konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zapraszam do uczestnictwa w spotkaniu liderów branży contact center

X Kongres Contact Center
22-23 września 2014 | Warszawa
http://kongrescontactcenter.pl/

W dniach 22-23 września 2014 w Hotelu Mercure Centrum w Warszawie odbędzie się X Kongres Contact Center - najbardziej uznana i ceniona przez branżę konferencja o wieloletniej tradycji, poświęcona tematyce Contact Center. Kongres organizowany jest przez Nowoczesną Firmę SA - medium wiedzy dla biznesu.

Tegoroczny Kongres skupi się wokół największych wyzwań stawianych przed Contact Center zarówno ze strony klientów zewnętrznych i wewnętrznych, oczekiwań pracowników, ale również technologii i nowych trendów. Dużą część poświęcimy tematyce związanej z czynnikiem ludzkim: skupimy się nie tylko na wskazówkach dotyczących efektywnej rekrutacji, zaspokojeniu oczekiwań pracowników, ale również na elastyczności i nowych rozwiązaniach technologicznych tak bardzo wymaganych przez dzisiejszych klientów.

Kongres Contact Center to nie tylko liczne case studies, bogata wiedza branżowa, doświadczenie i praktyka, ale również networking, nawiązywanie nowych relacji biznesowych i rozmowy kuluarowe. Nie ograniczamy się do jednej, konkretnej branży, do jednego typu contact center – do udziału zapraszamy wszystkich, którzy w contact center pracują, lub tą tematyką są zainteresowani. O randze naszego wydarzenia świadczy stale rosnąca liczba uczestników i firm współpracujących.

Specjalnie dla Państwa po raz pierwszy w Polsce wystąpią Ann-Marie Stagg, Prezes ECCCO oraz Jill Dean, CEO Brand Biology. Będą mogli Państwo nie tylko wziąć udział w prelekcjach w zupełnie nowych formułach, ale również poszerzyć swoją wiedzę i nawiązać liczne kontakty biznesowe.

X Kongres Contact Center to:

-znakomici Eksperci z Polski i zagranicy
-konferencja ekspercka z 3 równoległymi ścieżkami tematycznymi
-liczne sesje angażujące uczestników
-2 równoległe warsztaty interaktywne


Zapraszamy do zapoznania się z programem X Kongresu Contact Center!
http://kongrescontactcenter.pl/
Barbara G.

Barbara G. Certyfikowana
trenerka poradnictwa
socjodynamicznego,
dor...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Szkolenie z zakresu poradnictwa socjodynamicznego dla doradców zawodowych z woj. śląskiego!

Bielskie Stowarzyszenie Artystyczne Teatr Grodzki zaprasza doradców zawodowych do udziału w projekcie partnerskim pn. „Nowa perspektywa doradztwa zawodowego” realizowanym w ramach poddziałania 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy Priorytet VI Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Uczestnikiem projektu może być osoba:

- posiadająca status doradcy zawodowego –wykształcenie kierunkowe
- posiadająca motywację do wdrażania innowacyjnych rozwiązań na gruncie poradnictwa
- z eksperymentującym i poszukującym podejściem do poradnictwa

Głównym celem projektu jest wzrost potencjału społeczno-zawodowego do podjęcia zatrudnienia 40 osób bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo (mieszkańców województwa śląskiego), w oparciu o zaadaptowaną metodę poradnictwa socjodynamicznego.

W procesie rekrutacji wyłonionych zostanie 8 doradców zawodowych, którzy zostaną przeszkoleni z metody doradztwa socjodynamicznego, autorstwa V. Peavy .
Szkolenie odbędzie się w terminie 5 – 9 września 2014 r. w Bielsku-Białej.

Ukończenie szkolenia umożliwi udział w procedurze rekrutacyjnej przy wyborze personelu projektu – doradców zawodowych, którzy w oparciu o ww. metodę doradztwa socjodynamicznego będą prowadzić sesje doradcze z bezrobotnymi/nieaktywnymi uczestnikami projektu – osobami 50+ oraz wezmą udział w wizycie studyjnej w Finlandii.

Do uczestnictwa w projekcie zapraszamy w szczególności kobiety!
Osoby zainteresowane udziałem w projekcie zapraszamy do składania dokumentów do dnia 27.08. Decyduje kolejność zgłoszeń. Nabór będzie prowadzony w trybie ciągłym od 21.08.2014r. aż do momentu zgłoszenia się 20 kandydatów/tek. Wówczas procedura zostanie zamknięta a informacja zostanie opublikowana na stronie projektu http://poradnictwo-socjodynamiczne.pl

Dokumentacja rekrutacyjna oraz szczegółowe informacje o naborze znajduje się na stronie: http://poradnictwo-socjodynamiczne.pl

Dodatkowych informacji udziela specjalista ds. rekrutacji i szkoleń: Aleksandra Sawczuk, pod numerem tel. 693 887 115 lub mailowo aleksandra@teatrgrodzki.pl

Kontakt do biura projektu:
Bielskie Stowarzyszenie Artystyczne Teatr Grodzki
ul. Sempołowskiej 13, pokój 128, 1 piętro
Tel. kom. 693 887 115.
e-mail: aleksandra@teatrgrodzki.pl

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

BRIAN TRACY W POLSCE! Konferencja "Po pierwsze sprzedaż, po drugie sprzedaż, po trzecie sprzedaż"
7 października 2014 r.
Warszawa
Hotel Gromada Airport

Wszystkie informacje znajdują się pod tym adresem

Oprócz Briana Tracy prelegentami będą:
• Aleksandra Anklewicz
• Anna Czarczyńska
• Robert Kozak

Dowiedz się o jak mówić o tym co chce Klient a nie o tym co sprzedajesz. Uwolnij się od myślenia i postaw, które obniżają Twoją sprzedaż. Naucz się tworzyć z Klientami więzi sprzedające za Ciebie. Sprzedawaj poprzez wizualizację zaspokojonych potrzeb Klienta.

Jak to zrobić? Przyjrzymy się temu, w jaki sposób Klient się zmienia i co my możemy zrobić, aby sprzedawać w coraz trudniejszych warunkach rynkowych. Na przykładzie firmy Festo pokażemy jak diametralnie zwiększyć sprzedaż, dzięki doskonale przygotowanym zespołom handlowym.

Odpowiemy na pytanie, czy wobec nowych wyzwań jakie niesie za sobą globalizacja jesteśmy gotowi na spotkanie z nowym Klientem-Partnerem aktywnie kreującym rzeczywistość gospodarczą?

Odpowiemy na pytania:
Jak mówić o tym, co chce Klient a nie o tym, co sprzedajemy?
Kim jest współczesny Klient i jak zmienia go globalizacja?
Jak osiągać Maximum Osiągnięć w sprzedaży?

Zapisy do 10 września:
Cena regularna 1.270 PLN + VAT
Cena specjalna dla uczestników May Agency Training 1.079,50 PLN + VAT

Zapisy po 10 września:
Cena regularna 1.770 PLN + VAT
Cena specjalna dla uczestników May Agency Training 1.504,50 PLN + VAT

Liczba miejsc ograniczona.
W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości pozostaję do dyspozycji.
tel.: (22) 378 17 68
kom.: 604-637-147
e-mail: kamil.kowalski@mayagency.com.pl
Kasia Antosiewicz

Kasia Antosiewicz trener
biznesu/trener
trenerów/koordynator
_menedżer projektu

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Informacja z ostatniej chwili:
Zwolniły się 4 miejsca w jesiennej edycji Szkoły Trenerów Biznesu - kurs podstawowy
128 godzin za jedyne 3300 zł. Formularz zgłoszeniowy dostępny tutaj:

https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dE...

pytania: biuro@ekspedite.edu.pl
Karolina R.

Karolina R. Specjalista ds.
szkoleń, Incert

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Szkolenie Podstawowe Lean Management

Termin: 20-21 wrzesień 2014 r.
Miejsce: Wrocław
Czas trwania: 2 dni (9:00-17:00)

Cena:
Studenci: 553,50 zł brutto
Osoby niestudiujące: 1045,50 zł brutto

W cenę wliczono:
profesjonalne materiały szkoleniowe,
dostęp do norm,
poczęstunek kawowy,
po zdaniu testu uzyskanie prestiżowych certyfikatów INCERT,
rabat na następne szkolenia INCERT w wysokości 10%.

Program szkolenia:

1. Filozofia Lean Manufacturing
- Podstawy metodologii
- Tradycyjne zarządzanie przedsiębiorstwem, a podejście Lean
- Toyota Way
- Cel
- Korzyści
- Bariery wdrożenia
- 3*M – Muri, Mura, Muda
- 7 rodzajów marnotrawstwa
- Założenia Lean Management
- Etapy wdrożenia
- 5 etapów odchudzania przedsiębiorstwa
- Podstawowe techniki i narzędzia m.in. 5S, Kaizen

2.Metoda 5S
- Gra 5S
- Cel
- Idea
- Korzyści
- Zasady
- Etapy wdrożenia: Selekcja, Sortowanie, Sprzątanie, Standaryzacja, Samodyscyplina

3.Zarządzanie w kulturze Lean Management
- Praca zespołowa
- Wybór zespołu
- Etapy formowania zespołu
- Rola lidera Lean Management
- Cechy efektywnego zespołu
- Cechy nieefektywnego zespołu Lean Management
- Spotkanie zespołu, komunikacja
- Rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji za pomocą narzędzi: burza mózgów, FMEA, Diagram Ishikawy, metoda 5*Why, Szeregowanie priorytetów

Karolina Dzięgielewska
Specjalista ds. szkoleń
tel/fax: 091 469 45 53
karolina.dziegielewska@incert.pl
http://www.incert.pl


Obrazek
Agnieszka R.

Agnieszka R. wiedza, umiejętności

zaangażowanie-równow
aga.

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Serdecznie zapraszam do udziału w kursie:

Rachunkowość dla kandydatów na głównych księgowych z elementami MSR
Termin rozpoczęcia zajęć: 25-26.09.2014r.


Celem kursu jest profesjonalne przygotowanie do zawodu głównego księgowego.

0ferta skierowana jest do osób, które już pracują w księgowości przynajmniej jeden rok na stanowisku samodzielnym. Zapraszamy również osoby pracujące na stanowisku Głównego Księgowego pragnące poszerzyć swoją wiedzę o praktyczne zagadnienia z zakresu rachunkowości, sprawozdawczości, prawa podatkowego oraz MSR.

Podczas zajęć duży nacisk kładziemy na warsztaty obejmujące ćwiczenia praktyczne oparte na realnych zdarzeniach z zakresu: prowadzenia ksiąg rachunkowych, sporządzania sprawozdań finansowych oraz zasad kreowania polityki finansowej firmy.

liczba godzin:

100 godzin lekcyjnych

Wykładowca:

Janusz Budzyński - biegły rewident, wieloletni dyrektor finansowy w polskim przedsiębiorstwie, główny księgowy, doświadczony dydaktyk i praktyk od lat współpracujący z Centrum Edukacji Ekspert.
Począwszy od 1996r. uczestniczy przy badaniu sprawozdań finansowych. W Centrum Edukacji Ekspert prowadzi zajęcia z zakresu rachunkowości i podatków na kursach dla kandydatów na biegłych rewidentów, na usługowe prowadzenie ksiąg rachunkowych oraz dla kandydatów na doradców podatkowych.

Terminy zajęć:

25-26.10.2014 r.
08-09.11.2014 r.
22-23.11.2014 r.
06-07.12.2014r.
17-18.01.2015r.
31.01. i 01.02.2015r.

Zajęcia odbywać się będą w godzinach:

w soboty w godz. 9.00 - 16.30
w niedziele w godz. 9.00 - 15.45

Miejsce szkolenia:

Warszawa, ul. Krzywickiego 34

Program:

RACHUNKOWOŚĆ

1. Proces przygotowywania sprawozdania finansowego:
2. Podział majątku trwałego i jego ewidencja
3. Metody i zasady amortyzacji podatkowej
4. Metody i zasady amortyzacji bilansowej
5. Ewidencja odroczonego podatku.
6. Podział majątku obrotowego
7. Obrót pieniężny
8. Operacje walutowe
9. Odsetki
10. Przedawnienia
11. Inwentaryzacja
12. Kompleksowa ewidencja działalności produkcyjnej i handlowej od bilansu
otwarcia do bilansu zamknięcia
13. Rozliczenie produkcji
14. Zamknięcie miesiąca w księgach.
15. Sporządzenie bilansu zamknięcia.
16. Sporządzenie rachunku zysków i strat:
17. Sporządzenie Rachunku przepływów pieniężnych:
18. Sporządzenie Zestawienia zmian w kapitale własnym.
19. Sporządzenie Dodatkowych informacji i objaśnień.
20. Elementy rachunkowości zarządczej i analizy finansowej
21. Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
22. Ubezpieczenia społeczne

PODATKI

23. Podatek VAT:
24. Podatek dochodowy od osób prawnych (CIT)
25. Podatek dochodowy od osób fizycznych (PIT)
26. Rozrachunki z ZUS z tytułu ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych.

Informacje i zapisy:
Centrum Edukacji Ekspert
tel 22 621 18 36
http://cee.com.plTen post został edytowany przez Autora dnia 03.09.14 o godzinie 12:36
Katarzyna Marszałek

Katarzyna Marszałek Stowarzyszenie
Konsultantów i
Trenerów Zarządzania
MATRIK

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zapraszam na Kurs Trenerów Zarządzania MATRIK

Poniżej strona spotkania, na której znajdą Państwo wszystkie szczegóły:

http://www.goldenline.pl/spotkanie/kurs-trenerow-zarza...

http://www.matrik.pl/nowy/kurs-trenerow-zarzadzania

Stowarzyszenie Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK
ul. T.Pawlikowskiego 6/7, 31-127 Kraków
tel. 12 427 22 18 kom. 606 205 100
mail: stowarzyszenie@matrik.pl
Anna Cebeńko

Anna Cebeńko Specjalista ds.
marketingu w
BardoMed

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Serdecznie zapraszam na warsztaty teoretyczne i praktyczne na temat unikatowych rozwiązań terapeutycznych przy wykorzystaniu następujących produktów:

1). Laser wysokoenergetyczny iLUX 15 DUO
2). Bieżnia rehabilitacyjna En-Motion Enraf-Nonius
3). Aparat do ultradźwięków Sonopuls 692S (StatUS) Enraf-Nonius


Obrazek


Osoby, które wezmą udział w konferencji i wypełnią formularz rejestracyjny będą mogły wziąć udział w losowaniu nagród na stoisku BardoMed nr 32 o wartości 10670,00 złotych. Dla uczestników przewidziano następujące nagrody:

1). Zestaw do laseroterapii HY30 + sonda punktowa (808 nm, 200 mW) + sonda prysznicowa (11 x 5 mW,4 x 200 mW) + 1 x okulary ochronne
2). Przenośny laser biostymulacyjny WELLAY
3). 2 szt. okularów ochronnych do laseroterapii wraz z etui i szmatką do szkieł


Obrazek


Prowadzący: Mgr Tomasz Król, fizjoterapeuta, wykładowca w Katedrze Fizjoterapii Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach. Posiada certyfikat terapii manualnej w koncepcji Kaltenborna-Evjenth’a oraz metody NDT-Bobath dla dorosłych. Ponadto, jest specjalistą w zakresie terapii przy wykorzystaniu laserów wysokoenergetycznych.

ZAPISY: https://bardomed.evenea.pl/
lub pod numerem telefonu (+48) 722 000 032 / biuro@bardomed.pl
Magdalena S.

Magdalena S. Specjalista z branży
opieki medycznej

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek


Ogólnopolska Sekcja Farmacji Przemysłowej i Biotechnologii
Polskiego Towarzystwa Farmaceutycznego

zaprasza na szkolenie:

KPA w praktyce rejestracyjnej

które odbędzie się 3 października 2014 roku w siedzibie PTF w Warszawie, przy ulicy Długiej 16.

Szkolenie poprowadzi Radca Prawny Justyna Stefańczyk-Kaczmarzyk.

Więcej informacji: http://www.service4pharma.pl/index.php?id=395
Agnieszka Z.

Agnieszka Z. Podkarpacki Ośrodek
Szkoleniowo -
Doradczy Sp. z o.o.

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

PODKARPACKI OŚRODEK SZKOLENIOWO – DORADCZY SP. Z O.O.
ul. Rejtana 53; 35-326 Rzeszów
serdecznie zaprasza na wrześniowe szkolenia organizowane w naszym ośrodku.

POSD Rzeszów
tel. 17 85 00 678

„NEGOCJACJE HANDLOWE - Najskuteczniejsze taktyki negocjacyjne”
17 - 18 września 2014
390 zł brutto

„TELEMARKETING - Telefoniczne umawianie spotkań handlowych”
19 września 2014
229 zł brutto

„Prawo Zamówień Publicznych w teorii i praktyce”
15 - 17 września 2014
679 zł brutto

„COACHING - rozwój kompetencji menedżerskich”
29 - 30 września 2014
590 zł brutto

„Projektowanie graficzne w Adobe Photoshop”
24 - 26 września 2014
798 zł brutto

„Pakiet OpenOffice”
22 - 23 września 2014
369 zł brutto

„Praktyczne posługiwanie się TABLICĄ INTERAKTYWNĄ”
29 - 30 września 2014
479 zł brutto

„Prowadzenie księgowości w systemie Comarch OPTIMA”
17 - 19 września 2014
795 zł brutto

„Grafika komputerowa z wykorzystaniem Corel Draw”
1 – 2 października 2014
499 zł brutto

Szczegółowe informacje dostępne na stronie internetowej http://posd.pl, pod nr. telefonu 017 85 00 678 bądź emali: biuro@posd.

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Seminarium odbędzie się 20 grudnia 2014r w Airport Hotel Okęcie ul. 17 stycznia 24, 02-146 Warszawa

Program Kongresu został opracowany pod katem interdyscyplinarnym. Podjęte zostaną tematy obejmujące kliniczną analizę SWOT technik zabiegowych w neurourologii oraz w neuroginekologii. Uczestnicy wezmą udział w interaktywnych debatach, a także sesji video inaugurującej cykl spotkań z ekspertami "Jak ja to robię". Będzie okazja do poznania opinii międzynarodowych ekspertów. Swój udział potwierdzili wybitni Goście z zagranicy. Równolegle odbędą się: sesja dla rehabilitantów, sesja dla pielęgniarek i panel dyskusyjny dla pacjentów oraz dziennikarzy.
Na zakończenie Kongresu zaplanowano uroczystą Wigilię, którą uświetni koncert zespołu Gospel.

Organizatorem jest Klinika Urologii Ogólnej, Onkologicznej i Czynnościowej Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego ul. Lindleya 4, 02-005 Warszawa

Komitet naukowy:

Przewodniczący Prof. dr hab. Piotr Radziszewski - Katedra i Klinika Urologii Ogólnej, Onkologicznej i Czynnościowej WUM ul. Lindleya 4, Warszawa

Vice-przewodnicząca Prof. dr hab. Ewa Barcz - Katedra i Klinika Położnictwa i Ginekologii WUM Pl. Starynkiewicza 1/3, 02-015 Warszawa

Vice-przewodniczący dr hab. Piotr Dobroński

Do 31.08 b.r. specjalna cena za udział w Seminarium
Zapraszamy do rejestracji: http://www.neurourologia.pl

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Chcesz dotrzeć do szerokiego grona osób poszukujących pracy ze swoim produktem/usługą??? Stworzymy kampanię mailingową dla Ciebie!
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek


COPYWRITING - SŁOWEM SPRZEDAŻ!


Warsztaty 25-26 września 2014, Warszawa.

Jak pisać skuteczniejsze teksty reklamowe?
Jak pisać oferty handlowe? Jak pisać treści do strony www?
Jak sprzedawać... słowem?


KORZYŚCI
Po tych warsztatach będziesz szybciej, łatwiej i efektywniej:


* dobierać najskuteczniejsze słowa do konkretnego odbiorcy i kontekstu,
* określać korzyści wynikające z danego produktu,
* tworzyć skuteczniejsze nagłówki ,
* tworzyć skuteczniejsze oferty promujące Twoją markę,
* tworzyć perswazyjne teksty na Twoją stronę www,
* skuteczniej komunikować liczby (ceny, czas, procenty) w komunikacie marketingowym.

Niezależnie od tego, czy sam tworzysz teksty, czy zlecasz to komuś innemu – będziesz wiedzieć jak zaplanować i tworzyć komunikat, a także efektywniej współpracować z Twoim copywriterem.

UWAGA: program warsztatów koncentruje się na skuteczności komunikatu i osiąganiu celów biznesowych dla marki (głównie: sprzedaży), a NIE na zdobywaniu nagród na festiwalach reklamy.

ĆWICZENIA, ĆWICZENIA I JESZCZE RAZ ĆWICZENIA!

_____________________________________

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE

* Pracownik działu marketingu, promocji, PR, sprzedaży, copywriter.
* Osoba odpowiedzialna za komunikację z otoczeniem biznesowym firmy (z inwestorami, klientami, mediami, dostawcami itp.).
* Przedsiębiorca chcący zwiększyć efektywność komunikacji marketingowej swojej firmy.
______________________________________

PROGRAM

 Warsztaty DZIEŃ 1. 


1. SUBTELNE RÓŻNICE MIĘDZY SŁOWAMI
Jak wpłynąć na percepcję bez zmieniania faktów?
Obszerny PAKIET PRZYKŁADÓW - wykorzystanie słów w różnych sytuacjach

2. JAK PISAĆ JĘZYKIEM KORZYŚCI?
Co sprzedajesz? Co tak NAPRAWDĘ sprzedajesz?
Czego chcą Twoi klienci?
"MY" czy "TY"?
Korzyści? Tak, ale nie zapominaj o cechach

3. JAK TWORZYĆ SKUTECZNE NAGŁÓWKI?
Cztery elementy wykorzystywane w najskuteczniejszych nagłówkach
Sprawdzone sposoby na nagłówki
Przykłady - nagłówki skuteczne i nieskuteczne

 Warsztaty DZIEŃ 2. 


4. JAK NAPISAĆ SKUTECZNĄ OFERTĘ?
Co motywuje ludzi?
Krok po kroku - co zawiera skuteczna oferta?
Jak minimalizować obiekcje, które przeszkodzą w zakupie?
Konkrety proszę!

5. JAK SKUTECZNIEJ KOMUNIKOWAĆ LICZBY?
Jak działać na wyobraźnię i zwiększyć dramaturgię komunikatu przez liczby?
Zero - szara eminencja
Jak skuteczniej komunikować upływ czasu, kwoty pieniężne?
Dokładne liczby - kiedy je stosować?

6. JAK PISAĆ TREŚCI DO STRON WWW?
Tytuły
Nagłówki
Akapity
Słowa i frazy kluczowe
Wyróżnienia
Tabele

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE – praca w małych grupach i indywidualna

______________________________________


PROWADZĄCY
PRAKTYK, aktywny copywriter, reklamowy "frontowiec", trener. Senior copywriter (m.in. Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus), projektant, właściciel studia komunikacji marketingowej. Kieruje się przesłaniem, że marketing i reklama służą finalnie sprzedaży, a nie wygrywaniu festiwali. Pracował m.in. dla Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Link4, Mastercook, Masterfoods, Microsoft, Plus GSM, Porsche, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia i in.

______________________________________

INFO
Termin: 25-26 września 2014
Miejsce: Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Cena: 1090 zł NETTO (+23% VAT).
Czas: 2 dni ćwiczeń, porad i praktycznych przykładów.

W cenie: szkolenie, materiały, miesiąc konsultacji, (e-mail, telefon), dostęp do materiałów online, smaczny catering i oczywiście imienny certyfikat dla każdego uczestnika.

INFORMACJE, OPINIE i ZAPISY:
http://www.grupaautor.pl/copywriting.html

______________________________________
Agnieszka Taracińska

Agnieszka Taracińska Asystenka Kierownika
projektu
CERTYFIKOWANE
KWALIFIK@CJE ...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Witam Serdecznie,

w związku z rozpoczęciem rekrutacji do projektu CERTYFIKOWANE KWALIFIK@CJE W LUBUSKICH MŚP, zapraszam wszystkich zainteresowanych do wzięcia udziału w bezpłatnych szkoleniach!

MIEJSCE:
ZIELONA GÓRA

GRUPA DOCELOWA ORAZ WYMOGI:

Pracownicy/pracownice, których obowiązki zawodowe powiązane są z IT, (zamieszkali na terenie woj. lubuskiego i/lub zatrudnieni na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę) oddelegowani na szkolenia z mikro, małych lub średnich przedsiębiorstw posiadających jednostkę organizacyjną na terenie woj. lubuskiego i prowadzących działalność w branży IT (nr PKD 2007: J.61; J.62, J.63).
Uczestnikami projektu mogą być również osoby samozatrudnione (osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w branży IT) i wspólnicy spółki cywilnej.

CYKL SZKOLENIOWY:

W ramach projektu zaplanowano, iż każdy uczestnik i uczestniczka projektu weźmie udział w cyklu szkoleniowym, obejmującym jedną z poniższych ścieżek szkoleniowych:

Ścieżka szkoleniowa A

Pozwala uzyskać tytuł MSCA Windows Server 2012 i obejmuje 3 autoryzowane szkolenia i egzaminy Microsoft:
1) MS 20410 Installing and Configuring Windows Server 2012 (SZKOLENIE W TRYBIE STACJONARNYM) + egzamin 70-410
2) MS 20411 Administering Windows Server 2012 (SZKOLENIE ONLINE – DISTANCE LEARNING) + egzamin 70-411
3) MS 20412 Configuring Advanced Windows Server 2012 Services (SZKOLENIE ONLINE – DISTANCE LEARNING) + egzamin 70-412

Ścieżka szkoleniowa B

Pozwala uzyskać kwalifikacje z zakresu bezpieczeństwa IT obejmuje 2 autoryzowane szkolenia i egzaminy CompTIA:

1) CompTIA Security+ oraz egzamin CompTIA Security+. Szkolenie trwa 56 godzin dydaktycznych.
2) CompTIA Advanced Security Practitioner oraz egzamin CompTIA Advanced Security Practitioner (CASP). Szkolenie trwa 40 godzin dydaktycznych.

Ścieżka szkoleniowa C

Pozwala uzyskać kompleksowe kwalifikacje z zakresu zarządzania projektami IT i obejmuje autoryzowane szkolenie CompTIA Project+ oraz egzamin CompTIA Project+

1) CompTIA Project+ oraz egzamin CompTIA Project+. Szkolenie trwa 48 godzin dydaktycznych (5 dni) i prowadzone jest w trybie stacjonarnym.

Wszystkie szkolenia są całkowicie BEZPŁATNE!!! Ilość miejsc ograniczona, w związku z czym, zachęcam do udziału :))))

Kontakt:
e-mail: zielonagora@itc-partners.pl
tel. 662-284-477
http://kierunekit.pl/zielonagora/

Kamil Radom

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Chciałabym zainteresować Państwa ciekawym miejscem na przeprowadzenie konferencji, szkolenia czy też innych imprez dla grup zorganizowanych.

Jest to Hotel Nowodwory w Ciechanowcu posiadający trzy gwiazdki i przystępne ceny.

Do dyspozycji oddaje trzy klimatyzowane sale konferencyjne z nagłośnieniem, tablicą interaktywną i rzutnikiem multimedialnym. Zróżnicowane powierzchnie sal: 50, 130 i 200 mindex pozwalają organizować konferencje, szkolenia, prezentacje, spotkania biznesowe, a także bankiety i inne imprezy okolicznościowe. Zastosowane rozwiązania konstrukcyjne pozwalają na łączenie sal i zwiększenie powierzchni konferencyjnej do 350 mindex.

http://hotelnowodwory.pl/konferencje/cennik.html

https://www.facebook.com/nowodwory
Katarzyna Rejdych

Katarzyna Rejdych Student, Uniwersytet
Ekonomiczny w
Krakowie

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Czy już wiesz, że Anthony Robbins i Nick Vujicic będą w Polsce? Więcej informacji: http://bit.ly/TonyRobbinsInPoland Pamiętaj, że im wcześniej wiesz, tym więcej możesz zyskać ;) Na prawdę warto, Polecam Katarzyna Rejdych
Anna Binek

Anna Binek DXN - zdrowie-
uroda- przygoda

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek

http://dxnpolska.com
Magdalena S.

Magdalena S. Specjalista z branży
opieki medycznej

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek


Ogólnopolska Sekcja Farmacji Przemysłowej i Biotechnologii
Polskiego Towarzystwa Farmaceutycznego

zaprasza na szkolenie:

Procedura Referralu zgodnie z Chapter 3- Notice to Applicants rev. May 2014

które odbędzie się 19 września 2014 roku w siedzibie PTF w Warszawie, przy ulicy Długiej 16.

Szkolenie poprowadzi Andrzej Czesławski i Magdalena Leszczyńska

Więcej informacji: http://www.service4pharma.pl/index.php?id=381

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Witam,

Zapraszamy serdecznie na bezpłatne szkolenia z zakresu Zrównoważonego Zarządzania w MŚP"

Wszelkie informacje dostępne pod adresem: https://zarzadzaniemsp.evenea.pl/

Pozdrawiam,
Dominik Kantorowicz

Następna dyskusja:

Szkolenia i konferencje HR ...




Wyślij zaproszenie do