Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zapraszamy do udziału w projekcie MÓJ START UP – WARSZTATY WSPIERAJĄCE ROZWÓJ BIZNESU
Planujesz swój biznes, ale nie wiesz jak się do tego zabrać?
Masz wiele pytań i zbyt wiele wątpliwości?
A może marzysz o własnym interesie, bo masz dość pracy na etacie?

Właśnie znalazłeś rozwiązanie! Zapraszamy do udziału w warsztatach - MÓJ START UP
Absolutna nowość na polskim rynku. Trenerzy, z którymi współpracujemy to starannie wyselekcjonowani BIZNESMENI oraz PRAKTYCY, którzy odnieśli zawodowy sukces zarówno na polskiej, jak i międzynarodowej arenie biznesu.
PO ZAKOŃCZENIU WARSZTATÓW POSIĄDĄ PAŃSTWO PRAKTYCZNĄ WIEDZĘ W ZAKRESIE ZAKŁADANIA ORAZ EFEKTYWNEGO PROWADZENIA BIZNESU W DANEJ BRANŻY, UCZĄC SIĘ OD NAJLEPSZYCH!
ZYSKAJ CENNĄ WIEDZĘ OD KLUCZOWYCH GRACZY ORAZ EKSPERTÓW POLSKIEGO BIZNESU!

Jeśli pasjonuje Państwa świat pięknych fryzur i chcieliby Państwo poznać sekrety branży fryzjerskiej oraz dowiedzieć się jak stworzyć własny, wspaniale prosperujący salon – zapraszamy do udziału w projekcie
MÓJ START UP – Salon Fryzjerski.
Warsztaty odbędą się 10 maja 2014 roku, w Warszawie.

Szkolenie dedykujemy - stylistom fryzur pracującym w salonach fryzjerskich i planującym własną działalność w tej branży, niezależnym przedsiębiorcom, którzy mają zamiar otworzyć własny salon fryzjerski, jednak nie posiadają doświadczenia w prowadzeniu biznesu w branży beauty.

Kluczowe elementy, które zostaną omówione podczas warsztatów:
• Zapoznanie się z otoczeniem rynkowym oraz biznesowym (lokalizacja, podaż Klientów, ich potrzeby)
• Analiza grupy docelowej
• Jak stworzyć biznes plan dla salonu fryzjerskiego?
• Prawne aspekty planowania i organizowania pracy w salonie fryzjerskim
• Dobór personelu
• Działania marketingowe
• Case Study

Trenerzy:

DOBRAWA PIĘKOS – SZYMAŃSKA - współwłaściciel i dyrektor kreatywny D&D HaiR, założycielka Dobrawa House of Hair w Polsce. Projektantka fryzur, stylistka światowego formatu. Była dyrektor artystyczna i światowy trener i wykładowca stylizacji fryzur w Akademii Vidal Sassoon w Londynie. Pracowała z takimi sławami jak Gwen Stefani, Mila Jovovich, Keanu Reeves. Od pięciu lat konsekwentnie buduje i rozwija swoją markę w Polsce i realizuje pasję jaką jest stylizacja fryzur, propagując filozofię wysokiej jakości pracy i ustanawiając nowe standardy współpracy z Klientami. Bohaterka filmu „Kobieta na zakręcie” Anny Maruszeczko oraz pomysłodawczymi zmiany wizerunku uczestniczek wszystkich edycji programu „Sexi Mama”. Stylista fryzur wielu sesji zdjęciowych dla znanych czasopism oraz pokazów mody. Wraz z zespołem stylistów odpowiada za perfekcyjne stylizacje oraz obszar artystyczny działalności firmy, szkoli i rozwija zespół, gwarantując najwyższe standardy oraz niepowtarzalny komfort Klientom odwiedzającym atelier.

DARIA CIEPLAK - z wykształcenia ekonomista, współwłaściciel i dyrektor zarządzający D&D HaiR. Od lat związana z biznesem i działalnością operacyjną w dużych międzynarodowych korporacjach. Zdobywała doświadczenie w kraju i za granicą, na stanowiskach menedżerskich w obszarze sprzedaży B2B, B2C, zarządzania zespołami sprzedażowymi w różnych branżach. W ostatnich latach była związana ze światowym liderem z branży doradztwa personalnego, gdzie początkowo zarządzała zespołami sprzedażowymi, rozwijając biznes i dbając o efektywność procesów, a następnie sprawowała funkcje HR managera na Polskę, biorąc czynny udział w tworzeniu kultury organizacyjnej firmy oraz wdrażając narzędzia wspierające biznes. Doświadczony business oraz HR manager, certyfikowany trener sprzedaży oraz coach zawodowy. W D&D HaiR odpowiada za całokształt zagadnień biznesowych w tym finanse, sprzedaż, marketing i pr oraz HR, gwarantując najwyższe standardy prowadzenia biznesu z sektora MiŚ.
Najlepsi praktycy biznesu w Polsce. Efektywny start w wymarzonej branży!
Więcej informacji o projekcie uzyskacie Państwo pod adresem:
http://puremind.pl/salonfryzjerski/
Piotr Marciniak

Piotr Marciniak Managing Director
Talent Bridge

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zapraszam na darmowe szkolenie on-line "Jak testy pomagają w rekrutacji?" z cyklu Talent Bridge Academy, które odbędzie się 24.04.2014 o godzinie 10.00. Aby dokonać rejestracji, prosimy zapisać się za pomocą poniższego formularza:
http://talentbridge.pl/warsztaty-online/zapisz-sie/79-...

Testy psychometryczne to narzędzie, które może usprawnić proces rekrutacji w każdej firmie. Często jest postrzegane jako drogie narzędzie, jednak tak naprawdę pomniejsza koszty rekrutacji i minimalizuje ryzyko zatrudnienia nieodpowiedniej osoby.

Na bezpłatnym szkoleniu, poruszymy następujące aspekty:

- Czy stosowanie testów rekrutacyjnych ma sens jedynie w dużych firmach?

- Czy testy mogą być wykorzystywane do rekrutacji na wszystkie stanowiska?

- Czy kandydaci mogą oszukiwać podczas rozwiązywania testów i jak temu zaradzić?

- Na czym polega etyka w stosowaniu testów psychometrycznych?

- Czym się kierować przy zakupie testów?

- Testy jako narzędzie do mierzenia wskaźnika talens per recruitment?

- Dlaczego warto korzystać z testów?

W trakcie szkolenia skoncentrujemy się na realnych studiach przypadku.

Dodatkowo każdy z uczestników otrzyma dostęp do 5 testów badających kompetencje sprzedażowe oraz do pełnej wersji systemu rekrutacji i selekcji pracowników Talent Bridge na okres jednego miesiąca.
Anna Banach

Anna Banach TÜV Rheinland Polska
Sp. z o.o.

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zapraszamy do udziału w nowym szkoleniu TÜV Akademia Polska:

Certyfikowany blacharz samochodowy TÜV

Szkolenie skierowane jest do pracowników zakładów blacharskich napraw powypadkowych – blacharzy z co najmniej dwuletnią praktyką w zawodzie, bezpośrednich wykonawców napraw powypadkowych nadwozi samochodowych.

Program szkolenia
Zasady pracy i technologia napraw powypadkowych
Konstrukcje nadwozi
Materiały stosowane w konstrukcjach nadwozi
Materiały stosowane na poszycia
Cele napraw blacharskich nadwozi
Metody pomiarów i odwzorowania geometrii nadwozia
System wzornikowy pomiarów i naprawy nadwozi:
- Dostosowanie systemu wzornikowego do różnych modeli samochodów
Elektroniczne systemy pomiarowe
Właściwe techniki cięcia i łączenia blach oraz niezbędne do nich urządzenia:
- Spawanie w technologii MIG/MAG
- Lutospawanie
- Spawanie stopów aluminium
- Elektryczne zgrzewanie oporowe
- Cynowanie elementów

Po zakończeniu szkolenia i zaliczeniu egzaminu wystawiany jest ważny 3 lata certyfikat TÜV Rheinland Polska.

Szczegółowe informacje na stronie.

TÜV Akademia Polska Sp. z o.o.
Anna Banach
tel. 32 273 21 82
http://akademia.tuv.pl
anna.banach@pl.tuv.com
Renata Petryka

Renata Petryka Prezes Zarządu Tax
Consilium Sp. z o.o.

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Witam serdecznie,
W imieniu firmy Tax Consilium Sp z o.o. mam zaszczyt zaprosić Państwa na: Kurs rachunkowości od podstaw z obsługą komputerowych programów finansowo-księgowych: Płatnik, Symfonia, Optima - poziom I

NIE ZWLEKAJ, ZAPISZ SIĘ JUŻ DZIŚ!
Gwarantujemy dużą ilość ćwiczeń praktycznych!
Opłatę za kurs można dokonywać w ratach bez ponoszenia dodatkowych opłat!


Zawód księgowego wymaga fachowej, wszechstronnej wiedzy i precyzji. Szczególnie w Polsce, zmiany przepisów niezrozumiałe często wykluczające się interpretacje, powodują zamieszanie. Nie można być pewnym, iż wykładnia obowiązująca na początku roku nie zmieni się pod jego koniec. Dlatego staramy się pomagać i uporządkować ten chaos.

Korzyści dla uczestników
-zdobycie wiedzy potrzebnej do samodzielnego prowadzenia księgowości
-nabycie praktycznych umiejętności prowadzenia ewidencji księgowej, ewidencji rozrachunków (z pracownikami, klientami, ZUSem, urzędem skarbowym i innymi), ksiąg rachunkowych, sporządzania sprawozdań finansowych przedsiębiorstwa, tworzenia bilansów i rachunków wyników (zysków i strat) oraz list płac
-nabycie wiedzy z zakresu prawa podatkowego
-nabycie praktycznych umiejętności obsługi programów księgowych: Płatnika, Symfonii i Optimy
-możliwość pracy w działach finansowo-księgowych firm i instytucji, zdobycie wiedzy niezbędnej do prawidłowego prowadzenia własnej firmy


Obrazek


Więcej informacji:
http://www.taxconsilium.com/szkolenia/266-Kurs_rachunk...

Serdecznie zapraszam
Renata Petryka
tel. 12 623 73 43
tel. kom. 692 783 290
e-mail: renata.petryka@taxconsilium.com
Agata Stasiak

Agata Stasiak Customer Care,
Questus

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Piękne otoczenie, wspaniałe towarzystwo oraz wybuchowa mieszanka prelegentów -
Warsztaty strategiczne Akademii questusa - 22/24 maja 2014r.

Nie może Cię tam zabraknąć :)

Zapraszam!

Agata Stasiak

Project Manager
astasiak@questus.pl
601 052 704

http://questus.pl
http://akademia.questus.pl

Dołącz do naszych fanów:
http://facebook.com/questuspolska

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zabezpieczyłeś firmową sieć przed wirusem atakującym routery? Zadbałeś o backup kluczowych stacji roboczych ? Zdarzyło Ci się zdalnie szyfrować maszyny wirtualne z konsoli centralnego zarządzania?

Jeszcze nie? To wszystko jest do nadrobienia, bo 9 maja w Warszawie porozmawiamy sobie o tym…

"Jak skutecznie chronić i przechowywać dane"

Zapraszamy na konferencję z praktycznymi pokazami inżynierów, podczas których poznasz:
• [b]pakiet bezpieczeństwa
firmy ESET zapewniający kompletną ochronę firmowej sieci,

szyfrowanie z DESlock+ dostępnego w ramach projektu ESET Technology Alliance (pokaz m.in. automatycznego szyfrowania nowych danych dodawanych na przygotowany pendrive),

backup ze StorageCraft ShadowProtect (pokaz m.in. odtwarzania zbackupowanych danych na zupełnie innym sprzęcie),

serwery NAS marki Asustor.

Data: 9 maja 2014 (piątek) | Czas: 9:30 - 13:30
Miejsce: Centrum Konferencyjne ADGAR Ochota, Al. Jerozolimskie 181 B, Warszawa 02-676

Szczegóły i rejestracja

Daleko do stolicy? A może masz w tym czasie szkolenie?
19 września 2014 r. kolejna odsłona eventu w Krakowie!
Renata Petryka

Renata Petryka Prezes Zarządu Tax
Consilium Sp. z o.o.

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Witam,
serdecznie zapraszam na:
Kurs rachunkowości od podstaw z obsługą komputerowych programów finansowo-księgowych: Płatnik, Symfonia, Optima - poziom I

Obrazek


Certyfikat Księgowego (kod 331301, wg klasyfikacji MPiPS)

Nie zwlekajcie do ostatniej chwili, zapiszcie się już dziś! Gwarantujemy 10 % zniżki dla studentów!

Korzyści dla uczestników
- zdobycie wiedzy potrzebnej do samodzielnego prowadzenia księgowości
- nabycie praktycznych umiejętności prowadzenia ewidencji księgowej, ewidencji rozrachunków (z pracownikami, klientami, ZUSem, urzędem skarbowym i innymi), ksiąg rachunkowych, sporządzania sprawozdań finansowych przedsiębiorstwa, tworzenia bilansów i rachunków wyników (zysków i strat) oraz list płac
- nabycie wiedzy z zakresu prawa podatkowego
- nabycie praktycznych umiejętności obsługi programów księgowych: Płatnika, Symfonii i Optimy
- możliwość pracy w działach finansowo-księgowych firm i instytucji, zdobycie wiedzy niezbędnej do prawidłowego prowadzenia własnej firmy
Autorskie materiały szkoleniowe - Kompendium wiedzy nowy wymiar nauki
- przepisy i interpretacje, czyli prawo na bieżąco
- schematy postępowania - jak wprowadzić w życie regulacje prawne
- zadania, jak wybrać właściwy sposób postępowania
- praktyczne porady

Więcej informacji:
http://www.taxconsilium.com/szkolenia/285-Kurs_rachunk...

Serdecznie zapraszam
Renata Petryka
tel. 12 623 73 43
tel. kom. 692 783 290
e-mail: renata.petryka@taxconsilium.com
Agnieszka Zegadło

Agnieszka Zegadło ., Prevenity Sp. z
o.o.

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Szanowni Państwo,
Serdecznie zapraszam do udziału w szkoleniach organizowanych przez firmę Prevenity Sp. z o.o.

Szkolenia prowadzone są przez doświadczonych instruktorów firmy, będących w posiadaniu takich certyfikatów jak: CISSP, LA 27001, CISA, GCIH, MCSE, CISM.

Najbliższe terminy szkoleń:

Szkolenie przygotowujące do egzaminu CISSP
23-27 czerwca 2014 r.
więcej informacji o szkoleniu: http://www.prevenity.com/pl/edukacja/szkolenia-przygot...

Testy penetracyjne systemów IT
16-18 czerwca 2014 r.
więcej informacji o szkoleniu: http://www.prevenity.com/pl/edukacja/testy-penetracyjn...

Bezpieczeństwo urządzeń mobilnych
9-10 czerwca 2014 r.
więcej informacji o szkoleniu: http://www.prevenity.com/pl/edukacja/bezpieczenstwo-ur...

Analiza złośliwego oprogramowania
5-7 maja 2014 r.
więcej informacji o szkoleniu: http://www.prevenity.com/pl/edukacja/analiza-zlosliweg...

Infrastruktura klucza publicznego i podpis elektroniczny w praktyce
12-13 maja 2014 r.
więcej informacji o szkoleniu: http://www.prevenity.com/pl/edukacja/infrastruktura-kl...

W razie jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu:
Agnieszka Zegadło
Tel: 22 533 01 11
info@prevenity.com

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Polecam jedyną w swoim rodzaju konferencję email marketingową M@il My Day => http://mailmyday.pl/

Wybitni prelegenci, ciekawe wykłady i ogromna dawka wiedzy :)

Już 20-21 maja 2014 w Warszawie!
Łukasz Kucharski

Łukasz Kucharski Marketing Manager w
Polskiej Akademii
Biznesu

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

W imieniu Polskiej Akademii Biznesu oraz Centrum Kultury Chrześcijańskiej „AGAPE” serdecznie zapraszam na największą chrześcijańską konferencję w Polsce „Wiara w biznesie”.

WSTĘP NA KONFERENCJĘ GWARANTUJE OFIARA DOWOLNEJ WIELKOŚCI.

Szczegóły i zapisy poprzez stronę: http://wiarawbiznesie.pl/


Obrazek

Adam Kleczewski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Joanna Maria Świeczko

Joanna Maria Świeczko PRowiec i
psychoterapeuta

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

W imieniu firmy MOVIDA zapraszam na Masterclass:

„GAZY TECHNICZNE W ZAKŁADZIE PRODUKCYJNYM”, 24-25 czerwca 2014 r. w Warszawie

Tematy analizowane podczas spotkania dotyczyć będą projektowania, modernizacji i bezpiecznej eksploatacji instalacji gazowych w zakładach produkcyjnych. Spotkanie jest oparte na analizach rozwiązań zastosowanych w konkretnych zakładach i zostało wzbogacone o liczne case studies oraz wiedzę teoretyczną przekazywaną przez praktyków. Główne wątki tematyczne:
• zbiór wymagań formalno–prawnych wobec nowych i modernizowanych instalacji gazów technicznych
• systemy magazynowania i rozprowadzania gazów kontra instalacje on–site
• eksploatacja systemu pary
• zapewnienie jakości sprężonego powietrza
• zbudowanie sprężarkowni od podstaw
• zasady BHP w postępowaniu z gazami technicznymi
• monitoring poboru i wykorzystania gazów w zakładzie produkcyjnym
• wykorzystanie gazów technicznych w procesie oczyszczania ścieków
• eksploatacja rurociągu gazów technicznych w zakładzie Viessmann – case study

szczegóły:
http://movida.com.pl/strona-glowna/item/1102-gazy-tech...

ZAPISY
Jolanta Janowska
Sales Manager
jjanowska@movida.com.pl
tel. bezp. +48 22 696 74 82

Maciej Pietruczuk
Sales Manager
mpietruczuk@movida.com.pl
tel. bezp. +48 22 403 84 66
Monika Majchrzak

Monika Majchrzak menedżer
ds.sprzedaży,
justData

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Warsztaty dla managerów , specjalistów, studentów i pasjonatów chcących poszerzyć wiedzę i umiejętności. Szkolenia prowadzone przez ekspertów zajmujących się marketingiem , sprzedażą nowymi technologiami.
Tematyka szkoleń:

-Kanał firmowy na YouTube- 24.05.2014 (8:30-11:30)
-Profil firmowy na Facebooku - 24.05.2014 (11:45-14:45)
-Zasady i optymalizacja działań SEO- 24.05.2014 (15:00-18:00)
-Optymalizacja sprzedaży internetowej - 28.05.2014 (8:45-11:45)
-Twitter w zastosowaniach biznesowych - 28.05.2014 (11:45-14:45)
-Skuteczny e-mail marketing- 28.05.2014 (15:00-18:00)
-Startup - metody skutecznego rozwoju projektu- 31.05.2014 (8:30 - 11:30)
-Tworzenie i prowadzenie bloga firmowego- 31.05.2014 (11:45-14:45)
-Microsoft Excel dla prowadzących firmę- 31.05.2014 (15:00-18:00)
-Prowadzenie kampanii w Google AdWords- 03.06.2014 (9:00-17:00)

Szkolenia odbędą się w Warszawie ul. Górczewska 124 (Warsaw Conference Center)

Więcej informacji oraz możliwość zakupu biletu na stronie internetowej:

http://workshops.pl/

ZAPRASZAMY!!!!!

kontakt:
Monika Majchrzak
Project Manager Workshops
690 688 627
monika.majchrzak@workshops.plTen post został edytowany przez Autora dnia 30.04.14 o godzinie 14:18
Marlena Zaręba

Marlena Zaręba Specjalista ds.
Organizacji Szkoleń,
infoShare Academy

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek

Zapraszamy do zapoznania się z propozycją szkoleń prowadzonych przez profesjonalnych prelegentów według nowo obowiązujących norm 2013:

Audytor Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji
26-30 maja 2014r.
5-dniowe szkolenie dające uprawnienia do przeprowadzenia zewnętrznych i wewnętrznych audytów bezpieczeństwa.

BCM - Zarządzanie Ciągłością Działania
29-30 maja 2014r. Termin jest pewny
Na szkoleniu każdy uczestnik otrzyma przykładowy dokument planu wznowienia działalności w języku polskim.
Nasz Prelegent prowadzi tego typu szkolenie od wielu lat, dlatego nie jest to sucha teoria. Wykorzystuje On wiele ćwiczeń, a także popiera je sytuacjami kryzysowymi które wydarzyły się w prawdziwym życiu.

Szkolenie przygotowujące do egzaminu CISA
9-11 czerwca 2014r.
Szkolenie przygotowujące kandydatów na Audytorów Systemów Informatycznych do egzaminu niezbędnego, aby uzyskać certyfikat CISA. Zajęcia prowadzone są w j. polskim.

Zarządzanie ryzykiem w organizacji zgodnie z wymogami norm PN-ISO/IEC 27001 i ISO/IEC 27005
12-13 czerwca 2014r.
Prowadzone jest według świeżo obowiązujących norm 2013. Każdy uczestnik otrzyma najnowsze materiały szkoleniowe.
Wg uczestników poprzednich edycji szkolenie jest niezbędne, by wypracować odpowiednie metody zarządzania ryzykiem.

Bezpieczeństwo informacji - szkolenie podstawowe
24 czerwca 2014r.
Celem szkolenia jest uświadomienie zagrożeń związanych z bezpieczeństwem informacji, przedstawienie systemowego podejścia do bezpieczeństwa informacji w oparciu o normy przy uwzględnieniu ochrony danych osobowych, ochrony własności intelektualnej oraz Krajowych Ram Interoperacyjności.

Pomiar skuteczności zabezpieczeń w zarządzaniu bezpieczeństwem informacji zgodnie z ISO/IEC 27004:2009
zapytaj o termin
Na życzenie naszych Klientów rozbudowaliśmy szkolenie i przedłużyliśmy o jeszcze jeden dzień. Dzięki temu uczestnicy będą mieli możliwość zapoznać się z normą i przećwiczyć jej wykorzystanie przy konstruowaniu mierników i ćwiczeniu w ich praktycznym wykorzystaniu.

Zapraszamy ! :)

Kontakt:
Marlena Zaręba
tel: +48 22 427 35 33, w. 41
zareba.marlena@sqam.org
Magdalena S.

Magdalena S. Specjalista z branży
opieki medycznej

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek


Ogólnopolska Sekcja Farmacji Przemysłowej i Biotechnologii
Polskiego Towarzystwa Farmaceutycznego


zaprasza na cykl trzech szkoleń organizowanych w niewielkich grupach z wybitnymi ekspertami:

I. Zmiany w zakresie monitorowania bezpieczeństwa farmakoterapii. Przegląd literatury w kontekście opisów pojedynczych przypadków działań niepożądanych.

II. Telefoniczna obsługa pacjenta w zakresie odbierania i udzielania informacji dotyczących bezpieczeństwa farmakoterapii.

III. Inspekcja monitorowania bezpieczeństwa farmakoterapii.


Na szkolenie szczególnie zapraszamy:

- Dyrektorów i Kierowników Działów Monitorowania Działań Niepożądanych
- Specjalistów ds. Monitorowania Działań Niepożądanych
- Kierowników i Specjalistów z Działów Medycznych

Szczegóły na stronie http://farmacjaprzemyslowa.pl oraz https://www.facebook.com/events/221661934695828/
Renata Petryka

Renata Petryka Prezes Zarządu Tax
Consilium Sp. z o.o.

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Witam,
serdecznie zapraszam na:
Kurs rachunkowości od podstaw z obsługą komputerowych programów finansowo-księgowych: Płatnik, Symfonia, Optima - poziom I

Obrazek

Certyfikat Księgowego (kod 331301, wg klasyfikacji MPiPS)

Nie zwlekajcie do ostatniej chwili, zapiszcie się już dziś! Gwarantujemy 10 % zniżki dla studentów!

Korzyści dla uczestników
- zdobycie wiedzy potrzebnej do samodzielnego prowadzenia księgowości
- nabycie praktycznych umiejętności prowadzenia ewidencji księgowej, ewidencji rozrachunków (z pracownikami, klientami, ZUSem, urzędem skarbowym i innymi), ksiąg rachunkowych, sporządzania sprawozdań finansowych przedsiębiorstwa, tworzenia bilansów i rachunków wyników (zysków i strat) oraz list płac
- nabycie wiedzy z zakresu prawa podatkowego
- nabycie praktycznych umiejętności obsługi programów księgowych: Płatnika, Symfonii i Optimy
- możliwość pracy w działach finansowo-księgowych firm i instytucji, zdobycie wiedzy niezbędnej do prawidłowego prowadzenia własnej firmy
Autorskie materiały szkoleniowe - Kompendium wiedzy nowy wymiar nauki
- przepisy i interpretacje, czyli prawo na bieżąco
- schematy postępowania - jak wprowadzić w życie regulacje prawne
- zadania, jak wybrać właściwy sposób postępowania
- praktyczne porady

Więcej informacji:
http://www.taxconsilium.com/szkolenia/266-Kurs_rachunk...

Serdecznie zapraszam
Renata Petryka
tel. 12 623 73 43
tel. kom. 692 783 290
e-mail: renata.petryka@taxconsilium.com
Katarzyna Kossowska

Katarzyna Kossowska własny ogródek

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

FESTIWAL COACHINGOWY "Przygoda z coachingiem"

Jeśli chcesz przeżyć niepowtarzalną przygodę rozwojową, podczas której doświadczysz na własnej skórze, jak ciekawych i inspirujących narzędzi do zmiany dostarcza coaching - zapraszamy Cię na Festiwal "Przygoda z coachingiem". Podczas 4 warsztatów będziesz miał okazję sprawdzić, co masz w sobie z bohatera, nauczysz się komunikować sercem, dowiesz się, jak wykorzystywać słowiańskie rytuały do rozwoju oraz sięgniesz głęboko do swoich wewnętrznych zasobów.

Więcej informacji: http://bit.ly/1lErmcv

PROGRAM FESTIWALU:

13. maja: PODRÓŻ BOHATERA.
Coachingowa odyseja w głąb niewidzialnego.
Warsztaty prowadzi: Patryk Lange – coach, manager, żeglarz i podróżnik.

16. maja: O INTELIGENCJI SERCA W RELACJACH
Jak docierać do (po)rozumienia w kontakcie z człowiekiem.
Warsztaty prowadzi: Marta Kijanko – coach, trener

20. maja: ODKRYWANIE DROGI DO ZASOBÓW WEWNĘTRZNYCH
Warsztaty prowadzi: Marta Stefaniak – coach, malarka

23. maja: RYTUAŁY SŁOWIAŃSKIE
Coachingowe poszukiwanie tożsamości.
Warsztaty prowadzi: Sylwia Dąbrowska-Paulewicz – coach, trener mentalny, coach sportu, pedagog

WYDARZENIA TOWARZYSZĄCE:

SZUKANIE SENSU - Coachingowe warsztaty pracy z wartościami i poczuciem własnej wartości - 17. maja
http://on.fb.me/1lDPEPF

SZUKANIE ŚWIATŁA - Warsztaty fotocoachingu - 24. maja
http://on.fb.me/QEeO6S

TERMIN: 13-24.maja 2014
MIEJSCE: Kraków, ul. Powroźnicza 6
KOSZT: 50 zł za spotkanie, 160 zł za karnet na 4 spotkania.

UWAGA!! SPECJALNA OKAZJA!!
Osoba posiadająca karnet otrzymuje gratis 30 zł zniżki na wydarzenia towarzyszące - Szukanie światła http://on.fb.me/QEeO6S lub Szukanie sensu http://on.fb.me/1lDPEPF

Zapisy przez formularz: http://bit.ly/1lErmcv

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

kontakt@ipri.com.pl
508 512 869

Bardzo zapraszamy!
Michał K.

Michał K. konsultacje z social
media, szkolenia z
marketingu online

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Wciąż zbieramy chętnych na kurs wychowawców kolonijnych!

Już za 120PLN w ciągu zaledwie dwóch dni możesz zdobyć uprawnienia, które pozwolą ci zarobić w okresie wakacyjnym, a do tego przeżyć niesamowitą przygodę w różnych zakątkach Polski i Świata

http://bit.ly/1m6i4Tm


Obrazek
Tomasz Gardian

Tomasz Gardian IT - HR - Sprzedaż

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Już niecały tydzień został, żeby zgłosić swój udział w II Śląskim Forum HR!

II Śląskie Forum HR odbędzie się w Katowicach (GPP Business Park) 20 maja 2014

Najbliższe Śląskie Forum HR daje możliwość:
- Poznania praktycznych rozwiązań dopasowanych do Twojej firmy - dzięki formule Open Space Technology
- Sprawdzenia na żywo możliwości nowej metody prowadzenia szkoleń i spotkań jaką jest właśnie Open Space Technology
- Wiedzę na temat tego jak przygotować i wdrożyć system IT w obszarze HR - na przykładzie oprogramowania Microsoft Dynamics AX People (szkolenia, rekrutacja, kadry i płace i wiele innych)
- Wzięcia udziału w warsztacie rozwojowym z testem Diversity Icebreaker - łatwym i szybkim w wykorzystaniu narzędziem wykorzystywanym do budowania zespołów roboczych, poprawy zarządzania, podniesienia własnej efektywności w pracy (od niedawna w Polsce)
- Poznania ciekawych ludzi i wymiany doświadczeń

Więcej informacji na stronie Forum http://forumhr.com.pl
Lub telefoicznie: 696 008 244

Zgłoszenia można wysyłać na adres: forumhr@forumhr.com.pl

Koszt 160 zł + 70 zł warsztat opcjonalny z testem Diversity Icebreaker


Obrazek
Ten post został edytowany przez Autora dnia 09.05.14 o godzinie 13:09

Następna dyskusja:

Szkolenia i konferencje HR ...




Wyślij zaproszenie do