Zuzanna
Purol
Student, Uniwersytet
Ekonomiczny we
Wrocławiu
Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty
Menedżer sprzedaży – warsztaty praktyczne dla osób zarządzających działem handlowymZARZĄDZANIE ZESPOŁEM TECHNIKI SPRZEDAZY ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ
Cel szkolenia: Poszerzenie wiedzy uczestników szkolenia na temat istoty zarządzania sprzedażą
Korzyści: Uczestnicy szkolenia naucza się skutecznie kierować swoim zespołem sprzedażowym wykorzystując wiele sprawdzonych technik. Dokonaja samoanalizy własnych umiejetnosci i kompetencji menedżerskich oraz poznają najistotniejsze narzędzia niezbędne do efektywnego zarządzania sprzedażą.
Trenerzy: Jacek Rozenek
Specjalista z dziedziny zarządzania wrażeniem w biznesie, zarządzania wizerunkiem i prezentacji biznesowych. Prowadzi szkolenia oraz coaching z zakresu zaawansowanych technik zarządzania wrażeniem w relacjach biznesowych , technik wpływu, technik antymanipulacyjnych. Wykłada w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego. Osobisty coach i doradca wizerunkowy wielu menagerów najwyższego szczebla. W swojej karierze przeszedł wszystkie szczeble zarządzania – od specjalisty do dyrektora generalnego.
Dr Marta Kuźmiak
Dr Marta Kuźmiak- pracownik naukowy, freelancer, trener, doradca.
Absolwentka UAM w Poznaniu, Doktor Nauk Humanistycznych. Autorka wielu publikacji oraz własnej monografii z zakresu stosunków międzynarodowych. Uczestnik licznych konferencji krajowych i międzynarodowych. Od jedenastu lat wykładowca Wyższej Szkoły Marketingu i Zarządzania w Lesznie. Specjalista z zakresu prawa Unii Europejskiej, Administracji publicznej, protokołu dyplomatycznego, biznesowego, autoprezentacji. Trener biznesu współpracujący z firmami szkoleniowo-doradczymi oraz klientami biznesowymi. W pracy szkoleniowej wykorzystujący doświadczenie zdobyte podczas pracy naukowej, dziennikarskiej, praktyk w Ambasadzie RP, Konsulacie i Instytucie Polskim w Wiedniu, współpracy z ambasadami państw członkowskich UE.
Program szkolenia:
Dzień I
1.Powitanie- rozpoczęcie szkolenia (pobranie materiałów konferencyjnych)
A. Autoprezentacja uczestników szkolenia.
B. Krótka wymiana doświadczeń w zakresie trudności związanych z procesami zarządzania sprzedażą.
2. Zarządzanie zespołem handlowców– zagadnienia wstępne.
A. Definicja zarządzania sprzedażą.
B. Postawa w zarządzaniu na szczeblu menedzerskim.
C. Techniki wpływu.
3. Skuteczna komunikacja w zarządzaniu sprzedażą
A. Komunikacja werbalna.
B. Komunikacja niewerbalna.
C. Asertywność w zarządzaniu.
4. Ochrona własnych interesow w relacjach menedzer – zespół handlowców.
A. Dokładne przygotowanie się do udziału w etapach procesu zarządzania.
B. Poszukiwanie alternatywy w przypadku braku porozumienia obu stron.
C. Interesy a stanowiska w procesie zarządzania.
5. Omówienie poszczególnych metod zarządzania sprzedażą.
6. Krótkie podsumowanie pierwszego dnia szkolenia
Dzień II
A. Umiejętności i cechy skutecznego menedzera.
B. Źródła autorytetu.
C. Próba dokonania samooceny: moje mocne i słabe strony jako przełożonego menedżera.
D. Ja w roli skutecznego obserwatora podległego mi zespołu handlowców.
E. Uczenie przez przykład.
2. Analiza rożnych strategii i narzędzi zarządzania sprzedażą.
3. Omowienie kolejnych etapow I ich znaczenia dla procesu skutecznego zarządzania sprzedażą:
A. Selekcja I rekrutacja pracowników.
B. Efektywna motywacja.
C. Ocena poszczególnych członków podległego zespołu.
D. Wypracowanie wśród uczestników umiejętności mających na celu zwiększanie stopnia identyfikacji współpracowników z celami I założeniami danej instytucji.
E. Grupa sprzedawców jako zespół.
4. Intensywny trening zarządzania sprzedażą.
5. Podsumowanie – zakończenie szkolenia.
A. Kluczowe zasady procesu zarządzania sprzedażą.
B. Ćwiczenia utrwalające zdobytą wiedzę.
C. Podsumowanie szkolenia.
Informacje organizacyjne:
-miejsce szkolenia Hotel Sandro Silver ul. Antoniny 11 64-100 Leszno
-szkolenie trwa 2 dni (16h);
-zajęcia odbywają się w godzinach 10.00-18.00 pierwszego dnia oraz w godzinach 09.00-17.00 drugiego dnia;
-ze względu na warsztatową formę szkolenia maksymalna liczba uczestników to 20 osób;
-w kazdym dniu szkolenia przewidziane są 2 przerwy kawowe oraz lunch.
Opcjonalnie:
Istnieje możliwość dokonania rezerwacji noclegu w tym samym hotelu w którym odbywa się szkolenie.
Szczegóły dostępne pod numerem telefonu 725418448, zachęcamy również do kontaktu drogą elektroniczną: z.zmiejewska@spectrumproject.pl.
Koszt:
1350 zł netto (+23% VAT)
cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu,
-materiały dydaktyczne
-materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
-dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia
-konsultacje poszkoleniowe
-serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu).
Kontakt:
Zachęcamy do kontaktu telefonicznego i mailowego.
Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania:
z.zmiejewska@spectrumproject.pl
a.tymczyszyn@spectrumproject.pl
tel. 725 418 448 796 302 999
Spectrum Project
Szkolenia i Doradztwo
ul. Niepodległości 49
64-100 Leszno
Godziny pracy biura: Pn-Pt 09.00 - 17.00