konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje: negocjacje i sprzedaż - oferty


Obrazek


Szanowni Państwo,

zespół trenerów „Uruchom Głowę, rozwiń skrzydła” serdecznie zaprasza na szkolenia otwarte organizowane w ramach Deklaracji Uczestnictwa:

- Skuteczna komunikacja i rozwiązywanie konfliktów w zespole - 24-26.02.2012
- Negocjacje handlowe - 9-11.03.2012
- Doskonalenie umiejętności menedżerskich: budowanie i wzmacnianie zespołów - 23-25.03.2012
- Skuteczny handlowiec - jak zostać naprawdę dobrym handlowcem? - 13-15.04.2012

Proszę pamiętać, iż wypełnienie i przesłanie do nas Deklaracji Uczestnictwa na czas, gwarantuje Państwu specjalną zniżkę na powyższe szkolenia.

Więcej szczegółów znajdziecie Państwo na naszej stronie internetowej w zakładce "Zapisy na szkolenia"

Po szczegóły zapraszamy na naszą stronę uruchomglowe.pl
Zachęcamy też do śledzenia nas na Facebook'u i Twitterze.

W razie pytań prosimy o kontakt. Na życzenie prześlemy też dokładną ofertę wybranego szkolenia.

Pozdrawiam
Tomasz Ludwichowski
Dyrektor ds. handlowych
tludwichowski@intelkom.eu
tel. 71 398-09-73
Magdalena Fojcik

Magdalena Fojcik psycholog, trener

Temat: Szkolenia i konferencje: negocjacje i sprzedaż - oferty

Witam!

Wszystkich zainteresowanych tematyką profesjonalnej sprzedaży zapraszamy na szkolenie otwarte:

OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA

termin: 30-31 stycznia 2012 r.
miejsce: Kraków

prowadzący: Michał Świerczek - doświadczony trener i konsultant. Uzyskał tytuł Dyplomowanego Menedżera po ukończeniu International School of Management w Warszawie.
Posiada Międzynarodowy Certyfikat Trenera Zarządzania wg standardów opracowanych we współpracy z Thames Valley University w Londynie.
Ekspert w zakresie prowadzenia szkoleń sprzedażowych oraz komunikacji międzyludzkiej
i zarządzania zespołami.

W programie szkolenia m.in.:

1. Wybrane typologie klientów.

2. Elementy komunikacji:

Pierwsze wrażenie, mowa ciała, elementy retoryki, aktywne, empatyczne słuchanie, asertywność, sztuka zadawania pytań.

Praca z telefonem.

8. Tzw. „trudni” klienci:

Rozwiązywanie problemów.
Obsługa niezadowolonego klienta.
Najczęstsze błędy w kontakcie z klientem.
Zażalenia, reklamacje.

9. Autodiagnoza indywidualnego modelu współpracy z klientem.

Szczegółowe informacje:

Magdalena Fojcik
specjalista ds. szkoleń
tel. 512-341-422
m.fojcik@mtd.biz.plMagdalena Fojcik edytował(a) ten post dnia 24.01.12 o godzinie 15:24
Katarzyna Ć.

Katarzyna Ć. Rozliczeniowiec,
naliczeniowiec,
archiwsta:)

Temat: Szkolenia i konferencje: negocjacje i sprzedaż - oferty

SKUTECZNA PREZENTACJA SPRZEDAŻOWA czyli jak przekonać klienta do zakupu i osiągnąć własne cele?

To szkolenie zainspirowane, narastającymi potrzebami rozwijania umiejętności wpływania na decyzję klienta poprzez profesjonalną prezentację handlową w trakcie spotkań z kluczowymi klientami, w trakcie spotkań, konkursów, przetargów, targów i konferencji. Po szkoleniu uczestnicy będą posiadali pełną świadomość charakteru i zachowań, które w pełni czynią go ekspertem w swojej dziedzinie. Uczestnicy warsztatu nabędą umiejętność budowania autorytetu w oczach odbiorców oraz wzmocnią kompetencje związane z komunikacją interpersonalną wpływającą na decyzję klienta dokonującego zakupu. Ponadto przygotują własną prezentację sprzedażową, która posłuży im jako narzędzie zdobywania nowych odbiorców do swoich produktów i usług. Poprzez ćwiczenia i pełną informację zwrotną od trenera oraz słuchaczy warsztatu rozwiną język perswazji i dyplomacji handlowej.

Program szkolenia:
BLOK I Psychologia sprzedaży, a umiejętności osobiste
• Fundament nastawienia i źródło entuzjazmu sprzedażowego
• Metody na wzmacnianie pewności siebie
• Radzenia sobie z tremą
• Siła osobowości skupiająca uwagę i budująca autorytet w oczach słuchaczy.
BLOK II Język profesjonalnej prezentacji sprzedażowej
• Przygotowanie prezentacji handlowej – najważniejsze kamienie milowe
• Sposób przekazu i korzyści z tego wynikające; werbalnie i niewerbalnie
• Narzędzia składające się na dobrą prezentację handlową min. język obrazu i metafory
• Struktura prezentacji i inne reguły min. 3P, 4P, KISS, CZK,
• Pomoce audiowizualne i wartość ich użycia
• Czego nigdy robić? Jakich błędów nie możesz popełniać?

BLOK III Różnorodność prezentacji względem każdego typu klienta
• Systemy prezentacji słuchowcy, wzrokowcy
i kinestetycy. Których klientów jest więcej?
• Predykaty, tj. słowa które trafiają do każdego Klienta
• Typologia klienta, podstawowe założenia na rozpoznanie moich słuchaczy.
• Co jeszcze powinieneś wiedzieć podczas prezentacji
o kliencie ukierunkowanym na cel, problem, zgodnym, negującym, ja i inni.
• Sesja pytań i odpowiedzi. Jak ją prowadzić, aby kontrolować jej przebieg?
• Pełne utwierdzanie i kotwiczenie klienta

Miejsce szkolenia - Wrocław
Termin szkolenia - 23-24.02.2012
Cena szkolenia - 890,00 PLN + 23% VAT.
Kontakt:
Agencja Rozwoju Innowacji SA
ul. Ostródzka 38,
54 – 116 Wrocław,
tel./fax 71 354 07 93
tel.: 071/354 07 93;
e-mail: szkolenia@aridotacje.pl
http://ariszkolenia.pl
Agnieszka Majcherek

Agnieszka Majcherek Specjalista ds CRM

Temat: Szkolenia i konferencje: negocjacje i sprzedaż - oferty

16 kwietnia 2012 r. pod hasłem: „ZWIĘKSZ SPRZEDAŻ, POKONAJ PRZECIWNOŚCI RYNKU! Najlepsze praktyki i skuteczne metody działania” odbędzie się w Warszawie XXXV seminarium z cyklu AUTORYTETY. Spotkanie poprowadzi brytyjski ekspert z obszaru sprzedaży i jeden z najlepszych mówców motywacyjnych – Richard Denny. Więcej informacji http://www.autorytety.com.pl

DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ...
* poznasz odmienne od dotychczas stosowanych techniki komunikowania się z potencjalnymi i obecnymi klientami,
* dowiesz się, co zrobić, aby zyskać lojalność klientów i jak zmienić ich w ambasadorów firmy,
* nauczysz się jak wykorzystywać nowe możliwości wynikające z zachodzących na rynku zmian,
* opanujesz skuteczne metody motywowania, które znacząco mogą wpłynąć na poprawę efektywności zespołu sprzedażowego

W czasie seminarium Richard Denny zaprezentuje odmienne od dotychczas stosowanych techniki komunikowania się z potencjalnymi i obecnymi klientami. Wyjaśni, co zrobić, aby zyskać ich lojalność i jak zmienić klientów w ambasadorów firmy. Wytłumaczy też, czym charakteryzuje się doskonała obsługi klientów i co zrobić, aby zyskać ich uznanie.

Według Richarda główną przyczyną niepowodzeń w biznesie, czy sprzedaży jest brak strategii. Sama strategia jednak nie wystarczy. Musimy pamiętać, aby była dostosowana do warunków rynkowych i zastosowana we właściwym czasie. Opierając się na swoim wieloletnim doświadczeniu brytyjski ekspert opowie, w jaki sposób rozwijać firmę w trudnych czasach i wykorzystywać możliwości wynikające z niekorzystnej koniunktury.

W ostatniej części dnia Richard Denny zaprezentuje skuteczne metody motywowania, które znacząco mogą wpłynąć na poprawę efektywności zespołu sprzedażowego. Przedstawi także dziesięć przyczyn niepowodzeń menedżerów w sprawowaniu przywództwa.

Organizatorzy: BIGRAM oraz Golden Mark
Organizacja wspierająca: Polska Rada Centów Handlowych, SARE
Patron Biznesowy: Brytyjsko Polska Izba Handlowa
Parter: Puls Biznesu
Patron Branżowy: Brief
Patroni Medialni: Business Magazine Manager, Bloomberg Businessweek Polska, Wolters Kluwer Polska, Gazeta Bankowa, Fischer Trading Group, Puls Biznesu, THINK TANK, ESSENCE, BNI Polska.


Obrazek
Anna S.

Anna S. Manager

Temat: Szkolenia i konferencje: negocjacje i sprzedaż - oferty


Obrazek

Z A P R A S Z A

NOWE TERMINY SZKOLEŃ:
Pozyskiwanie klienta - co zrobić, aby Twoje kontakty przerobić w kontrakty?
Gdańsk, 9 marca 2012r.

Trudny klient - reklamacja to zagrożenie czy realna szansa dla Twojej firmy?
Gdańsk, 12 marca 2012r.

Informacje o szkoleniach dostępne na stronie: http://www.arp.gda.pl/630,najblizsze-szkolenia.htmlAnna U. edytował(a) ten post dnia 29.02.12 o godzinie 09:53
Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Temat: Szkolenia i konferencje: negocjacje i sprzedaż - oferty


Obrazek


Zapraszamy na szkolenia organizowane przez firmę Systemy Aktywnej Sprzedaży

Praca Marzeń
http://systemysa.pl/praca_marzen_program.html

Potęga Perswazyjnego Języka
http://systemysa.pl/potega_perswazyjnego_jezyka_progra...

Komunikacja
http://systemysa.pl/komunikacja_program.html

Asertywność w pracy
http://systemysa.pl/asertywnosc_w_pracy_program.html

Stres i wypalenie zawodowe
http://systemysa.pl/stres_i_wypalenie_zawodowe_program...

Ukryte Kody Umysłu
http://systemysa.pl/ukryte_kody_umyslu_program.html

Nowoczesny lider
http://systemysa.pl/nowoczesny_lider_buduje_zespol_pro...

Czego chcę? Do czego dążę?
http://systemysa.pl/skuteczne_realizowanie_celow_progr...

Motywacja
http://systemysa.pl/motywacja_program.html

Dołącz do nas na Facebooku!!!

Więcej informacji naszej stronie:
http://systemysa.pl
zapraszamy!!!

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje: negocjacje i sprzedaż - oferty

...Mariusz Pyc edytował(a) ten post dnia 11.10.12 o godzinie 23:04
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Szkolenia i konferencje: negocjacje i sprzedaż - oferty

SZKOLENIE - Praca z trudnym klientem

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 27 luty 2012, Warszawa, ul. Pawia 55 (gmach WSFiZ)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 osobach z 1 firmy 5% zniżki na każdą osobę, przy 3 10% zniżki na każdą osobę)
gwarantujemy catering, podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

W sytuacjach gdzie mamy do czynienia z tak zwanym trudnym klientem
to pracownicy działu obsługi klienta i sprzedaży pełnią tu jedną
z kluczowych ról, gdyż są reprezentantami firmy, jej ambasadorami
w trudnych sytuacjach. Dbanie o dobre relacje z klientami firmy,
szczególnie w czasie kryzysu, rodzi z racji swej struktury pole do
roszczeń względem firmy jak i roszczeń do jej pracowników, przez
klientów o zdecydowanie mniejszej wiedzy. Dlatego uczestnicy warsztatów
dostaną narzędzia by radzić sobie z trudnymi klientami,a tym samym dbać
o relację z nimi.

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które w swojej pracy są odpowiedzialne za dbanie o dobre relacje z klientami
i które chcą przećwiczyć konkretne sytuacje, dlatego prosimy każdego
z uczestników o przygotowanie przykładu trudnej sytuacji z klientem,
nad którą będą pracować na poligonie sytuacji trudnych.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

Uczestnicy zostaną wyposażeni w szereg sposobów do radzenia sobie z oporem,
manipulacją oraz technik prowadzenia rozmów z trudnymi klientami. Poznają
podstawowe teorie dotyczące komunikacji oraz asertywności, które będą
stanowić bazę do przećwiczenia konkretnych umiejętności, np. radzeniem sobie
z agresją klienta.

Program szkolenia:

1.Wprowadzenie do szkolenia

• Mapa problemu – sytuacje krytyczne w pracy

2.Komunikacja konsultantówi sprzedawców - prewencja konfliktów

• Programatory pozytywne
• Programatory negatywne
• Kwantyfikatory ogólne
• Aktywne słuchanie

3.Asertywność doradcy technicznego

• test autodiagnostyczny
• postawa asertywna
• postawa uległa
• postawa agresywna
• postawa manipulacyjna
• Granice terytorium psychologicznego
• Asertywna obrona przed agresją i manipulacją wg Burtona

4.Rozmowa telefoniczna - konakt głosowy

• Tempo mówienia
• Głośność - barwa głosu - tembr
• Pauzy w rozmowie
• Uważne słuchanie („otwarte ucho” i „przyjaźnie nastawiony umysł”)

5. Radzenie sobie z trudnym klientem

• Dobre praktyki przed trudnymi rozmowami – omówienie zasad
• Klient podważający autorytet
• Klient prowokujący
• Klient negujący wszystko
• Klient wchodzący w konflikt
• Jakie zachowania powodują, że obiekcje się pojawiają?
• Czego nie należy robić?
• Techniki radzenia sobie z zastrzeżeniami

6. Radzenie sobie ze stresem

• Techniki psycho-fizjologiczne
• Sztuka oddychania
• Asertywne wyrażanie emocji

7.Poligon sytuacji trudnych

• Symulacje trudnych rozmów w grupach na case-ach od trenera
• Realne Case Study do rozwiązania w formule akwarium:
• opisuję, rozwiązuję, oceniam innych, inni oceniają mnie
• Omówienie dokładnie zastosowanych technik

8.Podsumowanie szkolenia

•Przypomnienie głównych punktów
•Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię za sobą – zostawiam stare niedziałające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z serwisem Money.pl, trener nlp. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu, budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy, psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży, wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie koordynuje głównie szkolenia menadżerskie i otwarte. Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
marta.sykut@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Temat: Szkolenia i konferencje: negocjacje i sprzedaż - oferty


Obrazek


Zapraszamy na szkolenia organizowane przez firmę Systemy Aktywnej Sprzedaży

Kliknij poniższy link i obejrzyj Multimedialny Katalog Szkoleń Marzec 2012

Multimedialny Katalog Szkoleń Marzec 2012

Więcej informacji znajdziesz na naszej stronie:

http://systemysa.pl

zapraszamy!!!

Dołącz do nas na Facebooku!!!

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje: negocjacje i sprzedaż - oferty


Obrazek

Akademia Edukacji Regionalnej Agencji Rozwoju Pomorza SA zaprasza na szkolenie

Co powoduje, że spotykamy się z atakami ze strony klienta? Czy reklamacja może przynieść korzyść dla firmy? Czy klient który zgłasza reklamacje może być sojusznikiem? Czy klienci nami manipulują i jak się przed tym bronić? W jaki sposób obniżyć koszty reklamacji? Odpowiedzi na te pytania poznasz uczestnicząc w szkoleniu Reklamacja to prezent od Klienta dla Twojej firmy!

Chcesz wiedzieć więcej?
http://www.arp.gda.pl/630,najblizsze-szkolenia.html?wi...

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje: negocjacje i sprzedaż - oferty

...Mariusz Pyc edytował(a) ten post dnia 11.10.12 o godzinie 22:56
Bartłomiej Świstak Piotrowski

Bartłomiej Świstak Piotrowski Zarządzanie
przedsiębiorstwem,
wdrażanie innowacji

Temat: Szkolenia i konferencje: negocjacje i sprzedaż - oferty

Kto: Krzysztof Sarnecki !
O czym: o SPRZEDAŻY TRANSFORMACYJNEJ
Kiedy: 6 marzec
Gdzie: Bukowina Tatrzańska
Za ile: inwestycja 147 zł

Dla kogo? Dla każdej osoby zainteresowanej rozwojem swoich umiejętności sprzedażowych (negocjacyjnych).

Więcej informacji: http://www.facebook.com/events/305747276150585/

Temat: Szkolenia i konferencje: negocjacje i sprzedaż - oferty

Warsztaty - Certyfikowany Negocjator Handlowy

20 marca 2012 - 21 marca 2012
Centrum Konferencyjne Golden Floor

Główne zagadnienia:

Cele negocjacyjne w poszczególnych obszarach negocjacyjnych i określanie ich priorytetów

Zalety, wady, przykłady zastosowania strategii negocjacyjnych

Komunikacja interpersonalna w negocjacjach

Negocjacje wokół stanowisk

Negocjacje rzeczowe

Taktyki negocjacyjne i manipulacje

Wywieranie wpływu w sytuacjach negocjacyjnych

Asertywność w kontaktach biznesowych

Szczegóły: tutaj

Odwiedź nas również na Facebooku
Izabella Przywojska (Kapuściak)

Izabella Przywojska
(Kapuściak)
organizacja szkoleń
„od A do Z"

Temat: Szkolenia i konferencje: negocjacje i sprzedaż - oferty

JAK ZDOBYĆ KLIENTA … I GO NIE STRACIĆ?
Poznaj EFEKTYWNE TECHNIKI SPRZEDAŻY z elementami budowania relacji, dzięki którym będziesz wiedział jak postępować z klientem.


Obrazek

22 marca 2011 r. , godz.: 9:00-17:00, Warszawa

Ile razy słyszałeś od klienta „cena jest zbyt wysoka” , „nie interesuje mnie to” , „proszę zadzwonić później”, „konkurencja ma ten produkt za połowę ceny” , „proszę o dodatkowy rabat” , itd.…? Mogę się założyć, że słysząc ten tekst po prostu grzecznie się pożegnałeś … i właśnie straciłeś potencjalnego klienta!

Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób, które chcą zwiększyć efektywność swojej sprzedaży.

Dodatkowo szkolenie w 80% oparte będzie na pracy warsztatowej. Praca warsztatowa koncentruje się na docieraniu i wykorzystywaniu potencjału jednostek i całych zespołów oraz na umiejętności stosowania metod twórczego pozyskiwania Klientów.

KORZYŚCI POSZKOLENIOWE:
Po tym szkoleniu będziesz wiedział jak zdobyć i zatrzymać klienta, oraz co zrobić, żeby klient kupił właśnie Twój produkt, dzięki temu że:

 Nauczysz się „sprzedawać” siebie i swój produkt/usługę
 Sprawisz, że klient chętniej kupi Twój produkt
 Zdobędziesz wiedzę na temat perswazyjnych technik sprzedaży
 Nabędziesz umiejętności rozmowy z klientem w taki sposób aby przyciągnąć jego uwagę i zainteresować go zakupem
 Dowiesz się jak być sprzedawcą wiarygodnym w oczach klienta
 Nauczysz się reagować na obiekcje (zastrzeżenia) klienta
 Zwiększysz swoją sprzedaż poprzez umiejętność odczytywania mowy ciała klienta
 Zwiększysz swoje zadowolenie z wykonywanej pracy

Szkolenie będzie całkowicie sprofilowane do poziomu grupy. W trakcie szkolenia prowadzący będzie odnosił się do sytuacji branżowych przedstawianych przez uczestników warsztatu.

RABAT DO 65%

SZCZEGÓŁY SZKOLENIA

W razie dodatkowych pytań skontaktuj się z nami:
Izabella Kapuściak
+48 502-190-259
Iza.Kapusciak@akn.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje: negocjacje i sprzedaż - oferty

Witaj

Wyobraź sobie, że już wkrótce:
-nikt nie będzie mógł oprzeć się Twoim argumentom
-będziesz bardziej pewny siebie w kontaktach towarzyskich i zawodowych
-zwiększysz swoją skuteczność i efektywność
-poznasz tajemnice polityków i świata mediów, dowiesz się jakich technik używają by przekonać do swoich racji

Już 12 marca rusza kolejna edycja 30 dniowego e-szkolenia na żywo Praktyk Wywierania Wpływu - Obrona i Aktywność moduł I.
Cena rynkowa takiego szkolenia to 3578 zł. Dopełniamy grupę, w związku z tym masz niesamowitą okazję, pierwsze 10 osób zapłaci jedynie 999 zł. Zainwestuj w siebie nie ruszając się z domu.

Poznaj szczegóły tego szkolenia i zarezerwuj sobie miejsce:
http://www.szkolenia-glaz.pl/wywieranie-wplywu--intern...
Radosław Ł.

Radosław Ł. Logistic operative,
NDL.

Temat: Szkolenia i konferencje: negocjacje i sprzedaż - oferty


Obrazek

TPM EXCELLENCE

konferencja dla praktyków TPM
29-30 marca 2012, Poźrzadło k/Łagowa Lubuskiego

Podczas konferencji wysłuchać będzie można takich prelekcji jak:

• Rola TPM w drodze do doskonałości - case study Grupa Żywiec
• Pracownicy, czy Management, przez kogo nam nie wyszło – WoMa Solution
• Co zrobić, aby TPM nie było iskrą zapalną, tylko spoiwem? UR - Narzędziownia - Produkcja, czyli jak pogodzić zwaśnione strony - case study Gedia Poland
• TPM w poligrafii. Czy to możliwe? - case study Karl Knauer (dawna Inga)
• TPM - projekt, czy proces? - debata z udziałem wsyzstkich prelegentów

Powody, dla których nie może zabraknąć Państwa na konferencji:

Wykład Gościa Honorowego konferencji - Dyrektora Browaru Żywiec - jedynej polskiej firmy, która w 2010 roku otrzymała nagrodę TPM Awards przyznawaną przez japoński instytut JIPM
• konferencja to wyjątkowa okazja do dyskusji na temat problemów nurtujących Państwa w codziennej pracy
• możliwość wymiany doświadczeń z ekspertami – praktykami
• podczas debaty przedstawiciele różnych branż wymienią poglądy i doświadczenia na temat wdrażania TPM, osiągniętych sukcesów, napotkanych problemów.
• podczas spotkania przedstawione zostaną konkretne rozwiązania zastosowane w wiodących, polskich zakładach produkcyjnych – 7 case study z branży
• po pierwszym dniu konferencji odbędzie się bankiet, który będzie platformą do wymiany doświadczeń oraz do dyskusji z innymi uczestnikami spotkania
• nie zabraknie też czasu na rozrywkę - podczas bankietu przeniesiemy Państwa do Starożytnego Egiptu, gdzie w pałacu Faraona przywita Państwa sam władca Egiptu i jego żona Kleopatra. Nie zabraknie jadła i trunków, a na odważnych gości czekają zadania, konkursy z nagrodami.

To już ostatnie dni przyjmowania zgłoszeń.
Zapraszamy!
http://www.konferencjatpm.pl


Obrazek
Paulina Kierzek-Trzeciak

Paulina Kierzek-Trzeciak doktor
literaturoznawstwa,
trenerka rozwoju
osobistego i ...

Temat: Szkolenia i konferencje: negocjacje i sprzedaż - oferty


Obrazek

Zapraszamy na warsztat:

ZADBAJ O WŁASNE INTERESY - WARSZTAT TECHNIK NEGOCJACYJNYCH

Możesz wygrywać, nie narażając innych na przegraną!

Pomogą Ci w tym rozmaite techniki negocjacyjne. Podczas warsztatu "Zadbaj o własne interesy" nauczysz się, jak bez stresu i wbrew presji prowadzić rozmowy handlowe, negocjacyjne, a także jak odnajdywać się w trudnych sytuacjach zawodowych i osobistych.

Celem warsztatu jest zapoznanie uczestników z całością procesu negocjacji, poznanie stylów i metod negocjacji, odkrycie znaczenia komunikacji werbalnej i niewerbalnej w sytuacjach negocjacyjnych oraz przekształcenie sytuacji konfliktowych w strategię win-win.

Na warsztat zapraszamy osoby, które chcą:
- nauczyć się podstawowych technik negocjacyjnych, aby umieć w życiu codziennym bronić własnych interesów;
- dowiedzieć się, jak uniknąć poczucia zmanipulowania w trakcie negocjacji;
- prowadzić rozmowy i załatwiać sprawy tak, aby obie strony miały poczucie wygranej.

Warsztat prowadzi Andrzej Bednarek.

NAJBLIŻSZY TERMIN
24-25 marca 2012
sobota, godz. 10-18
niedziela, godz. 9-17

CENA:
Teraz jedynie 120 zł za dwudniowy warsztat!

WIĘCEJ NA:
http://www.crearte.com.pl/negocjacje.php

DODATKOWE INFORMACJE I ZAPISY:
e-mail: kontakt@crearte.com.pl
tel. 501 340 704 (po godz. 16)

ZAPRASZAMY!!!

Ilość miejsc na warsztatach jest ograniczona, dlatego prosimy o zapisy (mailowo lub telefonicznie) - także osoby, które klikną "Wybieram się!" przy opisie spotkania.

Strona spotkania na GL: http://www.goldenline.pl/spotkanie/warsztat-zadbaj-o-w...

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje: negocjacje i sprzedaż - oferty

Szanowni Państwo,

zapraszamy do udziału w projekcie szkoleniowym „Szkoła Sprzedaży B2B”, który jest skierowany do menedżerów sprzedaży i handlowców działających w sektorze B2B.

Program warsztatów objętych projektem zorientowany jest na doskonalenie umiejętności kluczowych dla handlowców działających w sektorze B2B. Tym co wyróżnia projekt od innych ofert szkoleniowych jest indywidualne podejście do każdego uczestnika i wsparcie poszkoleniowe w postaci sesji coachingowych. Zapraszam do zapoznania się z celami i efektami udziału w projekcie „Szkoła Sprzedaży B2B”.

CELE PROJEKTU:

1) rozwój umiejętności kluczowych w obszarze sprzedaży i obsługi Klienta instytucjonalnego
2) określenie indywidualnej ścieżki rozwoju uczestnika
3) wsparcie rozwoju uczestnika za pomocą coachingu indywidualnego.

ETAPY ROZWOJU UCZESTNIKA:

Warsztat I - Prospecting - sztuka poszukiwania Klientów
Warsztat II - Wizyta handlowa
Warsztat III - Diagnoza potrzeb Klienta
Warsztat IV - Prezentacja wartości
Warsztat V - Techniki finalizacji sprzedaży
Warsztat VI - Obsługa posprzedażna - relacje z Klientami
Warsztat VII - Handlowiec - Partner biznesowy Klienta

HARMONOGRAM SZKOLEŃ 2012:

Warsztat I – 19-20 kwietnia (czw-pt)
Warsztat II – 11 maja (pt)
Warsztat III – 24-25 maja (czw-pt)
Warsztat IV i V – 14-15 czerwca (czw-pt)
Warsztat VI i VII – 28-29 czerwca (czw-pt)

Sesje coachingowe: od 29 czerwca, do ustalenia. Czas trwania sesji wynosi 1,5 h

MIEJSCE SZKOLEŃ: Gliwice, Hotel 3 Światy

WARTOŚĆ INWESTYCJI: 3650 zł + 23% VAT

Cena obejmuje:

1) Udział w 7 warsztatach rozwojowych (9 dni szkoleń)
2) Konsultacje z Trenerami
3) Raport indywidualny i wsparcie w opracowaniu indywidualnego planu działania
4) 3 sesje coachingowe (4,5 h)
5) Materiały szkoleniowe
6) Dyplom ukończenia szkolenia z tytułem „Certyfikowany sprzedawca B2B”
7) Catering: przerwy kawowe, lunch

ZGŁOSZENIA:

W celu zgłoszenia udziału w projekcie, prosimy o przesłanie wypełnionej karty zgłoszeniowej do 10 kwietnia 2012 r. na adres: bozena.bukal@mdscentrum.pl

Więcej informacji na stronie internetowej: http://www.mdscentrum.pl
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Szkolenia i konferencje: negocjacje i sprzedaż - oferty

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl

zaprasza na szkolenie z zakresu prawa:

Nowe zasady kontroli urzędów administracji rządowej
TERMIN SZKOLENIA: 14.05.2012 r,
KOSZT SZKOLENIA: 350 zł netto/osoba

Czas szkolenia: 5 godzin

1.Podstawy prawne kontroli– ustawa z dnia 15 lipca 2011 r. o kontroli w administracji rządowej.
2.Siatka pojęciowa – definicja prawna kontroli , ujęcie zarządcze, ujęcie praktyczne.
3. Rodzaje kontroli (m.in. kontrola planowa i kontrola pozaplanowa doraźna; kontrola
ex ante, kontrola w trakcie oraz kontrola ex post).
5. Zakres przedmiotowy ustawy (jakie procesy reguluje ustawa).
6. Zakres podmiotowy ustawy (jednostki kontrolujące i jednostki kontrolowane):
-Prezes Rady Ministrów jako jednostka kontrolująca;
-Szef Kancelarii Prezesa Rady ministrów jako jednostka kontrolująca;
-minister, kierownik urzędu centralnego lub przewodniczący komitetu wchodzącego w skład Rady Ministrów jako jednostka kontrolująca;
-wojewoda jako jednostka kontrolująca,
-organy administracji zespolonej i niezespolonej jako jednostka kontrolująca;
-koordynująca rola Prezesa Rady Ministrów w sprawach kontroli;
-tzw. kontrola wspólna.
7. Cele i funkcje prowadzenia kontroli (cel podstawowy i cel dodatkowy).
8. Kryteria prowadzenia kontroli – „4 złote kryteria kontroli”.
9. Zasady postępowania kontrolnego.
10. Tryby przeprowadzenia kontroli
11. Dokumenty przebiegu kontroli (m.in. akta kontroli, zasady i techniki ich prowadzenia oraz prawo wglądu do akt kontroli).
12. Informacja o wynikach kontroli.
13. Nowe zasady odpowiedzialności urzędników i ścieżka odwoławcza w postępowaniu kontrolnym, prowadzonym na podstawie przepisów omawianej ustawy .
14. Omówienie przepisów k.p.a. znajdujących odpowiednie zastosowanie w postępowaniu kontrolnym -co oznacza odpowiednie stosowanie.

Adresat: szkolenie przeznaczone jest dla pracowników organów administracji rządowej, dyrektorów generalnych, kierowników, pracowników zatrudnionych na stanowiskach merytorycznych i pomocniczych, kierownicy kierownicy jednostek kontrolujących, kierownicy komórek kontroli w jednostkach kontrolujących .

Korzyści: podstawową korzyścią szkolenia jest możliwość poznana ujednoliconej procedury kontroli wykonywanej przez organy nadzoru.

Metody: wykład i casusy

Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/zagadnienia-pra...

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje: negocjacje i sprzedaż - oferty


Obrazek

Akademia Edukacji Regionalnej Agencji Rozwoju Pomorza SA zaprasza na szkolenie "Trudny klient - reklamacja to prezent od klienta dla Twojej firmy!"

Gdańsk, 23 marca 2012r.

Co powoduje, że spotykamy się z atakami ze strony klienta? Czy reklamacja może przynieść korzyść dla firmy? Czy klient który zgłasza reklamacje może być sojusznikiem? Czy klienci nami manipulują i jak się przed tym bronić? W jaki sposób obniżyć koszty reklamacji? Odpowiedzi na te pytania poznasz uczestnicząc w szkoleniu Reklamacja to prezent od Klienta dla Twojej firmy!

Chcesz wiedzieć więcej?
http://www.arp.gda.pl/630,najblizsze-szkolenia.html?wi...

Następna dyskusja:

Szkolenia i konferencje: za...




Wyślij zaproszenie do