Wiktoria K.

Wiktoria K. specjalista ds.
szkoleń

Temat: Szkolenia i konferencje HR - oferty

Serdecznie zapraszam do udziału w szkoleniu:

Specjalista ds. rekrutacji - inspirujące warsztaty praktyczne. Poznań 20-21 lutego 2012r.

Po szkoleniu Uczestnik:
-będzie posiadał wiedzę, która pozwoli rozpocząć profesjonalny proces rekrutacji, jego przygotowanie i dalsze prowadzenie;
-pozna metody i etapy procesu rekrutacji;
-zdobędzie umiejętność prawidłowego poszukiwania odpowiednich kandydatów;
-będzie potrafił poprawnie analizować przesyłane dokumenty i dokonać selekcji aplikacji;
-zwiększy efektywność i skuteczność przeprowadzanych rozmów kwalifikacyjnych;
-będzie potrafił przeprowadzić proces rekrutacji aż po zatrudnienie nowego pracownika.

Szczegółowy program szkolenia oraz pozostałe informacje dostępne są na naszej stronie internetowej:

PROGRAM SZKOLENIA

Kontakt:
wiktoria.kasprzak@szkolenia-semper.pl
61/ 8 102 194
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
http://www.szkolenia-semper.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje HR - oferty

English for Human Resources- intensywne szkolenie otwarte z języka angielskiego dla działu HR

Szkolenie English for Human Resources ma formę intensywnego treningu i obejmuje zagadnienia, słownictwo i struktury leksykalno-gramatyczne związane z zarządzaniem personelem, ze szczególnym uwzględnieniem tematyki dotyczącej procesów rekrutacyjnych, szkoleń, motywowania pracowników, oceniania efektów pracy, polityki personalnej i relacji interpersonalnych.

Profil uczestników

Szkolenie English for Human Resources przeznaczone jest dla osób związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi, managerów HR, specjalistów HR, konsultantów HR, managerów ds. rekrutacji i selekcji, specjalistów i konsultantów ds. rekrutacji.

Cel szkolenia

Szkolenie zaprojektowane jest w ten sposób, by rozwijać swobodną i efektywną komunikację w języku angielskim w kontekście biznesowym, powiązanym z zarządzaniem zasobami ludzkimi. Aby nabyć umiejętność płynnej komunikacji z użyciem specjalistycznego słownictwa, charakterystycznego dla działu HR, w trakcie szkolenia rozwija się wszystkie kompetencje językowe, tj. struktury gramatyczne, słownictwo, formy wypowiedzi pisemnej, rozumienie tekstu czytanego i i słuchanego.

Korzyści ze szkolenia

• Opanowanie słownictwa i zwrotów używanych w sektorze HR
• Ćwiczenie nowo nabytych umiejętności
• Rozwój umiejętności płynnej komunikacji z użyciem specjalistycznego słownictwa
• Nabycie umiejętności prowadzenia korespondencji biznesowej
• Nabycie umiejętności przygotowywanie dokumentacji biznesowej

Program szkolenia

• Podstawowe pojęcia dotyczące zasobów ludzkich
• Procesy rekrutacyjne
• Opisy stanowisk
• Selekcja pracowników
• Rozmowa kwalifikacyjna
• Formy zatrudnienia
• Nagrody i wynagrodzenia
• Rola relacji międzyludzkich w pracy
• Rozwój zasobów ludzkich
• Ocena roczna
• Raporty w dziale HR
• Relacje między firmami i instytucjami
• Procedury dyscyplinarne
• Rozpatrywanie skarg i zażaleń
• Rola związków zawodowych

Metody szkoleniowe

• Szkolenie prowadzone głównie w języku angielskim
• Case studies (analiza przypadków)
• Symulacje
• Dyskusje moderowane
• Praca indywidualna
• Praca w parach
• Praca w grupach
• Mini wykłady połączone z prezentacją multimedialną
• Praca z kamerą
• Nagrania audio
• Nagrania video

Dodatkowe informacje

Szkolenie skierowane jest do osób posługujących się językiem angielskim od poziomu B1.
Czas trwania szkolenia: 4 dni (2 weekendy, 40 godzin szkoleniowych)

Terminy szkolenia:

Warszawa: 18/19 luty i 25/26 luty
Wrocław: 03/04 marzec i 10/11 marzec
Kraków: 14/15 kwiecień i 21/22 kwiecień
Poznań: 12/13 maj i 19/20 maj
Łódź: 26/27 maj i 02/03 czerwiec

Szkolenie English for Human Resources odbywa się w ciągu 2 weekendów.

Typ szkolenia: szkolenie otwarte

Cena szkolenia: 1290,00 brutto

Cena obejmuje:

• Materiały szkoleniowe
• Przerwy kawowe
• Lunch
• Certyfikat
• Konsultacje poszkoleniowe on-line

Minimalna ilość uczestników: 6 osób

Maksymalna ilość uczestników: 10 osób

Zgłoszenia na szkolenie prosimy kierować na adres .: info@communicationcorner.pl

Wszelkie dodatkowe informacje na temat szkolenia i formularz zgłoszeniowy znajdują się na naszej stronie: http://www.communicationcorner.pl/

Dodatkowe informacje uzyskają Państwo pisząc do nas na adres: info@communicationcorner.pl lub dzwoniąc pod numerem tel.: ( + 48) 793 900 292. Zapraszamy również do skorzystania z formularza kontaktowego na stronie http://www.communicationcorner.pl/
Kamila Pępiak - Kowalska

Kamila Pępiak -
Kowalska
Partner i Trener
FRIS

Temat: Szkolenia i konferencje HR - oferty

Warsztaty dr Richard Bolstad

Po raz pierwszy w Szczecinie

15 lutego 2012 roku w Hotelu Silver (Rondo Hermana Hakena w Szczecinie) w godzinach 9.00 - 15.30
Światowej sławy ekspert NLP, twórca Komunikacji Transformującej i modelu RESOLVE, trener osobisty polityków, biznesmanów, sportowców, autor 8 książek - dr Richard BOLSTAD

Tematyka warsztatów:

The Wheel of Change, metaprogrmay NLP, Poziomy Neurolingwistyczne wg Roberta Diltsa, model zachowania energii CYKL, SPECIFYkowanie celów, model RESOLVE

Adresaci warsztatów: coachowie, trenerzy, nauczyciele, wykładowcy, menadżerowie, mentorzy, liderzy, specjaliści HR, doradcy, rodzice, osoby, które pragną profesjonalnie i świadomie komunikować się w pracy, w domu, w życiu

Cel warsztatów: Dotknięcie metody win - win, doświadczenie czym jest proces zmiany w kontekście zróżnicowanych relacji, zobaczenie skuteczności NLP, poznanie innowacyjnego podejścia do pracy z drugim człowiekiem, zasmakowanie w nowych metodach myślenia o zmianach.

Główne korzyści:

dowiesz się jak słuchać, jak mówić, żeby słuchacz usłyszał to co chcesz powiedzieć, jak skutecznie komunikować się i inspirować innych

Kontakt Katarzyna Szczudrawa
nr tel. 500 040 915
email: katarzyna@profibiznesgroup.pl

Inwestycja:

Cena promocyjna u nas tylko 1098PLN + VAT (Dla absolwentów Kursu Akredytowany Coach - 878PLN + VAT, ale dla pierwszych 13 osób z Kursu cena specjalna - 598 PLN + VAT)

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje HR - oferty

Konferencja Finansowa Kraków 16.02.12

Jestem organizatorem ciekawej Konferencji finansowej, która jest dofinansowana z funduszy strukturowych. W ramach naszych szkoleń wzięło już udział ponad 10tyś. osób.

Najbliższa Konferencja odbędzie się w dniu 16.02 w Hotelu Europejskim o godz 18.00

Jeżeli jesteś osobą pracującą na etacie lub prowadzisz działalność gospodarczą to dobrze się składa, bo ta Konferencja jest właśnie dla Ciebie.

Pokażemy Ci:
- jak budować bezpieczeństwo finansowe swojej rodziny,
- jak zmniejszać obciążenia podatkowe,
- różne ciekawe pomysły na biznes,
- jak planować karierę zawodową, aby zwiększyć zarobki,
- analizę rynku pracy czyli na jakich fachowców w przyszłości będzie zapotrzebowanie,
- jak oddzielić kapitał prywatny od firmowego i wiele innych praktycznych rzeczy.

Jesteśmy niezależną grupą przedsiębiorców i inwestorów firmy Novision SP. z.o.o.
Dzielimy się swoją wiedzą i doświadczeniem z ludźmi przedsiębiorczymi i otwartymi na informację.
Osoby zainteresowane wzięciem udziału w konferencji proszę o kontakt w celu wpisania na listę.
Liczba miejsc ograniczona.

Artur Kusz konsultant ds. Inwestycji
Nr tel. 782130733
email: 1791artur@wp.plArtur Kusz edytował(a) ten post dnia 06.02.12 o godzinie 10:07

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje HR - oferty

Witam,
Serdecznie zapraszam na kolejne spotkanie w ramach projektu "Przedsiębiorcza Kobieta", tym razem będziemy rozmawiać o metodach poszukiwania pracy oraz o stosownych zachowaniach podczas rozmowy rekrutacyjnej. Szczegóły poniżej oraz na stronie internetowej http://przedsiebiorcza-kobieta.pl/

Temat: "Dzisiejszy rynek pracy – spojrzenie z perspektywy przedsiębiorcy, rekrutera i internetowego serwisu pracy”
Termin: 16 lutego 2012 (czwartek) w godzinach 17:45 – 21:20
Miejsce: Zostanie niebawem podane

Inwestycja: 39 zł od osoby

Gdzie nas znaleźć w sieci?
Odwiedź nas na naszej stronie: http://przedsiebiorcza-kobieta.pl.
Odwiedź także nasze profile na serwisach: Facebook.

Agenda:
17.45– 18.00 Rejestracja Uczestniczek
18.00 – 18.20 „Szukanie pracy w Internecie wersja 2.0”, wystąpienie Małgorzaty
Kendziorek, współwłaścicielki i managera internetowego serwisu pracy
Podejmesie.pl i Niepelnosprawni.podejmesie.pl,
18.20 – 18.30 Przerwa,
18.30 – 19.30 „Etykieta w biznesie”, szkolenie Joanny Golec, rekrutera, trenera z zakresu
rekrutacji i selekcji oraz umiejętności interpersonalnych,
19.30 - 19.40 Przerwa,
19.40 – 20.20 Pokaz parzenia herbaty w wykonaniu przedstawicieli sklepu „Smak herbaty”
połączony z degustacją i networkingiem,
20.20 – 20.25 Przerwa,
20.25 – 21.05 Rozmowa z Zofią Drohomirecką, właścicielka firmy "Pożegnanie z Afryką",
21.05 – 21.20 Losowanie nagród, zakończenie i podziękowania.

Na szkoleniu dowiesz się między innymi o tematach jak:
• Moc pierwszego wrażenia.
• Od rozmowy telefonicznej do spotkania (przywitanie, zajmowanie miejsc, poczęstunek).
• Wizytówka na rozmowie kwalifikacyjnej.
• Dress code przedsiębiorczej kobiety.
• Język korzyści pracodawcy.
• Gafy większe i mniejsze – jak ich unikać?
• Informacja zwrotna.

Czekają na Was atrakcyjne nagrody!
• Książki o tematyce finansowej,
• Kawowe upominki przygotowane przez firmę „Pożegnanie z Afryką”,
• Bezpłatna wejściówka na styczniowe spotkanie PK.

Serdecznie zapraszam w imieniu zespołu PK.

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje HR - oferty


Obrazek


Udział w wyjątkowym, autorskim seminarium „OPTYMALIZACJA REDUKCJI ZATRUDNIENIA…czyli jak ochronić interes Firmy i nie stracić potencjału” organizowanym w dniach 14- 15 lutego 2012 r. w Warszawie, na które mam przyjemność Państwa zaprosić, skutecznie pomoże Państwu znaleźć rozwiązanie tych problemów.

Podczas jego trwania eksperci o wieloletnim doświadczeniu praktycznym pokażą jak skutecznie, bezpiecznie i możliwie bezboleśnie zwolnić pracownika. Proszę zwrócić uwagę, że prelegenci, to: przedstawiciel Departamentu Pracy MPiPS, ekspert Państwowej Inspekcji Pracy, wieloletni sędzia pracy, a także doświadczony kierownik działu kadr oraz wieloletni doradca biznesowy z zakresu zarządzania szczególnie w trudnych obszarach kryzysowych, autorka kilku znakomitych podręczników.

Serdecznie zapraszamy
Movida Conferences

Powody, dla których nie może zabraknąć Państwa na seminarium:

- wyjątkowo doświadczeni prelegenci w sposób klarowny i na przykładach przedstawią Państwu proces zwalniania pracownika, wskażą najlepsze praktyki, pomogą uchronić się od najczęściej popełnianych błędów
- rozwiane zostaną Państwa wątpliwości dotyczące konsekwencji nieprawidłowo przekazanych informacji, koniecznych i niedozwolonych zapisów w wypowiedzeniu
- eksperci wyjaśnią Państwu - na podanych przykładach – jakie możliwości nagradzania i karania pracowników przewiduje prawo i jakie ma to konsekwencje w momencie zwalniania pracownika
- sędzia Sądu Pracy omówi najczęściej zaskarżane elementy procesu zwalniania pracownika
- dowiedzą się Państwo w jakich przypadkach może pracodawca pozwać pracownika
- poznają Państwo wszystkie aspekty zwalniania pracownika: prawne, psychologiczne i organizacyjne
- doświadczony Inspektor Pracy przedstawi Państwu praktyczne wskazówki dotyczące błędów najczęściej popełnianych przez szefów działów (np. w formie komunikowania wypowiedzenia), obowiązujących procedur oraz uprawnienia Państwowej Inspekcji Pracy w sprawie kontroli
- doświadczony kadrowiec przedstawi metody wytypowania pracownika do zwolnienia, system ocen pracowniczych mających ułatwić decyzję
- ekspert w dziedzinie kultury organizacji przedstawi Państwu sposoby radzenia sobie w trudnych sytuacjach, jak należy zarządzać zespołem w obliczu zwolnień, zarówno jednostkowych jak i grupowych, i w jaki sposób zarządzać zespołem po zwolnieniach, aby go nie zdemotywować
- znajdą Państwo odpowiedź na pytanie: jak zwolnić pracownika zabezpieczając interesy pracodawcy a jednocześnie budując na rynku pozytywny wizerunek Firmy jako dobrego pracodawcy oraz uniknąć ew. przegranej w sądzie pracy

Więcej informacji na stronie organizatora www.movida.com.pl

W sprawie uczestnictwa prosimy o kontakt:
Alicja Mrozowicz-Nowak
Sales Manager
anowak@movida.com.pl, tel 22/ 402 64 85

Serdecznie zapraszamy
Katarzyna Kutyła

Katarzyna Kutyła PR, Copywriter,
social media

Temat: Szkolenia i konferencje HR - oferty

21.02.12 w Legnicy odbędzie się promocyjne szkolenie Agencji SEDNO pt. "Praca w zespole"Zespół pracowników jest podstawową jednostką organizacyjną w każdym przedsiębiorstwie, to tutaj zaczyna się realizacja każdego projektu, produkty i usługi są tworami współpracujących ze sobą osób. Ale czy kooperacja nie jest umiejętnością nabytą w procesie socjalizacji? Czy warto poświęcać czas, na zdobywanie tego typu umiejętności?


Obrazek


Otóż odpowiedz jest bardzo prosta. Jednostki ludzkie gromadzą się nieustannie, przyjmując różnorodne formy. Zjawisko naturalnego grupowania się, zostało opisane już przez dziewiętnastowiecznego psychologa Gustave Le Bona, który nazwał je psychologią tłumu. Zdaniem naukowca, ludzie jednoczą się w chaotyczne zbiorowości, skupione wokół wspólnego celu. Społecznościami tymi rządzą jednak specyficzne prawa, jednostki są skłonne postępować irracjonalnie i niezgodnie z własnymi przekonaniami, tłum Le Bona postępuje prymitywnie i nieobliczalnie, podążając ślepo za wolą większości.

Prawidłowości opisane przez psychologa, nie są jedynymi determinantami procesów grupowych. W pracy zespołowej, w której mają okazję ścierać się, bądź co bądź rozmaici indywidualiści, zachodzi szereg procesów wpływających bezpośrednio na efektywność całego przedsiębiorstwa. Szkolenie „Praca w zespole" skierowane jest do wszystkich tych, którzy pragną zwiększyć swoją wydajność podczas grupowych przedsięwzięć oraz odczuwają brak umiejętności utrzymania dobrej atmosfery w pracy. Podczas szkolenia uczestnicy poznają procesy rządzące tworzeniem grupy, rozwiną w sobie postawy ułatwiające harmonijne współdziałanie, wypracują zasady efektywnej komunikacji oraz zapoznają się z technikami organizacji pracy indywidualnej w kontekście pracy zespołowej.

Zapraszamy na szkolenie!

Praca w zespole - 290zł netto
Katarzyna Likus

Katarzyna Likus doradca zawodu/
trener

Temat: Szkolenia i konferencje HR - oferty

Przypominamy: trwa rekrutacja Szkół Rozwoju Stowarzyszenia Centrum Edukacji CEL we Wrocławiu! Tylko do 9 lutego można aplikować do Szkoły HRowców!

Szkoły Rozwoju to specjalistyczne projekty szkoleniowe skierowane do studentów i działaczy organizacji pozarządowych. W wiosennej edycji Szkół zapraszamy do pogłębienia kompetencji w obszarach HR, PR, coachingu, zarządzania projektami i trenerstwa. Szkolenia we wszystkich Szkołach trwają 3 miesiące i stanowią około 70 godzin szkoleń i praktyki w poszczególnych obszarach.

Tylko do 9 lutego czekamy na aplikacje kandydatów do Szkoły HRowców! W Szkole, dla której będzie to już III edycja, uczestnicy dowiedzą się w jaki sposób prowadzić rozmowy kwalifikacyjne oraz zgłębią techniki Assessment i Development Center. Formularz rekrutacyjny jest dostępny na stronie WWW Szkoły HRowców.

Od 13 lutego rekrutujemy do pozostałych Szkół Rozwoju, tj. VIII edycji Szkoły Trenerów, IV edycji Szkoły Zarządzania Projektami, IV edycji Szkoły Coachów, II edycji Szkoły PRowców. Kandydaci będą mogli wypełniać aplikacje do 26 lutego włącznie. Szczegółowe informacje o programach Szkół oraz formularze rekrutacyjne można znaleźć na stronach poszczególnych Szkół.

Wszystkie Szkoły oferują trzy miesiące szkoleń i praktyki pod okiem profesjonalnych trenerów.

Zapraszamy do rekrutacji wszystkich, którzy działali, działają lub zamierzają działać na rzecz innych!

Szkoły Rozwoju Stowarzyszenia Centrum Edukacji CEL:
http://CEL.apulengo.pl
http://SzkolaHRowcow.apulengo.pl
http://SzkolaPRowcow.apulengo.pl
http://SzkolaCoachow.apulengo.pl
http://SzkolaZP.apulengo.pl
http://SzkolaTrenerow.apulengo.pl

Szkoły Rozwoju można też znaleźć na Facebooku: http://www.facebook.com/SzkolyRozwoju .

Organizatorami Szkół Rozwoju są Stowarzyszenie Centrum Edukacji CEL i Koło Naukowe Zarządzania UNSTOPPABLE przy Politechnice Wrocławskiej. Partnerem Szkół Rozwoju jest Fundacja MANUS. Patronami Szkół Rozwoju są: KARIERA, Radio LUZ, Gazeta Młodych, Młodzieżowe Centrum Informacji i Rozwoju.
Klaudia Natalia Fabiszewska

Klaudia Natalia Fabiszewska "Jeśli chcesz innych
zapalić, płomień
musi być w tobie".

Temat: Szkolenia i konferencje HR - oferty

X Spotkanie Przedsiębiorczej Kobiety w Krakowie- „Dzisiejszy rynek pracy – spojrzenie z perspektywy przedsiębiorcy, rekrutera i internetowego serwisu pracy”

Termin: 16 lutego 2012 (czwartek) w godzinach 17:45 – 21:20
Inwestycja: 39 zł od osoby. Przyjdź z dwiema koleżankami, zapłacicie tylko 90 zł (PROMOCJA dotyczy tylko płatności przelewem).

Gdzie nas znaleźć w sieci?
Odwiedź nas na naszej stronie: http://przedsiebiorcza-kobieta.pl.
Odwiedź także nasze profile na serwisach: Facebook.

Agenda:

17.45– 18.00 Rejestracja Uczestniczek
18.00 – 18.20 „Szukanie pracy w Internecie wersja 2.0”, wystąpienie Małgorzaty Kendziorek, współwłaścicielki i managera internetowego serwisu pracy Podejmesie.pl i Niepelnosprawni.podejmesie.pl,
18.20 – 18.30 Przerwa,
18.30 – 19.30 „Etykieta w biznesie”, szkolenie Joanny Golec, rekrutera, trenera z zakresu rekrutacji i selekcji oraz umiejętności interpersonalnych,
19.30 – 19.40 Przerwa,
19.40 – 20.20 Pokaz parzenia herbaty w wykonaniu przedstawicieli sklepu „Smak herbaty” połączony z degustacją i networkingiem,
20.20 – 20.25 Przerwa,
20.25 – 21.05 Rozmowa z Zofią Drohomirecką, właścicielka firmy „Pożegnanie z Afryką„,
21.05 – 21.20 Losowanie nagród, zakończenie i podziękowania.

Na szkoleniu poznasz takie zagadnienia jak:

-Moc pierwszego wrażenia.
-Od rozmowy telefonicznej do spotkania (przywitanie, zajmowanie miejsc, poczęstunek).
-Wizytówka na rozmowie kwalifikacyjnej.
-Dress code przedsiębiorczej kobiety.
-Język korzyści pracodawcy.
-Gafy większe i mniejsze – jak ich unikać?
-Informacja zwrotna.

Czekają na Was atrakcyjne nagrody!

Książki z wydawnictwa OnePress,
Kawowe upominki przygotowane przez firmę „Pożegnanie z Afryką”,
Bezpłatna wejściówka na marcowe spotkanie PK,
Wejściówki na warsztaty telephoningu w szkole PROLOG,
Fiszki i audio-fiszki językowe ze szkoły PROLOG.

Zainspirują Was tym razem:

Małgorzata Kendziorek

Entuzjastka Internetu i nowych technologii, PR-owiec z zacięciem do ePR-u, pasjonatka designu i grafiki. Uczestniczka pierwszej edycji Startupschool, współwłaścicielka i manager internetowego serwisu pracy Podejmesie.pl oraz Niepelnosprawni.podejmesie.pl, PR-owiec w serwisie Appartmate.com. Autorka bloga o pracy pracabezstresu.blox.pl a od niedawna blogerka kulinarna.
„Ludzie inspirują, życie inspiruje.” Uwielbia pracę z ciekawymi ludźmi i burze mózgów. Z wykształcenia finansistka i grafik.
W wolnym czasie muzykofil, kinomanka lubująca się w małych kinach retro i w nietypowych filmach. Mól książkowy, ze szczególnym uwzględnieniem książek Stephena Kinga i fantastyki. Zapalona biegaczka i sezonowa miłośniczka wspinaczki panelowej.

Joanna Golec

Trener z zakresu rekrutacji i selekcji oraz umiejętności interpersonalnych, Magister Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej – specjalność Zarządzanie Zasobami Ludzkim, certyfikowany trener oraz doświadczony rekruter i specjalista z zakresu rekrutacji, selekcji i doradztwa personalnego.
Dlaczego szkoli? „Zaczęło się od słowa ‘potencjał’. To była pierwsza iskra do rozpoczęcia pracy trenerskiej. Dziś dzielę się swoją wiedzą z osobami, które jej potrzebują i dzięki szkoleniom zdobywają założone cele. A tym samym osiągają sukces.”
Jej głównymi obszarami specjalizacji są: rekrutacja i selekcja, rynek pracy, zarządzanie oraz savoir vivre. Każde szkolenie jest dla niej niczym inspirująca przygoda. „Praca z ludźmi daje ogromną satysfakcję, dlatego mogę śmiało stwierdzić, że wszystkie dotychczasowe spotkania należy uznać za wyjątkowe.”
W wolnym czasie zajmuje się zdobywaniem górskich szczytów oraz każdą inną formą ruchu, jaką można uprawiać w górach. Uwielbia podróże małe i duże… oraz książki – ze szczególnym uwzględnieniem okresu twórczości Jane Austen.

Zofia Drohomirecka

W maju 1992 r. założyła wraz z mężem firmę Pożegnanie z Afryką – pierwszy w Polsce i w postkomunistycznej Europie specjalistyczny sklep z kawami wysokogatunkowymi. Firma otrzymała wiele nagród i wyróżnień zarówno od organizacji zrzeszających przedsiębiorców (m.in. Lider Przedsiębiorczości , Złoty Grosz, Hermes), jak i klientów (nagrody w rankingach Newsweeka m.in. za za najlepszy wystrój i serwis, czy Życia Warszawy za Najbardziej Magiczne Miejsce).
Zofia Drohomirecka ceni sobie szczególnie nagrodę Perła Biznesu przyznaną jej przez Biznesman Magazine za umiejętne łączenie biznesu ze sztuką.
W rankingu Home & Market znalazła się w gronie 50 najbardziej wpływowych kobiet w Polsce. Za największe osiągnięcie uważa zbudowanie od podstaw i w oparciu wyłącznie o wypracowane własnymi siłami środki silnej, rozpoznawalnej, polskiej marki.
Jest posiadaczką jednej z największych w Europie kolekcji antyków związanych z kawą, a jej marzeniem jest stworzenie profesjonalnego, nowoczesnego w formie i jednocześnie oddającego „ducha” tego niezwykłego napoju Muzeum Kawy.
Uwielbia spotkania z miłośnikami kawy, z którymi może się podzielić swoją wiedzą i pasją kawową.
Oprócz kawy jej pasją jest współczesna architektura i nowoczesna sztuka polska (XX i XXI w.). Relaksuje się słuchając jazzu i oglądając filmy wyłącznie w salach kinowych.

Nie czekaj! Zapisz się już dziś . Ilość miejsc ograniczona!

ZAPISY:

https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dE...

Pozdrawiamy,
Zespół PK Kraków

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje HR - oferty

"Using social media in recruitment & HR by Jorgen Sundberg" - series of trainings in Cracow, Warsaw & Tychy 6-8th of March 2012

About Jorgen Sundberg

Jorgen Sundberg is a Social Media trainer and consultant specialised in LinkedIn, online branding and recruitment. He is the founder and director of Link Humans, a Social Media consultancy based in London and Paris. Clients include Adecco, Intel, DHL, Tesco, Smurfit-Kappa, Prudential and HSBC.

Previously the European Sales Director at Red Commerce, the world's largest SAP recruitment company, Jorgen helped achieve a turnover growth from £2 million to £55 million and securing a private equity buy out worth £16 million. A regular conference and business school speaker, Jorgen has been interviewed and quoted in The Times, The Guardian and The Australian, dubbed a 'social networking guru' by the Mail on Sunday.

Jorgen is a prolific blogger, he started The Undercover Recruiter blog in 2009 and it's now the most popular career and recruitment blog in the UK with 75,000 readers per month.

About Trainings

During our trainings you will learn how:

To use advanced search techniques to identify the best candidates
To raise the reputation of your company and consultants
To build sustainable communities and pools of talent
To maintain strong relationships with clients and candidates
To identify employers’ needs and carry out a qualified sales approach
To advertise vacancies in a free and viral way

Our training comprises:

Profile: Learn how to build a professional and SEO friendly profile that attracts business

Network: How to connect with clients and candidates in a professional manner

Communicate: How to build your company’s reputation through LinkedIn groups, discussions, events and other applications

Research: How to use advanced X-ray techniques on search engines and LinkedIn with real business cases

Venue Details:

Cracow: 6th March 2012, 9:00 am – 6:00 pm; Location: Hotel Logos, ul. Szujskiego 5, 31-123 Cracow

Warsaw: 7th March 2012, 9:00 am – 6:00 pm; Location: Horizon Business Centre, ul. Domaniewska 39, Warsaw

Tychy: 8th March 2012, 9:00 am – 6:00 pm; Location: Hotel Arena, ul. Gen. de Gaulle'a 8, 43-100 Tychy

Price: Tickets are 1.250 PLN + VAT per person
( price includes training, certificate, printed materials, coffee & tea, lunch )

More details: If you would like to participate in one of our trainings in Cracow, Warsaw or Tychy please send us an email at office@smls.pl or call us on 797-738-658 to book your place

Language: English

Number of participants: 10 people on each training

For more information about our trainings please see our interactive brochure here http://bit.ly/zmaJ0t
Joanna Filipek

Joanna Filipek specjalista ds
sprzedaży, Hensen,
www.hensen.pl

Temat: Szkolenia i konferencje HR - oferty

Witam serdecznie,

Zapraszam na szkolenie Specjalista ds. Kadr (kurs tygodniowy), które odbędzie się 05-09.03.2012 w centrum Warszawy. Koszt uczestnictwa jednej osoby to tylko 1259 zł + VAT * lub 2659 zł + VAT * (cena zawiera: 4 noclegi w pokoju jednoosobowym, 4 śniadania, 5 obiadów, przerwy kawowe, materiały szkoleniowe, certyfikat)

* (dla opłacających szkolenie w 70% lub całości ze środków publicznych cena zwolniona z podatku)

Podstawą wzięcia udziału w szkoleniu jest przesłanie drogą elektroniczną lub faxem prawidłowo wypełnionej karty zgłoszeniowejzamieszczonej na stronie internetowej.

Przy jednoczesnym zgłoszeniu co najmniej 3 osób udzielamy rabatu w wysokości 15%.

Serdecznie pozdrawiam i zachęcam do wzięcia udziału,
Joanna Filipek
HENSEN POLSKA
Przemysław Walter

Przemysław Walter
InstytutCoachinguiMe
ntoringu.pl -
Pomagamy Coachom
Przeks...

Temat: Szkolenia i konferencje HR - oferty

Szanowni Państwo,

Miło nam poinformować, że już 22 lutego 2012 r. o godzinie 12.00 odbędzie się Spotkanie otwarte w formie online na żywo, organizowane dla dyrektorów, managerów i specjalistów, którzy są zainteresowani zdobyciem światowej klasy umiejętności w zakresie skutecznej oceny kompetencji i diagnozowania talentów w procesie selekcji i rozwoju pracowników.

Spotkanie składa się z dwóch części: 20 minutowej prezentacji Trenera oraz sesji pytań i odpowiedzi.

W trakcie spotkania każdy uczestnik pozna podstawowe założenia Meta Rekrutacji i Selekcji Pracowników – metodologii umożliwiającej skuteczne diagnozowanie talentów w czasie krótszym niż 1 h bez konieczności używania jakichkolwiek testów i kwestionariuszy.

Podczas części dyskusyjnej każdy uczestnik będzie mógł zadać pytania, zarówno merytoryczne, jak i dotyczące certyfikowanych szkoleń z Meta Rekrutacji i Selekcji Pracowników.

Jeśli i Państwo chcą wziąć udział w najbliższym darmowym Spotkaniu online na żywo proszę wejść na stronę

http://www.metarekrutacjaiselekcja.pl/spotkanie-otwarte/

i zarezerwować swoje miejsce.

Życząc Państwu dalszych sukcesów

pozdrawiam serdecznie,


Przemysław Walter
Międzynarodowy Coach, Trener i Konsultant Zarządzania

Wykładowca na studiach podyplomowych: Nowoczesne Zarządzanie Kadrami w Katedrze Zarządzania Kadrami Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu


P.S. Najbliższe certyfikowane szkolenie dla dyrektorów, managerów i specjalistów z Meta Rekrutacji i Selekcji Pracowników odbędzie się we Wrocławiu w dniach 07-09.03.2012 r. Do 29 lutego istnieje możliwość zapisania się na szkolenie z 30% zniżką.

Szczegóły znajdą Państwo na stronie:

http://www.metarekrutacjaiselekcja.pl/rekrutacja-praco...
Joanna Filipek

Joanna Filipek specjalista ds
sprzedaży, Hensen,
www.hensen.pl

Temat: Szkolenia i konferencje HR - oferty

Witam serdecznie,

Zapraszam na szkolenie Zatrudnianie cudzoziemców – prawo, podatki, ubezpieczenia, które odbędzie się 19.03.2012 w centrum Warszawy. Koszt uczestnictwa jednej osoby to tylko 469 zł + VAT.

* (dla opłacających szkolenie w 70% lub całości ze środków publicznych cena zwolniona z podatku)

Podstawą wzięcia udziału w szkoleniu jest przesłanie drogą elektroniczną lub faxem prawidłowo wypełnionej karty zgłoszeniowejzamieszczonej na stronie internetowej.

Przy jednoczesnym zgłoszeniu co najmniej 3 osób udzielamy rabatu w wysokości 15%.

Serdecznie pozdrawiam i zachęcam do wzięcia udziału,
Joanna Filipek
HENSEN POLSKA

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje HR - oferty

TWÓRCZE ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW - 25-26.02 KRAKÓW - zgłoszenia do 17.02.2012

SKRÓCONY OPIS SZKOLENIA:

Szkolenie jest przeznaczone dla osób, które chcą rozwijać swoje umiejętności twórczego myślenia w odniesieniu do konkretnych problemów pojawiających się w firmie. Jeśli chciałbyś zwiększyć poziom swojej kreatywności, wychodzić poza przyjęte ramy, nauczyć się patrzeć na problem na nowo i rozwiązywać je niestandardowo – zapraszamy na warsztaty.

CEL SZKOLENIA

• rozwijanie niestereotypowego, nowatorskiego rozwiązywania problemów
• poznanie twórczych sposobów podejmowania decyzji
• nabycie umiejętności posługiwania się technikami twórczego rozwiązywania problemów
• wzrost umiejętności generowania wyjątkowych, oryginalnych pomysłów i rozwiązań
• zdobycie wiedzy jak pracować z zespołem, aby zwiększyć jego kreatywność

PROGRAM SZKOLENIA:

1. Integracja uczestników szkolenia budująca atmosferę ludyczności sprzyjającej twórczemu myśleniu

2. Rozgrzewka twórcza – gimnastyka dla mózgu i wyobraźni

3. Rozwój zdolności twórczych (m.in. abstrahowanie, skojarzenia, rozumowanie dedukcyjne i indukcyjne)

4. Bariery blokujące kreatywność, sposoby minimalizowania
ograniczeń kreatywności.

5. Metody i techniki kreatywnego myślenia:
a. burza mózgów – sposób prowadzenia, różne warianty
b. kapelusze De Bono
c. analiza morfologiczna
d. łamacz zasad
e. technika przypadkowego słowa/ obrazka

OPIS METODYKI SZKOLENIA:

Szkolenie jest prowadzone technikami warsztatowymi – ćwiczenia indywidualne, praca w grupach, zadania praktyczne, wykład interaktywny. Podczas warsztatów uczestnicy pracują na sytuacjach, z którymi spotykają się w swoim życiu zawodowym, poznają w praktyce metody i techniki rozwiązywania problemów. Materiały poszkoleniowe zawierają opisy technik pozwalające na ich wykorzystanie w miejscu pracy.
PROWADZĄCY:
Joanna Piszczek - Psycholog, specjalista ds. zarządzania zasobami ludzkimi, trener. Absolwentka psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego. Pracowała dla Telekomunikacji Polskiej, Eniro Polska, Urzędu Miasta Oświęcimia. Współpracuje z No Limits w obszarze szkoleń sprzedażowych, rozwijających kompetencje negocjacyjne, obsługi klienta. Specjalizuje się w szkoleniach dotyczących kreatywności i twórczego rozwiązywania problemów.

Michał Piszczek - Psycholog, psychoterapeuta, trener. Absolwent psychologii stosowanej na Uniwersytecie Jagiellońskim. Od 2006 roku pracuje jako terapeuta i trener dla organizacji zajmujących się profesjonalną pomocą pacjentom z różnymi rodzajami zaburzeń i chorób. Ukończył Szkołę Trenerów Matrik, a szkoleniami zawodowo zajmuje się od 2007 roku.

INFORMACJE ORGANIZACYJNE:
Data: 25 - 26 luty 2012
Miejsce szkolenia - Kraków
Organizator zapewnia – materiały dla uczestników oraz przerwy kawowe
Liczba uczestników - 12-15 osób
Cena - 360,-
Zgłoszenia - psychekrakow@psychekrakow.pl
Kontakt telefoniczny - Michał Piszczek, tel. 506 649 267

http://psychekrakow.pl
Renata  Kucharska-Kawale c

Renata
Kucharska-Kawale
c
Kierownik projektu,
Compensation &
Benefits Project
Manager

Temat: Szkolenia i konferencje HR - oferty

Szanowni Państwo,

serdecznie zapraszamy do udziału w VII Krakowskim Forum Wynagrodzeń, które odbędzie się w dniach 24-25 maja 2012 roku.
Myśl przewodnia tegorocznej konferencji brzmi „Zarządzanie wynagrodzeniami - stare problemy, nowe rozwiązania”.
Zgodnie z tradycją odbędzie się ona w Międzynarodowym Centrum Kultury w Krakowie (Rynek Główny 25).

Po raz kolejny eksperci z dziedziny compensation & benefits podzielą się z Państwem swoimi doświadczeniami.
Poruszymy m.in. takie tematy, jak: skuteczne wynagradzanie, budowa systemów płacowych z punktu widzenia efektywności organizacji, finansowe i pozapłacowe motywowanie pracowników czy wynagradzanie kadry zarządzającej oraz sił sprzedaży. Jak co roku będziemy mogli usłyszeć o prawnych i podatkowych aspektach wynagradzania. Nasi paneliści przedstawią Państwu również szereg praktycznych rozwiązań płacowych, z uwzględnieniem zarówno sukcesów, jak i poniesionych porażek.

Uczestnicy poprzednich edycji konferencji podkreślają jej wysoki poziom merytoryczny oraz praktyczny wymiar prezentowanych informacji.
Zachęcamy do osobistego przekonania się o wartości Forum!

Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z programem VII Krakowskiego Forum Wynagrodzeń .

Formularz zgłoszeniowy prosimy przesyłać na numer faxu: 12 625 59 20 lub odesłać mailem (kucharska@sedlak.pl).

W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt: Renata Kucharska-Kawalec, tel. 12 625 59 25.
Katarzyna Likus

Katarzyna Likus doradca zawodu/
trener

Temat: Szkolenia i konferencje HR - oferty

Aplikuj do VIII edycji Szkoły Trenerów organizowanej przez Stowarzyszenie Centrum Edukacji Cel. Jest to trzymiesięczny projekt skierowany dla osób które chcą się rozwijać się w obszarze trenerstwa! Projekt organizowany jest przez Stowarzyszenie Centrum Edukacji CEL oraz Akademickie Koło Naukowe Zarządzania „UNSTOPPABLE” z Politechniki Wrocławskiej.

Szkoła Trenerów to cykl kilkunastu cotygodniowych 3-godzinnych spotkań szkoleniowych i warsztatowych. Projekt trwa niecałe 3 miesiące. Rozpoczyna się z początkiem marca, a kończy galą finałową z początkiem czerwca 2012 r.

Jeżeli chcesz:
• rozwijać siebie w obszarze profesjonalnego przygotowywania i prowadzenia szkoleń oraz warsztatów
• pragniesz zdobywać doświadczenie pod okiem profesjonalistów,
• posiadasz już pierwsze doświadczenia pracy jako trener i chcesz je pogłębić,
• chcesz rozpocząć swoją przygodę z trenerstwem

Dodatkowo uczestnictwo w projekcie pozwala wykorzystać zdobytą wiedzę w praktyce – jednym z warunków otrzymania certyfikatu ukończenia Szkoły jest zrealizowanie autorskich szkoleń na wybrany przez siebie temat! Udział w Szkole to także możliwość poszerzenia sieci swoich kontaktów o ludzi ambitnych, otwartych i chętnych do współpracy.

Aplikacja on – Line dostępna jest na stronie internetowej [url]http://szkolatrenerow.apulengo.pl/ [/url] w zakładce Rekrutacja/Dla kandydatów i bezpośrednio pod linkiem [url] https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dH... [/url]

Spotkania odbywać się będą na terenie jednej z wrocławskich uczelni we wtorki lub w czwartki. Ponadto w programie przewidziany jest weekendowy, obowiązkowy wyjazd szkoleniowy w terminie 09 – 11.03.2012 r.
Na aplikacje rekrutacyjne czekamy do 26 lutego 2012!
Zachęcamy do zapoznania się z programem, zasadami uczestnictwa oraz szczegółowymi informacjami o Szkole, które dostępne są na stronie [url]http://szkolatrenerow.apulengo.pl/ [/url] W razie pytań proszę pisać na adres: szkolatrenerow.CEL@gmail.com

Zapraszamy!
Zespół Szkoły Trenerów
Lidia Sałek

Lidia Sałek Specjalista ds HR

Temat: Szkolenia i konferencje HR - oferty

Konferencja "Absolwent w firmie" - Wrocław, 29.02.2012

Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych praktyków HR na konferencję: "Absolwent w firmie" organizowaną przez Region Dolnośląski Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami oraz Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu. Wydarzenie odbędzie się 29 lutego 2012 we Wrocławiu w Hotelu Park Plaza przy ul. Drobnera 11-13.

Od jakiegoś czasu coraz bardziej wzrasta zainteresowanie firm zatrudnianiem dobrych absolwentów. Słowo "dobry" jest różnie rozumiane, ale jednocześnie sugeruje, że nie każdy absolwent taki jest.
Podczas konferencji będziemy chcieli pokazać jak wprowadza się do firmy absolwentów i jakie są ich późniejsze losy. Jakie są plusy i minusy takich rozwiązań. Przedstawiciele siedmiu dolnośląskich firm będą dzielili się z nami swoimi doświadczeniami. Dowiemy się też jak uczelnie wyższe wspierają swoich absolwentów aby sprawnie odnaleźli się na rynku pracy. Poruszymy też kwestie związane z wynagradzaniem absolwentów oraz skutecznym motywowaniem ich do pracy. Poznamy też najczęściej spotykane postawy młodych ludzi trafiających do firm.

Bardzo ważną częścią konferencji będzie moderowana praca grupowa uczestników nad stworzeniem pożądanego modelu absolwenta. Praca ta pomoże wszystkim w zwerbalizowaniu naszych odczuć, usystematyzowaniu naszych oczekiwań względem absolwentów, a także dostarczy cennej wiedzy przedstawicielom wyższych uczelni na temat oczekiwań biznesu.
Więcej szczegółów można znaleźć w załączonym programie.

Zapraszam i zachęcam do aktywnego udziału w tym wydarzeniu.

Osoby nie będące członkami Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami wnoszą symboliczną opłatę.
Liczba miejsc jest ograniczona.

Osoby zainteresowane proszę o kontakt, prześlę program i formularz zgłoszeniowy.

W przypadku dodatkowych pytań jesteśmy do dyspozycji.

Lidia Sałek

oraz

w imieniu Zarządu Regionu Dolnośląskiego
Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami:

Janusz Dziewit
Prezes Zarządu
Dolnośląski Region
Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami
Piotr K.

Piotr K. Stawiam kroki
milowe, zamaszyste
jak świat

Temat: Szkolenia i konferencje HR - oferty

Trafiłem niedawno:

ZAANGAŻOWANIE PRACOWNIKÓW: DROGA DO SUKCESU - Darmowe szkolenie Online

Szkolenie ma charakter wprowadzający w problematykę zaangażowania pracowników i pozwala zrozumieć w jaki sposób zaangażowanie umożliwia osiągnięcie sukcesu organizacjom.

Celem szkolenia jest omówienie zagadnienia zaangażowania pracowników: od definicji, przez korzystne zachowania pracowników, po rezultaty biznesowe i determinanty zaangażowania.

Skorzystaj z bezpłatnego szkolenia i dowiedz się:

Co zyska Twoja Firma dzięki zaangażowanym pracownikom?
Czym dokładnie jest zaangażowanie pracowników?J
ak zachowują się zaangażowani pracownicy?
Co wpływa na zaangażowanie pracowników?
Jak zwiększać zaangażowanie pracowników?

Link do szkolenia http://barometrzaangazowania.com/e-learningPiotr K. edytował(a) ten post dnia 05.03.12 o godzinie 14:47

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje HR - oferty

Skuteczny networking, czyli jak tworzyć i zarządzać kontaktami. Patrz: relacjami.

Szkolenie w Krakowie już 24.03 w Wyższej Szkole Europejskiej.
Zapraszamy,
http://towarzystwobiznesowe.pl/krakow-szkolenie-networ...

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje HR - oferty

Szanowni Państwo,

zapraszamy do udziału w projekcie szkoleniowym skierowanym do dyrektorów personalnych, menedżerów i specjalistów HR, którzy chcą rozwijać umiejętności niezbędne w pracy HR Biznes Partnera, a tym samym wpływać na tworzenie wartości dodanej wymaganej przez interesariuszy.

Skuteczność Partnera Biznesowego jest określana przez zdolność do symultanicznego działania jako:

- ekspert w obszarze działań strategicznych firmy,
- rzecznik pracowników,
- ekspert mający bezpośredni wpływ na rozwój kapitału ludzkiego.

Wymaga to od HR Biznes Partnera posiadania zupełnie nowych umiejętności, takich jak podejście konsultacyjne oraz umiejętność budowania własnej wiarygodności, co pozwoli myśleć strategicznie i wpływać na struktury wyższego szczebla.

Program warsztatów objętych projektem zorientowany jest na doskonalenie umiejętności kluczowych w pracy HR Biznes Partnera. Tym co wyróżnia projekt od innych ofert szkoleniowych jest indywidualne podejście do każdego uczestnika i wsparcie poszkoleniowe w opracowaniu strategii personalnej.

Zapraszam do zapoznania się z celami i efektami udziału w projekcie „Certyfikowany HR Biznes Partner”.

CELE PROJEKTU:

- rozwój umiejętności kluczowych w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi i funkcji HR Biznes Partnera
- wsparcie w rozwoju indywidualnym uczestnika przez konsultacje z Trenerem
- opracowanie strategii personalnej.

ETAPY ROZWOJU UCZESTNIKA:

Warsztat I - Strategia personalna - Współpraca z Zarządem - 2 dni
Warsztat II - HR Biznes Partner - Jak wspierać menedżerów liniowych - 2 dni
Warsztat III - HR Biznes Partner - Lider i Przywódca - 2 dni
Warsztat IV - HR Biznes Partner - Agent Zmiany - 2 dni
Warsztat V - Ocena efektywności działań HR

PROGRAM SZKOLEŃ:

STRATEGIA PRESONALNA – WSPÓŁPRACA Z ZARZĄDEM – 2 dni

HR Biznes Partner– cechy i pełnione funkcje

- Strategia Biznesowa i jej wpływ na rozwój zasobów ludzkich
- Analiza strategii Biznesowej przez pryzmat strategii personalnej
- Zasady konstruowania strategii personalnej
- Opracowanie strategii personalnej – case study

HR Biznes Partner– JAK WSPIERAĆ MENEDŻERÓW LINIOWYCH – 2 dni

- Komunikacja z menedżerami – relacje, informacje zwrotne
- Analiza potrzeb menedżerów, diagnoza problemów
- Mierniki efektywności działań menedżerskich i działu HR
- Action learning – sposób na zespołowe usprawnianie działań i poszukiwanie rozwiązań
- Inne formy wsparcia dla menedżerów: coaching, on-the job training, doradztwo.

HR Biznes Partner– LIDER I PRZYWÓDCA – 2 dni

- Cechy przywódcze niezbędne w pracy HR Biznes Partnera
- Wizerunek lidera – autoprezentacja, komunikacja werbalna i niewerbalna
- Wystąpienia publiczne
- Budowanie autorytetu i wiarygodności podczas spotkań indywidualnych.

HR Biznes Partner– AGENT ZMIANY – 2 dni

- Inicjowanie zmian jako podstawa rozwoju organizacji
- Komunikowanie zmian
- Przełamywanie oporów przed zmianą
- Wsparcie na etapie wdrożenia zmiany

OCENA EFEKTYWNOŚCI DZIAŁAŃ HR – 2 dni

- Model wartości działu HR
- KPI, ROI, elementy controllingu personalnego
- Badanie satysfakcji Klientów firmy
- Badanie satysfakcji pracowników
- Wskaźnik wydajności zasobów ludzkich
- Zysk brutto na pracownika
- Raporty dla Zarządu i menedżerów.

HARMONOGRAM SZKOLEŃ 2012:

Warsztat I – 26 – 27 kwietnia (czw-pt)
Warsztat II –17 – 18 maja (czw-pt)
Warsztat III – 31 maja – 1 czerwca (czw-pt)
Warsztat IV– 21 – 22 czerwca (czw-pt)
Warsztat V – 5 – 6 lipca (czw-pt)

MIEJSCE SZKOLEŃ: Gliwice, hotel 3 Światy

WARTOŚĆ INWESTYCJI: 3200 zł + 23% VAT

Cena obejmuje:

- Udział w 5 warsztatach rozwojowych (10 dni szkoleń)
- Konsultacje z Trenerami
- Opracowanie strategii personalnej własnej firmy
- Materiały szkoleniowe
- Certyfikat „Certyfikowany HR Biznes Partner”*
- Catering: przerwy kawowe, lunch

* Warunkiem otrzymania certyfikatu jest ukończenie 80% zajęć i opracowanie strategii personalnej dla własnej firmy/lub na bazie studium przypadku. Uczestnicy, którzy nie opracują strategii personalnej, otrzymają dyplom potwierdzający udział w szkoleniach.

Uwaga: ilość miejsc ograniczona, grupa szkoleniowa liczy max. 15 osób

W celu zgłoszenia udziału w projekcie, prosimy o przesłanie wypełnionej karty zgłoszeniowej do 18 kwietnia 2012 r. na adres: bozena.bukal@mdscentrum.pl

Więcej informacji na stronie internetowej MDS Centrum: http://www.mdscentrum.pl

Następna dyskusja:

Szkolenia i konferencje: ne...




Wyślij zaproszenie do