konto usunięte
Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty
Zapraszam do uczestnictwa w spotkaniu liderów branży contact centerX Kongres Contact Center
22-23 września 2014 | Warszawa
http://kongrescontactcenter.pl/
W dniach 22-23 września 2014 w Hotelu Mercure Centrum w Warszawie odbędzie się X Kongres Contact Center - najbardziej uznana i ceniona przez branżę konferencja o wieloletniej tradycji, poświęcona tematyce Contact Center. Kongres organizowany jest przez Nowoczesną Firmę SA - medium wiedzy dla biznesu.
Tegoroczny Kongres skupi się wokół największych wyzwań stawianych przed Contact Center zarówno ze strony klientów zewnętrznych i wewnętrznych, oczekiwań pracowników, ale również technologii i nowych trendów. Dużą część poświęcimy tematyce związanej z czynnikiem ludzkim: skupimy się nie tylko na wskazówkach dotyczących efektywnej rekrutacji, zaspokojeniu oczekiwań pracowników, ale również na elastyczności i nowych rozwiązaniach technologicznych tak bardzo wymaganych przez dzisiejszych klientów.
Kongres Contact Center to nie tylko liczne case studies, bogata wiedza branżowa, doświadczenie i praktyka, ale również networking, nawiązywanie nowych relacji biznesowych i rozmowy kuluarowe. Nie ograniczamy się do jednej, konkretnej branży, do jednego typu contact center – do udziału zapraszamy wszystkich, którzy w contact center pracują, lub tą tematyką są zainteresowani. O randze naszego wydarzenia świadczy stale rosnąca liczba uczestników i firm współpracujących.
Specjalnie dla Państwa po raz pierwszy w Polsce wystąpią Ann-Marie Stagg, Prezes ECCCO oraz Jill Dean, CEO Brand Biology. Będą mogli Państwo nie tylko wziąć udział w prelekcjach w zupełnie nowych formułach, ale również poszerzyć swoją wiedzę i nawiązać liczne kontakty biznesowe.
X Kongres Contact Center to:
-znakomici Eksperci z Polski i zagranicy
-konferencja ekspercka z 3 równoległymi ścieżkami tematycznymi
-liczne sesje angażujące uczestników
-2 równoległe warsztaty interaktywne
Zapraszamy do zapoznania się z programem X Kongresu Contact Center!
http://kongrescontactcenter.pl/