konto usunięte

Temat: Szkolenia EFS


Obrazek

Jesteś zainteresowany podnoszeniem kwalifikacji?

W ramach jedynego w Wielkopolsce kompleksowego projektu szkoleniowego z zakresu zarządzania pracownikami zapraszamy do udziału w szkoleniu dofinansowanym z EFS:

Rekrutacja i selekcja – sztuka właściwych wyborów

Dowiedz się:
• Jak prowadzić proces rekrutacji i selekcji;
• Jak tworzyć profil kompetencyjny;
• Jak pozyskiwać kandydatów przy użyciu różnych kanałów i narzędzi;
• Jak wybrać najlepszego kandydata.

Dzięki dofinansowaniu Unii Europejskiej szkolenia o wartości rynkowej ok. 1500 zł , są dla Państwa bezpłatne!*!!!
*Pracownicy przedsiębiorstw, którzy wezmą udział w szkoleniu w trakcie swojego czasu pracy nie ponoszą żadnych kosztów.

Zgłoś się już teraz wysyłając e-mail na adres kompetencje@eureka-hr.pl lub dzwoniąc pod numer +48 512 391 875

http://www.kompetencje.eureka-hr.pl


Obrazek
Agata B.

Agata B. doradca
zawodowy/trener
umiejętności
psychospołecznych

Temat: Szkolenia EFS

Polecam bezpłatne szkolenia dla handlowców, dla osób 45+!
Rekrutacja przedłużona do 4 sierpnia 2011 roku

Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie zaprasza do udziału w projekcie "Profesjonalizm dźwignią handlu" współfinansowanym ze środków EFS.

Zapraszamy osoby powyżej 45 r.ż., zatrudnione w sektorze handlu detalicznego i hurtowego, pracujące na terenie woj. mazowieckiego.
W programie warsztaty i doradztwo m.in.: nowoczesne techniki sprzedaży, negocjacje handlowe, techniki promocji, merchandising, sprzedaż B2B, zarządzanie personelem sprzedażowym.
Dodatkowo certyfikowany kurs zarządzania projektami zgodnie z metodyką PRINCE2.
Szczegóły: http://profesjonalnyhandel.vizja.pl
Telefon: (22) 536 54 66
email: profesjonalnyhandel@vizja.pl
Lucyna Kozioł

Lucyna Kozioł
Marketing/SEO/PR/Man
agement

Temat: Szkolenia EFS

Stowarzyszenie B-4 pragnie zaprosić Państwa do wzięcia udziału w bezpłatnej edycji szkoleń z zakresu audytu wewnętrznego, umożliwiających uzyskanie Międzynarodowego Certyfikatu Audytora Wewnętrznego CIA (Certified Internal Auditor).

Kto może wziąć udział szkoleniu?

Szkolenie kierowane jest do przedsiębiorców oraz ich pracowników (pracodawca deleguje pracownika na szkolenie) należących do sektora MŚP (mikro, małe oraz średnie przedsiębiorstwa), prowadzących działalność na terenie województwa zachodniopomorskiego (siedziba lub też oddział firmy), posiadających wyższe wykształcenie na poziomie min. licencjata oraz dwuletni staż pracy w audycie wewnętrznym (za równoważne można uznać doświadczenie zawodowe, w którym zakres obowiązków jest zbliżony do obowiązków audytora wewnętrznego)

Miejsce szkolenia: Szczecin lub wybrane powiaty województwa zachodniopomorskiego.

Cena: Bezpłatnie (Szkolenie realizowane jest w ramach projektu "Zostań audytorem wewnętrznym-międzynarodowe kwalifikacje CIA w zachodniopomorskim", współfinansowane przez Unię Europejską ze środków EFS)

Terminy szkoleń:

I tura - od września 2011 r. do listopada 2011 r.
II tura - od grudnia 2011 r. do lutego 2012 r.
III tura - od stycznia 2012 r. do kwietnia 2012 r.

Termin rekrutacji: sierpień, listopad oraz grudzień 2011 r.

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu?

• Podniesienie kwalifikacji zawodowych to nie tylko wzrost potencjału kompetencyjnego kadr, ale również wzrost konkurencyjności na rynku.
• Umożliwiamy zdobycie umiejętności i kwalifikacji w zakresie niezbędnym do wykonywania zawodu audytora wewnętrznego.
• Nasze szkolenie obejmuje 200 godzin praktycznych i teoretycznych zajęć przygotowujących do egzaminu na certyfikat CIA (zakres tematyczny zgodny
z zakresem egzaminu CIA i wymogami stawianymi przez IIA).
• Zapewniamy wysoko wyspecjalizowaną kadrę trenerską.
• Pozytywny wynik egzaminu daje możliwość przystąpienia do grupy osób posiadających uznawany na całym świecie certyfikat CIA.
• Szkolenie jest bezpłatne co oznacza, że nie ponosicie Państwo żadnych kosztów.
• Gwarantujemy zwrot kosztów opłaty rejestracyjnej oraz poszczególnych części egzaminu CIA.
• Gwarantujemy zwrot kosztów dojazdu na poszczególne części egzaminu CIA.


Warto Już Teraz Zainteresować Się Szkoleniem.

Liczy się kolejność zgłoszeń!


Jeżeli są Państwo zainteresowaniu udziałem w projekcie
"Zostań audytorem wewnętrznym-międzynarodowe kwalifikacje CIA w zachodniopomorskim"
prosimy o kontakt:

e-mail: audyt-szczecin@b4.org.pl
Więcej informacji o projekcie na stronie internetowej: http://audyt-szczecin.b4ngo.pl lub http://www.b4.org.pl
Izabella Przywojska (Kapuściak)

Izabella Przywojska
(Kapuściak)
organizacja szkoleń
„od A do Z"

Temat: Szkolenia EFS

Witam serdecznie,

Akademia Nauki przygotowując się do realizacji projektu „Uwierz w siebie - wsparcie szkoleniowe i doradcze dla osób 45+, pracujących w Warszawie", informuje o możliwości wzięcia udziału w bezpłatnych szkoleniach:
- kurs językowy (angielski, niemiecki) - 90 godzin
- szkolenie z organizacji pracy i zarządzania czasem pracy - 12 godzin
- szkolenie z technologii informacyjnych i komunikacyjnych (ICT)


Jeśli:
- masz skończone 45 lat
- jesteś zatrudniony/a na terenie miasta Warszawy
- masz maksymalnie średnie wykształcenie
- chcesz skorzystać z pakietu bezpłatnych szkoleń

Wypełnij formularz zgłoszeniowy

SZCZEGÓŁY PROJEKTU

PROJEKT
„UWIERZ W SIEBIE - WSPARCIE SZKOLENIOWE I DORADCZE DLA OSÓB 45+, PRACUJĄCYCH W WARSZAWIE" WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO

konto usunięte

Temat: Szkolenia EFS

Witam,

Program DZIŚ RZĄDZI KLIENT! został przygotowany na potrzeby mikro i małych firm z Wielkopolski, które stawiają sobie za cel zdobycie i utrzymanie Klientów.

Korzystanie z jego możliwości pozwoli Tobie poznać oczekiwania i preferencje Klientów, zbuduje świadomość istnienia Twojej firmy, wykreuje jej wizerunek i markę.

Szczegółowy program oraz harmonogram zajęć na http://www.dzisrzadziklient.pl/

Już dziś ZAPISZ SIĘ i skorzystaj z naszych szkoleń za DARMO!
http://dzisrzadziklient.pl/zgloszenie.php

Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej.
Program realizowany jest przez firmę SENSE consulting sp. z o.o.
http://senseconsulting.pl

Serdecznie zapraszam:)


Obrazek

konto usunięte

Temat: Szkolenia EFS

Witam,

AKADEMIA DOSKONAŁOŚCI skierowana jest do przedsiębiorców i menedżerów kierujących mikro lub małą firmą w Wielkopolsce.

Program AKADEMII zapewnia rozwój kompetencji zarządczych i społecznych, a także daje nowe spojrzenie na kierowanie firmą i pracownikami.

Składają się na niego 2 bloki:
- I LIDER ZARZĄDZANIA (3 szkolenia)
- II LABORATORIUM KODU S (3 dniowa gra w terenie)

Szczegółowy program oraz harmonogram zajęć na http://www.akademiadoskonalosci.com.pl/

Już dziś ZAPISZ SIĘ i skorzystaj z naszych szkoleń za DARMO!
http://www.akademiadoskonalosci.com.pl/zgloszenie.php

Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej.
Program realizowany jest przez firmę SENSE consulting sp. z o.o.
http://senseconsulting.pl

Serdecznie zapraszam:)


Obrazek
Andrzej Jania

Andrzej Jania Prezes Zarządu,
Anvix Spółka z o.o.

Temat: Szkolenia EFS

SZKOLENIA DOFINANSOWANE

„Instrukcja obsługi – strategia rozwoju pracowników sektora czasu wolnego w Małopolsce” to drugi projekt dofinansowany ze środków Unii Europejskiej prowadzony przez firmę Anvix sp. z o.o. w Krakowie, która już od 21 lat realizuje szkolenia i konferencje.

Projekt obejmuje cykl profesjonalnych szkoleń stacjonarnych oraz wyjazdowych z zakresu:obsługa klienta, zarządzanie, marketing, PR, prawo pracy, finanse, savoir vivre.

Szkolenia skierowane są do właścicieli oraz pracowników średnich i dużych przedsiębiorstw prowadzących działalność gospodarczą w sektorze przemysłu czasu wolnego na terenie województwa małopolskiego.

Sektor przemysłu czasu wolnego to jedna z kluczowych branż województwa małopolskiego. Okazją do zbadania tego sektora w Małopolsce była realizacja pierwszego projektu „ Nie taki turysta straszny…”. Przeprowadzona rekrutacja w ramach tego projektu pokazała potrzebę szkoleń pracowników nie tylko małych przedsiębiorstw ale również pracowników dużych firm.

Celem nowego projektu jest podniesienie zdolności średnich i dużych firm do elastycznego reagowania na tendencje rynkowe, poprzez podniesienie umiejętności i kwalifikacji ich pracowników.

PROFESJONALNE SZKOLENIA DOFINANSOWANE NAWET DO 70% !

TERMINARZ SIERPIEŃ 2011:

1. Savoir vivre- profesjonalna obsługa klienta - 22.08.2011 - Kraków

2. Zmiany w przepisach podatkowych- podatek VAT i CIT 24-25.08.2011 - Zakopane

Obrazek

3. PR i obsługa klienta 25-26.08.2011 - Zakopane

4. Komunikacja i asertywność - kontakt z klientem trudnym - 26.08.2011 - Kraków

5. Obsługa klienta przez telefon - 26.08.2011 - Kraków

6. Obieg dokumentów w sekretariacie - 29.08.2011 - Kraków

Biuro projektu:
Anvix Sp. z o.o.
ul. Grunwaldzka 18
31-524 Kraków
tel. (012) 417 72 32, fax. (012) 421 78 66
czaswolny@anvix.pl

Asystent ds. organizacji szkoleń:
Dawid Biały - d.bialy@anvix.pl

Asystent ds. rekrutacji:
Wiktoria Demko – w.demko@anvix.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia EFS

Zapraszamy na drugą edycję bezpłatnego cyklu szkoleń „Skuteczny przedstawiciel handlowy". Udział podniesie Twoje kompetencje, rozwinie praktyczne umiejętności zawodowe oraz zmniejszy ryzyko utraty zatrudnienia. Przyczyni się tez do poprawy wyników sprzedaży Twoich i Twojej firmy.

Kto może wziąć udział w szkoleniu?

Projekt skierowany jest do przedstawicieli handlowych, sprzedawców, osób zajmujących się obsługą klienta, o niskim stażu pracy, zatrudnionych w małych i mikro przedsiębiorstwach z województwa małopolskiego ORAZ do osób prowadzących własną działalność gospodarczą z województwa małopolskiego.

Warunkiem uczestnictwa w projekcie jest spełnienie wszystkich poniższych kryteriów:

• wykształcenie co najmniej średnie

zatrudnienie w małym lub mikro przedsiębiorstwie z województwa małopolskiego ALBO prowadzenie własnej działalności gospodarczej zarejestrowanej w tym województwie

• staż pracy u obecnego pracodawcy nie przekraczający 2 lat (dotyczy zatrudnionych) lub prowadzenie własnej działalności nie dłużej niż 2 lata

• wynagrodzenie netto na poziomie co najmniej 1200,00 zł netto (zatrudnieni) ALBO średni dochód miesięczny nie mniejszy niż 2740,31 zł brutto (dotyczy przedsiębiorców)

Zgłoszenia może dokonać zarówno pracodawca jak i osoba zainteresowana.

Zakres tematyczny szkolenia będzie obejmował :

• Skuteczna autoprezentacja ( budowanie argumentacji, sztuka przemawiania)
• Techniki sprzedaży (techniki sprzedaży, rozwój umiejętności sprzedażowych)
• Umiejętności interpersonalne ( kontakt z klientem, radzenia sobie ze stresem, organizowanie pracy własnej, automotywacja
• Negocjacje handlowe ( zasady negocjacyjne, osiąganie sukcesów i unikanie konfliktów, efektywna komunikacja)
• Rozwiązywanie trudnych sytuacji w kontakcie z klientem ( metody odpierania ataków i zarzutów, rodzaje zażaleń i reakcji klienta, etapy radzenia sobie z nimi)
• Efektywna współpraca z producentami i dystrybutorami (budowanie korzystnej relacji handlowej- kontakt osobisty i telefoniczny, egzekwowanie ustaleń kontraktu)
• Asertywność w sprzedaży ( umiejętności odmawiania, formułowanie opinii itd.)
• Telemarketing (skuteczny kontakt mailowy i telefoniczny z klientem, budowanie relacji długofalowych)

Szkolenia odbędą się:

w sierpniu i wrześniu (II grupa)
we wrześniu i październiku (III grupa)

Więcej informacji i opinie uczestników o poprzedniej edycji na stronie: http://akademiarozwojubiznesu.pl/index.php?option=com_...

[b]Zgłoś się wypełniając formularz pod adresem: http://akademiarozwojubiznesu.pl/index.php?option=com_...


Uczestnikom szkoleń zapewniamy:

• 9 dni szkoleń stacjonarnych w Krakowie (w ciągu tygodnia) i 6 dni szkoleń wyjazdowych (w weekendy)
• bezpłatny udział we wszystkich szkoleniach
• pełny catering
• zakwaterowanie podczas sesji wyjazdowych
• wykwalifikowaną kadrę wykładowców
• bezpłatne materiały szkoleniowe
• odpowiednio wyposażone sale wykładowe
• zajęcia w 12 osobowych grupach

Organizator:
Szkolenia będą organizowane i prowadzone przez Akademię Rozwoju biznesu we współpracy z firmą JWS Jagielończyk.

Kontakt:
Piotr Chmielewski
telefon: 600633610

Zgłoś się wypełniając formularz pod adresem: http://akademiarozwojubiznesu.pl/index.php?option=com_...

konto usunięte

Temat: Szkolenia EFS

Witam.

Ruszyła rekrutacja do II edycji bezpłatnych szkoleń w ramach projektu "Wiedza kluczem do sukcesu".

Polecam szkolenie dla osób, która chcą gospodarczo wykorzystać innowacyjne rozwiązania zakładając firmę odpryskową.

Szczegóły na stronie: http://wiedzaisukces.edu.pl

W projekcie mogą wziąć udział:

-pracownicy naukowi i naukowo-dydaktyczni zatrudnieni lub mieszkający w Małopolsce
-doktoranci z otworzonym przewodem doktorskim zamieszkali bądź pracujący w Małopolsce i studenci studiów doktoranckich odbywających się w Małopolsce lub odbywających się poza Małopolską, jeżeli mieszkają na obszarze województwa małopolskiego
-studenci i absolwenci studiów dziennych, zamieszkali lub studiujący w Krakowie

którzy rozważają uruchomienie działalności gospodarczej wykorzystującej innowacyjne rozwiązania w obszarach:

-środowiskowym – m.in. inżynieria środowiska, projektowanie architektoniczne i przemysłowe, ochrona środowiska, energetyka odnawialna, biotechnologie
-nowoczesnych technologii – technologie i techniki informatyczne
-zdrowia – m.in. ochrona zdrowia, przemysł uzdrowiskowy, technologie medyczne.

Dzięki szkoleniu dowiesz się:

- jak założyć i poprowadzić firmę
- jak i gdzie znaleźć źródła finansowania działalności
- jak stworzyć dobry biznes plan
- jak uniknąć pułapek i ochronić swoją własność intelektualną
- jak i gdzie szukać partnerów i firm współpracujących

Efektem szkolenia, oprócz zdobytej wiedzy, będzie biznes plan, profesjonalnie przygotowany pod kątem potencjalnego źródła finansowania.

Gwarantujemy pełną poufność!


W ramach programu uczestnik skorzysta z
-100 godzin szkolenia podzielonego na 3 moduły
-12 godzin doradztwa grupowego
-9 godzin doradztwa indywidualnego.

II edycja

-od 5 listopada do 31 maja 2011.


-zajęcia sobotnie w blokach po 8 godzin lekcyjnych. Za wyjątkiem części marca i kwietnia 2012, zajęcia będą odbywały się co drugą sobotę.

Szczegółowy harmonogram na stronie projektu (http://wiedzaisukces.edu.pl)

Projekt jest finansowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VIII Regionalne Kadry Gospodarki, Działanie 8.2.

Zapraszam!
Izabela D.

Izabela D. Specjalista ds.
kontaktów
biznesowych, ALT
Systemy Inform...

Temat: Szkolenia EFS

Szanowni Państwo,
Firma ALT Systemy Informatyczne serdecznie zaprasza Państwa do wzięcia udziału w warsztatach szkoleniowych pt. „Akademia Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji” organizowanych w ramach projektu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Szkolenie prowadzone będzie pod okiem profesjonalnych audytorów. Warsztaty składać się będą z 7 zjazdów. Całość zakończy się egzaminem i uzyskaniem certyfikatu audytora wewnętrznego systemów zarządzania bezpieczeństwem informacji według normy 27001.

Celem szkolenia jest przybliżenie tematyki zarządzania bezpieczeństwem informacji w firmie, a w szczególności:
 nabycie wiedzy z zakresu norm jakościowych związanych z obszarem zarządzania bezpieczeństwem informacji,
 nabycie wiedzy z zakresu przepisów prawa dotyczących ochrony danych osobowych,
 rozwinięcie kompetencji w zakresie praktycznego wdrażania systemów zarządzania bezpieczeństwem informacji.

Zakres szkolenia obejmuje:
 Normy ISO związane z bezpieczeństwem informacji,
 Prawne aspekty ochrony danych osobowych,
 Ochrona danych osobowych,
 Polityka Bezpieczeństwa Informacji,
 Audyt bezpieczeństwa,
 Zajęcia praktyczne,
 Przygotowanie do egzaminu,
 Egzamin.

Korzyści uczestnika:
Po zakończeniu szkolenia i zdaniu egzaminu uczestnicy uzyskają certyfikat audytora wewnętrznego systemów zarządzania bezpieczeństwem informacji według normy 27001 i będą mogli:
 Efektywnie zarządzać bezpieczeństwem informacji w firmie.
 Zdobyć wiedzy na temat sposobów realizacji wymogów płynących z nowelizacji ustawy
o ochronie danych osobowych
 Poznać zasady zgodnego z prawem przetwarzania danych osobowych
 Chronić dane osobowe przed zagrożeniami zewnętrznymi jak i wewnętrznymi.
 Zapobiegać naruszeniom danych osobowych w miejscu pracy.
 Zdobyć praktyczną wiedzę dotyczącą procedur związanych z naruszeniem zasad ochrony
danych osobowych
 Umiejętność przygotowania dokumentacji wymaganej przez ustawę o ochronie danych
osobowych

Koszt takiego szkolenia ze względu na fakt dofinansowania projektu przez Europejski Fundusz Społeczny wynosi
413,90 zł w przypadku przedsiębiorstw zatrudniających do 50 pracowników,
620,85 zł w przypadku przedsiębiorstw zatrudniających do 250 pracowników
827,79 w przypadku przedsiębiorstw zatrudniających powyżej 250 pracowników.

Warsztaty odbywać się będą cyklicznie od października 2011 roku do listopada 2012 roku w siedzibie firmy ALT SI w Łodzi przy ul. Narutowicza 7/9. Szczegółowe informacje uzyskają Państwo pod numerem telefonu (42) 632-00-53.

Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Szkolenia EFS

Prorozvoyovo s.c. Sylwia Cichowska, Rafał Cichowski zaprasza trenerów biznesu na bezpłatne szkolenia rozwijające warsztat trenerski realizowane w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego:
„ROZVIYAK. Proaktywny trener w organizacji opartej na wiedzy”,
kolejnego projektu sygnowanego marką zaawansowanych autorskich cyklów szkoleń dla trenerów – ROZVIYAK.

Projekt "ROZVIYAK. Proaktywny trener w organizacji opartej na wiedzy" dedykowany jest przede wszystkim do osobom realizującym szkolenia w zakresie takich kompetencji jak:
zarządzanie jakością, zarządzanie projektami, zarządzanie finansami i controlling, zarządzania wiedzą w organizacji, optymalizowanie procesów organizacyjnych.

Na cykl szkoleniowy projektu składają się 4 szkolenia weekendowe – moduły:
Moduł I Rola trenera w organizacji
• wiedza w zakresie podstawowych metod diagnozy potrzeb szkoleniowych
• umiejętność wyznaczania celów uczenia w powiązaniu ze zdiagnozowanymi potrzebami szkoleniowymi - na poziomie organizacji / grupy / uczestnika
• proaktywna postawa trenera w działaniach związanych z analizą potrzeb i wyznaczaniem celów
Moduł II Interaktywne metody prowadzenia szkoleń
• znajomość różnorodnych interaktywnych metod i technik prowadzenia szkoleń - toolbox
• umiejętność dopasowania metod i technik uczenia do wyznaczonych celów szkoleniowych
• umiejętność dopasowania metod i technik uczenia do możliwości i preferencji uczestników
Moduł III Autoprezentacja trenera i techniki prezentacji
• rozumienie zasad efektywnej autoprezentacji (cele, narzędzia)
• umiejętność budowania własnego pozytywnego wizerunku trenera profesjonalisty
• umiejętność prowadzenia profesjonalnej prezentacji (struktura, dynamika, dostosowanie do odbiorcy)
Moduł IV Osobista efektywność trenerska: toolbox
• umiejętność dopasowania metod i technik uczenia do specyfiki specjalizacji trenerskiej – osobisty toolbox
• umiejętność wykorzystania technik prezentacji adekwatnie do specyfiki prowadzonych szkoleń
• umiejętność wykorzystania własnego wizerunku i technik autoprezentacji w kontekście specyfiki prowadzonych szkoleń

We wszystkich modułach zostaną wykorzystane metody interaktywne i aktywizujące. Uczestnicy szkoleń nabędą wiedzę i umiejętności związane m. in. z szerszym rozumieniem roli trenera w organizacji oraz stosowaniem proaktywnych metod i narzędzi pracy z grupą szkoleniową.

Zapewniamy Państwu:
• Specjalistyczny kurs trenerski obejmujący 80 godzin zajęć w systemie weekendowym (sobota i niedziela)
• Szkolenia w okolicach Krakowa, Bydgoszczy, Katowic i Warszawy
• Doświadczoną kadrę trenerską oraz kompleksowe materiały szkoleniowe
• Wyżywienie w trakcie szkolenia oraz noclegi dla uczestników mieszkających w znacznej odległości od lokalizacji szkolenia
• Certyfikat ukończenia kursu "ROZVIAK. Proaktywny trener w organizacji opartej na wiedzy"

Do udziału w projekcie zapraszamy osoby:
- posiadające min. 80-godzinne doświadczenie szkoleniowe w samodzielnej pracy trenerskiej,
- które nie uczestniczyły w innych projektach realizowanych w ramach wcześniejszych konkursów poddziałania 2.2.2.


W projekcie współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego wsiąść udział mogą:
- pracownicy osób prawnych prowadzących działalność w zakresie szkoleń, niebędących przedsiębiorcami,
- osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w zakresie szkoleń lub
- pracownicy przedsiębiorców lub
- osoby fizyczne świadczące na podstawie umów cywilnoprawnych usługi szkoleniowe dla podmiotów prowadzących działalność w zakresie szkoleń.

Osoby zainteresowane udziałem w projekcie zapraszamy na stronę internetową http://www.rozviyak.com, gdzie znajdują się: szczegółowy programu szkoleń oraz zasady rekrutacji.
W razie pytań prosimy o kontakt
mailowy (anna.pieczatkowska@prorozvoyovo.com)
lub
telefoniczny (12 296 12 29).


Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Dorota Wzorek

Dorota Wzorek asystent specjalisty
ds dotacji
europejskich,
euroPiM s.c...

Temat: Szkolenia EFS

Szkolenia wyjazdowe – dofinansowane 100% w Krynicy Zdroju

Szkolenie dotyczące korzyści jakie przynosi sprawne zarządzanie w firmie + wypoczynek w uzdrowiskowej miejscowości.

Czego można chcieć więcej?

Ciężko pracujesz i nie masz czasu na planowanie wypoczynku?
Mamy dla Ciebie wspaniałe rozwiązanie.
Postaw na siebie. Połącz rozwój indywidualny z wypoczynkiem!

Gwarantujemy:
- noclegi w ośrodku PANORAMA w Krynicy-Zdroju lub PANORAMA w Zakopanem (w zależności od terminu szkolenia),
- wyżywienie,
- certyfikat po ukończonym szkoleniu,
- miły wypoczynek w ekskluzywnych ośrodkach.

PANORAMA w KRYNICY-ZDROJU

Obrazek


Nasze szkolenia dają Ci podwójne korzyści.

Po pierwsze edukacja. Szkolenia z wielu obszarów wykorzystania zarządzania środowiskiem w działalności firmy. Dowiesz się jak i gdzie możesz pozyskać dotacje na wprowadzenie systemów środowiskowych.

Po drugie relaks! Szkolenia wyjazdowe to doskonała okazja, abyś spojrzał z nowej perspektywy na problemy, z którymi się zmagasz. Uczestnicząc w zajęciach odpoczniesz od codziennych zajęć, a popołudniami będziesz mógł zażyć ruchu na świeżym powietrzu.

Zarejestruj siebie lub Twoich pracowników na jedno z naszych szkoleń, finansowanych w całości ze środków Unii Europejskiej. Może to być sposób na integrację w Twojej firmie.

Terminy najbliższych szkoleń:
12-15 września w Krynicy-Zdroju (ORW PANORAMA)
26-29 września w Krynicy Zdroju (ORW PANORAMA)

Jak zapisać się na szkolenie?
Wystarczy wejść na stronę internetową projektu http://www.srodowisko.szkolenia-malopolska.pl/, wypełnić dokumenty znajdujące się w zakładce ZAPISY NA SZKOLENIA i odesłać je do biura projektu pocztą, mailem, faksem, lub osobiście.

Biuro projektu:
Centrum Wspierania Inicjatyw Pozarządowych - Stowarzyszenie Europa Nasz Dom
ul. Przemysłowa 27 A
33-100 Tarnów
Tel.:/Faks: 14 627 04 20

Liczba miejsc ograniczona – na każde szkolenie mamy tylko 15 miejsc.

W razie pytań pozostaję do dyspozycji.

Pozdrawiam
Dorota Wzorek
dorota.wzorek@euroPiM.pl
+48 531 692 011

Temat: Szkolenia EFS

Menadżer event marketing - 80% dofinansowania, 48 godzin szkoleniowch

Event Marketing to pojęcie stosunkowo mało znane, a w Polsce kojarzone jest głównie z organizacją imprez. Mało kto wie, że na świecie ma rangę branży i jest wiodącą formą promocji firm, marek i idei. Jest też jednym z najbardziej perspektywicznych kierunków rozwoju sposobów komunikacji z konsumentami. Wydarzenie (event) to niezwykle popularne narzędzie budowania wizerunku i reputacji firmy. Wydarzenia specjalne mają wiele zastosowań; mogą być narzędziami PR wewnętrznego, PR zewnętrznego, prosprzedażowymi, wsparciem sprzedaży, a także ciekawie zorganizowaną … prezentacją handlową.

Szkolenie obejmie analizę ponad kilkunastu wybranych studiów najlepszych praktyk zastosowania event marketingu do budowy pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa oraz wzrostu przychodów ze sprzedaży, tzw. case study - zarówno z Polski, jak i zagranicy. Uczestnicy szkolenia zapoznają się z głównymi strategiami budowania konkurencyjnych eventów, przybliżone zostaną także metodologie, które wspomogą zarówno kreację marki wydarzenia, jak i rozwój już istniejących imprez. Na szkoleniu przybliżone zostaną rodzaje wydarzeń specjalnych: eventy typu incentive, konferencje, sprzedażowe oraz ich zastosowanie, czyli co warto robić i dlaczego? Ważną częścią zajęć będzie kształtowanie praktycznych umiejętności zakresu marketingu wydarzeń.

PROGRAM SZKOLENIA

1. Przygotowanie kampanii event-marketingowej

Opracowywanie założeń kampanii event-marketingowej
Opracowanie scenariusza, scenopisu i planu produkcji eventu
Projektowanie wydarzenia specjalnego na podstawie eventu branżowego (B2B) *
Strategie eventowe dla małych i średnich przedsiębiorstw
* CASE STUDY – przykłady udanych projektów eventów branżowych (B2B)

2. Organizacja wydarzenia

Projektowanie i wykonanie scenografii *
Współpraca z aktorami, animatorami, tancerzami itd.
Obsługa formalna eventu (pozwolenia, ochrona, zaplecze)
Wizualizacja wydarzeń specjalnych (obraz i dźwięk) *
* CASE STUDY – przykłady praktycznych elementów organizacji imprez: scenografii, obrazu i dźwięku

3. Promocja w event marketingu

Komunikacja, promocja, budowa strategii event branding – omówienie i przykłady *1
Narzędzia informatyczne w event marketingu czyli jak obniżyć koszty planowania i produkcji eventu
Promocja eventu poprzez media internetowe i cross media
Search Engine Marketing w promocji eventu
Event jako wydarzenie PR-owe – współpraca z mediami *2
*1 CASE STUDY – przykłady strategii event-brandingu
*2 CASE STUDY – udana współpraca z mediami przy promocji wydarzenia – warsztat pracy PR-owca


Termin szkolenia:
24-25.09
8-9.10
22-23.10
5-6.11

Druga edycja luty-marzec 2012

Cena po dofinansowaniu: 313,73 zł

Szkolenie 8 dniowe (zajęcia w weekendy co dwa tygodnie)


Kontakt
Biuro projektu Turystyka Rozwoju
ul. Siemiradzkiego 20b/2
31-137 Kraków
tel: 698 326 217
Email: rekrutacja@turystykarozwoju.pl
Strona WWW: http://turystykarozwoju.pl

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników małych i mikro przedsiębiorstw prowadzących działalność na terenie województwa małopolskiego.
Jan Kowalski

Jan Kowalski Kierownik Biura
Projektów EFS,
Altkom Akademia S.A.

Temat: Szkolenia EFS

Szkolenie- "Profesjonalny Project Manager - program rozwoju kompetencji łódzkich przedsiębiorstw"

Altkom Akademia S.A. w Łodzi zaprasza osoby dorosłe zamieszkujące i/lub zatrudnione w województwie łódzkim chcące poza czasem pracy zdobyć/zaktualizować wiedzę i umiejętności do udziału w projekcie ”Profesjonalny Project Manager – program rozwoju kompetencji łódzkich kadr z zakresu zarządzania projektami”.

Priorytetową grupę stanowią kobiety pracujące lub/i mieszkające w województwie łódzkim, w branży logistycznej, z wykształceniem co najwyżej średnim, na szkolenie z najbardziej popularnej metodyki zarządzanie projektami metodyką PRINCE2® FOUNDATION.
W projekcie mile widziani są również mężczyźni.

Szkolenie jest całkowicie bezpłatne-w 100 % finansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego.
CENA RYNKOWA BEZ DOFINANSOWANIA Z EFS-3500 PLN.

Rekrutacja na szkolenia trwa do 30.11.2012r. lub do wyczerpania 264 miejsc szkoleniowych.

Każdy uczestnik weźmie udział w 97-godzinnym cyklu szkoleniowym składającym się z następujących modułów:
-Moduł WPROWADZENIE DO ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI
-Moduł PRINCE2® FOUNDATION – szkolenie umożliwiające uzyskanie kompetencji Project Managera i certyfikatu P2F po pozytywnym zdaniu egzaminu, prowadzone na mocy akredytacji udzielonej Altkom Akademii przez APMG
-Moduł HARMONOGRAMOWANIE PROJEKTÓW
-Moduł PRAKTYCZNE ASPEKTY PRACY PROJECT MANAGERA
-Moduł ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI – GRA SYMULACYJNA .

Adres:
Altkom Akademia S.A
Al. Kościuszki 103/105 (IV piętro)
90 – 441 Łódź

Więcej informacji: http://www.altkom.pl/menedzerprojektu
oraz bezpłatnej konferencji 15 września br.- http://konferencje.altkom.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia EFS

Marketing internetowy: jak wykorzystać sieć do budowy i rozwoju firmy? (szkolenie dla osób i firm z woj. mazowieckiego)

Opis i cele szkolenia

Szkolenie pozwoli przyjrzeć się praktycznym aspektom biznesowej obecności Państwa firmy w internecie. Będziemy pracować nad strategią e-marketingową w kontekście tradycyjnej działalności firmy, co pozwoli nabrać pewności, że jest ona spójna i wyznacza właściwy kierunek działania.

1. Zastanowimy się nad wyborem form reklamowych optymalnych z punktu widzenia wyznaczonych celów.
2. Omówimy na przykładach najczęściej popełniane błędy oraz dobre praktyki, które wykorzystują najlepsze firmy po to, by przekonać do siebie gości odwiedzających ich witryny internetowe.
3. Podpowiemy na co zwracać uwagę przy tworzeniu i prowadzeniu strony, by skutecznie pozycjonować serwis. Pokażemy również, jak promować się w systemie AdWords, dobierać słowa kluczowe, monitorować kampanie.
4. Nauczymy się konkretnych metod tworzenia bazy adresowej, budowania relacji z klientem, wzmacniania zaufania do marki i produktów firmy.
5. Poznamy reguły promowania, budowania marki i zaufania, wzmacniania relacji z klientami, tworzenia społeczności wokół naszej firmy z wykorzystaniem najważniejszych polskich i zagranicznych mediów społecznościowych.
6. Sklep internetowy, czyli jak sprzedawać i w jaki sposób zapewnić bezpieczeństwo i wygodę klientom dokonującym płatności drogą elektroniczną.

Adresaci

Właściciele firm, dyrektorzy i kierownicy działów marketingu i sprzedaży, pracownicy odpowiedzialni za promocję i budowę wizerunku firmy w internecie.

Co oferujemy?
szkolenia dofinansowane od 70 do 80 procent, prowadzone przez najwyższej klasy ekspertów i specjalistów; profesjonalne materiały szkoleniowe;-certyfikaty potwierdzające ukończenie kursu; obiady i przerwy kawowe; noclegi dla osób z poza Warszawy; ubezpieczenie na czas szkolenia; możliwość nawiązania kontaktów zawodowych podczas szkoleń; pomoc przy składaniu aplikacji.

Liczba uczestników: 10 osób

Liczba dni: 2 dni

Czas trwania szkolenia: 12 godz. dydaktycznych

Termin szkolenia: 22-23 wrzesień 2011 r.

Miejsce: Warszawa

KOSZT UDZIAŁU W SZKOLENIACH:
269,42 zł na 1 osobę dla samozatrudnionych, właścicieli i pracowników mikro i małych firm, (tj. 20% wartości szkolenia).
404,14 zł na 1 osobę dla właścicieli i pracowników średnich firm, (tj.
30% wartości szkolenia)

Więcej informacji na stronie projektu: http://pociag.avsipolska.org/szkolenia/marketing-inter...

Formularz zgłoszeniowy: http://pociag.avsipolska.org/szkolenia/marketing-inter...
Ewa Hałka

Ewa Hałka Country analyst

Temat: Szkolenia EFS


Obrazek

Zapraszamy pracowników oraz właścicieli micro- i małych firmy z Małopolski do udziału
w kolejnej edycji dofinansowanego z EFS projektu szkoleniowego "Kluczowe kompetencje w biznesie".


Szkolenia mają charakter krótkich, intensywnych kursów z najważniejszych (kluczowych) kompetencji biznesowych. Każdy uczestnik otrzyma Certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia. Szkolenia są w 80% dofinansowane z EFS. Koszt kursu to 420zł (cena obejmuje 4 dni szkoleniowe z wybranego tematu, materiały, dostęp do platformy we-learningowej, przerwy kawowe i lunch).

Proponowane tematy szkoleń to:

Marketing strategiczny, operacyjny, e-marketing dla małych firm
Szkolenie porusza tematykę związaną z marketingiem strategicznym i operacyjnym oraz wprowadza we współczesne trendy w marketingu i e-marketingu.

Skuteczna sprzedaż i negocjacje
Uczestnicy szkolenia rozwijają umiejętność prowadzenia skutecznej rozmowy handlowej, rozpoczynając od rozpoznawania potrzeb klienta i prezentacji produktu, do doskonalenia kompetencji komunikacyjnych z elementami perswazji.

Zarządzanie firmą i efektywność własna
Szkolenie wprowadza w zasady strategicznego zarządzania firmą, rozwija kompetencje pozwalające na zwiększenie swojej efektywności w działaniu
oraz uczy, w jaki sposób kreować własny wizerunek biznesowy.

Lider zespołu
Uczestnik szkolenia zdobywa wiedzę na temat czynników wpływających na motywację pracowników, otrzymuje narzędzia przydatne do sprawnego delegowania i wyznaczania zadań oraz rozwija umiejętności w zakresie kontroli i oceny realizowanych przez pracowników zadań.

Najbliższe terminy oraz szczegółowe informacje o szkoleniach dostępne są na stronie: http://www.domszkolen.com/kkb/program-kkb.html

Osoby zainteresowane szkoleniami prosimy o kontakt:
Michał Walczyk
- Specjalista ds. Obsługi Klienta
tel. kom.: 504 125 431
tel.:12 656 57 12 w. 25
e-mail: mwalczyk@domszkolen.com

Zapraszamy!
Andrzej Jania

Andrzej Jania Prezes Zarządu,
Anvix Spółka z o.o.

Temat: Szkolenia EFS


Obrazek
SZKOLENIA DOFINANSOWANE

„Instrukcja obsługi – strategia rozwoju pracowników sektora czasu wolnego w Małopolsce” to drugi projekt dofinansowany ze środków Unii Europejskiej prowadzony przez firmę Anvix sp. z o.o. w Krakowie, która już od 21 lat realizuje szkolenia i konferencje.

Projekt obejmuje cykl profesjonalnych szkoleń stacjonarnych oraz wyjazdowych z zakresu:obsługa klienta, zarządzanie, marketing, PR, prawo pracy, finanse, savoir vivre.

Szkolenia skierowane są do właścicieli oraz pracowników średnich i dużych przedsiębiorstw prowadzących działalność gospodarczą w sektorze przemysłu czasu wolnego na terenie województwa małopolskiego.

Sektor przemysłu czasu wolnego to jedna z kluczowych branż województwa małopolskiego. Okazją do zbadania tego sektora w Małopolsce była realizacja pierwszego projektu „ Nie taki turysta straszny…”. Przeprowadzona rekrutacja w ramach tego projektu pokazała potrzebę szkoleń pracowników nie tylko małych przedsiębiorstw ale również pracowników dużych firm.

Celem nowego projektu jest podniesienie zdolności średnich i dużych firm do elastycznego reagowania na tendencje rynkowe, poprzez podniesienie umiejętności i kwalifikacji ich pracowników.

PROFESJONALNE SZKOLENIA DOFINANSOWANE NAWET DO 70% !

TERMINARZ WRZESIEŃ 2011:


Obrazek


1. Techniki radzenia sobie ze stresem - 16.09.2011 - Kraków

2. Sztuka negocjacji - 16.09.2011 - Kraków

3. PR w sekretariacie - 24.09.2011 - Kraków

4. Podatek VAT z uwzględnieniem zmian wprowadzonych w 2011 r. - 27.09.2011 - Kraków

5. Kontakt z klientem trudnym - komunikacja i asertywność - 26.09.2011 - Kraków

6. PR i obsługa klientów - 29-30.09.2011 - Zakopane


Obrazek


7. Komunikacja i asertywność - 29-30.09.2011 - Zakopane

9. Podstawy excela - do uzgodnienia - Kraków[/b]

Biuro projektu:
Anvix Sp. z o.o.
ul. Grunwaldzka 18
31-524 Kraków
tel. (012) 417 72 32, fax. (012) 421 78 66
czaswolny@anvix.pl

Asystent ds. organizacji szkoleń:
Dawid Biały - d.bialy@anvix.pl

Asystent ds. rekrutacji:
Wiktoria Demko – w.demko@anvix.pl
Izabela D.

Izabela D. Specjalista ds.
kontaktów
biznesowych, ALT
Systemy Inform...

Temat: Szkolenia EFS

Szanowni Państwo,
Firma ALT Systemy Informatyczne serdecznie zaprasza Państwa do wzięcia udziału w warsztatach szkoleniowych pt. „Akademia Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji” organizowanych w ramach projektu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Szkolenie prowadzone będzie pod okiem profesjonalnych audytorów. Warsztaty składać się będą z 7 zjazdów. Całość zakończy się egzaminem i uzyskaniem certyfikatu audytora wewnętrznego systemów zarządzania bezpieczeństwem informacji według normy 27001.

Celem szkolenia jest przybliżenie tematyki zarządzania bezpieczeństwem informacji w firmie, a w szczególności:
 nabycie wiedzy z zakresu norm jakościowych związanych z obszarem zarządzania bezpieczeństwem informacji,
 nabycie wiedzy z zakresu przepisów prawa dotyczących ochrony danych osobowych,
 rozwinięcie kompetencji w zakresie praktycznego wdrażania systemów zarządzania bezpieczeństwem informacji.

Zakres szkolenia obejmuje:
 Normy ISO związane z bezpieczeństwem informacji,
 Prawne aspekty ochrony danych osobowych,
 Ochrona danych osobowych,
 Polityka Bezpieczeństwa Informacji,
 Audyt bezpieczeństwa,
 Zajęcia praktyczne,
 Przygotowanie do egzaminu,
 Egzamin.

Korzyści uczestnika:
Po zakończeniu szkolenia i zdaniu egzaminu uczestnicy uzyskają certyfikat audytora wewnętrznego systemów zarządzania bezpieczeństwem informacji według normy 27001 i będą mogli:
 Efektywnie zarządzać bezpieczeństwem informacji w firmie.
 Zdobyć wiedzy na temat sposobów realizacji wymogów płynących z nowelizacji ustawy
o ochronie danych osobowych
 Poznać zasady zgodnego z prawem przetwarzania danych osobowych
 Chronić dane osobowe przed zagrożeniami zewnętrznymi jak i wewnętrznymi.
 Zapobiegać naruszeniom danych osobowych w miejscu pracy.
 Zdobyć praktyczną wiedzę dotyczącą procedur związanych z naruszeniem zasad ochrony
danych osobowych
 Umiejętność przygotowania dokumentacji wymaganej przez ustawę o ochronie danych
osobowych

Koszt takiego szkolenia ze względu na fakt dofinansowania projektu przez Europejski Fundusz Społeczny wynosi
413,90 zł w przypadku przedsiębiorstw zatrudniających do 50 pracowników,
620,85 zł w przypadku przedsiębiorstw zatrudniających do 250 pracowników
827,79 w przypadku przedsiębiorstw zatrudniających powyżej 250 pracowników.

Warsztaty odbywać się będą cyklicznie od października 2011 roku do listopada 2012 roku w siedzibie firmy ALT SI w Łodzi przy ul. Narutowicza 7/9. Szczegółowe informacje uzyskają Państwo pod numerem telefonu (42) 632-00-53.
Anna Ł.

Anna Ł. Specjalista ds.
Rekrutacji

Temat: Szkolenia EFS

Witam serdecznie,

Zachęcam Państwa do odwiedzenia nowej odsłony strony http://www.szkolenia.com


Obrazek

na której będą Państwo mogli zapoznać się m.in. z listą najnowszych szkoleń EFS.Anna Ł. edytował(a) ten post dnia 12.09.11 o godzinie 12:37



Wyślij zaproszenie do