Magdalena Kopytko

Magdalena Kopytko Własny biznes

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Ja również polecam szkolenia Grupy Kreatywnej - podchodzą do tematu fachowo, z uśmiechem i nie tworząc sztucznego dystansu, a przede wszystkim są skuteczni.

Warto spróbować, moja firma jest bardzo zadowolona z ich usług.
Magdalena Kopytko

Magdalena Kopytko Własny biznes

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Ja również polecam szkolenia Grupy Kreatywnej - podchodzą do tematu fachowo, z uśmiechem i nie tworząc sztucznego dystansu, a przede wszystkim są skuteczni.

Warto spróbować, moja firma jest bardzo zadowolona z ich usług.
Marcin Gwóźdź

Marcin Gwóźdź Przedsiębiorca,
Optymista

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Nasza firma organizuje webinarium odnośnie możliwości oprogramowania 8MAN służącego do skutecznego zarządzania uprawnieniami IT w organizacji.

Dzięki udziałowi otrzymają Państwo informacje na temat:
• Jak łatwo zarządzać można uprawnieniami w Active Directory
• Jak wprowadzić i utrzymywać wymagane standardy (Rekomendacja D KNF oraz ISO/IEC27001)
• Jak odciążyć prace działu IT oraz oficera bezpieczeństwa
• Dlaczego warto na bieżąco nadzorować nadawane użytkownikom uprawnienia.

Webinarium odbędzie się 4 września o godzinie 11.00.

Zarejestrować się można tutaj:
https://attendee.gotowebinar.com/register/1421419335149...

Więcej informacji na temat rozwiązania 8MAN:
http://www.prianto.pl/producenci-produkty/dystrybucja/...

Zapraszam do udziału!
Robert Cybulak

Robert Cybulak Pracownik
administracyjny

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Pracodawcy Lubelszczyzny "Lewiatan" zapraszają do udziału w bezpłatnej konferencji pt. "Adaptacyjność przedsiębiorstw. Zewnętrzne źródła finansowania działalności gospodarczej" w ramach projektu "Dobre kadry szansą na innowacje", współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Zaproszenie kierujemy do właścicieli, kadry zarządzającej oraz pracowników mikro, małych i średnich przedsiębiorstw, działających na obszarze województw lubelskiego, świętokrzyskiego i podkarpackiego.

Każda firma, aby skutecznie funkcjonować na rynku musi dysponować odpowiednimi środkami finansowymi. Niewiele firm, szczególnie z sektora MŚP, posiada wystarczające zasoby własne, z czego wynika potrzeba poszukiwania dodatkowych, zewnętrznych źródeł finansowania działalności. Środki ze źródeł zewnętrznych nie tylko umożliwiają sprawne funkcjonowanie firmy, ale również pozwalają na realizację przedsięwzięć inwestycyjnych i rozwojowych, bez których utrzymanie pozycji rynkowej nie jest możliwe.
W ostatnich latach przedsiębiorcy uzyskali dostęp do wielu nowych instrumentów finansowych, które obok tradycyjnych kredytów bankowych, mogą stanowić ważne źródło dofinansowania działalności. Celem konferencji jest przegląd tych instrumentów - omówienie zasad korzystania oraz możliwości w zakresie ich pozyskania. Do udziału w konferencji w roli prelegentów zaprosiliśmy osoby, reprezentujące najważniejsze regionalne instytucje odpowiedzialne za dystrybucję środków w ramach poszczególnych instrumentów. Podczas konferencji zostaną omówione następujące zagadnienia:
1. Poręczenia kredytowe i preferencyjne pożyczki.
2. Gwarancja de minimis jako forma zabezpieczenia kredytu
3. Faktoring
4. Środki z Unii Europejskiej – Horyzont 2020, regionalne i krajowe programy operacyjne w nowej perspektywie finansowej 2014-2020.

Konferencja odbędzie się 29 września br. w Lublinie, w siedzibie Inkubatora Przedsiębiorczości Alter Sp. z o.o., Al. Warszawska 102, o godz. 11.00.

Udział w konferencji jest bezpłatny. Po dokumenty zgłoszeniowe zapraszamy na stronę internetową projektu: http://dobrekadry.info. Zachęcamy również do kontaktu pod nr tel. (81) 532 43 33.Ten post został edytowany przez Autora dnia 09.09.15 o godzinie 23:50

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zapraszam na Międzynarodowy Kongres DIAMENTY SPRZEDAŻY-najważniejsze w tym roku wydarzenie z dziedziny sprzedaży.
6 października wystąpi światowy autorytet w dziedzinie przywództwa strategicznego, sprzedaży, rozwoju osobistego i psychologii sukcesu-BRIAN TRACY.
Sprzedaż zaczyna się w głowie, a więc aby być skutecznym sprzedawcą musisz dowiedzieć się, jak kupuje ludzki mózg, musisz postępować zgodnie z psychologią sprzedaży. Uczestnicy MIĘDZYNARODOWEGO KONGRESU będą mogli nauczyć się kluczowych technik współczesnej sprzedaży umożliwiających osiągnięcie zawodowego sukcesu.
Na scenie podczas Kongresu pojawią się światowej sławy eksperci sprzedaży, m.in: BRIAN TRACY, MATEUSZ GRZESIAK, prof. RAFAŁ OHME, KAMILA ROWIŃSKA.

Informacje, bilety, rabaty, współpraca : Justyna Zalewska
justyna.zalewska@360sbc.pl
731-170-770

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zapraszam na całodniowe warsztaty z Tomkiem Sułkowskim, w trakcie których uczestnicy poznają podstawy tworzenia aplikacji czasu rzeczywistego z frameworkiem Meteor!
Program dostępny jest tutaj.


Meteor jest platformą służącą do ekstremalnie szybkiego budowania aplikacji internetowych - programiści zaczynający pracę z tym narzędziem regularnie zaskakują się osiąganym przyrostem produktywności. Charakterystycznymi cechami Meteora jest oparcie na języku JavaScript zarówno warstwy front- jak i backend, komunikacja w czasie rzeczywistym między tymi warstwami oraz wiele rozwiązań optymalizujących responsywność aplikacji, takich jak optimistic updates czy reactive rendering.

Cena: od 199 pln (brutto)
Data: 19 września 2015
Lokalizacja: Warszawa
Rejestracja: http://meteor.evenea.pl


Obrazek

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Szanowni Państwo,​​

Wrzesień to czas powrotów do szkoły nie tylko dla dzieci, ale także dla dorosłych! Jesień można bowiem wykorzystać na zrobienie kolejnego kroku w swojej zawodowej karierze i wejście - jako specjalista - na drogę sukcesu.
Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w certyfikowanych, praktycznych i biznesowych kursach z zakresu rachunkowości oraz kadr i płac. Wszystkie zajęcia mają formę warsztatów, które faktycznie przygotowują do pracy na określonych stanowiskach, dają narzędzia i praktyczne rozwiązania problemów, na jakie napotykają pracownicy działów księgowych i kadrowo-płacowych. Szczególnie polecamy Państwa uwadze:

CERTYFIKOWANY Kurs Rachunkowości od podstaw z obsługą programów: Płatnik, Symfonia, Optima (kod zawodu 331301)​ ​
- start: 12.09.
CERTYFIKOWANY Kurs Prowadzenia Podatkowej Księgi Przychodów i Rozchodów (kod 431101)​ ​
- start: 19.09.
CERTYFIKOWANY Kurs Rachunkowości dla średniozaawansowanych (kod zawodu: 241103)
- start: 19.09.
CERTYFIKOWANY Kurs Kadry i Płace od podstaw z obsługą programów: Płatnik, Symfonia, Optima (kod zawodu 242310,242307)
- start: 26.09.

​Wszystkie informacje o kursach można znaleźć na naszej stronie internetowej: http://www.taxconsilium.com. Chętnie odpowiemy także na Państwa pytania zdalnie i osobiście. Zapraszamy do kontaktu!


Obrazek
Mateusz Stempak

Mateusz Stempak młodszy specjalista
ds. marketingu,
Bonnier Business
Polska

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek


Konferencja Corporate Cybersecurity, 28 października 2015 r., Warszawa, Adgar Ochota Centrum Szkoleniowe

Jest to wyjątkowe wydarzenie poświęcone cyberbezpieczeństwu, będącym specjalnie skrojonym na potrzeby biznesu i nakierowanym na identyfikację i eliminację najnowszych i niespodziewanych form zagrożeń dla firm. Najwięksi eksperci podzielą się swą wiedzą i doświadczeniami, odpowiedzą na Państwa kluczowe pytania i pomogą wskazać, które ze stosowanych przez Państwa narzędzi zabezpieczających wymagają wzmocnienia, a których całkowicie brakuje.
Zapraszamy do udziału wszystkie osoby odpowiedzialne w firmie za tworzenie i realizację skutecznego planu odpierania cyberzagrożeń dostosowanego do specyfiki danego biznesu i te, którym nie są obojętne wyniki i sprawne funkcjonowanie firmy.

W programie Konferencji między innymi:
• Dalekosiężna implementacja procedur cyberbezpieczeństwa w biznesie
• Bieżąca kontrola zabezpieczeń i natychmiastowa eliminacja niebezpieczeństw
• Rodzaje najnowszych zagrożeń i miejsce sieci technologicznej w infrastrukturze korporacyjnej
• Czas, narzędzia i koordynacja działań w razie cyberataku
• Mobilność urządzeń a zagrożenia
• Zwiększone procedury bezpieczeństwa a rozwój i działanie biznesu – jak nie „związywać sobie rąk”
• Przejście do „chmury” i związane z tym zagrożenia – ataki na usługodawców „cloud”
• Standardy międzynarodowe i praktyki w zakresie cyberbezpieczeństwa
• Organy państwowe i przedsiębiorcy – razem przeciw cyberzagrożeniom

Organizatorem kongresu jest „Puls Biznesu”.
Szczegółowy program oraz formularz zgłoszeniowy: link
Masz pytanie? Napisz lub zadzwoń: szkolenia@pb.pl 22 333 97 77

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Wszystkich zainteresowanych podnoszeniem swoich kompetencji w zakresie ELEKTRYKI zapraszam na szkolenia!

Zadbamy o Twoje bezpieczeństwo podczas pracy przy eksploatacji instalacji do 1kV i przygotujemy Cię do PAŃSTWOWEGO EGZAMINU KWALIFIKACYJNEGO W ZAKRESIE EKSPLOATACJI LUB DOZORU.

Polecane szkolenia Last minute:

1. UPRAWNIENIA ELEKTRYCZNE (SEP) DLA I GRUPY URZĄDZEŃ

Szczegółowy plan szkolenia z uprawnień elektrycznych SEP na stronie:

http://aui.com.pl/szkoleniaotwarte/uprawnienia-elektry...

termin szkolenia: 14.09.2015, Warszawa

2. POMIARY INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH (TEORIA I PRAKTYKA) - warsztat na zakładzie produkcyjnym

Szczegółowy plan szkolenia z pomiarów elektrycznych na stronie:

http://aui.com.pl/szkoleniaotwarte/pomiary-instalacji-...

termin szkolenia: 14-15.09.2015, Warszawa

Ostatnie wolne miejsca!
Zapraszam do kontaktu: kursy[at]aui.com.pl lub telefonicznie 537-537-775

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zapraszamy do organizacji konferencji na Lotnisku Chopina w Warszawie w Hotelu Courtyard by Marriott Airport Warsaw http://www.warszawacourtyard.pl/sale-konferencyjne
Przestronne i komfortowe sale, przepyszne menu i najmilsza obsługa na świecie :)Ten post został edytowany przez Autora dnia 09.09.15 o godzinie 14:18

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Rzeczywiście, bardzo odpowiedni, wysokiej klasy hotel, godny polecenia, ale trochę poza Warszawą ...
Joanna Lange

Joanna Lange Coach ICF i trener
rozwoju osobistego

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

WARSZTAT COACHINGOWY "MAPA MARZEŃ" KRAKÓW

Kiedy: 23.09

Czas: od 18:00 do 21:00

Miejsca: 12

„Cel to marzenie z datą realizacji” powiedział Napoleon Hill.

Biegniesz przez życie starając się nadążyć, sprostać oczekiwaniom: rodziców, potem dzieci, męża, szefa, mody....

A gdzie jesteś Ty? Czy wiesz dokąd idziesz? Dokąd prowadzi twoja droga?

Czy pamiętasz jeszcze o czym marzyłaś będąc dziewczynką?
Wiesz gdzie chcesz być za rok, 5, 10 lat? Wiesz jak tam dojść?

Jeśli nie – zapraszam Cię na mój warsztat „Mapa marzeń” 23 września (środa) od 18-21, w Antykawiarni w Krakowie , ul. Batorego 1/1a.
Ile będzie Cię to kosztować?:
50 złotych polskich, 3 godziny piątkowego czasu, trochę energii i chęci.

Co zyskasz?:
- Nauczysz się jak marzyć konkretnie.
- Dowiesz się, z czego jest zbudowana mapa marzeń.
- Wykonasz własną mapę, którą zabierzesz do domu.
- Dowiesz się jak zaplanować drogę do celu – realizacji twoich marzeń.

NIE POZWÓL, ŻEBY KTO INNY PISAŁ SCENARIUSZ TWOJEGO ŻYCIA!

Kim jestem?:
Nazywam się Joanna Lange. Jestem coachem kobiecych marzeń.
Pomagam kobietom, które w codziennej gonitwie i wypełnianiu obowiązków zawodowych i rodzinnych zapomniały o najważniejszej osobie – Sobie samej i czują, ze zagubiły sens życia. Wspieram je, by odnalazły Siebie i na nowo ukształtowały swoją rzeczywistość tak, by czuły się szczęśliwe i spełnione.
Dlaczego to robię?:
- Bo sama przeszłam tę drogę.
- Bo wierzę mocno w potencjał kobiet.
- Bo wierzę, że każda z nas ma prawo realizować swoje marzenia i dążyć do spełnionego życia.

REJESTRACJA:
https://docs.google.com/forms/d/13je_pTZJ5aUJdwj_bVCoQQ...
lub
Joanna Lange
tel. 506 66 89 64
http://joannalange.pl
Inwestycja: 50 zł

https://www.facebook.com/events/974941435888576/

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Edmund J S.:
Rzeczywiście, bardzo odpowiedni, wysokiej klasy hotel, godny polecenia, ale trochę poza Warszawą ...

Panie Edmundzie, Hotel dziękuje serdecznie za pozytywną opinię. Z tą odległością chyba nie jest tak żle :) , 8 min do Galerii Mokotów, 15 min do Pałacu Kultury i to samochodem! Kolejkami jest jeszcze szybciej i bezpośrednio ;)

Pozdrawiam

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Certified Fraud Auditor - Szkolenie

Uwaga nowość - edycja 2.0 (2015) - Certified Fraud Auditor BS 10500 (CFA BS10500) . 10 pkt CPE (NASBA)

Szkolenie skierowane jest do osób pełniących w organizacji funkcję audytora wewnętrznego, osoby odpowiedzialnej za zgodność (compliance), bezpieczeństwo informacji, zarządzanie jakością oraz pełnomocników ds. komunikacji oraz zarządzania kryzysowego pragnących zdobyć umiejętność planowania i organizowania struktur i procedur w zakresie zapewnienia zgodności oraz zapobiegania błędom pracowniczym (nadużyciom).


Czas trwania: 2 dni (szkolenie prowadzone jest w formie warsztatów z elementami wykładów).

Nabywane umiejętności
Część wykładowa szkolenia to przedstawienie zasad dotyczących skutecznego i efektywnego opracowania i wdrożenia systemu zapobiegania nadużyciom zgodnie w wymaganiami brytyjskiej normy BS 10500. Przedstawione zostaną wymagania normy w kontekście budowania mechanizmów zapobiegających wystąpienia ryzyk nadużyć jak i doskonalenia procesu audytowania. Uczestnicy szkolenia dowiedzą się, jak odpowiednio dobierać techniki i zabezpieczenia adekwatne do zagrożeń i ryzyka oraz w jaki sposób budować zespół audytowy. Podczas części warsztatowej uczestnicy wezmą udział w szeregu ćwiczeń i zadań, mających na celu doskonalenia ich umiejętności identyfikacji i zasad wdrażania rozwiązań organizacyjnych w zakresie zapobiegania nadużyciom/korupcji.

Tematy szkolenia
W trakcie szkolenia jego uczestnicy zdobędą wiedzę praktyczną obejmującą:
• Norma BS10500 – założenia i wymagania
• Cele wdrożenia systemu antykorupcyjnego w organizacji
• Korzyści płynące z wdrożenia systemu antykorupcyjnego
• Założenia normy BS10500
• Wymagania stawiane przed organizacją przygotowującą się do wdrożenia normy BS10500
• Funkcjonowanie systemu zarządzania antykorupcyjnego w oparciu o normę BS10500 na przykładzie wybranych organizacji
• Norma BS10500 – wdrożenie, zastosowanie zasad audytu oraz wypełnianie obowiązków audytora
• Czynności przygotowujące do audytu
• Przygotowania spotkania otwierającego oraz zamykającego
• Prowadzenie audytu procesu (próbkowanie, budowa pytań)
• Ocena zgromadzonych dowodów
• Dokumentowanie niezgodności wskazanych w trakcie audytu
• Wykonanie i składanie raportów z audytu

Materiały:
• Wydruk prezentacji szkoleniowych,
• Materiały do ćwiczeń i przykładowe rozwiązania,
• Próbny egzamin z kluczem odpowiedzi,
• Komplet materiałów biurowych.

Certyfikat:
• Certyfikat Certified Fraud Auditor BS 10500 (CFA BS10500) wydany przez PBSG i uznany przez IIC Chapter Poland oraz Fundację FEJS.

Szczegóły: http://fejs.org.pl oraz http://iic-polska.org.pl
Numery telefonu: 61 624 38 04 oraz 61 624 37 00
E-mail: kontakt@fejs.org.pl oraz: info@iic-polska.org.pl
Magdalena S.

Magdalena S. Specjalista z branży
opieki medycznej

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek

Ogólnopolska Sekcja Farmacji Przemysłowej i Biotechnologii Polskiego Towarzystwa Farmaceutycznego

zaprasza do udziału w:

II edycji AKADEMII REJESTRACJI LEKÓW!

To cykl wykładów związanych z rejestracją leków, wyrobów medycznych, kosmetyków i suplementów diety oraz tematów pokrewnych, które będą prowadzone przez profesjonalną kadrę z wieloletnim doświadczeniem zawodowym. Akademia Rejestracji Leków to zarówno omówienie spraw formalnych, jak i praktyczne warsztaty, na których przygotowywane będą wnioski rejestracyjne, druki informacyjne. Poruszone zostaną również zagadnienia dotyczące reklamy leków, refundacji czy pharmacovigilance.

Dzięki aktywnemu uczestnictwu w zajęciach:

- zdobędziesz kompleksową i aktualną wiedzę
- poszerzysz kompetencje zawodowe
- zrozumiesz rolę działu rejestracji i zasady współpracy z innymi działami firmy
- uzyskasz certyfikat Master of Regulatory Affairs po zdaniu egzaminu końcowego

ZAPRASZAMY!
Pierwsze zajęcia już 14 listopada 2015!


ZAJĘCIA ODBYWAJĄ SIĘ CO 2 LUB 3 TYGODNIE W WARSZAWIE W SIEDZIBIE PTFarm PRZY UL. DŁUGIEJ 16.
Szczegółowy program na stronie internetowej:
http://farmacjaprzemyslowa.com.pl
https://www.facebook.com/events/1492044637755813/
Klaudia Zdunczyk

Klaudia Zdunczyk Asystentka,
GetInData

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Warsztaty Big Data - 8 października 2015

Hadoop, Hive, Spark, Kafka, HBase i inni, czyli przekonaj się na praktycznych warsztatach jak drużyna sympatycznego żółtego słonia i jego wiernych przyjaciół pozwoli Ci rozwiązać najważniejsze wyzwania związane z przechowywaniem i przetwarzaniem dużych ilości danych.


Obrazek

*cena nie zawiera podatku VAT

Zapisy: http://getindata.com/pl/training/training-and-workshop...

Zapraszamy!! Dla pierwszych trzech osób rabat!
Darek Gołębiowski

Darek Gołębiowski programowanie,
biznes, doradztwo
IT, szkolenia

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Bezpłatne szkolenia w formule e-learning: marketing, zarządzanie, skuteczna sprzedaż, technologie internetowe - portal elearning http://www.poswojsku.info - :)

Obrazek


pozdrawiam i podkreślam - szkolenia są BEZPŁATNE! :)

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Baccata Enterprise sp. z o.o. to firma szkoleniowo-doradcza stworzona przez doświadczonych Trenerów Biznesu , której zadaniem jest dostarczanie kompleksowych rozwiązań z zakresu szkoleń, rekrutacji, doradztwa HR.

Pracujemy metodą ON THE JOB TRAINING.

Gwarantujemy najwyższą jakość usług szkoleniowych oraz wykwalifikowaną kadrę trenerską.

Prowadzimy szkolenia m.in. z zakresu:


Obrazek


SPRZEDAŻY

1. Skuteczne finalizowanie sprzedaży
2. Nowoczesne techniki sprzedaży
3. Sztuka pozyskiwana Klientów w kontakcie bezpośrednim
4. Kreatywność w rozmowach sprzedażowych
5. Asertywność i stres w sprzedaży bezpośredniej
6. Wywierania wpływu na Konsumenta
7. Efektywność osobista w organizacji
8. Lingwistyka w sprzedaży
9. Techniki pozyskania Klienta w kontaktach B2B
10.Zarządzanie Zespołem Handlowców
11.Negocjacje handlowe
12.Zarządzanie relacjami
13.Perswazja handlowa
14.Techniki pozyskania Klienta w kontaktach B2C

CALL CENTER

1. Skuteczna sprzedaż przez telefon
2. Skuteczne finalizowanie sprzedaży telefonicznej
3. Nowoczesne techniki sprzedaży pośredniej
4. Sztuka pozyskiwana Klientów w kontakcie telefonicznym
5. Kreatywność w rozmowach sprzedażowych
6. Motywowanie pracowników Call/Contact Center
7. Asertywność i stres w rozmowach telefonicznych
8. Monitoring i Re-trening w Call Center
9. Motywowanie pracowników Help Desk
10.Zarządzanie zasobami ludzkimi w Call Center
11.Fluktuacja i Rotacja w Call Center
12.Standardy szkoleniowe w Call/Contact Center
13.Wykorzystanie NLP w Telemarketingu
14.Techniki dosprzedaży czyli Cross-selling oraz up-selling

ROZWOJU MANAGERA

1. Art – Coaching czyli rozwój osobisty przez sztukę
2. Autoprezentacja czyli umiejętność wystąpień publicznych
3. Motywowanie pracowników Call/Contact Center
4. Coaching i monitoring w Call/Contact Center
5. Komunikacja interpersonalna i Public Relations
6. Personal Branding
7. Budowanie wizerunku lidera
8. Zachowania asertywne w miejscu pracy
9. Skuteczne sposoby radzenia sobie ze stresem
10. Zarządzanie zmianą w organizacji
11. Rozwój kompetencji menadżerskich
12. Komunikacja w pracy menadżera/w biznesie/w zespole
13. Coaching w Zarządzaniu
14. Rozpoznawanie manipulacji w biznesie
15. Coaching Biznesowy
16. Coaching w Call Center
17. Autoprezentacja i autopromocja
18. Savoir vivre i dress code w biznesie
19. Współpraca z klientem VIP
20. Sztuka skutecznej negocjacji w biznesie
21. Twórcze rozwiązywanie problemów/ konfliktów w organizacji
22. Rozwijanie kompetencji managerskich - Przywództwo
23. Trudne rozmowy z pracownikami
24. Rozwijanie i motywowane pracowników/ zespołów pracowniczych
25. Budowanie i realizacja indywidualnych ścieżek rozwoju dla organizacji
26. Podnoszenie efektywności (zarządzanie w czasie i przestrzeni, zarządzanie przez cele, zarządzanie sytuacyjne)
27. Skuteczne zapobieganie wypaleniu zawodowemu w organizacji
28. Life-Coaching
29. Executive Coaching
30. Sesje AC, DC, 360/180, ocena okresowa

WINDYKACYJNE

1. Efektywna windykacja przez telefon
2. Windykacja bezpośrednia
3. Negocjacje i mediacje w windykacji
4. Prawne aspekty windykacji należności
5. Windykacja dla Handlowców
6. Windykacja należności a Zabezpieczenie wierzytelności
7. Nowoczesne techniki windykacji terenowej
8. Profesjonalny windykator terenowy
9. Telewindykator a aspekty prawne
10.Monitoring należności

PROFESJONALNEJ OBSŁUGI KLIENTA

1. Budowanie długofalowych relacji z Klientem
2. Tworzenie i wprowadzanie standardów Obsługi Klienta
3. Sztuka obsługi "trudnego" Klienta
4. Praca głosem, komunikacja, argumentacja, perswazja
5. Profesjonalna Obsługa Klienta
6. Telefoniczna Obsługi Klienta – inbound
7. Strategiczna Obsługa Klienta
8. Reklamacje i Obsługa trudnego Klienta
9. Telefonicznie Badanie CATI
10. Profesjonalna korespondencja e-mail

TRENER CALL CENTER

1. Podstawy umiejętności trenerskich czyli jak zostać trenerem sprzedaży
2. Train the Trainers
3. Trener Call Center – Metody szkoleniowe
4. Trener Call Center – Projektowanie programu szkoleniowego
5. Trener Call Center – Efektywna analiza potrzeb szkoleniowych
6. Trener Call Center - Prowadzenie szkoleń metodą warsztatową
7. Sytuacje trudne, konfliktowe w pracy Trenera podczas szkolenia
8. Zasady tworzenia materiałów szkoleniowych i pomocy wizualnych, multimedialnych
9. Planowanie i konstruowanie szkoleń wewnętrznych jak i zewnętrznych w organizacji
10.Techniki prezentacyjne w pracy Trenera

PRAWO

1. Zakładowy fundusz świadczeń socjalnych
2. Prawo pracy wraz ze zmianami - aktualny stan prawny 2014 r.
3. Prawo pracy w praktyce wraz z kompletem wniosków, oświadczeń
4. Prawo pracy w MŚP
5. Kodeks pracy po nowelizacji
6. Prawo pracy dla Kadry Zarządzającej
7. Praktyczne prawne aspekty ochrony danych osobowych i baz danych
8. Ochrona danych osobowych w administracji publicznej i samorządowej
9. Ochrona danych na stanowiskach kadrowo - płacowych
10. Praktyczne prawne aspekty ochrony danych osobowych i baz danych w bankowości

MARKETING

1. Social Media
2. E - marketing
3. E-commerce
4. Zarządzanie marką
5. Zarządzanie produktem
6. Psychologia reklamy
7. Marketing ROI
8. Skuteczne strategie marketingowe w praktyce
9. Controlling marketingowy
10.Strategia Marketingowa

PSYCHOLOGIA PRACY
1. Dobre praktyki redukcji zatrudnienia
2. Dyskryminacja i mobbing - minimalizowanie ryzyka odpowiedzialności pracodawcy
3. Eliminowanie zagrożeń psychospołecznych – obowiązki pracodawcy
4. Inwestowanie w rozwój pracowników
5. Jak szacować i pomnażać kapitał intelektualny firmy
6. Ludzki aspekt zmian organizacyjnych
7. Ochrona danych osobowych pracowników i kandydatów do pracy
8. Ochrona wizerunku pracodawcy w Internecie
9. Odpowiedzialność menedżerów za relacje w miejscu pracy
10.Optymalizacja zatrudnienia w czasie recesji
11.Outplacement - łagodzenie skutków zwolnień
12.Mobbing - rozpoznawanie i przeciwdziałanie
13.Motywacja i komunikacja w czasie restrukturyzacji zatrudnienia
14.Motywowanie pracowników w czasie koniunktury i dekoniunktury
15.Nowoczesne systemy ocen pracowniczych
16.Płeć a styl zarządzania
17.Psychologia konfliktu dla menedżerów
18.Psychologiczne aspekty negocjacji handlowych
19.Przeciwdziałanie nierównemu traktowaniu w środowisku pracy
20.Przeciwdziałanie nieuczciwym i nieetycznym zachowaniom pracowników
21.Skuteczna rekrutacja dla menedżerów zespołów
22.Szkolenia i rozwój zawodowy pracowników
23.Świadczenia pozapłacowe jako element polityki wynagradzania
24.Zagrożenia psychospołeczne w środowisku pracy – m.in. stres, wypalenie, pracoholizm
25.Zarządzanie konfliktami pracowniczymi
26.Zarządzanie nowoczesnymi formami organizacji pracy - pracą zdalną, elastyczną i wirtualną
27.Zarządzanie pracownikami z Pokolenia Y
28.Zarządzanie procesem zwolnień grupowych
29.Zarządzanie talentami i strategie rozwoju pracowników
30.Zarządzanie wiedzą w firmie
31.Zmiana i opór wobec zmian
32.Zmiany w prawie pracy

Z przyjemnością zaprezentujemy Państwu szczegółową propozycję wybranego przez Państwa szkolenia, warsztatu, kursu dostosowanego do Państwa indywidualnych potrzeb.

Jeżeli interesuje Państwa inny temat szkolenia czy warsztatu prosimy o przesłanie zapytania.

ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY!

Baccata Enterprise sp. z o.o.
Training & Coaching & Consulting

oferta@baccata.com.pl

http://baccata.com.pl/
Patrycja Górska

Patrycja Górska Młodszy Specjalista,
SQAM Sp. z o.o. S.
k.

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Witam,
zapraszam do udziału w szkoleniach w Warszawie!

Podstawy Zarządzania Wymaganiami REQB
28-29 września 2015r., Warszawa
Certyfikat REQB Foundation Level potwierdza umiejętności określania i opisywania wymagań, oraz przeprowadzania skuteczniej analizy wymagań.
Link do strony: http://sqam.org/event/podstawy-zarzadzania-wymaganiami...

Zarządzanie zespołem programistycznym
24-25 września 2015r., Warszawa
Szkolenie przygotowuje do profesjonalnego zarządzania zespołem programistycznym, zwracając uwagę na „projektowe podejście” do pracy członków zespołów IT.
Lin do strony: http://sqam.org/event/zarzadzanie-zespolem-programisty...

Podstawy testowania oprogramowania (ISTQB)
19-21 października 2015r., Warszawa
14-16 grudnia 2015r., Warszawa
W czasie tego szkolenia uczestnicy poznają zasady testowania, zarządzania testami a także narzędzia zalecane przez ISTQB.
Link do strony: http://sqam.org/event/podstawy-testowania-oprogramowan...

ISTQB Advanced Technical Test Analyst
21-23 października 2015r., Warszawa
Szkolenie jest zgodne z programem międzynarodowej certyfikacji ISTQB i pozwala rzetelnie przygotować się do egzaminu. Daje ono również profesjonalną wiedzę i umiejętności z zakresu zaawansowanej analizy testowania.
Link do strony: http://sqam.org/event/istqb-advanced-technical-test-an...

ISTQB Advanced Test Manager
 23-27 listopada 2015r., Warszawa
Przez pięć dni realizujemy różnorodne ćwiczenia, których celem jest poznanie
i zrozumienie najważniejszych zagadnień zarządzania testowaniem. 
Link do strony: http://sqam.org/event/istqb-advanced-test-manager/

REQB Advanced Level Requirements Manager
2-4 grudnia 2015r., Warszawa
Akredytowane szkolenie z Inżynierii Wymagań przygotowujące do zdobycia certyfikatu REQB Advanced Level.
Link do strony: http://sqam.org/event/reqb-advanced-level-requirements...

sqam@sqam.org

-
Monika Wielgus

Monika Wielgus starszy specjalista
ds. marketingu,
sekretarz Biura
Klastra

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zapraszamy na szkolenie

EXCEL DLA GRUPY ZAAWANSOWANEJ

Więcej informacji na http://wktir.pl

Miejsce szkolenia : Szewska 4, Lublin

Następna dyskusja:

Szkolenia i konferencje HR ...




Wyślij zaproszenie do