Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

4-5 listopada w krakowskim hotelu Swing **** odbędzie się V Konferencja „Geoinżynieria w budownictwie 2015”. Podczas wydarzenia swoje prelekcje wygłoszą światowej sławy specjaliści.

Prelegenci poruszać będą tematy związane między innymi z:
▶projektowaniem geotechnicznym,
▶ wykonawstwem specjalnych robót geotechnicznych,
▶ kontrolą robót geotechnicznych.

Podczas wydarzenia, swoje prelekcje wygłoszą między innymi: prof. dr hab. inż. Kazimierz Gwizdała z Politechniki Gdańskiej; dr inż. Bolesław Kłosiński z Instytutu Badawczego Dróg i Mostów; prof. dr hab. inż. Anna Siemińska-Lewandowska z Politechniki Warszawskiej; dr inż. Jarosław Rybak z Politechniki Wrocławskiej.
Szczegółowy plan Konferencji oraz zapisy dostępne są na stronie: http://konferencje.inzynieria.com/geoinzynieria.

Wszystkie informacje są również na bieżąco aktualizowane na Facebooku:
http://bit.ly/geoinzynieriawbudownictwie.

Obrazek
Paulina Nowotko

Paulina Nowotko Informatyk, Centrum
Szkolenia Łączności
i Informatyki

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

https://www.facebook.com/events/1032639596780440/

Akademia Biznesu i Finansów Vistula zaprasza na BEZPŁATNY WARSZTAT: Tajniki pracy Marketingowca.

Warsztat odbędzie się 24 października 2015 w godz. 10 – 14 w AFiB VISTULA na ul. Stokłosy 3 w Warszawie w Auli nr 6.

Jakie są główne obszary pracy marketingowca? Jakie cechy powinien mieć dobry marketingowiec? Jaką powinien mieć wiedzę, gdzie może ją zdobyć, jakie studia z marketingu warto skończyć?

Czy marka jest ważna? Jak znaleźć miejsce dla marki/ produktu/ usługi i rozwinąć skrzydła w gospodarce wysokokonkurencyjnej, w której produkty prawie nie odróżniają się od siebie pod względem funkcjonalnym, gdzie konsument ma łatwość porównania ofert, a cena wcale nie jest najważniejsza?

Jak, gdzie i z kim komunikować się żeby Twoja marka była tą preferowaną wśród całej masy innych marek? Jak zbudować biznes, który nie tylko będzie zwiększał obroty, ale przede wszystkim zyski?

Jeżeli interesuje Cię odpowiedź na którekolwiek z powyższych pytań, zapraszamy na bezpłatne warsztaty.

Warsztat poprowadzi Maciej Szurek przedsiębiorca i udziałowiec w 3 spółkach (Hashi-Tashi.com, Clotify.com, NLBC.pl). Marketingowiec z 10-letnim stażem w międzynarodowych korporacjach (Mars, Volvo i Panasonic), niezależny konsultant ds. modelowania biznesowego, strategii marketingowych i narzędzi wsparcia sprzedaży (BlackRedWhite, Manufaktura Czekolady, Allen Carr Polska, Homplex.pl, Czynne24h.pl, AutoPlug.in).

UWAGA: Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc prosimy o zgłoszenie chęci udziału w warsztatach pod linkiem:

http://warsztaty.strategiemarketingowe.edu.pl/

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Jeśli miejsca są ograniczone, to po co aż tak intensywny marketing?

Agnieszka J.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Szanowni Państwo,

Firma Corporate Learning Systems kontynuuje realizację cyklicznych spotkań dla osób zaangażowanych w rozwój organizacji, specjalistów i managerów HT, coachów, trenerów wewnętrznych i w związku z tym chcielibyśmy zaprosić Państwa na bezpłatny warsztat SYMLOG – analiza działań zespołu, który odbędzie się 16 listopada 2015 r. w Poznaniu w godzinach od 16:30-20:00.

Metoda SYMLOG to standaryzowana metoda oceny grupy, która służy ocenie działania zespołu z perspektywy zarówno jednego uczestnika, jak i całej zbiorowości. Stanowi alternatywę do sesji Assessment / Development Center.

Szczegóły wraz z formularzem zgłoszeniowym dostępne są na stronie http://clsystems.pl/symlog--analiza-dzialan-zespolu

Udział w warsztacie jest bezpłatny, jednak ilość dostępnych miejsc jest ograniczona.
Serdecznie zapraszamy!

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek

Firma SuccessPoint ma zaszczyt zaprosić Państwa do udziału w konferencji
Informatyzacja i ochrona danych placówek administracji państwowej w świetle ustawodawstwa i wymogów KRI
19.11.2015 r. Warszawa

strona wydarzenia:
http://successpoint.pl/kri_administracja

Od kilkunastu lat administracja publiczna stoi przed wyzwaniem cyfryzacji. Coraz większy nacisk kładzie się na wdrożenie e-governmentu. Przemiany zachodzące w administracji są dużym wyzwaniem, a jednocześnie stanowią szansę na poprawę jakości świadczonych usług, wygodę dla obywateli, odciążenie pracowników administracji i usprawnienie procesów.

Nasza konferencja będzie poświęcona nowym technologiom, niezbędnym dla administracji online, ochronie danych osobowych, trendom i przemianom zachodzącym w zakresie e-govu oraz normom obowiązującym w krajach Unii Europejskiej.

Konferencję objęło patronatem honorowym Polskie Towarzystwo Informatyczne.

Proponowana tematyka:
1. Realizacja zadań publicznych droga elektroniczną przez administrację publiczną w erze społeczeństwa informacyjnego.
2. Rozporządzenia Unijne Europejskie Ramy Interoperacyjności a prawo krajów członkowskich
3. Międzynarodowe normy standaryzujące systemy zarządzania bezpieczeństwem danych i informacji w instytucji publicznej
- polityka i procedury bezpieczeństwa,
- audyt bezpieczeństwa, analizy ryzyka utraty danych,
- zarządzania bezpieczeństwem danych
4. Krajowe Ramy Interoperacyjności
- standardy i wymagania dla rejestrów Publicznych
a) poziomy interoperacyjności (technologiczny, systemowy, zadaniowy)
b) wymiana informacji w postaci elektronicznej - współdziałanie systemów informacyjnych jednostek administracji publicznej w procesach realizacji zadań publicznych drogą elektroniczną
c) architektura i wymagania dla systemów teleinformatycznych i rejestrów:
- zgodność z normami, standardy sprzętu i oprogramowania,
- bezpieczeństwo i niezawodność systemów,
- bezpieczeństwo zasobów i informacji
- przechowywanie
- udostępnianie
5. Sposoby osiągania interoperacyjności
6. Wypracowane rozwiązania, związane z ochroną prywatności i ochroną danych osobowych jako element przewagi konkurencyjnej

Wydarzenie jest skierowane do:
- przedstawicieli jednostek administracji publicznej
- ABI – Administratorów bezpieczeństwa informacji
- pełnomocników ds. ochrony informacji niejawnych
- IT Security Managerów, Business Security Managerów, VIP Security Managerów
- brokerów bezpieczeństwa, audytorów bezpieczeństwa
- managerów zarządzających ryzykiem operacyjnym, analityków procesów biznesowych
- managerów zarządzających bezpieczeństwem systemów teleinformatycznych
- kierowników i specjalistów ds. bezpieczeństwa instytucji / firmy
- specjalistów ds. zarządzania ryzykiem
- specjalistów ds. bezpieczeństwa informacji strategicznych
- administratorów danych wrażliwych

Udział jest bezpłatny dla ww. osób!

WIĘCEJ INFORMACJI
http://successpoint.pl/kri_administracja

Serdecznie zapraszamy!

kontakt:
Karolina Seliga
+48 720 911 823
zaproszenie@successpoint.pl
Martyna Wenszka

Martyna Wenszka Specjalista ds.
Szkoleń, Incert

Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zarządzanie zespołem szkolenie

SESJA I – Praca zespołowa
Dlaczego ludzie łączą się w grupy? Efekt synergii w pracy zespołu
Co wyróżnia dobry zespół?
Czynniki wpływające na współpracę i osiąganie wspólnego celu
Korzyści i zagrożenia pracy zespołowej

Kontakt w sprawie szkolenia:
Szkolenia dla firm
biuro@wstronerozwoju.com
Ewelina Zdzieszyńska
Tel.: 500 029 886

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Dzień dobry,

Poszukuje dwóch trenerów/coachów /psychologów do prowadzenia dwóch szkoleń dla kobiet:

1. 22-28.11.2015 (40km od Gdyni-zapewniony nocleg i wyżywienie) Rozwój osobisty: motywacja, zarządzanie czasem, akceptacja siebie, wizerunek, inteligencja emocjonalna.

2. 22-26.11.2015 (40km od Gdyni-zapewniony nocleg i wyżywienie) Czas na zmiany: zamiana negatywnych nawyków na pozytywne.

Wynagrodzenie: 85zł netto za godzinę zajęć.
Zapraszam do kontaktu: szkolenia@projektnowaty.pl
Radosław Parszewski

Radosław Parszewski Event Marketing
Specialist

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Bezpłatna Konferencja IT:
IT w Uczelniach GigaCon
29.10.2015
Wrocław, hotel Orbis
Udział BEZPŁATNY
Rejestracja oraz agenda: http://gigacon.org/event/uczelnie_10_2015/

Wydarzenie poświęcone najnowszym rozwiązaniom dotyczącym informatyzacji uczelni wyższych. Wyłady doświadczonych ekspertów oraz przedstawicieli firm IT zapewnią wysoki poziom merytoryczny konferencji.

Już dziś dokonaj bezpłatnej rejestracji na to wydarzenie. Agenda i formularz rejestracyjny znajduje się na wyżej wymienionej stronie.

Sardecznie zapraszamy.
Marek Tondryk

Marek Tondryk ...ponieważ Twój
rozwój jest moją
Misją

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek


Conversational Intelligence® for Coaches

Piszę dzisiaj do Was ponieważ chcę się podzielić z Wami programem, o którym wiem, że jest niezwykle wartościowy.

Być może Wiecie, że jestem Parterem WBECS (największej na świecie konferencji online dla Business i Executive Coachów). Uwielbiam to co robią każdego roku i jakie dzięki temu osiągam rezultaty. Niesamowicie pomogło mi to wznieść mój coaching na kolejny, wyższy poziom.
Teraz przygotowują sesję na żywo z ich najwyżej ocenianym prezenterem – Judith E. Glaser, która będzie uczyć Conversational Intelligence® for Coaches. Jest to przełomowy program. Oparty na nauce model coachingowy, który ma faktyczną moc, by zmienić sposób w jaki coachujemy oraz funkcjonujemy jako ludzie.
Badania Judith pokazują, że 9 na 10 konwersacji odnosi fiasko, w rezultacie czego stajemy się sfrustrowani i wpadamy w rutynowe wzorce (jak bycie uzależnionym od posiadania racji lub wywieranie presji) co nikomu nie służy.
Jej wiedza jest niesamowita i wiem że będzie miała olbrzymi wpływ zarówno na Twój biznes i jak i Twoje życie osobiste.
Judith od ponad 34 lat zajmuje się coachingiem. Pracuje ze ścisłą światową czołówką executives:
- Angela Ahrendts (była CEO of Burberry, obecnie Head of Global Retail at Apple)
- Bob Lutz (Chairman of GM)
- Donna Karan (z Donna Karan International and DKNY)

W czasie DARMOWEJ sesji Judith zamierza podzielić się z nami:
• Wiedzą dlaczego jakość konwersacji jest tak istotna oraz przedstawi najnowsze badania na temat jak oceniać konwersacje w Twoim życiu, związkach czy biznesie
• Epigenetyką konwersacji oraz tym jak opisujemy ścieżki w naszych mózgach oraz sposoby na ich otwarcie lub zamknięcie – w tym także narzędzie coachingowe, które możesz natychmiast użyć by rozszerzyć swoje kompetencje lub pracować z klientami
• Sposobem w jaki neuro-chemia konwersacji pomoże nam zrozumieć jak nasz mózg nadaje sens każdej interakcji i przekłada to na nawykowe wzorce, które zarówno służą nam chroniąc nas przed innymi lub umożliwiają nam współpracę z nimi
• Jak uczynić niewidoczne widocznym, by przejść od wizji do rzeczywistości z klientami włączając w to praktyczne zastosowania w celu wzniesienia coachingu na kolejny poziom
…i wiem że będzie miała wiele innych rzeczy dla Nas!

Niezmiernie polecam udział w sesji na żywo z Judith – jej narzędzia i modele są przyszłością profesji coachingu i nie wyobrażam sobie byś mógł to ominąć!


Kliknij na link poniżej by dowiedzieć się szczegółów i zarezerwować sobie miejsce w tym wydarzeniu (dostępne terminy 17 i 18 listopada 2015r):

Conversational Intelligence® for Coaches

Do zobaczenia na szkoleniu!
Patrycja Kędzia

Patrycja Kędzia SQAM Sp. z o.o. S.
k.

Magdalena S.

Magdalena S. Specjalista z branży
opieki medycznej

Michał Waleriańczyk

Michał Waleriańczyk Specjalista ds.
Marketingu
Internetowego,
Fabryki Mebli F...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

macie coś ciekawego w Poznaniu?
Agnieszka Hromiak

Agnieszka Hromiak Marketing & Sales
Manager, HeatQ
Technology

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

WSTĘP DO LEAN MANUFACTURING - SKRZYNKA NARZĘDZIOWA DOSKONALENIA
Data rozpoczęcia: 26 listopada 2015
Data zakończenia: 27 listopada 2015
Miejsce: Gdańsk Adres: Gdański Inkubator Przedsiębiorczości
Cena: 650 - 750 zł netto/dzień* Godziny sesji:
czwartek: 10.00 - 17.30
piątek: 8.00 - 15.30

Opis i cel szkolenia:
Celem szkolenia jest przedstawienie szczegółów i istotnych zasad wykorzystania narzędzi Lean skoncentrowanych na poprawie produktywności. Podczas szkolenia uczestnicy będą nabywać praktyczną wiedzę, jak wdrażać poszczególne narzędzia i na co należy kłaść szczególny nacisk, by takie wdrożenie przyniosło założony sukces. Na szkoleniu uczestnicy będą mieli możliwość wypracowywania prostych rozwiązań z wykorzystaniem narzędzi podnoszenia produktywności.

Korzyści ze szkolenia:
Pogłębienie wiedzy z zakresu podstawowych narzędzi Lean wykorzystywanych
do podnoszenia produktywności
Rozwinięcie umiejętności planowania i realizacji projektów z wykorzystaniem One-Piece-Flow, 5S, Standaryzacji Pracy i SMED
Zdobycie wiedzy z zakresu projektowania stanowisk, równoważenia obciążeń oraz metod wyznaczania tempa spływu produkcji
Nabycie umiejętności prowadzenia i projektowania audytów 5S
Projektowanie kart standaryzacji pracy
Poznanie właściwego sposobu kalkulacji elastyczności produkcji
Pogłębienie wiedzy z zakresu metod i narzędzi skracania czasów przezbrojeń

Grupa docelowa:
Dyrektorzy firm
Szefowie i managerowie działów
Koordynatorzy Lean, managerowie Lean
Liderzy Lean, liderzy Kaizen
Pracownicy działów jakości

Program szkolenia:
One-Piece-Flow (przepływ jednej sztuki)
Zasady projektowania stanowisk dostosowanych do pracy w systemie ciągłym
oraz omówienie etapów wdrożenia.
Określenie rytmu (taktu) z jakim powinny być produkowane wyroby
Analiza marnotrawstwa w procesie
Równoważnie obciążeń operatów – Yamazumi
Organizacja pracy oraz projektowanie stanowisk pracy, gniazd, layout’u w ciągłym przepływie
Projektowanie zasilania gniazda wytwórczego w materiały
Wdrażanie 5S
Struktura 5S (roli, odpowiedzialności pracowników i Zespołu Wdrożeniowego):
Selekcja i postępowania z czerwoną etykietą
Postępowanie z awarią i narzędziem do naprawy
Przygotowywania szkoleń i warsztatów z zakresu 5S
Planowania i realizacja audytów 5S
Wdrażanie standaryzacji pracy
Zastosowanie standaryzacji jako narzędzia redukcji kosztów
Zasady standaryzacji procesów
Zasady projektowania i opracowywania kart standaryzacji
Wdrożenie SMED
Elastyczność produkcji i jej wpływ na poziom zapasów oraz wielkość partii produkcyjnej
Kalkulacja Możliwej Liczby Przezbrojeń (MLP)
Kalkulacja elastyczności (EPE)
Sposób wyboru maszyn do projektu SMED

Forma szkolenia:
Szkolenie oparte na prostych grach, zadaniach i ćwiczeniach, uzupełnieniem są filmy, case- study, dyskusje i wymiana doświadczeń oraz zadania w zespołach

Materiały przekazane/wypracowane podczas szkolenia
Przykładowe Yamazumi dla analizowanego projektu
Przykładowy rozkład i zagospodarowanie gniazda pracującego w One-piece-flow
Przykładowy audyt Kamishibai
Przykładowa karta standaryzacji pracy
Przykładowa analiza SMED
Plik excel do obliczania elastyczności procesu
„Podstawowe narzędzia Lean Manufacturing” (książka)

Szkoła Lidera Produkcji składa się z trzech (dwudniowych) niezależnych sesji:
Wstęp do Lean Manufacturing – skrzynka narzędziowa doskonalenia 26-27.11.2015
Wizualne zarządzanie wynikami i metody rozwiązywania problemów 17-18.12.2015
Organizacja pracy lidera produkcji i jego zespołu 14-15.01.2016

Więcej na: http://lean.info.pl/szkolenia/skrzynka-narzedziowa-lea...
Monika Wielgus

Monika Wielgus starszy specjalista
ds. marketingu,
sekretarz Biura
Klastra

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zapraszamy na KURSY MASAŻU W LUBLINIE

- kurs masażu klasycznego z elementami mobilizacji tkanek miękkich i diagnostyką narządu ruchu (64 godz.)
- kurs masażu klasycznego (10 godz.)
- kurs masażu bańką chińską (10 godz.)
- kurs masażu kamieniami wulkanicznymi z elementami mobilizacji tkanek miękkich (10 godz.)


Programy oraz terminy dostępne na http://wktir.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Baccata Enterprise sp. z o.o. to firma szkoleniowo-doradcza stworzona przez doświadczonych Trenerów Biznesu , której zadaniem jest dostarczanie kompleksowych rozwiązań z zakresu szkoleń, rekrutacji, doradztwa HR.

Pracujemy metodą ON THE JOB TRAINING.

Gwarantujemy najwyższą jakość usług szkoleniowych oraz wykwalifikowaną kadrę trenerską.

Prowadzimy szkolenia m.in. z zakresu:


Obrazek


SPRZEDAŻY

1. Skuteczne finalizowanie sprzedaży
2. Nowoczesne techniki sprzedaży
3. Sztuka pozyskiwana Klientów w kontakcie bezpośrednim
4. Kreatywność w rozmowach sprzedażowych
5. Asertywność i stres w sprzedaży bezpośredniej
6. Wywierania wpływu na Konsumenta
7. Efektywność osobista w organizacji
8. Lingwistyka w sprzedaży
9. Techniki pozyskania Klienta w kontaktach B2B
10.Zarządzanie Zespołem Handlowców
11.Negocjacje handlowe
12.Zarządzanie relacjami
13.Perswazja handlowa
14.Techniki pozyskania Klienta w kontaktach B2C

CALL CENTER

1. Skuteczna sprzedaż przez telefon
2. Skuteczne finalizowanie sprzedaży telefonicznej
3. Nowoczesne techniki sprzedaży pośredniej
4. Sztuka pozyskiwana Klientów w kontakcie telefonicznym
5. Kreatywność w rozmowach sprzedażowych
6. Motywowanie pracowników Call/Contact Center
7. Asertywność i stres w rozmowach telefonicznych
8. Monitoring i Re-trening w Call Center
9. Motywowanie pracowników Help Desk
10.Zarządzanie zasobami ludzkimi w Call Center
11.Fluktuacja i Rotacja w Call Center
12.Standardy szkoleniowe w Call/Contact Center
13.Wykorzystanie NLP w Telemarketingu
14.Techniki dosprzedaży czyli Cross-selling oraz up-selling

ROZWOJU MANAGERA

1. Art – Coaching czyli rozwój osobisty przez sztukę
2. Autoprezentacja czyli umiejętność wystąpień publicznych
3. Motywowanie pracowników Call/Contact Center
4. Coaching i monitoring w Call/Contact Center
5. Komunikacja interpersonalna i Public Relations
6. Personal Branding
7. Budowanie wizerunku lidera
8. Zachowania asertywne w miejscu pracy
9. Skuteczne sposoby radzenia sobie ze stresem
10. Zarządzanie zmianą w organizacji
11. Rozwój kompetencji menadżerskich
12. Komunikacja w pracy menadżera/w biznesie/w zespole
13. Coaching w Zarządzaniu
14. Rozpoznawanie manipulacji w biznesie
15. Coaching Biznesowy
16. Coaching w Call Center
17. Autoprezentacja i autopromocja
18. Savoir vivre i dress code w biznesie
19. Współpraca z klientem VIP
20. Sztuka skutecznej negocjacji w biznesie
21. Twórcze rozwiązywanie problemów/ konfliktów w organizacji
22. Rozwijanie kompetencji managerskich - Przywództwo
23. Trudne rozmowy z pracownikami
24. Rozwijanie i motywowane pracowników/ zespołów pracowniczych
25. Budowanie i realizacja indywidualnych ścieżek rozwoju dla organizacji
26. Podnoszenie efektywności (zarządzanie w czasie i przestrzeni, zarządzanie przez cele, zarządzanie sytuacyjne)
27. Skuteczne zapobieganie wypaleniu zawodowemu w organizacji
28. Life-Coaching
29. Executive Coaching
30. Sesje AC, DC, 360/180, ocena okresowa

WINDYKACYJNE

1. Efektywna windykacja przez telefon
2. Windykacja bezpośrednia
3. Negocjacje i mediacje w windykacji
4. Prawne aspekty windykacji należności
5. Windykacja dla Handlowców
6. Windykacja należności a Zabezpieczenie wierzytelności
7. Nowoczesne techniki windykacji terenowej
8. Profesjonalny windykator terenowy
9. Telewindykator a aspekty prawne
10.Monitoring należności

PROFESJONALNEJ OBSŁUGI KLIENTA

1. Budowanie długofalowych relacji z Klientem
2. Tworzenie i wprowadzanie standardów Obsługi Klienta
3. Sztuka obsługi "trudnego" Klienta
4. Praca głosem, komunikacja, argumentacja, perswazja
5. Profesjonalna Obsługa Klienta
6. Telefoniczna Obsługi Klienta – inbound
7. Strategiczna Obsługa Klienta
8. Reklamacje i Obsługa trudnego Klienta
9. Telefonicznie Badanie CATI
10. Profesjonalna korespondencja e-mail

TRENER CALL CENTER

1. Podstawy umiejętności trenerskich czyli jak zostać trenerem sprzedaży
2. Train the Trainers
3. Trener Call Center – Metody szkoleniowe
4. Trener Call Center – Projektowanie programu szkoleniowego
5. Trener Call Center – Efektywna analiza potrzeb szkoleniowych
6. Trener Call Center - Prowadzenie szkoleń metodą warsztatową
7. Sytuacje trudne, konfliktowe w pracy Trenera podczas szkolenia
8. Zasady tworzenia materiałów szkoleniowych i pomocy wizualnych, multimedialnych
9. Planowanie i konstruowanie szkoleń wewnętrznych jak i zewnętrznych w organizacji
10.Techniki prezentacyjne w pracy Trenera

PRAWO

1. Zakładowy fundusz świadczeń socjalnych
2. Prawo pracy wraz ze zmianami - aktualny stan prawny 2014 r.
3. Prawo pracy w praktyce wraz z kompletem wniosków, oświadczeń
4. Prawo pracy w MŚP
5. Kodeks pracy po nowelizacji
6. Prawo pracy dla Kadry Zarządzającej
7. Praktyczne prawne aspekty ochrony danych osobowych i baz danych
8. Ochrona danych osobowych w administracji publicznej i samorządowej
9. Ochrona danych na stanowiskach kadrowo - płacowych
10. Praktyczne prawne aspekty ochrony danych osobowych i baz danych w bankowości

MARKETING

1. Social Media
2. E - marketing
3. E-commerce
4. Zarządzanie marką
5. Zarządzanie produktem
6. Psychologia reklamy
7. Marketing ROI
8. Skuteczne strategie marketingowe w praktyce
9. Controlling marketingowy
10.Strategia Marketingowa

PSYCHOLOGIA PRACY

1. Dobre praktyki redukcji zatrudnienia
2. Dyskryminacja i mobbing - minimalizowanie ryzyka odpowiedzialności pracodawcy
3. Eliminowanie zagrożeń psychospołecznych – obowiązki pracodawcy
4. Inwestowanie w rozwój pracowników
5. Jak szacować i pomnażać kapitał intelektualny firmy
6. Ludzki aspekt zmian organizacyjnych
7. Ochrona danych osobowych pracowników i kandydatów do pracy
8. Ochrona wizerunku pracodawcy w Internecie
9. Odpowiedzialność menedżerów za relacje w miejscu pracy
10.Optymalizacja zatrudnienia w czasie recesji
11.Outplacement - łagodzenie skutków zwolnień
12.Mobbing - rozpoznawanie i przeciwdziałanie
13.Motywacja i komunikacja w czasie restrukturyzacji zatrudnienia
14.Motywowanie pracowników w czasie koniunktury i dekoniunktury
15.Nowoczesne systemy ocen pracowniczych
16.Płeć a styl zarządzania
17.Psychologia konfliktu dla menedżerów
18.Psychologiczne aspekty negocjacji handlowych
19.Przeciwdziałanie nierównemu traktowaniu w środowisku pracy
20.Przeciwdziałanie nieuczciwym i nieetycznym zachowaniom pracowników
21.Skuteczna rekrutacja dla menedżerów zespołów
22.Szkolenia i rozwój zawodowy pracowników
23.Świadczenia pozapłacowe jako element polityki wynagradzania
24.Zagrożenia psychospołeczne w środowisku pracy – m.in. stres, wypalenie, pracoholizm
25.Zarządzanie konfliktami pracowniczymi
26.Zarządzanie nowoczesnymi formami organizacji pracy - pracą zdalną, elastyczną i wirtualną
27.Zarządzanie pracownikami z Pokolenia Y
28.Zarządzanie procesem zwolnień grupowych
29.Zarządzanie talentami i strategie rozwoju pracowników
30.Zarządzanie wiedzą w firmie
31.Zmiana i opór wobec zmian
32.Zmiany w prawie pracy

Z przyjemnością zaprezentujemy Państwu szczegółową propozycję wybranego przez Państwa szkolenia, warsztatu, kursu dostosowanego do Państwa indywidualnych potrzeb.

Jeżeli interesuje Państwa inny temat szkolenia czy warsztatu prosimy o przesłanie zapytania.

ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY!

Baccata Enterprise sp. z o.o.
Training & Coaching & Consulting

oferta@baccata.com.pl

http://baccata.com.pl/

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Szanowni Państwo,

Przypominamy o naszych CERTYFIKOWANYCH KURSACH RACHUNKOWOŚCI oraz KADR I PŁAC, które organizujemy w Krakowie! Już niebawem rozpoczynają się kolejne edycje – 28 listopada Kadry i Płace od podstaw z obsługą programów Płatnik, Symfonia oraz Optima (kod zawodu: 242310,242307), a dwa dni później – Rachunkowość od podstaw z obsługą programów Płatnik, Symfonia, Optima (kod zawodu: 331301). Jak zawsze, zajęcia poprowadzą znakomici specjaliści-praktycy (główni księgowi i kadrowi), dzięki czemu szkolenia będą nastawione na ćwiczenia, rozwiązywanie zadań, czyli faktyczne przygotowanie do pracy w zawodzie. Po kursie otrzymają Państwo REALNE KORZYŚCI (umiejętności) potwierdzone prestiżowymi zaświadczeniami MEN i certyfikatami zawodu (wg klasyfikacji MPiPS).
Jeszcze przed upływem tego roku masz szansę na podniesienie kwalifikacji, zdobycie nowego zawodu i zmianę pracy (lub awans)!

​Wszystkie informacje o kursach można znaleźć na naszej stronie internetowej: http://www.taxconsilium.com. Chętnie odpowiemy także na Państwa pytania zdalnie i osobiście. Zapraszamy do kontaktu!


Obrazek
Krzysztof Szozda

Krzysztof Szozda ten którego
pytają...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Witam, przeprowadzam szkolenia dla osób chcących w znaczący sposób poprawić swoją wiedzę nt programu Archicad oraz Artlantis. Szkolenie podstawowe zapoznaje ze środowiskiem i sposobami pracy, szkolenie na kolejnym stopniu pomaga zoptymalizować procesy projektowe i skrócić czas potrzebny np na przygotowanie dokumentacji technicznej.
Czas trwania kursu to 30h zegarowych, zakres: ile jesteś w stanie wchłonąć, tyle się dowiesz.

Więcej o kursach na stronie:


Obrazek
Katarzyna Janowska

Katarzyna Janowska Asystent ds.promocji
Polski Instytut
Rozwoju Biznesu

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zapraszamy do udziału w konferencji „Uczelnia na miarę potrzeb. Rozwiązania IT dla jednostek szkolnictwa wyższego”, która odbędzie się 24 listopada w Warszawie. Będzie to już siódma edycja wydarzenia.
I
nformacje na stronie http://multiexpo.pl

Kryzys w szkolnictwie wyższym, m.in. niż demograficzny oraz rosnące wymagania rynkowe stawiają władze uczelni przed ważnymi wyzwaniami. Uczelnia musi konkurować i nadążać za zmianami i potrzebami rynku - studentów. Młody człowiek jest coraz bardziej wymagający.
Podczas konferencji zostaną poruszone tematy dotyczące, następujących zagadnień:
Jak reklamować uczelnie?
Jak poradzić sobie z kryzysem komunikacyjnym na uczelni - w dobie niżu demograficznego?
Jak zadbać o studenta z zagranicy ?
Jak pozyskać i komunikować się z "Klientem" - studentem ?
Co to znaczy nowoczesne metody kształcenia?
Jak przechowywać dane wykorzystując pieniądze unijne ?
Z jakimi problemami borykają się polskie uczelnie?
Czy szkolnictwo wyższe można porównywać do działalności biznesowej?

Zaproszeni eksperci:
Jacek Uroda, Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej
Tomasz Madejek, Dyrektor Działu IT, Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. Janusza Korczaka w Warszawie
mgr inż. Paweł Lubomski - Zastępca dyrektora ds. rozwoju systemów informatycznych, Politechnika Gdańska
dr Marek Zimnak, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Prezes Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich
Łukasz Golenia - kierownik działu IT, Collegium Civitas
Partnerzy konferencji: Canon, Intel, Microsoft, Euroimpex

Chcemy również pokazać uczestnikom jak systemy informatyczne wspomagają procesy wewnętrzne uczelni, poprze omówienie następujących punktów:
zarządzanie dziekanatem
systemy zabezpieczeń na uczelni
systemy antyplagiatowe
systemy kontroli dostępu
elektroniczna Legitymacja Studencka
elektroniczny obieg dokumentów i informacji
zastosowanie podpisu elektronicznego
bezpieczeństwo infrastruktury IT
ochrona danych osobowych
zarządzanie kapitałem ludzkim uczelni

Do bezpłatnego udziału zapraszamy przedstawicieli publicznych i prywatnych uczelni wyższych.
Udział jest płatny dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT

Następna dyskusja:

Szkolenia i konferencje HR ...




Wyślij zaproszenie do