Aleksandra B.

Aleksandra B. HR, marketing

Temat: Szkolenia i konferencje: negocjacje i sprzedaż - oferty

SKUTECZNE NEGOCJACJE HANDLOWE Poznań 25-26.04.2012

Czy negocjacje handlowe, w których bierzesz udział, sprowadzają się do powiedzenia: wilk syty i owca cała? Czy kończą się realnym zyskiem i zadowoleniem obu stron?

Zapraszamy na szkolenie pt. SKUTECZNE NEGOCJACJE HANDLOWE, po którym:

- wzrośnie Twoja skuteczność negocjacyjna,
- będziesz potrafił efektywnie określać cele negocjacyjne swoje i drugiej strony,
- realnie (i etycznie!) wpłyniesz na decyzje partnera biznesowego,
- nabędziesz umiejętność świadomego kreowania rezultatu,
- poczujesz się pewniej w stresujących sytuacjach negocjacyjnych,
- wynegocjujesz korzystne zapisy kontraktów.

Cena dwudniowego szkolenia to 1100,00 PLN netto/os.*

*Rabaty:

- 10% - przy zgłoszeniu 2-3 osób z jednej firmy
- 20% - przy zgłoszeniu 4 i więcej osób z jednej firmy

Szczegółowe informacje oraz formularz zgłoszeniowy na stronie: http://www.sensehumancapital.pl/szkolenia.php?main=szc...

Zapraszam!

Aleksandra Wasak
a.wasak@senseconsulting.pl
61 843 26 11
Kamila Kaczorowska

Kamila Kaczorowska Office Manager,
Iglica Nieruchomości

Temat: Szkolenia i konferencje: negocjacje i sprzedaż - oferty


Obrazek


Dochodzenie do porozumienia zaczyna się od dobrego przygotowania

Zapraszam Cię na Negocjacje Handlowe - Sztuka dochodzenia do porozumienia - Weekendowe, jednodniowe warsztaty negocjacji handlowych, które nauczą Cię dochodzenia do partnerstwa i współpracy, a w trudnych negocjacjach zastosowania najlepszych technik, by obrócić szalę na Twoją korzyść.

Program Negocjacji Handlowych - Sztuka dochodzenia do porozumienia:
- Złote zasady negocjacji
- Ustalanie celu negocjacji
- Przygotowanie miejsca i czasu negocjacji
- 10 podstawowych technik negocjacji takich jak strategia optyka z Brooklynu
- Jak rozpoczynać negocjacje, aby dotrzeć do właściwego porozumienia
- Reguły prowadzenia negocjacji i ustaleń
- Stanowisko negocjacyjne a ukryte potrzeby
- BATNA - fundamenty pschologicznej gry

Szkolenie zostało tak przygotowane, aby poza wiedzą dać Ci mnóstwo doświadczenia, dlatego będą omawiane przypadki z życia i prawdziwe sytuacje negoacjacyjne wraz z grami symulacyjnymi.

Korzyści - wyobraź sobie jak po szkoleniu idąc na negocjacje doskonale wiesz jak:
- dobrze przygotować się do negocjacji
- bronić się przed manipulacją
- wybrać i zastosować konkretne techniki
- uzyskać przewagę psychologiczną poprzez przygotowanie
- przejść od emocji do logicznej rozgrywki
- dojść do wyniku wygrana-wygrana
- poznać prawdziwe potrzeby i interesy obu stron

Więcej informacji pod adresem:
http://goldentrainers.pl/szkolenia/golden-day/negocjac...

Zapraszam :)
Adrianna Z.

Adrianna Z. Agencja SEDNO Sp. z
o.o.

Temat: Szkolenia i konferencje: negocjacje i sprzedaż - oferty


Obrazek


Zostań mistrzem negocjacji, szkolenie w Legnicy

Dzięki treningowi uczestnicy dowiedzą się jak przygotować się do przeprowadzenia negocjacji oraz jak zakończyć je sukcesem.

1 dzień: 22.05.2012, Legnica, ul. Bydgoska 2

Szkolenie objęte promocją Samo SEDNO: 290 zł netto.

Szczegóły szkolenia i program

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje: negocjacje i sprzedaż - oferty


Obrazek

Zapraszamy na szkolenie:
Negocjacje w biznesie

18-19 czerwca 2012, Warszawa, biurowiec Atrium Centrum
Cena netto 1490 zł, szkolenie 2-dniowe

Szkolenie przeznaczone dla:
menedżerów, szefów działów marketingu, prezesów i właścicieli firm
specjalistów w działach marketingu, sprzedaży i reklamy mających kontakt z partnerami firmy
pracowników różnych specjalizacji negocjujących z klientem wewnętrznym i zewnętrznym
sprzedawców i kupców


Korzyści i gwarantowany rozwój umiejętności:

zdobycie niezbędnej wiedzy z zakresu profesjonalnych negocjacji biznesowych
umiejętność przygotowania się w metodyczny sposób do negocjacji z „drugą stroną”
umiejętność dokonywania analizy interesów i stanowisk obu stron negocjacji
umiejętność stosowania zaproponowanych technik negocjacyjnych i komunikacyjnych w praktyce
przyswojenie sztuki zadawania odpowiednich pytań podczas negocjacji
zwiększenie osobistej skuteczności w obszarach wywierania wpływu i umiejętności budowania silnej pozycji w relacji z partnerem negocjacji
umiejętność pokonywania oporu „drugiej strony” podczas negocjacji biznesowych
zwiększenie umiejętności wypracowania wyniku negocjacji w algorytmie wygrany – wygrany
umiejętność unikania błędów w negocjacjach

ZOBACZ PROGRAM SZKOLENIA: Negocjacje w biznesie

Akademia Marketingu ATRIUM ● Firma szkoleniowa Warszawa ● Szkolenia marketing i biznesowe

www.SzkoleniaAtrium.pl
Ewa K.

Ewa K. Human Capital
Resources

Temat: Szkolenia i konferencje: negocjacje i sprzedaż - oferty

Zastosowanie technik head-handerskich w branży finansowej

Termin: 11 czerwca 2012 roku; Półwiejska 9/6, centrum Poznania
Cena: 550 netto, szkolenie 1 dniowe

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW
- efektywnie i systematycznie rozszerzą rynek obsługiwanych klientów
- wykorzystają portale społecznościowe jako nieocenione źródło informacji
- w sposób błyskotliwy zdobędą dane kontaktowe potencjalnych klientów i będą potrafili skutecznie nawiązać z nimi rozmowę
- oszacują zarobki klienta przed wykonaniem do niego pierwszego telefonu w celu przedstawienia klientowi najbardziej atrakcyjnej oferty

PROGRAM
1. Head-hunter a Doradca Finansowy.
2. Direct i executive serach - wprowadzenie do bezpośrednich metod poszukiwań na rynku
3. Kluczowe cechy dobrego klienta
4. Analiza płac w poszczególnych sektorach gospodarki, ze szczególnym uwzględnieniem regionu wielkopolskiego i Poznania (Raporty płacowe w Polsce, w Poznaniu). Analiza poziomu zarobków w poszczególnych grupach zawodowych.
5. Drogi skutecznego pozyskiwanie informacji o kliencie w Internecie:

- serwisy informacyjne firm targetowych
- wyszukiwarki internetowe
- networking : polskie i międzynarodowe portale:

>działanie i pomoc w identyfikacji oraz komunikacji z klientami
>zakładanie kont
>efektywnie poruszanie się po portalu

6. Pozyskiwanie cennych informacji przez telefon :

- recepcja
- pierwszy kontakt z klientem pod numerem firmowym
- pozyskiwanie informacji na temat innych pracowników tej samej firmy

7. Tworzenie bazy kontaktów – podstawowe narzędzia i sposób zapisywania zgromadzonych informacji.
8. Utworzenie przez grupę listy nowych kontaktów w oparciu o praktyczne wykorzystanie nowo poznanych technik zdobywania informacji i docierania do potencjalnych klientów.

Centrum Szkoleniowe AP Edukacja
poznan.szkolenia@apedukacja.pl
tel. 061/ 851 32 18
http://www.apedukacjaszkoleniapoznan.pl/zastosowanie_t...
Daniel Kowalski

Daniel Kowalski Trener Konsultant i
Coach Biznesu -
ProgressPartner.pl -
...

Temat: Szkolenia i konferencje: negocjacje i sprzedaż - oferty


Obrazek

Szkolenie Supersprzedawca - poziom złoty

W jaki sposób prowadzić skuteczną sprzedaż w XXI wieku? Jak najlepsi sprzedawcy osiągają ponadprzeciętne wyniki?

Zapraszamy na dwudniowe szkolenie dla wszystkich tych, którzy zajmują się na co dzień sprzedażą lub zarządzają strukturami handlowymi. Z nami poznasz i przećwiczysz tajniki skutecznej sprzedaży zarówno w kontakcie bezpośrednim jak i telefonicznym.
To szkolenie jest właśnie dla Ciebie! Teraz w wyjątkowej cenie!

Program szkolenia

* Kulturowe znaczenie pytań oraz ich rola, jako narzędzia w sprzedaży;
* Sprzedaż doradcza metodą SPIN;
* Podejście do klienta w XXI wieku – przejście od sprzedaży transakcyjnej do relacyjnej;
* Główne reguły wywierania wpływu społecznego;
* Inżyniera perswazji – sztuka przekonywania do podjęcia decyzji zakupowych;
* Różnorodne metody radzenia sobie z obiekcjami i zastrzeżeniami klientów;
* Techniki finalizacji sprzedaży – od klasycznych po nowatorskie.

Korzyści dla uczestników:

* wyćwiczysz umiejętność błyskawicznego wywierania wpływu na decyzje innych ludzi
* zwiększysz wyniki sprzedaży dzięki nowopoznanym metodom i technikom
* zyskasz możliwość wymiany doświadczeń ze specjalistami ds. sprzedaży z różnych branż
* zdobędziesz inspirację do dalszych skutecznych działań w kontaktach z klientami

Co otrzymujesz:

* 16 godzin szkolenia pod okiem doświadczonych trenerów – praktyków w obszarze sprzedaży
i szkoleń
* materiały szkoleniowe i narzędzia do utrwalania zdobytych umiejętności
* bezpłatne konsultacje merytoryczne przez 3 miesiące od momentu ukończenia kursu
* dyplom ukończenia szkolenia
* roczną gwarancję 10% upustu na dowolne usługi Progress Partner
* zadowolenie ze szkolenia lub możliwość bezpłatnego udziału w innym szkoleniu*
* możliwość rozłożenia płatności na 2 raty 0%


Obrazek


Lokalizacja: Warszawa
Termin: 16-17 czerwca 2012, 10:00 – 18:00

Kontakt:
Daniel Kowalski
tel. +48 600 879 753
E-mail: daniel.kowalski@progresspartner.pl

Zapisy i dodatkowe informacje na http://www.progresspartner.pl/promocje.php

Temat: Szkolenia i konferencje: negocjacje i sprzedaż - oferty


Obrazek


Negocjacje zbiorowe

Termin: 5-6 czerwca 2012 - Warszawa

Odbiorcy szkolenia:
Szkolenie skierowane jest zarówno do pracodawców jak i przedstawicieli związków zawodowych, którzy chcą poznać obowiązujące przepisy w zakresie prawa pracy, jak również zasady wzajemnej współpracy i zrozumienia, a także nabyć umiejętności zapobiegania i efektywnego rozwiązywania konfliktów w trudnych czasach rynkowych.

Cel szkolenia:
• Zapoznanie się z przepisami obowiązującego prawa dotyczącego funkcjonowania związków zawodowych w przedsiębiorstwach
• Wzmocnienie umiejętności negocjacyjnych prowadzonych z poszanowaniem godności obydwu stron
• Nabycie umiejętności prawidłowego przygotowania negocjacji, skutecznego ich przeprowadzenia i osiągania zamierzonego celu
• Podniesienie jakości prowadzenia rozmowy, słuchania i mówienia, aby być dobrze zrozumianym

Program:

Dzień 1.
1. Związki zawodowe jako reprezentacja pracowników przedsiębiorstwa
2. Współdziałanie pracodawcy ze związkami zawodowymi
3. Spory zbiorowe
4. Wypracowanie zasad współpracy pracodawcy ze związkami zawodowymi

Dzień 2.
5. Negocjacje ze związkami zawodowymi
6. Przebieg rozmów negocjacyjnych
7. Techniki stosowane w negocjacjach zbiorowych
8. Trudne sytuacje negocjacyjne
9. Znaczenie BATNA w negocjacjach

Więcej informacji na stronie: http://www.gowork.pl/programy_promocyjne,241

Kontakt:
Ilona Książek
Tel.: (22) 622 13 09
ilona.ksiazek@gowork.plIlona Książek edytował(a) ten post dnia 11.05.12 o godzinie 15:25
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Szkolenia i konferencje: negocjacje i sprzedaż - oferty

PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY - warsztat praktyczny


Obrazek



Obrazek


Cele szkolenia:

Profesjonalna sprzedaż wymaga używania skutecznych technik sprzedaży
opartych o skuteczną argumentację i perswazję.Uczestnicy warsztatów
dostaną wachlarz narzędzi, który ma ułatwić im ich zadanie.

Szkolenie skierowane jest do osób, które mają kontakt z klientem,
sprzedają produkty bądź usługi w kontakcie bezpośrednim
lub przez telefon.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

Uczestnicy:
• poznają podstawy skutecznej argumentacji i perswazji
• przećwiczą techniki perswazji
• nauczą się mówić językiem korzyści
• nauczą się pozytywnie programować klienta
• nauczą się radzić sobie z obiekcjami
• nauczą się finalizować sprzedaż

Czas, miejsce i cena szkolenia:

25 maja 2012, Warszawa ul. Domaniewska 37A, gmach WSZ-POU,
450,00 + 23% VAT= 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Program szkolenia:

1. Badanie potrzeb Klienta jako podstawa skutecznej perswazji

• Diagnozowanie potrzeb Klienta podczas rozmowy
• Potrzeby sprzedażowe (dotyczące produktu)
• Potrzeby obsługowe (wymagania dotyczące Doradcy i firmy)
• Potrzeby psychologiczne (ukryte preferencje osoby decyzyjnej w firmie)
• Techniki analizy potrzeb Klienta
• Scenariusze rozmowy
• Zadawanie pytań (otwierających i pogłębiających)
• Wzbudzanie i modyfikacja potrzeb Klienta
• Aktywne słuchanie Klietna (parafraza, klaryfikacja, aprobata przez telefon)
• Rola zadawania pytań w perswazji
• Rodzaje pytań a ich skuteczność
• Pytania otwarte
• Pytania zamknięte
• Pytania sugerujące
• Pytania oceniające

2. Techniki skutecznej perswazji

• Używanie w przekazie programatorów pozytywnych, unikanie negatywnych
• Ćwiczenia praktyczne z budowania przekazów perswazyjnych

3. Argumentacja i perswazja podczas rozmowy sprzedażowej

• Język korzyści
• Umiejętność nawiązywania do potrzeb Klienta
• Zamiana cech rozwiązania na korzyści dla Klienta
• Dopasowanie cech produktu do rozpoznanych potrzeb psychologicznych Klienta

4. Radzenie sobie z obiekcjami

• skąd się biora obiekcje?
• obiekcje jawne
• obiekcje ukryte
• schemat reakcji na obiekcje

5. Zaawansowane techniki wywierania wpływu na rozmówcę

• Omówienie technik wpływu wg. Cialdiniego
• Społeczny dowód słuszności
• Reguła wzajemności
• Reguła autorytetu
• Reguła niedostępności
• Reguła zaangażowania i konsekwencji
• Lubienie i sympatia
• Praktyczne wykorzystanie reguł wpływu

6. Techniki zamykania sprzedaży - poligon sprzedaży - symulacje

• programowanie zamknięcia:
• zadam ci kilka pytań, będzie mi lepiej doradzić...
• ważne dla mnie jest...
• powiedz mi dokładnie...
• zależy mi na tym, żebyś...
• zamknięcie na założenie odgórne
• zamknięcie na wybór pozorny
• zamknięcie na koszt odwlekania decyzji

7. Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
• Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
• Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
• Zostawię za sobą – stare niedziałające, nienadające się do zmiany, zostawiam

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z TVP INFO, serwisem Money.pl, nf.pl , trener nlp.
Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności sprzedażowych
takich jak: sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
wywieranie wpływu, perswazja oraz szkoli z umiejętności
menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu,
budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży
(zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem
dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Zarządzał strukturą sprzedażową w Profit doradcy finansowi. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie zajmuje się
sprzedażą projektów doradczych dla klientów korporacyjnych.Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi
takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
22 414 60 01
ul. Rakowiecka 33/25
Warszawa
Grzegorz Rezmer

Grzegorz Rezmer Nie narzekaj że masz
pod górę, w końcu
idziesz na szczyt!

Temat: Szkolenia i konferencje: negocjacje i sprzedaż - oferty


Obrazek


Serdecznie zapraszamy na nowe szkolenie otwarte dla profesjonalnych handlowców!!!!

Gdzie: Warszawa
Kiedy: 28-29.06.2012.

WIĘCEJ INFORMACJI I PROGRAM SZKOLENIA
Monika Kwaśnik

Monika Kwaśnik Rozwój Osobisty z
Przymrużeniem Oka:
www.coachingopole.co
m

Temat: Szkolenia i konferencje: negocjacje i sprzedaż - oferty

Potrzebujesz dobrego szkolenia z negocjacji?
Zapraszam na najbliższy termin!

Negocjacje w biznesie

Prowadzący: Grzegorza Raj, termin 18-19 czerwca br.
Miejsce szkolenia: ATRIUM CENTRUM Warszawa

Szczegóły programu tutaj:
Negocjacje w biznesie

Akademia Marketingu ATRIUM


Obrazek
Izabella Przywojska (Kapuściak)

Izabella Przywojska
(Kapuściak)
organizacja szkoleń
„od A do Z"

Temat: Szkolenia i konferencje: negocjacje i sprzedaż - oferty

JAK ZDOBYĆ KLIENTA … I GO NIE STRACIĆ?
Poznaj EFEKTYWNE TECHNIKI SPRZEDAŻY z elementami budowania relacji, dzięki którym będziesz wiedział jak postępować z klientem.


Obrazek

20 czerwca 2012 r. , godz.: 9:00-17:00, Warszawa

Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób, które chcą zwiększyć efektywność swojej sprzedaży.
Dodatkowo szkolenie w 80% oparte będzie na pracy warsztatowej. Praca warsztatowa koncentruje się na docieraniu i wykorzystywaniu potencjału jednostek i całych zespołów oraz na umiejętności stosowania metod twórczego pozyskiwania Klientów.

KORZYŚCI POSZKOLENIOWE:
Po tym szkoleniu będziesz wiedział jak zdobyć i zatrzymać klienta, oraz co zrobić, żeby klient kupił właśnie Twój produkt, dzięki temu że:

 Nauczysz się „sprzedawać” siebie i swój produkt/usługę
 Sprawisz, że klient chętniej kupi Twój produkt
 Zdobędziesz wiedzę na temat perswazyjnych technik sprzedaży
 Nabędziesz umiejętności rozmowy z klientem w taki sposób aby przyciągnąć jego uwagę i zainteresować go zakupem
 Dowiesz się jak być sprzedawcą wiarygodnym w oczach klienta
 Nauczysz się reagować na obiekcje (zastrzeżenia) klienta
 Zwiększysz swoją sprzedaż poprzez umiejętność odczytywania mowy ciała klienta
 Zwiększysz swoje zadowolenie z wykonywanej pracy

Szkolenie będzie całkowicie sprofilowane do poziomu grupy. W trakcie szkolenia prowadzący będzie odnosił się do sytuacji branżowych przedstawianych przez uczestników warsztatu.

RABAT DO 65%

SZCZEGÓŁY SZKOLENIA

W razie dodatkowych pytań skontaktuj się z nami:
Izabella Kapuściak
+48 502-190-259
Iza.Kapusciak@akn.pl
Agnieszka Majcherek

Agnieszka Majcherek Specjalista ds CRM

Temat: Szkolenia i konferencje: negocjacje i sprzedaż - oferty

17 września 2012 r. pod hasłem: „LOVEMARKS – jak stworzyć markę, która trwale podbije rynek?” odbędzie się w Warszawie XXXVI seminarium z cyklu AUTORYTETY. Spotkanie poprowadzi Kevin Roberts dyrektor generalny Saatchi&Saatchi Worldwide i innowator, który przekształcił firmy, marki i ich reputacje. Więcej informacji na stronie wydarzenie

ZAPISZ SIĘ NA SEMINARIUM, JEŚLI CHCESZ DOWIEDZIEĆ SIĘ O...
* czynnikach motywujących konsumentów w obecnych czasach i możliwościach zwiększenia ich zaangażowania;
* podstawach metodologii, ideach i sekretach tworzenia Lovemarks w oparciu o przykłady najlepszych praktyk;
* tworzeniu Lovemarks w dobie Internetu, za pomocą akceleratorów wzroku, dźwięku i ruchu.

Kevin Roberts wierzy, że siła wielkich idei i więź emocjonalna tworzą wyjątkową wartość. Dzięki temu w ciągu ostatniej dekady udało mu się całkowicie zmienić oblicze marketingu poprzez stworzenie pojęcia Lovemarks. Filozofia ta zmieniła światowe standardy zarządzania marką i przyczyniła się do popularyzacji idei tworzenia wartości. A czym są Lovemarks? Przyszłość, która przynosi zyski, gdyż konsumenci nie tylko lubią nasze marki, lecz także je kochają.

Lovemarks nie są własnością przedsiębiorstw, menedżerów lub marketerów. Są własnością osób, które je kochają. Personalizują rynek masowego odbiorcy i tworzą rynek składający się z jednostek. Poszczególnych konsumentów, którzy mają własne zdanie.

Organizatorzy: BIGRAM oraz Golden Mark
Partner Strategiczny: SAATCHI & SAATCHI POLAND
Organizacja wspierająca: Polska Rada Centów Handlowych i Business Ad Network
Patron Biznesowy: Brytyjsko Polska Izba Handlowa
Patron Branżowy: Brief
Patroni Medialni: Marketing przy Kawie, Business Magazine Manager, Bloomberg Businessweek Polska, Nowoczesna Firma, Gazeta Bankowa, ESSENCE, THINK TANK, Radio PIN, MARKETER+, Mediarun, Wprost.
Katarzyna Pudelska

Katarzyna Pudelska Specjalista ds.
sprzedaży i
administracji
szkoleń, Ernst ...

Temat: Szkolenia i konferencje: negocjacje i sprzedaż - oferty

Witam serdecznie,

w imieniu Ernst & Young Academy of Business chciałabym Państwa zaprosić na szkolenie:

SZTUKA UDANYCH NEGOCJACJI 16-17 października 2012

Cele
Dzień pierwszy pozwoli uczestnikom:
►Zapoznać się z pojęciem negocjacji jako szczególnym rodzajem komunikacji interpersonalnej
►Wypracować indywidualną strategię negocjacyjną
►Przećwiczyć przygotowanie do negocjacji
►Zorientować się na praktyczne aspekty negocjacji
►Rozpoznawać główne typy klientów i dopasować do nich styl prowadzenia negocjacji

Dzień drugi pozwoli uczestnikom:
►Poznać praktycznie zasady sterowania sytuacją negocjacyjną
►Pogłębić swoją znajomość procesu negocjacji handlowych
►Rozwinąć osobiste umiejętności negocjacyjne poprzez ćwiczenia symulacyjne
►Przyswoić metodę radzenia sobie z sytuacjami trudnymi w negocjacjach

Z poważaniem
Magdalena Fojcik

Magdalena Fojcik psycholog, trener

Temat: Szkolenia i konferencje: negocjacje i sprzedaż - oferty

Zapraszamy na intensywne dwudniowe szkolenie otwarte:
Przejmowanie Klientów Konkurencji

w dniach 25-26 września 2012 oraz 9-10 października 2012.

W trakcie szkolenia dowiesz się:
- jak dotrzeć do klienta, który już ma stałego dostawcę,
- jak skłonić klienta do zainteresowania się naszą ofertą oraz do wejścia w kontakt sprzedażowy,
- jak zarządzać procesem sprzedaży.

Obszary tematyczne szkolenia:

1. Diagnoza zasobów własnej firmy.
2. Świadome i zaplanowane przejmowanie klientów konkurencji.
3. Kluczowe elementy procesu sprzedaży klientowi konkurencji.
4. Analiza porównawcza naszych produktów/usług z produktami konkurencji.
5. Radzenie sobie z obiekcjami klienta - retoryka i język perswazji.
6. Rozwiązania na wyjście z impasu w rozmowach.
7. Zamykanie procesu przejęcia sprzedaży.

Inwestycja:

Cena za 1 dzień szkolenia (8 godzin dydaktycznych):
400 zł netto + 23% VAT (od osoby)

Więcej szczegółów:
http://mtd.biz.pl

Do zobaczenia!

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje: negocjacje i sprzedaż - oferty


Obrazek

Serdecznie zapraszam na szkolenie
PYTANIA KTÓRE SPRZEDAJĄ NA RYNKU B2B
22-23 października 2012, Wrocław

Żeby sprzedać, nie wystarczy mówić, trzeba pytać

Cel warsztatów szkoleniowych:
Rozwój kompetencji handlowców poprzez zdobycie przez nich wiedzy i umiejętności dotyczących tego jak pozyskać klienta na rynku B2B a następnie utrzymywać rentowną relację na najwyższym poziomie.

Grupa docelowa:
Menedżerowie działu sprzedaży, menedżerowie ds. kluczowych klientów, pracownicy działu sprzedaży
oraz inne osoby zainteresowane rozwojem sprzedaży na rynku B2B.

Program:
1. PRZYGOTOWANIE DO PRACY Z KLIENTEM BIZNESOWYM
Czy firmy mają potrzeby?
Uwaga na syndrom „szczęśliwych uszu”, czyli „ten klient jest już mój”,
Sprzedaż, czy gadanina,
Dlaczego to pytania sprzedają?
2. ZAMIAST POLUBIĆ PROSPEKTING, WYSTARCZY GO ROBIĆ
Przygotowanie do „zimnych rozmów” z klientami,
Cel rozmowy osadzony w świecie klienta,
Prospekting nie polega na sprzedawaniu, ale umówieniu spotkania,
Pytania poprawiające skuteczność „zimnych rozmów”,
Zawieranie kontraktu w trakcie rozmowy – potwierdzenie zgody klienta,
Wyciąganie wniosków z nieudanych rozmów
3. NAJLEPSZE PRAKTYKI SPRZEDAŻY
Zdrowy nie potrzebuje lekarstwa – diagnoza problemów klienta:
Dr House przypomina „Pacjenci kłamią…”
System sprzedaży klienta vs system sprzedaży handlowca,
Efektywne techniki sprzedaży oparte o zadawanie pytań
4. RADZENIE SOBIE Z ZASTRZEŻENIAMI KLIENTA (NIE TYLKO Z WYKORZYSTANIEM PYTAŃ)
Katalog zastrzeżeń klienta na rynku B2B (m. in. cena, mamy już dostawcę, muszę się zastanowić itp.) sporządzony w oparciu o doświadczenia uczestników warsztatów,
Metody radzenia sobie z zastrzeżeniami klienta i sytuacjami trudnymi
5. POROZMAWIAJMY O PIENIĄDZACH i DECYZYJNOŚCI KLIENTA
Co wynika z braku decyzyjności lub niedostatecznego budżetu?
Techniki rozmowy o pieniądzach
Decyzyjność klienta
6. SKUTECZNA PREZENTACJA OFERTY
Struktura prezentacji nawiązująca do problemu klienta,
Techniki podsumowania prezentacji,
Radzenie sobie z sytuacjami trudnymi w trakcie prezentacji.
7. PODSUMOWANIE SZKOLENIA
Action Plan – co wdrożę „od jutra” – metoda nisko wiszących owoców,
Jak utrwalę swoje umiejętności?
Po czym poznam, że osiągnąłem sukces?

Więcej informacji na stronie: http://valuecreation.pl/pl/szkolenia_otwarte_programy/...
Michalina Anna Barczyk

Michalina Anna Barczyk http://www.ecocar.pl

Temat: Szkolenia i konferencje: negocjacje i sprzedaż - oferty

Sztuka prezentacji według Tomasza Kammela
Teatr Syrena zaprasza na seminarium "Sztuka prezentacji według Tomasza Kammela" w połączeniu ze spektaklem "Trener życia"

Praca z ludźmi to ciągła komunikacja w różnej postaci: od rozmowy twarzą w twarz do krótkiego wykładu, czy wreszcie prezentacji przed kilkoma, kilkunastoma, czy też kilkuset osobami.

Jak sprawić aby ludzie czekali na Twoje prezentacje?
Co zrobić aby wykorzystać siłę pierwszego wrażenia?
Jak porwać słuchaczy i zbudować z nimi relacje?
Jak unikać pułapek czyhających na scenie, w gabinecie czy sali konferencyjnej?
Jak przygotować się do wystąpień w mediach i jak kształtować swój wizerunek?

Chcesz poznać jak to robią najlepsi w swojej dziedzinie?

Interesuje Cię umiejętnie podana teoria, poparta licznymi przykładami i ciekawostkami?

Przyjdź na seminarium! Przyjdź na seminarium! Przyjdź na seminarium! Przyjdź na seminarium!

Seminarium poprowadzi Tomasz Kammel 0 dziennikarz, producent, scenarzysta i trener. Autor i współtwórca cyklicznych audycji dla TVP. Prowadzi szkolenia i warsztaty sztuki wystąpień publicznych, międzyludzkiej komunikacji i wystąpień w mediach.

Termin: 13 października 2012 (sobota) godzina 14:00

Program obejmuje:

Seminarium „Sztuka prezentacji według Tomasza Kammela”
Spektakl „Trener życia” od godziny 19:00
Serwis kawowy – w przerwie seminarium
Kolacja – między seminarium a spektaklem

Szczegółowe informacje i rezerwacja miejsc Szczegółowe informacje i rezerwacja miejsc Szczegółowe informacje i rezerwacja miejsc Szczegółowe informacje i rezerwacja miejsc:

tel. 22 10 11 609

tel. 22 10 11 630

mail: bilety@teatrsyrena.pl

http://bilety.teatrsyrena

http://www.managernaobcasach.pl/

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje: negocjacje i sprzedaż - oferty

...Mariusz Pyc edytował(a) ten post dnia 13.10.12 o godzinie 12:23
Tomasz Kras

Tomasz Kras Trener i konsultant
zarządzania,
Wiceprezes Pro
Optima Sz...

Temat: Szkolenia i konferencje: negocjacje i sprzedaż - oferty

Zbliża się termin rocznych negocjacji kupieckich

Pracownicy działów zakupów i logistyki, osoby odpowiedzialne za dostawy i relacje z kooperantami firmy mają w swojej pracy do czynienia z negocjacjami zakupowymi. Czy mogą w nich osiągnąć więcej niż oczekiwali? Czy kompromis to najlepsze rozwiązanie? Czy można podczas negocjacji umacniać relację z dostawcami?
Negocjacje z wizją, rzeczowe, pozwalają na dotarcie do interesów obu stron bez uciekania się do stosowania manipulacji. Możliwe stają się innowacje pozwalające lepiej realizować cele firmy. Negocjacje rzeczowe pomagają budować stabilną współpracę korzystną dla obu stron, wzmacniającą wiarygodność firmy, jako odpowiedzialnego partnera biznesowego.

Partnerskie Negocjacje Zakupowe
13-14 grudnia, Kraków, warsztat dwudniowy
http://prooptima.pl/negocjacje-zakupowe-szkolenie-otwa...
Paweł Kosiarz

Paweł Kosiarz Szukam ciekawych
wyzwań a w
międzyczasie pracuje
dla fabr...

Temat: Szkolenia i konferencje: negocjacje i sprzedaż - oferty

Czy wiesz że jedno zdanie może mieć 100 znaczeń? Zapraszamy na szkolenie!


Obrazek


Choć wydaje nam się, że mówimy w jednym języku, przekazujemy jasne komunikaty, to zdarza się bardzo często, że nie jesteśmy dobrze rozumiani, lub my nie rozumiemy innych. Komunikacja to proces i tylko od nas samych zależy, w jaki sposób będziemy w tym procesie uczestniczyć.

Program ramowy:
1. Co to jest komunikacja ?
2. Funkcje komunikowania
3. Komunikacja werbalna/niewerbalna
4. Współczesne tendencje sprzedaży
5. Portret sprzedawcy
6. Typologia osobowościowa klienta (czyli jak dostosować komunikację do osobowości klienta)
7. Budowanie kontaktu z Klientem
8. Narzędzia kierowania rozmową
9. Planowanie działań
10. Trudny klient jak sobie z nim poradzić

Dodatkowo w cenie szkolenia:
* Materiały szkoleniowe
* Certyfikat ukończenia szkolenia
* Przerwy kawowe, obiad

Czas trwania szkolenia: 1 dzień (8 godzin)

Miejsce szkolenia: Łódź

Termin szkolenia: 2. marca 2013

Więcej informacji oraz formularz rejestracyjny: mkcommunications.pl/komunikacja_w_sprzedazy.html

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje: negocjacje i sprzedaż - oferty

SZKOŁA TRENERÓW SPRZEDAŻY - WARSZAWA

Start już 06 kwietnia 2013.


Obrazek


Więcej informacji

Następna dyskusja:

Szkolenia i konferencje: za...




Wyślij zaproszenie do