Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Szkolenia z wystąpień publicznych

Narzędzia, które poznasz podczas szkolenia:
► Techniki wzbudzania i utrzymywania zainteresowania
► Taktyki autoprezentacji
► Techniki panowania nad tremą
► Struktura prowadzenia prezentacji
► Techniki postępowania w trudnych sytuacjach

Kontakt w sprawie szkolenia:
Szkolenia dla firm
biuro@wstronerozwoju.com
Ewelina Zdzieszyńska
Tel.: 500 029 886
Marlena S.

Marlena S. Kierownik ds.
Sprzedaży, 360 Smart
Business Consulting
Sp...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Konferencja "Create yourself" Mateusz Grzesiak-Warszawa 28.11.14r.-rabaty na ceny biletów.!.

Create Yourself, czyli stwórz najlepszą wersję siebie!

Czy zadałeś sobie kiedyś pytanie jak to się stało, że jesteś teraz tym kim jesteś?
Dlaczego zarabiasz tyle, ile zarabiasz i czemu nie więcej? Jak to się stało, że pewne rzeczy sprawiają Ci trudności, kiedy innym rozwiązania w tej kwestii przychodzą wręcz naturalnie? Co tak naprawdę sprawiło, że znalazłeś się w tej, a nie innej sytuacji i czemu nie w lepszej, skoro pierwotne założenia były inne?
85% ludzkich decyzji jest nieświadoma. Podobne jak i Twoje przeszłe decyzje dotyczące tego, kim aktualnie jesteś i jakie sytuacje dla siebie stwarzasz.


Jeśli zdarzyło Ci się myśleć, że:
• Nie jesteś w tym miejscu w życiu, w którym pragniesz być,
• Często zmieniasz decyzję, czujesz niepewność i ulegasz nadmiernie innym,
• Brakuje motywacji, inspiracji, siły i pewności do działania,
• Masz już pewne osiągnięcia, ale wciąż to nie jest to,
• Chcesz zrezygnować z kiepskich nawyków i zmienić siebie zgodnie z tym co podpowiada Ci serce
to potrzebujesz posłuchać jakie rozwiązania przygotowaliśmy dla Ciebie.

Na tej konferencji dowiesz się jak podejmować lepsze decyzje na przyszłość. Dostaniesz szereg praktycznych strategii rozwoju osobistego, prowadzenia skutecznego biznesu, budowania osobistej marki, psychologii sukcesu, aby kreować siebie takiego jakim pragniesz być.
Pomożemy Ci Stworzyć Siebie!

Termin:
28 listopada 2014 r. (piątek)
Miejsce:
Prywatna Wyższa Szkoła Nauk Społecznych, Komputerowych i Medycznych (ul. Bobrowiecka 9)

Prowadzącym całe wydarzenie będzie Jerzy Zientkowski. Na chwilę obecną znani są również inni prelegenci i tematy ich wystąpień:
- Małgorzata Ohme - "Co to znaczy być samoświadomym? I co to znaczy tworzyć siebie?"
- Natalia Hatalska - "Jak budować swoją markę osobistą przy wykorzystaniu mediów społecznościowych?"
- Paweł Tkaczyk - "Czym odżywia się dobra marka osobista?"
- Bartosz Skwarczek - "Co to znaczy Najlepsza Wersja Siebie w biznesie i "czy wystarczy" do globalnego konkurowania?"
- Jacek Chmielecki - "Jak kształtować siebie żeby odnieść sukces w korporacji i wciąż pozostać sobą?"

Rodzaje i ceny biletów (bez zniżek):
Bilet PLATINIUM 500 zł- w cenie biletu:
- Udział w wydarzeniu,
- Dyplom drukowany imienny,
- Miejsca w sektorach VIP rząd 1-3,
- Uprzywilejowany dostęp do miejsc,
- Materiały konferencyjne,
- Przerwy kawowe,
- Lunch z Prelegentami w sali VIP,
- Dostęp do prezentacji PDF;
Bilet GOLD 300 zł - w cenie biletu:
- Udział w wydarzeniu,
- Dyplom drukowany imienny,
- Miejsca w rzędach 4-15,
- Materiały konferencyjne,
- Przerwy kawowe;
Bilet SILVER 220 zł - w cenie biletu:
- Udział w wydarzeniu,
- Dyplom elektroniczny Miejsca w rzędach 15-20,
- Materiały konferencyjne;
Bilet PROMO 150 zł - w cenie biletu:
- Udział w wydarzeniu - rzędy 20-25,
- Dyplom elektroniczny imienny,
- Materiały konferencyjne.

W celu uzyskania:
- RABATU
na ceny biletów (Zniżki nawet do 40%.!.),
- dodatkowych informacji-opcji partnerstwa (konferencja jest doskonałą okazją na zareklamowanie swojej firmy w dowolnej formie: stoisko, insert, roll upy itp.-spodziewamy się około 1000 osób)
zapraszam do kontaktu ze mną:
e-mail: marlena.szumiata@360sbc.pl
telefon: 662 007 774
http://createyourself.evenea.pl


"Stwórz życie w jakim jesteś najlepszą wersją siebie, masz czego pragniesz, pomagasz innym i zmieniasz świat".

Obrazek
Joanna Maria Świeczko

Joanna Maria Świeczko PRowiec i
psychoterapeuta

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

MAGAZYN CZĘŚCI ZAMIENNYCH DLA SŁUŻ UTRZYMANIA RUCHU
Podczas spotkania eksperci przedstawią sprawdzone we własnych zakładach metody oraz cele, przebieg i efekty optymalizacji zapasów. Masterclass odbędzie się 9-10 grudnia 2014 roku a prelegentami będą praktycy z takich wiodących firm jak Danfoss, RAWLPLUG, PKN ORLEN, Coca-cola, Mondelez International, BAKALLAND, MLEKOVITA, Grupa Żywiec i BorgWarner. Poruszone zostaną kluczowe tematy jak zakup części zamiennych, czyli hierarchia ważności, różnice w sposobie prowadzenia współpracy z dostawcami, ale również sposób działania platformy wymiany części zamiennych oraz zostaną omówione metody przeciwdziałania nadużyciom w magazynie. Ponadto zostaną przeanalizowane zasady przygotowania projektu, ograniczenia i korzyści finansowe wynikające z posiadania składu konsygnacyjnego.
W imieniu firmy MOVIDA zapraszamy na to inspirujące i ciekawe spotkanie, którego skutkiem będzie podniesienie efektywności własnych rozwiązań.

Więcej informacji i zapisy:
Maciej Pietruczuk
Sales Manager
Tel. 22 378 47 44
mpietruczuk@movida.com.pl
http://movida.com.plTen post został edytowany przez Autora dnia 20.10.14 o godzinie 08:45
Barbara G.

Barbara G. Certyfikowana
trenerka poradnictwa
socjodynamicznego,
dor...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zaproszenie na seminarium informacyjne nt. poradnictwa socjodynamicznego i wernisaż pierwszego polskiego tłumaczenia książki Vance'a Peavy'ego
23.10.2014r., Bielsko-Biała

Zapraszamy doradców zawodowych, trenerów, coachów i innych specjalistów zajmujących się szeroko rozumianym poradnictwem całożyciowym na bezpłatne seminarium informacyjne, które odbędzie się 23 października br. o godz. 10.00 w Bielskim Stowarzyszeniu Artystycznym "Teatr Grodzki" w Bielsku-Białej.

Prosimy o potwierdzenie swojego udziału do 22.10 br. (środa), do godz. 12.00 na adres mailowy: praca@teatrgrodzki.pl.

Bierzemy pod uwagę kolejność zgłoszeń.

Więcej informacji udziela Barbara Górka, nr. tel. 693 887 115

http://www.poradnictwo-socjodynamiczne.pl/pl-PL/9-aktu...

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Szanowni Państwo,


Obrazek


serdecznie zaprasza na warsztatowe zakończenie października w stolicy Dolnego Śląska!

* Skuteczna rekrutacja pokolenia Y i Z


Obrazek
28.10.2014, Wrocław, Hotel Art

* Ofensywne techniki sprzedaży


Obrazek
29.10.2014, Wrocław, Hotel Art

Zgłaszając się na warsztaty do 24.10.2014 cena promocyjna od jednego uczestnika wynosi 799zł+VAT, zamiast 1150zł+VAT.

www.holbern.pl/szkolenia

Serdecznie zapraszam do kontaktu,

Przemysław Szumiński
Junior Account

M: +48 734 124 115
Email: p.szuminski@holbern.plTen post został edytowany przez Autora dnia 22.10.14 o godzinie 15:12
Kinga Szostak

Kinga Szostak Młodszy Konsultant
ds. szkoleń, Russell
Bedford

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

ZAPRASZAM SERDECZNIE NA SZKOLENIA STACJONARNE ORAZ WYJAZDOWE - RUSSELL BEDFORD

Ze szczegółowymi programami szkoleń można zapoznać się klikając w tytuły poniżej.

Optymalizacja finansowa i podatkowa Grupy Kapitałowej - Planowanie zdarzeń gospodarczych.
Warszawa, 27-28.10.2014r.

Zmiany w podatku VAT 2015 oraz problemy z którymi aktualnie najczęściej spotykają się podatnicy.
Wrocław, 06.11.2014r.

Dokumentacja podatkowa i ceny transferowe – nowe regulacje obowiązujące od 1 stycznia 2015 r.
Warszawa, 19-21.11.2014r.

Akcja Bilans- podatkowe i rachunkowe zamknięcie roku 2014.
Warszawa, 18-19.11.2014r.

Akcja Bilans- podatkowe i rachunkowe zamknięcie roku 2014.
Kraków, 24-25.11.2014r.

Akcja Bilans- podatkowe i rachunkowe zamknięcie roku 2014.
Wzgórza Dylewskie, Hotel SPA Dr Irena ERIS*****, 24-26.11.2014r.

Wszystkie szkolenia z naszego katalogu jesteśmy w stanie przeprowadzić w formie szkolenia zamkniętego, dodatkowo oferujemy zniżkę dla nowych i stałych Klientów.

W przypadku dodatkowych pytań zapraszam do kontaktu.

Pozdrawiam,

Kinga Szostak
Młodszy Konsultant ds. szkoleń
Russell Bedford Poland

tel: +48 22 276 61 84
kom: + 48 533 339 801
fax: +48 22 427 44 02
e-mail: kinga.szostak@russellbedford.pl
www.russellbedford.pl
Central Office
Antares
ul. Marynarska 11
02-674 Warsaw Poland
Paulina Mucha

Paulina Mucha Konsultant HR,
Asesor AC/DC,
Psycholog

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zapraszamy na Akademię Lidera!

Akademia Lidera - Innowacyjny cykl warsztatów ukierunkowanych na rozwój umiejętności Lidera w organizacji.

Motto cyklu Akademii Lidera: zatrzymaj się, doświadcz, praktykuj.

Mamy świadomość, że deficyt czasu jest powszechnym zjawiskiem na stanowisku Lidera w dużych korporacjach jak i mniejszych firmach. Często to właśnie przez brak czasu nie są podejmowane inicjatywy rozwojowe. Dlatego wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom i proponujemy cykl 4-godzinnych sesji warsztatowych, prowadzonych w kameralnej, maksymalnie 6-osobowej grupie. Nasze doświadczenia pokazują, że taka organizacja sesji umożliwia w tym samym dniu udział w warsztatach jak i pogodzenie codziennych obowiązków. Krótkie 4-godzinne sesje powodują, że Uczestnicy zajmują się jednym zagadnieniem związanym z pracą Lidera a następnie mają możliwość wdrożenia wiedzy i doświadczenia z warsztatów w praktyce. Po każdej sesji Uczestnicy otrzymują zadanie wdrożeniowe, które jest omawiane na sesji kolejnej.

Warsztaty mają charakter otwarty, co oznacza wymianę wiedzy i doświadczeń w różnych kulturach organizacyjnych. Uczestnikami będą osoby z różnych organizacji i branż, co pozwala na pogłębienie świadomości i ogląd różnych perspektyw.

START:
Grupa I: 19 listopada 2014 (środa)
Grupa II: 28 listopada 2014 (piątek)


Spotkania odbywać się będą co 2 tygodnie w Centrum Odkrycie (Kraków, ul. Prusa 30) w godzinach 10:00 - 14:00.
Planowane zakończenie cyklu: maj-czerwiec 2015.
Wszyscy Uczestnicy otrzymają certyfikaty ukończenia Akademii.

Istnieje możliwość dokupienia w pakiecie 6 sesji coachingowych, które będą realizowane równolegle z programem Akademia Lidera. Sesje coachingowe prowadzone są przez certyfikowanych coachów EMCC.

Koszt sesji: 399 zł netto x 14 spotkań = 5586 zł netto

W sprawie pytań i zapisów zapraszamy do kontaktu:
biuro@hrcare.pl

Zapoznaj się z programem sesji tutaj: http://www.hrcare.pl/index.php/component/content/artic...


Obrazek
Patrycja K.

Patrycja K. Employer Branding
Executive

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek


Akademia HRnews zaprasza na najbliższe szkolenia:

Zarządzanie talentami w zespole i organizacji. Jak pozyskać i utrzymać najlepszych pracowników?
13-14 listopada 2014, Warszawa
Przy zgłoszeniu do 31.10.2014r. cena promocyjna: 1000 zł netto

Wywiad behawioralny. Jak pytać podczas rekrutacji, aby otrzymać od kandydatów wartościowe odpowiedzi?
20-21 listopada 2014, Warszawa
Przy zgłoszeniu do 06.11.2014r. cena promocyjna: 1090 zł netto

PROJEKTOWANIE OŚRODKÓW OCENY I ROZWOJU (AC I DC) oraz FEEDBACK I RAPORTOWANIE
4-5 grudnia 2014, Warszawa
Przy zgłoszeniu do 21.11.2014r. cena promocyjna: 1340 zł netto

Efektywność biznesowa szkoleń - jak to osiągnąć?
15 grudnia 2014, Warszawa
Przy zgłoszeniu do 02.12.2014r. cena promocyjna: 590 zł netto

Więcej propozycji szkoleń otwartych na stronie: http://akademiahrnews.pl/szkolenia_otwarte.html
Beata Sawicka

Beata Sawicka każde doświadczenie,
to wybór następnego
kroku, kroku do ...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Polecam spotkanie dla kobiet i z kobietami o finansach, na temat:

Budowanie budżetu domowego.

1. Czym jest budżet domowy?
2. Cel prowadzenie budżetu.
3. Jak prowadzić budżet domowy.
4. Co nam ułatwia zarządzanie budżetem.
5. Przykłady organizerów finansowych.
6. Jak bardzo jesteś zamożna?
7. Dlaczego nie warto oszczędzać J?
8. Proste sposoby oszczędzania.
9. Przykłady oszczędzania.
10. Rozwiązanie problemów poprzez tworzenie poduszki finansowej.
11. Przykłady finansowania.

Data: 30 listopada 2014r. (czwartek)

Godz. 18,00- 20,00 (21,00)

Miejsce: Budynek Arkady Wrocławskie, ul. Powstańców Śl. 2-4, (boczne wejście „do biur” od ul. Swobodnej)

Piętro III, biura Open Finance

Będą warsztaty, zadania i smaczna przekąska.

Ilość miejsc ograniczona.
Start - godz. 18,00

link do zapisów:
http://www.uczestnicy.pl/event/budowanie-budzetu-domowego

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Szkoła Szybkiego Czytania i Technik Uczenia Się „Tubaj” - odział w Krakowie zaprasza na

Kursy Szybkiego Czytania i Technik Uczenia Się

Proponowane opcje kursów:
- Kurs 6-tygodniowy,
- Kurs 8-tygodniowy,
- Kurs "Czytam Szybko" dla dzieci w wieku od 9-12 lat,
- Kurs weekendowy,
- Kurs zamknięty,
- Kurs indywidualny,
- Kurs wakacyjny.

Cel kursu:
- zwiększenie tempa czytania do minimum tempa naturalnego mieszczącego się w przedziale 600- 1200 słów na minutę (przed rozpoczęciem kursu większość osób czyta ok. 130–250 słów na minutę) przy jednoczesnym zachowaniu lub poprawie umiejętności rozumienia tekstu;
- poznanie technik efektywnego uczenia się.

Główne zagadnienia kursu:
1. Szybkie czytanie:
- techniki przyspieszania procesu czytania przy jednoczesnym podniesieniu stopnia zrozumienia tekstu,
- eliminacja błędów popełnianych podczas czytania,
- skuteczne zwiększanie ilości tekstów czytanych i przyswajanych w ciągu godziny (o co najmniej 500%).

2.Techniki zapamiętywania:
- techniki szybkiego i skutecznego zapamiętywania informacji, mogą to być m.in.:
- twarze i nazwiska osób,
- słówka języka obcego,
- numery telefonów,
- liczby (numery kont, PIN, NIP, hasła dostępu itd.),
- wiedza szkolna,
- informacje potrzebne w szkole, w pracy i w życiu codziennym.

3. Notowanie nielinearne:
- technika sporządzania tzw. "mapy myśli",
- stosowanie słów-kluczy, symboli, kolorów, elementów przestrzennych zwiększających szybkość zapisu potrzebnych informacji,
- techniki pracy z literaturą,
- łatwiejsze dostrzeganie całościowego charakteru tematu oraz powiązań pomiędzy poszczególnymi jego elementami.

4. Techniki koncentracji uwagi i relaksacji:
- ćwiczenie koncentracji uwagi,
- szybkie opanowanie zmęczenia,
- relaksacja,
- synchronizacja funkcji obu półkul mózgowych, podstawy Kinezjologii Dennisona.

Korzystne obniżki cenowe dla grup zorganizowanych (minimum 2 osoby), zapisujących się jednocześnie na ten sam kurs:
Liczba osób: 2 osoby
Cena za osobę: 600 zł
lub
Liczba osób: 3 osoby
Cena za osobę: 580 zł
lub
Liczba osób: 4 osoby
Cena za osobę: 560 zł

Cena zawiera zestaw podręczników i materiałów pomocniczych dla każdej osoby uczestniczącej w zajęciach oraz dojazd trenera na zajęcia.

Certyfikat ukończenia:
Po zakończeniu kursu każdy uczestnik otrzymuje 2 certyfikaty ukończenia kursu: jeden w języku
polskim i drugi w angielskim.

Kursy wyjazdowe dalej niż 25 km od centrum miasta: Kraków, Tarnów, Nowy Sącz, Oświęcim - do indywidualnej wyceny.

Szkoła Szybkiego Czytania i Technik Uczenia Się „Tubaj” - oddział w Krakowie posiada certyfikat "FIRMA GODNA ZAUFANIA 2014"

***
Kontakt:
Szkoła Szybkiego Czytania i Technik Uczenia Się „Tubaj”
ul Krowoderska 8, 31-141 Kraków
http://krakow.szybkieczytanie.pl
e-mail: malopolska@szybkieczytanie.pl

tel: 667 434 608 (kontakt telefoniczny wyłącznie po godz. 17.00)

Agnieszka J.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Agata Stasiak

Agata Stasiak Customer Care,
Questus

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Nowe edycje programu Diploma in Professional Marketing - poziom zaawansowany w certyfkacji The Chartered Institute of Marekting już w listopadzie w Warszawie:

• DM 34 - 14 listopada
• DM 35 - 21 listopada

Nowe bloki tematyczne:
• Strategic Marketing
• Mastering Metrics
• Digital Strategy
• Driving Innovation

Nowy certyfikat - Award:
• weź udział tylko w jednym z czterech proponowanych modułów i zdobądź międzynarodowy certyfikat Award

Nowe możliwości dzięki, którym dołączysz do grona profesjonalnych marketerów z międzynarodowym certyfikatem!

Stara i zawsze aktualna filozofia questus opiera się na budowaniu społeczności i długookresowej współpracy :)

W razie pytań pozostaję do dyspozycji.
Pozdrawiam serdecznie,

Agata Stasiak
Customer Relationships Manager
tel. 601 052 704

http://questus.pl
ul. Organizacji WiN 83/7
91-811 Łódź

--------------
Dołącz do nas w mediach społecznościowych:
http://facebook.com/questuspolska
Magdalena S.

Magdalena S. Specjalista z branży
opieki medycznej

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek


Więcej informacji:
http://www.polfarm.biz/
Ryszard W.

Ryszard W. IT Consultant,
eCloud

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Konferencja Cloud Computing - Cloudyna! 06.11.2014 Katowice

Akademia Wirtualizacji zaprasza jako sponsor na pierwszą konferencję organizowaną przez AWS User Group Poland poświęconą Cloud Computing - Cloudyna!

Konferencja odbędzie się już 6 listopada 2014 w Katowicach.

Więcej szczegółów na stronie: http://www.cloudyna.org/
Marta C.

Marta C. PR Manager

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Kraków: warsztaty Work Life Balance

"Jak pobudzać i podtrzymywać motywację do zmiany by osiągać równowagę w życiu osobistym i zawodowym".

Warsztaty są dedykowane wszystkim osobom, które na co dzień profesjonalnie zajmują się pracą nad motywacją do zmian u innych ludzi – pracowników, klientów, zespołów lub potrzebują popracować nad własną motywacją do zmian w kontekście osiągania poczucia równowagi w życiu osobistym i zawodowym.

Warsztaty są szczególnie polecane specjalistom HR, doradcom zawodowym, osobom zarządzającym zespołami pracowników oraz osobom, które są odpowiedzialne za kształtowanie polityki zatrudnienia oraz rozwiązań przyjaznych pracownikom w firmach i organizacjach.

Termin: 20 listopada 2014, godz. 9.00 - 16.00 lub 11 grudnia 2014, godz. 9.00 - 16.00

Prowadzenie: Aleksandra Kuźniak - Strategic & Project Manager, Psycholog Zarządzania

Więcej: http://www.plineu.org/warsztatyWLB
Malwina Tobiasz

Malwina Tobiasz Trener i specjalista
ds. szkoleń

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zapraszam na szkolenie otwarte
SKUTECZNY KONTAKT TELEFONICZNY Z KLIENTEM

PROGRAM SZKOLENIA
1. Rola emocji i nastawienia w kontakcie z klientem.
• Budowanie pozytywnego pierwszego wrażenia.
• Zdobywanie zaufania klientów.
• Pozytywne myślenie a jakość relacji z klientami.
• Eliminowanie trudności na drodze do wyznaczonego celu.
• Samoświadomość a kontakt z klientem.
• Zmiana myślenia o sobie i innych kluczem do sukcesu.
• Własne ograniczenia i możliwości.
• Zamiana przeszkadzających nawyków.
• Wpływ przekonań na relacje ze stałymi klientami.
• Budowanie wiarygodności i odpowiedniego kontaktu z klientami.

2. Komunikacja kluczem do wzmacniania pozytywnych relacji z klientami.
• Język korzyści.
• Każdy klient ma inne potrzeby psychologiczne – techniki odkrywania potrzeb.
• Zasady udzielania informacji zwrotnej klientowi.
• Bariery komunikacyjne w relacjach z klientami.
• Komunikacja a typologia osobowości klientów – typologia PEKA.
• Umiejętność dostosowania się do różnych typów osobowości.

3. Kontakt z klientem a sytuacje trudne.
• Stres a kontakt z klientem.
• Przekształcanie konfliktu w okazję do sprzedaży.
• Rola sytuacji trudnych podczas obsługi klienta.
• Metody rozwiązania konfliktów a emocje w konflikcie.
• Techniki radzenia sobie ze stresem przy stanowisku pracy.

4. Feedback - doskonalenie umiejętności nabytych w trakcie treningu.
• Przeprowadzenie próbnej rozmowy telefonicznej przez każdego uczestnika.
• Obserwacja i analiza najważniejszych elementów rozmowy.
• Analiza mocnych stron każdego uczestnika oraz wskazanie elementów wymagających poprawy.

Szkolenie prowadzone przez trenera z długoletnim doświadczeniem szkoleniowym oraz branżowym.

Termin 21. 11. 2014r w Warszawie.
Koszt szkolenia o 680zł netto.
Zachęcamy do kontaktu – zaproponujemy atrakcyjny RABAT.
Przy zgłoszeniu więcej niż 2 osób na szkolenie nawet do 40% zniżki!

Zapraszam do kontaktu
malwina.tobiasz@qprogress.pl
tel. 882 072 333
www.qprogress.pl
Radosław Kamiński

Radosław Kamiński Manager, BIK Styl i
Wnętrze

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Firma High Contrast zaprasza Państwa do wynajmu sali szkoleniowej oraz w pełni wyposażonego studia fotograficznego. Pomieszczenia mieszczą się w centrum Bielska-Białej przy ul. Powstańców Śląskich 6 na terenie Centrum Biznesu Befama.

Do dyspozycji klientów oddajemy dwie sale szkoleniowe na 25 i 40 osób oraz 60 m2 studia fotograficznego z pomieszczeniem biurowym, przedsionkiem, stanowiskiem do make up.

KOSZT WYNAJMU USŁUGI KONFERENCYJNEJ WYNOSI
45 zł / godz.
300 zł /dzień

POWIERZCHNIA SAL 100 m2 + 40 m2

WYPOSAŻENIE W CENIE
- projektor
- tablica sucho ścieralna,
- ekran
- laptop

Dodatkowo nieodpłatnie można skorzystać z pomieszczenia o powierzchni 90 m2, z przeznaczeniem na posiłek.

Dodatkowo na miejscu jest możliwość skorzystania z czynnej stołówki gdzie codziennie od poniedziałku do niedzieli serwowane są śniadania i obiady w cenie 10 zł za drugie danie+ zupa + kompot (cena dla wynajmujących)

Oferta cenowa wynajmu komercyjnego studia fotograficznego. W opcji najmu godzinowego minimalny czas wynajmu studio wynosi 3h. Możliwość pracy w studio w godzinach od 7-22
Stawki najmu godzinowego: 3h - 150pln (50pln/h) 4h - 180pln (45pln/h) 5h - 225pln (45pln/h) 6h - 270pln (45pln/h) 7h - 280pln (40pln/h) 8h - 320pln (40pln/h) 9h - 360pln (40pln/h)
Opłata za zużyte tło kartonowe – 35,00PLN za każdy metr bieżący

High Contrast
Radosław Kamiński
ul. Powstańców Śląskich 6, 43-300 Bielsko-Biała
mobile : +48 510 137 045
e-mail : fotografiaradko@o2.pl
https://www.facebook.com/radek.kaminski.1

ZAPRASZAM DO WSPÓŁPRACY
Agata Stasiak

Agata Stasiak Customer Care,
Questus

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Witam serdecznie,

w imieniu questus academy zapraszam do wzięcia udziału w XIX edycji Warsztatów strategicznych, które odbędą się w krainie tysiąca jezior, a mianowicie na Mazurach, w pięknym hotelu Głęboczek.

Questus academy to społeczność profesjonalnych marketerów, absolwentów programu Diploma in Professional Marketing (poziom zaawansowany w certyfikacji The Chartered Institute of Marketing), nasi wieloletni klienci, którzy dziś są już naszymi przyjaciółmi.

Dwa razy do roku organizujemy Warsztaty strategiczne - trzydniowe spotkania wyjazdowe. Prezentacje, warsztaty i panele poświęcone są aktualnym trendom i innowacyjnym rozwiązaniom w biznesie, marketingu i zarządzaniu. Poruszane problemy pokazujemy z różnych, wielowymiarowych perspektyw. Do grona prelegentów zapraszamy wybitnych ludzi biznesu, jak również osoby z pozoru zajmujące się czymś innym – socjologów, psychologów, filozofów. Znakiem rozpoznawczym warsztatów jest też niezwykła atmosfera, ale o tym trzeba się przekonać osobiście.

Kolejna, już XIX edycja Warsztatów strategicznych zaplanowana jest na 27-29 listopada. Tytuł spotkania to: "Digitalizacja, Wirtualizacja, Big Data. Biznes, zarządzanie, marketing w cyfrowym świecie. Technologia i co dalej?".
W gronie prelegentów pojawią się wybitni specjaliści w swoich dziedzinach, tacy jak: Pan Michał Sadowski, Pan Zbigniew Grzegorzewski czy Pan Mihail Krikunov.

Poniżej przesyłam link do materiału informacyjnego w pdf'ie:
http://questus.pl/wp-content/uploads/Warsztaty-QA-mate...

W razie pytań pozostaję do dyspozycji.
Pozdrawiam,
Agata Stasiak
Customer Relationships Manager

tel. 601 052 704
http://questus.pl
ul. Organizacji WiN 83/7
91-811 Łódź
--------------
Dołącz do nas w mediach społecznościowych:
http://facebook.com/questuspolska
Rafał Pietrzak

Rafał Pietrzak Business & Life
Coach, Trener

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zapraszam na szkolenie otwarte: Budowanie efektywnych zespołów

Opis szkolenia

Analiza silnych i słabych cech osobowości uczestników
Rozpoznanie swego naturalnego stylu zarządzania,
Analiza silnych i słabych cech zespołu jako całości
Rozwijanie umiejętności interpersonalnych

Profil uczestnika:

Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich, którzy chcą rozwijać wiedzę i umiejętności z zakresu zarządzania zespolami, w szczególności dla pracowników działów HR, właścicieli firm i kadry zarządzającej.

Korzyści dla uczestnika:

Większe poznanie siebie, zwłaszcza w zakresie swego potencjału.
Zrozumienie różnic panujących między ludźmi odnośnie ich osobowości, potencjałów i indywidualnych wymagań wobec zarządzania i komunikacji.
Rozpoznanie obszarów ewentualnego konfliktu i wykorzystanie ich do rozwoju zespołu

Trenerzy:
Anna Nieżurawska - CoachWise™ Certified Coach. Trenerka. Wykładowca coachingu w Akademii Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej w Warszawie. Dyrektor merytoryczna PROCA Coaching - organizacji wspierającej rozwój osobisty i zawodowy przywódców różnych organizacji przy użyciu profesjonalnych metod takich jak coaching indywidualny i grupowy, szkolenia oraz mentoring. Certyfikowany Partner WAY2 Sp. z o.o. Certyfikowany trener Right Path 4 - ATPharma Projekt Right Path Polska.

Ukończyła kurs Psychologii coachingu na Uniwersytecie Warszawskim. Posiada Certyfikaty CoachWise EssentialsTM oraz CoachWise EquippedTM - renomowane programy szkoleniowe akredytowane przez międzynarodową organizację coachingową International Coach Federation. Prowadzi executive & life coaching, a także coaching kariery w oparciu o profesjonalne, kompleksowe narzędzia do profilowania osobowości zawodowej - iP121, iP121/360(CertyfikatiP Career Coach) oraz Right Path4 Resources (Certyfikat At Pharma, Warszawa). Coach w projekcie "Bogaci w kwalifikacje" (POKL; WAY2 Sp. z o.o.). Pracuje z liderami firm i organizacji non profit, prowadzi sesje indywidualne i grupowe (650 h; w tym ponad 130 h z wykorzystaniem Right Path4 Resources: m.in. BGŻ, Citibank Handlowy S.A. Capgemini, KPMG Tax & Advisory, Frontex - European Union Agency, Philip Morris International SCE Sp. z.o.o., Agencja Ubezpieczeniowa Nowator, Nowa Era, Biuro Funduszy Europejskich - Urząd m.st. Warszawy, NTCC Sp. z o.o., Elektro-Instalator, WOTUW-Giżycko, Doula w Polsce).

Liczebność grupy:

10 - 20 osób

Czas trwania:

6 godzin

Miejsce:

Warszawa

Koszt uczestnictwa:

922,50* PLN za osobę (+23% VAT)
http://rightpathpolska.com
https://rightpathpolska.evenea.pl/
Kasia Antosiewicz

Kasia Antosiewicz trener
biznesu/trener
trenerów/koordynator
_menedżer projektu

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

OSTATNIA SZANSA LAST MINUTE DWOJE / DWIE / DWÓCH DO PARY!!! Zamykamy nabór do grupy.

Ostatnia szansa na skorzystanie z jesiennego kursu EDU-TRENERA. Tylko do niedzieli, 9 listopada do 22.00 można skorzystać z oferty specjalnej:

2 osoby za 6000 zł w jesiennym kursie.

STARTUJEMY już 15 listopada.
Harmonogram dostępny poniżej:

Poniżej harmonogram kursu:

15-16.11.2014 - Runda integracyjna, Rola szkoleń w edukacji (model HPI, proces szkoleniowy), Andragogika
22-23.11.2014 - Badanie potrzeb i ewaluacja szkoleń
6-7.12.2014 - Cele szkoleniowe; Uczestnicy szkolenia; Budowa modułu, Bezpieczeństwo
20-21.12.2014 - Metody pracy trenera
10-11.01.2015 - Narzędzia pracy trenera, Projektowanie szkolenia
24-25.01.2015 - Projektowanie szkolenia
7-8.02.2015 - Trudne sytuacje
21-22.02.2014 - Egzamin

Zajęcia odbywają się w sali szkoleniowej przy ul. Tetmajera 1 w Lublinie w godz. 9-17. Przewidziany jest obiad oraz przerwy kawowe. Uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe przygotowane przez trenerów prowadzących zajęcia.

Zgłoszenia prosimy przesyłać na biuro@ekspedite.edu.pl

Decyduje kolejność zgłoszeń!

Następna dyskusja:

Szkolenia i konferencje HR ...




Wyślij zaproszenie do