Elżbieta Pietras

Elżbieta Pietras asystent, K&T
BUSINESS SOLUTIONS
s.c.

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek

Chcesz zaprezentować się z jak najlepszej strony?
Chciałbyś znaleźć pracę? Dostać awans? Zwrócić na siebie uwagę innej osoby?

Zapraszamy na nasze szkolenie "Sztuka autoprezentacji i wystąpień publicznych".
Wiedza i umiejętności zdobyte na szkoleniu możesz wykorzystać zarówno w życiu osobistym jak i zawodowym.

Najbliższe terminy szkolenia
21.08.2013r. lub 28.08.2013r.

Zapisy tylko do 15.08.2013r.
Szkolenie w Krakowie, cena: 600zł/os
Więcej informacji: http://interseller.pl/index.php?id=18&tx_calendar_pi1

Zapraszamy do kontaktu:
tel.: 533 760 969
mail: biuro@interseller.pl

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

PROMOCJA do 15 sierpnia!
PR w sytuacjach kryzysowych, w tym kryzys w social media - warsztaty dwudniowe >>


- zapraszam na szkolenie w imieniu Centrum Szkoleniowego AP Edukacja

CENA PROMOCYJNA:
790 zł + 23% VAT

CENA REGULARNA: 890 zł + 23% VAT
TERMIN: 29-30 sierpnia 2013, Warszawa oraz 19-20 września, Kraków

TRENER: Urszula Podraza >>

W PROGRAMIE:

DZIEŃ I: PR w sytuacjach kryzysowych

1.Czym jest kryzys i jakie może mieć skutki dla organizacji?
2.Reguły postępowania w kryzysie.
3.Manual kryzysowy czyli jak się przygotować.
4.Strategie retoryczne w kryzysie.
5.Narzędzia komunikacji kryzysowej.
6.Budowanie przekazu w sytuacji oskarżeń pod adresem firmy/organizacji/ osoby publicznej.
7.Media w kryzysie.

DZIEŃ II: Kryzys w social media

Żywiołowy rozwój mediów społecznościowych niesie ze sobą poważne zagrożenia dla reputacji firm
i instytucji. Nawet marki, które nie są obecne w social mediach mogą ucierpieć podczas kryzysów
rozgrywających się w sieci. Wiedza zdobyta podczas szkolenia pozwoli zrozumieć
mechanizmy działania mediów społecznościowych i da podstawę do opracowania procedur reagowania na sytuację kryzysową w social media.

1.Social media - nowa jakość w komunikacji.
2.Burza w szklance wody czy sieciowe tsunami - analiza case study.
3.Monitoring - podstawa szybkiego zarządzania kryzysem w social media.
4.Zasady polityki antykryzysowej organizacji w SM
5.Efektywna komunikacja podczas kryzysu w sieci.

Więcej informacji na temat szczegółów szkolenia
 TUTAJ >>


---------

ZAPRASZAM DO KONTAKTU:

Centrum Szkoleniowe AP Edukacja
Tel. 12 352 31 23
e-mail: zgloszenia@apedukacja.pl

KADRY i PŁACE
PODATKI i FINANSE
PR i MARKETING
SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA UNIA EUROPEJSKA
ZARZĄDZANIE
ZASOBY LUDZKIE
KOMUNIKACJA I ROZWÓJ OSOBISTY
INNE

BRANŻA MEDYCZNA
Anna Wiśniewska

Anna Wiśniewska Senior Talent
Advisor

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Serdecznie zapraszam do udziału w bezpłatnym projekcie skierowanym do mikroprzedsiębiorstw, a w szczególności KOBIET
"Szkolenia szansą na rozwój przedsiębiorstw"!

Kto może wziąć udział w projekcie?
Mikroprzedsiębiorstwa (do 10 osób), które posiadają swoją jednostkę organizacyjną na terenie woj. śląskiego.

Do udziału w szkoleniach zapraszam:
1. mikroprzedsiębiorców/właścicieli
2. ich pracowników (z wyłączeniem osób zatrudnionych na podstawie umowy cywilnoprawnej, tj. umowy zlecenia, umowy o dzieło)

Liczba uczestników szkoleń:
60 osób: w tym min. 51 kobiet oraz max. 9 mężczyzn
w przedziale wiekowym 50+
Liczebność jednej grupy wynosi 10 osób.

Miejsce szkoleń:
W zależności od zainteresowania. Miejsce szkoleń będzie zależało od obszaru, w jakim zamieszkiwały będą osoby biorące udział w projekcie. Ustalone zostanie po utworzeniu grupy.

SZKOLENIA:
Projekt obejmuje 3 moduły tematyczne, podzielone na dwie części: obowiązkową oraz swobodnego wyboru:

Tematyka szkolenia obowiązującego wszystkich beneficjentów:
„Pozyskiwanie funduszy na rozwój firmy” czas trwania: 42 godz. lekcyjne (czyli po 45 min)
Tematyka szkolenia do wyboru:
1. "Dobry wizerunek firmy podstawą sukcesu" czas trwania: 60 godz. lekcyjnych
lub
[u]2. "Planowanie finansowe i analizy inwestycyjne"[/b] czas trwania: 60 godz. lekcyjnych

Ponadto każdy z uczestników otrzyma certyfikaty ukończenia ww. szkoleń.

Zainteresowane osoby proszę o kontakt:
Anna Bołdys, tel.: 502 138 180, email.: szkoleniaslaskie@gmail.com.
Ten post został edytowany przez Autora dnia 08.08.13 o godzinie 19:54

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek


Szanowni Państwo,

W związku z nadchodzącym jesienno - zimowym sezonem szkoleniowym,
mamy ogromną przyjemność przedstawić Państwu propozycję
przygotowaną przez PM Experts.

Wraz z początkiem września rozpoczynamy kolejną edycję Akademii
PMP®. Została ona dostosowana do aktualnie obowiązującej, 5
edycji PMBOK®. Na ten cykl pięciu szkoleń zapraszamy wszystkie
osoby zainteresowane gruntownym przygotowaniem do certyfikacji
CAPM® oraz PMP®, ale także każdego, kto chciałby poznać
najlepsze praktyki z zakresu zarządzania projektami.

Wraz z naszą autorską Akademią PMP® ruszają kolejne szkolenia z
metodyki PRINCE2® na poziomie Foundation oraz Practitioner. Dzięki
posiadanej przez nas akredytacji, umożliwiają zdobycie pełnej
certyfikacji APMG®.

Dla osób, które chciałyby opanować wiedzę z zaawansowanych
obszarów zarządzania projektami, przygotowaliśmy szereg szkoleń
takich jak: Agile Project Management®, Zarządzanie Portfelem
Projektów®, Zarządzanie Programami® oraz Interpersonalne Aspekty
Zarządzania Projektami®.

Jeśli natomiast dopiero rozpoczynają Państwo swoją edukację w
świecie project managementu, zapraszamy do udziału w jednodniowych
szkoleniach z Podstaw Zarządzania Projektami®.

Do tej pory nasz program szkoleń otwartych realizowaliśmy w
Gdańsku, Warszawie oraz Krakowie. W tym sezonie, rozpoczynamy
warsztaty również we Wrocławiu oraz Poznaniu.


Obrazek


Oprócz propozycji cyklicznych szkoleń otwartych organizujemy
również wyjazdowy warsztat Project Management Camp 2013.

Z uwagi na czas, jaki pozostał do rozpoczęcia warsztatów
przygotowaliśmy również propozycję rabatów, które w
zależności od terminu zapisu oraz ilości zgłoszonych osób może
wynieść nawet 30%.

Serdecznie zapraszamy do kontaktu.

NAPISZ: szkolenia@pmexperts.pl
ZADZWOŃ: Tel. +48 22 395 64 20
SPRAWDŹ: http://pmexperts.pl

Wszystkim życzymy powodzenia w projektach!
Maciej Mikulski

Maciej Mikulski właściciel,
EkoDialog -
szkolenia,
konsulting, ochrona
śr...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek

Witam,

Zapraszam na szkolenie:

"Nadzwyczajne tryby wzruszania decyzji środowiskowej (zmiana decyzji, stwierdzenie nieważności i wznowienie postępowania)"

Decyzja środowiskowa jest pierwszą decyzją, która jest uzyskiwana w toku procesu inwestycyjnego. Bardzo krótkie terminy przewidziane na wniesienie odwołania i zażalenia bardzo często nie pozwalają na realny wpływ na kształt decyzji. Tym samym warto wzbogacić wiedzę na temat trybów postępowania, które ingerują w kształt decyzji, w stosunku do których odwołanie już nie przysługuje – zmiany decyzji, stwierdzenia jej nieważności oraz wznowienia postępowania. Niektóre z wad decyzji lub postanowień mogą skutkować ich wyeliminowaniem z obrotu prawnego bez żadnych ograniczeń w czasie. W niektórych przypadkach może to utrudnić albo wręcz uniemożliwić proces inwestycyjny, gdyż wyeliminowanie z obrotu prawnego decyzji środowiskowej może stanowić podstawę do usunięcia z obrotu prawnego decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu czy pozwolenia na budowę. Seminarium jest prowadzone w bardzo przystępny sposób (również dla osób nie posiadających wykształcenia prawniczego), gdyż wykładowca podaje dużo praktycznych przykładów i wskazówek dotyczących przedmiotu seminarium. Ogromne znaczenie ma tu również ponad 9-letnie doświadczenie praktyczne wykładowcy w prowadzeniu i konsultowaniu postępowań prowadzonych w trybach nadzwyczajnych przez Ministra Środowiska i Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska.

Szkolenie poprowadzi doświadczony wykładowca i radca prawny:- Pani Jolanta Kochanowska

Termin - 10.09.2013
Miejsce - Warszawa, Centrum Konferencyjne "Golden Floor", al. Jerozolimskie 123A, 600 metrów od dworca centralnego

Pełny opis oraz formularz zgłoszenia dostępne na:
http://ekodialog.pl/szkolenia

Zapraszamy!
Dina Zawadzka

Dina Zawadzka OPEN Grupa Dobrych
Trenerów

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

6 TRUDNYCH ROZMÓW PLUS PUŁAPKI EMOCJONALNE

Naszym celem jest nauczyć uczestników treningu postępowania gwarantującego:

przeprowadzenie rozmowy w sposób warunkujący poszanowanie godności człowieka, z którym rozmawiasz
pozostanie z szacunkiem do siebie
budowanie autorytetu szefa
unikanie pułapek emocjonalnych
satysfakcję w relacjach z ludźmi

Przygotujemy i przećwiczymy 6 trudnych rozmów:

ODMOWA - np. zmiany grafiku, podwyżki, wcześniejszego wyjścia z pracy itp.
KORYGOWANIE - rozmowa w sytuacji, gdy rezultaty pracy danej osoby nie spełniają oczekiwań
DYSCYPLINOWANIE - rozmowa w sytuacji, gdy dajemy pracownikowi ostatnią szansę zmiany zachowań
ROZMOWA O BRAKU MOŻLIWOŚCI AWANSU - z przyczyn leżących po stronie firmy oraz z przyczyn leżących po stronie pracownika
ROZWIĄZANIE UMOWY O PRACĘ - z przyczyn leżących po stronie firmy oraz z przyczyn leżących po stronie pracownika
ROZMOWA DOTYCZĄCA HIGIENY OSOBISTEJ (LUB INNYCH KWESTII OSOBISTYCH RZUTUJĄCYCH NA FUNKCJONOWANIE W ZESPOLE LUB NA WYNIKI PRACY) - najtrudniejszy dla większości szefów typ rozmowy

CELE TRENINGU

przećwiczenie 6 sytuacji emocjonalnie trudnych w relacjach Kierownik-Pracownik
zrozumienie mechanizmów, które decydują o stanie emocjonalnym i podejmowanych działaniach
doskonalenie umiejętności komunikacji z pracownikiem w sytuacjach emocjonalnie trudnych
wypracowanie i zastosowanie standardów reagowania w sytuacjach niestandardowych
poznanie technik radzenia sobie sytuacjach emocjonalnie trudnych
poznanie technik zapobiegających powstawaniu sytuacji emocjonalnie trudnych
określenie obszarów, w których zachowania asertywne są możliwe i konieczne
przećwiczenie zachowań asertywnych

PROGRAM RAMOWY

Postawa i komunikacja asertywna

porozumienie bez przemocy
asertywna odmowa
asertywne reagowanie na krytykę i zarzuty

Zadawanie pytań jako metoda radzenia sobie w sytuacjach emocjonalnie trudnej

pytania otwarte, zamknięte i zanurzone
umiejętne stosowanie parafrazy
oddalić reakcję, przygotować odpowiedź

Aktywne słuchanie nieoceniające

słuchanie informacyjne
słuchanie empatyczne

Rola szefa w trudnych rozmowach

przekonania powodujące trudność w rozmowach (uwikłania pułapki, lęki)
budowanie odpowiedniej roli i tożsamości szefa wobec pracownika

Zasady udzielania negatywnej informacji zwrotnej według modelu ZEEP (do rozmowy korygującej)

6 TRUDNYCH ROZMÓW – UCZESTNICY PRZEPROWADZĄ 7 WARIANTÓW ROZMÓW W 21 WERSJACH WEDŁUG SCENARIUSZA PODANEGO PRZEZ TRENERA. KAŻDA ROZMOWA DOTYCZY JEDNEJ PŁASZCZYZNY, UCZESTNICY PRACUJĄ W TRZYOSOBOWYCH ZESPOŁACH W ROLACH: SZEF, PRACOWNIK, OBSERWATOR – Z TRZYKROTNĄ ZAMIANĄ RÓL.

Odmowa - sesje rozmów z superwizją
Korygowanie - sesje rozmów z superwizją
Dyscyplinowanie - sesje rozmów z superwizją.
Rozmowa o braku możliwości awansu - sesje rozmów z superwizją.
Rozwiązanie umowy o pracy - sesje rozmów z superwizją.
Rozmowa dotycząca higieny osobistej - sesje rozmów z superwizją.
Pułapki emocjonalne - ćwiczenia asertywnego reagowania na szantaż emocjonalny („biedactwo”, „terrorysta”, „śledczy”)

METODYKA

Warsztat zadaniowy - drugi dzień poświęcony wyłącznie na sesje rozmów z superwizją; ćwiczenia w małych grupach, indywidualne, projektowanie interakcji, symulacje, gry. Nauce będzie towarzyszyć konwencja akceptacji i zabawy, aby proces uczenia był przyjemny i wyzwalał ciekawość. Uczestnicy otrzymają materiały do wykorzystania podczas treningu oraz do samodzielnej pracy po szkoleniu.

CZAS TRWANIA: 2 dni (16 godzin zegarowych zajęć)

CENA: 1350 zł/osoba za całe szkolenie

Cena obejmuje: uczestnictwo w szkoleniu; materiały szkoleniowe; certyfikat; roczną opiekę poszkoleniową on-line trenera prowadzącego; dwa obiady; napoje; owoce; słodycze

Cena nie obejmuje: dojazdu; noclegów; śniadań; kolacji; kosztów parkingu.

INFORMACJE I ZGŁOSZENIA: dina@open.edu.pl, info@open.edu.pl
Łukasz Wenskowski

Łukasz Wenskowski Kto stoi w miejscu
ten się cofa.

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zachęcam wszystkich do składania zapytań na platformie GLOBALINCENTIVE.PL

Jeżeli poszukujecie odpowiedniego miejsca na szkolenie, to jest to doskonałe rozwiązanie.

Na naszej platformie zarejestrowane jest bardzo dużo obiektów, które z pewnością spełnią Wasze oczekiwania.

Korzyści:

- składanie zapytań ofertowych jest całkowicie darmowe
- Globalincentive.pl umożliwia kontakt do obiektów z całej Polski
- redukcja czas na poszukiwania: zainteresowani sami się do Was odzywają ze swoją ofertą!
- sondowanie rynku, wybór najlepszych ofert

Ze swojej strony serdecznie zachęcam

http://www.globalincentive.pl/zapytanie.php


Obrazek

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

UWAGA KIELCE, ŁÓDŹ, BIAŁYSTOK!

BEZPŁATNE SZKOLENIE "Profesjonalna obsługa klienta w wieku 50 + w kontekście aktywizacji zawodowej”. Terminy: Kielce 22-23.08 - Hotel Tęczowy Młyn, Łódź 27-28.08 - Hotel Iness, Białystok 29-30.08 Hotel Podlasie.

Szkolenie "Profesjonalna obsługa klienta w wieku 50 + w kontekście aktywizacji zawodowej” będzie obejmowało:

- Budowanie relacji i współpracy z klientem 50+, efektywna komunikacja;
- Poszukiwanie wspólnych rozwiązań – praca z „trudnym” klientem;
- Motywowanie osób 50+ do działania;
- Charakterystyka osób w wieku 50+;
- Instrumenty, formy, możliwe działania, dostępne środki itp. na rzecz aktywizacji zawodowej osób w wieku 50+ - stosowane przez pracowników IRP i JOPS.

Szkolenia będą realizowane w formule blended learning, która zakłada 2 pakiety dydaktyczne, tj. moduł e – learning oraz moduł stacjonarny, na podstawie których uczestnicy szkolenia otrzymają certyfikat ukończenia kursu. Szkolenia będą prowadzone w formie 2-dniowych szkoleń stacjonarnych. W ramach szkolenia zapewniany jest bezpłatny nocleg, wyżywienie oraz materiały szkoleniowe. Zapisy: Aleksandra Wojtkowska, nr tel. 516 009 054 lub Katarzyna Siejka nr tel. 696 835 469.

Wszelkie pytania dotyczące rekrutacji można kierować na adres e-mail: rekrutacja@instytutbs.eu. Więcej na ten temat: http://www.50plus.gov.pl

Eliza Dyguda

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Maciej Mazuruk

Maciej Mazuruk Partner Zarządzający
- PMP, APICS
,SCRUM

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek


Wszystko co chcielibyście wiedzieć o finansach, a wstydzicie się zapytać… – tak można by scharakteryzować jednym zdaniem (parafrazując tytuł filmu znanego amerykańskiego reżysera) szkolenie z finansów dla „niefinansistów”.
Ile razy w pracy (bądź w domu, np. siedząc przezd TV) jesteśmy świadkami rozmów biznesowych o marży brutto, zysku netto, amortyzacji, kapitale obrotowym przedsiębiorstwa, niekoniecznie zdając sobie sprawę z tego, co dane pojęcia tak naprawdę oznaczają dla życia przedsiębiorstwa ?

Celem niniejszego warsztatu jest przybliżenie wiedzy o skomplikowanej dziedzinie finansowej w przystępny i praktyczny sposób, zrozumiały dla wszystkich odbiorców.

Zapraszam na najbliższe prowadzone przeze mnie szkolenie.

Termin: 9 października, szkolenie jednodniowe
Miejsce: Warszawa

Czytaj więcej...
Maciej Mazuruk

Maciej Mazuruk Partner Zarządzający
- PMP, APICS
,SCRUM

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek


Każdy z nas w życiu codziennym, czy to osobistym, czy w biznesie, spotyka się z różnymi dylematami dotyczącymi racjonalnego gospodarowania pieniędzmi.
Na co mam wydać środki, którymi dysponuję ?
Jak oszacować i określić budżet dla wymaganego przedsięwzięcia ?
Jak monitorować wydatki i określić ich stopień wykorzystania wraz z upływającym czasem ?
Jak oszacować planowaną całość kosztów uwzględniając już poniesione nakłady ?
W przypadku projektów odpowiedzi na te pytania nurtują niejednego członka zarządu, kierownika projektu lub dyrektora finansowego. Tam gdzie pojawiają się pieniądze, akcjonariusze i różni interesariusze z otoczenia projektów domagają się również rzetelnej informacji tak, aby podejmować właściwe dla danej chwili decyzje.

Celem szkolenia jest wsparcie zarządzania projektami w aspekcie finansowym i przyswojenie niezbędnej wiedzy i technik służących określaniu i kontroli budżetów.

Zapraszam na najbliższe prowadzone przeze mnie szkolenie.

Termin: 10 października, szkolenie jednodniowe
Miejsce: Warszawa

Czytaj więcej...
Katarzyna S.

Katarzyna S. prokurent,
komandytariusz
Robert Solga i
Wspólnicy Kancel...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zapraszam na konferencję z zakresu odpowiedzialności członków zarządu - bardzo kompleksowo ujęta tematyka, dodatkowe konsultacje przy kręglach no i polskie góry jesienią:
Szczegóły tutaj
Monika Kowalska

Monika Kowalska właścicielka
specjalistycznego
centrum języka
angielskieg...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Szanowni Państwo,

Z myślą o trójmiejskich firmach, kancelariach, instytucjach i placówkach medycznych stworzyliśmy specjalistyczne centrum języka angielskiego, w którym stawiamy na innowacyjność, profesjonalizm, warsztatowe podejście do zajęć i kreatywność. Chcemy pokazać, że można szkolić inaczej.

Obrazek

PIERWSZE W TRÓJMIEŚCIE
nowoczesne centrum języka angielskiego
SPECIALIZE YOUR ENGLISH http://kowalska.com.pl

Naszym celem jest podnoszenie kompetencji językowych przedstawicieli środowiska biznesowego, prawniczego i medycznego już od podstaw.

Przygotowaliśmy dla Państwa ofertę, która obejmuje:
--> kursy branżowe (język angielski biznesowy, finansowy, prawniczy, medyczny, dla specjalistów ds. HR, marketingu i PR, IT, Unii Europejskiej, inżynierów, menedżerów, pracowników administracyjnych, etc.),
--> warsztaty profilowane (warsztaty komunikacyjne, terminologii biznesowej/prawniczej/medycznej, prowadzenia korespondencji firmowej i analizy umów/dokumentów finansowych),
--> kursy egzaminacyjne BEC (biznes), TOLES i ILEC (prawo) oraz ICFE i ACCA (finanse),
--> kompleksową obsługę językową firm, w tym szkolenia i warsztaty językowe dla pracowników i kadry zarządzającej, tłumaczenia ustne i pisemne (zwykłe i przysięgłe), obsługę językową procesu rekrutacji, obsługę gości zagranicznych czy przygotowanie profilu strony internetowej firmy w języku angielskim.jgb

Wierzymy, że innowacyjność nie jest zarezerwowana wyłącznie dla branż technologicznych. Dbamy o zapewnienia obsługi na najwyższym poziomie językowym, merytorycznym i metodycznym. Realizujemy warsztatowe podejście do zajęć. Podnosimy kompetencje językowe w oparciu o najnowocześniejsze i kreatywne metody nauczania oraz interaktywne pomoce dydaktyczne.

Zajęcia możemy poprowadzić w PAŃSTWA FIRMIE lub w naszych salach, znajdujących się w centrum konferencyjno-szkoleniowym STARTER, Gdańsk, ul. Lęborska 3b, teren Arkońska Business Centre. Jesteśmy otwarci na współpracę, wszelkie propozycje i sugestie. Chętnie pojawimy się w Państwa firmie, aby odpowiedzieć na powstałe wątpliwości i przeprowadzimy bezpłatnie lekcję próbną.

Uprzejmie zapraszamy do kontaktu.
Zespół Specialize your English
http://kowalska.com.pl
office@kowalska.com.pl
505 504 475
Adam Hanczyn

Adam Hanczyn Właściciel AHA
Szkolenia Coaching

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

ZAPROSZENIE NA SZKOLENIE - Warsztat Coacha - Lublin, 2-5 września

Witam,

Trwają zapisy na pierwszą, wrześniową edycję szkolenia "Warsztat Coacha". Zapraszam serdecznie


Obrazek
Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Oceny okresowe szkolenia

Korzyści dla firmy :

► Właściwy dobór kadr i ich alokacji
► Rozwój zawodowy pracowników firmy
► Sprawiedliwe wynagradzanie i motywowanie
► Rozsądne awansowanie

Kontakt w sprawie szkolenia:
Szkolenia biznesowe
biuro@wstronerozwoju.com
Ewelina Zdzieszyńska
Tel.: 500 029 886
Karolina Ł.

Karolina Ł. Nawet gdy ktoś przy
swej prawdzie zostać
chce, czemu pięk...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Wspólnie z biurem IFS na Środkową i Wschodnią Europę zapraszamy na szkolenie:

Wymagania standardu IFS Food wersja 6.

Szkolenie poprowadzi Pan Marek Marzec - Członek Międzynarodowej Grupy Roboczej d/s Standardu IFS. Przedstawiciel ds. Standardu IFS na Europę Środkową i Wschodnią

Więcej szczegółów znajdziecie tutaj:
http://qtalent.pl/szkolenia/wymagania-standardu-ifs-fo...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Szkolenia biznesowe Łódź

Edukacja biznesowa
Edukacja finansowa
Rozwój osobisty

terminy:
22.08.2013
29.08.2013

zapisy:
partner.lodzkie@gmail.comTen post został edytowany przez Autora dnia 20.08.13 o godzinie 16:01
Monika Chrzanowska

Monika Chrzanowska Obsługa klientów -
Concierge, Wynajem
powierzchni
coworki...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Mamy do wynajęcia salę na szkolenia do 20 osób oraz małą salę konferencyjną do 8 osób!

Znajdujemy się na warszawskim Mokotowie, w pobliżu zbiegu ulic Niepodległości i Madalińskiego, tuż obok SGH oraz w niedalekiej odległości od metra Pole Mokotowskie!

Nasze biuro znajduje się w bezpłatnej strefie parkowania co pozwala na nie generowanie dodatkowych kosztów!

Więcej informacji na Facebooku: http://facebook.com/SimpleCoworking bądź na stronie: http://simplecoworking.pl

Kontakt bezpośredni:
Simple Coworking ul. Madalińskiego 67B/38, Warszawa
mail: kontakt@simplecoworking.pl
tel. 690 523 510
Dorota Nawrotek

Dorota Nawrotek Trenerka kompetencji
menedżerskich,
coach, konsultantka
I...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=524692094269602...
Serdecznie zapraszam na studia podyplomowe:
COACHING I PSYCHOLOGIA BIZNESU.
Mamy w Kielcach naprawdę świetny program, a co najważniejsze udało się namówić do współpracy kapitalnych ludzi.
Aż miło zapraszać:)))

http://www.wsh-kielce.edu.pl/images/stories/podyplomow...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

ZAPRASZAMY NA NASZE WRZEŚNIOWE SZKOLENIA OTWARTE

PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY - WARSZTAT PRAKTYCZNY


Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 25 września 2013, Warszawa,
480zł + 23% VAT = 590,40zł

Dodatkowo, przy 3 i więcej osobach z tej samej firmy - zniżka 5% na 1 uczestnika.

Cele szkolenia:

Profesjonalna sprzedaż wymaga używania skutecznych technik sprzedaży
opartych o skuteczną argumentację i perswazję.Uczestnicy warsztatów
dostaną wachlarz narzędzi, który ma ułatwić im ich zadanie.

Szkolenie skierowane jest do osób, które mają kontakt z klientem,
sprzedają produkty bądź usługi w kontakcie bezpośrednim
lub przez telefon.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

Uczestnicy:
• poznają podstawy skutecznej argumentacji i perswazji
• przećwiczą techniki perswazji
• nauczą się mówić językiem korzyści
• nauczą się pozytywnie programować klienta
• nauczą się radzić sobie z obiekcjami
• nauczą się finalizować sprzedaż

Program szkolenia:

1. Badanie potrzeb Klienta jako podstawa skutecznej perswazji

• Diagnozowanie potrzeb Klienta podczas rozmowy
• Potrzeby sprzedażowe (dotyczące produktu)
• Potrzeby obsługowe (wymagania dotyczące Doradcy i firmy)
• Potrzeby psychologiczne (ukryte preferencje osoby decyzyjnej w firmie)
• Techniki analizy potrzeb Klienta
• Scenariusze rozmowy
• Zadawanie pytań (otwierających i pogłębiających)
• Wzbudzanie i modyfikacja potrzeb Klienta
• Aktywne słuchanie Klietna (parafraza, klaryfikacja, aprobata przez telefon)
• Rola zadawania pytań w perswazji
• Rodzaje pytań a ich skuteczność
• Pytania otwarte
• Pytania zamknięte
• Pytania sugerujące
• Pytania oceniające

2. Techniki skutecznej perswazji

• Używanie w przekazie programatorów pozytywnych, unikanie negatywnych
• Ćwiczenia praktyczne z budowania przekazów perswazyjnych

3. Argumentacja i perswazja podczas rozmowy sprzedażowej

• Język korzyści
• Umiejętność nawiązywania do potrzeb Klienta
• Zamiana cech rozwiązania na korzyści dla Klienta
• Dopasowanie cech produktu do rozpoznanych potrzeb psychologicznych Klienta

4. Radzenie sobie z obiekcjami

• skąd się biora obiekcje?
• obiekcje jawne
• obiekcje ukryte
• schemat reakcji na obiekcje

5. Zaawansowane techniki wywierania wpływu na rozmówcę

• Omówienie technik wpływu wg. Cialdiniego
• Społeczny dowód słuszności
• Reguła wzajemności
• Reguła autorytetu
• Reguła niedostępności
• Reguła zaangażowania i konsekwencji
• Lubienie i sympatia
• Praktyczne wykorzystanie reguł wpływu

6. Techniki zamykania sprzedaży - poligon sprzedaży - symulacje

• programowanie zamknięcia:
• zadam ci kilka pytań, będzie mi lepiej doradzić...
• ważne dla mnie jest...
• powiedz mi dokładnie...
• zależy mi na tym, żebyś...
• zamknięcie na założenie odgórne
• zamknięcie na wybór pozorny
• zamknięcie na koszt odwlekania decyzji

7. Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
• Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
• Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
• Zostawię za sobą – stare niedziałające, nienadające się do zmiany, zostawiam

Trener prowadzący

Krzysztof Kodym

Absolwent The Polish Open University na wydziale „Zarządzanie Biznesem” ze specjalizacją
Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Certyfikowany Trener NLP oraz technik pamięciowych SPW.
Trener z dużym doświadczeniem. W ciągu 10 lat przeszkolił ponad 8000 uczestników spędzając
na sali szkoleniowej ponad 1500 dni. Ostrogi trenerskie zdobywał współpracując z takimi firmami
szkoleniowymi jak Specialist&Friends (House of Skills) oraz CS JET. Specjalista w zakresie sprzedaży,
negocjacji, obsługi Klienta i komunikacji. Twórca projektów szkoleniowych dla m.in. takich firm
jak Orange, Kruszwica, Netia, Unicolor, Nestle Waters, Uniwersytet Łódzki, CCIG. Brał czynny udział
w rebrandingu Orangu, wdrażaniu aplikacji CRM w wielu organizacjach oraz systemu ELIXIO_0 w Banku Handlowym.
Szkoli przedstawicieli handlowych korporacji: finansowych, FMCG, telekomunikacyjnych, IT, których
działalność opiera się na bezpośrednim kontakcie z Klientem.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
szkolenia@adeptia.pl
727 924 618

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

BĄDŹ ASERTYWNY I WYGRAJ ZE STRESEM

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 27 września 2013, Warszawa,
480zł + 23% VAT = 590,40zł

Dodatkowo, przy 3 i więcej osobach z tej samej firmy - zniżka 5% na 1 uczestnika.

Opis szkolenia:

Szkolenie przedstawia teorie i definicje stresu od strony psychologicznej i praktycznej.
Pokazuje również jak zarządzać stresem w codziennych obowiązkach. Celem szkolenia jest zmiana w postrzeganiu
a także odczuwaniu objawów stresu.
WArsztat obejmuje także podstawowe zagadnienia z zakresu asertywności,
która jest elementem zarządzania stresem na co dzień.

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą rozwinąć swoje umiejętności zarówno zapobiegania,
jak i radzenia sobie na bieżąco z pojawiającym się stresem

Korzyści z udziału w szkoleniu:

• Wzmocnienie umiejętności zarządzania w sytuacjach stresujących oraz w sytuacjach zmiany
• Wzmacnianie pozytywnego nastawienia do swojej pracy i życia
• Większa harmonia wewnętrzna oraz zdolność do pracy pod zwiększoną presją bez szkody dla organizmu.
• Umiejętności asertywnego zachowania i wyrażania siebie

Program szkolenia:

1. Wprowadzenie do zarządzania stresem w procesie zmian
• Czym jest stres i z czego wynika?
• Oczekiwania otoczenia (im trudniejsze zadanie tym większy stres)
• Proces zmiany a stres
• Pojęcie stresu optymalnego
• Stres pozytywny (chęć do pracy, przyjmowanie wyzwań)
• Stres negatywny (strach, pustka w głowie, objawy fizyczne, niechęć do podejmowania wyzwań)
• Jak zarządzać stresem?
• Techniki antystresowe i relaksacyjne

2.Stres w miejscu pracy i jego przyczyny
• Diagnoza aktualnego stresu
• Rozpoznawanie objawów fizjologicznych stresu
• Efekty stresu
• Przyczyny stresu (przepływ informacji, wprowadzanie zmian)
• Stresogenne sposoby myślenia
• Test: Czynniki wywołujące stres
• Stres a osobowość

3.Konstruktywne strategie radzenie sobie ze stresem oraz procesem zmian
• Koncentracja na emocjach a koncentracja na zadaniu
• Strategie ucieczkowe
• Działanie oparte na strategii poznawczej
• Techniki odzyskiwania kontroli

4.Techniki radzenia sobie w sytuacjach trudnych
• Zmiana sposobu myślenia o otaczającej nas rzeczywistości
• Treningi antystresowe i relaksacyjne (ćwiczenia wykonywane w trakcie zajęć, w pozycji leżącej)
• Trening autogenny Schulza

5.Elementy asertywności
• Zmiana sposobu myślenia o otaczającej nas rzeczywistości
• Czym jest asertywność - definicja
• Autogianoza własnego poziomu asertywności postawy (kwestionariusz)
• Postawa asertywna a postawa uległa i postawa agresywna
• Asertywność w praktyce - podstawowe umiejętności
• Asertywna reakcja na krytykę
• Asertywne wyrażanie pochwały, asertywne przyjmowanie komplementów
• Stawianie granic zgodnie z zasadami asertywności
• Komunikat typu "Ja"
• Asertywne sposoby wyrażania gniewu

6.Podsumowanie szkolenia – wnioski praktyczne
• Przypomnienie głównych punktów
• Omówienie wniosków z ćwiczeń
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre zachowania aby lepiej działać w zespole
- Zostawię za sobą – zostawię za sobą zachowania demotywujące

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog ,certyfikowany Praktyk NLP.
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Specjalizuje się w doskonaleniu kompetencji menedżerskich,
treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem w oparciu
o mediacje i negocjacje, wystąpieniach publicznych, zarządzaniu
sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim
i angielskim. Ma za sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak:
Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA, BUD-Invest. Na stałe
współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu.
Jest odpowiedzialna za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt
z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
szkolenia@adeptia.pl
727 924 618

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

EFEKTYWNY MENEDŻER, CZYLI JAK ZARZĄDZAĆ SWOIM ZESPOŁEM

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 25 września 2013, Warszawa,
480zł + 23% VAT = 590,40zł

Dodatkowo, przy 3 i więcej osobach z tej samej firmy - zniżka 5% na 1 uczestnika.

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog ,certyfikowany Praktyk NLP.
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Specjalizuje się w doskonaleniu kompetencji menedżerskich,
treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem w oparciu
o mediacje i negocjacje, wystąpieniach publicznych, zarządzaniu
sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim
i angielskim. Ma za sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak:
Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA, BUD-Invest. Na stałe
współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu.
Jest odpowiedzialna za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt
z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
szkolenia@adeptia.pl
727 924 618

Następna dyskusja:

Szkolenia i konferencje HR ...




Wyślij zaproszenie do