Monika Wielgus

Monika Wielgus starszy specjalista
ds. marketingu,
sekretarz Biura
Klastra

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Wojewódzki Klub Techniki i Racjonalizacji zaprasza na

KURS PEDAGOGICZNY DLA INSTRUKTORÓW PRAKTYCZNEJ NAUKI ZAWODU

W kursie mogą uczestniczyć wszystkie osoby zainteresowane poniższą tematyką, a w szczególności:
- pracownicy lub właściciele zakładów prowadzących zajęcia praktyczne z uczniami
- opiekunowie praktyk zawodowych
- wykładowcy prowadzący wykłady np. z dziedziny bhp.

Celem kursu jest:
- przygotowanie instruktora do samodzielnego planowania i organizowania pracy ze słuchaczem, zgodnie z najnowszymi osiągnięciami psychologii i pedagogiki
- rozpoznawanie możliwości psychofizycznych, posiadanej wiedzy umiejętności słuchacza
- poznanie metod, zasad i technik nauczania ze szczególnym stosowaniem metod pracy rozwijającej aktywność i samodzielność słuchaczy
- poznanie specyfiki kształcenia dorosłych.

Program szkolenia
Kurs trwa 80 godzin i jest podzielony na 4 bloki dydaktyczne, podczas których zostaną omówione następujące zagadnienia:
- Psychologia
- Pedagogika
- Metodyka nauczania
- Praktyka metodyczna.

[u]Wykładowcy[u]
Zajęcia poprowadzą doświadczeni praktycy i specjaliści posiadający bogatą wiedzę oraz wieloletnie doświadczenie zawodowe i przygotowanie pedagogiczne i psychologiczne.

Termin: 5 listopada 2013

Miejsce: Szewska 4, Lublin

Wojewódzki Klub Techniki i Racjonalizacji
ul. Szewska 4, Lublin
tel. 81 532 13 39, 81 743 67 49
fax. 81 532 13 39
gg. 19919788
e-mail: szkolenia@wktir.pl

http://wktir.pl.
Marcin Porębski

Marcin Porębski dyr. ds.
operacyjnych i
finansowych w 2N Sp.
z o.o.

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

14.11.2013r. w hotelu Podlasie w Białymstoku odbędzie się szkolenie otwarte "Negocjacje zakupowe- jak wywalczyć najniższa cenę"

Szkolenie poprowadzą znamienici trenerzy Dariusz Wit vel Wilk oraz Mariusz Głowacki

Dlaczego warto wziąć udział:

Szkolenie „Negocjacje zakupowe” jest ukierunkowane na obniżanie cen zakupu i uzyskiwaniu korzystniejszych warunków zakupu. Efekty, jakie przynosi szkolenie można oceniać z punktu widzenia samych uczestników szkolenia jak i łącznych efektów dla firm zatrudniających kupców i zaopatrzeniowców.

Korzyści dla uczestnika:

• Udoskonalenie technik zakupu
• Ułatwienie pracy kupców
• Uzyskiwanie premii za wyniki
• Mniejsza ilość stresu zawodowego Korzyści dla firmy
• Niższe koszty zakupu
• Wyższe zyski firmy
• Wzmocnienie pozycji przetargowej na rozmowach ze sprzedawcami

Korzyści dla firmy:

• Niższe koszty zakupu
• Wyższe zyski firmy
• Wzmocnienie pozycji przetargowej
na rozmowach ze sprzedawcami

Negocjacje zakupowe to gra – naucz się ją wygrywać

Zapraszamy do wysyłania wypełnionych formularzy zgłoszeniowych na adres: biuro@2n.pl lub faksem na nr.: 85 743 68 55

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

KONFERENCJA - 27.11.2013 - Nowoczesna kancelaria prawna – dokumenty i sprawy pod kontrolą
Kancelaria prawna jak każde przedsiębiorstwo wymaga systemu, który usprawni pracę z dokumentami. Ogromne ilości dokumentów wewnętrznych oraz klientów wymagają tu wyjątkowej dbałości o bezpieczeństwo i porządek. Aby efektywnie zarządzać kancelarią i budować zaufanie klientów warto wybrać rozwiązanie, które w najwyższym stopniu spełni oczekiwania naszej organizacji.

Więcej informacji o konferencji na stronie: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/nowoczesna_k...

Link do rejestracji:http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/nowoczesna_kancelaria_2013/rejestracja-216.htm

ZAPRASZAMY !!!

Proponowana tematyka:
-zarządzanie dokumentacją i korespondencją kancelarii
-zarządzanie sprawami i administracja danymi Klienta
-zarządzanie zasobami ludzkimi
-zarządzanie kosztami, e-faktura
-podpis elektroniczny
-Business Intelligence
-systemy archiwizacji
-digitalizacja dokumentów
-zarządzanie uprawnieniami i dostępem
-systemy rozpoznawania tekstu w dokumencie i obrazie OCR/OMR
- systemy faksowe, skaner, mail
-workflow - automatyzacja procesów biznesowych
-portale korporacyjne inter/intra/extranet

Konferencję kierujemy do:
-partnerów zarządzających
-partnerów
-radców prawnych
-adwokatów
-osób zajmujących się zarządzaniem dokumentacją kancelarii

Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.

Udział jest płatny: dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych – opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Firma szkoleniowa Qtalent Sp. z o.o. zaprasza na szkolenie:
"Zarządzanie talentami"

Termin: 9-10 grudnia w Warszawie

Proponowane szkolenie ma na celu przekazanie jego uczestnikom kompleksowej i nowoczesnej wiedzy oraz doskonalenie umiejętności praktycznych z zakresu zarządzania kapitałem intelektualnym i ludzkim organizacji, a w szczególności – z zakresu pozyskiwania i rozwoju talentów.

Więcej szczegółów http://www.qtalent.pl/szkolenia/zarz%C4%85dzanie-talen...

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

OKTen post został edytowany przez Autora dnia 11.07.14 o godzinie 19:58
Agata Sosnowska

Agata Sosnowska Trener Biznesu,
Trener Sprzedaży,
Coach

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Kochani! Jest mi niezmiernie miło poinformować Was, że ruszamy z nowym, fantastycznym projektem w Centrum Językowe Together. Udostępniajcie, polecajcie znajomym. Zaproście swoich obcojęzycznych znajomych, których interesuje kurs języka polskiego biznesowego, albo przyjdźcie sami, by poszerzyć swoje kwalifikacje!

http://coachazapiski.blox.pl/2013/10/SEMESTRALNY-KURS-...
Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Szkolenia obsługa reklamacji

Adresaci szkolenia:
Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy zajmują się obsługą klienta.
► działy obsługi klienta, serwisu, obsługi technicznej, call center
► działy obsługi reklamacji
► pracownicy recepcji

Kontakt w sprawie szkolenia:
Szkolenia dla firm
biuro@wstronerozwoju.com
Ewelina Zdzieszyńska
Tel.: 500 029 886
Magda Siwińska

Magda Siwińska HR Masters -
Dyrektor
Zarządzający,
ekspert HR Polska
ds....

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Serdecznie zapraszamy na szkolenie dla trenerów:

29 listopada 2013 r.: “Psychologia w służbie trenera”

Podczas szkolenia zajmiemy się następującymi zagadnieniami:

1. Mechanizmy grupowe na sali szkoleniowej.
2. Podstawy perswazji w pracy trenera i wpływ trenera na kształtowanie się postaw uczestników.
3. Przejawy wpływu społecznego na sali szkoleniowej.

Czego się nauczysz:

• Poznasz mechanizmy grupowe funkcjonujące na sali szkoleniowej oraz nauczysz się je rozpoznawać
• Nauczysz się, jak poprzez swoje działania kreować sytuację podczas szkolenia
• Zrozumiesz znaczenie stosowania technik wywierania wpływu społecznego w relacji z grupą

Miejsce szkolenia:
HR Masters, ul. Dolnych Wałów 1/35, 44-100 Gliwice
Godziny szkolenia: 9.00 - 15.00
Cena szkolenia: 85 zł

W tej cenie otrzymasz:
- kompendium wiedzy w formie profesjonalnych materiałów
- praktyczne wsparcie doświadczonego trenera
- certyfikat
- poczęstunek

Osoby zainteresowane prosimy o kontakt: magda@hrmasters.com.pl

Kolejne szkolenia w następujących terminach:

Trudne sytuacje szkoleniowe - 17 grudnia 2013 r.
Analiza potrzeb szkoleniowych - 7 stycznia 2014 r.
Odgrywanie ról jako metoda warsztatowa - 24 stycznia 2014 r.

http://www.hrmasters.pl/bez-kategorii/szkolenie-dla-tr...

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

HARV EKER - Umysł Milionera, 17-19 maj 2013, Warszawa
T. Harv Eker po raz pierwszy w Polsce! Poprowadzi wyjątkowe seminarium "Umysł Milionera".

http://harveker.com.pl/aff/esbi" title=

Joe DiNapoli w Polsce - 20 kwietnia
Joe DiNapoli w Polsce. Inwestor z 40 letnim doświadczeniem poprowadzi swój jedno dniowy warsztat. Poznaj Poziomy DiNapolego w Praktyce!

http://mistrzowierynku.pl/aff/esbi
Karolina Kacemba

Karolina Kacemba Student,
Politechnika
Warszawska

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Jeśli lubicie nowoczesne technologie i nie macie jeszcze planów na 16 listopada, to wpadnijcie na uniFairs Mobile - targi pracy połączone z konferencją na temat wiodących platform mobilnych , skierowane do wszystkich pasjonatów nowoczesnych technologii. Udział w wydarzeniu to możliwość nawiązania kontaktu z liderami rynku IT, przegląd najnowszych projektów, konsultacje z przedstawicielami działów HR, udział w wykładach naszych gości i mnóstwo dobrej zabawy.

Wydarzenie skierowane jest do programistów, architektów, testerów, kierowników projektów oraz wszystkich osób rozwijających się w IT. Oferty pracy, na które będziecie mogli aplikować to m.in.: Test Engineer, IT Technical Administrator, Grafik, Młodszy Inżynier XML/HTML, Specjalista ds. DTP, Koordynator Projektów i wiele innych.

Konferencja uniFairs Mobile poruszy tematy:

Interfejs użytkownika w aplikacjach mobilnych, a różnorodność platform
Cross-platform driven development – WP8, Win8, Android i iOS na wyciągnięcie ręki dla każdego dewelopera. Wprowadzenie do Xamarin
W jaki sposób Lean Startup zmieniło sposób robienia startupów
Przydatne rozszerzenia do map na Androidzie
Bezpieczeństwo mobilnych systemów operacyjnych
Dagger jako narzędzie do wstrzykiwania zależności w Androidzie
Yeoman + Bower + Grunt + Angular + Cordova - nowoczesne podejście do tworzenia aplikacji hybrydowych
Możliwości platformy BlackBerry 10

Prelegenci:
Łukasz Grondecki, Piotr Karczmarz, Damian Strzelczyk, Mateusz Herych, Łukasz Dierżak, Maciej Górski, Maciej Ziarek, Krzysztof Ścira.
Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny. Wystarczy zarejestrować się online: http://unifairspoland.com.
Szczegóły również na profilu Facebook: http://facebook.com/uniFAIRSPoland
Marek J.

Marek J. Student, Uniwersytet
Warszawski

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek

Zapraszamy na Fenomenalne Seminarium "Umysł Milionera".
Poznaj osobiście Harva Ekera – absolutny numer 1 na świecie w dziedzinie finansowych zmian.

UWAGA!
CENY PROMOCYJNE OBOWIĄZUJĄ TYLKO DO JUTRA! (31.10.2013)

Konferencja odbędzie się ona 22-24 listopada 2013r. w Warszawie.
Szczegóły na: http://aliorszkolenia.pl/konferencje/fenomenalne-semin...

Obrazek


FacebookTen post został edytowany przez Autora dnia 30.10.13 o godzinie 15:27
Patrycja K.

Patrycja K. Employer Branding
Executive

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

EMPLOYER BRANDING: warsztat + doradztwo

Jeśli chcesz się dowiedzieć:

- Jaki wpływ na motywację i efektywność pracowników ma wizerunek pracodawcy?

- Jacy pracodawcy cieszą się największym powodzeniem wśród osób szukających pracy?

- Jak budować wizerunek pracodawcy w procesie rekrutacji?

- Jakie są narzędzia budowania polityki employer brandingowej?

- Jakie znaczenie dla pracowników ma proces komunikacji wewnętrznej?


zapraszam 15 listopada 2013 r. na WORK OUT Employer Branding:

- Praktyczny warsztat dla osób zajmujących się w swoich organizacjach budowaniem wizerunku pracodawcy

- Spotkanie umożliwiające poszerzanie wiedzy i zdobycie praktycznych umiejętności z zakresu employer brandingu

- Miejsce wymiany doświadczeń i nawiązywania relacji pomiędzy specjalistami employer brandingu

- Spotkanie dające możliwość wypracowania konkretnego planu działań EB dla uczestników warsztatu

- Miejsce zaprezentowania najciekawszych projektów EB agencji Brand and People z Polski i zagranicy


Przy rejestracji do 6 listopada 2013 r. – cena 590 zł netto!


Więcej informacji na stronie WORK OUT Employer Branding
Elżbieta Igielska

Elżbieta Igielska Specjalista ds.
szkoleń, Prokadra

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Komputer towarzyszy nam na co dzień w pracy i w domu, a czy wiesz w jaki sposób zabezpieczyć swój komputer i dane na nim zawarte?

Już dziś zapraszamy Cię na BEZPŁATNE (dofinansowane z UE) szkolenie dla pracowników i właścicieli mikro i małych firm z Małopolski podczas którego poznasz najistotniejsze zagadnienia z zakresu bezpieczeństwa komputerowego.

Szkolenia są przeznaczone dla osób, które w pracy lub w domu korzystają z komputera, surfują w |Internecie etc.
"LEPIEJ ZAPOBIEGAĆ NIŻ LECZYĆ! SZKOLENIE Z BEZPIECZEŃSTWA IT"
KRAKÓW, 18-19.11.2013 (poniedziałek, wtorek)

Nie bagatelizuj kwestii bezpieczeństwa i ochrony informacji. Naucz się stosować skuteczne procedury oraz uzupełnij wiedzę swoją i swoich pracowników w zakresie bezpieczeństwa informacji.

Na szkoleniu można korzystać z własnych komputerów, aby na bieżąco testować na swoim komputerze prezentowane zabezpieczenia i programy.

Opinie uczestników o szkoleniu"
"To szkolenie oceniam bardzo wysoko pod każdym względem: dostarczyło mi ogromnej ilości ważnych informacji; zwróciło moją uwagę na zagrożenia, których nie byłam świadoma, wyposażyło mnie w podstawowe, a niezbędne umiejętności obrony. Ponadto szkolenie zostało przeprowadzone profesjonalnie i w przyjaznej atmosferze"

"Bardzo profesjonalnie, przystępnie i bez trudnych, niezrozumiałych terminów, które przyprawiają niejednego zjadacza chleba o zawrót głowy i powodują zakłopotanie. Gorąco polecam"


Szczegółowe informacje:
Prokadra
tel. 531 831 080, 12 430 39 03
biuro@prokadra.pl, http://prokadra.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek


Serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym z zakresu
KODEKS POSTĘPOWANIA ADMINISTRACYJNEGO w praktyce

Termin: 15 listopada 2013 r, godz. 9.30-14.30, KRAKÓW

Ramowy program szkolenia:
1. Wprowadzenie do prawa o postępowaniu administracyjnym – omówienie źródeł prawa i najistotniejszych nowelizacji.
2. Pojęcie i definicja sprawy w postępowaniu administracyjnym.
3. Organ administracji publicznej w postępowaniu administracyjnym - właściwość rzeczowa, miejscowa, instancyjna.
4. Zasady ogólne postępowania administracyjnego i najnowsze zmiany dotyczące niektórych zasad.
5. Wyłączenie pracowników organu od udziału w postępowaniu.
6. Terminy załatwiania spraw w postępowaniu administracyjnym.
7. Strona i inni uczestnicy postępowania administracyjnego.
8. Czynności techniczno - procesowe postępowania administracyjnego.
9. Przekazywanie podań według właściwości.
10. Udostępnienie akt postępowania.
11. Postępowanie wyjaśniające i postępowanie dowodowe.
12. Postępowanie w sprawach skarg i wniosków.
13. Rozstrzygnięcie w postępowaniu administracyjnym.
14. Zaskarżanie decyzji administracyjnych
15. Wznowienie postępowania administracyjnego.
16. Uchylenie i zmiana decyzji.
17. Stwierdzenie nieważności decyzji.

Forma przyjmowania zgłoszeń:
* mailem na adres biuro@centrum-leadership.pl
* faksem na nr 71/ 716-48-47,

Cena: 199 zł brutto/os

Jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji skontaktuj się z nami. <TUTAJ>
Na pewno Twoje pytania nie pozostaną bez odpowiedzi!

Opis metodyki szkolenia:
prezentacja, kazusy, test sprawdzający

Szczegóły na stronie internetowej: http://www.centrum-leadership.pl/administracja3krak.html

Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia będą potwierdzone Imiennym Certyfikatem opatrzonym wpisem LEADERSHIP S.C. do Rejestru Instytucji Szkoleniowych Nr 2.02/00109/2013.
Katarzyna M.

Katarzyna M. redaktor treści:
lifestyle, design,
architektura;
specjal...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Szanowni Państwo! W imieniu Centrum Szkoleniowego AP Edukacja serdecznie zapraszam na:

Ogólnopolskie Forum Szkolenia 2014 Kreatywnie o Kadrach, którego celem jest dyskusja o kluczowych obecnie wyzwaniach związanych z zarządzaniem potencjałem ludzkim w organizacji.


Obrazek


Nasi eksperci przedstawią skuteczne sposoby i zaprezentują sprawdzone narzędzia w zakresie rozwoju ludzi w organizacji, planowania oraz przeprowadzania szkoleń tak, by jak najpełniej wykorzystać możliwości tkwiące w jednostkach i zespołach.

Program konferencji zaplanowaliśmy w taki sposób, aby oprócz wysłuchania prelekcji naszych ekspertów, istniała możliwość bezpośredniej wymiany doświadczeń, pomysłów i inspiracji, a także indywidualnych konsultacji z naszymi prelegentami i doradztwa w zakresie możliwości współpracy.

Inspiracje, działania, strategie – zainwestuj w rozwój!

Dołącz do Ogólnopolskiego Forum na GoldenLine >>

------------------------------------------------------

Mając świadomość odmienności zarządzania zasobami ludzkimi w różnych środowiskach i sektorach, ZAPRASZAMY pierwszego dnia Ogólnopolskiego Forum Szkolenia 2014 przedstawicieli firm, natomiast drugi dzień konferencji dedykowany jest przedstawicielom instytucji publicznych.

19 listopada - dla FIRM
Temat przewodni: Jak efektywnie i skutecznie planować rozwój pracowników, by powiększać
potencjał firmy w dynamicznie zmieniającym się środowisku rynkowym

20 listopada - dla URZĘDÓW
Temat przewodni: Zarządzanie rozwojem pracowników metodą na trafne i profesjonalne wykorzystanie potencjału kadrowego w Urzędzie

Wśród tematów wystąpień m.in.:

• Narzędzia nowoczesnego menedżera HR, czyli jak wzmocnić narzędziowo proces planowana działań rozwojowych / Paweł Kopijer

• Budowa strategii szkoleń, a Pracownik generacji X i Y – fakty i mity, szanse i zagrożenia / Anna Międlarz

• Coachingowy Styl Zarządzania – czyli w stronę indywidualnego podejścia i elastyczności zachowań menadżerskich / Artur Przybyłowicz

• Oceny okresowe i ich związek z IPRZ oraz obowiązki w tym zakresie poszczególnych szczebli kierownictwa urzędu - analiza najczęstszych problemów w w tym zakresie/ Radosław Hancewicz

• Rozwój pracowników admnistracji publicznej w oparciu o model SEA / Paweł Kopijer

• Realizacja IPRZ w Urzędach/ Iwona Sługocka

KONTAKT/ ZAPISY:

AP Edukacja Sp. z o.o., Centrum Szkoleniowe
ul. Urzędnicza 20 lok. 8, 30-051 Kraków
e-mail: zgloszenia@apedukacja.pl
Tel./ fax: 12 352-31-23 (wew. 3)
Tel. kom. 797 011 698, 517 752 770

CENNIK:

Udział jednej osoby - I dzień Forum (dla firm): 350 zł + 23% VAT
Udział jednej osoby - II dzień Forum (dla urzędów i intytucji publicznych): 300 zł / VAT zwoln.

PROMOCJE!

• Pierwsze 20 zgłoszeń na Ogólnopolskie Forum Szkolenia 2014 premiujemy rabatem - 10% TANIEJ!

• Przy zgłoszeniu dwóch lub więcej osób z tej samej firmy/ instytucji - 50 zł TANIEJ dla drugiej i kolejnej osoby!

Uwaga: Promocje nie łączą się

-------------------------

PARTNERZY:

GoldenLine, PIFS, PSTD, Wolters Kluwer, publiczni.pl, MATRIK, Personel i Zarządzanie, Obserwatorium Zarządzania, DISC Extended, Pracuj.pl
Agata N.

Agata N. Specjalista ds.
sprzedaży

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Z myślą o studentach w "studenckiej" cenie organizujemy listopadowe szkolenia pt. "Jak zorganizowac ślub i przyjęcie weselne".
Gdyby jednak wśród "Niestudentów" znalazły się osoby żądne wiedzy na ten temat, chętnie zaprosimy je do udziału:) Prosimy jedynie o wcześniejsze mailowe zapisy na: szkolenie@wedding-atelier.pl.
Szczegóły odnośnie szkolenia na: https://www.facebook.com/events/1430576980491708/


Obrazek
Marek J.

Marek J. Student, Uniwersytet
Warszawski

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek

Zainteresowanych rozwinięciem umiejętności kreatywnego i innowacyjnego myślenia oraz nowego spojrzenia na metody rozwiązywania problemów zapraszamy na szkolenie pt.
BYĆ JAK EDISON, CZYLI TRENING INNOWACYJNOŚCI I KREATYWNEGO POSZUKIWANIA ROZWIĄZAŃ

21 - 22 listopada 2013 Warszawa

Szczegóły na stronie: http://aliorszkolenia.pl/szkolenia-otwarte/lista-szkol...

Facebook

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zapraszamy na warsztat ,, Podróż w głąb siebie"

Warsztat skierowany jest do kobiet, które chcą:

Odkryć swoje mocne strony i talenty.

Nauczyć się jak wykorzystać własne zasoby na co dzień.

Zwiększyć pewność siebie.

Budować dobre i trwałe relacje.

Nauczyć się co można zrobić z głosem wewnętrznego krytyka, by wzmocnić swoją wartość.

Jeśli:

Powracasz po długiej przerwie na rynek pracy.

Rozpoczynasz swoje życie zawodowe.

Chcesz zmienić obecną pracę.

Poszukujesz rozwoju osobistego i chcesz poznać wszystkie swoje talenty.

Korzyści:

Docenisz siebie i swoje doświadczenia.

Przekonasz się jak dobrze poczuć się we własnym towarzystwie.

Podejmiesz nowe decyzje i działania.

Dowiesz się, jak budować swoje poczucie własnej wartości niezależnie od akceptacji innych: partnera, rodziny, przełożonych.

Zbudujesz pewność siebie podczas rozmów kwalifikacyjnych.

Data: 07.12.2013

Godziny: 10.00 - 18.00 (w tym przerwa 45-minutowa na obiad we własnym zakresie)

Miejsce: Warszawa, ul. Lekarska 3/3

Cena: 150 zł za osobę

Płatność: do 30.11.2013r.

Wyślij maila zgłoszeniowego na adres j.krolikowska@odkryjcoaching.pl. W tytule wpisz: Podróż w głąb siebie

Ilość uczestników: od 8 do 12 (decyduje kolejność zgłoszeń)

Organizator zastrzega sobie możliwość odwołania warsztatu w przypadku nie zebrania minimalnej grupy.

Trenerzy: Joanna Królikowska, Iwona Musiał
http://odkryjcoaching.pl
Mateusz Grąz

Mateusz Grąz Specjalista ds.
komunikacji
społecznej, Wyższa
Szkoła Inf...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Z wielką przyjemnością informujemy, że na podstawie konkursu 34/POKL/8.1.1/2012 ogłoszonego przez Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie w ramach Działania 8.1 Rozwój Pracowników i przedsiębiorstw w regionie, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania z Rzeszowa uruchamia projekt pod tytułem: „Zarządzanie Optymalizacją Procesów Produkcyjnych”
Projekt jest skierowany do małych i średnich przedsiębiorstw.

Celem projektu podniesienie kwalifikacji pracowników podkarpackich firm z zakresu Zarządzania Optymalizacją Procesów Produkcyjnych. W projekcie weźmie udział 160 uczestników z 60 firm, które zgłoszą i wydelegują swoich pracowników.
Uczestnik, który pozytywnie zaliczy egzamin FLEXSIM USA zdobędzie międzynarodowy certyfikat FLEXSIM.
W Polsce taki certyfikat posiada jedynie kilkanaście osób.

W ramach projektu zapewniamy uczestnikom:
 Wyżywienie podczas szkoleń
 Zwrot kosztów dojazdu
 Opłatę egzaminacyjną
 Materiały szkoleniowe oraz podręczniki

Koszt jaki ponosi przedsiębiorstwo delegując swojego pracownika to jedyne:
7 119 zł pomocy de minimis

Szkolenia realizowane będzie przez wyspecjalizowanych trenerów, którzy posiadają niezbędną wiedzę i bogate doświadczenie.

Ze szkolenia mogą skorzystać pracownicy zatrudnieni na umowę o pracę z pracodawcą.

Więcej informacji: http://zopp.pl

Kontakt:
+48 17 866 12 02
lub: zopp@wsiz.rzeszow.pl
Piotr K.

Piotr K. Key Account Manager

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Witam serdecznie!

Poszukuję firmy, która prowadzi szkolenia sprzedażowe na terenie Torunia, Bydgoszczy lub Trójmiasta.
Interesują nas firmy mające doświadczenie w szkoleniu doradców techniczno handlowych.
Nasz kandydat ma już wiedzę techniczną ale nigdy nie pracował z klientem bezpośrednio.
Szukamy firmy, która posiadała by w swoim programie szkolenia odbywające się dwa razy w tygodniu przez dwa miesiące.

Proszę o kontakt mailowy lub telefoniczny
Piotr Kaszuba
Mail: p.kaszuba@fibro.de
Tel. 609 987 285

Z góry dziękuję za wszystkie oferty!

Następna dyskusja:

Szkolenia i konferencje HR ...




Wyślij zaproszenie do