konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w SZKOLENIU OTWARTYM o charakterze warsztatowym, realizowanym przez firmę szkoleniowo-doradczą Baccata Enterprise:

„Profesjonalna Obsługa Klienta”

Czas trwania szkolenia

2 dni – po 8 godzin, Warszawa

Termin szkolenia:

02-03.10.2014

Uczestnicy:

Specjaliści ds. Obsługi Klienta, Doradcy Klienta, Sprzedawcy

Metodyka prowadzenia szkolenia:

1. Interaktywny warsztat z cuse study
2. Ćwiczenia
3. Dyskusje moderowane
4. Feedback trenera
5. Odgrywanie ról
6. Interaktywne mini-wykłady
7. Gry i zabawy szkoleniowe

W programie m.in.

1. ROLA JAKOŚCI OBSŁUGI KLIENTA
Wizerunek obsługi Klienta
Pro-aktywna postawa w obsłudze Klienta
Srebrna, Złota, i Platynowa zasada obsługi Klienta
Obecne „problemy” wynikające z kontaktów z Klientem
Korzyści dla mnie i Firmy z efektywnej obsługi Klienta

2. KOMUNIKACJA Z KLIENTEM
Komunikacja werbalna i niewerbalna
Aktywne słuchanie Klienta
Skuteczne mówienie

3. KSZTAŁTOWANIE I BUDOWANIE WIZERUNKU SPRZEDAWCY
Budowanie Pierwszego Pozytywnego Wrażenia - PPW
Tworzenie długotrwałych relacji

4. ANALIZA POTRZEB KLIENTA
Typologia klientów
Sposoby weryfikacji oczekiwań
Język korzyści
Metody wywierania wpływu

5. ZASADY PROFESJONALNEJ OBSŁUGI KLIENTA W KONTAKCIE BEZPOŚREDNIM
Komunikacja niewerbalna i werbalna w kontakcie bezpośrednim
Jakie znaczenie ma rozpoczęcie rozmowy, efekt pierwszego wrażenia
Techniki aktywnego słuchania ułatwiające obsługę trudnego klienta
Dresscode

6. ZASADY PROFESJONALNEJ OBSŁUGI KLIENTA W KONTAKCIE TELEFONICZNYM
Głos – podstawowe narzędzie i umiejętność jego wykorzystywania
Schemat EFEKTYWNEJ rozmowy telefonicznej
Standardy rozpoczynania i kończenia rozmowy
Przełączanie i przekazywanie rozmów
Zawieszanie w stan oczekiwania „mute”
Przyjmowanie wiadomości i odpowiedzialność za nią
Sztuka obsługi "trudnego" Klienta
Praca głosem, komunikacja, argumentacja, perswazja

7. PROFESJONALNA KORESPONDENCJA E-MAIL

8. TWORZENIE I WPROWADZANIE STANDARDÓW OBSŁUGI KLIENTA

9. BUDOWANIE DŁUGOFALOWYCH RELACJI Z KLIENTEM

W ramach szkolenia otrzymają Państwo:

• Materiały szkoleniowe wraz z praktycznymi wskazówkami
• Dyplomy uczestnictwa.
• Konsultacje w trakcie i po szkoleniu
• Catering i przerwy kawowe w trakcie szkolenia
• Gwarancję doświadczonego Trenera - praktyka

Szkolenie jest skierowane do firm i osób, które na co dzień zajmują się Obsługą Klienta.

Cena za szkolenie:

Cena za uczestnictwo w 2 dniowym szkoleniu to zaledwie 910 zł netto za 2 dni szkoleniowe, czyli z 30% rabatem od ceny standardowej 1300 zł netto

Więcej szczegółów: krystian@institute-training.pl

Baccata Enterprise sp. z o.o.

Training & Coaching & Consulting

http://www.institute-training.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zapraszam do czeskiej Pragi na konferencję Eksport - optymalne kierunki rozwoju,

gdzie będziemy konferować o ekspansji gospodarczej polskiego biznesu.

Myśląc o eksporcie, od razu patrzymy w stronę Chin, Turcji, Afryki, a czasem warto rozejrzeć się na własnym podwórku.

W skrócie:
Doświadczeni praktycy odpowiedzą na Państwa pytania oraz podpowiedzą jak ustrzec się przed zagrożeniami, związanymi z nierzetelnymi partnerami handlowymi. Dwa spędzone wspólnie dni to także doskonała okazja, żeby wymienić doświadczenia z innymi uczestnikami, poznając specyfikę różnych branż.

Ponadto, jako dodatkową atrakcję, zabierzemy Uczestników do jednej z czeskich fabryk(której, to na razie pozostanie tajemnicą:))

PROGRAM wraz z formularzem zgłoszenia

Miejsce i termin:

Praga, 20-21.11.2014

Republika Czeska

Przy zgłoszeniach do końca września 2014 - cena udziału tylko 1690 zł netto.

Zapraszam!
Norbert Skorża
Explanator
norbert.skorza@explanator.pl
61-649-79-26
61-649-79-23

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

[WARSZAWA] ZADBANA FINANSOWO - 3 MIESIĘCZNY PROGRAM XI.14 - I.15

[img]
Obrazek
[img]

Jak u Ciebie z pieniędzmi?
Wiem, że z grubej rury od razu pytam, jednak wielu klientów, z którymi pracuję ma z tymi pieniędzmi problem.

Jeśli i Tobie nie starcza na realizację własnych marzeń tylko i wyłącznie z powodu pieniędzy. Jeśli chcesz mówić o sobie, że jesteś wolna finansowo i nie masz ograniczeń związanych z pieniędzmi to mam dla Ciebie propozycję.

Po moich doświadczeniach z przedsiębiorcami, z którymi pracuję indywidualnie, po moich doświadczeniach z klientami indywidualnymi widzę, że jest duża potrzeba zmiany w postrzeganiu pieniędzy. Ludzie chcą zarabiać pieniądze by się utrzymać, realizować cele i spełniać marzenia. Niestety, często tych pieniędzy brakuje by realizować to wszystko. Widzę też wiele pułapek i błędów z pieniędzmi i pracuję z tymi kwestiami.
Swoim doświadczeniem i wiedzą chcę się teraz podzielić z Tobą. Sama wiele zmieniłam w tym temacie i mogę z dumą powiedzieć, że nigdy wcześniej nie miałam takich dochodów, a było krucho momentami. W swoim podejściu do pieniędzy zmieniłam fundamentalne kwestie, mam nowe nawyki. Moi klienci korzystają już z rozwiązań ale i też rozwijają własne.
Jeśli:
- nie masz tylu pieniędzy, ile byś chciała.
- chcesz mieć więcej pieniędzy po to by mieć bezpieczeństwo i stabilizację (to pułapka).
- trudno Ci rozmawiać o pieniądzach w trakcie negocjacji z szefem, klientem lub nawet z własna rodziną.
- uważasz, że pieniądze szczęścia nie dają.

I zgadzasz się chociaż z jednym z powyższych stwierdzeń, to wiedz, że można i trzeba to zmienić jeśli chcesz mieć więcej pieniędzy i umieć nimi tak zarządzać by ich nie stracić. Zapewne słyszałaś wiele historii na temat tego, jak ludzie wygrywali w Lotka, a potem szybko tracili wszystko…. dzieje się tak bardzo często i Ty również masz swoje własne nawyki i schematy, przez które nie będziesz nigdy bogata, chyba, że coś z tym zrobisz.

Zapraszam Cię już dzisiaj na premierową edycję programu skierowanego wyłącznie dla Kobiet (bo to najczęściej kobiety gorzej zarabiają niż mężczyźni), który nazwałam Zadbana finansowo.

Wiem, że wiele osób gardzi kasą, wiem też, że wiele osób nie przyznaje się do tego, że pieniądze są ważne w życiu. Jeśli ktoś Ci mówi, że pieniądze nie są ważne w życiu, to prawdopodobnie nie ma tych pieniędzy.
W naszym świecie, w naszej cywilizacji pieniądze są bardzo ważną kwestią. Niestety, my kobiety, często omijamy ten aspekt – bo co? Nie wypada? O pieniądzach się nie rozmawia?

Zadbana finansowo - 3 miesiące pracy w grupie warsztatowej. Spotykać się będziemy w poniedziałki w Centrum Warszawy. Spotkania grupy będą się odbywały co 2 tygodnie, w sumie 6 spotkań. W grupie maksymalnie będzie mogło wziąć udział 10 osób. Będziemy pracowały od godz. 18.00 do 21.00. Startujemy już 3 listopada 2014 r.
Dlaczego taka forma?
Wielu osób nie stać na indywidualny coaching i zdaję sobie z tego sprawę. Dlatego chcę stworzyć grupę osób, które mają podobny cel związany z pieniędzmi i będziemy pracować coachingowo. Taka forma zajęć oprócz tego, że jest tańsza to ma jeszcze jeden istotny element – wsparcie innych członków grupy. Będzie stworzona specjalna grupa na Facebooku by móc być w kontakcie pomiędzy spotkaniami i po zakończeniu programu. Możecie liczyć na nowe przyjaźnie :)
Celem programu jest to, że będziesz mieć więcej pieniędzy niż obecnie!
I możesz być spokojna, że nie będę Ci kazała zmieniać pracy by osiągnąć cel programu ;)

Zarys programu:

1. Przeszłość finansowa, doświadczenia, co nie gra, co zmienić.

Twoja przeszłość, nauka ją otrzymałaś w domu, to co widziałaś i było związane z bogactwem i pieniędzmi, niestety ma na Ciebie wpływ i na to jak wyglądają Twoje finanse. Na tym module będziemy pracowały z Twoimi nawykami i zachowaniami, których nauczyłaś się bądź doświadczyłaś w przeszłości. Punkt pierwszy do każdej zmiany to ŚWIADOMOŚĆ. Dlatego poznasz własne przekonania, nawyki, które nie sprzyjają Ci do tego by stać się Zadbaną Finansowo.

2. Uciążliwe schematy działania – świadomość i wdrożenie nowych schematów i nawyków związanych z zarabianiem pieniędzy oraz wydawaniem.

Każde zachowanie można zmienić, każdy nawyk można zmienić, o ile będziesz chciała. Samodyscyplina, kontrola, analiza i determinacja – zbudujesz swój własny nowy nawyk. Nawyk, dzięki któremu będziesz mogła stać się Zadbaną Finansowo.

3. Powody dla których chcesz pieniędzy kontra powody (nieświadome), dla których pieniędzy nie będziesz miała.

Motywacja vs. determinacja. Powód dla którego chcesz być Zadbaną Finansowo musi byś silny, mocny i stabilny. Jeśli pragniesz własnej wolności finansowej tylko ze względu na zapewnienie sobie samej poczucia bezpieczeństwa to błąd. Błąd, który może przekreślić Twoją wolność finansową przez który, nie staniesz się Zadbaną Finansowo. Na tym module sprawdzimy Twoją motywację i intencję oraz dokonamy pewnych zmian – by skutecznie stać się Zadbaną Finansowo.

4. Przyszłość i wolność finansowa.

A jak to będzie wyglądało w przyszłości? Zastosujemy szereg technik i narzędzi, które pomogą Ci wytrwać w kursie do tego by stać się Zadbaną Finansowo.

5. Pewność siebie i poczucie własnej wartości w kwestii wynagradzania i efektów finansowych.

Jeden z ważniejszych aspektów. Skąd się biorą pieniądze? Dlaczego niektórzy są bogaci, a inni biedni? Jak rozmawiać o pieniądzach z poszanowaniem siebie i innych ludzi? Jak wyceniać? Ten moduł da Ci odpowiedzi na te pytania

6. Nowa rzeczywistość – jestem zadbana finansowo!

Świętujemy! Żegnamy stare problemy, witamy nową rzeczywistość, moc, sprawczość i nową pewność siebie oraz poczucie własnej wartości.

Kwestie formalne:

Ilość miejsc jest ograniczona. Liczy się kolejność zgłoszeń i wpłat.
Przy zapisie do 10 października 2014 r:

750 zł plus Vat za udział w 3 miesięcznym programie coachingowym. To jedynie 250 zł netto za 1 miesiąc współpracy. Płatność jednorazowa.
1050 zł plus Vat za udział w 3 miesięcznym programie coachingowym. Rozłożenie płatności na 3 raty – po 350 zł plus Vat za każdy miesiąc współpracy.

Przy zapisie po 10 października 2014 r:

1350 zł plus Vat za udział w 3 miesięcznym programie coachingowym. Płatność jednorazowa

1650 zł plus Vat za udział w 3 miesięcznym programie coachingowym. Płatność rozłożona w 3 ratach – po 550 zł plus Vat za każdy miesiąc współpracy

Miejsc jest dla 10 uczestników. Kto pierwszy, ten lepszy. Pierwsze 2 możliwości są najbardziej korzystne. Żeby z nich skorzystać trzeba szybko podjąć decyzję, najpóźniej do 10 października pod warunkiem, że jeszcze będą miejsca na program Zadbana finansowo.

Zarejestruj się już dziś, wysyłając swoje zgłoszenie mailowo: justyna@pracowniasukcesu.com

Terminy spotkań:

1. 3 listopada 2014 r.

2. 17 listopada 2014 r.

3. 1 grudnia 2014 r.

4. 15 grudnia 2014 r.

5. 12 stycznia 2015 r.

6. 26 stycznia 2015 r.

Zgłoś się już dziś: justyna@pracowniasukcesu.com

http://www.pracowniasukcesu.com/zadbana-finansowo-3-mi...
Karol Majewski

Karol Majewski PM, trener,
konsultant, inwestor

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek

PROMOCJA na PRINCE2 FOUNDATION w dniach 4-6 PAŹDZIERNIKA

Na szkolenie w terminie 4-6 października zapraszamy w cenie 1990 zł brutto !
Jeśli chcesz mieć jeszcze niższą cenę, przyprowadź kolegę lub koleżankę :)
Przy grupowym zapisie każda osoba zapłaci mniej!

Akredytowane szkolenie PRINCE2® Foundation - 3 dni
• 6-8 X 2014 (PROMOCJA – 1990 zł brutto / os. i zniżki przy zapisach grupowych)
• 20-22 X 2014
• 3-5 XI 2014

w cenie 2190 zł brutto z egzaminem
Sprawdź więcej terminów na: www.metodea.pl

Zapraszamy do kontaktu i na nasze szkolenia ! :)

METODEA Sp. z o.o.
tel.: 22 299 05 75
www.metodea.pl
-------------------------------------------------------------------
PRINCE2® jest zarejestrowanym znakiem handlowym należącym do AXELOS LimitedTen post został edytowany przez Autora dnia 29.09.14 o godzinie 16:20
Joanna W.

Joanna W. Szkolenia IT

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Witam serdecznie,

jeśli ktoś z Państwa jest:
- testerem oprogramowania
- inżynierem oprogramowania
- analitykiem biznesowym lub systemowym
- uczestniczy w procesach zarządzania wymaganiami na oprogramowania
- jest odpowiedzialny za bezpieczeństwa informacji lub IT/audyt/ryzyko
- odpowiedzialny za szkolenia dla pracowników

zapraszam do zapoznania się z naszymi szkoleniami http://sqam.org/events/nadchodzace/
Wszystkie szkolenia otwarte odbędą się w Warszawie i są płatne.

*PAŹDZIERNIK*
- 06 - 08 - Podstawy Testowania Oprogramowania ISTQB- pozostało ostatnie wolne miejsce
- 06 - 08 - Szkolenie przygotowujące do egzaminu IQBBA
- 06 - 10 - Szkolenie przygotowujące do egzaminu CISSP
- 13 - 15 - Szkolenie przygotowujące do egzaminu CISA
- 22 - 24 - ISTQB Advanced Technical Test Analyst
- 28 - 30 - REQB Advanced

*LISTOPAD*
- 03 - 05 - I moduł: Podstawy Modelowania Procesów Biznesowych z wykorzystaniem BPMN zgodnie z normą - ISO/IEC 19510:2013
- 08 - 10 - Podstawy Testowania Oprogramowania ISTQB - szkolenie weekendowe
- 12 - 13 - Zarządzanie ryzykiem w organizacji zgodnie z wymogami norm PN-ISO/IEC 27001 i ISO/IEC 27005
- 17 - 18 - BCM - Zarządzanie Ciągłością Działania wg ISO
- 17 - 18 - Podstawy Zarządzania Wymaganiami REQB
- 17 - 19 - II moduł: Symulacja Procesów Biznesowych z BPMN
- 24 - 25 - Audyt wewnętrzny bezpieczeństwa informacji
- 25 - 28 - ISTQB Advanced Test Analyst

*GRUDZIEŃ*
- 01 - 03 - I moduł: Podstawy Modelowania Procesów Biznesowych z wykorzystaniem BPMN zgodnie z normą ISO/IEC 19510:2013
- 02 - 03 - Manager Bezpieczeństwa Informacji
- 08 - 10 - REQB Advanced
- 08 - 12 - Szkolenie przygotowujące do egzaminu CISSP
- 10 - 12 - Podstawy Testowania Oprogramowania ISTQB
- 15 - 17 - II moduł: Symulacja Procesów Biznesowych z BPMN
- 15 - 17 - Szkolenie przygotowujące do egzaminu IQBBA
- 15 - 19 - ISTQB Advanced Test Manager

Zapraszam do kontaktu:
Joanna Konopka
e-mail: joanna.konopka@sqam.org
http://sqam.org

SQAM SP. z o.o. SP. k.
ul. Postępu 17 D
02-676 Warszawa

NIP: 9512346137
REGON: 144012135
KRS: 0000393309
Michał Łukaszewicz

Michał Łukaszewicz Asystent,
Strategie-Rozwoju
Sp. z o.o.

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Piotr Michalak i Zespół Strategii Rozwoju zapraszają na szkolenie:
Master Business Builder
Mistrz Budowania Biznesów
17 - 18 (19) października w Warszawie

Szkolenie i warsztaty z budowania biznesu, rozwijania firmy,
automatyzacji, skalowania, zatrudniania i organizowania
dla Właścicieli, Przedsiębiorców, Dyrektorów i Prezesów Zarządu.

Jeśli…
• Masz mnóstwo pracy i chcesz aby ktoś przejął Twoje obowiązki
• Chcesz powiększyć biznes, ale czujesz, że trafiasz w szklany sufit
• Masz za mało czasu, by czytać o zatrudnianiu i budowaniu firmy
• Czujesz, że metody z książek nie przystają do polskich realiów

Ponadto…
• Masz za sobą kosztowne eksperymenty z zatrudnianiem ludzi
• Pragniesz stworzyć firmę, która pozytywnie wyróżni się na rynku
• Chcesz być odpowiedzialny wobec ludzi i nie wyrządzić komuś krzywdy
• Potrzebujesz poczucia wolności, spokoju, czasu dla siebie i rodziny

Szczegóły: http://ententa.pl/business-builder/

Prowadzący:

Piotr Michalak

Prezes zarządu i właściciel holdingu firm Strategie Rozwoju sp. z o.o., Netesc sp. z o.o. i Ententa LTD, których celem jest prowadzenie ludzi przedsiębiorczych do rozwoju swoich biznesów, aby stali się osobami spełnionymi. Odważnie mówi o wartościach w biznesie i pokazuje ich przełożenie na korzyści finansowe.

Przez 14 lat poszukiwał odpowiedzi na kluczowe pytania marketingu, sprzedaży, budowania zespołów i przywództwa. Od 9 lat dzieli się znalezionymi rozwiązaniami doradzając prezesom i właścicielom firm. Z jego usług skorzystało 2799 Klientów. Biuletyn Piotra prenumeruje 30.451 Czytelników z całego świata.

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Witam serdecznie!

Zapraszamy na spotkanie z DARRENEM WEEKSEM - najważniejszym doradcą ROBERTA KIYOSAKIEGO!


Obrazek

Darren Weeks w ciągu 4 lat pozyskał pół miliarda dolarów.
Naucz się od eksperta JAK POZYSKIWAĆ KAPITAŁ i budować biznes.
Multimilioner, niezwykły człowiek i wspaniałego ojciec, którego dzieci założyły swoje firmy w wieku 6 i 11 lat!

Jego portfel inwestycyjny składa się z:
- ponad 6 000 nieruchomości i setek hektarów ziemi,
- dziesiątków milionów dolarów zainwestowanych w przemyśle energetycznym,
- największego indywidualnego udziału w Port Falmouth – największym na świecie terminalu statków wycieczkowych, obsługującym m.in. Royal Caribbean Cruise Lines.

Gościem specjalnym Darrena Weeksa będzie BOB MOLLE - znany w Ameryce sportowiec, trener i biznesmen. Bob to człowiek o wielkim sercu, świetny mówca motywacyjny z pasją pomagający ludziom osiągać sukcesy w życiu prywatnym i biznesowym.

3-godzinne szkolenie z Darrenem Weeksem
Termin: 3 października 2014
godz. 15:00-18:00 lub 18:00-21:00
Miejsce: Warszawa, Hotel Novotel

Rezerwacja biletów na stronie:
http://www.cashflow4good.evenea.pl/
KOD RABATOWY obniżający cenę o 60%: promo44

W cenie wszystkich dostępnych na stronie biletów zawarte jest tłumaczenie na j. polski.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zapraszamy również na 2-DNIOWE SEMINARIUM Z DARRENEM WEEKSEM 6-7 grudnia 2014 r.
Więcej informacji: http://www.darrenweeks.pl/
Paulina Filutowska

Paulina Filutowska stażysta, ApeXnet

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek


Zapraszamy na XIII Zjazd Specjalistów i Ekspertów ds. Zamówień Publicznych.

3 powody, by wziąć udział w ZJEŹDZIE

Coś więcej niż szkolenie…

Sparing ekspertów zamówień publicznych: Praktycy & Prawnicy & Trenerzy

Poziom merytoryczny dla wtajemniczonych

trenerzy: Grzegorz Czaban, Jerzy Czaban, Łukasz Czaban, Ewaryst Kowalczyk, Iwona Holka, Marta Grzebalska

Zapraszamy na szkolenie 25-26 listopada 2014 w Warszawie!
Cena kursu to 1190 zł! cena promocyjna dla odbiorców newslettera (obowiązująca do 4 października 2014) to
990

Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami szkolenia>>

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Uwaga trenerzy personalni, dietetycy, fizjoterapeuci, masażyści i pozostałe osoby, związane z branżą wellness!

Jeśli chcecie nauczyć się bardziej efektywnie sprzedawać i promować swoje usługi - zapraszam serdecznie na szkolenie Deal Factor Wellness.

Więcej szczegółów pod adresem:
https://www.facebook.com/events/339382399573704/?fref=ts

Szybki kontakt:
725 065 666
biuro@leadersway.pl
Michał Sagowski

Michał Sagowski Regionalny Menedżer
Sprzedaży

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Kiedy jest najlepszy czas na rozwój ?
TERAZ ! Ten czas jest teraz ! Zatem nie czekaj dłużej tylko chwytaj swój los w swoje ręce !
Stawaj się tym kim Ty chcesz być a nie tym kim chcą byś był inni.

ARTUR WIKIERA
–trener sprzedaży, mówca motywacyjny, coach oraz autor książki
"ALFAbet motywacji"

wraz ze swoim zespołem ma przyjemność zaprosić Cię na bardzo ważne wydarzenie !

"MISTRZ zwycięskich opowieści" - dwa dni – poziom PRAKTYK

czyli potężna MOC słów i gestów w kontekście wystąpień publicznych.
2 dni, które zmienią naprawdę wiele!

DOBRA historia powinna być prosta, konkretna i zaskakująca, ale przede wszystkim powinna rozpalić emocje :)

Ostatnia edycja w tym roku !
28-29.10.2014 r.

To jest data Twojego wzrostu w biznesie
Data Twojego wzrostu pewności siebie
Data, po której Twoje gesty i sposób wypowiadania się osiągną MOC sprawczą
I wreszcie, to jest data, po której Twoje relacje wzniosą się na wyżyny z wszystkimi, bez wyjątków !

Cena promocyjna za dwa dni to prawdziwa okazja!
570 zł !

Nie może Cię z nami zabraknąć!
Dwa dni pozytywnej energii, nauki, entuzjazmu i ogromnej motywacji !

Sprawdź nas:
http://www.arturwikiera.pl/o-mnie/
http://www.arturwikiera.pl/opinie-klient%C3%B3w/

Podejmij decyzję o swoim rozwoju już dziś !
Nie czekaj !

W sprawie szczegółów szkolenia i w celu rezerwacji oraz kupna biletów kontaktuj się
z Managerem projektu:
Michał Sagowski
Tel. 886 775 203
e-mail: m.sagowski@gmail.com

Czas i miejsce:
28-29.10.2014 r.
Wileńska PARK 51 - biura w Wołominie - BJM Sp. z o.o.
ul. Wileńska 51, 05-200 Wołomin

Zapraszamy Cię serdecznie!
Do zobaczenia na szkoleniu :)
Agnieszka Hromiak

Agnieszka Hromiak Marketing & Sales
Manager, HeatQ
Technology

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

LEAN OFFICE, czyli skutecznie "odchudzanie" w biurach

Data rozpoczęcia 22 października 2014
Data zakończenia: 23 października 2014
Miejsce: Gdańsk, Gdański Inkubator Przedsiębiorczości ul. Leborska 3b
Cena: od 650 do 800 zł*

Koncepcja Lean, która do tej pory kojarzona była głównie z usprawnieniami i doskonaleniem bezpośrednio na produkcji - daje się zastosować również w działach usługowych, administracyjnych, biurowych, księgowych i sprzedaży.

Dziedzina zwana "Lean Office" pozwala firmom eliminować marnotrawstwo, skracać czasy realizacji zadań (procesów) zleconych zarówno przez klientów jak i przełożonych, doskonalić stanowiska pracy oraz elastycznie przydzielać zasoby do pracy.

PROGRAM SZKOLENIA:

ŚRODA:
Przedstawienie podejścia Lean Office
Specyfika środowiska biurowo-usługowego
8 typów strat w procesach usługowych
Obszary strat w środowisku usługowym:
- Procesy
- Zasoby
- Zarządzanie
- Rozwiązania techniczne, IT
VOC - voice of customer
SLA - senicel level agreement
5S Office
Standaryzacja pracy
Mapowanie procesów biurowych (VSM, czyli Value-Stream-Mapping)

CZWARTEK:
Zarządzanie wizualne:
TWI
Zarządzanie dokumentami
Diagnoza stanu obecnego w wybranym obszarze firmy
Prezentacja narzędzia oceny efektywności procesów – Matryca KCG
Wykorzystanie narzędzia do właściwego planowania projektów Kaizen w środowisku usługowym
Na podstawie Matrycy uczestnicy zdefiniują plan działań dla własnej firmy w ramach wdrażania Lean Office
Prezentacja technik w zakresie rozwiązywania problemów:
- 5Why,
- Drzewo przyczyn,
- Ishikawa 6P,
- Diagram Pareto i inne,
Projektowanie raportów A3 w zakresie zarządzania i monitorowania projektów Kaizen

Szkolenie jest prowadzone na bazie gry symulacyjnej.

ADRESACI SZKOLENIA:
osoby odpowiedzialne za zarządzanie procesami usługowymi, administracyjnymi i biurowymi,
pracownicy firm produkcyjnych,
pracownicy biur firm usługowych i logistycznych,
każdy, kto chce zrozumieć, na czym polega istota koncepcji Lean Management w odniesieniu do procesów nieprodukcyjnych.

Szkolenie jest 2 - dniowe,

Godziny szkolenia:
środa: 10.00 - 17.30
czwartek: 8.00 - 15.30

*Cena netto za szkolenie przy zgłoszeniu:
1 osoby - 800 zł/dzień (1 600 zł)
2 osób - 750 zł/dzień (1 500 zł za jedną osobę przy zgłoszeniu dwóch osób)
3 osób - 700zł/dzień (1 400 zł za jedną osobę prz zgłoszeniu trzech osób)
pow. 3 osób - 650 zł/dzień (1 300 zł za jedną osobę przy zgłoszeniu więcej niż trzech osób)

Napisz
emailahromiak@lean.info.pl
lub zadzwoń +48 58 346 06 77 by dowiedzieć się więcej
Paulina Filutowska

Paulina Filutowska stażysta, ApeXnet

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek


Z danych UZP wynika, iż 92% postępowań w Polsce prowadzonych jest z zastosowaniem jedynego kryterium najniższej ceny. Tymczasem nowelizacja znacznie ogranicza stosowanie jedynego kryterium ceny. Zamawiający zobowiązani będą wyjść poza kryterium najniższej ceny tworząc SIWZ.

19 października 2014 r. wejdzie w życie ustawa o zmianie ustawy – Prawo zamówień publicznych. Dotyka ona najbardziej newralgicznych, a zarazem najtrudniejszych w praktycznej realizacji elementów zamówień publicznych:
rażąco niskiej ceny; kryteriów oceny ofert; zasad polegania za zasobach podmiotów trzecich.

O zmianach, jak zwykle z dokładnym omówieniem celu ich wprowadzenia i propozycją sposobu prawidłowego wdrożenia, dowiedzą się Państwo na szkoleniach prowadzonych przez ekspertów APEXnet uczestniczących w pracach Podkomisji Gospodarki zajmującej się nowelizacją ustawy.

Zapraszamy na szkolenie PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH PO NOWELIZACJI z dnia 29 sierpnia 2014 r..
25 - 26 listopada 2014 we Wrocławiu!
Cena kursu to 990 zł! cena promocyjna dla odbiorców newslettera (obowiązująca do 11 listopada 2014) to 891

Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami szkolenia>>
Michał Karpiński

Michał Karpiński właściciel, food
house

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

http://www.cksnicola.pl/Cks-Nicola/szkolenia-jesien-zi...
Michał Karpiński

Michał Karpiński właściciel, food
house

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

http://www.cksnicola.pl/Cks-Nicola/szkolenia-jesien-zi...
Mateusz Góra

Mateusz Góra doradztwo fundusze
EU, szkolenia, PM

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Koło Naukowe Zarządzania MENEDŻER na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach oraz firma SWIFT organizują 23-24 października 2014 w Katowicach dwudniowe bezpłatne warsztaty

Design thinking – proces tworzenia genialnych produktów i usług

Program

23.10.2014 godz. 8.00 – 11.30

Wprowadzenie
Proces Design Thinking
Odkrywanie – poznanie wyzwania i przeprowadzenie badań
24.10.2014 godz. 12.00 – 17.00

Określanie
Kreowanie pomysłów
Prototypowanie i testowanie
Transmisja webinarium prowadzonego przez Marka Schara i Jeremiego Sabola na temat plusów i minusów stosowania procesu Design Thinking

Miejsce: sala nr 215 budynku „B” (czwartek) oraz Aul@ Centrum Nowoczesnych Technologii Informatycznych (piątek) Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Rekrutacja poprzez formularz na stronie http://dgswift.pl/project/design-thinking-week/ do 20.10.2014 (liczba miejsc ograniczona)

Wydarzenia odbywa się w ramach ogólnopolskiej inicjatywy Design Thinking Week. Informacje o Design Thinking Week we wszystkich 11 miastach: http://designthinking.pl/design-thinking-week/

Design Thinking (myślenie projektowe) zgodnie z definicją to metoda rozwiązywania problemów. Jest to proces, który łączy w sobie kreatywność i innowacyjność, skupiając się na potrzebach przyszłych użytkowników lub klientów. Powstaje w ten sposób praktyczne rozwiązanie, które jest atrakcyjne, bo skoncentrowane na człowieku. W wyniku procesu design thinking otrzymujemy funkcjonalne usługi i produkty. Więcej informacji o Design Thinking: http://dgswift.pl/oferta/design-thinking/

Program Design Thinking Week w Katowicach: http://dgswift.pl/wp-content/uploads/2014/10/DTW.pdf
Bartosz L.

Bartosz L. Trener biznesu

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Jak przestać ODWLEKAĆ i zacząć DZIAŁAĆ? Jak sobie poradzić z PROKRASTYNACJĄ?

Dowiesz się na szkoleniu!

25-26 października w Warszawie

https://nawykiwarszawa.evenea.pl/
Monika Styczyńska

Monika Styczyńska Hostessa, Agmar

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Pragnę zaprosić Was na szkolenie "MISTRZ zwycięskich opowieści",
czyli potężna MOC słów i gestów w kontekście wystąpień publicznych!
Najbliższa edycja w Warszawie już 28-29.10.2014 r.

2 dni, które zmienią naprawdę wiele...
DOBRA historia powinna być prosta, konkretna i zaskakująca,
ale przede wszystkim powinna rozpalić emocje! :)

PROGRAM szkolenia:
-> 1 dzień 22.08.2014 : start od 11:00 - planowo do 19.00, ale może się przedłużyć.
-> 2 dzień 23.08.2014 : start od 9.30 - planowo do 17.30.
W tym trzy przerwy kawowe (ciastka, owoce, przekąski) oraz przerwa obiadowa.

CENA szkolenia:
NIE 4 000,
NIE 3 000,
a tylko 570.00 PLN
TAK właśnie, tylko 570.00 PLN
Cena ta obowiązuje tylko do 20.10.2014 r.

DOBRZE opowiedziane historie pozwalają nadać sens naszym działaniom i działaniom innych ludzi,
wywierają wpływ w sprzedaży czy w zarządzaniu. ZDOBĄDŹ pewność siebie i MOC wywierania wpływu
o jakiej wcześniej tylko marzyłeś/aś...

SKONTAKTUJ się ze mną, jeżeli chcesz poznać więcej szczegółów na temat szkolenia,
SKONTAKTUJ się ze mną, jeżeli chcesz nabyć bilety.
SKONTAKTUJ się ze mną, jeżeli chciałbyś aby to, lub inne ze szkoleń Artura Wikiery,
zostały przeprowadzone w Twojej firmie.

Kontakt:
Monika Styczyńska
-> GoldenLine
-> e-mail: monikastyczynska@gmail.com
-> tel. 796 062 550
Martyna Kacprowicz (Żebrowska)

Martyna Kacprowicz
(Żebrowska)
Specjalista ds.
rekrutacji

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zapraszamy do udziału w projekcie MÓJ START UP – WARSZTATY WSPIERAJĄCE ROZWÓJ BIZNESU
Planujesz swój biznes, ale nie wiesz jak się do tego zabrać?
Masz wiele pytań i zbyt wiele wątpliwości?
A może marzysz o własnym interesie, bo masz dość pracy na etacie?
Właśnie znalazłeś rozwiązanie! Zapraszamy do udziału w warsztatach - MÓJ START UP
Absolutna nowość na polskim rynku. Trenerzy, z którymi współpracujemy to starannie wyselekcjonowani BIZNESMENI oraz PRAKTYCY, którzy odnieśli zawodowy sukces zarówno na polskiej, jak i międzynarodowej arenie biznesu.
PO ZAKOŃCZENIU WARSZTATÓW POSIĄDĄ PAŃSTWO PRAKTYCZNĄ WIEDZĘ W ZAKRESIE ZAKŁADANIA ORAZ EFEKTYWNEGO PROWADZENIA BIZNESU W DANEJ BRANŻY, UCZĄC SIĘ OD NAJLEPSZYCH!
ZYSKAJ CENNĄ WIEDZĘ OD KLUCZOWYCH GRACZY ORAZ EKSPERTÓW POLSKIEGO BIZNESU!

Każdy, kto kiedykolwiek miał do czynienia z branżą gastronomiczną, z pewnością zgodzi się, iż jest to jedna z najtrudniejszych gałęzi rynku. Nie ma jednak nic bardziej satysfakcjonującego niż prowadzenie Restauracji, z której wychodzą zadowoleni Klienci. Dzięki naszym warsztatom, dowiedzą się Państwo jak stworzyć i zarządzać miejscem, które będzie połączeniem doskonałej kuchni i rentownego biznesu. W trakcie warsztatów dowiesz się jak postępować, by podczas procesu otwierania nowej inwestycji popełnić, jak najmniej błędów, które mogę wpłynąć na rentowność obiektu oraz zasadność otwierania go w ogóle.

Zapraszamy do udziału w warsztatach
MÓJ STARTUP – Restauracja. Warsztaty odbędą się 25 października w Warszawie.



Obrazek


Do udziału w projekcie, zapraszamy osoby, które zamierzają otworzyć restaurację, bar, punkt gastronomiczny, a także obiekty hotelowe. Warsztaty dedykujemy również obecnym właścicielom omawianych inwestycji oraz menedżerom restauracji i obiektów hotelowych.
Kluczowe elementy, które zostaną omówione podczas warsztatów:
• Wyszukiwanie dogodnej lokalizacji - kryteria
• Współpraca z projektantem
• Przygotowanie technologii
• Praca nad listą kontrahentów i podwykonawców
• Przygotowanie schematu organizacyjnego
• Wybór programu gastronomicznego
• Przygotowanie ofert i menu
• Marketing oraz ogłoszenia prasowe
• Przygotowanie księgi jakości i standardów obsługi gości
• Przygotowanie regulaminu pracy i HACCP
• Opracowanie systemu motywacyjnego i lojalnościowego
• Rekrutacja, badania selekcyjne kandydatów
• Przygotowanie szkoleń dla pracowników, personelu restauracji i kuchni
• Ustawienia stołów – symulacja komputerowa
Trener:

JAROSŁAW WALCZYK - kucharz z wykształcenia i zamiłowania, należy do czołówki najlepszych i najbardziej rozpoznawalnych mistrzów kulinarnych w kraju. Swoją karierę zawodową rozpoczął na morzu, gdzie pełnił funkcję ExecutiveChef’a największego armatora linii promowych Stena Line. Po piętnastu latach zszedł na ląd i przyjął stanowisko Dyrektora Gastronomii Hotelu Nadmorskiego w Gdyni. Po czterech latach został Dyrektorem Gastronomii w Zamku Książ, a do grudnia 2008 roku był Dyrektorem Gastronomii Hotton Hotelu w Gdyni. Od 2010 roku dyrektorem Hotelu Lisewskiego Dworu. Od 2013 właścicielem restauracji. Od 2002 roku prowadzi firmę, która prowadzi konsultacje w zakresie modernizacji i konsultacji przy otwieraniu hoteli i restauracji. Należy do kapituły Fundacji Klubu Szefów Kuchni, która zrzesza najwybitniejszych kucharzy i w ramach jej działalności aktywnie uczestniczy we wszystkich najważniejszych wydarzeniach kulinarnych w kraju. Zasiada w jury oceniającym talenty kulinarne na festiwalach i konkursach w Polsce i poza jej granicami. W przeszłości wielokrotnie sam zdobywał wysokie noty, które wkrótce miały przyczynić się do osiągnięcia najwyższej klasy kunsztu kulinarnego.
Najlepsi praktycy biznesu w Polsce. Efektywny start w wymarzonej branży!

Więcej informacji o projekcie uzyskacie Państwo pod adresem:
http://moj-startup.pl/restauracja/

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w SZKOLENIU OTWARTYM o charakterze warsztatowym, realizowanym przez firmę szkoleniowo-doradczą Baccata Enterprise:

TELEMARKETING W PRAKTYCE CZYLI SKUTECZNA SPRZEDAŻ PRZEZ TELEFON

Czas trwania szkolenia:

2 DNI – po 8 godzin, w siedzibie firmy Baccata Enterprise w Warszawie

Uczestnicy:

Konsultanci Telefoniczny, Specjaliści ds. sprzedaży, Doradcy Klienta,

Termin szkolenia:

20-21.11.2014 r.

Po warsztatach będzie grupa szkoleniowa umiała:

1. Badać odpowiednio potrzeby Klienta

2. Używać Języka korzyści w rozmowie z Klientem

3. Stosować narzędzia kontroli rozmowy

4. Poprawnie finalizować sprzedaż

5. Stosować odpowiednie socjotechniki

6. Poprawnie argumentować produkt

W PROGRAMIE SZKOLENIA M.IN.:

1. Kierunki komunikacji

2. Narzędzia kontroli rozmowy telefonicznej

3. Etapy struktury rozmowy sprzedażowej

4. Techniki sprzedaży

5. Język korzyści czyli mocne, pozytywne zwroty

6. Czym są obiekcję i jak sobie z nimi radzić

7. Finalizacja sprzedaży przy realizacji projektów out-bound

Metodyka prowadzenia szkolenia:

1. Interaktywny warsztat z cuse study

2. Ćwiczenia

3. Dyskusje moderowane

4. Odgrywanie ról

5. Interaktywne mini-wykłady

6. Gry i zabawy szkoleniowe


Cena:
Cena za 2 dniowe szkolenie 16 godzinne to 1300 zł netto czyli zaledwie 650 zł netto za 1 dzień szkoleniowy

Więcej szczegółów: krystian@institute-training.pl

Baccata Enterprise sp. z o.o.

Training & Coaching & Consulting

http://www.institute-training.pl
Karolina R.

Karolina R. Specjalista ds.
szkoleń, Incert

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek
Ten post został edytowany przez Autora dnia 16.10.14 o godzinie 15:09

Następna dyskusja:

Szkolenia i konferencje HR ...




Wyślij zaproszenie do