Magdalena S.

Magdalena S. Specjalista z branży
opieki medycznej

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek


Firma Apharma serdecznie zaprasza do udziału w warsztatach:
Aktualizacja druków informacyjnych w zakresie: bezpieczeństwa stosowania produktów leczniczych, kodów QRD i QR.

Warsztaty poprowadzą:
Maja Jamiołkowska oraz Katarzyna Chrobak

Na warsztatach będą poruszane m.in. następujące kwestie:

• wymagania dotyczących bezpieczeństwa stosowania produktów leczniczych oraz monitorowania działań niepożądanych - baza EMA art. 57, ocena PSUR (PSUR WS; PSUSA);
• praktyczne aspekty wdrożenia zaleceń w zakresie badań porejestracyjnych,
• kiedy można a kiedy trzeba zaktualizować RMP przy zmianie porejestracyjnej,
• jak skutecznie przeprowadzić zmiany porejestracyjne dotyczące bezpieczeństwa stosowania produktu leczniczego oraz druków informacyjnych,
• plan wdrożenia zabezpieczeń umieszczanych na opakowaniach produktów leczniczych „safety features” – sposoby wdrożenia, wymagania.

Jesteśmy przekonani, że praktyczne informacje, które Państwo uzyskacie na warsztatach będą pomocne w codziennej pracy.

Serdecznie zapraszamy,
Urszula Rogozińska
urszula.rogozinska@apharma.com.pl
tel. 502 473 383

Więcej informacji na temat szkolenia na stronach:
http://apharma.com.pl/szkolenia-zewnetrzne/
https://www.facebook.com/events/1712504818993526/
Maria Świdniak

Maria Świdniak e-marketing, social
media, komunikacja
medialna

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek


KALENDARZ - SZKOLENIA MARKETINGOWE, SPRZEDAŻOWE I MENEDŻERSKIE 2016
http://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/


****************************** MARZEC ******************************

PLANOWANIE I STRATEGIE MARKETINGOWE

http://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/planowanie-m...
Szkolenie 2-dniowe: 10-11 marca 2016
Cena netto: 1590 PLN ● WARSZAWA

ZARZĄDZANIE PRODUKTEM. WPROWADZANIE NOWYCH PRODUKTÓW NA RYNEK

http://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/innowacje-sz...
Szkolenie 2-dniowe: 15-16 marca 2016
Cena netto: 1590 PLN ● WARSZAWA

SKUTECZNY MENEDŻER - ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM I MOTYWACJA

http://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/zarzadzanie-...
Szkolenie 2-dniowe: 14-15 marca 2016
Cena netto: 1590 PLN ● WARSZAWA

STRATEGIE PROMOCYJNE I REKLAMOWE. PSYCHOLOGIA REKLAMY

http://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/strategie-pr...
Szkolenie 2-dniowe: 15-16 marca 2016
Cena netto: 1590 PLN ● WARSZAWA

PODSTAWY MARKETINGU

http://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/podstawy-mar...
Szkolenie 2-dniowe: 17-18 marca 2016
Cena netto: 1590 PLN ● WARSZAWA

****************************** KWIECIEŃ ******************************

E-MARKETING - KAMPANIE REKLAMOWE, ADWORDS, FACEBOOK, SEO
http://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/emarketing-m...
Szkolenie 2-dniowe: 5-6 kwietnia 2016
Cena netto: 1590 PLN ● WARSZAWA

TECHNIKI WYWIERANIA WPŁYWU I OBRONA PRZED MANIPULACJĄ

http://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/techniki-wyw...
Szkolenie 2-dniowe: 11-12 kwietnia 2016
Cena netto: 1590 PLN ● WARSZAWA

NEGOCJACJE HANDLOWE

http://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/negocjacje-h...
Szkolenie 2-dniowe: 11-12 kwietnia 2016
Cena netto: 1590 PLN ● WARSZAWA

PRAWO W MARKETINGU I REKLAMIE

http://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/prawo-w-mark...
Szkolenie 2-dniowe: 12-13 kwietnia 2016
Cena netto: 1590 PLN ● WARSZAWA

STRATEGIE BRANDINGOWE & CONSUMER INSIGHT

http://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/consumer-ins...
Szkolenie 2-dniowe: 12-13 kwietnia 2016
Cena netto: 1590 PLN ● WARSZAWA

CONTROLLING MARKETINGOWY I MIERZENIE DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH

http://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/controlling-...
Szkolenie 2-dniowe: 14-15 kwietnia 2015
Cena netto: 1590 PLN ● WARSZAWA

CONTENT MARKETING I COPYWRITING W INTERNECIE

http://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/content-mark...
Szkolenie 2-dniowe: 26-27 kwietnia 2016
Cena netto: 1590 PLN ● WARSZAWA

****************************** MAJ ******************************

ZARZĄDZANIE MARKĄ - STRATEGIE I NAJLEPSZE PRAKTYKI

http://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/programy-loj...
Szkolenie 2-dniowe: 19-20 maja 2016
Cena netto: 1590 PLN ● WARSZAWA

****************************** CZERWIEC ******************************

PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE Z UŻYCIEM MARKETING AUTOMATION

http://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/programy-loj...
Szkolenie 2-dniowe: 2-3 czerwca 2016
Cena netto: 1590 PLN ● WARSZAWA

KONKURSY, LOTERIE, AKCJE PROMOCYJNE - ASPEKTY PODATKOWO-PRAWNE

http://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/programy-loj...
Szkolenie 2-dniowe: 6-7 czerwca 2016
Cena netto: 1590 PLN ● WARSZAWA

EXCEL W MARKETINGU I SPRZEDAŻY

http://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/excel-w-mark...
Szkolenie 2-dniowe: 22-23 czerwca 2016
Cena netto: 990 PLN ● WARSZAWA

Zapraszamy do kontaktu:
Monika Kwaśnik
tel. 607 710 797, szkolenia@szkoleniaatrium.pl

Beata Skorubska
beata.skorubska@szkoleniaatrium.pl, tel. 530 502 000
Robert Cybulak

Robert Cybulak Pracownik
administracyjny

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Szkolenie: Zmiany w prawie pracy obowiązujące od 2016 roku

Pracodawcy Lubelszczyzny “Lewiatan” zapraszają do udziału w szkoleniu “Zmiany w prawie pracy obowiązujące od 2016 roku” . Szkolenie jest skierowane do pracodawców oraz pracowników.

Szkolenie odbędzie się 17 marca br. w Lublinie, Galeria Gala, ul. Fabryczna 2 (sala konferencyjna na III p.), o godz. 11.00.

W 2016 roku weszło w życie wiele istotnych zmian w kodeksie pracy i przepisach ubezpieczeniowych. Najważniejsze z nich to oskładkowanie umów zlecenia, ograniczenie w zawieraniu umów terminowych i zmiany w uprawnieniach rodzicielskich. Celem szkolenia jest praktyczne omówienie znowelizowanych przepisów, w tym ich najnowszych interpretacji. Uczestnicy szkolenia zyskają wiedzę, dzięki której będą mogli uniknąć błędów pojawiających się zwykle w początkowym okresie obowiązywania nowych regulacji.

Szkolenie poprowadzi mec. Joanna Czajka – adwokat, od IX 2001 roku prowadzi indywidualną praktykę adwokacką, wykładowca w ramach szkolenia aplikantów adwokackich Izby Adwokackiej w Lublinie z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych.

Udział w szkoleniu jest płatny.

Zgłoszenia i więcej informacji na temat szkolenia: http://prywatni.lublin.pl/?p=5518. Zapraszamy również do kontaktu: telefonicznie – 81 532 43 33 lub mailowo – biuro@prywatni.lublin.pl.
Agnieszka Zając

Agnieszka Zając Koordynator Projektu

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Akademia Jakości – testowanie i jakość projektów IT
22-23 marca 2016r. | Warszawa
Specjalizacja testów - dobry pomysł na rozwój kariery testera


Akademia organizowana jest już po raz szósty.
Serdecznie zapraszamy do uczestnictwa w tym wyjątkowym wydarzeniu.

Co w programie?

Dzień I


1. Dwie drogi testera: techniczna i managerska
Monika Braun - opiekun merytoryczny wydarzenia
2. Automatyzacja narzędziami open source nie musi być trudna
Piotr Ślęzak - Prezes spółki ForProgress Sp. z o.o.
3. Continuous Performance Management with Gatling
Tomasz Bonior - wykładowca na kierunku Testerzy oprogramowania
4. Projektowanie i testowanie narzędzia wspierającego testowanie automatyczne
dr Grzegorz Libor - tester oprogramowania w firmie 21cn (testerzy.pl)
5. Rozwój zawodowy w Testowaniu
Łukasz Smolarski
6. Dobre praktyki w rekrutacji testerów
Andrzej Szandała
7. Przegląd dokumentacji projektowej z perspektywy Testera
Monika Lichota - WarszwQA Warsaw Quality Assurance Group
8. Testowanie w Agile
Krystian Kaczor
9. Jak zbudować framework do automatyzacji testów
Jan Sabak - Stowarzyszenie Jakości Systemów Informatycznych

Dzień II - część warsztatowa

1. Analityk Testów: biznesowe podejście do testów
2. Jak wejść w świat testów automatycznych
3. Tester w roli analityka - Co tester może zrobić dla podniesienia jakości wymagań i specyfikacji?
4. Testalia - narzędzia testera, automaty

Strona główna Akademii: http://www.successpoint.pl/akademia_jakosci_2016#

Rejestracja:http://www.successpoint.pl/akademia_jakosci_2016#zarej...

Dla uczestników konferencji mamy książki ufundowane przez księgarnię helion.pl jak również PWN.pl

Kontakt:
Agnieszka Zając
mobile:+48 725 792 690
e-mail: agnieszka.zajac@successpoint
Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zarządzanie zespołem szkolenie

Szkolenie „Praca w zespole” dedykowane jest osobom, chcącym doskonalić swoje kompetencje interpersonalne na rzecz realizacji celów zespołu. W ramach proponowanego szkolenia wybraliśmy zagadnienia umożliwiające doskonalenie umiejętności współpracy oraz kształtujące zaangażowanie we wspólne działania. Szkolenie prowadzone jest aktywnymi metodami warsztatowymi pozwalającymi na eksperymentowanie z nowymi umiejętnościami.

Kontakt w sprawie szkolenia:
Szkolenia dla firm
biuro@wstronerozwoju.com
Ewelina Zdzieszyńska
Tel.: 500 029 886
Patrycja Gnypek

Patrycja Gnypek Marketing ...
codziennie mnie cos
zaskakuje

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Case Open 2016. Forum Strategii Marketingowej
To jedyna w Polsce konferencja na temat strategii marketingowej.
Praktyczne narzędzia, ekspercka wiedza, dzień inspiracji i wymiany doświadczeń
http://www.caseopen.pl

Wiodące tematy Case Open 2016:
→ jak dotrzeć z przekazem reklamowym indywidualnie do każdego klienta,
→ jak zbadać prawdziwe intencje zakupowe i emocje konsumentów,
→ jak wykorzystywać nowoczesny know-how w budowaniu strategii marki,
→ jak zmierzyć efekty reklamy (CPM vs. CPA).

Na uczestników Forum czekają niespodzianki - Bank Prezentów gwarantowanych, a wśród nich:
- voucher do wykorzystanie na platformie WhitePress
- zaproszenia na Galę Superbrands
- vouchery na warsztaty
- książki
- kawa z prelegentem :)
Szczegóły na http://www.caseopen.pl/bank-prezentow/

Jeśli chcesz zdobyć unikalną, praktyczną wiedzę z zakresu budowania skutecznych strategii marketingowych, poznać warsztat pracy najlepszych ekspertów, dowiedzieć się jak dopasować swój plan do nowych narzędzi komunikacji marketingowej - koniecznie musisz pojawić się na Case Open 2016.

Kiedy: 14 kwietnia 2016 r.
Gdzie: Warszawa, Hotel Radisson Blu Sobieski
Za ile: Tylko do 31 marca specjalna cena - 499 zł netto
http://www.caseopen.pl
Do zobaczenia
Magdalena S.

Magdalena S. Specjalista z branży
opieki medycznej

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek


Firma Apharma serdecznie zaprasza do udziału w szkoleniu i warsztatach:

Nowe wytyczne dotyczące rejestracji produktów leczniczych.

Wniosek elektroniczny i e-Submission – warsztaty.



Szkolenie i warsztaty poprowadzą eksperci:
Anna Kalita, Andrzej Czesławski i Wioleta Małysa.

Data i miejsce:
5 kwietnia b.r., Hotel IBIS, ul. Muranowska 2, (Stare Miasto).

Na szkoleniu będą przedstawione aktualne wytyczne i inne akty prawne, które mają zastosowanie podczas procesu rejestracji produktów leczniczych.

Na warsztatach dokładnie zapoznamy się z wnioskiem elektronicznym eAF oraz załącznikami do wniosku.

Jesteśmy przekonani, że praktyczne informacje, które uzyskacie na warsztatach i podczas szkolenia będą pomocne w Państwa pracy.

Serdecznie zapraszamy,
Urszula Rogozińska
urszula.rogozinska@apharma.com.pl
tel. 502 473 383

Więcej informacji na temat szkolenia na stronach:
http://apharma.com.pl/szkolenia-zewnetrzne/
https://www.facebook.com/events/471626306370621/
Maria Świdniak

Maria Świdniak e-marketing, social
media, komunikacja
medialna

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty



Obrazek
Iwona Ciecierska

Iwona Ciecierska Specjalista
ds.promocji,
SuccessPoint Sp.z
o.o.

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Masz w sobie ducha przedsiębiorczości?
Zastanawiasz się jak zapewnić pożądaną wartość swoim Klientom?
Zastanawiasz się jak stworzyć rentowny model biznesowy dla produktu lub usługi?
A może zastanawiasz się jak opracować nową strategię?
Szukasz prostych i innowacyjnych rozwiązań biznesowych?
A może obecne metody nie przynoszą oczekiwanych rezultatów?


W odpowiedzi na wymagania rynku firma SuccessPoint wraz z Innovelty
proponuje

Cykl dedykowanych szkoleń w tematyce innowacji projektowej, na które składają się:

Projektowanie innowacyjnych produktów i usług metodą Design Thinking
21 - 22 marca 2016r. | Warszawa


Szkolenie ma formę interaktywnych warsztatów (zespoły 4 - 5 osobowe), w trakcie których uczestnicy poznają od strony teoretycznej i praktycznej proces i narzędzia projektowania metodą Design Thinking. Obecnie jest to coraz bardziej popularna metoda pracy projektowej, skoncentrowana na realnych problemach i potrzebach użytkowników, współtworzeniu w interdyscyplinarnych zespołach. Łączy kreatywność i innowacyjność, dzięki którym Klienci pokochają Twoje produkty i usługi.
Również Ty pokochasz tę metodę, a po powrocie ze szkolenia będziesz mógł zastosować metodę myślenia projektowego w Twojej firmie.

więcej: http://successpoint.pl/design-thinking

Korzyści z uczestnictwa:
-zdobycie praktycznych umiejętności projektowania metodą Design Thinking;
-umiejętność zaplanowania projektu, identyfikacji problemu i definiowania wyzwania
projektowego skoncentrowanego na realnych potrzebach użytkowników i celu biznesowego;.
-rozwinięcie umiejętności holistycznego patrzenia na problem biznesowy i społeczny;
-nauczenie się odpowiednio definiować grupy docelowe własnego produktu lub usługi;
-poznanie zastosowania technik kreatywnego generowania pomysłów i ich selekcji;
-nauczenie się prototypowania i testowania rozwiązań, bez ponoszenia kosztów; co zwiększa prawdopodobieństwo sukcesu własnych rozwiązań;
-poznanie narzędzi ewaluacji wdrożenia.

Uczestnik szkolenia otrzyma zestaw praktycznych narzędzi i szablonów wykorzystywanych w poszczególnych fazach procesu.

Cena: 1599 PLN + 23% VAT

Odbiorcy szkolenia:
-kadra zarządzająca i pracownicy działów marketingu, R&D, rozwoju produktów i usług obsługi klienta;
-właściciele małych firm;
-studenci studiów humanistycznych, informatycznych i inżynierskich;
-wszyscy, którzy słyszeli o metodzie Design Thinking i są zainteresowani innowacyjnymi metodami projektowania, a ich kreatywna dusza woła ciągle o nowe wyzwania.

Szczegółowy program : http://successpoint.pl/design-thinking#szczeg%C3%B3%C5...

Projektowanie innowacyjnych modeli biznesowych
4 kwietnia 2016r. | Warszawa
więcej: http://successpoint.pl/modele-biznesowe

Techniki kreatywnego rozwiązywania problemów biznesowych
18 kwietnia 2016 | Warszawa
więcej: http://successpoint.pl/techniki-kreatywne

Projektowanie doświadczeń
25 kwietnia 2016 | Warszawa
więcej: http://successpoint.pl/projektowanie-doswiadczen

Rola badań w projektowaniu innowacyjnych produktów i usług
9 maja 2016 | Warszawa
więcej: http://successpoint.pl/rola-badan

Zgłoś się na jedno szkolenie lub na cały cykl!

Trener: Rafał Kamiński

Założyciel firmy szkoleniowej Innovelty. Posiada ogromne doświadczenie w pracy na stanowiskach specjalistycznych i menedżerskich dla takich firm jak: PTK Centertel (Orange), Polkomtel (Plus) i Raiffeisen Bank. Brał udział w blisko 100 projektach w obszarze sprzedaży, obsługi Klienta, transformacji operacji, strategii i rozwoju. Zdobywca wielu nagród, mi.in: TOP Performer Award in the project of bank merger, 2014, TOP Performer Award the Board Raiffeisen Bank Polska decided, 2009, Award of PTK Centertel General Director (Orange Poland) for acceptance of holistic responsibility and realization of project CRM for sale department, 2006.

Przy zgłoszeniu więcej niż jednej osoby przewidziany jest RABAT!

Kontakt:
Iwona Ciecierska
Specjalista ds. promocji
tel. +48 720 911 822
e-mail: iwona.ciecierska@successpoint.pl
Piotr Grzybowski

Piotr Grzybowski Członek Zarządu,
Polski Instytut
Kontroli Wewnętrznej

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

VI Krajowa Konferencja Kontroli Zarządczej

Kontrola zarządcza jako narzędzie przeciwdziałania nadużyciom i korupcji

Kontynuując przyjętą już tradycję organizacji corocznej konferencji poświęconej problematyce wdrażania Standardów Kontroli Zarządczej w jednostkach sektora finansów publicznych serdecznie zapraszamy do udziału w VI Krajowej Konferencji - Ocena Kontroli Zarządczej w Polsce, która odbędzie się w dniach 25-26 kwietnia 2016 r.
Głównym celem VI edycji konferencji jest wypracowanie założeń systemu przeciwdziałania nadużyciom i korupcji w organizacji.

Zgłoszenie przesłane do 15 marca 2016 r.
Udział w pierwszym dniu konferencji: 140 zł/os
Udział w dwóch dniach konferencji: 299 zł/os

Zgłoszenie przesłane po 15 marca 2016 r.
Udział w pierwszym dniu konferencji: 190 zł/os
Udział w dwóch dniach konferencji: 399 zł/os

12 punktów CPE

Szczegółowe informacje znajdują się na stronie konferencji

http://www.pikw.pl/vi-krajowa-konferencja-kontroli-zar...

Zapraszam serdecznie.Ten post został edytowany przez Autora dnia 09.03.16 o godzinie 14:51

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zapraszamy do uczestnictwa w drugiej edycji II Konferencji ISO 31000 (edycja Warszawa)

Obrazek


Cel II Konferencji ISO 31000 (edycja Warszawa):

Celem II Konferencji ISO 31000 (edycja Warszawa) jest zaprezentowanie uczestnikom rozwiązań z zakresu systemowego zarządzania ryzykiem niezbędnego w każdej organizacji. W trakcie Konferencji uczestnicy zostaną zapoznani z ideą oraz najpopularniejszym międzynarodowym standardem zarządzania ryzykiem ISO 31000.

Uczestnicy zdobędą wiedzę na temat standardów i wytycznych zarządzania ryzykiem, a także dobrych praktyk w zakresie ich implementacji. Podczas wykładów uczestnicy zdobędą umiejętności związane zarówno z projektowaniem modeli zarządzania ryzykiem, jak i praktycznym ich zastosowaniem.

Odbiorcy II Konferencji ISO 31000 (edycja Warszawa)
Konferencja przeznaczona jest dla osób zajmujących się zarządzaniem ryzykiem, audytem wewnętrznym i kontrolą wewnętrzną, compliance w organizacji zatrudnionych na każdym szczeblu organizacyjnym, ze szczególnym uwzględnieniem aktualnych i przyszłych menedżerów ryzyka.

PKN objął Patronat Honorowy na tą Konferencją.

Obrazek


Czas trwania: 1 dzień. Cena uczestnictwa: 99 Zł.

Informacje: Szczegółowych informacji udziela opiekun Konferencji pod numerem telefonu: 61 826 11 52
http://iso31000.pl/konferencjawarszawa/

Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami konferencji: http://www.pbsg.pl/zapraszamy-do-uczestnictwa-w-drugie...
Olga Opioła

Olga Opioła Specjalistka ds.
marketingu i
sprzedaży

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zapraszamy na szkolenia dot. realizacji projektów.

„pERcePtion – Efektywna realizacja projektów” - to cykl dziesięciu szkoleń, obejmujących podstawowe aspekty realizacji projektów, prowadzonych w formie warsztatowej, prezentujących dobre praktyki zarządzania projektami zamiast wytycznych konkretnej metodyki.

Cykl ma pokazać, jak rozwiązywać konkretne problemy podczas realizacji projektów, nauczyć myślenia projektowego, pokazać różne sposoby rozwiązywania problemów w projektach. Główną grupą odbiorców, do których Business @ Witański Consulting Group pragnie dotrzeć, są przedstawiciele sektora publicznego oraz organizacji non-profit oraz przedstawiciele sektora MŚP, którzy realizują różne projekty.

Firma pragnie wyjść naprzeciw oczekiwaniom tej grupy osób, które chcą rozwinąć umiejętności projektowe, bo zostały mianowane kierownikami projektów, nie mając doświadczenia i odpowiedniej wiedzy w tym zakresie. Co ważne, nie trzeba uczestniczyć w całym cyklu, można podnieść kwalifikacje tylko w wybranym obszarze zarządzania projektami.
Decydując się na udział w szkoleniach Business @ Witański Consulting Group możemy być pewni, że otrzymamy praktyczną wiedzę, dopasowaną do naszych możliwości i potrzeb.

Więcej informacji: http://www.bwcg.eu/pl/uslugi/perception-efektywna-real...

• Cykl szkoleń składa się z 10 szkoleń 8-godz. (w wymiarze lekcyjnym), jedno szkolenie w miesiącu
• Uczestnik może zapisać się na cały cykl, może także uczestniczyć w jednym z oferowanych szkoleń
• W dowolnym okresie od 21 marca do grudnia 2016 można rozpocząć szkolenie
• Uczestnik otrzymuje zaświadczenie uczestnictwa po każdym ze szkoleń, dodatkowo po ukończeniu całego cyklu dostaje dodatkowe zaświadczenie o ukończeniu cyklu szkoleń "pERcePtion - Efektywna realizacja projektów"
• Szkolenia będą odbywały się w jednym z miast: Katowice, Chorzów, Zabrze i Gliwice, w zależności od preferencji uczestników danej edycji cyklu
• Koszt uczestnictwa w jednym szkoleniu to jedyne 450 zł
Agnieszka Hromiak

Agnieszka Hromiak Marketing & Sales
Manager, HeatQ
Technology

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

KAIZEN – SYSTEM CIĄGŁEGO DOSKONALENIA

Data rozpoczęcia: 21 marca 2016
Data zakończenia: 22 marca 2016
Godziny sesji:
poniedziałek: 10.00 - 17.30
wtorek: 8.00 - 15.30

Opis i cel szkolenia:
Sukcesem każdej firmy jest bycie organizacją samodoskonalącą się. Filozofia Kaizen (z jap. ”dobra zmiana”) oznacza nieustanne doskonalenie poprzez angażowanie pracowników każdego szczebla zarządzania. W myśl idei ciągłego doskonalenia podnoszona jest jakość i efektywność działania, co czyni każdą firmę bardziej konkurencyjną w swojej branży. Celem szkolenia jest więc udzielenie odpowiedzi na pytanie: „Jak wpasować w przedsiębiorstwo kulturę ciągłego doskonalenia na każdym szczeblu struktury organizacyjnej firmy?”

Korzyści ze szkolenia:
Zdobycie wiedzy na temat filozofii i podejścia Kaizen
Poznanie metod likwidowania marnotrawstw we wszystkich działach firmy
Nabycie umiejętności usprawniania i optymalizacji procesów produkcyjnych
Zapoznanie się z techniką pozyskiwania pomysłów z każdego szczebla organizacji
Rozwinięcie umiejętności definiowania kluczowych ról w systemie Kaizen
Określenie procesu postępowania w zakresie zgłoszonego pomysłu Kaizen
Dowiedzenie się, jak rozwijać i utrzymać system Kaizen w dłuższym czasie
Nabycie umiejętności zarządzania projektem Kaizen z wykorzystaniem raportu A3
Pogłębienie wiedzy z podstawowych narzędzi rozwiązywania problemów

Grupa docelowa:
Obecni i przyszli Liderzy Kaizen
Managerowie i Liderzy Lean
Pełnomocnicy ds. Zarządzania Jakością
Koordynatorzy Ciągłego Doskonalenia
Project Managerowie
Specjaliści ds. Zarządzania Procesem
Członkowie zespołów Lean/Kaizen
Pracownicy firm produkcyjnych

Program szkolenia:
Zarządzanie Systemem Ciągłego Doskonalenia w firmie
Filary i fundamenty funkcjonowania w organizacji Systemu Ciągłego Doskonalenia
Piramida projektów Kaizen (zgodnie ze standardem World Class Manufacturing: Standard Kaizen, Major Kaizen i Advanced Kaizen)
Miejsce i rola Systemu Ciągłego Doskonalenia Kaizen w strukturze organizacyjnej
Kluczowe role w Systemie Ciągłego Doskonalenia (rola kadry managerskiej, koordynatora i lidera Lean)
Definiowanie celów dla projektów Kaizen
Dobór składów do zespołów Kaizen
Techniczna organizacja i zarządzanie projektem Kaizen
Monitorowanie efektów funkcjonowania Systemu Ciągłego Doskonalenia
Utrzymanie Systemu Ciągłego Doskonalenia w dłuższym czasie
Główne narzędzia rozwiązywania problemów
Raport A3 – podejście PDCA w zakresie rozwiązywania problemów
Omówienie składowych Raportu A3
Wybrane narzędzia najczęściej stosowane do rozwiązywania problemów: (5W+1H, 5Why, Drzewo przyczyn, Ishikawa, Pareto, Matryca 9)

Forma szkolenia:
Prezentacje multimedialne, wykład, warsztat szkoleniowy, gry symulacyjne, case- study, dyskusje i wymiana doświadczeń oraz zadania w zespołach

Zapraszam do kontaktu: ahromiak@lean.info.pl
+ 48 508 714 377

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Kurs: tłumaczenie ustne (symultaniczne i konsekutywne)

Przedstawiamy jedyny w swoim rodzaju kurs tłumaczenia konferencyjnego!

Celem kursu jest wprowadzenie uczestników do zagadnienia przekładu konferencyjnego (ustnego) w dwóch najważniejszych trybach – konsekutywnym i symultanicznym.

Szkolenie obejmuje omówienie podstawowych zasad i technik tłumaczenia konsekutywnego i symultanicznego (część teoretyczna na e-learningu), omówienie i przećwiczenie techniki notacji w tłumaczeniu konsekutywnym, a następnie warsztat przekładu symultanicznego z zastosowaniem specjalnego zestawu (konsola centralna, stanowiska uczestników ze słuchawkami i mikrofonami, rzutnik cyfrowy z centralnym ekranem).

Zajęcia prowadzone są jednocześnie przez dwóch trenerów, co umożliwia jednoczesny instruktaż i natychmiastową informację zwrotną.

Pomiędzy zajęciami uczestnicy samodzielnie wykonują na platformie e-learningowej praktyczne ćwiczenia wspomagające rozwijanie kompetencji tłumacza ustnego.

Miejsce: Centrum Warszawy

Czas trwania: 18 godzin w formie warsztatów stacjonarnych + 7,5 godziny pracy własnej na e-learningu

Termin: 18, 20, 22, 25, 27, 29.04.2016 r. w godzinach 16:00 – 19:00

Wszystkie szczegóły i zapisy dostępne na stronie: http://translationacademy.pl/product/kurs-tlumaczenie-...
Magdalena S.

Magdalena S. Specjalista z branży
opieki medycznej

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek


Szanowni Państwo,

Zespół COOPER Conferences serdecznie zaprasza na Warsztat pt. "PROBLEMY Z REKLAMĄ I ZNAKOWANIEM SUPLEMENTÓW DIETY ORAZ KOSMETYKÓW W ŚWIETLE DZIAŁAŃ UOKIK I PIS".

Warsztat odbędzie się już 24 marca 2016 r. w Hotelu InterContinental w Warszawie.

Podczas wydarzenia omówione zostaną m.in. takie zagadnienia jak:

OMÓWIENIE ZMIAN WYNIKAJĄCYCH Z USTAWY Z 9 PAŹDZIERNIKA 2015 r. O ZMIANIE USTAWY O SYSTEMIE INFORMACJI W OCHRONIE ZDROWIA ORAZ NIEKTÓRYCH INNYCH USTAW
POSTĘPOWANIE NEGOCJACYJNE ORAZ SYSTEM REFUNDACJI W OBLICZU NOWELIZACJI USTAWY O SYSTEMIE INFORMACJI W OCHRONIE ZDROWIA
PROCESY BIZNESOWE OPISUJĄCE OBSŁUGĘ ZARZĄDZANIA LISTAMI REFUNDOWANYMI
ZMIANY W REFUNDACJI Z PERSPEKTYWY FIRMY FARMACEUTYCZNEJ

Prelegentami podczas warsztatu będą:

ARTUR FAŁEK - Były Dyrektor Departamentu Polityki Lekowej i Farmacji w Ministerstwie Zdrowia, pierwszy Przewodniczący Komisji Ekonomicznej
MARCIN KĘDZIERSKI - Dyrektor ds. Programów Strategicznych i Sektorowych, DATA TECHNO PARK Sp. z o. o., Uprzednio Dyrektor w Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia
PIOTR NAJBUK - Associate, DOMAŃSKI ZAKRZEWSKI PALINKA sp. k.
MARIUSZ KONDRAT - Adwokat, Rzecznik Patentowy, Kancelaria KONDRAT i Partnerzy

Cooper Group Sp. z o.o.
ul. Grzybowska 4/91
00-131 Warszawa

tel: (22) 251 03 17
fax: (22) 875 84 97

Szczegółowy program Konferencji:
http://cooperconferences.pl/warsztaty-event-E_REFUNDAC...
https://www.facebook.com/events/1719707144979102/
Marysia Sobczak

Marysia Sobczak sprzedawca, Orsay

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Szkolenia i kursy to bardzo przydatna sprawa. Intensywne kursy z profesjonalnym programem szkoleniowym mogą wnieść w życie człowieka więcej, niż 5-letnie studia. Ja chce się wybrać na zajęcia ze szkolenia z obsługi klienta bo nasza firma się stale rozwija, dochodzą nowe działy, firma rozszerza zakres działalności i w związku z tym przychodzą nowe obowiązki i nowi klienci. Dlatego chce się trochę podszkolić, żeby swoje obowiązki na tym poziomie wypełniać jak należy.
Robert Cybulak

Robert Cybulak Pracownik
administracyjny

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Szkolenie: Optymalizacja podatkowa - najnowsze zmiany

Pracodawcy Lubelszczyzny “Lewiatan” oraz Uchman i Partnerzy Spółka Doradztwa Podatkowego zapraszają do udziału w szkoleniu “Optymalizacja podatkowa – najnowsze zmiany”.

Szkolenie jest skierowane do kadry zarządzającej oraz osób decydujących w firmie o polityce finansowej i podatkowej. Podczas szkolenia omówimy znaczenie optymalizacji w procesie zarządzania przedsiębiorstwem. Przedstawimy warunki bezpiecznej optymalizacji oraz zaprezentujemy zagadnienia związane z planowaniem podatkowym i sposobami zabezpieczania ryzyk.

Szkolenie poprowadzi Maria Uchman, Prezes Zarządu Uchman i Partnerzy sp. z o.o. Spółka Doradztwa Podatkowego, wysokiej klasy specjalistka w dziedzinie doradztwa podatkowego, procesów restrukturyzacyjnych, optymalizacji podatkowej oraz cen transferowych.

Udział w szkoleniu jest płatny.

Szkolenie odbędzie się 01 kwietnia br. w Lublinie, Hotel Locomotiva, ul. Północna 28C, o godz. 09.00.

Zgłoszenia i więcej informacji na temat szkolenia: http://prywatni.lublin.pl/?p=5618.

Kontakt w sprawie szkolenie: nr tel. 81 532 43 33, mail: biuro@prywatni.lublin.pl.Ten post został edytowany przez Autora dnia 16.03.16 o godzinie 13:05
Agata Stasiak

Agata Stasiak Customer Care,
Questus

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Wiosenna mobilizacja!

questus – Akredytowane Centrum Szkoleniowo-Egzaminacyjne The Chartered Institute of Marketing ogłasza nabór do wiosennych edycji programu Diploma in Professional Marketing:

- Kraków – 6 maja
- Warszawa – 13 maja

Program często nazywany jest "MBA w Marketingu". Rozwija umiejętność strategicznego spojrzenia na działania marketingowe, koncentruje się wokół problematyki pomiaru działań marketingowych, rozwija wizjonerskie podejście do innowacyjności oraz pokazuje, że Digital Marketing oznacza nowe możliwości w zakresie działań taktycznych, a dziś coraz częściej staje się on elementem strategii firmy.

Program DM składa się z czterech bloków tematycznych:
- Strategic Marketing
- Mastering Metrics
- Digital Strategy
- Driving Innovation

Zdobądź międzynarodowe kwalifikacje potwierdzone certyfikatem The Chartered Institute of Marketing. Dowiedz się więcej: http://bit.ly/1MAduNb

Agata Stasiak
astasiak@questus.pl
601-052-704
Dagmara S.

Dagmara S. Digital Marketing
Consultant || Coach
||Social Media
Trai...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Oszczedzaj czas i pieniadze firmy, uczac sie najbardziej efektywnych technik marketingu internetowego na szkoleniu w Krakowie 29 marca w Parku Technologicznym;
https://www.eventbrite.com/e/digital-skills-workshop-cr...

Trenerzy z Polski doswiadczeni w wielu krajach Europy, Azji i w Kanadzie.
Godzina coachingu dla teamow - GRATIS.

Następna dyskusja:

Szkolenia i konferencje HR ...




Wyślij zaproszenie do