Grzegorz O.

Grzegorz O. TRENER / DORADCA +48
666 300 037

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

EDYCJA 2015 "ZAKUPY I NEGOCJACJE W BIZNESIE"

Obrazek


Obrazek


26-27 LUTY 2015 WROCŁAW
19-20 MARCA 2015 POZNAŃ
16-17 KWIETNIA 2015 SOPOT

Serdecznie zapraszam
Grzegorz Olechniewicz
http://www.goodm.eu
Agata Stasiak

Agata Stasiak Customer Care,
Questus

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Czy wiesz czego Ci brakuje, aby podnieść swoją wartość na rynku pracy?
Chcesz poszerzyć swoje horyzonty, uporządkować wiedzę, poznać wspaniałych ludzi z każdej branży,
w końcu zdobyć międzynarodowe kwalifikacje uznawane na całym świecie?

Odpowiedź jest prosta:

Diploma in Professional Marketing - poziom zaawansowany w certyfikacji
The Chartered Institute of Marketing (CIM)

Najbliższe edycje:

Kraków - marzec
Warszawa - maj
Trójmiasto - październik
Warszawa - listopad

Więcej informacji: http://cim.questus.pl/cim/diploma/

Zapraszam!
Agata Stasiak
astasiak@questus.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Szkolenia i kursy marketingowe.
Szkolenia menedżerskie.
Warsztaty umiejętności miękkich.

Akademia Marketingu ATRIUM - zapraszamy na szkolenia 2015 w Warszawie:

http://szkoleniawarszawa.biz/
http://szkoleniaatrium.pl/Ten post został edytowany przez Autora dnia 26.01.15 o godzinie 02:10
Łukasz Przechera

Łukasz Przechera Client Service
Specialist w RR
Donnelley

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Szanowni Państwo,
Zapraszam do zapoznania się z ofertą kursu przygotowującego do pracy na stanowisku kasjera kas walutowo-złotowych zakończony wydaniem certyfikatu potwierdzającego zdobyte kwalifikacje zawodowe. certyfikat zgodny z wymogami instytucji finansowych. Kurs organizowany jest przez Polskie Towarzystwo Ekonomiczne oddział w Krakowie.

1. Doświadczeni wykładowcy – wieloletni pracownicy Narodowego Banku Polskiego.
2. Zajęcia teoretyczne i praktyczne na środkach płatniczych.
3. Egzamin i zaświadczenie respektowane przez wszystkie instytucje publiczne.
Nasz kurs kasjera kas walutowo-złotowych obejmuje też problematykę nowych banknotów NBP.
Jeśli byliby Państwo zainteresowani udziałem, zapisy oraz wszelkie informacje można uzyskać pod numerami telefonu:
12 634 32 59, 608311132, 536711536, 535310474

Więcej informacji :
http://www.krakow.pte.pl/pliki/oferta/pte-kurs-kasjer-...
http://www.krakow.pte.pl/
Agata Stasiak

Agata Stasiak Customer Care,
Questus

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Sprawdź się!

Właśnie dla Ciebie przygotowaliśmy zestaw pretestów do programu Diploma in Professional Marketing, które pozwalają zbadać style Uczenia się, określić aktualny stan wiedzy marketingowej oraz zidentyfikować style Myślenia.

Wypełnij formularz na naszej stronie www: http://cim.questus.pl/cim/rekrutacja/formularz/
a w zamian otrzymasz zestaw testów.

Wypełnienie ich absolutnie do niczego nie zobowiązuje.

Najbliższe edycje programu Diploma in Professional Marketing:

Kraków – 20 marca
Warszawa – 15 maja
Trójmiasto – 9 października
Warszawa - 6 listopada

Agata Stasiak
astasiak@questus.pl
601-052-704
Sylwia Sikorska

Sylwia Sikorska Mentorka Biznesu i
Zwiększania
Sprzedaży,
Inwestorka, Sta...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

1 dniowe szkolenie Sales Thunder - Sprzedaż Premium

Warszawa, 21 luty 2015 godz. 10:00 - 18:00

Chcesz Dowiedzieć się Jakich Technik i Narzędzi Używać, aby Sprzedawać z Łatwością Produkty i Usługi bez względu na ich Cenę, Branżę, w której Działasz i Miejsce?

Jeśli masz być na jednym szkoleniu w 2015 roku, spraw by było to właśnie to...

Z tego szkolenia wyjedziesz nie tylko w pełni energii do działań, ale przede wszystkim dzięki praktycznym ćwiczeniom, przygotujemy Cię do tego, by przez kolejne 12 miesięcy sprzedaż w Twoim biznesie (czy to online czy offline) wzrosła i była dla Ciebie zadowalająca.

Odpowiedź na pytanie: "Co zrobić?" jest wszędzie. My jednak chcemy dawać Ci konkretne odpowiedzi na konkretne pytania. Chcesz nowych, zadowalających Cię rezultatów? To wymaga nowych nawyków i nowego sposobu myślenia. Właśnie to otrzymasz na szkoleniu, które pomoże Ci rozwinąć skrzydła w biznesie i życiu prywatnym. Bowiem…każdy coś sprzedaje!

Z tego szkolenia wyjedziesz bez cienia wątpliwości, NIE ZASTANAWIAJĄC SIĘ, co dalej robić. Koniec ze szkoleniami, które pozostawiają uczestników z pytaniem: "Super atmosfera, ale co dalej?"

Kto będzie szkolił?

Każdy trener został zaproszony na scenę ponieważ żyje i prowadzi biznes tak jak uczy, a nie tylko sprzedaje ideę tego "jak sprzedawać" w postaci szkoleń i programów.

Łącznie dzień szkoleniowy z każdym z tych trenerów jest wart ponad 35.000 zł, dla Ciebie zebrałyśmy ich w jednym miejscu na cały dzień, podczas którego możesz mieć z nimi kontakt nie tylko na scenie, ale także w przerwach eventu.

Sylwia Sikorska Mówczyni, Mentorka Marketingu Internetowego, Trener Biznesu i Sprzedaży, CEO & Co-Founder @ Embrace Your Life Sp. z o.o

Ewelina Gawłowska Mówczyni, Trenerka Biznesu i Life Coach, CEO & Co-Founder @ Life Success Company

Łukasz Jakóbiak Mówca Motywacyjny Twórca Programu "20 m2 Łukasza" oraz "20 Wykładów Motywacyjnych - Znajdź Siłę"

a... wkrótce zdradzimy Tobie OSTATNIE nazwisko...

PODSUMOWUJĄC:
- w trakcie szkolenia sprzedażowego uczysz się przez doświadczenie, dzięki praktycznym ćwiczeniom

- to nie jest miejsce, w którym trenerzy będą Ci sprzedawali. Zależy nam na przekazaniu Tobie konkretnych technik sprzedaży produktów i usług online i offline

- otrzymujesz wiedzę powiązaną z doświadczeniem trenerów- bez względu na to, co sprzedajesz i w jakiej branży, w trakcie szkolenia otrzymasz techniki gotowe do przełożenia dla każdej branży

Więcej na http://sprzedazpremium.pl

Bilety grupowe: kontakt na embraceyourlife.pl@gmail.com

Kamil Radom

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Polskie Stowarzyszenie Fundraisingu zaprasza na 9. Międzynarodową Konferencję Fundraisingu. Konferencja odbędzie się w dniach 12-14 maja 2015 w Warszawie.

Fundraising, czyli profesjonalne oraz etyczne zdobywanie funduszy na działalność organizacji pozarządowych jest podstawą ich działalności. Działając dla dobra wspólnego, Polskie Stowarzyszenie Fundraisingu już po raz dziewiąty organizuje Międzynarodową Konferencję Fundraisingu.

W centrum naszych rozmów, warsztatów i wykładów będzie Darczyńca, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z nim, a także współpraca całego zespołu organizacji z darczyńcą, aby każdy z nich stał się pasjonatem dzielenia się dobrem.

Gościem specjalnym będzie m.in. Kay Sprinkel Grace z Kanady. Specjalnie dla polskich organizacji pozarządowych przygotowaliśmy dwie wersje pakietów: professional dla zawodowców w fundraisingu i standard dla pozostałych członków zespołu.

Zapraszamy do udziału oraz do zgłoszeń pod adresem: http://www.konferencja.fundraising.org.pl/konferencja/...
Marcin Rak

Marcin Rak Prezes Zarządu
Sanduro Group Sp. z
o.o., www.sanduro.pl

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Szanowni Państwo,
w związku z rozwojem działalności związanej z przeciwdziałaniem mobbingowi i dyskryminacji, poszukujemy do współpracy trenerów i konsultantówna terenie całej Polski (przede wszystkim prawników, psychologów, specjalistów w zakresie HR). Szukamy przede wszystkim praktyków - osób, które znają te zjawiska nie z książek a z życia - miały kontakt z osobami mobbingowanymi, tworzyły wewnętrzne procedury antymobbingowe, biorą udział w komisjach antymobbingowych lub prowadzą postępowania sądowe w sprawach o mobbing.
Zakres współpracy obejmowałby szkolenia, projekty consultingowe oraz nadzór nad kreowaniem polityki antymobbingowej w organizacjach. Współpraca byłaby oparta na wypracowanych przez nas programach szkoleniowych, procedurach, dokumentach i formularzach, ale każdy produkt dopasowany byłby do konkretnego klienta.
W związku z powyższym poszukujemy osób o ogromnej wiedzy i umiejętnościach, gwarantujących wysoki poziom merytoryczny świadczonych usług.
Kilka słów o Centrum Antymobbingowym Sanduro (część Sanduro Group Sp. z o.o.) - działamy od stycznia 2011 r., przeszkoliliśmy w tym czasie kilka tysięcy osób, zdobyliśmy wielu stałych klientów, systematycznie rozszerzamy nasza ofertę. Zaufali nam m.in.: Ministerstwo Zdrowia, Polska Agencja Żeglugi Powietrznej, Grupa Hasco-Lek, urzędy marszałkowskie, starostwa, gminy, firmy komercyjne różnej wielkości.
Osoby zainteresowane, proszę o przesłanie swojego cv/portfolio na adres biuro@sanduro.pl. Zastrzegam, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.
Więcej informacji o firmie na stronie http://sanduro.pl. Oddzielna strona internetowa Centrum Antymobbiongowego Sanduro będzie funkcjonowała od początku marca.
Zapraszam do kontaktu.
Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Wystąpienia publiczne szkolenie Warszawa

Cele szkolenia:
Uczestnicy podczas szkolenia:
► Dowiedzą się, jak zapanować nad tremą
► Dowiedzą się, jak przygotować prezentacje, aby zrealizować zamierzone cele
► Dowiedzą się, jak zastosowanie komunikacji niewerbalnej wspiera komunikację werbalną

Kontakt w sprawie szkolenia:
Szkolenia biznesowe
biuro@wstronerozwoju.com
Ewelina Zdzieszyńska
Tel.: 500 029 886
Kinga Szostak

Kinga Szostak Młodszy Konsultant
ds. szkoleń, Russell
Bedford

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

ZAPRASZAM SERDECZNIE NA SZKOLENIA STACJONARNE ORAZ WYJAZDOWE - RUSSELL BEDFORD

Ze szczegółowymi programami szkoleń można zapoznać się klikając w tytuły poniżej.

VAT, CIT i Ordynacja podatkowa w 2015 r. oraz aktualne zagadnienia podatkowe w bieżącej działalności przedsiębiorców
Warszawa, 9-10.02.2015r.

Istnieje możliwość uczestnictwa w wybrany dniu szkolenia, cena wynosi 490 zł netto.

Podatek u źródła – według stanu prawnego obowiązującego w 2014 rok
Warszawa, 16.02.2015r.

Różnice kursowe i transakcje walutowe – aspekty podatkowe i bilansowe na rok 2015 - jednodniowe warsztaty praktyczne
Warszawa, 19.02.2015r.

Sponsoring, reklama, promocja i reprezentacja - istotne zagadnienia w zakresie podatków CIT, PIT i VAT
Katowice, 25.02.2015r.

Cash Pooling - zagadnienia operacyjne i prawno-podatkowe - jak optymalizować zarządzanie gotówką na poziomie grupy
Warszawa, 19.03.2015r.

Środki trwałe oraz wartości niematerialne i prawne
Warszawa, 12.03.2015r.

Dokumentacja podatkowa i ceny transferowe – nowe regulacje obowiązujące od 1 stycznia 2015 r.
Warszawa, 16-18.03.2015r.

SZKOLENIA WYJAZDOWE !

Dokumentacja podatkowa i ceny transferowe – nowe regulacje obowiązujące od 1 stycznia 2015 r. - Szkolenie wyjazdowe
Hotel Litwor ***** Zakopane, 25-27.02.2015r.

Jak skutecznie przygotować się do Interaktywnego Płatnika Plus praktyczne warsztaty komputerowe na Płatniku 9.01.001E - warsztaty komputerowe
Hotel Litwor ***** Zakopane, 25-27.02.2015r.

Excel w finansach dla zaawansowanych - Szkolenie wyjazdowe
Hotel Litwor ***** Zakopane, 25-27.02.2015r.

Excel w finansach dla zaawansowanych - Szkolenie wyjazdowe
Wierchomla Mała, Hotel Wierchomla, 02-05.03.2015r.

Cena specjalna 1799 zł, cena obowiązuje do 2 luty 2015 roku.

Wszystkie szkolenia z naszego katalogu jesteśmy w stanie przeprowadzić w formie szkolenia zamkniętego, dodatkowo oferujemy zniżkę dla nowych i stałych Klientów.

W przypadku dodatkowych pytań zapraszam do kontaktu.

Pozdrawiam,

Kinga Szostak
Młodszy Konsultant ds. szkoleń
Russell Bedford Poland

tel: +48 22 276 61 84
kom: + 48 533 339 801
fax: +48 22 427 44 02

e-mail: kinga.szostak@russellbedford.pl
www.russellbedford.pl
Central Office
Antares
ul. Marynarska 11
02-674 Warsaw Poland
Agnieszka Hromiak

Agnieszka Hromiak Marketing & Sales
Manager, HeatQ
Technology

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Budowa Modelowego Łańcucha Dostaw

Data rozpoczęcia: 19 lutego 2015
Data zakończenia: 21 lutego 2015
Miejsce: Gdańsk, Gdańska Fundacja Przedsiębiorczości, ul. Lęborska 3b
Cena: 660 zł/dzień

PROGRAM SZKOLENIA:

Czwartek:
Rola i odpowiedzialności członków łańcucha dostaw:
- sprzedaż i marketing
- obsługa klienta
- logistyka i dystrybucja
- zakupy
Sales and Operational Planning S&OP - rola i zasady

Piątek:
Efektywne struktury organizacyjne w łańcuchu dostaw – co się sprawdza, a co jest barierą w organizacji łańcucha dostaw; jak zbudować efektywną strukturę i zakres odpowiedzialności poszczególnych komórek
Mapowanie łańcucha dostaw - narzędzie diagnozy potencjału i budowy strategii produkcyjno-logistycznej przedsiębiorstwa
Kluczowe wskaźniki oceny łańcucha dostaw (piramida celów w logistyce) – jak szybko i systematycznie identyfikować potencjał do skrócenia czasu realizacji zamówień i redukcji zapasów w łańcuchu dostaw

Sobota:
zarządzanie efektem finansowym doskonalenia łańcucha dostaw
podejmowanie decyzji w odniesieniu do oceny finansowej kosztów i zysków planowanych udoskonaleń
metody finansowe do oceny zarządzania promocjami przy ograniczonych zdolnościach wytwórczych
finansowy sposób wykorzystania niedociążonych zdolności wytwórczych


Ten blok skierowany jest do zaawansowanych praktyków i managerów, którzy widząc niedoskonałości swojego łańcucha dostaw chcą podjąć decyzje o jego gruntownym przeorganizowaniu. Skoncentrujemy się przede wszystkim na praktycznych aspektach rozwiązań strategicznych dla przedsiębiorstwa.
Tym, którzy dostrzegają znaczące problemy po stronie planowania sprzedaży, budowy mechanizmów promocyjnych itp. zachęcamy do udziału w składzie: logistyka i sprzedaż. W toku szkolenia pomożemy Wam znaleźć wspólny język.


Adresaci szkolenia:

Managerowie Łańcucha Dostaw
Dyrektorzy/Kierownicy Działów Logistyki
Szefowie Działu Zakupów
Specjaliści ds. Planowania
Managerowie Działu Obsługi Klienta
Dyrektorzy/Kierownicy Produkcji


Szkolenie jest 3-dniowe (czwartek - sobota),

Godziny szkolenia:
czwartek: 10.00 - 17.30
piątek: 9.00 - 16.30
sobota: 8.00 - 13.00
Krzysztof Dobosz

Krzysztof Dobosz zarzadzanie
gospodarka
magazynowa, bor-las

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

http://www.eduplaza.pl/

Nasza oferta obejmuje pełen zakres programów zaprojektowanych tak, aby sprostać najróżniejszym potrzebom szkoleniowym firm.

Kluczem do sukcesu naszych szkoleń są:

prowadzenie zajęć z Native Speakerem
zrozumienie potrzeby nieustannego doskonalenia się
świetna diagnoza potrzeb klienta
innowacyjne programy szkoleniowe
trenerzy wyłącznie z wyższym wykształceniem filologicznym i praktyką w biznesie
ciągłe wsparcie trenerów i zapewnienie zasobów do skutecznego prowadzenia szkoleń
dopasowanie doświadczenia, specjalizacji oraz osobowości trenera do potrzeb klienta
maksimum elastyczności oraz ciągły nadzór i opieka
przejęcie na siebie całego ciężaru administrowania szkoleniem przez służby EP
TŁUMACZENIA
kompleksowe pakiety tłumaczeniowe różnej wielkości uzależnione od potrzeb
terminowość usług i wysoka jakość
jednolity poziom tłumaczenia
doświadczeni tłumacze, również przysięgli
tłumaczenia pisemne i ustne (angielski, niemiecki i inne języki wg zapotrzebowania klienta)
Agnieszka Hromiak

Agnieszka Hromiak Marketing & Sales
Manager, HeatQ
Technology

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Wizualne zarządzanie wynikami i metody rozwiązywania problemów

Data rozpoczęcia: 26 lutego 2015
Data zakończenia: 28 lutego 2015
Miejsce: Gdańsk, Gdańska Fundacja Przedsiębiorczości, ul. Lęborska 3b
Cena: 490 - 660 zł/dzień

PROGRAM SZKOLENIA:

Czwartek:
Budowa piramidy celów w odniesieniu do całej firmy,
Projektowanie wizualnych narzędzi monitoringu wyników
Inicjowanie działań doskonalących,
Budowa raportów do prezentowania wyników,
Definiowanie standardów w zakresie prowadzenia spotkań
Zarządzanie systemem wskaźników i ich rezultatów.

Piątek:
Powiązanie Systemu Ciągłego Doskonalenia z Zarządzaniem wizualnym,
Projektowanie standardów w zakresie rozwiązywania problemów na różnych szczeblach organizacji,
Budowa kart A3 do rozwiązywania problemów,
Określanie odpowiedzialności i eskalacja projektów jeśli przekraczają uprawnienia danego poziomu zarządzania
Najczęściej stosowane techniki rozwiązywania problemów takie jak:
- 5WHY,
- Root causes,
- Pareto,
- Ishikawa.

Sobota:
Główne bariery wdrożenia Programu Pomysłów Pracowniczych. Najczęstsze przyczyny dlaczego taki Program przestaje działać?
Rola różnych Programów angażujących pracowników w doskonalenie
Cele, oczekiwania i korzyści
Główne składowe Programu Pomysłów
Dla kogo Program jest dedykowany? Czy tylko dla produkcji czy również w środowisku biurowym?
Jak należy się przygotować do wdrożenia
Ile kosztuje firmę wdrożenie Programu Pomysłów?
Rola kadry managerskiej w Programie Pomysłów Pracowniczych
Przykłady Programów Pomysłów Pracowniczych
Mocne i słabe strony prezentowanych Programów
Zasady wynagradzania za pomysły – różne formy
Stosowane dokumenty i narzędzia
Kto i na jakiej zasadzie ocenia pomysły – kryteria oceny pomysłów, Zespoły oceniające

ADRESACI SZKOLENIA

Dyrektorzy fabryk
Kierownicy i Dyrektorzy Produkcji/Logistyki
Pełnomocnicy ds. Zarządzania Jakością
Koordynatorzy Ciągłego Doskonalenia
Project Managerowie
Specjaliści ds. Zarządzania Procesem
Inżynierowie Produkcji

Szkolenie jest 3-dniowe (czwartek - sobota),

Więcej informacji na http://lean.info.pl/pl/szkolenia-otwarte

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Czy masz dosyć ciągłego proszenia o wykonanie prezentacji danych na mapach?

Czy obawiasz się utraty szansy na szybki rozwój, poprzez brak powiązania danych biznesowych z danymi przestrzennymi?

Przekonaj się jak analizy Location Intelligence zmieniają biznes największych firm!

Korzystasz w swojej firmie z SAP BusinessObjects?
Ten warsztat jest dla Ciebie! Wykorzystaj dobrze Twój czas.
Weź udział w spotkaniu dotyczącym praktycznego wykorzystania analiz przestrzennych w biznesie.
Wydarzenie wspierane jest przez SAP POLSKA.

Jeśli chcesz przekonać się jak analizy na mapach zmieniają biznes największych firm, zajrzyj http://bssg.pl/warsztaty-location-intelligence/

Pozdrawiamy,
Zespół BSSG
Monika Wielgus

Monika Wielgus starszy specjalista
ds. marketingu,
sekretarz Biura
Klastra

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Wojewódzki Klub Techniki i Racjonalizacji zaprasza na szkolenie z Pierwszej pomocy przedlekarskiej w Lublinie.

Szkolenie trwa 8 godzin. Obejmuje wykłady i ćwiczenia praktyczne z wykorzystaniem fantomu do resuscytacji krążeniowo-oddechowej.

W trakcie szkolenia zostaną omówione następujące zagadnienia:
- psychologiczne i prawne aspekty udzielania pierwszej pomocy
- ocena sytuacji, zabezpieczenie miejsca wypadku, ewakuacja poszkodowanych i zachowanie bezpieczeństwa w miejscu wypadku
- kontrola czynności życiowych, ocena stanu poszkodowanego i wezwanie pomocy
- postępowanie w przypadku utraty przytomności, zatrzymania krążenia, oddychania, omdlenia, udaru cieplnego
- postępowanie przy oparzeniach, odmrożeniach
- postępowanie w przypadku urazu kręgosłupa, urazu brzucha, klatki piersiowej, urazów kończyn
(zwichnięcia, skręceniach, złamaniach)
- wyposażenie apteczki w zakładzie pracy.

Więcej informacji na http://wktr.pl

Zapisy
Wojewódzki Klub Techniki i Racjonalizacji
ul. Szewska 4 , 20-086 Lublin
tel. 81 532 13 39
szkolenia@wktir.pl
Monika Wielgus

Monika Wielgus starszy specjalista
ds. marketingu,
sekretarz Biura
Klastra

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Wojewódzki Klub Techniki i Racjonalizacji zaprasza na

STUDIA PODYPLOMOWE Z ZAKRESU BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY w Lublinie

realizowane przy współpracy z Wyższą Inżynierską Szkołą Bezpieczeństwa i Organizacji Pracy w Radomiu.

Studia adresowane są do absolwentów szkół wyższych, którzy chcą zdobyć nowe kwalifikacje zawodowe, a także dla pracowników służb bhp oraz osób wykonujących zadania służby bhp zainteresowanych uzyskaniem kwalifikacji pracownika służb bhp. Warunkiem uzyskania świadectwa ukończenia studiów podyplomowych jest udział w zajęciach oraz złożenie wymaganych prac i egzaminów. Studia trwają 2 semestry i obejmują 180 godzin zajęć dydaktycznych w tym 65 godzin ćwiczeń.

Po ukończeniu studiów absolwenci uzyskają kwalifikacje zgodne z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 2 września 1997r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. Nr 109, poz. 704 ze zm. Dz.U. z 2004r. Nr 246, poz. 2468).

Wymagane dokumenty:
- dyplom ukończenia studiów wyższych (oryginał lub odpis)
- podanie o przyjęcie na studia wg wzoru określonego przez WISBiOP w Radomiu (druk można pobrać w siedzibie WKTiR w Lublinie)
- dwie fotografie
- ksero dowodu osobistego
- oświadczenie finansowe (druk można pobrać w siedzibie WKTiR w Lublinie)
- dowód wpłaty opłaty wpisowej.

Koszt studiów:
- 50 zł/os. – opłata rekrutacyjna
- 3000 zł/czesne

Termin rozpoczęcia studiów: 21 marca 2015

Zajęcia prowadzone będą w siedzibie WKTiR w Lublinie, przy ul. Szewskiej 4.

Serdecznie zapraszamy

Wojewódzki Klub Techniki i Racjonalizacji
ul. Szewska 4, 20-086 Lublin
tel. 81 532 13 39
szkolenia@wktir.pl

http://wktir.pl
Sławomir M.

Sławomir M. SM-Consulting
Właściciel

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Witam,
zapraszam do udziału w organizowanym przez ASM Agata Michałowska szkoleniu: TPM – Kompleksowe Produktywne Utrzymanie Ruchu, połączonym z wizytą benchmarkingową u światowego producenta wieczek twist-off.


Obrazek


Więcej informacji na stronie: http://asmszkolenia.pl

Sławomir Michałowski
Tomasz Targosz

Tomasz Targosz Ekspert i Trener ds.
Sprzedaży

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Szanowni Państwo, nareszcie!

Powstało szkolenie stworzone przez Sprzedawców i pasjonatów psychologii sprzedaży, którzy na rynku obsługują Klientów od min. dekady!

Szkolenie obfituje w przykłady i praktyczne rady z polskiego rynku sprzedaży (nasi eksperci mają doświadczenie m.in. na rynku motoryzacyjnym, finansowym, FMCG, czy telekomunikacyjnym), a dodatkowo program został rozszerzony o najlepsze praktyki światowych liderów sprzedaży, jak Brian Tracy, Joe Girard, czy Jeffrey Gitomer.

Jesteś ciekaw, co robią najlepsi sprzedawcy na świecie, a być może czego jeszcze nie wiesz? Chcesz podnieść wyniki zespołu i zrealizować się jako Manager w swojej firmie? Zapraszamy na weekendowe szkolenie otwarte w kilku miastach Polski!

Obecnie trwają zapisy na szkolenie w Lublinie:

TAJNIKI PSYCHOLOGII SPRZEDAŻY, Lublin, 28.02-01.03.2015

Chcesz sprawdzić dokładny program merytoryczny? zapraszamy do kontaktu i na stronę opiekuna merytorycznego szkolenia:

kontakt@tomasztargosz.eu
Tel. 531498150
http://www.tomasztargosz.eu
Dina Zawadzka

Dina Zawadzka OPEN Grupa Dobrych
Trenerów

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

WALENTYNKOWY WARSZTAT DLA PAR!

Jednodniowe Warsztaty Rozwojowe oparte na nowoczesnym koncepcie uczenia - Horse Assisted Education - KONIE UCZĄ LUDZI - będą wspaniałym prezentem dla Was obojga.
Macie niepowtarzalną okazje spędzić wspólnie dzień na świetnej zabawie i doświadczeniu, które pozwoli Wam jeszcze świadomiej i z większą uwagą patrzeć na siebie nawzajem.
Tym razem przygotowaliśmy warsztat specjalnie pod potrzeby zakochanych, tak by mogli w przyjaznej atmosferze uczyć się komunikacji i budowania relacji. Ten dzień może wszystko zmienić, ułatwić, poprawić,pomóc zrozumieć i poznać partnera w nowych sytuacjach.
Gwarantujemy owocnie spędzony czas i niezapomniane przeżycia :)

Co przede wszystkim powinniście wiedzieć:

Zajęcia polegają na pracy z koniem, nie jest to jednak jazda na koniu ani hipoterapia, szkolenie nie wymaga doświadczenia w obcowaniu z końmi.

Nie jest to też szkolenie o koniach!

TO JEST SZKOLENIE O WAS, O WASZYCH UMIEJĘTNOŚCIACH BUDOWANIA RELACJI W RODZINIE I ZWIĄZKU! ♥

Pod opieką profesjonalnych Facylitatorów bedziecie się uczyć i otrzymywac informacje zwrotną od Koni :)

W trakcie warsztatów Uczestnicy wykonują ćwiczenia z końmi wyłącznie z ziemi, nie wsiadają na konie oraz nie wykonują żadnych czynności pielęgnacyjnych.

Najważniejszym aspektem pracy warsztatowej w tej metodzie jest fakt, że konie będąc zwierciadłem nas samych; naszych emocji, intencji i postaw, dostarczają nam cennej informacji zwrotnej oraz inspiracji, pozwalając Wam wykorzystać intuicję w uczeniu się i generować zmianę w obszarach, które sami sobie wybierzecie!

Na te warsztaty zapraszamy:

WSZYSTKIE PARY!!! ♥ ♥

Cele Warsztatu:

Świadomość własnego stylu komunikacji
Budowania zdrowej z partnerem
Rozwijanie umiejętności budowania więzi w związku
Doświadczenie komunikacji „bez maski”
Przekraczanie własnych barier
Generowanie zmiany
Podróż w głąb swojego JA
Świetna zabawa :) !!!

Metoda pracy:

Zajęcia odbywają się w małych, kameralnych grupach: maksymalnie 10 osobowych.

Warsztaty obejmują szereg ćwiczeń indywidualnych i w parach, polegających na obserwacji grupy koni, współpracy z koniem na placu w szeregu różnych ćwiczeń, po których z pomocą profesjonalnych trenerów rozwoju personalnego w czasie moderowanej dyskusji na sali następuje transfer do środowiska życia i relacji.

Po krótkiej analizie tworzymy plan działania i określamy, które zachowania blokują skuteczność interpersonalną i gdzie warto zastanowić nad inną opcją działania, a które działania są pożądane i trzeba je wzmacniać oraz gdzie jest obszar do poszerzania możliwości.

Uczestnicy sami decydują o wzięciu udziału w każdym ćwiczeniu, jeżeli z jakiegokolwiek powodu nie chcą tego zrobić – pozostają w roli obserwatora, choć z naszych doświadczeń wynika, że zazwyczaj wszyscy decydują się na aktywne uczestnictwo. Projektujemy ćwiczenia proste i możliwe do wykonania dla osoby, która pierwszy raz w życiu ma kontakt z koniem. Istotą warsztatów nie jest wykonanie zadania z koniem . W tej metodzie dążymy do spojrzenia na własne zachowania z różnych perspektyw, do refleksji z obserwacji innych, a tym samym – do wyjścia poza własną strefę komfortu, do generowania zmiany.

Wielkość grupy: maksymalnie 8 osób

miejsce: Klub Jeździecki Aldraho - Warszawa

Cena: 700 zł/para,

płatność do 07.02

Prowadzenie: Wykfalifikowani Trenerzy Open GDT i Open by Horses

WIĘCEJ O METODZIE NA NASZEJ PODSTRONIE http://openbyhorses.pl

Po szkoleniu każdy Uczestnik otrzyma płytę DVD z filmem dokumentującym pracę podczas ćwiczeń.

Cena obejmuje: uczestnictwo w szkoleniu; materiały szkoleniowe; certyfikat; przerwy kawowe, owoce, słodycze; obiad; płytę z nagraniem przebiegu ćwiczeń, ubezpieczenie

Cena nie obejmuje: dojazdu Uczestników, noclegów

Po szkoleniu każdy Uczestnik otrzyma płytę DVD z filmem dokumentującym pracę podczas ćwiczeń.

Prowadzenie: Trenerzy Open by Horses

Więcej o metodzie: http://open.edu.pl

ZGŁOSZENIA PRZYJMUJEMY NA ADRES: info@open.edu.pl

Następna dyskusja:

Szkolenia i konferencje HR ...




Wyślij zaproszenie do