Agnieszka Hromiak

Agnieszka Hromiak Marketing & Sales
Manager, HeatQ
Technology

Temat: Szkolenia dla Administracji Publicznej

Serdecznie zapraszam na szkolenie:
Wizualne zarządzanie wynikami
Zaangażuj wszystkich pracowników w obserwację i doskonalenie wyników


Termin: 20 – 21.10.2011
Miejsce: Warszawa, Centrum Europy

Termin: 25 – 26.10.2011
Miejsce: Sopot, Hotel Haffner

1.Gromadzisz mnóstwo danych i informacji, wyciągasz z nich wnioski i próbujesz popchnąć sprawy na przód by to co widzisz jako nieprawidłowe uległo poprawie?
2. Jesteś jedną z osób, która ma za zadanie gromadzenie danych, przedstawienie wyników i wskaźników ale Twoja praca wydaje się bezcelowa, gdyż nie widzisz, by Ci którzy mają wpływ na te wyniki angażowali się w ich doskonalenie?
3. Jesteś szefem, który ogląda wyniki podległych obszarów i zastanawiasz się jak stworzyć mechanizm doskonalenia wskaźników, z których jesteś rozliczany?
4. Chciałbyś stworzyć skuteczny i sprawdzony przez innych mechanizm doskonalenia, w którym za doskonalenie odpowiadają Ci, którzy mają wpływ na wskaźniki i z własnej inicjatywy podejmują działania naprawcze?

Masz do wykonania tylko 5 kroków, które przybliżą Cię do rozwiązania Twoich
problemów! Te 5 kroków składa się na wdrożenie Systemu Zarządzania Wizualnego - chesz je poznać?
Zapraszamy na nasze szkolenie

Więcej informacji na
http://lean.info.pl

Pozdrawiam serdecznie/Kindly regards
Agnieszka Hromiak-Kowalewska

e-mail:ahromiak@lean.info.pl
mobile: +48 501 782 829

Adam Karczerski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Katarzyna Kutyła

Katarzyna Kutyła PR, Copywriter,
social media

Temat: Szkolenia dla Administracji Publicznej

Z przyjemnością pragnę poinformować Państwa, iż Agencja SEDNO z Legnicy, zajęła 3 miejsce w rankingu Firm Szkoleniowych, tym samym zdobywając statuetkę.


Obrazek


Ranking Firm Szkoleniowych

Agencja Sedno zajmuje się kompletnym przygotowaniem i realizacją szkoleń: od zbadania faktycznego zapotrzebowania, po realizację celów szkoleniowych.
Rekrutacja trenerów przebiega wielostopniowo i realizowana jest z ogromną starannością. Z Agencją Sedno współpracują wyłącznie praktycy o wysokiej specjalizacji, predyspozycjach i umiejętnościach trenerskich. Zespół przechodzi okresowe szkolenia wewnętrzne.
Jesteśmy nowocześni, korzystamy z najnowszych technologii, dobieramy środki realizacji do zapotrzebowania naszych klientów. Dysponujemy wiedzą, sprzętem i odpowiednimi kadrami do tego, żeby realizować projekty szkoleniowe od początku do końca. Znakomitą większość produkcji realizujemy we własnym zakresie. Dotyczy to zarówno produkcji poligraficznej, multimediów, serwisów dedykowanych, a od 2007 r. również filmów szkoleniowych.
Posiadamy referencje pisemne i telefoniczne od wielu naszych klientów, czym oszczędzamy czas Klientom poszukującym sprawdzonej firmy szkoleniowej do projektów edukacyjnych. Uczestniczymy w projektach o zasięgu ogólnopolskim o wysokim stopniu zaawansowania.
Projekty finansowane ze środków Unii Europejskiej wykonujemy w zgodzie z wytycznymi niezbędnymi do prawidłowego ich rozliczania. Jesteśmy wybierani nie tylko jako partner merytoryczny, ale również jako podwykonawca serwisów intranetowych, platform LMS oraz serwisów informacyjnych.Agencja Sedno jest polską firmą szkoleniową z Legnicy, założoną i prowadzoną przez aktywnych zawodowo trenerów z doświadczeniem administracyjnym i międzynarodowym korporacyjnym.
Lucyna Kozioł

Lucyna Kozioł
Marketing/SEO/PR/Man
agement

Temat: Szkolenia dla Administracji Publicznej

Zapraszam na szkolenie: Kontrola finansowa i audyt wewnętrzny - przygotowanie do egzaminu na certyfikat CIA.

Cele szkolenia:

- Pozyskanie uprawnień audytora wewnętrznego zgodnie z wymaganiami stawianymi przez IIA.
- Przygotowanie do egzaminu CIA oraz pomoc w uzyskaniu certyfikatu Instytutu Audytorów Wewnętrznych IIA.
- Utworzenie alternatywnych źródeł pozyskiwania unikalnych kompetencji, wiedzy i praktyki zawodowej w stosunku do równorzędnych zakresowo, ale droższych kursów.
- Promocja rozwoju zawodowego audytorów wewnętrznych.

Czas trwania
16 dni, 128 godzin- całość kursu CIA
Czas trwania poszczególnych części CIA:
CIA I- 4 dni, 32 godziny
CIA II- 4 dni, 32 godziny
CIA III- 6 dni, 48 godzin
CIA IV- 2 dni, 16 godzin

Formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie http://b4.org.pl lub pod adresem mailowym mdabska@b4.org.pl.

Osoba do kontaktu w sprawie kursu CIA: Monika Dąbska
Tel./Fax 012 421 05 06
e-mail: mdabska@b4.org.pl
http://b4.org.pl
Łukasz Szczęsny

Łukasz Szczęsny trener design
thinking, ekspert w
procesowym tworzeniu
pr...

Temat: Szkolenia dla Administracji Publicznej

Zostań WEBskim nauczycielem

Zachęcam do udziału w bezpłatnych szkoleniach dla nauczycieli szkół ponadgimnazjalnych z województwa śląskiego, którzy chcą rozwinąć swoje kompetencje w zakresie wykorzystania w pracy dydaktycznej nowoczesnych technologii informacyjnych i komunikacyjnych.

Uczestnicy projektu będą objęci 40 godzinnym szkoleniem, które zostanie zrealizowane w centrach miast Bielsko-Biała, Częstochowa, Katowice i Rybnik, w systemie weekendowym (soboty i niedziele). W trakcie szkolenia uczestnikom zostaną zapewnione materiały szkoleniowe oraz wyżywienie, natomiast same zajęcia przybiorą formę wykładów, warsztatów, pracy w grupach czy dyskusji. Ponadto każdy uczestnik otrzyma bezpłatny podpis elektroniczny CC SEKAP.

W imieniu Województwa Śląskiego projekt pt. „Elektroniczne Doskonalenie i Edukacja Informatyczna Nauczycieli – eDeN” realizować będzie Śląskie Centrum Społeczeństwa Informacyjnego (ŚCSI). Ponadto projekt otrzymał Patronat Honorowy Śląskiego Kuratora Oświaty, co świadczy, że szkolenia są godny uwagi.

Informację na temat rekrutacji oraz wszystkie dokumenty rejestracyjne można znaleźć na stronie internetowej http://www.e-slask.pl

Zakres tematyczny 40 godzinnego szkolenia obejmuje:
Moduł I: Praca z pakietem biurowym w tzw. chmurze (przetwarzanie w chmurze)
Moduł II: Praca w Internecie, w tym:
- Techniki informatyczne i komunikacyjne w życiu codziennym – e-usługi (z uwzględnieniem wykorzystania platformy SEKAP i podpisu elektronicznego),
- Zagadnienia e-bezpieczeństwa,
- Zagadnienia prawne – prawa autorskie, ochrona danych osobowych.
Moduł III: Praca w grupach – wypracowanie konspektów lekcji z uwzględnieniem nabytej na szkoleniu wiedzy i umiejętności.

Projekt obejmuje trzy tury szkoleń:
I tura: październik - grudzień 2011 r.
II tura: styczeń - kwiecień 2012 r.
III tura: październik - grudzień 2012 r.

Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

konto usunięte

Temat: Szkolenia dla Administracji Publicznej

Mimo że widzę, że temat jest rzadko odświeżany, chciałabym przywitać Państwa, bo to mój pierwszy wpis w tej grupie. Jestem pracownikiem Centrum Szkoleń Administracji Publicznej APEXnet i mam nadzieję, że będę mogła pomóc w wyborze interesujących szkoleń. A takie niewątpliwie posiadamy w swojej ofercie. Nie bez powodu zostaliśmy uznani za najlepszą firmę szkoleniową w Rankingu zorganizowanych przez serwis administracji publicznej Publiczni.pl

Kalendarz szkoleń na styczeń znajdą Państwo na naszej stronie internetowej, klikając TUTAJ

W styczniu szczególnie polecamy szkolenie:

"Nowe obowiązki osób wykonujących czynności określone w przepisach Prawa zamówień publicznych",

prowadzone przez najlepszych specjalistów z zakresu zamówień publicznych. Na szkoleniu zostaną jasno omówione i uporządkowane nowe przepisy wprowadzone do ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych. Szkolenia odbywają się w kilku miastach w całej Polsce.

konto usunięte

Temat: Szkolenia dla Administracji Publicznej

A przy okazji chciałabym złożyć Państwu najserdeczniejsze życzenia świąteczne oraz wszelkiej pomyślności w Nowym Roku, w imieniu swoim oraz całej firmy APEXnet! :)

Obrazek
Marta  Okupińska-Oborsk a

Marta
Okupińska-Oborsk
a
konferencje,
szkolenia, fundusze
unijne

Temat: Szkolenia dla Administracji Publicznej

Instytut Nowych Technologii zaprasza do udziału w kolejnej konferencji z zakresu partnerstwa publiczno - prywatnego. Temat konferencji: "Realizacja inwestycji sportowych i rekreacyjnych w formule partnerstwa publiczno - prywatnego".

Celem jest ukazanie konkretnych przypadków i rozwiązań jakie można zastosować w przypadku planowania inwestycji w formule PPP.

W ciągu 6 lat zorganizowaliśmy 7 konferencji z zakresu partnerstwa publiczno-prywatnego. Konferencje zostały zorganizowane pod patronatem Ambasady Brytyjskiej, Ministra Gospodarki, Marszałka Woj. Łódzkiego, Wojewody Łódzkiego, Prezydenta Miasta Łodzi, a od 2011 r. dodatkowo pod patronatem Ministra Infrastruktury.
Konferencje z zakresu PPP są wydarzeniem cyklicznym i odbywają się w marcu każdego roku. Cieszą się one dużym zainteresowaniem.

Termin - 28 marca 2012 r.
Miejsce - Łódź

Udział w konferencji jest bezpłatny.

Marta Okupińska
tel. 42 632 27 20
e-mail: okupinska@newtechlodz.comMarta Okupińska edytował(a) ten post dnia 11.01.12 o godzinie 11:46
Magda Klepczyńska

Magda Klepczyńska Kierownik zespołu,
koordynator
projektów,
przedsiębiorca ...

Temat: Szkolenia dla Administracji Publicznej

Szanowni Państwo,

Chcąc zaprosić do współpracy kolejne instytucje i firmy, pragniemy przedstawić po krótce naszą ofertę oraz przekazać Państwu kilka cennych informacji na temat naszej działalności.
Od 2005 roku zajmuję się organizowaniem szkoleń i seminariów dla jednostek budżetowych, spółdzielni mieszkaniowych, zarządców nieruchomości, a także niepublicznych zakładów opieki zdrowotnej oraz radców prawnych. Początkowo prowadziłam spółkę pod nazwą Agencja Rozwoju Zawodowego GRAMAR - przez niemalże 5 lat zdobyła ona zaufanie Klientów na terenie całej Polski. Obecnie kontynuuję swoje pasje zawodowe pod marką „eMKa Szkolenia” M.Klepczyńska.
Zapraszam do zapoznania się z ofertą

Aranżowane przez firmę seminaria i szkolenia skierowane są przede wszystkim do :
pracowników administracji samorządowej
- urzędów miast i gmin
- ośrodków opieki społecznej
- pracowników powiatowych urzędów pracy
- starostw powiatowych
- jednostek policji i straży miejskiej
zarządców nieruchomości(szkolenia podnoszą kwalifikacje zawodowe zarządców z licencją),
radców prawnych
pracowników publicznych i niepublicznych zakładów opieki zdrowotnej (pionu administracji
i księgowości)

Organizowane spotkania obejmują bloki tematyczne takie jak m.in.:

I. PRAWO
(przykładowe ogólne tematy szkoleń)
Skargi i wnioski w ogólnym postępowaniu administracyjnym
Kodeks Postępowania Administracyjnego w świetle przepisów obowiązujących w 2011 r.
Ochrona danych osobowych
Windykacja należności cywilnoprawnych
Prawo zamówień publicznych dla wykonawcy oraz zamawiającego
Nowelizacja przepisów dotyczących ksiąg wieczystych i hipoteki
Gospodarka nieruchomościami lokalowymi
Umowy w procesie inwestycyjnym
Prawo budowlane i przeglądy obiektów w praktyce
Prawo energetyczne w praktyce
Egzekucje z nieruchomości w świetle aktualnych przepisów i praktyki
Prawo pracy w praktyce
Przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności

II. FINANSE
(przykładowe ogólne tematy szkoleń)
Podatek VAT w jednostkach samorządu terytorialnego
Księgi rachunkowe w jednostkach samorządu terytorialnego
Podatek od nieruchomości i podatek katastralny
Podatek CIT
Inwentaryzacja w przedsiębiorstwie
Pozyskiwanie funduszy unijnych

III. DZIAŁ PERSONALNY
(przykładowe ogólne tematy szkoleń)
Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
Delegacje krajowe i zagraniczne według obowiązujących przepisów
Team Building – Budowanie Zespołu Pracowniczego
Organizacja czasu pracy
Obsługa Klienta na drodze do budowania profesjonalnego wizerunku przedsiębiorstwa
Profesjonalne przeprowadzenie ocen okresowych pracowników jako niezbędny warunek ich motywowania
Zarządzanie pracownikami w urzędzie metodą na polepszenie funkcjonowania instytucji
Motywowanie pracowników
Asertywny kierownik – jak to zrobić?
Negocjacje handlowe i zakupowe

oraz wiele innych dostosowanych i przygotowanych stricto na potrzeby Klienta.

Wykładowcy, z którymi współpracujemy, mają duże doświadczenie w przeprowadzaniu skutecznych szkoleń i są przygotowani, by spełniać wysokie wymagania naszych Klientów.Potrafią również przekazywać wiedzę i umiejętności z pasją i zaangażowaniem.
Zależy nam, aby świadczone przez nas usługi były na najwyższym poziomie - dlatego też Prelegenci do każðego szkolenia są dobierani indywidualnie, aby ich wiedza oraz umiejętności spełniały Państwa oczekiwania.Współpracując z tak szerokim zespołem trenerskim, jesteśmy w stanie bardzo dobrze dopasować się do Państwa oczekiwać. Jak różni są Klienci tak różni są wykładowcy - zawsze jednak najważniejsza dla nas jest wysoka jakość naszych szkoleń.

Dbamy o naszych prelegentów i dlatego współpracują z naszą firmą od wielu lat.
Współpracujemy z niemalże 20 wykładowcami. Wśród nich sa m.in. Sędziowie, prawnicy, biegli rewidenci izb rachunkowych a także firm audytorskich, doradcy podatkowi, osoby biorące udział w pracach legislacyjnych Sejmu i Senatu – każdy z nich to przede wszystkim doświadczony i ceniony prowadzący,

FIRMA POSIADA WPIS DO REJESTRU INSTYTUCJI SZKOLENIOWYCH WOJEWÓDZKIEGO URZĘDU PRACY
W KATOWICACH POD NUMEREM 2.24/00298/2011
Nasz numer instytucji szkoleniowej na liście Ministerstwa Infrastruktury to 00541

ZAMÓWIENIE, REALIZACJA...
CZYLI JAK TO U NAS WYGLĄDA przy organizacji szkoleń zamkniętych
Naszym celem jest przygotowywanie projektów szkoleniowych ściśle pod kątem
konkretnego odbiorcy, gdyż każdego z Klientów chcemy traktować indywidualnie.
Właśnie dlatego realizujemy swój wypracowany i sprawdzony schemat realizacji zleceń.

ZAPYTANIE OFERTOWE → WSPÓLNE PRZYGOTOWANIE PROGRAMU SZKOLENIA* →
LOGISTYKA SZKOLENIA** → AUTORYZACJA→ PRZESŁANIE ZLECENIA → REALIZACJA → ANALIZA (ewaluacja)
* wspólnie z klientem ustalamy punkty tematyczne szkolenia tak, aby program w 100%
odpowiadał odbiorcy (dotyczył np. tylko branży Zlecającego)
** tu ustalenie terminu, miejsca, ilości osób, cateringu, etc.

W trakcie szkoleń zapewniamy:
✔ materiały szkoleniowe,
✔ certyfikaty uczestnictwa,
✔ rzutnik oraz inny niezbędny sprzęt do prowadzenia wykładów,
✔ catering ( według zapotrzebowania zleceniodawcy)

Ponadto jesteśmy w stanie zorganizować:
✔ przewóz osób
✔ imprezy integracyjne
✔ noclegi
....oraz wszystko to czego życzy sobie nasz Klient!

Zapraszamy do uczestnictwa w naszych spotkaniach i liczymy również na zaangażowanie
z Państwa strony w przygotowywaniu szkoleń, które będą przydatne i pomocne w pracy zawodowej, poprzez przesyłanie do nas propozycji tematów na adres biuro@emkaszkolenia.pl lub kontakt telefoniczny 32/230 87 98..99, 32/333 30 20, kom. 695 320 860

Każdą firmę i każdego z naszych Klientów traktujemy indywidualnie. Takie podejście gwarantuje, że organizowane szkolenia są naprawdę dobre.

Zapraszamy do współpracy!
Magda Klepczyńska

Magda Klepczyńska Kierownik zespołu,
koordynator
projektów,
przedsiębiorca ...

Temat: Szkolenia dla Administracji Publicznej

Szanowni Państwo,

zapraszamy do uczestnictwa w szkoleniu z tematyki:

KOMUNALNY ZASÓB MIESZKANIOWY W PIGUŁCE

czyli kompendium wiedzy dla gminy jako zarządcy nieruchomości

ZARZĄDCO z licencją !!!
Za udział w szkoleniu zyskujesz 8 godzin edukacyjnych.
Szkolenie zarejestrowane w Ministerstwie Infrastruktury(...)
czeka na nadanie numeru

CEL SZKOLENIA: Szkolenie stanowi kompendium wiedzy na temat zarządzania komunalnym zasobem mieszkaniowym.

W trakcie spotkania poruszone zostaną zagadnienia m.in.:
- obowiązki gminy w zakresie mieszkalnictwa
- prawa najemców oraz określanie czynszów w zasobach gminy
- sprzedaż lokali najemcom, prawo pierwszeństwa w nabyciu
- rozliczanie ulepszeń czynionych w lokalach przez najemców
- wyceny lokali i bonifikaty od ceny nabycia,
- zwroty kaucji i ewentualna jej waloryzacja
- najem lokali socjalnych i pomieszczeń tymczasowych
- odszkodowania od gminy za bral lokali socjalnych i pomieszczeń tymczasowych

MIEJSCE SZKOLENIA: POZNAŃ, Hotel Gromada, ul. Babimojska 7

TERMIN I GODZINY SZKOLENIA: 17 lutego 2012, g. 9:00 - 15:00

PRELEGENT: Sędzia Sądu Gospodarczego HENRYK WALCZEWSKI – specjalista w dziedzinie gospodarki nieruchomościami, bardo doświadczony i ceniony wykładowca
w branży zarządzania nieruchomościami. Prowadzi liczne wykłady dla pracowników jednostek samorządu terytorialnego oraz zarządców nieruchomości.

KOSZTY: 340 zł od osoby + VAT*
* zwolnienie z VAT jest w przypadku, gdy uczestnik posiada licencję zarządcy lub firma finansuje szkolenie ze środków publicznych( w drugim przypadku przed zgłoszeniem prosimy o kontakt
z biurem w celu przesłania stosownego oświadcenia) Art.43, ust.1, pkt 29 Ustawy VAT
W cenę szkolenia wliczono materiały pomocnicze do szkolenia, przerwy kawowe, obiad, certyfikat.

KONSPEKT szkolenia:

1. Prawa najemców i czynsze w zasobach gminnych
• czy najemcy w zasobach gminnych mają prawa odmienne od innych lokatorów
• zasada ochrona lokatorów w praktyce - na czym polegają tzw. prawa lokatorów
• ochrona najmu i dopuszczalne przypadki rozwiązania umowy najmu z najemcą

2. Czynsze i zasadność podwyżki czynszu - dyscyplina finansów publicznych
• czynsze w zasobach gminnych - czy nadal można kształtować czynsze uchwałą rady gminy - dyscyplina finansów publicznych
• czynsz jako indywidualny stosunek prawny, wypowiedzenie wysokości czynszu, czy wszyscy najewmcy mają mieć jednakowe podwyżki ?
• proces czynszowy z lokatorem - jak obronić podwyżkę, jaki czynsz płaci lokator w czasie procesu

3. Sprzedaż lokali w gminie, przesłanki i zasady
• sprzedaż lokali w gminie - charakter prawny prawa pierwszeństwa w nabyciu lokalu
•przesłanki do skorzystania z prawa pierwszeństwa przez lokatora, sposób wykonania tego prawa

4. Ulepszenia w lokalach dokonywane przez najemców - jak i kiedy podlegają rozliczeniu ?
•pojęcie ulepszenia w lokalu w świetle ustawy o ochronie lokatorów i kodeksu cywilnego
•umowa o ulepszenie lokalu przez lokatora - wykonanie i rozliczenie nakładów
•skutki prawne ulepszenia - potrzeba aneksu do umowy najmu

5. Wykup lokali przez najemców i rozliczenie ceny nabycia
• wycena lokalu jako źródło wartości a ustalenie ceny lokalu
• stosowanie bonifikaty w świetle orzecznictwa sądów administracyjnych
• bonifikata dobrodziejstwem dla lokatora czy dla gminy, bonifikata a prawo do pomocy publicznej
• zwrot bonifikat, zwrot części bonifikaty przez obu lub przez jednego z uprawnionych, bonifikata a rozwód

6. Odpowiedzialność gminy z tytułu sprzedaży lokalu z naruszeniem prawa pierwszeństwa najemcy
• Roszczenia z tytułu naruszenia prawa pierwszeństwa w przepisach i orzecznictwie
• procedura zbywania lokali z gminnego zasobu nieruchomości
• obowiązki gminy w zakresie zawiadomienia o przeznaczeniu nieruchomości do zbycia
• wymogi formalne wniosku o nabycie lokalu
• badanie przesłanek uprawniających do nabycia z pierwszeństwem
•ustalanie ceny sprzedaży lokalu i sposobu jej zapłaty przez nabywcę

7. Zwrot kaucji - waloryzacja ustawowa i sądowa oraz zaliczenie kaucji na inne należności

8. Wstąpienie w stosunek najmu przez osoby zamieszkujące z najemcą w chwili śmierci
• przesłanki merytoryczne z art. 691 kc - trudne pojęcia jak faktyczne wspólne pożycie z najemcą
• przesłanki proceduralne - można uznać dobrowolnie czy konieczny jest proces sądowy

9. Umowa najmu o lokal socjalny i pomieszczenie tymczasowe po nowelizacji przepisów
• zasada obniżonego standardu i wyposażenia lokalu/ pomieszczenia tymczasowego
• zasada obniżonego czynszu oraz podwyżki czynszu w lokalach socjalnych
• rozwiązanie umowy najmu lokalu socjalnego/ pomieszczenia tymczasowego
• eksmisja z lokalu socjalnego /pomieszczenia tymczasowego
10. Odpowiedzi na pytania i problemy zgłaszane przez uczestników

ZGŁOSZENIA przyjmowane są faksem na numer 32 49 43 387, 32 333 30 20
lub mailem na adres biuro@emkaszkolenia.pl,
na poniższym arkuszu zgłoszeniowym do dnia 13 lutego 2012r.

Zapraszamy Państwa do uczestnictwa i zadawania pytań
pod numerami telefonów
32/230 87 98...99, 32 333 30 20

Więcej ofert szkoleniowych na naszej stronie internetowej http://emkaszkolenia.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia dla Administracji Publicznej

Witam serdecznie!

Zapraszamy na XI już edycję STUDIUM ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH. Jest to znany i ceniony produkt najlepszej firmy szkolącej z zakresu Zamówień Publicznych, Grupy APEXnet.


Obrazek


Zgłoszenie do 24.02.2012r. wpisowe GRATIS !

Celem Studium jest przygotowanie uczestników do pracy na stanowisku specjalisty ds. zamówień publicznych. Praktyczne ujęcie poszczególnych obszarów Prawa zamówień publicznych ułatwi pracę osobom, które są zobowiązane do stosowania ustawy w departamentach ds. inwestycji, funduszy unijnych, kontroli i audytu. Poszczególne zagadnienia są omawiane na podstawie przykładów z praktyki wykładowców a zdobyta przez uczestników wiedza teoretyczna jest uzupełniana poprzez ćwiczenia.

Zajęcia odbywać się będę w Centrum Szkoleń APEXnet, w Warszawie, przy Alejach Jerozolimskich 181. Poprowadzi je kadra najlepszych ekspertów:

Rada Programowa, którą tworzą Grzegorz Czaban, i Ewaryst Kowalczyk oraz wykładowcy: Jerzy Czaban, Łukasz Czaban, Jerzy Dylewski, Ewa Marcjoniak, Michał Rutkowski, Elżbieta Zdanowicz.

W programie Studium

1. Zasady udzielania zamówień publicznych, akty prawne.
2. Analiza przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
3. Przygotowanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – ćwiczenia.
4. Licytacja elektroniczna – warsztaty.
5. Środki ochrony prawnej, kiedy i jakie stosować?
6. Umowa w sprawie zamówień publicznych.
7. Specyfika zamówień publicznych na roboty budowlane.
8. Zasada konkurencyjności w projektach dofinansowanych ze środków UE.
9. Dokumentowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w świetle obowiązujących przepisów – ćwiczenia.
10. Zasady odpowiedzialności z tytułu naruszenia dyscypliny finansów publicznych w zamówieniach publicznych.
11. Zasady gospodarowania środkami publicznymi.
12. Zamówienia publiczne w związku z ustawą o finansach publicznych.
13. Kontrola zamówień publicznych w Polsce.
14. Odpowiedzialność karna i administracyjna w prawie zamówień publicznych.
15. Obszary szczególnych zagrożeń w zamówieniach publicznych w świetle kontroli Prezesa UZP

Podsumowaniem Studium jest egzamin końcowy, po zdaniu którego uczestnicy otrzymują dyplom ukończenia Studium Zamówień Publicznych akredytowany przez Kuratorium Oświaty.

Koszt szkolenia to: wpisowe 400 zł + czesne 3590 zł, czyli 3990 zł za osobę (dla uczestnika, który zgłosi swoje uczestnictwo i wniesie opłatę do dnia 24.02.2012 r. koszt wynosi 3590 zł) i obejmuje pięć dwudniowych szkoleń w Centrum Szkoleń APEXnet w Warszawie, materiały szkoleniowe, lunch i poczęstunki w przerwach, a także możliwość e mailowych konsultacji z ekspertami po zakończeniu Studium.

W przypadku, gdy szkolenie finansowane jest w całości lub w co najmniej 70% ze środków publicznych opłata jest zwolniona z podatku VAT. W pozostałych przypadkach do wszystkich cen należy doliczyć 23% podatek VAT.

W przypadku jakichkolwiek pytań, zapraszamy:

www.apexnet.pl
info@apexnet.pl
tel. 22 205 89 00
Marta Gola

Marta Gola Asystentka, SW
Konferencje

Temat: Szkolenia dla Administracji Publicznej


Obrazek


IT w Administracji GigaCon
30 styczeń 2012 Warszawa

WSTĘP BEZPŁATNY


Serdecznie zapraszamy do udziału w XII edycji konferencji "IT w Administracji GigaCon", która odbędzie się już 28 lutego w Warszawie w Hotelu Courtyard.

Wydarzenie pod patronatem honorowym Związku Powiatów Polskich i Związku Miast Polskich będzie dla Państwa szansą do zapoznania się z najnowszymi technologiami, trendami i tendencjami związanymi z informatyzacją polskich urzędów i instytucji administracji publicznej.

TEMATY WYSTĄPIEŃ

- Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych dla administracji,
- MGA v3 Informatyczny System Pełnej Kontroli. Program umożliwiający efektywne zarządzanie on-line,
- Doskonalenie procesów zarządzania - Modelowanie Infrastruktury Informatycznej, Zarządzanie Ciągłością Działania, Business Intelligence,
- Bezpieczny Urząd, zaawansowane rozwiązania NETGEAR® do budowy wydajnych rozwiązań informatycznych,
- MIS S.A. jako partner urzędów przyszłości,
- Mapy cyfrowe i narzędzia GIS w administracji,
- Ochrona informacji - bezpieczeństwo systemów informatycznych na przykładzie Urzędu Miasta w Aleksandrowie Kujawskim,
- Problemy informatyzacji Urzędu Miasta na przykładzie projektu „Obyw@tel on-line- Informatyzacja Urzędu Miasta i miejskich placówek użyteczności publicznej w Pionkach''.

Na konferencję zapraszamy przedstawicieli władz gmin, powiatów i województw (prezydentów miast, burmistrzów, naczelników, wójtów), kierowników i dyrektorów działów w jednostkach samorządowych i urzędach centralnych, pracowników administracji państwowej, jak również osoby odpowiedzialne za selekcję oraz zakup nowych produktów i technologii; projektowanie, budowę i rozwój systemów informatycznych w urzędach i instytucjach publicznych (szefów departamentów informatyki, kierowników projektów, członków grup projektowych, administratorów systemów).

Strona wydarzenia: http://sdcenter.pl/administracja
Bezpłatna rejestracja: http://sdcenter.pl/formularz_rejestracji_administracja

Osoby zainteresowane zapraszam do kontaktu

Marta Gola

Tel.: 22 - 427 3648
marta.gola@software.com.pl

SW Konferencje Sp. z o.o. Sp. komandytowa


Obrazek
Marta Gola edytował(a) ten post dnia 24.01.12 o godzinie 09:57
Anna Szablewska

Anna Szablewska specjalista ds.
szkoleń i rozwoju,
Międzynarodowy
Instytu...

Temat: Szkolenia dla Administracji Publicznej

Serdecznie zapraszam do udziału w 2-dniowym szkoleniu:

Zamówienia publiczne w projektach unijnych - warsztaty praktyczne.

13.02.2012 - 14.02.2012 Warszawa

Program szkolenia:


Dzień I

1.Zasady udzielania zamówień
- wprowadzenie
- interpretacja definicji ustawowych
- prawo zamówień publicznych po nowelizacji
- fundusze europejskie ( programy operacyjne) a zamówienia publiczne
2.Postępowanie o udzielenie zamówienia
- powiązania pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą
- procedury postępowania zależne od wartości zamówienia
- sporządzanie treści ogłoszenia o przetargu czy zaproszenia do negocjacji, publikacja ogłoszeń
- portal internetowy Urzędu Zamówień Publicznych
- przekazywanie ogłoszeń do publikacji w zamówieniach powyżej progów unijnych
3.Zasady udzielania zamówień publicznych o wartości od 14.000 do progów unijnych
- terminy składania ofert
- brak odwołań i skarg
- obowiązek zamieszczania ogłoszeń o wszczęciu o postępowania na stronie portalu internetowego Urzędu Zamówień Publicznych
4.Zasady udzielania zamówień publicznych o wartości powyżej progów unijnych
- zawartość siwz / wymagania zamawiającego
- terminy składania ofert
- terminy zawarcia umowy
5.Tryby udzielania zamówień
- przetarg nieograniczony
- przetarg ograniczony
- negocjacje z ogłoszeniem
- dialog konkurencyjny
- negocjacje bez ogłoszenia
- zamówienie z wolnej ręki
- zapytanie o cenę
- licytacja elektroniczna
6.Zajęcia praktyczne
- ćwiczenia z zakresu zamówień publicznych – studium przypadku
7.Nowości Pzp
- umowy ramowe
- dynamiczny system zakupów
- aukcja jako dogrywka.

Dzień II

1.Postępowanie w poszczególnych trybach
- błędy w specyfikacji zamówień publicznych
- dobór kryteriów i sposoby oceny ofert (badanie oceny ofert)
- umowy w sprawach zamówień publicznych
2.Specyfika postępowania o udzielanie zamówień na roboty budowlane
- przygotowanie SIWZ (część praktyczna)
- zamieszczanie wersji elektronicznej SIWZ na stronie internetowej
- wzory dokumentów
3.Wybór najkorzystniejszej oferty i ogłaszanie wyników postępowania
- obowiązki zamawiającego
- najczęściej popełniane błędy w procesie wyboru ofert
4.Dokumentowanie postępowań
- protokoły postępowań (część praktyczna)
5.Środki ochrony prawnej
- odwołanie
- skarga do sądu
- terminy wnoszenia środków ochrony
- obowiązki zamawiającego po wniesieniu odwołania
- możliwość przyłączenia się do postępowania odwoławczego wybranego wykonawcy
- rola art.181 Pzp
6.Kontrole zamówień publicznych
7.Odpowiedzialność za naruszenie przepisów
8.Korekta finansowa
- Metody ustalania wysokości korekt finansowych.
- Stosowanie taryfikatora MRR za naruszenie ustawy PZP
9.Dobre praktyki, zjawiska patologiczne, orzecznictwo sądowe, wyniki kontroli NIK, izb skarbowych oraz innych organów
10.Ćwiczenia z prawidłowości stosowania ustawy
11.Pytania i odpowiedzi
12.Podsumowanie warsztatów- wnioski końcowe.

Informacje na temat wykładowcy oraz pozostałe szczegóły: http://iist.pl/kalendarzszkolen/details/200-zamowienia...

Kontakt:
Anna Szablewska
biuro@iist.pl

Adam Karczerski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Joanna Mazur

Joanna Mazur Analityk ds. baz
danych kontrahentów

Temat: Szkolenia dla Administracji Publicznej

Witam i zapraszam

na szkolenie z najbardziej charakterystycznej metodyki w realizacji projektów dla instytucji publicznych oraz niezwykle skutecznej w pracy w tym sektorze administracji.


Obrazek


Więcej: [url] http://www.pm2pm.pl/szkolenia/133,Metodyka+zarz%C4%85d...[/url] lub pod numerem telefonu 12 243 05 15

Łukasz Wittenberg

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Szkolenia dla Administracji Publicznej


Obrazek


Zapraszamy serdecznie na znane i lubiane szkolenie dla osób zaawansowanych w Zamówieniach Publicznych. Jego celem celem jest przedstawienie praktycznych aspektów stosowania ustawy – Prawo zamówień publicznych w kontekście projektów unijnych.

Z uwagi na to, że najwięcej nieprawidłowości w realizacji projektów wynika właśnie ze stosowania PZP, zapraszamy na szkolenie podczas którego zostaną omówione najczęściej popełnianie błędy.

NAJCZĘŚCIEJ POPEŁNIANE BŁĘDY W ZAMÓWIENIACH PUBLICZNYCH
REALIZOWANYCH W PROJEKTACH UNIJNYCH


miejsce i data: Warszawa, 7 lutego 2012 r.

ekspert: dr Ewaryst Kowalczyk – Doświadczony wykładowca, prawnik, adiunkt na Wydziale Prawa i Administracji UAM w Poznaniu. Zajmuje się prawem związanym ze współpracą pomiędzy sektorem publicznym oraz prywatnym, a w tym m.in.: zamówieniami publicznymi, partnerstwem publiczno-prywatnym, działalnością pożytku publicznego (prawem działalności charytatywnej), pomocą publiczną, dyscypliną finansów publicznych.

UWAGA! Na hasło Golden Line 10 % zniżki!

Program, formularz zamówienia i pozostałe szczegóły na stronie internetowej:

www.apexnet.pl

pod numerem telefonu 22 205 89 01

lub adresem: info@apexnet.pl
Wiktoria K.

Wiktoria K. specjalista ds.
szkoleń

Temat: Szkolenia dla Administracji Publicznej


Obrazek


W imieniu Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER serdecznie zapraszam do udziału w szkoleniu:

Prawo Budowlane: Realizacja procesu inwestycyjnego zgodnie z obowiązującymi przepisami - 3-dniowe warsztaty praktyczne.
Warszawa 22-24 luty 2012r.


Wykładowca:

Obrazek

Kompetencje:
Radca prawny posiadający ponad 6-letnie doświadczenie zawodowe, obejmujące współpracę z podmiotami polskimi i zagranicznymi. Arbiter Sądu Arbitrażowego przy Dolnośląskiej Izbie Gospodarczej. Doktor prawa.

Doświadczenie zawodowe:
Na bieżąco współpracuje z podmiotami Skarbu Państwa (zarząd drogami krajowymi, budownictwo drogowe) oraz prywatnymi przedsiębiorcami z branży budowlanej i remontowo-konstrukcyjnej. Doradza również w kwestiach prawnych jednostkom samorządu terytorialnego. Prowadził szkolenia z zakresu wybranych zagadnień prawa m.in. dla sędziów sądów wrocławskich oraz pracowników administracji publicznej.

Grupa docelowa:
Szkolenie zostało przygotowane z myślą o pracownikach urzędów administracji publicznej, pracownikach firm działających w branży budowlanej oraz wszystkich osobach, które uczestniczą w procesie budowlanym. Szkolenie pozwoli na rozszerzenie umiejętności i kompetencji w zakresie przepisów regulujących prawidłową realizację procesu inwestycyjnego oraz zastosowanie ich w praktyce.

Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest przede wszystkim omówienie przebiegu procesu inwestycyjnego krok po kroku z uwzględnieniem ustawy Prawo budowlane. Uczestnicy szkolenia będą mieli możliwość ugruntowania swojej wiedzy z zakresu prawa budowlanego, zdobycia praktycznych umiejętności przygotowania dokumentacji, zaplanowania inwestycji budowlanej oraz nadzoru w sprawowaniu kontroli nad przebiegiem procesu budowlanego.

Korzyści dla użytkowników:
- zapoznanie się z zakresem odpowiedzialności uczestników procesu inwestycyjnego, ich zadaniami i rolą oraz możliwymi do wystąpienia ryzykami,
- utrwalenie przekazanej wiedzy poprzez ćwiczenia, analizę konkretnych przypadków oraz rozwiązywanie trudności z jakimi spotykają się Uczestnicy w codziennej pracy,
- poznanie trudnych zagadnień zarządzania oraz procedur stosowanych w kontraktach realizowanych według wzorców FIDIC w zrozumiałym i przystępnym przekazie,
- dyskusja moderowana dla zobrazowania najistotniejszych kwestii.

Szczegółowy program szkolenia oraz pozostałe informacje: http://www.szkolenia-semper.pl/kalendarz-szkolen?task=...

Kontakt:
wiktoria.kasprzak@szkolenia-semper.pl
61/ 8 102 194
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
http://www.szkolenia-semper.pl

Obrazek
Małgorzata Czartoryska

Małgorzata Czartoryska prawnik , Inspektor
Ochrony Danych
Osobowych,
niezależny ...

Temat: Szkolenia dla Administracji Publicznej

Kurs- Urzędnik mianowany 2012 r.

Kurs PRAKTYCZNIE PRZYGOTOWUJĄCYdo złożenia z pozytywnym wynikiem egzaminu państwowego na urzędnika mianowanego.

Program kursu opracowany został na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej. Opracowując zakres tematyczny kursu organizator uwzględnił szczególnie praktyczne doświadczenia osób które zdały egzamin z wynikiem pozytywnym w latach ubiegłych jak też bieżące potrzeby osób aspirujących do tytułu urzędnika mianowanego.Kurs ma zatem ugruntować i podsumować posiadaną wiedzę merytoryczną jak również wskazać praktyczne metody zdawania egzaminu. Uczestniy kursu otrzymają materiały dydaktyczne w postaci odpowiednio przygotowanych ustaw (wytłuszczone zmiany),zwięzłe skrypty, prezentacje oraz bogaty zestaw testów opracowanych przez wykładowców. Atutem proponowanego przez nas kursu są też wykładowcy, którzy wiedzę teoretyczną łączą z praktycznym jej wykorzystaniem w codziennej pracy zawodowej. Są to miedzy innymi osoby, które złożyły z wynikiem pozytywnym egzzamin na urzędnika mianowanego

Program kursu obejmuje:

ISprawdzian wiedzy ( 90 godzin) w tym:
1.Organizacja i zarządzanie (14 godz.):
zasady, metody, środki organizacji i zarządzania, zarządzanie strategiczne, zarządzanie zasobami ludzkimi, współdziałanie w zarządzaniu, dialog społeczny i negocjacje
2.Polityka zagraniczna (20 godz.)
prawo międzynarodowe publiczne, prawo Unii Europejskiej, uczestnictwo RP w organizacjach międzynarodowych, stosunki międzynarodowe i polityka zagraniczna PR
3.Administracja (8 godz.)
funkcje i struktura organów władzy publicznej, instytucje publiczne, struktura administracji, procesy decyzyjne w administracji
4.Finanse publiczne oraz zagadnienia społeczne i ekonomiczne (24 godz.)
prawo finansów publicznych, budżet państwa, budżety jednostek samorządu terytorialnego, procedury budżetowe, polityka budżetowa, kontrola finansowa, fundusze UE w systemie finansów publicznych, system podatkowy, dług publiczny, zamówienia publiczne
pomiar zjawisk i procesów społeczno-ekonomicznych, zastosowanie statystyki w administracji, zagadnienia społeczne i ekonomiczne oraz ich wzajemna zależność w gospodarce i polityce społecznej, czynniki rozwoju społecznego i wzrostu gospodarczego, dochody i wydatki oraz konsumpcja gospodarstw domowych, zatrudnienie, współczesne problemy polityki społecznej i gospodarczej RP, metody i środki rozwiązywania problemów społecznych.
5.Prawo (24 godz.)
źródła prawa, prawo konstytucyjne, prawo administracyjne, instytucje polityczne, sądownictwo, dostęp do informacji publicznej, ochrona danych osobowych, ochrona informacji niejawnych, służba cywilna.

II.Sprawdzian umiejętności (24 godziny):
umiejętniości rozwiązywania problemów, umiejętności analizy i wykorzystywania informacji, umiejętności planowania i organizacji, umiejętność praktycznego rozwiązywania zadań psychologicznych ( typu np:wypełnianie tabel i rozwiązywania klas).

Kurs trwać będzie od marca 2012 r. do czerwca 2012 r.

Zjazdy odbywać się będą w systemie weekendowym, tj. soboty i niedziele w godzinach od 10 do16.
Miejsce szkoleń:Szczecin

Szczegółowe informacje pod nr 95 739 09 22

konto usunięte

Temat: Szkolenia dla Administracji Publicznej


Obrazek


Serdecznie zapraszamy na Dzień Otwarty Zamówień Publicznych, który odbędzie się 5.03.2012. To już szósty raz GRUPA APEXnet organizuje bezpłatne spotkanie specjalistów i ekspertów zamówień publicznych reprezentujących zamawiających i wykonawców.

W czasie VI Dnia Otwartego planowane są panele dyskusyjne z udziałem najwybitniejszych ekspertów ds. zamówień publicznych (Jerzego Czabana, Grzegorza Czabana, Łukasza Czabana, Elżbiety Zdanowicz). Tradycyjnie część konferencji poświęcona będzie udzielaniu odpowiedzi na nurtujące Państwa pytania.


Obrazek


Tegoroczne spotkanie poświęcone będzie w szczególności następującym zagadnieniom:

• Udowodnienie dysponowania zasobem podmiotu trzeciego

• Nowe zasady odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych

• Błędna stawka podatku VAT - poprawić czy odrzucić?

Formularz zgłoszenia - jedyny sposób zapewnienia sobie miejsca na konferencji - znajduje się na stronie internetowej http://www.apexnet.pl

Więcej informacji:
Tel. (22) 205 89 00,
Fax (22) 205 89 01
info@apexnet.pl

http://www.apexnet.pl



Wyślij zaproszenie do