Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty
System wartości i etyka jako nadrzędny element zarządzania i oceny kontroli zarządczej
Nowoczesne warsztaty na rzecz zwiększania efektywności.
Celem szkolenia jest:
Profesjonalne przygotowanie do etycznego realizowania zadań dot. wielozakresowych aspektów kontroli zarządczej i związanych z tym efektywnych, oszczędnościowych działań wspierających realizowanie misji i strategii rozwoju, zgodnie z najwyższymi standardami,
Poznanie współczesnych podejść i narzędzi z zakresu kontroli zarządczej,
Doskonalenie osobistych umiejętności wspierających realizowanie celów kontroli zarządczej w zarządzaniu ukierunkowanym na minimalizowanie kosztów i generowanie wyników wspierających wizerunek, ograniczających nieetyczne zachowania.
Czas trwania: 2 dni (16 godzin zajęć).
Zarys programowy szkolenia:
Kontrola zarządcza w aspekcie zarządzania przez instrukcje i przez wartości: budowa na etyce czy procedurach,
Nowe zasady COSO 2013 w standardach kontroli zarządczej,
Komponenty określające zadania dla rozwoju ukierunkowanego na oszczędności,
Środowisko kontroli zarządczej – pierwszy element systemu oddziaływujący na proces,
Wspólne wartości i cele – jako wymiar etycznej kontroli zarządczej,
Etyczna kontrola zarządcza wspierająca efektywność, jakość i wizerunek,
Psychologiczne aspekty zarządzania w kontroli zarządczej,
Budowanie etycznej firmy ukierunkowanej na oszczędności przez kontrolę zarządczą,
Zarządzanie przez wartości jako najefektywniejsze narzędzie motywacji i wyzwalania potencjału do realizowania celów,
Kodeks etyczny – najważniejsze aspekty tworzenia i wdrażania,
Upowszechnianie etycznych postaw i zachowań poprzez kontrolę zarządczą,
Kontrola zarządcza z perspektywy danych biokomputera zarządzających i pracowników,
Promocja zachowań społecznie odpowiedzialnych,
Kreowanie więzi na rzecz efektywnej współpracy, zmniejszającej koszty działania,
Wzmocnienie motywacji i satysfakcji pracowniczej przez etyczne podejście kontroli zarządczej,
Kaizen i lean w procesie kontroli zarządczej – aspekty efektywnych zmian pozbawionych strat,
Informacja – zapobieganie i reagowanie na ryzyko,
Zarządzanie ryzykiem i zysk z odpowiedzialności,
Odpowiedzialność kadry kierowniczej i kadry pracowniczej – wpływ na wyniki kontroli zarządczej,
Compliance. Mierniki jako narzędzie mierzenia efektywności.
Psychologia i zrozumienie przez pracowników interpretacji mierników przyjętych do realizacji,
Systemy reprezentacji i interpretacja mierników z perspektywy map rzeczywistości,
Siła sprawcza słowa, gestu, zachowania w kontroli zarządczej. Behawioryzm w kontekście norm i wartości.
Partnerskie relacje w procesie upowszechniania etycznych zachowań.
Materiały:
Wydruk prezentacji szkoleniowych,
Materiały do ćwiczeń i przykładowe rozwiązania,
Próbny egzamin z kluczem odpowiedzi,
Komplet materiałów biurowych.
Certyfikat:
Certyfikat wydany przez IIC Chapter Poland oraz FEJS, potwierdzający ukończenie przedmiotowego szkolenia wraz z informacją o przyznanych kredytów CPE (NASB).
Inne szkolenia
Stres i emocje – narzędzia społeczne odpowiedzialnego pracodawcy dbającego o motywaję, efektywność i bezpieczeństwo pracy z perspektywy kontroli zarządczej (3 pkt. CPE)
Warsztaty współpracy zespołowej wspierające efektywność –eliminujące negatywne emocje, stres i konflikty (3 pkt. CPE)
Negocjajce biznesowe z elementami NLP, psychologii zachowań i wywierania wpływu poprzez komunikację werbalną, niewerbalną i pozawerbalną (8 pkt. CPE)
Etyczny – kompetentny menedżer zarządzający XXI wieku (4 pkt. CPE)
System wartości i etyka jako nadrzędny element zarządzania i oceny kontroli zarządczej (10 pkt. CPE)
Kontakt: joanna.koterba@fejs.org.pl Telefon: (61) 624 38 04
http://www.fejs.org.pl/project/system-wartosci-i-etyka...