Adam Kleczewski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

BEZPŁATNA KONFERENCJA "IT W SŁUŻBIE ZDROWIA GIGACON"
20 MARCA 2014, WROCŁAW, HOTEL ORBIS

Partonat honorowy sprawuje:Ogólnopolskie Stowarzyszenie Szpitali Prywatnych

Główny Sponsor:Intertrading Systems Technology

Partnerzy Głównego Sponsora:Citrix Polska, BRICK

TEMATY WYSTĄPIEŃ

-Uwarunkowania Interpelacyjne Związane z m-Zdrowiem - Kazimierz Frączkowski (Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia)

-Co musisz wiedzieć przed uruchomieniem elektronicznej dokumentacji medycznej - Mieczysław Bromberek (CompuGroup Medical Polska)

-Medyczny system w chmurze - czy jesteśmy na to gotowi? - Adam Pośpiech (Oracle Polska)

-Efektywne zarządzanie infrastrukturą IT w Służbie Zdrowia - oszczędności i wzrost poziomu bezpieczeństwa - Maciej Kubat (Axence)

-Zaawansowana komunikacja wideo w Służbie Zdrowia - Michał Karłowicz (Intertrading Systems Technology)

-Wirtualizacja podstawą firmowej mobilności i elastycznych form pracy - Paweł Piaszczyk (Citrix Polska)

-Poprawa efektywności pracy, automatyzacja, większa widoczność, kontrola zgodności bezpieczeństwa sieciowego w Służbie Zdrowia - Dawid Krolica (Extreme Networks)

-ELO ECM 2011 rozwiązanie dla białej i szarej strefy w placówkach medycznych Dokumentacja medyczna i administracyjno-organizacyjna w jednym miejscu zarządzanie – archiwizowanie – realizowanie obiegów - Elke Schoenemann (Elo Digital Office)

-Bezpieczeństwo EDM w kontekście podstawowych wymagań formalnych dla
funkcjonalności systemów informatycznych - Agnieszka Sieńko (Radca prawny)

Wśród uczestników zostaną rozlosowane atrakcyjne nagrody: bilety do Filharmonii Wrocławskiej, Wrocławskiego Teatru Pantomimy, Teatru Muzycznego CAPITOL, vouchery na jazdę gokartem, zaproszenia na kolację do restauracji Siesta Trattoria, vouchery do kręgielni Sky Bowling oraz Wrocławskiego Squash Club, a także salonu SPA Iceini.

Proszę o potwierdzenie swojej obecności za pośrednictwem formularza rejestracyjnego, dostępnego pod adresem: http://sdc.software.sdjournal.pl/it_w_sluzbie_zdrowia_...

Strona konferencji: http://sdcenter.pl/it_w_sluzbie_zdrowia_marzec_2014

Kontakt:
Karina Strojek
karina.strojek@software.com.pl
tel: 600 677 473
Beata Glowacka

Beata Glowacka Psycholog Biznesu
Lider Zmian

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Cześć
polecam super warsztaty z samorozwoju i motywacji:

RTZ (Racjonalna Terapia Zachowania)
25-27 kwiecień, Kraków.
To warsztat o podejmowaniu racjonalnych decyzji. Poznasz narzędzie, które pozwali Ci na pracę nad sobą i innymi.

http://www.akademiaip.pl/#!denerwuj-ci-ludzie/c1eak

Warsztat Insights Discover -
05.kwiecień 2014 Kraków
To warsztat o różnorodności potencjałów ludzkich.
Warsztat umożliwia poznanie indywidualnego profilu osobowości.

http://www.akademiaip.pl/#!zobacz-co-z-ciebie-za-typ/c4ra

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Social Media Academy to cykl otwartych szkoleń z zakresu social media, którego organizatorem jest Agencja Social Media London Style – Oficjalny Partner LinkedIn EMEA Talent Solutions. Do tej pory w Social Media Academy wzięły udział m.in. takie firmy jak: Citibank Handlowy, UBS, Aon Hewitt, CBRE, Glaxosmitkline, Antal International i wiele innych,

W ramach Social Media Academy odbywają się następujące szkolenia:

- Linkedin Workshop

- Employer Branding w Social Media

- Social Media w rekrutacji i human resources

- Social Media w marketingu i sprzedaży

Jeżeli jesteś zainteresowany udziałem w szkoleniu zgłoś swój udział na http://smacademy.pl
Daniel Kowalski

Daniel Kowalski Trener Konsultant i
Coach Biznesu -
ProgressPartner.pl -
...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek

W jaki sposób prowadzić skuteczną sprzedaż w XXI wieku? Jak najlepsi sprzedawcy osiągają ponadprzeciętne wyniki?
Zapraszamy na dwudniowe szkolenie dla wszystkich tych, którzy zajmują się na co dzień sprzedażą lub zarządzają strukturami handlowymi. Z nami poznasz i przećwiczysz tajniki skutecznej sprzedaży zarówno w kontakcie bezpośrednim jak i telefonicznym.

To specjalistyczne szkolenie jest teraz w wyjątkowej cenie.
Zamiast 1449zł, tylko 999zł brutto.
Oszczędzasz aż 450zł.

Przy zgłoszeniu więcej niż jednej osoby możliwość znacznej negocjacji ceny.

Nie zwlekaj, liczba miejsc jest ograniczona!

Korzyści dla uczestników:
• wyćwiczysz umiejętność błyskawicznego wywierania wpływu na decyzje innych ludzi
• zwiększysz wyniki sprzedaży dzięki nowopoznanym metodom i technikom
• poznasz najnowsze trendy i techniki które pozwalają wyróżnić się na konkurencyjnym rynku
• zyskasz możliwość wymiany doświadczeń ze specjalistami ds. sprzedaży z różnych branż
• zdobędziesz inspirację do dalszych skutecznych działań w kontaktach z klientami

Co otrzymujesz:
• 16 godzin szkolenia pod okiem doświadczonych trenerów – praktyków w obszarze sprzedaży i szkoleń
• materiały szkoleniowe i narzędzia do utrwalania zdobytych umiejętności
• bezpłatne konsultacje merytoryczne przez 3 miesiące od momentu ukończenia kursu
• dyplom ukończenia specjalistycznego szkolenia
• możliwość rozłożenia płatności na 2 raty 0%
• roczną gwarancję 10% upustu na dowolne usługi Progress Partner
• zadowolenie ze szkolenia lub możliwość bezpłatnego udziału w innym szkoleniu

Program warsztatu:
• Psychologiczne i kulturowe podstawy zachowań klientów w procesie nowoczesnej sprzedaży;
• Główne reguły wywierania wpływu społecznego;
• Inżyniera perswazji – sztuka przekonywania do podjęcia decyzji zakupowych;
• Sprzedaż doradcza metodą SPIN;
• Pytania jako narzędzie budowania relacji oraz metody na radzenie sobie z zastrzeżeniami klientów;
• Techniki finalizacji sprzedaży – od klasycznych po nowatorskie.

Lokalizacja: Warszawa
Termin: 10-11 maja 2014

Kontakt:
tel. +48 600 879 753
E-mail: daniel.kowalski@progresspartner.pl

Trener prowadzący:
Daniel Kowalski - Trener i Konsultant Biznesu specjalizujący się w szkoleniach oraz budowaniu procesów rozwojowo-doradczych z zakresu sprzedaży telefonicznej i bezpośredniej oraz standardów obsługi klienta. Ekspert branży Call Center oraz rozwoju umiejętności handlowych.
Posiada zarówno doświadczenie menadżerskie, jak i trenerskie zdobyte w uznanej firmie z branży finansowej o zasięgu światowym. Inicjuje i prowadzi projekty szkoleniowo-doradcze nakierowane na zwiększenie wyników sprzedaży i podniesienie jakości obsługi klienta. Posiada ok. 2000 godzin zrealizowanych szkoleń, warsztatów i treningów dla doradców klienta, telemarketerów oraz kadry menadżerskiej średniego szczebla.
Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Absolwent Akademii Trenerów i Konsultantów Biznesu Grupy SET, Szkoły Trenerów Biznesu MODERATOR oraz Kursu dla Konsultantów Biznesu HOUSE of SKILLS. Autor artykułów o tematyce szkoleniowej i biznesowej na łamach miesięcznika Personel i Zarządzanie.
Realizował projekty szkoleniowe i doradcze dla firm:
Millennium Bank S.A, SKOK Kopernik, Norquimia S.A., Marco Aldany sp. z o.o., Konferental, Spectrum Brands sp. z o.o., Firma2000 sp. z o.o., Biuro Informacji Kredytowej S.A., LeadR sp. z o.o., Grupa SET sp. z o.o., JAS-FBG S.A.

Zachęcamy do zapoznania się z opiniami naszych dotychczasowych uczestników oraz klientów biznesowych:
http://www.goldenline.pl/daniel-kowalski18
http://www.progresspartner.pl/referencje.htm
Katarzyna T.

Katarzyna T. Student, Akademia
Górniczo-Hutnicza
im. Stanisława
Staszi...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

1.Kraków
2. 7-8 kwietnia
3. Budynek A0 Akademii Górniczo-Hutniczej
4. https://www.facebook.com/events/1474750639405150/
5.http://www.oze-day.agh.edu.pl/
6. Bardzo dobra okazja do podszkolenia się na warsztatach z tematyki odnawialnych źródeł energii oraz do spotkania z firmami, które promują takie rozwiązania. Serdecznie zapraszamy !
Marlena Ziń

Marlena Ziń poszukująca pracy

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

FUTURO ZAPRASZA
Na szkolenie:
"Public Speaking - jak przemawiać do serc i umysłów."
Gdzie i kiedy:
23 marca - Białystok
29 marca - 3miasto, Katowice, Lublin, Łódź, Wrocław
30 marca - Kraków, Poznań, Warszawa

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o Nas i szkoleniu
wejdź na naszą stronę i zarejestruj się:
http://klubyfuturo.pl

Czekamy na Was :)

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Akademia Trenerów Biznesu Trainer's Essential Skills

Jeśli pracujesz lub planujesz pracować: w obszarze HR, Szkoleń, Rozwoju bądź jako trener wewnętrzny, produktowy czy Manager...
Jeśli zależy Ci na profesjonalnym przygotowaniu, pozwalającym na efektywną pracę z każdą grupą odbiorców...
Jeśli chcesz usystematyzować swoją wiedzę i umiejętności w zakresie prowadzenia szkoleń dla biznesu...

Zapraszamy Cię na Akademię Trenerów Biznesu Trainer's Essential Skills.

Akademia Trenerów Biznesu Trainer's Essential Skills to intensywna praca warsztatowa metodami interaktywnymi. Rozpoczyna się 4-dniowym treningiem interpersonalnym, a dni programu szkoleniowego realizowane są w formie weekendowych zjazdów, które umożliwiają zdobycie następujących kompetencji: od analizy i diagnozy potrzeb szkoleniowych, poprzez projektowanie scenariusza szkolenia i jego realizację do umiejętności ewaluacji efektów szkoleniowych. A wszystko to pod okiem doświadczonych profesjonalistów!

JAKO JEDYNA AKADEMIA TRENERSKA, TES ZOSTAŁA NAGRODZONA PRZEZ KRAJOWE RAMY KWALIFIKACJI ZA RZECZYWISTE I MIERZALNE EFEKTY KSZTAŁCENIA.

Miejsce:
Warszawa

Termin:
3 kwietnia 2014 - rozpoczęcie
28 czerwca 2014 - zakończenie

Cena regularna szkolenia 4 374 zł netto 23% VAT
Cena do 3 marca 2014 roku:3 975 zł netto 23%


Kontakt:

Marta Powroźnik
tel. 48 (22) 201 93 56

kom: 48 660 096 055
e-mail: marta.powroznik@gamma.edu.pl
http://akademia-trenerow.projektgamma.pl/
http://www.projektgamma.pl/Ten post został edytowany przez Autora dnia 18.03.14 o godzinie 15:22

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zapraszamy do udziału w projekcie MÓJ START UP – WARSZTATY WSPIERAJĄCE ROZWÓJ BIZNESU
Planujesz swój biznes, ale nie wiesz jak się do tego zabrać?
Masz wiele pytań i zbyt wiele wątpliwości?
A może marzysz o własnym interesie, bo masz dość pracy na etacie?
Właśnie znalazłeś rozwiązanie! Zapraszamy do udziału w warsztatach - MÓJ START UP
Absolutna nowość na polskim rynku. Trenerzy, z którymi współpracujemy to starannie wyselekcjonowani BIZNESMENI oraz PRAKTYCY, którzy odnieśli zawodowy sukces zarówno na polskiej, jak i międzynarodowej arenie biznesu.
PO ZAKOŃCZENIU WARSZTATÓW POSIĄDĄ PAŃSTWO PRAKTYCZNĄ WIEDZĘ W ZAKRESIE ZAKŁADANIA ORAZ EFEKTYWNEGO PROWADZENIA BIZNESU W DANEJ BRANŻY, UCZĄC SIĘ OD NAJLEPSZYCH!
ZYSKAJ CENNĄ WIEDZĘ OD KLUCZOWYCH GRACZY ORAZ EKSPERTÓW POLSKIEGO BIZNESU!

Każdy, kto kiedykolwiek miał do czynienia z branżą gastronomiczną, z pewnością zgodzi się, iż jest to jedna z najtrudniejszych gałęzi rynku. Nie ma jednak nic bardziej satysfakcjonującego niż prowadzenie Restauracji, z której wychodzą zadowoleni Klienci. Dzięki naszym warsztatom, dowiedzą się Państwo jak stworzyć i zarządzać miejscem, które będzie połączeniem doskonałej kuchni i rentownego biznesu. W trakcie warsztatów dowiesz się jak postępować, by podczas procesu otwierania nowej inwestycji popełnić, jak najmniej błędów, które mogę wpłynąć na rentowność obiektu oraz zasadność otwierania go w ogóle. Za do udziału w warsztatach
MÓJ STARTUP – Restauracja. Warsztaty odbędą się 12 kwietnia w Warszawie.

Do udziału w projekcie, zapraszamy osoby, które zamierzają otworzyć restaurację, bar, punkt gastronomiczny, a także obiekty hotelowe. Warsztaty dedykujemy również obecnym właścicielom omawianych inwestycji oraz menedżerom restauracji i obiektów hotelowych.
Kluczowe elementy, które zostaną omówione podczas warsztatów:
• Wyszukiwanie dogodnej lokalizacji - kryteria
• Współpraca z projektantem
• Przygotowanie technologii
• Praca nad listą kontrahentów i podwykonawców
• Przygotowanie schematu organizacyjnego
• Wybór programu gastronomicznego
• Przygotowanie ofert i menu
• Marketing oraz ogłoszenia prasowe
• Przygotowanie księgi jakości i standardów obsługi gości
• Przygotowanie regulaminu pracy i HACCP
• Opracowanie systemu motywacyjnego i lojalnościowego
• Rekrutacja, badania selekcyjne kandydatów
• Przygotowanie szkoleń dla pracowników, personelu restauracji i kuchni
• Ustawienia stołów – symulacja komputerowa
Trener:

JAROSŁAW WALCZYK - kucharz z wykształcenia i zamiłowania, należy do czołówki najlepszych i najbardziej rozpoznawalnych mistrzów kulinarnych w kraju. Swoją karierę zawodową rozpoczął na morzu, gdzie pełnił funkcję ExecutiveChef’a największego armatora linii promowych Stena Line. Po piętnastu latach zszedł na ląd i przyjął stanowisko Dyrektora Gastronomii Hotelu Nadmorskiego w Gdyni. Po czterech latach został Dyrektorem Gastronomii w Zamku Książ, a do grudnia 2008 roku był Dyrektorem Gastronomii Hotton Hotelu w Gdyni. Od 2010 roku dyrektorem Hotelu Lisewskiego Dworu. Od 2013 właścicielem restauracji. Od 2002 roku prowadzi firmę, która prowadzi konsultacje w zakresie modernizacji i konsultacji przy otwieraniu hoteli i restauracji. Należy do kapituły Fundacji Klubu Szefów Kuchni, która zrzesza najwybitniejszych kucharzy i w ramach jej działalności aktywnie uczestniczy we wszystkich najważniejszych wydarzeniach kulinarnych w kraju. Zasiada w jury oceniającym talenty kulinarne na festiwalach i konkursach w Polsce i poza jej granicami. W przeszłości wielokrotnie sam zdobywał wysokie noty, które wkrótce miały przyczynić się do osiągnięcia najwyższej klasy kunsztu kulinarnego.
Najlepsi praktycy biznesu w Polsce. Efektywny start w wymarzonej branży!

Więcej informacji o projekcie uzyskacie Państwo pod adresem:
http://restauracja.puremind.pl
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu

-Specjalizujemy się w organizowaniu szkoleń zamkniętych z Technik Sprzedaży i ze Skutecznego Telemarketingu
-Szkolenia organizujemy w dowolnym miejscu, dogodnym dla klienta
-Dokładny program szkolenia dostosowujemy do zapotrzebowania klienta
- Gwarantujemy nowoczesne metody prowadzenia zajęć- szkolenie prowadzone jest przez dwóch trenerów

Zapraszamy na naszą stronę: http://odksimp.pl

Telefon:61 853 80 37
Mail: biuro@odksimp.pl

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Profesjonalnie prowadzony sekretariat to jeden z kluczowych elementów prawidłowego funkcjonowania firmy. W czasach kryzysu nabiera to szczególnego znaczenia, gdyż utrata klienta spowodowana złą organizacją biura/sekretariatu może być szczególnie dotkliwa. Proponowane szkolenie rozwija szereg umiejętności u asystentem/sekretarek, które zagwarantuję profesjonalne zarządzanie biurem/sekretariatem.

GRUPA DOCELOWA:
• Pracownicy sekretariatu bądź recepcji
• Asystenci i asystentki

SZKOLENIE ROZWIJA NASTĘPUJĄCE UMIEJĘTNOŚCI / KOMPETENCJE:
• Budowanie profesjonalnego wizerunku firmy
• Efektywna organizacja pracy sekretariatu
• Profesjonalne przyjęcie gości/klientów/partnerów
• Radzenie sobie w trudnych sytuacjach obsługowych
• Stosowania zasad savoir-vivre

Miejsce:
Warszawa

Termin:
27-28 marca 2014

Cena szkolenia 1200zł netto 23% VAT

Kontakt:

Marta Powroźnik
tel. 48 (22) 201 93 56

kom: 48 660 096 055
e-mail: marta.powroznik@gamma.edu.pl
http://www.rozwojosobisty.projektgamma.pl/szkolenia/pr...
http://www.projektgamma.pl/

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

ASERTYWNA KOMUNIKACJA I ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW
Szkolenie pozwoli Ci wypracować własne asertywne sposoby zachowania się w trudnych sytuacjach. Poznasz również mechanizmy powstawania konfliktów oraz dowiesz się, jak je rozwiązywać by budować pozytywne relacje w życiu zawodowym i prywatnym.

GRUPA DOCELOWA:
• Kadra kierownicza
• Pracownicy obsługi Klienta
• Pracownicy sił sprzedaży
• Pracownicy mający kontakt z Klientem wewnętrznym bądź zewnętrznym

SZKOLENIE ROZWIJA NASTĘPUJĄCE UMIEJĘTNOŚCI/KOMPETENCJE:
• Autodiagnoza własnej asertywności
• Wytyczanie własnego terytorium psychologicznego
• Definiowanie praw własnych w relacji z innymi
• Umiejętność asertywnej odmowy oraz prośby
• Asertywne reagowanie na krytykę
• Umiejętność przekazywania i przyjmowania informacji zwrotnej
• Rozpoznawanie spirali konfliktu
• Rozpoznawanie własnych skłonności w sytuacjach konfliktowych
• Przesuniecie konfliktu z obszaru nierozwiązywalnego na obszar rozwiązywalny

Miejsce:
Warszawa

Termin:
1-2 kwietnia 2014

Cena szkolenia 1200zł netto 23% VAT

Kontakt:
Marta Powroźnik Project Manager
tel. 48 (22) 201 93 56
Kom: 48 660 096 055
fax: (22) 266 08 51
e-mail: marta.powroznik@projektgamma.pl
http://www.rozwojosobisty.projektgamma.pl/szkolenia/as...
http://www.projektgamma.pl/
Kinga Matylda

Kinga Matylda account manager,
Doradcy

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zapraszamy na wiosenne warsztaty Laboratorium Employer Brandingu!

Jak pracujemy w Laboratorium EB?

Założenie jest proste – dla nas employer branding to organiczny związek HR, badań i marketingu. Aby znaleźć odpowiednią dla marki pracodawcy recepturę niezbędne jest umiejętnego łączenia tych składników! Jak się tego łączenia nauczyć? Nasza receptura to intensywne warsztaty w małych grupach połączone z konsultacjami. To formuła, która pozwala na pracę nad konkretnymi case studies i uzyskanie bezpośredniego feedbacku dla swojej marki.

Tematy warsztatów:

Wiosna:
1. Marketing rekrutacyjny w branży IT - 3 kwietnia
2. Marketing rekrutacyjny w branży Finanse - 13 maja
3. Marketing rekrutacyjny w grupie studentów i Absolwentów - 26 czerwca

Jesień:
4. Strategie Employer Branding 15-16 października
5. Internal Employer Branding – komunikacja wewnętrzna i angażowanie pracowników 19-20 listopada

Miejsce: Warszawa

Więcej informacji oraz formularz zapisów, dostępny jest na stronie: http://www.laboratoriumeb.pl

Joanna Kobza

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Wystąpienia publiczne szkolenie Warszawa

Adresaci szkolenia:
Szkolenie kierujemy do osób:
► Nastawionych na rozwój osobisty
► Chcących wzmocnić wyrazistość swych wystąpień
► Dążących do wzmocnienia pewności siebie podczas wystąpień

Kontakt w sprawie szkolenia:
Szkolenia biznesowe
biuro@wstronerozwoju.com
Ewelina Zdzieszyńska
Tel.: 500 029 886

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Otwórz się na nowe możliwości!
Szkolenia otwarte w PAIZ Konsulting - Wiosna 2014


Szanowni Państwo,

Wychodząc naprzeciw potrzebom Klientów poszukujących sprawdzonych a jednocześnie nieprzeciętnych rozwiązań, proponujemy trzy ekskluzywne programy licencyjne naszych Partnerów: Wilson Learning Worldwide i Barnes&Conti, czyli światowej czołówki firm szkoleniowych, której zaufali najwięksi.

Serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniach otwartych,
które odbędą się w Warszawie w kwietniu i maju bieżącego roku.

Będą to:
Doradca Klienta - w dniach 10-11 kwietnia
Efektywne wywieranie wpływu - w dniach 5-6 maja
Zarządzanie innowacjami - w dniach 8-9 maja

UWAGA!
Zgłoszenia przyjmujemy do 7 dni przed terminem szkolenia lub do wyczerpana miejsc.

Szczegółowe informacje, programy szkoleń i formularz szkoleniowy dostępne są na stronach:
http://paiz.com.pl
http://wilsonlearning.pl

Osoba do kontaktu:
Rafał Wach
81 534 51 59
biuro@paiz.com.plTen post został edytowany przez Autora dnia 26.03.14 o godzinie 11:04
Ilona J.

Ilona J. Human Resources, Job
Coaching, Public
Relations

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Pozyskiwanie środków i realizacja projektów w ramach Funduszu Wyszehradzkiego

Katowice – 11.04.2014 r. (piątek)

Zapraszamy Państwa do udziału w szkoleniu dotyczącym możliwości uzyskania dotacji z Międzynarodowego Funduszu Wyszehradzkiego. Konkursów na przedsięwzięcia finansowane z funduszy strukturalnych jest w tym roku bardzo mało, wnioskodawcy poszukują więc alternatywnych źródeł pozyskiwania środków finansowych. Warto spróbować swoich sił, aplikując właśnie o te środki, ponieważ zarówno tworzenie wniosków, jak i realizacja projektów nie przysparza większych problemów. Fundusz cyklicznie ogłasza konkursy, a w ciągu ostatnich miesięcy pojawiły się także nowe możliwości grantowe (w zeszłym roku budżet programu wyniósł 7 mln euro).

Na co można przeznaczyć otrzymaną dotację z Funduszu Wyszehradzkiego?

promocja turystyki,
edukacja,
współpraca naukowa,
wymiana młodzieży,
współpraca kulturalna,
współpraca transgraniczna,
granty dla uczelni – nowe specjalności i kursy na studiach,
stypendia naukowe i staże artystyczne.
Adresaci szkolenia

Wszystkie osoby, które chcą zdobyć wiedzę na temat przygotowania, realizowania i rozliczania projektów współfinansowanych z Międzynarodowego Funduszu Wyszehradzkiego, reprezentujące podmioty z sektora prywatnego, publicznego i pozarządowego. Zakres merytoryczny szkolenia przygotowany został tak, aby mogły w nim uczestniczyć zarówno osoby z doświadczeniem w zakresie realizacji projektów współfinansowanych, jak również przedstawiciele instytucji, organizacji i przedsiębiorstw, którzy nie mieli jeszcze styczności z procesem realizacji przedsięwzięć dotowanych.

Cel szkolenia

Przedstawienie informacji dotyczących specyfiki aplikowania o środki w ramach konkursów finansowanych przez Fundusz Wyszehradzki, a także przekazanie praktycznych wskazówek związanych z przygotowywaniem wniosku, realizacją projektów oraz ich rozliczaniem.

Korzyści z udziału w szkoleniu to m.in.:

poznanie atrakcyjnego i alternatywnego do funduszy unijnych źródła finansowania przedsięwzięć,
zdobycie pogłębionej wiedzy na temat założeń Funduszu Wyszehradzkiego,
nabycie praktycznych umiejętności związanych z wypełnianiem wniosku o dofinansowanie,
zdobycie wiedzy opartej o doświadczenia na temat procesu realizacji i rozliczania projektów współfinansowanych z Funduszu Wyszehradzkiego,
poznanie dokumentów programowych i praktycznych wskazówek, związanych z aplikowaniem o środki funduszu,
zdobycie wiedzy na temat praktycznych aspektów realizacji przedsięwzięć partnerskich w całym cyklu życia projektu,
możliwość odbycia indywidualnych konsultacji z trenerem.
Program szkolenia

1. Międzynarodowy Fundusz Wyszehradzki jako alternatywne źródło finansowania

- specyfika funduszu
- rodzaje i terminy ogłaszanych konkursów
- granty, stypendia, staże
- warunki kwalifikowalności
- typy realizowanych projektów
- koszty kwalifikowalne, budżet projektu

2. Warsztaty praktyczne – jak przygotować dobry wniosek na przykładzie małych grantów (praca z formularzem wniosku).

3. Realizacja projektów

- umowa z instytucją finansującą,
- komunikacja z Funduszem,
- sprawozdawczość,
- obowiązki beneficjentów, w tym zasady promocji i informacji.

4. Najczęstsze problemy pojawiające się przy aplikowaniu – jak ich uniknąć.

5. Indywidualne konsultacje z Ekspertem.

Opis metodyki szkolenia

Szkolenie będzie prowadzone w formie wykładu uzupełnianego ćwiczeniami warsztatowymi podsumowującymi poszczególne sesje oraz przykładami z rzeczywistych projektów. Stosowane metody dydaktyczne: wykłady, ćwiczenia, sesje pytań i odpowiedzi, burza mózgów, studium przypadku.

Trener

Doświadczona specjalistka i praktyk w zakresie pozyskiwania, realizowania i rozliczania projektów finansowanych ze środków zewnętrznych. Współpracowała z podmiotami z sektora publicznego, prywatnego i pozarządowego w zakresie przygotowywania wniosków o dofinansowanie różnych przedsięwzięć oraz zarządzania projektami. Trenerka oraz wykładowca na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach oraz w Wyższej Szkole Turystyki i Ekologii. Autorka publikacji i artykułów. Ekspert zewnętrzny Ministerstwa Rozwoju Regionalnego.

Zakres usług wchodzących w szkolenie:

materiały szkoleniowe,
certyfikat ukończenia szkolenia,
indywidualne konsultacje,
lunch,
przerwy kawowe
bezpłatny parking
Termin:

11.04.2014 (piątek) – Katowice Cena za uczestnika: 399 zł netto Podana cena jest ceną netto w PLN, należy do niej doliczyć aktualnie obowiązujący podatek Vat 23%.

Osoby zainteresowane uczestnictwem w szkoleniu proszone są o kontakt z panią Iloną Jaksą, tel. 668-304-562 lub 608-609-397 oraz o przesłanie formularza zgłoszeniowego na adres: szkolenia@smart-hr.pl
Renata Petryka

Renata Petryka Prezes Zarządu Tax
Consilium Sp. z o.o.

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Witam serdecznie,

Przypominamy o możliwości zapisania się na szkolenie "Nowa perspektywa finansowa 2014-2020- Nowe możliwości pozyskiwania środków unijnych, które odbędzie się we Poznaniu w dniach 09-11.04.2014r. Oto kilka słów o p. Barbarze Gumińskiej - znakomitej specjalistce, która je poprowadzi:

BARBARA GUMIŃSKA
Ekspert – praktyk, od 10 lat zajmuje się funduszami pomocowymi, sporządzaniem analiz finansowych i ekonomicznych. pełni kierownicze funkcje w administracji państwowej. Jako osoba zajmująca się wdrażaniem jednej z osi priorytetowej PO IiŚ w jednostce administracji publicznej/placówce naukowo- badawczej/, odpowiedzialna jest za cały proces wdrażania osi (nabór i ocena wniosków, płatności dla beneficjentów, sprawozdawczość i monitoring, kontrola, ustalanie i raportowanie nieprawidłowości, promocja, zapewnienie środków finansowych na funkcjonowanie działu, tworzenie i realizacja rocznego programu szkoleń dla beneficjentów). Współuczestniczyła w opracowaniu dokumentów programowych i aplikacyjnych dla beneficjentów programu operacyjnego (w tym w studium wykonalności, kwalifikowalności wydatków, przygotowania i realizacji wydatków), a także w ocenie projektów i podejmowaniu decyzji o przyznaniu dofinansowania (w tym ocena projektów pod kątem wykonalności projektów). Uczestniczyła w przygotowaniu ponad 100 projektów, w znaczącej części opracowywanych w ramach pomocy technicznej, a także w przygotowaniu jednostek do pełnienia roli instytucji wdrażających w ramach krajowych programów operacyjnych w perspektywie 2007-2013. Występuje jako trener na licznych szkoleniach z zakresu przygotowania i realizacji projektów współfinansowanych ze źródeł zewnętrznych oraz analizy finansowej i ekonomicznej.

Obrazek


Więcej informacji o szkoleniu:
http://www.taxconsilium.com/szkolenia/237-Nowa_perspek...

Serdecznie zapraszam
Renata Petryka
tel. 12 623 73 43
tel. kom. 692 783 290
e-mail: renata.petryka@taxconsilium.com

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Niektórzy Mogą Bardziej - mechanika lidera

Zapraszamy na kolejny cykl warsztatów dla liderów.

Szczegóły i wszelkie informacje.


Obrazek
Magdalena S.

Magdalena S. Specjalista z branży
opieki medycznej

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek


Tytuł: Sfałszowane produkty lecznicze
Podtytuł: Jakie nowe obowiązki i wymogi czekają producentów, importerów i dystrybutorów
Termin: 7-8 kwietnia 2014r.
Miejsce: hotel Bristol, Warszawa
SPOTKANIE PRZEDSTAWICIELI DZIAŁÓW JAKOŚCI, PRAWNEGO, HURTOWNI FARMACEUTYCZNYCH ORAZ DYSTRYBUTORÓW
Warsztaty Sfałszowane produkty lecznicze (7-8.04.2014)
W programie m.in.:
Serializacja i kodyfikacja opakowań – zasady dotyczące obowiązku dodatkowego znakowania opakowań
Tracking - śledzenie produktu w całym łańcuchu dystrybucji
• Ograniczenia działalności w zakresie wytwarzania, dystrybucji i importu substancji czynnych API
• Zwiększony zakres obowiązków wytwórców i dystrybutorów produktów leczniczych
• Ograniczenia w zakresie obrotu produktami leczniczymi
• Wprowadzenie instytucji pośrednika (brokera) - zakres odpowiedzialności
• Zmiany w zasadach obrotu wewnątrzkorporacyjnego
Spotkaj się z praktykami reprezentującymi, m.in.: Główny Inspektorat Farmaceutyczny, Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, Eli Lilly, ACP Pharma, Johnson&Johnson, Hasco-Lek, kancelaria Domański Zakrzewski Palinka i rozwiej wszystkie wątpliwości związane z interpretacją najnowszych przepisów.
Przygotuj się na najnowsze regulacje, dołącz do grona uczestników naszych praktycznych warsztatów i dowiedz się jak sprawnie zorganizować działalność w nowej rzeczywistości prawnej.

Zobacz pełny program wydarzenia: http://www.trioconferences.pl/wydarzenie/sfalszowane-p...
Zgłoś udział w wydarzeniu: http://www.trioconferences.pl/rejestracja?event_checked[]=cb85fb8010c88516c7b374de15019ca0

Szczegółowe informacje:
Joanna Jakubowska
Trio Conferences
T: +48 22 45 25 108
e-mail: j.jakubowska@trioconferences.pl

Organizator: Trio Conferences https://www.facebook.com/events/1426076654300780/?ref=22

Następna dyskusja:

Szkolenia i konferencje HR ...




Wyślij zaproszenie do