Zuzanna Purol

Zuzanna Purol Student, Uniwersytet
Ekonomiczny we
Wrocławiu

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Menedżer sprzedaży – warsztaty praktyczne dla osób zarządzających działem handlowym
ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM TECHNIKI SPRZEDAZY ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ

Cel szkolenia: Poszerzenie wiedzy uczestników szkolenia na temat istoty zarządzania sprzedażą
Korzyści: Uczestnicy szkolenia naucza się skutecznie kierować swoim zespołem sprzedażowym wykorzystując wiele sprawdzonych technik. Dokonaja samoanalizy własnych umiejetnosci i kompetencji menedżerskich oraz poznają najistotniejsze narzędzia niezbędne do efektywnego zarządzania sprzedażą.

Trenerzy: Jacek Rozenek

Specjalista z dziedziny zarządzania wrażeniem w biznesie, zarządzania wizerunkiem i prezentacji biznesowych. Prowadzi szkolenia oraz coaching z zakresu zaawansowanych technik zarządzania wrażeniem w relacjach biznesowych , technik wpływu, technik antymanipulacyjnych. Wykłada w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego. Osobisty coach i doradca wizerunkowy wielu menagerów najwyższego szczebla. W swojej karierze przeszedł wszystkie szczeble zarządzania – od specjalisty do dyrektora generalnego.
Dr Marta Kuźmiak

Dr Marta Kuźmiak- pracownik naukowy, freelancer, trener, doradca.
Absolwentka UAM w Poznaniu, Doktor Nauk Humanistycznych. Autorka wielu publikacji oraz własnej monografii z zakresu stosunków międzynarodowych. Uczestnik licznych konferencji krajowych i międzynarodowych. Od jedenastu lat wykładowca Wyższej Szkoły Marketingu i Zarządzania w Lesznie. Specjalista z zakresu prawa Unii Europejskiej, Administracji publicznej, protokołu dyplomatycznego, biznesowego, autoprezentacji. Trener biznesu współpracujący z firmami szkoleniowo-doradczymi oraz klientami biznesowymi. W pracy szkoleniowej wykorzystujący doświadczenie zdobyte podczas pracy naukowej, dziennikarskiej, praktyk w Ambasadzie RP, Konsulacie i Instytucie Polskim w Wiedniu, współpracy z ambasadami państw członkowskich UE.

Program szkolenia:
Dzień I
1.Powitanie- rozpoczęcie szkolenia (pobranie materiałów konferencyjnych)
A. Autoprezentacja uczestników szkolenia.
B. Krótka wymiana doświadczeń w zakresie trudności związanych z procesami zarządzania sprzedażą.
2. Zarządzanie zespołem handlowców– zagadnienia wstępne.
A. Definicja zarządzania sprzedażą.
B. Postawa w zarządzaniu na szczeblu menedzerskim.
C. Techniki wpływu.
3. Skuteczna komunikacja w zarządzaniu sprzedażą
A. Komunikacja werbalna.
B. Komunikacja niewerbalna.
C. Asertywność w zarządzaniu.
4. Ochrona własnych interesow w relacjach menedzer – zespół handlowców.
A. Dokładne przygotowanie się do udziału w etapach procesu zarządzania.
B. Poszukiwanie alternatywy w przypadku braku porozumienia obu stron.
C. Interesy a stanowiska w procesie zarządzania.
5. Omówienie poszczególnych metod zarządzania sprzedażą.
6. Krótkie podsumowanie pierwszego dnia szkolenia

Dzień II
A. Umiejętności i cechy skutecznego menedzera.
B. Źródła autorytetu.
C. Próba dokonania samooceny: moje mocne i słabe strony jako przełożonego menedżera.
D. Ja w roli skutecznego obserwatora podległego mi zespołu handlowców.
E. Uczenie przez przykład.
2. Analiza rożnych strategii i narzędzi zarządzania sprzedażą.
3. Omowienie kolejnych etapow I ich znaczenia dla procesu skutecznego zarządzania sprzedażą:
A. Selekcja I rekrutacja pracowników.
B. Efektywna motywacja.
C. Ocena poszczególnych członków podległego zespołu.
D. Wypracowanie wśród uczestników umiejętności mających na celu zwiększanie stopnia identyfikacji współpracowników z celami I założeniami danej instytucji.
E. Grupa sprzedawców jako zespół.
4. Intensywny trening zarządzania sprzedażą.
5. Podsumowanie – zakończenie szkolenia.
A. Kluczowe zasady procesu zarządzania sprzedażą.
B. Ćwiczenia utrwalające zdobytą wiedzę.
C. Podsumowanie szkolenia.

Informacje organizacyjne:
-miejsce szkolenia Hotel Sandro Silver ul. Antoniny 11 64-100 Leszno
-szkolenie trwa 2 dni (16h);
-zajęcia odbywają się w godzinach 10.00-18.00 pierwszego dnia oraz w godzinach 09.00-17.00 drugiego dnia;
-ze względu na warsztatową formę szkolenia maksymalna liczba uczestników to 20 osób;
-w kazdym dniu szkolenia przewidziane są 2 przerwy kawowe oraz lunch.

Opcjonalnie:
Istnieje możliwość dokonania rezerwacji noclegu w tym samym hotelu w którym odbywa się szkolenie.
Szczegóły dostępne pod numerem telefonu 725418448, zachęcamy również do kontaktu drogą elektroniczną: z.zmiejewska@spectrumproject.pl.
Koszt:

1350 zł netto (+23% VAT)
cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu,
-materiały dydaktyczne
-materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
-dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia
-konsultacje poszkoleniowe
-serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu).
Kontakt:

Zachęcamy do kontaktu telefonicznego i mailowego.
Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania:
z.zmiejewska@spectrumproject.pl
a.tymczyszyn@spectrumproject.pl
tel. 725 418 448 796 302 999

Spectrum Project
Szkolenia i Doradztwo
ul. Niepodległości 49
64-100 Leszno
Godziny pracy biura: Pn-Pt 09.00 - 17.00
Zuzanna Purol

Zuzanna Purol Student, Uniwersytet
Ekonomiczny we
Wrocławiu

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

SKUTECZNY HANDLOWIEC - ZAAWANSOWANE TECHNIKI SPRZEDAŻY 22.06.2015 Leszno 590 zł

Zapraszam na szkolenie, które odbędzie się 11.06 2015 r w Lesznie, w Hotelu Sandro Silver. Koszt 590 zł netto.
Cena zawiera udział w 1-dniowym szkoleniu, konsultacje z trenerem do 30 dni po szkoleniu, materiały szkoleniowe ,obiad i przerwy kawowe,certyfikat ukończenia szkolenia.

Program szkolenia:

1.Przygotowanie do kontaktu z klientem – określanie wyzwań i celów.
- Pierwsze wrażenie, nawiązanie kontaktu.
•Jak Cię widzą tak Cię piszą.
•Techniki wywierania pozytywnego pierwszego wrażenia.
•Mowa ciała, dykcja, radzenie sobie z tremą i stresem

2. Budowanie zaufania w relacjach handlowych.

3. Techniki ułatwiające rozpoznaniu potrzeb sprzedażowych i produktowych

4. Argumentacja w sprzedaży - przekonywanie Klienta

5. Negocjacje - stosowanie trików negocjacyjnych

6. Psychologia negocjacji

7. Zasady ustępowania w negocjacjach

8. Podsumowanie szkolenia

80 % czasu szkolenia- warsztaty, ćwiczenia, aktywizacja zawodowa. 20 % czasu szkolenia- teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia ćwiczenia, studia przypadków, gry sytuacyjne, mikro-wykłady, symulacje dyskusje moderowane, autoprezentacje i odgrywanie ról.

Zgłoszenie uczestnictwa:

Osoby lub firmy zainteresowane uczestnictwem proszone są o kontakt e-mail: z.zmiejewska@spectrumproject.pl lub tel. 725418448.

ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY!

SPECTRUM PROJECT
UL. Niepodległości 49
64-100 Leszno

z.zmiejewska@spectrumproject.pl
Tel. 725418448 796302999
Monika Wielgus

Monika Wielgus starszy specjalista
ds. marketingu,
sekretarz Biura
Klastra

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

OSTATNIA SZANSA PRZED WAKACJAMI !!!

SZKOLENIE EXCEL DLA ZAAWANSOWANYCH

termin: 20 i 21.06.2015

miejsce: Szewska 4, Lublin

Więcej na http://wktir.pl
Zuzanna Purol

Zuzanna Purol Student, Uniwersytet
Ekonomiczny we
Wrocławiu

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Firma Spectrum Project zaprasza na szkolenie
FUNDUSZE EUROPEJSKIE 2014-2020. Kompendium wiedzy w zakresie nowej perspektywy finansowej, nowe możliwości, planowane zmiany,cele nowych programów pomocowych.

Cel szkolenia
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników i uczestniczek do skutecznego aplikowania o środki unijne w latach 2014-2020 i efektywnego zarządzaniem projektami unijnymi.

Po szkoleniu...
Nabędziesz umiejętność tworzenia efektywnego, a zarazem bezpiecznego dla Beneficjenta projektu - droga od pomysłu, przez cele i wskaźniki, działania i budżet projektu.

Program szkolenia:
- Nowa perspektywa finansowa 2014-2020 - czyli na co są środki?
- Zasady finansowania projektów
- System wyboru projektów
- Przygotowanie projektu - czyli droga od pomysłu do wniosku o dofinansowanie
- Wybór wykonawców w ramach projektu unijnego w nowej perspektywie finansowej 2014-2020
- Kwalifikowalność wydatków w ramach nowej perspektywy 2014-2020
-Zarządzanie projektem unijnym w nowej perspektywie finansowej 2014-2020
- Kontrola projektu
- Kontrola trwałości - zmiana podejścia
- Zamknięcie projektu

Informacje organizacyjne:
-miejsce szkolenia Hotel Sandro Silver ul. Antoniny 11 64-100 Leszno
-szkolenie trwa 2 dni (16h);
-zajęcia odbywają się w godzinach 9.00-18.00 pierwszego dnia oraz w godzinach 09.00-17.00 drugiego dnia;
-ze względu na warsztatową formę szkolenia maksymalna liczba uczestników to 20 osób;
-w kazdym dniu szkolenia przewidziane są 2 przerwy kawowe, lunch oraz dodatkowo w pierwszy dzień szkolenia kolacja

Opcjonalnie:
Istnieje możliwość dokonania rezerwacji noclegu w tym samym hotelu w którym odbywa się szkolenie.
Szczegóły dostępne pod numerem telefonu 725418448, zachęcamy również do kontaktu drogą elektroniczną: z.zmiejewska@spectrumproject.pl.
Koszt:
1790 zł netto (+23% VAT)
cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu,
-materiały dydaktyczne
-materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
-dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia
-konsultacje poszkoleniowe
-serwisy kawowe i obiadowe
- nocleg w hotelu
Kontakt:
Zachęcamy do kontaktu telefonicznego i mailowego.
Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania:
z.zmiejewska@spectrumproject.pl
a.tymczyszyn@spectrumproject.pl
tel. 725 418 448 796 302 999

Spectrum Project
Szkolenia i Doradztwo
ul. Niepodległości 49 64-100 Leszno

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Szpilki po godzinach zapraszają na cykl konferencji „Jak prowadzić własną firmę i nie zwariować?” kierowany do właścicielek mikro i małych firm. Każde spotkanie to zestaw PRAKTYCZNEJ WIEDZY z zakresu prowadzenia własnego biznesu i NARZĘDZI, z których Uczestniczki mogą korzystać samodzielnie w swoich firmach, domach lub związkach. To także szereg inspiracji, kobiecego wsparcia i cała masa fajnej Szpilkowej energii!

Podczas najbliższej konferencji poruszymy tematykę związaną z godzeniem roli matki, partnerki i gospodyni domowej z rolą kobiety biznesu. Czy da się to w ogóle połączyć i być szczęśliwą? Jak sobie z tym wszystkim radzić? M.in. na te pytania odpowiedzą nasze Prelegentki, które swoim życiem osobistym i zawodowym pokazują, że realizacja siebie w surowym świecie pełnym oczekiwań, jest możliwa. Prowadzące przekażą także Uczestniczkom konferencji szereg wartościowych rad i sposobów na radzenie sobie z tymi wyzwaniami, a także zainspirują i zmotywują do działania. Gorąco zapraszamy wszystkie przedsiębiorcze kobiety!

Więcej informacji i zapisy: http://szpilkipogodzinach.pl/9-konferencja


Obrazek
Robert Cybulak

Robert Cybulak Pracownik
administracyjny

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Pracodawcy Lubelszczyzny "Lewiatan" zapraszają do udziału w bezpłatnym seminarium “Nowa perspektywa finansowa 2014-2020 – środki unijne dla przedsiębiorców” w ramach projektu “Dobre kadry szansą na innowacje”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Zaproszenie kierujemy do właścicieli, kadry zarządzającej oraz pracowników mikro, małych i średnich przedsiębiorstw, działających na obszarze województwa lubelskiego.

Nowa perspektywa finansowa otwiera przed polskimi przedsiębiorcami ogromne możliwości finansowania rozwoju, a tym samym wypracowania przewagi konkurencyjnej zarówno na ryku lokalnym, jak i europejskim. Aby skutecznie wykorzystać te możliwości, należy poznać nowe instrumenty wsparcia oraz zasady ich przyznawania.
Podczas seminarium, oprócz omówienia najważniejszych nowości, przedstawimy szczegółowo krajowe i regionalne programy operacyjne, w ramach których przedsiębiorcy mogą lub będą mogli ubiegać się o dotacje. Uzupełnieniem spotkania będą warsztaty praktycznego przygotowania wniosków aplikacyjnych. Nasi eksperci (praktycy w pozyskiwaniu dotacji i zarządzaniu projektami) podzielą się swoimi doświadczeniami oraz pomogą w sposób praktyczny przygotować się do wykorzystania środków unijnych.

Seminarium odbędzie się 30 czerwca br. w Hotelu Locomotiva, ul. Północna 28C, Lublin, o godz. 10.00.

Udział w seminarium jest bezpłatny. Po więcej informacji nt. seminarium oraz po dokumenty zgłoszeniowe zapraszamy na stronę internetową projektu: http://www.dobrekadry.info/pl/seminaria
Anna Konik

Anna Konik specjalista ds
sprzedaży, COGNITY
Szkolenia

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek



Kurs Excel Podstawowy



Obrazek


Przy większej liczbie Uczestników z tej samej firmy (po podaniu hasła: GoldenLine) - każda kolejna osoba otrzymuje -10% rabatu!


PROGRAM SZKOLENIA



Obrazek

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Firma HRP Group zaprasza na 4-godzinny bezpłatny warsztat z zakresu budowania kompetencji liderskich Czy chcesz być skutecznym przywódcą? - Jak być Omegą wśród Alf i Ygreków

Warsztaty odbędą się w dwóch miastach: Kraków (23 czerwca 2015) oraz Rzeszów (24 czerwca 2015)

Jeśli zastanawiasz się czasem:
- Skąd wziąć pracowników o kompetencjach, których potrzebuje firma?
- Jak zatrzymać młodych, w których firma tyle inwestuje?
- Jak rozwijać pracownika z długoletnim stażem?
- Dlaczego ludzie nie chcą korzystać z programów rozwojowych, które im proponujemy?
- Co stanie się jeśli zignorujesz temat zarządzania międzygeneracyjnego o którym tyle się teraz mówi?

To nasze spotkania są dla Ciebie!

Więcej informacji na http://hrstream.pl/day/pierwszy/
Magdalena M.

Magdalena M. Doradca podatkowy,
Dyrektor Oddziału
8Tax

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Szanowni Państwo,

Z przyjemnością informujemy, iż w dniu 22 czerwca, po raz kolejny organizujemy w Katowicach warsztaty podatkowe 8TaxMixer w zakresie zmian w przepisach podatkowych 2015/2016 oraz najistotniejszych zagadnień bieżących.
Szczegółowy program oraz warunki uczestnictwa znajdą Państwo na naszej stronie internetowej.

Serdecznie zapraszamy !

Pozdrawiam serdecznie,

Magdalena Mucha
Doradca Podatkowy nr 10242
Dyrektor Oddziału 8Tax

M. +48 605 851 290
E. magdalena.mucha@8tax.pl
www: 8tax.pl


Obrazek
Darek Swojski

Darek Swojski Księgowy – zawód z
przyszłością -
www.poswojsku.info -
ku...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

bezpłatne szkolenie z webmasteringu:
Tworzenie responsywnych stron www- zapraszam http://poswojsku.info :)
Obrazek
Zuzanna Purol

Zuzanna Purol Student, Uniwersytet
Ekonomiczny we
Wrocławiu

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

[obrazek]
Kinga Szostak

Kinga Szostak Młodszy Konsultant
ds. szkoleń, Russell
Bedford

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

ZAPRASZAM SERDECZNIE NA SZKOLENIA STACJONARNE ORAZ WYJAZDOWE - RUSSELL BEDFORD

Ze szczegółowymi programami szkoleń można zapoznać się klikając w tytuły poniżej.

Prognozowanie i analizy płynności finansowej
Warszawa, 09-10.07.2015r.

CIT od podstaw - wakacyjne warsztaty podatkowe
Warszawa 15.07.2015r.

Prawidłowe przyznawanie świadczeń z ZFŚS i ich rozliczanie w świetle najnowszego orzecznictwa i wytycznych instytucji skarbowych
Gliwice, 15.07.2015r.

Płatnik kontra ZUS - ubezpieczeniowe problemy płatników składek 2015 z uwzględnieniem zmian
Warszawa, 15.07.2015r.

Rozliczenia krajowych i zagranicznych podróży służbowych. Rozliczanie, dokumentacja, składki ZUS i podatek
Warszawa, 17.07.2015r.

Umowy cywilnoprawne – z uwzględnieniem zmian projektowanych w 2015-2016
Katowice, 17.07.2015r.

VAT od podstaw - wakacyjne warsztaty podatkowe
Warszawa, 22.07.2015r.

Faktura VAT 2015 - wakacyjne warsztaty podatkowe
Katowice, 29.07.2015r.

Podatek u źródła – według stanu prawnego obowiązującego w 2014 rok
Warszawa, 07.08.2015r.

CIT od podstaw - wakacyjne warsztaty podatkowe
Katowice, 17.08.2015r.

Podatki VAT i CIT w 2015 roku – po nowelizacji ustaw podatkowych
Warszawa 17-18.08.2015r.

Istnieje możliwość uczestnictwa w wybrany dniu szkolenia, cena wynosi 490 zł netto.

Dokumentacja podatkowa w praktyce - letnie warsztaty z zakresu cen transferowych na Cyprze
Cypr, Larnaka, Hotel Palm Beach, 26.07-03.08.2015r.

Letnie warsztaty międzynarodowe planowanie podatkowe na Cyprze
Cypr, Larnaka, Hotel Palm Beach, 26.07-03.08.2015r.

Dokumentacja podatkowa w praktyce - letnie warsztaty z zakresu cen transferowych
Zakopane, Hotel Litwor, 17-19.08.2015r.

Możliwe jest uczestnictwo w szkoleniu w formie otwartej, cena w takim wypadku wynosi 1050 zł

Wszystkie szkolenia z naszego katalogu jesteśmy w stanie przeprowadzić w formie szkolenia zamkniętego, dodatkowo oferujemy zniżkę dla nowych i stałych Klientów.

W przypadku dodatkowych pytań zapraszam do kontaktu.

Pozdrawiam,

Kinga Szostak
Konsultant ds. szkoleń
Russell Bedford Poland

kom: + 48 533 339 801
fax: +48 22 427 44 02

e-mail: kinga.szostak@russellbedford.pl
www.russellbedford.pl
Central Office
Antares
ul. Marynarska 11
02-674 Warsaw Poland
Monika Wielgus

Monika Wielgus starszy specjalista
ds. marketingu,
sekretarz Biura
Klastra

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Przed wakacjami zdobądź wiedzę, która może uratować komuś życie !!!

PIERWSZA POMOC PRZEDMEDYCZNA

termin: 03.07.2015

miejsce: Szewska 4, Lublin

PROMOCJA !!!

Więcej na http://wktir.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Prezentacje z konferencji Stowarzyszenia Administratorów Bezpieczeństwa Informacji, która odbyła się w dniu 24 czerwca na Politechnice Warszawskiej

Gościem specjalnym konferencji był dr Wojciech Wiewiórowski, zastępca Europejskiego Inspektora Ochrony Danych Osobowych, który wygłosił swój wykład z Brukseli
Agnieszka Hromiak

Agnieszka Hromiak Marketing & Sales
Manager, HeatQ
Technology

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

MOTYWACJA W KULTURZE LEAN

Odbywa się: 3 lipca 2015
Miejsce: Sopot , Klub Żeglarski NAVIGO
Cena: 600 - 900 zł netto*

Opis i cel szkolenia:
Kultura Lean oczekuje od pracowników każdego szczebla odpowiedzialności za swoje miejsce pracy, zaangażowania w jego doskonalenie i rozwój. W tradycyjnym podejściu pracownik tylko przychodzi do pracy, wykonuje ją i idzie do domu. Lean wymaga, by oprócz wykonanego planu pracownik wykazywał chęć doskonalenia i zaangażowanie w zmianę na lepsze. Celem szkolenia jest odpowiedź na podstawowe pytanie: „Jak realizować strategię rozwoju organizacji Lean i utrzymać efekty w dłuższym okresie?”

Korzyści ze szkolenia:
Zdobycie wiedzy na temat głównych narzędzi motywacji w kulturze Lean
Dowiedzenie się, jak korzystać z narzędzi motywacji na różnych szczeblach zarządzania
Poznanie zmiany struktury organizacyjnej i zakresu odpowiedzialności pracowników w kulturze Lean
Zrozumienie, jak Wizualne Zarządzanie Wynikami zwiększa motywacje i zaangażowanie pracowników w doskonalenie
Pogłębienie wiedzy z zakresu wykorzystania matrycy kompetencji jako narzędzia motywacji pracowników
Poznanie metody TWI wykorzystywanej do szkoleń i instruktaży nowych pracowników

Program szkolenia:
Gra symulacyjna „Narzędzia motywacji pracowników w kulturze Lean”
Definiowanie najważniejszych narzędzi motywacji w kulturze Lean
Badanie motywacji w firmie – test 12 pytań
Struktura organizacyjna i zakresy odpowiedzialności w kulturze Lean
Nowe role i funkcje w strukturze Lean
Zmiany w zakresie odpowiedzialności i uprawnień w kulturze Lean
Budowa karty stanowiskowej w kulturze Lean
Rozwiązania systemowe: (PVM – zarządzanie wizualne wynikami, matryca kompetencji i umiejętności, planowanie ścieżek rozwoju i planu szkoleń (z wykorzystaniem podejścia TWI – Training Within Industry)

Forma szkolenia:
Prezentacje multimedialne, wykład, warsztat szkoleniowy, gry symulacyjne, case- study, dyskusje i wymiana doświadczeń oraz zadania w zespołach

Grupa docelowa:
Szefowie Działów i Managerowie
Pracownicy Działu Zasobów Ludzkich
Managerowie Lean
Liderzy i koordynatorzy Lean
Kierownicy i brygadziści
Mistrzowie i Liderzy zespołów

Informacje organizacyjne:
Godziny: 9.00 - 16.30
Napisz ahromiak@lean.info.pl lub zadzwoń +48 58 346 06 77 by dowiedzieć się więcej
http://lean.info.pl/pl/szkolenia-otwarte/produkcja/mot...

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Ponad 50 paneli dyskusyjnych w ramach 6 ścieżek tematycznych, Targi Usług i Produktów dla MŚP BIZNES EXPO oraz Program „Samorząd, który wspiera MŚP” to tylko niektóre z wielu wydarzeń towarzyszących V Europejskiemu Kongresowi MŚP w Katowicach. Po raz pierwszy odbędzie się on w oddanym w tym roku do użytku Międzynarodowym Centrum Kongresowym w dniach od 12 do 14 października br.


Co roku Kongres cieszy się ogromnym zainteresowaniem przedsiębiorców. Jego program adresowany jest do biznesmenów z sektora MŚP, którzy już funkcjonują na rynku, jak również do osób planujących dopiero rozpoczęcie działalności gospodarczej. To platforma wymiany myśli i doświadczeń pomiędzy biznesem, światem nauki, przedstawicielami samorządu, instytucji państwowych i okołobiznesowych.


W trakcie spotkania uczestnicy dowiedzą się jak prowadzić swoją firmę w sposób innowacyjny, optymalizować koszty czy zarządzać wiedzą w swojej firmie, korzystać z leasingu, a także jak zabezpieczyć firmę przed niewypłacalnością kontrahenta. Również zainteresowani międzynarodową współpracą gospodarczą znajdą w programie zagadnienia dotyczące m.in. rynku amerykańskiego, miejskich technologii i inteligentnych domów w Austrii, czołowych partnerów biznesowych Polski – Czech i Słowacji, czy prowadzenia interesów z Rosją, a także wieloma innymi krajami. Nie zabraknie także wydarzeń dla osób zainteresowanych tematyką start-upów, marketingiem i promocją, a także przywództwem i efektywnym zarządzaniem.


To tylko niewielka część z bogatej oferty wydarzenia. Kongres potrwa 3 dni i odbędzie się pod hasłem „Nauka – Biznes – Samorząd. RAZEM DLA GOSPODARKI”. Honorowy Patronat nad wydarzeniem objęła Komisja Europejska, a Wysoki Patronat – Parlament Europejski. Warto podkreślić, że udział w Kongresie jest bezpłatny – program wydarzenia oraz formularz rejestracji można znaleźć na stronie http://ekmsp.eu


Zapraszamy do Katowic!


Obrazek


Obrazek

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Witam,
Zapraszam na zbliżające się szkolenie SEP! Kontakt: monika@aui.com.pl
W chwili obecnej planujemy 2 dniowy warsztat dotyczący zakresu eksploatacji, dozoru i pomiarów instalacji do 1 kV.
Pierwszy dzień szkolenia to przypomnienie najważniejszych zagadnień teoretycznych i zmian prawnych jakie zostały wprowadzone, poparte różnego rodzaju ćwiczeniami i zadaniami praktycznymi a drugi dzień szkolenia to warsztat praktyczny na zakładzie produkcyjnym gdzie można poćwiczyć wykonywanie pomiarów na „żywym materiale”
Szkolenie jest planowane na 10 i 11 sierpnia w promocyjnej cenie ze względu na okres wakacji.

Więcej informacji o zakresie szkolenia: http://aui.com.pl/szkoleniaotwarte/pomiary-instalacji-...

Nie czekaj! Zapisz się już dziś! Ilość miejsc ograniczona!
Marlena S.

Marlena S. Kierownik ds.
Sprzedaży, 360 Smart
Business Consulting
Sp...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zapraszam serdecznie na Międzynarodowy Kongres DIAMENTY SPRZEDAŻY 6.10.2015 Warszawa.
Wystąpią:
Brian Tracy, prof.Ohme, Mateusz Grzesiak, Kamila Rowińska.!.
Więcej informacji oraz promocyjne ceny biletów:
marlena.szumiata@360sbc.pl
662 007 774774

Obrazek

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

WSPÓŁPRACA

Jeżeli organizujesz targi, konferencję lub inne wydarzenie? Chcesz je wypromować, potrzebujesz wsparcia? Zaproś nas:

· jako partnera wydarzenia
· jako patrona medialnego
· do udzielenia wypowiedzi i zarekomendowania Twojego wydarzenia
· napisania artykułu
· wystąpienia na Twoim wydarzeniu
· jeżeli masz inny pomysł na podjęcie z nami współpracy

Patronujemy i bierzemy udział w wydarzeniach biznesowych, skupionych wokół tematyki sprzedaży, zarządzania, marketingu, wspieramy także inicjatywy związane z rozwojem kadry i rynkiem pracy.

Zapraszamy do zgłaszania swoich inicjatyw na adres:
Agnieszka.Zalewska@aliorinstytut.pl

aliorinstytut.pl
Paweł Urba

Paweł Urba Business Development
Specialist

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Organizujemy bezpłatne warsztaty menedżerskie w Krakowie, w Poznaniu, we Wrocławiu i w Gdańsku pt. "Puzzle kompetencji"
Więcej informacji można znaleźć klikając na link poniżej.
http://www.comarch.pl/szkolenia/oferta-szkoleniowa/szk...
Zainteresowanym tematyką controllingu mogę zaproponować konferencję o efektywnym controllingu. Więcej także klikając na link poniżej.

http://www.konferencja.controlling2015.comarch.pl/Ten post został edytowany przez Autora dnia 07.07.15 o godzinie 14:25

Następna dyskusja:

Szkolenia i konferencje HR ...




Wyślij zaproszenie do