konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Abilit Szkolenia i Doradztwo zaprasza na szkolenie otwarte:

Zarządzanie czasem i osiąganie celów biznesowych – warsztat dla kierowników i menedżerów instruujący jak zaplanować i osiągnąć sukces..

Pobierz formularz zgłoszenia

Termin szkolenia: od 16.01.2014r.do 17.01.2014r. Miejsce: Kraków

Grupa docelowa:
Warsztat stworzony z myślą o potrzebach osób, które odpowiadają za wyznaczanie, planowanie i osiąganie biznesowych celów, a więc dedykowany jest w szczególności:
- kierownikom i pracownikom działów sprzedaży;
- kierownikom projektów;
- kierownikom operacyjnym;
- właścicielom firm i przedsiębiorcom;
- szefom zespołów;

Cele szkolenia, czyli zamierzamy:
- wesprzeć Cię w osiąganiu szybkich, efektywnych zmian i widocznych rezultatów;
- pomóc Ci zaplanować, rozpocząć lub dokończyć ważny projekt;
- dostarczyć Ci narzędzi do zaplanowania sukcesu i zapewnienia realizacji celów biznesowych.
- pomóc Ci odzyskać utracony impet w biznesie lub przygotować Cię na nadchodzące wyzwania.
- wesprzeć Cię poprzez narzędzia, techniki i taktyki skutecznego osiągania celów i zarządzania czasem, dostosowanie do wyzwań czasów smartfonów, tabletów i laptopów.
- przepracować sytuacje, w której zbyt często gasisz pożary i pracujesz w zbyt dużym stresie
- dostarczyć Ci narzędzia ratowania niezrealizowanych planów sprzedażowych lub nieukończonych ważnych projektów na czas;
- pomóc w zmianie nawyków, jeżeli odkładasz sprawy na później i nie wiesz, jak to zmienić;
- dać Ci impuls do wprowadzenia zmian, o których do tej pory tylko myślałeś;

Korzyści, czyli otrzymują Państwo:
- do dyspozycji metodę 5 kroków, dzięki której osiągniesz swoje cele w 30 dni.
- potężną dawkę motywacji, zapału i całkowitej koncentracji na swoich celach.
- zbiór 5 najczęstszych powodów nie osiągania założonych celów i szansę wyuczenia się sposobów, jak unikać blokujących pułapek.
- możliwość rozwinięcia nawyku szybkiego podejmowania wstępnych decyzji odnośnie wszystkich podległych spraw i projektów.
- wypracowanie skutecznych nawyków organizacji pracy, które uchronią przed stresem i wypaleniem zawodowym.
- możliwość opracowania planu osiągnięcia celu, a także motywację do działania już w czasie szkolenia.
- wiedzę i umiejętności pozwalające na radzenie sobie z nadmierną ilością pracy i natłokiem obowiązków.
- konkretne narzędzia w postaci formularzy osiągania celów.

Program szkolenia:
http://abilit.pl/index.php/otwarte/item/212-zarzadzani...

Koszt szkolenia: 1250.00 zł netto (+23% VAT)
Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.

>>Osoby, które dokonają zgłoszenia udziału w przedmiotowym szkoleniu do dnia 10 stycznia 2014r. do godz.12.00 będą nagrodzone 20% rabatem<<

Warunki uczestnictwa w szkoleniu:
W celu zgłoszenia chęci uczestnictwa w szkoleniu zachęcamy do wypełnienia zamieszczonego poniżej formularza i przesłanie mailem na adres: otwarte@abilit.pl bądź za pośrednictwem faksu pod numerem (61) 41 52 651.


Obrazek


Abilit Szkolenia i Doradztwo
tel: (61) 41 52 650
kom: 509 161 316
fax: (61) 41 52 651

http://abilit.pl
http://szkoleniaidoradztwo.pl

mail: otwarte@abilit.pl
gadu gadu: 48923654
skype: Abilit_szkolenia
Jan Rytel

Jan Rytel Owner Novial
InfoMEET

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Bezpłatna konferencja IT + targi pracy – InfoMEET

Data: 18 stycznia 2014 r.
Miejsce: Warszawa, hotel Radisson Blu, ul. Grzybowska 24

InfoMEET to miejsce spotkań wszystkich osób zainteresowanych światem IT.

[BEZPŁATNA REJESTRACJA ONLINE

UWAGA ilość miejsc ograniczona.

Wystąpią m.in. :
JERZY ZIENTKOWSKI 4 rzeczy, których nie uczą informatyków
JAKUB KUBRYŃSKI Effective Software Delivery
GRZEGORZ RYCAJ Codziennie lepsi, czyli po co nam BPM
EWA WARDZAŁA Jak emocje wpływają na tworzenie oprogramowania i czy można nimi zarządzać?
MONIKA GOLUCH Skuteczna autoprezentacja podczas rozmowy z przyszłym pracodawcą
MARCIN ZAJKOWSKI Z[mobi]lizuj się! O tym czego chcieć i jak to zrobić w kontekście dobrej i użytecznej aplikacji mobilnej
ZOFIA BARAŃSKA Jak pracować z ludźmi i nie zwariować? - emocje i przekonania w zespole
ARKADIUSZ BENEDYKT Dług technologiczny czyli mały wkład w duże problemy.
ARTUR SMOLICKI Marka osobista, czy strategia jest Ci naprawdę niezbędna?
ARTUR ŻARSKI Technologia oczami biznesu
ZOFIA BARAŃSKA i SYLWIA LEWANDOWSKA - AKHVLEDIANI Skuteczny lider – sztuka zarządzania konfliktem i emocjami w zespole (warsztat)

i wielu innych.

WIĘCEJ INFORMACJI


Obrazek

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Abilit Szkolenia i Doradztwo zaprasza na szkolenie otwarte:

Specjalista ds. zamówień publicznych – certyfikowany 3 dniowy warsztat praktyczny.

Termin szkolenia:
od 22.01.2014r.do 24.01.2014r. | Zakopane - ZIMOWA EDYCJA!!!
od 10.03.2014r. do 12.03.2014r. | Warszawa

Program szkolenia:
http://abilit.pl/index.php/zamowienia-publiczne/item/3...

Koszt szkolenia: 1600.00 zł netto (+23% VAT)
Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.

Przy zgłoszeniu od 2 do 5 Uczestników zachęcamy do negocjacji ceny szkolenia!!!
Przy zgłoszeniu min. 5 uczestników 6 uczestnik całkowicie gratis!


Warunki uczestnictwa w szkoleniu:
W celu zgłoszenia chęci uczestnictwa w szkoleniu zachęcamy do wypełnienia zamieszczonego poniżej formularza i przesłanie mailem na adres: otwarte@abilit.pl bądź za pośrednictwem faksu pod numerem (61) 41 52 651.

Pobierz formularz zgłoszenia

Obrazek

Abilit Szkolenia i Doradztwo
tel: (61) 41 52 650
kom: 509 161 316
fax: (61) 41 52 651
mail: otwarte@abilit.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek

Zapraszam do zapoznania się z ofertą szkoleniową Śląskie Centrum Szkoleniowe http://scs-szkolenia.pl/index.php
Najbliższe szkolenie:
10.01.2014-TPM Total Productive Maintenance,
16.01.2014-Uprawnienia energetyczne G1, G2, G3.
Zapraszam serdecznie!!!
Kontakt:
Śląskie Centrum Szkoleniowe
tel.: 32 760-59-28
biuro@scs-szkolenia.plTen post został edytowany przez Autora dnia 07.01.14 o godzinie 14:09
Marlena Zaręba

Marlena Zaręba Specjalista ds.
Organizacji Szkoleń,
infoShare Academy

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Podstawą efektywnego i bezpiecznego działania firm jest wiedza o stanie chroniących ich systemów oraz ocena skuteczności i poprawności ich funkcjonowania w sytuacjach zagrożenia.

Zapraszam do zapoznania się ze szkoleniami z podanej dziedziny.

To co nas wyróżnia to:
profesjonalni trenerzy,
elastyczność,
indywidualne podejście do uczestników,
zaufanie setki klientów

Najbliższe szkolenia:
- BCM- zarządzanie ciągłością działania
- Pomiar skuteczności zabezpieczeń w zarządzaniu bezpieczeństwem informacji zgodnie z ISO/IEC 27004:2009
- Bezpieczeństwo Aplikacji Internetowych

Inne szkolenia w lutym i marcu:
- Szkolenie przygotowujące do egzaminu CISA
- Manager Bezpieczeństwa Informacji - MBI - praktyczne warsztaty Administratorów Bezpieczeństwa Informacji (ABI)
- Testy Penetracyjne Aplikacji WWW
- Audyt wewnętrzny bezpieczeństwa informacji według ISO 27001:2007
- Projektowanie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji wg ISO 27001
- Zarządzanie ryzykiem w organizacji zgodnie z wymogami norm PN-ISO/IEC 27001 i ISO/IEC 27005

Trwa przyjęcie zgłoszeń! Zapraszamy
zareba.marlena@sqam.org
Dina Zawadzka

Dina Zawadzka OPEN Grupa Dobrych
Trenerów

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

POZYSKIWANIE SPONSORA - warsztaty
NOWOŚĆ W NASZEJ OFERCIE! Cieszące się dużym wzięciem warsztaty - teraz jako SZKOLENIE OTWARTE.

Warsztaty dotyczące pozyskiwania sponsorów i prowadzenia kampanii zdobywania funduszy były przez nas do tej pory prowadzone jedynie jako szkolenia zamknięte, dedykowane ośrodkom sportowym, organizacjom, fundacjom, stowarzyszeniom i konkretnym projektom.

Cieszą się dużym wzięciem, a ich skuteczność przerosła nasze oczekiwania.

Teraz przygotowaliśmy te warsztaty jako szkolenie otwarte:

Jeśli myślisz o ciekawych projektach, a brak Ci funduszy na realizację...

Jeśli chcesz oprzeć swoje działania lub ich część na sponsoringu...

Jeśli masz odwagę, charyzmę, wiarę w cel - a potrzebujesz pieniędzy...

... ZAPRASZAMY NA WARSZTATY

Dowiesz co to jest SPONSORING (niby takie proste, a jednak…)

Poznasz złote zasady zdobywania funduszy

Przymierzysz się do PROCESU zdobywania funduszy – otrzymasz gotowe narzędzia i zaprojektujesz ten proces

Nauczysz się myśleć projektowo, biznesowo, praktycznie i efektywnie

Nauczysz się obliczać i projektować zwrot z inwestycji (ROI)

Przygotujesz pisemną ofertę dla swoich potencjalnych sponsorów

Poznasz i przećwiczysz zasady prezentacji oferty sponsorowi

Poznasz i przećwiczysz komunikację multisensoryczną i perswazyjną

Przygotujesz własną kampanię pozyskiwania sponsora (trzeci dzień warsztatu)

Program tu: http://www.open.edu.pl/oferta/szkolenia-otwarte/kalend...

Miejsce: Warszawa

CZAS TRWANIA: 3 dni, 24 godziny zegarowe zajęć, dzień trzeci - przygotowanie włąsnej kampanii pozyskiwania funduszy od sponsorów

PROMOCJA W STYCZNIU NA DOBRY NOWY ROK:
935 zł/osoba (cena standardowa 1870 zł)

płatność do dnia 7.01.2014

Cena obejmuje: uczestnictwo w szkoleniu; materiały szkoleniowe; certyfikat; 3-miesięczną opiekę poszkoleniową on-line trenera prowadzącego; dwa obiady; napoje; owoce; słodycze

Cena nie obejmuje: dojazdu; noclegów; śniadań; kolacji; kosztów parkingu.

PROWADZENIE: trenerzy OPEN

KONTAKT W SPRAWIE ZGŁOSZENIA:

dina@open.edu.pl

info@open.edu.pl
Witek Sysiak

Witek Sysiak Specjalista ds.
Szkoleń

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Fundacja Szkolnictwo Dziennikarskie działająca przy Instytucie Dziennikarstwa UW zaprasza na szkolenie:
KOREKTA JĘZYKOWA
WARSZAWA, 3 LUTEGO 2014
KOSZT: 690 zł brutto
TRENER: TERESA KRUSZONA


Szanowni Państwo,
Serdecznie zapraszam na szkolenie, którego celem jest rozwinięcie umiejętności sporządzania pism urzędowych, komunikatów wewnątrzkorporacyjnych, tekstów promocyjnych zgodnie z przyjętymi normami językowymi. Szkolenie skierowane jest do osób piszących komunikaty prasowe, newsletter, redagujących strony internetowe oraz wiadomości do Intranetu. Na warsztaty zapraszamy pracowników działów HR, promocji, rzeczników prasowych oraz wszystkie osoby prowadzące korespondencję biurową.

Prowadzić je będzie p. Teresa Kruszona , członkiem Komisji Ortograficzno-Onomastycznej przy Radzie Języka Polskiego, redaktor sekretariatu redakcji, odpowiada za pierwszą i drugą stronę „Gazety Wyborczej” oraz jej język.

Zapraszam do zapoznania się ze szczegółową ofertą szkolenia na stronie: http://www.fsd.edu.pl/ai1ec_event/szkolenie-otwarte-ko...

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zapraszam na szkolenie otwarte "Six Sigma/ Lean Six Sigma Green Belt".

Miejsce szkolenia: Warszawa

Terminy (3 x 3 dni):
1) 5.02-7.02.2014 – moduł Lean
Film promocyjny: http://www.youtube.com/watch?v=5cgQ2zVBvck

2) 5.03-7.03.2014- DMAIC 1
3) 19.03-21.03.2014- DMAIC 2

Cennik:

Obrazek


Trener:
Szkolenie poprowadzi Marcin Gołąbek (Master Black Belt), Międzynarodowy Trener/Konsultant z wieloletnim doświadczeniem w obszarze Lean Six Sigma (nabytym nie tylko w Polsce, ale również w firmach Europy Zachodniej i USA)

Kontakt:
Łukasz Mąkinia
e-mail: lukasz.makinia@ifss.net
tel.: 539-976-929

Obrazek

http://ifss.pl
http://ifss.net

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

MATRIK – WIELKOPOLSKI KLUB TRENERÓW ZARZĄDZANIA!

14.01.2014 ODBĘDZIE SIĘ PIERWSZE W TYM ROKU SPOTKANIE.

Warsztaty są skierowane zarówno dla początkujących początkujących jak
i specjalistów Trenerów Coachów Konsultantów Pracowników HR oraz wielu innych osób bez względu na wiek i doświadczenie, które na co dzień zainteresowane są rozwojem osobistym! Zapraszamy wszystkie osoby z pasją do nauki!
Także a przede wszystkim studentów!

*******************************************************

Temat spotkania: Działania Marketingowe a zyskowność przedsiębiorstwa

Jak planować te inwestycje żeby były opłacalne.
Jak mierzyć ich skuteczność i efektywność.
Jaką rolę w generowaniu sprzedaży przedsiębiorstwa ma polityka jej finansowania?

Tego typu pytań nasuwa nam się wiele.

Warsztat poruszy wagę planowania i mierzenia efektów działań marketingowych oraz możliwości i zagrożeń jakie niesie stosowanie kredytu kupieckiego w generowaniu sprzedaży.

********************************************************

Prowadzący: Adam Romanowski

Trener, konsultant zarządzania, praktyk. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza oraz Wydziału Finansów i Bankowości Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu. Certyfikowany kierownik projektów TSPM. Pracował w firmie GRUNDFOS gdzie zajmował się działaniami marketingowymi i Public Relations na rynku polskim. Zarządzał firmą ARPRESS świadczącą usługi marketingowe dla liderów rynku głównie z branży FMCG, ale również innych branż nastawionych na obsługę klienta indywidualnego. Realizował projekty marketingowe dla takich firm jak Kraft Foods, P&G, Wrigley, Mc’Cain, FC Solidarność, Wawel, Mieszko, brał udział w projektach field marketingowych realizowanych przez inne firmy dla m. in. dla PTC, BAT, P&G, Kraft Foods, Electrolux, EA, LEM, Warner Bross, Universal Music, Grupa Bosch , BP, JTI, Orlen, PKP, Rossman, Simens, Philips, KP, Agros Nova. Specjalizuje się w prowadzeniu projektów z zakresu shopper i trade marketingu, merchandisingu oraz działań rynkowych i badań jakości obsługi klienta wykorzystujących metodę Mystery Shopper. Prowadzi szkolenia i konsultacje z zakresu zarządzania merchandisingowego, zarządzania projektami oraz rozwoju organizacji zarówno dla firm FMCG jak i B2B (KGHM, Polskie LNG).

**********************************************************
**********************************************************

Ilość miejsc jest ograniczona – decyduje kolejność zgłoszeń.
umowny koszt w postaci darowizny na rzecz stowarzyszenia.

Zajrzyj na naszą oficjalną stronę STOWARZYSZENIA MATRIK I POZNAJ NASZĄ DZIAŁANOŚĆ: http://matrik.pl/

ZAPRASZAMY !!!

Agnieszka Kucharczyk Asystent Koordynatora Wielkopolskiego KTZ Matrik
Aleksandra Konieczna Asystent Koordynatora Wielkopolskiego KTZ Matrik
Marlena Zaręba

Marlena Zaręba Specjalista ds.
Organizacji Szkoleń,
infoShare Academy

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Witam serdecznie,
Pragnę poinformować, że wkrótce na naszej stronie będą do pobrania darmowe, dodatkowe materiały (demo materiałów szkoleniowych z różnych szkoleń/ testy/ pytania/ abstrakty/ artykuły/ ćwiczenia) z zakresu bezpieczeństwa informacji. Zachęcam do odwiedzenia strony ISecMan.

Przy okazji przesyłam kalendarz szkoleń z bezpieczeństwa IT na styczeń 2014r.

Najbliższe szkolenia:
- BCM- zarządzanie ciągłością działania
- Pomiar skuteczności zabezpieczeń w zarządzaniu bezpieczeństwem informacji zgodnie z ISO/IEC 27004:2009
- Bezpieczeństwo Aplikacji Internetowych

Pozdrawiam serdecznie

Marlena Zaręba
zareba.marlena@sqam.org

http://isecman.org/
Justyna M.

Justyna M. Trener warsztatowy

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Obecnie do projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej poszukujemy Trenera – księgowego prowadzącego zajęcia z zakresu zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej.
Tematyka zajęć obejmuje:
• formalno-prawne aspekty podejmowania i prowadzenia działalności gospodarczej,
• rejestracja działalności gospodarczej,
• formy opodatkowania małej przedsiębiorczości,
• organizacja i zarządzanie biznesem,
• planowanie finansowe i biznesplan,
• obsługa programów komputerowych Symfonia, służących prowadzeniu rozliczeń finansowych w firmie,
• rozliczenia z ZUS, obsługa programu Płatnik,
• wybrane zagadnienia kadrowo-płacowe,
• elektroniczne konto bankowe,
• podstawowe zasady ubiegania się o dotacje ze środków publicznych i funduszy europejskich,
• reguły pomocy publicznej,
• wykaz podstawowych aktów prawnych związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej,
• egzamin.

Należy udowodnić, że osoba uprawniona do wykonania zamówienia przeprowadziła 2 grupowe szkolenia w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, każde dla min. 10 osób.
Dlatego potrzebna jest informacja w okresie ostatnich trzech lat trener prowadził zajęcia z tego zakresu, z podaniem wartości, ilości przeszkolonych osób, dat wykonania oraz odbiorców na rzecz których usługi zostały wykonane wraz z załączonymi dowodami czy zostały wykonane należycie (referencje).
Miejsce szkolenia: Piotrków Trybunalski (zwracamy koszty dojazdu Trenera z terenu województwa łódzkiego)
Data szkolenia: 03.02.2014 – 14.02.2014r.
Ilość godzin na jednego uczestnika: 60

W przypadku zainteresowania projektem proszę o kontakt mailowy:
lodz.szkolenia@apedukacja.pl
lub telefoniczny
797-011-690
Katarzyna S.

Katarzyna S. Student, Uniwersytet
Ekonomiczny w
Krakowie

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zapraszamy na szkolenie TWI - Metoda Instrukcji Pracy, które odbędzie się 20.02.2014 w Poznaniu.
Szczegóły oraz rejestracja dostępne na stronie:http://konferencjalean.pl/9-uncategorised/160-szkoleni...Ten post został edytowany przez Autora dnia 15.01.14 o godzinie 11:10
Kinga Madej

Kinga Madej Konsultant

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zarządzanie projektami dla bardzo zapracowanych!!!!

szkolenia E-learningowe z Zarządzania Projektam:i
- podnoszenie wiedzy: (PM Fundamentals, PM Advanced, PMBOK 5th Edition...)
- przygotowanie do egzaminów: CAPM, PMI, PRINCE2
- arkusze testowe

Więcej na: http://www.doradca.com.pl/x.php/1,210/Szkolenia-e-lear...

Kinga Madej
Konsultant
E-mail: kmadej@doradca.com.pl
http://doradca.com.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

A znacie może portal ze szkoleniami bogaty umysł? :) Znajduje się tam bardzo duża baza ekspertów w sieci oferujących świetne szkolenia z przeróżnych branż począwszy od zdrowego odżywiania się po ćwiczenia, szkolenia w biznesie ;)
Sama wielokrotnie z tego korzystałam - szczególnie podobały mi się ich szkolenia z motywacji. Świetnie przeprowadzone i dostarczające wielu celnych informacji.
Tutaj jest ciekawy filmik:
http://www.youtube.com/watch?v=TiIeCWCQqFU
Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Szkolenie z zakresu profesjonalnego rozpatrywania reklamacji w Warszawie

Adresaci szkolenia:
Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy zajmują się obsługą klienta.
► działy obsługi klienta, serwisu, obsługi technicznej, call center
► działy obsługi reklamacji
► pracownicy recepcji
► sprzedawcy w sklepach

Kontakt w sprawie szkolenia:
Szkolenia dla firm
biuro@wstronerozwoju.com
Ewelina Zdzieszyńska
Tel.: 500 029 886
Elżbieta Pietras

Elżbieta Pietras asystent, K&T
BUSINESS SOLUTIONS
s.c.

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek

Krakowska firma szkoleniowa K&T Buisness Solutions s.c. zaprasza na szkolenie z cyklu:
Zarządzanie sklepem.

Celem szkolenia jest nauczenie praktycznego aspektu zarządzania sklepem, zasad postępowania, wielopoziomowego spojrzenia na pracę menadżera by sklep osiągał oczekiwane wyniki, a kierownik wraz z zespołem odnosił sukcesy.

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA:
• Nabycie praktycznych umiejętności i przydatnych wiadomości na temat budowania zespołu,
• Zdobycie praktycznej wiedzy na temat swojego zespołu i zarządzania mocnymi stronami swoich pracowników,
• Nauka radzenia sobie z sytuacjami trudnymi w zespole i nabycie wiedzy na temat praktycznych wskazówek jak je rozwiązywać,
• Nabycie umiejętności prowadzenia rozmów motywujących z pracownikami
• Zdobycie wiadomości z zakresu podstawowych aspektów prawnych, pomocnych przy dokumentacji rozmów oraz wypowiadania umów pracownikom,
• Nabycie wiadomości z zakresu analizowania wyników sprzedażowych oraz z zakresu kontroli stanu magazynowego,
• Nabycie umiejętności wykorzystywania analiz sprzedażowych do podwyższania motywacji współpracowników i ich wyników,
• Nabycie wiadomości z zakresu rekrutacji pracowników i przeprowadzania rozmów kwalifikacyjnych,
• Nabycie umiejętności łączenia zatrudniania właściwych ludzi oraz doboru odpowiednich ludzi do budowy zespołu z osiąganiem celów sprzedażowych,
• Nabycie użytecznej wiedzy z zakresu wdrażania nowego pracownika do pracy w zespole,
• Nabycie praktycznych umiejętności przyjaznego i skutecznego komunikowania się z różnymi ludźmi o różnych oczekiwaniach z różnych działów w firmie,
• Nauka raportowania ważnych dla sklepu i kierownika informacji.

Szczegóły szkolenia:
Termin : 19 – 20.02.2014 (2 dni)
Miejsce : Kraków,
Cena : 499 zł/osoba.

Zapraszamy do kontaktu:
biuro@interseller.pl lub tel. 533 760 969

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

LEADERSHIP Centrum Szkoleń zaprasza na szkolenie z zakresu PROMOCJI PLACÓWEK MEDYCZNYCH, które odbędzie się już 28 stycznia we Wrocławiu.

Szczegóły szkolenia znajdziecie na stronie http://www.centrum-leadership.pl w zakładce SZKOLENIA DLA SŁUŻBY ZDROWIA.

Ramowy program szkolenia:
1. Aspekty kształtujące rynek medyczny.
2. Podstawy działalności marketingowej usług medycznych.
3. Analiza technik nowoczesnego marketingu w sektorze służby zdrowia.
4. Zarządzanie relacjami z pacjentami w koncepcji marketingu partnerskiego
5. Uwarunkowania prawne i etyczne reklamy w służbie zdrowia.
6. Jaka reklama?
7. Badanie satysfakcji pacjenta – Jak przygotować użyteczny kwestionariusz ankietowy oraz przeprowadzić badanie satysfakcji pacjentów?
8. Analiza wizerunku służby zdrowia w oczach pacjentów.
9. Wykorzystywanie technik mystery shopping oraz badań focusowych do weryfikacji niektórych elementów BSP
10. Czym są social media?
11. Dobór środków marketingowych (przy pomocy czego osiągnąć zamierzone cele?)
12. Systemy wspomagające zarządzanie.
13. Plan działań marketingowych placówki vs. związany z nim plan organizacyjny.

Formularz zgłoszenia on-line - tutaj.

ZAPRASZAMY NA STRONĘ LEADERSHIP Centrum Szkoleń http://www.centrum-leadership.pl
Marzena B.

Marzena B. AKADEMIA TALENTÓW

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

ZAPRASZAM NA SZKOLENIE CashReceive - skuteczna windykacja

data i miejsce szkolenia: Kraków 7 luty 2014 r.

kontakt: Marzena Bartoszewicz 665 999 995
marzena.bartoszewicz@segna.pl

Obecnie coraz częściej kontrahenci okazują się być niesolidnymi firmami, które nie przestrzegają zasad należytej współpracy handlowej. Firmy te nadużywają, zarówno kredytów kupieckich, jak i często zaufania i cierpliwości swoich dostawców i klientów, przez te właśnie działania i zaniedbania, powodują wymierne straty finansowe, a przede wszystkim brak płynności finansowej. Skuteczna windykacja wymaga połączenia wiedzy z zakresu prawa, negocjacji oraz psychologii. W większości przypadków wiąże się ona z trudnymi rozmowami, stanowczością i konsekwencją w działaniu, a te z kolei łączą się z panowaniem nad własnymi emocjami. By dotrzeć do dłużnika i nakłonić go do rozmowy, warto przygotować się w odpowiedni sposób.

Czas trwania szkolenia

1 dzień szkoleniowy

Dla kogo jest to szkolenie?

To szkolenie jest skierowane do osób, które w swojej pracy spotykają się z nierzetelnością kontrahentów i w związku z tym potrzebują fachowego wsparcia w postaci niezbędnej wiedzy teoretycznej, ugruntowanej wiedzy oraz sprawdzonych rozwiązań w zakresie windykacji.

Efekty

Rozpoznasz typ dłużnika i adekwatnie zareagujesz
Będziesz potrafić reagować na wymówki dłużnika
Poznasz różne formy kontaktu: monity, wezwania do zapłaty, podziękowania
Będziesz potrafił/a stosować wymogi formalno-prawne korespondencji, szczególnie wezwań do zapłaty
Nauczysz się stosować sformułowania perswazyjno – psychologiczne w kontaktach z kontrahentem uwzględniające specyfikę relacji
Skutecznie przeprowadzisz telefoniczną rozmowę windykacyjną

W razie jakichkolwiek pytań dotyczących szkoleń firmy Segna Polska jestem do Państwa dyspozycji zarówno mailowo jak i telefonicznie.

Marzena Bartoszewicz
665 999 995
marzena.bartoszewicz@segna.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek

ADVANCE SZKOLENIA zaprasza na praktyczne szkolenia z zakresu marketingu, sprzedaży oraz rozwoju interpersonalnego.
Tematy oraz szczegółowe informacje o szkoleniach znajdują się na naszej stronie http://advanceszkolenia.pl
Magdalena S.

Magdalena S. Specjalista z branży
opieki medycznej

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek


Szanowni Państwo,

Z ogromną przyjemnością zapraszamy na warsztaty:

Zmiany porejestracyjne- Praktyka vs. teoria na podstawie 6-cio miesięcznych doświadczeń

które odbędą się w terminie: 30 stycznia 2014 r. w hotelu Marriott, w Warszawie.

Zajęcia prowadzą: Jolanta Maj, Kamila Gajewska .

Ponad 6-miesięczne doświadczenia z Rozporządzeniem KE 712/2012 dotyczącym zmian porejestracyjnych uzupełnione o warsztaty z klasyfikacji i przygotowania wniosku o zmiany.

Gł. zagadnienia programu:

Rozporządzenie 1234/2008 zmienione rozporządzeniem 712/2012 - w praktyce
- Najistotniejsze zagadnienia i zmiany jakie wprowadziło rozporządzenie 712/2012
- Istotne różnice pomiędzy dot. rozporządzeniem narodowym a rozporządzeniem 712/2012
- Nowe procedury: Grupowanie - przykłady grupowania, Worksharing - Przykłady
- Implementacja zmian typu IA, IAIN, IB, II, notyfikacji narodowych
- Wprowadzenie zmian w drukach informacyjnych - zmiana typu IAIN, IA, IB, II
- data rewizji druków w przypadku dokonania zmian IAIN, IA, IB, II
- dla jakich zmian wydawane są decyzje, druki informacyjne?
Prowadzenie procedur dla zmian typu IA/IB/II dla produktów zarejestrowanych narodowo w szczegółach - kalendarz vs praktyka
- terminowoć walidacji zmian typu IB i II
- procedura worksharing z uwzględnieniem produktów narodowych w praktyce
- kiedy jest możliwe częściowe zatwierdzenie grupy?
- w jakiem trybie możliwe jest uzupełnienie dokumentacji?
Pierwsze doświadczenia
- najczęciej popełniane błędy podczas kwalifikacji zmian oraz w trakcie przygotowania dokumentacji - najczęstsze przyczyny odrzucenia zmian
- z czego wynikają trudnoci w prowadzeniu procedur?
- statystyka pierwszych miesięcy
Warsztaty w zakresie zmian porejestracyjnych

Koszt uczestnictwa jednej osoby: 1490 zł + 23% VAT

https://www.facebook.com/events/269338983222446/

Następna dyskusja:

Szkolenia i konferencje HR ...




Wyślij zaproszenie do