Angelika Cieślak

Angelika Cieślak koordynator szkoleń,
Centrum Szkoleniowe
FRR

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek

Centrum szkoleniowe FRR działające przy grupie firm Fundacji Rozwoju Rachunkowości w Polsce serdecznie zaprasza na szkolenie:

ZMIANY W PODATKU VAT W 2013 i 2014 r.
KATOWICE, 20.11.2013 r.| Czas trwania: 7 godzin ZOBACZ WIĘCEJ >>>

Szanowni Państwo,
Serdecznie zapraszamy na szkolenie Zmiany w podatku VAT w 2013 i 2014 r. , którego celem jest przekazanie uczestnikom szkolenia informacji na temat wprowadzonych oraz planowanych zmian w podatku od towarów i usług oraz ich praktycznych konsekwencji.

Korzyści dla uczestników szkolenia:
Zdobycie wiedzy pozwalającej na przygotowanie lub skorygowanie wewnętrznych procedur oraz dokumentów w celu dostosowania ich do nowych regulacji oraz podjęcia decyzji biznesowych związanych z przedstawionymi zmianami, co w konsekwencji przełoży się na prawidłowe rozliczenie podatku od towarów i usług.

Cena szkolenia obejmuje:
• uczestnictwo w szkoleniu,
• materiały szkoleniowe,
• serwis kawowy,
• lunch
• certyfikat.

Kontakt:
Biuro w Katowicach: Dagmara Płóciennik – Menedżer Szkoleń
Kom. 501 380 880 | Tel. / Fax. 32 353 09 26 | E-mail: dagmara.plociennik@frr.pl

Więcej informacji na temat Fundacji Rozwoju Rachunkowości w Polsce, znajdziecie Państwo na stronie http://www.frr.pl.

Obrazek

Odwiedź naszą stronę na Facebooku
Lucyna B.

Lucyna B. Koordynator
Projektów
Szkoleniowych

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek

Centrum szkoleniowe FRR działające przy grupie firm Fundacji Rozwoju Rachunkowości w Polsce serdecznie zaprasza na szkolenie:

INSTRUMENTY FINANSOWE A USTAWA O RACHUNKOWOŚCI
WARSZAWA, 14.11.2013 | Czas trwania: 6 godzin ZOBACZ WIĘCEJ >>>

Szanowni Państwo,
Serdecznie zapraszamy szkolenie INSTRUMENTY FINANSOWE A USTAWA O RACHUNKOWOŚCI , którego celem jest omówienie i wyjaśnienie aktualnych regulacji prawnych dotyczących instrumentów finansowych. Przedstawienie najnowszych zagadnień w tematyce instrumentów finansowych, w zakresie ich ewidencji, wyceny i skutków wyceny. Szkolenie ma na celu przekazanie uczestnikom wiedzy z zakresu prezentacji instrumentów finansowych w sprawozdaniu finansowym oraz pozwala na uzyskanie praktycznych wskazówek na temat wyceny instrumentów finansowych w księgach firm.

Korzyści dla uczestników szkolenia:
• poszerzenie wiedzy z zakresu regulacji prawnych w zakresie instrumentów finansowych, różnorodnych instrumentów pochodnych oraz prezentacji instrumentów finansowych w sprawozdaniu finansowym;
• zapoznanie się z aktualnym stanem prawnym i praktyką w zakresie ewidencji księgowej instrumentów finansowych;
• znajomość praktycznych wskazówek na temat wyceny instrumentów finansowych w księgach firm.

Kontakt:
Biuro w Warszawie: Lucyna Rosińska– Menedżer Szkoleń
Kom. 513 072 949 | Tel. 22 583 10 06 | Fax. 22 583 10 09 | E-mail: lucyna.rosinska@frr.pl

Więcej informacji na temat Fundacji Rozwoju Rachunkowości w Polsce, znajdziecie Państwo na stronie http://www.frr.pl.


Obrazek

Odwiedź naszą stronę na Facebooku
Lucyna B.

Lucyna B. Koordynator
Projektów
Szkoleniowych

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek

Centrum szkoleniowe FRR działające przy grupie firm Fundacji Rozwoju Rachunkowości w Polsce serdecznie zaprasza na szkolenie:

RÓŻNICE KURSOWE W RACHUNKOWOŚCI I PODATKACH
WARSZAWA, 15.11.2013 | Czas trwania: 6 godzin ZOBACZ WIĘCEJ >>>

Szanowni Państwo,
Serdecznie zapraszamy szkolenie Różnice Kursowe W Rachunkowości I Podatkach , którego celem jest zaprezentowanie aktualnego stanu prawnego dotyczącego problematyki różnic kursowych. W trakcie szkolenia omówione zostaną praktyczne aspekty ewidencji i rozliczania transakcji wyrażonych w walutach obcych, zasady wyceny bilansowej pozycji wyrażonych w walutach obcych oraz wpływ różnic kursowych na wynik finansowy i podstawę opodatkowania podmiotów gospodarczych.

Korzyści dla uczestników szkolenia:
• posiadanie praktycznej wiedzy na temat ewidencji i metod rozliczania różnic kursowych;
• znajomość zasad wyceny bilansowej pozycji wyrażonych w walutach obcych;
• uzyskanie praktycznych informacji dotyczących rozliczania transakcji w walutach obcych.

Kontakt:
Biuro w Warszawie: Lucyna Rosińska– Menedżer Szkoleń
Kom. 513 072 949 | Tel. 22 583 10 06 | Fax. 22 583 10 09 | E-mail: lucyna.rosinska@frr.pl

Więcej informacji na temat Fundacji Rozwoju Rachunkowości w Polsce, znajdziecie Państwo na stronie http://www.frr.pl.


Obrazek

Odwiedź naszą stronę na Facebooku
Kamila Dąbrowska

Kamila Dąbrowska www.kompetea.pl

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek

Jako jedyna firma szkoleniowo-doradcza w Polsce, mamy przyjemność zaprosić do zapoznania się z innowacyjnym cyklem szkoleń z zakresu Zarządzania kompetencjami.

Cykl składa się z 4 dwudniowych szkoleń i odbywa się wg następujących po sobie poziomów (1-4) – można wziąć udział w całym cyklu szkoleniowym lub pojedynczym warsztacie, pod warunkiem posiadania wiedzy z poprzedzających go poziomów.
1 poziom – Główne zasady podejścia kompetencyjnego i procesu oceny oraz przygotowanie modelu kompetencji i metodologii oceny
2 poziom – Przygotowanie narzędzi oceny i opracowanie zasad funkcjonowania całego systemu oceny okresowej
3 poziom – Interpretacja wyników oceny rocznej, przygotowanie i udzielanie informacji zwrotnej oraz planowanie działań rozwojowych
4 poziom – Przygotowanie narzędzi naboru pracowników opartych o model kompetencji

Szkolenia w sposób kompleksowy uczą, jak poprawnie wykonać poszczególne etapy projektowania systemu zarządzania kompetencjami oraz jak opracować narzędzia umożliwiające jego wdrożenie oraz utrzymanie. Cenną pomocą jest książka „Ocena pracowników. Nowa generacja narzędzi do oceny pracowników w nowym ujęciu klasycznego modelu kompetencji.”, którą otrzymują Państwo jako BONUS wraz z aplikacją IT, w ramach uczestnictwa przynajmniej w jednym module. Po zalogowaniu uzyskują Państwo zestaw konkretnych narzędzi usprawniających systemy ocen pracowniczych (175 par wskaźników reprezentujących 37 kompetencji), łączących prostotę zastosowania z zaawansowaną merytorycznie oceną danych i właściwą rekomendacją działań korygujących.

Szczegóły pod linkiem http://kompetea.pl/uploads/pdf/Cykl%20szkole%C5%84.

W razie pytań, proszę o kontakt

Pozdrawiam,

Kamila Rendziak
Menadżer ds. projektów szkoleniowych
kamila.rendziak@kompetea.pl
kom. 733 699 159

Obrazek

Kompetea Sp. z o.o.
ul. Widawska 19/9A
01-494 Warszawa
tel. 22 308 03 50
http://kompetea.pl
Barbara Kupis

Barbara Kupis Specjalista ds.
promocji

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

DATA CENTER & PRIVATE CLOUD - 14 listopada w Poznaniu!

Bezpłatna konferencja o systemach baz danych, pamięciach masowych oraz prywatnych chmurach obliczeniowych dla przedsiębiorstw - juz w przyszłym tygodniu w Poznaniu!
Więcej informacji na stronie: http://gigacon.org/datacenter_2013_poznan

Agenda zamknięta (poniżej) - ostatnie wolne miejsca!
Nie czekaj, sprawdź i zarejestruj się już teraz!


Obrazek
Katarzyna N.

Katarzyna N.
psycholog,trener,rek
ruter,terapeuta TSR

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Poznaj możliwości DRAMY...

VI edycja Szkoły Dramy Stosowanej- polecam i zapraszam. Warto!

DRAMA jest metodą pracy z grupą, która wykorzystuje naturalną umiejętność człowieka do wchodzenia w role. Jest uważana za jedną z najefektywniejszych metod edukacyjno-profilaktycznych.
Wyniki międzynarodowych badań naukowych nad dramą, prowadzone w ramach projektu DICE (Drama Improves Lisbon Keys Competences in Education) na grupie ponad 4500 osób z 12 krajów wskazują, że zajęcia dramowe przyczyniają się m.in. do łatwiejszego przyswajania wiedzy, rozwijania elastyczności, kreatywności, pewności siebie, przedsiębiorczości i aktywności społecznej.

Zapraszamy osoby, które:

- chcą wzbogacić swój warsztat pracy z ludźmi
- sprawić by ich szkolenia były ciekawsze
- poznać innowacyjne techniki pracy szkoleniowej
- zależy im na własnym rozwoju
- pragną poznać inne osoby, które stawiają na wysoką jakość swojego warsztatu
- chcą wyróżnić się na rynku pracy
- zwiększyć swoje kompetencje zawodowe i osobiste

Cały czas się rozwijamy, więc w tej edycji będzie jeszcze więcej praktyki, ćwiczeń, zdobywania nowych umiejętności.

I Stopień Szkoły Dramy Stosowanej to 80h dydaktycznych zajęć (4 weekendowe zjazdy), podczas których:
- poznasz i doświadczysz na sobie wszystkich technik dramowych,
- dowiesz się jak wygląda struktura warsztatu dramowego oraz w jaki sposób rozpocząć pracę dramą z grupą warsztatową, zajęciową, czy z klasą
- pod okiem trenerów i superwizorów dramy stworzysz własne narzędzia pracy z grupą,
- poprowadzisz fragmenty warsztatów dramowych oraz otrzymasz w bezpiecznej atmosferze informację zwrotną od prowadzących i grupy
- poznasz ludzi, z którymi będziesz mógł/ mogła realizować własne działania dramowe,
- masz szansę dołączyć do grona rekomendowanych trenerów dramy;
- będziesz mógł/ mogła rozwinąć swoje umiejętności pracy z grupą;
- twórczo i aktywnie spędzisz czas

Terminy zjazdów (sobota-niedziela) w Warszawie:

7-8 grudnia 2013
18-19 stycznia 2014
22-23 lutego 2014
15-16 marca 2014

Koszt Szkoły to 1900 zł/ osobę płatne w całości lub 4 ratach rozłożonych na 5 m-cy
Istnieje indywidualna możliwość rozłożenia płatności

• I rata: 600 zł jest równoznaczna z potwierdzeniem udziału w Szkole, płatna do 30.11.2013 r.
• II rata: 550 zł: płatna do 18.01.2014 r.
• III rata: 400 zł płatna do 22.02.2014 r.
• IV rata: 350 zł płatna do 15.03.2014 r.
Istnieje możliwość wykupienia KUPONU PODARUNKOWEGO na całość lub część kursu…

Cena obejmuje udział w 4 zjazdach dramowych, łącznie 80 godzin dydaktycznych; pakiet materiałów szkoleniowych (w tym książka „DRAMA w STOP-KLATCE w kierunku pozytywnej zmiany społecznej”; wyd: Stowarzyszenie Praktyków Dramy STOP-KLATKA, Warszawa, 2010 rok; płyta DVD z filmami o technikach i projektach dramowych).

Stowarzyszenie Praktyków Dramy STOP-KLATKA to grupa pasjonatów, trenerów i praktyków dramy.

Od ponad 11 lat wykorzystujemy dramę w obszarach takich jak edukacja, profilaktyka, resocjalizacja, rozwój kompetencji interpersonalnych, społecznych i obywatelskich, przeciwdziałanie dyskryminacji i marginalizacji oraz budowanie więzi w społecznościach lokalnych. Zrealizowaliśmy już 69 projektów i programów dramowych, docierając do ponad 27 tysięcy osób. Zajmujemy się również popularyzowaniem, promowaniem i nauczaniem metody dramy stosowanej. Przeprowadziliśmy szkolenia z pracy dramą dla ponad 2 600 osób, zorganizowaliśmy trzy międzynarodowe konferencje dramowe, wydaliśmy trzy publikacje o wykorzystaniu dramy w kreowaniu zmiany społecznej, prowadzimy certyfikację trenerów i superwizorów dramy, prowadzimy Szkołę Dramy Stosowanej

Więcej informacji i zapisy:
http://www.stop-klatka.org.pl/warsztaty/uczenie-dramy/...
rekruterka: Katarzyna Niekraszewicz, szkolenia@stop-klatka.org.pl
program szkoły: Małgorzata Winiarek-Kołucka, tel. 691 657 033; m.winiarek@stop-klatka.org.pl
Bartosz L.

Bartosz L. Trener biznesu

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zacznij wreszcie działać - pokonaj prokrastynację!

Kraków, 16.11.2013 r.

https://www.facebook.com/events/467759190010057/?source=1

“Jeszcze tylko zerknę, co na fejsie i zabiorę się za:
- naukę
- sprzątanie
- pracę
- projekt
- pisanie pracy zaliczeniowej
- odpisywanie na maile”*

* – niepotrzebne skreślić

Znasz to skądś? Roboczo się to nazywa syndromem studenta przed sesją, a bardziej fachowo – prokrastynacją.

Prokrastynacja to nic innego, jak odwlekanie robienia tego, co powinienem i marnowanie czasu na siedzenie przy komputerze czy przed telewizorem, objadanie się czy jakąkolwiek inną czynność, która nie tylko nie przybliża mnie do wykonania swoich obowiązków, ale przez poczucie winy oraz stratę czasu i energii oddala mnie od tego. A potem jeszcze tylko to wmawianie sobie, że to już ostatni raz…

Dobra wiadomość – da się to pokonać!

Jeśli przed egzaminami czułeś/aś ogromny opór przed nauką, a koty w Internecie były jeszcze bardziej interesujące niż zazwyczaj – to szkolenie jest dla Ciebie.

Jeśli przed nauką posprzątałeś/aś cały pokój i czujesz, że możesz to zrobić z całym mieszkaniem czy pokojami sąsiadów z akademika – to szkolenie jest dla Ciebie (owszem, plus za posprzątanie, ale czy to da Ci coś na egzaminie?).

Jeśli natłok zadań w pracy obezwładnia Cię i masz poczucie, że “nie wiesz, w co ręce włożyć” (i w efekcie nie robisz nic), włóż je w szkolenie, bo jest ono dla Ciebie.

Jeśli ogrom obowiązków domowych motywuje Cię jedynie do włączenia telewizora, ew. zapalenia papierosa – to szkolenie jest dla Ciebie!

Jeśli w osiąganiu celów przeszkadza Ci słomiany zapał – przyjdź na szkolenie! Dla Ciebie też coś mamy.

Szkolenie ma na celu zapoczątkowanie procesu zmian, w wyniku których z ochotą podejdziesz do swoich “powinności” i obowiązków. Przestaniesz nie tylko tracić czas (i pieniądze!), ale tez pozbędziesz się dyskomfortu związanego z piętrzeniem się zadań do wykonania i poczuciem winy, że znowu oglądanie demotywatorów okazało się bardziej wciągające niż czytanie notatek.

Zacznij działać, zdobądź motywację i bądź dumny/a z siebie! Zapraszam Cię na moje szkolenie!

Warsztaty poprowadzi Bartosz Liberski, który doskonale zna wyżej wymienione problemy i metodą prób i błędów dochodził do stanu, w którym działanie jest naturalne i skuteczne. Prowadzi szkolenia biznesowe od 3 lat. Jest właścicielem szkoły wystąpień publicznych Speak4You.

Masz pytania? Pisz na: kontakt@bartoszliberski.pl

Zapisy na http://szkolenieprokrastynacja.evenea.pl/

Wejściówka normalna – 79 zł

Wejściówka studencka – 59 zł

Kraków, 16.11.2013 r.

(lokalizacja zostanie przesłana do uczestników e-mailem)



PROMOCJA!

Uczestnicy szkolenia dostają 50% zniżki na szkolenie z wystąpień publicznych i autoprezentacji, które się odbędzie już niedługo w Krakowie.
Elzbieta Wieclaw

Elzbieta Wieclaw dyrektor, Filomata

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Empatyczna komunikacja - warsztaty z certyfikowanym trenerem NVC Hugo Roele

Zapraszamy na otwarte, bezpłatne spotkania 14 i 15 listopada:
14 listopada (czwartek) w godz. 17.00 – 19.00

Empatyczna komunikacja z własnymi dziećmi. Jak dogadać się z Pociechą i nie zwariować? Jak zachować szacunek dla Dziecka i dla siebie, kiedy pojawiają się konflikty? Jak mówić, aby nasze słowa docierały do Dzieci?

15 listopada (piątek) w godz. 17.00 – 19.00

To, co mówisz, ma znaczenie! Porozumienie Bez Przemocy jako droga do bliskich relacji z ludźmi. 4 empatyczne kroki czyli czym jest język żyrafy?
szczegóły:
http://www.filomata.com.pl/index.php?strona=5065

oraz na dwudniowy warsztat -
Porozumienie Bez Przemocy - jak dobrze wykorzystać słowa do tworzenia bliskich relacji?
szczegóły:
http://www.filomata.com.pl/index.php?strona=5063

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Polecam szkolenie- Umysł Milionera (Millionaire Mind INTENSIVE Live) Warszawa, 22-24 listopada 2013

http://www.harveker.com.pl/aff/esbi

Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Adam Pluciński

Adam Pluciński Trener Biznesu,
Certyfikowany Trener
FRIS

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Firma Circinus Training Center zaprasza do udziału w szkoleniu:

„Zwiększ zysk, pozyskaj nowych Klientów”

Dzięki niemu dowiesz się jak pozyskać Klientów i
zwiększyć zyski ze sprzedaży produktów lub usług Twojej firmy.

Praktyczne zagadnienia pozwolą Ci w sposób prosty i szybki
pozyskać umiejętności niezbędne do osiągnięcia sukcesu na rynku.


Obrazek


Zgłoś się na warsztat i pomnażaj zyski!

W momencie zgłoszenia się odpowiedniej liczby osób, prześlemy Tobie formularz zgłoszeniowy kwalifikujący Cię do szkolenia.

Zgłoszenia przesyłaj na adres: ostrow@circinus.pl

Znajdź Nas także na Facebook-u: http://www.facebook.com/kompetencje

http://www.circinus.pl
Anna Pilch

Anna Pilch Student, Uniwersytet
Jagielloński w
Krakowie

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Serdecznie zapraszam do udziału w TARGACH EDUKACJI NOWOCZESNEJ w Krakowie 12 grudnia 2013 roku.

Wydarzenie odbędzie się w krakowskim kinie „ Kijów Centrum” i ma na celu prezentację innowacyjnych metod szkolenia, niecodziennych rozwiązań i produktów, które w połączeniu z nowoczesnymi technologiami pozwolą na odkrycie zupełnie nowego spojrzenia na edukację.

Roboty, gry interakcyjne, praktyczna improwizacja - to tylko jedne z wielu atrakcji jakie czekają na Państwa podczas targów, które obejmą równolegle: maxi szkolenia i pokazy specjalne w sali kinowej oraz część wystawienniczą, gdzie zapoznać się można z ofertą firm i instytucji edukacyjnych.

Więcej informacji na stronie http://marr.pl lub na stronie wydarzenia: https://www.facebook.com/events/1428823394000371/?fref=ts
Zgłoszenia prosimy przesyłać na adres: edukacja@marr.pl , dzwoniąc pod numer telefonu 12 617 66 22 lub wypełniając formularz na stronie: http://marr.pl/ten.html
Rekrutacja trwa do 6 grudnia!

Organizatorami wydarzenia są Europejskie Forum Studentów AEGEE - Kraków oraz Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego.

Poniżej program wydarzenia.

Obrazek

Agnieszka J.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Agnieszka J.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Leszek B.

Leszek B. Technical Writer -
Specjalista ds.
dokumentacji
technicznej

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Indywidualny coaching dla menedżerów z woj. mazowieckiego! Dofinansowany z EFS!

Zalety?
- Żadnych grup! Spotykasz się z trenerem indywidualnie
- Masz pełną kontrolę nad czasem i miejscem spotkań
- Pracujemy na konkretnych przykładach z Twojej pracy
- Narzędzia i tematy dostosowujemy do Ciebie.

Chcesz więcej informacji? Skontaktuj się z nami!
Marta Lechowicz
Specjalista ds. Rekrutacji
tel. (22) 514 07 41
e-mail: marta.lechowicz@profesja.com.pl

Zobacz przykładowe tematy:

- Jakie popełniam błędy w zarządzaniu ludźmi?
- Jakie mam silne i słabe strony jako menedżer/lider?
- Jak dopasować styl przewodzenia do mojego charakteru?
- Jak budować autorytet wśród pracowników?
- Jak ukształtować spójny i wiarygodny wizerunek lidera w oczach pracowników?
- Jak zarządzać konfliktami w firmie?
- Jak przekazywać załodze negatywne informacje?
- Jak rozpoznać opór wobec zmian wśród pracowników i jak go przezwyciężać?
- Jak radzić sobie z pracownikami, którzy pracują bez zarzutu, ale przez swój charakter psują morale zespołu i atmosferę w firmie?
- Jak radzić sobie w sytuacjach konfrontacyjnych, kiedy nie mam pełnej wiedzy na temat zagadnienia?
- Jak wpłynąć na pracownika z dłuższym stażem pracy niż mój i ograniczonymi perspektywami rozwoju?
- Jak zaangażować biernych pracowników w procesy twórcze w firmie?
- Jak przekazywać zastrzeżenia pracownikowi (w zależności od typu jego charakteru)?
- Jak wykazywać się większą asertywnością w stosunku do pracowników, przy uszanowaniu ich opinii i pomysłów?
- Jak radzić sobie z przesadnym perfekcjonizmem i niechęcią delegowania zadań innym osobom?
- Jak określić/wykorzystać/rozwijać potencjał pracowników?
- Jak ustalać priorytety w pracy w przypadku obłożenia dużą ilością obowiązków?
- Jak dobrze przygotowywać się do spotkań biznesowych, by osiągać zakładane cele?
- Jak odkrywać potrzeby pracowników?
- Jak poprawić swoje umiejętności prezentacyjne?
- Jak monitorować postępy pracowników?
- Jak stać się coachem dla własnych pracowników?

Kontakt:

Marta Lechowicz
Specjalista ds. Rekrutacji
tel. (22) 514 07 41
e-mail: marta.lechowicz@profesja.com.pl
Dina Zawadzka

Dina Zawadzka OPEN Grupa Dobrych
Trenerów

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Last Minute!!!! Super Cena! Pozyskiwanie Sponsora - Warsztaty
Cieszące się dużym wzięciem warsztaty - teraz jako SZKOLENIE OTWARTE.

Warsztaty dotyczące pozyskiwania sponsorów i prowadzenia kampanii zdobywania funduszy były przez nas do tej pory prowadzone jedynie jako szkolenia zamknięte, dedykowane ośrodkom sportowym, organizacjom, fundacjom, stowarzyszeniom i konkretnym projektom.

Cieszą się dużym wzięciem, a ich skuteczność przerosła nasze oczekiwania.

Teraz przygotowaliśmy te warsztaty jako szkolenie otwarte:

Jeśli myślisz o ciekawych projektach, a brak Ci funduszy na realizację...

Jeśli chcesz oprzeć swoje działania lub ich część na sponsoringu...

Jeśli masz odwagę, charyzmę, wiarę w cel - a potrzebujesz pieniędzy...

... ZAPRASZAMY NA WARSZTATY

Dowiesz co to jest SPONSORING (niby takie proste, a jednak…)

Poznasz złote zasady zdobywania funduszy

Przymierzysz się do PROCESU zdobywania funduszy – otrzymasz gotowe narzędzia i zaprojektujesz ten proces

Nauczysz się myśleć projektowo, biznesowo, praktycznie i efektywnie

Nauczysz się obliczać i projektować zwrot z inwestycji (ROI)

Przygotujesz pisemną ofertę dla swoich potencjalnych sponsorów

Poznasz i przećwiczysz zasady prezentacji oferty sponsorowi

Poznasz i przećwiczysz komunikację multisensoryczną i perswazyjną

Przygotujesz własną kampanię pozyskiwania sponsora (trzeci dzień warsztatu)

Program tu: http://www.open.edu.pl/oferta/szkolenia-otwarte/kalend...

Miejsce: Warszawa

CZAS TRWANIA: 3 dni, 24 godziny zegarowe zajęć, dzień trzeci - przygotowanie włąsnej kampanii pozyskiwania funduszy od sponsorów

CENA LAST MINUTE: 800zł!
CENA REGULARNA 1600 zł/osoba (cena standardowa 1870 zł)

płatność do dnia 14.11.2013

Cena obejmuje: uczestnictwo w szkoleniu; materiały szkoleniowe; certyfikat; 3-miesięczną opiekę poszkoleniową on-line trenera prowadzącego; dwa obiady; napoje; owoce; słodycze

Cena nie obejmuje: dojazdu; noclegów; śniadań; kolacji; kosztów parkingu.

PROWADZENIE: trenerzy OPEN

KONTAKT W SPRAWIE ZGŁOSZENIA:

dina@open.edu.pl

info@open.edu.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Umiejętności sprzedażowe dla handlowców 27 listopad 2013, Warszawa


Profesjonalna sprzedaż wymaga używania skutecznych technik sprzedaży opartych o skuteczną argumentację i perswazję. Uczestnicy warsztatów dostaną wachlarz narzędzi, który ma ułatwić im ich zadanie. Szkolenie skierowane jest do osób, które mają kontakt z klientem, sprzedają produkty bądź usługi w kontakcie bezpośrednim


Efektywny menedżer, czyli ja zarządzać swoim zespołem 29 listopad 2013, Warszawa


Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji –zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Bądź asertywny i wygraj ze stresem 9 grudnia 2013, Warszawa

Szkolenie przedstawia teorie i definicje stresu od strony psychologicznej i praktycznej. Pokazuje również jak zarządzać stresem w codziennych obowiązkach. Celem szkolenia jest zmiana w postrzeganiu a także odczuwaniu objawów stresu. WArsztat obejmuje także podstawowe zagadnienia z zakresu asertywności, która jest elementem zarządzania stresem na co dzień.


Work-life balance, czyli harmonia na co dzień 11 grudzień 2013, Warszawa


Zainteresowania tematyką work-life balance pojawia się coraz częsciej. Dotychczasowe doświadczenia, wymagania rynku, pracodawca oczekujący 100% zaangażowania i efektywności oraz ogólne przyspieszenie trybu życia w naszej kulturze powoduje, że zaczynamy rozglądać się za postojem na naszej drodze. Takim postojem jest proponowane szkolenie, które ma na celu pozwolić uczestnikom na zwolnienie obrotów i przyjrzenie się swoim strategiom działania, a w dalszym kroku
zdecydować, które strategie nam służą, a które należałoby zmienić. Otrzymają również wskazówki oraz metody pomocne przy określaniu swoich celów oraz priorytetów.


Telesprzedaż w B2B – jak umówić spotkanie? 13 grudzień 2013, Warszawa


W sprzedaży B2B bardzo ważne jest kierowanie swojej propozycji współpracy do odpowiednich
klientów, a następnie nawiązanie z nimi relacji. Uczestnicy dowiedzą się o podstawach prospectingu oraz w jakisposób prezentować swoje usługi, aby były interesujące dla klienta biznesowego.

Więcej informacji i zapisy:

Magdalena Ośka
szkolenia@adeptia.pl
kom. (+48) 727 924 618
tel. (0-22) 414 60 01
http://adeptia.pl
Leszek B.

Leszek B. Technical Writer -
Specjalista ds.
dokumentacji
technicznej

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Indywidualny COACHING dla menedżerów z woj. mazowieckiego! Dofinansowany z EFS!

Zalety?
- Żadnych grup! Spotykasz się z trenerem indywidualnie
- Masz pełną kontrolę nad czasem i miejscem spotkań
- Pracujemy na konkretnych przykładach z Twojej pracy
- Narzędzia i tematy dostosowujemy do Ciebie.

Chcesz więcej informacji? Skontaktuj się z nami!
Marta Lechowicz
Specjalista ds. Rekrutacji
tel. (22) 514 07 41
e-mail: marta.lechowicz@profesja.com.pl

Zobacz przykładowe tematy:

- Jakie popełniam błędy w zarządzaniu ludźmi?
- Jakie mam silne i słabe strony jako menedżer/lider?
- Jak dopasować styl przewodzenia do mojego charakteru?
- Jak budować autorytet wśród pracowników?
- Jak ukształtować spójny i wiarygodny wizerunek lidera w oczach pracowników?
- Jak zarządzać konfliktami w firmie?
- Jak przekazywać załodze negatywne informacje?
- Jak rozpoznać opór wobec zmian wśród pracowników i jak go przezwyciężać?
- Jak radzić sobie z pracownikami, którzy pracują bez zarzutu, ale przez swój charakter psują morale zespołu i atmosferę w firmie?
- Jak radzić sobie w sytuacjach konfrontacyjnych, kiedy nie mam pełnej wiedzy na temat zagadnienia?
- Jak wpłynąć na pracownika z dłuższym stażem pracy niż mój i ograniczonymi perspektywami rozwoju?
- Jak zaangażować biernych pracowników w procesy twórcze w firmie?
- Jak przekazywać zastrzeżenia pracownikowi (w zależności od typu jego charakteru)?
- Jak wykazywać się większą asertywnością w stosunku do pracowników, przy uszanowaniu ich opinii i pomysłów?
- Jak radzić sobie z przesadnym perfekcjonizmem i niechęcią delegowania zadań innym osobom?
- Jak określić/wykorzystać/rozwijać potencjał pracowników?
- Jak ustalać priorytety w pracy w przypadku obłożenia dużą ilością obowiązków?
- Jak dobrze przygotowywać się do spotkań biznesowych, by osiągać zakładane cele?
- Jak odkrywać potrzeby pracowników?
- Jak poprawić swoje umiejętności prezentacyjne?
- Jak monitorować postępy pracowników?
- Jak stać się coachem dla własnych pracowników?

Kontakt:

Marta Lechowicz
Specjalista ds. Rekrutacji
tel. (22) 514 07 41
e-mail: marta.lechowicz@profesja.com.pl
Marek J.

Marek J. Student, Uniwersytet
Warszawski

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek

Używasz prezentacji jako narzędzia komunikacji biznesowej?
Wzmocnij swój przekaz wystąpienia, dzięki umiejętnemu stosowaniu tricków komunikacyjnych. Poznaj sprawdzone sposoby na budowanie prezentacji multimedialnych przyjaznych w odbiorze.

Zapraszamy na szkolenie pt. SZTUKA PREZENTACJI BIZNESOWEJ
5-6 grudnia 2013 Warszawa

Szczegóły na stronie:
http://aliorszkolenia.pl/szkolenia-otwarte/lista-szkol...

Facebook
Anna S.

Anna S. RzetelnyRegulamin.pl

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zapraszam na jutrzejszą konferencję e-commerce innovations w branży wyposażenia wnętrz

Poprowadzimy tam dwa wykłady o prawie w e-commerce:

1. Zwroty i reklamacje w e-commerce
2. Zmiany przepisów prawa w e-commerce w 2014 r.

Jeśli chcecie Państwo dowiedzieć się czegoś więcej na te tematy, zachęcam do udziału w tych prelekcjach.

Pozdrawiam,
Anna Stępniewska
RzetelnyRegulamin.plTen post został edytowany przez Autora dnia 20.11.13 o godzinie 14:46

Następna dyskusja:

Szkolenia i konferencje HR ...




Wyślij zaproszenie do