Paulina Pięta

Paulina Pięta "Człowiek powinien
sięgać po to, co
przewyższa jego
możli...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Już 5 grudnia 2015, godz. 9:00 - 18:00 w Warszawie odbędzie się szkolenie Social Media Ninja - 21 narzędzi social media, które zautomatyzują Twoją pracę, oszczędzą czas i zwiększą dotarcie do klientów

Trener: Łukasz Żelezny

Kanałów social media przybywa. Jak z nich efektywnie korzystać w komunikacji z Twoimi klientami? Podczas szkolenia poznasz skuteczne techniki automatyzacji pracy w social media, oszczędności czasu i zwiększenia zasięgów.

Łukasz Żelezny to mieszkający na stałe w Wielkiej Brytanii międzynarodowy ekspert w zarządzaniu komunikacją w social media i w wyszukiwarkach. Podczas szkolenia Łukasz podzieli się z Tobą swoimi najlepszymi i najskuteczniejszymi technikami, dzięki którym
dociera za pośrednictwem Twittera do 40 000 obserwujących, do 1410 na Instagramie i do 7890 na LinkedIn. Ilość interakcji na Twitterze średnio 100 dziennie.

Dla kogo?
Dla każdej osoby, która chce być skuteczna w Social Media. Jeśli prowadzisz komunikację marki lub firmy w mediach społecznościowych - to szkolenie jest dla Ciebie! Jeśli chcesz zwiększyć swoją przewagę na rynku, wybić się ponad konkurencję - to szkolenie jest dla Ciebie!

Podczas szkolenia nauczysz się:
Jak zrobić porządek z kanałami social media! Opanujesz optymalizację czasu i maksymalnego wykorzystania kontentu.
Jak uzyskać większe zasięgi za pomocą dostępnych narzędzi internetowych.
Jak publikować, by zainteresować odbiorców.
Jak skutecznie zarządzać social mediami w zakresie zasięgu, publikowania i analityki.
Poznasz unikatową praktyczną wiedzę od światowej sławy szkoleniowca - Łukasz przyjedzie prosto z Londynu i będzie to jedyna okazja, by odbyć z nim całodniowe szkolenie.

Dla każdego uczestnika mamy od Brand 24 pakiet premium o wartości 897 zł do monitorowania social mediów.

Dlatego kup bilet (maks. do 30 listopada) już dziś:
http://speakersdirect.eu/pl/szkolenie-social-media-luk...
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zapraszam na warsztaty:

KREACJA SKUTECZNEJ REKLAMY - 1 dzień
Jak tworzyć lepsze reklamy. Jak przełożyć korzyści na wyrazisty pomysł. Jak przekuć pomysł w skuteczną reklamę. Minimum teorii, maksimum ćwiczeń.

27.11.2015 Warszawa, ul. Wilcza 9
oraz 7.12.2015, Warszawa, ul. Wilcza 9

Więcej informacji: http://www.autor.biz/kreacja.html

-------------------------------------------------------------------------------
COPYWRITING - SŁOWEM SPRZEDAŻ - 1 dzień
Jak pisać skuteczniej, krótko i na temat. Jak pisać, co pisać, kiedy i dlaczego
- tak, aby skuteczniej sprzedawać. Jak pisać lepsze oferty, dobre i celne hasła
oraz skuteczniejsze komunikaty marketingowe. Minimum teorii, maksimum ćwiczeń.

8.12.2015, Warszawa, ul. Wilcza 9

Więcej informacji: http://www.autor.biz/copywriting.html

Zapraszam
Adrian Tomaszewski
tel.: 504 179 065
http://autor.biz

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek

Zapraszamy na szkolenie:

Techniki wywierania wpływu i obrona przed manipulacją


Termin szkolenia: 1-2 grudnia, Warszawa, biurowiec Atrium Centrum
Cena netto: 1590 zł +23% VAT
trener: dr Adam Zemełka

Reguły wywierania wpływu.
Między wpływaniem a sterowaniem – perswazja a manipulacja.
Komunikacja pozawerbalna.
Manipulacja werbalna.
Techniki obrony przed presją.
Pułapki myślenia w przeciwdziałaniu psychomanipulacji

Zobacz program szkolenia:
http://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/techniki-wyw...

Zapraszamy do kontaktu:
Monika Kwaśnik
tel. 607 710 797
szkolenia@szkoleniaatrium.pl

Beata Skorubska
beata.skorubska@szkoleniaatrium.pl
tel. 530 502 000
Magdalena S.

Magdalena S. Specjalista z branży
opieki medycznej

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek


Konferencja. Poznaj branżę farmaceutyczną z szerokiej perspektywy

Szanowni Państwo

Zapraszamy na konferencję „Puls Rynku Farmaceutycznego”, w czasie której nasza uwaga będzie skoncentrowana na tych zagadnieniach, które w obecnej chwili wywołują największe emocje oraz najwięcej znaków zapytania. Wspólnie z naszymi merytorycznymi partnerami z Kancelarii Prawnej DZP proponujemy prezentacje i dyskusje poświęcone legislacji regulującej system ochrony zdrowia, w tym zwłaszcza polityce refundacyjnej oraz przepisom prawnym regulującym zasady reklamy leków w świetle zmian technologicznych.

W programie m.in.:
• Czy zwiększony nadzór nad obrotem leków rzeczywiście pomaga pacjentowi
• Refundacja – analiza zysków i strat
• Czy telemedycyna może być polską specjalizacją
• Czy prawo reklamy leków nadąża za rozwojem technologii
• Apteka indywidualna czy sieci? Jaki model jest właściwy dla polskiego rynku

Szczegółowe informacje:
tel.: (22) 333 97 77
fax: (22) 333 97 78
e-mail: szkolenia@pb.pl

http://konferencje.pb.pl/konferencja/931,puls-rynku-fa...
https://www.facebook.com/events/690700214399959/

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek


Szkolenie: PRAWO W MARKETINGU I REKLAMIE.
Zapraszamy 26-27 listopada w Warszawie.
Cena szkolenia 1590 zł netto
Szkolenie prowadzą mecenasi: Zbigniew Okoń i Mateusz Franke z kancelarii dLK Korus Okoń Radcowie Prawni:
http://www.delege.pl/
PROGRAM SZKOLENIA: http://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/prawo-w-mark...

W programie szkolenia:
1. Nieuczciwe praktyki i nieuczciwa konkurencja w marketingu
2. Prawo konkurencji a promocje sprzedaży
3. Prawo autorskie w działalności reklamowej
4. Znaki towarowe w przekazie reklamowym
5. Wykorzystanie wizerunku w reklamie
6. Konkurs, sprzedaż premiowa i inne promocje
7. Gry losowe – loteria promocyjna, loteria audioteksowa
8. Organizacja akcji promocyjnych a ochrona konsumenta
9. Ochrona danych osobowych w marketingu
10. Marketing elektroniczny i telemarketing

Zapraszamy do kontaktu: szkolenia@szkoleniaatrium.pl, tel. 530 502 000.
SZCZEGÓŁY: http://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/prawo-w-mark...
Katarzyna J.

Katarzyna J. kierownik CK KCMKiES

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zakład Doskonalenia Zawodowego w Warszawie przy Podwalu 13 zaprasza do udziału w krótkich kursach hobbystycznych i doskonalących w „Akademii pasji”.
Realizując swoje hobby można:
 uczestniczyć w kulinarnych wariacjach i przygotować dania kuchni świata, wigilijne i świąteczne w odmiennych smakach z poszanowaniem tradycji,
 nauczyć się wykonywać niepowtarzalne świąteczne dekoracje wnętrza i stołu,
 poznać zasady makijażu: codziennego i wieczorowego oraz zastosować go w praktyce,
 nauczyć się filcowania czesanki wełnianej i wykonywania z niej oryginalnej biżuterii, aplikacji do odzieży czy szali.
Stawiając na profesjonalizm- doskonaląc się w zawodzie można poszerzyć swoje umiejętności w zakresie:
 wykonywania manicure japońskiego,
 wykonywania makijażu ślubnego, sylwestrowego, karnawałowego,
 wykonywania koków, upięć ślubnych i okazjonalnych,
 prowadzenia e-biznesu.

W „Akademii Pasji” przewidzieliśmy atrakcyjne promocje dla tych, którzy zdecydują się na udział w więcej niż jednym kursie lub zgłoszą/przyjdą na kurs ze znajomymi.
Informacje: telefon 22 831 83 48, 22 831 00 81 wew.163
mail podwale@zdz.edu.pl
http://www.zdz.edu.pl/2015/akademia-pasji
Iwona Ciecierska

Iwona Ciecierska Specjalista
ds.promocji,
SuccessPoint Sp.z
o.o.

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek

Już w najbliższy czwartek konferencja pt.:

Trendy i zagrożenia elektronicznych operacji finansowych - technologia i bezpieczeństwo
26 listopada 2015r. | Warszawa - Centrum Konferencyjne PIAP Al. Jerozolimskie 202


Na spotkaniu zostaną przedstawione trendy w zakresie elektronicznych operacji finansowych oraz związane z tym zagrożenia. Instytucje finansowe oraz przedsiębiorstwa korzystające z elektronicznych transakcji finansowych powinny być świadome niebezpieczeństw jakie wiążą się z takimi transakcjami. Dzięki tej konferencji zdobędą Państwo potrzebną wiedzę na wypadek takich sytuacji.

Strona wydarzenia: http://successpoint.pl/bezpieczenstwo-transakcji-bezgo...

W dniu wydarzenia wystąpią:
Elastyczne procesy biznesowe dzięki nowoczesnym technologiom
Aneta Ościak, Key Account Manager w firmie Ericpol Sp. z o.o.
Maciej Szleminski  Specjalista ds. oprogramowania do zarządzania procesowego (IBM BPM), reprezentujący firmę Arrow ECS
Zagrożenia prawne związane z naruszeniem ustawy o ochronie danych osobowych oraz tajemnicy bankowej
Mec. Patryk Dykas - associate w firmie prawniczej LSW Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy
Jakie zagrożenia niosą informacje z mediów społecznościowych i jak możemy temu zapobiegać
Mikołaj Winkiel - Chief Evangelist - BRAND24
Socjotechniczne metody wyłudzania informacji – podstawowe zasady bezpieczeństwa organizacji
Dariusz Romańczuk - Partner Zarządzający - BCMG Sp. z o.o.
Zabezpieczenia danych i informacji chronionych w organizacji 
Dariusz Romańczuk - Partner Zarządzający - BCMG Sp. z o.o.
Bezpieczeństwo transakcji w sieci
Jakub Płatek - IT Developer - Ekspert niezależny
Przekazywanie danych osobowych po Safe Harbour
adwokat Marta Kwiatkowska-Cylke - Lubasz i Wspólnicy - Kancelaria Radców Prawnych

Do bezpłatnego udziału w konferencji zapraszamy przedstawicieli:
- sektora bankowego (departamenty bezpieczeństwa, IT, prawne, operacyjne, biznesowe)
- organów państwowych i administracji publicznej wszystkich szczebli
- organów wymiaru sprawiedliwości
- jednostek organizacyjnych policji, komórek operacyjno-rozpoznawczych
- przedstawiciele firm - operatorów telekomunikacyjnych oraz podmiotów świadczących usługi drogą elektroniczną

Jak się zarejestrować?
Aby zgłosić swój udział, należy wejść na stronę wydarzenia i wypełnić formularz zgłoszeniowy znajdujący się w zakładce "Zarejestruj się" ( po lewej stronie).

Kontakt:
Asystentka ds. promocji
Iwona Ciecierska
tel.: +48 720 911 822
e-mail: konferencja@successpoint.pl
Magdalena Paczucha

Magdalena Paczucha Dyrektor Sprzedaży

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Baccata Enterprise sp. z o.o. to firma szkoleniowo-doradcza stworzona przez doświadczonych Trenerów Biznesu , której zadaniem jest dostarczanie kompleksowych rozwiązań z zakresu szkoleń, rekrutacji, doradztwa HR.

Pracujemy metodą ON THE JOB TRAINING.

Gwarantujemy najwyższą jakość usług szkoleniowych oraz wykwalifikowaną kadrę trenerską.

Prowadzimy szkolenia m.in. z zakresu:


Obrazek


SPRZEDAŻY

1. Skuteczne finalizowanie sprzedaży
2. Nowoczesne techniki sprzedaży
3. Sztuka pozyskiwana Klientów w kontakcie bezpośrednim
4. Kreatywność w rozmowach sprzedażowych
5. Asertywność i stres w sprzedaży bezpośredniej
6. Wywierania wpływu na Konsumenta
7. Efektywność osobista w organizacji
8. Lingwistyka w sprzedaży
9. Techniki pozyskania Klienta w kontaktach B2B
10.Zarządzanie Zespołem Handlowców
11.Negocjacje handlowe
12.Zarządzanie relacjami
13.Perswazja handlowa
14.Techniki pozyskania Klienta w kontaktach B2C

CALL CENTER

1. Skuteczna sprzedaż przez telefon
2. Skuteczne finalizowanie sprzedaży telefonicznej
3. Nowoczesne techniki sprzedaży pośredniej
4. Sztuka pozyskiwana Klientów w kontakcie telefonicznym
5. Kreatywność w rozmowach sprzedażowych
6. Motywowanie pracowników Call/Contact Center
7. Asertywność i stres w rozmowach telefonicznych
8. Monitoring i Re-trening w Call Center
9. Motywowanie pracowników Help Desk
10.Zarządzanie zasobami ludzkimi w Call Center
11.Fluktuacja i Rotacja w Call Center
12.Standardy szkoleniowe w Call/Contact Center
13.Wykorzystanie NLP w Telemarketingu
14.Techniki dosprzedaży czyli Cross-selling oraz up-selling

ROZWOJU MANAGERA

1. Art – Coaching czyli rozwój osobisty przez sztukę
2. Autoprezentacja czyli umiejętność wystąpień publicznych
3. Motywowanie pracowników Call/Contact Center
4. Coaching i monitoring w Call/Contact Center
5. Komunikacja interpersonalna i Public Relations
6. Personal Branding
7. Budowanie wizerunku lidera
8. Zachowania asertywne w miejscu pracy
9. Skuteczne sposoby radzenia sobie ze stresem
10. Zarządzanie zmianą w organizacji
11. Rozwój kompetencji menadżerskich
12. Komunikacja w pracy menadżera/w biznesie/w zespole
13. Coaching w Zarządzaniu
14. Rozpoznawanie manipulacji w biznesie
15. Coaching Biznesowy
16. Coaching w Call Center
17. Autoprezentacja i autopromocja
18. Savoir vivre i dress code w biznesie
19. Współpraca z klientem VIP
20. Sztuka skutecznej negocjacji w biznesie
21. Twórcze rozwiązywanie problemów/ konfliktów w organizacji
22. Rozwijanie kompetencji managerskich - Przywództwo
23. Trudne rozmowy z pracownikami
24. Rozwijanie i motywowane pracowników/ zespołów pracowniczych
25. Budowanie i realizacja indywidualnych ścieżek rozwoju dla organizacji
26. Podnoszenie efektywności (zarządzanie w czasie i przestrzeni, zarządzanie przez cele, zarządzanie sytuacyjne)
27. Skuteczne zapobieganie wypaleniu zawodowemu w organizacji
28. Life-Coaching
29. Executive Coaching
30. Sesje AC, DC, 360/180, ocena okresowa

WINDYKACYJNE

1. Efektywna windykacja przez telefon
2. Windykacja bezpośrednia
3. Negocjacje i mediacje w windykacji
4. Prawne aspekty windykacji należności
5. Windykacja dla Handlowców
6. Windykacja należności a Zabezpieczenie wierzytelności
7. Nowoczesne techniki windykacji terenowej
8. Profesjonalny windykator terenowy
9. Telewindykator a aspekty prawne
10.Monitoring należności

PROFESJONALNEJ OBSŁUGI KLIENTA

1. Budowanie długofalowych relacji z Klientem
2. Tworzenie i wprowadzanie standardów Obsługi Klienta
3. Sztuka obsługi "trudnego" Klienta
4. Praca głosem, komunikacja, argumentacja, perswazja
5. Profesjonalna Obsługa Klienta
6. Telefoniczna Obsługi Klienta – inbound
7. Strategiczna Obsługa Klienta
8. Reklamacje i Obsługa trudnego Klienta
9. Telefonicznie Badanie CATI
10. Profesjonalna korespondencja e-mail

TRENER CALL CENTER

1. Podstawy umiejętności trenerskich czyli jak zostać trenerem
sprzedaży
2. Train the Trainers
3. Trener Call Center – Metody szkoleniowe
4. Trener Call Center – Projektowanie programu szkoleniowego
5. Trener Call Center – Efektywna analiza potrzeb szkoleniowych
6. Trener Call Center - Prowadzenie szkoleń metodą warsztatową
7. Sytuacje trudne, konfliktowe w pracy Trenera podczas szkolenia
8. Zasady tworzenia materiałów szkoleniowych i pomocy wizualnych, multimedialnych
9. Planowanie i konstruowanie szkoleń wewnętrznych jak i zewnętrznych w organizacji
10.Techniki prezentacyjne w pracy Trenera

PRAWO

1. Zakładowy fundusz świadczeń socjalnych
2. Prawo pracy wraz ze zmianami - aktualny stan prawny 2014 r.
3. Prawo pracy w praktyce wraz z kompletem wniosków, oświadczeń
4. Prawo pracy w MŚP
5. Kodeks pracy po nowelizacji
6. Prawo pracy dla Kadry Zarządzającej
7. Praktyczne prawne aspekty ochrony danych osobowych i baz danych
8. Ochrona danych osobowych w administracji publicznej i samorządowej
9. Ochrona danych na stanowiskach kadrowo - płacowych
10. Praktyczne prawne aspekty ochrony danych osobowych i baz danych w bankowości

MARKETING

1. Social Media
2. E - marketing
3. E-commerce
4. Zarządzanie marką
5. Zarządzanie produktem
6. Psychologia reklamy
7. Marketing ROI
8. Skuteczne strategie marketingowe w praktyce
9. Controlling marketingowy
10.Strategia Marketingowa

PSYCHOLOGIA PRACY

1. Dobre praktyki redukcji zatrudnienia
2. Dyskryminacja i mobbing - minimalizowanie ryzyka
odpowiedzialności pracodawcy
3. Eliminowanie zagrożeń psychospołecznych – obowiązki
pracodawcy
4. Inwestowanie w rozwój pracowników
5. Jak szacować i pomnażać kapitał intelektualny firmy
6. Ludzki aspekt zmian organizacyjnych
7. Ochrona danych osobowych pracowników i kandydatów do pracy
8. Ochrona wizerunku pracodawcy w Internecie
9. Odpowiedzialność menedżerów za relacje w miejscu pracy
10.Optymalizacja zatrudnienia w czasie recesji
11.Outplacement - łagodzenie skutków zwolnień
12.Mobbing - rozpoznawanie i przeciwdziałanie
13.Motywacja i komunikacja w czasie restrukturyzacji zatrudnienia
14.Motywowanie pracowników w czasie koniunktury i dekoniunktury
15.Nowoczesne systemy ocen pracowniczych
16.Płeć a styl zarządzania
17.Psychologia konfliktu dla menedżerów
18.Psychologiczne aspekty negocjacji handlowych
19.Przeciwdziałanie nierównemu traktowaniu w środowisku pracy
20.Przeciwdziałanie nieuczciwym i nieetycznym zachowaniom pracowników
21.Skuteczna rekrutacja dla menedżerów zespołów
22.Szkolenia i rozwój zawodowy pracowników
23.Świadczenia pozapłacowe jako element polityki wynagradzania
24.Zagrożenia psychospołeczne w środowisku pracy – m.in. stres, wypalenie, pracoholizm
25.Zarządzanie konfliktami pracowniczymi
26.Zarządzanie nowoczesnymi formami organizacji pracy - pracą
zdalną, elastyczną i wirtualną
27.Zarządzanie pracownikami z Pokolenia Y
28.Zarządzanie procesem zwolnień grupowych
29.Zarządzanie talentami i strategie rozwoju pracowników
30.Zarządzanie wiedzą w firmie
31.Zmiana i opór wobec zmian
32.Zmiany w prawie pracy

Z przyjemnością zaprezentujemy Państwu szczegółową propozycję wybranego przez Państwa szkolenia, warsztatu, kursu dostosowanego do Państwa indywidualnych potrzeb.

Jeżeli interesuje Państwa inny temat szkolenia czy warsztatu prosimy o przesłanie zapytania.

ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY!

Baccata Enterprise Sp. z o.o.
Training & Coaching & Consulting

m.paczucha@baccata.com.pl

http://baccata.com.pl/
Anna Kowalska

Anna Kowalska Stażysta, Dudziak i
Partnerzy

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek

Firma Dudziak i Partnerzy jest na rynku Polskim od 2012 roku. Pomimo tak krótkiego stażu zdążyła już osiągnąć liczne sukcesy. Firma Dudziak i Partnerzy w swoim profilu zawodowym ma status firmy szkoleniowej. Obecnie otworzyła nowoczesne biuro w Centrum Szczecina, gdzie wynajmowana jest

SALA SZKOLENIOWA 30m2
- wyposażenie dla 14 uczestników
- rzutnik full HD
- tablica kredowa
- powierzchnia na FlipCharty
- bezprzewodowe nagłośnienie
- sieć Wifii
- kolorowe poduchy
- stanowisko dla trenera

COACHING ROOM 10m2
- 2 sofy + fotel
- powierzchnia na FlipCharty
- sieć WiFi
- elastyczność spotkań

Dodatkowo jesteśmy wyposażeni w szatnie i poczekalnię.

CENNIK:
~SALA SZKOLENIOWA 35 zł netto za 45 min

~ COACHING ROOM 30 zł netto za 1 h

http://dudziakipartnerzy.pl
http://wynajemsaliszkoleniowej.pl

Zapraszamy do kontaktu tel.: +48 519 441 068

Zapraszamy też na nasz funpage na facebooku:
http://facebook.com/dudziakipartnerzy?fref=ts

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Szkolenia reklamacyjne

Reklamacje - co z nich wynika dla firmy
Kiedy Klienci zgłaszają uwagi?
Jakie są oczekiwania osób zgłaszających uwagi?
Korzyści wynikające ze składania reklamacji
Co się dzieje, kiedy reklamacje są "źle" załatwiane?

Kontakt w sprawie szkolenia:
Szkolenia biznesowe
biuro@wstronerozwoju.com
Ewelina Zdzieszyńska
Tel.: 500 029 886

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Join FREE sales workshop!

Are you hungry for marketing&sales knowledge? Want to get a job in sales, but don't know where to start? Are you a student without any professional experience? Bored with your current job?
Or just want to get inspired by GREAT sales shark? (and outstanding speaker person, BTW)
The next edition of our free Sales & E-Marketing workshop is knocking on the door!

The event is 4free and held in English.

Read more or sign up!

Who is invited?
Everyone who has a passion for learning about sales and how to increase revenue in B2B online companies. Participation in the workshop is also a great opportunity for all those who are interested in working @ UsabilityTools (check out our http://career.usabilitytools.com/ page!).

See you!

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek


PODSTAWY MARKETINGU

Szkolenie 2-dniowe: 17-18 grudnia, Warszawa
Cena netto: 1590 PLN
Trener: Tomasz Żyminkowski

Zobacz program szkolenia: http://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/podstawy-mar...


Szkolenie przeznaczone dla:
- osób, które rozpoczynają pracę w działach marketingu i pragną poznać w praktyce podstawowe narzędzia pracy marketerów
- specjalistów z działów sprzedaży pragnących zrozumieć podstawy działań marketingowych i wykorzystywać je w codziennej pracy
- koordynatorów i specjalistów ds. marketingu o wykształceniu innym niż marketingowe, pragnących uzupełnić posiadane umiejętności osób rozpoczynających zarządzanie produktem lub marką
- osób, które pracują w działach marketingu i chciałyby wzmocnić i uporządkować swoją wiedzę marketingową

Korzyści i rozwój umiejętności:
- zrozumienie roli marketingu w firmie w zależności od sektora I branży (B2B, B2C, FMCG, usługi i in.)
- zrozumienie istoty zwrotu z inwestycji marketingowych – marketing ROI oraz roli marketingu w tworzeniu wartości firmy
- zrozumienie podstawowych narzędzi marketingowych – segmentacji i profilowania klientów, planowania działań komunikacyjnych (briefy i strategie mediowe) oraz sposobów współpracy marketingu ze sprzedażą
- poznanie metod zarządzania działaniami marketingowymi off-line i on-line
- tworzenia strategii marketingowych i planów marketingowych w praktyce

SZCZEGÓŁY: http://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/podstawy-mar...

Zapraszamy do kontaktu:
Monika Kwaśnik
tel. 607 710 797
szkolenia@szkoleniaatrium.pl

Beata Skorubska
beata.skorubska@szkoleniaatrium.pl
tel. 530 502 000

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek


Szkolenie: PRAWO W MARKETINGU I REKLAMIE.
Zapraszamy 10-11 grudnia w Warszawie.
Cena szkolenia 1590 zł netto
Szkolenie prowadzą mecenasi: Zbigniew Okoń i Mateusz Franke z kancelarii dLK Korus Okoń Radcowie Prawni:
http://www.delege.pl/
PROGRAM SZKOLENIA: http://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/prawo-w-mark...

W programie szkolenia:
1. Nieuczciwe praktyki i nieuczciwa konkurencja w marketingu
2. Prawo konkurencji a promocje sprzedaży
3. Prawo autorskie w działalności reklamowej
4. Znaki towarowe w przekazie reklamowym
5. Wykorzystanie wizerunku w reklamie
6. Konkurs, sprzedaż premiowa i inne promocje
7. Gry losowe – loteria promocyjna, loteria audioteksowa
8. Organizacja akcji promocyjnych a ochrona konsumenta
9. Ochrona danych osobowych w marketingu
10. Marketing elektroniczny i telemarketing

Zapraszamy do kontaktu: szkolenia@szkoleniaatrium.pl, tel. 530 502 000.
SZCZEGÓŁY: http://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/prawo-w-mark...
Martyna Furmanek

Martyna Furmanek specjalista ds.
social media,
MWMarketing.pl

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Już za dwa dni Konferencja #MarketingbyPoznan.
Dołączcie do najbardziej marketingowego wydarzenie tej zimy w Wielkopolsce.

Informacje oraz możliwość zakupu biletu znajdziecie na http://marketing.bypoznan.pl

Do zobaczenia w Poznań City Park :)

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Popieram
Anna Binek

Anna Binek DXN - zdrowie-
uroda- przygoda

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Doktor Rajesh Savera- lekarz z Indii, specjalista Ajurwedy wygłosi pierwszy wykład w Gdańsku.

Jeśli chcesz zrozumieć swój organizm, poznać to co może polepszyć swój stan fizyczny i psychiczny to przyjdź.

Doktor Rajesh Savera znany jest z tego, że jego wykłady są najwyższej rangi. Dar przemawiania plus wiedza stanowią niezwykłą kombinację rzutujacą na jakość tego spotkania.

Od jakiegoś czasu zaczęłam się interesować zdrowiem.

Zrozumiałam, że tradycyjna medycyna likwiduje objawy a przyczyny-- niestety pozostają w nas samych.

Przykładowo, ból głowy zniknie po spozyciu tabletki ale przyczyna nie zostaje wyeliminowana. Tak samo jest z lekami na nadciśnienie.

Obrazek

Naturalna suplementacja likwiduje przyczyny w trwały sposób.

Większość chorób bierze się z zakwaszenia, odwodnienia organizmu skutkiem czego zawodzi nas nasz osobisty lekarz- układ odpornościowy (czyli tak zwany układ immunologiczny)

Nagromadzone toksyny, wolne rodniki, obniżenie energii i zachwianie procesów biochemicznych to coś na co sami mamy wpływ.

Nasz organizm to nierozerwalny zestaw ciała, ducha, emocji. To przepływ energii, równowaga w komórkach, narządach, układach- to wszystko decyduje o naszym zdrowiu.

Pozwól sobie ograniczyć ilość leków lub też przyjdź i napij się z nami niezwykłej kawy.



SPOTKAJMY SIĘ W GDAŃSKU W NAJBLIŻSZĄ NIEDZIELĘ !
Kinga Szostak

Kinga Szostak Młodszy Konsultant
ds. szkoleń, Russell
Bedford

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

ZAPRASZAM SERDECZNIE NA SZKOLENIA STACJONARNE - RUSSELL BEDFORD

Ze szczegółowymi programami szkoleń można zapoznać się klikając w tytuły poniżej.

Opcje menadżerskie, systemy motywacyjne dla kadry zarządzającej – warsztaty z zakresu planowania korzyści finansowych, bilansowych i podatkowych
Warszawa, 21-22.12.2015r.

Nowa dokumentacja podatkowa cen transferowych w oparciu o regulacje obowiązujące od 1 stycznia 2016 r. / 1 stycznia 2017 r. – Praktyczne warsztaty 2 dniowe dla zaawansowanych
Katowice, 12-13.01.2016r.

Najnowsze zmiany w prawie pracy w 2016 roku
Warszawa, 12.01.2016r.

Budżetowanie i kontrola kosztów
Warszawa, 18-19.01.2016r.

Administrator Bezpieczeństwa Informacji - warsztaty praktyczne - dlaczego warto wyznaczyć ABI?
Warszawa, 19.01.2016r.

Koszty uzyskania przychodów 2015 – na gruncie ustaw o podatku dochodowym, nowelizacja przepisów stosowanie przepisów obowiązujących w 2015 roku, przegląd orzecznictwa i interpretacji
Warszawa, 19.01.2016r.

Nowa dokumentacja podatkowa cen transferowych w oparciu o regulacje obowiązujące od 1 stycznia 2016 r. / 1 stycznia 2017 r. – Praktyczne warsztaty 2 dniowe dla zaawansowanych
Warszawa, 19-20.01.2016r.

Podatek od nieruchomości 2016. Zmiana przepisów. Aktualne interpretacje i wyroki.
Warszawa, 19.01.2016r.

VAT w Niemczech – inwestycje w Niemczech, relacje z niemieckim kontrahentem, obsługa księgowa niemieckich firm, zmiany na 2015 r.
Warszawa, 22.01.2016r.

Wszystkie szkolenia z naszego katalogu jesteśmy w stanie przeprowadzić w formie szkolenia zamkniętego, dodatkowo oferujemy zniżkę dla nowych i stałych Klientów.

W przypadku dodatkowych pytań zapraszam serdecznie do kontaktu.

Pozdrawiam,

Kinga Szostak
Russell Bedford Poland

kom: + 48 533 339 801
e-mail: kinga.szostak@russellbedford.pl
Central Office
Antares
ul. Marynarska 11
02-674 Warsaw Poland
Barbara Gaworska

Barbara Gaworska Coach ICF ACC,
Trener umiejętności
miękkich

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Dzień Dobry,

Zapraszam firmy IT zainteresowane rozwojem kompetencji miękkich swoich menedżerów i zespołów projektowych do zapoznania się z ideą Soft Skills, tam, gdzie Software

Warsztaty, Team Coaching, Coaching indywidualny, Sesje kreatywne

Zapraszam do współpracy,
Barbara Gaworska

programy rozwojowe dla IT

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek

Zapraszamy na szkolenie:

Strategie brandingowe & Consumer Insights


Termin szkolenia: 16-17 grudnia, Warszawa, biurowiec Atrium Centrum
Cena netto: 1590 zł +23% VAT
trener: dr Karolina Janiszewska

Consumer insights – case studies.
Tożsamość marki vs wizerunek marki.
Customer journey map.
Elementy i zasady budowania piramidy wartości marki.
Marketingowe narzędzia budowania strategii i wartości marki
Dobry consumer insight jest podstawą komunikacji i siły marki, jest źródłem inspiracji dla innowacji i rozwoju marek.
Jak rozpoznać zmiany w zachowaniach klientów i nowe trendy? Jak budować doświadczenie klienta?

Zobacz program szkolenia:
http://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/consumer-ins...

Zapraszamy do kontaktu:
Monika Kwaśnik
tel. 607 710 797
szkolenia@szkoleniaatrium.pl

Beata Skorubska
beata.skorubska@szkoleniaatrium.pl
tel. 530 502 000
Emil Oleksiński

Emil Oleksiński Wspólnik,
Ogólnopolskie
Centrum Szkoleniowo
Doradcze Sp. ...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Serdecznie zapraszamy, na wyjątkowe szkolenie dotyczące windykacji.
Szkolenie dwudniowe, realizowane na warszawskiej Ochocie.
Przy rejestracji do 10.12.2014 r. 15% rabatu!

Szczegóły szkolenia

Ogólnopolskie Centrum Szkoleniowo Doradcze Sp. z o.o.
ul. Przemyska 11A lok. 12
02-361 Warszawa
tel: 732 942 594 e-mail: biuro@ocsd.pl

Następna dyskusja:

Szkolenia i konferencje HR ...




Wyślij zaproszenie do