Tomasz Targosz

Tomasz Targosz Ekspert i Trener ds.
Sprzedaży

Temat: Szkolenia i konferencje: negocjacje i sprzedaż - oferty

Szanowni Państwo, nareszcie!

Powstało szkolenie stworzone przez Sprzedawców, Certyfikowanych Trenerów i pasjonatów psychologii sprzedaży, którzy na rynku obsługują Klientów od min. dekady!

Szkolenie obfituje w przykłady i praktyczne rady z polskiego rynku sprzedaży (nasi eksperci mają doświadczenie m.in. na rynku motoryzacyjnym, finansowym, FMCG, czy telekomunikacyjnym), a dodatkowo program został rozszerzony o najlepsze praktyki światowych liderów sprzedaży, jak Brian Tracy, Joe Girard, czy Jeffrey Gitomer.

Jesteś ciekaw, co robią najlepsi sprzedawcy na świecie, że pozyskują rzesze Klientów i zarabiają krocie?
Chcesz podnieść wyniki zespołu i zrealizować się jako Manager w swojej firmie? Zapraszamy!

- dostajesz 16 godzin praktycznych warsztatów (nie mówimy jak coś robić, my to po prostu robimy!)

- materiały szkoleniowe + literatura dodatkowa

- poszkoleniowe konsultacje

- zastrzyk umiejętności, wiedzy i motywacji, aby zwiększyć swoją sprzedaż i zarabiać więcej;

Obecnie trwają zapisy na szkolenie we Wrocławiu:

TAJNIKI PSYCHOLOGII SPRZEDAŻY, Wrocław, 21-22.03.2015

Chcesz sprawdzić dokładny program merytoryczny? zapraszamy do kontaktu i na stronę opiekuna merytorycznego szkolenia:

kontakt@tomasztargosz.eu
Tel. 531498150
http://tomasztargosz.eu
Małgorzata Połok

Małgorzata Połok Trener biznesu,
Doradca, Małgorzata
Połok, Freelancer

Temat: Szkolenia i konferencje: negocjacje i sprzedaż - oferty

Zapraszam na Warsztaty dla kobiet pt. "NIE WAHAJ SIĘ PRZED ZMIANĄ. POSTAW NA SIEBIE I SWOJE TALENTY", które odbędą się w dniach 20-21 marca br. w Lublinie.
Warsztaty skierowane są do kobiet, które czują, że muszą coś zmienić w swojej aktualnej sytuacji zawodowej, wciąż jednak zadają sobie pytanie jak wyjść z utartej ścieżki i na jakie swoje talenty postawić.
W trakcie dwudniowych zajęć:
 Ocenimy co nas powstrzymuje przed podjęciem zmiany i zmierzymy się z naszymi blokadami
 Poznamy bliżej siebie, swoje zasoby i talenty
 Określimy jak najlepiej wykorzystać swój potencjał
 Nauczymy się prezentować nasze atuty i promować swój wizerunek
 Wyznaczymy cel, zaplanujemy działania i weźmiemy sprawy we własne ręce.
Zajęcia poprowadzę z Panią Aleksandrą Krupą - psychologiem, terapeutą.

Dodatkowo podczas zajęć zaprezentuję część wyników badania pt. "Potencjał i praca", które właśnie zakończyłam w grupie 125 osób. Badanie dotyczyło poziomu satysfakcji zawodowej badanych, ich skłonności do zmian a także preferencji i doświadczeń badanych z udziału w szkoleniach.
Koszt dwudniowych warsztatów to jedynie 300 zł brutto włączając w to catering.
Zgłoszenie proszę przesyłać na adres: gpolok@tlen.pl Chętnie odpowiem również na pytania.

Pozdrawiam,

Małgorzata Połok
tel. 535 855 865
e-mail: gpolok@tlen.pl
https://www.facebook.com/people/Małgorzata-Połok/1000...

Temat: Szkolenia i konferencje: negocjacje i sprzedaż - oferty



Obrazek

Temat: Szkolenia i konferencje: negocjacje i sprzedaż - oferty

Jeżeli:

- Jesteś otwarty, ciekawy siebie, gotowy na pracę osobistą i oczekujący umiejętności budowania
unikalnych relacji z grupą,

- Myślisz o zawodzie trenera, ale nie wiesz od czego zacząć,

- Masz za sobą już pierwsze doświadczenia jako trener, ale chcesz więcej…

Akademia Trainer’s Essential Skills jest dla Ciebie!

TES to intensywne szlifowanie Twojego trenerskiego talentu poprzez trening interpersonalny, warsztaty
oraz możliwość praktyki na sali szkoleniowej pod okiem doświadczonych profesjonalistów.

Start edycji WIOSNA-LATO: 16 kwiecień 2015
Rekrutacja trwa.

Więcej informacji oraz zapisy na stronie:
http://akademia-trenerow.projektgamma.pl/
Arkadiusz Bednarski

Arkadiusz Bednarski Trener sprzedaży i
rozwoju osobistego,
Szkolenia
sprzedaż...

Temat: Szkolenia i konferencje: negocjacje i sprzedaż - oferty

Zapraszam na autorskie seminarium szkoleniowe Sekret Mistrza Sprzedaży:

Więcej informacji oraz możliwość zarezerwowania miejsca na stronie http://sms.arkadiuszbednarski.pl/

Tylko do 5 maja - 299 PLN !


Obrazek
Ten post został edytowany przez Autora dnia 14.04.15 o godzinie 18:05

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje: negocjacje i sprzedaż - oferty

Baccata Enterprise sp. z o.o. to firma szkoleniowo-doradcza stworzona przez doświadczonych Trenerów Biznesu , której zadaniem jest dostarczanie kompleksowych rozwiązań z zakresu szkoleń, rekrutacji, doradztwa HR.

Pracujemy metodą ON THE JOB TRAINING.

Gwarantujemy najwyższą jakość usług szkoleniowych oraz wykwalifikowaną kadrę trenerską.

Prowadzimy szkolenia m.in. z zakresu:


Obrazek


SPRZEDAŻY

1. Skuteczne finalizowanie sprzedaży
2. Nowoczesne techniki sprzedaży
3. Sztuka pozyskiwana Klientów w kontakcie bezpośrednim
4. Kreatywność w rozmowach sprzedażowych
5. Asertywność i stres w sprzedaży bezpośredniej
6. Wywierania wpływu na Konsumenta
7. Efektywność osobista w organizacji
8. Lingwistyka w sprzedaży
9. Techniki pozyskania Klienta w kontaktach B2B
10.Zarządzanie Zespołem Handlowców
11.Negocjacje handlowe
12.Zarządzanie relacjami
13.Perswazja handlowa
14.Techniki pozyskania Klienta w kontaktach B2C

CALL CENTER

1. Skuteczna sprzedaż przez telefon
2. Skuteczne finalizowanie sprzedaży telefonicznej
3. Nowoczesne techniki sprzedaży pośredniej
4. Sztuka pozyskiwana Klientów w kontakcie telefonicznym
5. Kreatywność w rozmowach sprzedażowych
6. Motywowanie pracowników Call/Contact Center
7. Asertywność i stres w rozmowach telefonicznych
8. Monitoring i Re-trening w Call Center
9. Motywowanie pracowników Help Desk
10.Zarządzanie zasobami ludzkimi w Call Center
11.Fluktuacja i Rotacja w Call Center
12.Standardy szkoleniowe w Call/Contact Center
13.Wykorzystanie NLP w Telemarketingu
14.Techniki dosprzedaży czyli Cross-selling oraz up-selling

ROZWOJU MANAGERA

1. Art – Coaching czyli rozwój osobisty przez sztukę
2. Autoprezentacja czyli umiejętność wystąpień publicznych
3. Motywowanie pracowników Call/Contact Center
4. Coaching i monitoring w Call/Contact Center
5. Komunikacja interpersonalna i Public Relations
6. Personal Branding
7. Budowanie wizerunku lidera
8. Zachowania asertywne w miejscu pracy
9. Skuteczne sposoby radzenia sobie ze stresem
10. Zarządzanie zmianą w organizacji
11. Rozwój kompetencji menadżerskich
12. Komunikacja w pracy menadżera/w biznesie/w zespole
13. Coaching w Zarządzaniu
14. Rozpoznawanie manipulacji w biznesie
15. Coaching Biznesowy
16. Coaching w Call Center
17. Autoprezentacja i autopromocja
18. Savoir vivre i dress code w biznesie
19. Współpraca z klientem VIP
20. Sztuka skutecznej negocjacji w biznesie
21. Twórcze rozwiązywanie problemów/ konfliktów w organizacji
22. Rozwijanie kompetencji managerskich - Przywództwo
23. Trudne rozmowy z pracownikami
24. Rozwijanie i motywowane pracowników/ zespołów pracowniczych
25. Budowanie i realizacja indywidualnych ścieżek rozwoju dla organizacji
26. Podnoszenie efektywności (zarządzanie w czasie i przestrzeni, zarządzanie przez cele, zarządzanie sytuacyjne)
27. Skuteczne zapobieganie wypaleniu zawodowemu w organizacji
28. Life-Coaching
29. Executive Coaching
30. Sesje AC, DC, 360/180, ocena okresowa

WINDYKACYJNE

1. Efektywna windykacja przez telefon
2. Windykacja bezpośrednia
3. Negocjacje i mediacje w windykacji
4. Prawne aspekty windykacji należności
5. Windykacja dla Handlowców
6. Windykacja należności a Zabezpieczenie wierzytelności
7. Nowoczesne techniki windykacji terenowej
8. Profesjonalny windykator terenowy
9. Telewindykator a aspekty prawne
10.Monitoring należności

PROFESJONALNEJ OBSŁUGI KLIENTA

1. Budowanie długofalowych relacji z Klientem
2. Tworzenie i wprowadzanie standardów Obsługi Klienta
3. Sztuka obsługi "trudnego" Klienta
4. Praca głosem, komunikacja, argumentacja, perswazja
5. Profesjonalna Obsługa Klienta
6. Telefoniczna Obsługi Klienta – inbound
7. Strategiczna Obsługa Klienta
8. Reklamacje i Obsługa trudnego Klienta
9. Telefonicznie Badanie CATI
10. Profesjonalna korespondencja e-mail

TRENER CALL CENTER

1. Podstawy umiejętności trenerskich czyli jak zostać trenerem sprzedaży
2. Train the Trainers
3. Trener Call Center – Metody szkoleniowe
4. Trener Call Center – Projektowanie programu szkoleniowego
5. Trener Call Center – Efektywna analiza potrzeb szkoleniowych
6. Trener Call Center - Prowadzenie szkoleń metodą warsztatową
7. Sytuacje trudne, konfliktowe w pracy Trenera podczas szkolenia
8. Zasady tworzenia materiałów szkoleniowych i pomocy wizualnych, multimedialnych
9. Planowanie i konstruowanie szkoleń wewnętrznych jak i zewnętrznych w organizacji
10.Techniki prezentacyjne w pracy Trenera

PRAWO

1. Zakładowy fundusz świadczeń socjalnych
2. Prawo pracy wraz ze zmianami - aktualny stan prawny 2014 r.
3. Prawo pracy w praktyce wraz z kompletem wniosków, oświadczeń
4. Prawo pracy w MŚP
5. Kodeks pracy po nowelizacji
6. Prawo pracy dla Kadry Zarządzającej
7. Praktyczne prawne aspekty ochrony danych osobowych i baz danych
8. Ochrona danych osobowych w administracji publicznej i samorządowej
9. Ochrona danych na stanowiskach kadrowo - płacowych
10. Praktyczne prawne aspekty ochrony danych osobowych i baz danych w bankowości

MARKETING

1. Social Media
2. E - marketing
3. E-commerce
4. Zarządzanie marką
5. Zarządzanie produktem
6. Psychologia reklamy
7. Marketing ROI
8. Skuteczne strategie marketingowe w praktyce
9. Controlling marketingowy
10.Strategia Marketingowa

PSYCHOLOGIA PRACY
1. Dobre praktyki redukcji zatrudnienia
2. Dyskryminacja i mobbing - minimalizowanie ryzyka odpowiedzialności pracodawcy
3. Eliminowanie zagrożeń psychospołecznych – obowiązki pracodawcy
4. Inwestowanie w rozwój pracowników
5. Jak szacować i pomnażać kapitał intelektualny firmy
6. Ludzki aspekt zmian organizacyjnych
7. Ochrona danych osobowych pracowników i kandydatów do pracy
8. Ochrona wizerunku pracodawcy w Internecie
9. Odpowiedzialność menedżerów za relacje w miejscu pracy
10.Optymalizacja zatrudnienia w czasie recesji
11.Outplacement - łagodzenie skutków zwolnień
12.Mobbing - rozpoznawanie i przeciwdziałanie
13.Motywacja i komunikacja w czasie restrukturyzacji zatrudnienia
14.Motywowanie pracowników w czasie koniunktury i dekoniunktury
15.Nowoczesne systemy ocen pracowniczych
16.Płeć a styl zarządzania
17.Psychologia konfliktu dla menedżerów
18.Psychologiczne aspekty negocjacji handlowych
19.Przeciwdziałanie nierównemu traktowaniu w środowisku pracy
20.Przeciwdziałanie nieuczciwym i nieetycznym zachowaniom pracowników
21.Skuteczna rekrutacja dla menedżerów zespołów
22.Szkolenia i rozwój zawodowy pracowników
23.Świadczenia pozapłacowe jako element polityki wynagradzania
24.Zagrożenia psychospołeczne w środowisku pracy – m.in. stres, wypalenie, pracoholizm
25.Zarządzanie konfliktami pracowniczymi
26.Zarządzanie nowoczesnymi formami organizacji pracy - pracą zdalną, elastyczną i wirtualną
27.Zarządzanie pracownikami z Pokolenia Y
28.Zarządzanie procesem zwolnień grupowych
29.Zarządzanie talentami i strategie rozwoju pracowników
30.Zarządzanie wiedzą w firmie
31.Zmiana i opór wobec zmian
32.Zmiany w prawie pracy

Z przyjemnością zaprezentujemy Państwu szczegółową propozycję wybranego przez Państwa szkolenia, warsztatu, kursu dostosowanego do Państwa indywidualnych potrzeb.

Jeżeli interesuje Państwa inny temat szkolenia czy warsztatu prosimy o przesłanie zapytania.

ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY!

Baccata Enterprise sp. z o.o.
Training & Coaching & Consulting

oferta@baccata.com.pl

http://baccata.com.pl/
Jacek Manecki

Jacek Manecki Key Account Manager,
FS Group

Temat: Szkolenia i konferencje: negocjacje i sprzedaż - oferty

Konferencja "Kluczowe umiejętności efektywnej sprzedaży"


Obrazek


Niekwestionowany brytyjski autorytet w dziedzinie sprzedaży i motywacji - RICHARD DENNY, wystąpi podczas najbliższej konferencji 15.05.2015 r.

Poprzez wykorzystanie profesjonalnych umiejętności sprzedaży, prelegent zaprezentuje sposoby uzyskiwania wyższych poziomów sprzedaży oraz podwyższania wskaźnika realizowanych transakcji.
Jego bestsellerowe książki sprzedawane są w 46 krajach i przetłumaczone zostały na 26 języków. Książka „Motywowanie do zwycięstwa" stała się lekturą obowiązkową każdego profesjonalnego sprzedawcy i najprawdopodobniej jest najlepiej sprzedającą się pozycją o tej tematyce.

Dlaczego warto?
Richard Denny pokaże, pod jakim względem jego praktyczne brytyjskie podejście do sprzedaży jest najlepsze na świecie oraz dlaczego jego proste metody za każdym razem przynoszą sukces.
Uczestnicy konferencji dowiedzą się, jak wykorzystywać nowe możliwości dostępne na dzisiejszym, szybko zmieniającym się rynku.

W czasie wykładu Richard Denny zaprezentuje odmienne od dotychczas stosowanych techniki komunikowania się z potencjalnymi i obecnymi klientami. Wyjaśni, co zrobić, aby zyskać ich lojalność i jak zmienić klientów w ambasadorów firmy.

Wytłumaczy też, czym charakteryzuje się doskonała obsługa klientów i co zrobić, aby zyskać ich uznanie.
Według Richarda główną przyczyną niepowodzeń w biznesie, czy sprzedaży jest brak strategii. Sama strategia jednak nie wystarczy. Musimy pamiętać, aby była dostosowana do warunków rynkowych i zastosowana we właściwym czasie. Opierając się na swoim wieloletnim doświadczeniu brytyjski ekspert opowie, w jaki sposób rozwijać firmę w trudnych czasach i wykorzystywać możliwości wynikające z niekorzystnej koniunktury.

Na jednej scenie wystąpią również: Mateusz GRZESIAK, Marcin MAJ, Paweł TKACZYK, Jaga FORD, Marcin ROGOWSKI, Dariusz PUZYRKIEWICZ

Więcej o prelegencie:
Richard Denny stworzył odnoszącą sukcesy hurtownię żywności. Zorganizował i poprowadził pierwszy bunt rolników w Wielkiej Brytanii. Następnie prowadził szeroki handel na Bliskim Wschodzie przeróżnymi produktami, m.in. stalą, cementem, jugosłowiańską jagnięciną, sprzętem elektronicznym. Z uwagi na zdobyte doświadczenie, zapraszany jest do wielu miejsc jako prelegent oraz doradca. Doprowadziło to do utworzenia Richard Denny Group, która uznawana jest obecnie za wiodący podmiot w szkoleniach biznesowych w zakresie sprzedaży, kierowania i zarządzania, obsługi klientów oraz rozwoju działalności.
Jest on założycielem British Professional Sales Diploma i the British Leadership & Management Diploma.
Jego klienci to m.in: HSBC , KPMG, TNT, Sara Lee, BBC, Natiowide, ABB, British Teleccom.
Autor bestsellerowych książek:
Motywowanie do zwycięstwa (Selling to Win),
Succeed for Yourself,
Motivational Management,
Speak for Yourself,
Communicate to Win
Opracował ponad 30 szkoleniowych filmów video.
Jest autorem i prezenterem 3 albumów audio.
Niekwestionowany autorytet w dziedzinie sprzedaży i motywacji.

Gdzie: Hotel AIRPORT OKĘCIE, 17 stycznia 24, Warszawa
Kiedy: 15-05-2015, godz. 08:00
Weź udział
Więcej informacji na stronie: http://efektywnasprzedaz.evenea.pl?source=zaproszenie
Więcej informacji: http://efektywna-sprzedaz.pl

Do zobaczenia!


W razie pytań służymy pomocą:
Dominika Tamulis
d.tamulis@360sbc.pl
666 555 553
Karolina Matysiak
karolina.matysiak@360sbc.pl
602 500 877

Pozdrawiamy serdecznie

Temat: Szkolenia i konferencje: negocjacje i sprzedaż - oferty

Weź udział w ósmej edycji najbardziej rozpoznawalnego i praktycznego wydarzenia sprzedażowego w Polsce!

VIII OGÓLNOPOLSKA KONFERENCJA SZEFÓW SPRZEDAŻY 2015

Nowa odsłona! 3 wyjątkowe bloki tematyczne – w każdym prelekcja i certyfikowane warsztaty
(ósma edycja)

Warszawa, 28 maja 2015
Hotel Airport Okęcie
www.kongres-sprzedazowy.pl

PROGRAM TEGOROCZNEJ EDYCJI KONFERENCJI

COACHING PRZYWÓDCZY

JAK EFEKTYWNIE ZARZĄDZAĆ DZIAŁEM SPRZEDAŻY I ZAPOBIEC OSIADANIU HANDLOWCÓW NA LAURACH?

Jakie działania pozwalają skutecznie angażować zespół i zwiększać jego motywację do osiągania wyznaczonych celów?
W jaki sposób podnieść poczucie odpowiedzialności i zaangażowania zespołu w definiowanie i osiąganie celów sprzedażowych?
Jak zarządzać handlowcami o różnym poziomie kompetencji i zaangażowania?
Jak skutecznie zachęcić handlowców do walki o cel zespołowy gdy wyczuwasz brak wiary w realizację budżetu?
W jaki sposób podnosić poprzeczkę handlowcom i motywować do przekraczania założonych planów sprzedaży? – od „średniaka” do lidera sprzedaży
CERTYFIKOWANY WARSZTAT: JAK BUDOWAĆ AUTORYTET SKUTECZNEGO SZEFA SPRZEDAŻY ZA KTÓRYM PÓJDZIE ZESPÓŁ?

W jaki sposób budować autentyczne i wiarygodne przywództwo? Jak komunikować się z podległym zespołem, aby „zarazić” handlowców swoją wizją?
Jak dyscyplinować podwładnych, aby zachować autorytet i nie dopuścić do utraty wiary w realizację założonego celu?
Jak wpływać na morale zespołu podczas trudnych rozmów? Jak przekuwać porażki w wartościową informację zwrotną?
W jaki sposób rozpoznawać manipulacje handlowców i reagować na nie?
Jak porozumiewać się z podwładnymi mówiąc o obszarach do poprawy, by zadziałało? Zasady przekazywania trudnych informacji

JAK PRZYGOTOWAĆ SIĘ NA ODEJŚCIE KLUCZOWEGO PRACOWNIKA I WYKORZYSTANIE PRZEZ NIEGO TAJEMNIC HANDLOWYCH?

CRASH TEST – zobaczmy, czy Twoja firma jest przygotowana na odejście dobrego sprzedawcy, menedżera, szefa sprzedaży
Czy odejście jednego sprzedawcy może zaburzyć bezpieczeństwo firmy? Co, gdy odejdzie cała grupa?
Czy Twoi klienci, dostawcy i pracownicy są bezpieczni w razie próby „wrogiego przejęcia”?
CASE STUDY – analiza przypadku odejścia pracownika posiadającego kluczową wiedzę w zakresie marketingu i sprzedaży
Krótkie omówienie praktyki sądowej
Jak płynnie, bez zakłócania dobrych relacji w zespole, wprowadzić w firmie zasady bezpieczeństwa informacji handlowych

WYZWANIA SZEFA SPRZEDAŻY

JAK PRZYGOTOWAĆ SIĘ DO REALIZACJI CYKLICZNYCH ZADAŃ MENADŻERSKICH, KTÓRE MAJĄ BEZPOŚREDNI WPŁYW NA SPRZEDAŻ? KONTROLOWANIE, DYSCYPLINOWANIE I ROZLICZANIE ZESPOŁÓW SPRZEDAŻOWYCH.

Jak prowadzić trudne rozmowy dyscyplinujące tak, aby osiągnąć efekt mobilizacji zamiast zniechęcenia i braku wiary we własne siły?
Jak nauczyć handlowców przeprowadzania analizy własnych działań sprzedażowych, aby samodzielnie podejmowali działania „zabezpieczające” realizację ich indywidualnych celów?
Jak przygotować się do rozmowy planującej, monitorującej i rozliczającej z długoletnimi pracownikami, których zaczyna dopadać wypalenie zawodowe?
Jak zapobiegać niezdrowej rywalizacji między handlowcami, a jednocześnie nie dopuścić do utraty ducha współzawodnictwa w realizacji sprzedaży indywidualnej i zespołowej?
Jak określać cele handlowców, aby sprzedaż nowego produktu nie była kulą u nogi?
Jak poradzić sobie z wiecznie niezadowolonym handlowcem, który realizuje cele sprzedażowe , ale działa demotywującą na zespół – sprawdzone sposoby utemperowania pracownika.
CERTYFIKOWANY WARSZTAT: JAK ZARZĄDZAĆ REALIZACJĄ SPRZEDAŻY ELIMINUJĄC ZŁĄ WIELOZADANIOWOŚĆ?

W jaki sposób wyeliminować „zatykanie się” handlowców zbyt dużą ilość prowadzonych działań sprzedażowych?
Co zrobić kiedy realizacja wielu projektów sprzedażowych prowadzi do wydłużenia czasu i obniżenia standardów pracy zamiast spodziewanego przyspieszenia?
Jak wykorzystać metodę kanban do szybkiego wykluczenia złej wielozadaniowości z działu sprzedaży?
Jak ograniczyć do minimum czas reakcji handlowca na zapytanie klienta w sytuacji kiedy na jego barkach spoczywa odpowiedzialność za realizację kilku projektów jednocześnie?
W jaki sposób budować i wdrażać system pracy oparty na „dobrej wielozadaniowości”?

ANALIZY, RAPORTY, KALKULACJE – NARZĘDZIOWNIA SZEFA SPRZEDAŻY

JAKIE METODY OCENY WSKAŹNIKÓW SPRZYJAJĄ WYCIĄGANIU WŁAŚCIWYCH WNIOSKÓW W ZAKRESIE SPRZEDAŻY?

Co oznacza dynamiczne zarządzanie planem sprzedaży i jakimi wskaźnikami operować, aby wdrożyć elastyczną strategię budżetowania?
Outsourcing czy zasoby własne – jak podejść do kalkulacji opłacalności prowadzenia zewnętrznych procesów sprzedaży?
Komu i za ile? Zasady ustalania polityki cenowej i rabatowej przy zachowaniu założonej zyskowności sprzedaży
Jak skalkulować podstawę i prowizję handlowca, aby była rentowna dla firmy i motywująca dla pracownika?
CERTYFIKOWANE WARSZTATY: W JAKI SPOSÓB PLANOWAĆ I ZABEZPIECZAĆ REALIZACJĘ BUDŻETU SPRZEDAŻY? STANDARDY PRACY SZEFA SPRZEDAŻY.

Na podstawie jakich danych przygotować strategię sprzedaży zabezpieczającej wykonanie założonego planu sprzedaży?
Jak przygotować analizę ryzyka wykonania planu miesięcznego? Narzędzia i procedury awaryjne, które zabezpieczą Państwu budżet.
Jakie strategie finansowe zastosować przy ratowaniu realizacji grupowego planu sprzedaży? – sprawdzone rozwiązania „gaszenia pożarów”
Jak efektywnie wykorzystać możliwości menadżera scenariuszy przy tworzeniu wariantów budżetowych?

PYTANIA I ODPOWIEDZI – WYJĄTKOWO PRAKTYCZNA DEBATA SPRZEDAŻOWA

Pod koniec konferencji wszyscy prelegenci będą do Państwa dyspozycji i odpowiedzą na wszystkie Państwa pytania oraz rozwieją wątpliwości związane z prowadzeniem procesu sprzedaży.

PRELEGENCI

Do prowadzenia Konferencji zaprosiliśmy najlepszych prelegentów z obszaru zarządzania ludźmi w sprzedaży:

dr JOANNA HEIDTMAN

Psycholog i socjolog, trener biznesu, doradca, coach.

Wiedzę i doświadczenie zdobywała min. w University of South Carolina i Cornell University w USA. Od wielu lat realizuje projekty doradcze i rozwojowe dla klientów: programy głębokiej diagnozy kultury organizacyjnej, rozwoju przywództwa oraz umiejętności i kompetencji menedżerskich. Jako coach pracuje indywidualnie z menedżerami wyższego szczebla, specjalistami, szefami zespołów projektowych. Tworzy narzędzia rozwoju kompetencji liderskich bazujące na wiedzy psychologicznej oraz na doświadczeniach zebranych w organizacjach. Zrealizowała kilkadziesiąt programów doskonalenia umiejętności przywódczych dla menedżerów, zarządzania ludźmi w zmianie, rozwoju talentów liderskich w organizacji.

Współpracuje jako ekspert z TVP, TVN, TVN24 Biznes i Świat. Posiada certyfikat „Art & Science of Coaching” wydany przez Erickson College International, licencję Insights Discovery, certyfikat Praktyka NLP oraz doradcy zespołów uczenia się metodą "Action Learning".

MAREK KOWALCZYK

Ekspert w zakresie zarządzania strategicznego i zarządzania projektami, twórca i prezes zarządu MANDARINE Project Partners. Współautor metody openPM, pracuje z zespołami realizującymi projekty o budżetach sięgających 1 mld dolarów. Optymalizował projekty w takich firmach jak np.: PGE SA; Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris SA; KRUK SA; Żabka Polska Sp. z o.o.; ITI Group Członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców oraz panelu głównego narodowego programu rozwoju technologii nowoczesnych materiałów. Wykładowca Ernst & Young Academy of Business, kierownik naukowy Podyplomowych Studiów Zarządzania Projektami w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu.

RAFAŁ TABACZEK

Trener Alior Instytut Biznesu, ekspert w zakresie sprzedaży, praktyk z wieloletnim doświadczeniem w wielu branżach w tym bankowość, motoryzacja, elektrotechnika.
Zwycięzca w prestiżowym konkursie Polish National Sales Awards w kategorii najlepszy Trener Sprzedaży w Polsce w 2014 roku oraz wyróżniony w kategorii Super Sprzedawca Roku 2014.

Obszary specjalizacji:

- Techniki sprzedaży
- Zarządzanie zespołami sprzedaży
- Pozyskiwanie klienta korporacyjnego

ROBERT NOWOROLSKI

Współzałożyciel, Prezes i Senior Partner Quest Change Managers

Konsultant biznesowy, ekspert w zakresie zarządzania i sprzedaży oraz agent zmian w procesach transformacji dużych i średnich firm Absolwent specjalności Finanse Przedsiębiorstw Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Finansista i analityk, menedżer sprzedaży, trener i konsultant. 10 lat doświadczenia menedżerskiego, coach, trener i konsultant członków zarządów i menedżerów kilkudziesięciu średnich i dużych firm w Polsce; specjalista w obszarze umiejętności miękkich i psychologii osiągnięć, pasjonat działań procesowych, projektowych oraz systemów zarządzania. Specjalista w dziedzinie budowania systemów i procesów IV Generacji Sprzedaży. Absolwent Szkoły Trenerów TROP, posiada certyfikat zarządzania projektami PMI®.

MACIEJ KROENKE

Doświadczony konsultant i interim manager specjalizujący się w zarządzaniu cenami i sprzedażą na rynkach B2C i B2B. Doradzał wiodącym polskim przedsiębiorstwom (Wedel, Neuca, Polcard, Apator, VOX, Komfort, Bakalland) jak i firmom zagranicznym (Castorama, RWE, Henkel, Nestle, Siemens, Syngenta) realizując łącznie ponad 100 projektów doradczych. Posiada szerokie doświadczenie operacyjne na stanowisku Head of Pricing w międzynarodowej grupie usług B2B gdzie odpowiadał za budowę i realizację polityki cenowej na 5 rynkach Europy centralnej i zachodniej. Jest autorem licznych publikacji w zakresie zarządzania cenami i strategii sprzedaży.

ROBERT SOLGA

radca prawny specjalizujący się w zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i ochronie informacji biznesowych. Posiada wieloletnie doświadczenie w doradzaniu firmom, jak chronić się przed nieuczciwą konkurencją ze strony pracowników, byłych pracowników oraz konkurentów. Pomaga firmom w procesie odejścia pracowników i przejmowania klientów. Wdrożył wiele procedur ochrony informacji biznesowych (tajemnicy przedsiębiorstwa) w firmach handlowych, usługowych, produkcyjnych i komputerowych. Występuje jako pełnomocnik procesowy w sprawach dotyczących naruszenia tajemnicy przedsiębiorstwa, zakazu konkurencji oraz nieuczciwej konkurencji. Autor bloga „Jak walczyć z nieuczciwą konkurencją: tajemnica przedsiębiorstwa i zakaz konkurencji” – http://tajemnica-przedsiebiorstwa.pl

TOMASZ OLEJNIK

Niezależny Konsultant, Coach, Trener i Interim Manager w obszarze zarządzania sprzedażą i sprzedaży.

Posiada 20-letnie doświadczenie w sprzedaży i zarządzaniu sprzedażą. Zdobywał je w kilku międzynarodowych i polskich firmach działających w branżach: business services, finansowej, szkoleniowej, doradczej, IT, wydawniczo-konferencyjnej. Przeszedł w nich ścieżkę od sprzedawcy, przez kierownika, dyrektora oddziałów, dyrektora działu rozwoju, menedżera projektów. Współpracował z szeregiem małych i średnich firm polskich, również z dominacją kapitału rodzinnego.

Był członkiem zespołu zarządzającego w randze dyrektora ds. rozwoju w firmie leasingowej należącej do 10-ki największych na polskim rynku. Zdobył tam doświadczenie jako sprzedawca, dyrektor oddziałów (zakładając lub restrukturyzując oddziały) oraz szef działu odpowiadającego za całą sieć krajową. Wielokrotnie otrzymał nagrodę prezesa zarządu za osiągane wyniki. Sprawował tez funkcję szefa sprzedaży- członka zarządu w jednej z czołowych firm doradczo-szkoleniowych. Od kilku lat prowadzi własną działalność gospodarczą w obszarze doradczo-szkoleniowym. Współpracuje z Harvard Business Review Polska jako ekspert w zakresie sprzedaży i zarządzania sprzedażą.

Współpracował z kluczowymi firmami uznawanymi za światowych liderów w sprzedaży doradczej i rozwoju. Jako jedna z nielicznych osób w Polsce praktycznie zna cztery najbardziej kompleksowe, światowe systemy rozwiązań sprzedażowych: AchieveGlobal, Imparta Ltd, Dale Carnegie Training, The Brooks Group. Zespół, z którym współpracuje zdobył jako jedyny w Polsce projekt rozwoju sił sprzedaży z Apple Inc. Jest jedynym trenerem w Polsce, który posiada certyfikację w programie uznawanym za światowy bestseller w rozwoju osobistym: Dale Carnegie Course™ .
Magdalena T.

Magdalena T. Content Marketing
Specialist,
Allegro.pl

Temat: Szkolenia i konferencje: negocjacje i sprzedaż - oferty

Witam,

Akademia Rozwoju Kompetencji jest firmą doradczo-szkoleniową nastawioną na rozwój firm i organizacji, poprzez kształtowanie umiejętności społecznych: osobistych i zawodowych.
Prowadzimy projekty rozwoju organizacji, rekrutacje, szkolenia, warsztaty i coaching, które mają na celu rozwijanie wiedzy, umiejętności oraz właściwych postaw. Szczególny nacisk kładziemy na praktyczne korzyści wynikające ze współpracy z nami i wzbudzanie motywacji do lepszego, pełniejszego wykorzystania posiadanego potencjału: indywidualnego i organizacyjnego.

W imieniu firmy Akademia Rozwoju Kompetencji serdecznie zapraszamy do zapoznania się z ofertą szkolenia:
Strategia aktywizacji sprzedaży PRO SELL TOOLS

Strategia aktywnej sprzedaży PRO SELL TOOLS™ to narzędzie łączące diagnozę strategii sprzedażowej firmy, oraz wyznaczenie działań rozwojowych pod kątem aktywizacji sprzedaży w firmie, uwzględniającej możliwości, potencjał i specyfikę branży.

Szkolenia mają formę zamkniętą, dostosowujemy je indywidualnie do potrzeb klienta, w celu osiągnięcia najwyższej skuteczności w naszych działaniach.

Więcej na temat szkolenia: http://www.ark-doradztwo.pl/pl/szkolenia/profesjonalna...


Obrazek


Zapraszamy do kontaktu:
Akademia Rozwoju Kompetencji
Mail: ark@ark-doradztwo.pl
TELEFON: +48 61 646 04 97
FAX: +48 61 646 04 98
ul. Mickiewicza 33 lok 39
60-837 Poznań
Agata Stasiak

Agata Stasiak Customer Care,
Questus

Temat: Szkolenia i konferencje: negocjacje i sprzedaż - oferty

To już ostatni moment, aby dołączyć do prestiżowego programu Diploma in Professional Marketing - 36 edycja startuje 15 maja w Warszawie.

To program oparty o solidne, brytyjskie fundamenty realizowany w oparciu o licencję The Chartered Institute of Marketing, czyli największą na świecie instytucję zrzeszającą profesjonalnych marketerów.

Program składa się z czterech bloków tematycznych:
Strategic Marketing, Mastering Metrics, Digital Strategy, Driving Innovation

Możesz uczestniczyć jedynie w wybranym bloku tematycznym i uzyskać międzynarodowy certyfikat Award.

Program oferuje interdyscyplinarny charakter, oparty jest na międzynarodowych standardach działania oraz obejmuje praktyczny wymiar zajęć.

Zachęcam do zapoznania się z krótkim materiałem informacyjnym odnośnie 36 edycji programu, która startuje 15 maja w Warszawie: https://questus.pl/wp-content/uploads/Program-DM-dm-36-Warszawa-materia%C5%82-skr%C3%B3cony.pdf?protected=checked

Więcej informacji znajduje się również na naszej stronie: https://questus.pl/cim/diploma/

Zapraszam,
Agata Stasiak
astasiak@questus.pl
tel. 601-052-704
Marzena M.

Marzena M. Grupa Szkoleniowa
SOLBERG

Temat: Szkolenia i konferencje: negocjacje i sprzedaż - oferty

Zapraszam do udziału w kolejnej edycji WARSZTATÓW szkoleniowych rozwijających kreatywne myślenie w sprzedaży, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie efektywności handlowca.

NOWOCZESNE STRATEGIE SPRZEDAŻY
Najbliższe terminy :
14-15.05.2015 Warszawa
15-16.06.2015 Poznań
25-26.06.2015 Kraków

Kolejne terminy oraz inne tematy szkoleń znajdziesz na http://solberg-szkolenia.pl

Z przyjemnością odpowiem na wszystkie Twoje pytania
Marzena Mrukwa
marzena.mrukwa@solberg-szkolenia.pl
tel. (33) 300-31-45

Temat: Szkolenia i konferencje: negocjacje i sprzedaż - oferty


Obrazek
Katarzyna Gzyl

Katarzyna Gzyl Specjalista ds.
Rozwoju / Menadżer
projektów / Trener /
P...

Temat: Szkolenia i konferencje: negocjacje i sprzedaż - oferty

Serdecznie zapraszamy do udziału w Szkole Coachów ROZVIYAK!

- Już w drugiej połowie maja rozpoczynamy nowe edycje Szkoły w trzech lokalizacjach: Krakowie, Bydgoszczy i Lublinie.
- Program Szkoły Coachów to 140 godzin zegarowych zajęć. Program jest zgodny z modelem kompetencyjnym International Coach Federation (ICF).
- Po ukończeniu Szkoły możliwe jest ubieganie się o akredytację ICF na poziomie ACC metodą portfolio.
- Zajęcia prowadzone są wyłącznie przez profesjonalnych i doświadczonych coachów, którzy osiągnęli poziom PCC ICF.

Szkoła Coachów ROZVIYAK to autorski program szkoleń rozwijających kompetencje kluczowe w zawodzie coacha, dedykowany osobom, które lubią pracę rozwojową z ludźmi. Do uczestnictwa w szkole zachęcamy początkujących coachów, jak i osoby mające już pewne doświadczenia w prowadzeniu sesji coachingowych, które nie miały dotychczas okazji uczestniczyć w kompleksowych programach podnoszących kompetencje z zakresu coachingu.

Serdecznie zapraszamy do rozwijania swoich kompetencji zawodowych wspólnie z nami i zapoznania się ze szczegółami oferty.

Jeśli są Państwo zainteresowani udziałem oraz w celu uzyskania dodatkowych informacji i szczegółowego programu proszę o kontakt z Katarzyną Gzyl - Koordynatorem Organizacyjnym Szkół ROZVIYAK, pod adresem e-mail: katarzyna.gzyl@prorozvoyovo.com lub numerem telefonu: 609 200 002 oraz 12 296 12 22.
Dagmara S.

Dagmara S. Digital Marketing
Consultant || Coach
||Social Media
Trai...

Temat: Szkolenia i konferencje: negocjacje i sprzedaż - oferty

Oszczedzaj czas i pieniadze firmy, uczac sie najbardziej efektywnych technik marketingu internetowego na szkoleniu w Krakowie 29 marca w Parku Technologicznym;
https://www.eventbrite.com/e/digital-skills-workshop-cr...

Trenerzy z Polski doswiadczeni w wielu krajach Europy, Azji i w Kanadzie.
Na szkoleniu pojawia sie takie firmy jak Netia, Ganymede czy Sabre.
Godzina coachingu dla teamow - GRATIS.
Aleksandra Doda-Stępień

Aleksandra Doda-Stępień PR Manager, Flow
Effect

Temat: Szkolenia i konferencje: negocjacje i sprzedaż - oferty

Osobiście polecam konferencję Sztuka Sprzedaży oraz szkolenia z Cold Calling( z Karolem Bartkowskim - jest świetny!), które organizuje firma Flow Effect. Rewelacyjni mówcy - na naprawdę wysokim poziomie, większość możecie kojarzyć już z You Tube lub innych wydarzeń. W najbliższym czasie szkolenie jest dokładnie 6 listopada więc możesz się jeszcze zapisać :) No i sprawdź program czy Ci odpowiada. Pozdrawiam! Link do ich strony: https://floweffect.pl/

Temat: Szkolenia i konferencje: negocjacje i sprzedaż - oferty

Jeśli ktoś jest z Katowic albo okolic to na szkolenia sprzedażowe polecam się wybrać do Fundacji Fortis http://fundacjafortis.pl/. Organizują profesjonalne szkolenia, prowadzone są przez osoby, które mają duże doświadczenie w tym temacie. Stąd właśnie merytoryka szkoleń jest bardzo wysoka, a to przy sprzedaży najważniejsze

Temat: Szkolenia i konferencje: negocjacje i sprzedaż - oferty

Jeśli ktoś chce poważnie podejść do rozwoju swoich umiejętności i kompetencji lub swojego zespołu, to zdecydowanie mogę polecić https://www.wardateam.com/oferta/doradztwo-biznesowe/19.... Kompleksowe wsparcie od profesjonalnych mentorów z Warda Consulting Team i takie ukierunkowanie, dzięki któremu człowiek faktycznie może pracować nad tymi aspektami, które dla jego życia są najważniejsze i może ruszyć do przodu, osiągać więcej. Ci mentorzy mają uprawnienia, certyfikaty, doświadczenie, co ma znaczenie jak ktoś chce się rzeczywiście rozwijać.

Temat: Szkolenia i konferencje: negocjacje i sprzedaż - oferty

Ostatnio organizowałem konferencje http://katany.com.pl/jakie-powinny-byc-atrakcje-dla-uc... sala jest bardzo duża.

Następna dyskusja:

Szkolenia i konferencje: za...




Wyślij zaproszenie do