Paweł Kosiarz

Paweł Kosiarz Szukam ciekawych
wyzwań a w
międzyczasie pracuje
dla fabr...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Czy wiesz że jedno zdanie może mieć 100 znaczeń? Zapraszamy na szkolenie!


Obrazek


Choć wydaje nam się, że mówimy w jednym języku, przekazujemy jasne komunikaty, to zdarza się bardzo często, że nie jesteśmy dobrze rozumiani, lub my nie rozumiemy innych. Komunikacja to proces i tylko od nas samych zależy, w jaki sposób będziemy w tym procesie uczestniczyć.

Program ramowy:
1. Co to jest komunikacja ?
2. Funkcje komunikowania
3. Komunikacja werbalna/niewerbalna
4. Współczesne tendencje sprzedaży
5. Portret sprzedawcy
6. Typologia osobowościowa klienta (czyli jak dostosować komunikację do osobowości klienta)
7. Budowanie kontaktu z Klientem
8. Narzędzia kierowania rozmową
9. Planowanie działań
10. Trudny klient jak sobie z nim poradzić

Dodatkowo w cenie szkolenia:
* Materiały szkoleniowe
* Certyfikat ukończenia szkolenia
* Przerwy kawowe, obiad

Czas trwania szkolenia: 1 dzień (8 godzin)

Miejsce szkolenia: Łódź

Termin szkolenia: 2. marca 2013

Więcej informacji oraz formularz rejestracyjny: mkcommunications.pl/komunikacja_w_sprzedazy.html

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

HPR Group zaprasza osoby zamieszkałe na terenie województwa mazowieckiego do udziału w bezpłatnych szkoleniach z zakresu Zarządzaniami Zasobami Ludzkimi w ramach projektu finansowanego ze środków Unii Europejskiej o tematyce:

1. Prawne aspekty zarządzania personelem. 11-12.03.2012
Nawiązywanie i rozwiązywanie stosunku pracy, rodzaje stosunków pracy, dokumentacja pracownicza, stosowanie Kodeksu Pracy oraz orzecznictwa sądowego.

2. Zarządzaniem Zasobami Ludzkimi. 13-14.03.2012
Funkcje zarządzania personelem, planowanie, organizowanie, motywowanie, kontrolowanie i rozwijanie pracowników, delegowanie uprawnień, motywowanie pozafinansowe.

3. Zarządzanie wiedzą i rozwojem. 25-26.02.2012
Narzędzia zarządzania wiedzą w organizacji, czym jest rozwój i jak rozwijać pracowników, narzędzia szkoleniowo-rozwojowe, metody nauczania, etapy rozwoju pracownika wg Blancharda.

4. Skuteczna rekrutacja. 18-19.03.2012
Tworzenie profilu stanowiska, dokumentacja rekrutacyjna, selekcja aplikacji, etapy rozmowy rekrutacyjnej, komunikacja, pytania na rozmowie kwalifikacyjnej, skuteczny proces rekrutacji.

Program szkolenia obejmuje dwudniowe warsztaty (16h) oraz dodatkowy dzień e-learningu (8h).
Projekt jest w pełni finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Program jest skierowany do właścicieli firm, kadry managerskiej oraz osób zajmujących się HR-em, kadrami i administracją. Do projektu mogą przystąpić firmy miro, małe i średnie. Szkolenia te dedykowane są dla branży transportowej, turystycznej i hotelarsko-restauracyjnej (musi być to potwierdzenie w PKD firmy).

Serdecznie zapraszamy do skorzystania z naszej oferty, zadawania pytań i kontaktu.
Warto skorzystać, bo program szkoleń jest naprawdę bardzo ciekawy i w pełni refundowany przez EFS, co daję łatwą możliwość podniesienia swoich umiejętności i kwalifikacji.

Kontakt:
Patrycja Kałuża
pkaluza@selectone.com.pl
Tel.: 693 47 43 43
http://selectone.pl

Biuro projektu:
Ul. Smolna 32/17
00-375 Warszawa

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

ZOSTAŃ AKREDYTOWANYM COACHEM
PRZYGOTOWANIE DO MIĘDZYNARODOWEGO EGZAMINU ICF ORAZ MIĘDZYNARODOWY EGZAMIN NA POZIOMIE ACC ICF - Warszawa - start: Marzec 2013 - ostatnie 4 wolne miejsca!

Szkolenie oparte jest o programy akredytowane, zgodne ze standardami ICF, które wyposażają przyszłego Coacha ICF w kompetencje zgodne z Kodeksem Etycznym Coacha, kształtują postawę oraz właściwe umiejętności Coacha.

Więcej informacji: MDS Centrum Wsparcia Biznesowego
Michał Stolarczyk

Michał Stolarczyk Konsultant kariery,
kierownik projektów,
trener, psycholog.

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek



Obrazek


Zapraszamy serdecznie na 1-dniowe szkolenie w przystępnej cenie organizowane przez markę Intuikon (http://intuikon.pl)

BUDOWANIE RELACJI MIĘDZYLUDZKICH WEDŁUG BEYOND NLP
Wstęp do Praktyka Beyond NLP – edycja krakowska

KORZYŚCI z udziału w szkoleniu:

- Nauczysz się jak sprawić, aby inni ludzie chętniej z Tobą rozmawiali i uznawali Cię za dobrego rozmówcę, dzięki poznaniu i nauczeniu się praktycznego stosowania modelu Dobrego Słuchacza,

- Dowiesz się jak wpływać na relacje z innymi ludźmi tak, aby bardziej odpowiadały Twoim celom i potrzebom, dzięki poznaniu i nauczeniu się praktycznego wykorzystania gier statusowych,

- Nauczysz się budować poczucie więzi i dobry kontakt na głębszym poziomie niż tylko gesty i proste zachowania, dzięki zrozumieniu czym są Dominujące Struktury Poznawcze,

- Dowiesz się czym jest Beyond NLP, czym różni się od klasycznego NLP oraz co oferuje program edukacyjny: „Praktyk Beyond NLP – edycja krakowska”,

- Otrzymasz odpowiedzi na ważne dla Ciebie pytania dotyczące udziału w całościowym programie Praktyk Beyond NLP,

- Otrzymasz zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.

Prowadzący: Artur Król http://www.krolartur.com

Cena: 138 zł brutto

Zapisy: Prosimy o wysłanie zgłoszenia wraz z numerem telefonu oraz tytułem szkolenia na adres: biuro@intuikon.pl
Zapisy przyjmujemy do 15 marca.

PEŁNY OPIS SZKOLENIA >>>

Jesteśmy obecni na Facebooku >>> oraz Goldenline >>>
Maciej Mikulski

Maciej Mikulski właściciel,
EkoDialog -
szkolenia,
konsulting, ochrona
śr...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek

Witam,

Zapraszam na szkolenie organizowane przez firmę EkoDialog pn.:

"NOWA USTAWA O ODPADACH Z DNIA 14.12.2012 r. uchylająca w całości ustawę z 2001 roku"

Szkolenie poprowadzi doświadczony specjalista Pan Arkadiusz Dzierżanowski

Szkolenie odbędzie się w kilku terminach i miastach w marcu:

Terminy:

Łódź, 5 marca 2013 r.
Warszawa, 8 marca 2013 r.
Katowice, 11 marca 2013 r.
Kraków, 12 marca 2013 r.
Bydgoszcz, 14 marca 2013 r.
Gdańsk, 15 marca 2013 r.
Białystok, 18 marca 2013 r.
Gorzów Wielkopolski, 26 marca 2013 r.
Szczecin, 27 marca 2013 r.

Formularze zgłoszeń oraz pełny opis dostępne na: http://ekodialog.pl/szkolenia

Poniżej szczegółowe informacje o szkoleniu:

OPIS SZKOLENIA:

Wchodząca w życie nowa ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach wprowadza rewolucyjne zmiany w dotychczasowym porządku prawnym dotyczącym postępowania
z odpadami. Zmiany wpływają na funkcjonowanie wszystkich podmiotów, od wytwórców odpadów począwszy, poprzez zbierających i transportujących, dokonujących odzysku, w tym recyklingu, kończąc na organach administracji publicznej odpowiedzialnych za wydawanie zezwoleń i pozwoleń w zakresie gospodarowania odpadami. Nowa ustawa uchyla dotychczas wydane wszystkie decyzje administracyjne dając przedsiębiorcom i organom administracji publicznej tylko 24 miesiące na uzyskanie nowych decyzji administracyjnych. Wchodzące w życie przepisy likwidują procesy R14, R15, uchylają programy gospodarowania odpadami niebezpiecznymi oraz programy gospodarowania odpadami innymi niż niebezpieczne, także informacje o wytwarzaniu i gospodarowaniu odpadami. Te i wiele innych kwestii zostaną omówione na szkoleniu.

GRUPA DOCELOWA:

Szkolenie skierowane jest do wszystkich osób, które zajmują się sprawami dotyczącymi gospodarowania odpadami zarówno w firmie, jak i na szczeblu administracyjnym.

PROGRAM SZKOLENIA:

1. Postanowienia dyrektywy 2008/98/WE w sprawie odpadów: definicje, obowiązki państw i podmiotów gospodarczych, nowa lista procesów R i D, odpowiedzialność finansowa za gospodarowanie odpadami, utrata statusu odpadów, produkty uboczne.

2. Zasadnicze zmiany w gospodarowaniu odpadami :
- ogólne zasady gospodarowania odpadami po uchyleniu ustawy z 2001 r.,
- nowe definicje w gospodarce odpadami – odpady, odzysk, recykling, przygotowanie do ponownego użycia, utrata statusu odpadów, produkt uboczny, dealer odpadów, broker odpadów, itp.,
- gospodarowanie poszczególnymi rodzajami odpadów,
- rejestr podmiotów gospodarujących odpadami prowadzony przez marszałków województw,
- sprawozdawczość i baza danych o odpadach.

3. Konsekwencje uchylenia decyzji administracyjnych na zbieranie, transport, odzysk i recykling odpadów – terminy, zakres.

4. Charakterystyka nowych wymagań dla wniosków o uzyskanie zezwolenia na gospodarowanie odpadami.

5. Charakterystyka procesów podlegających obowiązkowemu uzyskaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.

6. Podstawowe zmiany prawne związane z koniecznością wprowadzenia nowych aktów wykonawczych do ustawy.

7. Obciążenia finansowe dla przedsiębiorców - opłaty skarbowe, kary, opłaty za prowadzenie rejestrów.

8. Najczęstsze problemy związane z uzyskaniem decyzji administracyjnych na gospodarowanie odpadami.

WYKŁADOWCA: ARKADIUSZ DZIERŻANOWSKI

Ekspert w zakresie ogólnie rozumianego prawa ochrony środowiska, w tym w szczególności gospodarki odpadami oraz wybranych substancji chemicznych. Z wykształcenia mgr inż. chemii, absolwent Politechniki Warszawskiej. W latach 1999-2006 pracownik Ministerstwa Gospodarki, w latach 2006-2011 pracownik Ministerstwa Środowiska.
Współtwórca szeregu rozwiązań prawnych i systemowych obowiązujących w prawie krajowym. Uczestnik procesu negocjacji o przystąpienie Polski do Unii Europejskiej, delegat krajowy w pracach grup roboczych organów Unii Europejskiej oraz konwencji i porozumień międzynarodowych, a także uczestnik procesu negocjacyjnego dyrektywy 2008/98/WE w sprawie odpadów.
Autor dziesiątek publikacji w czasopismach naukowo-technicznych oraz dwóch poradników dotyczących korzystania z prawa w zakresie ochrony środowiska – substancje zubożające warstwę ozonową, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny.
Od 2012 r. Dyrektor Generalny Ekolevel sp. z o.o., w której wykonuje na rzecz przedsiębiorców oraz organów administracji publicznej działalność doradczą i konsultingową w obszarze spraw prawnych dotyczący ochrony środowiska.

Więcej na http://ekodialog.pl/szkolenia

Serdecznie zapraszam.

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek


BEZPŁATNE KONSULTACJE INDYWIDUALNE – czyli o aromacie CV przy kawie..

Proponujemy godzinne konsultacje w postaci informacji zwrotnej na temat Twojego CV.

• Jesteś absolwentem szkoły średniej, policealnej, studiów wyższych?
• Poszukujesz pracy?
• Planujesz zmienić prace?
• Jesteś ambitny?
• Poważnie myślisz o swojej karierze?
• Starasz się bezskutecznie o pierwszą pracę?
• Jesteś doświadczonym pracownikiem i marzysz o awansie?
• Chcesz się rozwijać na płaszczyźnie zawodowej i piąć się w górę?
• Szukasz obecnie wskazówek i technik, które pomogą Ci w skonstruowaniu skutecznego CV?

Jeżeli TAK, to te konsultacje są dla Ciebie. Zapraszamy serdecznie.

ZAŁOŻENIA
Zdecydowana większość CV jest nieskuteczna, a co za tym idzie, aplikujący nie są zapraszani na rozmowy kwalifikacyjne. Zmniejszają sobie w ten sposób prawdopodobieństwo znalezienia, czy zmiany pracy. Większość napisanych życiorysów krzyczy: ,,Natychmiast wrzuć mnie do kosza…!,, Ale czy tak musi być?
Kluczem do zwycięstwa CV, jest uświadomienie sobie od samego początku, że ta kartka papieru to ja. Jestem wyjątkowa/wyjątkowy i również życiorys powinien być wyjątkowy, bo mój. Wiele przyczyn nieefektywności życiorysu leży zarówno po stronie technicznej, jak i w samym podejściu do konstrukcji CV np. brak motywacji i entuzjazmu. Cv są często pisane na podstawie dostępnych schematów i zawierają mnóstwo dyskwalifikujących błędów. Są nudne i nieinteresujące. CV jest wówczas skuteczne , jeżeli jest zaprojektowane indywidualnie (uszyte na miarę).

Podczas konsultacji otrzymasz informację zwrotną, która pomoże zaprojektować Tobie Twoje indywidualne CV.

KORZYŚCI:
•Otrzymasz możliwość przeprowadzenia wstępnej autoanalizy swojego CV, na podstawie autorskiego pomysłu na Zwycięskie CV i List Motywacyjny łącznie z grafiką
•Dowiesz się jak zwiększyć atrakcyjność i wyjątkowość swojej aplikacji
•Indywidualne podejście do CV już na etapie wstępnych konsultacji, pozwoli na jeszcze skuteczniejsze uszycie CV na Twoją miarę

MARZEC 2013
Termin konsultacji: WROCŁAW 04.03.2013 (poniedziałek)
Termin konsultacji: KRAKÓW 05.03.2013 (wtorek)
Termin konsultacji: KRAKÓW 06.03.2013 (środa)
Termin konsultacji: TARNÓW 07.03.2013 (czwartek)
Termin konsultacji: POZNAŃ 08.03.2013 (piątek)

Termin konsultacji: LUBLIN 11.03.2013 (poniedziałek)
Termin konsultacji: BIAŁYSTOK 12.03.2013 (wtorek)
Termin konsultacji: WARSZAWA 13.03.2013 (środa)
Termin konsultacji: WARSZAWA 14.03.2013 (czwartek)
Termin konsultacji: WARSZAWA 15.03.2013 (piątek)

Termin konsultacji: WROCŁAW 18.03.2013 (poniedziałek)
Termin konsultacji: KRAKÓW 19.03.2013 (wtorek)
Termin konsultacji: KRAKÓW 20.03.2013 (środa)
Termin konsultacji: KATOWICE 21.03.2013 (czwartek) WIOSNA:)
Termin konsultacji: BIELSKO-BIAŁA 22.03.2013 (piątek)

Termin konsultacji: BYDGOSZCZ 25.03.2013 (poniedziałek)
Termin konsultacji: ŁÓDŹ 26.03.2013 (wtorek)
Termin konsultacji: GDAŃSK 27.03.2013 (środa)
Termin konsultacji: SZCZECIN 28.03.2013 (czwartek)
Termin konsultacji: TORUŃ 29.03.2013 (piątek)

INSTRUKCJA ZGŁOSZENIA
W celu zarezerwowania konkretnego terminu, prosimy o przesłanie wiadomości e-mail na adres cd@careerdesign.pl w treści wpisując:

• imię i nazwisko
• miasto i termin
• nr telefonu kontaktowego

Po otrzymaniu zgłoszenia, skontaktujemy się i ustalimy szczegóły konsultacji.

Careerdesign Agnieszka Kościuczyk
Projektant Kariery, wykładowca, trener
tel. 662-217-087
cd@careerdesign.pl
http://careerdesign.pl
Dawid Martynowski

Dawid Martynowski Ambitny Manager

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek


Nowy harmonogram szkoleń LUTY - MARZEC- KWIECIEŃ

LUTY 2013

27 lutego 2013 - Warszwa PROMOCJA
Techniki Obrony Ceny

27 lutego 2013 - Warszwa PROMOCJA
Zarządzanie Czasem szkolenie dla profesjonalistów

28 lutego - 1 Marca 2013 - Warszwa
ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ. STRATEGIA SPRZEDAŻY. Praktyczne metody planowania, wdrożenia, kontroli i oceny wyniku handlowego

28 lutego 2013 - Warszwa PROMOCJA
OBSŁUGA REKLAMACJI

MARZEC 2013

1 Marca 2013 - Warszwa PROMOCJA
PRAWNE ASPEKTY OBSŁUGI REKLAMACJI

4 Marca 2013 - Warszwa PROMOCJA
WINDYKACJA DLA HANDLOWCÓW - Jak windykować tych, którym sprzedajemy.

5 Marca 2013 - Warszwa PROMOCJA
WINDYKACJA NALEŻNOŚCI - PRAKTYKA PRAWNA DLA NIEPRAWNIKÓW

6 Marca 2013 - Warszwa PROMOCJA
TECHNIKI PRZEJMOWANIA KLIENTÓW KONKURENCJI

6 Marca 2013 - Warszwa PROMOCJA
OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA

6 Marca 2013 - Wrocław PROMOCJA
Techniki Zwiększania Wartości Sprzedaży (Edycja - Wrocław)

7 Marca 2013 - Wrocław PROMOCJA
TECHNIKI OBRONY CENY (Edycja - Wrocław)

8 Marca 2013 - Wrocław PROMOCJA
OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA (Edycja - Wrocław)

7-8 Marca 2013 - Warszawa
BADANIA RYNKU. BADANIA MARKETINGOWE. Współpraca z agencjami. Samodzielne prowadzenie badań. Praktyczna interpretacja wyników badań

7-8 Marca 2013 - Warszawa
SZKOLENIE NEGOCJACJE HANDLOWE. Techniki i Taktyki Negocjacji

13 Marca 2013 - Warszawa PROMOCJA
TELEMARKETING DLA HANDLOWCÓW - poziom zaawansowany

13 Marca 2013 - Warszawa PROMOCJA
MENEDŻERSKIE TECHNIKI MOTYWACJI - Metody Pozafinansowe

14-15 Marca 2013 - Warszawa
Szkolenie Coaching - Warsztat Menedżerski

14-15 Marca 2013 - Warszawa
PUBLIC RELATIONS. Szkolenie dla ekspertów

18-19 Marca 2013 - Warszawa
RÓWNOWAŻNY CZAS PRACY

20 Marca 2013 - Warszawa PROMOCJA
Techniki Zwiększania Wartości Sprzedaży (Edycja - Warszawa)

20 Marca 2013 - Warszawa PROMOCJA
OBSŁUGA KLIENTA - NAJLEPSZE STANDARDY (Edycja - Warszawa)

20 Marca 2013 - Lublin PROMOCJA
WYSTĄPIENIA PUBLICZNE - trening dla nieśmiałych i zawodowców (Edycja - Lublin)

21 Marca 2013 - Lublin PROMOCJA
OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA (Edycja - Lublin)

22 Marca 2013 - Lublin PROMOCJA
TECHNIKI OBRONY CENY (Edycja - Lublin)

21-22 Marca 2013 - Warszawa
WPROWADZANIE NOWEGO PRODUKTU NA RYNEK (New Product Development)

21-22 Marca 2013 - Warszawa
ZARZĄDZANIE ZAKUPAMI Z ELEMENTAMI NEGOCJACJI ZAKUPOWYCH

27 Marca 2013 - Warszawa PROMOCJA
Techniki Sprzedaży Usług

27 Marca 2013 - Warszawa PROMOCJA
PROSPECTING. Sposoby pozyskiwania klientów. Szkolenie dla handlowców

KWIECIEŃ 2013

11-12 Kwietnia 2013 - Warszawa
ZAAWANSOWANE TECHNIKI NEGOCJACJI

11-12 Kwietnia 2013 - Warszawa
PRODUCT MANAGEMENT (Zarządzanie Produktem). Szkolenie dla Product Managerów

15-16 Kwietnia 2013 - Warszawa
SZKOLENIE CATEGORY MANAGEMENT (Zarządzanie Kategorią Produktów)

18-19 Kwietnia 2013 - Warszawa
Szkolenie Menedżerskie - Zarządzanie Zespołem. Styl Zarządzania i Delegowanie Zadań

18-19 Kwietnia 2013 - Warszawa
NEGOCJACJE ZAKUPOWE. Profesjonalne Szkolenie Kupieckie

22 Kwietnia 2013 - Warszawa
PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA

22-23 Kwietnia 2013 - Warszawa SYMULACJA BIZNESOWA
Industry Game. Symulacja Biznesowa

25-26 Kwietnia 2013 - Warszawa
Szkolenie Zarządzanie Zapasami. Gospodarka Zapasami i Logistyka Zapasów


Obrazek


Zapraszamy
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Roman Warkocz

Roman Warkocz Zarządzanie kadrami,
szkolenia, rozwój,
rekrutacja.

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Ostatnie wolne miejsce na warsztat narzędziowy „Rola konsultanta procesowego w pracy trenerskiej”.
Ośrodek Edukacyjno-Dydaktyczny OPN (Hotel Pod Kazimierzem), Ojców 12
Termin: 1-3 marca 2013
Prowadzenie / konsultacja procesowa: Cyprian Szyszka, Rafał Siwa
Cena 198 zł (bez wyżywienia, po kosztach)
Zapisy na mail: roman.warkocz@gmail.com lub telefonicznie 509057572.
Strona spotkania na FB: http://www.facebook.com/events/460402710692807/
Decyduje kolejność zgłoszeń:)
bo mamy to coś... (i się tego bardzo lękamy;)

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

SPOKÓJ I HARMONIA CZYSTY PIĄTEK -

Jeśli idea ma być wiodąca, chodzi o to, aby wieść życie zawodowe owocnie,spokojnie i w harmonii z życiem osobistym. Iść odważnie, uważnie i świadomie. Serdecznie zapraszam

Czuj się delikatnie i serdecznie zaproszona / zaproszony jeśli:
- czasami targają tobą emocje;
- miewasz ochotę rozszarpać klienta lub szefa;
- zdarza ci się warknąć na bliskich (na dzieci);
- chcesz to przetransformować w wewnętrzny spokój, życzliwość, akceptację, spełnienie;
- chcesz zaskoczyć siebie i innych pozytywną zmianą.
Czuj się delikatnie i serdecznie zaproszone / zaproszony.

MILOWE KROKI PROGRAMU
- Ciało fizyczne, ciało emocjonalne, ciało intelektualne.
- Każda z tych trzech sfer potrzebuje twojej dbałości, higieny, ćwiczeń, wzmacniania.
- Czystych metod higieny są setki, a ty masz swój indywidualny, niepowtarzalny rys, swoje ulubione metody – poszukamy ich w piątek.
- Żyjemy wśród ludzi. Oni przychodzą do ciebie ze swoim zestawem emocji, a ty idziesz do nich ze swoim zestawem emocji. Uważność na innych.
• Umiejętność samokontroli w sytuacjach stresu.
- Kto ci sprzedaje „brudne dłonie”, „brudne emocje” i „brudne myśli”. Jak odmawiać, unikać, a nawet przekształcać w „czysty dłonie”, „czyste emocje” i „czyste myśli”.
- Zależności między myślami, emocjami, a kondycją mojego ciała fizycznego.

PROWADZENIE
Tomek Szokal
Anglista, tłumacz, absolwent Centrum Szkoleń i Psychoedukacji Instytutu Psychologii Zdrowia PTP , licencjonowany trener biznesu. Poza tym zabiegany człowiek, który zabiega o wiele rzeczy… między innymi o święty spokój.

SERDECZNIE ZAPRASZAM
Strefa Pracy, ul Czapli 57, 02-781 Warszawa (Ursynów)
Piątek 22 lutego 2013
Godziny: 9:00 – 17:00
Cena jednodniowego szkolenia dla osoby: – 400 zł netto / 492 zł brutto zawiera:
materiały pisane, wodę, kawę, herbatę, ciastka, owoce i zdecydowany brak obiadu.

KONTAKT
Tomasz Szokal-Egierd
TEL. 661 333 380
tomek@luxvia.pl

KOGO ZAPRASZAM
menedżera, handlowieca, grafika, programistę, modelkę, marketingowca, technika
budowlanego, żonę, męża, mamę, tatę, córkę, syna, kobietę, mężczynę, singla,
prawniczkę, prezesa, posła na Sejm, samodzielnego przedsiębirocę, hydrogeologa,
poczukiwacza spokoju i harmonii

http://www.strefa-pracy.com.pl/index.php/gorace-wiesci
Monika Wielgus

Monika Wielgus starszy specjalista
ds. marketingu,
sekretarz Biura
Klastra

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Wojewódzki Klub Techniki i Racjonalizacji zaprasza na
STUDIA PODYPLOMOWE Z ZAKRESU BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY
realizowane przy współpracy z Wyższą Inżynierską Szkołą Bezpieczeństwa i Organizacji Pracy w Radomiu.

Studia adresowane są do absolwentów szkół wyższych, którzy chcą zdobyć nowe kwalifikacje zawodowe, a także dla pracowników służb bhp oraz osób wykonujących zadania służby bhp zainteresowanych uzyskaniem kwalifikacji pracownika służb bhp. Warunkiem uzyskania świadectwa ukończenia studiów podyplomowych jest udział w zajęciach oraz złożenie wymaganych prac i egzaminów. Studia trwają 2 semestry i obejmują 205 godzin zajęć dydaktycznych w tym 90 godzin ćwiczeń.

Po ukończeniu studiów absolwenci uzyskają kwalifikacje zgodne z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 2 września 1997r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. Nr 109, poz. 704 ze zm. Dz.U. z 2004r. Nr 246, poz. 2468).

Przypominamy, iż termin uzupełnienia wykształcenia dla pracowników służby bhp i osób wykonujących zadania tej służby mija 1 lipca 2013r.

Wymagane dokumenty:
- dyplom ukończenia studiów wyższych (oryginał lub odpis)
- podanie o przyjęcie na studia wg wzoru określonego przez WISBiOP w Radomiu (druk można pobrać w siedzibie WKTiR w Lublinie)
- dwie fotografie
- ksero dowodu osobistego
- oświadczenie finansowe (druk można pobrać w siedzibie WKTiR w Lublinie)
- dowód wpłaty opłaty wpisowej.

Termin rozpoczęcia studiów: marzec 2013

Zajęcia prowadzone będą w siedzibie WKTiR w Lublinie, przy ul. Szewskiej 4.

Więcej informacji na stronie http://www.wktir.pl, pod numerem 81 532 13 39
lub e-mail m.wojtowska@wktir.pl

Serdecznie zapraszamy
Dorota Pietrzyk

Dorota Pietrzyk specjalista ds
marketingu, Centrum
Szkoleniowe Frr

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Centrum Szkoleniowe Sp. z o.o. zaprasza Państwa do udziału w warsztatach:

PODATEK AKCYZOWY 2013 W BRANŻY PIWOWARSKIEJ

GDZIE I KIEDY: Warszawa, 4 marca 2013 r.

NAJWAŻNIEJSZE ZAGADNIENIA:

- procedura zawieszonego poboru podatku akcyzowego
- nabycie wyrobów akcyzowych z zapłaconą akcyzą
- ryzyka podatkowe związane z prawidłowością stosowania zwolnień akcyzowych
- prawidłowe przygotowanie do kontroli celnej i mających miejsce czynności urzędowego sprawdzenia

POBIERZ BROSZURĘ
Więcej informacji:
http://www.frr.pl/
emilia.michalak@frr.pl
22 583 10 04
Dorota Pietrzyk

Dorota Pietrzyk specjalista ds
marketingu, Centrum
Szkoleniowe Frr

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Centrum Szkoleniowe Sp. z o.o. zaprasza Państwa do udziału w warsztatach:

AKCYZA W BRANŻY PALIWOWEJ 2013

GDZIE I KIEDY: Warszawa, 27-28 lutego 2013 r.

NAJWAŻNIEJSZE ZAGADNIENIA:

- Opodatkowanie akcyzą wyrobów paliwowych
- Procedura zawieszonego poboru podatku akcyzowego
- Obrót wyrobami z zapłaconą akcyzą
- Zwolnienia akcyzowe
- Kontrola celna
- Zasady obrotu olejem opałowym
- Zasady obrotu paliwami lotniczymi
- Zmiany w zasadach opodatkowania akcyzą gazu ziemnego

Celem konferencji jest kompleksowe omówienie, w dwóch odrębnych panelach, najistotniejszych dla branży paliwowej zagadnień akcyzowych.

DO UDZIAŁU ZAPRASZAMY:

Przedstawicieli firmy z branży paliwowej: producentów, importerów, podmioty sprowadzające z państw członkowskich na rynek krajowy paliwa silnikowe, lotnicze, gaz ziemny, podmioty prowadzące składy podatkowe, stacje paliw, a w szczególności ich:
- Dyrektorów finansowych
- Tax managerów, specjalistów ds. podatkowych
- Pracowników działów księgowości
- Pracowników działów handlowych, operacyjnych, dbających o dokumentację akcyzową

POBIERZ BROSZURĘ
Więcej informacji:
http://www.frr.pl/
emilia.michalak@frr.pl
22 583 10 04

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Macie jeszcze kilka dni, aby się zarejestrować na bezpłatny Dzień Otwarty Zamówień Publicznych APEXnet?
A czy wiecie już, kto w naszym imieniu przywita Uczestników?
Robert Moskwa – polski aktor filmowy i teatralny.
Kolejny powód, dla którego warto się do nas wybrać :)

Szczegóły >>
Monika M.

Monika M. HR Konsultant

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek


Hans Schaefer Event

SJSI (Stowarzyszenie Jakości Systemów Informatycznych) i PGS Software zapraszają wszystkich chętnych na wyjątkowy wykład norweskiego eksperta ds. jakości oprogramowania, Hansa Schaefera.

Hans Schaefer to przewodniczący Norweskiej Komisji Testowania, a jednocześnie światowej sławy wykładowca oraz konsultant m.in. Nokii, Statoil, Ericson, Bombardiera oraz Telenoru.

Podczas prelekcji zatytułowanej Test prioritization based on risks and benefits, Hans przedstawi założenia dwóch odmiennych metodologii testowania: risk-based testing oraz benefit-based testing, z których pierwsza skupia się na testowaniu najbardziej zagrożonych obszarów aplikacji, a druga na testowaniu tych, które przynoszą użytkownikowi największą korzyść i są kluczowe dla działania systemu.

Udział bezpłatny!

Organizatorzy: SJSI, PGS Software
Patronat: testerzy.pl, TestBenefit, QualityInIT, c0re

Kiedy:
8 marca 2013, 14:00 – 18:00

Gdzie:
Wrocławski Park Technologiczny
ul. Klecińska 123, 54-413 Wrocław

Więcej informacji o wydarzeniu na stronie: http://pl.pgs-soft.com/o-nas/wydarzenia/hans-schaefer-....

Zarejestruj się: https://hansschaefer.pgs-soft.com/

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

ZAPRASZAMY WSZYSTKIE KOBIETY NA PIERWSZĄ WIOSENNĄ EDYCJĘ WARSZTATÓW DLA KOBIET
,,STRUMIEŃ KOBIECOŚCI wiosna 2013”

Zapisy już ruszyły! Szczegóły http://coachingteam.pl/szkolenia-dla-kobiet.htm
Zapraszam Ciebie, Twoją siostrę, przyjaciółki, koleżanki, znajome, sąsiadki!
Zajęcia odbywają się w centrum Warszawy, w piątkowe wieczory oraz w weekendy.

Proponujemy Ci cykl niezależnych warsztatów, które możesz dowolnie komponować dla wsparcia swojego ducha, umysłu i ciała. Proponujemy warsztaty w kameralnym gronie Kobiet podobnych do Ciebie a zarazem zupełnie różnych, prowadzone przez pełne ciepła a przy tym kompetentne Kobiety.
Ilona, Anna, Klaudia, Agata, Justyna, Mirela, Jolanta http://coachingteam.pl/trenerzy.htm

Już dziś zastanów się, które zajęcia podobają Ci się najbardziej.

Mamy też sporo promocji http://coachingteam.pl/promocje.htm

Wystarczy przesłać Formularz Zgłoszeniowy i dać się zaprosić na wspaniałą przygodę!

BĄDŹ PIĘKNIEJSZA, SZCZĘŚLIWSZA I ZDROWSZA JUŻ OD TERAZ!
Tomasz Kras

Tomasz Kras Trener i konsultant
zarządzania,
Wiceprezes Pro
Optima Sz...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek


Zapraszamy na szkolenie:

Mistrzowska prezentacja
Jak ją prowadzić z pasją i swobodą?

Zgłaszając się otrzymasz 10% zniżki na hasło „Golden Line”

Zgłoszenia przez stronę http://prooptima.pl/mistrzowska-prezentacja-prowadzeni...

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Witam serdecznie,

W imieniu zespołu Business Expert zapraszam na wiosenne warsztaty językowe:

Profesjonalnie przygotowane dokumenty aplikacyjne przepustką do kariery.

Termin: 13/14 kwiecień 2013
Miejsce: Gliwice
Koszt: 590 zł

Szczegóły pod nr telefonów: 604-479-597 oraz 795-052-102
a także na stronie:
http://www.inwestycjawkadry.info.pl/szkolenie-profesjo...

Zapraszam serdecznie.

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Jakie są regulacje prawne, dotyczące Cloud Computingu?
Jak rozwija się on w Polsce i jakie są perspektywy na przyszłość?
Między innymi na te pytania odpowiedzą eksperci podczas:

BEZPŁATNEJ konferencji
CLOUD SOLUTIONS
19 marca 2013, Kraków
Hotel Hilton Garden Inn
http://platiniumcast.pl/cloud-solutions-19-03-2013-krakow

Wykłady merytoryczne:
- Dokąd zmierza SaaS? - trendy i perspektywa aplikacji w chmurze
Miłosz Baluś (HumanoIT Group)
- Usługi przetwarzania danych w chmurze w polskich firmach
Paweł Olszynka (PMR Consulting)
- Cloud computing a bezpieczeństwo danych osobowych
Xawery Konarski (Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy)
- Narzędzia Cloud computingu
Piotr Olewniczak (Panda Security)

Konferencję kierujemy do przedstawicieli firm wykorzystujących omawiane zagadnienia. Zapraszamy reprezentantów branż: bankowej, finansowej, administracji, ubezpieczeń, telekomunikacji, przemysłu, informatycznej, usługowej.
W szczególności zapraszamy:
-kadry wyższego i średniego szczebla Szefów departamentów ds. IT, bezpieczeństwa,
-CSO, CIO,
-Dyrektorów, kierowników odpowiedzialnych za wdrażanie nowych technologii,
-Administratorów Cloud Computing

Udział w konferencji jest bezpłatny, wystarczy wcześniejsza rejestracja na stronie wydarzenia:
http://platiniumcast.pl/formularz-cloud-solutions-19-0...

Zapraszamy
Platinium Cast
Agata G.

Agata G. Magister
Psychologii,
specjalność
przedsiębiorczość i
zar...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Trening umiejętności menedżerskich

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 18 marzec 2013, Warszawa,
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Zapraszamy do wzięcia ze sobą wizytówek, z których na koniec szkolenia zostanie wylosowana niespodzianka.

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog, certyfikowany praktyk Hogan Assessment Systems, Praktyk NLP.

Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Specjalizuje się w doskonaleniu
kompetencji menedżerskich oraz międzykulturowych, treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem,
zarządzaniu sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim i angielskim. Ma za
sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak: Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA,
BUD-Invest. Na stałe współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu. Jest odpowiedzialna
za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
biuro@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01

Następna dyskusja:

Szkolenia i konferencje HR ...




Wyślij zaproszenie do