Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty
Firma Szkoleniowa Tauro Bianche Polska zaprasza na szkolenie ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM W SYTUACJI KRYZYSU RYNKOWEGO.
Co to jest?
Intensywne 2 dni szkoleniowe dla liderów/managerów/przywódców, podczas których uczestnicy będą mieli okazję pracować z dwoma ekspertami – z dziedziny zarządzania oraz coachingu!
UWAGA! Szkolenie nastawione jest na maksymalną użyteczność w realiach biznesowych. Eksperci, który prowadzą szkolenie są PRAKTYKAMI. Dzielą się doświadczeniem i wiedzą zdobytą podczas pracy w realnym biznesie.
Gdzie:
Warszawa (okolice Centrum) – zostanie podane w późniejszym terminie
PROGRAM:
1.Istota Kryzysu
„KRYZYS należy rozumieć jako niedostosowanie strategii firmy do zmieniającej się sytuacji rynkowej”
Czym jest kryzys?
Wewnętrzne i zewnętrzne przyczyny kryzysu
Co robić ? Jakie działania rozpocząć?
Innowacyjność organizacji w czasie kryzysu
2. Wizja (znaczenie, tworzenie, skuteczna wizja managera)
“Kto przewodzi, nie musi zarządzać…”
Czym jest przywództwo?
Wizja i jej znaczenie
Tworzenie wizerunku przyszłości
Precyzowanie systemu wartości
3. Motywowanie ludzi na wszystkich płaszczyznach
Co to znaczy motywacja? Czym jest?
Jak motywować skutecznie?
Elementy i rodzaje motywowania
Partnerstwo
Bonusy
4. Władza "oddolna"/Współkierowanie – recepta nie tylko na kryzys
Co to jest władza "oddolna"/współkierowanie?
Bariery związane z przekazywaniem władzy
Otoczenie biznesowe przedsiębiorstwa
Pracownicy – jak zarządzać skutecznie?
Kultura zhierarchizowana vs. Kultura władzy "oddolnej/współkierowania"
3 klucze do współkierowanie
5. Konflikty w zespole i ich rozwiązywanie.
Co to jest konflikt?
Źródła konfliktów
Jak skutecznie rozwiązywać konflikty w zespole – techniki?
6. Zarządzanie zmianą w kontekście kryzysu
„Kryzys jest często powodowany przez zmianę…
Ale też Kryzys zmusza nas do wprowadzania zmian…”
Co to jest zmiana?
Przewidywalne przyczyny niepowodzenia zmian.
Osiem strategii zarządzania zmianą
A DO TEGO:
Gra szkoleniowa!!!
Rozbudowany i ciekawy scenariusz gry oparty jest na symulacji prac zespołu mającego za zadanie stworzyć nową na rynku polskim markę. W grze uczestniczy pięć zespołów. Każdy z zespołów ma swoją konkretną rolę do odegrania i tylko ich sprawna współpraca zapewnia sukces gry. Praca przebiega pod presją czasu. Podczas prac pojawia się wiele sytuacji kryzysowych, których muszą zostać skutecznie rozwiązane, aby prace zakończyły się sukcesem.
Cena:
999 PLN brutto
799 PLN brutto przy zgłoszeniu we dwie osoby
699 PLN brutto przy zgłoszeniu w więcej niż dwie osoby
W cenie:
- 2 dni (16h) spędzone z 2 ekspertami, spięte w solidną porcję praktycznej biznesowo wiedzy i
umiejętności, niezbędnych każdemu managerowi – w obecnej sytuacji rynkowej.
- 1 sesja konsultacji z wybranym ekspertem;
- zaświadczenie o ukończeniu szkolenia
- catering
Trenerzy:
ZIEMOWIT SOSIŃSKI – trener biznesu, pedagog, konsultant
Trener i wieloletni praktyk biznesu na wielu szczeblach, posiada korporacyjne doświadczenie w sprzedaży zarówno na szczeblu PH, jak i managera sprzedaży.
Jest współtwórcą, współwłaścicielem i managerem firm branży reklamowej, które stały się krajowymi liderami i osiągały „Mistrzostwo Polski”.
Ekspert w dziedzinie reklamy tranzytowej, pedagog, specjalista Public Relations.
Twórca autorskich programów szkoleniowych z dziedziny sprzedaży, zarządzania, budowania wizerunku w biznesie.
Projektuje i wdraża procesy rozwojowe inicjujące i dynamizujące rozwój działów sprzedaży i kadry kierowniczej.
MICHAŁ BLOCH – certyfikowany coach PCC ICF, trener biznesu, psycholog
Posiada ponad ośmioletnie doświadczenie korporacyjne w polskich i amerykańskich firmach na stanowiskach z obszaru Sprzedaży i Zarządzania Zasobami Ludzkimi.
Twórca autorskich procesów rozwojowych osadzonych w podejściu coachingowym, wzbogacanym indywidualnym wsparciem mentorskim i treningowym.
Wdraża również procesy szkoleniowe dopasowane do indywidualnych potrzeb klientów.
Zgłoszenia proszę kierować na adres: kontakt@taurobianche.pl - po wysłaniu maila zostanie wysłany do Państwa formularz zgłoszeniowy.