kongres MBA to znakomita okazja do integracji i nawiązania nowych kontaktów. Przygotowano dla Państwa liczne wydarzenia:

* Uroczysty bankiet, któremu towarzyszyć będą koncert i aukcja charytatywna
* Impreza
* Niedzielna, rodzinna Impreza golfowa

Szczegóły dostępne na naszej stronie internetowej http://www.brainstorm.biz.pl/ oraz na stronie kongresu http://ksb.uek.krakow.pl/kongres-mba/o-kongresie-mba.html

Zapraszamy!

Pozdrawiamy,
Zespół BRAINSTORM

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Efektywność drogą do wzrostu i rozwoju mikro i małych przedsiębiorstw

Ostatnie 4 wolne miejsca!!!

Program kierowany do przedsiębiorstw z siedzibą bądź filią zlokalizowaną w woj. małopolskim.

Szkolenie współfinansowane ze środków UE

Inauguracja: 15 maja 2010r., Kraków

Program:

Sesja I.
Długo- i krótkookresowa efektywność przedsiębiorstw – źródła sukcesów i porażek małych i mikro firm
– jak grać, aby wygrać w warunkach konkurencji rynkowej?

Sesja II.
Efektywność zaczyna się od ludzi – sztuka budowania zespołu i przywództwa – jak współpracować, aby 2+2 równało się 5?

Sesja III.
Budżetowanie i planowanie finansowe – źródła kosztów i oszczędności – jak zaplanować rozwój firmy?

Sesja IV.
Analiza i ocena opłacalności projektów inwestycyjnych małych i mikro przedsiębiorstw – gdzie inwestować,
aby więcej zarabiać?

Sesja V.
Innowacyjność i kreatywne poszukiwanie rozwiązań – sztuka tworzenia nowych produktów i innowacyjnych metod działania - jak dostrzegać niezauważalne?

Sesja VI.
Skuteczna komunikacja małych i mikro firm – reklama to nie wszystko – jak być zauważonym na rynku?

Sesja VII.
Skuteczna sprzedaż małych i mikro przedsiębiorstw – metody budowania i narzędzia pomiaru – jak osiągać wzrost firmy przez wzrost sprzedaży?

Sesja VIII.
Długotrwała efektywność małych i mikro firm poprzez relacje z klientami i partnerami biznesowymi
– niematerialna wartość firmy - jak budować i zarządzać relacjami z klientami i partnerami biznesowymi?

Kontakt :

Sabina Bryś
sbrys@questus.pl
mobile: +48 669 288 444
Jerzy Pocica

Jerzy Pocica Psycholog -
współwłaściciel -
trener - doradca -
Sokrates...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Witam serdecznie!

SOKRATES Akademia Treningu i Rozwoju
zaprasza na kolejną edycję warsztatów z moderacji:

1) MODERACJA PRACY GRUPY, cz.1

termin: 28-29 czerwca 2010
miejsce: Kraków

Tematy realizowane w I i II części MODERATORA:

1. Moderacja pracy grupy: charakterystyka, zasady moderacji.
2. Komunikowanie się w moderacji.
3. Metody pracy z grupą / w grupie.
4. Kluczowe działania moderacji.
5. Trudne sytuacje.
6. Zasoby osobiste.
7. Przewodnik dla moderatorów.

Prowadzą: Jerzy Pocica (moderator, trener, menedżer) oraz Anna Kaczmarczyk-Pocica, specjalista procesu grupowego.

Jak pracujemy?
Szkolenia są realizowane metodą warsztatową, poprzez:
- mini-prezentacje jako wprowadzenie, komentarz, podsumowanie,
- ćwiczenia indywidualne i w zespołach
- dyskusje i prezentacje rezultatów dyskusji
- studia przypadków,
- nagrania i analiza nagrań video,
- symulacje i odgrywanie ról,
- testy, ankiety, quizy
- indywidualne konsultacje z trenerem,
- dynamiczne ćwiczenia pobudzające uwagę,
- oraz stałą permanentną dozę humoru!

ZAPRASZAMY

Gwarantujemy intensywne ćwiczenia i intensywną przyjemność zespołowego uczenia się.

Formularz zgłoszeń znajduje się na stronie:

akademiasokrates.pl (zakładka: szkolenia otwarte).

jerzypocica@akademiasokrates.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Firma MOVIDA CONFERENCES
zaprasza Państwa do udziału w konferencji

Obrazek

Pełne informacje oraz program konferencji na stronie organizatora : Zachęcam do zapoznania się z programem

Obrazek

Kluczowe tematy spotkania:

• Drogowskaz dobrych praktyk w zarządzaniu ryzykiem nadużyć
• Granice etyki? Relatywizacja pojęcia etyki w biznesie
• Rola osób zarządzających – analiza zachowań grup decydentów
• Kodyfikacja zagadnień ryzyka nadużyć – standardy odniesienia – CASE STUDY
• Jak przebiega linia etycznego postępowania? Jak powinna być zorganizowana?
– whistleblowing proceedings – CASE STUDY
• Ryzyko nadużyć w zamówieniach publicznych – mechanizmy kontroli
• Manipulowanie przetargami
• Analiza przestępstwa – śledzenie dokumentacji - CASE STUDY
• Szacowanie ryzyka nadużyć a posiadanie niedoskonałej mapy ryzyka
• Kontrola w systemach zintegrowanych – narzędzia wspomagające proces kontroli wewnętrznej
• Relacje Audyt – ERM. Jak powinna wyglądać i jak stworzyć modelową relację Audytu i komórki zarządzania ryzykiem.
• Monitorowanie zjawiska i ocena ryzyka odporności. Badanie organizacji pod kątem odporności na zjawisko nadużyć
• Wycena ryzyka a ERM
• Metody kalkulacji wartości poniesionych szkód lub utraconych zysków

Jeśli życzą sobie Państwo więcej informacji prosimy o kontakt:
Alicja Mrozowicz-Nowak, nr tel. (22)402-64-85
e-mail: anowak@movida.com.pl
Katarzyna Mickiewicz - Burzawa

Katarzyna Mickiewicz -
Burzawa
Coach ACC ICF #
Projektant Marki i
Wizerunku Osobistego

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Grupa Active Change, Instytut Psychoedukacji i Rozwoju Integralnego, Grupa Norman Benett zaprasza coachów, trenerów, menadżerów, konsultantów, psychologów i pedagogów na dwudniowe szkolenie.

GESTALTOWSKIE NARZĘDZIA W PRACY COACHA

Na zajęciach uczestnicy poznają podstawy Gestalt w coachingu:
• Kontakt w relacji coachingowej;
• Figura i tło – domykanie całości;
• Cykl energetyczny J. Zinkera;
• Holizm i biegunowość;
• Zasada „now & how” w coachingu;
• Samoświadomość jako fundament dokonania zmian;
• i inne...

Termin szkolenia: 16 – 17. czerwca 2010. Zajęcia będą odbywać się w godz. 10:00-18:00

Miejsce: Warszawa, Centrum Inspiracje, ul. Kremowa 7

Koszt szkolenia: 520 zł (w tym katering)

Zgłoszenia: formularz na stronie ipri.com.pl

Organizatorzy: Grupa Active Change, Instytut Psychoedukacji i Rozwoju Integralnego, Grupa Norman Benett

Informacji udziela: Dominika Winnikow, tel. 505 838 210, d.winnikow@activechange.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Serdecznie zapraszam na

WARSZTAT BUDOWANIA POCZUCIA WŁASNEJ WARTOŚCI
„RADOŚĆ BYCIA SOBĄ”

Poczucie własnej wartości:
•to przekonanie, że jesteśmy wartościowi, że zasługujemy na zaspokojenie naszych potrzeb i pragnień, na osiąganie tego, co dla nas ważne,
•to przekonanie, że mamy prawo do szczęścia i powodzenia,
•to zaufanie i szacunek do siebie – do swojego sposobu odczuwania, myślenia, działania,
•to akceptacja siebie takiej/im, jaką/im jestem – swojego wyglądu, zalet i wad,
•to radość i duma ze swoich umiejętności, dążeń, osiągnięć.

Efekty udziału w warsztacie:

Uczestnicy:
•poznają swoje mocne strony i obszary do rozwoju
•rozwiną akceptację siebie – swojego ciała i cech osobistych
•dowiedzą się, jak radzić sobie z wewnętrznym krytykiem
•będą mieli szansę przełamania nieśmiałości czy lęku przed wystąpieniem publicznym
•rozwiną motywację do realizacji własnych pragnień i celów
•nauczą się, jak radzić sobie z krytyką ze strony innych
•rozwiną umiejętność wyrażania „wprost” własnego zdania i uczuć

Termin: 19-20.06.2010r.
Miejsce: Toruń
Cena: 220 zł
Informacje i zapisy: 605 211 231 http://tor.edu.pl osrodek@tor.edu.pl
Beata Arendarska

Beata Arendarska Senior Internal
Communication
Specialist

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zapraszam na szkolenie:

Auditor wewnętrzy ISO wg ISO 14001

Szkolenie w ramach Projektu:
"Podniesienie kwalifikacji kadry technicznej
w przedsiębiorstwach woj.świętokrzyskiego"


Projekt współfinansowany w 80% ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

TERMIN SZKOLENIA: 24-27.05.2010r.
MIEJSCE SZKOLENIA: Kielce


Więcej informacji na stronie internetowej: www.KwalifikacjeKadr.pl

Zapraszam do kontaktu z Biurem Projektu

BIURO PROJEKTU
ul. Urzędnicza 13 (X piętro)
25-729 Kielce
tel. 041 345 42 43 lub 512 340 452


info@kwalifikacjekadr.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek


Zapraszam na otwarte szkolenia z e-marketingu

1. 10-11.06.2010 - Społeczności przyszłością marketingu – social media

http://www.estrategie.pl/szkolenia/pokaz/id/6

2. 17-18.06.2010 - Budowanie strategii komunikacji e-mailowej

http://www.estrategie.pl/szkolenia/pokaz/id/2

3. 24-25.06.2010 - Google AdWords - czyli jak zwiększyć sprzedaż w Internecie

http://www.estrategie.pl/szkolenia/pokaz/id/1

4. 01-02.07.2010 - Copywriting w biznesie – skuteczna sprzedaż i perswazja

http://www.estrategie.pl/szkolenia/pokaz/id/7

5. 08-09.07.2010 - Badania marketingowe w sieci

http://www.estrategie.pl/szkolenia/pokaz/id/8

Szkolenia odbędą się w Warszawie w hotelach: InterContinental, Holiday Inn, Mercure

Prelegenci: Marta Klimowicz, Krystyna Kowalewska, Sebastian Białousz, Dominik Myślak, Adrian Tomaszewski, Artur Maciorowski,

Organizator:
Eksportuj.pl
ul. Grażyny 13
02-548 Warszawa
tel: 608-642-807
izabela.waluszko@estrategie.pl
Katarzyna Mickiewicz - Burzawa

Katarzyna Mickiewicz -
Burzawa
Coach ACC ICF #
Projektant Marki i
Wizerunku Osobistego

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Program Rozwoju Osobistego to nowoczesny trening, na którym nauczysz się ogromnej ilości praktycznych narzędzi psychologicznych przydatnych w codziennym życiu.
W czasie spotkań poznasz zagadnienia z zakresu psychologii komunikacji, poznawczo-behawioralne techniki pracy ze sobą, metody wprowadzania zmian w życiu osobistym, społecznym i zawodowym.
Zapraszamy osoby zdecydowane wprowadzić małe lecz efektywne kroki w celu poprawy swojego funkcjonowania. Program Rozwoju Osobistego został tak pomyślany, aby systematyczne, cotygodniowe spotkania pomogły Ci pokonać problemy, zamienić marzenia w cele i osiągnąć większą równowagę życiową.

Korzyści uczestnictwa w zajęciach:
• Uzyskasz lepsze perspektywy w swoim życiu osobistym, zawodowym i rodzinnym;
• Przygotujesz i wprowadzisz dobre zmiany we własnym życiu;
• Zwiększysz świadomość swojego działania i swoich wyborów;
• Rozwiniesz umiejętności interpersonalne;
• Przezwyciężysz obawy i bariery;
• Poznasz swoje słabe i mocne strony;
• Wzmocnisz poczucie własnej wartości;
• Zrozumiesz myśli, uczucia i innych ludzi;

Grupa jest otwarta dla każdego. Ze względu na warsztatowy charakter zajęć, miejsca są limitowane.

Organizator: Instytut Psychoedukacji i Rozwoju Integralnego & Grupa Active Change

Termin: od 9. czerwca w każdą środę o 18:00

Miejsce: Sala szkoleniowa, ul. Księcia Józefa 13

Koszt udziału: 150 zł za miesiąc (4 spotkania)

Zapisy: na stronie internetowej ipri.com.pl
Piotr K.

Piotr K. e-ntuzjasta

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zapraszamy na intensywny event szkoleniowy Search Marketing Week. W dniach 17-21 maja 2010, przez 5 kolejnych dni aż 10 niezależnych specjalistów będzie przekazywało wiedzę o e-marketingu.

Organizator szkolenia, firma doradcza MaxROY.com, zadbała o doskonałych prelegentów, wysokiej jakości materiały szkoleniowe, bonusy oraz świetną lokalizację. Search Marketing Week zorganizowany zostanie w biurowcu Rondo One w centrum Warszawy.

Podczas Search Marketing Week poruszane będą następujące tematy:
SEO i pozycjonowanie,
http://searchmarketingweek.com/szkolenie-seo-pozycjono...

PPC i Google AdWords,
http://searchmarketingweek.com/szkolenie-google-adword...

Użyteczność Stron Internetowych – Usability,
http://searchmarketingweek.com/szkolenie-usability/

Newslettery i E-Mail Marketing,
http://searchmarketingweek.com/szkolenie-e-mail-market...

Analityka internetowa – Google Analytics,
http://searchmarketingweek.com/szkolenie-z-google-anal...

Prowadzenie i promocja sklepów internetowych,
http://searchmarketingweek.com/szkolenie-sklepy-intern...

Szkolenie Social Media Marketing,
http://searchmarketingweek.com/szkolenie-social-media/

Istnieje możliwość uczestnictwa w jednym lub kilku wybranych szkoleniach. Szczegółowy program wszystkich szkoleń można znaleźć na specjalnie uruchomionej stronie internetowej www.SearchMarketingWeek.com.
Łukasz Szymańczyk

Łukasz Szymańczyk Contracts Specialist
II, PPD

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

AKADEMIA PRODUCT MANAGERA - CZERWIEC


Obrazek


ZAPRASZAMY

12-13 CZERWCA 2010r. Warszawa, Prosta 69

ORGANIZATOR: http:/www.oinpharma.pl

PYTANIA - ZGŁOSZENIA lukasz.szymanczyk@oinpharma.pl

SZCZEGÓŁOWY PROGRAM MODUŁU: http://www.oinpharma.pl/index/0/pl/0/0/0/17/448

Musicie tam być.

Następna dyskusja:

Szkolenia i konferencje HR ...




Wyślij zaproszenie do