Adam Hanczyn

Adam Hanczyn Właściciel AHA
Szkolenia Coaching

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek


Pierwsze spotkanie pierwszej edycji GRUP COACHINGOWYCH - LUBLIN

Zapraszamy Cię na niepowtarzalny proces coachingu grupowego

Dołącz do pierwszej edycji Grup Coachingowych w Lublinie i poczuj jak rozwijasz się na wiosnę

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jak rozumiemy coaching grupowy?

■ to kreatywny proces zmierzający do maksymalizacji osobistego i zawodowego potencjał

■ to regularne spotkania pełne zaskakujących ćwiczeń, zadań, technik pobudzających do refleksji i podejmowania wynikających z nich działań

■ to trwające 3 godziny sesje, na których każdy uczestnik sam wybiera do jakiego celu chce dążyć, a prowadzący zajęcia coachowie oraz cała grupa stają się wspierającym towarzyszem na drodze do realizacji zamierzeń

■ to bezpieczna i fascynująca osobista podróż z coachami działającymi zgodnie ze standardami międzynarodowych organizacji - ICF i EMCC, przestrzegającymi standardów etycznych, dbającymi o jakość swojej pracy

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Korzyści dla Ciebie:

■ wyznaczysz sobie ambitne cele i poszukać sposobów ich realizacji

■ przyjrzysz się sobie, swojemu otoczeniu, poszukasz szans i zagrożeń

■ zmierzysz się z przekonaniami, odkryjesz nowe zasoby

■ zwiększysz swoją samoświadomość i decyzyjność

■ skorzystasz z potencjału jaki daje praca w grupie

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Szczegółowy opis procesu:

■ Grupy coachingowe - to proces obejmujący 6 spotkań trwających 3 godziny każde, pierwsze spotkanie jest wprowadzające i ma na celu pokazanie Ci czym jest ten proces, żebyś miał szansę świadomie zdecydować się na udział w całym cyklu

■ udział w kolejnych spotkaniach oferowany jest jako pakiet 5 spotkań coachingowych w odstępie 1-2 tygodniowym

■ istnieje możliwość uzupełnienia usługi coachingu grupowego o coaching indywidualny

■ osoby, które dokonają zakupu całego procesu otrzymują 20% zniżkę na pozostałe usługi AHA Szkolenia Coaching w tym szkolenia organizowane w ramach projektu "Rozwijaj"

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
PROWADZĄCY

Joanna Grela

■ coach akredytowany przez prestiżową międzynarodową organizację International Coach Federation na poziomie ACC

■ certyfikowany coach Szkoły Coachów Biznesu Grupy SET z ponad 350 godzinnym doświadczeniem

■ współtwórca Szkoły Coachingu Zespołowego i Grupowego NOVO

■ posiada licencje uprawniające do korzystania z gier coachingowych Norman Benett Group

■ współautor publikacji dotyczących zastosowania coachingu w szkoleniach osób 50+ i w resocjalizacji

■ trener pasjonat na salach szkoleniowych od 2006 roku

■ ukończyła studia podyplomowe Akademię Profesjonalnego Trenera Biznesu w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie

■ specjalista HR z doświadczeniem w branży handlowej (2007-2011), finansowej (od 2011) i doradczo-szkoleniowej (od 2007)

■ posiada certyfikat umożliwiający korzystanie z narzędzia DiSC Everything Manager

■ z wykształcenia jest psychologiem, ukończyła także kurs Racjonalnej Terapii Zachowań

■ autorka bloga: http://zmienperspektywe.pl

■ uwielbia pracować z ludźmi i dla ludzi

■ czytanie książek, pisanie, czytanie i pisanie - to jej prywatne perpetuum mobile

Adam Hanczyn

■ certyfikowany trener i coach

■ ponad 5 lat doświadczenia trenerskiego

■ ponad 1000 godzin na sali szkoleniowej

■ ponad 300 godzin coachingu indywidualnego, zespołowego i grupowego

■ założyciel i właściciel platformy szkoleniowej AHA Szkolenia Coaching

■ trener freelancer i przedsiębiorca prowadzący własna firmę szkoleniową

■ stworzył i przeprowadził kilkadziesiąt autorskich programów szkoleniowych

■ tworzy autorskie narzędzia do coachingu indywidualnego, zespołowego i grupowego

■ auto blogów o coachingu http://coachinglublin.blogspot.com/ i rozwoju osobistym http://rozwijaj.wordpress.com/

■ rozwija lokalną strukturę Europejskiego Stowarzyszenia Coachingu i Mentoringu

■ członek Lubelskiego Stowarzyszenia Ochrony Zdrowia Psychicznego

■ pasjonat żeglarstwa, posiada patent żeglarza jachtowego

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jeśli masz pytania napisz lub zadzwoń:

Adam: szkolenia@aha-cs.pl tel. 663 289 200

Joanna: poczta@joannagrela.pl tel. 505 527 620

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Strona wydarzenia w GoldenLine: http://www.goldenline.pl/spotkanie/pierwsze-spotkanie-...

Strona wydarzenia na Facebooku: https://www.facebook.com/events/736726796372324/

Zapisy: http://55572-4.evenea.pl/


Obrazek
Dina Zawadzka

Dina Zawadzka OPEN Grupa Dobrych
Trenerów

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

POZYSKIWANIE SPONSORA - warsztaty 26-28 maj
Masz pomysł na biznes, ale brakuje Ci środków? Chcesz zorganizować event, zawody, konferencję, ale nie wiesz jak ugryźć temat finansowo? Chciałbyś, żeby ktoś wspierał Twoje przedsięwzięcie, ale nie wiesz z kim i jak o tym rozmawiać?
Kolejny termin Warsztatów z cyklu POZYSKIWANIE SPONSORA już w maju. Zapraszamy!

NOWOŚĆ W NASZEJ OFERCIE! Cieszące się dużym wzięciem warsztaty - teraz jako SZKOLENIE OTWARTE.

Warsztaty dotyczące pozyskiwania sponsorów i prowadzenia kampanii zdobywania funduszy były przez nas do tej pory prowadzone jedynie jako szkolenia zamknięte, dedykowane ośrodkom sportowym, organizacjom, fundacjom, stowarzyszeniom i konkretnym projektom.

Cieszą się dużym wzięciem, a ich skuteczność przerosła nasze oczekiwania.

Teraz przygotowaliśmy te warsztaty jako szkolenie otwarte:

Jeśli myślisz o ciekawych projektach, a brak Ci funduszy na realizację...

Jeśli chcesz oprzeć swoje działania lub ich część na sponsoringu...

Jeśli masz odwagę, charyzmę, wiarę w cel - a potrzebujesz pieniędzy...

... ZAPRASZAMY NA WARSZTATY

Dowiesz co to jest SPONSORING (niby takie proste, a jednak…)

Poznasz złote zasady zdobywania funduszy

Przymierzysz się do PROCESU zdobywania funduszy – otrzymasz gotowe narzędzia i zaprojektujesz ten proces

Nauczysz się myśleć projektowo, biznesowo, praktycznie i efektywnie

Nauczysz się obliczać i projektować zwrot z inwestycji (ROI)

Przygotujesz pisemną ofertę dla swoich potencjalnych sponsorów

Poznasz i przećwiczysz zasady prezentacji oferty sponsorowi

Poznasz i przećwiczysz komunikację multisensoryczną i perswazyjną

Przygotujesz własną kampanię pozyskiwania sponsora (trzeci dzień warsztatu)

Program tu: http://www.open.edu.pl/oferta/szkolenia-otwarte/kalend...

Miejsce: Warszawa

CZAS TRWANIA: 3 dni, 24 godziny zegarowe zajęć, dzień trzeci - przygotowanie włąsnej kampanii pozyskiwania funduszy od sponsorów

promocja majowa:
1200 zł/osoba (cena standardowa 1870 zł)

płatność do dnia 10.05.2014

Cena obejmuje: uczestnictwo w szkoleniu; materiały szkoleniowe; certyfikat; 3-miesięczną opiekę poszkoleniową on-line trenera prowadzącego; dwa obiady; napoje; owoce; słodycze

Cena nie obejmuje: dojazdu; noclegów; śniadań; kolacji; kosztów parkingu.

PROWADZENIE: trenerzy OPEN

KONTAKT W SPRAWIE ZGŁOSZENIA:

dina@open.edu.pl

info@open.edu.pl
Iwona P.

Iwona P. Dyrektor Dep.
Szkoleń, Trener

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zachodniopomorska Grupa Doradcza Sp. z o. o. zaprasza do udziału w BEZPŁATNYM projekcie pn. „Ekologia w biznesie, czyli przedsiębiorstwo przyszłości" współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (2.1.1 PO KL)

Projekt skierowany jest do firm z sektora mikro, małych i średnich przedsiębiorstw z terenu całego kraju.

Udział w projekcie obejmuje 3 etapy:
1. Doradztwo I – profesjonalny doradca dokona analizy działalności firmy w aspekcie spełniania warunków dotyczących ochrony środowiska oraz ewentualnych kosztów ponoszonych w związku z nieefektywnym gospodarowaniem zasobami. Na tym etapie zostaną także określenie luki kompetencyjne kadry oraz ścieżka niezbędnych szkoleń proekologicznych.
2. Szkolenia proekologiczne – udział pracowników w zaprojektowanej indywidualnie ścieżce szkoleń (wybór z listy 20 tematów) m.in. zielone zamówienia, eko-innowacje, źródła finansowania inwestycji, zarządzanie środowiskowe, technologie prośrodowiskowe, eco-driving.
3. Doradztwo II - opracowanie programu wdrożenia działań proekologicznych oraz wskazanie możliwych źródeł ich finansowania.

Kontakt:
Biuro Projektu al. Powstańców Wielkopolskich 33, 70-111 Szczecin
Tel.: 91 85 22 612, fax: 91 48 46 055
e-mail: ekologia@zgd.com.pl

WIĘCEJ NA: http://www.ekologiawbiznesie.zgd.com.pl
Dariusz Maroń

Dariusz Maroń właściciel, SERVCOMP

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zapraszam na bezpłatną konferencję w całości poświęconej tematyce bezpieczeństwa IT.
Najbliższe IT Security SHOW odbędzie się w Poznaniu, w piątek 4 kwietnia 2014r w Hotelu Mercure.

Wybrane zagadnienia poruszane na konferencji:
- co zmienia program ESET Technology Alliance?
- w czym Barracuda pokonała Cisco?
- jak backupować wszystkie dane jednym rozwiązaniem?
- jak odciążyć serwer pocztowy?
- jak skutecznie chronić serwery WWW?
- Jak skutecznie chronić swoją sieć nie wydając fortuny

Zachęcam wszystkich zainteresowanych do udziału w konferencji. Wstęp na konferencję jest bezpłatny, ale wymagana jest wcześniejsza rezerwacja.
Mamy jeszcze kilka wolnych miejsc. Zainteresowanych proszę o kontakt mailowy servcomp@servcomp.net.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Jeśli odczuwasz w życiu zniecierpliwienie. Próbujesz krócej lub dłużej zmienić w swoim życiu jedną z tych rzeczy:

Zarabiać więcej
Mieć więcej czasu
Dać swojej rodzinie to na co zasługuje i nie odmawiać jej po raz kolejny tego o co cię prosi
Przestać martwić się o to, że jest 20 a na koncie zostało Ci 100 złotych
Pragniesz pojechać tam gdzie chcesz, a nie tam gdzie pozwala Ci Twój portfel
Usłyszeć od bliskich, że są z Ciebie dumni

A może

Chcesz w końcu podnieść tę cholerną słuchawkę i sprzedać bez strachu
Budować biznes z podniesioną głową i co dzień przyglądać się temu jak kroczysz do celu
Pragniesz poznać techniki marketingu internetowego, które skrócą twój czas poszukiwań i pomogą Tobie przyśpieszyć w wybranej przez Ciebie branży
Dowiedzieć się w co inwestują obecnie ludzie sukcesu i jak stosować zasady Inteligencji Finansowej każdego dnia tak, by twoje finanse cały czas pomnażały się
Poznać najnowsze trendy
Nauczyć się jak zdobyć nowych klientów
Wymienić się doświadczeniami i nawiązać relacje z innymi uczestnikami oraz trenerami biznesu

Podczas dwóch dni szkolenia Dominator Marketing spędzisz niezapomniany czas z niesamowitymi trenerami biznesu.

Dominator Marketing Live

http://dominatormarketinglive.pl?partner=d09bf41544a33...Ten post został edytowany przez Autora dnia 29.03.14 o godzinie 11:33
Renata Petryka

Renata Petryka Prezes Zarządu Tax
Consilium Sp. z o.o.

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek
Renata Petryka

Renata Petryka Prezes Zarządu Tax
Consilium Sp. z o.o.

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

IMG]
Obrazek
[/IMG]
Magdalena S.

Magdalena S. Specjalista z branży
opieki medycznej

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek


Ogólnopolska Sekcja Farmacji Przemysłowej i Biotechnologii
Polskiego Towarzystwa Farmaceutycznego
serdecznie zaprasza na szkolenie:

UAKTUALNIENIE ZAGADNIEŃ ZWIĄZANYCH Z REJESTRACJĄ LEKÓW

które odbędzie się 11 kwietnia 2014 w Warszawie, przy ul. Długiej 16.
Szkolenie poprowadzi: Anna Kalita

Szczegóły na stronie: http://farmacjaprzemyslowa.pl
https://www.facebook.com/events/1463563093860521/?ref=22
Agnieszka Hromiak

Agnieszka Hromiak Marketing & Sales
Manager, HeatQ
Technology

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

SZKOLENIE OTWARTE W RAMACH AKADEMII LEAN MANAGERA:

Temat: Narzędzia podnoszenia efektywności parku maszynowego

Data: 24-26.04.2014 (3 dni)

Miejsce: Gdańska Fundacja Przedsiębiorczości – Gdańsk, ul. Lęborska 3b

Cena: 660 zł/dzień

CEL SZKOLENIA: warsztat poświęcony metodologii mającej na celu poprawę efektywności parku maszynowego przy jednoczesnym optymalizowaniu nakładów remontowych. Skoncentrowana na zaangażowaniu pracowników działów produkcji służb utrzymania ruchu (SUR). W połączeniu ze śledzeniem wskaźnika OEE – w skrócie bieżącemu zbieraniu danych o przestojach i ich właściwej analizie wprowadza działania prewencyjne. Dzięki rozbudowanemu modułowi analizy awarii, TPM eliminuje przyczyny awarii u źródła powstania, zapobiegając ponownemu ich wystąpieniu

Adresaci: managerowie i liderzy lean, kierownicy i szefowie produkcji, utrzymania ruchu, pełnomocnicy ds. zarządzania jakością, koordynatorzy ciągłego doskonalenia, project managerowie, specjaliści ds. zarządzania procesem, inżynierowie produkcji

Więcej na naszej http://www.lean.info.pl

serdecznie zapraszam do kontaktu:
Agnieszka Hromiak-Kowalewska

e-mail:ahromiak@lean.info.pl
mobile: +48 508 714 377
Renata Petryka

Renata Petryka Prezes Zarządu Tax
Consilium Sp. z o.o.

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Już w najbliższą sobotę w Krakowie rusza kurs rachunkowości od podstaw! Są jeszcze wolne miejsca, serdecznie zapraszamy!

Obrazek

Serdecznie zapraszam
Renata Petryka
tel. 12 623 73 43
tel. kom. 692 783 290
http://taxconsilium.com
e-mail: renata.petryka@taxconsilium.com
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu zaprasza do udziału w kursach zawodowych:
Szkolimy z zakresu:
- obsługi wózków podnośnikowych
- obsługi urządzeń transportu bliskiego w tym: suwnic, wciągarek i wciągników, żurawi, dźwigów
- uprawnień energetycznych
Szkolenia realizujemy w dogodnym dla klienta terminie.
Zdawalność egzaminów UDT wynosi blisko 100 %.

W celu ustalenia szczegółów kursu prosimy o kontakt z naszym biurem
Tel. 61 853 80 37
e-mail: biuro@odksimp.pl
Kamil Pietrasik

Kamil Pietrasik Zarządzanie działem
marketingu /
Marketing
internetowy / ...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zachęcam do uczestnictwa w bezpłatnych szkoleniach on-line.

Temat: "VOIP i CRM - usprawnij działanie Twojej firmy"

Terminy: 09 i 10 kwietnia 2014 r., godz. 11:00.

Czas trwania: 60 minut (w tym 10 minut czat z prelegentami).

Grupa docelowa: właściciele firm z sektora MŚP, kadra managerska, pracownicy działów: rozwoju, zarządzania, administracji, technicznych, IT i marketingu.

Poruszane zagadnienia:

Webinar 09 kwietnia
m.in.
- VoIP jako innowacyjna i efektywna opcja telekomunikacyjna dla firm
- Darmowy HaloNet i omijanie roamingu
- Ekologiczny fax, czyli fax przez internet
- Jak założyć i realizować telekonferencje?
- jak stworzyć firmowe call/contact center?

Webinar 10 kwietnia
m.in.
- 365/7/24 - stały dostęp do informacji firmowych
- Procesowanie pracy, czyli plan, realizacja i nadzór efektów. Jak sprawnie realizować projekty i nie tylko.
- Wirtualna centrala telefoniczna HaloNet - usługa zamiast sprzętu

Prelegenci : Michał Żynda (YourVision - IT Solutions sp. z o.o. - dostawca oprogramowania CRM Vision) Rafał Katamay i Mateusz Brzeziński (Tartel Sp. z o.o. - operator telefonii internetowej HaloNet).

Rejestracja:
pierwszy webinar - do 07 kwietnia br., do godz. 11:00 lub do wyczerpania się wolnych miejsc
drugi webinar - do 09 kwietnia br., do godz. 13:00 lub do wyczerpania się wolnych miejsc

Szczegółowe informacje i formularz rejestracyjny są dostępne się na stronie:
www.halonet.pl/webinaria-voip-crm-042014/
Dariusz Maroń

Dariusz Maroń Przedsiębiorca

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

ZAPRASZAM NA BEZPŁATNĄ eKONFERENCJĘ
Barracuda - skuteczne rozwiązania web oraz mail security

11 kwietnia 2014 r. (piątek, godz: 09:00)


Obrazek

Podczas prezentacji przedstawimy możliwości Barracuda Web Filter i Spam&Virus Firewall.
• Blisko 90% całego ruchu sieciowego to obecnie ruch webowy. Czas, abyś kontrolował do czego wykorzystują internet użytkownicy. Zarządzaj ruchem, blokuj strony, ustalaj harmonogramy dostępu, twórz limity pobieranych danych, analizuj raporty. To wszystko otrzymasz w jednym, najbardziej intuicyjnym rozwiązaniu Barracuda Web Filter.

• Gdy 95% ruchu pocztowego generuje spam i niechciane wiadomości, potrzebujesz naprawdę skutecznej zapory. Czas odciążyć serwer pocztowy. Poznaj sekrety najpopularniejszego rozwiązania do ochrony poczty Barracuda Spam & Virus Firewall.

Udział w naszej ekonferencji jest bezpłatny, wystarczy zarejestrować się na stronie:

http://www.barracuda.com.pl/Wydarzenia/eKonferencje-on...

Prezentację prowadzi certyfikowany przez Barracuda inżynier systemowy. Czas trwania ok 45 minut.
Do udziału w prezentacji potrzebny jest komputer z dostępem do Internetu, głośniki lub słuchawki.
W przypadku pytań proszę o kontakt.
Bartek Chojnowski

Bartek Chojnowski Student, Uniwersytet
w Białymstoku

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Tax Care rekrutuje studentów do programu stażowego!
Trwa rekrutacja do programu stażowego „Talent Certyfikowany” organizowanego przez firmę Tax Care. Jest to niepowtarzalna szansa na zdobycie szerokiej wiedzy z zakresu księgowości, a dla najlepszych - etatu w Tax Care. Program ma nowoczesną e-learningową formułę i skierowany jest do studentów IV-V roku kierunków ekonomicznych. Zgłoszenia można przesyłać do 15 kwietnia br.

Wiedza, którą można zdobyć

Poszczególne moduły programu szkoleniowego będą realizowane m.in. za pośrednictwem
e-learningowej platformy WebEx. Koncentrować się będą na następujących zakresach tematycznych: prowadzenie działalności gospodarczej, podatki, ZUS, założenie i zakończenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów, ewidencja kosztów i majątku firmy, sprawy pracownicze, rozliczenie podatku VAT.

Certyfikat ukończenia

Dodatkowo, na uczestników czekają praktyczne zadania, testy sprawdzające wiedzę oraz wdrożenie przez Menadżera Zespołu Księgowego. W finale, każdy kto ukończy szkolenie, otrzyma Certyfikat potwierdzający zdobytą wiedzę i umiejętności w obszarze KPiR (Książka Przychodów i Rozchodów), a najlepsi dostaną realną szansę zatrudnienia w Tax Care.

Jak aplikować?

Program stażowy rozpoczyna się w kwietniu, a kończy pod koniec lipca br. Aby wziąć udział w rekrutacji do programu wystarczy przesłać CV wraz z listem motywacyjnym na e-mail: rekrutacja@taxcare.pl lub za pośrednictwem portalu pracuj.pl, na którym znajdują się odpowiednie ogłoszenia rekrutacyjne.

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Chcesz zwiększyć prawdopodobieństwo znalezienia ciekawej pracy? Potrzebujesz zmienić zawód lub po prostu poszerzyć kwalifikacje? Potrzebujesz się spotkać z doradcą zawodowym?
Zapraszamy na bezpłatne kursy, które razem tworzą ścieżkę zawodową Researchera!

W odpowiedzi na zmieniające się trendy na rynku pracy i prognozy związane z zapotrzebowaniem na specjalistów określonych dziedzin projekt “Łamigłówki dla Nomada” zaprasza was na bezpłatny udział w testowaniu ścieżki zawodowej Researchera.

Na ścieżkę Researcher składają się następujące kursy:

- Przeszukiwanie zasobów Internetu (Protokoły i usługi Internetu, użyteczne narzędzia. Wyszukiwanie informacji tekstowych i multimedialnych. )
- Zaufanie i bezpieczeństwo w sieci, ochrona informacji
- Autoprezentacja w sieci
- Prawa autorskie i licencje w internecie
- Sporządzanie raportów
- Podstawy zarządzania wiedzą
- Co mówią liczby? Krytyczne spojrzenie na dostępne dane (opis danych, zależności, wizualizacja, ocena wiarygodności)
- Pisanie skutecznych ofert handlowych - komunikacja z klientem i promocja z wykorzystaniem narzędzi internetowych
- Bazy danych – podstawy projektowania
- Bazy danych – poziom zaawansowany (SQL)

Od 27.03.2014 - 14.04.2014 można wziąć udział w rekrutacji. Zapraszamy osoby, które ukończyły kierunki studiów:
administracja, ekonomia, filologia obca, filologia polska, filozofia, kulturoznawstwo, pedagogika, politologia, psychologia, socjologia oraz nie przekroczyły 34 roku życia. Testowanie ścieżek przewidziane jest w terminie: początek maja - koniec lipca 2014. Kursy trwają łącznie ok. 61 godzin.

Zapraszamy!

Formularz rekrutacyjny dostępny jest pod linkiem: http://goo.gl/YHZCTq
Regulamin rekrutacji znajduje się na stronie projektu: http://nomad.pjwstk.edu.pl/
Po więcej informacji zapraszamy na facebooka projektu: http://facebook.com/LamiglowkiDlaNomada

Kursy pobierzesz na smartfona, tablet lub komputer stacjonarny. Dodatkowo kursanci wezmą udział w dwóch darmowych konsultacjach z doradcą zawodowym na terenie PJWSTK na ul. Koszykowej w Warszawie i otrzymają pomoc w przygotowaniu CV. Nabyte umiejętności wykorzystasz w aktualnej pracy zawodowej lub zwiększysz swoje szanse na zostanie własnym szefem.

Obrazek

Researcher (menedżer informacji, broker i selektor informacji) – profesjonalnie wyszukuje informacje w internecie. Stosuje specjalistyczne oprogramowania, korzysta z zaawansowanych procedur wyszukiwania.
Magdalena S.

Magdalena S. Specjalista z branży
opieki medycznej

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek


Ogólnopolska Sekcja Farmacji Przemysłowej i Biotechnologii
Polskiego Towarzystwa Farmaceutycznego


zaprasza na cykl trzech szkoleń organizowanych w niewielkich grupach z wybitnymi ekspertami:

I. Zmiany w zakresie monitorowania bezpieczeństwa farmakoterapii. Przegląd literatury w kontekście opisów pojedynczych przypadków działań niepożądanych.

II. Telefoniczna obsługa pacjenta w zakresie odbierania i udzielania informacji dotyczących bezpieczeństwa farmakoterapii.

III. Inspekcja monitorowania bezpieczeństwa farmakoterapii.


Na szkolenie szczególnie zapraszamy:

- Dyrektorów i Kierowników Działów Monitorowania Działań Niepożądanych
- Specjalistów ds. Monitorowania Działań Niepożądanych
- Kierowników i Specjalistów z Działów Medycznych

Szczegóły na stronie http://farmacjaprzemyslowa.pl oraz https://www.facebook.com/events/221661934695828/
Joanna Maria Świeczko

Joanna Maria Świeczko PRowiec i
psychoterapeuta

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Masterclass „Forum Managerów Jakości Branży FMCG” (Warszawa; 20-21 i 22 maja 2014 r.).

Będzie to niecodzienna platforma wymiany doświadczeń (eksperci-praktycy dla praktyków) wraz z ciekawymi studiami przypadków, dedykowana kadrze zarządzającej działami jakości branży FMCG.

Wśród prelegentów znaleźli się przedstawiciele firm takich jak: LOTTE Wedel, Farm Frites, TZMO, AVON, Frito Lay, Bakalland, Żabka, Suedzucker, Centrum Prawa Żywnościowego.

http://movida.com.pl

SZCZEGÓŁY I ZAPISY
Dorota Trąbińska, tel.22 378 47 45

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Z nami zostaniesz prawdziwym Product Ownerem! :)


Obrazek


Więcej o roli, zdaniach i problemach Product Ownera znajdziesz w wywiadzie z trenerem PSPO
Kliknij tutaj a zostaniesz przeniesiony na bloga

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Szanowni Państwo,

Zapraszam na konferencję podsumowującą projekt "Zarządzanie i inżynieria produkcji - nowa oferta edukacyjna Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu", która odbędzie się 14 kwietnia 2014 roku w Gmachu Głównym przy ul. C.K. Norwida 25 we Wrocławiu w godzinach 9.40-12.00.

Osoby zainteresowane uczestnictwem prosimy o przesłanie zgłoszenia do dnia 10 kwietnia 2014 roku na adres elektroniczny cku@up.wroc.pl. Liczba miejsc jest ograniczona - decyduje kolejność zgłoszeń.
W zgłoszeniu proszę podać imię i nazwisko wraz z dopiskiem jaką instytucję/firmę się reprezentuje.

Uczestnictwo w konferencji jest bezpłatne. Uczestnikom zapewniamy materiały konferencyjne oraz lunch.

Konferencja organizowana jest w ramach projekt "Zarządzanie i inżynieria produkcji - nowa oferta edukacyjna Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu" współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Więcej na stronie http://zip.up.wroc.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

WARSZTATY PRACY Z GRUPĄ
Szkolenie dla osób zainteresowanych pracą z ludźmi

Profesja, pasja i powołanie to elementy pełnego rozwoju zawodowego w każdej dziedzinie. Jakbyś się czuł, gdyby grupa, z którą pracujesz, zmieniała się podczas pracy warsztatowej, jaką proponujesz? Odkrywała i doświadczała ważne dla niej treści? Poczuła, że jest we właściwym miejscu, z właściwym trenerem? Z pewnością można powiedzieć, że praca z grupą jest sztuką, a zarazem niezwykłą przyjemnością. Kiedy połączysz te dwie rzeczy, stajesz się prawdziwym liderem pracującym z pasją. Niezbędna do tego jest jednak zarówno teoretyczna, jak i praktyczna wiedza.

Cel szkolenia:
Zdobycie wiedzy oraz sprawdzenie w praktyce umiejętności niezbędnych do skutecznej pracy z zespołami i grupami ludzi. Szkolenie koncentruje się na przekazaniu praktycznych umiejętności pracy z grupą, opartych
na wiedzy psychologicznej i socjologicznej.

Program: DZIEŃ 1
Moduł I - Profesjonalne przygotowanie szkoleń i wystąpień publicznych
• Specyfika szkolenia dorosłych
• Przygotowywanie szkoleń od strony technicznej i merytorycznej
• Przygotowywanie skutecznych prezentacji
• Struktura prowadzenia prezentacji
• Nawiązywanie kontaktu z odbiorcą prezentacji
Moduł II - Budowanie wizerunku, tajniki autoprezentacji
• Wzbudzanie i utrzymywanie zainteresowania grupy
• Techniki autoprezentacji
• Techniki panowania nad tremą
• Techniki postępowania w trudnych sytuacjach
Program: DZIEŃ 2
Moduł III - Techniki pracy z grupą
• Uczenie się przez dorosłych
• Proces grupowy i jego znaczenie w pracy trenera, role i normy grupowe
• Techniki integracyjne
• Techniki komunikacyjne
• Techniki koncentrujące
• Techniki energetyzujące
• Techniki dramowe
Moduł IV - Trening umiejętności pracy z grupą
• Praktyczne ćwiczenia pracy z grupą

Adresat: Osoby zainteresowane zdobyciem kompetencji pracy z grupą, zwłaszcza menadżerowie, pedagodzy, przyszli trenerzy, studenci.

Metody: ćwiczenia indywidualne i grupowe, odgrywanie ról, dyskusje moderowane, studium przypadku (case study), burza mózgów, demonstracje, prezentacja, miniwykłady, coaching.

Efekty po szkoleniu:
• będziesz potrafił(a) pracować z grupami ludzi, rozumiejąc dynamikę relacji interpersonalnych
• będziesz znał(a) narzędzia moderowania procesów grupowych
• będziesz potrafił(a) korzystnie zaprezentować się przed grupą
• będziesz czuł(a) się swobodnie pracując z grupą ludzi

Czas trwania szkolenia: 16 godzin dydaktycznych (2 dni), w godz. 9:00-16:15.

PROWADZĄCY:
Karolina Nikorowska, certyfikowany coach i trener, psycholog, doradca zawodowy. Od 6 lat prowadzi konsultacje indywidualne z zakresu kształtowania ścieżki zawodowej, rozwoju osobistego i zawodowego. Jest trenerką rozwoju osobistego i zawodowego. Ma doświadczenie w szkoleniu studentów, absolwentów, pracowników administracji publicznej, pracowników przedsiębiorstw, liderów zespołów.
TERMIN: 26-27. kwietnia
GODZINY: 9:30-18:00
MIEJSCE: Instytut Psychoedukacji i Rozwoju Integralnego, Kraków, ul. Powroźnicza 6/2
INWESTYCJA: 390 zł brutto

zobacz więcej: http://ipri.com.pl/grupa

Kontakt i zapisy:
508 512 869
kontakt@ipri.com.pl

Zapraszamy!

Następna dyskusja:

Szkolenia i konferencje HR ...




Wyślij zaproszenie do